Deputatul PNL Emil Bostan a trecut la grupul independentilor

de Alina Neagu HotNews.ro
Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:56 Actualitate | Politic

Deputatul de Neamt Emil Bostan a demisionat miercuri din PNL şi a solicitat afilierea la grupul independentilor, anunta NewsIn, citand surse parlamentare. Emil Bostan a refuzat sa faca orice comentariu pe marginea acestui subiect.

In acest moment, grupul de independenti, impreuna cu Emil Bostan, numara 25 de membri: 17 deputati si 8 senatori. Grupul parlamentar al independentilor a anuntat ca va participa alaturi de PDL la formarea unei majoritati parlamentare.

Viceliderul parlamentarilor independenti, Eugen Nicolicea, a declarat, la RFI, ca grupul independentilor nu va avea nicio pretentie pentru un portofoliu in viitorul Guvern, explicand ca independentii sustin PDL pentru ca Romania trebuie sa aiba un guvern si sa primeasca banii de la FMI.

Zilele trecute, mai multi parlamentari PSD au demisionat din partid, trecand la grupul independentilor.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
3083 vizualizari
  • +8 (16 voturi)    
    in 3-4 zile ,ajung la 60 de parlamentari (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:03)

    Eneas [anonim]

    acum , cand PSd si PNL sunt conduse de lideri -jucarie , unul mai vesel ,ca nu are nici o apasare si are creierul neted (PNLizdul) altul mai trist ,dea dreptul lugubru , TBCist din convingere ,si cu placuta de inmatriculare *Prostanak* ,e clar ca oamenii rationali nu mai pot astepta la nesfarsit ca jocurile sa fie facute de banii lui Patriciu -e clar ca Patriciu,Voiculescu , Vantu ,etc. au pierdut partida in fata romanilor si nu ii asteapta decat 5 ani de suferinta financiara !
    Bravo independentilor si succes !poate puneti de un partid pro _Romania !
    • -3 (9 voturi)    
      aceeasi placa stricata (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:45)

      _Ka_ [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      "Patriciu, Voiculescu, Vantu, etc."

      Ba, voi v-ati cumparat CD-u asta de undeva anume sau l-ati scos de pe net?
      • +1 (3 voturi)    
        CD-ul e cu cei 3 tenori de manele politice ! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:14)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui _Ka_

        si cu formatia Prinsi la furat - deci daca tu ai posibilitatea sa iti tragi de pe net melodii de neuitat cu papagalii astia , esti un fericit !
    • +1 (1 vot)    
      stai liniştit (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:08)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Stai liniştit, Patriciu, Voiculescu şi Vântu nu vor pierde nimic, din contră; N-au făcut avere stând bosumflaţi pe margine; şi apoi prieteniile se fac, se desfac, se fac din nou..
      • -4 (4 voturi)    
        nu vor fi privatizari cu destinatar,in rest (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:18)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Alex

        ..sunt de acord cu tine cand ma uit la mecle din PDL!
      • -1 (1 vot)    
        ce pierdere iremediabila.. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 19:43)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Alex

        A auzit cineva de el ? Probail nici nu vom mai auzi....
        Bine ca s-a afiliat la grupul lui Oprea, personaj sinistru pe care Basescu il numea pe vremuri mafiot, iar azi este patriot care "sustine romania pentru ca are nevoie de un guvern.."
        Sper ca toti 300 de parlamentari rezultati din "reforma clasei politice" tocmai votata la referendum vor fi la fel de plini de principii. Dar ce sa ceri cand PD a sarit brusc din Internationala Socialista la doctrina de "dreapta".
  • -6 (18 voturi)    
    Tradator (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:07)

    Dragos [anonim]

    Numai tradatori in politica asta. Daca nu-i convine politica PNL trebuia sa-si dea demisia si din functia de deputat.
    • +9 (13 voturi)    
      Asa ar vrea cei din PNL-PSD (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:12)

      zydarr.wordpress.com [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Din moment ce a fost ales uninominal la ce sa isi dea demisia, ca sa ne jucam de-a alegerile?? Sau nu sti ca acum daca cineva renunta la fotoliul de parlamentar automat se fac alegeri in colegiul in care a fost ales respectivul...
      • -3 (11 voturi)    
        Alegeri (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:31)

        Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui zydarr.wordpress.com

        Alegeri pe care 100% nu le-ar mai castiga fara partid in spate. Hai sa fim seriosi ca la uninominal tot partidul s-a votat.
        • +4 (8 voturi)    
          Cine crezi (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:45)

          mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          ca mai voteaza cu pnl-ul in care se zbenguie retardati de valoarea lui orban,sau nicolai dirijati de sluga lui patriciu -antonescu! PNL-ul trebuie sa ia lucrurile in serios ,sa scape de balastul de la varf,altfel vor avea soarta PNTCD-ului.
        • +5 (5 voturi)    
          cum? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:07)

          prudent [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          crezi ca Vanghelie ar putea castiga vreun colegiu, cu tot PSD in spate? crezi ca Hrebe ar putea castiga un mandat in Ardeal sau n zona urbana?
      • -1 (1 vot)    
        uninominal (Miercuri, 16 decembrie 2009, 19:50)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui zydarr.wordpress.com

        Tu chiar crezi ce spui ? A fost ales sub sigla unui partid. Crezi l-ar votat cineva daca nu era sustinut de un partid ? Daca ar fi candidat ca independent si ar fi reusit performanta sa intre in parlament puteam fi de acord cu tine.
        Crezi ca a mai dat prin circumscriptie dupa ce a fost ales "uninominal" ?
    • +6 (12 voturi)    
      Tradatori ?!! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:16)

      Luminita [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      Se pare ca ai ramas in urma evenimentelor, actualii parlamentari sunt alesi uninominal, nu pe listele unui partid, ca atare ei nu au obligatii legale si politice fata de partidul al caror membrii sunt.
      Cand politica partidului, in fapt, politica vremelnica impusa de un lider sau o mana de lideri nu te mai reprezinta, mai mult, este incompatibila cu principiile pe care le-ai sustinut la intrarea in partid, este firesc sa nu mai doresti a fi "afiliat" unui esec.
      • +4 (4 voturi)    
        da, numai ca... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:55)

        Io [anonim] i-a raspuns lui Luminita

        in momentul in care ai fost ales de pe locul 3, cam in ce fel e normal sa te doara-n basca de partid?
      • +2 (6 voturi)    
        bravo! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:11)

        revoltat [anonim] i-a raspuns lui Luminita

        Bravo Luminita. Mai suntem: Costica, Vasile, Naiv, Curios etc. Toti spunem acelasi lucru: alesul e responsabil in fata votantilor NU in fata partidului. Partidul va face poltica alesilor, adica a electoratului nu a sefilor de partid. Asta e adevarata democratie: ochii pe Anglia si pe USA. Continua te rog pe blog cu aceleasi concepte, ca sa fim din ce in ce mai multi. Iar la urmatoarele alegeri mai scapam de cei de sforaie in parl;ament, de cei ce stau pe la TV si nu in parlament! Inca odata BRAVO!
      • -1 (1 vot)    
        ce vorbesti? (Joi, 17 decembrie 2009, 7:30)

        xy [anonim] i-a raspuns lui Luminita

        pe uninominalii astia scria clar ce partid REPREZINTA atunci cand au candidat. n-am auzit de acest Emil Bostan si nici de traseistii de la PSD care au plecat din partid, dar ei nu au castigat alegerile ca independenti. mai mult, la alegerile din 2008 au intrat in parlament numai candidati de partid. nu confunda absenta listelor cu neapartenenta politica.

        si de ce incerci sa justifici traseismul ieftin cu asemenea argument pueril ("cand conducerea partidului nu te mai reprezinta")? PNL n-a schimbat macazul de ieri, ci mult dinainte de alegeri, asa ca Bostan n-a fost lovit ieri de vreo revelatie. si daca avea ceva de impartit cu conducerea PNL, acest Bostan si-ar fi explicat public pozitia, n-ar fi tacut acum ca unul rusinat de propria lui dezertare.
    • +1 (3 voturi)    
      Teoretic ai dreptate (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:24)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Dragos

      Insa conducerile tuturor partidelor ar trebui sa se astepte la astfel de gesturi, numite tradare de liderii de partid, insa care nu sunt decat pur si simplu niste acte comerciala.

      Caci vinovati pentru aceasta situatie nu sunt neaparat "tradatorii", ci mai curand liderii de partid care au vandut, uneori la licitatie, locurile eligibile la alegerile parlamentare. Asa incat oamenii care au platit bani grei pentru un loc de senator sau de deputat isi protejeaza si ei "invetitia" cum pot si incearca sa scoata un oarece profit din ea.

      Daca acele principii liberale, mult clamate acuma de Crin, erau luate in calcul si la alegerea candidatilor la alegeri, probabil ca acuma am fi avut de-a face(in toate partidele) cu oameni mai verticali fideli, deci, acelor principii. Din acest punct de vedere, ei, tradatorii, sunt fideli principiului cu care au fost selectati, anume "care da mai mult". :))
    • +2 (2 voturi)    
      afirmatie aiurea! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:04)

      pragmatic [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      dl. in cauza este deputat de Neamt, INAINTE de a fi PNL. El reprezinta pe cei din Neamt. Iar discutand de "tradare", nu-i uita pe Sassu, Duvaz si Severin, care au mai primit si pozitii inPSD.
  • +8 (12 voturi)    
    E clara treaba. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:11)

    Red.Scarlet [utilizator]

    E absolut haios. Sa ai atata putere, sa fii sustinut de tot parlamentul, si sa pierzi. Si apoi sa iti mai pierzi si membrii din partid ,sa-i vezi cum fug spre independeti si cum se aliaza cu ceea ce ai urlat atata vreme ca urasti si cu cei care niciodata nu ai fi facut o alianta. Asta e pretul pe care il platesc cei care fac pact cu Diavolul. In 2-3 saptamani nu mai ramane nimic din ei , se destrama la naiba PNL-ul si PSD ramane o groapa comuna unde numa 'aia mai mari' raman , cei mai de cei corupti.

    E un moment de pop-corn asta, si am de gand sa savurez fiecare moment :)
  • -2 (2 voturi)    
    explicatie (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:18)

    munoz [anonim]

    acest om a plecat de la PNL pentru ca fost atras de pricipiile si competenta PDL, banii nu au nici o legatura cu aceasta decizie.La fel a plecat si Oprea de la PSD, tot pe baza de principii si convingeri.Si vor mai pleca cativa pentru ca pricipiile sunt cele mai importante in politica romaneasca.Si in politica in general.
    Oricum acesti oameni care pleaca de la diverse partide catre PDL sunt toti niste politicieni foarte cunoscuti si foarte apreciati de public care si-au castigat locurile in parlament fara sprijinul partidelor din partea carora au candidat.
    • 0 (0 voturi)    
      mi-a placut (Joi, 17 decembrie 2009, 7:32)

      xy [anonim] i-a raspuns lui munoz

      foarte bun comentariul, bravo :)
  • -3 (5 voturi)    
    Oare cati bani.. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:25)

    weebo [anonim]

    sunt necesari pt a convinge un parlamentar sa treaca la grupul "independentilor"?
    La cati bani s-au cheltuit in campania tocmai incheiata ( de ambele parti ) un buget de .. sa zicem 30-40 de mil de euro pentru a convinge cateva zeci de parlamentari sa treaca la "independenti" mi se pare un mizilic..
  • +2 (4 voturi)    
    Gest firesc, dar tarziu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:28)

    Petre [anonim]

    As fi fost fericit ca atunci cand s-a produs daramarea guvernului un , macar UN parlamentar sa fi avut o alta parere. Dar vorba aia: mai bine mai tarziu.....
  • +4 (6 voturi)    
    asta este efectul uninominal (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:29)

    Ovidiu [anonim]

    nu mai depind de seful partidului, si incepe sa ii intereseze mai mult de ce le vor spune celor care i-au ales peste 2 ani... :)))
    • +3 (3 voturi)    
      bravo ovidiu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:12)

      revoltat [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      vezi si raspunsul catre Luminita (mai sus). Alesul raspunde electoratului nu sefilor de partid.
  • +6 (8 voturi)    
    Nu înseamna nimic, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:36)

    Gore [anonim]

    absolut nimic. Noi, loserii Geoana si Antonescu vom cere neîncetat postul de Presedinte si P.M. al României. Altfel vom spune, neîncetat, ca alegerile prezidentiale au fost fraudate! Asta, sa fie bine înteleles, pâna la sfârsitul lumii!
  • +1 (1 vot)    
    traseism politic, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:51)

    LECHI [anonim]

    Asa a fost denumita , cu delicatete, dar si cu trimitere explicita la o profesie libertina, migrarea parlamentarilor, de ici-colo, dupa cum le trage cu ochiul ceva profit.
    Fapta in sine nu este ilegala, pentru ca promulgarea unei astfel de legi ar fi extrem de
    paguboasa pentru cei care ar face-o.
    Alesii, care , dintr-un motiv sau altul , nu se mai regasesc in partidele sub a caror umbrela au intrat in parlament, au o cale mult mai onorabila : demisia
  • 0 (2 voturi)    
    oda independentilor (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:03)

    munoz [anonim]

    acest om a plecat de la PNL pentru ca fost atras de pricipiile si competenta PDL, banii nu au nici o legatura cu aceasta decizie.La fel a plecat si Oprea de la PSD, tot pe baza de principii si convingeri.Si vor mai pleca cativa pentru ca pricipiile sunt cele mai importante in politica romaneasca.Si in politica in general.
    Oricum acesti oameni care pleaca de la diverse partide catre PDL sunt toti niste politicieni foarte cunoscuti si foarte apreciati de public care si-au castigat locurile in parlament fara sprijinul partidelor din partea carora au candidat.
  • 0 (0 voturi)    
    traseism si trait bine (Miercuri, 16 decembrie 2009, 18:08)

    r [anonim]

    Eu cred ca acel om si-a dat seama ca principiile liberale nu sunt ceea ce il reprezinta ci mai degraba principiile democrat liberale..si pt ca sunt "naiv" mai cred ca schimbarea barcii nu are nimic de-a face cu faptul ca PDL -ul are ciolanul, iar "opozitia" (a propos cine este opozitia asta??) nu are decat fomitza:-)))
    In mod cert dragul de el s-a decis sa fie independent doar si numai pt a-si reprezenta mai bine colegiul care l-a trimis domnule in Parlament sa dea de pamant cu coruptia...hahahaha

    Sper ca in curand tot parlamentul sa fie compus numai din independenti din astia...sa-si faca domnul presedinte toata sustinerea necesara si sa ne arate in sfarsit ca face si altceva in tara in afara de ha-ha sau scandal (dupa caz).

    Hai sa fiu fair play si sa-i doresc sa faca numai bine, insa pt Romania, pt romanii din tara si din afara...sa traim cu totii bine, nu numai oamenii lor de casa!
  • +4 (4 voturi)    
    PNL la guvernare (Miercuri, 16 decembrie 2009, 19:06)

    Dianora [utilizator]

    Se pare ca PNL nu intra la guvernare en-gros ci en-detail.
    • +1 (1 vot)    
      Super tare! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 19:36)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

      Plusus maximus de la mine.
      :)
  • 0 (0 voturi)    
    analiza (Joi, 17 decembrie 2009, 4:51)

    saladin [anonim]

    Cred ca fiecare parlamentar ar trebui sa faca o analiza a modului in care a votat populatia in circumscriptia sa electorala si sa traga concluzii privind vointa electoratului. Uninominalul actual nu reprezinta mare lucru cind multi pnl-isti au intrat (prin manevrele lui ProDemocratia) de pe locul 2 si 3 in parlament si acum cer postul de PM. Sunt penibili,ridicoli si sper ca la primele alegeri sa le reducem drastic pretentiile, adica numarul de parlamentari.
  • 0 (0 voturi)    
    fara demnitate si rusine!! (Joi, 17 decembrie 2009, 15:58)

    vali [anonim]

    dar ca a ajuns deputat de pe locul 3, cu 12% voturi ca si senatorul Marcutianu de la Neamt (si el dezertor) nu e nicio problema? ce vor sa demonstreze acum? e rusinos si acest pas va insemna sfarsitul unei cariere scurte de parlamentari. cred ca pdl-ul le vai fi recunoscatori? nu se va intampla asta cu siguranta. stau toti la cheremul lui pinalti. e dezgustator, incepusem sa cred ca se ridica o generatie noua in politica.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri