VIDEO Traian Basescu a fost validat de CCR: Vreau sa fiu mai bun in al doilea mandat decat in primul

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 16 decembrie 2009, 6:52 Actualitate | Politic


Traian Basescu si Ioan Vida
Foto: Agerpres
UPDATE (ora 10:20) La Curtea Constitutionala a avut loc, miercuri dimineata, ceremonia de validare a lui Traian Basescu ca presedinte al Romaniei. "Obiectivul meu principal este ca fiecare roman sa simta ca presedintele este si al lui, indiferent cum a votat pe 6 decembrie. Responsabilitatea unui presedinte in exercitarea celui de-al doilea mandat este mai mare decat in primul mandat. Un alt obiectiv este acela de a fi mai bun in al doilea mandat decat in primul", a afirmat seful statului, in discursul sustinut la CCR.
  • "Mie poporul roman mi-a facut aceasta onoare si trebuie sa spun ca, pe data de 6 decembrie, unii dintre romani mi-au dat sustinere, iar altii mi-au dat o lectie. Eu voi fi presedintele tuturor romanilor", a afirmat Traian Basescu.
  • "Romania, ca si alte tari europene, traverseaza un moment dificil, si avem nevoie de solidaritate."
  • "Pentru mine nu exista obiectiv mai mare, in momentul de fata, decat modernizarea statului roman", a incheiat seful statului.
Pe 21 decembrie, la ora 15:00, Traian Basescu urmeaza sa depuna juramantul in fata Parlamentului.

In urma numararii voturilor exprimate in al doilea tur al alegerilor prezidentiale din 6 decembrie, Traian Basescu a castigat un nou mandat la conducerea tarii, in fata contracandidatului sau Mircea Geoana, la o diferenta de 75.000 de voturi.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12814 vizualizari

  • +73 (81 voturi)    
    capul pe umeri (Miercuri, 16 decembrie 2009, 8:26)

    AndreiMoraru [utilizator]

    Sa fie intr-un ceas bun! si sa isi pastreze capul pe umeri, sa invete din greselile trecutului si sa faca o echipa care sa ajute Romania sa se ridice.
    • -71 (95 voturi)    
      azi.. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:00)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui AndreiMoraru

      azi e zi de doliu national... a murit democratia
      • +47 (57 voturi)    
        :) (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:18)

        hash [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        vorbeste in numele tau
        • -34 (44 voturi)    
          unu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:07)

          unu [anonim] i-a raspuns lui hash

          nici nu e greu sa fii mai bun in al doilea mandat.
          asta chiar are o parere buna despre el -)
          • -23 (29 voturi)    
            Mogul (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:37)

            G [anonim] i-a raspuns lui unu

            Nici o sansa, nu-l vor fi lasat mogulii etc, stim deja placa.
      • +41 (55 voturi)    
        esti destept (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:24)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        pacat ca ai creierul spalat !
      • +53 (65 voturi)    
        inca nu v-a dat afara ? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:25)

        mitterandsky [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        mai sunteti pe statul de plata pana la sf lunii ? nu prea v-ati facut treaba de postaci si de agitatori, ca ati pierdut pana la urma !
        sau tu mai dai o limbuta ca poate iti pastrezi jobul ?
      • +46 (52 voturi)    
        o întrebare? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:30)

        bustiuci [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Te rog, ai putea să ne explici şi nouă ce este aia "democraţie" dpdv al tău?

        Să înţeleg că pt. tine e democraţie dacă devenea Preşedinte al României Geoană sau Crin, dar ca să simplificăm lucrurile direct un mogul.

        Ce este nedemocratic în ceea ce se întâmplă acum?
        • -25 (39 voturi)    
          de exemplu, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:03)

          elena [anonim] i-a raspuns lui bustiuci

          este nedemocratic faptul ca nu imi apare postat nici un mesaj negativ, desi nu folosesc limbaj vulgar, dar cand trimit un comment de lauda la adresa pdl, acesta apare imediat. Mi se pare nedemocratic ca eu sa stau acasa fara plata, in timp ce una dintre fiicele presedintelui nu ne-a aratat nici in ziua de azi documentele cu vanzarile anterioare, iar cealalta imi reprezinta interesul in afara granitelor, desi ea nu stie nici macar sa vb corect romaneste. As putea continua cu exemplele, dar mi-e teama ca scriu degeaba si commentul tot nu va aparea.
          • -17 (35 voturi)    
            de exemplu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:29)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui elena

            Elena, si mie mi s-a intamplat la fel. oricum orientarea lui Dan Tapalaga este clara (pro Basescu), dar de aici pana a cenzura mesajele care exprima o idee contrara PDL sau Traian Basescu, mi se pare josnic! nici macar Realitatea sau Antena nu s-au dedat la asa ceva pe site-urile lor!

            Asta e, am votat Geoana, pana la urma m-am bucurat ca a iesit Basescu si mi-e o scarba incredibila de toata tara asta! de n-ar fi locuita de atatea minti incuiate, hoti si slugarnici, ce bine ar fi!
            • -13 (25 voturi)    
              si mie (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:51)

              liviu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

              Si mie la fel mi-au fost cenzurate mesajele. Probabil asa se explica numarul mare de mesaje pro pdl pe acest site (cele anti nu sunt publicate si gata).
              • +8 (12 voturi)    
                constatare (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:07)

                bustiuci [anonim] i-a raspuns lui liviu

                aceeşi problemă am constatat şi eu în privinţa publicării de mesaje.
                Am publicat la acest articol 3 mesaje, din care 2 răspunsuri şi un post iniţial. Postarea iniţială nu este.
                Acolo îi doream lui Băsescu "Doamne ajută". Mă rog, cred eu un post moderat, nici pt. nici contra, nu a fost publicat.

                Acum, ce concluzie am eu, că de la a nu apărea posturile până la lipsa de democraţie e maaaare distanţa, zic eu. Şi anume, cred că în spatele portalului HotNews sunt nişte "probleme" de logică în sistemul lor, ca rezultat ceva e nepublicat.

                Acum dacă mesajele andit PDL sau Băse nu sunt publicate atunci cel mai bine publică-le pe Antene sau Gardianul, Relaitatea, etc ...
                Şi îţi spun o chestie, doar existneţa lor e deja libertatea cuvântului, până la Democraţie mai este mult.

                Spre exemplu nu am discutat şi de obligaţiile cetăţenilor parte a democraţiei, REPONSABILITATEA indiferent la ce se raportează iarăşi este un ingredient al DEMOCRAŢIEI.

                Domnule Băsescu, aveţia ocazia să munciţi de o sută de ori mai mult în vederea:

                1. Reformării României
                2. Să rămâneţi un REPER în istoria românilor.

                Să ne ajute Dumnezeu!
            • -14 (24 voturi)    
              subscriu, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:52)

              elena [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

              in ceea ce priveste scarba
              • +9 (17 voturi)    
                exemplu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:08)

                hoinar [utilizator] i-a raspuns lui elena

                Te rog din inima domnisoara/doamna scarbita ia-te de mana cu domnul scarbit Bogdan si plecati undeva unde nasurile dumneavoastra fine sa nu fie cumva jignite de o tara atat de respingatoare.

                PS: mesajele voastre nu dispar. Nu va mai dati discriminati, ca nu sunteti. Din cauza primirii de voturi negative mesajul nu apare complet, apare doar titlul. Cautati-va numele sau mesajul vechi in pagina si vedeti ca ele exista.
                Da' unde cap limpede nu e, scarba multa e.
                • +5 (5 voturi)    
                  apreciez grija (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:58)

                  elena [anonim] i-a raspuns lui hoinar

                  pe care mi-o purtati, dar chiar nu apar. am constatat acest lucru in mai multe ocazii. In ceea ce priveste celalt aspect pe care l-ati mentionat, nu doresc sa plec. Nu mi se pare firesc sa plec sa caut in alta parte un stil de viata decent, respect si bun simt. Nu cred ca este o pretentie prea mare sa-mi doresc aceste lucruri in tara mea.
                  • +5 (5 voturi)    
                    cu placere (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:35)

                    hoinar [utilizator] i-a raspuns lui elena

                    Observ cu placere ca un stil de viata decent, respect si bun simt cautam si ne dorim cu totii. Atunci hai sa lasam "scarba" de tara deoparte si sa ne facem treaba constiincios, asa cum stim de la parinti. Si daca nu obtinem stilul de viata dorit asa...sa muncim mai mult.

                    Daca te-am jignit, imi pare rau, dar expresia colegului de mai sus: "mi-e o scarba incredibila de toata tara asta" mi-a produs o suma de idei despre cum poate scapa tara de astfel de persoane amare. Nu mai continui, ca te prinzi si tu ce am vrut sa zic :).

                    PS: Sa aveti cu totii sarbatori calde si fericite ca placintele de la mama de-acasa!
                    • +2 (2 voturi)    
                      am inteles, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:31)

                      elena [anonim] i-a raspuns lui hoinar

                      multumesc pt urari, asemenea si tie!
                • 0 (0 voturi)    
                  intr-adevar dispar mesaje (Miercuri, 16 decembrie 2009, 21:26)

                  ave [anonim] i-a raspuns lui hoinar

                  Sa tii ca si mie nu mi-au aparut cel putin 3 mesaje. Si nu , nu este vorba ca au primit voturi negative, pur si simplu nu au mai aparut! Deocamdata am pus aceasta pe seama "erorilor". Democratia inseamna pana la urma si libertatea de a alege, a.i. daca un numar insemnat de internauti aleg sa nu mai viziteze hotnews pt. ca nu li se publica mesajele, pana la urma stim cu totii cine are de pierdut si cine nu. Frumusetea internetului este ca totusi avem mai multa libertate de alegere...
              • 0 (0 voturi)    
                ib idem.... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 22:11)

                muky [utilizator] i-a raspuns lui elena

                ...vezi postul pt. dl Bogdan. cu bine
                • 0 (0 voturi)    
                  cred ca n-ai sa-l vezi... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 23:06)

                  muky [utilizator] i-a raspuns lui muky

                  ...caci s-a "ratacit"(postul pt. dl Bogdan) cu bine
            • +19 (19 voturi)    
              exemplu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:58)

              hoinar [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

              1) Elena, nedemocratic e ca suntem o tara de asistati social. Sunt 4-5 milioane de boi care muncesc de-si rup spinarile la privat cate 10-12 ore pe zi si peste 10 milioane de angajati la stat sau pensionari care nu prea produc bani pentru stat. Sunt prea putine unitatile de la stat care sunt profitabile si se pot sustine fara bani adusi de la guvern. Mie imi pare rau ca stati acasa 10 zile intr-un an, dar mai rau ma doare de mediul privat, care e singurul care sustine economia romaneasca, mediu in care dispar firme si se dau oameni afara din cauza crizei economice.
              2) Nu-ti dispar mesajele, ci doar primesc minusuri de la colegii care citesc site-ul, ceea ce inseamna ca nu sunt afisate complet, le apare doar titlul. Daca dai click pe mesaj va fi afisat complet.
              3) Bogdan, mi-e indiferenta orientarea ta politica, dar sa spui ca ti-e scarba de tara asta ma face sa zic ca mi-as dori sa pleci. Suntem destui carora nu ne e scarba de tara si ne simtim bine in ea. Poate sa-ti fie scarba de niste actiuni, de niste oameni...dar de tara?! Pai pleaca din ea si nu te mai murdari atata. Si nu ne mai murdari nici pe noi cu scarba ta.
              Sarbatori fericite si ninsoare cat mai placuta!
              • +5 (9 voturi)    
                Felicitari pentru comentariu... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:45)

                sami [utilizator] i-a raspuns lui hoinar

                cu permisiunea ta, as mai adauga o idee...Stiu ca este fantezista si imposibil de aplicat dpdv al Drepturilor Omului dar, asa mi-as dori ca tuturor acestor "scarbiti" de tara si neamul lor sa le fie retrasa cetatenia romana...sau sa mai existe o categorie de cetatenie romana speciala (prin inferioaritatea si restrictiile ei)...atat pentru pestilentiali ca acesti "scarbiti", cat si pentru tradatorii de tara precum Geoana, Iliescu, Patriciu etc.
                • -2 (6 voturi)    
                  aveti nevoie doar de putina vointa (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:00)

                  elena [anonim] i-a raspuns lui sami

                  ca sa intelegeti exact ce am vrut sa spun in comantariile mele. Sunt scarbita de oameni, de cei care iau decizii pe care sunt obligata sa le respect, desi nu ma reprezinta. Cat priveste aspectul cetateniei, sunt convinsa ca nu ar fi o pierdere atat de mare pt mine, cat ar fi pt "tara", fara multele taxe si impozite pe care le platesc.
              • +3 (3 voturi)    
                Din Diaspora 1% (Miercuri, 16 decembrie 2009, 17:42)

                Unics [anonim] i-a raspuns lui hoinar

                Scirba de tara este echivalent cu scirba de "placintele mamei". Veniti cei scirbiti de Romania si munciti / traiti in strainatati ca sa stiti ce vorbesc...De ce se intorc de sarbatori romanii din strainatate buluc , acasa la scirba de Romania???
                Scirba este de unii romani...ca dupa 20 de ani au votat 5 milioane din ei cu esalonul 2 PCR + mafia nationala ce doreste parcelarea in euro a FRUMOASEI ROMANII
              • 0 (0 voturi)    
                te inseli... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 22:22)

                muky [utilizator] i-a raspuns lui hoinar

                ...si bugetarii produc servicii,de care toata lumea se foloseste,sa nu mai vb. de pensionari,care au cotizat zeci de ani,bani cu care au fost platiti alti pensionari e.t.c;e randul nostru sa muncim si sa cotizam;toata chestia este ca economia subterana nu prea cotizeaza,sau cotizeaza sume neglijabile;pe asta trebuie sa o rezolve guvernantii si politicienii;numai ca din pacate au clientela lor si nu prea se vrea,deocamdata. sa auzim de bine
            • +3 (5 voturi)    
              Reactie Umorala! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:45)

              Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

              @ Presedinti/Primari/Sefi de partide sunt trecatori.Tara,Natiunea e Nemuritoare atat timp cat fii Ei mentin spiritul,istoria,limba,traditiile, cutura ,unitatea,etc. vii. Pro Patria/ Dacia Felix este partidul unic fara acte la tribunal.O lege axiomatica nemuritoare Romaneasca! Acest principiu e mentinut de totate popoarele civilizate care au cultul apartenentei la un popor! Cel mai vechi exemplu e Japonia care considera Dinastia Hirohito milenara! Poporul Japonez prefera moartea fara dinastie! Americanii ca natiune tanara ( 600 de ani )respecta steagul,insemnele nationale.Congresul SUA a doua zi dupa alegeri la intrarea presedintelui in Congres este intampinat in picioare! El reprezinta poporul! Vox populi vox Dei! Nihil sine Deo! ( Vocea poporului vocea lui Dumnezeu.Nimic fara Dumnezeu!) O demonstratie de civilizatie!DDD
          • +9 (9 voturi)    
            de exemplu, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:37)

            lc [anonim] i-a raspuns lui elena

            Poate vi se pare nedrept in comparatie cu situatia dumneavoastra, dar nu e corect sa aruncati vina pe Basescu, la fel cum fac multi.
            Fiica cu reprezentatul interesului a fost votata de oameni, deci cel mult va puteti lua de cei care au votat-o, iar cu celalalta nu stiu care-i situatia, dar pot sa va spun ca justitia nu functioneaza in Romania decamdata. Din nou, e foarte usor de acuzat Basescu de orice rau din tara asta. Tin sa precizez ca ma enerveaza atitudinea asta la culme, chit ca nu-l simpatizez deloc pe presedinte (sunt cu PNL-ul). Numai bine.
            • +1 (3 voturi)    
              multumesc, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:30)

              elena [anonim] i-a raspuns lui lc

              apreciez raspunsul dv si limbajul de bun simt. Cred ca este singurul raspuns pe care l-am primit, fara sa fiu etichetata drept comunista.
          • +10 (10 voturi)    
            nedemocratic (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:38)

            ghitza [anonim] i-a raspuns lui elena

            Cred ca ti-a aparut mesajul, din moment ce iti raspund la el. ;)
          • +13 (13 voturi)    
            Sa fim seriosi! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:50)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui elena

            Orice mesaj am trimis, fie pro fie contra pdl, a aparut!
            Probabil este o eroare de conexiune!
            Elena, nu fi trista, tu nu esti... mihaela.
            Cat despre amicul de mai jos, bogdan, el ca si tine nu stiti sa fiti impartiali.
            Voi urati, izbiti si nu acceptati alt punct de vedere decat al vostru.
            Sunteti cumva comunisti?!
            Daca sunteti tineri, e pacat. Nu aveti minte!
            Daca sunteti batrani e si mai pacat. Degeaba a trecut vremea peste voi!
            • -2 (4 voturi)    
              e usor sa emiti (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:11)

              elena [anonim] i-a raspuns lui domino63

              judecati de valoare in necunostinta de cauza. Am precizat ca am trimis comentarii care nu au aparut, nici intr-un caz nu am spus ca doar parerile mele conteaza, sau ca nu accept un punct de vedere diferit, cel putin ca dezbatere; daca apar si argumente convingatoare... cu atat mai bine. dar mi se pare trist ca ne-am setat pe problema comunismului, si daca nu sunt de acord cu asa-zisul popular Basescu ( nu uita ca initial PD a batut la usa socialistilor, abia apoi s-au gandit ei ca e mai interesant sa fii popular) sa fiu etichetata drept comunista. comunismul a facut f mult rau si din pacate inca i se simt efectele. dar sa fim seriosi, nu din cauza comunismului suntem unde suntem, nu din cauza comunismului sunt la pamant sanatatea, invatamantul, justitia.
          • +11 (11 voturi)    
            Profund fals ! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:03)

            czr [utilizator] i-a raspuns lui elena

            Ce dovada mai concreta a faptului ca nu ai dreptate in legatura cu postarea selectiva a mesajelor mai vrei, daca ti-l vezi aici?
            Desi, ai site-uri dedicate.. Antena3, blogurile lingailor de mogului etc.. unde poti sa te exprimi alaturi de ceilalti care au la fel ca si tine ochelari de cal si obsesii de taur (vad numai rosu in fata ochilor)
            Nu cred ca ar fi ceva nedemocratic chiar daca nu ti s-ar permite sa-ti exprimi aberatiile aici.. Fiecare site e liber sa-si cenzureze mesajele dupa ce criterii doreste. Nu este un site "de stat" si nu e obligat nimeni sa-ti accepte postarile..

            Acum in legatura cu restul...
            E perfect democratic sa stai acasa fara plata..(vazand modul cum gandesti e chiar explicabil) De ce trebuie sa te platesc eu sa stai acasa? Hai sa stam toti acasa... sa vedem cine ne mai plateste? Eu cred ca ar trebui sa-ti cauti de munca - din pacate pt tine NU la stat - cel putin NU in acest mandat prezidential. :)
            Ce legatura au fiicele presedintelui cu faptul ca tu tai frunza la caini?
            Fi sigura ca, daca stii sa faci ceva BINE - munca fizica/intelectuala (in cazul tau as merge pe prima varianta) iti gasesti oricand servici.. E adevarat, nu la un salariu bun cum iti doresti (asta-i alta discutie), dar de munca sigur iti gasesti. E criza si se mai triaza... oamenii si salariile..
            Si, daca tot privesti prin ochelarii tai de cal la fiicele presedintelui, poate te uiti si putin mai in stanga.... o sa-l vezi pe cumnatul lui Geoana.. mogulii, pe Hrebe, pe Van Ghele etc, etc...
            Da vezi' sa nu te uiti brusc, ca ti se face rau cand vei observa cat sunt de multi...
            • -5 (5 voturi)    
              sunteti limitati (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:13)

              elena [anonim] i-a raspuns lui czr

              oameni buni? sau f rau intentionati? doar pt ca nu simpatizez cu pD-lul, nu inseamna ca sunt fan Voiculescu sau antenele.
          • +5 (5 voturi)    
            bag de seama ca si cand esti platita stai... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:36)

            sami [utilizator] i-a raspuns lui elena

            si te lamentezi ca traiesti intr-un stat nedemocratic! Democratia draguta a devenit o consecinta a capitalismului...iar in capitalism ori este antreprenor ori esti slujbas...dupa cum "arati" tu esti la stadiul de larva, desi probabil ai pretentii la o remuneratie de "antreprenor", ai ca principala activitate Statul...degeaba, nedemocratic...
            • -2 (6 voturi)    
              dupa cum va exprimati, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:17)

              elena [anonim] i-a raspuns lui sami

              sunt convinsa ca sunteti un om rafinat si care stapaniti f multe concepte, si aveti o cultura civica solida.
              Nu sunt platita de nimeni, decat de institutia pt care muncesc, iar exprimarea opiniilor este un drept al meu pe care doresc sa mi-l exercit, fara a primi recompense pt asta. va multumesc f mult pt teoria capitalismului, desi cred ca Adam Smith si ceilalti, nu s-au exprimat chiar asa.
          • +1 (1 vot)    
            Eu nu vad nimic nedemocratic (Miercuri, 16 decembrie 2009, 16:27)

            radu [anonim] i-a raspuns lui elena

            Era vorba de validarea presedintelui Romaniei si nu de chestiuni rasuflate de genul fiica presedintelui. Fa o plingere prin care sa ceri ca una din fiice sa prezinte documentele. Cu cealalta, e mai greu- democratic au votat-o romanii sa ajunga acolo. Legea cu statul acasa a fost votata si de PSD-isti. Decaderea economica li se datoreaza si PNL-ilor care la sf. anului 2008 au aruncat cu pomeni electorale peste tot, de la buget.
          • 0 (0 voturi)    
            Nu e chiar asa cum spui! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 19:48)

            lugojanul [utilizator] i-a raspuns lui elena

            Da' uite ca îti apar comentariile,ce tot mai vrei??Voua,pesedo-postacilor,nu va convine ca n-a iesit prostanacu' presedinte,aici e buba care va râcâie si va tot doare pe voi!Restul e doar gargara ieftina pe care nici copiii prescolari nu o mai iau în serios,gargara care are menirea si scopul de a trage perdele de fum peste luptele intestine din PSD si mai ales de a induce în prostime ideea ca Basescu este un presedinte care a ajuns la putere prin fraudarea alegerilor.Dar nu mai tine; si mai ceva "amice" postaco-pesedac: cei ce folosesc internetul pentru a se informa si a-si forma o opinie sunt în general oameni care au învatat sa gândeasca cu capul lor; de aceea întâlnesti aici aproape numai comentarii pozitive la adresa lui Basescu!Nu e nici o conspiratie,nici un complot al redactiei Hotnews,este "doar" bunul-simt si rationalitatea celui care nu-l lasa pe altcineva sa-i spuna ce sa gândeasca!Sau crezi ca "tata Gheorghe" si "lelea Marie",care locuiesc undeva într-un catun si aleg PSD-ul ca " asa le spune popa si primaru'" sa voteze,au auzit vreodata de internet,daramite sa-l foloseasca???Aici e diferenta între cei ce aleg PDL si cei ce aleg PSD: alegatorii PSD---pe lânga nostalgicii incurabili si resentimentarii care au profitat de "binefacerile" comunismului,iar acum nu mai sunt nimic---sunt în general inculti,depasiti si chiar speriati de viata moderna de azi pe care nu o mai înteleg fiind convinsi ca de fapt totul ce se întâmpla azi e un mare "dezmat"!Cam asta e nivelul de gândire al alegatorului traditional al PSD-ului.De acord???
          • 0 (0 voturi)    
            cumpara-ti ochelari (Miercuri, 16 decembrie 2009, 19:57)

            corina [anonim] i-a raspuns lui elena

            mesajul tau a aparut, dar pentru ca are multe voturi negative apare doar tilul si numele.
            Documenteaza-te inainte sa ti se faca scarba.
          • 0 (0 voturi)    
            te-ai inselat... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 22:00)

            muky [utilizator] i-a raspuns lui elena

            ....de doua ori. cu bine
        • +5 (5 voturi)    
          De unde nu nu E ! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:33)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bustiuci

          @ Democratia fanilor lui Goana/Goarna/ Actual Trombon: Ce a al meu e al meu ce al tau e tot al Meu! DDD
        • 0 (0 voturi)    
          aoleo (Miercuri, 16 decembrie 2009, 21:29)

          gigel [anonim] i-a raspuns lui bustiuci

          Nu conteaza ce este logic si ce nu este nedemocratic.. Nu conteaza nene nimic!
          Conteaza sa iasa Geoana, cum vor toti prostii.. ca alti sustinatori decat prosti pentru un Prostanac nu vad.
          Si aia e problema mare! SUNT MULTI PROSTI!
      • +17 (21 voturi)    
        ne lasi (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:42)

        rochiri [utilizator] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Du-te ma de aici!
        Ce sa spun!
      • +27 (31 voturi)    
        eeee (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:42)

        sosos [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        doliu national e oricand, cand isi deschide gura vanghele, opishan, goana, bombo si ailaltzi nemernici care v-au spalat creierele!
      • +25 (29 voturi)    
        te contrazici (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:43)

        mi3rla [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Numai faptul ca postezi e dovada ca nu a murit nimic. Sunt tare curioasa cand era Nastase prim ministru cate pareri de astea apareau in presa scrisa si tv? Iti spun eu, mult mai putine
      • +26 (30 voturi)    
        doliu in psd (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:51)

        DraSan [utilizator] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        asa vb. un om care a primit cuptor cu microunde de la vanghele care este ;))))))))...aaa, pe persoana fizica :))
      • -25 (31 voturi)    
        Daca voi nu ma vreti eu va vreau (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:55)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        S'apoi zic ca poporu a vrut.
        Pana acu ti-ai pus metresele doar ministrese. Hai alege-ti o PRIM ministreasa. Inteleg ca la finante va fi ridzi. Asa ca sa fie mult mai bine in al doilea mandat. Pentru tine si camarila ta evident ca doar nu pt prapaditu' de rand.
        • +10 (10 voturi)    
          Nu dragule, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:33)

          gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Florin

          Vai fi MM sau BB (alias Crinuta) a voastra.
      • -27 (31 voturi)    
        gresit, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:59)

        elena [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        asta s-a intamplat pe 6 dec, cand au umblat baietii destepti la voturi, cand dl Presedinte stia exact cu ce scor va castiga. Azi a fost doar o confirmare a dictaturii portocalii.
        • +7 (9 voturi)    
          exemplu de dictatura pt Elena (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:00)

          hoinar [utilizator] i-a raspuns lui elena

          Uite Elena ca ti-a aparut comentariul, chiar daca tie ti se pare dictatura pe site.
          Vezi sa nu te urmareasca dictatura peste tot.
          • +1 (3 voturi)    
            multumesc pt sfat, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:18)

            elena [anonim] i-a raspuns lui hoinar

            o sa am grija.
        • +9 (9 voturi)    
          aoleu maica! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:13)

          hash [anonim] i-a raspuns lui elena

          da' indoctrinata rau esti.

          ce ti se pare asa ciudat sa centralizezi 30 de mii de foi , copii dupa listele de la sectiile de votare? niste baieti dibaci baga in excel, si pe urma se coordoneaza toti pe mail dupa un algoritm arborescent dinainte stabilit.

          da' na, la pesede, cu van ghele care de-abia si-o dat bacaloriatu' cu chiu cu vai dupa 10 ani, si mister vantu care nu stie sa foloseasca computaru', scenariile astea sunt sefe...

          sunteti ramasi in urma rau ma, in epoca de piatra. vezi ca altii au trecut de mult de la stadiul de abac

          ce argumente penibile aduci :))

          nu ma mira ca la job nu dai randament, cu-asa conceptii.
          • -1 (3 voturi)    
            am scris pe undeva (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:22)

            elena [anonim] i-a raspuns lui hash

            despre randamentul meu la slujba? nu cred. Nu am facut decat sa-mi exprim opiniile, voi sunteti cei care emiteti judecati de valoare si care ma etichetati. Nu mi-am exprimat simpatia pt vreun partid in nici un cooment, si totusi voi ati ajuns la concluzia ca neaparat sunt indoctrinata, comunista si ma uit pe antene. Doar pt ca nu simpatizez cu PDLul. Nu stiu care dintre noi e mai indoctrinat.
        • +3 (5 voturi)    
          intotdeauna (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:40)

          gabi [anonim] i-a raspuns lui elena

          cand se amesteca rosu cu galben iese portocaliu. Credeam ca sti deja.
        • +3 (3 voturi)    
          De cateva zile este tare frustrata... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:53)

          sami [utilizator] i-a raspuns lui elena

          dar cred ca am aflat motivul....nu cumva draguta, faci parte din cei 20% de bugetofagi care vor disparea curand de pe firmamentele institutiilor statului???!! Faceti loc, in curand vor cadea " multe scroafe din copac"!
          • -1 (3 voturi)    
            Sherlock Holmes, nu, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:23)

            elena [anonim] i-a raspuns lui sami

            nu fac parte din categoria pe care ati mentionat-o, desi ii compatimesc pe acei oameni.
        • +2 (2 voturi)    
          toti au numarat... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:45)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui elena

          numai castigatorii au comunicat insa rezultatul. Poate iti aduci aminte ca si PSD-ul a inceput numaratoarea paralele. Cand a vazut ca nuiese ca la sondaje... a lasat-o balta si a inceput sa tipe ca ii fura lumea. Daca ar fi fost pe bune....Base ar fi iesit cu mult mai mult diferenta.Dar asa e la noi...hotul striga hotii. Intreaba persoanele care au lucrat la sectiile de votare cine a furat... PSD-ul. Si culmea e ca si Geoana si Oprisan si Ponta au recunoscut public ca au avut un sistem de fraudare...ineficient conform declaratiilor lor (nu se asteptau la 59%prezenta la vot, de aia a fost ineficient)...dar existent. De ce nu se sesizeaza organele abilitate?
      • +19 (21 voturi)    
        gorbaciovsky 10 ptr romania (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:10)

        laur [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        ii asteptam sa depuna coroane de flori la capul democratiei pe : vanghelie , hrebenciuc , iliescu , nica , dragnea , mazare , antonescu , orban , calimente , fenechiu , vadim , becali ... toata crema democratiei romanesti .
        • +10 (10 voturi)    
          Pe acest Calimente il puteti auzi chiar acum (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:53)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui laur

          dezlantuit la Realitatea TV in proliferarea de calomnii, urla ca Basescu a chemat in ajutor diaspora "ajutati-ma ca vin la putere comunistii" cind, dupa spusele acestui Calimente, Basescu insusi este comunist - iar diaspora care are creierii spalati a sarit in ajutor fara sa gindeasca; spre lamurirea celor care nu au avut timp sa citeasca, iata cine a tras sfori pe la toate cantzelariile occidentale, din SUA si a facut vizite secrete la est
          http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6702512-campania-geoana-culisele-internationale.htm
      • +19 (21 voturi)    
        Pana la urma, ce e democratia, stimabile? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:13)

        Un nelamurit [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Un postac scria mai sus ca a murit democratia...
        Sa ne explice si noua, ca nu prea inteleg...
        De asemenea, un "mare" ziarist de la Antena 3, spunea ca daca PNL-ul intra la guvernare cu PDL&CO, iarasi moare democratia, explicand ca nu ar mai exista o opozitie puternica...
        EU va intreb dragi p(r)ostaci si "comentatori" de la trusturile lui Felix, daca iesea cum vroiati voi, un guvern PSD+PNL+UDMR, nu mai murea democratia ? Nu era tot o opozitie slaba ? Sau, sa inteleg ca tocmai PSD-ul era garantul democratiei ?
        P.S.: Dragi, asa zisi ziaristi, care sunteti pupicuristii lui Felix, recunoasteti ca va pare bine ca a iesit Baselu', ca aveti si voi de munca, altfel ce mai faceati, ode pt maritul si atotputernicul nostru conducator iubit, Geoana ???
        • +17 (19 voturi)    
          Unde in lume "garantul democratiei" ucide oameni (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:25)

          Oryon [anonim] i-a raspuns lui Un nelamurit

          pe strada ca PSD si cumpara TOATA Presa ?

          Ce aberatie e asta cu "garantul" democratiei, poate sa-mi explice si mie cineva?

          Cine cumpara TOATA Presa ca PSD/PNL

          Nu mai are dreptul sa vorbeasca despre "democratice"

          Cine cumpara TOATA Presa
          Transforma Presa intr-o Arma
          IMPOTRIVA Democratiei
      • +16 (16 voturi)    
        Lui gorbaciovsky: De ce este zi de doliu ma rog?? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:30)

        yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        De ce este zi de doliu ??? Pt ca a fost ales cel care a avut indrazneala sa-i scuture pe cei care si-au insusit averea publica a Romaniei si au transformat-o in timpul guvernarilor FSN, PSD si iar PSD in asa zis capital privat/personal ?
        http://plus7.arte.tv/fr/1697660,CmC=2956902.html
        Pt ca acest presedinte a vrut si vrea sa impuna clasei politice sa aiba o conduita care respecta legea, sa inteleaga si sa-si insuseasca aceasta clasa politica ca NU este deasupra legii ??? Pt ca vrea sa curbe tendintele mafiote stil moscovit de monopolizare a economiei in scopul obtinerii unei puteri/pozitii financiare prin care sa manipuleze destinele tarii functie de propriile interese ? Intr-adevar a murit aceasta "democratie" PSD-ista, slava domnului !
        Nu au intirziat PSD-istii dupa anuntarea alegerilor sa se dea in spectacol international, au tinut in loc o tara intreaga cu scandalul fraudarii, au atitat romanii din tara importriva celor din afara, si acum se pregatesc sa lanseze o noua sarja de scandaluri si sa i le puna in spate tot lui Traian Basescu ca sa poata sa-l eticheteze in continuare ca "presedinte scandalagiu" si sa-l blocheze in actul guvernarii - aceasta este opozitia constructiva (loyal opposition) ... Ascultati-i acum la Realitatea TV, PSD-istii agita continuu ideea ca Traian Basescu este un "presedinte subtirel, care a cistigat cu minimum de voturi, si alea ale unor din afara", deci are nevoie de "legitimizare" din partea PSD-ului "votat de cealalta jumatate a romanilor", ei nu au auzit ca indiferent de diferenta de voturi, fie ea cit de mica, minoritatea se supune majoritatii !!! Iata citeva exemple de alegeri prezidentiale din SUA care au fost cistigate la diferente foarte mici si nimeni nu a agitat steagul dezbinarii, nu s-au lansat cei care au pierdut in sabotarea cistigatorilor, http://toptenz.net/top-10-closest-presidential-elections.php
        - In 1960 John F. Kennedy (D) defeats Richard Nixon (R) by 84 Electoral Votes and won the popular vote by .2%.
        samd
        • +8 (8 voturi)    
          cu parere de rau.. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:58)

          kata70 [utilizator] i-a raspuns lui yyyyyy

          ..dar link-ul nu mai este valabil si filmul, filmul a devenit indisponibil! ghici cine are interes sa nu fie prea vizionat...

          sa-i mai aud pe latrai spunind ca internetul e in mina lui basescu, ca ii scuip.
      • -8 (10 voturi)    
        "Vreau sa fiu mai bun" (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:31)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Ar putea sa se schimba Basescu la 58 de ani?

        Veniti, va rog, cu sfaturi!

        Un sfat de la mine pentru Basescu: sa coopteze in propria echipa oameni mai inteligenti ca el.
        • +9 (9 voturi)    
          :)) (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:55)

          kata70 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          basescu e inteligent, lasa-l asa neschimbat..:))

          vezi mai bine de bunul simt al aliantei...
          • -4 (4 voturi)    
            Prim ministru inteligent (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:29)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui kata70

            Romanii ar fi mai castigati cu un prim ministru mai inteligent.

            Dupa minusurile pe care le-am luat pe aici, cititorii Hotnews sunt mai interesati sa-i fie bine lui Basescu.
            • +1 (1 vot)    
              la cat de inteligent te dai tu... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:06)

              sami [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

              ai fi putut avea niste comentarii mai "stralucite"...
              De unde stii tu ce echipa a avut Basescu in primul mandat? Si de unde stii tu care este coeficientul de inteligenta al lui basescu??? Pariez ca habar nu ai care este diferenta dintre altitudine si latitudine...de ce ai nevoie??!! pentru ca trebuie sa stii unde sa "forezi" in cautarea unui sambure de minte in intunericul capului tau!
              • +2 (2 voturi)    
                Minte intunecata (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:02)

                Constantin [anonim] i-a raspuns lui sami

                Cati dintre oameni recunosc in fata celorlalti intunericul din mintea lor? Cati dintre acesti oameni cauta la ceilalti un sambure de lumina sa-si lumineze propria minte?
        • +6 (6 voturi)    
          :)) (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:56)

          kata70 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          ..mai draga GHISE al II lea...:))

          ce idiot, Ghise ala...si mai era unul de la PSD azi-dimineata pe (i)realitatea, tot un prost cu pretentii...vai de capul lor.
      • +7 (9 voturi)    
        pacat (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:41)

        break a leg [utilizator] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        este adevarat... e zi de doliu national pentru ca azi comemoram 20 de ani de cand niste oameni care au crezut in libertate si-au dat viata.

        datorita lor ai putut tu vota, din nou, pentru a fi condusi de grupul lui iliescu.

        mai usor cu cuvintele mari, dragul meu. nu stiu daca ai dreptul tu sa judeci.
      • +8 (8 voturi)    
        Ti-au murit pilele de partid? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:48)

        Lucia [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        sau ce a murit in capul tau? Democratie inseamna ce? si ce a murit? ce ai pierdut??? cat ai cotizat? esti pe liste? iti este frica? Nu trebuie deoarece Dl Presedinte Traian Basescu este Presedintele Romaniei si al Romanilor si se trezeste de dimineata pentru a ne reprezenta in fiecare minut, tu poate te duci in Austria cu familia si te doare in cur de tara...dar el si cand doarme se gandeste la politici mai bune. Oameni Buni ganditi inainte sa scrieti ca va faceti de rasul LUMII.
      • +8 (8 voturi)    
        Azi am scapat de comunism! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:02)

        Petre [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        gorbaciovsky....si zici ca e doliu? Atata de duce capul? Atat ai invatat din democratie? Cred ca poti plange cat vrei dupa tatucii tai, prostanacii tai. Un sfat prietenesc, intelege, AVEM PRESEDINTE.
        Gioana sa priceapa si el aceasta realitate. Daca o poate pricepe!
      • +3 (3 voturi)    
        National? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:31)

        sami [utilizator] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Pastreaza-ti doliul, caci se pare ca ti-a murit mintea demult.
      • +2 (2 voturi)    
        murise (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:06)

        V [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Democratia asta de care atat iti pasa, murise la al treilea mandat al lui iliescovici. Si era cat pe ce sa moara si acum, a doua oara, dupa ce inviase printr-o minune acum 5 ani.
        Intr-adevar, zilele astea sunt un pic de zile de doliu, pentru ca se pare ca a murit materia cenusie a unei mari parti din romani (sa fie vreo 49%?). Noroc ca majoritatea mai au inca ceva minte.
      • +4 (4 voturi)    
        E R O A R E ! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:27)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        @ Unora le-a murit bunul simt, logica , apartenenta la popor natiune si credinta! DDD
      • +2 (2 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:19)

        visio [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        a murit democratia celor ce furau din romania ca din codru; ai dreptate, sunt in doliu toti cei care au furat...
      • 0 (0 voturi)    
        Moare PSD-ul! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 19:34)

        lugojanul [utilizator] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Nu "amice",azi a început sa moara(cu alte cuvinte, sa se duca dracului!)PSD-ul si PNL-ul!Daca PSD-ul a reprezentat vreodata cumva democratia în România,atunci da,poti sa spui ca "moare democratia"!Dar cum PSD nu a reprezentat NICIODATA democratia,ceea ce azi începe sa moara este acest partid plin de corupti,fosti turnatori si delapidatori!Asa ca nu fi trist,bucura-te!
      • +1 (1 vot)    
        Exagerezi si gresesti! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 19:52)

        corina [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Ce mult gresesti, nici nu sti semnificatia cuvantului democratie.
        Demorcatia este definita astfel:
        - "Formă de organizare și de conducere politică a societății, care proclamă suveranitatea poporului.
        - Formă de guvernare a statului, bazată pe separația puterilor și pe votul universal.
        - Stat căruia îi este proprie o astfel de organizare.
        - Metodă de conducere a unui colectiv, care asigură participarea tuturor membrilor la luarea deciziilor importante"
        Ce drepturi iti sunt incalcate?
        Regula principala in demoractie este ca minoritatea se supune majoritatii, iar Presedintele Traian Basescu este expresia votului majoritatii populatiei.
        Unii l-au votat pentru ca au crezut in programul sau iar altii ca nu suporta psd-istii comunisti de astazi.
        Indiferent daca a fost sau nu votat asta e realitatea si trebuie s-o respectam Este presedintele ale al tarii.
    • -9 (15 voturi)    
      care greseli? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:42)

      baselu [anonim] i-a raspuns lui AndreiMoraru

      base nu greseste. cat despre echipa...muahahahaha
  • -30 (56 voturi)    
    felicitari d-le basescu! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 8:35)

    kitto [utilizator]

    felicitari d-le basescu!
    sunt un lingau de-al dumneavoastra!
    • +33 (39 voturi)    
      esti doar un lingau (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:28)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui kitto

      ... dar nu de-al lui basescu ... noi, cei care-l sustinem il si criticam cand consideram ca a gresit - citeste inca o data - am scris criticam, nu injuram!
  • +46 (54 voturi)    
    zapada (Miercuri, 16 decembrie 2009, 8:43)

    stefan v [anonim]

    S-ar putea sa nu ajunga pana la 10 din cauza zapezii. Geoana a anuntat ca in acest caz i se cuvine lui jobu si ca va fi prezent.
    • +19 (25 voturi)    
      singur acasă (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:32)

      bustiuci [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      Da' Geoană cum de va fi acolo?
      Sau al s-a strecurat pe sub uşă, din 6 DEC 2009 (vorbim de exit-poll-uri), acolo?


      :))))))))))))))
  • +34 (44 voturi)    
    anunt (Miercuri, 16 decembrie 2009, 9:43)

    avramnana [utilizator]

    Poate cineva ii va anunta si pe d-nii Geoana si Antonescu ca astazi are loc validarea d-nului Presedinte Basescu.Observ ca ei traiesc in alta lume pesemne intr-o lume numai a lor.Va rog sa-i treziti la realitate campania s-a terminat tara - un cuvant mult prea mare pentru ei - are nevoie de oameni devotati si cu mult bun simt .Ei din pacate au lipsit de la imparirea acestuia dar il folosesc ca slogan in campanie
    • -25 (33 voturi)    
      si ei... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:00)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui avramnana

      prietene, si basescienii se pregateau de acelasi scenariu, sau ai uitat ca imediat dupa publicarea sondajelor la ora 21:00 LABE1 TV publica un 50%-50% desi toate sondajele il indicau pe G castigator?
      • +25 (31 voturi)    
        Toate sondajele lor mincinoase, nu?! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:21)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Te cam faci ca uit si asta nu iti face cinste.
        Ei au creat o presa mincinoasa si Dumnezeu i/a facut sa creada in ea. Asa este cand iti ia Domnul mintile. Faci ca geoala si ca pacaliciul ala de crin - ochi de peste fiert!
        Cat despre B1 TV a fost singurul post care a mentinut o stare de normalitate. Antenele, irtv, tevereii erau toti cu un ton desantat, slugarnic, ... il si verdeau pe prostanac in frunte. E, uite ca nu a fost sa fie. Prostul pana nu/i fudul, parca nu e prost destul.
        Asa ca amice gorbaciovski, mesteca in continuare fiere. Ai 5 ani in care fie ca manaci trandafiri fie ca te ineci cu sageti, cam tot aia e.
        Suferi si vei suferi, pentru ca in loc sa gandesti, te lasi manipulat.
        Daca asta vrei asta vei avea.
        Eu pot sa gresesc, dar macar o fac dupa capul meu.
        Tu....
        • +9 (13 voturi)    
          Ce descoperire (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:40)

          nyhasa [anonim] i-a raspuns lui domino63

          Pana acum nu am mai auzit ca la un scor egal Geoana 50 - Basescu 50 intr-o confruntare directa totusi Geoana sa fie castigator. Daca eu am 2 mere si tu tot 2 mere banuiesc ca eu am mai multe mere ca tine? Einstein este fericit ca are un urmas :). Mai multa atentie la ce se scrie, stiu ce ai vrut tu sa zici ca cei de la acel sondaj au dat 50-50 desi erau cu Basescu si de aici ar fi ipoteza ca Geoana ar fi avut mai mult, dar poate ca cei de acolo nu au incercat sa traga cu vreunul dintre ei cum au facut alte astfel de institute de sondare a opiniei publice. Eu de ex nu am spus cu cine am votat, sunt in marja aceea de eroare.
          • +5 (5 voturi)    
            Mai simplu, omule! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:57)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui nyhasa

            Si apoi, esti sigur ca mie trebuia sa imi raspunzi?!
        • -3 (3 voturi)    
          normalitate ??? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:23)

          bratos [anonim] i-a raspuns lui domino63

          Tot ce e cu basescu e normalitate dupa mintea ta isteata.
          Esti portocaliu pana in maduva oscioarelor tale .
          Dupa urmatorii 5 anii o sa te inverzesti de tot si o sa te gasesc aici postand contra basescu.
          Caractere nu gluma.
          • +3 (3 voturi)    
            Cati ani ai tzâcã? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:41)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui bratos

            AM trait si pe vremea lui ceausescu, si pe a lui ilici... si tot traiesc.
            Asa ca am termen de comparatie!
            Tu? Nici nu ti/a cazut inca dintele de lapte si te dai invatat! Daca mai ai si o bere in fata, e de crezut, nu?! Ca doar e... cool!
            Nu sunt portocaliu si nici n/o sa fiu vreodata!
            Daca Basescu va gresi, va plati.
            O sa iau atitudine impotriva lui, daca va fui cazul. Cu argumente, cu logica, fara ura si fara razbunare, asa ca voi astia ros-galbeni in gat!
            Du/te si fa/ti vaccinul si abia apoi incearca sa stai de vorba cu un om pe care nici macar nu il cunosti.
            Esti comunist prin comportament, iluzii, manipulare, constiinta si nu in ultimul rand prin... antene, tevereuri, realitati.
            Iti spun si tie acelasi lucru pe care il spun celor de acelasi nivel cu tine.
            Gandeste, d'aia ti/a dat Dumnezeu creier.
            Fii liber, unii au murit pentru ca tu sa poti injura, amaratule!
      • +17 (19 voturi)    
        Pai daca asa le-a iesit sondajul?! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:38)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Exit-pollul lor, spre deosebire de celelalte, a tinut seama de diaspora si de tendintele votului. In plus, desi cifrele ii dadeau un avans lui Basescu, s-au ferit sa il asume, pentru ca era prea aproape de marja de eroare.

        Celelalte exit-polluri nu tinusera seama de cei doi parametri cruciali si nici televiziunile care le-au preluat nu au atras atentia asupra limitelor lor. Dimpotriva, Realitatea a rotunjit diferenta in sus.

        Restul tine de calibrarea imperfecta a sondajelor si de hazard.

        Nu stiu de scenariu se pregateau Basescienii, insa Basescu nu a topait cind a aflat de avansul probabil in sondajul comandat de B1 TV si a lasat loc de intors pentru eventualitatea ca victoria sa nu se confirma. Mai mult, a cerut sustinatorilor sai sa stea cuminti in case pina la numararea voturilor si a aminat cu o zi serbarea pregatita la Cluj.

        Stiu insa ca Geoana si Antonescu au tipat pina dupa inchiderea sectiilor de votare ca infringerea trebuie primita cu demnitate si ca punerea sub semnul intrebarii a vointei alegatorilor ar fi profund nedemocratica.
      • +8 (10 voturi)    
        latra caine latra ! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:17)

        laur [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        prietene , un lucru e clar te vei duce sa faci nani cu basescu in fata ochilor te vei trezi cu basescu in fata ochilor . inca 5 ani . obisnuiestete cu ideea . cat despre b1tv , uite , eu de exemplu am sa ma uit la sinteza zilei ca la o emisiune de divertisment la concurenta cu carcotasii si divertis . ce-o sa mai rad . iar in loc de tociu si palade ii propun la bingo antena1 pe prosto si chuky. hai fi si tu mai destins ce naiba .
    • +7 (9 voturi)    
      se trezesc ei imediat ! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:47)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui avramnana

      Stai linistita ca-i trezesc colegii de partid in suturi in scurt timp !
  • -20 (30 voturi)    
    traiasca conducatorul nostru iubit! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 9:55)

    kitto [utilizator]

    traiasca conducatorul nostru iubit!
    ura! ura! ura!
    • +5 (5 voturi)    
      Kitto: Asta-i o urare pe care sa o transmiti aici: (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:38)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui kitto

      http://ioniliescu.wordpress.com/
      Si vezi sa nu pierzi momentul, tovarasul va analiza partidul de sus pina jos in lunile premergatoare congresului PSD-ului - il va epura de cadre neperformante si tradatori - sic !
    • +1 (1 vot)    
      Ai gresit epoca (Miercuri, 16 decembrie 2009, 21:04)

      Corina [anonim] i-a raspuns lui kitto

      sau ai ramas cu sechele?
      A fi respectos cu Presedintele tarii nu inseamna a ii canta osanale, nu ai invatat nimic in anii ce au trecut.
  • +23 (31 voturi)    
    reforma (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:25)

    Ion [anonim]

    Domnule Basescu, continuati reformarea statului roman.
  • +26 (34 voturi)    
    Bravo Base ! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:25)

    ardelean [anonim]

    Felicitari Domnule Presedinte si fie ca acest nou mandat sa ne aduca tuturor cativa pasi inainte spre democratie si mai bine in Romania.

    SA TRAIM BINE !
    • -7 (7 voturi)    
      unu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:05)

      unu [anonim] i-a raspuns lui ardelean

      un sut in qr, un pas inainte. si nu uita ca suntem pe marginea prapastiei.
      • 0 (0 voturi)    
        Si din cauza cui? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 22:22)

        corina [anonim] i-a raspuns lui unu

        Cine nu a avut respect si responsabilitate politica si a iesit de la guvernare si apoi ca sa ne faca in ciuda a demis si guvernul?
        In cele mai grele vremuri nu tu guvern, nu tu parlament nu tu bani si ar trebui sa-i multumim d-lui Geoana pentru toate astea.
    • -7 (7 voturi)    
      re: (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:30)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui ardelean

      O sa traiti si o sa ajungeti sa regretati, veti vedea in anii care vor urma ce bine o s-o duceti !!!! "Felicitari" Tovarase Basescu !!!!
  • +31 (35 voturi)    
    acum.. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:26)

    sfarsitoru [anonim]

    ai grija don Basescu, te-am votat ca dehh... pe Gioala si-ai lui nu-i suport, in 2001 d-aia am plecat din tara, cand am vazut ca mai iese Iliescu inca o data mi-am spus ca tre sa sting lumina si s-o aprind in alta parte.
    Acum as vrea sa cred ca nu raman iar cu speranta ca dupa tine o sa fie mai bine, poate totusi o sa faci ceva, o sa misti cat de cat societatea in directia cea buna.
    Mari sperante nu-mi fac sincer, pentru ca e greu sa lucrezi cu romanii, mai ales cu aia care inca mai cred in PSD...vorba ceea multi si prosti, da sunt prosti da' totusi MULTI !
    Cred ca boboru care te-a votat iti acorda 6 luni, max 1 an, daca nu produci nimic in timpul asta sa fi sigur ca istoria te va scrie cu litere mici in vreun subsol de pagina, iar greselile din primul mandat iti vor fi renumarate precum voturile nule.
    Nu rata sansa asta, e unica ! acum cand psdeaua e lovita si ametita, nu-i lasa sa se regrupeze, astia nu se vor reforma niciodata, numai doamna cu coasa ii poate reforma... Daca ai face lucrurile de care vorbeai in campanie asta ar fi metoda cea mai sigura ca romanii sa uite de existenta acestui partid nenorocit PSD !
    • +11 (13 voturi)    
      Da (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:59)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui sfarsitoru

      VA DAU DREPTATE! Vrem sa uitam de comunisti! Ei ne-au gonit din tara si vrem sa ne intoarcem acasa!! JOS PSD!
    • +2 (4 voturi)    
      intoarcere...? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:18)

      traian [anonim] i-a raspuns lui sfarsitoru

      sa inteleg ca te vei intoarce in tara ?!
      se vor intoarce toti romanii sa lucreze in tara ?
      • -11 (11 voturi)    
        Nu toti, (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:25)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui traian

        doar romanii care l-au votat pe Basescu-aducatorul-de-democratie-bunastare_etc. Eu nu ma intorc nici mort.
        • +2 (2 voturi)    
          ai o pozitie (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:25)

          sfarsitoru [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          radicala... never say never.
          nu poti sti niciodata cum te va duce viata.
          trebuie sa ramai intotdeauna deschis pentru orice posibilitate. Nu intotdeauna deciziile le iei tu, schimbarile care intervin te pot impinge sa adopti o solutie contrara cu dorintele tale intime.

          e doar o parere, nu trebuie sa radicalizezi din nou.

          Si Basescu nu e aducator de bunastare, daca asta iti inchipui inseamna ca judeci cu jumatati de masura. E cam aceeasi situatie cu 2000 cand aveai de ales intre Bunica si Tribunu Nebunu
      • +6 (6 voturi)    
        inca mai am sperante... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:50)

        sfarsitoru [anonim] i-a raspuns lui traian

        insa nu sunt naiv.
        E adevarat ca marea mea frustrare e ca nu pot sa fac in tara mea ceea ce fac aici, ca munca mea (mai ales in momentul plecarii) nu era apreciata si ca eram privit ca o piesa care executa anumite servicii si care poate fi oricand inlocuita. Si nu eram singurul, mai toti colegii mei erau tratati la fel si simteau la fel (fac parte din valul de IT-isti care a plecat intre 2000 si 2002). Unii s-au intors in Ro din diverse motive insa nu cu inima usoara.
        Ca sa continui, cel mai rau doare cand esti tratat mai bine de straini decat de proprii tai romani, frati intru limba si obiceiuri ! Nu poti sa nu te gandesti la asta, sa nu faci comparatii intre viata ta trecuta din propria tara si viata din tara adoptiva.

        E greu sa-ti raspund la intrebarea asta, pentru ca multi (ca si mine de altfel) au copii care s-au nascut aici si care cunosc limba tarii adoptive mai bine decat pe cea materna. Asta-i unul din motivele grele pentru care nu mai poti face o schimbare majora. De la o anumita varsta accepti schimbarile mult mai greu, mai ales cand altii depind de tine.
  • +17 (19 voturi)    
    Să fie într-un ceas bun (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:37)

    bustiuci [anonim]

    Doamne ajută!

    Aşa este domnule Băsescu, dacă în primul mandat ne-ţi dat o idee de ce doriţi să faceţi, în al doilea dorim să şi vedem că se face, măcare pornesc proiectele dumneavoastră.

    Da avem nevoie de modernizare:

    1. Statul
    2. Politica
    3. Societatea românească

    cu toţii.
    Acum şi mulţi române care chiar de nu v-au votat îşi pun speranţe în viitor, şi trebuie să fim solidari.

    Aşa să ne ajute Dumnezeu!
  • +14 (18 voturi)    
    aleluia (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:37)

    mihaela [anonim]

    Felicitari,Domnule Presedinte! Familia mea va ureaza multa sanatate ,ca,in rest,le aveti pe toate. Felicitari ! Singur i-ati ciuruit si tot v-au ramas gloante .
  • +19 (23 voturi)    
    In atentia lui Mircea Geoana (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:41)

    Franz [anonim]

    Se pare ca numarul bancurilor cu Geoana l-a depasit pe al acelora cu Bula. In aceste conditii, Bula s-a suparat si a cerut renumararea lor.
    • -6 (6 voturi)    
      uunu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:03)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Franz

      vezi ca era unu si cu baselu sau pe acela nu l-ai inteles.
      • +3 (3 voturi)    
        Gresit (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:50)

        Franz [anonim] i-a raspuns lui unu

        Nu exista banc mai bun decat "Geoana presedinte". Oricum, realitatea este, vorba lui Moisescu, ca daca combini rosu cu galben, da portocaliu :D
      • +7 (7 voturi)    
        Banc cu Baselu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:54)

        Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui unu

        Baselu a recunoscut ca a batut un biet copil:
        PE GEOANA!
    • +4 (4 voturi)    
      Cel mai scurt banc: (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:39)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Franz

      Geoana presedinte.
  • -12 (16 voturi)    
    exista o vorba in popor (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:55)

    kllaus [anonim]

    despre un anumit gen de oameni, care i se potriveste de minune Bashescului: omul asta numai mort e bun. Sa speram ca avem noroc.
    • +13 (13 voturi)    
      Esti normal omule? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:12)

      iohannis [anonim] i-a raspuns lui kllaus

      @kllaus
      Mai este si o alta vorba in popor care spune ca nu e bine sa doresti moartea nimanui. Nu de alta dar exista si posibilitatea ca blestemele sa se intoarca impotriva celui care le-a facut.
      Oricum numai un scelerat poate emite asemenea aberatii!
    • +4 (4 voturi)    
      Ai grave probleme! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:41)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      Gaseste-ti linistea in interiorul tau, cauta-ti repere, modele, etc. Ai foarte multe de facut.
    • 0 (0 voturi)    
      Vorbe din popor... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 20:01)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      Daca mi-ar da Dumnezeu noroc de bani ca de prosti as fi milionar !
  • +9 (11 voturi)    
    Multumesc (Miercuri, 16 decembrie 2009, 10:56)

    Red.Scarlet [anonim]

    Multumim pentru ca luptati pentru viitorul nostru! E o onoare sa va avem ca presedinte din nou!
    • -9 (11 voturi)    
      unu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:08)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Red.Scarlet

      da, lupta pentru viitorul tau in mod special.
  • +9 (9 voturi)    
    Dl Presedinte (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:04)

    Geno [anonim]

    Ii urez d-lui Presedinte spor la treaba , multa sanatate si sa faca pentru tara ceea ce a facut si pana acuma!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    Felicitari... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:05)

    vallya3 [utilizator]

    D-le Presedinte Basescu va doresc multa sanatate, putere de munca si multe , multe realizari in folosul Romaniei si a cetatenilor sai...
  • +10 (12 voturi)    
    Pana la urma ce e democratia ? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:07)

    un nelamurit [anonim]

    Un postac scria mai sus ca a murit democratia...
    Sa ne explice si noua, ca nu prea inteleg...
    De asemenea, un "mare" ziarist de la Antena 3, spunea ca daca PNL-ul intra la guvernare cu PDL&CO, iarasi moare democratia, explicand ca nu ar mai exista o opozitie puternica...
    EU va intreb dragi p(r)ostaci si "comentatori" de la trusturile lui Felix, daca iesea cum vroiati voi, un guvern PSD+PNL+UDMR, nu mai murea democratia ? Nu era tot o opozitie slaba ? Sau, sa inteleg ca tocmai PSD-ul era garantul democratiei ?
    P.S.: Dragi, asa zisi ziaristi, care sunteti pupicuristii lui Felix, recunoasteti ca va pare bine ca a iesit Baselu', ca aveti si voi de munca, altfel ce mai faceati, ode pt maritul si atotputernicul nostru conducator iubit, Geoana ???
    • -5 (5 voturi)    
      re: (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:57)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui un nelamurit

      Nu inteleg ce te califica pe tine de-ti permiti sa jignesti lumea asa, esti buricul pamantului sau ce ??
      Atata vreme cat, Basescu a refuzat sa numeasca premier persoana nominalizata de o majoritate parlamentara evidenta care exista in parlament la un moment dat si a pus propriile interese inaintea interesului tarii, nu poti vorbi de democratie. Ce avem noi in tara este un simulacru de democratie, dreptatea este de partea celor care au puterea.
  • -7 (11 voturi)    
    Scarba (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:08)

    silviu [anonim]

    mi-e scarba de tine securistule!
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru scarba exista lamaie (Miercuri, 16 decembrie 2009, 20:25)

      Corina [anonim] i-a raspuns lui silviu

      De unde sti cine e securist sau nu ?
      Ai vreo lista? Suntem curiosi nu o publici?
  • -12 (16 voturi)    
    da,da.... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:13)

    mumu [anonim]

    mai imbogatim cateva rude si mai "lovim in plex sau in fata" niste copii
    • 0 (0 voturi)    
      Mumu, da cu scrisorica la Razboiu ... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:03)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui mumu

      Aveti deja o videoteca - ce productii sau co-productii mai pregatiti ? Uite iti fac un mic cadou sa nu te plictisesti
      http://www.youtube.com/watch?v=wapCOwql_aQ
  • -2 (12 voturi)    
    felicitari base! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:13)

    radu [anonim]

    bravo basescu!
    e o onoare sa va avem presedinte!
    sunteti cel mai bun conducator!
    va iubim mult!
    Felicitari Domnule Presedinte si fie ca acest nou mandat sa ne aduca tuturor cativa pasi inainte spre democratie si mai bine in Romania.
    sunt un lingau de-al dumnveavoastra la fel ca marea majoritate de pe aicea!
  • +12 (14 voturi)    
    democratie numai cu Geoana? (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:16)

    Caty25cat [utilizator]

    sa intelegem ca democratie era doar daca Geona era alesul Romanilor?
    felicitari Presedintelui Basescu si sa auzim de bine!
    • +8 (10 voturi)    
      Ce-i aberatia asta cu PSD "garantul" democratiei?! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:33)

      Oryon [anonim] i-a raspuns lui Caty25cat

      Din 2000 si pana astazi, PSD a pierdut de 2 ori alegerile prezindentiale tocmai pentru ca a luptat IMPOTRIVA Democratiei cumparand TOATA Presa

      Unde in lume "garantul democratiei" ucide oameni pe strada ca PSD,
      fura toata avutia unei tari
      si cumpara TOATA Presa ?

      Ce aberatie e asta cu "garantul" democratiei, poate sa-mi explice si mie cineva....?

      Cine cumpara TOATA Presa ca PSD/PNL
      Nu mai are dreptul sa vorbeasca despre "democratie"

      Cine cumpara TOATA Presa
      Transforma Presa intr-o Arma
      IMPOTRIVA Democratiei
  • +10 (12 voturi)    
    ATENTIE (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:25)

    Crt [anonim]

    In paralel la Curtea Constitutionala Insomar se valideaza presedintele tarii Mircea Geoana ...acesta are pregatit un discurs de intindere medie cam doua pagini a4
    • +4 (4 voturi)    
      merci (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:05)

      kata70 [utilizator] i-a raspuns lui Crt

      ..am ris cu lacrimi.
  • +5 (9 voturi)    
    Felicitari! Doamne ajuta! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:30)

    gabifm [utilizator]

    Am convingerea ca este singurul care vrea, poate si va reforma Romania.
    Cei ce l-au votat au avut aceasta optiune, in proportie de 50%, exclusiv pentru el. Ceilalti pentru ca au avantaje de la PDL. Cred ca ar trebui ca pe cei ce au votat pentru el dar si pe cei ce l-au votat pe Geoana sa ii multumeasca in primul rand. Cei ce l-au votat pentru avantaje PDL se sprijina intre ei.
    • +6 (6 voturi)    
      CORECTIE (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:10)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui gabifm

      50,33% !!!
  • -11 (15 voturi)    
    Te-au votat 1 sfert din romani. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:33)

    bercea2 [anonim]

    Adica jumatatea din jumatea celor care au fost la vot.
    Nu ai fost si nu vei fi niciodata decat presedintele celor ca Bercea mondialu' si audientei OTV.
    Somn usor, ati votat un dicator!
    • +3 (5 voturi)    
      CORECTIE CORECTIE (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:18)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui bercea2

      50,33 % sic !!!!
      nu ati auzit ca indiferent de diferenta de voturi, fie ea cit de mica, minoritatea se supune majoritatii !!! Iata citeva exemple de alegeri prezidentiale din SUA care au fost cistigate la diferente foarte mici si nimeni nu a agitat steagul dezbinarii, nu s-au lansat cei care au pierdut in sabotarea cistigatorilor, http://toptenz.net/top-10-closest-presidential-elections.php
      - In 1960 John F. Kennedy (D) defeats Richard Nixon (R) by 84 Electoral Votes and won the popular vote by .2%.
      - In 1844 James Polk (D) defeats Henry Clay (Whig) by 65 Electoral Votes and won the popular vote by 1.4%.
      - In 1880 James Garfield (R) defeats Winfield Hancock (D) by 59 Electoral Votes and won the popular vote by .1%.
      - In 1888 Benjamin Harrison (D) defeats Grover Cleveland (R) by 37 Electoral Votes but the popular vote by .8%.
      Samd, si sunt nenumarate asemenea exemple si in Europa de vest, contrar celor debitate de Calimente la Realitatea TV acum vreo 30 de minute....
    • 0 (2 voturi)    
      sunt de acord partial. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:39)

      elena [anonim] i-a raspuns lui bercea2

      in sensul ca nu este presedintele tuturor romanilor, din moment ce nu a obtinut un procent asa mare. cat despre tipologia alegatorilor sai, nu stiu ce sa spun. sa speram ca nu sunt toti asa.
      • +1 (1 vot)    
        Elena! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 18:10)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui elena

        @ Paris nu da mere la activiste! Nici matalute nu esti la Troia! Poate ...DDD
      • +1 (1 vot)    
        sunt presedinti alesi democratic (Miercuri, 16 decembrie 2009, 21:09)

        corina [anonim] i-a raspuns lui elena

        la doar un vot fata de contracandidatul sau.
    • +2 (2 voturi)    
      E R O A R E 1 (Miercuri, 16 decembrie 2009, 18:09)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bercea2

      2 50,33% DIN 58%PREZENTI LA VOT! Sloganul pro-Basescu! a fost: Nu pot Ei( Anti-basescu) fura cat putem noi vota! Si asa a fost! Sfarsit de capitol! DDD
  • +7 (11 voturi)    
    stupefiant (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:35)

    costa [anonim]

    Vad pe tv agitatori penelisti,politruci, care critica continuu, de fapt ce vor acesti agitatori. De ce se ascund sub pulpana democratiei si improasca cu noroi si venin?
    • +3 (5 voturi)    
      Altceva nu stiu, de vreo 45 de ani fac asta... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:08)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui costa

      Le-a intrat in singe. Asa vof fi timp de cinci ani, vor bloca guvern dupa guvern, si vor urla ca altii fac scandal si sunt incapabili sa guverneze ....acesta este doar un pre-view a ceea ce se pregatesc sa faca, sunt infernali -- acesta este respectul lor fata de tara si cetateni pe care il conjuga si declina propagandistic si sforaitor la toate cazurile si persoanele ....
      • +2 (2 voturi)    
        vor continua doar daca.. (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:47)

        sami [utilizator] i-a raspuns lui yyyyyy

        vor fi lasati sa o faca...Cei care pot opri asta suntem noi! Cat de constienti suntem de acest lucru?!
        Priveste numai in cate postari de aici apare expresia" partid unic" dictatura portocalie" dictatorul Basescu...etc. In afara faptului ca este evident ca nu au cunoscut dictatura in Romania, ca nu si-au insusit adevarata istorie a Romaniei, acesti postaci care de altfel sunt foarte buni la privitul in ograda vecinului (pe plan intern) sunt incapabili sa vada, sa caute sa citesca ce semnifica politica dictatoriala intr-un stat...si din pacate chiar exista prea multe exemple in lumea asta. Simpla comparatie a "regimului basescian" si constitutional roman cu oricare alt regim dictatorial din lume releva faptul ca este imposibil sa ne intoarcem la asa ceva...cu sau fara Basescu sef de stat! In schimb, adevaratul pericol ne-a trecut ca un glont pe langa "ureche" in aceste zile....si cat pe ce sa punem ,cu o stampila, bazele dictaturii oligarhice in Romania- prin alegerea lui Goarna.
        Din pacate pericolul nu a trecut, pentru ca vanzatorii astia de neam nu se vor lasa usor... pierd prea mult...si "au muncit" -a se intelege furat- prea mult 20 ani ca sa se lase usor.
        De aceea si noi "astia" care mai simtim inca romaneste ar trebui sa ne implicam mai mult, constientizand ca un sef de stat de partea noastra nu este decat inceputul reformei statului roman...el nu este decat linia 1 - linia de sacrificiu- in "razboiul" cu oligarhii! Poate daca-l "acoperim" si noi din linia 2 castigam mai repede de 5 ani razboiul...
  • +3 (9 voturi)    
    felicitari! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:39)

    cosmin [anonim]

    Am convingerea ca este singurul care vrea, poate si va reforma Romania.
    sunt un lingau de-al dumnveavoastra domnule presedinte la fel ca marea majoritatea de aici!
    va iubim domnule presedinte!
  • -1 (3 voturi)    
    Cand a fost Presa PSD/PNL o Presa democratica (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:41)

    Oryon [anonim]

    PSD si PNL au cumprat TOATA Presa

    » Cand a fost Presa PSD/PNL o Presa democratica :

    ♦ In 2007-2008 cand demoniza si izola meditiatic o Opozitie de numai 16% in Parlament (PDL)
    ♦ Sau in 2009, cand in loc sa demonizeze (ca in 2007/2008) tot Opozitia, o sustinea, desi avea de data asta 30% in Parlament (PNL+UDMR) plus jumatate din putere – PSD – care era in opozitie si impotriva celeilalte jumatati, PDL.

    - Cine dezbina Romania?
  • +2 (6 voturi)    
    apolitic (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:45)

    yo [anonim]

    uitati-va la economia Romaniei in ce stare este si ce scumpiri vin de la 1 ianuarie 2010.
    Problema ca tot noi platim si dobanzile mari de la FMI.
    Hai sa mai tragem la caruta!!!Sunt dezamagit total.
    • +7 (7 voturi)    
      Nu exista tara unde criza economica sa "duduie" (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:59)

      Dona [anonim] i-a raspuns lui yo

      cu bani, in afara de colega noastra Bulgaria, care in 2007 si 2008 desi a avut guvern ROSU - ca si noi cu PSD/PNL - au reusit sa faca economii si criza i-a gasit pregatiti
      Guvernul Rosu PSD/PNL a cheltuit exact ce platesti tu acum, adica datorii

      Am ajuns ca pe vremea lui ceausescu, sa facem datorii ca sa platim datorii
      • +1 (1 vot)    
        exista tara unde economia duduie (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:43)

        george [anonim] i-a raspuns lui Dona

        china e o tara unde economia rupe
  • +6 (6 voturi)    
    validare (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:49)

    alex [anonim]

    eu chiar nu stiu pana unde se intinde democratia asta dar ea nu implica ssi disciplina si bun simt ??!! ma tem ca nu;probabil si-l ia fiecare dupa caracter si educatie;ma uit la buhaitu asta se calimente...care-l acuza pe presed.ca n-a terminat cartea de cartarasscu... ai dracului mai sunt....bravo dle vacaroiu toata stima pt dvs... cata nesimtiredin partea lui geoana...sa nu participe in calitatea sa de al doilea om....pardon ca pe el l-au validat ca fiind primul intr-un alt clasament;pai ce ex.ne dai geoana...eu cand lipseam de la o sedinta..ma anchetau si-mi taiau din salariu...tu unde esti acum iti rozi unghiile ca am observat ca ti s-au invinetit buzele ca la morti...ori ti-e rusine tare dupa circul de aseara de la''ora de foc''intre mitrea si vanghelie...auzi auzi... la calimente cau au fost batuti si omorati studentii...de politie in fata cotroceniului...ma omule da tie nu ti-e rusine asa..ca eu te-as lua imediat daca as lucra in politie,sa demontrezi cele afirmate... uite cata barfa si ura...mai rau ca muierile ale proaste ...sigur dl nasescu mai are gloante..fff.bine ssa termine cu toti imbuibatii pe sspinarea amaritilor si cintitilor dintara asta..care-si vad de necazuri ,traiesc asa cum pot...sanatate dle presedinte,putere de munca,sa ramaneti in istorie ca cel mai iubit presedinte...si...plantati tepele ca nu mai tine...
  • +7 (7 voturi)    
    Raspuns pentru elena- De exemplu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 11:50)

    eu [anonim]

    Daca intr-adevar asa stau lucrurile si stai acasa , fara plata,poate nu ar fi rau sa faci ceva economii si sa nu mai cheltui banii pe prostii, postand aiurea pe net!Doar si asta costa! Cu banii respectivi poti face ceva mai bun pentru tine.Sau mai poti cere celor care v-au "sponsorizat" pana la 06.12.2009 sa va "asiste social " in continuare, pentru devotamentul aratat in campanie, chiar daca in final ei au pierdut!
  • -4 (6 voturi)    
    ce organizare !!!!! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:09)

    gicu [anonim]

    ce repede se pun minusuri pe voturi , aveti scoala la razboi informatic baieti ! cel putin 20 va ocupati de acest site
  • +7 (7 voturi)    
    Rusine Antonescu, rusine Geoana (daca mai aveti a (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:10)

    Petre [anonim]

    Cum dracu voi vreti liniste, concordie etc. dar in deplinatatea voastra unitate nu ati avut bunul simt sa participati sa validarea presedintelui de catre Curte. Va amintesc daca ca presedintele Traian Basescu este si presedintele vostru! Priceput?
    • -3 (5 voturi)    
      Am votat Geoana (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:33)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Petre

      Pentru asta trebuie sa-mi fie rusine cu Basescu presedinte?

      Am priceput si ma conformez.
      • +5 (5 voturi)    
        Scuze, Constantin (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:59)

        Petre [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Constantin, nimeni nu are dreptul sa cuze pe cineva daca avotat cu Gioana sau cu Basescu. A intra cu bocanci in sufletul alegatorilor mi se pare de neiertat. Dar nu ne opreste nimeneni la o parere. -Vezi Constitutia, ARTICOLUL 30
        (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

        (2) Cenzura de orice fel este interzisă.
        Prin urmare mesajul meu era adresat celor doi, Antonescu si Gioana care au facut si fac mult rau tarii. Sper sa fiti deacord cu mine ca Traian Basescu este si presedintele lor. Si (ei) nu pot fi mereu un Gica contra, de la birtul carutasilor, chiar daca au pierdut concursul! Iti multumesc ptr reply. Dar nu mai continuam aici.
  • -6 (6 voturi)    
    nu si al meu (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:11)

    bratos [anonim]

    Sa simt ca esti presedintele meu???/ha ha ha
    Buna gluma de sarbatori.Fii serios TRAIANE ,un hot nu poate sa fie presedintele meu .
    Tu esti presedintele manelistilor ,al lingailor , al mincinosilor si cred ca si al comunistilor.
    Presedintele meu nu s-a nascut inca.
    In rest ,sa -ti traiasca clica bine!!!
    • +3 (3 voturi)    
      al meu da (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:55)

      silvia [anonim] i-a raspuns lui bratos

      Multumesc pentru jignirile aduse. Manelist, lingau, mincinos, comunist. Tin sa te informez ca nu intru in niciuna din categoriile descrise de tine si (culmea!) am votat Basescu in 2004, 2007, 2009. De bunavoie! Ti-as spune si cum imi castig painea ca sa zic asa, dar nu cred ca te-ar impresiona. Esti mult prea plin de ura.
    • +1 (1 vot)    
      Ce-i de facut! ( VILenin?) (Miercuri, 16 decembrie 2009, 18:14)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bratos

      @ Criogenarea este numai o poveste de viitor chiar daca in occident sunt mii de congelati! DDD
  • +4 (4 voturi)    
    Promisiuni... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:22)

    Lars [anonim]

    Base, sper sa te tii de cuvant ca al doilea mandat va fi mai bun decat primul.
    Primul a fost foarte prost daca e sa ma intrebi pe mine. Ai castigat alegerile nu pe baza vreunui merit ci pe faptul ca ai avut un contracandidat mai prost decat noaptea.
    Sper ca urmatorii 5 ani sa fii un presedinte intelept.
    Sa fii sanatos si Doamne Ajuta !
  • +4 (4 voturi)    
    oare (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:25)

    gabriel [anonim]

    Oare nu mai scapam odata de psedei si penelei ? Nu pricep ca li s-a spus "NU" de catre popor, atat fiecaruia cat si amandurora ?
    • +2 (4 voturi)    
      De neamuri nu se scapa niciodata (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:31)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui gabriel

      Astia te urmaresc si-n mormant.
    • -3 (5 voturi)    
      traiasca partidul unic! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:36)

      kitto [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

      ai scapi de ei pana la urma..si o sa ramana doar partidul unic pdl!
  • +3 (3 voturi)    
    sarbatori fericite si la multi ani! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 12:38)

    alecu [anonim]

    Base vrem sa fie pedepsiti cei ce au furat ca in codru aceasta tara si ne-au adus in starea de acum
    nu uita pentru ce ai fost votat!
    iesirea din criza, reforma statului, pedepsirea coruptilor fara a tine seama de unde provin, ridicarea satului romanesc, locuri de munca, reevaluarea valorilor autentice autohtone, ...
    Asa sa iti ajute Dumnezeu!
    Spor la treaba!
  • +4 (4 voturi)    
    binele invinge intodeauna (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:05)

    vasile [anonim]

    Binele invinge, bravo domnule presedinte. Sa va dea Dumnezeu intelepciune si multa bafta.
  • +4 (4 voturi)    
    Dumnezeu a tinut cu noi (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:51)

    Valisa [anonim]

    Felicitari Domnule Presedinte!

    Sunteti iubit si de ingeri si de pamanteni. Sa aveti un mandat plin de succese si realizari. Sunt ferm convinsa ca veti reusi.
  • -1 (1 vot)    
    consiler_virtual (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:52)

    dinvirtuallareal [anonim]

    the end is the beginning is the end.
    cum va proceda basescu?
    sper sa ne surprinda pozitiv. sa uite cinci ani de madamele ritzi, udrea, sulfina si sa caute doamne/domni cu competente reale.

    sa faca un bilant complet economic, politic - vezi Sarkozy - la mijlocul mandatului.
    sa fie si "manager" pragmatic de tara si "leader" corect al oameni.

    cer si un site "consiler virtual" pentru dialoguri care sa duca ideile virtuale in spatiul realului!!!
    cer cam mult?
    succes!
  • +3 (3 voturi)    
    22 Decembrie 2.009 o data istorica! (Miercuri, 16 decembrie 2009, 13:57)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Felicitari poporului Roman! Romania unita sub un ideal European modern are a doua sansa sa demonstreze ca este Europeana de 35.000 ( Fiind istoric Km O al Europei ,a contributiei majore in cultura Europeana numai daca pomenim de C.Brancusi,Nae Ionesco, Cristia Tzara parintele Dadaismului etc.!de !Romanii trebuie sa reconsidere apartenenta,unitatea trecutul interbelic si istoric.Sa se intrebe ce pot face pentru Romania! In spatiul European sa se manifeste ca reprezentant al tarii obligat sa nu faca tara de ras! Este necesara o lege aspra pentru cei ce fac Romania de ras! Pe vremuri era Expulzarea! Modern se poate retrage cetatenia! Dacii cica aplicau legea retragerii dreptului la apa si foc! DDD
  • -2 (2 voturi)    
    Ce bine imi pare (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:27)

    Tinescu seful lui Escu [anonim]

    Ce bine imi pare si ce bine o duc aici in tara prostilor din '90 pana astazi!Nu va mai agitati atata pentru ca nciodata nu o sa traiti bine iar tara asta a voastra nu se va ridica niciodata!
  • -4 (4 voturi)    
    URAAAAA (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:31)

    STEFAN CRISTIAN [anonim]

    Vrea sa fie mai bun decit in primul mandat
    dar ni-l pune premier pe EMIL BOC cel care i-a carat geanta toata viata si i-a spus mereu SA TRAITI SEFU

    Si pariez ca aceste hahalere de la hotnews , slugile lu dom presedinte nu or sa posteze acest comentariu

    succesuri in a va rupe gitul domnilor !!! cu Basescu al vostru tot inainte !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Diaspora (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:37)

    Cocolina [utilizator]

    Felicitari d-le presedinte!
    Noi cei din afara granitelor tarii suntem alaturi de dvs asa cum am facut-o in toti acesti ani,va dorim sanatate,putere de munca si sa reusiti s ava duceti la indeplinire proiectele pe care le aveti!
    Suntem mandri ca am reusit si noi sa aducem un ajutor in incercarea dvs de a lupta cu mafia,coruptia si comunistii care de la '89 ne-au secatuit c atara si popor!
    Sa veti aceeasi tarie,demnitate pe care ati avut-o pt a putea lupta cu cei care vor sa distruga aceasta tara,sa dovediti tuturor ca nu ne-am inselat increderea in dvs,si sa lasati peste 5 ani aceasta tara libera de comunisti,demna si prospera-pt ca noi sa putem trai cu drag in ea,si s-o lasam mostenire copiilor nostri.
    Sa fie intr-un ceas bun!
    La multi ani Romania!!
    Sarbatori fericite tuturor!!!!
    La multi ani romani-oriunde v-ati afla!!
  • -4 (4 voturi)    
    lol (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:49)

    liviu_ [utilizator]

    "Vreau sa fiu mai bun in al doilea mandat decat in primul" -> pai e chiar foarte usor... avand in vedere ca in primul nu a facut nimic...
  • +1 (1 vot)    
    a cui e vina.... (Miercuri, 16 decembrie 2009, 22:27)

    ROYO [anonim]

    A inceput sa ninga la CLUJ. Ghiciti cine e de vina? Normal. BASESCU. El e de vina pentru ori si ce.
  • +1 (1 vot)    
    :) (Joi, 17 decembrie 2009, 0:10)

    CristinaL [utilizator]

    Sa fie intr-un ceas bun ! :)
  • 0 (0 voturi)    
    Scandal! (Joi, 17 decembrie 2009, 10:12)

    barabas [anonim]

    Incendiar: dispar sau nu apar comentariile negative de bun simt !
    E jenant daca, nu trist!

    20 years is broken, Brucan


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by