Traian Basescu catre tinerii pesedisti in 2006: Nu puneti mana pe bani. Geoana a pus mana pe bani

de Attila Biro HotNews.ro
Luni, 14 decembrie 2009, 13:09 Actualitate | Politic

In 2006, prezent la scoala de vara a organizatiei de tineret al PSD Traian Basescu i-a sfatuit pe tinerii pesedisti sa nu puna mana pe bani daca cineva le ofera vreo donatie pentru campania electorala. Presedintele le-a explicat ca cea mai sigura metoda este sa incaseze banii prin trezoreria partidului. Mircea Geoana a fost si el prezent la scoala de vara a TSD din 2006, dar, dupa cum relata presa la vremea respectiva, a plecat exact cand vorbea Traian Basescu. Luni dimineata pe Internet au aparut imagini in care presedintele PSD Mircea Geoana primeste 5000 de euro din partea unei persoane pentru un loc eligibil.

Traian Basescu a fost invitat la scoala de vara a TSD din 2006. Presedintele a discutat timp de o ora cu tinerii social-democrati si le-a dat cateva sfaturi cel mai important fiind legat de banii pentru campaniile electorale.  "Nu puneti mana pe bani daca vine cineva si spune: Uite, iti dau un milion pentru campanie, trimite-l la trezorier! In acest mod, la talk-show nu va putea nimeni sa te sune sa spuna: Uite, ti-am dat bani in campanie, cum ramane cu aranjamentul despre manaria aia?" a Basescu in 2006. Una din relatarile evenimentului poate fi citita aici.

Luni dimineata pe Internet a aparut o filmare in care o femeie ii intindea lui Mircea Geona un teanc de bani. Din inregistrare se intelege ca banii, 5000 de euro, sunt destinati ca femeia sa fie nominalizata de partid pentru un loc elgibil. "Eu am aici 5.000 de euro, contributia mea la campanie. Dar, ma rog, va ajuta pe dumneavoastra acum, dar asta e contributia mea in pregatirea unui loc eligibil. Imi cer scuze ca sunt asa. Am crezut ca am si eu un plic", ii spune femeia lui Mircea Geoana. Nu este insa clar despre ce campanie electorala este vorba. Existenta imaginilor au fost anuntate inca de duminca seara de catre Anca Alexandrescu fosta consiliera a lui Adrian Nastase. Mai pe larg despre acest caz aici.

  • Adrian Nastase a declarat ca nu il intereseaza imaginile in care Mircea Geoana primeste banii pentru un loc eligibil.  "Mi-e greu sa spun, n-am vazut filmul si chiar nu ma intereseaza. Sunt chestiuni pe care le dezaprob In totalitate si cred ca am fi intelepti cu totii daca nu am mai da atentie unor astfel de murdarii pentru ca vom merge din ce in ce mai tare spre ceea ce viata politica In Romania nu ar trebui sa accepte si cred ca noi, ca cetateni, pentru ca riscam, in loc sa discutam despre aspecte de seriozitate si responsabilitate, sa intram In acest joc in care cu totii sa ne pronuntam daca imaginile sunt sau nu sunt trucate. E o chestiune absolut jenanta", a declarat Adrian Nastase.
  • Viorel Hrebenciuc a declarat citat de NewsIn ca la PSD se foloseste sistemul american de colectare a banilor pentru campania electorala. "Toti membrii Biroului Permanent erau obligati sa dea anumite sume si stiti, fiecare vrea sa vada presedintele ca a dat banii", a declarat Hrebeciuc inainte de sedinta conducerii partidului, intrebat care este sistemul de donatii in PSD si daca membrii partidului trebuie sa-i dea bani direct presedintelui formatiunii. 


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
14093 vizualizari
  • +41 (43 voturi)    
    Case4Nastase (Luni, 14 decembrie 2009, 13:18)

    Vizitiul [utilizator]

    Domnule Nastase, normal ca este jenant, bineinteles! V-ati prins, tocmai asta este ideea :)
    • +32 (34 voturi)    
      ce sa vezi (Luni, 14 decembrie 2009, 13:33)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      acum moguliziunile sunt prudente. Cand a fost filumul cu copilul l-au dat de 1400 ori fara sa se indoiasca de autenticitate.!
      • -24 (30 voturi)    
        cel cu Basescu a fost confirmat de martori (Luni, 14 decembrie 2009, 13:45)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui cinic

        Roberta Anastase , Dinu Patriciu,regizorul si alti cativa
        • +7 (7 voturi)    
          mda... (Luni, 14 decembrie 2009, 14:35)

          Luke [anonim] i-a raspuns lui vlad

          mda...regizorul...
      • +19 (25 voturi)    
        pai tocmai de aceea... (Luni, 14 decembrie 2009, 13:55)

        sami [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        l-au difuzat pana la refuz...pentru ca stiau ca este fals. Dupa ce institutul de Criminalistica a dat rezultatul analizai fimului...a mai fost difuzat??!!
        Picatura chinezeasca...au marsat cu el pana la refuz in acele zile ...doar, doar va ramane "intiparita" in mintea omului de rand imaginea presedintelui lovind un copil...Din pacate a ramas in mintea (putina) a unora si s-a vazut la alegeri.
        Apropos...cati dintre noi nu ne iesim din "bostani" cand intalnim vreo obraznicatura de copil care ba iti arunca piatra in parbriz, ba o punga de apa in cap, ba o mana pe fund (in cazul femeilor) ,Sau te cauta in buzunare prin autobuz...??!!
        • -9 (15 voturi)    
          baaaaaa (Luni, 14 decembrie 2009, 14:31)

          gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui sami

          ce a zis institutul cu pricina?
          ca filmuletul prezinta elemente de editare grafica (de exemplu watermarkul cu gardianul) nu ca ar fi fost trucaj. dar se pare ca fiecare intelege numai ce ii convine
          • +7 (7 voturi)    
            plastografie sau nu (Luni, 14 decembrie 2009, 14:49)

            Dragos [anonim] i-a raspuns lui gica pantalon

            Da...editare, nu editare grafica. Este o diferenta enorma; se poate sa fie orice: taierea inceputlui si finalului filmuletului sau orice altceva; sau chiar introducerea de cadre noi; asta nu o sa stim niciodata. Ideea este ca a fost transmis un filmulet deja editat; Acum, logic vorbind, ca sa putem trage niste concluzii corecte, trebuie sa ne bazam pe nsite premise corecte. Prima astfel de premisa este ca filmuletul este original. Cat timp exista urme de editare, filmuletul nu mai este original si nu putem trage concluzii corecte; ori televiziunile au facut fie o greseala intentionata, fie o greseala din nestiinta. Oricare ar fi din cele doua, au facut o mare eroare. Normal ca pesedeii vad ce vor in filmulet si pedeii vad altceva;dar pana una alta, a fost manipulare prin folosirea unui filmulet editat al carui original nu este cunoscut. So...daca ar aparea 1000 de astfel de filmulete in fiecare zi, cum ar fi? :)
          • +2 (4 voturi)    
            ja, right! (Luni, 14 decembrie 2009, 15:03)

            tasta [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

            Prietene, filmul care a fost trimis la expertiza nu continea watermark-ul. Acuma pune-ti intrebarea ce editare grafica mai putea fi facuta? (mask?)
        • -1 (1 vot)    
          raspuns pai tocmai de aceea ... (Marţi, 15 decembrie 2009, 9:26)

          elena [anonim] i-a raspuns lui sami

          dar cati dintre noi candidam la o functie in stat la asta nu te gandesti, cand doresti sa-ti asumi acest statut si nu numai chiar si ca vedeta fie ea politica sau mondena trebuie sa-ti controlezi toate iesirile pentru ca lumea te percepe ca pe ceva superior si incearca sa copieze si atunci ce s-ar intampla unde am ajunge daca un candidat la presedentie sau o vedeta are voie sa loveasca un copil atunci eu omul de rand pot sa-l fac praf nu
          • +1 (1 vot)    
            Fiecare intelege ce vrea... (Marţi, 15 decembrie 2009, 13:31)

            sami [utilizator] i-a raspuns lui elena

            nu stiu unde am sustinut ca un candidat la presedintie sau chiar un presedinte "are voie" sa faca ce vrea si chiar sa loveasca un copil.In ceea ce priveste "modelul" de care vorbesti...daca asta ar fi fost cu adevarat mentalitatea romanului...poate ca am fi un pic mai departe acum, ca stat vorbind, din toate punctele de vedere!

            Este o chestiune discutabila...stim in pricipiu ce avem voie si nu, insa uitam ca toti suntem oameni, iar omul este supus greselilor si incalcarii propriilor reguli (poate pentru ca el le face?!)

            Starea ideala este aceea pe care o spui, insa generalizata...toti ar trebui sa "ne controlam" si la propriu si la figurat, indiferent de statura, pozitia sociala, profesionala, politica, sexuala etc...daca am reusi acest lucru am fi cu adevarat mai buni...dar cum ar ramane cu "selectia naturala"???! in sfarsit, retin faptul ca ai redus aspectul autocontrolului- doar unei anumite conditii social-profesionale- aceea de sef al statului- acolo unde cu adevarat fizic vorbind nu acced decat cativa oameni intr-o viata a unui spectator...a si mai apoi ai inclus "vedetele"...printre care nu te inumeri (mai bine, cu siguranta nu este ceva de dorit pentru un om cu suficienta minte- sa fii vedeta autohtona). Poate ar trebui sa ai mai multa stima de sine...asta lipseste acestui popor astazi si dintotdeauna...s-a simtit prea "prost" pentru / fata de conducatorii lui!
    • -25 (27 voturi)    
      Mihaileanu si Popoviciu si oricum caseta e trucata (Luni, 14 decembrie 2009, 13:34)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Basescu are vreo 20 de case a fost demonstrat ca traficant de arme vanzator de flota ... etc ... ce vroiai sa spui tu de stalpul democratiei , eroul national Adrian Nastase ?
      • +15 (17 voturi)    
        esti pe langa! (Luni, 14 decembrie 2009, 14:20)

        lady_c [utilizator] i-a raspuns lui vlad

        din pacate oamenii ignoranti ca tine aduc Romania in halul in care este acum! Care trafic de arme demosntrat? Unde traiesti? Cine si cand a demosntrat?
        Dosarul flota are hotarare judecatoreasca definitiva prin care spune clar ca nu s-a adus nici un prejudiciu statului roman! - daca inseamna ceva pentru tine!
        Dar se pare ca oricum nimic nu inseamna nimic pentru tine- esti doar un ignorant plin de ura, care nu mai poate gandi rational!
        Imi pare rau de cei care mai gandesc si care incearca sa faca ceva, pentru ca se lovesc de cei ca tine !!
        Vai mama noastra!!!
        • -1 (1 vot)    
          cine o fi pe langa (Marţi, 15 decembrie 2009, 9:34)

          elena [anonim] i-a raspuns lui lady_c

          corect vai mama noastra!!! o singura intrebare am cand s-a inchis dosarul flota? cumva 2005? cand deja dl Basescu era presedinte? de ce s-a inchis dosarul mineriada in 2007? de ce vom afla adevarul despre rapirea ziaristilor peste 50 de ani? in rest vai de mama noastra ca toti vor doar ciolanu dar oare ce ciolan mai vor ca eu nu mai zaresc decat un amarat de oscior din care trebuie sa se hraneasca cca 400 si ceva de parlamentari, guvernanti, presedinte ca de restul lumii nici nu mai poate fi vorba
    • -16 (18 voturi)    
      Toti sefii de partid (Luni, 14 decembrie 2009, 13:35)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      sunt indulciti cu astfel de atentii cand vine vorba de locuri eligibile.

      Unii sunt mai destepti si stiu sa se fereasca, altii sunt mai inocenti si nu se feresc de loc.

      Eu ii prefer pe aceia care nu ascund publicului propriile induciri si sunt in stare sa obtina un avantaj electoral din ele.
      • +12 (14 voturi)    
        inocenti (Luni, 14 decembrie 2009, 13:57)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        adica geoana e inocent...geoana inocentul patriei...adica naiv...adica prostanac...
        • -4 (4 voturi)    
          Ei ,vezi ! (Luni, 14 decembrie 2009, 14:39)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui alpha

          eu am apreciat acest lucru si am votat cu Geoana, este incapabil sa-si ascunda propriile matrapazlacuri. Basescu, ce sa mai vorbim, este exact opusul lui Geoana.
          • +1 (3 voturi)    
            vot (Luni, 14 decembrie 2009, 15:29)

            alpha [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            intre a vota cu un papusar si a vota cu un pinnocchio,parca prefer papusarul.
            • -2 (2 voturi)    
              De votat, vei vota (Luni, 14 decembrie 2009, 15:45)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui alpha

              toata viata papusa, ca astea-s la vedere, papusarul fiind ascuns in umbra. Sau n-ai fost la teatru de papusi cat ai fost mic?
      • +7 (11 voturi)    
        Io propun o comisie (Luni, 14 decembrie 2009, 14:03)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Sa se fac o comisie parlamentara care sa aprobe daca respectivul film e autentic, si apoi inceapa sa puncteze parlamentarii pagina de pe youtube.
      • +13 (13 voturi)    
        Mai rar vezi asa gandire "clara" ... (Luni, 14 decembrie 2009, 14:11)

        Nick [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Hai sa-ti dau ceva material de gandire, ca vad ca stai prost la punctul asta si iti trebuie exercitiu...

        Si eu te intreb cum ti s-ar parea daca un coleg de birou ar da sefului tau 1.000 EUR pentru a avansa intr-un post pe care il doriti amandoi - si ar face acest lucru pe fata?

        Nu-i asa ca ti-ai aprecia si seful si colegul pentru ca NU ti-au ascuns "indulcirile"?
        • -3 (3 voturi)    
          As aprecia acest lucru (Luni, 14 decembrie 2009, 14:48)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Nick

          si m-as ambitiona mai mult.
          M-as folosi de toata capacitatea mea profesionala si de aceasta informatia sa-l fac pe sef sa ma avanseze pe mine.

          Oricum avansarea o primeste cine il indulceste mai mult pe sef; si asta este o regula intiparita bine in constiinta de religie.
        • -2 (2 voturi)    
          Ca sef as lua cei 1000 de euro (Luni, 14 decembrie 2009, 14:55)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Nick

          Cum as putea sa ma folosesc de acest lucru astfel incat sa-mi intaresc pozitia de sef?
    • +19 (21 voturi)    
      Geoana si fertilizantii electorali (Luni, 14 decembrie 2009, 13:42)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      a pus mana pe bani Geoana ? a pus!
      -e asta act de coruptie-dare si primire de mita ? este !
      femeia poate spune orice ulterior -Geoana este compromis - are banii in mana, nu in cioc ca in fabula cu Vulpea si Corbul
    • +10 (10 voturi)    
      perspicace (Luni, 14 decembrie 2009, 13:46)

      Gica [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Nici nu stiam ca anumite persoane sunt atat de perspicace. Da, e jenant !
  • -22 (30 voturi)    
    taci ca si ai tai au contribuit la greu (Luni, 14 decembrie 2009, 13:21)

    pdlica minciunica [anonim]

    toti directorasii numiti de pdl au contribuit cu sume frumusele pentru cei 200 mil euro bagati de pdl in campanie. Sau poate ca pdl ul are surse proprii de finantare. Orice loc Eligibil este PLATIT de contribuabilii care au avut noroc.
    • +3 (7 voturi)    
      de ce vot negativ? (Luni, 14 decembrie 2009, 13:32)

      Ion I [anonim] i-a raspuns lui pdlica minciunica

      Eu simpatizez mai mult cu PDL decat cu alte partide, si am votat pe masura, dar consider ca remarca lui "pdlica minciunica" nu este ofensatoare si deplasata (doar partea cu "toti" unde ar trebui sa stie ca definitiile astea "general valabile" sunt false - dar intelegand frustrarea si modul de a vorbi trec cu vederea). asa ca... de ce minusuri? doar de dragul de a inchide un mesaj "de la ailalti"?
    • -14 (16 voturi)    
      PDL = PCR atat metodele cat si conceptia (Luni, 14 decembrie 2009, 13:43)

      aham [anonim] i-a raspuns lui pdlica minciunica

      PCR alias PDL ...acum cauta sa smulga cate ceva de la celelelte partide .... COMUNISTI SI DICTATORI Basescu si clica lui de mafioti.
      Poporul in ciuda masurilor represive majore la care e supus de PDL se va trezi la realitate.
      sunt de 3 ori mai multi securisti ca 1989 si de 10 ori mai abuzivi ca in anii d eglorii ai Sigurantei din anii 1950-1960.
      • +12 (14 voturi)    
        pcr (Luni, 14 decembrie 2009, 14:03)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui aham

        hoooo prrrrrrr ! pcr e proprietatea psd, luat pe persoana fizica de tatuca ilici si lasat mostenire urmasilor urmasilor lui.tu sau esti postac platit al psd sau esti un puisor tinerel care la revolutie inca sugea tzatza,sau nu era deloc si care pune botu' la antene.altfel nu se explica neintelegerea termenului de dictatura pe care unii l-am trait "pe viu" si ca atare stim ce inseamna cu adevarat.
    • +1 (3 voturi)    
      DIFERENTA (Luni, 14 decembrie 2009, 14:50)

      gabriela [anonim] i-a raspuns lui pdlica minciunica

      diferenta e ca "directorasii " ce au contribuit cu sume frumusele la pdl, n-au avut pretentia sa candideze la presedentia unei tari, numita ea chiar si Romania :D
  • -23 (25 voturi)    
    Cat de nesimtiti sunteti (Luni, 14 decembrie 2009, 13:23)

    razvan [anonim]

    Cand a a aparut caseta cu Basescu urlati ca e nevoie de expertiza , ca e trucaj etc.
    Acum nu mai aveti nevoie de dovada, verdictul l-ati dat deja...
    Rusine "jurnalistilor" !
    • +12 (14 voturi)    
      Ce jurnalist are dreptate si este nesimtit ? (Luni, 14 decembrie 2009, 13:50)

      Nyhasa [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Atunci cand au aparut imaginile cu Basescu toti jurnalistii s-au pronuntat : este real, fara sa astepte o expertiza sau macar sa puna semnul intrebarii pe ecran : adevarat sau fals ? Acum deja se scrie despre eventualitatea unui trucaj. Sincer nu stiu cine este mai obiectiv, nici nu vreau sa-mi aduc aminte ce era pe la Antena 3 cum dadeau imaginile acelea si cat il mai criticau. Acum deja exista ipoteza unui trucaj. Poate ca asa si este nu vreau sa ma pronunt, insa ar trebui judecate ambele situatii la fel, ceea ce eu nu cred ca se intampla. Mersi !
    • +3 (5 voturi)    
      lasa, bre (Luni, 14 decembrie 2009, 14:33)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui razvan

      Sa urle geoana si sa ceara expertiza, asa cum a facut basescu...asta bineinteles, pentru cei care chiar cred ca nu-si simte nici o musca pe basca.
    • -1 (1 vot)    
      pt. nyhasa (Luni, 14 decembrie 2009, 15:21)

      Razvan [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Citeste titlul articolului.
      Ti se pare ca se pune undeva in acest articol problema ca nu ar fi filmul 100% real?
  • +29 (31 voturi)    
    Pai e normal ca pe A Nastase sa nu-l intereseze (Luni, 14 decembrie 2009, 13:24)

    Cristi [anonim]

    La cat de putini bani despre care este vorba in filmulet... Astea, pentru unul ca el, sunt firimituri. Stie el ce stie cum e cu spagile astea....
    In ce-l priveste pe Hrebe... No comment. Gagiul e penibil. Minte de ingheata apele. Si o stie si el prea bine.
    • +3 (5 voturi)    
      si acum (Luni, 14 decembrie 2009, 14:36)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Noi stam si ne uitam ca la circ, cum incep pesedistii sa-si imparta suturi si bate-n cap, cum nastase baga fitile si tot el iese sa le comenteze, el fiind exemplul de moralitate si cinste al partidului. La cat de inecati in rahat sunt unii pesedisti, asistam acum la cum vor calca altii pe capete scufundatilor, sa se dea curati.
  • +21 (21 voturi)    
    care este (Luni, 14 decembrie 2009, 13:27)

    Walker [anonim]

    Banii sunt sufletul comertului, iar acesta la randul lui este sufletul politicii.
    • +9 (11 voturi)    
      Si politica? (Luni, 14 decembrie 2009, 13:32)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Walker

      Al cui suflet sa fie? :)
      • +5 (5 voturi)    
        uite-asa se-nvarte roata (Luni, 14 decembrie 2009, 13:49)

        Walker [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        Logic!
        Al banilor :)

        Istoric
        Rashela: Ioane ma culc cu tine daca imi aduci un sirag de perle.
        Atunci a inceput politica.

        (n-am gasit alta rima!)
      • +2 (6 voturi)    
        Cum, n-ai aflat? (Luni, 14 decembrie 2009, 13:49)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        Politica e sufletul romanului, alegerile astea prezidentiale au dovedit-o din plin.
  • +12 (14 voturi)    
    basescu e vinovat si de incalzirea globala!! (Luni, 14 decembrie 2009, 13:46)

    tuca [anonim]

    daca era basescu cu un asemenea film acum bubuiau televiziunile mogulilor. basescu e vinvat de criza, de poluare, de sistemul electoral, de incalzirea globala, nu a fost beat cu nimeni dar toti il fac alcoolic, e urat si nu poate fi presedinte din cauza asta,,, i-am ciuruit a fost o ofensa nationala. la PSD totul e lapte si miere, totul e inscenare, scuzabil, au avut puterea 15 ani si nu sunt vinovati de nimic.. ce sa mai zici. pe vremea psd era doar lapte si miere si daca venea geoana la putere era romania o fericire. DUCETI-VA LA drq PSD-ilor.!!!!
    • -3 (3 voturi)    
      el doar bate copiii altora (Luni, 14 decembrie 2009, 14:57)

      vlad2004 [anonim] i-a raspuns lui tuca

      cu unul gen individul ala de l-a facut KO pe Berlusconi nu ar avea tupeu sa se pune jegul asta securisto comunist denumit generic Basescu Traian.
    • +1 (3 voturi)    
      Subscriu (Luni, 14 decembrie 2009, 15:24)

      calamaru [anonim] i-a raspuns lui tuca

      Subscriu! pdsr este lup in piele de oaie! Au demonstrat ce pot si nu mai este nevoie de ei: bombonel a furat cat l-au tinut balamalele iar acum inca are tupeul sa scoata fundul din cutie doar-doar s-o gasi cate ceva si pentru funduletul lui; guzganul rozaliu a devenit, deja, odios si stie oricie de ce, ilici traieste in bolsevismul lui si seara inainte de culcare aduce un omagiu lui lenin, vanghelie citeste minim 3 almanahe pe seara care este. Ce mai vreti, penibililor? Nu va crapa obrazul de rusine ca bociti fara absolut nici o jena dupa ciolan? Ca de Romania e clar, va doare in fund, ciolanul sa traiasca si banii jecmaniti de pe spinarile bietului muncitor roman! huuuuuuuuoooooooooo!
  • +6 (8 voturi)    
    Doua Romanii ..... (Luni, 14 decembrie 2009, 13:51)

    Escu [anonim]

    Intr-adevar "daca nu am mai da atentie unor astfel de murdarii" cand este vorba de ai nostri, ce LINISTE ar mai fi in Romania .......

    Cuvintele sunt de prisos ........
  • +11 (13 voturi)    
    Nu cedam ! (Luni, 14 decembrie 2009, 13:52)

    george [anonim]

    Nu cedam. Dorim datarea cu carbon radioactiv a stampilelor de pe toate buletinele de vot si efectuarea testului poligraf pentru toti votantii. Pentru cei care au votat cu Basescu solicitam, in plus, efectuarea unui test psihologic pentru a vedea daca nu cumva, in adancul sufletului lor, ar fi dorit de fapt sa-l voteze pe Geoana.
    • +2 (4 voturi)    
      + (Luni, 14 decembrie 2009, 14:25)

      lady_c [utilizator] i-a raspuns lui george

      si dupa toate aceste teste - oricat ar dura - caci "pentru aflarea adevarului nu conteaza cat timp mai tinem romania in criza" - solicitam ca oricare ar fi rezultatul sa se repete turul 2!!!!
      BRAVOOO!!! URA!!!
      :)
      • +1 (3 voturi)    
        mai mult (Luni, 14 decembrie 2009, 14:52)

        Siminel [anonim] i-a raspuns lui lady_c

        Eu cer sa se repete turul I! si cer sa se repete si alegerile din '92 si cele din '96. Pai ce mama naibii atate discutii? Sa vina minerii! :)))...dar aia din 90 care au acum 70 de ani :))))...haideti bai, ce naiba....Geoana este papagal!
  • -2 (8 voturi)    
    Foarte tare Basescu asta... (Luni, 14 decembrie 2009, 14:01)

    foarte tare! [anonim]

    Vai, cat de amuzant. Omu e cordit rau de viata de marinar prin toate dubioseniile de situatii si ajutat de ceva neron, acum se plimba ca motanu' cu soarecu'n gura....

    DE si-ar folosi viclenia asta si pentru tara ce bine ne-ar merge.. pardon traiiiii ;)

    Nice alegerile de anul asta, ma simt cam ca la campionatele de fotbal cand se ajunge 11 metri!
    • 0 (0 voturi)    
      corect! (Luni, 14 decembrie 2009, 14:32)

      ronewsaddict [utilizator] i-a raspuns lui foarte tare!

      Exact asa m-am simtit la alegerile astea ca la un campionat mondial de fotbal, toata lumea a pus pasiune, a plans, a ras , s-au inregistrat violente pe ici pe colo, all in all, a fost palpitant!
  • -6 (8 voturi)    
    unu (Luni, 14 decembrie 2009, 14:13)

    unu [anonim]

    ce sa-i faci? nu toata lumea e versata ca base.
    daca nu pui mana pe bani se cheama ca esti curat.
  • -5 (9 voturi)    
    Peste 5 ani asteptam filmele cu Basescu beat (Luni, 14 decembrie 2009, 14:13)

    Bercea Mondialul [anonim]

    Deocamdata SECU lucreaza pt. el si ii da in gat pe ceilalti.
    Dar probabil intre timp il si filmeaza.
    Ca asa e romanul, impartial.

    Noroc ca el cel mai iubit fiu al tarii, tatucul natiunii, ne vegheaza (si supravegheaza).
    Obicei vechi, se uita greu.
  • -9 (11 voturi)    
    Creier de securist (Luni, 14 decembrie 2009, 14:14)

    mihai2k [utilizator]

    La Basescu, desigur..... stia precis ca securitatea vede tot si taxeaza tot..... ca un brav securist ce a fost.... si este..
  • -5 (7 voturi)    
    Si credeti (Luni, 14 decembrie 2009, 14:26)

    simion [anonim]

    ca la PD-L este altfel? Credeti ca acolo nu se dau bani? faptul ca nu pun mana pe bani nu ii face mai cinstiti . II face poate mai priceputi in asi acoperi matrapazlacurile. Presedintele vad ca nu a spus " nu lua bani pentru locuri eligibile". A spus "nu pune mana pe bani" ceea ce e cu totul altceva, adica "furtul, frauda sa fie facuta cu cap,fara posibilitatea de a fi demonstrata".

    Bun, a castigat alegerile. Pai hai sa-l vedem la treaba. Vad ca acuma se cauta o majoritate pentru sustinerea guvernului. De ce? Nu mai numeste presedintele pe cine vrea el? Nu mai numeste de la PDL partidul cu cele mai multe mandate dar nu majoritar? Ce nevoie mai are acum de majoritate? Aaaaaa! Nu s-a respectat Constitutia la un moment dat? Pai poate ne explica mai bine Curtea Constitutionala.
    Credeti ca uitam domnule presedinte? Poate ca cei care v-au votat or sta linistiti.
    Noi, cei care nu v-am votat o sa avem grija sa vedem daca si cum va veti indeplini toate promisiunile pe care le-ati facut in campanie.
  • +1 (3 voturi)    
    Ce fac mogulii PeSeDei? (Luni, 14 decembrie 2009, 14:32)

    avantime [utilizator]

    Au dat de mii de ori pe Antene si pe Realitatea trucajul cu Basescu si copilul. Acum abia astept sa vad si filmuletul asta difuzat tot de mii de ori repetitiv si obsesiv pe aceleasi televiziuni.
    Din fericire, si daca l'-ar difuza non stop 3 luni tot nu l-am putea simpatiza pe tov. Geoana care se vede ca are scoala Grivco in sange.
  • +2 (2 voturi)    
    Mircea Geoana injura populatia! (Luni, 14 decembrie 2009, 14:44)

    Mircea [anonim]

    Cred ca multor agentii de presa le-a scapat urmatorul filmulet, difuzat de o televiziune locala si postat aici: http://www.youtube.com/watch?v=EDvY55HLRxE&feature=related
    Uitati-va si minunati-va...pe cine era sa votati. :))))
    • -1 (1 vot)    
      injura securisti PDL-isti (Luni, 14 decembrie 2009, 15:01)

      vlad2004 [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      stiti voi genul celor de aici care fac politie politica ...
      si nu cei care l-au facut invingator la Presedintie cu 150.000 de miii de voturi peste frauda PDL-ista in interiorul Romaniei....

      sa ne aducem aminte de talharia comisa de Basescu si de "tiganca imputita"? securisti de 2 lei ce sunteti.
  • -1 (1 vot)    
    Nedumerire (Luni, 14 decembrie 2009, 14:52)

    TomaN [anonim]

    Citesc si nu-mi vine sa cred cu cat entuziasm le luati apararea unora (mai mult) dar si celorlalti de parca afisele alea si cadourile nu au costat nimic sau i-au costat numai pe unii.
    Va mai plateste inca pentru mesajele acestea sau le postati asa gratis?
    Avem conducatorii pe care ii meritam pentru avantul revolutionar cu care scrieti pe aici... de parca ar fi vre-o diferenta intre "stimabilii".
    Chiar nu se vede ca a fost lupta dintre gruparile securiste: cele vechi cu cele noi?... cei vechi cu banii de pe privatizari, cei noi cu interceptarile. Daca v-ar plati pentru ce scrieti macar ar fi o motivatie, care inceteaza odata cu serviciul prestat, dar daca e doar entuziasm... de prostie nu te mai vindeca nimeni.
    • +1 (1 vot)    
      dar ce solutie vrei dumneata? (Luni, 14 decembrie 2009, 15:45)

      ana [anonim] i-a raspuns lui TomaN

      Inteleg inteleg ca exista alternative mai bune, dar din pacate nu intre candidatii la presedentia Romaniei. Vezi dumneata, cind dintre doua rele iese raul cel mic, e bine sa te bucuri. Caci pasul asta, cit de mic pare el, a fost platit din greu de tara si popor. Uita-te doar de cite luni de zile stam fara guvern asistind la jocul muschilor pdsristi.
      Iar fara pasul asta mic, un par mai mare nu se poate.
      Inteleg ideea, ne-ar trebui un candidat mai bun. Impresia mea este ca oamenii cit de cit normali s-au ferit ca de foc sa intre in politica, asa de otravit este acest mediu dupa cei 15 ani iliescu, nastase si consortii...
  • 0 (2 voturi)    
    HREBENCIUC DU-TE IN AMERICA sau in RUSIA, rusoiule (Luni, 14 decembrie 2009, 15:06)

    Roman curat, [anonim]

    HREBENCIUC a facut scoala in RUSIA ? ce stiti, cand o sa pice la Puscarie pentru fapte de crima organizata...???
  • +1 (3 voturi)    
    Caseta... cu 5000 euro (Luni, 14 decembrie 2009, 15:38)

    rugio [anonim]

    Cum, la naiba, Geoana poate neaga caseta... cu 5000 euro?!
    Primirea celor 5000 euro surprinsa in inregistrarea video confirma afirmatiile lui Bogdan Chireac facute in discutia cu C. Macovei seful ANI (v. ziarul Gardianul)! Acolo Chireac vorbea despre posturi vandute de M. Geoana pe bani grei! Bani adunati in conturile soacrei (mamei?) lui Geoana.
  • -1 (1 vot)    
    Caseta (Luni, 14 decembrie 2009, 16:27)

    CoanaKiritza [anonim]

    S-a terminat campania electorala!!!! Luati o pauza, nu va mai injurati, pesemne nu-i mult pana la anticipate si o puteti face din nou!
    Deci, intreb, de ce sa fie de la Basescu caseta si nu de la psd?
    "Existenta imaginilor au fost anuntate inca de duminca seara de catre Anca Alexandrescu fosta consiliera a lui Adrian Nastase". ...Nastase, Ilici, abia asteapta sa-l debarce pe Prostanac... iar tipa aia a plecat din psd cand a venit Mirciulica la putere!
  • -1 (1 vot)    
    rusine (Luni, 14 decembrie 2009, 17:56)

    saladin [anonim]

    Rusine d-le. Nastase !. Cind a fost difuzat filmul cu Presedintele Basescu, de ce nu ai avut aceiasi atitudine ?. De ce psd nu s-a delimitat cind expertiza a dovedit facatura ?. Cind e vorba de voi sa ne comportam responsabil, cind e vorba de celalat sa aruncam in el cu munti de pietre. Stii proverbul romanesc : Ce tie nu-ti place.....
  • -1 (1 vot)    
    Mariaj ratat ! (Luni, 14 decembrie 2009, 22:08)

    victor [anonim]

    Ca la nunta cu dar ...............
    Nunta a fost si acum, cu PNL-ul ....... dar PSD-ul a jucat chilotii prea repede .......mireasa are obiceiul sa se mai dea si altora .....Daca Crin Antonescu nu juca la off-side, acum PNL-ul ar fi putut avea pretentii ........ Deocamdata nu are decât tupeu ! In PNL ca si în PSD este un moment propice sa se aleaga apele ; ar fi primul pas catre alegeri "nefraudate" în viitorul electoral al tarii.
  • 0 (0 voturi)    
    A lipsit de la lectia "nu pune mana pe bani" (Luni, 14 decembrie 2009, 23:29)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    Asta nu este o scuza,asta este un narav PSD-ist cu radacini adanci ,de cand era Nastase presedintele partidului.Dar culmea,cine da interviu pt apararea prostanaculu,tocmai Nastase si Hrebenciuc ,experti in a lua bani,dar fara sa puna mana,ci cu acte false sau prin licitatii trucate.
  • +1 (1 vot)    
    psd-isti nu puneti mana pe bani (Marţi, 15 decembrie 2009, 8:15)

    nicoleta [anonim]

    Acest psd este plin de hiene, indiferent daca sunt tineri sau babalaci. La fel ca si pnl-istii. Asa ca deci cuvintele domnului Presedinte le-au intrat pe o ureche si le-au iesit pe cealalta.
    Domnul Presedinte a avut INTOTDEAUNA DREPTATATE.
    psd-isti rusine, indiferent daca vreti sa va remaniati -ca un ciorap de dama- tot HOTI SUNTETI. Am vazut si la mine la servici.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri