VIDEO Duvaz: Renumararea voturilor nule este o perdea de fum. Noi am reclamat falsuri, ele trebuie constatate prin expertize

de V.M. HotNews.ro
Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:08 Actualitate | Politic

Social-democratii sustin ca renumararea voturilor nule ar putea fi "o perdea de fum", intrucat ei au reclamat "falsuri", cerand in acest sens "expertize tehnice". "Dupa inchiderea urnelor, prin restampilare, s-au anulat voturi care erau in favoarea lui Mircea Geoana", a spus purtatorul de cuvant al PSD, Bogdan Niculescu Duvaz, sambata, intr-o conferinta de presa. Acesta a adaugat ca "nu conteaza cat dureaza, o saptamana - doua, niciun efort nu este prea mare pentru a afla daca alegerile au fost corecte".

Declaratii Bogdan Niculescu Duvaz:
  • Exista o preocupare in legatura cu situatia verificarii alegerilor si in acest sens avem de facut cateva precizari, pentru a nu aluneca intr-un lucru care ne va da o impresie, pana la urma, cu totul neconcludenta privind aceasta renumarare.
  • Noi nu numararea am reclamat-o, ci la voturile nule am spus ca - si asta este reclamatia pe care am facut-o catre Curte si BEC -, dupa inchiderea urnelor, s-au anulat voturi dublandu-se semnatura in defavoarea domnului Mircea Geoana.
  • Astfel, buletine cu votat Mircea Geoana au fost scoase din urne, stampilate inca o data si declarate nule. Deci aceasta este frauda pe care o reclamam.
  • Nu vreau sa ne pacalim. S-ar putea sa ne trezim ca aceasta renumarare a voturilor nule este o perdea de fum. Noi am reclamat falsuri, iar aceste lucruri se pot constata prin expertize.
  • In primul rand ca am reclamat altceva: dublarea stampilei si anularea de voturi. Acest lucru nu se poate face decat prin expertiza, o expertiza tehnica complicata, care sa constate ca stampila nu s-a dat la aceeasi ora sau nu a fost cu aceeasi stampila, aceeasi cerneala si asa mai departe. Nu este o expertiza simpla.
  • Voturile au fost numarate in noaptea de duminica spre luni, apoi la BEJ-uri, apoi acum, a treia oara, si iar sunt neclaritati.
  • Cerem compararea tuturor CNP-urilor din sectiile speciale cu cele din sectiile normale. Iar in strainatate, sa fie verficate ca numarul de voturi coincide cu numarul de declaratii pe propria raspundere.
  • Avem informatii ca ieri, in strainatate, se cauta sa se completeze inca aceste declaratii pe propria raspundere.
  • Aceste declarati trebuie sa fie expertizate inclusiv grafologic. Sa se constate ca persoanele care le-au dat sunt si cele care le-au scris.
  • In legatura cu votul masiv  din strainatate, la Paris de exemplu. Sunt oameni care confirma ca la ora 3, la Ambasada din Paris, nu era decat cate o persoana in sectia de vot. Lucruri confirmate de oameni care au votat la ora 3, o persoana, doua, deci nicidecum la 13 secunde un vot, asa cum reiese din numarul de 3.700 de voturi in cinci cabine si cu trei stampile.
  • Mai mult, in completarea listelor se arata ca adresele celor care au votat sunt neconforme.
  • Facem un apel extrem de drastic catre MAE si mai ales catre responsabilii sectiilor de vot din strainatate. Ei se afla sub incidenta unei actiuni judiciare, sa procedeze corect, sa transmita voturile si declaratiile asa cum au fost facute ele in ziua de 6 decembrie si listele completate corect.
  • Comunitatea internationala este cu ochii pe ce se intampla in Romania.Fac apel la ministrul de Justitie si de Externe, Catalin Predoiu. Stie foarte bine care sunt implicatiile juridice si politice ale acestei numaratori paralele sau renumarari de voturi si de constatare corecta a situatiei scrutinului prezidential. Daca Romania nu da un raspuns corect, justitia va fi intr-o situatie extrem de precara si Romania va avea o imagine extrem de proasta, pentru ca adevarul va iesi la iveala.
  • Repet, nu vreau sa riscam sa ne aflam cumva sub o perdea de fum si sa ne trezim ca, de fapt, dupa renumararea voturilor nule sa ni se spuna: "Domnule, am facut tot ce-am putut. Astea s-au putut numara si cu asta basta".
  • Nu conteaza cat dureaza, o saptamana - doua, expertizele trebuie facute si concluziile trebuie trase. Nimic nu e prea mult. Niciun efort nu este prea mare pentru a afla daca alegerile au fost corecte.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
6635 vizualizari
  • +47 (49 voturi)    
    cretinii din psd (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:51)

    sandu [anonim]

    baietii astia din pesedeu nu sunt zdraveni la creer in varianta in care il au ar trebui sa ii cheme in romania pe agentii mulder si sculy ca deja vorbesc de scenarii demne de X FILES
    • +26 (26 voturi)    
      ''NOI'' putem sa-i trimitem sub pragul electoral (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:41)

      TYPHOON [anonim] i-a raspuns lui sandu

      Constat ca masinaria de propaganda/intoxicare a structurilor securisto-comuniste a lansat o ampla campanie de diversiune, pe mai multe planuri,
      ''mari'' politruci sau analisti politici ''brucanieni'' se lanseaza intr-o serie de actiuni cu scopul de a crea o polemica fara de sfirsit.
      La douazeci de ani de la revolta din 89 sintem readusi la punctul initial,
      lipsiti de putere de decizie in stat, sintem considerati o masa neglijabila ignoranta de catre demagogii burgheziei rosii.
      Nu exista nici o forta politica, demna de acest nume, care sa revendice pentru popor, justitie sociala echitabila, revizuirea constitutiei, schimbarea regulilor masluite, legi drepte (legea lustratiei ), vot uninominal pur, controlul cetatenesc asupra alesilor.
      Reflectia ce se impune aici vine de la sine: daca nu exista forta politica care sa ne reprezinte interesele, ea trebuie creata de NOI, toti cei exclusi, neafiliati structurilor {neideologizati}.
      01} Revizuirea legii partidelor{ 25 000 de semnaturi si 50+1 de filiale la nivel national in acest moment}, este nevoie de anularea acestei legi ce protejeaza o casta , eliminind 15 milioane de romani de pe scena politica, tara are nevoie de alternativa.
      De studiat temele abordate aici :
      Situl: Universul Românesc.org {prin căutare google}
      Dezvaluiri, documente, analize{istoria necunoscută a ultimului secol}
      Adresă web :
      http://www.universulromanesc.org
      • +9 (9 voturi)    
        EVRIKA ! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:26)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui TYPHOON

        Solutia e simpla ...

        Toti membri CCR sa faca o shedintza de spiritualism cu globul Pirandei ca sa vada ce a votat fiecare din cei 10+ milioane de romani

        Oamenii astia vor sa ne oboseasca moral, e absurd de fapt nu au dus nici o dovada si probabil cei de la CCR s-au scarpinat in cap si au venit cu acest praf ca altceva nu era de facut

        Hello domni de la PSD ... trebuia sa duceti DOVEZI nu sa plangeti ca niste copii carora li s-a luat acadeaua

        Eu va urez toate cele bune PENTRU NOI !
      • 0 (0 voturi)    
        Falsul cel Mare e gioana !!! (Duminică, 13 decembrie 2009, 10:37)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui TYPHOON

        E a obligat oamenii responsabili si neimplicati economico-politic sa aiba o singura optiune in turul 2 : Basescu.
    • +4 (4 voturi)    
      curat cretini (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:40)

      SharPei [anonim] i-a raspuns lui sandu

      Sau poate stiu ei ce stiu. In care caz Justitia romana ar fi intr-adevar cea mai originala de pe mapamond, n-am auzit de nici un sistem judiciar unde curtea constitutionala trebuie sa faca expertize si sa culeaga probe. In mod normal, partile in cauza au obligatia sa aduca evidenta in sprijinul cererilor lor si sa convinga instanta. Deci daca PSD striga frauda, ei trebuie sa plateasca expertii si sa culeaga evidenta, pe cheltuiala lor. In plus, daca pierd procesul, trebuie sa fie trasi la raspundere pt toate cheltuielile de judecata si pagubele aduse prin acuzatiile lor frivole. Din cite inteleg, PSD nu are dovezi, ci se bazeaza pe prezumptii si speculatii. Dar daca nu au dovezi prima facie, nu pricep cum a putut CCR sa le accepte dosarul. Clar, ca la noi la nimeni....
  • +39 (41 voturi)    
    pana cand? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:52)

    dorin [anonim]

    Dl Duvaz are idee ce spune, referindu-se la cantitatea de expertize, datari cu Carbon 14 si altele asemanatoare? Ingroapa in derizoriu si ce mai speram ca inseamna PSD...
    • +35 (35 voturi)    
      in temana (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:53)

      porky [anonim] i-a raspuns lui dorin

      asta cu carbon 14 -e buna.. lol
    • +22 (22 voturi)    
      observatii (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:31)

      machina ex deus [anonim] i-a raspuns lui dorin

      Si hartia si cerneala sunt materiale prea stabile pentru a-si modifica semnificativ structura in interval de ore. Ceea ce viseaza Duvaz e imposibil: ori e tampit ori continua voit diversiunea psd din aceste zile. Ca sa fie posibila o astfel de investigatie ar fi trebuit sa votam pe felii de sunca, pe felii unse cu unt, cu stampile cu magiun, sau macar nutella.
      • +1 (1 vot)    
        Perioada de injumatatire a izotopului C14 este de (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 23:56)

        dookuhaka [anonim] i-a raspuns lui machina ex deus

        Perioada de injumatatire a izotopului C14 este de 5700 ani. Estimari se fac de obicei pentru perioade de peste 50 - 60000 ani. Vedeti un material mai precis la http://www.scientia.ro/tehnologie/39-cum-functioneaza-lucrurile/222-datarea-cu-carbon-14.html
      • +1 (1 vot)    
        parerea mea umila (Duminică, 13 decembrie 2009, 1:28)

        visio [anonim] i-a raspuns lui machina ex deus

        este ca ar trebui sa isi spele parul mai rar ca are infiltratii de apa si a facut deja igrasie la bruma aia de creier
  • +36 (36 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:54)

    ileana [anonim]

    Duceti-va voi la politie, reclamatii pe aia care au votat de 2 ori...si vedem pe urma pe aia cine i-a pus sa voteze de 2 ori ...ce-au primit, de la cine...si deducem cu cine au votat. Poate mai au si poze in telefonu'mobil...cu buletinu'de vot.
    • +19 (19 voturi)    
      ce gaselnita au mai gasit?! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:05)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui ileana

      'nu conteaza cat dureaza, o saptamana -doua' cheia trebuie sa fie in ceva ce ii avantajeaza prin aceasta tergiversare. Ce se intampla in aceasta perioada de o saptamana doua? Expira cumva mandatul lui Base si se gandesc cumva sa ii ia locul Geoana in calitatea lui de al II lea om in stat?
  • +17 (17 voturi)    
    CARAGHIOSI (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:57)

    metronom [anonim]

    Daca prin absurd s-ar ajunge sa se faca acele expertize, s-ar constata ca tot lui Basescu i s-au anulat mai multe voturi valabile.
    Duvazule, ia si tu un creion si o foaie de hartie si scrie de 100 de ori 'am pierdut'
  • +32 (34 voturi)    
    fog of war (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:57)

    toro [anonim]

    "Iar in acest sens, trebuie expertiza tehnica care sa arate ca cerneala nu a fost pusa la aceesi ora."
    E imposibil asha ceva. Dl Duvaz nu vrea inghetata pentru ospiciu?
  • +33 (33 voturi)    
    repetent la aritmetica (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:59)

    aritmos [anonim]

    dl.Duvaz doreste expertizarea tehnica a 140 000 voturi. Cat dureaza? cat costa? suporta PSD din fonduri proprii operatia, admitand ca o expertiza dureaza cam 30 minute si pretul este de 10 euro? Cati experti avem in tzara (cost mai mic) ca sa se termine operatiunea inainte de Pasti 2010? E posibil sa fie si contra-expertize! Verificarea CNP a 11 milioane in 21 mii sectii inseamna 132 MILIARDE verificari si ar dura vreo 2 ani! Mai curand e vorba de a trage de timp in speranta ca mazilirea va incepe mai tarziu. Am uitat ca PSD vrea si verificarea identitatii a 700 000 persoane din sectiile speciale si 170 000 din diaspora. Isi cauta probabil pretext ca sa viziteze Noua Zeelanda, Australia, California etc.
  • +29 (29 voturi)    
    PSD: Unii sunt prostanaci iar altii se fac (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:59)

    denvarel [utilizator]

    Pai mai nene, vrei sa na faci sa credem ca voturile nule pro Basescu erau de drept nule iar cele pro Geoana au fost anulate prin restampilare?
    Si cum crezi tu ca s-a intamplat asta?
    Reprezentantul PDL din sectie tinea stampila in maneca si din cand in cand mai "baga" cate una pe Geoana, sub ochii celorlalti 6-7, de la PSD, PNL, UDMR, etc?
    Si culmea, nici asa nu-i iese lui Geoana numaratoarea. Pentru ca jumatate din voturile nule pe tara nu ajung sa-l scoata pe Geoana primul.
    Acasa, si mai incercati data viitoare!
  • +28 (28 voturi)    
    pesedeii prostanaci (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:00)

    antigeoana [anonim]

    pesedeii prostanaci poate mai vor luna de pe cer cand vad ca totul e impotriva lor ca sa traga de timp sa stea tara fara guvern pe timp de criza .niste demagogi si niste excroci.toti stiu ca au pierdut alegerile si totusi gasesc nod in papura.sa le fie rusine
  • +24 (24 voturi)    
    perdea de fum (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:00)

    ionut [anonim]

    iar nu-i bun, dac ieri salutau decizia curtii acu au vazut ca basescu a pierdut mai multe voturi din alea nule, automat a iesit o fosila sa prelungeasca starea asta de nesiguranta. Ce daca dureaza 3 ani, noi vrem adevarul...........
    ---
  • +23 (23 voturi)    
    Bogdane!!!! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:02)

    gogu [anonim]

    Nu mai sta asa mult pe langa Geoana... cred ca se ia.
  • +26 (26 voturi)    
    duvaz (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:03)

    Raj [utilizator]

    Oare cei din PSd nu-si dau seama ca au devenit pur si simplu paranoici?Sunt orbiti de setea de putere si isi pierd ratiunea.Iar manipularea continua pe cele 2 posturi de stiri.Sper ca romanii sa nu fie indobitociti de cele 2 posturi si de declarariile aberante ale liderilor PSd.
  • +22 (22 voturi)    
    cat de penibili sunt!!!!!!! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:03)

    slider [utilizator]

    si celor care i-au votat le este rusine cu ei!
  • +28 (28 voturi)    
    Camioanele cu dovezi (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:03)

    RTT [anonim]

    Unde-s camioanele cu dovezi? Asa pot reclama si eu un fals oricand, fara nici o dovada..
    Penibili cei de la PSD, eu i-as scoate in afara legii.
  • +17 (17 voturi)    
    terapie pt tov. duvaz (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:04)

    dezamagitu [anonim]

    tov duvaz a lipsit de la intalnirea de ieri, dar lui ii tb antidepresive dar doza tripla.
    Mai bine psd sa ceara sa se reia votul pt turul I, ca sa se mai calmeze.
    Oare unde este tov geoana aka tzopaila? mai pe inteles psd = presedintele seara de duminica , iar pdl = presedintele dimineatza de luni :-))
  • +29 (29 voturi)    
    ce se va dovedi cu toate aceste actiuni complexe? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:06)

    ndc [utilizator]

    Domnule Duvaz:
    1. cine poate crede ca acele buletine bune ale lui Geoana au fost scoase din urne si anulate de catre 1 reprezentant al PDL inconjurat in sectia de votare de 5-6 reprezentanti ai coalitiei PSD-PC-PNL-UDMR-PRM...??
    2. de ce nu am presupune si ca buletine bune ale lui Base au fost anuleta de catre grupul de reprezentanti ai coalitiei??
    3. si daca se dovedeste ca au fost voturi multiple cine poate dovedi ca au fost in favoarea lui Base? daca un votant multiplu a ajuns la sectia de votare putea sa fie "luat in primire" si "girat" de catre un reprezentant al coalitiei (sansa e de 6 la 1) si deci nu de PDL si implicit putea vota pentru Geoana!!!
    4. si daca se dovedeste ca a fost data mita electorala cine va dovedi ca a fost data mai multa de catre PDL sau de catre PSD?? am vazut cu totii in jur aceste "pomeni" de ambele culori (rosii si portocalii)!!!
    5. si cine garanteaza ca cei care au primit pomana nu au votat cum au dorit (poate impotriva celor care le-au dat pomana) stiind ca romanii sunt destul de smecheri incat sa ia si darul si sa faca cum vor!!!
    6. si daca se dovedeste ca au fost greseli (intentionate sau nu) de CNP-uri, cine ne dovedeste ca ele au fost completate de catre reprezentantul PDL si nu de catre altul (sansa de 6 la 1) al coalitiei???
    7. legat de votul de la Paris as dori sa ii rog pe d-nii politicieni sa puna mana pe manualul de aritmetica si sa calculeze corect: 3700 votanti au votat in 14 ore (840 minute) cate 5 (fiind 5 cabine de vot) deodata si deci 3700/5= 740 "ture". daca impartim 840 min la 740 ture rezulta 1min si ceva de om si nu 13 secunde cum spun cei fara de "carte" de la PSD!!!!
    • -6 (8 voturi)    
      calcul (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:49)

      CyberSky [utilizator] i-a raspuns lui ndc

      au fost 5 cabine de vot ... dar doar 3 stampile ... cica asa prevede legea ...
      • +2 (2 voturi)    
        nu ar cum sa-ti ia mai mult decit... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:59)

        lipa [anonim] i-a raspuns lui CyberSky

        citeva secunde sa votezi. completezi formularul ala 30-60 secunde(il poti face inainte de vot, deci 100 persone concomintet sa zicem, nu se cumuleaza timpul acordat de fiecare completarii). votul meu a fost in 10-15 secunde. pus stampila, suflat peste cerneala, impaturit si pus votul in urna. am luat pasaportul, am semnat si pa.
        nu am stat mai mult ca nu aveam de ce..nu a fost coada, nimica.
        nu am dat importanta cite stampile erau in sectie.
        pot spune doar ca a fost f rapid, si asta in conditiile in care am condus 4 ore dus intors. vrem vot prin posta, sint gata sa si platesc ptr asta, dar sa se stie...noi trimitem bani acasa si avem dreptul sa votam prin constitutie.
        iar autoritatile mai bine ar face totul ca noi sa ne exprimam. asa cum si ei se exprima in restul anului. deci vrem ca guvernul, parlamentul...sa intervina a asigura ca orice cetatean poate vota....fara sa se deplaseze sute de mile. or sa faca unitati de vot unde se alfla chiar si un roman, asa e normal. vrem vot prin posta.
    • +5 (5 voturi)    
      Excelenta sinteza ! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 20:07)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui ndc

      Felicitari !
  • +35 (35 voturi)    
    Expertiza (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:06)

    Tufav [anonim]

    siiiiigur!
    ar trebui totusi sa mai fie avute in vedere cateva aspecte:
    1. verificate toate buletinele de vot pentru a depista stampilele aplicate cu aceeasi inclinare.
    2. verificate amprentele de pe toate buletinele de vot. cele pe care sunt descoperite urme de grasime provenita din mezeluri sa fie anulate deoarece Matache Macelaru' are moaca de pedelist.
    3. orice numaratoare sa fie considerata de facto invalidata daca nu a afost efectuata de Nica sau Vanghelie.
    4. cereneala ar trebui expertizata pentru a vedea daca nu cumva a fost importata de vreo firma pedelista.
  • +28 (30 voturi)    
    priviti le cu ochi proaspeti (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:06)

    vali.d [utilizator]

    dl duvaz cred cu tarie ca daca priviti voturile nule cu ochi proaspeti o sa puteti vedea diferenta de timp dintre cele 2 stampile.
  • +26 (26 voturi)    
    de asemenea (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:07)

    jac si rac [anonim]

    sa se faca si expertiza mega grafologica pt a se determina daca toti membrii PSD au votat cu geoana si in plus daca si cei care au primit mita electorala au votat cum au promis. PSD va furniza listele cu cei carora le-au dat mita electorala si BEC ii va cauta dupa CNP pe liste si apoi cu ajutorul amprentelor le vor gasi voturile pe care se va constata daca au pus stampila pe geoana. PSD va initia un proces comun contra tuturor celora care nu si-au respectat angajamentul de a vota cu geoana, intrucat acest lucru reprezinta o incalcare flagranta a termenilor unui contract de prestari servicii.
    Nu conteaza daca acest lucru va dura ore, zile, luni sau ani. Important este sa ii prindem pe cei neseriosi din cauza carora mister geoana a topait in gol...
  • +27 (27 voturi)    
    Sa intelegem ca (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:07)

    doi si-un sfert [utilizator]

    decizia CCR este o perdea de fum...?
    Interesant mod de a vedea democratia si institutiile statului aveti tovarase Duvaz!
  • +26 (26 voturi)    
    Sunt nebuni? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:08)

    AS [anonim]

    Astia nu-s sanatosi la cap, ar dura vre-o 2 ani toate astea! Ar trebui luate toate voturile nule (o suta si ceva de mii) la mana bucata cu bucata , si ar trebui sa se expertizeze cerneala pe cele 2 sau mai multe stampile in plus ar trbui expertizate grafologic cateva sute de mii de declaratii pe propria raspundere (luat mosta de scris de la cei cateva sute de mii de votani din "speciale" si expertizat grafologic FIECARE declaratie in parte)! Practic criminalistii ar avea de lucru luni/chiar ani iar noi nu am avea presedinte validat! ABERANT!!!! Astia ne cred la fel de prosti ca ei;)
  • +26 (26 voturi)    
    bataie de joc :( (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:09)

    etre [anonim]

    Of doamne. Hai sa tragem de timp saptamani intregi , apoi sa cereti instaurarea lui Geoana ca presedinte interimar sau mai stiu eu ce alt joc politic aveti in cap.

    Acum nimic din ce ziceti si ce faceti nu mai rezoneaza cu sloganurile folosite in campanie.
    Hai sa fim sincer, stim ca s-a furat de ambele parti, iar partea PSD+PNL au avut mai multi primari la dispozitie pt a face asta.
    Stim ca aveti traditie in a fura .
    Asadar, de ce nu lasati circul asta prost ... nu prea mai va crede nimeni
  • +20 (20 voturi)    
    dubios (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:09)

    eek [utilizator]

    Este dubios ca nu renunta desi e clar ca PSD a pierdut alegerile.

    Sper ca de ce le e frica sa nu scape.
  • +27 (27 voturi)    
    CNP-ul meu (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:10)

    CNP [anonim]

    70014471123456 si am votat cu Geoana. E vreo problema? Verificati domnule Duvaz. In 7 ani de opozitie aveti timp.
    • +6 (8 voturi)    
      nu e CNP valid :) (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:36)

      ave [anonim] i-a raspuns lui CNP

      CNP-ul scris de tine nu este valid :)
      • 0 (0 voturi)    
        Corect,dar..... (Duminică, 13 decembrie 2009, 16:47)

        dami365 [utilizator] i-a raspuns lui ave

        in 7 ani are timp sa-l verifice,nu? Te-ai prins ca e bascalie?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu-i real CNP.ul tau (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 23:33)

      io [anonim] i-a raspuns lui CNP

      De ce spui o gogomanie ?Nu ai ce posta ?
  • +26 (26 voturi)    
    Perdea de fum este ceea ce faceti voi, cei din PSD (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:10)

    Carmen [anonim]

    Puteti fi siguri ca in afara tarii nu era nevoie sa-si bata nimeni capul sa falsifice nimic. Nici nu stiu cum de indrazniti sa puneti sub semnul intrebarii votul celor plecati! Sunteti de un tupeu inimaginabil, inca!!!
  • +23 (23 voturi)    
    Nebunie generala (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:10)

    H.L. [anonim]

    Ieri spuneau ca e un semn bun, azi ca e o perdea de fum. Cand se a pune capat acestei nebunii ? Nu isi dau seama ca sunt din ce in ce mai absurzi si mai nebuni ?
  • +25 (25 voturi)    
    Duvaz si politica. (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:11)

    mircea [anonim]

    Duvaz ar trebui sa-si asume prostiile debitate si sa plateasca timpul pierdut de oamenii din BEC.Nu este corect ca romanii sa plateasca pentru prostiile PSD.Daca nu le convine si nu stiu sa se organizeze ,nu inseamna ca romanii trebuie sa le faca mofturile si sa suporte cheltuielile suplimentare cu renumararea.
  • +26 (26 voturi)    
    PSD-istilor v-au ajuns datoriile? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:12)

    golan [anonim]

    Monser nu ti se pare ca Romania cheltuie cam multi bani pentru niste paranoici? In conditiile in care OSCE a declarat ca alegerile au fost in general corecte de unde toata conspiratia asta impotriva voastra? Ati avut reprezentanti in toate sectiile de votare - aia nu au vazut ca va fura? De ce nu au filmat furaciunile alea? Sau poate ca nu v-a furat nimeni, doar ca vreti neaparat sa ajungeti la ciolan ca de vreo 5 ani nu ati mai jefuit Romania si va e frica ca nu o sa va ajunga "economiile" pentru urmatorii 5 ani?
  • +26 (26 voturi)    
    asa, baieti (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:12)

    carmabox [utilizator]

    Daca sunteti porci, fiti pana la capat. Noi, romanii, si tot statul roman, suntem la dispozitia domniilor voastre, va servim, si asteptam pana va lamuriti. No problem, ca doar n-avem nimic altceva mai constructiv de facut...parlament, guvern, transe FMI, de-astea.
  • +27 (27 voturi)    
    Scenariu SF (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:15)

    oproi [anonim]

    Noi nu am reclamat renumararea, ci am spus ca, dupa inchiderea urnelor, buletine care erau votate in favoarea lui Mircea Geoana au fost scoase din urne, stampilate inca o data si declarate nule.
    Mon cher monsieur, esti stupid. Adica, dupa incheierea votarii, toti oamenii vostri s-au imbatat, odata cu conducerea ilustrului dvs. partid, iar presedintii de sectii de votare plus reprezentantii PDL v-au facut manaria asta. Dumneavoastra, la PSD, aveti probleme grave cu inteligenta. Cred ca doar daca va adunati cate doi, treceti la limita peste doua cifre la IQ.
  • +22 (22 voturi)    
    golanie (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:15)

    traiang [utilizator]

    Sa se termine cu golaniile astea !Acum nici asta nu e bun.! Nu va dati seama ca ati concurat cu un cal mort.
  • +23 (23 voturi)    
    da bravo (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:16)

    alin19 [utilizator]

    nu conteaza cat dureaza nu?
    parca spuneati ca voi vreti sa se rezolve criza guvernului, ca sa se puna pe treaba.

    tu chiar crezi ce zici acolo? sau incercati toate variantele pana gasiti pe unii pe care ii puteti mitui sa va scoate voturile lipsa?
  • +21 (21 voturi)    
    nu-i asa? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:17)

    coco [anonim]

    o saptamana, 2, 3.... nu-i a buna... si stii de ce? ca pe 21 decembrie expira mandatul presedintelui actual si nu il vreau ca interimar pe geoana.... asa ca sa nu depasim o saptamana... ca nu e ceva imposibil de rezolvat repede si bene! o sa ia voicu dgipi sau mira dc vine geoana pazit de acvila si o sa aiba vanghelie ce citi la masa de seara! :)))
    sac! ca nu se va intampla!
  • +19 (19 voturi)    
    Expertiza tehnica (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:17)

    Bogdan [anonim]

    ,,Iar in acest sens, trebuie expertiza tehnica care sa arate ca cerneala nu a fost pusa la aceesi ora. "

    Eu cred ca trebuie o expertiza tehnica pentru a ne demonstra, fara teama de a gresi, ca acest om a venit pe lume in secunda in care mama lui l-a nascut.
  • -18 (22 voturi)    
    alegeri (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:18)

    cris [anonim]

    Poate ca alegerile au fost trucate...sau poate ca nu,oricum cred ca faptul e consumat,asa ca ar fi bine ca Base sa se concentreze pe scoaterea tarii din criza si pe problemele serioase cu ,care se confrunta tara asta;daca nu va face asta si se tine de dosare penale,acuzatii,etc(care nu dau de mancare romanilor!),l-ati votat degeaba fratilor!
    • +11 (11 voturi)    
      eu pentru asta lam votat (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:32)

      alin19 [utilizator] i-a raspuns lui cris

      sa ii vad pe astia la puscarie, de iesire din criza se ocupa guvernul ,

      de la basescu vreau doar sa le dea mana libera celor de la DNA sa ii aresteze pe toti si sa fie mai usor de ridicat imunitatea parlamentara, asta vreau de la basescu
      • +1 (1 vot)    
        subscriu (Duminică, 13 decembrie 2009, 1:48)

        ampersand [anonim] i-a raspuns lui alin19

        subscriu
  • +18 (18 voturi)    
    alt idiot... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:20)

    theo [anonim]

    Expertize grafologice, a cernelei, a pixului, etc.
    Dar niste expertize psihiatrice a "specimenelor" de genul asta n-ar fi mai ieftine ?!! Pacat ca li se mai acorda spatiu pt. aberatiile lor. Chiar crede ca cineva din "comunitatea internationala" se uita la ei ? eventual ca sa se distreze pe seama lor.
  • +17 (17 voturi)    
    Duvaz (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:20)

    banatin [anonim]

    D-l Duvaz nu este resposabil de" Dracula Park" de acum cativa ani ?
  • +22 (22 voturi)    
    Trasul de timp (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:21)

    nano2k [utilizator]

    Nu va e rusine?
    Vreti sa stam asa 1 an de zile?

    Leprele astea nu se mai satura.
    La ghena istoriei cu voi, nemernicilor!
  • +23 (23 voturi)    
    apropo de cerneala (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:22)

    dbp [anonim]

    eu cred ca psd tre' sa ceara si o expertiza sa vada cu ce mana au pus stampila alegatorii: daca e stanga atunci voturile sunt pt psd, daca e dreapta atunci pt pd-l ;-)
  • +16 (16 voturi)    
    mda, (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:22)

    gechi [anonim]

    ar fi foarte bine sa fie facuta expertiza grafologica la toate cele 150.000 de voturi din strainatate, probabil vom avea alegerile validate peste vreo 20 de ani. Asta-i linistea promisa?!
  • +19 (19 voturi)    
    Expertii grafologi au depasit criza :) (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:23)

    adrian ppp [anonim]

    Ma fac expert grafolog. Daca aiuristicul Duvaz reuseste sa obtina expertizarea asta, imi da de munca 10 ani de-acum incolo. E super contract.

    Mie si la alte cateva mii de experti grafologi ni se va da de munca la greu. Fratilor, am iesit din criza!!!! :)
  • +18 (18 voturi)    
    asteptare (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:23)

    superior [utilizator]

    a sa scapati de "judecata" puteti sa asteptati o saptamana, doua, ai...dar poporul fara guvern nu poate astepta oricat doriti voi sa scapati de justitie. Stimate domn, ai ide cat dureaza "sa mai obtineti" 80.000 voturi din cele nule ca sa "prindeti ciolanul" prin expertize? Va convine, desigur, si daca expertizele ar dura un mileniu. Si daca s-ar putea dovedi ca stampilele pe voturile nule ar fi fost pusa la ore diferite nu cred ca se poate dovedi care stampila a fost pusa prima, deci poate fi votul oricarui candidat.
    Asteptam, asteptam...ce?
  • +22 (22 voturi)    
    se pare ca miza e mult mai mare decat pare (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:24)

    nicubila [anonim]

    ceva musai pute acolo la ei, altfel nu s-ar da de ceasul morti.

    si cum cereau ei garantii ca basescu recunoaste imediat rezultatul daca este invins!.
    singura chestie ii ca o s-o tina 5 ani ca basescu o fost ales in alegeri fraudate. ori prostii de genul ca toate 150mii voturi sa fie expertizate cu data cernelii ii absurd. sa o faca pe banii psd, nu pe a mei.
    daca insa in perioada care vine le da la gioale la aia de se tem asa rau, macar ne scoatem parleala.

    mama lor de hoti, le ard pantalonii...
  • +22 (22 voturi)    
    duvaz uita ca in sectii majoritari erauoamenii lor (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:24)

    alexandru petre [anonim]

    adica erau observatori de la 5 partide aliate contra celui de la pdl

    iar pdl i-a pacalit pe toti ca pe fraieri si a anulat voturi pt geoana

    duvaz ma crede prost, psd ma crede prost

    sunt un cetatean care stiu ce fac ei de 7 ani de zile
    si nu ma pot prosti
  • +20 (20 voturi)    
    Nica IQ sub 69 (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:25)

    Nica Prosthu [anonim]

    Tovarase Duvaz. Conform manualelor de matematica [incepand cu clasa a 2'a sau a 3'a] va este adus la cunostinta faptul ca o ora are 60 de minute, iar fiecare minut are 60 de secunde. Cum unii au ajuns ministrii la Interne fara a cunoaste minimul necesar in ''d'ale matematicii'' va rog sa refaceti calculele vis-a-vis de >>> 3700 votanti in 5 urne si in 14 ore <<< !!! Cate secunde revin fiecarui votant tovarase ?
    • +16 (16 voturi)    
      apropo de IQ.. (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:50)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Nica Prosthu

      mai bine zis de cunostinte elementare,sa vii tu, fost ministru al internelor, si sa spui ca nu exista CNP uri care incep cu cifrele 3 si 4.......
      • -5 (5 voturi)    
        Aia cu 3 si 4 au votat morti (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:00)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui maria

        Exista, dar pentru cei nascuti inainte de 1900. Nu cred ca au mai putut vota, nu ? Sau au facut-o din postura de morti?
        • +6 (6 voturi)    
          nu asta era ideea (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:42)

          maria [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          ci faptul ca el,fost ministru al administratiei si internelor, afirma ca nu exista CNP uri care incep cu 3 si 4,acum nu o sa fac eu o analiza a celor 13 cifre si a semnificatiei lor,a algoritmului etc. cred ca cei de pe site/ul acesta nici nu au nevoie de acest lucru...apropo de IQ.
          • +1 (1 vot)    
            3 si4 ,inseamna anii 30 si 40 de nastere (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 23:39)

            io [anonim] i-a raspuns lui maria

            ..iar in fata cifra 1 pt.barbati si 2 pt.femei.E fraier cine spune altceva.
        • +1 (1 vot)    
          documenteaza-te! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 23:29)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          S-a inceput cu CNP-uri care incep cu 1 si 2 iar in 2007 deja se foloseau 5 si 6 (baietelul meu nascut in 2007 are CNP care incepe cu 5).
          Asa ca mai informeaza-te!
  • +23 (23 voturi)    
    au scapat controlul cei de la PSD (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:25)

    mar [anonim]

    Si daca merg pe linia asta PSD-ul este PAAA!!!
    Am senzatia ca Dl. Duvaz are o problema grava, fuga de realitate.
    Pai cum poate sa sustina faza cu expertiza grafologica, adica intr-o sectie de votare sunt 5 de la alianta si 1 PDL-ist. Cine imita semnaturi, cand, unde si pentru ce??
    Individul asat incrimineaza o natie cu repercursiuni pe termen lung. Nu a fost suficient ca am mancat lebedele de la Viena acum si plagiem semnaturi.
    Alegeri Anticipate!!
    Trebuie reanoita clasa politica, chiar daca in acest moment nu este cea mai fericita aternativa dar este necesara.
  • +19 (19 voturi)    
    duvaz (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:25)

    mihai [anonim]

    e clar, psd-ul e plin de cretini! duvaz mai bine ar da explicatii pt vrajitoriile facute la SAFI.
  • +21 (21 voturi)    
    doamne stupizi psd-isti! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:27)

    babar [anonim]

    cand au vazut ca in urna la anulate au fost bagate mai multe voturi valide cu basescu au facut iar scandal. cascadorii rasului, asta sunt echipa lui geoana!

    ok, sa se faca expertiza la 11 milioane de voturi, sunt de acord. dureaza un an-doi. cum se stabilesc insa vinovatii? cum se stabileste care vot a fost fraudat pentru cine? e un non-sens. presedintele trebuie validat si anchetele sa mearga in paralel, sa gaseasca vinovatii pentru fiecare neregula in parte. sa schimbe legea, sa gaseasca modalitati prin care votul oamenilor sa nu fie cumparat, manipulat, influentat sau deturnat. asa si basescu, daca pierdea, se putea plange ca voturile au fost manipulate de media pro-geoana.
    • +13 (13 voturi)    
      REMEMBER (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:21)

      kata70 [utilizator] i-a raspuns lui babar

      da' macar basescu ar fi avut dreptate..uriasa manipulare mediatica chiar a existat. ca mi-am amintit, pe nemernicii aia de la cele doua televiziuni, in frunte cu proprietarii lor, cind ii cheama la Parchet?
  • +23 (23 voturi)    
    scuze pt. limbaj (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:28)

    ampersand [anonim]

    pai mai, ---, in comisiile de votare din tara n-au fost reprezentanti de la toate partidele voastre? Numaratoarea voturilor nu s-a facut DUPA inchiderea urnelor, in prezenta acestor reprezentanti ai vostri? Daca s-au varat in urna voturi DUPA inchiderea urnelor, n-ar fi fost observate? Cand primeati rezultatele numaratorii paralele - ce v-a facut sa topaiti ca niste caraghiosi - facute de voi in sectii, "la botul calului", nu aveati asemenea rapoarte "la cald"?!? ---, sper sa se faca referendumul ala cu ridicarea imunitatii, FMC.
  • +27 (27 voturi)    
    de ce toate aceste precizari vin dupa? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:28)

    Viorel [anonim]

    "nu conteaza cat dureaza, o saptamana -doua, niciun efort nu este prea mare pentru a afla daca alegerile au fost corecte" - si daca dupa 2 luni se dovedesc ca au fost corecte, ce se intampla? cum platesc astia cu acuzatii neadevarate?
    miroase a anticipate ...
  • +24 (24 voturi)    
    pina unde are sa mearga prostia (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:28)

    dracula [anonim]

    astia de la psd au o problema cu capul totusi,prostia la ei este generalizata,fenomenul vanghelie a luat amploare,m-a uit si nu-mi vine a crede cite motive mai invoca chiar nu le vine sa creada ca sustin niste aberatii stiute si facute de catre ei,niste maimutoi politici care de care mai filozof si vezi acum ce nenorociti voia sa ia puterea ,de ce nu iese prostanacul sau repetentul ala chiulangiu sa dea cite o declaratie, le este rusine de oamenii pe care i-a avut ca observatori,am mai scris si am mai spus fudui dar prosti.
  • +25 (25 voturi)    
    Duvaz... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:30)

    Lord Sith [utilizator]

    ....a luat-o razna. Cum sa faci expertiza tehnica prin care sa vezi daca cerneala a fost pusa la aceeasi ora. Doar nu este vorba de luni diferenta. Cateva ore nu pot fi probate. Astia chiar nu stiu sa piarda, sunt niste muieri cu totii.
    • +17 (17 voturi)    
      expertiza (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:15)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui Lord Sith

      Spunei lui Duvaz sa incerce cu carbon radioactiv, ca asa e la dinozauri
    • +9 (9 voturi)    
      political corectitude, please! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:20)

      Serban Marin [utilizator] i-a raspuns lui Lord Sith

      De acord, sunt de aceeasi parte a baricadei... Dar totusi: a fi "muiere" trebuie sa fie o rusine?
      • +5 (5 voturi)    
        Pai da ... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:32)

        PuYa [anonim] i-a raspuns lui Serban Marin

        ... daca tu de fapt esti barbat (sau pretinzi asta).
  • +27 (27 voturi)    
    putina decenta va rugam (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:30)

    all gaarf [anonim]

    domule duvaz dimnilor socialisti,aveti putina decenta,nu intindeti coarda mai mult decit este necesar.va rugam nu abuzati de rabdarea noastra,
    bu puteti pretinde ca toate nazbatiile ce va trec prin cap sa la putem agrea.stiti foarte bine ca ati pierdut
    nu aveti dovezile irefutabile necesare, bajbaiti,
    inventand noi si noi motive pentru a va atinge visul
    spulberat.se pare ca miza a fost enorma pentru d-voastra si pentru cei ce va sustin din spate, sumele ar fi fost colosale la fel si cele cheltuite pentru cauza( aflam din ce in ce mai multe amanunte pe zi ce trece)
    nu se poate este indecent ca tocmai d-voastra
    inventatorii si profesionistii smenariilor electorale
    sa strigati frauda,dar nerusinarea merge mai departe cerand luni,poate ani?pentru meschina voastra dorinta de a spolia iarasi nefericita noastra tara.
    domnilor socialisti,domnule geoana,
    incercati sa fiti barbati politici recunoasteti -ati pierdut- nu insistati s-ar putea sa pierdeti si partidul in cele din urama
  • +26 (26 voturi)    
    pacaleala (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:30)

    common-sense [anonim]

    credeam ca cele mai multe aberatii le debiteaza Prosta-Nica, dar vad ca Duvaz il depaseste: 1. numai voturile cu doua stampile in spatiile destinate pot fi suspectate, (cele in alb, cu o singura stampila aiurea, cu trei stampile ies din discutie) 2. dupa terminarea votului, toate stampilele din sectie au fost sigilate. Deci cu ce au fost stampilate buletinele? 3. Cand au fost stampilate buletinele? dupa ce au fost sigilate in saci si au plecat reprezentantii partidelor din sectii? CONCLUZIE: perdea de fum, dar marca PSD (PSD=Perdanti Si Disperati).
  • +39 (45 voturi)    
    CSI-PSD (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:30)

    alexxa [anonim]

    Deci :mori de ras:"Iar in acest sens, trebuie expertiza tehnica care sa arate ca cerneala nu a fost pusa la aceesi ora. " si "Aceste declarati trebuie sa fie expertizate inclusiv grafologic" :))))Chemati domnilor CSI -ul sa rezolve probleme PSD-istilor!! Factura ,va rog,la nenea GEOANA
    • +19 (21 voturi)    
      anunt important (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:44)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui alexxa

      rog psd sa renunte la declaratii oficiale din cauza ca mi-au murit curcile, gainile, ratele, gastele, oile, porcii, vacile de ras si mai rau de atat graul, porumbul, ovazul, floarea soarelui semanata in toamna asta refuza sa iasa din pamant.
    • +20 (20 voturi)    
      nu la gioana (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:54)

      nope [anonim] i-a raspuns lui alexxa

      Din pacate factura nu o va plati PROSTANACUL ci noi toti romanii. Pacat. Pana cand ...?
    • +10 (10 voturi)    
      Analiza grafologica (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:17)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui alexxa

      la punerea stampilei?????
  • +34 (38 voturi)    
    Liniste (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:30)

    ndy [anonim]

    Geoana a promis liniste....n-avem liniste.
    Geoana a promis ca dupa decizia CCR o sa accepte rezultatul. Baiatul asta deja incepe sa faca figuri.
    Incet-incet nu va mai crede nimeni bai baieti.
    Daca iese tot Basescu dupa renumararea voturilor nule, vine Vanghelie cu pesedeii si da jos presedintele sau cum?
    • +16 (16 voturi)    
      ce buni erau minerii acum..... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:22)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui ndy

      de vina este CDR-ul ca a disponibilizat minerii si a risipit fortza democratica a Romaniei....pun pariu ca iesea Iliescu la rampa sa-i cheme pe bravii aparatori ai democratiei si sa valideze ei alegerile....renumarau ei voturile cu bata si felinarul din dotare.....
      Sa traim bine !
  • +24 (26 voturi)    
    CSI (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:33)

    dodu [anonim]

    Propun specialistii din CSI sa vina si sa le faca analizele si expertizele! noi ne-am saturat
    • +11 (11 voturi)    
      viatza ca-n filme... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:25)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui dodu

      eu propun sa vina Dexter (nu ala din desene) si sa le faca cate o investigatie seara tarziu....asa incat sa intre toti nenorocitii din PSD in colectia lui de lamele cu material biologic... cunoscatorii stiu ce vreau sa spun!
  • +27 (31 voturi)    
    durata (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:34)

    donache [anonim]

    Sunt convins ca aceste expertize ar dura mai mult de 1-2 saptamani. Cat vor sa mai tina tara in situatia in care este, cu/fara presedinte si cu/fara guvern stabil?
    • +14 (14 voturi)    
      durata (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:55)

      diso [anonim] i-a raspuns lui donache

      Ar dura vreo 10 ani pana se verifica grafologic toate declaratiile pe proprie raspundere.
      • +8 (8 voturi)    
        10 ani?Glumesti (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:19)

        maolina [utilizator] i-a raspuns lui diso

        Am calcular -21 de ani.In acest timp membrii BEC ar lucra n0n-stop, ca doar ei au voie sa verifice.
    • +19 (19 voturi)    
      stai linistit... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:56)

      eu [anonim] i-a raspuns lui donache

      baietii stiu ca nu se poate face o astfel de expertiza. oricine a studiat un pic de criminalistica stie ca e o aberatie ce zice el. daca diferenta este destul de mare - in timp - intre momentul in care s-a aplicat prima stampila si a doua - atunci ai o concluzie. eventual se poate solicita sa se verifice daca este vorba de acelasi tus si aceeasi stampila.

      una peste alta eu m-am saturat de astia. chiar nu se opresc. parca ar cam trebui sa se opreasca. si vanghelie sa dispara. parerea mea.
  • +20 (20 voturi)    
    Verificati-i mintile (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:38)

    eu [anonim]

    Eu zic ca Duvaz n-are certificatul de om in toate mintile in regula. Cer expertiza interplanetara care sa-i verifice facultatile mintale. Apoi sa-i elibereze buletin de Moscova. Prietenii (Sassu, Hrebe, Gioana si cu P. Roman) stiu de ce... A, si inca ceva, dati-le frate un calmant astora de la A3 si iR. Sau internati-i sa nu se mai chinuie.
  • +20 (20 voturi)    
    MAMA CATE ABERATII INTR-UN MINUT (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:39)

    XTribut [utilizator]

    ...chiar nu am mai citit in nici un articol atatea aberatii intr-un minut, asta are idee ce inseamna compararea cnp-urilor?...pai de ce v-ati impotrivit prin nica atunci cand se vroia controlul la vot informatizat prin cnp
  • +21 (21 voturi)    
    Duvaz imi insulti inteligenta... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:40)

    Vasile [anonim]

    Jignesti sute de judecatori si zeci de mii de oameni simpli care au fost implicati in aceste alegeri.
    Tu nu vezi ca niciunul nu declara ca ceva nu a fost in regula?
    Ce va faceti cu Catalin voicu ?
    Despre el nu spui nimic ?
    Cind ai astfel de oameni Linga tine cred ca este strigator la cer sa discuti de furat ;)
  • +20 (20 voturi)    
    PSD-un partid de trista amintire (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:41)

    ozi [utilizator]

    Pai cum sa nu? Avem timp sa satisfacem toate fanteziile PSD. Sa facem acum toate verificarile ce nu s-au facut in 20 de ani. Sa scoatem mortii de pe listele votantilor, sa trecem adresele exacte, sa verificam fiecare CNP....etc Ce daca dureaza un an? PSD vrea sa castige cu orice pret, chiar daca romanica pierde. Ptr "interesul tarii" ei se vor bate o viata?
    Nu exista legi ptr nemernicii astia? Sigur ca nu exista, ptr ca ei le-au facut si ptr ca ei se bucura de imunitate de orice fel - asa isi inchipuie ei.
    Pana se "inventeaza" CNP-urile corecte nu se poate lucra in parlament? Ei pe ce-si iau salariile alea astronomice? Din octombrie sunt in vacanta numita campanie electorala, urmeaza sarbatorile...
    Cu ce-i incurca sa voteze un guvern? CIOLANUL, evident. Sper din tot sufletul sa-i distruga definitiv trufia - o caracteristica a omului prost, cu sau fara carte.
    Pana una alta, presedintele propune primul ministru. Ei n-au decat sa nu-l voteze si sa purcedem la alegeri anticipate (real UNINOMINALE, ca sa scapam la abonatii din parlament). Tot ne afundam cu fiecare zi ce trece. Sa votam pana cand nu mai iese PSD. Partidul asta e un mare cancer al Romaniei si a cuprins si cativa crini si orbani din PNL.
    Nu avem buget, nu avem guvern, in curand nu vom mai avea nici presedinte ptr ca asa a hotarat PSD care vrea toate CIO-LA-NE-LE. Noi suntem prosti, ptr ca-i suportam.
    Mai este putin si o sa vedem toata clasa politica jelindu-se si clamand ce mult a facut ea ptr tara , facandu-si cruci si batand matanii pe la mormintele eroilor "revolutiei". O sa vomitam atat de multi incat s-ar putea sa patam voturile si sa nu le mai poata astia numara si renumara si re-renumara la nesfarsit.
  • -13 (15 voturi)    
    DDOMNULE DUVAZ (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:42)

    sabo [utilizator]

    spuneti lucrurilor pe nume, intrucat adevarul tot este musamalizat.
    spuneti tot.
    dvs
    ati fost langa roman si stiti f mulye, inclusiv cum a fost debarcat din pd
    souneti asta si ar fi de ajuns!!!
    • +8 (8 voturi)    
      "debarcarea" lui Petre Roman (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:52)

      Serban Marin [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      Dat fiind ca dl. Duvaz nu a raspuns inca la intrebarea adresata de dl. Szabo, incerc sa reamintesc doar un lucru: P. Roman a incetat a mai fi presedintele PD printr-un congres general al acestui partid (candidati erau trei: P. Roman, Tr. Basescu si S. Marinescu, daca-mi amintesc bine)...
      E ceva ilegal in asta? Banuiesc ca nu, drept pentru care ideea ca P. Roman ar fi fost DEBARCAT este lipsita de adevar, daca nu chiar rau intentionata...
  • +19 (19 voturi)    
    Bataie de joc!!! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:44)

    alexxa [anonim]

    Ce ar fi ,voi PSD-istilor , sa numarati,renumarati ,analizati,cereti expertize cu cerneala,cereti expertize grafologice,si eu mai stiu ce..vreo 5 ani ,iar restul lumii sa-si vada de treaba:guvern,presedentie.,criza,gripa ,etc si poate dupa 5 ani teminati si voi de numarat!!eu zic ca aveti timp destul 5 ani..ce ziceti???Prea va bateti jos de tara!!Ne-am saturat!!!
  • +19 (19 voturi)    
    Pana cand? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:45)

    carmen.c-ta [utilizator]

    Domnilor din PSD pana cand veti continua cu acest circ ridicol? Ati depasit deja granita penibilului, sunteti pur si simplu paranoici.Renumararea voturilor nule nu e suficienta , trebuie renumarate toate voturile, apoi declaratiile, apoi expetizate: cerneala, hartia, stampilele, declaratiile , cnp-urile...Nu vreti sa ne expertizati si pe noi? Poate ca dintre cei care l-au votat pe Basescu, vreo 5 mil. vroiau de fapt sa puna stampila pe Geoana ...
  • +20 (20 voturi)    
    EXPERTIZA GRAFOLOGICA ??? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:49)

    CALIN [anonim]

    Domnu' Duvaz, stii matale cat costa expertiza la 115 000 de voturi? dar ai matale atita specialisti ?
    pe banii populatiei? pana cand, ... inca 1 an ? si asta ca sa aiba Geoana si ceilalti comunisti "orgasm intelectual" ca au incercat in toate felurile sa isi duca treaba de "pupincuristi" pana la capat fata de mogulii lor ?
    unde sunt azi mogulii ? au tacut sau au disparut ? nu mai au voce?

    Adevarul e ca e este foarte greu sa te recunosti invins , si stii de ce pentru ca nu aveti demnitate !

    ----
  • +18 (18 voturi)    
    Asadar, la urmatoarele alegeri (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:53)

    TomaN [utilizator]

    procedura de votare se va desfasura astfel:
    1 - inainte de deschiderea sectiei se prezinta membrilor urnele complet goale, se inchid si se sigileaza aceste urne;
    2 - se consemneaza un PV in care toti membrii comfirma faptul ca urnele au fost goale in momentul sigilarii;
    3 - fiecare buletin va fi introdus in urna numai dupa ce este confirmata autenticitatea persoanei care sta cu buletinul de vot in fata urnei ASTFEL:
    Alegatorul: Sunt Cutare Cutarescu si doresc sa introduc buletinul in urna;
    Comisia de paza a Fantei din Urna (formata din cei sapte cerberi ai partidelor politice): Actul de identitate, va rog !
    Alegatorul: E la Comisia care pazeste Lista Alegatorilor Inregistrati;
    Comisia de paza a Fantei: (catre Comisia de paza a Listei): Confirmati identitatea acestui cetatean ?
    Comisia de paza a Listei Alegatorilor Inregistrati: (intr-un glas, alegro vivace, ma non tropo spre seara): -Confirmam !
    Comisia de paza a Fantei: (fiecare membru catre fiecare membru: PSD catre PDL, PSD catre PNL, PSD catre UDMR, PSD catre PNG s.a.m.d., PSD catre PRM, PDL catre PSD, PDL catre PNL, PDL catre .... in fine PRM catre Partidul What Ever, in total = Combinari de 7 luate cate doua = 21 de inntrebari) : Recunoasteti ca alegatorul a fost recunoscut ?
    Comisia de paza a Fantei ( fiecare membru catre fiecare membru....= 21 de raspunsuri): Recunoastem dar ne pastram dreptul de contestatie in cazul in care individul este infractor !
    Presedintele Sectiei de Votare: -Sa se consemneze in Procesul verbal nr. 9.265.618 ca dl(dna) Cutare Cutarescu a fost confirmat de catre membrii Comisiei de Votare ca fiind intr-adevar dl. Cutare Cutarescu (cu drept de contestare) si ca are dreptul (provizoriu !) de a introduce buletinul in urna !
    Comisia de intocmire a Proceselor Verbale: "-Am inteles, sa traiti ! Am consemnat !"
    Comisia de Paza (catre Pastratorul Cheii care descuie Fanta): Descuie Fanta !
    s.a.m.d. timp de 2000 de ani.
  • +22 (22 voturi)    
    Expertiza psihiatrica (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:55)

    G [anonim]

    Cred ca ar fi necesara o expertiza psihiatrica a tuturor votantilor lui Basescu pt a se determina daca inauntru sufletului lor au dorit sa voteze cu el si nu cu Geoana.
    Si numai dupa aceasta expertiza va fi finalizata, putem spune daca alegerile au fost corecte.

    Nu stiu sa piarda. Pacat. Sper ca cei de la CC sa fie cu capul pe umeri si sa grabeasca validarea alegerilor. Avem nevoie de presedinte. Avem nevoie de guvern.
    • +7 (7 voturi)    
      completari (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:38)

      G Punkt [anonim] i-a raspuns lui G

      Va rog sa nu uitati ca PSD pot sa apeleze la serviciile lui CVTudor, un initiat, care poate realmente sa citeasca lanturile de sinapse, si sa scoata astfel, cu competenta si autoritate, adevarul in sfarsit la lumina. Exista speranta!
  • +18 (18 voturi)    
    Nu are logica (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:59)

    old man [utilizator]

    La inchiderea sectiilor de votare, se deschid urnele si se numara voturile cu reprezentantii partidelor de fata (chiar ei le numara), adica ai PSD+PC, PNL, UDMR, PDL, etc.

    Se intocmeste Procesul verbal care se semneaza de catre toti si fiecare primeste cate o copie.

    Atunci cand si cum se mai pot pune stampile pe voturile lui Geoana?

    Ne prea credeti copii, domnilor.
  • +15 (15 voturi)    
    propunere de afacere (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:59)

    pisica [anonim]

    Propun PSD-ului sa organizeze un concurs de inventare de motive de contestare a turului II de scrutin. Imaginatie bogata.
  • +13 (13 voturi)    
    Macar (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:00)

    garaju [anonim]

    Vor da de lucru grafologilor. Ca poate e o meserie napastuita, nu stiu.

    Cristian Parvulescu nu sustine ca s-a fraudat la Paris, in schimb si el vrea verificarea CNP urilor si numararea declaratiilor de raspundere. Pârvulescu se culca cu ei sau nu ca nu mai stiu? Tom Gallagher spune ca da.
  • +17 (17 voturi)    
    Voi ce ... duvezeti ? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:01)

    Tanasie [anonim]

    Sa creada mutu pesedist ca expertizele cerute de el pot dovedi ceva. Absolut nimic. Se umplu si mai mult din cap pana in picioare de rahat, asta fac. Vor sa-si prelungesca sucombarea totala? Pai, sunt sucombati gata,nu se vede? Ce vor ei ar mai putea dura si o luna de zile si tot nu pot dovedi nimic. Mie mi-e ca miroase a ceva foarte grav , ca pun la cale (vezi amenintarile lui Evanghelistu) de-o batuta generala. Asta nu mai seamana a ambitie sau orgoliu. Daca nu e o prostie fara seaman care o sa-i coste definitiv in fata tarii si a lor insile ca partid, atunci e ceva mult mai grav.
  • +21 (21 voturi)    
    PSDu si minutele (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:05)

    EccE [utilizator]

    Ce tot ii dau ca la Paris ar fi trebuit sa voteze un om in 13 secunde? Uite calculul: 14 ore x 60 min = 840 min x 5 stampile = 4200 minute / 3750 votanti = 1,12 minute pe votant ..care este intr-adevar putin, dar nu imposibil. Si s-a votat in continuu, ca doar nu au inchis sectia pentru pauza de masa cum sugereaza PSDu..lasati-o ca macane
    • +9 (9 voturi)    
      MAI MULT (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:18)

      laur [anonim] i-a raspuns lui EccE

      Declaratiile pe propria raspundere erau tiparite, trebuia doar sa pui numele, CNP-ul , adresa.Toate astea s-au facut la coada,asa incat cand intra votantul, trebuia doar sa-si semneze declaratia si sa dea cu stampila.Cat de tampit sa fi ca sa-ti ia mai mult de 1 minut
    • +13 (13 voturi)    
      am votat la paris in primul tur (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:20)

      echos [anonim] i-a raspuns lui EccE

      si vreau sa infirm prostiile PSD! Am stat 4 ore la coada, si o jumatate de ora in ambasada! La intrare in curtea ambasadei primeai declaratiile gata tiparite si care trebuia doar sa le completezi. Stateai cam 20-30 de minute, la a 2-a coada, sa intri in holul ambasadei unde era amenajata efectiv sectia de votare - deci aveai timp sa-ti scrii declaratia. Cand intrai mergeai la birourile cu liste, ti se verifica declaratia, actul de identitate si primeai buletinele de vot(su fost doua). te deplasai spre cabine, iar inainte de intrare in cabina, primeai stampila pe care o returnai la iesire din cabina. Apoi introduceai buletinele in urna, reveneai la birouri, unde semnai si ti se inapoiau actele. Deci votul in sine a durat mai putin de 20 secunde, formalitatile ceva mai mult de un minut. In total am stat cam 4 minute in sectie, majoritatea timpului ma "cozi": la biroul de inregistrare, la urna, la stampila! organizarea si primirea a fost excelenta! am inteles de la cativa prieteni din Paris, ca pentru turul 2 lucrurile au mers si mai repede!
  • +11 (11 voturi)    
    cum? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:17)

    Nicky [anonim]

    Intr-o sectie de votare, cu 5-6 repezentanti PSD si PNL si PRM si etc si 2 max 3 de la PDL, cum poti sa faci matraeli?
    Si vrem si noi sa vedem numaratoarea paralela PSD, adica cu cat ati fot furati?
  • +17 (17 voturi)    
    Daca pana acum (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:24)

    maolina [utilizator]

    mai plutea oarecare neincredere vis a vis de PDL, acum s-a lamurit toata lumea(inclusiv strainatatea)
    -PDL nu a fraudat
    -PSD fac scenarii pentru destabilizarea tarii
    -Basescu e presedintele romanilor ales democratic
    -Geoana e un prostanac
    • +9 (9 voturi)    
      numaratoarea (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:55)

      elena [anonim] i-a raspuns lui maolina

      de acord ca sunt disperati si nu se mai controleaza dar toate aceste taratoare psdiste nu vad ca au atins culmea ridicolului cu fixatiile lor .a-ti mancat bataie asta e purul adevar.
  • +11 (11 voturi)    
    Se poate pleca pe alta planeta (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:35)

    valisa [anonim]

    BND, poporul roman iti da voie sa pleci pe luna sau pe oricare planeta vrei. Iti iei cu tine toate buletinele de vot si le studiezi atata timp cat ai chef sau mai esti in viata. Te rog sa iei cu tine toti infractorii acestei tari, pe care sa ii pui la treaba, iar conducerea planetei sa o faci cu toti politicienii tai si mogulii tai.
    PSD si compania, voi sunteti ca raia
  • +11 (11 voturi)    
    SF (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:36)

    one_chance [utilizator]

    Deja intram in domeniul SF...
    Pana verifica ei toate astea Base ramane interimar inca zece ani si dupa aia inca 5 ani ca a castigat alegerile.
  • +19 (19 voturi)    
    SF! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 15:48)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    "Noi nu am reclamat renumararea, ci am spus ca, dupa inchiderea urnelor, buletine care erau votate in favoarea lui Mircea Geoana au fost scoase din urne, stampilate inca o data si declarate nule." În fiecare secţie de votare a fost doar un reprezentant PDL, iar în tabăra cealaltă, un reprezentant PSD. PC, PNL. UDMR, PRM, PNG. Cum putea cel singur împotriva celorlalţi să scoată buletine din urnă şi să le anuleze?! Chiar nu vedeţi cât de ridicoli sunteţi? Şi asta în timp ce parlamentul nu trece prin comisii guvernul Negoiţă, indiferent care e soarta acestui guvern. Aţi plecat ca laşii de la guvernare, aţi lăsat de 3 luni ţara fără guvern, fără tranşa 3 de la FMI, chiar nu vă este ruşine?!
    • +9 (9 voturi)    
      Mda. (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:55)

      TrinitYCtA [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

      Nu se dezminte PSD.
      Si durerea este ca sunt oameni care inca au incredere in ei.
      Pentru care circul asta nu face nici cat o ceapa degerata.
      Cine anume ?
      Pensionarii, cei care i-ai si votat pe ei.

      Vai de steaua noastra.
      • +1 (1 vot)    
        Nu mai dati vina pe pensionari! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:07)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui TrinitYCtA

        Nu acestia sunt grosul votantilor PSD. Grosul votantilor PSD este in mediul rural, cu precadere in Moldova si Muntenia. Acolo, la tara PSD, are cei mai multi primari care manevreaza cum vor mintile credule si neistruite ale taranilor. Taranii nu au nici o vina! Ei de regula sunt atat de saraci incat l-ar vota si pe Papa pius cel mort de 300 de ani daca li se promite sau li se da ceva de ale gurii. Acesta este adevarul. La care se adauga o parte dintre studenti care isi vand sufletul pentru cateva zeci de lei si pensionari la fel de flamanzi ca cei de la tara si chiar si o parte dintre intelectuali arivisti. Insa grosul e la tara!
  • +9 (9 voturi)    
    observatii (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:34)

    machina ex deus [anonim]

    1. Expertiza pe care o viseaza Duvaz nu poate arata decat diferente de zile (in cel mai bun caz posibil), nu de ore: e vorba de hartie si cerneala, materiale cu structuri prea stabile. Mi-e teama ca stie asta, dar vorbeste totusi ca sa continue aceasta tot mai plicticoasa diversiune.

    2. Ieri dupa amiaza Dragnea et Co. se declarau multumiti de decizia CC de renumarare a nulelor - astazi spun ca nu asta au dorit..

    3. Nu va mai nelinistiti de dovezile pe care le produc pe la televiziuni: sunt valabile doar acolo, in studiourile RTV, A123, etc.

    4. Vine Craciunul. Daca n-avem bani, avem prieteni.
  • +9 (9 voturi)    
    asa au facut comunistii de fiecare data (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:46)

    supa [anonim]

    au calcat in picioare romania si romanii.
    e o noua mineriada la adresa romaniei.
  • +6 (6 voturi)    
    expertize (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:47)

    dan2 [anonim]

    Dupa verificarea a 72.212 de voturi nule diferenta a crescut. Cele mai putin de 70.000 de voturi ramase nu mai pot rasturna situatia chiar daca ar fi toate valabile geoana. Bineinteles ca se pot expertiza stampilele, nu timpul cand au fost aplicate ci daca este aceeasi stampila - nu exista doua stampile identice, fiecare are defecte specifice - dar asa ne putem intreba daca toate cele 10 milioane de voturi au aplicate stampile din sectiile respective sau unele au fost stampilate acasa si cumva au fost puse in locul celor scoase din urna. Cred ca dovada suprema, care ajunge oricarui jurist, este faptul ca toata activitatea din sectia de votare s-a desfasurat sub ochii reprezentantilor partidelor, care au certificat prin semnatura rezultatele. Asta este ceva de genul: "numarati restul la casa, nu primim reclamatii ulterioare".
  • +6 (6 voturi)    
    sigur (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:49)

    drivex [anonim]

    Cand vezi ca nu merge cu renumaratul (asa cum au sustinut la inceput) o dai in altele, lucruri ce nu pot fi demonstrate (adaugarea de voturi dupa inchiderea urnelor?!?!). E mult mai usor si mai demn sa recunosti ca ai pierdut decat sa strigi "hotul!". Mai ales in situatia voastra.
  • +10 (10 voturi)    
    Asaltul mafiotilor asupra statului Romania (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 16:49)

    dumi [anonim]

    Voi va dati seama ca :

    1. de 3 (trei) luni, nu avem guvern pentru ca mafia psdista n-a mai pupat ciolan

    2. ni se interzice si presedintele , prin sute de reclamatii de ordin SF, catre orice instante, pentru ca mafia psdista a pierdut si presedentia.

    Cand o sa dea voie psdu sa avem si noi guvern si presedinte?
  • +8 (8 voturi)    
    decizia cc (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:07)

    je [anonim]

    Sa nu uitam ca aceiasi alianta in 2007 nu a tinut cont de decizia curtii contitutionale, care a dat aviz negativ la suspendare.Deci de ce ar tine cont acum???Sunt niste ordinari care nu se mai satura de putere , fac orice pt putere si vor sa o obtina prin orice mijloace.Rusine geoana &antonescu.
  • +7 (7 voturi)    
    •Aceste declarati trebuie sa fie expertizate inclu (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:21)

    maaaammmaaa [anonim]

    bai....ori astia sunt nebuni ori eu am orbit !!!
    pai cum --- sa faci expertiza la 100 si ceva de mii de votanti ?? adica sa-i aduci pe fiecare dintre ei sa mai faca o declaratie pe care apoi politia si procuratura sa o verifice !!! pai --- ne trebuie inca vreo 2 ani sa ne dam seama daca cineva a facut vreo magarie sau nu !! si pe ce baza sa-mi zica astia mie , care am votat in londra , sa mai fac o declaratie ??? circul foamei !!!!!! pacat ...deja sunt saturat de comunistii astia care o tot dau cu frauda. auzi tu : sa compari cerneala de pe voturi !!! eu zic ca astia se uita prea mult la serialele gen csi - miami , la , ny etc...
  • +10 (10 voturi)    
    REFERENDUM PENTRU RIDICAREA (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:40)

    warchild [anonim]

    imunitatii parlamentare! doar de atat mai avem nevoie! putem sa-l cerem!
  • +6 (6 voturi)    
    Bine! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:46)

    gheorghe [anonim]

    Este dreptul lor democratic sa reclame. Pentru verificarea celor reclamate se pun in miscare institutii intregi, se consuma bani si mijloace materiale, se pune la indoiala credibilitatea unor institutii ale statului, Intreb? Daca se constata netemeinicia celor reclamate nu ar fi normal ca reclamanrii sa plateasca? Asta tot in numele democratiei invocate. Cine ma poate lamuri. Dar puctual cu art. de legi nu cu vorbe!
  • +8 (8 voturi)    
    Mai domn" Duvaz.... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:49)

    Toronto Boys [anonim]

    ... vad ca declari ca: "Cer, în străinătate, compararea numărului de voturi cu numărul de declaraţii pe proprie răspundere. Declaraţiile pe proprie răspundere să fie expertizate, inclusiv grafologic, să se constate că persoanele care le-au dat sunt cele care au şi scris aceste declaraţii"
    Voi astia din PSD nu mai aveti simtul ridicolului deloc ?
    Cum o sa-mi expertizezi grafologic declaratia mea de la consulatul din Toronto ? Or sa ma cheme sa scriu si sa semnez de fata cu ei dupa dictare ca sa poata compara expertii dupa aceea ?! Iar eu o sa ma si prezint la bazaconii de genul asta... Iar romanii ce au parcurs sute de km pana la o sectie de votare de aiurea, vor veni intr-un suflet.
    Sau poate o sa cereti specimenul de semnatura pt. pasapoarte de la MI - pt. 140.000 de oameni, pe care mai apoi "expertii" or sa le confrunte cu cele de pe declaratii ?! Probabil ca o sa dureze cativa ani....
    La asa lider in fruntea partidului, asa oameni... sa va traiasca IQ-ul !!!
  • +1 (1 vot)    
    numarati,baieti,numai numarati (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:56)

    mihaela [anonim]

    Bravo,Ovaz!Propune-le sa numere si sa renumere 5 ani,iar in perioada asta sa-l inlocuiasca prostanacul (asa cum vreti voi sa abuzati de Constitutie).In acest rastimp o sa vada si Mihaela,dragostea mea,palatul Cotroceni si o sa le dea de lucru creatorilor de moda si deserturile la madame Copos,Ana,prajitura mea.
  • +2 (2 voturi)    
    Apel catre Tov Iliescu (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 17:59)

    Petre [anonim]

    Avand in vedere suita de aberatii ale unor pretinsi politicieni care zabovesc la Realitatea si Antena 3 si care sunt indobitociti de o politica absurda privind fraudarea alegerilor, va rog iesiti pe acele posturi si lamuriti situatia pe care o vedeti ca politician matur, si, uneori impartial. Nu mai lasati politrucii de doi bani sa enerveze lumea si mai ales sa regrete cei care l-au votat pe prostanac. Dac taceti in continuare inseamna ca ati devenit subordonatul lui Gioana si camarila.
  • +2 (2 voturi)    
    S-o tinem asa pâna la Paste (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:00)

    Gore [anonim]

    în contestatii peste contestatii, numarari si renumarari! Numai asa putem împiedica formarea unui nou guvern, primirea împrumutului de la FMI si numai asa poate Vanghelie scoate 200000 de oameni în strada. Felicitari si mult succes!
  • +2 (2 voturi)    
    psd (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:05)

    casandra [anonim]

    Propun ca toti oamenii politici sa fie expertizati psihiatric;

    -cei din psd care au declansat si mentin circul sa fie acuzati/judecati de/pt. tradare nationala, subminarea institutiilor si a statului de drept. etc.

    -sa plateasca /amenzi/ cheltuielile suplimentare implicate;
    -sa se introduca votul electronic;
    sa se interzica/pedepse mari/ mita electorala;
  • +2 (2 voturi)    
    recuperare fonduri de campanie (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:06)

    maria [anonim]

    Ne agitam degeaba, ei trebuie sa gaseasca solutii sa mai tina in viata cele doua televiziuni, ca restul se pare ca deja se inmorminteaza.Se mai recupereaza ceva din banii primiti.
    Ar trebui sa anuntam public ca nu vom mai cumpara produsele care au publicitate pe A123 si iR, si daca advertisers isi retrag publicitatea, televiziunile se inchid a doua zi si ei nu mai au pentru cine si unde sa se dea in stamba.
  • +1 (1 vot)    
    Nene Duvazule (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:06)

    Du Vasz und Shpritzberg [anonim]

    Am informatii certe ca pe inele 4 si 6 ale planetei Saturn sectiile de vot au fost organizate execrabil si s-a votat in draci cu turisti din constelatia Pegasus, care au cate 4 manutze si pot vota mult mai repede (si dau din ele si mai repede decat Geoana pe parcursul mandatului sau nocturn).
    Raporteaza Shpritzberg, plenipotentialul la NASA si in Cosmos care a vorbit domnu Gioana care sa ma trimita in cosmos
  • +1 (1 vot)    
    Manipulare sau prostie (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:09)

    dan [anonim]

    Manipulare sau prostie: Vot Paris: 3700 votanti in 14 ore nu inseamna 13 s per om, ci 41 s daca consideram ca s-a votat cel putin cu 3 stampile
  • +1 (1 vot)    
    :) (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:11)

    rochiri [utilizator]

    Deci... :
    Oameni verzi si mici au votat cu Base.
    Eu cred ca trebuie investigat!
  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:12)

    ion [anonim]

    Ce le-au pus frate in sampanie duminica seara de nu s-au trezit nici dupa o saptamana?
  • +2 (2 voturi)    
    PSD u e cel mai tare (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:17)

    Unu suparat rau [anonim]

    Baietzii de la PSD ar trebui sa se gindeasca ce fel de procentaj ~= cu cel al PNTCD ului au sa primeasca in cazul unor eventuale alegeri anticipate
    No other comments

    sa traiasca PSDul care nici macar sa piarda cinstit nu poate accepta

    Mie unul imi e jena sa ii mai vad
    Baietziiiiiiiiiiiiii Mai rar bai mai rar si daca s-ar putea sa dispareti de tot as fi in stare sa umblu beat cam 3 luni asa
  • +8 (8 voturi)    
    comunitatea internationala? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:19)

    Victor [anonim]

    Tu chiar crezi ca e vreo comunitate internationala careia sa ii pese de Partidul Social Democrat din Romania?
    du-te bai si dormi, zau! :)
  • +7 (7 voturi)    
    sunteti normali, domnilor din PSD? Ce urmariti? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:22)

    vassib [anonim]

    Cam cat timp ar putea dura renumararea si expertizarea buletinelor de vot, expertiza grafologica si ce naiba mai vreti? Saptamani? Nu cred! Poate luni sau chiar ani! Si atunci ce urmariti
    ?
  • +8 (8 voturi)    
    Mafie economica , hotii !!! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:28)

    cornel [anonim]

    Isi bate joc de noi si de intreaga tara. Revolutia de la noi, din 89 ar trebui insfarsit sa se finalizeze. Mafia-economica-psd incearca o lovitura de stat. Au putere mare, s-a furat mult din avutia nationala in acesti 20 de ani !!!
    • +4 (4 voturi)    
      Ciocu mic! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:44)

      Mari [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Am votat in Paris. La ora 2 jumatate am reusit sa votez dupa 2h si ceva de stat la coada.Cand am plecat, coada era la fel de mare ca atunci cand am venit....asa ca PSD , ciocu mic !
      • 0 (0 voturi)    
        si eu am votat la paris (Duminică, 13 decembrie 2009, 0:03)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui Mari

        si eu am votat la paris atat in turul 1 cat si turul 2.
        la turul 1 am stat la coada 4 ore si jumatate, iar la turul 2 am stat la coada 2 ore.
        cand am plecat, la ora 2 si jumatate, adica cam pe la ora care zice alde Duvaz ca era liber, acolo mai era o coada mai mare decat cea la care venisem eu.
        am si martori care au fost cu mine.
        deci dl duvaz ar trebui sa se stearga pe la gurita de cacao.
  • +1 (1 vot)    
    e idiot (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 18:49)

    subaduba [anonim]

    ca sa fie un proces simplu ar trebui luate stampilele din ficare sectie si comparate pe fiecare buletin anulat din aceea sectie....pai o sa avem presedinte legal in 2015.
    in plus, oamenii vostri nu au fost in sectiile de voatare?
    de unde stim ca prima stampila nu a fost pe basescu, si cea de anulare a fost pusa pe basescu?
    eu nu as fi acceptat asta la ccr. trebuia din sectie cu politia sa se faca descoperirea...ca tot voi ati facut-o nu noi.
  • +6 (6 voturi)    
    balaurul mafiei pesediste (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:01)

    centaurus [anonim]

    urla cu sapte capete si nu vrea sa-si dea duhul, pentru ca stie ce il asteapta: multi dintre liderii PSD sunt, totodata, si sefi de grupari de tip mafiot sau protectori ai unor asemenea retele subterane, au foarte multe interese si datorii acumulate, risca sa-si piarda privilegiile din Parlament, functiile, prim-planul pe scena publica, amantele, conturile secrete si, in general, sa ramana doar cu buza umflata, pantalonii in vine si un loc caldut pregatit in celula, de catre prietenii "sapunari" (ah, nebunelor, pregatiti-va ca vin, unu' cate unu' - are grija Parchetu' de asta in perioada urmatoare:)). Zanganitul catuselor se aude din ce in ce mai cristalin. Un semn ca societatea romaneasca incepe sa-si reformeze clasa politica. By the way, Duvaz si alti asemenea sabotori ai democratiei: o sa platiti factura si pt. amaratii de la BEC care muncesc ca ultimii salahorii, si pt toate celelalte eforturi institutionale, umane si financiare implicate in jocul acesta mizerabil. Aberatiile voastre, sustinute de televiziunile prietene (care, si astea, nu se potolesc nici acum cu parti pris-ul lor - zbiara ca din gura de sarpe si au ajuns, mai nou, sa-l invite constant pe VC Tudor si sa-l trateze regeste, numa'-numa' sa mai rostogoleasca niste mizerii in favoarea cui trebuie) trebuie sa inceteze, pt ca cetatenilor simpli le-a ajuns rabdarea la os si cred ca nu va doriti sa ajungeti la o confruntare fizica cu "masele". FAK off, dirty bitchess!
  • +2 (2 voturi)    
    Eu cred.... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:03)

    m.d [anonim]

    Eu cred ca toate persoanele nehotarate si care au optat in ultimul moment pt a pune stampila "votat" pe Traian Basescu sunt cele mai multumite de decizia pe care au luat-o vazandu-i pe astia cat sunt de penibili....iar ceilalti...cei care in ultimul moment au decis sa-l voteze pe Geoana isi frang mainile de ciuda.
  • +2 (2 voturi)    
    Noul Bula, BULA-Geoana! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:14)

    discutabil_indiscutabil [anonim]

    Ei spun ca e fum, eu spun ca e o bula umflata, care nu are legatura cu realitatea, cu cifrele, cu nimic.
    cu cat va intarzie Mister Geoana sa-si depuna demisia cu atat va fi mai tragic pentru membrii PSD care il sustin, pentru ca in locul bancurilor cu Bula, va apare un personaj nou: BULA-GEOANA.
    Nu pentru onoarea lui ar trebui sa-si dea demisia, ci pentru onoarea membrilor simpli din PSD, care au crezut in el, in onoarea si in respectul celor 5,2 milioane care au crezut in imaginea lui. Nu e corect ca sa umblam dupa cai verzi pe pereti toata tara.
    In fata oamenilor care au reprezentat statul in BEJ, unde s-a renumarat voturile spun: JOS Palaria!. Mi-au demonstrat ca prin efortul lor, in proportie de 98,4% STATUL FUNCTIONEAZA!!!!. Politicienii, parlamentul, Guvernul, le-au dat acestor oameni din BEJ, un instrument susceptibil de erori, si pentru mine ca cetatean, oamenii acestia sunt eroi: cu o lege proasta au reusit sa fie exacti in proportie de 98,4%. Bravo acelor presedinti din BEJ!
  • 0 (2 voturi)    
    Alternativa electorala.Mult mai ieftina !!!!!!!!!! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:27)

    vassib [anonim]

    Stiti cum ar trebui facute alegerile in Romania in urmatorii,sa zicem 20 de ani? CU MITRALIERA !!!!!! Punem candidatii in fata unui pluton de executie si ne oprim doar cand mai ramane numarul de "alesi" prevazut de lege.Ar fi o selectie mult mai buna, si le-ar da un pic de gandit ! Poate asa ar disparea toti nemernicii din tara si nu am mai fi nevoiti niciodata sa alegem raul cel mai mic. Am votat Basescu, dar nu as face nici in cazul lui nici o exceptie! Sunt convins ca meritam si noi,romanii ceva mai bun !!!
  • -5 (5 voturi)    
    base a furat alegerile (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:33)

    base a furat alegerile [anonim]

    E clar ca PD-L si PSD au furat amandoua, insa se pare ca Base a reusit sa fure mult mai mult si asta i-a indignat pe cei de la PSD si sincer si pe mine ca votant.
    Verificarea asta a timpului stampilarii e nebunie, dar crearea unei baze de date cu toate CNP-urile de la alegeri si verificarea existentei unor CNP-uri duble ar trebui facuta macar pentru a depista pe cei care trebuie sa intre la inchisoare pt. vot dublu...
    In rest, Base e cel mai slab presedinte din istoria Romaniei, iar Geoana ar fi concurat cu el pentru acest titlu probabil, dar nu cred ca ar fi reusit sa il depaseasca :)
    • 0 (2 voturi)    
      Dreptate (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 23:48)

      io [anonim] i-a raspuns lui base a furat alegerile

      va dau.Asa consider si eu.Eu chiar nu am avut cu cine vota,dar teama ca pe votul meu(alb ramanand) se poate pune stampila in favoarea cuiva, am plecat eu la vot .CHIAR FARA NICI O PLACERE !!S-a furat mereu la vot si se poate fura.Numai cine nu vrea nu crede acest lucru.Si nu se fura un vot doua , se fura masiv, ..unde se poate.Se merge chiar cu schimbarea proceselor verbale(pt.ca cei din comisie, nu merg la BEC sa vada daca mai e cumva chiar semnatura proprie, asa ca d-lor lasati-o mai moale ca sunteti psd-isti sau pdl-isti tot o mamaliga mancati ca suntem noi votantii niste oameni de RAHAT, care ne vindem pe galeti portocalii sau pe mici marca Vanghele.
    • +2 (2 voturi)    
      Bai pesedistule (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 23:49)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui base a furat alegerile

      Ca nu stiti nici regula de trei simpla inteleg
      Ca pentru 5 ani ramaneti muritori de foame, si sunteti speriati,inteleg
      Ca de luni de zile stati numai cu ochii in calculator ca sa postati anti-Base , si sunteti usor dusi,inteleg
      Dar sa firmati ca Basescu e cel mai prost presedinte si asta dupa ce i-a batut pe
      -Oprescu
      -Geoana
      -Nastase
      -Geoana
      -322 din parlament
      Inseamna ca tot PSD-ul e cu intelect la limita si trebuie asistati pentru handicap.Si voi vreti sa conduceti tara asta?
    • +1 (1 vot)    
      Sa facem o analiza pe text (Duminică, 13 decembrie 2009, 1:00)

      nick [anonim] i-a raspuns lui base a furat alegerile

      Pe tine ca votant, ca si pe PSD de altfel, nu
      v-a indignat faptul ca s-a furat de catre ambele tabere, ci doar ca una dintre tabere a furat mai mult, spui tu.
      Gresit. Va indigneaza faptul ca nu ati putut fura voi la capacitatea maxima, ca la alegerile trecute, chiar daca si la astea de acum ati fost campioni. Sa fim seriosi, masinaria de "vot" a PSD-ului e olimpica. Aduna la asta vreo cateva televiziuni care latra de mai multi ani si o asa zisa coalitie si vei avea tabloul complet. Cine a furat ?
  • +3 (3 voturi)    
    Alooo (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:39)

    STF [anonim]

    Domnule Duvaz, bag de seama ca vreti sa impartiti lithiul si rudotelul lui Cornelus. Nu-i frumos :) sa stiti:)
  • +3 (3 voturi)    
    PSD a devenit dl GOE (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 19:50)

    Izolatu' [anonim]

    Eu tot nu inteleg ce vrea dl Duvaz!
    Vrea expertize si para-expertize.
    OK!
    E dreptul lui.
    Am auzit la Realitatea, inainte de turul al II-lea, dupa prezentarea filmuletului trucat, cum ca ei nu au nici o obligatie de a face o expertiza, dar, dl Basescu daca vrea sa demonstreze ca filmul e trucat, atunci trebuie sa faca o expertiza pe banii lui.
    Atunci, sa comande dl Duvaz toate aceste expertize la o autoritate a UE, sa le plateasca din banii partidului sau, si cand au adunat toate probele, caci vorba dumnealui: “Nu conteaza cat dureaza, expertizele trebuie facute si concluziile trebuie trase. Nimic nu e prea mult. Niciun efort nu este prea mare pentru a afla daca alegerile au fost corecte.”, atunci mai discutam.
    Ce vor domnii de la PSD?
    Dupa mintea lor, o tara intreaga trebuie sa-i caineze ca au pierdut alegerile, sa stam fara presedinte, fara guvern, fara prim ministru, doar pt toanele unui „GOE” care crede ca totul i se cuvine?
  • +4 (4 voturi)    
    .. (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 20:01)

    heh [anonim]

    nu conteaza cat dureaza? ne duci cu 50 de ani in spate.
  • +6 (6 voturi)    
    NU-I PROSTIE E HOTIE (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 20:08)

    BEBE [anonim]

    ce-ar fi ca memebrii comisiilor de la sectiile de votare din strainatate sa-i dea pe derbedeii de la psd in judecata ? eu unul asa as proceda . cum sa ma acuze fara nici cea mai mica dovada un excroc , un politruc amoral , un fripturist de talia lui duvaz , nica sau caricatura lui titulescu de furt . da Doamne anticipate. pun pariu pe bani grei ca psd-ul nu mai trece de 20% . daca nu se dezmembreaza pana la alegeri .....
  • +6 (6 voturi)    
    PSD si voturile (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 20:18)

    anonim [anonim]

    Miza este mare. daca pe 21 decembrie curtea constitutionala nu ajunge la un rezultat presedinte va fi Geoana, confirm constitutiei, pentru ca este presedinte al senatului. ii ajung 10 minute sa faca guvernul si sa fure absolut tot. deci, de comunisti nu scapam decit daca ii stirpim total
    • +6 (6 voturi)    
      Chiar daca (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 21:20)

      Izolatu' [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Curtea Constitutionala a Romaniei nu ajunge la un rezultat, presedintele (dl Basescu) ramane in functie.
      Asa scrie in constitutie:

      Durata mandatului
      Articolul 83
      (1) Mandatul Preşedintelui României este de 5 ani şi se exercită de la data depunerii jurământului.

      (2) Preşedintele României îşi exercită mandatul până la depunerea jurământului de Preşedintele nou ales.
  • +9 (9 voturi)    
    motive solide pentru dovedirea fraudei... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 20:39)

    motto: "vreau ciolanul inapoi" -grivei so pe ei!" [anonim]

    baieti faceti bine si pina in 17 decembrie finalizati mahalagismul cu fraudarea , nu de alta dar s-a cam terminat termenul dat de nostradamus brucan privind trezirea romanilor din betia de la Craciunul 1989 si ne-am cam terminat si noi rabdarea!!
    !
    ii sugeram lui duvaz sa solicite ccr-ului urmatoarele probe in dovedirea fraudei:
    1. daca hotii erau barberiti si s-au dat cu spray in ziua 6 decembrie; daca nu, erau siguri de-ai PDL-ului
    2. daca alegatorii au pus stampila cu stanga sau cu dreapata; daca au pus-o cu stanga erau voturi furate PSD-ului
    3. daca si-au facut cruce inainte de a intra in sectia de votare; daca nu si-au facut cruce sigur au fraudat pentru pdl
    4. daca au tras gaze sau au ragait in cabina de vot? daca nu, sigur au fraudat pentru pdl
    5. daca miroseau a bautura sau nu; daca nu miroseau sigur au fraudat in favoarea pdl
    6. daca stiau sa recite pe dinafara un poem de-al lui maiakovski; daca nu sigur au fraudat pentru pdl
    7. daca i-au injurat pe membrii sectiei de votare ca in punga primita pentru vot erau doar 2 kile de faina 2 kile de ulei si 30 de lei; daca da erau mituiti de pdl
    8.daca simbata 5 decembrie si-au batut sau nu nevasta ca nu le-a cumparat bautura din banii de alocatie a lu'ala micu?
    daca nu , sigur fraudau pentru pdl
    9. daca s-a uitata la telenovele in campania electorala si s-a lasat influentat de Jose Armando in optiunea de vot?
    daca da sigur a fraudat pentru pdl
    10 daca si-a injurat sau si-a data soacra afara din casa?
    daca da, a fraudat in favoarea lui base.. s.a.m. d.
    cum se poate ca o minte asa coerenta ca a acestor corifei psd-isdi - garantata vangelie!- sa scape asemenea dovezi clare ale fraudei comise de ghiolbanii pdl-isti, nerecunascatori fata de tot ce le-a dat social democratia noastra originala in toti acesti 20 de ani?!?
  • +2 (2 voturi)    
    de ce ati pierdut mai draga (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 21:26)

    analistu [anonim]

    1. pentru ca au trecut cei 20 de ani si voua nu v-a zis nimeni nimic despre aceasta chestie
    2. pentru ca v-ati crezut beton prin alanta anti-bulau facuta in pripa si ati uitat s-o inregistrati la tribunal..
    3. pentru ca n-ati avut strop de program electoral propriu si nu v-ati delimitat de lozincile de la congresul paispe..
    4. ca ati iproscat cu laturi emanate din gura latrailor- panarame garantate vanghelie- la care ati adus toti mercenarii juralismului de doi bani gen ciuvici,firele, dumitresti, hurezeni, dinesti.....
    5. pentru ca ati vrut sa i-o trageti inca o data Timisoarei- simbol al verticalitatii romanesti!
    6. pentru ca ne-am saturat de nesimtirea voastra si a beizadelelor voastre proaste, ingamfate si infumurate
    7. pentru ca ne-ati adus in stare de disperare dupa 20 de ani de furaciuni paziti de penalii din justitie
    8. pentru ca ati crezut ca pulimea nu se va destepta vreodata
    9. pentru ca nu ati furat destul si ati dat numaratul voturilor si al oualelor pe mina unui intelectual ca vanghelie
    10. pentru ca v-ati sters la cur cu doctrina tatucului vostru, singura voastra grija fiind cum sa furati mai mult si cum sa va mancati intre voi
    11. pentru ca nu ati restituit bunurile confiscate de parintii vostri si ati pus mana pe toate bunurile confiscate de statul comunist, facand in fapt a doua nationalizare
    12. pentru ca nu credeti ca si voi puteti sa fiti stersi din politica si ati uitat ca nimeni nu este vesnic pe aceasta lume...
  • +2 (2 voturi)    
    Unde este domnul Geoana meanwhile? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 21:35)

    berger [anonim]

    Tovarasii acestia translucizi care s-au mutat la televizor au condus campania domnului Geoana....uuuuuhaaaaa, vorba lui Al Pacino!
    Ma bucur pentru prima data ca televiziunile ii arata non-stop intregii lumi in toata splendoarea lor.
    Haideti tovarasi, nu fiti timizi scuipati tot si pe toti! Romanii au primit antidotul impotriva veninului vostru. Va privim calculat si rece cu stampila pregatita, LOL.
  • +2 (2 voturi)    
    Nica si Dragnea au obosit ... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 22:15)

    Erwin [anonim]

    ... trebuia sa vina Duvaz cu mintea odihnita!
    Inteleg ca Geonelu s-a facut de ras la alegeri si e sarcina de partid ca sa se estompeze imaginea de prostanac penibil.
  • +6 (6 voturi)    
    Lipsa ratiunii si manipularea (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 22:32)

    Mili [anonim]

    Tot l-am auzit pe Duvaz la televizor vorbind despre imposibilitatea celor 13 secunde pe vot si desi am simtit o manipulare in argument, abia avum vad concret cifrele la care face referire.

    Ca un om normal ce sunt, am calculat si eu si trebuie sa spun ca e incredibil cata lipsa de imaginatie (cel putin!) are. Da, calculele arata ca in sectia respectiva au votat 4,4 oameni pe minut, insa fiind cel putin 3 membrii ai sectiei si 5 cabine de vot inseamna ca fiecare om a avut la dispozitie aprox. 50 de secunde pentru votare.

    Ce ziceti, se poate vota in 50 de secunde sau nu?

    Halal manipulare!
    • +1 (1 vot)    
      pentru Duvaz,nu (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 23:51)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui Mili

      E clar ca s-a prostit de tot.Cred ca nu mai intelege nici ce este aia CNP
  • +1 (1 vot)    
    ALI COMICUL (Duminică, 13 decembrie 2009, 0:00)

    dookuhaka [anonim]

    Bogdan Niculescu Duvăz = Ali comicul
  • +1 (1 vot)    
    Psd-o gasca de borfasi (Duminică, 13 decembrie 2009, 0:27)

    Sergeant Pepper [anonim]

    Nu le e rusine acestor borfasi dupa ce au tinut o tara la cheremul lor prin crima, minciuna si manipulare sa vorbeasca de corectitudine.
    Ati luat-o in bot tradatorilor, v-a ciuruit, sunteti pe cale de disparitie, un singur traseu pentru voi la judecata si apoi in celula.
    Cei pe care i-ati dat afara v-au facut-o.
    Forza Base
  • +2 (2 voturi)    
    rapid (Duminică, 13 decembrie 2009, 0:34)

    robita [utilizator]

    nu stiu altii insa eu intrat cabina vazut primul si stampilat iesit maxim 10-15 sec deh am uitat sa numar trandafirii..sau nu aveau?
  • +3 (3 voturi)    
    expertiza (Duminică, 13 decembrie 2009, 8:58)

    corect [anonim]

    Ar trebui facuta intaradevar o expertiza, dar psihologica pentru d-l DUVAZ
  • +1 (1 vot)    
    noi cerem... (Duminică, 13 decembrie 2009, 9:31)

    xian [utilizator]

    sa se faca...sa se dreaga ....In tara aceasta nu mai exista legi , regulamente in vigoare ??? Oricine cere orice oricand ???
  • +1 (1 vot)    
    Hai sa fim seriosi (Duminică, 13 decembrie 2009, 9:45)

    iafa [anonim]

    Ce va mai trebuie domnilor ca sa vededeti ca duceti tara de ripa? Nu conteaza cit dureaza? Nu conteaza pentru cine?Parerea mea e ca ar trebui sa se valideze IERI ca sa avem un guvern casa primim in continuare banii de la FMI,sa nu mai platim dobinzi enorme la banci? Dobinzi pe care le platim tot noi! Ajutati tara sa iasa din criza nu o adinciti mai rau! Asta doar daca va iubiti cu adevarat tara si nu OSUL!!!!!!!!!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    duvaz (Duminică, 13 decembrie 2009, 10:30)

    nostradamus [anonim]

    Domnul Duvaz a uitat s-a ceara CCR analiza ADN a tuturor alegatorilor
  • +1 (1 vot)    
    solutia corecta pentru toata lumea (Duminică, 13 decembrie 2009, 12:46)

    axel2009 [utilizator]

    haideti sa-i lasam sa numere voturile pierdute de alianta vreme de cinci ani iar ceilalti sa isi vada de treburile serioase ale tarii. formarea guvernului fara matriosele infiltrate in partidele de dreapta, combaterea crizei, locurile de munca promise, ridicarea satului romanesc, votul electronic....
    nu trebuie pus botul la fumigenele lansate de cei ce au pierdut votul!!
    si daca baietii destepti din psd termina cu numaratul voturilor sa treaca la numaratul ouallelor lui nastase
  • +2 (2 voturi)    
    diplomati de cariera (Duminică, 13 decembrie 2009, 13:02)

    vero [anonim]

    Imi pare bine ca psdeii au reusit sa supere pe toata lumea:
    - pe romanii din diaspora, al caror vot ar trebui sa cantareasca mai putin;
    - pe angajatii ambasadelor, care, dupa capul lor, nu si-au facut cum trebuie treaba;
    - pe proprii reprezentanti din sectiile de votare, care n-au fost "vigilenti";
    - pe cei de la BEC, ca trebuie sa munceasca suplimentar;
    - pe judecatorii CCR, pe care ii fac ramoliti ca nu inteleg ce li s-a cerut;
    - pe cei de la STS;
    - pe SOV & Co., care probabil i-au cerut ceva garantii lui geonel, ala a refuzat si, pac, poza la razboiu'...
    Toata lumea conspira impotriva lor, mititeii!
    E bine...


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version