Reprezentantii BEC au inceput renumararea voturilor nule

de R.M. HotNews.ro
Vineri, 11 decembrie 2009, 19:51 Actualitate | Politic

Membrii Biroului Electoral Central au inceput renumararea voturilor nule, dupa ce la sediul BEC au ajuns, pana la ora 19.00, buletinele de vot din judetul Ilfov si din sectorul 1 al municipiului Bucuresti, transmite NewsIn. Reprezentantii BEC au demarat renumararea voturilor nule incepand cu buletinele de vot din judetul Ilfov.

Membrii BEC s-au pregatit, pana la ora 19.00, pentru o sedinta maraton ce se va desfasura pe parcursul intregului weekend, aprovizionandu-se cu platouri cu mancare, baxuri cu bauturi racoritoare, dar si cu opt paturi pliante.  

BEC a transmis birourilor electorale judetene, ale sectoarelor Capitalei si biroului pentru sectiile de votare din strainatate sa ia masurile necesare in vederea preluarii buletinelor de vot nule de la tribunale, respectiv de la misiunile diplomatice sau MAE, precum si in vederea transportarii acestora de catre cel putin un membru al biroului electoral la BEC, insotit de paza armata.

BEC a precizat ca buletinele de vot nule vor fi indosariate sau introduse in plicuri pe sectii de votare, pe fiecare dosar sau plic urmand sa fie mentionat numarul sectiei de votare si numarul buletinelor de vot nule.

"Membrii Biroului Electoral care vor insoti transportul vor avea asupra lor stampila biroului electoral din care fac parte si opis centralizator cuprinzand sectiile de votare si numarul de buletine de vot si numarul de buletine de vot nule aferent fiecarei sectii de votare, precum si totalul acestora pe judet, sector, respectiv strainatate", se mai arata in comunicat.

CCR a decis vineri reexaminarea si renumararea celor 138.476 de buletine nule de vot in conditiile in care diferenta care l-a plasat pe Traian Basescu pe primul loc este de 70.048 de voturi.


Citeste mai multe despre   



  
9573 vizualizari
  • +44 (62 voturi)    
    intrebare (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:06)

    Cristina [anonim]

    Cine plateste tot circul asta?
    Pentru ce platim noi "nedumeririle" PSD?
    Daca se va dovedi ca nu sunt diferente "coplesitoare", ca sa il aduca pe domnul Geoana la Cotroceaua impreuna cu iubita lui sotie, va deconta el "nota de plata" sau tot noi "prostimea?
    Treziti-va oameni buni si calculati cati bani din munca voastra zboara pentru orgoliile si setea de putere a "alesilor"!
    TREZITI-VA
    • -20 (52 voturi)    
      Democratia (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:12)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Cristina

      Are un pret, asa ca nu te mai smiorcai atat.
      In 1989 au murit oameni pentru libertatea noastra iar tu, care nu ai inteles democratia in acesti 20 de ani, ti-ai gasit sa te plangi pentru o suma infima in comparatie cu cat se fura in Romania in fiecare zi.
      • +34 (50 voturi)    
        Si noi l-am platit (Vineri, 11 decembrie 2009, 21:06)

        etre [anonim] i-a raspuns lui un roman

        PSD ul a furat ani de zile , si nu i-a tras nimeni la socoteala. Au furat si acum pe rupte.

        Iar in ce priveste libertatea, revolutia si democratia , balciul asta de acum nu are nimic in comun cu asa ceva. Asa ca nu intina aceste valori cu vanghelisme ieftine.

        Sper sa nu mai ajungem niciodata sub dictatura PSD ului. Hotia , demagogia, proasta crestere, mizeria, scandalul nu le mai pot suporta.

        Mie cine imi garanteaza cum sunt manevrate acele voturi ? sau ce s-a intamplat cu ele de ceva zile incoace. Au fost in sala 5-7 oameni la un PDL ist, au semnat TOTI procesele verbale .... la revedere.
        Acum daca astia scot un iepure din palarie , o sa fie foarte foarte suspect.
        • +12 (14 voturi)    
          ... (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:32)

          altul [anonim] i-a raspuns lui etre

          Da, e adevarat ca au furat. Dar asta nu înseamna ca nu trebuie sa se opreasca odata si odata ....
          • 0 (0 voturi)    
            Daca tot verifica voturile nule (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 9:34)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui altul

            sa verifice si daca voturile duble au amprenta aceleiasi stampile.
    • +19 (25 voturi)    
      Oare cati bani? (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:47)

      buxa [utilizator] i-a raspuns lui Cristina

      numai la un scrutin: 21000 de sectii de votare a cate 5 oameni = 100.000 de mii de oameni a cate 200 RON fiecare (totul redus la minim) este egal cu 200.000.000 RON adica 50.000.000 euro si asta numai salarii, fara buletine, logistica si altele.
      • +5 (5 voturi)    
        Cat costa renumararea? (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:46)

        rideit78 [anonim] i-a raspuns lui buxa

        Ce importanta are, e mai important sa stim ca nimeni nu a fost furat.
        Toate costa, inclusiv democratia!
        Oricum, ai pus calcule eronate prietene buxa, stai prost cu aritmetica:)!
      • +5 (5 voturi)    
        error (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:03)

        popey [anonim] i-a raspuns lui buxa

        vezi ca ai pus un zero in plus
      • +5 (5 voturi)    
        Probleme la matematica... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:07)

        Ducu [utilizator] i-a raspuns lui buxa

        100.000 x 200 = 20.000.000 RON, adica 5.000.000 euro aproximativ, grija la zerouri.
      • +4 (4 voturi)    
        bani ... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:24)

        CyberSky [utilizator] i-a raspuns lui buxa

        170 lei a luat un membru in sectia de votare pt toate 3 zilele ... 66 lei / zi - impozabili ...
      • 0 (0 voturi)    
        cat costa toata frauda? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 8:23)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui buxa

        suma de 50.000.000 euro reprezinta doar investitia, calculeaza si profitul macar 100%.
        (cine a bagat bani in PDL nu cosidera "donatie" banii respectivi)
    • +9 (23 voturi)    
      Cristina , au si ei 5 milioane de fraieri care (Vineri, 11 decembrie 2009, 21:23)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      ..au votat cu Geoana ! Acum trebuiesc intelesi-Geoana e pierdut , e clar ca lumina zilei ,dar mai trebuie sa trecem de faza asta
      nu suntem in Papua - Noua Guinee, dar nici departe nu suntem cu un Vanghelie, Duvaz, Dragnea si altii ca ei ..cel putin pe Duvaz nu il mai intreba nimeni de banii de la Bancorex pe care nici azi nu ii a restituit !
      pzdistii nu pot accepta infrangerea si faptul ca cei 5 milioane de fraieri care i-au votat ii pot scuipa pe indelete 5 ani !
      • +2 (2 voturi)    
        ei fac circul asta ptr creditori (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:59)

        subaduba [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        tare curios sint cit trebuie sa le dea inapoi. va dati seama ce sume sint in joc? ce promisiuni...sa le dea pungile de gaze? etc?
        astia in campanie ne vind si mai tare in loc sa munceasca, sint obraznici si prostanaci pe deasupra. criminalii..
        vanghelie se da miron cozma...autoritati mai avem? pe noi ca studenti ne dadeau o batalie ca cica tulburam linistea comunistilor....bai base mai scapam de astia sau stam ca prostii?
        • 0 (0 voturi)    
          in joc-multi bani si debarcarea lui Geoana (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 9:44)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui subaduba

          4-5 ani pe margine pentru PSD ,fara ajutorul rosu PNL care a functionat perfect intre 2004-2008 ,in cazul in care si PNL sta in opozitie inseamna *seceta* ,*incalzire globala*, pentru finantele psdistilor
          plus ca una este sa il schimbi pe Geoana din fruntea PSD pentru ca e un prost (apud Iliescu) si cu toti banii din lume nu poate castiga in Romania nici o primarie, nici presedentie , si una e sa incerci sa il schimbi si el sa se dea victima fraudei *uriase* a PDL si sa pozeze in victima careia nu ai practic ce sa ii imputi !caz in care chiar conducerea PSD nu are ce sa ii reproseze !
          deci renumaratoarea are rolul de a limpezi lucrurile in PSD nu are alt rol -e un argument in vederea schimbarii lui Geoana si poate o participare la guvernare intro perspectiva ,fara circoteca media intretinuta in 2009 de un Banicoiu , o Ghetuta Vasilescu , un Tonta zis Ponta , un Ghise, un Vosganian , un Duvaz,un Bontas,Gigi Fecali , WC Tudor sau altii pafaristi de partid
      • +1 (1 vot)    
        Cramponarea de putere! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 7:19)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        @ Pozitia buldogului care o data ce a pus "botul"pe ciolan nu mai da drumul decat cu pretul vietii.Ratatii politruci facuti la locul de munca nu stiu sa munceasca decat cu degetul,gura sau urechea! Nu pot trai din munca cinstita! Dezinformarea sau exagerarea (Ne)realizarilor a fost cauza prabusirii regimurilor totalitare de la cel hitlerist,fascist la cel comunist. DDD
    • -8 (18 voturi)    
      raspuns (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:17)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      dar daca se va dovedi ca ca sunt diferente coplesitoare? cine va deconta nota de plata?
    • +4 (6 voturi)    
      escrocherie la nivel inalt (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:45)

      danciu [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Se pare suntem de rasul lumii...
    • -3 (7 voturi)    
      Cine plateste? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:12)

      Costache2009 [utilizator] i-a raspuns lui Cristina

      Din banii publici, desigur. Insa mult mai putin decat banii publici din care s-a dotat pdl cu aparatura ca la BEC si Inst. de standardizare si mult mai putin decat a cheltuit pdl in campania asta din aceiasi banii. Oricum, sunt destule sanse sa fie ultimele alegeri cat de cat adevarate.
      • 0 (0 voturi)    
        din cauza... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:56)

        cv [anonim] i-a raspuns lui Costache2009

        dictaturii basesciene?! :D
        Hai, ca ma distrati ...
    • -4 (6 voturi)    
      pff (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:19)

      :)) [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      stai linistita, ca o ai platit la basescu pana acum circuri mai mari.. si daca iese tot el, o sa platesti cu varf si indesat, parcari dalli, borduri, pasaje si pasarele de o sa iti iasa peri albi.. :)
    • 0 (0 voturi)    
      da si nu (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:55)

      AcumEu [utilizator] i-a raspuns lui Cristina

      sunt de acord in ceea ce priveste cheltuiala, sunt de acord ca sesizarile vin din partea unui partid care este la fel de vinovat cand vine vorba despre fraudare dar sunt in acelasi timp de parere ca de unde trebuie pornit, trebuie gasiti si sanctionati catva vinovati de fraudare a alegerilor astfel incat viitoarle scrutinuri sa fie ceve mai curate. Nu ne putem multumii cu ideea ca si ceilalti fura
    • 0 (0 voturi)    
      somnul ratiunii naste monstrii! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 8:18)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      S-au numarat voturile si in USA, iar nota de plata (a PDL ) pentru fraudarea alegerilor o vom plati noi toti.
    • 0 (0 voturi)    
      Agonia unei bestii ucigase- PSDul. (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 10:02)

      petre [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Doaaaamne, cum se chinuie de rau PSD-istii astia...!!! Agonizeaza ca o bestie infierata si nu le vine sa creada... Mai bine s-ar impusca unul cate unul, ca sa nu se mai chinuie, daca tot sufera atat de rau in aceasta tara nedreapta cu ei, pt.ca nu mai au nici o sansa sa ajunga la putere iar si sa suga tara ca niste vampiri nevazuti de nimani, dar care pe dedesubt misuna prin grotele lor intunecate...
  • -6 (30 voturi)    
    renumarare voturi (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:07)

    claudiu [anonim]

    cu ce folos?oricine castiga
    suntem tot acolo. la subsolul EUROPEI.lor nu le pasa de asta.lor le pasa doar de ei si de urmasii lor carora sa le fie bine si sa nu aiba grija zilei de maine.de restull poporului "sa auzim numai de bine" se descurca ei ca intotdeauna
  • +31 (39 voturi)    
    o mare pierdere de timp (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:16)

    camil [anonim]

    Isi imagineaza cineva ca, in conditiile in care reprezentatii PDL in sectiile de votare au fost depasiti numeric in raport de 1-3 sau 1-4, se vor gasi acum 70.000 de buletine care erau stampilate pentru Geoana, si au fost anulate abuziv?
    Si mai aberanta e decizia de a se face renumararea la Bucuresti, de un numar mai mic de oameni, cu pierderea de timp si costurile logistice aferente, cand s-ar fi putut foarte bine face la birourile electorale judetene, unde raportul intre reprezentantii partidelor este acelasi si s-ar fi putut face de 40 de ori mai repede.
  • +38 (50 voturi)    
    GEOANA E TERMINAT POLITIC,PSD LA FEL (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:16)

    XTribut [utilizator]

    sunt curios dupa ce nedumerirea voturilor nule va trece...diferente posibil sa fie,dar nu cred ca jumatate din voturi sa nu fie nule si sa fie toate pro geoana...se imbata cu apa rece,...sunt curios ce altceva urmeaza? ce-o sa-si mai inventeze....sper sa plateasca ei tot deranjul..inclusiv in cazul unui tur 3
    • -4 (12 voturi)    
      urmeaza: (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:58)

      dan [anonim] i-a raspuns lui XTribut

      analizarea listelor suplimentare, pt a observa care voturi sunt multiple, cate voturi apartin nimanui (cnp invalid) si cate voturi apartin mortilor!
      iar "deranjul" de a contesta un rezultat este legal si constitutional. problema este daca se dovedeste ca este intemeiata contestatia, caz in care terminat politic este altul si partudul care l-a sustinut, iar daca se va dovedi frauda... ar trebui sa se retraga din cursa in turul 3!
      • +3 (5 voturi)    
        problema cu votul multiplu (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:44)

        camillus [utilizator] i-a raspuns lui dan

        cum stabilesti la cine s-au dus voturile ilegale ale celor care au votat de mai multe ori? de ex, daca se gasesc 100 de cazuri de vot multiplu in Teleorman, de unde stii ca a profitat de ele Basescu, si nu Geoana?
        singurul lucru care se poate face in legatura cu votul multiplu este pedepsirea individuala _cu inchisoarea_ a celor vinovati, ca sa nu mai aiba nimeni curaj sa o faca data viitoare.
        in speta concreta a rezultatului alegerilor de acum, nici daca se gasesc 10.000 de cazuri de vot multiplu, cum a fost la europarlamentare, sau de votanti inexistenti (persoane care declara ca nu au votat, sau decedate) asta nu poate constitui o proba pt alterarea prin frauda a _rezultatului_ alegerilor.
        stim toti foarte bine ca, daca s-a furat, psd-ul a furat cel putin la fel de mult ca pdl-ul, mai ales in judete ca vrancea, teleorman, arges, dolj, etc, unde primarii de la tara fac ce le trece prin cap.
        • -3 (5 voturi)    
          sa-ti explic (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:19)

          dan [anonim] i-a raspuns lui camillus

          diferenta dintre candidati este de 70 mii de voturi, daca se constata ca sunt 80 mii de voturi multiple, ale mortilor etc nu se poate spune ale cui au fost, dar nici nu se poate spune ca nu ar fi putut fi ale lui basescu, deci rezultatul nu este unul cert, deci trebuie repetate alegerile!
        • 0 (0 voturi)    
          nu cine ci frauda este problema (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:46)

          AcumEu [utilizator] i-a raspuns lui camillus

          Ne jignim unii pe altii in numele unor partide incercand sa le aparam si nu vedem ca nu conteaza cine a furat mai mult ci chiar faptul ca se fraudeaza, votul individual ne mai avand valuare
      • +4 (6 voturi)    
        cnp invalid ... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:04)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui dan

        am lucrat prin 2000-2005 la facturare. crede-ma ca fie din graba, fie din neatentie, fie din superficialitate cel putin jumatate dintre seriile de buletin sau numerele auto pe care la introduceam la facturare erau gresite. un cnp invalid este .. invalid. nu si fals. e o mare diferenta
        • 0 (0 voturi)    
          te cred, dar... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:25)

          dan [anonim] i-a raspuns lui daniel

          1) nu a fost completat doar numele si cnp-ul, ci si adresa si atunci se poate verifica daca la adresa respectiva sta cineva cu un cnp la care difera o cifra, iar daca respectivul nu a mai votat si in alta parte e in regula.
          2) cnp-ul nu este trecut doar pe declaratia pe proprie raspundere ci si pe lista suplimentara si eu pot fi de acord ca un om a gresit o cifra dar sa greseasca 2 oameni aceeasi cifra a unui numar de 13 cifre e altceva decat coincidenta
          • 0 (0 voturi)    
            Dar... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 9:19)

            Liviu [anonim] i-a raspuns lui dan

            Se verifica doar pe lista celor de la sectie. Nu se uita nimeni pe declaratii.
            Si da, Daniel are dreptate. Sunt cazuri in care a fost transcris gresit SAU este intentionat verificat gresit.
            Nu uitati ca dincolo lucreaza niste politruci care cunosc tehnici primare de manipulare si intoxicare.
        • 0 (0 voturi)    
          ai dreptate! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 13:18)

          curios [anonim] i-a raspuns lui daniel

          pe listele normale, se poate verifica persoana si CNP. Pe lista speciala, e ceea ce a copiat reprezentantul pe hartie. Si aici e aici: daca cel de la PSD a copiat in mod VOIT un CNP eronat (scriind 1 ca pe 7, 6 ca pe 8 etc sau inversand doua cifre) atunci daca PSD castiga nu era vreo problema iar daca pierdea PSD era pregatita contestatia de frauda. Inteleg ca la o sectie din Bucuresti, de cladirea cu 120 de persoane s-a ocupat chiar PSD (Nica dixit).
  • +26 (34 voturi)    
    mare tragere de timp (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:20)

    Ciprian [anonim]

    Daca cei de la BEC vor reusi performanta de a numara si verifica cu procesele verbale 1 vot la fiecare 5 secunde, si vor munci non-stop ... s-ar putea sa termine in vreo 8 zile.
    Nu mira pe nimeni decizia CCR?
    • +19 (25 voturi)    
      asta nu-i tot (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:55)

      ampersand [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      sa nu uitam ca orban a cerut de asemenea CNP-urile votantilor capsunari (si eu fiind unul dintre ei) plus copii dupa declaratiile acestora, deci inca vreo 300.000 de hartoage. Evident, si pentru astea s-ar mai adauga vreo cateva zile. Apoi, ar urm, firesc,o noua contestatie la CCR privind fraudele constatate in cadrul procesului de copiere, 38.234 - adica vreo cateva camioane - fiind copii care nu se regasesc in originale. Samd.
    • +5 (7 voturi)    
      IRESPONSABILITATE (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:59)

      Iris [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Dar ne mai mira ceva????De cativa ani traim cu niste parlamentari PSD si PNL iresponsabili!!!Pai e posibil intr-o tara normala politica de stat a acestor partide sa fie ura impotriva lui Basescu???Sunt in stare sa distruga o tara pt orgoliile lor de oameni mici si fara orizont!!!Adevarul este ca e INTOLERABIL ce se inampla!!!Eu simt ca ma sufoc de indignare.Sunt niste TRADATORI
      • -3 (3 voturi)    
        proverb (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:29)

        Intelectualu [utilizator] i-a raspuns lui Iris

        Cred ca tu ai fost platit/platita pentru votul tau, altfel nu as intelege alegerea pe care ai facut-o. Te plangi de viitorul tarii, dar tragi in poarta in care nu trebuie. Iti dai palme singur/singura. Pentru tine se potriveste bine spotul cu trezitul inca 5 ani alaturi de candidatul preferat :)
  • +27 (33 voturi)    
    Dar Guvernu? (Vineri, 11 decembrie 2009, 20:46)

    adrian88000 [utilizator]

    Parlamaentul doarme? In curand intra in vacanta. De ce doarme acum ? Ce treaba au ei cu BEC. CC, si altele? Ei trebuie sa voteze DA sau Nu pentru guvernul NEGOITA!!
    Ce tot taraganeaza? Unde vor sa ajungem? De ce-si bat joc de taa?
    Tot nesimtit a ramas acest parlament. DIZOLVAREA!!
    • -3 (13 voturi)    
      Stai pe-aproape (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:53)

      lulu [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Ce crezi ca se intampla daca nu e validat basescul vostru pana pe 22 decembrie ?
      ajunge interimar presedintele senatului :))
      ha, ha, ha.
      ce caterinca.
      apoi il pune prim ministru pe geoana si incepe circul adevarat.
      pana acum a fost incalzirea.
      • +3 (5 voturi)    
        Nu mai speriati lumea (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:41)

        dan [anonim] i-a raspuns lui lulu

        Presedintele interimar are atributii limitate.
      • +4 (4 voturi)    
        de fapt (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:19)

        liv [anonim] i-a raspuns lui lulu

        in constitutie se precizeaza ca presedintele in functie isi prelungeste mandatul pana la depunerea juramantului noului presedinte ales.deci, chiar daca CCR va da raspunsul dupa 22 decembrie basescu va fi inca in functie. presedintele senatului este al doilea om in stat (presedintele camerei deputatilor este al treilea). ei pot fi presedinti interimari numai daca presedintele in functie este indisponibil.
  • +24 (32 voturi)    
    Băi nene! (Vineri, 11 decembrie 2009, 21:02)

    Vizitiul [utilizator]

    Toată treaba asta se întâmpla pentru că PCR trebuie să-și spele onoarea omului de vază, Geoană, fată mare. Problema e că tot degeaba, mai pierdem și timp :(

    Auzi, da' Geoană a dispărut? Sa dăm pe OTV? Poate că s-a plictisit lumea de Elodia...
    • +9 (19 voturi)    
      Gioana n-a disparut! (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:14)

      Petre [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Poate ca nu intelege filmul... ca realitatile tarii ii sunt straine. Micii latratori (pacat de ei, unii tineri) sunt la post la Tv -uri.
    • -1 (1 vot)    
      e ocupata sa cistige alegerile (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 2:00)

      dica [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      nu le pasa de tara. nu intelegeti? le pasa de ei, si de citi bani au cheltuit si pe citi trebuiau sa puna mina.

      in rest e show..ptr romani pe banii nostri normal.
  • +7 (11 voturi)    
    Acelasi nr de voturi nule cat nr de km pana la Lun (Vineri, 11 decembrie 2009, 21:30)

    daniel t. [anonim]

    Acelasi nr de voturi nule cat nr de km pana la Luna!
    Pana la Luna sunt 138400! deci chiar atat de multe nulitati ?
    • +7 (7 voturi)    
      384403 km (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:38)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui daniel t.

      Este distanta medie de la pamant la luna. Nulitatile sunt in politica
    • +6 (6 voturi)    
      mama ei de distanta (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:46)

      lunaticu' [anonim] i-a raspuns lui daniel t.

      toti ne dam fotbalisti, politicieni dar mai nou si astronomi?
      138400? muta cifra 1 din fata in spatele numarului si poate ajungi pe aproape.
    • -6 (12 voturi)    
      daca era nevoie, bagau si nr. de km pana la Soare (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:50)

      Suparat [anonim] i-a raspuns lui daniel t.

      numa' sa iasa ei.
      Base si camarilla lui.
      • +2 (2 voturi)    
        du-te fa un dus rece... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:01)

        cv [anonim] i-a raspuns lui Suparat

        poate iti trece supararea si ti se lumineaza si mintea!
  • +8 (12 voturi)    
    Mare castig PSD-ul (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:18)

    insomar [anonim]

    S-a terminat numararea in sect 1 si Ilfov.
    Ce sa vezi, a mai castigat Basescu cateva voturi
    :))
    http://www.impactnews.ro/index.php?section=Objects&action=ShowArticle&ObjectId=25148
    • -20 (24 voturi)    
      frauda (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:31)

      dorn [anonim] i-a raspuns lui insomar

      in strainatate s-a facut jafff
      • +11 (15 voturi)    
        Jaful a fost in Romania (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:52)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui dorn

        Aici au avut acces la putere mostenitorii regimului comunist...
      • +1 (7 voturi)    
        jaf in strainate, intr-adevar (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:51)

        Gygel [utilizator] i-a raspuns lui dorn

        Corect. Fara frauda, Geoana n-ar fi reusit sa stranga asa multe voturi (20%).
      • +5 (7 voturi)    
        dA? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:03)

        zerty [anonim] i-a raspuns lui dorn

        serios?
        Pe ce va bazati in afirmatie?!
        Am votat in strainatate... N-a fost JAF! Ne-am mobilizat, am facut sute de km numai sa-l votam pe Basescu (sau daca iti suna mai bine, sa NU-L votam pe Geoana!)
        • +2 (6 voturi)    
          Si noi... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:30)

          rdbda [utilizator] i-a raspuns lui zerty

          Am mers in Belgia 2 ore pana la ambasada, impreuna cu 3 prieteni. Am plecat din tara din cauza comunistilor si bastoanelor minerilor lui Iliescu. Gandul ca acest criminal ar putea reveni la putere (prin marioneta sa) la 20 de la revolutie ni se pare de cosmar.
  • +17 (21 voturi)    
    Dupa (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:22)

    Red.Scarlet [utilizator]

    Dupa ce se va termina numaratoarea voturilor nule CC va declara ca acuzatiile de frauda au fost aduse fara nici o dovada concreta si va fi anulat. Apoi se va valida mandatul lui Traian Basescu intre 17-20 decembrie si vor incepe sa pice PSD-istii. Se va fractura tot in parlament si dezertorii vor merge catre PD-L si se va crea o majoritate. Dupa mult circ o sa inceapa sa se stinga lanternele rosii ale comunistilor pentru ca DNA ii va infunda asa adanc ca nu o sa mai vada lumina zilei pentru o foarte lunga perioada de timp. Sa nu aveti impresia ca vom cadea in miinile rosii psdiste. Acest lucru nu se va mai intampla niciodata. Garantat. Stati linistiti caci hidra si-a pierdut niste capete cruciale si acu da degeaba din picioare sa improste peste tot. Ultima mana jucata si ultimul as, o sa pice im fata chintei royale a Presedintelui in functie, Traian Basescu.
    • +8 (10 voturi)    
      nu de alta (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:10)

      esti sigur? [anonim] i-a raspuns lui Red.Scarlet

      dar nu-mi miros de loc a bine toate miscarile psd-ului ba ca scot oameni in strada sa-l sustina pe voicu, ba-l ameninta pe base ca a ndraznit sa ridice mana impotriva lui...ba primarii psd ameninta pe cei car l-au votat pe base...circul de pe lume..nici un pic de rusine, de demnitate...abia acum se vede cat de atanci sunt radacinile buruienii rosii!
    • 0 (0 voturi)    
      prea optimist! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:04)

      cv [anonim] i-a raspuns lui Red.Scarlet

      ... sincer.
      Credeti ca hidra sa da batuta atit de usor?
  • -17 (27 voturi)    
    groaznic!!! (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:24)

    costin [anonim]

    In strainatate s-au intamplat lucriri ingrozitoare in scopul fraudarii. Se spune ca serviciile secrete sunt implicate in actiune. Credeti-ma, nu e gluma!
    • +9 (13 voturi)    
      Chiar asa? (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:48)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui costin

      Ori faci misto, ori esti dus cu capul.
    • +3 (9 voturi)    
      tu esti intreg la cap? (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:56)

      lulu_lulu [utilizator] i-a raspuns lui costin

      Costine, sunt ,,sigur,, ca tot Basescu e de vina pt fraudarea alegerilor din diaspora impreuna cu serviciile secrete, azi mi-am scrantit un deget de la picior si tot Basescu e de vina, nu stiu de ce da sunt sigur ca el e de vina, copil prost ce esti...
    • +6 (10 voturi)    
      Corect! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:04)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui costin

      AM votat la Bordeaux si pe trotuar se dadeau pulpe de pui marca PDL. Pe urma au aruncat in noi cu saci de faina. Eu am cerut si neste ulei de ala de arahide, da nu mi-o dat ca o zâs ca-i criza, si mi-o zâs ca si cu pulpe de pui si cu faina pot sa le pun un vot ce dracu.

      Asa s-au falsificat alegerile in Diaspora. Pacat ca nu ai fost si tu Costin.
    • +4 (4 voturi)    
      DA! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:06)

      zerty [anonim] i-a raspuns lui costin

      Au venit cu dubele si ne-au luat pe sus! Ba' mai mult! Ne-au amentintat cu expulzarea daca nu mergem sa votam cu Geoana!
      Fii serios, omule! Si judeca cu propriul tau cap!
  • -19 (27 voturi)    
    gheorghe flutur (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:34)

    gica [anonim]

    "Intre orele 19-21 electoratul PDL a iesit masiv la vot"


    Mai sa fie???????????

    Se apropie latul????
  • +19 (23 voturi)    
    ALTE ALEGERI? (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:40)

    Geo [anonim]

    Circul pesedisto-vadimist a invins. Dar, daca vom fi chemati din nou la vot, cine ne garanteaza ca nu vor fi contestate si al 3-lea, al 4-lea, al jdemii-lea tur de scrutin?
    Daca nu se revizuieste procedura de vot (din punct de vedere legal, metodologic, tehnic, ce stiu eu?), atunci vom fi scosi din casa ca prostii din doua in doua saptamani, pentru ca unii vor contesta dupa cum li se scoala? Intre tim, tara va intra in colaps, oricum suntem pe marginea prapastiei.
    Avem o clasa de politicieni ingrati, hoti, mincinosi, prosti si lasi. Si carora NU LE PASA DE TARA ASTA SI DE OAMENII EI.
    JOS PSD-ul bolsevic! In primul rand!
  • -19 (23 voturi)    
    Au furat de-au rupt (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:43)

    ala mic [anonim]

    hoti portocalii
    • -1 (5 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:08)

      zerty [anonim] i-a raspuns lui ala mic

      hai, mai, ala micu'...
      Rosii au mai multa experienta... Au experienta de zeci de ani! Chiar crezi ca portocalii ii pot intrece?!
      Sfinta naivitate!
  • +21 (27 voturi)    
    deja devine exasperanta (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:44)

    moni [anonim]

    Chestia asta cu furatul voturilor in strainatate.
    Dintre cunoscutii mei de aici din Germania absolut NICI UNUL nu a votat cu Geoana, plus discutiile clare pro-basescu pe care le-am auzit la coada la votare la Bonn...
    Ce se mira astia atat ca diaspora a votat cu Basescu? Mi se pare firesc, noi nu suntem spalati pe creier zilnic de antene.
    Ar putea face un sondaj pe internet si fiecare votant din diaspora sa spuna cu cine a votat. Si asa se lamureste treaba, ca deja devine super-enervant.

    Adica ce puii mei, daca sunt din diaspora n-am voie sa votez cu Basescu sau cum???
    • +10 (14 voturi)    
      Ai de ales! (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:47)

      SuntRoman.ro [utilizator] i-a raspuns lui moni

      Pai ai de ales!

      Ori votul tau sa aibe o pondere mai mica, undeva intre 0.0000001 si 0.000000000000001 dintr-un vot normal... ori votezi cu PSD, parca asta era ideea de baza in capul lui Bombonel!
    • +9 (15 voturi)    
      stai linistit (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:54)

      siedir [anonim] i-a raspuns lui moni

      si in romania, te uiti doar la fotbal si filme, te feresti de jurnalele de "stiri" si talkshow-urile "impartiale" si tot scapi cu capul curat... iar, daca printr-o manarie il scot totusi pe geoana, avem si varianta sa venim dupa voi... :D
    • +3 (7 voturi)    
      NU! (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:43)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui moni

      Daca esti din diaspora nu ai voie sa votezi, ce puii mei. Adica, daca nu faci dovada ca platesti ceva impozit in tara sau dovedesti ca ai trimis in medie 10000 euro/an in ultimii 5 ani, nu ai voie sa votezi! Trebuie sa vi cu fisa fiscala la sectie, ca altfel te si aresteaza daca incerci sa votezi!
  • +7 (15 voturi)    
    ultimul joc (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:47)

    Sorin [anonim]

    sper ca e ultimul joc, pe cheltuiala noastra, al politicienilor in amanarea scadentei datoriei catre moguli! aceasta scadenta este iminenta si ei o simt ca un lat care se strange in jurul gatului lor. de fapt cu cat se zbat mai tare...
  • -19 (25 voturi)    
    Au bagat baietzii lu basesscu la greu ... (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:48)

    Pisoiul portocaliu [anonim]

    fara numar, fara numar, fara numar ...
    Cum spunea carmaciul: un fleac, i-am ciuruit.
    ca doar softul merge brici si butoanele sunt la noi.
    Ha, ha, ha.
    Sa traim noi bine !
    Iei cu ei, noi cu noi !
    • +9 (13 voturi)    
      amice, esti idiot (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:35)

      anitcomunist [anonim] i-a raspuns lui Pisoiul portocaliu

      Incep sa ma satur de acuzatiile de furt venite de la sustinatorii unui partid care a inventat frauda cu autobuzul, care e plin de lichele gen vanghelie, cristi-scartz asta dus la dna mai devreme si atatia altii. Bai baieti, sunteti chiar atat de idioti?!? Chiar nu cascati ochii si va uitati numai la antena 3 si ascultati nebuni cu patalama gen vadim? Cum a putut un partid sa faca frauda in conditiile in care toti ceilalti erau impotriva lui si-i pandeau fiecare miscare? S-a tot spus ca in sectiile de votare era un pd-list la 6-7 membri din alte partide. Voi chiar nu intelegeti? Puteti fi chiar atat de ingusti la minte? Mi-e scarba de prostia omeneasca cu atat mai mult cu cat o vad etalata non-stop pe posturi gen irealitatea. In acest moment PSD-ul este cea mai mare frana in calea iesirii din criza si, indraznesc a spune, in calea progresului acestei tari nenorocite. Putorile si lenesii au sustinut tot timpul astfel de partide rosii care le-au cantat in struna lasandu-i sa creada ca se poate trai bine-mersi si fara munca, fie din mila statului, fie pur si simplu furand la lumina zilei crezandu-te intangibil. Vremea voastra a trecut, hotilor si mincinosilor.
      Pune mana si munceste, prietene. Sapa un sant ca de altceva nu cred ca esti bun sio nu-ti mai chinui neuronul. Lasa pe altii.
    • +5 (5 voturi)    
      pisoiule... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:11)

      zerty [anonim] i-a raspuns lui Pisoiul portocaliu

      nu te-ai saturat sa postezi sub diferite pseudonime?! Mai sus erai "ala micu' ", acu' ai crescut si-ai devenit pisoi... :D
      Furtul... Lait motiv... Nu poti sa schimbi putin placa?!...
  • +10 (14 voturi)    
    PSD-UL ACUM SI PENIBILII (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:53)

    anonim [anonim]

    DE LA PNL AR TREBUI SA FIE PEDEPSITI CACI IN "NUMELE DEMOCRATIEI"ISI BAT JOC DE ACEST POPOR SARAC SI NECAJIT.NU ESTE DESTUL CA L-A SARACIT 20 DE ANI ,ACUMA-L PROSTESTE DE TOT FACAND-UL SA SE BATA INTRE EI (CEI 50% A LUI GEOANA CU CEI 50% AI LUI BASESCU,TOATE ACESTE LUCRURI URATE SANT PUSE LA CALE DUPA METODE BOLSEVICE IMPINSI DE POLITICIENII INTERESATI DE CIOLAN.AMBITII SI ORGOLII FARA A AVEA VREO LEGATURA CU POPORUL.SANT ATAT DE PENIBILI CEI DE LA PSD SI PNL CACI MASINARIA LOR DE FURAT S-A DEFECTAT SI NU INTELEG CE S-A INTAMPLAT CA DOAR A FUNCTIONAT 20 DE ANI.NU VA MAI SATURATI DE ATATA AGONISEALA FARA MUNCA?RUSINE SA VA FIE!!!!!!! NU VA ESTE TEAMA DE DUMNEZEU ?
  • +10 (16 voturi)    
    freaky (Vineri, 11 decembrie 2009, 22:54)

    adevar [utilizator]

    imediat se gasesc 500000 de voturi cu jeoana.. defapt cele cu PSD s-au lipit cand au fost aruncate in urna, si de-acolo a aparut eroarea. jeoana a fost sigur ca tre sa castige. dar uite ca i-a iesit cu virgula. acuma da-i si dezlipeste tu voturi..
  • +4 (6 voturi)    
    Cititi pe impactnews ...... (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:37)

    Atentul [anonim]

    ce spune Corina Dragotescu !!!!

    La citeva mii de voturi nule , pe un judet , se constata pina in 100 de voturi nule care sunt in fapt valabil exprimate !

    Si , ca sa -i puna pe jegurile pesediste pe jar , din media aia de 100 de voturi recuperate ca fiind valabile , cel furat a fost .... Basescu !!!
  • +7 (9 voturi)    
    renumarare (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:45)

    situatie [anonim]

    la ora 23:30 dupa renumararea voturilor din Ilfov, Calarasi si sectoarele 3-4-5-6

    Voturi revalidate: Basescu 154, Geoana 119

    Cine a fraudat de fapt?
  • +3 (7 voturi)    
    PSD sa se duca dracului! (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:46)

    al2lea_anonim [anonim]

    impreuna cu Orban si Udrea, astia doi s-ar merita unul pe altul, cu Norica, Crin si gionel.
    Multumim dragilor nostri frati de peste granite. Acasa e aici, aici vom trai cu-adevarat si atmosfera va deveni respirabila!
  • +5 (7 voturi)    
    voturi nule (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:47)

    eu [anonim]

    Cica Basescu conduce la numarul de voturi valide din cele nule. Ar fi interesant ca Basescu sa ajuinga pe la 50.50% :)
  • +11 (13 voturi)    
    BASESCU CASTIGA RENUMARAREA :))) (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:49)

    metronom [anonim]

    pana acum, dupa renumararea a 17026 voturi nule au fost declarate valabile 151 voturi pt Basescu si 119 pentru Geoana
  • +4 (6 voturi)    
    ar fi tare (Vineri, 11 decembrie 2009, 23:56)

    gura casca [anonim]

    ca aceasta comisie ce renumara voturile sa faca acest lucru "live" un fel de BB ,daca tot sunt si vor fi contestatii si nu cred ca nu ar avea rating ,adik sa vedem si noi unde e buba, ca daca tot din buzunar platim si se vrea "transparenta" pai sa fie la vedere, tot stam cu gurile cascate ....
  • +6 (8 voturi)    
    se numara (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:03)

    bebe [anonim]

    pana la 23.30 revalidate 154 voturi base , 118 gioala
    • +3 (3 voturi)    
      YES! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:13)

      cv [anonim] i-a raspuns lui bebe

      :D
    • -6 (6 voturi)    
      ???? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 3:05)

      mimi [anonim] i-a raspuns lui bebe

      Sunt curioasa cine face parte din comisiile judetene care au "verificat" voturile nule si le-au trimis la BEC.
      Eu nu mai cred numic doar ca PDL a furat mai mult decat mi-asi fi imaginat.
      E usor sa iei din sac cateva voturi de la Basescu si sa le schimbi cu voturi nule ca mai apoi sa para ca au fost invers marsaviile.
      Eu zic ca ar fi interesant renumararea tuturor voturilor.
      • 0 (0 voturi)    
        !!! (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 9:44)

        meme [anonim] i-a raspuns lui mimi

        Eu zic ca ar fi interesant sa numaram toate voturile exprimate la toate alegerile din '90 incoace.
        Si sa se rejoace toate meciurile de fotbal pe care le-a pierdut romania.
  • +10 (10 voturi)    
    Apropo de declaratii (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 0:49)

    lorysor [utilizator]

    Am si eu o intrebare, dc am votat in sectie speciala si am completat o declaratie, datele mele din buletin sunt toate bine mersi pe declaratia respectiva. Si dc partidele primesc copii dupa aceste declaratii, dupa ce se termina balciul cu algerile, ce se va intampla cu copiile astea?
    Adica dc datele mele ajung bine mersi la partide, cine poate sa imi garanteze ca ele nu vor fi folosite si mai tarziu ptr o candidatura, la o nevoie urgenta a partidului. E legal????
    • -6 (8 voturi)    
      data viitoare stai acasa (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:34)

      dan [anonim] i-a raspuns lui lorysor

      data viitoare stai si voteaza acasa, data alegerilor se stia cu cateva luni inainte, lasa oamenii sa verifice daca nu ai votat si in alta sectie!
      • 0 (0 voturi)    
        Imi faci tu buletin de Bucuresti? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 10:03)

        lorysor [anonim] i-a raspuns lui dan

        Locuiesc si lucrez in Bucuresti, doar ca nu am casa ci stau si eu cu chirie. Crezi ca imi face cineva buletin de Bucuresti?
        Iar casa bunicilor care m-au crescut de mica si unde am buletinul a fost nationalizata si dupa 12 ani de proces ne-a luat-o av Hassotti fratelele senatorului, impreuna cu toata mafia rosie din tribunal, curte de apel, etc. Fara sa aiba acte de proprietate pe ea. Asa ca nu am unde sa ma duc sa votez acasa.
        Imi pare rau, dar eu continui sa votez, chiar daca vreti sau nu vreti. Eu sunt de acord sa se elimine frauda, dar nu uitati ca sunt si oameni care nu pot sa voteze in localitatea de domiciliu.
  • +7 (7 voturi)    
    fraudare (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 1:29)

    eu [anonim]

    Sunt de acord ca acasta contestatie vine din partea unui partid care a introdus in constiinta romanilor termenul de frauda si ca imaginea Romaniei in lume are de suferit. In acelasi timp sunt de parere ca trebuie inceput de undeva, trebuie sa fie demonstrat, pentru viitoarele alegeri, ca nu mai este atat de simplu sa furi voturi si ca exista sansa de a fi pedepsit pentru incalcarea legii. Este doar o speranta ca din aceasta mocirla a frudarii va iesii ceva bun pt viitor
  • -5 (7 voturi)    
    Cainii latra, calul trece (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 3:18)

    Bulanus redivivus [anonim]

    Romania e un seif in care ne-am pus toti sperantele si unii...durerile trecutului.
    Doi hoti primesc acest pont si se apuca sa dea spargerea.
    Hotul mai mare cu mai multa experienta se misca mai incet.
    Hotul mai mic dar cu mai multe maini se misca mai repede.
    Pana sa dea spargerea, prieteni buni.
    La impartirea prazii, dusmani de moarte.
    Pagubasii se cearta pe intrebarea:Cine a furat mai mult?
    Morala: Pagubasul moare de grija hotilor,
    hotii mor de grija lor.
    Apropo, care e treaba cu baietii aia de la Cotroceni
    care si-au luat-o pe carca doar pentru ca nu stiau ca nu e bine sa dai cu piatra-n geam cand doarme Voda? Nu e un deja-vu? Bafta.
    • 0 (0 voturi)    
      Tin cu Base ca sa nu iasa Gio... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 9:27)

      Florin J. [utilizator] i-a raspuns lui Bulanus redivivus

      fiindca il vad in spate pe Iliescu dar daca as avea alta optiune as folosi-o pe aceea.

      M-am scarbit de tot ce am vazut si la OTV si la Realitatea + Antena 3 fata de ce cu adevarat in strada.

      Adevarul e ca ambii au furat.

      Baietii de la PSD sunt experti in manipulare pana la urna de vot fiindca au raspandire

      iar

      Baietii de la pdl de la urna de vot incolo findca au puterea.

      A mai constatat cineva schema asta?
  • 0 (0 voturi)    
    contestare pasul 2 (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 5:36)

    ionica fara frica [utilizator]

    Buletinele de vot, facute pachetzel, sint trimise din teritoriu spre Bucuresti. Daca dupa numarare, nu le iese pasientza psd-ilor, stiti cu totii ce urmeaza: CONTESTAREA RENUMARARII. Ca vorba aia, cine a supravegheat transportul buletinelor? PDL, ca pdl e la putere! Saracutzu psd nu a avut atitia oameni la supraveghere cite pachete cu buletine. (Sper ca prin postarea mea nu le-am dat psdeilor o idee.) Si iaca asa mai trece o saptamina si inca o saptamina
  • 0 (0 voturi)    
    free country (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 6:43)

    manix [anonim]

    Nu vad ce rost mai au aceste alegeri caci tot comunistii conduc aceasta tara,cu banii acestia cu care se organizeaza alegeriile s-ar putea face altceva ptr.oameni saraci din Romania.O solutie ar fi descentralizarea si organizarea teritoriala a tarii in provincii care sa se guverneze singure si sa se autofinanteze.Eu nu mai vreau ca banii din impozitele mele sa se duca la Bucuresti si sa ramina pe plan local.In tara asta totul pleaca de la coruptie de aceea suntem ultimi din Europa si suntem rusinea Europei.Aplicati proclamatia de la Timisoara si atunci tara va merge intr-o directie buna.FREE BANAT.
  • 0 (0 voturi)    
    renumarare voturi nule (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 7:24)

    bunescu gabriela [anonim]

    Dupa renumararea a17026 voturi nule , aseara la ora 23,30 minute , situatia era asa: valabil exprimate Basescu :151; Geoana : 119; sursa :impactnews.ro Corina Dragotescu ; no comment !!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Odiseea romaneasca (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 7:30)

    Leon [anonim]

    Numaratoarea voturilor nule este doar prima proba impusa micului Hercule autohton. Vor urma altele si altele cerute de partidul linistei nationale. Ultima va fi, fara indoiala, sa i se numere oale lui nastase. CCR va face o estimare, iar daca numaratoarea va coincide cu aceasta estimare, CCR va da decizia irevocabila de a se repeta alegerile, cu penalizare 10 % pentru Hercule pentru ca a fraudat alegerile.

    Vi se pare ca bat cimpii? Nu o fac cu nimic mai mult decit onorata CCR care a dispus renumararea voturilor nule, in conditiile in care acestea nu depaseau cu mult media voturilor nule din ultimii 20 de ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Scenariu (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 8:27)

    Ccoto [utilizator]

    Teoretic, daca dupa renumararea voturilor nule se ajunge la concluzia ca au fost anulate mai multe voturi valabile pentru Basescu, ar trebui ca actiunea depusa de PSD la Curtea Constitutionala sa se incheie pentru ca asta demonstreaza implicarea PSD in frauda. Orice alte contestari nu mai trebuie verificate de CC.
  • 0 (0 voturi)    
    prostia doare (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 9:26)

    laur [anonim]

    fantastic! trebuie sa fie absolut disperati psd-istii ptr ca prin aceasta campanie de contestare a validarii alegerilor prezidentiale si-au devoalat absolut toate modalitatile de fraudare . daca prin absurd ar trebui renumarate toate sectiile speciale pai atunci ce credeti ca s-ar intampla in judetele : teleorman , dolj, olt , arges , galati , vrancea , buzau , salaj , calarasi , ialomita , giurgiu , braila , constanta , vaslui , iasi , suceava , botosani , etc ? in judetele astea oare cine a castigat sectiile speciale ? ia hai sa luam CNP-urile persoanelor de pe listele speciale , declaratiile pe propria raspundere si sa facem plangere penala impotriva lor . oare cine credeti ca ar pierde prin acest procedeu juridic ? de ce psd-ul nu s-a dus in instanta cu toate "dovezile" ? oare ptr ca s-ar autodenunta ? si o ultima intrebare . oare de ce oameni superpotenti pe plan local gen oprisan si mazare au pus batista pe tambal ? stiu ei ceva ce noi nu stim ?
  • 0 (0 voturi)    
    si? (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 10:16)

    luca [anonim]

    cum stam cu numatatoarea?
    daca Basescu iese si aci castigator, la ce ne mai asteptam?


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version