Surse: Traian Basescu incearca sa-l convinga pe Mugur Isarescu sa accepte functia de premier

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 10 decembrie 2009, 21:31 Actualitate | Politic


Traian Basescu incearca sa-l convinga pe guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, sa accepte functia de premier. In schimb, seful statului ii ofera garantia unei perioade in care sa-si pastreze si postul de la Banca Nationala, asa cum s-a intamplat in 1999-2000, scrie "Gandul", citand surse din PDL.

"Mugur Isarescu este in continuare prima optiune de premier a presedintelui Traian Basescu, desi guvernatorul BNR a trasmis deja semnale publice de refuz. Surse din PDL ne-au declarat ca seful statului incearca sa-l convinga pe Isarescu sa accepte, oferindu-i garantia unei perioade in care sa-si pastreze si postul de la Banca Nationala, asa cum s-a intamplat in perioda 1999-2000, cand acesta a condus guvernul CDR. Sursele citate ne-au spus ca, la randul sau, guvernatorul, daca va fi convins sa ia macar in considerare oferta, ar dori sa aiba in spate un guvern politic puternic, format nu doar din PDL si UDMR, ci si din alte partide, fie PNL, fie PSD", scrie Gandul in editia electronica.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



















12289 vizualizari

  • +11 (51 voturi)    
    Poate se mai gandeste... (Joi, 10 decembrie 2009, 21:41)

    Nicolae [anonim]

    Poate se mai gandeste domnul Guvernator. Inclusiv la faptul ca datoreaza poporului roman acest "sacrificiu".
    • +29 (39 voturi)    
      - (Joi, 10 decembrie 2009, 21:52)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      si de ce ma rog ar avea ceva de datorat poporului roman?
      • +7 (23 voturi)    
        ... (Joi, 10 decembrie 2009, 23:28)

        Opposite [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Sunt convins ca Isarescu ii va pune pe moguli cu botul pe labe!

        Asta este asul din maneca Domnului Presedinte Traian Basescu, Dumnezeu sa-l aiba in paza!
        • -23 (29 voturi)    
          plangand (Joi, 10 decembrie 2009, 23:57)

          dinu patriciu [anonim] i-a raspuns lui Opposite

          Alegerile au fost fraudate.
          Sa-ti fie rusine, Traian Basescu!
          • +11 (11 voturi)    
            mda (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:40)

            Anonimul [utilizator] i-a raspuns lui dinu patriciu

            Stai linistit ca si Geoana a fraudat la greu, a pierdut la propriul joc.
            • +3 (3 voturi)    
              Geoana nu a fraudat (Vineri, 11 decembrie 2009, 8:38)

              tyla [utilizator] i-a raspuns lui Anonimul

              Hrebe s-a ocupat, pentru ca Geoana sa poata jura cu mana pe biblie ce el n-are cunostinte ca asa ceva s-a intamplat.
          • +7 (11 voturi)    
            plangand (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:12)

            DraSan [utilizator] i-a raspuns lui dinu patriciu

            Alegerile au fost fraudate.
            Sa-ti fie rusine, Mircea Dan Geoana!

            asta asa...doar ca sa existe echidistanta ;)
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Vineri, 11 decembrie 2009, 11:59)

            Opposite [anonim] i-a raspuns lui dinu patriciu

            5 milioane de romani au inteles misiunea providentiala a Domnului Presedinte Traian Basescu, Dumnezeu sa ni-l puna-n frunte!

            Sa-ti fie rusine pentru asemenea insinuari, Dinu Patriciule.

            Las c-o sa aiba grija de tine criza economica chiar de o sa-l punem pe Domnul Nostru de la Finante, Prea-Expertul Pogea Premier ca s-o ajute!

            O sa pierdeti cu milioanele de euro tu si ceilalti moguli si noi o sa radem de pe margine cu ajutorul de somaj de la FMI in brate! HA-HA!
        • +2 (4 voturi)    
          Si cum va face el asta? (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:12)

          bgd [anonim] i-a raspuns lui Opposite

          Are vreun vaccin anti-moguli...sau vreo arma anti-moguli?
          Asul din maneca lui Basescu este de fapt o prostie... Isarescu trebuie sa stea acolo unde este el acum. Ala e domeniul lui...asta face el cel mai bine. Pt ce sa scoti un om de pe un post unde da randamnt 100% si sa-l pui pe altul unde da un randament mai mic...iar BNR-ul ramane fara persoana cu cea mai mare incredere in randul oamenilor. Daca o sa ajungem sa ne indoim si de corectitudinea BNR-ului (si eu incep sa ma indoiesc deja...) o sa fie foarte rau pt noi.
          A mai fost o data un experiment cu Isarescu...de ce sa-l repetam?
          Sunt atatia oameni capabili si cu experienta....pt ce sa-l murdarim mai tare pe Isarescu?
          • 0 (0 voturi)    
            E criza mare (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:17)

            Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui bgd

            Este cel mai bun in momentul acesta pentru functia de premier, nu da randament 100% dar nici nu este nul ca ceilalti
          • +1 (1 vot)    
            Raspuns la ,, si cum va face el asta"? (Vineri, 11 decembrie 2009, 10:24)

            Margot [anonim] i-a raspuns lui bgd

            Asa cum a facut si in anul 1999,iar Isarescu a demonstrat ca nu este u experiment, ci un specialist foarte capabil si cu foarte multa autoritate.Trebuie sa scoata tara din mocirla in care a bagat-o politicienii,iar Basescu sa se tina de cuvant si sa reduca Parlamentul care este format numai din trantori. Romaniei ii trebuie ,,dictatura'' pentru a-si reveni din prostie,altfel suntem pierduti in vecii vecilor amin.
        • +5 (5 voturi)    
          ei, nici chiar asa :) (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:47)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Opposite

          nu stiu daca conceptul de mogul se vede la fel si de jos si de sus.
          Oricum Isarescu daca va ajunge premier se va ocupa de probleme si mai putin de indivizi particulari.
        • 0 (16 voturi)    
          De ras (Vineri, 11 decembrie 2009, 5:07)

          Emil Stamate [anonim] i-a raspuns lui Opposite

          Ce de lingai, mi se face scarba de astia pro-Base
          • -3 (7 voturi)    
            Ai dreptate (Vineri, 11 decembrie 2009, 8:27)

            Ives [utilizator] i-a raspuns lui Emil Stamate

            iti dau dreptate. Foarte multi manelari, cocalari si mancatori de mici il mai pupa in fund pe Basescu. Foarte bun la diversiuni si la provocat scandal Basescu asta. Nu pot sa conduc tara ca nu ma lasa mogulii din presa si cercurile de interese, ce idiot. Peste 5 ani, o sa isi dea seama multi, ce persoana incompetenta a fost aleasa in functia de presedinte, timp de 10 ani. Istoria ne va spune.
            • +1 (1 vot)    
              mai bine mergi la Vantu la relaxare (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:26)

              visio [anonim] i-a raspuns lui Ives

              ti-ar prinde bine un "masaj"
          • +1 (1 vot)    
            mai bine mergi la Vantu la relaxare (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:27)

            visio [anonim] i-a raspuns lui Emil Stamate

            poate iti face si un "masaj"
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Vineri, 11 decembrie 2009, 12:01)

            Opposite [anonim] i-a raspuns lui Emil Stamate

            Taci infidelule ca te trazneste Domnul Nostru Presedinte Traian Basescu, Iisus Hristos sa-l aiba in paza ca tare intelept mai e el, marinelu!
        • 0 (0 voturi)    
          pardon: asii din maneca (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:37)

          didi_77 [utilizator] i-a raspuns lui Opposite

          ...Basescu a avut si are mai multi asi in maneca! ca doar de asta a "castigat" alegerile. a demonstrat cat poate si cat de multa putere are! Din pacate o foloseste in alte scopuri si nu in cele care reprezinta interesul poporului roman.
          Domnul Guvernator Isarescu va fi o noua victima in cazul in care va accepta postul de Prim Ministru SUB Basescu!
        • 0 (2 voturi)    
          Mogulii obsesia prostilor (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:50)

          OVE [anonim] i-a raspuns lui Opposite

          De ce sunt moguli doar Voiculescu, Vantu si Patriciu? Fiindca au fost singurii care s-au opus lui Basescu!
          De ce nu sunt moguli urmatorii:
          - Familia Paunescu, detinatori B1TV?
          - Dan Diaconescu de la OTV
          - ceilalti 300 de milionari ai Romaniei, inclusiv Videanu, Berceanu, Blaga etc?
          Pentru ca nu se opun lui Basescu!
          In fapt cei 3 bogatasi se opun din prostie noii dictaturi de dreapta ce va sa vina, deoarece e si in interesul lor, iar poporul o aproba din prostie, fiindca nu stie ce inseamna.
          Sa facem lumina:
          Dictatura de dreapta: Puterea politica este dreptul celor bogati, care-si apara astfel bogatiile obtinute prin orice mijloace, adesea ilegale, de saraci. Dictatura de dreapta se manifesta prin:
          - saracii nu mai au acces la puterea politica. Orice partid de stanga pe care acestia ar incerca sa il constituie fiind declarat ilegal. Atentie! PSD nu prea e partid de stanga!
          - sindicatele sunt ilegale
          - saracul e doar un sclav al carui drept politic sau social nu conteaza
          Situatia la noi acum:
          - datorita votului uninominal este exclusa accederea in Parlament a oricarui nou partid
          - micsorarea numarului de parlamentari va permite bogatilor sa ii controleze mai bine
          - sindicatele din domeniul privat sunt ca si inexistente, cele de la bugetari inca misca
          - firmelor mici li se da in cap din start ca sa nu faca probleme bogatilor
          Sa traiti bine bogatilor! V-au pacalit fraierilor!
          Talibani portocali
          • -1 (1 vot)    
            teoria conspiratiei (Vineri, 11 decembrie 2009, 11:51)

            soso [anonim] i-a raspuns lui OVE

            te-ai gandit tu bine!
            a mers bine pana acum sistemul?
            cati baroni locali avem in parlament?
            CARE A FOST CEL MAI BUN PRESEDINTE POSTDECEMBRIST DE PANA ACUM?
            vrei masuri sociale? - muta-te in Cuba, numai masuri sociale au acolo!

            ps: ai viziunea unui cal cu capastrul pe ochi!
      • +2 (2 voturi)    
        ce anume? (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:51)

        sieu [anonim] i-a raspuns lui anonim

        DA buna intrebare, ce ne datoreaza ?
      • -4 (4 voturi)    
        hai sa iti spun eu de ce: (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:35)

        lica [anonim] i-a raspuns lui anonim

        1.first e mason.
        2.faptul ca s-a jucat cu valutele ca si acum, romanii pierd o groaza, gindeste-te la cursul de schimb ca in rest totul e pe butuci, asa a fost tot timpul
        3. politicile fiscale, monetare. inflatia...ati uitat in ce tara traiti?
        4. in 2000 in loc ca liberalii(da tot ei) cu stolo sa faca echipa cu independentul isarescu, au impartit frateste voturile romanilor si vadim s-a dus in finala mica, romania ajungind inca o data in ghiarele comunistilor.
        5. a permis o gramada de oameni de la psd, fsn in structurile bancii(ultimul e olteanu)
        6. pr ca i se acorda o sansa sa se pocaiasca si sa introduca euro mai repede si sa fie un viitor presedinte daca va merita
        lista ramine deschisa
        • 0 (0 voturi)    
          esti pe langa (Vineri, 11 decembrie 2009, 4:45)

          I [utilizator] i-a raspuns lui lica

          Olteanu a fost propus de PSD. Nu e vina lui ca reprezentantul PSD e un zero.

          E mason? ti-ai luat pastilele?!
    • -18 (40 voturi)    
      unu (Joi, 10 decembrie 2009, 21:53)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      isarescu nu datoreaza nimic poporului roman, aceasta ineptie pdlista reprezinta inversul realitatii.
      poate gaseste baselu vreo caseta...convingatoare, altfel nu vad cum un om cu capul pe umeri il poate urma.
      • +1 (1 vot)    
        usurel (Vineri, 11 decembrie 2009, 6:58)

        break a leg [utilizator] i-a raspuns lui unu

        ai cam incurcat borcanele, ce sa zic...oare cine a "gasit" o caseta care a rulat de mii de ori pe tv-uri? sa fi fost base sau patriciu?

        in ce priveste datoria lui isarescu fata de poporul roman, aici putem fi de acord ;)
    • +23 (29 voturi)    
      Poate... (Joi, 10 decembrie 2009, 21:55)

      Dollar [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Poate ca ar fi o solutie sa se iasa din blocaj si in sfarsit sa se formeze un guvern. Dar nu cred ca guvernatorul ne datoreaza ceva. Dimpotriva, se spuna ca daca nu ar fi fost el BNR intram in mare necaz de mult. Asa ca poate noi ii datoram lui mai multe.
      Oricum, ar fi o solutie buna.
    • +17 (19 voturi)    
      cred ca ... (Joi, 10 decembrie 2009, 21:57)

      beno [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      avem mai multa nevoie de el la BNR decat ca prim...
      • +10 (18 voturi)    
        lasati-l la BNR... (Joi, 10 decembrie 2009, 22:50)

        me and myself [anonim] i-a raspuns lui beno

        foarte adevarat!

        daca n-ar fi fost el la BNR cand a avut loc atacul asupra leului, atunci am fi patit la fel ca ungaria sau ca polonia....

        lasati-l la BNR, ne ajuta mult mai mult decat ne dam noi seama ;-)
        • +9 (9 voturi)    
          ce a patit polonia? (Joi, 10 decembrie 2009, 23:21)

          dan [anonim] i-a raspuns lui me and myself

          am fi patit ca polonia... vb fara sa stii: polonia nu a intrat in recesiune, si nu a avut nici o depreciere a monedei nationale
          • 0 (0 voturi)    
            poti afla singur (Vineri, 11 decembrie 2009, 21:26)

            me and myself [anonim] i-a raspuns lui dan

            dan, eu iti propun sa te mai documentezi...

            e vorba de ultima saptamana din octombrie cand zlotul s-a deprecitat cu 17% in raport cu dolarul si cu mai mult de 10%, raportat la euro.

            overall zlotul a scazut cu aproximativ 30% fata de dolar in octombrie.
            lucru care se putea intampla si in romania, daca nu aveam un guvernator ca isarescu.

            hai sa ne documentam mai mult inainte de a ne contrazice, okay?
    • +8 (12 voturi)    
      Zau? Si tu ce datorezi? (Joi, 10 decembrie 2009, 21:57)

      axel [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Nu mai bine te-ai inscrie tu la postul de premier pe asa vremuri?!

      Lasa omul in pace, cu asa politicieni nu are rost sa moara inainte de vreme. A zis omul ca face infarct daca are peste 50 de ani!
    • +6 (8 voturi)    
      sper sa nu fie obositor (Joi, 10 decembrie 2009, 21:57)

      mosu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      nu poti fi dator unui popor care nu stie sa (te) indatoreze. suntem condusi de oamenii pe care-i meritam (e o chestiune general valabila). nu faci lucruri/le din obligatie. de obicei (acestea) ies prost. noi ne batem joc de tare asta de 20 de ani (AJUTATI; e drept...) si acum cautam SALVATORI pe care sa-i obligam la obligatii. NIMENI nu este obligat sa face "ceva" decat atunci cand ESTE (fortat). tot ceeace ne reprezinta este "mizerabil". priveste in jurul tau (in general) si gaseste efectele unui gest frumos (daca l-ai facut). exceptiile sunt aruncate, ascunse, uitate. traim, am fost educati sa traim "repede". dorim sa-i prindem pe cei din vest "din urma". EDUCATIE (impusa) ERONATA. tanjim la lucruri fara (de) valoare pline de paloare. ne vindem (si aici e vorba de TIMP/VIATA si nu de termenul "tara") pentru NIMICURI. TIMPUL este pierdut doar daca incercam sa-l intrecem. lucrurile se fac la vremea lor iar bucuriile trebuie cautate acolo unde sunt nu acolo nu (ne) dorim sa fie. sper sa nu accepte. astsfel ne va fi mai greu, mai rau si va fi mai RAU dar astfel de vom CURATA de MULTA MIZERIE si poate vom invata ceva in folosul celor ce vor veni. un cuvant pentru cei "ce ne conduc": VA BATETI JOC DE VOI PRIN NOI nu doar pentru ca "va bateti joc de NOI prin VOI" e prea banal. o seara placuta. 9. celorlalti.
    • -2 (20 voturi)    
      Mai bine s-ar gandi Basescu (Joi, 10 decembrie 2009, 22:29)

      jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

      sa ia o barca si sa plece in lume.Voi credeti ca un om de calibrul domnului Guvernator se coboara la nivelul lui Basescu,Boc sau al PD-L?
      • 0 (16 voturi)    
        corect (Joi, 10 decembrie 2009, 23:02)

        piratul [anonim] i-a raspuns lui jaffu

        sustin cele scrise de tine
    • +4 (10 voturi)    
      Destul de grav (Joi, 10 decembrie 2009, 22:55)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      M-am uitat la antena3 de curiozitate. Oameni buni, mi se pare ca avem o mare problema aici, chiar periculoasa. D-l Basescu incearca sa bata acest cancer prin metode democratice. Am vazut cum au inscenat demonstratia din Cotroceni, cum au inscenat speriatul studentilor din Regie. Ne apropiem de metodele nazistilor de inscenare impotriva evreilor. Apoi ei le dau pe post ca fiind facute de simpatizantii Basescu.Pe mine deja nu ma intereseaza Basescu, ci mi-e frica pur si simplu sa traiesc alaturi de oamenii astia. Clar ca vreau si eu democratie, dar nu cu orice pret. Astia sunt in stare de orice. Apoi Basescu nu va putea sa-i bata.
      • -4 (12 voturi)    
        foarte grav (Joi, 10 decembrie 2009, 23:24)

        dan [anonim] i-a raspuns lui andrei

        nu te intrebi de ce aceasta manifestatie spontana a fost reprimata si cea de la piata universitatii de pe 1 dec nu ? inceearca sa gandesti singur! mai poti sau ai uitat? ce bine ar fi daca si creierul ar fi un muschi... care s-ar atrofia daca nu e utilizat...
        • +2 (4 voturi)    
          Asa! (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:11)

          Caesarus [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Nu cred ca intra in atributiile presedintelui sa reprime manifestatii care nu au primit aprobare... e de competenta politiei sau jandarmeriei!

          Intelegeam daca in acelasi timp si in acelasi loc erau doua manifestatii fara aprobare una facuta de sustinatorii PDL si una de cei ai PSD... iar politia si jandarmeria ii arestau doar pe cei de la PSD, atunci puteam sa discutam despre chestiuni nasoale si de cum PDL-ul controleaza politia si / sau jandarmeria.

          Pana atunci eu zic sa va linistiti, voi cei care vedeti doar conspiratii peste tot!

          Seara buna!
          • -1 (1 vot)    
            in cluj (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:04)

            atreus [anonim] i-a raspuns lui Caesarus

            manifestatia anti-comunism a fost oprita pentru ca nu avea aprobare.
        • +2 (4 voturi)    
          Manipulatilor, treziti-va o data !!! (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:59)

          ZatmacaZ [anonim] i-a raspuns lui dan

          Cea de la Piata Universitatii a avut aprobare, pe cand cea de la Leu nu a avut, ba chiar au fost si la jandarmerie ieri sa se intereseze ce trebuie pentru aprobare (taranii rebeli care cica "e" studenti, pe vremea mea aratau altfel studentii), li s-a spus ce trebuie facut dar nu au facut cererea de aprobare.

          Ce nu stiti voi astia care credeti ca se va putea striga ceva ProComunism, Pro Iliescu sau Pro Mircea Geoiana in Timisoara sau Bucuresti este ca niciodata in fapt nu se poate striga asa ceva, decat poate prin Teleorman sau Olt pe undeva pe vreo ulita cu multe carciumi.
          Singurii care au strigat Pro Comunism sau Pro Iliescu au fost minerii si a iesit cu scandal.

          Daca se da aprobare pt o manifestare Pro Comunism, Pro Iliescu sau Pro Mircea Geoana in Timisoara sau Bucuresti va fi razboi civil pentru ca toti trecatori de pe strada vor face ce s-a intamplat si la Timisoara.

          Asta nu stiti nici voi astia manipulati si nici Nicu Banicoiu, cel care a organizat din spate protestul unor "puiuti" de comunisti disperati.
        • +5 (5 voturi)    
          draga dane, noi am fost batuti... (Vineri, 11 decembrie 2009, 3:20)

          curca [anonim] i-a raspuns lui dan

          de militia lui iliescu si erau mii de studenti. noi ceream pasnic fara comunisti, iar ei tipau ca furam linistea tarii. ne-au dat afara din tara si voi ati ramas cu linisitea...dar si cu ei.....pustii aia nu au cum sa sprijini criminalii............sa nu se lase manipulati......
        • 0 (0 voturi)    
          iti zic eu de ce (Vineri, 11 decembrie 2009, 11:09)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui dan

          pt ca de data asta au fost doi indivizi care au vrut sa treaca de cordonul de jandarmi care pazeau palatul unde se afla presedintele romaniei in functie. practic nu s-a mai manifestat ci s-a trecut la actiuni concrete care nu puteau fi lasate fara interventia jandarmilor. una e una, alta e alta, daca poti intelege diferenta.
    • +9 (11 voturi)    
      datornicii (Joi, 10 decembrie 2009, 23:17)

      tito [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Mugur Isarescu nu datoreaza nimik personal poporului roman...
      Cei ce datoreaza ceva poporului roman sunt politicienii....care ar threbui sa sustina un guvern care vrea binele Romaniei ...si nu sa respinga orice idee de guvern doar pt ca e Basescu presedinte....
    • -1 (3 voturi)    
      Corect (Joi, 10 decembrie 2009, 23:20)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Cata dreptate ai.....!
    • +6 (6 voturi)    
      Ba invers... (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:08)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      Eu cred ca este invers... noi ii datoram domnului Isarescu respect, fiindca a fost unul dintre putinii profesionisti care si-au vazut de treaba, a tinut leul la un nivel rezonabil si nu s-au bagat in mocirla politica.
      A ramas PDL-ul fara specialisti sau ati inteles ca e groasa rau si guvernu catastrofa boculetz a pus tara pe butuci? Nu prea merge treaba cu specialisti gen udrea si pogea????
    • +1 (1 vot)    
      ... (Vineri, 11 decembrie 2009, 8:10)

      Eclesiastul [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

      Nu stiu la ce te referi cand faci aceasta afirmatie. Mie personal mi se pare aberanta. Poate incerci sa faci un exercitiu de gandire mai riguros inainte sa scrii.
  • +5 (5 voturi)    
    Ar fi o treaba buna (Joi, 10 decembrie 2009, 21:44)

    Sandu [anonim]

    daca i s-ar da mana libera cred ca accepta
  • +8 (8 voturi)    
    Isarescu este o solutie viabila (Joi, 10 decembrie 2009, 21:44)

    Constantin [anonim]

    Sa vedem daca se intelege cu Basescu si obtine mana libera sa faca guvernul.
  • +10 (14 voturi)    
    sugestii (Joi, 10 decembrie 2009, 21:44)

    brainstorming [utilizator]

    Poate accepta si il nominalizeaza pe Lucian Croitoru la finante. Ar fi un inceput de echipa de genul "asul din maneca" pentru aceste vremuri...
  • +10 (10 voturi)    
    voi ati face asa ceva? (Joi, 10 decembrie 2009, 21:47)

    atreus [anonim]

    eu nu! un premier isi pierde popularitatea in 5 minute de la numire! si eu as vrea ca isarescu sa fie premier dar eu cred ca va fi greu sa-l lamureasca
    • +4 (4 voturi)    
      Ce treaba are popularitatea? (Joi, 10 decembrie 2009, 23:08)

      iancu [anonim] i-a raspuns lui atreus

      In primul rand pe Isarescu nu il intereseaza popularitatea! Nu o sa candideze niciodata pt un fotoliu pt care are nevoie de voturi! In al doilea rand, pe termen mediu, un premier, daca faca treaba buna isi poate recastiga popularitatea pierduta la inceput!!
      • +2 (2 voturi)    
        arata-mi (Joi, 10 decembrie 2009, 23:31)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui iancu

        care premier a castigat in popularitate pe parcursul guvernarii?
        Adevarat, nu are nevoie de voturi dar oare i-ar place sa fie injurat permanent pentru toate problemele din romania... Misie ingrata misia de premier...
      • 0 (0 voturi)    
        Termen mediu (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:39)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui iancu

        crezi ca poporul tine minte atata vreme?
  • +4 (8 voturi)    
    daca dispar banii (Joi, 10 decembrie 2009, 21:48)

    kalu [anonim]

    din BNR suntem distrusi. Ratingul de tara va fi 0 barat si vom intra in colaps.
    Cel mai tare ar fi sa ramana Olteanu guvernator in locul lui...
    • +4 (4 voturi)    
      Nu iti fa griji... (Joi, 10 decembrie 2009, 23:10)

      alin [anonim] i-a raspuns lui kalu

      Banii nu dispar, decat daca Vantu e guvernator!!! Unde sa dispara banii? BNR-ul nu e nu stiu ce fond de investitii...are alte reguli, sau mai bine zis are reguli!!! Esti copil...
      • +1 (1 vot)    
        mai desteptule (Vineri, 11 decembrie 2009, 8:59)

        kalu [anonim] i-a raspuns lui alin

        adica sunt cheltuiti "fara numar" "smart guy"
  • -3 (9 voturi)    
    Io's mai tare ca Gindul... (Joi, 10 decembrie 2009, 21:51)

    Claude [anonim]

    Am speculat aceasta tentativa inca de luni!
  • +6 (8 voturi)    
    De ce datoreaza? (Joi, 10 decembrie 2009, 21:52)

    silviu [anonim]

    Este mult mai important ajutorul pe care-l acolo unde este decat ca premier.
  • +3 (11 voturi)    
    ... (Joi, 10 decembrie 2009, 21:54)

    mihai_w [utilizator]

    sa vedem ce mai macane acum Floricel despre guvernul lui base, daca zice si de Isarescu ca e marioneta lui Basescu devine mai penibil decat prostanac
    • +1 (7 voturi)    
      sigura solutie a lui Basel (Joi, 10 decembrie 2009, 22:42)

      io [anonim] i-a raspuns lui mihai_w

      e sa faca repede ceva caci oricum el ne-a bagat in Kkt.
      • -1 (5 voturi)    
        perfect adevarat (Joi, 10 decembrie 2009, 23:26)

        dan [anonim] i-a raspuns lui io

        perfect adevarat ce spui, dar prea putini si-au dat seama inainte de 6 dec
  • +8 (16 voturi)    
    SUPER (Joi, 10 decembrie 2009, 21:55)

    kata70 [utilizator]

    ...ar fi ceva....cred ca domnul Presedinte Basescu tocmai a gasit viitorul presedinte al Romaniei moderne..

    acum inteleg de ce psd & alianta se baga atit in seama: sint ISTORIE deja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))
  • +11 (13 voturi)    
    Nu datoreaza nimic (Joi, 10 decembrie 2009, 21:59)

    Maverick [anonim]

    Cred sincer draga connational ca poate noi datoram ceva domnului guvernator si nu el noua. Nu era el ne duceam la gara cu clasa asta politica cu tot. Hai sa o spunem pe a dreapta: cam singurul(impreuna cu echipa sa) care chiar a facut ceva pentru tara asta - a tinut-o in viata; pe tar si pe noi
  • +3 (5 voturi)    
    stati asa (Joi, 10 decembrie 2009, 21:59)

    carmabox [anonim]

    Pana una-alta avem un premier Negoita la rand.
  • +16 (18 voturi)    
    Wow (Joi, 10 decembrie 2009, 22:01)

    Andro [anonim]

    Isarescu este unu' dintre foarte putinii oameni competenti din Romania.

    Eu sper sa accepte si sa faca un guvern din tehnocrati (fara de-alde berceanu, pogea, udrea, si alte ciudatenii ale PDL, PNL, PSD)
    • -8 (8 voturi)    
      ...? (Joi, 10 decembrie 2009, 23:06)

      piratul [anonim] i-a raspuns lui Andro

      ce anume te determina sa'l consideri asa competent??..este un hot mai mare ca basescu..tine un curs tampit leu-valuta pt a proteja bancile si a defavoriza EXPORTUL!!!
      ai idee cat de bine ar prinde romaniei ca de maine cursul sa fie 55 ron/eur???? somajul ar scadea drastic..insa bancile ar fi pe minus!!!cu el premier ar fi mai rau!
      • 0 (0 voturi)    
        logica.... (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:23)

        benois [utilizator] i-a raspuns lui piratul

        la exporturi e adevarat ce zici. faza cu bancile detaliaz'o...sunt curios de rationament!
      • 0 (0 voturi)    
        logica de Vanghelie (Vineri, 11 decembrie 2009, 15:35)

        riddlekey [utilizator] i-a raspuns lui piratul

        Romania nu exporta cat ratele cu buletinul la banci!!! Majoritatea creditelor sunt date in Euro, bancile daca nu incaseaza ratele isi incaseaza politele de asigurare pentru credite si atunci sa vezi colaps!
        Cum sa scada somajul? Poate doar numarul de locuitori in viata sa scada, dupa scenariul tau mirobolant!
  • +5 (15 voturi)    
    s-o punem de-o petitie online (Joi, 10 decembrie 2009, 22:02)

    Lucian [anonim]

    ... ptr a-l convinge pe Isarescu sa accepte.
    • -3 (5 voturi)    
      Petitie? Ma faci sa rad...uite adevaratele motive (Joi, 10 decembrie 2009, 22:07)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      In ultimele zile observ miscari dar si declaratii ingrijoratoare venite din partea celor mai buni specialisti in finante din Ro.
      Am gasit un site unde este explicat acest fenomen. E grav! Cititi si spuneti-va parerea pe urma:

      http://lorylex.wordpress.com/2009/12/07/planul-bancherilor-straini-pentru-romania-anului-2010-grav-dar-predictibil/
      • 0 (2 voturi)    
        Doamne.... (Joi, 10 decembrie 2009, 23:00)

        Cristina [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Cum poti sa citesti asa niste facaturi ? Asa vorbeste un bancher, fara nici un termen de specialitate ? Si o florareasa stie mai multa economie decat asta care a scris dialogul.
        E normal sa se faca declaratii dupa alegeri Vrem sa stim cum stam, daca au fost imbunatatite cifrele sau chiar stam mai bine decat se astepta FMI. Plus ca e un indemn si pentru politicieni sa ne spuna verde in fata ce urmeaza. Acum e momentul !
      • +2 (4 voturi)    
        nu va chinuiti (Joi, 10 decembrie 2009, 23:04)

        incendius [anonim] i-a raspuns lui Florin

        e o aiureala sinistra despre cum capitalismul veros urmeaza sa puna mana pe o romanie adusa la stadiul de outlet.

        niste gugumanii mari cat capul lor si numai un om cae n are nici o idee despre ce e aia o banca ar sta sa creada asa ceva
      • +2 (4 voturi)    
        imi pare rau ca am pierdut 2 minute sa-l citesc (Joi, 10 decembrie 2009, 23:19)

        XXX [anonim] i-a raspuns lui Florin

        nu va obositi sa-l cititi. Probabil bancherul respectiv e de la banca Gula, Vanghelie, camatarii & associates. Numi dai banii iti iau gatul, sa moara mama mea de nui asa.
      • +2 (4 voturi)    
        Esti naiv... (Joi, 10 decembrie 2009, 23:37)

        anca [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Povestea aia e ieftina. Daca cauti pe net teorii conspirationiste o sa gasesti aceleasi povesti si pt USA si aproape orice alta tara!! Valoare imobiliarelor e data de piata..daca nu are nimeni bani sa cumpere(cetateanul) toate stau jos. E plin in America de case si nimeni nu el cumpara!!! Nu vrea nimeni sa cumpere America?! La un curs de 5 ron nu mai putem plati nimic, nici creditele de consum, care sunt garantate cu buletinul...intelegi mai draga?? Economia se va duce la vale de tot si imobiliarele nu isi vor reveni nici in 20 de ani!! Pe de alta parte, de ce nu au cumparat bancherii acum 10 ani cand un apartament era 10000 de euro?? Nu aveau bani?!?!
        In concluzie, articolul ala e poveste de adormit copii...si tu esti manipulat daca crezi ce scrie acolo!!!!!
    • -1 (1 vot)    
      ...? (Joi, 10 decembrie 2009, 23:07)

      piratul [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      scuze..5,5 RON/euro
  • -4 (8 voturi)    
    daca e un mason ptr romania (Joi, 10 decembrie 2009, 22:02)

    sopirla [anonim]

    sa accepte, daca nu sa se multumeasca cu bnr.
    si cind accepta sa ni se spuna si noua cine mai face parte din liga lui masonica: nastase? geoana?
  • +6 (10 voturi)    
    si cu BNR ce facem ? (Joi, 10 decembrie 2009, 22:03)

    foxylyna [utilizator]

    Mugur Isarescu este un om extraordinar de capabil. Ar fi cel mai potrivit om pentru functia de prim ministru. Dar ce facem cu BNR ? Cine se va ocupa de echilibrul pe piata monetara ? Daca nu era Mugur Isarescu sa tina in frau dezechilibrele de pe piata nu stiu ce faceam. Sigur ca are o intreaga echipa capabila in jurul lui dar Bogdan Olteanu este viceguvernator !!! Va dati seama ? Acest om chiar nu are ce cauta la BNR !
  • -1 (5 voturi)    
    DIN SAH IN SAH POLITIC, SPRE DUBLU MAT. PE 8 ANI ! (Joi, 10 decembrie 2009, 22:05)

    sebastian vlad nicolae [anonim]

    Am asistat la o partida prelungita si spectaculoasa de sah politic care se aproprie de final. Putini realizeaza insa ca este vorba de un dublu mat, pentru 8 ani. Sah. Diferenta este ca la sahul politic intra in joc mai multe seturi de piese iar castigatorii pot fi mai multi. De asemenea, e voie sa te predai si eventual sa-ti schimbi culoarea. Noi am asistat la o partida cu piese portocalii, rosii, galbene si verzi. Portocaliile au fost in mare dezavantajati deoarece din start, rosile si galbenele s-au coalizat. Verzile, mai slabe dar sirete, i-au lasat pe ceilalti sa se bata, pentru a-si asigura un statut final de castigator. Primul sah l-au dat rosu-galebenle cand s-a difuzat filmuletul din 2004 si parea ca se aproprie de mat. Ei bine, nu a fost asa. Se pare ca rosu-galbenele sau entuziasmat prea tare si au inceput sa faca greseli catastrofale dand ocazia portocaliilor sa atace: sah la Timisoara si sah aproape mat din pupa la Vantu. Azi, aproape fara piese pe tabla de joc, rosiile si galbenele sunt in agonie. Verzile, sirete, se pozitioneaza din ce in ce mai mult in spatele portocaliilor. Unele dintre galbene au inceput deja sa isi schimbe culoarea in portocaliu. Matul se prefigureaza, probabil ca rosiile se vor preda. Din tabara galbenelor, unele se vor preda dar probabil ca majoritatea vor prefer sa isi schimbe culoarea in portocaliu. Ce se va intampla in continuare va fi insa si mai interesant !! Incet, incet, se va pregati tabla pentru urmatoarea repriza. O repriza care se va da pe o tabla de joc mult mai mica, pe care vor avea loc maxim 300 de piese in loc de 471. As spune, logic vorbind, ca cei slabi nu prea vor mai avea loc pe aceasta tabla. Fiind foarte stramt locul, in primul rand vor fi inghititi cei mici. Astfel, este de presupus ca nu vom mai avea nici galbene nici verzi sau alte culori. Acestea in urmatoarea perioada se vor colora in rosu sau portocaliu si vor intra in lupta de partea celor doua echipe.
    • -3 (5 voturi)    
      CONTINUARE (Joi, 10 decembrie 2009, 22:25)

      sebastian vlad nicolae [anonim] i-a raspuns lui sebastian vlad nicolae

      Cine, ce si cum inca nu se stie dar este cert ca vor ramane doar doua echipe. Marele avantaj al portocaliilor este ca echipa lor este cea care pregateste noua tabla de joc si va avea un rege portocaliu care va preda cu mare tam-tam stafeta… Concluzie … Daca as fi galben sau orice alta culoare, m-as vopsi repede in portocaliu. Portocaliu pentru ca vor urma 8 ani in care aceasta culoare va fi la moda ! As mai face si un pariu pentru prezidentiale daca as avea cu cine: peste 4 ani Isarescu iar peste 8 ani Ponta.
  • 0 (4 voturi)    
    sigur (Joi, 10 decembrie 2009, 22:09)

    alex [anonim]

    Isarescu e probabil singurul om din Romania cu o popularitate similara cu a lui Base', asa ca de ce sa nu il faca premier, eventual sa pice la votul de investitura (si sa se faca de ras ca si Croitoru), ori sa fie investit premier si sa il injure lumea zilnic pe toate blogurile? Base' nu are nevoie de oameni care sa ii submineze autoritatea, asa ca orice introducere in albia de porci e binevenita.

    Isarescu e bun unde e de 20 de ani, la BNR. Si acolo sa ramana.
  • -2 (8 voturi)    
    un fleac sint niste ciuruiti nu mrerita atentie. (Joi, 10 decembrie 2009, 22:10)

    alina [anonim]

    gasti de psd-isti adunati de caty si banicoiu sa faca tumbe mediatice, nimic deosebit.au ales tineret sa dea bine la ciuleadra lor.
    • -1 (3 voturi)    
      Inavata fa sa citesti (Joi, 10 decembrie 2009, 22:41)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui alina

      NU de alta dar arunci cu noroi pe pagina gresita. Sefii tai nu de articolul asta vorbeau.

      PS: De ce HotNews publica postari care nu au a face cu articolul de fata?!
  • +5 (5 voturi)    
    Eu zic sa ramina la BNR (Joi, 10 decembrie 2009, 22:15)

    Radu [anonim]

    De ce ar trebui sa fie Mugur Isarescu premier ?

    De ce nu lasam oamenii capabili sa lucreze acolo unde au avut si au cea mai mare performanta ?

    Ar fi interesant, dar cred ca Domnul Mugur Isarescu este exact pe postul potrivit Domniei Sale.

    Chiar nu mai exista in RO si alti oameni capabili pentru functia de premier (exclus aici oportunistii si fripturistii ! Si nu ma refer la un anumit partid anume...)

    Imi doresc sa avem un premier cu o mina de fier, care sa vina cu masuri anti-criza FORTE !

    De departe, dar totusi foarte aproape,
    Radu
  • +3 (5 voturi)    
    nu pe timp de criza (Joi, 10 decembrie 2009, 22:16)

    dj [utilizator]

    Acum e mult mai important sa avem oameni competenti in BNR.

    Si eu cred ca Negoita merita o sansa.
  • +1 (3 voturi)    
    Cum? vrea sprijin de la moguli? (Joi, 10 decembrie 2009, 22:20)

    Piciu' [anonim]

    Adica Isarascu vrea sprijin de la moguli? Pai doar am votat ptr. anti-moguliada!!! anti-oligarhi! NAsol moment.... Dar cu candidatul Ne-coitza ce facem?
  • +1 (3 voturi)    
    Isarescu prim-ministru (Joi, 10 decembrie 2009, 22:21)

    Costin [anonim]

    Competentele lui Isarescu sint recunoscute si in tara si in strainatate. Ar fi greu pentru cineva sa il conteste. Cred ca are destula prestanta in fata lui Basescu ca sa isi impuna citiva oameni in posturile pe care le considera importante (de exemplu la finante). In acelasi timp, odata instalat ca prim-ministru lui Basescu ii va fi greu sa il indeparteze (in caz de conflict) pentru ca si-ar pierde credibilitatea.
    Problema mai mare este daca PSD si PNL vor accepta aceasta idee (pentru ca de obicei resping tot ce vine de la Basescu).
  • -5 (7 voturi)    
    BOC (Joi, 10 decembrie 2009, 22:25)

    Gabriel [anonim]

    eu il vreau tot pe Boc prim-ministru. e un om cinstit si curajos si e bine pregatit si are deja experienta
    • +2 (2 voturi)    
      Daca faci misto... (Joi, 10 decembrie 2009, 22:47)

      Iario [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

      io il vreu pe Base si PM .. economiseste bugetu salariu lu Boc..
  • +2 (6 voturi)    
    basescu maestru papusar! (Joi, 10 decembrie 2009, 22:25)

    kitto [utilizator]

    basescu vrea sa se foloseasca de isarescu..
    este un profitor!
    • 0 (4 voturi)    
      Pt. binele tau (Joi, 10 decembrie 2009, 22:43)

      florin [anonim] i-a raspuns lui kitto

      Eu zic ca este mai bine sa-l aleaga pe Isarescu decat sa nu profite si sa-l aleaga pe Vanghelie, eu zic ca profita tot poporul de un premier bun.
  • +2 (2 voturi)    
    si la BNR cine ramane? Olteanu ???!?! (Joi, 10 decembrie 2009, 22:30)

    resurse [anonim]

    de asta nu sunt de acord.
  • +1 (3 voturi)    
    Ce aveti cu bietul om? (Joi, 10 decembrie 2009, 22:38)

    DD [anonim]

    Cu ce ne-a gresit? Sa il vedem seara de seara subiect la Antene, cu "Laptopu' cu om" si Ciutacu povestindu-ne cum cand era mic Isarescu a batut o vecina pe casa scarii si alte tampenii? La ce ii trebuie sa intre direct in tir deschis?
    Sa ii fie dat jos apoi guvernul doar pentru ca vreun "politician" sa isi faca publicitate?
    • +2 (4 voturi)    
      scoate-le din lista (Joi, 10 decembrie 2009, 22:58)

      io [anonim] i-a raspuns lui DD

      scoate antelene din lista TV
      ii foarte simplu
      eu asa ma facut : afara cu toate antenele, realitatea o mai mentin inca..dar nu pentru mult timp.
      afara b1 tv..
      si o sa fi mai linistit....sa strige in ceata cei de la antene...ca deaia nu mai pot eu de ei.
  • +1 (1 vot)    
    dar Negoita? (Joi, 10 decembrie 2009, 22:43)

    Ago [anonim]

    Sa intelegem ca Basescu a renuntat deja la Negoita? Asa repede? Pentru ce incearca sa-l convinga pe Isarescu? De ce acum si nu inainte sa-l propuna pe Negoita?
    Doar citeva intrebari ... insa ceva nu imi este clar.
  • +1 (1 vot)    
    da (Joi, 10 decembrie 2009, 22:55)

    io [anonim]

    ar fi minunat
    daca il lasa sa isi aleaga inca 3 ministrii..la finante, industrie si muncii...ar fi nemaipomenit.
  • +2 (2 voturi)    
    Sunt eu cu Basescu (Joi, 10 decembrie 2009, 22:59)

    ploiesteanu [anonim]

    dar aici cred ca greseste Domnul Presedinte. Sa lasam totusi omul cel mai bun intr-o functie , poate mai importanta si mai periculoasa pentru tara, decat a presedintelui. Au trecut multe ape peste Isarescu, si nu s-a aplecat catre nici un partid. Exista la ora actuala un om neutru atat de priceput. Cu cine il inlocuim cand , poate la alegerile viitoare, pusche pe limba, va castiga psd -ul ? Si musai, va cere sa fie schimbat ca a fost premierul lui Basescu. Ii fabrica "magarii" si il da jos. Poate e mai bine, ca omul asta de valoare, sa ramana acolo unde este. Parerea mea.
  • -2 (6 voturi)    
    DEZVALUIRI LA OTV (Joi, 10 decembrie 2009, 23:08)

    MIKE [anonim]

    Pe OTV se anunta dezvaluiri bomba legata de caseta cu Geoana, dar nefolosita in campanie.
    Cred ca d-nul Isarescu este singura persoana care ne poate scoate din criza economica si politica.
    Haideti va rugam sa acceptati nominalizarea D-le ISARESCU, macar un an 2010 care va fi foarte greu pentru toti romanii.
  • +3 (3 voturi)    
    Eu cred ca Isarescu negociaza (Joi, 10 decembrie 2009, 23:15)

    Cristina [anonim]

    El stie mai bine ca noi de ce nu a putut sa-si faca treaba pana la capat in 1999. Ne-a spus Croitoru - sistemul rezista foarte bine la schimbare. Isarescu e un om organizat, care stie ce vrea. Cred ca pune conditii mai clare, mai concrete ca FMI.
    Intrebarea cruciala este cine va reorganiza comunele ca sa reduca personalul in cele care nu se pot finanta singure ? Ce partid va sustine masura asta ? Nu poate Isarescu iesi public sa zica ca nu-i convin conditiile. De parca la BNR, cu 2 joburi, guvernator si vice nu trebuie sa ai o sanatate de fier.
    Daca vine Isarescu prim ministru imi schimb euroii in lei. O sa poata tine BNR leul sa nu se intareasca ? Sacrificam exportatorii dar o sa avem joburi daca vin investitii straine. Ar scadea dobanzile, poate asa ar scapa multe firme de faliment.
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Joi, 10 decembrie 2009, 23:20)

    mihai_w [utilizator]

    Basescu vrea sa l puna pe Isarescu premier pentru ca situatia financiara a tarii e ff disperata iar Isarescu e cel mai competent din Romania sa o indrepte.

    Isarescu nu vrea sa fie premier pentru ca va trebui sa taie in carne vie si nici asa nu se stie daca lucrurile se vor indrepta, va iesi sifonat rau dupa mandatul asta.

    Criza economica nu si-a atins apogeul in Romania.
  • -3 (7 voturi)    
    Hm, Base nici macar nu are pregatit un premier (Joi, 10 decembrie 2009, 23:21)

    Strawberry Man [anonim]

    Hm, Base nici macar nu avea pregatit un premier dinainte de alegeri.

    Geoana si Crin macar aveau.
  • +3 (5 voturi)    
    de aia (Joi, 10 decembrie 2009, 23:27)

    mielul la taiat [anonim]

    pt cine nu stie in pdl e o problema mare nimeni de la varf nu se baga premier , pt ca masurile pe care va trebui sa le aplice noul premier sunt al dracului de nepopulare , concedierea a peste 100 de mii de bugetari ,,,etc etc , daca dl Isarescu accepta ..s-a ratat politic si public , sa-l puna pe Geoana ( topaila ) , probabil premier va ajunge unu gen ciorbea ...alta solutie nu au
  • +2 (6 voturi)    
    O miscare buna (Joi, 10 decembrie 2009, 23:30)

    etre [anonim]

    Mai calmati-va isteriile . Pana la urma , singurul care joaca cu cap si bun simt aici este chiar presedintele iar toti adversarii lui au uitat de slozinca bunului simt.

    Cauta un premier independent, capabil, care sa nu poata fi acuzat de partizanat pt nici unul din partide. Daca asta nu este un compromis pentru a debloca situatia , nu stiu ce este.
    Asa ca eu , ca om din popor, provoc doritorii de "liniste" sa-si respecte lozincile demagogice din campanie.
    Aviz si sustinatorilor lor.

    Si inca ceva , se zice destul de clar ca Isarescu isi pastreaza functia , asa ca calmati-va creierii infierbantati.
  • -3 (7 voturi)    
    securitatea calare pe ei de acum incolo (Joi, 10 decembrie 2009, 23:31)

    ergf [anonim]

    ii pling de mila lu isarescu...nu are incotro ..va accepta pt ca daca refuza se va trezi cu un dosar penal facut de securitatte
  • +3 (3 voturi)    
    Sper sa nu fie fumigena Hotnews (Joi, 10 decembrie 2009, 23:40)

    cturmentat [utilizator]

    Ar fi prima data cand as fi cu adevarat multumit de presedintele Basescu.
    Dar ma indoiesc, Videanu astepta dupa usa.
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Joi, 10 decembrie 2009, 23:49)

    Aph [anonim]

    Mie in continuare cea mai buna optiune mi se pare Daianu. Ar lasa PNL fara replica...
  • +1 (1 vot)    
    un om f valoros (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:27)

    danutz [utilizator]

    Isarescu este departe cel mai valoros om si a facut mult pt economia romaniei. Jos palaria
  • +1 (1 vot)    
    bravo! (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:32)

    nabucco [anonim]

    Bravo Basescu, mi-ai dat o veste buna pe seara asta, nu ma asteptam, o surpriza foarte placuta.Sper sa si accepte
  • +1 (1 vot)    
    buna alegere (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:34)

    tudor [anonim]

    daca bine imi amintesc Isarescu a facut treaba buna atunci cand a fost premier. partea nasoala era ca spunea lucrurilor pe nume. cred ca ar trebui sa-l clonam pentru ca p-acolo la nivel inalt sunt cam putin de talia dansului. oricum e o alegere inspirata si sunt sigur ca ar face o treaba de profesionist si cred ca si noi si mai ales ei ar trebui sa faca niste sacrificii mai ales ca in curand nu vor mai avea ce "fura" din tara asta. ciolanul e cam fara carne si bataia pe el e praf in vant. deci .. la munca dragi alesi ca asteptam si rezultate nu numai scandaluri televizate
  • -1 (1 vot)    
    sa ii dea o sansa lui Negoita (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:56)

    ciprian [anonim]

    ca pare ok omul.
    Eu am devenit in campanie fan basescu, a fost jucatorul cel mai fair play dintr-o competitie mizera, s-a comportat ca un presedinte, nu ca un candidat. Pentru unii partizani PNL campania inca continua, dare ale urii lor continua sa polueze hotnews prin sloganuri imbecile fabricate in uzinele lui Vantu si Voiculescu. Nu sunt in stare de raspunsuri foarte inteligente.
    Premierul trebuie nu numai sa fie bun profesional dar va trebui sa faca fata tavalugului media dirijat de Intact si de Realitatea. Cred ca lui Isarescu ii lipseste abilitatea de a se lua la tranta, e prea fin pentru un asemenea post. Nu stiu cat i-ar afecta activitatea din BNR, avem nevoie de un guvernator vigilent.
    Negoita pana acum mi-a facut o impresie decenta.
    Cea mai buna varianta din punctul meu de vedere ar fi fost Croitoru dar din pacate parlamentarii sunt niste nesimtiti, nu se gandesc decat la scheme si la trocuri politice. Niciodata nu iau in calcul binele tarii.
    Pe moment daca basescu nu reuseste sa aduca suficiente partide la guvernare sa il sustina pe negoita va folosi o persoana credibila si neutra politic precum isarescu. PSD/pnl o sa cada foarte tare daca provoaca anticipate refuzand un premier ca Isarescu.
  • -1 (1 vot)    
    INCREDIBIL ! (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:04)

    nelu purcelu [anonim]

    Daca as fi stiut ca Basescu il pune pe cel mai jegos mason premier nu as fi votat cu el. Cand am vazut ca Marea Loja retrage oficial sprijinul acordat presedintelui, cu 2 luni inainte de campania electorala am fost convins ca Basescu este alegerea potrivita. Acum sunt dezamagit si de el.
  • +1 (1 vot)    
    Ar fi beton!! (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:06)

    Ano [anonim]

    Domnule Isarescu,
    va rugam frumos aceptati postul de premier. Faceti-o pentru Romani si pentru Romania. E ultimul lucru care vi-l cerem. Stim ca v-ati sacrificat 20 de ani in BNR, mai faceti un efort, va rugam....
    Sunt sigur ca aripa Tariceanu din PNL se da cu PDL. O sa fiti un capitol maret in cartile de istorie.
    SALVATI-NE IN CONTINUARE
  • +1 (1 vot)    
    ei acu sa le mai arda al astia de revotat (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:07)

    tot eu... [anonim]

    daca Isarescu zice ok si se revoteaza prezidentialele turul 2 basescu o sa obtina 80% :)) sau si numai pe baza acestui zvon.
    Si daca e iar Macovei la justitie nu mai voteaza psd decat aia din partid:) Oricum a copt-o fain dl Basescu, mare pisicher, miroasa asa de bine ca si cozonacul din cuptor, dar mai trebuie sa mai asteptam sa se mai coaca nitel si ne lasa gura apa dupa solutia lui!
    De altfel, ce e drept, e f bine sa ramana d-l Isrescu si la BNR, ideal ar fi sa fie clonat dar nu cred ca se poate.
    Ma intreb acu oare ce scoate PSDul, ca se impute rau treaba pt ei,ca vad ca apar ceva proteste dubioase la Cotroceni, ma gandesc daca cititi la primul comentariu la http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6709979-proteste-fata-palatului-cotroceni-fata-desfasurarea-alegerilor-prezidentiale.htm
    Cred ca-s disperati...
  • 0 (0 voturi)    
    Dragos Paul Aligica te vrem... (Vineri, 11 decembrie 2009, 1:50)

    lipa [anonim]

    pe zi ce trece imi dau seama de dimensiunele razboiului pe care forte oculte l-au declansat impotriva romaniei. daca din exterior am aflat in mare parte cum si-au dat miinile pe deasupra europei de est, ce se intimpla la noi?
    vrem o analiza a jocurilor politice din romania de data asta dupa acel excelent articol.
    totul incepe deci cu vreo 2 ani inainte de alegeri din spuse lui ponta.
    si ca sa ma leg de acest articol, de ce masonii din romania au spus ca isi retrag tot sprijinul politic acum citeva luni? de ce basescu e nevoit sa numeasca un mason sau aporpiat al unui mason ca romania sa inceapa sa cunoasca linistea politica si economica? poporul asta ce sanse are cind incep sa prosteasca si sa cumpere 100 de tineri ca sa plimbe 2 lemne?
    noi eram cu miile acum 20 ani, si ne trageau o baataie crunta ptr libertatea tarii si sa ne lipsim de comunisti. o faceam cu credinta. ce fac astia acum e prea de tot. deci avem nevoie de informatie si analize f clare si f periodice. please...nu numai pt noi, ci ptr toata tara...
  • -1 (1 vot)    
    Sunt isarescu m-a cautat cineva? (Vineri, 11 decembrie 2009, 3:10)

    M.Isarescu [anonim]

    Dom'le Basescu,refuz,repet R E F U Z!maxim am spus!Maxim!!!:))
  • +2 (2 voturi)    
    E nevoie de o politica economica inflexibila (Vineri, 11 decembrie 2009, 4:29)

    Oana [anonim]

    Romania are nevoie de o politica inflexibila. Ar trebui sa se termine cu deficitele bugetare, facute chiar si in timpuri de cresteri economice fabuloase, pe motive electorale.

    Lumea occidentala are o parere foarte buna despre Isarescu. E cel mai longeviv director de banca din lume, intr-un mediu in care totul este politizat.

    Isarescu e probabil unul dintre putinii economisti adevarati din Romania. In al doilea rand, a aratat ca reuseste sa fie destul de inflexibil. Romania are nevoie de el ca prim-ministru.
  • -1 (3 voturi)    
    cacialama (Vineri, 11 decembrie 2009, 8:18)

    mdan [anonim]

    Asta nu e decat o noua cacialma pt prosti si un nou exercitiu de imagine. Base nu stie cum sa scape mai repede de Livache. unde d-na Udrea n-are post. Stie bine ca Isarescu n-are cum sa "muste".
  • +2 (2 voturi)    
    chiar imi doresc acest lucru (Vineri, 11 decembrie 2009, 8:45)

    Andrei [anonim]

    NU cred ca Mugur Isarescu datoreaza ceva poporului roman cum spuneau unii. A facut foarte multe din functia lui actuala.
    Dar eu chiar imi doresc ca un om competent ca si el sa preia functia de premier.
    Lucrul foarte bun este ca acest om e apreciat de toate partidele politice deci ar putea sa aiba o colaborare foarte buna cu ele.
  • -1 (1 vot)    
    Crin si Geoana macar aveau un proiect stabilit (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:41)

    Strawberry Man [anonim]

    Base nu e in stare sa aleaga un premier.

    Se pare ca nimeni nu vrea.

    Crin si Geoana macar aveau un proiect serios.
    • 0 (0 voturi)    
      nu sunt de acord (Vineri, 11 decembrie 2009, 10:11)

      cip [anonim] i-a raspuns lui Strawberry Man

      Propusul Croitoru era mult mai bun decat proiectul serios de care vorbeai dar Crin si Geoana nu i-au dat nici o sansa. Si Negoita pare ok. Raspunsurile lui Johannis la intrebarile pe teme economice erau doar o tacere inteligenta.

      Nu vad cum PNL-ul care a stat 4 ani si PSD-ul 3 ani din 5 sa reuseasca cu un proiect nou. Ne-au aratat deja de ce sunt in stare, doar ca din pacate nu isi asuma trecutul pentru a poza pentru schimbare.

      Proiectul Crin: cota unica 10%
      Proiectul Geoana: impozit progresiv pt salarii>3000RON

      Eu nu am incredere in cei care promit mult, am incredere mai mare in cei care promit mai putin.

      Isarescu e o solutie buna care poate sa scoata tara din criza. Are avantajul unei bune reputatii si o sa le fie greu Intact-ului si Realitatii sa ii fabrice o alta imagine. Daca-l refuza si pe el ca ultima solutie de premier atunci caderea pnl-psd la anticipate o sa fie libera.
  • 0 (0 voturi)    
    sa stea la bnr... (Vineri, 11 decembrie 2009, 9:45)

    mircea [anonim]

    domnul isarescu sa stea acolo la bnr unde isi face treaba foarte bine. ca prim ministru cred ca vom avea de pierdut. nu uitati ca el este bancher si ce stiu bancherii mai bine sa faca? sa aiba profit mereu in interesul celor ce conduc banca pe spinarea cetatenilor. credeti ca ei dau credite asa sa va faca un bine? ei sunt cei ce au inventat camataria legala. parerea mea, credeti ca o sa-i fie greu ca prim ministru sa nu inventeze sclavia legala? sunt deacord cu bancherii sa nu ma intelegeti gresit dar, pana aici, nu au ce cauta in functii de conducere a tarii.
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu il vrea pe Isarescu (Vineri, 11 decembrie 2009, 10:27)

    Alexandru Jecu [anonim]

    Asta arata cata minte are marinarul! Reincalzitul ciorbei la nesfarsit! Inca o dovada pentru proasta alegere facuta in turul doi!
  • 0 (0 voturi)    
    fara (Vineri, 11 decembrie 2009, 10:30)

    dip [anonim]

    Traian Basescu are sclipiri de geniu.
    Sunt mandru ca sunt ardelean.(dupa cum s-a votat)
  • 0 (0 voturi)    
    pe principiul: sa se aleaga praful de tot (Vineri, 11 decembrie 2009, 10:59)

    autohton [anonim]

    in fundatura in care ne-a bagat si ne baga,atat i-a mai ramas de compromis, jucatorului aventurier-idolul aventurierilor plecati in strainatate!
  • 0 (0 voturi)    
    inocenti (Vineri, 11 decembrie 2009, 11:00)

    donjose [anonim]

    intrebarea nu cit ne datoreaza ci cit a indatorat romanika acest isarescu! de fapt el este si va fi pt inca mult timp adevaratul sef al statului. Interesati-va putin cine este acest isarescu si cu ce se ocupa el de fapt! a devalorizat ce a mai ramas din visteria statului pe titluri de proprietate fara valoare! e troianul smecherilor din afara..
  • 0 (0 voturi)    
    premier (Vineri, 11 decembrie 2009, 11:32)

    Gheorghe Buhac [anonim]

    Stimati Domni,
    Crin si Geoana nu au avut niciun proiect , au avut o dorinta sa-l darame pe Presedinte .
    Deci cei doi au vrut sa ne traga o cacialma-Ne aratau asul ,dar in mana aveau un doi,un trei ,un cinci , si un sapte fiecare de alta culoare , aveau in schimb un morman serios de fise pregatite de artistii din filmul frantuzesc.
    Geoana este un superficial , nu-l citise nici pe parintele diplomatiei romanesti N Titulescu , iar filfizonul de Crin care nu cred ca a facut ceva concret si vizibil pentru societate in cei 20 de ani de politica dambovitiana - fiind cum ar zice Faramita Lambru un foarte bun gurist - a absentat pana si de la sedintele Parlamentului care il platea .
    Nu de astfel de oameni are nevoie societatea romaneasca , iar sforarul de Hrebeciuc ar face mai bine sa se retraga in galeriile pe care si le-a croit dupa chipul si asemanarea sa - sa poata trece.
    Asa ca am sa imprumut din jargonul lor si le zic in incheere :CIOCUL MIC DOMNILOR ca va faceti de ras voi si urmasii vostri pe termen foarte lung .
    Si un sfat - incercati sa realizati ca romanii sau desteptat , vau prins la furat ( caci voi PSD-ul ati furat si oamenii stiu asta)si nu va vor ierta nici in mormant.
    Gheorghe Buhac


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by