Mircea Geoana: Voi accepta decizia Curtii Constitutionale, daca va respinge cererea noastra de a anula scrutinul

de R.P.     HotNews.ro
Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:07 Actualitate | Politic


Presedintele social-democrat Mircea Geoana a declarat ca va accepta decizia magistratilor la cererea de anulare a turului doi al alegerilor prezidentiale, oricare ar fi aceasta. "In cazul in care Curtea Constitutionala respinge cererea noastra de a anula scrutinul, voi respecta aceasta decizie", a anuntat miercuri Geoana, in cadrul unei intalniri cu presa straina la Bucuresti, informeaza AFP.

Declaratia ii apartine liderului formatiunii care a contestat la Curtea Constitutionala realegerea lui Traian Basescu in functia de presedinte, acuzand "fraude masive", precizeaza agentia franceza de presa. In cazul anularii celui de-al doilea tur, un nou scrutin va avea loc pe 20 decembrie, a adaugat Geoana.

Potrivit acestuia, PSD a adunat "un numar suficient de probe" pentru a arata ca al doilea tur al alegerilor prezidentiale a fost fraudat. "Am asistat la cele mai mari fraude inregistrate vreodata in Romania", a subliniat Geoana, in cadrul intalnirii cu presa straina. Presedintele social-democrat a spus ca este vorba despre "cumparare de voturi, voturi multiple si procese verbale false".

Peste 136.000 de voturi au fost furate, a asigurat Geoana, care a recunoscut ca in trecut si PSD a fost acuzat de frauda. "Avem obligatia sa stabilim adevarul. Daca inchidem ochii, vom fi condamnati la o cvasi-democratie", a precizat el.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6785 vizualizari

  • +37 (39 voturi)    
    Oricum o da, tot nu iese castigaor (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:12)

    Caligula [utilizator]

    Geoana s-a facut de ras in fata intregii tari. la numararea voturilor.
    • +35 (37 voturi)    
      Totusi, lui ii ia mai mult timp sa priceapa! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:32)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      ...
      • +18 (20 voturi)    
        haha..ce zici de forever? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:40)

        sile [anonim] i-a raspuns lui Caligula

        nu ai vazut ce fata avea cind i-au luat un mic interviu dupa topaiala, undeva unde era singur?
        sa am un tata asa prostanac...as emigra...lol
        a adunat doar 37k euro...e posibil sa iti bati joc de noi din fasa?
        • 0 (0 voturi)    
          ce sa faca cu referendumul ? (Joi, 10 decembrie 2009, 15:39)

          x [anonim] i-a raspuns lui sile

          Referendumul nu mai poate fi anulat nici de Geoana nici de Voiculescu si nici de Basescu...este vointa a 88% dintre alegatori. Atat ii trebuie lui Basescu sa faca comert cu idea de a ne moderniza...
    • +17 (21 voturi)    
      cacanar prostanac (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:37)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      si daca ccr zice base,joiana ce face mai scote nasul in lume s-au si-l baga in cur.geoana nu merita cetatenia romana daca ccr nu ii da dreptate cer sa i se ridice cetatenia romana.prostanacul asta ne face de rasul lumii nu ca nu am fi.sa-i dea rusii cetatenie si sa se spele pe cap cu el.un jeg politic ca multi altii
    • +5 (5 voturi)    
      Serios?! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:26)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui Caligula

      Asa a acceptat si duminica faptul ca a apierdut!
      Mi/e scarba de comunistul asta borat!
      Il sfatuia pe Base sa accepte infrangeream iar el....
      Ce sa mai spun?
      Reevolutia bunului simt!
    • -6 (6 voturi)    
      Basescu a distrus Romania!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 23:36)

      StefanB [anonim] i-a raspuns lui Caligula

      Basescu prin politica lui paguboasa a distrus tara si a bagato in criza .... prin scandalurile provocate si prin nepasarea si ignoranta de care a dat dovada a facut tara de ras in fata lumii intregi. O sa vedeti cum vom ajunge toti in sapa de lemn ... atunci vreau sa vad care a facut tara de ras si care a distruso dupa zece ani de politica promovata de Basescu ... Sa va auad atunci ca va plangeti !!!!
      • +4 (4 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 10 decembrie 2009, 1:35)

        I [utilizator] i-a raspuns lui StefanB

        probabil ca Base e proprietarul celor 100+ banci din America care au dat faliment.. si atunci ai dreptate, el ne-a bagat in criza.
    • +1 (1 vot)    
      de acord (Joi, 10 decembrie 2009, 8:02)

      calamaru [anonim] i-a raspuns lui Caligula

      Pune la socoteala si clipul publicat pe site-ul Catavencu, clip ca ii incrimineaza tocmai pe ei, pe pdsr-isti! Hotul striga prindeti hotul?
    • 0 (0 voturi)    
      pai are de ales? (Joi, 10 decembrie 2009, 11:34)

      el [anonim] i-a raspuns lui Caligula

      si daca nu o accepta ce poate face mai departe?
      pleaca din tara? mareste procentele PSD in diaspora. Dar s-ar putea sa-i faca Nastase votul juma' si iar nu e bine....... A comis-o si Nastase iremediabil.....
  • +28 (30 voturi)    
    fara subiect (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:12)

    Gigi Contra [anonim]

    Sa intelegem ca ar fi putut exista cazul in care sa nu accepte? Facea o revolutie?II dadea un bip lu' Ilici sa cheme minerii? Penibil e Geoana asta! Il dau afara din partid si vine bombonel. Asta e ! Muriti incet...
    • +6 (6 voturi)    
      Minerii (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:30)

      Amana [anonim] i-a raspuns lui Gigi Contra

      Asta ma intrebam si eu... Oare daca pica acuzatia de frauda, cheama iar minerii sa "faca ordine"?
    • +6 (6 voturi)    
      Ohooo (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:39)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui Gigi Contra

      Sa vina Bombonel....macar ala nu are degeaba capul pe umeri. Oricum stim toti cine conduce acel partid...chiar daca pun un Geoana in fata...asa ca ar fi de 100 de ori mai bine cu Bombonel. M-am saturat sa tot vad prostie promovata la tv.
      • +2 (2 voturi)    
        nu e vina lui... (Joi, 10 decembrie 2009, 0:34)

        Omul Negru [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Base e vinovat ca Prostancul e prost k noaptea
        :))
  • +26 (26 voturi)    
    Talk is cheap (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:13)

    Cristi [anonim]

    Problema e ca pe langa dimensiunea faudei mai trebuie sa demonstrezi si ca aceste voturi l-au favorizat doar pe Basescu. Si apropo, la curtea constitutionala nu mai merge ca la Antene cu exemple penibile care spun doar ca s-a fraudat dar nu si pentru cine.
  • +23 (23 voturi)    
    bravos! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:13)

    Cezy [utilizator]

    adica, treaca de la el! Omul asta nu invata nimic....
  • +23 (23 voturi)    
    prost rau mai esti (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:14)

    claude [anonim]

    ca parca te intreaba cineva daca o accepti sau nu.
    mare prost si infatuat.
  • +29 (29 voturi)    
    Mirciulica (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:15)

    Emil [anonim]

    Nu te da batut, nu fi fraier, declara Curtea Constitutionala ca fiind neconstitutionala, fa-le cateva casete, cheama minerii, linseaza-i cu Hantenele si Irealitatea. Mama lor de judecatori. Dorele, baga camioanele alea cu dovezile de fraudare in sala de sedinte. La moscova ai intrebat, o fi bine sa renunti taman acu' cand erai atat de aproape?
  • +23 (23 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:15)

    zet [anonim]

    • +7 (7 voturi)    
      nu se poate :) (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:55)

      bullet dodger [anonim] i-a raspuns lui zet

      nu puteam sa-l spanzuram de oo, ca n-are!!!!!!!
  • +19 (19 voturi)    
    cum? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:16)

    Reader [anonim]

    Sarind in sus de bucurie?
  • +23 (23 voturi)    
    Nu o respecta ! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:16)

    gamma [utilizator]

    Sfideaza CC , poate faci si o mica lovitura de stat , mai ai posibilitati !
    • +7 (7 voturi)    
      ei sint ocupati;ponta:peste 3 ani incepe balul (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:54)

      mica [anonim] i-a raspuns lui gamma

      sa cistige alegerile....incepind cu 2 ani inainte sau cu 3 luni si continua si dupa..ponta a zis ca dupa 2-3 ani de liniste incepe balul iar....ca sa vedeti ce se intimpla.
  • +23 (23 voturi)    
    Rusine? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:16)

    Dragos [anonim]

    Da' nu ti-e putin asa... rusine? Pai sa te duci tu la straini si sa iei la suturi imaginea si asa slaba a Romaniei in afara cand stii bine cum stau lucrurile? Geoana esti jenant, uita-te bine la scorul asta de acum pe care l-ai facut, ca in viitor n-o sa mai pupi tu asa ceva. Nici un om rational, ca s citesc pe marele tau strateg moscovit Gusa nu te va mai vota in veci. Pe tine sau pe partidul pe care cu atata lipsa de intelegenta il conduci.
  • +22 (22 voturi)    
    jenibil (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:19)

    AdrianUrsu [utilizator]

    Ba Gioana (am scris asa intentionat) da tu esti chiar jenibil (jenant si penibil) nu meriti nici un pic de respect, te stergi la dos cu un popor pe care cica vrei sa il duci spre bine....fa-ne un bine si lasa-ne sa traim si mergi la mama Rusia poate prinzi un mandat acolo.
    • 0 (0 voturi)    
      Propunere (Miercuri, 9 decembrie 2009, 22:08)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui AdrianUrsu

      Un nou cuvant in limba romana: "GEONIBIL"!
  • +18 (18 voturi)    
    catre prietenul lui ilici... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:20)

    crin [anonim]

    Mai ai din tortul ala ?.....Miammaim.....
  • +23 (23 voturi)    
    Dedicatie pentru Geoala (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:20)

    tita [anonim]

    Ce inseamna PSD si PDL?




    PSD -Presedinte in Seara de Duminica



    PD-L - Presedinte in Dimineata de Luni
    • +8 (8 voturi)    
      Radeti voi dar ne-a trecut glontul pe la ureche (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:39)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui tita

      putea ajunge presedintele nostru !!!!!! individul asta numit de ilici, geona.
      Am scapat la mustata......
  • +22 (22 voturi)    
    TRADARE (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:21)

    SACARA DAN [anonim]

    asa imagine ne-ai facut si cand erai ministru de exterior .personal te-as acuza de tradare si daca se dovedeste ca nu aveti dreptate te-as deporta nesimtitule.asa se vorbeste .stii foarte bine ca cine fura sunteti voi cei de la pcr .tradator de neam ce esti.romani desteptativa.ne-a vrut vanduti moscovei si acum ne manjeste cu noroi.cum de sunt atatia prostalai care lau votat pe porcul asta.tradare(editat de HotNews.ro)
  • +22 (22 voturi)    
    !!!HOTII STRIGA HOTII!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:23)

    Nicu [anonim]

    Filmate fain, de pe site-ul lui Catavencu .....

    PSD CUMPARA VOTUL CU 50 RON!!

    http://www.youtube.com/watch?v=xX5vMaD1Rsg
  • +16 (16 voturi)    
    Cata liniste doreste Dl. Geoana? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:23)

    Justin Puscasu [anonim]

    uitati-va aici:
    http://morar.catavencu.ro/2009/12/09/nasol-postaci-psd-recalificati-in-agitatori-de-strada/
  • +15 (17 voturi)    
    un gest normal (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:24)

    GEO [anonim]

    din partea unui bun diplomat ; surprins de rezultatul votului a apelat la contestatie doar pt. a castiga timpul necesar adaptarii (atat a dansului cat si a p.d.s.r.+ p.n.l.) la realitatea existenta; oricum pozitia in propriul partid e in mod logic compromisa
    • +18 (18 voturi)    
      Prostanacul perfect (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:28)

      Nelu [anonim] i-a raspuns lui GEO

      L-a mintit Hrebenciuc ca e in fata lui Basescu cu doua puncte, ca sa scape el (hrebenciuc), si acum Mirciulica merge cu prostia pana in panzele albe...Pana la urma a inteles si Johanis in ce era sa se bage...
  • +18 (18 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:26)

    Dan [anonim]

    Oare nu isi dau seama cat rau fac acesti oameni, tarii asteia? Sa aduni un card de ziaristi straini carora sa le perorezi despre scrutin fraudat cand partidul lor a inventat tehnicile sau chiar le-a perfectionat? Sa arunci cu noroi asupra imaginii unui stat membru UE, doar pentru a-ti spala blazonul in fata propriului electorat sau a partidului pe care il conduci impins din spate de niste nulitati? Si, pe deasupra, te numesti diplomat... Imi pare rau, pana nu se curata partidul, nu au NICIO sansa...
    Isi merita soarta.
  • +14 (16 voturi)    
    ieri spunea (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:27)

    bile [anonim]

    eu sint presedintele romaniei ....haha
    azi spunea ...noi lucram sa cistigam alegerile.....nu am timp de altceva...asa au facut in ultimile 3 luni. Doamne de ce ne-ai scapat.....multumim e putin spus
  • +18 (18 voturi)    
    accept????? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:28)

    gabriel [anonim]

    asa ai spus si ca vei accepte rezultatul alegerilor si le-ai contestat acum ,ca prim efect banii de la FMI s-au dus pe apa simbetei iar criza s-a accentuat,batrinii ,somerii,sint deja in groapa dar ce va pasa dumneavoastra???ciolanul este baza restul de 22 de miioane sunt gunoaie
  • +18 (18 voturi)    
    Ce marinimos (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:29)

    A Dandanache [utilizator]

    oooh, minune. Cita marinimie. Da ce crede el ca putea sa faca altceva????? Isi inchipuie ca boborul ar fi dat fuga sa faca o revolutie ca in '89 de dragul de a-l instala pe Pesedistul Geoana la Cotroceni? Asta nu a invatat nimic din huidelile de la Timisoara.
  • +14 (14 voturi)    
    what a gentleman ! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:32)

    cucuvaia [anonim]

    se cunoaste staiful de pe potomac. :-))

    pe surse, joana, guse si lavinia vor fi coptatzi in peneleu. vor forma echipa de sustzinere a catidanturii crinului la palatul viktoria.

    daca nu cotrocenii... macar un palat, acolo...aaaa?!
  • +19 (19 voturi)    
    Are de ales? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:33)

    SaintLo [anonim]

    Credeam ca deciziile CC sunt general valabile dar se pare ca m-am inselat; Mircica spune ca ar fi optionale...
  • +10 (10 voturi)    
    mintea ce de pe urma?! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:36)

    Mara [anonim]

    De ce-a fost nevoie sa ne faca de ris in fata lumii cersind CCR anularea alegerilor?! A, da, pentru ca Iliescu nu intimplator l-a etichetat (pe vecie, pentru eternitatea sa politica!) drept PROSTANAC. Doamne iti multumim ca nu ai ingaduit sa-l avem presedinte pe Geoana!
  • +10 (10 voturi)    
    prostanac (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:38)

    traiang [utilizator]

    Ca este prostanac o stim acum cu totii desi a depasit orice imaginatie dar a denigra o tara si a promova idea de frauda peste tot in lume e de penal.Ce conciliere se poate face cu astfel de specimene psdiste si liberale
    De 2-3 zile de fapt ei radicalizeaza si isterizeaza toata tara.
    Niciunde un lider care a pierdut un proiect politic nu a mai stat la conducere, si-a dat demisia ca ceva normal si lucrurile au mers inainte si pentru el si pentru partid
  • +8 (8 voturi)    
    Fiti tare dl Geoana (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:41)

    mihai_w [utilizator]

    Nu acceptati una ca asta, pai dvs de unde ii mai dati inapoi banii lui Vantu?
  • +10 (10 voturi)    
    bine joana (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:41)

    adevar [utilizator]

    Hai Geoana, spune-ne cateva moduri de fraudare a alegerilor.. ca esti in tema. Acuzi intr-una PD-L de fraudare si dai exemple fraudele de la PSD. super ba. Noroc cu Iliescu ca altfel nu stiam ce apelativ ti s-ar fi potrivit.
  • +7 (7 voturi)    
    Da de ce? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:45)

    sorin [anonim]

    N-ar putea oare sa nu o accepte si ca ultim gest sa se arunce de pe terasa Intercontinental? Ar fi singura cale prin care istoria ar retine prezenta sa de cateva ore pe scena politica. I-am spus personal ca traieste intr-o realitate virtuala, angajand si familia dar nu a vrut sa creada sub orice chip. Va fi linsat de PSD care nu iarta. Ii va fi dor si-i vor ramane placute amintirile din dezbaterile cu Base cand era facut KO. Ce va face PSD-ul din el, carne tocata pentru caini nici nu-si imagineaza. Poate fuge cu Vantu din tara caci Base l-ar ajuta.
  • +10 (10 voturi)    
    da soacra accepta? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:48)

    mircea [anonim]

    geoana asta reprezinta prostia intruchipata ba mai mult e pacaliciul pacalicilor pacalit de pacalici care sa pacalit si pe el.
  • +9 (9 voturi)    
    intrebare pt dl Dragnea (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:53)

    florin [anonim]

    Presupunand, desi ma indoiesc, ca 10% din voturi au fost multiple, cum demonstreaza dumnealui ca au cetateanul x a votat de 10 ori pt Geoana, sau de 10 ori pt Basescu sau a dat 5 voturi pt unu si 5 pentru celalalt?

    Aceeasi intrebare referitoare la voturile date de cei presupus decedati: cum demonstreaza ca mortul a votat Basescu si nu Geoana , ca doar nu a semnat buletinul de vot?

    Totul este doar scandal , in afara faptului in care se dovedeste ca foile cu rezultate au fost modificate si nu corespund numaratorii reale, dar asta se poate verifica usor pentru ca sunt convins ca fiecare membru al fiecarei comisiei are o copie a actului pe care a semnat
  • +10 (10 voturi)    
    ba prost esti (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:54)

    rochiri [utilizator]

    te-ai dus la straini sa spui ca s-au furat alegerile.
    Ne-am facut de ras in toata lumea.
    Ai avut 8 partide in spate si 2 televiziuni ,3 daca pui si tvr si nu ai fost in stare sa castigi.
    Esti planta.
  • +10 (10 voturi)    
    PSD imagine horror! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:54)

    Cristi [anonim]

    Dupa cum spuneam si in alt comment...ca simplu cetatean al acestei tari faptul ca imi este scarba de ceea ce ne prezinta niste "politicieni" care sunt pe cale sa piarda ciolanul.Nu inteleg cum acesti monstri nu isis acepta infrangerea si nu inteleg cum pot spune ca alegerile au fost fraudate atata timp cat ei de 20 de ani experimenteaza si aplica fara ascunzisuri fel si fel de fraude grosolane.O prima frauda importanta pe care cu greu o pot trece la frauda morala este mentinerea mediului rural la 60% si dezimformarea lui timp de 20 de ani.Nu accepta ca impreuna cu o alianta mamut si cu o parte importanta a presei nu au reusit sa iasa invingatori....asta inseaman simplu ca ciclul lor a luat sfarist si ca probabil oamenii care din cauza lor traiesc la limita au inceput sa deschida ochii.Sunteti rusinea si submediocritatea tarii.Va astept desfiintarea asa cum tinerii de la evenimentele din 89 au asteptat caderea dictatorului.HAI ROMANIA!JOS COMUNISMUL!ADIO pSD!
  • +11 (11 voturi)    
    sa-l judecam pe tradator (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:54)

    mihaela [anonim]

    Nu se gaseste nicio personalitate in Romania care sa-i reclame pe tradatorii Geoana,Gusa si cine o mai fi pentru subminarea economiei nationale si lezarea intereselor statului?Parchetul ce pazeste?Cauta batrani care fura 1 m3 de pamant? Chiar nimeni nu are nicio raspundere in tara asta sa ne spuna ce a facut tradatorul Geoana la Moscova?Dar Gusa? Aveti o mare raspundere fata de noi,romanii! Campania electorala s-a terminat ;este momentul sa tragem linie,sa adunam si sa-i judecam pe tradatori.
  • +7 (7 voturi)    
    imposibil (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:54)

    GEO [anonim]

    Geo : raspuns catre Nelu; scuze, nu-mi pot permite sa spun decat ca am alta opinie; e imposibil ca hrebenciuc sa-l fi mintit pe geoana (maine va deveni substantiv comun, in locul apelativului folosit de iliescu); la acest nivel acest lucru nu e permis; au modificat de comun acord rezultatul aflat in acel moment in speranta ca prin " cea mai perfectionata masina de vot " avuta la dispozitie "rectificarea" ar fi fost usor de facut
    cu stima...
  • +6 (6 voturi)    
    Cum dovediti ca frauda l-a favorizat numai pe Base (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:09)

    counsellor [utilizator]

    Sa zicem ca se vor descoperi persoane care au votat ilegal: cum vor dovedi ca acestia au votat toti cu Basescu? Daca se poate sti acest lucru ...atunci votul nu e secret! Chiar daca se va dovedi ca infractorii sunt toti membri PD-L...cum se poate dovedi ca au votat cu Basescu?
    Oare cand vordeveni definitiv logici? Mai tineti minte la referendumul de suspendare, cum ii pretindeau lui Basecu sa dovedeasca ca e nevinovat. Cum mai intai l-au suspendat si dupa aceea au cautat motive? Cum n-au tinut cont de avizul Curtii Constitutionale?Desi , moralmente, un judecatr este obligat sa tina cont de un aviz de specialitate, daca este in favoarea inculpatului...
  • +3 (3 voturi)    
    Gafe politice (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:29)

    Amana [anonim]

    Eu nu inteleg. Geoana dupa ce s-a fript cu ciorba, nu sufla nici in ulei incins! Dupa momentul penibil de "Am invins" care s-a spulberat in 12 ore, acum se bate cu pumnul in piept cu frauda si cu probele si cu peste 100.000 de voturi furate, dar spune ca va respecta decizia Curtii. Si daca e respinsa acuzatia de frauda? Unde isi va baga camioanele de probe? Nu va pica iarasi ca un papagal care vorbeste aiurea-n tramvai? Mai ales ca deja are colegi de partid, de la cel mai inalt nivel si pana la liderii locali din teritoriu si din diaspora, care nu sunt de parerea lui...
  • +2 (2 voturi)    
    Mai ai o ultima sansa profita de ea!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:29)

    streptococcocooc [anonim]

    Declara legea electorala neconstitutionala, ca in cazul unor mahari se poate (voikulesku si ouale matusii),
    asa o sa imi demonstrezi ca activitatea parlamentului este neconstitutionala (legi neconstitutionale), deci cam ardeti curenu dejaba, mai sau io nu stiu parlamentul ii de la alta tara, si noi nu avem parlament, mai pot divaga daca vreti!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Rog respect pentru Dl Prezident (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:38)

    A Dandanache [utilizator]

    Vad diversi cetateni comentind in sus si in jos ba cu Geoana, ba cu Goana, ba cu Prostanacul. Nu se face. Haideti sa aratam ca noi, Romanii, sintem ospitalieri. Doar Dl Presedinte Geona reprezinta aici tara ExitPoll, unde este dinsul presedinte. Daca sintem politicosi poate fac si o ambasada a tarii ExitPoll unde sa stam la coada dupa viza. Ca acolo e musai liniste, nu dictatura ca la noi, si trebuie sa fie, deci, destinatie turistica.
  • +2 (6 voturi)    
    Sa vad un somer care a votat cu baselu! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:01)

    nenica [utilizator]

    Hai sa vad un somer care a votat cu baselu!... unul cu pregatire, cu facultate! Chiar credeam ca baselu e schimbarea in 2004! Daar tot nu l-am votat ! Acum nici atat! Ca sa te angajezi in tara asta trebuie in continuare sa CORUPI si sa fi CORUPT. Asa ca mai lasati-ma ca baselu e ala bun!. E jalnic. Sa va vad someri pe toti care l-ati votat pe baselu sa vad unde va angajati si cand....
    • 0 (0 voturi)    
      aha (Joi, 10 decembrie 2009, 1:31)

      Omul Negru [utilizator] i-a raspuns lui nenica

      vezi ca pierzi sinteza zilei si noi nu vrem sa te retinem,dar daca nu ai prins tot,sa stii ca Base a adus criza MONDIALA

      Nu stiu cati dintre voi a-ti vazut vreun episod din celebrul serial antenist (ala cu laptopu') eu am vazut doua dar am inteles tot ce s-a derulat de-a lungul anilor.
      Ca la telenovele...dar fara femei frumoase ci cu niste reptile umane.

      OTV e mai educativ decat astia!
  • +2 (2 voturi)    
    frauda si demnitatea (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:09)

    CRINUL NEGRU [anonim]

    de ce trebuiea ca sa se duca geoana cu gusa la rusi? daca nu ne intereseaza,inseamna ca in interes propriu treaba lui ,dar intreb si eu daca a lipsit de la serviciu de ce isi ia simbria si mai si deconteaza si deplsarea? de fapt ...acum daca ar fi sa ne luam dupa declaratia lui din din mai acum pleca din fruntea partidului ca sa-si ajute familia in afaceri, ba da esti nebun ii ceri sa aibe geoana cuvant?-asa mi-a zis unu.
  • +3 (3 voturi)    
    Voi accepta decizia Curtii Constitutionale (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:19)

    georget [anonim]

    ce alternativa are ?
    Poate sa faca greva foamei daca nu vrea sa accepte . Poate avea scurte pauze in timpul grevei (scurte pauze de masa )
  • +5 (5 voturi)    
    PROSTANAC FOREVER! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:25)

    Chris [anonim]

    Ar putea sa nu accepte decizia CC???
    Mai exista cale de atac?
    Ce ar putea sa faca daca nu accepta? Sa cheme rusii sau minerii?
  • +3 (3 voturi)    
    Alegerile din Romania seamana cu cele din SUA (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:33)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Alegerile din Romania seamana cu cele din SUA:
    AU IESIT DOI NEGRI Presedinti:
    Primul NEGRU DE SUPARARE
    Al doilea NEGRU in cerul gurii
  • 0 (2 voturi)    
    Si daca (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:34)

    Ana Karenina [anonim]

    V-ati gandit vreodata ca poate Geoana chiar a castigat alegerile? Si cineva nu l-a vrut presedinte? Nu e vorba aici de alegeri propriu-zise sau de bobor sau de Base sau de moguli etc. Ceva peste ceea ce stim noi, astia de ne dam cu parerea la vot. Zic si eu...
    • 0 (0 voturi)    
      daaa (Joi, 10 decembrie 2009, 1:34)

      Omul Negru [utilizator] i-a raspuns lui Ana Karenina

      si pestele cel mic,a mancat pestele cel mare...
  • +1 (1 vot)    
    BARFE ?! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:39)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    http://www.ziare.com/articole/gusa+consilier+geoana
    BARFE ?! Interesante
  • +2 (2 voturi)    
    Iar mor de ras... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 21:07)

    Madeleine [anonim]

    De cate ori aud sau citesc numele "Geoana", iar imi aduc aminte de memorabila seara de 6 dec. cand topaia ca Bugs Bunny la sediul PSD. Lumeee, cred ca e cel mai comic moment din istoria mondiala a alegerilor, parca l-a gandit un regizor genial, e un amestec de Woody Allen cu Kusturica, zau asa. Am vazut filmuletul ala de zeci de ori si tot mor de ras cum vad primul cadru. Sarmanul, era transfigurat de fericire. Cum castigase si el o data in viata si i s-a luat jucareaua.... Daca n-as sti cine e in spatele lui, aproape mi s-ar face mila de rusinea lui prostanaca.
  • 0 (0 voturi)    
    Alegeri (Miercuri, 9 decembrie 2009, 21:43)

    George [anonim]

    Domnilor, e dreptul fiecarui cetatean sa isi exprime convingerile, respectiv apartenenta la un partid sau altul. In ce priveste decizia CCR-ului va pot spune ca pana in momentul de fata acest albitru, a fost foarte serios si consecvent. Insa trebuie sa recunoastem cu totii ca situtia de fata este una foarte dificila din toate punctele de vedere. Presiunea teribila care pleneaza peste ei este absolut covarsitoare. Nu uitati ca acest albitru nu s-a mai confruntat cu asa ceva pana acuma. Dar sper din tot sufletul ca decizia care se va lua Vineri sa fie una intelepteata si nepartinitoare. Dumenzeu sa le dea intelepciune si pricepere in a cantari dovezile. Le doresc mult succes
  • +1 (1 vot)    
    oh mama (Miercuri, 9 decembrie 2009, 22:51)

    mihaela [anonim]

    mai sa fie. si-a dat seama cat de penibil era si incearca sa se opreasca. sau l-a pus la colt Mihaela, dupa ce a stat pe la partid "cu colegii" vreo 2 ore. Mai Mircea, mergi si te culca mai, ca esti prea pilaf pt lumea asta. stai la colt copil..... pr*ost.
    au fraudat astia o laie mai. ponta recunoaste cu o inocenta iesita din comun"sistemul nostru nu a functionat" si voi va mai plangeti?!
    ai pierdut grav de tot, cu o mega alianta in spate, cu mega structuri si cu cel mai bine organizat partid. daca Basescu avea sprijinul pe care l-ai avut mataluta, batea cu 70%, nu plangea ca tine la 1%
  • +2 (2 voturi)    
    Fiti blanzi cu Gioana... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 23:00)

    Dianora [utilizator]

    Intelegeti momentul, baronii ascut sabiile in teritoriu, fostii sustinatori din televiziuni il scuipa, mogulii vor banii inapoi, nu mai zic cate bancuri si clipuri s-au lansat. Are nevoie de un respiro, de asta a facut contestatia. L-a sfatuit si Hrebe care are nevoie de timp ca sa-si sape o gaura adanca. Pana la urma tot la poarta Cotrocenilor ajunge, ca sa zgarie cu unghiutele dupa vreo ambasada: Jakarta te-ar aranja Mircica?
  • 0 (0 voturi)    
    PLEONASM (Joi, 10 decembrie 2009, 9:37)

    Alegator [anonim]

    Afirmatia lui Geoana e un pleonasm. Cum ar putea sa NU accepte decizia CCR? El trebuia sa accepte de la-nceput regula de baza a democratiei, aceea ca si cea mai mare minoritate trebuie sa se supuna celei mai mici majoritati. Dar trebuie sa i-o mai spuna si Curtea.Basescu a castigat impotriva tuturor desi era in situatia dezavantajoasa ca ,fiind la putere si PDL la guvernare, au acumulat si voturi impotriva, datorita nemultumirilor de moment ale populatiei, care a uitat ce a facut PSD timp de 15 ani inaintea lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Pinocchio (Joi, 10 decembrie 2009, 11:14)

    Geppetto [anonim]

    1. De parca ar avea de ales sau ne face o favoare , iar impreuna cu toate declaratiile post sf Nicolae denota labilitatea persoanei .
    2. Nu e usor sa revezi imaginile de la ora 21.00 de pe 6 dec , sa stii ca ai fost Presedintele sondajelor si sa gandesti corect dupa .
    3. Ma intreb daca revazand acele imagini , a observat mina lui Liviu Dragnea care era cu 2 randuri mai in spate . Dragnea avea o mina diferita de joaca de copii din randul 1 , deoarece stia ce-i cu sondajele comunicate , stia ca au fost umflate putin la cererea si cu stiinta catorva din PSD , mai putin Geoana ( presedintele PSD ) . L-au lasat cu buna stiinta sa se dea in spectacol , sa se bucure vreo 1-2 ore si soacra .
    4. Ca sa salveze aparentele si relatiile cu sponsorii , ca sa-si spele rusinea , au declansat scandalul fraudei , pregatit deja de mass media partenera ( cam 80-90% din total ) cu vreo 2 saptamani inainte .
    5 Furaciuni au fost la ambele partide , cum spunea Ponta pe 7 dec , numai ca PDL a fost mai iute de mana .
    6 . Totusi e greu de inteles lucru : sa ai toata presa de partea ta ( sau doar 80-90% din ea ) , sa ai o coalitie cu 68% din Parlament si totusi sa pierzi alegerile , trebuie sa fii foarte slab ca sa reusesti acest lucru .
    7. Parca Videanu a zis ceva de reteaua STS in noaptea aceea .
  • 0 (0 voturi)    
    Dreptatea (Joi, 10 decembrie 2009, 16:21)

    adi [anonim]

    Cu totii care scrieti impotriva lui Geoana sunteti niste nesimtiti ordinari si fara creier Daca acest om a castigat pe drept alegerile mi se pare normal ca el sa fie ales si nu dictatorul comunist Basescu Asa ca sper ca organul suprem al statului CC sa faca dreptate Cred insa ca si CC a fost cumparata de oamenii diavolului Basescu
    • 0 (0 voturi)    
      care ma nervezi (Joi, 10 decembrie 2009, 18:58)

      max [anonim] i-a raspuns lui adi

      Si daca CC face dreptate si valideaza alegerile isi cere scuze Joiana?
    • 0 (0 voturi)    
      am aflat (Vineri, 11 decembrie 2009, 10:44)

      popescu alex [anonim] i-a raspuns lui adi

      am aflat k esti homo si din acest motiv ai votat cu geoana
  • 0 (0 voturi)    
    vine si ziua aceea! (Vineri, 11 decembrie 2009, 0:03)

    siktir [anonim]

    Va veni ziua in care va vom umple de sange psd-aci tradatori ai tarii si neamului romanesc!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by