Basescu a castigat in 20 de judete, 2 sectoare si diaspora, Geoana in 21 de judete si 4 sectoare

de Mirel Axinte Bleen
Miercuri, 9 decembrie 2009, 12:38 Actualitate | Politic

Traian Basescu a castigat mai multe voturi decat Mircea Geoana in 20 de judete, 2 sectoare ale municipiului Bucuresti si in diaspora, in timp ce candidatul PSD a castigat in 21 de judete si in patru sectoare, scrie Mirel Axinte, pe blogul lui.


Traian Basescu a cistigat in 20 de judete, 2 sectoare si strainatate:
  • Alba (+39.000), Arad (+62.000), Bihor (+9.000), Bistrita-Nasaud (+29.000), Brasov (+30.000), Caras-Severin (+7.000), Cluj (+89.000), Constanta (+27.000), Covasna (+13.000), Dimbovita (+ 7.000), Harghita (+12.000), Ilfov (+9.000), Maramures (+28.000), Mures (+6.000), Prahova (+29.000), Satu Mare (+6.000), Sibiu (+48.000), Suceava (+27.000), Timis (+65.000), Tulcea (+20.000), Sector 3 (+2.000), Sector 6 (+ 474).

Cele mai bune rezultate: Cluj (+89.000), Timis (+65.000), Arad (+62.000), Sibiu (+48.000).

Mircea Geoana a cistigat in 21 judete si 4 sectoare:

  • Arges (+58.000), Bacau (+19.000), Botosani (+48.000), Braila (+18.000), Buzau (+28.000), Calarasi (+7.000), Dolj (+48.000), Galati (+12.000), Giurgiu (+15.000), Gorj (+17.000), Hunedoara (+46.000), Ialomita (+15.000), Iasi (+43.000), Mehedinti (+10.000), Neamt (+9.000), Olt (+38.000), Salaj (+7.000), Teleorman (+41.000), Vaslui (+37.000), Vilcea (+30.000), Vrancea (+17.000), Sector 1 (+4.000), Sector 2 (+1.000), Sector 4 (+5.000), Sector 5 (+7.000).
Cele mai bune rezultate: Arges (+58.000), Botosani (+48.000), Dolj (+48.000), Hunedoara (+46.000), Iasi (+43.000), Teleorman (+41.000).

Comenteaza pe Bleen.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
7367 vizualizari
  • +10 (26 voturi)    
    bucurestii rosii (Miercuri, 9 decembrie 2009, 12:58)

    bucurestean [anonim]

    Sunt ultimul care afla, posibil, dar Bucurestiul a votat cu Geoana?!!?? Bravo Bucuresti, halal sa-ti fie! Ai devenit rosu si ai lasat balta orice principii??!!
    • +2 (20 voturi)    
      nu te supara... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:05)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bucurestean

      dar pana la urma care e problema???
      este democratie... fiecare voteza cu cine vrea!
      • +2 (2 voturi)    
        s-a (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:48)

        sabo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        stabilit domnule, mai inainte, care este un principiu si care o dezonoare!
        PAi nu?
        Totusi, maniera totalitara, extremista, observ ca este prezenta in fiecare dintre noi!
        Este o psihoza!
      • +1 (1 vot)    
        e democratie, (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:50)

        nu cred ca se supara [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        fiecare voteaza cu cine vrea sau cu cine il duce capul mai bine zis, SI bucurestiul a devenit rosu. unde e contradictia?
        a, ca a lasat balta orice principii? - pai atunci cand un adversar al lui basescu spunea ca e inadmisibil ca un presedinte sa se afle in conflict cu primii trei bogatasi ai statului, indiferent ca acestia sunt corupti si hoti pana in maduva oaselor, unde mai ramane loc de principii???
        in rest, sper ca bucurestiul meu se va trezi - e un oras minunat :)
    • +9 (21 voturi)    
      au cazut multi in mirajul lui crin (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:07)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui bucurestean

      Pentru bucuresti sunt 2 motive:
      1 - multi au fost vrajiti de crin
      2 - In Bucuresti este concentrat un foarte mare aparat administrativ, adica bugetari, care au resentimente fata de injumatatirea salariului din luna curenta.
      • -1 (5 voturi)    
        ar mai fi si altele (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:33)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Tot in Bucuresti se afla o mare cantitate de borduri, le gasesti in cele mai nastrusnice locuri.
    • -6 (20 voturi)    
      Motivatia (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:08)

      gabi2009 [utilizator] i-a raspuns lui bucurestean

      ... pentru ca s-a saturat de Basescu. L-a avut si ca primar, si ca Presedinte. E suficient!
      • +1 (3 voturi)    
        Aha, si d'aia l/au ales (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:43)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui gabi2009

        pe primarul doctor, caruia ii zboara autostrazile in jurul capului!
        Cred ca mai degraba cei din Bucuresti au votat "rosu" din cauza electoratului penele. Votantii au votat galben si a iesit... rosu!
    • -2 (8 voturi)    
      bv bucuresti ff bine (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:46)

      cosmyn [anonim] i-a raspuns lui bucurestean

      bine k buucrestiul nu a mai votat marlani..bv bucuresti,jos basescu!!
      • +3 (5 voturi)    
        Mârlan... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:11)

        Barbov [anonim] i-a raspuns lui cosmyn

        ... este acela care sluțește limba română, scriind București cu literă mică...
    • +2 (4 voturi)    
      se pare ca doar in unele (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:47)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui bucurestean

      Pentru ca in sectorul 3 unde stau eu si unde este primar Negoita a castigat.
    • 0 (2 voturi)    
      logica de retard (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:53)

      radu [anonim] i-a raspuns lui bucurestean

      In opinia unora toti care nu voteaza cu basecsu sunt fara principii. Asta este nivelul de intelegenta al electoratului basecsual.
      • +2 (2 voturi)    
        o floare si doi gradinari (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:11)

        muciflenduri c-tin [anonim] i-a raspuns lui radu

        Judecand dupa generalitatile debitate s-ar zice ca si electoratul iliescian e la fel de inteligent ca cel basescian.
        Ca cum s-ar zice, sunteti romani si unii si ceilalti
    • 0 (4 voturi)    
      pentru ca (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:56)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui bucurestean

      sunt multi comunisti adusi de ceausescu, li s-a dat de munca o casa si nu au pus osul, sunt multi tigani din imprejurimi intrati in bucuresti, si multi teleormaneni si damboviteni care vad sapunul mai rar ca pe elvis ... ai dreptate rusine bucurestiului, bravo ardealul si restul oraselor mari.
      • +2 (2 voturi)    
        halal memorie (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:36)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        Cand Bucurestiul vota in masa cu opozitia si anti-Iliescu, cand bucurestenii luau bataie pe aici prin centru, pentru ca strigau "jos comunismul", cand au iesit in Piata Universitatii la suspendarea lui Basescu, cand au votata cu Basescu in 2004, aducandu-i un surplus de 275.000 de voturi in turul II (in conditiile in care Basescu a castigat in fata lui Nastase cu doar 245.000 de voturi), nu tot "multi comunisti adusi de Ceausescu" eram?
        • 0 (2 voturi)    
          ai uitat de referendum.. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:25)

          shogom [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

          L-am sustinut si acolo.Din pacate cu cat sustinerea e mai mare cu atat dezamagirea e mai crunta.fara asteptari fara dezamagiri, cam asta e lozinca votantului in romania.
      • -1 (1 vot)    
        cat ai stat sa scrii comment-ul acesta? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:23)

        shogom [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        ....posibil 2 zile.Si la reclama pentru pateu gandea nenea ala incet da' macar gasesti un sambure de logicain ceea ce zice.ceea ce zici tu vine din ingamfarea curcanului care nu e la fel de infoiat ca paunul...dar are margele mai multe.
    • 0 (0 voturi)    
      vauleu la rosiori (Miercuri, 9 decembrie 2009, 23:53)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui bucurestean

      mai caprelor, cum puteti voi sa numarati oualele cu prunelele, adica insula rosie din Ardeal are doar 1%, si voi va mindriti ca aveti 21 judete.
      nu pot sa zic decit felicitarea: v-am ciuruit.
  • +9 (15 voturi)    
    diaspora +70000 (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:00)

    snowflake [utilizator]

    lipseste diaspora +70000 pentru Basescu
    • +2 (8 voturi)    
      Bravo! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:13)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui snowflake

      Le-a stampilat Videanu...
      • +2 (2 voturi)    
        nu... eu si prietenii mei .. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:51)

        marlene [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Am mers 2 ore cu trenul (4 ore in total )sa votez, cu copil de 2 ani dupa mine..Asa incat, nu imi explica mie cine a pus stampila pe buletin. Noroc ca in cazul meu, la Bonn, lucrurile au fost mult mai lejere si am mai asteptat ca data trecuta, 4 ore sa votez.
        • -2 (4 voturi)    
          Bonn (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:30)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui marlene

          Pai cum de ai plecat la Bonn daca e asa bine cu Basescu. Dupa 5 ani de mandat deja puteai sa traiesti bine aici nu-i asa?

          Inteleg ca lasi Bonnul si vii aici sa traiesti bine la anu'?

          Daca nu vii de ce ai votat?

          Eu am cetatenie dubla (Romana si Canadiana) dar votez numai in tara unde traiesc. Nu are rost sa influentez viitorul altora.
          Oricum in Canada chiar daca esti cetatea nu mai ai drept de vot daca 5 ani nu ai mai trait in Canada. In Franta expira dupa 4 ani.
          La noi nu expira niciodata dar bunul simt ar spune sa ii lasi pe cei afectati sa isi decida viitorul.
          • +2 (2 voturi)    
            Gigi, (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:30)

            Vlad [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            ti-a spus cineva ca esti batut in cap? dar ca esti comunist? Nu-ti ia nimeni dreptul de a vota nici in Canada, nici in germnaia, daca esti cetateanul oricarei tari din cele amintite, indifrent cat stai in afara, 5, 10, 1000 de ani. Bagi soparle pe-aici si faci pe simtitorul cand de fapt cel lipsit de bun simt esti tu care ai votat psd-ul...se poate citi printre randuri. Mi-e scarba de muhaiele ca tine!
  • +9 (15 voturi)    
    Nu cred (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:05)

    Oxigen [anonim]

    Nu cred ca in Bucuresti a fost votat Geoana chiar in asa proportie, cred ca a "iesit" asa. Vorba aia, nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile. La mine in circumscriptie vizavi de scoala unde s-a votat este sediul PSD. Erau cateva "gipane" pline cu pachetzele si o cocoana in haina din blana de nurca dadea la amarati. Biserica e la cateva strazi mai incolo, deci pomana nu era... Acum imi pare tare rau ca n-am revenit cu aparatul foto...
    • +3 (11 voturi)    
      Sa nu te inseli... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:19)

      Razavan [anonim] i-a raspuns lui Oxigen

      Asa am vazut si eu in Bucuresti pe cineva cu un Mercedes clasa S cam dubios care organiza treburile.
      Iti spun sincer (fara ironie) ca eram sigur ca e de la PSD pana a inceput sa scoata din porbagaj sacosi cu PDL...
  • +3 (3 voturi)    
    Bucurestiul (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:09)

    Vuck [utilizator]

    Multi Bucuresteni au votat probabil in sectiile speciale si nu acasa fiind plecati in weekend
  • +2 (8 voturi)    
    sunt clujean (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:11)

    om_ [utilizator]

    si sunt mandru....
    • 0 (0 voturi)    
      i'm black and i'm proud! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 21:04)

      james brown [anonim] i-a raspuns lui om_

      la tine negru, e portocaliu :))
      Stii tu vorba aia: o sa ajungi sa lucri la negru...dupa cum ai votat!
  • +4 (8 voturi)    
    think! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:12)

    pargo [anonim]

    Sau cat de usor este sa influentezi oameni care ingurgiteaza orice informatie fara sa gandeasca. Ma refer in special la bucuresteni care ar trebui sa fie cei mai in masura sa faca diferenta.
    Celor care au votat cu Gioale: chiar va placut cum fluturau steagurile rosii duminica seara? Pe mine m-au trecut fiori reci. La propriu.
  • +6 (6 voturi)    
    Alegeri (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:13)

    fuscusantonio [anonim]

    Bucuresteni,ati votat cu Vanghelie????L-ati vazut aseara la REALITATEA?Fara comentarii,nu?
    • +1 (1 vot)    
      TARE (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:49)

      groaza de comunism [anonim] i-a raspuns lui fuscusantonio

      tare Care Este asta:)) n-am ami vazut de multa vreme o comedie asa de buna. am ras cu lacrimi cum n-am mai ras de mult. Asta a fost si unul dim motivele pentru care am votat antiGeoana: cum naiba sa fiu de partea unor analfabeti precum Almanahe sau Becali?? Macar daca nu-i punea de fiecare data in prim plan cand aparea la tv...
  • -6 (12 voturi)    
    2 presedinti (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:20)

    andrei [anonim]

    din cifrele astea reiese ca geoana a castigat in tara cu un avans de 253 526 voturi. Ar trebui sa avem doi presedinti, unul pentru aici si altul pentru cei din strainatate. Nu e corect ca cei de afara sa ne stabileasca seful aici.
    • +8 (10 voturi)    
      cei din strainatate (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:32)

      Dacu [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Pana acum am auzit doua replici bune referitoare la cei de afara, ambele bune, dar ultima bate pe primea

      - daca cei din strainatate il vreau pe Basescu, sa traiasca ei cu el, nu noi. Ei voteaza dar noi traim cu el.

      contraargumentul, cel mai tare, e asta:
      - pai banii capsunarilor care sunt trimisi in tara, sunt buni, dar voturile nu ?

      Eu sunt convins de a doua replica.
      • 0 (2 voturi)    
        direct in taxe si impozite merg aia, nu? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:47)

        Lig [anonim] i-a raspuns lui Dacu

        deci eu inteleg asa:
        1. capsunarii platesc taxe si impozite la bugetul romaniei
        2. moldovenii din chisinau platesc taxe si impozite la bugerul romaniei
        3. diaspora "veche" - la fel
        ei, lasa ca le platim noi si lor datoria la FMI si BCE, ca romanul e bun la suflet, larg la punga, si fraier cand voteaza...
    • +4 (8 voturi)    
      Asa e! Nu e corect! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:37)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui andrei

      >Nu e corect ca cei de afara sa ne stabileasca seful aici.
      Asa e! Nu e corect ca cei de afara sa-ti trimita vre-un ban in tara!
      Mai baznae, da' rata la garsoniera aia amarata din ce o platesti, ma? Din tiparnita lui Isarescu? Nu! O platesti din euroii pe care ti-i trimit nenorocitii aia din diaspora, in tara! Cinste lor!
    • +2 (2 voturi)    
      tu glumesti???? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:37)

      eu [anonim] i-a raspuns lui andrei

      auzi tu ce ai adunat ca nu inteleg? ceea ce e pe lista? pai crezi ca in celelalte judete nu a avut nici un vot base? sau geoana? ma mira cata lipsa de observatie ai... dar tu ii dai cu comentariu fara sa gandesti... nu ca m-ar mira
    • +4 (4 voturi)    
      este foarte corect (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:45)

      visio [anonim] i-a raspuns lui andrei

      sa stabileasca seful statului si cei din diaspora; din trei motive cel putin:
      1) sunt romani prin nastere
      2) sunt romani plecati in vacanta sau la lucru
      3) sunt romani plecati pe vremea cand psd-ul fura tot(ai idee cat costa km de autostrada?)
      nu ca pdl-ul are alte intentii in afara de cele de a se "imbogatii" instantaneu, dar sa fim obiectivi cu noi insine si sa recunoastem adevarul nu ce afirma un Nastase care a luat spaga cat s-a putut, dupa cum declara un reprezentant al unei firme din Vest.
      Concluzie: daca esti sincer cu tine si iti dai seama ca celor de la putere le pasa mai mult de buzunarul lor decat de al tau inseamna ca iti vei aprecia altfel vecinii iar functionarii vor fi obligati sa te serveasca asa cum meriti; daca esti numai un postac care se vinde pe 300eur s-ar putea sa mananci din banii astia 1 luna, dupa aceea vei face foamea; in rest numai de bine ca romania doarme pe timp de criza
    • +2 (2 voturi)    
      ????? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:55)

      groaza de comunism [anonim] i-a raspuns lui andrei

      andrei draga, inteleg de ce ai votat cu Geoana, nu vrei democratie. cum poti sa scoti o asemenea porumbita? sunt romani, oriunde s-ar afla ei si au aceleasi drepturi ca si noi, asa este in orice tara democrata de pe pamantul asta. sau habar n-ai de asa ceva??? in caz ca nu stiai, multi dintre ei sunt acolo in interes de serviciu, temporar, au fost trimisi sa munceasca, primesc salariul in tara si ca atare platesc impozit la stat (la statul roman, ca sa fiu foarte clara). apai atunci te intreb asa: de ce oamenii astia care cotizeaza la buget de ce sa aiba drepturi mai putine decat un somer care nu plateste nimik? hai sa nu voteze nici somerii, adik de ce sa imi aleaga mie seful unul care nu face nimik pentru tara?? ti se pare corect asa?? toti cetatenii romani au drepturi EGALE!!!
  • +8 (10 voturi)    
    hm (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:26)

    tirolez [utilizator]

    m-am bucurat degeaba cand am vazut sect 1 prezenta 60% la vot.
    a castigat geoana?! nu-mi vine sa cred.

    la vanghelie sau la piedone in sector nu ma mir, dar in sect 1?

    eu de ex. l-am votat pe chiliman dar acum nu l-am votat pe geoana.
  • 0 (4 voturi)    
    nu inteleg ceva... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:33)

    ioana gavrilovici [anonim]

    Am inteles, de la numaratoarea paralela a PD-L ca, la 99, nu stiu cat la suta, Basescu era in fata lui Geoana, nu cu mult, si asta fara diaspora. Zicea ca poate spune ca Basescu este noul presedinte al Romaniei. Acuma, defapt aflu ca in Romania, Geoaan a castigat, iar Basescu este presedinte doar cu ajutorul diasporei.. Care a fost procentajul numaratorii paralele a PD-L la final, fara diaspora?
    • +1 (3 voturi)    
      clarificare (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:50)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui ioana gavrilovici

      In cele 99% de sectii numarate erau incluse si 10% din sectiile din strainatate, ceea ce inseamna aproximativ 25-30 de sectii, probabil suficiente pt a inclina deja balanta inspre Traian Basescu.
    • +1 (1 vot)    
      touché (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:50)

      Lig [anonim] i-a raspuns lui ioana gavrilovici

      suntem mai multi care am vrea sa stim asta...
  • +3 (5 voturi)    
    Iasi? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:49)

    ady [anonim]

    In Iasi Geaoana a luat +43 000 ?..incredibil..adevarul e ca sunt multi puturosi si asistati social..iar mita electorala a psd-ului functioneaza perfect aici.
    • +1 (1 vot)    
      judet (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:17)

      muciflenduri c-tin [anonim] i-a raspuns lui ady

      E vorba de tot judetul, nu de oras.
    • +1 (1 vot)    
      judet (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:33)

      muciflenduri c-tin [anonim] i-a raspuns lui ady

      http://ziaruldeiasi.ro/files/cms/z_is/archive/2009/12/08/harta_judet_iasi_2009_turul_ii.jpg
  • 0 (0 voturi)    
    va amintiti alegerile din SUA 2000? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:53)

    victor [anonim]

    aceasta analiza a rezultatelor alegerilor imi aminteste de anul 2000, SUA... Bush vs. Gore, cand Bush a castigat nu din cauza ca a obtinut un numar mai mare de voturi (defapt a obtinut cu 1% mai putin ca Gore), ci pentru ca a castigat mai multe state.
  • -4 (4 voturi)    
    Halal presedinte!!!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 15:26)

    Mos Goriot [anonim]

    Basescu nu este presedintele tuturor romanilor!!! Este presedintele ungurilor, al rromilor si al moldovenilor de peste Prut, carora le-a dat sute de mii de cetatenii. Nu am decat sa ma resemnez si sa-mi spun ca ne meritam soarta si conducatorii. Este frustrat, depasit, obsedat de moguli si televeziuni, preocupat numai si numai de imaginea personala, lipsit total de moralitate, minima educatie, de viziune politica pana la urma. Se pare ca balacareala si circul nesfarsit sunt singurele spectacole care-i sunt pe plac. DOAMNE AJUTA-NE sa putem supravietui inca 5 ani!!
  • +1 (1 vot)    
    Mi-e rusine, dar si mila de bucuresteni! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:52)

    milosu' bucurestean [anonim]

    Sunt bucurestean si pot spune cu tarie ca mi-e tare RUSINE, dar si mila. Nu imi vine sa cred ca bucurestenii au votat cu aceasta haita de jepcari uniti impotriva firii, a poporului roman si impotriva unui singur OM. In opinia mea, multi au realizat manipularea nerusinata a haitei de prin televiziuni, dar au contat mai mult interesele personale. In bucuresti sunt prea multe lichele de talia jurnalistilor care si-au vandut sufletul diavolului si au optat sa-si lepede deontologia profesionala. Unii au interese directe alaturi de hoti, altii si sunt prea multi au etnia lui vanghelie si nu in sange ci in suflet. Asta este si imi pare rau de tine bucuresti!
    Pe de alta parte vreau sa subliniez ca Presedintele Basescu nu a avut oameni adevarati care sa-l sustina in campanie. In afara de Macovei, Boureanu si ...cam atat, restul a "actionat" destul de discret. Cat despre videanu eu consider ca tipul asta i-a facut mai mult rau Presedintelui indeosebi in bucuresti, caci mai avea putin si ne punea borduri prin case!
    Nu sunt pupincurist, scriu cu litera mare numele Presedintelui pentru a contrasta cu toate japitele care nu numai ca nu respecta alegerea democratica si implicit 5 mil. de romani, dar isi permit sa injure un Presedinte ales. Halal democratie!
    As fi vrut sa-i vad pe toti acesti "curajosi" pe vremea impuscatului...eu sunt convins ca ei sunt de fapt aplaudacii care tot timpul au facut si vor mai face mult rau Romaniei!
  • 0 (0 voturi)    
    procentual e corect (Miercuri, 9 decembrie 2009, 22:04)

    mamacerghida [utilizator]

    bucureștiul are cel mai mare procent de hoți, maneliști, cocălari și prințese din țară. un oraș care alege primar o panaramă precum oprescu și îl poartă-n cârcă de un secol pe vanghelie, un oraș care se oploșește sau cade pe spate la fiecare bășină trasă de becali, unde ultrașii sunt singurii care mai fac revoluții în stradă, în fine un oraș unde cuvântul la ordine este BANUL, nici nu ar putea vota altcumva...

    poate peste trei ani îl puneți primar pe botezatu sau pe columbeanca. fraierilor

    Oricum Alba Iulia este capitala de suflet a românilor. ok, a unora dintre români, scuze.... Sau de ce nu, Chișinăul?!


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri