Scrisoare deschisa a PSD catre Catalin Predoiu: Garantati corectitudinea si transparenta alegerilor din strainatate?

de D.G. HotNews.ro
Marţi, 8 decembrie 2009, 20:52 Actualitate | Politic

Reprezentantul aliantei PSD-PC din Biroul Electoral pentru strainatate i-a transmis marti o scrisoare deschisa ministrului de Externe Catalin Predoiu in care semnaleaza nereguli privind votul din strainatate, intrebandu-l pe seful interimar al MAE daca poate garanta, intr-adevar, corectitudinea alegerilor.

"Ce fel de alegeri corecte si transparente sunt acelea organizate in sectii de vot in afara misiunilor diplomatice - in holul hotelurilor, sali de cinematograf, sali de sport sau direct la domiciliul activistilor PD-L, in absenta oricarei prezente a fortelor de ordine?", se intreaba Andi Cristea, reprezentantul PSD in Biroul Electoral pentru strainatate, intr-o scrisoare deschisa, citata de Agerpres.

Va redam integral continutul scrisorii deschise:

"Referitor la declaratiile domnului Ministru interimar al Afacerilor Externe, conform carora alegerile organizate in strainatate au fost corecte si transparente, in calitate de reprezentant al Aliantei Politice PSD-PC in Biroul Electoral pentru sectiile de vot din Strainatate, doresc sa ii adresez public domniei sale urmatoarele intrebari:

Ce fel de alegeri corecte si transparente sunt acelea organizate in sectii de vot in afara misiunilor diplomatice - in holul hotelurilor, sali de cinematograf, sali de sport, sau direct la domiciliul activistilor PD-L, in absenta oricarei prezente a fortelor de ordine?

De ce presedintii sectiilor de votare au refuzat sa dea curs cererilor scrise (conform deciziei BEC nr. 49) ale reprezentantilor PSD-PC de a obtine copii ale tabelelor electorale cu CNP-urilor celor care au votat - pentru a fi comparate?

De ce sectiile de vot din strainatate, care au statut de sectii speciale, nu au fost monitorizate video precum sectiile speciale din Romania?

Cum explicati ca din verificarile CNP-urilor cetatenilor care au votat in strainatate incep sa se evidentieze cazuri de vot multiplu?

Cate titluri de calatorie a eliberat MAE in ultimele 30 de zile?

Cand ati declarat ca alegerile au fost corecte si transparente aveati cunostinta ca reprezentantii PSD-PC, PNL, UDMR si PRM, membri ai Biroului Electoral pentru Strainatate au contestat procesul verbal final si nu l-au semnat?

PS. Aveti cunostinta de faptul ca senatorul PD-L Viorel Badea a impartit portocale in sectia de vot din Marcellina? Este o informatie exotica, e de inteles daca ca nu sunteti la curent. Insa, in calitate de Ministru al Afacerilor Externe consider ca ar fi trebuit sa stiti ca Biroul Electoral pentru Strainatate a trimis in data de 7 decembrie 2009 trei sesizari Parchetului. Trei spete. Este vorba de cazul primarului Chisinaului, Dorin Chirtoaca care a condus operatiunea 'Autobuzul' in Republica Moldova si doua cazuri din Italia, semnalate de presedintii sectiilor de vot, unde mai multe persoane s-au prezentat la vot dupa ce votasera deja, la acelasi tur de scrutin, la alta sectie de vot.

Garantati corectitudinea si transparenta alegerilor din strainatate?

8 decembrie 2009

Cu deosebit respect,

Andi Cristea, reprezentant al Aliantei Politice PSD-PC in Biroul Electoral pentru sectiile de vot din Strainatate"


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
5149 vizualizari
  • -37 (47 voturi)    
    Oare cat sa mai suportam nesimtirea??? (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:02)

    Victor [anonim]

    Este cea mai mare frauda din istoria romaniei! Traian basescu a furat la numararea voturilor. Trebuie renumarat, asa ceva nu se poate - mircea geoana a castigat!
    Pedelisti, nu va bucurati - rezultatul se intoarce!
    • +9 (9 voturi)    
      ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:14)

      x [anonim] i-a raspuns lui Victor

      dovezi nenea victor. nu cu scrisori deschise, cu plangeri in instanta sa vina domnu' nica si voi toti.
    • +11 (13 voturi)    
      cine cu cine a votat? (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:16)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Victor

      ma distreaza psd-istii, cica vin cu nume, cu morti etc. Am insa o intrebare: de unde stie dnul Nica cu cine au votat astia? Daca au votat cu Geoana, la indicatiile lui vanghelie? De unde stie care cu cine ce a votat? Au furat si unii si altii, inclin sa cred ca PSD a furat mai mult, sunt din zona unde ei au control si stiu ce spun.
      • 0 (0 voturi)    
        Esti || (Miercuri, 9 decembrie 2009, 13:23)

        Votantu' [anonim] i-a raspuns lui marius

        Adica paralel. Nu au cerut ca voturile dovedite incorecte sa se treaca la Geoana, ci pe baza numarului lor mare sa fie anulat intreg procesul.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca sunt vinovati... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:23)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Victor

      ...atunci trebuie pedepsiti. Nu putem risca inca un scandal de acest gen si la urmatoarele alegeri. Raul trebuiat taiat din carne si asta din timp!
    • +2 (2 voturi)    
      la misto (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:32)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      toti au furat de-au rupt, mai ales PSD. Gandeste-te doar la Vanghelie, care fura si cand doarme.
    • +5 (5 voturi)    
      tu ai baut sampania prea repede .... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:34)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      si te-ai imbatat.....si ai mai gresit si saitul...antena 3 este in alta parte....
      odioasa coalitie a avut cel putin 4-5 reprezentanti in sectiile de votare pe cand PDL-ul doar 1(unul)...spune si mie cum au fraudat PDL-ul voturile? De ce cand s-a anuntzat exit poll-urile Goarna nu a denuntzat rezultatul si sa ceara renumararea rezultatelor? Pai a baut sampanie ca prostanacul .....asta e , s-a culcat presedinte si s-a trezit prostanac....nu si-a invatat Hrebe lectia de acum cinci ani....inainte sa te bucuri - numara...ca exit poll-urile cu rea vointza au fost umflate.....astia s-au mintit singuri atat de mult incat au inceput sa creada si ei ....penibil.
    • +4 (4 voturi)    
      pt. Victoras (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:20)

      emigrantul [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Auzi tu acuzatie organizarea sectiilor" in afara misiunilor diplomatice" motiv pt. romanii inculti sa creada asta, pai intre N spaniei si Madrid sunt 700 km , si din Canarias 1500 km ,asta vroia PSD, ca votantii lui Basescu sa se lase pagubasi, deci trebuiau sa faca zeci de mii de romani nmilioane de km ca sa voteze. Si cum isi imagineaza ei ca in ambasada ar putea vota 700 mii de romani din spania? cand in ro sunt judete cu 400 mii loc. va imaginati toti sa voteze in aceiasi sectie. Daca s-au votat in locuri mai putin selecte este ca in Madrid si in marile capitale chiria nu costa doi bani ca la Botosani. Auziti, i-a cumparat in cutare loc pe romanii cu BMW-uri dandu-le o portocala, omul venea croit sa-l voteze pe Geoana si portocala buclucasa i-a schimbat ideologia. PSD-ul mai bine s-ar uita ca i-a tratat pe romanii din afara mai rau decat cainii cand au fost ei la putere, ambasadele erau un loc blestemat, stateai la coada cu orele si iti dateau rezolvare peste 6 luni. Stiau situatia dar oamenii lor vroiau spagi grase, si spaga nu vine daca romanul rezolva usor problema. Vrea PSD-ul sa le arat emailurile de acum 2-3 ani pe care le-am trimis la MAE, unde deplangeam situatia jenanta, cand romanii dupa 5-6 ore de stat la coada nu aveau veceu si urinau pe la colturi. Pana ne-au dat asociatiile de vecini spanioli in judecata si prin decizie judecatoreasca trebuiam sa inchidem consulatul? scriau ziarele spaniole ca urimam pe la colturi, acum vor ca romanii sa-i voteze? Oare nu stiu ei ca au incercat sa faca propaganda in Madrid si nu a venit nimeni in sala? si la Basescu au venit 10 mii.
    • +4 (4 voturi)    
      Get lost.... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:20)

      Hopeless [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Esti suparat nevoie mare, vad. Tot la fel ai fost si cand a castigat Iliescu + PSD trei mandate?!?!
      PSD este singurul partid care care a guvernat si singur ( fara aliante , coalitii etc) dupa 1999 si uite unde suntem....ca nu stim cum sa mai iesim din gaura asta neagra unde ne-a bagat Iliescu + gasca.... Dupa acea guvernare PSD-ista, cand o mana s-a spalat pe cealalta timp de 10 ani, Romania si-a inceput declinul economic, politic, social etc. si uite cum am ajuns cea mai saraca si am ramas cea mai corupta tara din UE....Rusine....
    • +3 (3 voturi)    
      tupeu jegos (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:38)

      metallicus [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Voi vorbitzi de nesimtzire, comunistilor, securistilorsi oligarhilor? Gigeoana a cîshtigat doar in imaginatzia bolnava a unuia ca tine sau ca Liubovic OrGan. Numitorul vostru comun este tupeul jegos!
    • -4 (4 voturi)    
      Hotznews este un site deontolg jurnalismului? (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:42)

      Lucian Postel [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Cu siguranta ca nu.
      IP-ul meu a fost banat dupa ce am comentat impotriva lui Basescu Traian.
      Nu va ajunge ca personajul care hahaie a fraudat??
      Acum nu lasati nici dreptul la replica??
      Imi este scarba de Romania lu' Basescu!!!
      PS: oare tot asa o sa procedati???
    • +4 (4 voturi)    
      Ba pa ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:19)

      Darian [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Unde au fost PSD PNL PRM PNG PNTCD, UDMR asta ca sa insir doar o parte din aliatii lui Geoana la alegeri in timpul numaratorii? Ce va rapus somnul, aburi bauturii, sau ce? Hai zi-o pe aia cu hipnotizatu, si ca v-ati trezit a doua zi furati la voturi.
    • +2 (2 voturi)    
      Cine va mai crede? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 1:19)

      stingster [anonim] i-a raspuns lui Victor

      Dupa ce ati intoxicat o tara intreaga de parca era concurs de "care spune cea mai gogonata minciuna" pe irtv si antena, veniti acum sa strigati iarasi "Lupu'!" ?

      Siktir, ca mi-e greatza de voi !
    • +1 (1 vot)    
      da? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 8:40)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      de unde sti voinice?
    • +1 (1 vot)    
      Victoras! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 9:26)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      sa ai grija de copii,mai ales de mirciulica!
  • +18 (24 voturi)    
    la munca (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:03)

    wily [anonim]

    gata campania electorala s-a terminat, la munca cu voi
    gaceti guvernul
  • +25 (27 voturi)    
    Personalul consular (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:04)

    Pepi [utilizator]

    Cand a fost numit? Ca doar aceste persoane au facut parte din comisii.
    Cumva pe vremea cand ministrii de externe erau de la PSD sau PNL?!?
  • +19 (23 voturi)    
    singura durere a lor (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:04)

    cristi [anonim]

    e ca votul nu le-a fost favorabil :))) nu as fi vazut scrisoarea asta in cazul in care ar fi luat mai multe voturi in diaspora ...petarde comuniste
    • 0 (0 voturi)    
      Nu...ai dreptate. (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:25)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Venea scrisoarea din partea pdl-ului.
      Lasa ca e bine asa. Evident au fost nereguli...iar cei responsabili trebuie sa raspunda, indiferent de partidul din care fac parte.
      • 0 (0 voturi)    
        adevarat (Miercuri, 9 decembrie 2009, 10:35)

        cami [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Sunt intru tot de acord cu tine...numai ca puterea e la PDL....de acolo sunt controlati toti cei care ar putea sa faca lumina in aceste situatii...deci vom mai avea de asteptat pana ca cineva sa raspunda pe drept pentru lucrurile murdare pe care le-au facut!
  • +25 (29 voturi)    
    CNP-ul masii (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:08)

    eu [anonim]

    Mare disperare, mare "prostaneala". Pai bine mai Andi (asa te cheama, nu?) daca tu zici ca nu ti-au dat CNP-urile (conform decizei 49 BEC) cum ai descoperit "maleficule" ca nu coincid... ce? CNP-urile!!!!!... bolovanule. Sa-ti dau un hint. Foloseste-ti creierul inainte de a scrie scarta-scarta pe hartie. Altfel, esti un ratat si sa nu crezi ca Hrebe da vreun ban pe ratati. Sila.
    • 0 (0 voturi)    
      CNP-ul mă-sii (Miercuri, 9 decembrie 2009, 2:45)

      ptc [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Sunt oameni care, din păcate, au acelasi CNP. Nici mie nu mi-a venit să credcând am auzit, iar acei oameni au mereu probleme.

      E un sat întreg în nuș' ce colț de țară în care toți locuitaorii au același CNP. Oamenii au facut zeci de demersuri sa li se emită CNP-uri unice, dar nu știu dacă s-a rezolvat până acum.

      Problema CNP-ului non-unic era cunoscută pe vremea guvernărilor PSD din anii 90, dar nu au făcut nimic.
  • +23 (25 voturi)    
    Hm.. (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:08)

    Lea [anonim]

    Eu, daca eram in locul domnului Cristea nu ma duceam luni dimineata la culcare (ultimul punct de vot din diaspora s-a inchis la ora 7 am, ora Romaniei) pana nu-i scriam ministrului ravasul de mai sus. Azi scrisorica nu se poate incadra decat la "fabricat documente care sa ateste fraudarea alegerilor". Dragi pesedei v-ati pierdut antrenamentul....
  • +21 (23 voturi)    
    Hotii (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:11)

    Mircea Hanna [anonim]

    striga "Hotul!!!"
  • +6 (6 voturi)    
    am fost mituit (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:12)

    varu lu vanghelie [anonim]

    ca var al lu vanghelie rezident in cort in Milano linga domu ma mituit unu bronzat ca mine cu neste mcdonald si am votat cu unii. cum nu stiu sa citesc nu stiu unde am pus stampula asa ca am pus stampula pa amindoi sa fiu sigur ca unu iese. si sa iasa al dai pretin cu varu, al dai fiu de militan si ii zic aia prostavanu ca si noi avem unu in satra cal chiama prastanc la fel si noi nul punem bulibasa cai prostalau apai rumanii vor sa puna un prostalau saf. hai ca mai am ceva de chirdit pa aicea si daca vreti mai votez odata cu firicica cind o veni de la cersit
  • +23 (25 voturi)    
    Zau? (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:12)

    Luci [anonim]

    Ete, na! Dar inainte de alegeri de ce nu s-a sesizat PSD-ul in legatura cu localizarea sectiilor? Le convenea?
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:00)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui Luci

      Sigur. Aceste sectii speciale sunt opera ministrului Dan Nica. Cat de boi pot sa fie pesedeii astia, Doamne...
    • +6 (6 voturi)    
      ei nu faceau sectii (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:52)

      din spania [anonim] i-a raspuns lui Luci

      Strategia psd a fost sa nu faca sectii in afara, iar asociatiile cumparate nu faceau galagie, acum se intreaba cum de pot fi transparente in alte sedii decat cele diplomatice, pai ce voriau sa avem 25 de ambasade in spania ca sa votam in ambasada. Isi aduc aminte anii trecuti cand romanii au ramas fara sa voteze pt. ca n-au avut unde, a venit ora inchiderii si sute de romani au ramas afara? , au venit mascatii spanioli ca sa faca ordine pt ca romanii incepusera sa strige "hotii " si au rupt poarta la ambasada, atunci nu s-au scandalizat ca se incalca dreptul fundamental al cetatenilor romani, ca nu pot vota? desi ei trimeteau bani cu sacul la guvern. In anii trecuti mereu electoratul in afara a votat cu dreapta, deci acum nu are rost sa se intrebe cum de l-au votat acum pe Basescu. Sa dea la tv imaginile de atunci, cum romanii disperati ramaneau in afara sectiei de vot si nu puteau vota, cu Tariceanu in putere sustinut de psd .
  • +8 (10 voturi)    
    scrisoare.... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:13)

    Flo [anonim]

    scrisoare deschisa catre PSD: puteti jura ca voi nu ati dat mita electorala niciunde si CA NU ATI CUMPARAT NICI UN VOT ?????
    • 0 (0 voturi)    
      intrebare (Miercuri, 9 decembrie 2009, 11:02)

      cami [anonim] i-a raspuns lui Flo

      nu asa se pune problema...pentru ca e absurd sa spuna cineva ca nu au incercat sa cupere voturi prin ceva mijloace...problema e cine cati bani a mancat cu aceasta campanie si trebuie sa se intrebe lumea care a votat...oare de unde au avut acestia atatia bani oare din buzunarele lor...nu au avut bani din buzunarele romanilor....si acuma sa trimitem stolul la recuperat banii la buget prin amenzi si tot ce se poate numai sa stangeti bani ca de nu sunt altii care sa va ocupe posturile cele calde!!
      Asta nu conteaza cu ce bani au cumparat ei voturile ....cand sau dus cu plicuri si pui si galeti si cizme din casa in casa!!!
  • +7 (9 voturi)    
    Reprezenantii PSD (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:13)

    Mihai P. [anonim]

    Dupa ce au incercat sa acrediteze - intr-un mod incalificabil - ideea ca romanii din diaspora nu ar trebui sa aiba drept de vot, reprezentantii PSD-PC au pierdut, in numele bunului simt, dreptul moral de a vorbi, in orice context, in orice termeni, despre votul romanilor din strainatate.
  • +2 (2 voturi)    
    Conteaza doar atat: (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:15)

    Raluca9 [anonim]

    sesizarile corespund sau nu realitatii? Legile statului sunt obligatorii pentru toata lumea, inclusiv pentru romanii din disapora.
  • +5 (5 voturi)    
    da faceti frate plangere (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:18)

    slider [utilizator]

    da faceti frate plangere si mai lasati actiunile astea mediatice.Sa se termine o data!
  • +6 (6 voturi)    
    Eu va garantez ca am votat corect... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:18)

    jedeka [anonim]

    Domnule Andi Cristea,

    Cand faceti asemenea acuzatii va ganditi la toti romanii din strainatate? Cand ma faceti hot, domnule Cristea, ati putea sa va ganditi de o suta de ori? Ati putea accepta ca am mers 500 km doar pentru a da un vot? Si ca am cheltuit poate 100 euro pentru asta? Voluntar, domnule Cristea, din spirit cetatenesc, pentru a-mi exercita un drept! Pentru a-mi spune pararea despre ce cred eu despre Romania!

    Nu credeti, domnule Cristea, ca daca candidatul dumneavoastra ar fi fost atat de bun pentru Romania, ar fi castigat cu 57% din voturi? Nu credeti ca e cazul ca macar acum in ultima suta de metrii sa dati dovada de "bun simt" si sa va recunoasteti infrangerea? In numele democratiei si a bunului simt! Deoarece sunteti formator de opinie, de personalitati viitoare, si nu cred ca este democratic si de bun simt sa-i dai in cap celuilalt pentru ca a pus stampila altfel!

    Aveti tot ce va trebuie, domnule, pentru a denunta un vot fals. Luati listele alea, introduceti-le in calculator, si dati-i pe toti cei care au votat dublu in judecata pentru frauda. Sau pe cei din comisie! Sa nu se mai intampla data viitoare. Si in Romania procedati la fel! Fiti dumneavoastra. PDS-ul, aceia care fac asta si data viitoare eu va voi da votul meu! Unul singur, pentru ca atat va pot da! Un singur vot!
    • +3 (3 voturi)    
      Pe asta s-au bazat (Miercuri, 9 decembrie 2009, 1:06)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui jedeka

      Multi romani din strainatate fac eforturi mari sa voteze si pe asta s-a bazat PSD dar ticalosia a mobilizat multi romani.
      E jenant sa se spuna ca un roman din strainatate poate fi mituit cu o portocala.
      Mama mea e in Romania si a primit aparat de radio...de la PSD.Tot degeaba ca tot Basescu a votat.
    • 0 (0 voturi)    
      sunt de acord (Miercuri, 9 decembrie 2009, 11:09)

      Lia [anonim] i-a raspuns lui jedeka

      Din pacate nu sunt multi care gandesc ca si tine...eu sunt de aceasi parere cu tine...daca se gasesc dovezi cei vinovati sa plateasca pentru faptele lor! Daca nu sa aiba coloana sa recunoasca ca au pierdut!
      Nu putem sa ii punem pe toti in aceeasi oala...oricum ce ne-a mai ramas este sa speram ca va fii bine si liniste in tara dupa aceste alegeri....sunt curioasa de ce va urma de acum in colo....ce lucruri bune se vor intampla la conducerea tarii in urmatorii 5 ani cu acelasi presedinte ca multe nu a facut!
  • +6 (6 voturi)    
    forte de ordine ... ha ha ha :) (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:19)

    policeMan [anonim]

    "in absenta oricarei prezente a fortelor de ordine?"

    Absenta prezentei? :)

    Pai cum voiai dumneata forte de ordine la sectiile de votare??? Sa delege politai romani, sau sa trimita politia din Los Angeles sau Milano cate un reprezentant la consulat?

    Veneau ei oricum daca se intamplau altercatii, impuscaturi, etc. :)
  • +5 (5 voturi)    
    Magarie foarte mare (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:19)

    California George [utilizator]

    Ar trebui sa le fie rusine de scrisoarea asta, care m-a revoltat.

    Am vazut unde sunt sectiile de votare din SUA. Sunt organizate ori la consulate, ori la diverse biserici romanesti ori la sedii de universitati. Toate locuri onorabile si la care m-as duce la orice ora sa votez,

    Nu sunt cuvinte care sa descrie nesimtirea acestor oameni!
  • +7 (7 voturi)    
    portocale (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:20)

    cornel [anonim]

    Eu sunt din Torino .Noua de ce nu ne-au dat portocale???
  • +2 (2 voturi)    
    sa se introduca votul pe internet (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:21)

    vot electronic [anonim]

    pe baza CNP-ului
  • +3 (3 voturi)    
    A batut 200km ca sa ia o portocala (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:21)

    Ionel [anonim]

    Gluma zilei. PSDisti astia chiar sunt stupizi. Cu cat spun mai multe prosti cu atat mai multi romani din diaspora vor veni si ne vom mobiliza.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce se ascunde in spatele acestor contestatii? (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:22)

    mett [utilizator]

    Mi-e greu sa cred ca e vorba doar de orgoliul lui Geoana ca nu a iesit presedinte. Ma gandesc mai degraba la multele promisiuni facute anumitor persoane, la banii investiti in campanie si care ar fi trebuit sa fie recuperati in urmatorii 5 ani inzecit si lista poate continua

    Pana la urma, ramane insa o intrebare: NOI, ROMANII, CE FACEM? Ca de luni de zile politicienii o tin tot intr-o cearta, guvern nu mai avem de cateva luni, bugetul sufla ca un cal de curse obosit, strainii ne cer sa tragem linie odata si sa ne punem pe treaba iar lor le arde de contestatii, declaratii belicoase si alte tampenii.

    Incepe sa-mi para rau ca m-am dus la vot, as fi putut sta acasa avand cugetul impacat ca n-am votat nici un nebun din cei doi. Am zis insa ca am o datorie fata de copii, sa aleg ce e mai bun pentru ei. Astept si reversul medaliei..se aude, Base?
    • 0 (0 voturi)    
      Ce va fii oare in Romania (Miercuri, 9 decembrie 2009, 11:17)

      lia [anonim] i-a raspuns lui mett

      O sa fie 5 ani de agonie din pacate....pentru ca numai cearta se stie a se face cu un asemenea conducator de tara....care stie numai atat...mai spun inca odata romanii au numai de pierdut!
      Noi o sa lucram ca ei sa o duca la fel de bine!
      Nu au fost interesati nici cat negru sub unghie de problemele reale ale romanilor...nu ai nici cel mai mic habar cu o duc romanii in tara asta! ce inseamna sa lucrezi cate 8 ore pe zi si asta minim...ca sa castigi niste bani pentru a supravietui de la o luna la alta!!
      Iar dna Udrea sa isi poata cumpara genti de mii de euro...bani castigati cinstit din munca grea!!
  • +2 (2 voturi)    
    Disperare (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:22)

    gabi2009 [utilizator]

    Mi se pare mie sau astia sunt disperati ?
  • +3 (3 voturi)    
    uite dovada fraudei de mari proportii - portocale (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:25)

    dadan [utilizator]

    Oameni buni s-au impartit potocale , oameni buni... e strigator la cer cat de penibili sunt PSDeii...astia se mai zbat putin in fecalele proprii dupa care o sa fie executati in public de factiunile rivale din propriul partid...
    Faptul ca Antena 3 si iRealitatea au incalcat flagrant legea electorala pe tot parcursul campaniei electoralenu va deranjeaza nu ? mizerabililor....cat va mai rabda pamantul ? este strigator la cer si riscati sa fiti linsati in public daca mai continuati cu mizeriile astea ....
    Nu realizati ca va bateti joc de oamenii care au avut o alta optiune politica? lumea nu se termina si nici nu a inceput cu PSD....5 mil de romani au iesit din ca sa scape pentru totdeauna de voi .....
    Sunteti penibili si continuati sa deveniti pe zi ce trece tot mai penibili....
  • +3 (3 voturi)    
    Scrisoare deschisa PSD... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:26)

    Emanuel Tanjala [anonim]

    Traiesc in America, s nu imi vine sa cred de impostura de care dau dovada pastidul comunst PSD! Citesc ce face PSD-ul acum si ma minunez. Prostia a molipsit intreg partidul. A vorbi de fraude in randurile votantilor din diaspora, ma face sa cred ca disperarea penalilor din PSD, face sa isi piarda orce urma de ratiune. O clica de hoti, striga hohii de 20 de ani si culmea ca nu i-a inghitit pamantul. Ne avertizau ca dupa victoria lor in alegeri, Basescu pregateste o contra revolutie!! O haita ajunsa in spaima, au uita prea repede de dezinformarea lor
    murdara si culmea ei sunt aceia
    care au sarit ca arsi. Dumnezeu ne-a ajuta sa scapam de ei si locul satanelor este in iad.
    Comuniste,cu mana intinsa la rusi,gata,ati
    pirdut,capu la fund si cum va plece voua sa spuneti,
    CIOCUL MIC.
  • +3 (3 voturi)    
    santeti mancati.... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:26)

    ciprian flos [anonim]

    au depasit orice limita.....o sa vada ei la anticipate (ca acolo se va ajunge)cum o sa se sparga partidul.............sa dea Dumnezeu!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    SINT STUPEFIAT (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:26)

    CRISTACHE [anonim]

    auzi domne au dat portocale spaga.... in spania!!!!!!
    manevrele bolsevicilor sint conduse de aceiasi minte bolnava care gaseau bani falsi in sediul PNTCD in 1991. HUO Geonana, antonescu, orban, noile cozi de topor ale nemernicilor bolsevici
  • +3 (3 voturi)    
    Penibil (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:27)

    Mircea [anonim]

    PSD-ul devine din ce in ce mai penibil. Chiar ar trebui sa invete sa piarda. Cred ca fiecare actiune le aduce din ce in ce mai putina sustinere. Eu sunt in diaspora, si va spun ca e foarte greu sa faci manarii avand in vedere dispersarea geografica a sectiilor de votare. Cum crede gigel asta ca se poate frauda colectiv in Italia, SUA, Franta, Indonezia, China etc? Ii ofer exemplu primul tur. Acolo nu a spus nimic si Basescu a obtinut acelasi scor.
  • +3 (3 voturi)    
    Alegeri (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:28)

    well [anonim]

    A uitat sa mentioneze ca erau amenajate sectii de votare in WC-uri publice precum afirma "Almanache", in cofetarii, birturi, cafenele, ori unde va puteti imagina cu un creer infierbantat de euforia (ne)castigarii alegerilor. Rusine pentru noi ca suntem nevoiti sa asistam la asemenea scene paranoice.
  • +2 (2 voturi)    
    Frauda uriasa in Diaspora! (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:28)

    alleex2000 [utilizator]

    Are dreptate cetateanul....am uitat cum il cheama! Si aici la Londra au fost asemenea cazuri! Chiar eu, spre exemplu, am beneficiat de transport de acasa pana la sectia de vot! My house mate m-a transportat pana la sectia de votare din Kensington ca sa votez! Va rog sa consemnati acest fapt ca pe o dezvaluire a fraudelor PDL si sa-mi cumparati un bilet de avion Londra-Bucuresti ca sa depun marturie despre coruptia cui vreti dumneavoastra! Ah, cred c-am uitat! Biletul sa fie retur la Londra!
  • +2 (2 voturi)    
    inca o petarda/fumigena de la sobolanii rosii (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:28)

    cristi_an [utilizator]

    pai mai roscovanilor..nu ati participat activ la organizarea alegerilor? voi chiar sunteti culmea...
    dati-i drumul in vagauna psd.. lasati Romania sa isi revina dupa josnica campanie psd, dupa josnica spalare pe creier marca antena3/RTV..porci ordinari
  • +2 (2 voturi)    
    tare (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:29)

    Ozzi [utilizator]

    Asa vreti voi sa dovediti ca PD-L au fraudat? Intrebandu-i? Astea sunt camioanele voastre de probe?
  • +3 (3 voturi)    
    Soc! (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:32)

    stefan [anonim]

    Stiau dintotdeauna ca in afara PSD pierde si inca la scor. De aceea nu s-au agitat pre tare PSD-ul.
    Dar lovitura a venit in momentul cind au aflat numarul celor ce s-au dus la vot: peste 50% fata de primul tur.
    AU fost socati si ca in Romania la turul 2 au fost mai multi ca la turul 1(premiera) si nu le-a convenit.
    Sunt convins ca au facut scenarii pentru prezente la vot intre 45 si 53% cit a fost la turul 1. Si in toate, cu misculatiile lor ar fi cistigat Geoana. Dar cu o prezenta de 58% plus o pierdere de peste 100000 de voturi in afara (alt procent de recuperat) este mult, mult mai greu de furat.
    Ca un caz de studiat- Eba -independent la europarlamentare, dar cu prezenta de 30% sau cit a fost. Si simulat pentru peste 50% prezenta la urne. Nu mai era acolo acum.
    Deci fiecare vot conteaza. Mai multe voturi oneste, mai putina influenta a voturilor furate sau manipulate.
    Cit despre turismul electoral in vest... Pe cel ce-l spune de asta sa vina sa lucreze citeva luni si apoi sa vorbeasca daca-i arde sa faca asa ceva duminica, cind de luni o ia de coada.
    Pentru frecatorii de menta din Ro (tot felul de functionarasi si bagatori de seama) poate e posibil...
    In fond cine sau ce v-a impiedicat sa va numiti reprezentanti in sectii in vest?
    Si daca a fost vot multiplu cum dovediti ca a fost pentru Basescu? Eu zic ca a fost pentru Geoana. Ca daca era cinstit nu lua nici 10%....
  • +2 (2 voturi)    
    Portocala si gibonul (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:35)

    Dianora [utilizator]

    Hai ca mi-a placut poanta cu portocalele. La cum dantuia gibonul de Gioana in noaptea alegerilor, cred ca asta ar fi mai curand propaganda pro-PSD.
    Credeti ca flacaul ala mai are resurse pentru un rand de alegeri? Cati l-ar mai vota acum ca "proiectul" a plecat la Sibiu, pentru meritele proprii, dupa cat de penibil-caraghios s-a purtat?
  • +3 (3 voturi)    
    de unde forte de ordine? (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:37)

    Gogu [anonim]

    Am fost presedinte de sectie de vot in strainatate la alegerile parlamentare din noiembrie 2008.
    Sectia de votare a fost organizata intr-o sala de conferinte inchiriata de catre ambasada Romaniei intr-un mare hotel si nu au existat nici un fel de forte de ordine. MAE a trimis cite un reprezentant in fiecare sectie de vot si lucrurile s-au petrecut intr-un cadru perfect legal.

    De unde ai aparut domnule Andi Cristea? Te-ai nascut ieri?
  • -3 (3 voturi)    
    Cind va luatzi salariile? (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:40)

    Ionel Pop [anonim]

    ... mai bajetzi postaci?
    Sau suntetzi moldovenii aia cu 95%.
    La noi la RO votaram ca nu ne trebuie Bese..il dam la voi cu Boc(traducere 'cacat' in turca)&restul pasaricilor...plocon. Sa avetzi 1 masa plina de belshug!
  • +3 (3 voturi)    
    Realitatea din Diaspora.....! (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:40)

    vali_bob@usa.com [anonim]

    Realitatea e ca fiecare Birou al Sectiilor de vot din strainatate a avut, si in turul 1 si in turul 2 urmatoarea componenta :
    1 Presedinte,salariat al MAE
    1 membru al PSD + PC ;
    1 membru al UDMR ;
    1 membru al PNL ;
    1 membru al PDL ;
    1 membru al ong-urilor sau Bisericii din zona
    Care a fost componenta Birourilor electorale din satele si comunele patriei, cine au fost numiti presedinti ai acelor Birouri electorale ???????
    asa ,ca, ciocul mic ca borati de frica ,toate raharurile care va zac in mintea cea bolsevica !!!
    Sincer, va inteleg,... VA ESTE FRICA !!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    suparati ca n-au furat si acolo! (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:44)

    geordan [anonim]

    uite d'aia n-am votat joanta: ca nu aveti DEMNITATEA de a pierde. macar atat!
  • +2 (2 voturi)    
    votul diasporei (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:03)

    dan [anonim]

    Da,toashu are dreptate.In afara de Bielorusia,Bosnia,Rusia,Banglades si Insulele Antena Realitatzii,toate Ambasadele s-au coalizat si prin intermediul teleportarii au schimbat votul masiv dat lui Geoana,de catre noi totzi,in favoarea lui Base.
    Nici nu stii ce este,disperare,prostie ce frizeaza absurdul ? Si astia pretind ca vor sa conduca Romania la progres !
  • +2 (2 voturi)    
    Nu pot emigra! (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:03)

    Rafaila [anonim]

    Vreau sa emigrez. M-am saturat de dementa acestor idioti care isi apara cu dintii privilegiile murdare, patate de singele tinerilor din 1989. Daca as putea sa emigrez as emigra ACUM! Nu pot, din pacate, pentru ca am emigrat deja in urma cu treisprezece ani... Tot din cauza lor. Nu va ajunge, idiotilor, ca am plecat la capatul lumii din cauza voastra?! Va luati de noi, capete seci, profitori nenorociti, nu va mai ajunge? Vreti acum sa dati lectii de democratie din mocirla voastra in care va balacariti fara rusine, sfidind o lume intreaga?! Va vine rindul si voua, nu uitati!
  • +2 (2 voturi)    
    ne poate ajuta pro-democratia (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:03)

    spidermanfil [anonim]

    Cristian parvulescu ar putea pune la dispozitia cititorilor inregistrarile telefonului verde. Ar auzi romanii cum primarii psd-isti au scos oamenii batrani la vot amenintandu-i ca nu le da pensia, ajutoarele; ar auzi cum detinutilor din penitenciare li s-au luat buletinele, dar altii au pus votul pe buletine...Ce mai...s-ar putea afla multe. PSD-ul, ciuma rosie, cancerul romaniei trebuie sa moara....
  • +2 (2 voturi)    
    Transparenta (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:04)

    Ficeac [anonim]

    Mai curat ca in stainatate nu se voteaza in nici-un loc in Romaniia unde psd-pc cumpara voturile pe bere- malai zaher, mici asa ca mucles si treci la munca ca de 20 de ani ilescieni au palavragit si inselat poporul roman, acuma la munca cu putorile.
  • +2 (2 voturi)    
    un vot pentru o portocala... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:12)

    Alina [anonim]

    oare pe romanii din Italia i-au facut oameni portocalele impartite de PDL? chiar atat de josnici au ajuns incat sa spuna ca niste portocale ne-ar putea cumpara votul? maine -poimaine daca PDL ne va da hartie igienica portocalie o sa ajungem oamenii cumparati pe o hartie igienica. asta cred ca este parerea PSD-ului despre votanti...
  • +1 (1 vot)    
    cum este posibil sa scrii asemenea aberatii? (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:18)

    Caty25cat [utilizator]

    Catalin Predoiu suntem satui de atata mizerie si coruptie,minciuni si manipulare in masa din partea dragilor tai confrati din PSD...este deajuns , te rog gaseste ceva mai bun de facut ...nu mai abera si dumneata.
    Intelegeti si voi odata...NOI NU VA VREM!!!
  • +1 (1 vot)    
    curtea constitutionala (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:20)

    slider [utilizator]

    "gandul.info/politica/judecator-al-curtii-constitutionale-declaratie-in-exclusivitate-pentru-gandul-cum-se-pot-repeta-alegerile-din-6-decembrie-5164912"
  • +1 (1 vot)    
    Ambasadele sunt pline de securisti si fii de... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:23)

    anonim [anonim]

    ca intregul MAE unde daca nu ai neamuri proaste NU ai ce cauta, asa ca sa ne scuteasca! E de mirare ca nu au furat la greu acolo, sau voturile au fost prea covarsitor pro Basescu. JOS FIII DE SCURSURISTI, LA MUNCA DE JOS CU PUII DE LELE!
  • +1 (1 vot)    
    citricele ne mananca (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:27)

    rotita [utilizator]

    Portocale zici, ai? Incredibil.... suntem la gradinita...
  • +1 (1 vot)    
    Alte amanunte despre Geoana (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:47)

    adrian [anonim]

    Intrebase: "-Ce au facut romanii in timpul mamdatului lui Mircea Geoana ?
    Raspuns : Au dormit !!"

    Interbare : Cum se pune la loc dopul la o sampanie ?
    Raspuns : Intrebati-l pe Geoana.

    Intrebase: "Cine este in spatele lui Basescu?
    Raspuns: "Mircea Geoana".

    "Cand te culci cu un presedinte si te scoli cu altul, e clar, politica
    e o... femeie usoara."

    Intrebare: "Ce face acum Vanghelie?
    Raspuns: "- Cauta pe google sa vada ce inseamna diaspora, sa o cheme la ordine".

    "Geoana, foarte vesel, se intalneste cu bunicuta. De ce esti asa
    vesel? Mi-am facut testul IQ. Si? A iesit negativ".

    Cel mai scurt banc: "Geoana, presedinte!"

    "Scrisoarea a III-­a actualizata: Tu ­esti Mircea ?­ Da imparate! Esti
    un prost si jumatate!"

    Ce mai fredoneaza Geoana in ultimul timp? "daca-as fi pentru-o zi,
    presedinte"....
  • +5 (5 voturi)    
    ..... (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:08)

    goagalitz [anonim]

    Tot ce prezinta pesedeul sunt date false. Incearca iar sa minta poporul. Nu ne mai intimidati, ne-am trezit si vedem realitatea (nu aia tv).
  • +4 (4 voturi)    
    .... (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:11)

    goagalitz [anonim]

    Nu-i asa ca daca procentul pentru Basescu era mai mare in Romania decat in diaspora, spuneati ca s-au dat banane in tara? Nu de alta, dar portocalele le-a dat pesedeul in diaspora.
  • +1 (1 vot)    
    stai asa... (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:22)

    carmabox [anonim]

    Ia sa vedem domnule Cristea,
    1. Nu cunosc situatia exacta, dar chiar daca ar fi facut sectii de vot in holuri, presupun ca personalul din sectie nu era in intregime pedelist, si se apuca sa stinga lumina si sa invarta voturi dupa bunul plac. Dimpotriva, pedelistul era in minoritate serioasa. Si sa stiti ca eu m-as fi bucurat sa pot vota intr-un cinematograf, daca asta insemna sa nu ma duc la 350 km si 40 Euro distanta sa-mi exercit un drept, pe care culmea, cu nesimtire si totala lipsa de respect mi-l contestati acum.

    2. Reprezentantii PSD+PC nu au absolut nici o autoritate legla sa ceara listele cu CNP-uri. Si daca nu vi le-au dat, interesant ar fi sa stim si noi cum de totusi le aveti.

    3. Daca reprezentantii maretelor partide nu au semnat procesele verbale, de ce nu l-ati anuntat pe Geoana duminica seara de o posibila frauda, inainte sa topaie si sa deschida sampania? Mai mult decat tardiv, incercarea de acum este penibila, jenanta, degradanta, marsava.

    4. Un reprezentant PDL a impartit portocale votantilor? M-as fi bucurat si eu tare daca imi dadea si mie cineva un pahar cu apa ca mi-era cam sete, fie el de la PSD, PNL sau de oriunde. Cu tot respectul, daca n-aveti dovezi ferme c-a fost "Ba, daca il votezi pe Basescu iti dau o portocala", numai mentionarea acestui fapt este din nou, ghici, penibila si lipsita de continut.

    Doresc sa va aduc in atentie situatia de la sectia unde am votat. Era ora 19 a Romaniei, sectie goala, numai eu cu 6 reprezentanti ai comisiei si paznic. In timp ce mi se inregistrau datele in lista, inainte de a vota, dialog intre stimabili: "Ba, uite ce zic astia, cica Antena 3 a scapat rezultatele exit-poll-urilor. Ete ba, Geoana 53! Bravo, e clar, ba! hhahahhaaa." Acum va invit sa-mi spuneti dumneavoastra cat de legala e treaba asta, in momentul in care eu ma pregateam sa votez, si dup-aia cum ma convingeti ca stimailii din comisie erau de orientare pedelista.
  • +1 (1 vot)    
    Fiti barbati ! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 1:06)

    Marina [anonim]

    Noi, cei din diaspora, garantam "corectitudinea si transparenta alegerilor din strainatate" . Am vazut-o cu ochii nostri de cetateni simpli, responsabili, cu bun simt. Ca toti ceilalti cetateni carora ne-am alaturat, urcand nr de voturi de bun simt la 5.275.808.

    VOI SUNTETI CAPABILI SA GARANTATI "corectitudinea si transparenta alegerilor " in tara ???

    Mizeriile voastre v-au aruncat in groapa sapata cu proprii dinti stricati.
    Efectul bumerang s-a facut simtit si aici.
    Si uite asa m-am decis sa merg sa votez.
    La CONSULAT. ("CONSULAT" diferit de "sala de sport", "hoteluri", "cinematografe" . Pt mai multe detalii, vezi DEX-ul).

    M-am informat despre sectiile de votare de pe teritoriul spaniol pe site-ul MAE. Se afla la sute de km distanta, stimate domn!

    Am parcurs 220 km dus-intors, cu masina proprie, din proprii bani am alimentat cu benzina si, culmea, am avut noroc si de loc de parcare.

    In zi de sarbatoare in Spania (ziua Constitutiei), ar fi fost usor de observat mult invocatele autobuze pe autostrazile goale.
    Eu nu am observat nimic, doar o "absenta a prezentei" lor (sic).
    E drept ca in Spania clima e ceva mai calda, dar parca nu intr-atat incat sa induca efecte tip "fata Morgana" !

    Rusine voua !
    Fiti barbati si acceptati infrangerea !
    Candva, la tv se auzea un cantecel " Nu, nimeni nu ma vrea...Nu, nimeni nu ma vrea ..."
    Fredonati-l in grup .... poate va mai calmati !

    PS: Eu as fi preferat mandarine :D
    Dar cum PSD-ul nu a ajuns si aici, mi le-am cumparat singura in drumul spre casa. Aveau gustul victoriei !
  • +1 (1 vot)    
    votari (Miercuri, 9 decembrie 2009, 1:32)

    scama [anonim]

    intrebare (una singura) pt d-nul cristea de acord cu d-voastra a furat pdl dar (ca mai egzista si un..( dar)
    de ce ,nu atzi reclamat inainte aceste lucrurii? astea se stiau cu 2 saptamani inainte de turul1 apropo daca d-voastra venitzi si jucatzi povher cu mine si inca 2 prieteni de ai mei si ne curatatzi de bani pe totzi trei teoretic nu atzi putea) cum ar trebui sa ne mumim noi ?(astia trei) FRAIEI asa ar trebui sa ne numim si ar trb sa tacem din gura sa nu mai stie tpata lumea , atzi fost 6 oameni din coalitie ,contra unu (pdl) si ala unul va furat cum va numitzi ,si acum zbieratzii din totzi ranunchi ,rusine criste-o ,nu mai pot sa itzi spun domnule esti prea incult( sa nu spun alfel)
  • 0 (0 voturi)    
    Fraudarea alegerilor (Miercuri, 9 decembrie 2009, 11:20)

    tatiana [anonim]

    Cand au fost fraudate alegerile?Parca dumineca,cand topaia prostanacul,nu era frauda!!!Cand sau fraudat,dupa ce sau dat rezultatele?
    PSD este FLAMAND DE PUTERE.Sa le fie rusine,nu se gandesc un moment la Tara asta.Lor sa le mearga bune.
    Niste oameni inteligenti din acest partid de nemernici,recunosc rezultatul alegerilor,dar cei care au ARANJAT FRAUDELE,contesta.
    IN CE TARA TRAIM???DE FAPT SUNTEM UN POPOR DE NIMIC<inca odata se vede asta dupa cum sa votat.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi