Iata ce scrie Adrian Nastase pe blogul sau legat de acest subiect:
- Nu romanii din diaspora au decis castigatorul alegerilor. De ce sa-i consideram pe acesti romani responsabili de rezultat doar pentru ca au votat mai tarziu, din motive naturale, ce tin de fusul orar? De ce nu voturile din 3-4 judete precum Cluj, Timis, Alba sau Arad sa fie cele care au inclinat decisiv balanta? Cred ca in acest caz simplificam foarte mult realitatea electorala. Acest lucru insa nu ar trebui sa inhibe o discutie despre consistenta votului. Am auzit in aceste zile urmatorul argument: realitatea politica, economica si sociala din Romania este cunoscuta in profunzimea ei doar de catre cei rezidenti. E un argument solid, care se aplica in multe tari europene. Cei care au plecat de multi ani din tara, chiar daca citesc presa si sunt informati, nu au contact direct cu realitatea. Nu sunt afectati, direct, de reglementari, de taxe si impozite, chiar si de o viziune sau alta asupra viitorului – in sanatate, educatie etc. Prin urmare, votul lor ar trebui sa aiba o greutate mai mica. Se impune, in viitor, o dezbatere pe acest subiect.
- In legatura cu votul romanilor de peste granita, o alta discutie cred ca este nu doar interesanta, ci si necesara. Ce mecanisme de control democratic al procesului electoral exista in strainatate? Cati observatori independenti participa, cati reprezentanti ai partidelor sau ai candidatilor independenti? Sper ca toata lumea este constienta de faptul ca legislatia electorala, in special cea referitoare la campania electorala, se aplica doar pe teritoriul romanesc, adica in consulate si ambasade, acolo unde sunt organizate sectiile de vot. Ce control avem insa in afara acestor spatii, care nu sunt sub jurisdictia statului roman? Deplasarea cu autocare pentru turisti electorali poate ca nu este sanctionata in tarile respective. Sau oferirea de daruri sau bani, in afara ambasadelor. Cum depistam mita electorala, spre exemplu, in cazul comunitatilor de romani din Spania? Sau in Republica Moldova, unde primarul Chisinaului nu este tinut de regulile electorale din Romania in ziua votului? Cum verificam daca cei care apar pe liste chiar au votat? Cat de vigilenta este presa si cat de active sunt ONG-urile civice in aceste cazuri.
UPDATE: Marti seara, la citeva ore dupa postarea articolului, Adrian Nastase a revenit cu o explicatie pe blog:
"Sunt de acord ca o propozitie din analiza de mai jos este nefericita si o retrag.
Ea avea alt sens si acest sens vreau sa il explic acum. Nu este vorba de restrangerea dreptului de vot pentru cei din strainatate, ci de clarificarea unor detalii care, in prezent, sunt speculate in exces. Spre exemplu, un astfel de detaliu este acela al votului prin intermediul titlurilor de calatorie (un mecanism care permite romanilor plecati in strainatate care nu au acte de identitate valabile sa poata vota, desi in tara nu exista un echivalent). Un astfel de titlu de calatorie este mai putin sigur decat un act de identitate si poate fi cu siguranta mai usor de exploatat. Nu e singurul exemplu.
Va indemn sa cititi intreaga analiza, pentru a-i intelege sensul. Si veti vedea ca nimeni nu contesta drepturi constitutionale, ci dimpotriva. Este vorba de intarirea democratiei si protejarea ei de excesele produse prin detalii mici si foarte, foarte multe".

































Pt tine si Ion pregatiti un avion!!!!!
Apropo, au platit statului roman vreun impozit acesti oameni?
Cum votul nostru n-ar trebui sa conteze asa mult, propun si niste masuri pentru diminuarea costurilor cu votul in strainatate:
- sa putem vota mai multi pe un buletin (asa, cam cate stampile intra intr-un chenar)
- micsorarea stampilei, pe care sa scrie doar "VOT", cu fonturi de 8
- renuntarea la construirea cabinelor de vot; putem folosi toaleta amasadei
Bucura-te ca nu a trebuit sa le platesti tu somaj.
Un nebun arunca o piatra in lac si incep prostii sa o caute.
Singura imbecilitate in consens cu gandirea ta este obligativitatea platii asigurarilor de sanatate din Romania.
Spor la arat si la batut campii.
Eu propun un alt argument:
Romanii care lucreaza in UE, pe langa faptul ca alimenteaza direct economia romaneasca (11Mld in 2008), platesc impozite destul de mari in tarile unde muncesc. Bani care, indirect - prin fonduri europene - ajung in pusculita statului roman, pentzru a putea fi apoi delapidati de mafioti gen nastase.
La initiativa PSD, de prin 2006, "capsunarii", cum le ziceti voi pe nedrept (cei stabiliti in EU), platesc statului roman impozit pe venit (salariu, profit, etc) obtinut in strainatate, in urmatoarele conditii:
- diferenta intre impozitul aplicabil in Romania (16% in prezent) si impozitul din tara in care lucreaza, daca acela este mai mic de 16%
- TVA-ul (indirect), dat de romanii care au primit bani din strainatate la cumpararea unui prods in Romania
- impozit pe dobanzile din banci
- impozitul taxat bancilor romanesti pe profitul aferent acelor sume (obtinut din comisioane, taxe de transfer si alte balarii).
In anumite tari, cu care Romania n-are acord de dubla impunere, se plateste impozit si acolo unde obtii salariul si in Romania. Asta daca esti destul de prost sa ti-l declari la fiscul nostru.
Asa ca clontu' mic! Gioana Prostache, acest cancer al democratiei romanesti, fie-i tarana usoara, a propus si obtinut in parlament toate aceste mizerii (cu exceptia TVA, taxat indirect). Romania este una dintre putinele tari din lume unde se impoziteaza si banii obtinuti peste hotare. Alaturi de noi in aceasta cloaca fiscala mai sunt si marile democratii: SUA si UK.
r-ati ai dreaq' cand va trimit bani si pachete sunt buni, herta muller care nu mai are cetatenie de mult e "romanca de-a nostra" dar romanii din diaspora nu au drept sa voteze ca n-ati reusit sa-i indoctrinati, nu?
///
Intrebarile pe care le pune Adrian Nastase pe blogul sau arata ca el nu cunoaste realitatile din afara tarii.
Eu cel putin nu mai deschid televizorul ca m-am saturat...De multe ori aflu de rudele din afara ce s-a mai intamplat, pentru ca eu refuz sa mai aud mizeriile...
Ce insa e clar ca ziua si PSDeu'maica nu intelege e ca NU SE MAI VREA COMUNIST la putere! NU SE MAI VREA CORUPT la putere...
Si da, chiar daca nici in partea cealalta nu e totul alb, romanii au votat cu omul (atentie, nu cu partidul) care le mai ofera o speranta.
Sa le cereti consultantilor lui Obama sa va explice asta, stimati membri ai PSDeu'maica...
Nici Geoana nu era cel mai potrivit...dar la care a facut Base in acesti ani cat ne- fost presedinte....ma lasa rece! nu a facut nimic...tot ce s-a facut a fost sa arunce cu praf in ochii romanilor. Sa ne vedem peste un an doi cat de convinsi o sa mai fiti ca ati votat bine cand l-ati votat pe Dl Traian Basescu!
Si cu ati spus nu ati votat cu partitul..ci cu persoana...unde si cine la vazut pe Geoana sa fie un comunist! Atat a stiut Basescu sa fata numai scandal...si pe baza ca acolo in PSD este si Iliescu care a fost comunist....inseamna ca toti din acel partid sunt comunisti! Poata doar atat va duce mintea! oricum e ceva traditional la noi romanii "sa judecam copii dupa faptele parintilor".
Basescu in seara alegerilor cand a iesit sa spuna la ora 7 seara cand mai erau 2 ore de votat la noi in tara...de unde sa stii cu 2 ore inainte ca esti presedinte daca nu ai infundat banii cu nemiluita....bani din buzunarele noastre fie ca suntem din strainatate sau din tara. Este o prostie dar nimeni nu vrea sa vada aceste lucruri marunte....iar una si mai scarbosa faza este ce in care dupa oar 21 cand a iesit iar sa se laude ca a castigat....ati fost atenti voi mari anti comunisti ce sepcuta si-a pus el in cap????? PNTCD-cine au fost atunci in acea seara mai mare comunist!!
O zi buna va doresc tuturor si sa speram ca o sa ne fie mai bine...desi viitorul e sumbru!
01} Revizuirea legii partidelor{ 25 000 de semnaturi si 50+1 de filiale la nivel national in acest moment}, este nevoie de anularea acestei legi ce protejeaza o casta , eliminind 15 milioane de romani de pe scena politica, tara are nevoie de alternativa.
02} Adoptarea votului electronic, in acest mod cei aproximativ patru milioane de cetateni din diaspora sa-si poata exercita drepturile fundamentale.
03} Dizolvarea parlamentului actual !?!
04} Revizuirea constitutiei !?
05} Revizuirea legii votului uninominal aranjat de catre baietii destepti in 2008 ?!
De studiat temele abordate aici :
http://www.procesulcomunismului.com/
http://www.universulromanesc.org
Romanii din strainatate au ocazia sa vada mai multe lucruri normale si de aceea pot fi mult mai critici decat cei din tara care vad ceea ce li se prezinta la mogulizoare.
Asa ca draga gogosane, acesta este motivul pentru care acesti oameni isi rup spatele prin tari straine. Pentru ca au ales sa munceasca si sa castige un ban cinstit! la noi nu se poate asa ceva! poate ne spune il marinero si de ce in perioada mandatului lui s-a scurs atat de multa forta de munca inafara tarii!
Dle Nastase, de DREPTURILE OMULUI ati auzit?
Parca erai avocat. Mor de curiozitate sa aflu ce BARON, pardon, Barou, ti-a dat legitimatia aia... Ti-au ajuns ouale ca s-o platesti?
Cred ca asta se cheama cheama ca esti ideolog , bravo
Asta este pana la urma cei din strainatate care pot sa fie mai critici decat noi cei din tara...voi vedeti si auziti ce se intampla si ce ne arata mogulii prin massmedia...din pacare noi traim aceste lucruri!!
Sincer imi doresc ca tara in poata sa isi revina....nimeni nu se intreaba oarede unde va face dl Basescu banii inapoi..banii cheltuiti pe aceasta campanie...unde e poate mai bine sa nu stim cate miliarde de euro a cheltuit pentru a putea sa iasa iar Presedinte!!!
De ce oare nu va revoltati pentru faptul ca nu suntem in stare sa avem o campanie corecta in care fiecare sa isi dezbata gandurile si ideiile cu ce vor sa faca pentru tara...cu ce vor sa ajute tara asta!! Nu basescu mai bine face fata problemelor daca face scandal!!! v-ati gandit ca poate tara e la fel ca o familie cum se poate sa merga bine intr-o familie daca este numai scandal! la fel si cu tara noastra..
Si sa va fie rusine, politicieni si jurnalisti care nu va iubiti tara! Probabil pentru ca nu stiti ce inseamna.
R: Da chiar asa, tare profund gandesti, tovarase!Curat stiintific : profunzimea cunoasterii e data de locatie, nu cumva se masoara cu GPS-ul?
Nastase: "E un argument solid, care se aplica in multe tari europene...Prin urmare, votul lor ar trebui sa aiba o greutate mai mica."
R: Care tari europene, tovarase? Rusia? Nici acolo nu am auzit de asa "argumente".
Nastase: "Ce control avem insa in afara acestor spatii, care nu sunt sub jurisdictia statului roman?"
R: Te referi la "controlul" distributiei de saci de faina, de eugenii si alte "stimulente"? Poate la "controlul" media din tara?! Pe cine prostesti tovarase? la sectiile de votare din afara tarii sunt observatori, reprezentantii partidelor, se iau declaratii sub semnatura ca nu votezi si in alta parte, esti legitimat , ti se pune stampila pe pasaport: altfel nu poti vota.
E vorba numai de tupeu, sau chiar aveti impresia ca romanii sunt ...prostanaci?
...sa-si clarifice dosarele penale si apoi sa fie lasat sa vorbeasca...
...mass media care publica astfel de opinii dela excroci se autodescalifica...
Toti cetatenii romanai au drept la vot, oriunde si indiferent pe cine alege.
Acest drept l-am castigat la revolutie.
Sa nu mai vorbim de banii care intra anual in Romania.
Acest bani, chiar daca nu sunt impozitati in Romania, ei o parte se duc la TVA si impozitul pe profit (comert+utilitati).
Cinste capsunarilor ca sau dus sa munceasca cinstit pentru asi intretine familiile!
Mai multe sectii de votare in strainatate.
Ca sa putem avea dreptul la vot.
pana acum ati tacut si tu si hrebe si duvaz si toti ceilalti, si acum ati rasarit iar?
im iaduc aminte cand voiati sa il eliberati pe cozma aacum 5 ani ca sa va faca miscari de satrada. acum v-a ramas presa si manipulati iar oamenii...
nu ma mira avand in vedere antenele promoveaza pe fernando de la caransebes, nikita si romeo fantastik.
impuscati-va ma baieti ca faceti un mar ebine romaniei
Hai sictir, nazist rosu!
Atata nesimtire rar mi-a fost dat sa vad.Ai vrea tu sa imi iei dreptul de vot.Adica eu sunt bun doar sa trimit euro acasa sa nu cada PIB-ul altfel sa stau linistit aici.
Sa iti fie rusine! de fapt tu nu ai asa ceva locul tau ar trebui sa fie in puscarie .
El trebuia sa putrezeasca in celulele eroilor de la Zarca Aiudului!
Pacat ca multi oameni in tara asta isi folosesc inteligenta evidenta in scopuri de 2 lei.
adevar ... este faptul ca votul diasporei/ capsunarilor ...etc intr-un cuvint al
emigratiei romanesti a decis ultimele alegeri. si asta datorita mobilizarii generale si al diferentei de fus orar. practic la ora 2100 in bucuresti in restul lumii mai erau 11 ore (banuiesc... corectati-ma va rog daca gresesc!) ramase de votat. si cam pina aici este adevarul. si va rog nu credeti prostiile cu autobuze pline cu votanti multiplu.
astea-s vise stupide psdiste luate din vechile manuale nkvd !
de aici incolo incepe ... manipularea!!!
manipulare este sa consideri emigratia romaneasca responsabila de esecul lui psd-geoana!!! sa nu uitam urmatoarele:
- la o prestatie psd-geoana f buna putea rezulta la ora 1900 usor 3% peste pdl-basescu;
- dupa ora 1900 electoratul pdl-basescu voteaza masiv;
- daca la ora 2045 psd-geoana ar fi avut 1.5% avans cistiga indiferent de votul
emigratiei economice ori nu;
- vorbim de un avans corectat cu marja de eroare a fiecarui inst de sondare a opiniei publice;
- ignoram interventiile telefonice ptr cresterea artificiala cu 1-2% a prestatiei psd-geoana;
- si in ultimul rind dar nu si ca importanta ...in ultimii 19-20 ani psd (fsn, pdsr, ...)
stinga in general(!!!) nu a obtinut niciodata procente% peste dreapta (corectati-ma va rog daca gresesc).
de aceea se poate spune fara a gresi ca dreapta pdl-basescu astepta din emigratie intre 65 - 75% din voturile totale... si acest lucru este f cunoscut si ... psdului.
concluzie
cel putin din punctul meu de vedere...traiesc in europa ... si ... n-am votat (din motive
personale) ... alegerile s-au pierdut/ cistigat strict pe teritoriul romaniei.
Deplasare cu autocare cu turisti electorali? In USA? sau Canada? Hahahaha..... Isi mai pierde cineva timpu sa asculte pe cineva din PSD?
Nu is cu PSD-ul, din contra is impotriva lor. Si fac parte din diaspora.
Nu stiu daca am inteles bine, dar in Franta diasapora si TOM voteaza cu o zi inainte. In felul acesta, atunci cand rezultatele sunt stranse, nu de ei depinde balanta.
Poate nu ar fi rau sa facem la fel.
Bine, acum putem sa ne gandim la turism electoral
masiv intre tarile europene invecinate noua si Romania , unde se pare ca am avut oricum mii de insi votand cel putin de doua ori. Nu avem destule puscarii...
Solutia de bun simt: informatizarea alegerilor, a evidentei alegatorilor, cel putin. Nu inteleg unde este problema, si de ce aceste alegeri s-au contabilizat cu tehnica Evului Mediu, catastiful si calimara... Sa vad eu cine sta sa verifice in 11 milioane de nume scrise de mana, cine si unde a votat de doua ori...
Am putea incerca ceva retroactiv, o scanare+OCR-zare masiva a listelor de votanti cu seriile actelor de identitate (probabil vreo 300,000 de pagini), sigur vor fi prinsi destui. Pedepse exemplare sunt recomandate, sa vindecam plaga asta odata pt. totdeauna. Am insa impresia ca nu este dorit acest lucru, de nici una din cele doua tabere din alegeri... Calculatoare personale exista de o treime de veac, si inca nu au ajuns unde este nevoie de ele mai mult - clar de ce !. Halal sa ne fie!
Romanii din diaspora au ramas doar la cliseele vechi din urma cu 10 ani. Basescu a facut mult rau conventiei democrate, iar personajele de care este inconjurat sunt niste profitori care au caunice valori valorile materiale.
Aaa ... si trei la mana, nu imi plac capsunile. Dar ... doare rau sa pierzi, nu-i asa ... losere? Nu stiam ca sunt asa dobitorci prin cluj, mai bine ca nu m-am mutat acolo ...
RUȘINE!!!!
DEMISIA!
"nu au contact cu Realitatea" - asta e problema, ca nu-i puteti manipula pe aia de afara, ca-si cauta singuri sursele de informare. da ca-ti trimit o groaza de bani in tara, si in felul asta ai liniste si nu se rascoala nimeni sa-ti ia glanda, de saracie - asta nu te gandesti? comunist pana in maduva oaselor. ce-ai mai vrea sa ne obligi pe toti sa votam cu cine vrei tu...
Ce s-ar putea discuta insa e ca cei de pe continentul american sa voteze deja sambata cu o zi inainte. Iar cei din Europa occidentala sa poata vota doar pana la ora 9 ora Romaniei. Astfel incat nimeni sa nu voteze dupa ora 9 ora Rmaniei cand apar primele sondaje (mereu gresite oricum).
Hai sa fcem un referendum sa vedem, poate tara vrea ca votuturile pro PSD sa se numer epe sitemul 2 la 1, ce zici?
Nemernici hoti ce sunteti!
Ce sa mai zic de mine ca am plecat din cauza lui Ilici. Pot sa imi dea oricat ca ma linistesc cand psd-ul dispare si Ilici va fi la inchisoare.
Informatioa circula liber pe internet. Nu pot spune acelasi lucru pentru populatia rurala din Romania care priveste la TV
Esti stupid mai Adriane....
Ce s-a furat din partea PSD nu a ajuns sa contracareze vointa oamenilor. Daca votam din nou (ceea ce nu cred) Basescu va iesi cu avantaj mai mare...
De unde credeti voi ca au avut cei de la PDL atatia bani...de la voi cei care lucrati in strainatate si de la noi cei care lucram la particulari...caci numai noi le facem banii la buget...dar nu va faceti probleme ca pe ei oricare dintre cei care au candidat la presedentie nu ii doare nici macar in cot de noi cei mici...nu ii intereseaza de romani oriunde s-ar afla ei!
Aici sunt importante numai jocurile lor politice populatia nu are cuvant...oricat ne-am certa noi si am dezbate aici pareri si contre nu ne i-a nimeni in seama, din pacate!
Si legat de comunisti...de ce numai la asta ne gandim? numai ce a fost conteaza...daca e asa niciodata nu o sa ne putem rupe de trecut...daca numai de el ne legam de fiecare data ca ajungem sa avem iar alegeri prezidentiale! Asta e la fel ca si in viata reala pe care o traim!! nu putem sa fim fericiti daca nu tot agatam de trecut!
Asa o sa ajungem ca niciodata sa nu gasim pe cineva care sa nu fie comunist...a fost dureros ce s-a intamplat atunci dar trebuie sa ne trezim...sa revenim cu picioarele pe pamant sa vedem ce putem face pentru viitorul nostru sa nu mai avem de-a face cu trecutul!!
Sepcuta de pe capul lui Basescu dupa ora 21 cand a iesit sa spuna ca a castigat...ati vazut voi cei care numai la trecut va ganditi...la comunisti...ce scria pe ea...cine a fost atunci in acel moment cel mai mare comunist din tara asta??? scria PNTCD-ce partid e acesta....COMUNIST pana in maduva oaselor!
Si poate acuma cu tara falimentara se poate spune numai "SA TRAITI BINE!!!"...poate la fel de bine ca in ultimi 5 ani!!
Macar o zi cat mai buna va doresc!!
Ce gandire ! Sunteti jurist ,nu cred.Va mai pun o intrebare cand sunteti plecat in vacanta in Europa faceti cat 1/2 din Adrian Nastase? daca da va felicit
Cum poate un asemenea om sa mai existe pe plan politic in Romania???? CUM???
E intrebare retorica. Raspunsul este: pentru ca il sustine PSD-ul!.
am votat in como pentru ca acolo era cea mai apropiata sectie de votare
platesc impozite in romania
de ce votul meu ar trebui sa valoreze mai putin?
cu ce sunt eu mai putin romanca decit dnul nastase?
poate ar trebui in cazul asta sa nu acceptam votul homosexualilor?
nu vi se pare ca depasiti masura,domnule nastase?
nu vi se pare ca bunul nostru simt e tradus prin prostie in limba politicienilor din romania?
De ce nu pune ticalosul problema altfel: sa cream conditii ca TOTI romanii sa voteze, si sa institutionalizam, deci, votul la distanta, asa incat TOTI romanii din diaspora sa poata vota? Pai, este simplu, comunistii pesedisti vor pierde si mai mult. Asa ca adopta cealalta varianta: sa complicam procedura si sa voteze cat mai putini. Greata !!
Dar sa ne intoarcem in tara. Daca "primarul Chisinaului nu este tinut de regulile electorale din Romania in ziua votului", l-as intreba pe Adrian Nastase cum este tinut postul Antena 3(sau Realitatea) in ziua votului de legea romaneasca sa nu faca magariile pe care le-a facut in Duminica votului?
Lepre comunistoide!
Si o conditie necesara pentru a vota, pe langa domiciliul in Moldova sau Oltenia trebuie sa fie calitatea de membru PSD.
Adrian Nastase ramane la fel de ticalos precum il stiam.Pentru el exista romani pe caprarii: unii ca el, din casta imbuibatilor, care merita tot ce e mai bun, altii din casta truditorilor, romanii de rand, care trebuie sa munceasca in jug ca niste goimi, pentru poporul ales de parlamentari si cutre pesediste si categoria a treia, romanii din diaspora, un fel de sclavi la altii si care n-ar trebui sa aiba decat un drept: sa pompeze bani in economia spoliata de Nastase si altii ca ei.
O singura remarca e de facut pentru un asemenea jeg biped: La puscarie, baaa!
2. In Franta unde votez de vreo sase ani, nu se dau daruri si bani, oamenii sunt civilizati, am vazut mereu observatori.
3. Adrian Nastase ar trebui sa fie in puscarie. Se mai aude ceva cu dosarele lui?
Oare care va fi formula de calcul propusa: voturile a trei capsunari din spania + doi muncitori din Italia = votul unui pesedist spalat pe creier de televiziunile de partid si cumparat cu o punga de faina?!
Cat de jos vom putea cobori?
luati exemplu statele unite.
si acolo votul se desfasoara in acceasi zi, nu in zile diferite, si dau posibilitatea fiecarui cetatean sa voteze ptr ca asa spune CONSTITUTIA si trebuie sa faca totul sa se puna in practica.
asadar, vrem vot prin posta. il centralizati voi la consulat si numarati pina va vine acru. ne-ati dat afara din tara, va trimitem bani si voi? comunisti dupa 20 ani.
mori umflatule!
in toate marile tari civilizate din lume votul cetatilor aflati in afara tarii este permis (Franta, Germania, Anglia, SUA, Italia). In plus exista modalitati de votare mai eficiente decat cele implementate de Romania cand la alegerile recente un numar foarte mic (dar paradoxal un numar record din pct de vedere instoric) din romanii din diaspora au putut sa voteze datorita organizarii defectuoase a sistemului de vot in strainatate.
Traim in epoca informatiilor in care prin intermediul internetului sunt români din China mai bine informati despre mersul tarii decat multii din cei de acasa. De asemenea sunt români din China (ca exemplu) cu afaceri in Romania care sunt mai afectati de politica fiscala a statului roman (procentual si in cifre brute) decat majoritatea romanilor din interiorul granitelor.
Argumente ar mai fi dar dezbaterea in legatura cu dreptul la vot al diasporei apartine unui alt secol pe care il credeam de mult trecut.
P.S. Voturile romanilor din strainatate erau bune daca erau in favoarea PSD? Ia spune bai bombonele!
Ce-ar fi sa interzicem si votul ardelenilor, ca nici ei n-au votat cu Geoana? "nemernicii dracului!".
Nu sunt de acord si nu imi place nici unul dintre cei doi care au ramas in ultimul tur dar poate ca dintre doua rele as fii fost bine sa se aleaga raul cel mai mic...
Poate acuma o sa se schimbe constitutia dupa bunul plac al unei singure persoane...si asa o sa mai apara acolo si dreptul la inca cateva mandate...si ce spunea oare ca vrea "sa nu mai aiba imunitate parlamentarii" dar oare ei toti nu sunt oameni si cetateni romani ca noi toti ceilalti...oare ei de ce sa nu aiba aceleasi drepturi si legi ca si noi..ei toti pana la presedinte!
Noi ceilalti daca furam o gaina ca nu avem ce manca suntem prinsi si inchisi...ei cei care fura pe rupte mai pe ascuns asa...ca doar asa sunt facute legile sa se poata fura "LEGAL"...pe ei nu putem sa ii prindem..nu avem capacitati de institutii care sa faca aceasta munca ii ai prinde pe ei!!
Numai gainarii sunt cei mai usor de prins in tara noastra...se fura pe rupte din banci, bancomate, case de schimb...dar nu lasa nici o urma...organele statului nu pot face nimica! din cauza saraciei in care am fost adusi o sa ajungem sa ne temem sa mai iesim din case sa nu ne de-a cineva in cap pentru 20-30 de lei pe care ii avem in portofel...dar organele nu pot face nimica! Intr-un oras mic din romania trebuie sa avem 4 feluri de instituti ale statului care sunt pusi si platiti de romani sa ii apere...politie, politie comunitara, jandarmerie, si cel mai tare SRI...avem nevoie de asa ceva...pentru ce atatea functii pe care sa le platim din munca noastra? si ei sa nu poata face ceva in ajutorul nostru...nu va intrebati aceste lucruri! sau aceste lucruri nu conteaza!
cu ce-am gresit sa avem parte de atata prostie?
Pentru ce oameni buni vreti sa platiti din salariile d-voastre la buget bani pentru sanatate cand nu avem conditii in spitale trebuie platit pentru consultatii, medicamente, spitalizare si sa fii tratat ca un nimeni....pentru ce sa platesti bani la buget pentru pensie...daca poate dupa noile legi nu vom ajunge la varsta potrivita in care sa ne ptem lua pensia...si sa te bucuri de ea...
Pentru care motiv cei care lucreaza in politie au dreptul de a iesi mult mai repede in pensie...ei cred ca lucreaza mult mai mult decat ceilalti romani, nu?
Sunt oameni care lucreaza in productie unde e vorba de munca fizica...in conditii greu de descris pentru ca angajatorul nu poate in unele situatii sa ii ofere conditii mai bune! sau unii nu vor! Dar acesti oameni trebuie sa lucreze ani de zile sa plateasca cat mai multe darii la stat...si pe cand sa iasa la pensie...se duce la cele vesnice!...Pensiile nu sunt transmisibile...macar sa se bucure copii lor de ele...dar de ce ar fii asa ceva la noi in tara...de unde ar mai avea unii si altii bani de campanii asa de explozive?
Acestea sunt unele dintre problemele tarii noastre...dar poate i-ati auzit voi pe vreunul dintre ei sa vorbeasca despre aceste probleme!
Acum dupa alegerile acestea vor fii trimisi cei de la finante pe capul particularilor sa ii mai omoare si pe cei care au mai ramas...cei mici ne importanti ma refer...caci cei care sunt cu multe miliarde in conturi nu trebuie controlati chiar daca au datorii la stat...sa ii omoram pe toti sa mergem toti acasa sa nu mai lucram si poate asa tara aceasta o sa isi revina din criza! Asta e solutia lor cea mai buna!! Sau poate o sa fim ajutati de cei din strainatate sa ne mai trimita ceva bani...dar si asta pana cand oare!??!
Acestea nu sunt probleme importante din pacate pentru cei mari de la conducere!!
Nu pot sa inteleg de unde agresivitatea asta verbala. Nici eu nu suport PSD, nastase iliescu sau pe altii de acolo.
dar nu consider normal o asemenea refulare a propriului caracter in public.
Nu va face nici voua cinste si nici site-ului hotnews...bine pe ei nici nu cred ca-i intereseaza ca au alt scop pe lumea asta.
Prin urmare ...un pic de decenta nu ar strica.
Altfel va recomand un psiho-terapeut
Multumesc.
P.S. Parca vad ca o sa turnati cu laturi in urma comentariului meu.
Misterul Diaspora: foarte simplu de explicat matematic precis si logic. In diaspora se afla un mare numar de matematicieni, ingineri, oameni de stiinta, medici, oameni care au fost elite in scolile romanesti. Copiii lor le-au urmat exemplul: in Canada elevii romani sunt cei mai buni, premii, burse, medalii.
O mare parte din cei zisi ” capsunari” sunt oameni care si-au asumat o munca grea in conditii dificile cu indicatii date in limbi straine. Toti sunt oameni care traiesc in democratii vechi si stabile, mentalitati si obiceiuri diferite. Cum zic englezii totul e o chestiune de Atitudine, si votul lor a fost un raspuns la o anumita Atitudine. Cei din Diaspora au plecat pe rind sub comunism si nu au uitat de ce si-au parasit tara si familia, sau buluc dupa venirea la putere a Iliestilor. Plecind in Vest nu in Est, nu au plecat capul la Vintu… Moscovei. In plus au fost oameni curajosi care au luat viata de la capat. Cei din tara au avut o atitudine diferita: s-au complacut, s-au resemnat, s-au amestecat in butoiul cu varza stricata al fostilor. Un mare numar al celor din tara au avut ceva de ascuns: turnatori, PCR, etc… In tara traieste un mare numar de oameni capabili dar care si-au vazut rind pe rind visele zadarnice si au renuntat. Diaspora nu renunta, diaspora lupta zi de zi cu viata, cu o lume noua, cu schimbari zilnice… Printre ei se afla cei care au strigat; Jos Comunismul in ‘89, in ‘90 in ‘91 si nu au uitat caci au crezut in asta.
In plus toti au acces la Internet si au citit ziare au vazut prezentarea celor 2 joi seara. Gioana a fost penibil cum au putut pune la TV asa un bilbiit, nu a zis nimic coerent nici concret: Regele e gol a strigat Diaspora haide-ti la vot sa impiedicam urmasul comunistilor la putere. Si de ce nu Diaspora? cel mai mult pentru Romania au facut regii straini: de la distanta orizontul e mai larg si mai cuprinzator si mai clarvazator.
Un deceniu de pace romanilor din tara
In ce priveste ideile tale despre diaspora pot sa te intreb un lucru ? Te-ai timpit ? Ai citit Constitutia Romaniei ? Ti-ar conveni o Romanie cu doar 10 milioane de locuitori si 3 milioane de alegatori ?
Spune-mi te rog, te-ai timpit, te-a luat gura pe dinainte sau iti doresti doar ciolanul si nu conteaza ca prin ideile tale in 100 de ani nu mai exista popor roman sau Romania ?
Nu de alta, dar eu te sustin in orice-ai face ! Eu oricum nu mai locuiesc pe meleaguri mioritice, mi se rupe tare de tot despre parerea celor de acolo despre diaspora, rid in hohote cind vad ce declarati tu sau alti romani cu privire la aceasta problemaa a diasporei, m-am detasat de voi... Sa dea Domnul romanilor mintea cea de pe urma !
Tu, oricum esti calificat pentru lada de gunoi a istoriei, ca multi alti romani care iti impartasesc ideile si concluziile.
De departe,
Radu
In sufletul nostru bate o singura inima, pentru tara lui Stefan, Mircea, Mihai, Vlad, Ferdinand, Carol, pentru ROMANIA.
Iar tu tradator de neam Nastase NU ne iei dreptul de a ne iubi tara si de a participa la cladirea destinul ei!
adica un transfug, un sfert de vot.
nu va suparatzi, asa le'a zis un procuror la ai mei dupa ce io am taiat'o....ca's transfugi.
bombo stie termenu' ca e mai batran ca joana si crinul.
1. CETATENII ROMANI din afara tarii au exact totatitea drepturi cite au si cei din tara, atat timp cit sunt cetateni ai acestei tari.
2. PAMANTUL ESTE ROTUND! are fuse orare, si atat timp cit tari precum: Rusia, China, USA, Brazilia, Canada, Australia nu incep si incheie votul in acelasi moment(dar la ore deiferite) pe tot teritoriul (deoarece au aflat de Columb) nu vad cum se trezesc niste agramati corijenti la bunul simt si geografie sa pretinda ca democratica ACEASTA PURA ABERATIE - ori a incheierii la acelasi moment a votarii in diaspora (Sambata in Noua Zeelanda si marti in SUA) ori a desconsiderarii cetatenilor romani din afara tarii!
3. Ma intreb, in linia d-lui Nastase, cam la cit vrea dinsul sa diminueze votul romanilor din afara? 2 voturi= 1 din tara/ 3 la 1/ 4 la 1?
Va multumesc, dle Nastase, va multumesc frati olteni si moldoveni, iti multumesc din suflet tie Pedesereu iubit, va multumesc tuturor ca existati, ca sunteti niste vizionari si ca alegeti cu intelepciune viitorul meu si al copiilor mei.
Eu consider ca nu e valabil.
1. In primul rand nu cred ca realitatea imediata te ajuta sa-ti formezi o imagine de ansamblu mai clara al realitatii la nivel de tara (in special cand massmedia este partinitoare intr-o singura directie). Dimpootriva din afara se vede mai bine realitatea Romaniei la nivel global.
2. Votul este dat pentru un ce fel de viitor vrem ca Romania sa aiba. Poate sa nu aiba nici o legatura cu realitatea prezenta (locala, la nivel de individ, sau globala, la nivel de tara).
3. Traind in strainataturi nu tine pe om izolat de tara.
Familia, prietenii ramasi sunt criterii bune de consult al pacientului (organismul) Romania:
La fel cum un medic iti ia pulsul, se uita in gat, iti ia temperatura si, din afara corpului pacientului, propune un tratament de insanatosire.
4. Discriminarea de care vorbeste D-nul Nastase ar merge si invers. De ce ar vota romanii din tara si doar cei din afara. Vezi argument la punctul 3.
5. Calitate de a fi Roman nu se pierde sau castiga cu locul din spatiu in care traieste. Este dat de sangele stramosilor care ne curge prin vine.
Deocamdata, dreptul de a vota nu are de a face cu unde ti-e locuinta, ci are de a face cu cetatenia Romana si legile tarii. Inafara granitelor nu s-a putut vota fara un pasaport valabil; o dovada a legaturii continue cu Romania.
In alta ordine de idei, sefii tai sunt hoti, prosti si abuzivi nu pentru ca sunt din PDL (au fost cu PSD inainte de 2004?) ci pentru ca sistemul Romanesc permite si incurajeaza oamenii de nimic (unii cu dosare penale) sa poata ocupa pozitii de conducere. In loc sa te duci cu caciula in mana la ei de ce nu-i denunti la procuratura de fiecare data cand incalca legea? La fel ca si baronul Muchausen nu te poti scoate din mocirla prin tragere de par oricat ai incerca.
Trebuie sa fi de rea credinta sa nu realizezi ca D-nul Geoana, desi sarac si cinstit, este un zevzec, marioneta sistemului ticalosit de care te plangi. Problema cu Antonescu este mult mai grava. El este un tradator nedemn de numele ce-l poarta.
Conducatorilor Romaniei, de orice culoare ar fi, li s-a ivit o noua problema: diaspora. Aceasta nu poate fi usor manipulata cu televiziunile aservite. Probabil ca in cardasia ticalosilor vor incerca reducerea drepturilor cetatenesti in functie de domiciliu.
Si intr-adevar, primul care este afectat esti tu, acest Murphy neajutoral la rascruce si in bataia vanturilor. Eu, in credinta mea, cred ca te-am ajutat.
Eu consider ca nu e valabil.
1. In primul rand nu cred ca realitatea imediata te ajuta sa-ti formezi o imagine de ansamblu mai clara al realitatii la nivel de tara (in special cand massmedia este partinitoare intr-o singura directie). Dimpootriva din afara se vede mai bine realitatea Romaniei la nivel global.
2. Votul este dat pentru un ce fel de viitor vrem ca Romania sa aiba. Poate sa nu aiba nici o legatura cu realitatea prezenta (locala, la nivel de individ, sau globala, la nivel de tara).
3. Traind in strainataturi nu tine pe om izolat de tara.
Familia, prietenii ramasi sunt criterii bune de consult al pacientului (organismul) Romania:
La fel cum un medic iti ia pulsul, se uita in gat, iti ia temperatura si, din afara corpului pacientului, propune un tratament de insanatosire.
4. Discriminarea de care vorbeste D-nul Nastase ar merge si invers. De ce ar vota romanii din tara si doar cei din afara. Vezi argument la punctul 3.
5. Calitate de a fi Roman nu se pierde sau castiga cu locul din spatiu in care traieste. Este dat de sangele stramosilor care ne curge prin vine.
macar admiteti ca nu diaspora a decis rezultatul, ci poporul roman, ceea ce colegii dvs de partid o sustin fatis. singurii vinovati de faptul ca nu ati castigat sunteti voi, pesedeii, cu gandirea voastra comunista si prin asocierea cu toti derbedeii si ratatii politic ai acestei tari. cand ati castigat, acum cativa ani, toate aceste sustinute de dvs acum, atunci erau perfect valabile. cata ipocrizie!
Se vede domnule Nastase ca mentalitatea discriminatorie este un plus la mentalitatea comunista caracteristica partidului din care cu mindrie faceti parte.
Intr-o tara democrata cu adevarat , o astfel de gindire ar fi pusa sub acuzare si pedepsita ca incalcare a drepturilor omului si mai mult decit atit.
PSD va spun un lucru nici daca ar fii sa vin in tara special pt. a vota (sunte rezident in doua tari si platesc taxe si impazite in ambele Romania /Portugalia) in veci pururi nu voi pune stampila pe ciuma rosie. Cred ca cel putin 10 ani nu o sa pupati guvernarea Romaniei .Vom vedea cine are forta, poporul sau un partid comunist
Antena 3 ar fi adus un elogiu romanilor plecati si le-ar fi multumit la toate buletinele de stiri, in timpul reclamelor, in pauzele meciurilor de fotbal....
Dar realitatea e una singura: Basescu v-a ciuruit!!!
Unii romani sunt mai romani decat altii, iar asta inseamna democratie si libertate marca PSD ....
vai de capul nostru !!!
As fi foarte curios sa stiu alta tara europeana, care interzice sau altereaza ponderea alegatorilor sai stabiliti in afara granitelor tarii. Aveti vreun nume de tara ? sau e o pleasca aruncata, ca de inteligenta sclipitoare gen goaagalu, nu pot sa va suspectez...
Daca n-ati remarcat inca, integrarea in Uniunea Europeana face ca la alegerile parlamentare sau locale, pot vota toti cetatenii UE stabiliti pe acest teritoriu, deci, criteriile d-voastra din epoca de mult apusa, risca sa paleasca enorm de mult in fata regulilor impuse de UE. Ca va face placere sau nu.
Probabil ca la alegerile locale, nu se practica votul in strainatate, evident, dar la cele parlamentare si prezidentiale, in afara de Sudan, Haiti si probabil Bielorusia (nu e sigur), m-as mira.
Domnule Nastase, ne obisnuisem cu opinii mai, democrate si inteligente, din partea d-voastra, doriti sa ni se para G prostanacu mai potrivit in fruntea PSD-ului ?
Domnule Nastase,
Sunt plecat din tara de 12 ani si pot sa va spun ca am votat pentru Traian Basescu pentru ca reprezinta speranta mea ca toate scursorile din PSD gen Vanghelie, Hrebenciuc, dumneavoastra (precum si cele din anturajul PSD gen SOV sau Felix) sa fie scoase din viata politica.
Votul meu reprezinta nu numai un "plus" pentru Basescu dar si un minus impotriva clicii scarboase PSD ce duhneste a bahlitura si a Rusia mujica a lui Rubliov (cred ca secolul al XIV-lea).
Sper din tot sufletul sa raspundeti pentru ilegalitatile comise!
Bineinteles, stiu ca e posibil ca mesajul sa nu fie postat pe situl dumneavoastra de comunisti!
asta este esenta democratiei la nastase. nu vorbesti decat daca imi place mie. sau mai bine spus a PSD. Liniste = democratie in conceptie PSD
Basescu este un fost si actual securist, a lucrat 5 ani la Anvers, de unde scria rapoartele. De ce il iubiti asa de mult? Nu stiai ca este securist?
Vă mulţumim vouă, celor plecaţi, că nu mai ştiţi ce se întâmplă prin ţară dar ne-aţi blagoslovit cu încă 5 ani de "trăit bine". Şi mai sunteţi şi tare mândri de asta! De ce nu-l luaţi acolo, la voi, dacă vi-e aşa drag?
:))
ii fac poze si le pun in rama!
Sunt roman din diaspora si din pacate familia este inca in Romania. De asta am mers sa votez..pentru ei.
Daca nu erau ei cred ca nu ma mai interesa. Dimineata cand ma trezesc ma ciupesc ca sa fiu sigur ca nu visez ca am scapat de Romania...
Adevarul asta e: daca ai plecat nu te mai intereseaza. La sectia de votare mi-au si zis in fata ca votati voi pe cine vreti ca tot cine trebe o sa iasa...
Aici departe de presa,politie etc, s-a putut fura ca in codru.
Poate ca asta si vroiau cei din consulat (ambasada) sa-ti transmita (ca si astia il iubesc pe Base, ceva de speriat!).
Dar eu zic altceva: de cind exista votare in strainatate PSD-ul sau cei apropiati de el a pierdut in linie si de obicei la scoruri mari. DOAR CA.... abia acum numarul voturilor voastre a fost suficiernt de mare ca sa determine ceva. Si a mai venit si la sfirsit precum cireasa de pe tort. Si asta i-a facut sa izbucneasca in reactii jenante pentru ideea de democratie.
Asa ca nu ai dreptate (decit doar daca ai vrut sa bagi o sopirla printre noi).
De ce nu dezabateti sa ridicati dreptul la vot celor peste 60 de ani care va voteaza pe voi. Pe cei care de 20 de ani hotarasc presedintele? Presupun ca nu vreti ca altfel nici dracu nu v-ar mai vota.
Mai bine stai in banca ta, bombonica.
Eu propun choar o cheie:
Diasporist: 0,73 x VOT
Prostanac: 99,99xVOT
Dobitoc (adica el): 0,01xVOT
Asa, ca baza de discutie.
hai sa facem ceva. stie cineva cum sa o facem oficial? avem declaratiile, au spus si unii de la liberali, etc....le adunam....
e timpul sa nu mai stam sa acceptam ce zic astia...ci sa actionam. este acolo vreun roman plasat la un asemenea organism ca sa ne directioneze?
Dupa ce swe aduna un numar suficient de semnaturi (dar mare atentie sa semneze doar cei care chiar sunt in strainatate, orice minciunica descoperita chiar bine intentionata, poate face ca petitia sa cada in derizoriu) sa o trimiteti (zic asa pentru ca eu sunt in tara) atit celor de la Hotnews cit si principalilor actori (Realitate, Antenele, Jurnalul National, Cotidianul, Gardianul) cu CEREREA de a o publica ca si raspuns la Nerusinarea celor care cer discriminarea votului celor din Diaspora. Pe partea sanatoasa a Presei petitia va ajunge prin intermediul celor de la HOTNEWS.
Inainte de a merge cu jalba la UE si CEDO eu zic sa facem o "rafuiala" cu public la noi acasa.
Ce parere aveti ?
Uitati cine vine sa dea lectii romanilor! Culmea tupeului si mizeriei umane!
Mai reformistule... suma aia de bani care ajunge la medic... ajunge la un moment dat tot in bugetul ala al tari de unde iti iei tu acu bani sa aberezi pe aici...
De fapt... cred ca incep sa ma luminez... Vanghelie ... tu esti ma?
1. In 5 ani populatia din mediul rural va fi conectata intr-un procent mult mai mare la internet si nu va mai fi manipulata ca acum.
2. O parte din electoratul PSD-ul va disparea pentru ca acesta este format in mare parte din pensionari.
Asadar au ratat ultima sansa, de asta au fost asa disperati sa castige alegerile cu orice pret.
acum ca au vazut si oamenii cat de mult pretuiesc psd-istii democratia am un singur cuvant de zis:
ANTICIPATE !!! Vrem sa dispareti din Parlament!
PSD-ul lui Gioana au semanat vint, si au cules furtuna pe mare si oceane, si de peste ele! Sa le fie de bine! Inceputul sfirsitului!
de rezidenta inseamna ca oricine
se afla pe teritoriul romaniei in
momentul alegerilor va avea drept de vot, nu?
idioti PSD cat incape, nu-si
dau seama ca se impusca in picior,
ca jumatate din Romania au prieteni
si rude in strainatate
Au făcut 300 de km până la Bucureşti din simţ civic, fără să aibă nimic personal de câştigat. La fel şi voi, aţi străbătut poate sute de km până la secţia de votare, ca să faceţi ceva bun pentru ţară.
Atunci trebuia salvată „democraţia originală”. Acum era în pericol „preşedintele jucător”.
Atunci, duşmani erau „imperialiştii” şi partidele istorice. Bun era FSN-ul (cu Iliescu, Băsescu etc). Acum, duşmani sunt „comuniştii” şi aceleaşi partide istorice. Bun este PDL-ul (tot cu Băsescu –el este mereu de partea bunilor).
Cei care nu pricepeau binefacerile regimului erau bărboşi, drogaţi şi golani care se „adăpau” în Piaţa Universităţii. Acum cei care nu pricep că „trăiesc bine” sunt beţivani, sărăntoci şi puturoşi care se adapă la crâşma satului, după care sunt cumpăraţi cu o pungă de făină şi un kil de ulei.
După ce au plantat panseluţe în Piaţa Universităţii, au plecat acasă. La fel şi voi, după ce ni l-aţi (re)plantat pe Băsescu la Cotroceni.
N-a contat că au urmat nişte ani buni de stagnare. Ei au simţit că şi-au făcut datoria. Nu contează că, acum, urmează alţi ani de stagnare, cu hăhăială tâmpă şi grobianism, cu politică tip Golden Blitz, cu EBA, cu „mogulii” lor care trebuie stârpiţi în timp ce ai noştri sunt neprihăniţi, cu justiţie ineficientă, cu dosare penale uitate prin sertare şi folosite pentru şantaj, cu servicii secrete aflate nu în slujba statului ci a partidului la putere, cu învăţământ care scoate analfabeţi pe bandă. Nu contează, voi ştiţi că v-aţi făcut datoria.
De toate aceste binefaceri cu care ne-aţi blagoslovit ne vom bucura noi, nu voi.
Atunci, din nefericire, s-au pierdut şi nişte vieţi. Acum ne-am pierdut doar speranţa.
Tătucul de atunci le-a mulţumit pentru „înaltul simţ civic” de care au dat dovadă. Numai lor. Ceilalţi –nişte golani. Şi cel de astăzi v-a mulţumit. Numai vouă. Ceilalţi –un fleac. Ne-a(ţi) ciuruit.
nu va faceti ca ati uitat. lumea nu a votat pro basescu sau anti geoana. oamenii au votat anti iliescu.
36,37,40,45,46,47,48,50,51,52,53,55,56,57 din Constituţie, în aşa fel încît să se facă "dreptate". Şi mai nasol e că România va trebui să iasă din Uniunea Europeană şi să o pună de o confederaţie cu Coreea de Nord.
Mi se pare ca unii chiar indeplinesc proflul votantului roman (facut tot de strainezi, mi-a crapat obrazul cand am citit): 40-50 de ani, fara studii sau numai cu studii medii, de regula salariat la stat, fara initiativa lucrativa.
În România am plătit 11 ani impozite la stat, şi contribuţii la fondul de pensii. Nu voi cere, şi nu voi beneficia niciodată de banii daţi statului român. Am trimis 12 ani de zile bani familiei din ţară.
Pragmaticii şi mercantilii cetăţeni din România ar putea cel puţin să-mi recunoască dreptul de vot, în contul banilor ieşiţi din buzunarul meu pentru gura lor. Asta, dacă chiar au uitat ce drepturi decurg din cetăţenia dobîndită prin naştere. DUDO nu recunoaşte teritorialitatea dreptului de vot. Şi bine face. Exercitarea dreptului meu de vot nu ameninţă drepturile celor din ţară. Privilegiile, însă, da. Am votat împotriva privilegiilor. Ce-o fi aşa rău? Salam cu soia? Hm! Mănînc aproape zilnic soia.
Aici ne crucim cum analfabeta de fata lui Basescu a devenit europarlamentar, sprijinita in alegeri de masina de vot PDL+ Ritzi. Contra acestor fapte suntem atunci cand votam Geoana.
ne intalnim din nou la urmatorul exercitiu democratic.
deschideti ochii pentru ca asa este cum va spun!nu-l intereseaza pe bombonel votul unor amarati plecati cu pluta in valtoarea lumii, ci il intereseaza propria piele...atentie!
Cred ca ar trebui prima data sa facem curat in tara noastra si apoi sa ne indreptam spre altii. Atat timp cat in Romania televiziunile incalca legea doar pentru ca isi permit sa plateasca o amenda de la CNA nu cred ca un astfel de comentariu este pertinent.
Cat din emisiunile de la Antena 3 si Relitatea TV din ziua votului este in spiritul si litera legii?
Puteti sa imi spuneti cu mana pe inima ca s-a respectat legea electorala in Romania pe posturile de televiziune?
Cate dintre acestea au facut campanie electorala pro PSD in ziua votului?
Ar fi corecta o sanctionare drastica a tuturor celor care incalca legea. Am votat, daca se repeta alegerile imi anulez votul, deoarece acesti doi candidati sunt mult, mult deasupra legii, si niciunul dintre ei (atat cel atacat si cel care ataca) nu fac nimic pentru a respecta legea.
Pacat! La fiecare scrutin aud de fraude, dar nu a implementat nimeni un program de evidenta electronica a celor care voteaza. Cat de simpu e sa contorizezi intr-o baza de date CNP-ul celor care au votat in momentul in care voteaza. Baza de date accesibila doar din sectiile de votare. Asa usor se poate elimina frauda, dar vrea cineva cu adevarat in tara asta sa se faca ceva legal?
"Au furat mai mult decat noi".
Asta e concluzia tuturor alegerilor din '89 pana azi. Mi-e jena si mi-e rusine ca au murit atati oameni pentru mai mult decat atat.
Fiindca tot face AN tot felul de gandiri si interpretari ,poate propune ca alegerile sa fie tinute numai in regat sau mai bine numai rezultatele din regat sa conteze.
Si asa ca o curiozitate -poate face o verificare si la Teleorman in paralel cu cea propusa pentru Arad.
Ca daca tot verificam sa verificam si acolo ca ar fi interesant ce s-ar descoperi !
Vechiul Regat (1881-1918)
Pentru detalii, vezi: Vechiul Regat şi Participarea României la primul război mondial.
Vechiul Regat este un termen colocvial utilizat pentru nominaliza teritoriile acoperite de primul stat românesc independent : Principatele Unite - Moldova şi Ţara Românească .Locuitorii acestor ţinuturi sunt numiţi regăţeni. Termenul a apărut după primul război mondial când Vechiul Regat s-a unit cu Banatul , Basarabia , Bucovina , Transilvania .
regăţean
• 1. Denumire fără conotaţii peiorative dată de ardeleni locuitorilor vechiului Regat de până la 1918.
Exemple: Vorbeam cu nişte regăţeni despre Bucureşti.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ro/thumb/d/d3/Rumaenien_1901.JPG/200px-Rumaenien_1901.JPG
au drept de vot -jeoana-cei ce ferme de pui si neamuri ce deriva in rest mucles BV nastase(n nu N)
eu unu propun sa va bagam, toti, altceva ,altundeva!!!
cred ca v-ar face placere...!!!
8 decembrie 2009 -Realitatea TV- la “Deschide lumea “ ,György Frunda declară că s-a opus acordării cetăţeniei române cetăţenilor moldoveni pe motivul că aceştia“nu ştiu nimic despre România “.
Oare de ce se tem de românii din afara graniţelor?
Numai un TIGAN sau un RUS, intr-un cuvant TRADATOR, putea sa spuna asa ceva...
Cei diaspora sunt fratii nostri si atat va trebuie sa mai sustineti asemene ineptii.
Romanii sunt acuzati ca nu sunt uniti peste hotare..Acum cand au dovedit ca au fost adevarati romani sunt contestati??? Un vot al lor poate ar trebui sa cantareasca mai mult decat al unui roman cumparat....
TRAIASCA ROMANII DE PRETUTINDENI!!!!
Nu stiu de de nu mere domn' Prezidente sa conduca acolo? E asa de timpitzel sa nu vada ca RO nu il vrea? Ahhh... la Kishnev i se strica freza la EBA. In rest sa va prieasca mielu' lu Bese.
Şi mai informaţi-vă, sunteţi tare în urmă cu ştirile. Mai nou, pedeliştii sunt cei care azvârl în populaţie cu "făină, ulei, găleţi şi brelocuri". Şi vrei să-ţi povestesc cum vecinul meu, pedelist cu firmă de transport persoane, a cărat toată duminica oameni la vot? Nu vrei, bineînţeles.
N-o să pricepeţi niciodată că pedeliştii au toate năravurile pesediştilor, numai că sunt ceva mai analfabeţi şi mult mai corupţi.
Vaaaai de capul nostru. Cand diaspora trimite bani in tara e bine, cand voteaza....deranjeaza. - zise Nastase dupa ce se numara la oua. :))
este cea mai nedemocratica, anti-romaneasca emanatie din ultima suta de ani si probabil mileniu!
Un adevarat patriot! Un idiot.
"Cei care au plecat de multi ani din tara, chiar daca citesc presa si sunt informati, nu au contact direct cu realitatea."
Nu avem contact direct cu realitatea tv, antena 3, samd, vrei sa zici... asta asa e, propaganda voastra jegoasa ajunge mai greu pana la noi.
Dar voturile coruptilor ca tine n-ar trebui ponderate?
La cotetz, câine!
evident, nu e cazul sa discutam chestiuni de morala cu nastase, e la mintea cocosului :D putem insa incerca o analiza stilistica a poreclei sale "nastase 4 case"
Dupa ce i-ati fugarit din tara, in special PSD-ul cu dvs in frunte o buna bucata de timp, si restul clasei politice alaturi de voi, acum vreti sa le retrageti unul din drepturile fundamentale?
Un singur cuvant pentru cei ca voi: GREATA!
Nu poate spune Nastase ca votul meu este mai putin egal decat votul altuia pentru ca eu locuiesc in SUA si el in Romania.
Daca erau asa de interesati de corectitudinea alegerilor, cine i-a impedicat sa trimita observatori la proces?
Cred ca-si musca degetele de necaz ca nu mai pot aduce minerii. Idiotii astia nu se mai potolesc.
Trebuie judecati in Piata Universitatii.
Acum vor sa-i scarbeasca si pe cei din diaspora sa nu mai voteze niciodata.
Acum e momentul unei declaratii ;-) Spuneti ca nu veti retrage in veci dreptul unui roman la vot, drept castigat prin sange si prin 50 de ani de abuzuri, si ramaneti in istorie ca al doilea Cuza!
Eu zic sa nu ratati momentul, ca e pacat strigator la cer ce fac acesti nenorociti corupti si impertinenti!
Cu astfel de afirmatii nu reusiti sa faceti altceva decit sa cadeti din penibil in ridicol.
Cu astfel de afirmatii nu reusiti sa faceti altceva decit sa cadeti din penibil in ridicol.
Iata ca oameni ca tine nu tre sa paraseasca tara, pentru ca nesimtit ca tine fura, inseala si fac abuz de putere, e clar ca nu trebuie sa munceti la capsune.
Acuma vrei sa lasi sa votezi numai oameni ca tine, u va fuctiona, bine ca suntem in UE.
Macar straini au grija sa se respecte drepturile cetatenesti.
este revoltator !
o astfel de afirmatie nici macar nu trebuie luata in seama, il descalifica clar pe cel care o face.
TOTI OAMENII sunt egail in fata legii si AU ACEST DREPT DE A VOTA !
Sper din tot sufletul sa nu mai fie nevoie vreodata sa votam oameni care gandesc in acest fel !
2. Campania domnului Geoana in diaspora s-a bazat pe celebrul indemn "va dau 20 000 de euro sa va intoarceti"...diaspora nu numai ca i-a refuzat oferta de bani fantastici, existenti poate doar in mintea lui Geoana si buzunarul lui Patriciu dar a ales orice altceva decat un candidat mincinos. Desi afirm pentru a nu stiu cata oara ca nu numai diaspora l-a votat pe Basescu, Geoana a gresit subestimand diaspora si acum plateste.
-daca era vorba de mita electorala in spania va trebuiau multi euro (50 RON in Spania =zero)
-daca 5 contra 1 nu reusesc sa castige,atunci ciocul mic,treceti in colt si lingeti-va .....ranile.
Invatati sa stiti pierde.
Felicitari BASESCU !!!!!
2. va spun eu de ce votul romanilor din diaspora e la fel de important ca si votul romanior de acasa: pentru ca ei reprezinta Romania, asa dupa cum si Romania ii reprezinta pe ei.
Sincer, m-am saturat sa aud comentarii de genul "a, vii di Romania! e foarte corupta tara ta, nu-i asa?" "Ce se intampla la tine in tara? amandoi candidatii isi declara victoria. Sunt nebuni romanii astia!" sau declaratia unui mare expert bbc pe langa uniunea europeana: la postul de radio bbc a fost pus sa comenteze numirea recentilor comisari. I-a fost dat un test: inainte de comentariu, trebuia sa ghiceasca despre ce comisar va fi vorba , dupa o melodie specifica tarii comisarului. I s-a ps sa asculte "Desteapta-te romane". A zis intai ca seamana a rusa (!) Apoi "ah, vai mie, nu am recunoscut imnul Romaniei - mare pierdere". !!
Intr-un cuvant, dle Nastase, m-am saturat ca tara mea sa fie dezapreciata si umilita din cauza celor ca dumneavoastra. Rusine sa va fie!!!!!!!
Du-te la puscarie bolsevic penal ce esti !!!!
Huuua comunistilor! Sper sa va manance Basescu pe toti si sa infundati puscaria.
''Sunt de acord ca o propozitie din analiza de mai jos este nefericita si o retrag.
Ea avea alt sens si acest sens vreau sa il explic acum. Nu este vorba de restrangerea dreptului de vot pentru cei din strainatate, ci de clarificarea unor detalii care, in prezent, sunt speculate in exces. Spre exemplu, un astfel de detaliu este acela al votului prin intermediul titlurilor de calatorie (un mecanism care permite romanilor plecati in strainatate care nu au acte de identitate valabile sa poata vota, desi in tara nu exista un echivalent). Un astfel de titlu de calatorie este mai putin sigur decat un act de identitate si poate fi cu siguranta mai usor de exploatat. Nu e singurul exemplu.
Va indemn sa cititi intreaga analiza, pentru a-i intelege sensul. Si veti vedea ca nimeni nu contesta drepturi constitutionale, ci dimpotriva. Este vorba de intarirea democratiei si protejarea ei de excesele produse prin detalii mici si foarte, foarte multe.
In ultima instanta, imi permit sa zambesc , constatand felul in care se activeaza tribuna oficiala online a lui Traian Basescu. Felicitari, Dan Tapalaga! Cred ca si Carol Sebastian ar putea fi invidios.
Sunt curios daca aceasta explicatie, ce completeaza articolul meu anterior, va fi preluata pe Hotnews.''
Nu fara a acuza "...felul in care se activeaza tribuna oficiala online a lui Traian Basescu..."
"Domnule" Nastase, acuza nu e scuza! Ai jignit miile de romani care muncesc, numai ei stiu in ce conditii pe afara si trimit bani ca sa aveti voi ce sa furati de la cei pe care cu nonsalanta incercati sa ii spalati pe creier, pentru a-i manevra mai usor!
Asa ca hai sictir, du-te in pagoda primita "cadou" din curte de la Cornu si mediteaza un pic la ce ai facut si ce ai fi putut sa faci daca nu te coborai la nivelul la care esti acum...
Ca fapt divers, eu te-am votat...nu vrei sa stii ce rau imi pare!
Hai sa interzicem si drepturile somerilor sau sa nu voteze cei din Teleorman, sau cel mai bine NU MAI MANIPULA DOMNULE ADRIAN!
R: Da chiar asa, tare profund gandesti, tovarase!Curat stiintific : profunzimea cunoasterii e data de locatie, nu cumva se masoara cu GPS-ul?
De asa ganditori cu c.rul, pardon de expresie, multumesc NU!
Nastase: "E un argument solid, care se aplica in multe tari europene...Prin urmare, votul lor ar trebui sa aiba o greutate mai mica."
R: Care tari europene, tovarase? Rusia? Nici acolo nu am auzit de asa "argumente".
Nastase: "Ce control avem insa in afara acestor spatii, care nu sunt sub jurisdictia statului roman?"
R: Te referi la "controlul" distributiei de saci de faina, de eugenii si alte "stimulente"? Poate la "controlul" media din tara?! Pe cine prostesti tovarase? la sectiile de votare din afara tarii sunt observatori, reprezentantii partidelor, se iau declaratii sub semnatura ca nu votezi si in alta parte, esti legitimat , ti se pune stampila pe pasaport: altfel nu poti vota.
E vorba numai de tupeu, sau chiar aveti impresia ca romanii sunt ...prostanaci?
Atata timp cat tu nu esti cinstit nu ai ce sa comentezi de altii!
(publicata in Monitorul Oficial nr. 887 din 29 septembrie 2004)
Art. 24.
(3) Cererea poate fi admisa numai daca cel care a sesizat nu este implicat in producerea fraudei.
PSD + PC au facut frauda prin faptul ca ANTENA 3 , MODERATOAREA FIREA,VADIM, ROMAN LA ORA DE VARF, INSTIGAU SA SE VOTEZE CU GIOANA SI MAI ALES AU AFISAT SI UN SONDAJ. (mai ales ca Voiculescu, proprietar al ANTENA 3 este partener al aliantei PSD - PC)
Aceasta o CONSIDER CEA MAI MARE FRAUDA LA ALEGERI.
PSD+PC ciuocu mic...ca voi ati facut frauda pe TV, in direct.
Am gasit accidental linkul catre acest post al dumneavoatra pe hotnews.
Si tocmai pentru ca ‘Cititorii dumneavoastra sunt mai inteligenti decat scriitorii altora’ am decis sa va dau un reply.
Sunt stabilit si lucrez in Bruxelles, consultant IT pentru Comisia Europeana, si de peste 6 ani de zile urmaresc aproape zilnic ‘realitatea’ din Romania prin intermediul presei electronice si a posturilor de televiziune cu acoperire internationala. La cei 30 de ani pe care i-am implinit am reusit sa realizez aproape tot ce mi-am propus pe plan profesional, financiar si personal. Nu ma leaga absolut nimic de Romania, in afara familiei, si nu am absolut nici o dorinta de a ma reintoarce prea curand din motive usor de inteles. Si totusi am fost la vot. Am sa incerc sa va sintetizez si de ce in numai 10 idei:
1. Votul romanilor din Diaspora, dupa parerea mea, reprezinta votul oamanilor care au avut experienta proprie a unei societati mai eficiente, mai organizate, mai prospere si mai civilizate. Si cred ca fiecare din acei oameni, de la medici la paznici de noapte, de la experti IT la capsunari si de la ingineri la badante, ar vrea ca experienta lor de viata sa poata intr-o zi folosita pentru a ajuta la progresul si transformarea in bine tarii in care s-au nascut. Pentru ca sentimentul de apartenenta la tara in care te-ai nascut e ceva absolut indisolubil, contrar parerii dumneavoastra si a domnului ‘jurnalist’ Ciutacu, el fiind primul creator al ideii cum ca ar trebui minimizat votul celor care nu au rezidenta in Romania.
2. Votul romanilor din Diaspora este exprimarea pura a sinceritatii, a culturii civice si a propriei constiinte pentru ca intr-adevar ei nu depind in mod direct de ce se intampla in Romania. Si totusi toti doresc binele acestei tari.
3. Votul romanilor din Diaspora este votul unor oameni care au obtinut un grad de independenta financiara, de cultura civica si de moralitate astfel incat sa poata sa isi exercite liber acest drept constitutiona
http://nastase.wordpress.com/2009/12/08/o-explicatie/
Poate ar fi o idee bună să puneți un update la articol.
4. Votul romanilor din Diaspora este poate votul unor oameni al carui singur catalizator de a merge la vot a fost propria lor constiinta si convingere ca fac ce cred ei ca este mai bine. Si nu sunt putine cazurile in care s-au facut adevarate eforturi de a ajunge la sectiile de votare si ma refer aici in primul rand la locatia geografica a acestora.
5. Votul romanilor din Diaspora este probabil singurul care nu a fost supus manipularii incredibile ce a avut loc in Romania in perioada campaniei electorale prin intermediul presei si televiziunilor care deservesc interese meschine, stimulentelor financiare pentru a vota pentru un anume candidat sau campaniei electorale absolut abjecte a coalitiei anti-Basescu.
6. Votul romanilor din Diaspora este votul oamenilor care au viziunea din exterior asupra realitatii din Romania, vederea de ansablu despre tot ce se petrece in acea tara, calitate care le confera statutul de martor obiectiv al desfasurarii evenimentelor in Romania.
7. Votul romanilor din Diaspora este exprimarea clara a optiunii politice a unor oameni care gandesc poate un pic mai clar decat cei aflati in Romania, nefiind supusi non-stop fluxului mediatic al informatiilor contradictorii care nu poate genera decat neclaritate, indoiala si ambiguitate.
9. Votul romanilor din Diaspora reprezinta votul celei mai curajoase si ambitioase categorii de romani, care au decis sa nu mai astepte sa le rezolve altii problemele ci sa si le rezolve singuri. Problema in Romania e ca oamenii care ajung sa gandeasca un pic peste media barbatului de 50 de ani cu 10 clase din mediul rural care reprezinta votantul arhetipal pentru PSD, vor ajunge la concluzia simpla ca nu e posibil sa revenim la ce a fost inainte de 2004.
10. Votul romanilor din Diaspora a avut in vedere ca deserviciul profund cauzat de PSD statului si poporului roman in anii de dupa revolutie reprezinta un handicap economic, social si uman care va necesita mai mult de 3 generatii pentru a putea fi depasit:
- privatizarea frauduloasa a mai tuturor sectoarelor din economie
- instrainarea resurselor naturale de petrol si gaze naturale
- devalizarea fara scrupule a bancilor si fondurilor de investiii de catre oameni care astazi sunt prosperi si in libertate
- regresul incredibil in plan educational
- promovarea valorilor imorale si inumane ca fiind un exemplu demn de urmat
- manipularea cu un grad de nesimtire ce tinde spre paroxism a maselor de oameni prin mineriade, promisiuni politice nerealistice, jocuri de culise aberante, inginerii financiare diabolice si minciuni strigatoare la cer
- reducerea justitiei la o institutie patetica si neputincioasa si indepartarea persoanelor care au incercat sa o reformeze
- campanii de denigrare abjecte impotriva unor oameni care au devenit incomozi si care au cautat si gasit justitia in alta tara
- reducerea la completa tacere a altor oameni si mai incomozi folosind metode masonice clare(vezi Antonie Iorgovan)
- promovarea unor lideri a caror valoare umana lasa de dorit in privinte multiple
- politica economica falimentara si lipsa de coerenta pe termen lung
- clientela politica si promovarea capitalismului cu bani publici firmelor apropiate de partid.
Poate ca acum va e clar de ce Diaspora nu a votat pentru PSD.
A limita dreptul de vot sau a diminua insemnatatea lui e echivalent cu pierderea cetateniei.
Daca un om cu o medie de inteligenta peste media politicianului roman ,cum sunteti dumneavoastra, vine cu o astfel de propunere mie personal mi se clarifica si mai mult idea ca practic ‘Romania the Land of Choice’ este de fapt ‘Romania the Land of Nobody’.
Dupa cele ce afirma iresponsabil pe blogul sau, ma gindesc cum voteaza in Parlament in chestiunile importante pentru statul nostru de drept, si pentru fiecare cetatean in parte. As spune doar "Rusinica, domnule parlamentar Nastase!" , daca nu as vedea cit de gros obraz are. Un pervers!
Daca sunt student in strainatate am voie sa mananc bomboane? dar sa votez imi dati voie? Aaaa.. nu?
Bine atunci votez PD-ul si peste 5 ani.
ca ei ma lasa sa si mananc bomboane si sa si votez, ca sunt cetatean roman la mama' dra-cu !
Iar votul lor sa fie calculat ca o fractiune de 10 % dintr-un vot de rezident !
Ei, Bombo, ce zici?
Ne-ati promis "liniste" si ne dati ura si neliniste.
constat o disponibilitate foarte mare pentru violenta......
reactia vituperanta in general si neacceptarea unei pareri care poate fi discutata..oricare ar fi ea.
starea societatii noastre, romanesti est e grava, afectata , iata de acest sir nesfarsit de oameni care conduc, dar nu stiu unde vor ajunge cu no.
si care nu se gendesc la natiune, nu sunt demni de a reprezenta natiunea.
cititi mesajele , fara patima si o sa trageti, poate, aceeasi concluzie.
De sub mantaua rosiatica cu trei trandafiri, iese de fapt la iveala uniforma stalinista, ca sa nu zic fascista.
Romanii, pe care i-ati impartit acum in cei cu drepturi depline si cei cu drepturi reduse, nu se stie pana unde, vor aprecia cu siguranta, si cred, fara sa ma insel, ca tocmai ati pus o cruce (vorba vine) pe cariera d-voastra de viitor prezidentiabil potential.
Sunt momente cand un om politic, ar face bine sa taca. Ati pierdut o astfel de oportunitate.
Si in 2004 v-am fraudat, din diaspora. Am votat din Paris (unde eram la studii, nu la cules capsuni, apropos). Tot antipsd, ca toata lumea care a stat la o coada imensa, in frig si ploaie, ore in sir, ca sa scapam de PSD, si ne-am bucurat imens ca am reusit. De asta probabil ca ar fi trebuit ca votul nostru, a celor oropsiti si umiliti atunci de catre dezgustatorul staff psd din consulatul roman de la Paris sa nu conteze! Au facut tot posibilul atunci sa nu votam, sa votam cat mai putini, eram insirati la o coada imensa pe strazi, exact ca cea din vremurile comuniste, se intra inauntru foarte greu, foarte incet si ne-au tratat CA PE NISTE INFRACTORI, CA PE NISTE TRADATORI DE CLASA. Dau marturie oricand, alaturi de alti oameni pentru CAT DE MIZERABIL a organizat PSD-ul votul atunci in diaspora!
Nu va convin voturile din diaspora pentru ca pe cei din diaspora NU II PUTETI MINTI CU TELEVIZORUL! Ati turnat venin pe toate canalele si prin toate ziarele si acum vreti sa ii anulati pe cei pe care nu ii puteti intoxica. Oricum 5 milioane de oameni nu au putut fi intoxicati cu propaganda voastra gretoasa.
Poporul acesta are o memorie totusi, si mai ales cei din diaspora nu uita de ce au plecat din tara.
Din cauza voastra!
Totusi daca ar avea loc o dezbatere pe tema asta a romanilor din diaspora si a votului as vrea ca tu sa iti dai cu parerea din PUSCARIE.
HAHAHAHAHA! Ce bou irecuperabil!
Adica dupa ce baga el romania in dezastrul financiar din anii '90. economic prin mega "privatizarile industriilor economiei nationale pe valoare fierului vechi, sau a profitului pe urmatoarele 6-8 luni de dupa privatizare plus spaga la logofatii feudaoizi ai hoardei sale de baga toata ssegmente intregi in romani in dezastrul economic si social de asa o magnitudine de pleaca pe post de tencuitori, sclavi agricoli si sclavi casnici cca 4 milioane de ei aducand acasa totusi mai mult de o treime din PIB, acum Nastase pare ca nu ii convine ca astia aduc si treimea aia din PIB.
Pai sa-ti explic mai feudal infect de Teleormania fara treimea aia adusa de sclavii agricoli si casnici se prabuseste totul dar absolut totul!!!
Asa ca macar ponderea asta care ca ar putea fi modificata in favoarea lor si nu a plantelor si vegetalelor duse cu autobuzele PSD la vot pe o iahnie cu ciola de la Drobeta pana la Dorohoi.
Cine vorbeste si are nevoie de legitimitate....ha ha ha ..Geoana de Dabuleni, Nastase de Moreni sau tariceanu de Snagov Sat care s-or ascuns in cotloanele Olteniei ca sa ajunga senatori caci altfel se apucau de altceva.
De unde respect la ei pt noi cand ei nu au onoare pt ei.
Mega Penibil.
Sa ne amintim alte alegeri cand se organizau cateva centre de votare in toata America si oamenii nu puteau ajunge la mii de km ca sa voteze. Sa ne amintim alte alegeri cu aproape un milion de voturi anulate. Ati calcat ani de zile cu bocancii peste toate drepturile romanilor de peste tot. Nu va mirati ca nu va vrea poporul!
Nu uitam si nu iertam: mineriade, impozitul de 40%, vanzarea unor judete intregi pe nimica toata unor mafioti locali care acum sunt stat in stat. Nici declaratia asta nu o voi uita niciodata cat voi avea putere sa pun o stampila pe o hartie. RUSINE!
Noi avem dreptul la vot, un drept pe care niciun politician nu are dreptul sa-l calce in picioare. Voi, politicienii, aveti datoria sa munciti pentru cetateanul cu drept de vot, fie el din Ferentari, din Spania sau din Cluj.
Un roman din Cluj