Ludovic Orban: Traian Basescu l-a sunat astazi pe Calin Popescu-Tariceanu 

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2009, 21:24 Actualitate | Politic


"Astazi, Calin Popescu-Tariceanu ne-a comunicat ca a fost sunat de fostul presedinte al Romaniei". Informatia a fost lansata de prim-vicepresedintele PNL Ludovic Orban, care a explicat ca nu este de acord cu un astfel de proiect. "Ma bucur ca pe mine nu m-a sunat presedintele Traian Basescu, pentru ca in mod evident trebuie sa fii consecvent", a comentat Orban.

"De 4 ani ne opunem proiectului totalitar al lui Basescu, de 4 ani PNL este victima unei opresiuni sistematice si in afara legii, generate de Traian Basescu si de institutiile statului. Faptul ca Traian Basescu nu are nimic liberal si nimic comun cu valorile dreptei ma indreptateste sa sustin ca Traian Basescu nu va putea fi un partener pentru PNL", a continuat liderul liberal.

"PNL a fost tot timpul deschis catre negocierile cu alte partide, insa, cand e vorba de PDL, noi ne-am mai fript cu ciorba si acum suflam si-n iaurt", a conchis Orban, dupa incheierea sedintei Biroului Politic al PNL. 








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9502 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    validitatea alegerilor (Luni, 7 decembrie 2009, 21:27)

    Alin [anonim]

    suma dintre numarul voturilor valabile si numarul voturilor anulate nu este egala ca suma persoanelor ce s-au prezentat la urne.
    http://www.bec2009p.ro/Documente%20PDF/Rezultate/Rezultate%20partiale%20turul%20II/partiale%20finale%20ora14.pdf
    • 0 (0 voturi)    
      ?? (Luni, 7 decembrie 2009, 21:50)

      obosita [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      de unde ai tras concluzia?
    • +1 (1 vot)    
      validitatea alegerilor (Luni, 7 decembrie 2009, 21:50)

      mariana [anonim] i-a raspuns lui Alin

      draga alin,
      suma voturilor valabile si a voturilor anulate nu poate fi egala cu numarul celor care s-au prezentat la urne. Voturile anulate, cum spui tu, sunt cele nefolosite. Voturile NULE se aduna cu cele valabil exprimate. Ia fa socoteala si vezi ca-ti da cheia, altfel nu se valideaza rezultatele la BEJ.
      Concluzie : inainte de dare cu parerea, e bine sa stii despre ce vorbesti.
    • 0 (0 voturi)    
      egzista o explicatie (Luni, 7 decembrie 2009, 21:51)

      qqqq [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Da, nu se sumeaza...trebuie sa existe o explicatie :)
    • 0 (0 voturi)    
      Graba strica treaba! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:52)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Este vorba de rezultate partiale.99,99%.Acele 72 de voturi le poti regasi la restul de 0,001care-ti lipsesc de la !00%.!
      Nu cred ca BEC a ajuns chiar de rasul lumii!
    • 0 (0 voturi)    
      daca verificati (Luni, 7 decembrie 2009, 21:55)

      papiciulo [anonim] i-a raspuns lui Alin

      la BEC veti afla ca totalurile astea n-au fost niciodata exacte,nici la turul 1,nici la generalele de anul trecut,etc.De ce ,intrebat-ii pe cei de la bec,sigur au o explicatie .
    • 0 (0 voturi)    
      explicatia (Luni, 7 decembrie 2009, 22:07)

      camillus [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      e o diferenta de cateva zeci de voturi, care nu e data decat de oamenii care au plecat cu buletinul de vot in buzunar fara ca cei din sectie sa-si dea seama.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns ptr alin (Luni, 7 decembrie 2009, 22:10)

      Marcel [anonim] i-a raspuns lui Alin

      dupa socoteala mea lipsesc 72 de voturi, crezi ca e de ajuns????????? hahaha
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 7 decembrie 2009, 22:14)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Pentru ca daca mi se da un buletin de vot si pun stampila aiurea (sa zicem ca o scap de emotie pe Geoana) atunci pot cere un alt buletin de vot, cel initial fiind anulat in fata mea.
    • 0 (0 voturi)    
      paguba-n ciuperci (Luni, 7 decembrie 2009, 22:22)

      hash [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      da, sunt lipsa 72 de voturi. or fi plecat cu ele aminitre acasa :P
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Luni, 7 decembrie 2009, 23:28)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Alin

      acolo scrie >> Rezultate partiale turul II/partiale finale ora14. deci nu final .... ATENTIE + lipsesc 72 care nu reprezinta nici macar 0,001% ... mda
    • 0 (0 voturi)    
      da, da, da (Luni, 7 decembrie 2009, 23:50)

      bibishte [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      e o diferenta de 70 de voturi, probabil unul dintre procesele verbale este gresit. cel care l-a completat a omis/gresit una dintre rubrici. nu mai bagati fitile ca va dati singur sperante desarte :)) si dup-aia tot pe Basescu dati vina
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:11)

      x [anonim] i-a raspuns lui Alin

      alion se prezinta la vot. alin primeste buletin de vot. alin nu baga buletinul de vot in urna si pleaca cu el acasa. exista 72 de astfel de alini destepti
    • +1 (7 voturi)    
      e greu? (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:26)

      AlexA [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Asta pentru ca exista oameni care semneaza, iau buletinul, dar nu baga votul in urna, ce e asa de greu?
      • 0 (0 voturi)    
        Pai atunci e vot anulat (Luni, 7 decembrie 2009, 22:57)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui AlexA

        Nu exista buletine disparute !
    • 0 (0 voturi)    
      diferența de 72 de voturi (Marţi, 8 decembrie 2009, 3:35)

      ptc [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Adevărat, da-s doar 72 de voturi.

      Oricum la turul I au fost mult mai multe discrepanțe. La un moment dat lipseau 2,06% din total (adică suma procentelor candidaților era 97,94%).
    • 0 (0 voturi)    
      exRegele Mihai (Marţi, 8 decembrie 2009, 8:29)

      mama [anonim] i-a raspuns lui Alin

      A ajuns si Basescu ex Presedintele Romaniei.
  • +21 (23 voturi)    
    Deja incepe show-ul!! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:28)

    iancu [anonim]

    Deja incep sa se manance intre ei! Unii accepta infrangerea, altii nu! La toti le sta gandul la ciolan!!!Pt ca nici in cele mai negre cosmaruri nu isi imaginau ca pot pierde mizand pe Geonica!! Haha!!!
    • +1 (1 vot)    
      5.000.000 (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:45)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui iancu

      pe Basescu tocmai l-au votat 5 milioane de tigani, prostituate si hoti.

      Auzi nenea Orban? Zic sa iei o pauza, ai obosit si ai inceput sa ne obosesti si pe noi...
  • +9 (11 voturi)    
    Mai sa fie (Luni, 7 decembrie 2009, 21:28)

    qqqq [anonim]

    Nu e potrivit sa incep cu deci, dar nu pot sa ma abtin: deci daca Basescu il pune iar premier pe Tariceanu sa il dea afara de la guvernare si sa ii rada in nas timp de 4 ani conducand tara sprojiniti de PSD din opozitie...ei bine atunci cred ca isi merita soarta.
    • +4 (4 voturi)    
      Premierul va fi doar un PDList (Luni, 7 decembrie 2009, 21:59)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui qqqq

      Dupa ce s-a fript cu Tariceanu in 2004 Base nu o sa mai puna ever o persoana din afara PDL. De-aia nu l-a pus nici pe Johannis premier; pt. ca odata ce a numit premierul, presedintele nu prea mai are cum sa influenteze guvernul.

      In cazul unei aliante cu PNL, ai sa vezi ca se vor oferi doar ministere, post de vicepremier si probabil functia de presedinte de Senat detinuta de Geoana (nu stiu prin ce tertip dar sunt sigur ca i-o pot lua)!
    • +1 (1 vot)    
      corect , nu pt asta l-am votat pe Basescu (Luni, 7 decembrie 2009, 22:57)

      GeorgeT [anonim] i-a raspuns lui qqqq

      NU l-am votat pe Basescu ca sa ne intoarcem de unde am plecat .
      Speram sa isi tina promisiunile , macar cele mai importante si sa nu se umple de noroi de la Tariceanu , prietenul lui Patriciu ..
  • +17 (23 voturi)    
    Nu fostul presedinte, dobitocule! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:28)

    Unul_din_Astia [utilizator]

    Ci presedintele re-ales! Fie ca va convine, fie ca nu, a iesit Basescu! Dati dovada de fair play si acceptati realitatea!
  • +25 (31 voturi)    
    Dusmanul dusmanului meu e prietenul meu.... (Luni, 7 decembrie 2009, 21:29)

    ShoboLingoZauR [utilizator]

    Dupa ce Patriciu l-a decartat pe Tariceanu ca pe o masea stricata, ura celui din urma a facut ca acum sa se ajunga la o apropiere maxima intre Basescu si Tariceanu.

    Asistam in zilele urmatoare la debarcarea lui Crinulet si Organ (pardon Orban) si reinscaunarea lui Tariceanu. Deci noul guvern PDL-PNL e din ce in ce mai plauzibil.

    SIncer as fi vrut ca PNL sa fie absorbit pe de o parte de PDL (aripa Tariceanu) iar restul sa plece la aliatii lor din PSD (aripa Crin).
    • +1 (3 voturi)    
      Oare de ce a trebuit sa spui ultima fraza??? (Luni, 7 decembrie 2009, 22:16)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Cum sa se intample asa ceva? PNL-ul este un partid cu istorie in Romania. Nu e un partid de lingai comunisti adunati in jurul lui Basescu...cum e PDL sau un partid comunist cu nume european cum e PSD. Ca in momentul de fata este condus de un nimeni si format in mare parte din pseudo-liberali-socialisti cu gandul numai la banii publici...asta e partea a doua, dar PNL-ul reprezinta dreapta de atatia zeci de ani iar disparitia lui ar fi o prostie, mare !
      Chiar daca va ajunge la nivelul PNT-ului...asta este. Insa el nu trebuie desfiintat. Sa plece toate aripile...Crin, Tariceanu, Patriciu, etc....insa partidul trebuie sa supravietuiasca. Poate pana la urma se vor gasi niste liberali care sa faca din partidul asta un PNL adevarat, un PNL de dreapta...un PNL curat si demn.
      Mi-e scarba de oamenii astia politici pe care-i avem. Oare in 20 de ani se va schimba ceva...sau tot aceleasi curve vor fi?
      • +1 (1 vot)    
        Ia vezi exemplul PNT-CD (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:52)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Asa poate ajunge si PNL daca judeca ca "bgd". O sa vina peste 5 ani un individ si-o sa pretinda ca acordul cu Ponta e aprobat de Bratianu.

        Mai gandeste-te!
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:05)

      AJ [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Prietene, numai Tariceanu il sustine pe Base...restul sunt cam impotriva...asa ca de ce nu l-ar lua Base in partid numai pe Tariceanu?
    • +3 (3 voturi)    
      Pai si de ce sa (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:34)

      releu [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      nu fie debarcat Crinulet, doar a pierdut pe toata linia... si inca alaturi de fiii securistilor
      • -1 (1 vot)    
        Securisti,huh? (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:10)

        AJ [anonim] i-a raspuns lui releu

        Auzi amice? Ia intreaba-te mataluta,daca intr-adevar Base nu reuseste sa il dea jos pe Crinulet, caz in care PNL-ul va fi impotriva lui Base la guvernare, atunci Base nu cumva se va indrepta spre "securisti"? Sau atunci nu mai sunt securisti, nu mai sunt comunisti, nu mai sunt moguli, ca deh....PD-L nu poate sa guverneze singur. Sunteti niste ipocriti , toti astia din PD-L, vedeti peste tot numai comunisti si moguli.Intrebarea mea este: coana Udrea, Videanu si compania nu sunt tot niste moguli in devenire? Nu cumva aveti acces la ciolan? Nu cumva deveniti exact ceea impotriva cui va bateati? Ma faceti sa rad...Sper ca "traiti bine" ca de restul se va alege praful...Traim in Romania ... pacat de noi...
    • +1 (1 vot)    
      nu sunt convins... (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:50)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      ...ca Tariceanu il uraste pe Patriciu. Cred ca Patriciu le da pur si simplu roluri diferite in piese diferite...

      Dar Basescu stie treaba asta, cu siguranta.

      Atat Vantu cat si Patriciu vor sa faca pace cu Basescu. "Is bad for business" sa te certi cu presedintele cand mai are 5 ani de mandat si 5 servicii secrete in mana...

      Basescu va linisti apele si pe urma o sa-i incalte, unul cate unul. Eu asa as face.

      Succes Basescu!

      Multumesc Timisoara si romanilor de peste granita!
  • +15 (21 voturi)    
    demisia (Luni, 7 decembrie 2009, 21:31)

    vvvali [utilizator]

    mai ludovic, mai crin...de manutza amandoi sa va dati demisia ca sunteti infantili politici.

    daca nu faceti asta o sa deveniti niste retardati pe scena politica! hai, pai
    • +1 (1 vot)    
      sa o vad si pe asta (Luni, 7 decembrie 2009, 22:15)

      vsp [anonim] i-a raspuns lui vvvali

      sa-si dea demisia....asta-i buna
      astia au obrazul f.f.f.f. gros si nu vor face asa ceva
      vezi cazul bombonel alias Nastase (PSD-istul)
      probabil ca se v-a folosi de ocazia asta sa iasa in fata in loc sa-i crape obrajiorul ala durdului de rusine
  • +20 (24 voturi)    
    Cum va oprimeaza Basescu? Rog Exemple ! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:32)

    Ovidiu [anonim]

    Concret, in ce consta opresiunea la care e supus PNL-ul ?

    Eu daca as fi Basescu v-as f... orta niste alegeri anticipate dupa reducerea parlamentarilor la 300...si purificare modului de vot uninominal sa vezi cum ramai tu si Antonescu fara scaune...

    Voi astia care ati intrat pe usa din spate in Parlament sunteti cei mai nesimtiti...

    Si, apropo de interviul de aseara.....am o mica rugaminte....cand bei si esti transpirat, nu mai da interviuri ca ne faci de ras...

    Bratienii nu au fost violenti, dar daca acum ar invia si l-ar vedea pe Orban si pe restul haitei de la varful PNL, cred i-ar bate de ar face pe ei...
  • +12 (20 voturi)    
    i-auzi! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:32)

    obosita [utilizator]

    asta chiar se crede ombelico del mondo ca sa fie sunat de basescu! vai de chitara lui! asta seara avea o fata de parca era ala din familia adams! uncle fester!
    • +1 (1 vot)    
      vai de chitara lui! (Luni, 7 decembrie 2009, 22:58)

      metallicus [anonim] i-a raspuns lui obosita

      Vai de chitara lui, ca are asa un stapîn imbecil! Ludovel Organ e, de fapt, un chitarist submediocru - de asta a intrat in politica unde, vorba ^Imparatului Napoleon, prostia nu a constituit niciodata un impediment.
    • 0 (0 voturi)    
      lol (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:02)

      lol [anonim] i-a raspuns lui obosita

      Mai degraba Lurch, decat Uncle Fester :))
  • +14 (18 voturi)    
    fostul presedinte? (Luni, 7 decembrie 2009, 21:33)

    mica [anonim]

    astia sint greu de cap....Doamne toti sint asa?
  • +16 (20 voturi)    
    De Iliescu? (Luni, 7 decembrie 2009, 21:35)

    daniel [anonim]

    "Astazi, Calin Popescu-Tariceanu ne-a comunicat ca a fost sunat de fostul presedinte al Romaniei".
    Adica de catre Iliescu sau cum?
    • +2 (2 voturi)    
      sssssssssssst! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:55)

      aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui daniel

      O fi Raposatu'.......
    • +2 (2 voturi)    
      poate nu (Luni, 7 decembrie 2009, 23:35)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui daniel

      o fi fost Constantinescu, ca e mai la dreapta :)
  • -5 (19 voturi)    
    presedintele capsunarilor (Luni, 7 decembrie 2009, 21:38)

    Loverman [utilizator]

    are nevoie de PNL? Nu, merci, mergeti cu UDMR, daca ii cumparati.
  • +11 (15 voturi)    
    Bratianu se rasuceste in mormant (Luni, 7 decembrie 2009, 21:38)

    urania [utilizator]

    PNL de azi nu va fi nicodata reprezentantul dorintelor romanilor liberali sau al oamenilor de afaceri. Cu Antonescu si Tariceanu la carma, el este reprezentantul dorintelor si ambitiilor lui Patriciu. Oricum sunt sigur ca Bratianu se rasuceste in mormant cand il aude pe Orban. PNL-ul lui Antonescu, Tariceanu si Ghise nu rezista mult:ori cedeaza la presiunile din teritoriul ori se rupe in cel putin 2 aripi.In oricare din situatii, PNL se indreapta spre usa din dos a parlamentului la urmatoarele alegeri. Daca se mentine decizia necooperarii cu PDL, sa ne asteptam la emigrarea spre acest partid a multor parlamentari PNL. Basescu a castigat pt ca oamenii nu mai vor PSD. Ce spuneti despre asta, d-le Antonescu?
    • +2 (2 voturi)    
      Saracu' Bratianu! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:44)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui urania

      Tariceanu il uraste pe Patriciu pt. ca nu l-a mai sprijinit la alegerile din partid si l-a propulast pe Crin. De-aia Base ii da acum apa la moara pt ca in felul asta PDL are de castigat in 2 variante:

      1. PNL dispare prin asimilare pe de o parte in PDL (aripa Taricenu) si pe de alta parte in PSD (aripa Crin+Organ...pardon Orban) in cazul in care aripa pro PDL nu ia sefia in partid
      2. PNL ramane sub conducere pro PDL caz in care avem o guvernare PDL-PNL.
    • -1 (1 vot)    
      =)) (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:18)

      AJ [anonim] i-a raspuns lui urania

      Ma tavalesc pe jos de ras....Prietene, ce a facut PD-L pentru tara asta in 5 ani de guvernare? Care comunism, cumva ai uitat ca in ultimii 5 ani, voi cei din PD-L ati fost la guvernare? Ce ati facut? Ati cumparat locomotive de 6 mil de euro, dar salarii CFR calatori nu le-ati putut plati... ne-ati furat pe fata, dar e de vina comunismul...Ma cac pe mine de ras cand va aud...Va minte Base de va rupe. In curand nu o sa mai avem bani sa platim pensiile...ce mai conteaza, Base e presedinte...jos comunismul, numai asta strigati, pe cand Base este un dictator in toata regula...jos mogulii, ce e Udrea, ce Ridzi, ce e Videanu, cumva niste moguli mai mice, niste moguli mai mari in devenire... Prietene tot ce luptati voi impotriva...exact asta sunteti...Eu zic sa mai vedeti si realitatea, sau sunteti prea afundati in minciuni si vedeti numai viata in roz? Sper ca traiti bine, ca noi cealalta majoritate ce am votat impotriva lui BASE, nu cu Geoana, ci impotriva lui Base, o ducem din ce in ce mai rad...si lafe o sa fiti si voi cand o sa vedeti ce ne asteapta
      • 0 (0 voturi)    
        deci? (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:39)

        curios [anonim] i-a raspuns lui AJ

        Tariceanu, Vosganian, Orban, Chiuariu, Adomnitei, Seres, Nagy Zsolt, Iorgulescu erau ministri de la PDL? Bine ca mi-ai zis ca eu ii credeam pe la PNL, PC si UDMR
  • +14 (16 voturi)    
    :)) (Luni, 7 decembrie 2009, 21:39)

    bogdan [anonim]

    Cum o fi sa te culci cu Geoana si sa te scoli cu Basescu?
    • 0 (0 voturi)    
      dilema rezolvata (Luni, 7 decembrie 2009, 21:51)

      eu [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      depinde de care parte a ... bip... esti!
    • 0 (0 voturi)    
      Cred ca este (Luni, 7 decembrie 2009, 23:47)

      lsm [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      foarte bine :-)
  • -3 (9 voturi)    
    ehe.... (Luni, 7 decembrie 2009, 21:40)

    Nicky [anonim]

    ..cand o sa miroase aparatorii dreptei si ai democratiei(adica aliatii de ieri ai PSD) un pic de carnitza de pe os....sa vezi tu cate au in comum PDL si PNL
    • -3 (3 voturi)    
      Cam (Luni, 7 decembrie 2009, 21:43)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

      Atat au in comun cat avea si PDL si PSD anul trecut cand si-a vazut Baselu' visul cu ochii.

      Asa ca sa traiesti bine!
  • +3 (5 voturi)    
    Patriciu e incompatibil cu PNL (Luni, 7 decembrie 2009, 21:41)

    Rapidfire [anonim]

    Daca inlocuim in text cuvantul "PNL" cu "Patriciu" intelegem ca a vrut sa zica Orban. La fel se pozitioneza si cealalta sluga, anume: Antonescu.

    PNL e un partid democratic care fara Patriciu ar putea ajunge departe. Sa nu uitam ca guvernul Tariceanu a fost, la inceputul sau, unul din cele mai bune guverne. Asta a durat pina a incaput Patrciu sa isi bage coada!
    Pentru un PNL curat, fara Patriciu!
    Pentru un guvern PDL-PNL !
  • +5 (7 voturi)    
    Valorile dreptei (Luni, 7 decembrie 2009, 21:42)

    AL Canada [anonim]

    Prin deductie, inteleg ca dl. Orban a gasit valorile dreptei in PSD. Banuiesc ca aburii sampaniei de cu o seara inainte sunt de vina, sau poate nu.
    • +1 (1 vot)    
      Prostia si ticalosia (Luni, 7 decembrie 2009, 22:55)

      metallicus [anonim] i-a raspuns lui AL Canada

      Nu aburii sampaniei, ci prostia si ticalosia l-au facut pe Ludovel Organ sa gaseasca "valorile dreptei" (sau ce-o vedea el) în Partidul Secãturilor Distructive.
      Dar la ce va asteptatzi de la cel care, in calitate de viceprimar, a fost il capo di tutti capi al mafiei imobiliare? Adica de la omul care a dat oamenii afara din case pentru a le da unor asa-zisi proprietari care au obtinut "repunerea" in asa-zisele drepturi cu acte false? Asta in timp ce oameni care revenidicau PE BUNE case care le apartineau DE DREPT mor de foame in aziluri de batrîni? Intr-o tara normala (alta decît Rromînika), Ludovel Organ era demult la zdup, unde s-ar fi bucurat de multa "popularitate"...
  • +3 (3 voturi)    
    Si care e problema ca l-a sunat pe Tariceanu? (Luni, 7 decembrie 2009, 21:45)

    gatsby [anonim]

    Si eu l-am sunat pe Gioana si mi-a intrat robotul: "sunt nea nelu - bunicuta lui Mircica, Mircea nu mai are voie sa iasa la joaca ca iar il bate Traian"!
  • +3 (3 voturi)    
    eroare (Luni, 7 decembrie 2009, 21:46)

    saladin [anonim]

    Domnule Orban, sunteti intr-o grava eroare de logica. Pina la validarea rezultatului Domnul Traian Basescu ESTE INCA presedintele Romaniei. Cum ramine cu bunul simt ?. Si vedeti ca vine iarna, zapada, sa nu aburiti din "consecventa" geamurile masinii ca nu se stie daca nu mai loviti vre-un copil...
  • 0 (0 voturi)    
    Curios.... (Luni, 7 decembrie 2009, 21:49)

    Anonim [anonim]

    http://ziaruldeiasi.ro/national-extern/basescu-stia-cu-5-zile-inainte-ca-va-fi-arestat-nicolae-popa~ni5vuo

    http://www.evenimentul.ro/articol/nicolae-popa-inca-mai-figureaza-ca-urmarit-pe-site-ul-interpol.html


    Oare de ce pe mai toate ziarele scrie de arestare, dar niciunul nu isi asuma o dezmintire? Multe semne de intrebare, cred ca raspunsul e in filmul "WAG THE DOG"....
  • 0 (0 voturi)    
    pdl -ciorba - iaurtu - furtu si negocierea lor (Luni, 7 decembrie 2009, 21:57)

    strumphu [anonim]

    Orban domnu (cu d mic, ca si ciocu mic), ce facetzi cu tara asta (totzi - psd-isti, pnl-isti si pdl-isti) e un pacat care va trebui platit la un moment dat,

    de 4 ani va opunetzi uni "regim totalitar" atunci cind acesta nu corespunde intereselor bisericutzei pnl & associates, (nu zic ca acelasi lucru nu este valabil si ptr psd sau pdl, dupe interese di asfaltare sau baroniade locale). daca corespunde e bine :-) nu-i asa???

    ideea este ca Poporul a Votat, ce naiba mai vretzi? Respectati votul (eu insumi am votat, am si respect votul altuia, al majoritatii chiar daca nu a iesit "geniull" meu la final)...

    ah si te rog sa ma luminezi care sunt valorile dreptei (sau as tingii) domnu speculos - minusculus, ca toto a-ti imparit felia din 5 in 5 ani? O tara in ruina sociala, morala, subcultura, prostitutie la cel mai inalt nivel, cercetare la pamint, invatamint si sanatate pe spaga, agricultura ca acu 200 ani, industria creata pe bani grei (municiti de oameni) vinduta pe nimic la "speculanti" de terenuri, supermarketuri in care nu gasesti produse Romanesti?

    Asta e realizarea voastra comuna! Daca nu intelegetzi ca tre sa munciti ptr tara in forta si onest, vetzi pieri cu totzii cu partidele voastre de carton cu tot! Mai avetzi putizin timp, f putzin... pina la o revolutie adevarata - cu totzii, indiferent de culoarea politica!

    o sara nuna orbanule
  • +2 (2 voturi)    
    Pai de ce!? (Luni, 7 decembrie 2009, 22:05)

    Gimmy [anonim]

    Pai de ce l-a sunat Iliescu pe Tariceanu, mai Orbanele!?
  • +3 (3 voturi)    
    mai, sa fie (Luni, 7 decembrie 2009, 22:06)

    bozo [anonim]

    e acelasi onest si integru domn orban, cel care l-a sunat, pe atunci, pe ministrul david sa ascunda faptul ca a lovit cu masina pe trotuar o fata de 14 ani????
  • +3 (3 voturi)    
    Organe (Luni, 7 decembrie 2009, 22:08)

    danandreipaval [utilizator]

    Nu te putea suna pe tine pentru ca tu esti turmentat.

    De ceva timp nu iti mai revii.

    Ai grija la volan ce faci
  • +3 (3 voturi)    
    "Ne-am fript cu ciorba" (Luni, 7 decembrie 2009, 22:11)

    Costin [anonim]

    S-au fript cu ciorba si i-au dat afara din guvern pe PDL-isti, dupa care s-au sacrificat timp de 3 ani de zile la guvernare.
    Dl. Orban, duceti-va in Piata Universitatii, ca va asteapta Geoana (isi cauta pe acolo amintirile de la revolutie). Chemati-i si pe Hrebe, Vanghelie, Antonescu si asa mai departe. Cind veti fi acolo toti, sunati-l pe 'nea Nelu sa trimita minerii, ca sa va explice cum e cu democratia, fiindca noi am crezut degeaba ca ati inteles. Inainte sa plecati, lasati cuiva inventarul de la PNL, caci sint altii care vor sa vina sa faca liberalism adevarat.
  • 0 (0 voturi)    
    Singurul cap limpede.. (Luni, 7 decembrie 2009, 22:15)

    Dianora [utilizator]

    .. de la PNL e tot Tariceanu. Si cred ca e destul de inteligent sa-si ia el lamaia iar Basescu disonocalmul si sa se aseze la masa sa discute, evident fara prieteni si consiliere care sa le traga presul. Astea sunt partidele la noi, cu ele defilam. Cat despre Crin si Organul aferent se pot duce inapoi la PSD, ca le sta bine sa topaie cu Gioana. Dupa cretinismul lui Crin sa-si inchipuie ca muta votantii cu sacosa la PSD doar in acel partid mai are viitor. Dealtfel Gioana a zis ca-l iubeste, Iliescu la fel, vor fi deci toti fericiti si electoratul liberal si mai mult.
  • +2 (2 voturi)    
    mai ludovic ..greiere ostenit de atata cantat! (Luni, 7 decembrie 2009, 22:18)

    zumzum [utilizator]

    nu stiu cat tupeu mai are sa deschida gura cand el contesta si sfideaza poporul care a votat cu basescu.."eu nu il pot recunoaste pe Traian Basescu ca fiind presedintele Romaniei!" nu mah baiatule ..noi astia din toata tara ne-am jucat de-a votu! psd-istii sunt penibili pana la dumnezeu! v-ati mozolit cu rahat pana in gat si acum il mancati de-a dreptul ! POFTA MARE PSD!
  • +3 (3 voturi)    
    mai ludovic ..greiere ostenit de atata cantat! (Luni, 7 decembrie 2009, 22:18)

    zumzum [utilizator]

    nu stiu cat tupeu mai are sa deschida gura cand el contesta si sfideaza poporul care a votat cu basescu.."eu nu il pot recunoaste pe Traian Basescu ca fiind presedintele Romaniei!" nu mah baiatule ..noi astia din toata tara ne-am jucat de-a votu! psd-istii sunt penibili pana la dumnezeu! v-ati mozolit cu rahat pana in gat si acum il mancati de-a dreptul ! POFTA MARE PSD!
  • +2 (2 voturi)    
    da' chiar... (Luni, 7 decembrie 2009, 22:21)

    dvo666 [utilizator]

    ... a aflat antonescu de ce a fost geoana la moscova? ca tot au baut sampanie impreuna...
  • +2 (2 voturi)    
    Mare demagog ai ramas, nea Ludovice ! (Luni, 7 decembrie 2009, 22:28)

    Adrian M [anonim]

    Din pacate, ai pierdut o mare sansa sa taci, dar asa esti tu limbut si fara noima !!!!!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Alooo... Alooo... (Luni, 7 decembrie 2009, 22:34)

    Radu [anonim]

    Aloo... Orbane, auzi, sau esti iar mut de beat ?

    Tu ce mai cauti in partid ? PNL are un nume si un renume (relativ patat de Chucky si de tine) si tare as vrea sa pto sa ma gindesc si sa votez PNL fara a ma gindi la un Chucky (care a promis ca demisioneaza) si la un betivan notoriu, ok ?

    Du-te si lasa-ne ! O scursura ca tine este neglijabila... in general. Da' vezi ca asa tare curgi, de nu stiu ce ne vom face... te reanimam sau te dam decedat ?

    Propun sa te dam decedat si sa te ingropam la groapa istoriei. Pe aia de merita reanimati (nu e vorba nici de Chucky aici), ii readucem la viata si ne chinuim sa ii mentinem. Dar scursurile nu merita... cheltuieli prea mari pentru reanimarea unor prosti, intelegi, nu ? Nu de alta, dar un prost ca tine (locul doi dupa jonel) nu merita... si bugetul sanatatii e oricum limitat (nu de mine ci de oameni de nimic, asa ca tine).

    De departe,

    Radu
  • +2 (2 voturi)    
    ihi, consecvent (Luni, 7 decembrie 2009, 22:40)

    A Dandanache [utilizator]

    mda, Orban e un model de consecventa. Pacat insa ca e consecvent numai in a debita baliverne. Fostul presedinteeee? Se refera la prezidentul exit-poll?
  • +2 (2 voturi)    
    idiotii de la antena3 (Luni, 7 decembrie 2009, 22:57)

    gix [anonim]

    Dobitocii care prezinta si fac sinteza zilei ar trebui sa si cam ia valea de la antena 3 ca numai ei cu idioteniile si tampeniile lor au reusit sa starneasca poporul sa l voteze si asa sa l avem din nou presedinte pe Basescu.Acum au inceput sa cenzureze si mesajele, critica doare rau.Bolovanii.
  • +3 (3 voturi)    
    Suma nu este egala ... (Luni, 7 decembrie 2009, 23:03)

    Dan Banditu [anonim]

    Si ce daca ? Vezi, de-aia imi place mie de Base. Magariile sunt pe fata, la vedere :)Si ce daca suma nu da bine ? Teapa ta ! Si a celorlalti :P.
    " Cine isi imagineaza ca oamenii de stat se nasc cu sutele din buletinele de vot ale alegatorilor este un idealist. " Adolf Hitler
  • +1 (1 vot)    
    dincolo de toate (Luni, 7 decembrie 2009, 23:05)

    cititor [anonim]

    asa cum spunea cineva, exista viata si dupa 6 decembrie ;) eu va doresc sa traiti bine, pentru ca, daca iara se infiripa acele lagaturi pdl pnl sau psd de dragul osului si atat, tot veninul din campanie evident ca a fost varsat degeaba.

    in orice situatie, oamenii simplii sunt cred niste mascarici, mase de manevra, masini de vot si atat. gradul nostru de civilizatie il arata faptul ca vinzi un vot pe cativa lei, sau 2 3 kg de faina si nu e un fenomen rar ... din pacate romania cred ca este blestemata sa isi duca crucea pe calea asta, si o merita!
    nu sunt las, m am implicat, dar cand vad iar ce se prefigureaza(basescu+tariceanu isi vorbesc!!!!) ajung sa imi doresc sa zis: votez din diaspora pentru Romania
  • +4 (4 voturi)    
    Orban (Luni, 7 decembrie 2009, 23:18)

    golan nesimtit [anonim]

    ar trebui sa se apuce de afaceri. I s-ar potrivi o firma de pompe funebre. Are fata...
  • -1 (3 voturi)    
    Tara blestemata (Luni, 7 decembrie 2009, 23:21)

    gino [anonim]

    Tara blestemata!
    Tara care si-a omorat conducatorul de Craciun, trebuie sa suporte toate scursurile istoriei securisti , comunisti sa o inghesuie prin toate colturile , sa o calce in picioare , vai de ea si de noi !
  • +15 (21 voturi)    
    ok (Luni, 7 decembrie 2009, 23:31)

    x [anonim]

    Deci basescu nu are nimic comun cu valorile dreptei si nu va puteti incalca super ideologia sa va aliati cu el.
    Dar PSD-ul ce are in comun cu sfanta voastra ideologie? Mascariciule!
  • +9 (15 voturi)    
    Boule (Luni, 7 decembrie 2009, 23:31)

    Vasile [anonim]

    lasa-ne nene, ia-te de mina cu Crin si dati-va demisiile cautati-va de munca si voi pe undeva prin afara tarii ca ne-am saturat de voi.macar Tariceanu a fost mai jmecher si nu a inchis usa presedintelui asa cum ati facut-o voi.iesiti repede afara din politica ca nu sinteti buni de nimic si trageti si PNL-uldupa voi in prapastie. gata vremea voastra s-a dus.
  • +14 (18 voturi)    
    schimbarea! (Luni, 7 decembrie 2009, 23:32)

    cristi [anonim]

    Ia mai lasati voi si pe altii in primul rand la PNL, ca de patru ani bateti campii si nici voi nu mai stiti pe unde sunteti! Daca am avut parte de totalitarism cu Basescu, atunci suntem norocosi, sau avem memoria preas scurta. Eu pe Orban l-as trimite putin la Canal sa vada ce-i totalitarismul de exemplu! Improspatati PNL-ul daca vreti sa facet ceva! Crin si Orban, ridicati-va palaria si plecati-va adanc (...da adanc de tot) in fata poporului care a decis ieri! Traiasca Romania!
  • +10 (14 voturi)    
    Doamne (Luni, 7 decembrie 2009, 23:32)

    stefi [anonim]

    insuportabil este omul acesta zis bsi Organ.
    Eu cand il vad ma apuca rasul deoarece totdeauna ma gandesc, cum arata acesta in maieu, sort si tenisi.
    Dar in orice caz canta frumos, cel putin asa crede el!!
    Doamne penibil e omul asta!!
  • +8 (12 voturi)    
    Prefer pe Syk Tir (Luni, 7 decembrie 2009, 23:35)

    Sik Tir [anonim]

    Numai e nimic de zis.Aceasta majoritate insipida vrea sa instaureze dictatura .
  • +13 (19 voturi)    
    Cu idei putine dar fixe! (Luni, 7 decembrie 2009, 23:35)

    mm [anonim]

    Orban nu si-a revenit inca din betia succesului, de aseara!
    • +2 (2 voturi)    
      mda (Luni, 7 decembrie 2009, 23:53)

      bibishte [utilizator] i-a raspuns lui mm

      a fost jenanta faza aseara cand a sunat la televiziuni sub influenta alcoolului. lumea se ia de Basescu ca ar bea, dar macar el stie cand sa bea.. nu ca [...] astea de la PNL care si-au inecat amarul in alcool in cea mai importanta seara politica la fiecare 5 ani
  • +12 (18 voturi)    
    INCERCARI.....DISPERATE (Luni, 7 decembrie 2009, 23:37)

    ioanid [anonim]

    Primul lucru care ar trebui sa-l faceti acum tovarasi ......PNL-isti ar fi sa recunoasteti .....ca v-ati bagat in rahat.

    A recunoaste nu-i usor dar tine de bun....simt.

    Lasti-va de TEATRU!!!!!!!!!!
  • +13 (21 voturi)    
    pnl (Luni, 7 decembrie 2009, 23:38)

    dan [anonim]

    Dl Orban ar trebui sa-si mai testeze credibilitaea....Cred ca tinde spre zero. Un om plin de aroganta si ura personala ! D-le Orban nu mai vorbi in numele PNL chiar daca mai esti vice.
  • +9 (11 voturi)    
    Organ + Vadim (Luni, 7 decembrie 2009, 23:44)

    Justin Puscasu [anonim]

    vorbeau asta-seara pe la antene, unul cu privirea fixa, celalalt cu spume la gura, agitand o Biblie de buzunar, adusa special pentru juraminte in direct.
    Ambii creau o puternica impresie de balamuc si ilustrau disperarea ciutacilor, care isi vad sfarsitul carierelor aproape.
    Nici un mogul orbit de ura ca Patriciu sau Felix, nu vor mai baga bani in ei, dupa penibila ineficienta demonstrata.
  • +2 (2 voturi)    
    vorbeste alcolistul atentie (Luni, 7 decembrie 2009, 23:47)

    alecs [anonim]

    tu sa vb atunci cand vei avea coloana vertebrala si vei recunoaste cat de prost ai fost atunci cand ai comis accidentul( beat fiind ) si atunci cand vei inceta sa mai sugi de la tata lui patriciu
    te-ai gasit tu liberarul poporului sa dai sfaturi si sa faci comentarii
    nu te intreb de rusine te intreb de demnitate
    atunci cand vei raspunde la aceste subiecte...sincer...poate niciodata ..atunci sa vb
    nimic ai fost esti si vei fi
  • +2 (2 voturi)    
    alegeri (Luni, 7 decembrie 2009, 23:54)

    adrian [anonim]

    In PNL la aceste alegeri a castigat Tariceanu care nu s-a aruncat in tot felul de declaratii negandite precum Antonescu si Orban .De exemplu aseara cand s-au imbratisat Antonescu cu Geoana ca niste adolescenti aproape ca plangeau sau Orban cu luatul de "piatra in gura".Acesti oameni nu s-au informat ca ar putea sa si piarda dupa aceste sondaje.Ce incredere mai au romanii in acesti oameni care tot invocau "proiectul Johanis"probanil si acel proiect ar fi fost la fel ca ei .
  • +2 (2 voturi)    
    da... (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:00)

    nu conteaza [anonim]

    ma madolina betiva lautar de doi lei d'aia nu ai putut sa fii tu ministru...ca a fost base dictator...
  • +2 (2 voturi)    
    Mai dracie (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:20)

    HESS [anonim]

    De unde dracu apar astia.Crin spune ca el apara valoriile PNL-ului dupa ce da mana cu dusmanul PNL-ului si PNTCD-ULUI.Acum un alt traznit .Cica se bucura ca nu la sunat Basescu ca el e consecvent si bla bla bla..Din ce gauri ies astia fratiilor.Unde dracu ii gasiti.Uf mare e gradina DOMNULUI.Alo nenea .,daca te-ar fi sunat Basescu te-ai fi pisat in pantaloni de fericire .Ce important te-ai fi simtit.Ai ca sant acrii strugurii.
  • +2 (2 voturi)    
    alegeri (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:21)

    Adrian [anonim]

    Domnilor din PNL renuntati cat mai repede la Antonescu si Orban ! Cele 20% au fost voturi negative cred ca v-ati dat seama pt electorarat Antonescu si Orban nu mai reprezinta nimic.Chiar acum am vazut declaratia lui Tariceanu a fost una gandita ,sper ca v-a lua fraele partidului
  • +1 (1 vot)    
    Draga Orban... (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:41)

    Keanutza [anonim]

    Tu esti un criminal si un betiv ordinar. Sper ca in viitorul apropiat sa infunzi puscaria. M-am saturat de declaratiile tale.
  • +2 (2 voturi)    
    Bun ii vinuuuuu'... ghiurghiuliu... (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:50)

    viorel [anonim]

    Iertati-l si pe Organ, saracu'... Fitzi buni, fitzi milostivi... Ce vretzi? Si-a adus omu' aminte de vremurile bune, pe cand era viceprimar al Bucurestilor si la ora 9.00 dimineatza era deja manga... Se vede treaba ca, dupa ce s-a terminat sampania, a dat-o pe vin. Sau pe ceva mai tare. Si doar in numele consecventzei...
  • +1 (1 vot)    
    "fostul" (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:55)

    cucuvaia [anonim]

    nu cred ca'i direct dela tarliceanu, mai repede o contributzie a cantaretzului organ.
    nu l'am vazut nici pe calin, nici pe varu jan la shampanizarea aliantzei viktorioase....
    asta spune mult despre viitor.
    ai batrani nu mai merg pe mana "durului" crin.
    de fapt, dupa adunatura pedele de azi, afara , la pressa, a iesit crinutzul singur, nu cum era obiceiul, cu greii in spatele lui, pentru senzatzia de monolit :-)
    se pare ca in afara de organ si norica, restul l'a cam lasat la vatra pe crin.
    posibel sa se'ntoarca la tulcea, la muzeul flotei :-))
  • +1 (1 vot)    
    Sa-l linistim pe domnul Orban (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:59)

    cristian [anonim]

    Fiti linistit domnule Orban. Sigur Traian Basescu nu va va suna. Santeti un vajnic aparator al democratiei impreuna cu tovarasii dumneavostra de lupta Vanghelie,Becali,Hrebenciuc,Vadim.
    Nu va indrazni tiranul sa se puna cu dumneavostra.
    Oricum democratia este o traditie in familia Orban.
    Tatal dumneavoastra un brav ofiter al securitatii romane era cunoscut pentru bataile severe pe care le aplica dusmanilor democratiei soialiste.
    Nu degeaba va apreciaza atat de mult domnul Mircea Ionescu Quintus un om care a demascat in fata organelor de securitate o groaza de dusmani ai democratiei populare.
  • 0 (0 voturi)    
    sarcasm. (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:12)

    heh [anonim]

    si psd ce avea in comun cu dreapta? ..
  • 0 (0 voturi)    
    Orbane baga la cap! (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:54)

    Razvan [anonim]

    Zici ca "in mod evident trebuie sa fii consecvent"?
    Baga nasul in carti si mai lasa bautura si dansurile din buric pe la nuntile tiganesti.
    E o vorba de demult de la cineva mult mai important decat toti politicienii Romaniei de astazi (Seneca):
    ERRARE HUMANUM EST SED PERSEVERARE DIABOLICUM
    Pune-ti postacii sa caute traducerea...(vezi ca nu e in engleza).
    Asa ca e cazul sa faceti ciocul mic si sa va multumiti cu ce aveti. Mai lasati scandalurile si faceti dracului un guvern. Ca poporul plateste pentru smecheriile voastre politice. Ai auzit de diferenta de dobanda intre imprumutul FMI si cel al bancilor? Dait tu bani din buzunarul tau?
    Cine plateste porcaria la care asistam de cateva luni? In loc sa munciti pentru cetatean voi va fuduliti precum cocosii in fundul curtii. RUSINE!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by