Tariceanu: Anticipatele sunt inacceptabile. Nu putem asista de pe margine la adoptarea deciziilor de catre stanga populista sau socialista

de Robert Mihailescu     HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2009, 21:14 Actualitate | Politic


Electoratul liberal de dreapta trebuie sa fie parte la luarea deciziilor si nu sa asiste cum stanga populista sau socialista ia decizii care il afecteaza, a declarat luni fostul presedinte al PNL, Calin Popescu-Tariceanu.

"Sigur ca trebuie sa tinem cont si de interesul general si nu va ascund ca va exista si un interes al PNL. PNL are un interes sa isi mentina o pozitie importanta pe scena politica. Electoratul liberal si electoratul nostru de dreapta doreste sa fie parte la luarea deciziilor, nu sa asiste cum stanga populista sau soclialista ia deciziii care ii afecteaza, si  trebuie sa tinem cont de aceste elemente cand vom lua o decizie finala", a subliniat el, citat de NewsIn.

El s-a declarat ingrijorat de fraudele de la turul doi, dar s-a pronuntat ferm impotriva alegerilor anticipate, considerate "inacceptabile" deoarece afecteaza stabilitatea politica a tarii.

Intrebat cum comenteaza declaratia lui Crin Antonescu, care a spus ca exclude orice colaborare cu PDL, Tariceanu a comentat ca "e bine sa avem si pareri personale": "Eu cred ca in aceasta faza e bine sa avem si pareri personale, trebuie ascultata si o parere de la baza partidului, mai larga. Nu exista un sistem de conducere unipersoanala care sa ia in calcul o singura parere", a subliniat el.

Fostul premier a spus ca, deocamdata, liberalii vor astepta decizia autoritatilor la contestatia pe care o va depune PSD, dar a precizat ca "PNL are obligatia sa-si asume responsabilitatile de partid mare si sa constatam profunda criza economica si politica in care ne gasim".\

"In niciun caz nu trebuie sa avem in vedere ipoteza unor alegeri anticipate", a adaugat el, afirmand ca o astfel de ipoteza este "inacceptabila" deoarece "perturba stabilitatea politica" a tarii.

"Trebuie gasite alte solutii decat acestea extreme pentru a iesi din criza in care ne aflam".

Miercuri, PNL a convocat o reuniune a Comitetului National Executiv, "pentru a vedea pozitia oamenilor din teritoriu. Atunci se va contura o solutie pentru iesirea din criza", a explicat Tariceanu.

In ceea ce priveste atmosfera de la sedinta de luni, fostul sef al partidului a sustinut ca "au fost diverse opinii, am avut o intelegere politica cu PSD pentru un proeict politic cu Iohannis premier, conditionata insa de succesul candidatului PSD Mircea Geoana la prezidentiale. Ne aflam in alta conjunctura politica".

"Solutiile au avut in vedere toate posibilitatile si trebuie sa tinem cont de interesul general si de interesul PNL de a-si mentine o pozitie importanta pe scena politica", a mai spus Calin Popescu-Tariceanu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14055 vizualizari

  • +27 (43 voturi)    
    good (Luni, 7 decembrie 2009, 21:19)

    tsunami [anonim]

    welcome back brother.

    e momentul de o scindare. acum poti scapa si de antonescu si de patriciu.
    do it yourself!!!
    • +19 (29 voturi)    
      eu tot nu-l cred (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:07)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      e doar planul B al lui Patriciu, ca doar n-o fi devenit
      Tariceanu de sine statator.
      Bine si asa, stie el Basescu mai bine ce sa faca...
      parca s-a mai fript cu el.
      • +3 (11 voturi)    
        Tariceanu (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:44)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui sorin

        Sorine, io cred ca e mai bine asa. Adica, hai sa speram ca tsunami le intuieste corect, ca Tari e de buna credinta si chiar vrea sa puna umarul la ceva util. Adevarul e ca marinarul nostru e cam singur. In afara de noi, care in general suntem cam marunti pentru a-l putea sprijini in porcariile politice de zi cu zi, Base nu se prea poate baza pe nimeni. Sper din suflet ca din PNL sa se mai rupa o aripa (semnificativa) ca aia a lu' Stolo, care sa mearga in tandem cu el si PDL. Ca si prin PDL, cine stie ce mai poti gasi la o scormonire mai atenta.
        • +9 (13 voturi)    
          tariceanu a zis ca (Marţi, 8 decembrie 2009, 3:36)

          surca [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          patriciu nu le da bani ptr alegeri anticipate. nmai bine stau si sug la 2 oi decit deloc. in plus "e mai bine ptr ei", tara nu conteaza. se vede clar. il vor lasa pe base singur sa reformeze romania. cum putem sa o facem noi sa iesim din nou in strada ca e crin idiot si geoana prostanac?
    • -1 (7 voturi)    
      prietene eu zic sa gandesti inainte sa vorbesti (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:23)

      AJ [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      Mai exact, uiti si tu si Tariceanu ca ati fost 4 ani de zile in razboi cu Base? Sau vreti si voi partea voastra de ciolan , ca ati cam slabit? Daca raspunsul la a doua intrabare este DA, pai atunci duce-ti-va voi 2 la PD-L si imparti-ti-l cu ceilalti moguli in devenir, cum ar fi Udrea, Videanu si compania....Esti de-a dreptul penibil. Si mai te crezi si liberal
      • +4 (4 voturi)    
        penibil.. (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:57)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui AJ

        oare ce este mai penibil? sa te declari liberal acum, dar sa faci coalitie cu socialistii lui geoana sau sa te declari liberal si sa uiti ca dupa cateva luni de mandat de prim ministru ai intors spatele partenerului de dreapta si te-ai aliat cu socialistii lui geoana!?...
        ti-e frica sa nu ajunga udrea miliardara? nu-ti face griji.. pana si lui patriciu i-a luat 15 ani.. acum preluarea rafinariei petromidia asa cum a facut patriciu ar fi ilegala, deh.. uniunea europeana..
    • +9 (11 voturi)    
      Matale crezi ce spui? (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:28)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui tsunami

      De acord, si mie mi-ar place sa vad vreun partid politic liberal de-a dreptul in RO. Chiar si unul de stanga - niste social-democrati autentici.

      Dar ralierea asta anti-Basescu dupa parerea mea e ilustrativa pt. faptul ca in RO exista doar doua forte politice majore: PDL, care e un partid usurel de dreapta (da' foarte usurel, numa' cat sa fie primit in PPE), care inca are probleme in a-si gasi identitatea doctrinara, si o pletora de organizatii politice care nu-s nici de dreapta nici de stanga, ci de lumea interlopa.

      Nu cred ca Tariceanu face exceptie. Tariceanu, dupa parerea mea, e in continuare pe statul de plata al lui Patriciu, dar implicarea lui Patriciu e suficient de discreta si de putin autoritara incat sa permita incaierari intre "personalitatile" PNL. In felul asta, pe de-o parte Patriciu ramane in umbra, pe de alta parte lupta intre cocosi face ca PNL sa aibe parte macar la varf de ceva publicitate gratis. Dar asta nu inseamna ca Patriciu va accepta inca o scindare a PNL - i-a ajuns cat a pierdut cu ocazia desprinderii PLD. Cum zicea si un banc: radem glumim, dar stai in perimetru ... Taricene.

      Dupa parerea mea, doar initiative pornite de la zero, fara desprinderi din alte partide, au sanse de a initia miscari politice autentice in RO, si si alea sunt expuse unui serios risc de infiltrare din partea mafiei politice romanesti.
    • +3 (11 voturi)    
      @tsunami (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:45)

      bb [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      Tariceanu si Patriciu sunt mai mult decat frati si prieteni la un loc, in raport cu antonescu care este un slugoi caruia i s-a ridicat la cap puterea si are ambitia ca va fi un Ghandi al romaniei. PNL este mai nociv chiar decat PSD unde exista mai multe factiuni. Totusi cea mai buna solutie sunt anticipatele. Scump, dar face.
      • -7 (11 voturi)    
        Incredibil (Marţi, 8 decembrie 2009, 4:04)

        Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui bb

        Este cel putin inconstienta sa spui ca anticipatele sunt solutia. Pe langa faptul ca sunt realmente siderat de motivele pentru care tinerii intre 22-25 de ani au votat Basescu, motive servite ca niste sabloane sau un disc de pick-up care are santurile sparte si spune acelasi lucru over and over "mogulii, iliescu, vanghele, hrebenciuc".

        Oameni buni, daca intr-adevar cei din strainatate au decis ca basescu este cel mai potrivit, sa il ia ei, in Romania a fost 50-50.

        Nu sunt afiliat politic nici unui partid, pentru ca toti sunt o apa si un pamant. Cei care ati votat Basescu, o sa aveti 5 ani in care sa va dati seama, pe masura ce va maturizati, ca ati facut o imensa greseala. Ideologie si manifestare fascista cu accente dictatoriale ca basescu Romania nu a mai cunoscut de la maresalul Antonescu incoace. Inainte sa sariti si sa latrati invatati istoria tarii.

        Este incredibil cum generatia tanara este atat de naiva, si asta numai pentru ca au carente majore educationale si de cultura generala.

        Eu o sa plec din tara asta de cacao, macar sa echilibrez balanta celor care voteaza impotriva unui potential dictator.

        Imi este sila ca sunt roman azi.

        DICIT.
        • +4 (6 voturi)    
          incredibil (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:10)

          nasa [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

          Ce e incredibil? Ca tinerii au vrut sa-i dea o sansa lui Basescu ??? Destul ca batranii l-au tinut pe Iliescu si Psd-ul atatia ani pe scena politica.
          Eu sant de acord cu BB , decat sa-i primeasca la guvernare pe PNL-isti care au fost nerusinati si au avut 2 fetze , tradatori, eu in locul lui Base nu i-as primi. Mai bine cheltuieli cu anticipatele decat sa vina liberalii sa fure. Ciolanul este de 33 MILIARDE DE EURO de la U.E. si Tariceanu e disperat ca nu prinde nimic.
          Dupa lupta care a dus-o Basescu si grandioasa victorie ar trebui sa nu-i primeasca la guvernare. El i-a chemat dupa turul I dar ei s-au aliat cu comunistii.
          Sper sa nu-i cheme din nou.
          • +1 (1 vot)    
            Nasa draga... (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:35)

            Cristina [anonim] i-a raspuns lui nasa

            Sa inteleg ca nu PNL inseamna ca brusc PSD-istii nu vor mai fi niste malefici mizerabili? Daca tinerii au dat o sansa lui Basescu e treaba lor, dar s-au gandit si la ce o sa urmeze? Ca tara va trebui guvernata - ca liberala sunt de acord cu tine - never again cu PDL - nu pentru ca Basescu e cu ei ci pentru ca PDL e Basescu care acum trebuie lasat sa arate ce solutii are fara mizerabili, comunisti, moguli...nu-i asa? Asta ati vrut, personal as trece orice guvern PDL si i-as cere sa faca treaba...:)))mai mare pedeapsa ca asta...
        • 0 (0 voturi)    
          over end ever"mogulii.." (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:57)

          Gabi [anonim] i-a raspuns lui Unu din multime

          http://televizorulpresedinte.ro/
      • 0 (0 voturi)    
        bine prietene, de orientare (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:15)

        n_asul [utilizator] i-a raspuns lui bb

        portocalie , dar nu te gandesti ca ne mobilizam mai bine. Noi care-l iubim pe conducator. Si crede-ma nu stiu cat de prosti sunteti voi dar noi suntem multi .
      • 0 (0 voturi)    
        Anticipatele! (Marţi, 8 decembrie 2009, 15:52)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bb

        @ Fara schimbarea Constitutiei si validarea referendumului cu parlament unicameral si 300 de alesi este un Fassss. Oanulare a votului masiv popular! DDD
    • +8 (10 voturi)    
      Declaratia din noiembrie : (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:34)

      the [utilizator] i-a raspuns lui tsunami

      Crin Antonescu: Este foarte probabil să mă retrag din fruntea PNL dacă pierd alegerile ...
      04 nov 2009.


      Pai, cum zice un alt specialist în materie :

      JUST DO IT !
    • 0 (0 voturi)    
      tsunami (Marţi, 8 decembrie 2009, 6:22)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      Hi Sir Tsunami,
      Are you doing well back there? All good? We all wish it were like that (spliting and cleansing...). Unfortunately...we can expect nothing good from them. At least, I doubt it. I cannot understand though, how this "lily" has become no. 1 in PNL.
      Back here, Vancouver's changing, slowly, but surely.
      All the best to you, man.
    • +2 (2 voturi)    
      ok (Marţi, 8 decembrie 2009, 8:25)

      dorint [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      corect!
    • 0 (0 voturi)    
      tariceanu... (Marţi, 8 decembrie 2009, 15:39)

      geo [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      Este adevarat. Acum se poate vedea daca are asta ceva in cap sau tot fiul ploii a ramas si atunci, Tradatoriceanu lasa-ne si du-te!
  • +17 (31 voturi)    
    PNL trebuie sa se debaraseze de Antonescu (Luni, 7 decembrie 2009, 21:20)

    Eneas [anonim]

    =pasul 1-pasul 2= Tariceanu presedinte -pasul 3 =2-3 ministri , NU MAI MULTI, intrun guvern PDL !
    • -25 (31 voturi)    
      Antonescu ! (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:32)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      Se formeaza ca mare politician!
      Va influienta major politica romaneasca!
      • +12 (14 voturi)    
        AR FI PUTUT FI URMATORUL PRESEDINTE IN 2014 (Luni, 7 decembrie 2009, 23:18)

        GIGI BERLOGEA [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        Dar a fost prost! A jucat pe o mina moarta si a pierdut! Il vedeam ca o buna alternativa dupa Basescu acum insa va fi sfasiat! A sarit la gatul lui Calin si asta-l rupe acum. La fel si cu Mircica, macar asta a vrut sa fie ceea ce nu merita.
        E bine sa-ti cunosti limitele nu sa joci la cacialma!!!!!
        Invatatura de minet si pentru altii!!!!
        • 0 (2 voturi)    
          Crin (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:18)

          nasa [utilizator] i-a raspuns lui GIGI BERLOGEA

          Ai dreptate , o sa fie sfasiat , asa ii trebuie daca s-a aliat cu PSD-ul. Poate se duce in PSD. Si Geoana v-a fi aruncat deoparte , poate chiar afara din partid. L-au folosit, nu le-a iesit asa ca or sa caute pe altul de imagine. Sper sa dispara tot PSD-ul nu numai catziva dintre ei.
          La fel si PNL-ul . Au fost tradatori si nu merita sa ajunga la guvernare deloc.
          Invitatia le-a fost adresata public de Base dupa primul tur dar au refuzat-o. De ce? De ce atunci PNL-ul ca partid nu a stat sa gandeasca un pic inainte sa se arunce cu PSd-ul. Au fost siguri ca il bat pe Base? LoL. Au furat atat de mult sa-l poate bate si de aici disperarea ca nu au reusit sa fure intratat incat sa-l depaseasca. Au crezut ca santem prosti. Da nu le-a mers. Sant fericita ca tinerii nu au cazut in plasa lor. Trebuie sa evoluam si noi nu numai tarile din jurul nostru.
          Dupa mizeriile pe care le-a scos Patriciu contra lui Base este inacceptabil sa ajunga PNL-ul la putere .
          Refuz sa accept asa ceva chiar daca ar fi un compromis " pentru binele tarii"
          oofffff
      • +9 (11 voturi)    
        nicultita...frate (Luni, 7 decembrie 2009, 23:54)

        superior [utilizator] i-a raspuns lui niculita30

        asta dispare in maxim o saptamana, ramane sef de coloana deportat de PNL la Afumati...sa stii ca liberalii au oameni suficient de puternici si instruiti care sunt sa arunce acest papagal "peste gard"...poate il angajeaza patriciu, desi nu cred ca este putin eficient...dar, exact cum zici va influienta (sau influenta pentru cine stie vorbeste romaneste) politica romaneasca cu vreo 2 voturi din scoala generala a carei director va fi...
      • +12 (14 voturi)    
        pariu? (Luni, 7 decembrie 2009, 23:57)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        Crin tocmai s-a ofilit. a jucat cea mai proasta carte dintre toate pe care le avea in mana. Nu va mai ajunge niciodata Antonescu la procentele astea. Sunt oameni care nu o sa-l ierte in veci pentru ca s-a aliat cu comunistii.
      • +10 (12 voturi)    
        ihi (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:05)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        Dupa turu 1 urla cam ca vadim ca l-au furat mogulii, dupa aia se aliaza cu ei, dupa turu 2 se pupa cu toata floarea pesedeului si se felicita, si luni dupa ce se rtrtezeste din euforie isi da seama ca a pierdut
        Ce mai , e tare frate
      • -11 (11 voturi)    
        Ai dreptate ! (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:07)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        PNL trebuie sa ramana in opozitie... Antonescu e un bun politician, pacat ca nu a ajuns in turul 2. Iohannis e de asemenea o optiune f buna in tandem cu Antonescu, jos palaria pentru integritatea morala a lor !!!
      • +1 (1 vot)    
        taliban (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:20)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        ce cauta un taliban in politica? Aduceti-va aminte de Senior. In limite rezonabile stia cum sa faca compromisuri (la fel ca si Maniu, Bratianu, Iorga etc).
  • +27 (39 voturi)    
    ..hopaaaaaa... (Luni, 7 decembrie 2009, 21:23)

    TOMESCU [anonim]

    ..crin e istorie.....hahaha.
    • +5 (5 voturi)    
      @TOMESCU (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:19)

      bb [anonim] i-a raspuns lui TOMESCU

      Nu fi asa sigur. Crinut este jucaria lui patriciu. Nu vezi cat de sigur este in tot ce zice? Toate deciziile le inghite de la patriciu apoi urla isteric sustinand ca atata timp cat este el prezident nu se ia alta decizie. Niciun politician adevarat nu spune "niciodata" atat de des. Iar tariceanu ce sa zic, este clar superior dpdv politic fata de crin dar pun pariu ca nu este decat o miscare de tatonare.
  • +14 (22 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 7 decembrie 2009, 21:24)

    Radu-Mihai [anonim]

  • +16 (22 voturi)    
    alegerile anticipate.. (Luni, 7 decembrie 2009, 21:24)

    rica [anonim]

    vor scoate multi dintre voi in afara jocului.
    si o sa ajungem aici; ducem noi la spalat rufele voastre murdare.....stiu ca va fi greu dar abia, eu unul, mi-am revenit....si stiti de ce? am prieteni care sufera in romania si care nu vor sa plece si azi noapte multi romani isi puneau speranta in noi....nu am mai fost singuri nici noi...si nici ei. de acum e o datorie......si poate e timpul. ce credeti romani?
    ei au acelasi limbaj, nu au inteles nimic. noi?
    • +3 (7 voturi)    
      din pacate nu ne mai permitem (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:37)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui rica

      ar fi o idee sa taiem o datapt totdeauna mitsa, dar nu ne mai permitemMise pare periculos sa stam inca 3 luni minim fara guvern. Tariceanu, cit de corupt o fi, are un minim de inteligenta sa-si dea seama ca distrugem tara daca vom continua totasha.
      Oricum sa multumim astrelor ca s-a intimplat sa cistige Basescu
      Abia acum realizez ce glont ne-a trecut pe linga ureche.
      • +3 (5 voturi)    
        haha crezi tu uite aici (Marţi, 8 decembrie 2009, 3:52)

        ulica [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Tăriceanu: "Inţelegerea cu PSD era condiţionată de succesul lui Geoană, incercăm alte soluţii"
        si ..." e mai bine ptr noi sa fim la guvernare" - nu le pasa ma de tara.
        aia e doar a noastra, din cind in cind....ei se fac pe ea...nu intelegeti?
        pnl e naspa......rau....nu mi-au placut nicioadata
        • -6 (8 voturi)    
          Sau (Marţi, 8 decembrie 2009, 4:08)

          Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui ulica

          Jigodismul uman este in floare, basescu nu ar fi deranjat sa formeze un guvern cu PNL, care PNL este paravanul si teatrul de papusi al lui Patriciu, pe care il arata cu degetul si il blameaza. Asta este omul pe care l-ati votat. Nu are pic de rusine si verticalitate, si face aliante cu oricine ii serveste scopului lui personal si meschin. Felicitari, faceti parte dintre cele 5 milioane de mini marinari.
          • +3 (5 voturi)    
            Stii ceva? (Marţi, 8 decembrie 2009, 8:24)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Unu din multime

            Mai bine marinar dacat prostanac!
            • 0 (2 voturi)    
              Tot nu intelegeti (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:42)

              Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

              Tu si cei ca tine aveti argumentul fundamental "ba p'a matii". Este depasit argumentul asta de la grupa mica. Aici nu este alegerea de a fi marinar sa prostanac, este vorba de deschiderea Romaniei, lucru pe care Basescu il sare cu usurinta. Noi toti, locuitorii tarii avem nevoie de investitori straini ca de aer, ori prin criza politica prelungita prin alegerea lui base, interesul investitional fata de tara asta a scazut dramatic. Nu mai fiti superficiali, am auzit argumente de genul "il votez pe basescu pentru ca e mai barbat", exista vibratoare "mai barbat" decat basescu, eu in campania lui electorala l-am auzit ca pe o placa stricata "mogulii, iliescu, vanghele si hrebe", altceva nu mai stie. Si oricum alegerile au fost fraudate, iar daca BEC nu ia masuri sigur vom iesi in strada, pentru ca Basescu nu ne-a amanetat tara noastra.

              Si inca ceva, daca nu ati participat in 89 la evenimete, abtineti-va sa pomeniti de ce a fost atunci, pentru ca pun pariu ca majoritatea dintre voi erati niste tanci care abia stiau sa vorbeasca.

              Minusarii faceti-va treaba
  • -13 (19 voturi)    
    Caline (Luni, 7 decembrie 2009, 21:25)

    Ibrahim [utilizator]

    imi dau seama, esti necajit, ai luat ceva la masea! Te inteleg! Da, las-o mai moale, mai moale... Nu mai bea, spui numai prostii...
  • +12 (20 voturi)    
    anticipate (Luni, 7 decembrie 2009, 21:25)

    olteanu_01 [anonim]

    psd si pnl se sinucid daca accepta anticipate @ base nu are ce pierde si este in stare de asa ceva
  • +5 (19 voturi)    
    Pai normal... (Luni, 7 decembrie 2009, 21:26)

    Gigi [anonim]

    Pai normal ca nu vrea alegeri anticipate. Ca asta inseamna moartea PNL-ului. In piata revolutiei la tzepe cu voi !!! Asa unu cate unu !
  • +8 (20 voturi)    
    PNL - desfiintat (Luni, 7 decembrie 2009, 21:26)

    gdans [utilizator]

    Va este frica de anticipate pentru ca PNL-ul nu va mai intra in Parlament, iar de Tara vi se rupe, cel mai bun exemplu este Tariceanu care vindea campurile petroliere din Marea Neagra chiar inainte de a avea sentinta favorabila Romaniei.
    • +5 (5 voturi)    
      Mai informeaza-te. Nu pe irealitatea (Luni, 7 decembrie 2009, 21:49)

      dan [anonim] i-a raspuns lui gdans

      Ce face televiziunea din om. Campurile petorlie au fost vandute de PSD. Toate. La fel si resursele de petrol ale Romaniei (20-30miliarde de dolari).

      Tariceanu a modificat doar un contract deja existent, schimband banii pe care firma respectiva (care detinea ~16% din campurile petroliere din marea neagra) trebuia sa-i dea statului: de la x% din venit la y% din profit.
    • -5 (17 voturi)    
      Vorbesti aiurea ca sa-ti auzi vocea (Luni, 7 decembrie 2009, 22:10)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui gdans

      Pana una alta Antonescu a avut 20+% la legerile prezidentiale deci PNL are peste 20% din electorat, asa ca nu prea inteleg cum nu ar intra in parlament.
      • +4 (10 voturi)    
        reminder (Luni, 7 decembrie 2009, 22:30)

        marta [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Reminder - era inainte de alierea cu PSD... "in jurul proiectului" ...
        • +1 (11 voturi)    
          FYI (Luni, 7 decembrie 2009, 22:50)

          un roman [utilizator] i-a raspuns lui marta

          Liberalii nu sunt portocalii si nu-si schimba parul si nici naravul de la o zi la alta. Nu de alta dar eu ca si liberal nu votez oameni ci idei, nu votez cu sufletul ci cu stomacul si cu buzunarul.

          Asa ca, pa!
          • -1 (5 voturi)    
            ...cu ce gîndesti? (Luni, 7 decembrie 2009, 23:08)

            anti-psd [anonim] i-a raspuns lui un roman

            Votezi cu stoamacul si buzunarul si gîndesti tot cu ele. Cu creierul, NU!
          • +7 (9 voturi)    
            vezi ca te inseli (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:00)

            Valentin [anonim] i-a raspuns lui un roman

            Antonescu avea 20%, keyword "AVEA".
            Dupa mizeria asta, crin nu obtine scorul partidului, care e pe la un 18%. Anticipatele nu rezolva problema nicicum, trebuie intai facuta o lege electorala calumea, un parlament unicameral, si abia dupa aia alegeri. Atunci abia o sa vedem cine a avut dreptate. Eu inca am incredere in Basescu.
          • +2 (4 voturi)    
            pt fyi (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:01)

            ikataly [anonim] i-a raspuns lui un roman

            prietene ideeile sunt sustinute de oameni....degeaba ai ideologie in plan teoretic....oamenii sunt cei care aplica ideologia....si eu sunt tot liberal...Te contrazici singur daca ai vota idei ai fii ideolog si ai vota cu sufletul...marii ideologi care au schimbat istoria nu s-au gandit la stomac si la buzunar...
          • +2 (2 voturi)    
            mosule... (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:10)

            andrei [anonim] i-a raspuns lui un roman

            daca amesteci galben cu rosu stii ce iese? iese ca liberalii sunt de fapt portocalii de acum pentru cativa ani. ca altfel nu mai sunt deloc!
  • +17 (21 voturi)    
    de bun simt (Luni, 7 decembrie 2009, 21:27)

    un medic [anonim]

    in sfirsit un liberal intreg la cap!
    asta da lider!
    pacat ca l-a executat prietenul lui patriciu ca pe ultimul fraier..
    ca deh...nu s-a dezis de prietenii,dar si-a luat-o cu crin precum prostul satului
    nu-i nimc tariceanule, ca nici ulciorul nu merge de multe ori la apa si vorba aia....prost sa fii dar sa-ti revii!
    tinem pumnii sa preiei aripa cu adevarat liberala si libera!
    • +4 (6 voturi)    
      incetisor... (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:10)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui un medic

      eu sunt de acord ca e indispensabila o cooperare,
      dar sa nu ne facem iluzii.
      Colaborare, negociere, dar cred ca si noi trebuie sa tinem minte ce-a fost (Tariceanu a facut - probabil si la comanda - multe prostii).
      Cat timp nu vom avea CA NATIE o
      MEMORIE POLITICA de lunga durata,
      nu vom deveni o democratie viabila.
  • +13 (19 voturi)    
    Bravo! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:30)

    splendy [anonim]

    D-le Tariceanu,
    Aveti stima mea asa cum apareti in declaratiile dvs. Cred ca si dvs. si Presedintele au invatat foarte mult din experienta trecuta. Partidul National Liberal imi reprezinta si interesele mele, chiar daca sint al Diasporei. Dezavuez complicitatea conducerii partidului cu o stinga neputiincioasa, lipsita de pragmatism, realism si programe. Cred ca e necesara o analiza serioasa si lasate deoparte vendetele personale.
    Aveti ocazia sa scrieti istoria Romaniei cu litere de aur si nu cu singe.
    Succes, zile senine, sa va ajute Dumnezeu!
    • -8 (14 voturi)    
      liberal? (Luni, 7 decembrie 2009, 22:25)

      libby [anonim] i-a raspuns lui splendy

      Nici un liberal veritabil nu ar subscrie la punctul de vedere al lui Tariceanu, de apropiere fata de PD-L! Sa nu uitam ca Basescu este cel care a spus despre PNL "Va distrug!". Exemple ale influentei distructive ale lui Basescu sunt Boureanu, Flutur, Stoica, Stolojan, etc.
      Mi'e jena si sila sa vad ca unii oameni ca voi se numesc liberali... Sper ca nu aveti de gand sa faceti politica de sub egida PNL, pentru ca asta ar duce clar la denigrarea acestui mare partid istoric!!!
      Ma scarbiti!
      • -8 (12 voturi)    
        era sa uit (Luni, 7 decembrie 2009, 22:30)

        libby [anonim] i-a raspuns lui libby

        acum sa vedem avalansa de voturi negative... :P
      • +5 (7 voturi)    
        Trezeste-te romane/romanco (Luni, 7 decembrie 2009, 22:48)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui libby

        Razbunarea este arma prostului si prostia nu ne duce nicaieri.

        In viatza, si mai ales in politica trebuie sa stii sa faci compromisuri, indiferent de dusmani.
        Incercati sa traiti in prezent si in viitor si atunci poate veti ajunge undeva, in loc sa stati sa va dati pumni in gura si sa steptati sa moara capra vecinului.

        Bravo lui Tariceanu pentru ca stie ce vrea intr- tara de lumace.
      • -1 (1 vot)    
        parca? (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:28)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui libby

        parca Stoica (reunificatorul PNL) si Stolo si Flutur au fost EXCLUSI din PNL? acum il paste si pe Tariceanu? Ce cauta talibanii in PNL?
    • -1 (1 vot)    
      real-politik (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:26)

      pragmatic [anonim] i-a raspuns lui splendy

      Crin n-a auzit de acest termen, iar talibanii n-au ce cauta in politica. Viorel Catarama, e timpul sa incepi sa vorbesti, PNL are nevoie de tine (nu de Orban), de Berca (nu de A.Gorghiu), Uioreanu (nu Tusa).
  • +12 (20 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 decembrie 2009, 21:30)

    [anonim]

    • +6 (6 voturi)    
      daca... (Luni, 7 decembrie 2009, 22:56)

      mim [anonim] i-a raspuns lui

      ... nu era asa de capos si nu tinea mortis sa fie pm poate ca se evitau multe din situatiile jenante din ultimul an de zile.
  • +10 (16 voturi)    
    E clar! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:32)

    Coyus [anonim]

    Personal cred ca Tariceanu va contraataca puternic si-l va detrona pe Crin de la presedentia partidului.
    In orice ecuatie , PNL va intra la guvernare ,ori cu PDL ori cu PSD.Problema este ca o guvernare cu PSD presupune anticipate ,adica minim inca 3-4 luni de criza .Daca tot li se ofera ACUM posibiltatea sa participe ,nu cred ca vor rata prilejul.Tariceanu va accepta propunerea PDL-ului ,dar mai exista o problema ,nu poate face asta decat din postura de presedinte a PNL .Eu zic ca saptmana asta Crin va demisiona iar Tariceanu ii va lua locul.Iar in curand vor fi la guvernare.E interesant de vazut ce culaore va avea primul ministru.
  • 0 (12 voturi)    
    Jenant (Luni, 7 decembrie 2009, 21:35)

    Alex [anonim]

    Esti penibil Taricene, a maturat cu tine Base cat timp ai fost premier, iar din cei 4 ani ca prim ministru, in ultimii doi ai rezistat exclusiv datorita PSD-ului.
    • 0 (10 voturi)    
      Tu esti penibil (Luni, 7 decembrie 2009, 22:12)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Esti jalnic pentru ca nu poti trece peste prostia-ti si sa intelegi ca in viata trebuie facute compromisuri pentru a avansa.
      • 0 (0 voturi)    
        "Intr-adevar"... (Luni, 7 decembrie 2009, 23:26)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Inteleg ca in viata trebuie facute compromisuri pentru a avansa, dar in limita rezonabilului, nu a ridicolului, in sfera caruia se plaseaza Tariceanu.

        Mai important decat asta este insa sa stii sa-ti pastrezi verticalitatea si sa ramai consecvent cu tine insuti de-a lungul timpului. Desigur, nu ma astept sa intelegi. Nu ai mintea necesara.

        P.S. Sper ca adminii acestui site portocaliu sa nu cenzureze si acest comentariu, uzand discretionar de prerogativele care le-au fost conferite.
  • +8 (20 voturi)    
    Basescu + Tariceanu (Luni, 7 decembrie 2009, 21:37)

    drusimus [utilizator]

    Cred ca Basescu-Tariceanu a fost cea mai capabila pereche in istoria Romaniei post-comuniste. Dincolo de interesele partidelor PD si PNL eu am vazut in zilele colaborarii lor fermitate si transparenta in declaratii, amandoi fiind adeptii unui stil direct si frontal de abortare.
    Consider cea mai buna solutie in momentul de fata, o colaborare Basescu-presedinte si Tariceanu-Prim-ministru.
    • +3 (3 voturi)    
      De acord (Luni, 7 decembrie 2009, 22:13)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui drusimus

      Pacat ca nu au stiut sa se inteleaga, din mootivele pe care le cunoastem cu totii.
      • +3 (5 voturi)    
        Caractere puternice (Luni, 7 decembrie 2009, 22:47)

        drusimus [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Sunt doua caractere puternice, dar eu sper ca experienta acumulata in acesti ani ii va ajuta sa fie mai diplomati intre ei si mai determinati pentru tara. Din partea PNL-ului, Tariceanu este un lider si o figura mai proeminenta decat Antonescu.
    • +1 (3 voturi)    
      cam risipitor (Luni, 7 decembrie 2009, 22:59)

      mim [anonim] i-a raspuns lui drusimus

      tariceanu a fost putin cam risipitor. sa nu uitam ca pe timpul lui au crescut cheltuielile cu bugetarii destul de mult (aproape 100%).
      dar are meritul introducerii impozitului de 16%. si s-a cunoscut la buget, a fost o perioada de crestere economica si a avut de unde sa risipeasca.
    • 0 (0 voturi)    
      a 2-a oara... (Marţi, 8 decembrie 2009, 6:29)

      Psycon [utilizator] i-a raspuns lui drusimus

      Stii ce se zice despre cel care e pacalit a 2-a oara... Tariceanu a dat deja o teapa in primul mandat de premier, nu vad ce s-a schimbat in ultimele 24 de ore. Aseara PNL-ul era de mana cu PSD, asta la 2 saptamanai dupa ce erau dusmani de moarte. Putin cam multa inconsecventa. Cateva ministere sunt de ajuns pentru PNL.
  • +12 (20 voturi)    
    bravo taricene (Luni, 7 decembrie 2009, 21:37)

    cristi_an [utilizator]

    vrem o dezicere de psdisti!
    vrem demisia lui antonescu
  • +9 (15 voturi)    
    mda... afecteaza stabilitatea politica a tarii (Luni, 7 decembrie 2009, 21:37)

    zippo [anonim]

    dupa ce crin ne spunea:
    Nu am nici un fel de obligaţie să trec sub tăcere minciunile pe care domnul Mircea Geoană ni le-a spus şi le-a spus tuturor românilor, n-am nici un fel de obligaţie să trec sub tăcere numele, oamenii, grupurile care se află în spatele lui Mircea Geoană şi care ar conduce România, de fapt, dacă Mircea Geoană ar ajunge preşedinte, pentru că nu am avut niciodată şi nu am cu Mircea Geoană şi cu PSD vreo alianţă“.

    dupa citeva zile ne spune ca un liberal adevarat voteaza stinga, psd-ul si ce maret e geoana.

    acum auzim "electoratul liberal de dreapta trebuie sa fie parte a deciziilor si nu sa asiste cum stanga social-democrata sau populista ia decizii care il afecteaza."
  • 0 (4 voturi)    
    no way!! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:40)

    croc [anonim]

    Tariceanu va ramane mereu cel care ne-a vandut, a vandut platoul continental al Romaniei pt care ne-am luptat atat! ca sa nu mai zic de toate piedicile cu taxele etc. deci hai sa nu uitam asa de repede si sa nu-l primim cu bratele deschise doar pt ca s-a dat la fund si a asteptat rezultatul alegerilor ca sa iasa la rampa! e josnica incercarea.
    • +4 (6 voturi)    
      Mare mai e gradina domnului (Luni, 7 decembrie 2009, 22:44)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui croc

      Nastase a vandut ce a fost vandut din platoul ala de care tot vorbitzi. Asa ca mai duce-va-ti naibii la culcare ca m-am saturat de toti postacii platiti sa scrie prostii pe aici.

      Tu probabil inca nici nu stiai sa scrii cand toate astea s-au intamplat, noroc ca-ti dicteaza aia de sus ce sa scrii ca sa bagi zazanie peste tot.
      • +2 (6 voturi)    
        Si taxa de prima inmatriculare... (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:35)

        AJ [anonim] i-a raspuns lui un roman

        tot Nastase a pus-o, nu? Si Logane de 70000 de euro tot Nastase le-a luat nu? Tariceanu e cam in groapa momentan, ca vanzarile de Citroen nu prea mai merg asa de bine, asa ca vrea la ciolan neaparat. Mai romane...tu vrei la guvernare numai pt ca vrei la ciolan, nu ca vrei binele poporului, asta cu binele poporului e doar gargara pt prosti, hai sa fim seriosi. Momentan in opozitie, impotriva lui Base e cel mai bine. In maxim 2 ani Base e la pamant, caci cu a lui guvernare ajungem la pamant, si nici bani de pensii si de salarii nu o sa mai avem. Si deci ciolanul va fi ros de tot, si atunci sa va vad cum o sa va roadeti unul pe altul de foame... Hai Base..Hai Tariceanu...suntem o natie de prosti..Unii ne scuipa si ne mint ca ploua, si noi chiar ii credem ... Halal tara, halal popor...Traim in Romania..pacat de noi...
  • -3 (5 voturi)    
    adica sa fie anticipate! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:43)

    croc [anonim]

    clar pentru.
  • +1 (5 voturi)    
    Lasa mey, (Luni, 7 decembrie 2009, 21:45)

    samurai [utilizator]

    nu mai incerca cu vrajeli pt. copii. Nu -ti arde tie de perturbarea politica a tarii cum nu-mi arde mie de lacrimile de crocodil. Va e GROAZA ca daca sint anticipate si parlament unicameral de 300 a-ti pus-o.
    Nu esti decit o curva care incerca sa-si ridice pretul inainte de serviciile pe care le presteaza. Pacat de simpatizantii liberali de care v-ati batut joc constant in ultimii ani...Ia-l pe antonescu,orban de minuta si ascundeti-va o perioada pina uitam de voi. N-aveti pic de decenta si bun simt !
  • +3 (5 voturi)    
    psd si pnl, geoana si antonescu (Luni, 7 decembrie 2009, 21:48)

    tsunami [utilizator]

    bai, pesedistilor, nu v-a iesit, gata acum, va jeliti ca in cimitir.
    fiti barbati ce dracu, muscati-va buza si invatati sa pierdeti.
    invatati si din greseli, data viitoare veniti cu oameni seriosi nu cu copii.
    tariceanu, nastase, boda, vozganian.
    si mai aveti oameni. dar asa, pe prosti cine sa vi-i aleaga?
    ati cheltuit dreq banii degeaba lui vantu, voiculescu si patriciu.
    nu va e rusine.
    2 televiziuni, milioane de euro pentru campanie de la maretii oameni de afaceri cu banii fni-ului si ai petromidiei, TOATE partidele contra UNUI SINGUR OM, barbat ce-i drept, si? care-i performanta voatra mah?
    va imbatati si chiuiti pe strada ca parasutele?
    va sarutati in direct ca la episoade 18+
    nu va e rusine...

    ati pierdut banii degeaba.
    v-a ingropat un singur om pe toti,
    tantalailor
  • +4 (8 voturi)    
    Antonescu,ar trebui sa fie un pic mai decent! (Luni, 7 decembrie 2009, 22:03)

    Victor [anonim]

    Am comentat si poreclit pe Tariceanu in toate felurile,dar in momentul de fata mi se pare ca este unul din singurii politicieni care analizeaza situatia Romaniei asa cum este ea.Orgolii ranite?Asemenea caractere nu au ce cauta in politica!Politica si partidele nu sunt proprietatea cuiva.Partidele ne reprezinta pe noi!Antonescu greseste enorm cand ia decizii in numele unui partid intreg!
    Ar trebui intrebat si parerea celor de la locale,membrilori.
    Nu cred ca exista o multumire sau parere de 100%.
    Sa vorbesti poetic si savant nu inseamna sa fi si ceva de valoare!
    La Antonescu este gura de el,dar in schimb unul care nu se mai satura sa se creada Mesia romana!
    • +4 (6 voturi)    
      Corect (Luni, 7 decembrie 2009, 23:56)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      Ma bucur sa vad si postari inteligent gandite.
      Avem nevoie de romani dezghetati peste tot nu doar in politica.
  • +1 (3 voturi)    
    Tactic (Luni, 7 decembrie 2009, 22:11)

    gabi [anonim]

    "profunda criza ..." a se citi facem guvernu numa sa nu ajungem la anticipate ca picam prost. Da'mi place de el, baiet destept, pacat ca nu s-a inteles cu baselu. De data asta sper sa nu mai aiba aceleasi datorii de platit ca' n 2004.
  • +5 (7 voturi)    
    A REINVIAT CALIN CA LAZAR (Luni, 7 decembrie 2009, 22:27)

    TARICEANU TRAIESTE! [anonim]

    Tariceanu e cu adevarat de dreapta daca vrea la guvernare cu PDL in postura de Presedinte al Senatului probabil. Care va fi compromisul lui Basescu? Ca Patriciu trebuie totusi sa dea inapoi cele 600 de milioane cadoul de la Nastase. Poate fi scutit de puscarie, si va deveni cu adevarat cel mai mare mogul din Romania. Ca el era in competitie cu Vantu. Care va fi strategia lui Basescu, pt. ca are totusi toate asurile in maneca. Isi permite Tariceanu sa se lepede de Patriciu? Asta inseamna lepadarea de Orban si Antonescu. Daca vrea revenire spectaculoasa, Calin va matura pe cei doi viteji deveniti incomozi. PDL nu s-a aliat cu diavolul rosu pt. sustinere reciproca ci si-au impartit frateste doar ciolanele politice. Antonescu chiar s-a aruncat in culcusul rosu al lui Geoana, jurandu-i credinta pana la moartea politica. Ori asta l-a terminat. Nu-l vad pe Crin cerandu-si iertare politica PNL pt. gafa mortala de la Timisoara. El a insistat pe anticipate, sa se lege pe veci de PSD si sa domneasca oricum, cu Basescu presedinte. NICI UN POLITICIAN NU VREA SINUCIDERE ECONOMICA PT. CA TOTI AU MIZAT PANA LA ULTIMUL BANUT PE REUSITA DIN 6 DECEMBRIE. TOTI SUNT FALITI ACUM. Iar Calin a spus-o clar azi.
  • +2 (4 voturi)    
    Postaci experti si plini de vorbe de duh (Luni, 7 decembrie 2009, 22:32)

    femeia nisipurilor [utilizator]

    La acest articol de pe hotnews nu a comentat nimeni (sau aproape nimeni):

    Democrat-liberalii nu stiu ce vor face cu Guvernul Negoita. Emil Boc: Vom respecta procedurile constitutionale
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6690668-democrat-liberalii-nu-stiu-vor-face-guvernul-negoita-emil-boc-vom-respecta-procedurile-constitutionale.htm

    Sa inteleg ca guvernul reprezinta un subiect de politica minora?
  • 0 (2 voturi)    
    Tara tara vrem ostasi! (Luni, 7 decembrie 2009, 22:36)

    valisa [anonim]

    O tara intreaga stie ca PNL este divizat. "Comandantul navei si poporul care se afla in ea, ii roaga pe liberalii de dreapta sa se alature lor in repararea navei"
    Haideti fratilor! Haideti sa salvam democratia!. Va veti convinge ca avem un comandant de nadejde.
  • 0 (4 voturi)    
    curva tot curva (Luni, 7 decembrie 2009, 23:00)

    ww [anonim]

    curva tot curva!
  • +1 (5 voturi)    
    mai lasa jupane (Luni, 7 decembrie 2009, 23:17)

    ginel [anonim]

    - Mai lasa jupane
    - Mai da stapane.
  • +3 (3 voturi)    
    Clar... (Luni, 7 decembrie 2009, 23:25)

    Mafalda [anonim]

    E clar, Tariceanu trage spre PDL. Nu vrea anticipate, de fapt nu vrea niciun parlamentar, si spune ca e bine sa nu se mai grabeasca cu luarile de pozitie. A zis ca PNL nu e catelul PSD. Deci, guvern PDL - PNL, cu prim-ministru PDL.
    • 0 (0 voturi)    
      guvern (Marţi, 8 decembrie 2009, 7:20)

      rodica [anonim] i-a raspuns lui Mafalda

      Ar fi bine ca, in ultimul ceas, toti - Basescu si PNL-istii ( exclusi fiind Crin si Orban) - sa se gandeasca la constructia unui guvern de dreapta si sa lase deoparte toate vechile animozitati, orgolii ranite etc. Imi este greu sa cred ca vor tine mortis sa se ajunga la alegeri anticipate.
  • -4 (22 voturi)    
    basescu (Luni, 7 decembrie 2009, 23:29)

    sdfghj [anonim]

    Basescu nu lupta cu sistemul, Basescu ESTE sistemul. Basescu ati votat, base o sa aveti!
    • -1 (5 voturi)    
      Sistemul basescu (Luni, 7 decembrie 2009, 21:43)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui sdfghj

      mai bine Sistemul Basescu decat sistemul...adunaturilor de tot felul. Am avut comunisti la conducere foarte multi ani si ..culmea ....acum sa fi ales tot comunism?
      • +4 (4 voturi)    
        Nu te imbata cu apa rece (Luni, 7 decembrie 2009, 23:55)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui vasile

        Mai bine de 80% sunt fosti comunisti in toate partidele politice din Romania.

        Pana nu avem un partid format din tineri de maxim 40 de ani nu putem vorbi de un partid fara comunisti.

        Deci dupa cum spuneam, mai incet cu pianul pe scari.
  • +1 (7 voturi)    
    la ciolan ininte ! n am cuvinte ... (Luni, 7 decembrie 2009, 23:31)

    LivAndu [utilizator]

    La ciolan inainte , cunoaste bine mirosul ciolanului , Tariceanu ... " Ce a facut Base cinci ani , ha ?? " Tariceanu a avut ultimul cuvant ,4 ani a stors si a tot ros ciolanul acum astia s au dus in tabara psd ista si intreaba tot ei care au condus ostilitatile in tara asta , ce a facut base , ca doar pe el a cazut nenorocirea neamului in ultimii ani ... cunosc multi care in 2007 , 2008 prosperau , in 2009 au cazut afacerile si lacomia lor a fost oprita de criza , acum asociaza toti cinci ani cu ultimul an ... hotii striga acum " frauda ... hotii !!! "
  • -6 (14 voturi)    
    IUDA (Luni, 7 decembrie 2009, 23:33)

    anonimă [anonim]

    Se pare că Tăriceanu este Iuda care l-a vândut pe Geoană lui Băsescu. În ţara asta sunt şi oameni care gândesc domnule Tăriceanu. Vă convine alături de Băsescu pentru că sunteţi primul interesat în această alianţă pentru că din platoul continental câştigat de România beneficiaţi în mod direct. Excludeţi-l din partid domnule Antonescu!!!!!!
    • -1 (5 voturi)    
      aaaaaaaaaaaaaaaa,deci de asta pierdu mircica!!! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:51)

      dan [anonim] i-a raspuns lui anonimă

      Ca l-a dat Tariceanu in gat pe mircica lui traienica!!!Hai frumoaso, trezeste-te! Romanii nu-l vor pe Geoana,cei care au votat pt.mircica au fost convinsi cu promisiuni,un program si o strategie NU EXISTA!
      Domnilor pnlisti,Tariceanu are dreptate pt. ca el vede si dincolo de marginea blidului...
      • -2 (10 voturi)    
        poftim? (Luni, 7 decembrie 2009, 22:27)

        ce? [anonim] i-a raspuns lui dan

        Ai auzit vreo strategie si vreun program de'ale lui Base? PD-L e cunoscut ca fiind partidul fara ideologie, ergo fara coloana morala! Bravo, sper ca esti din diaspora si ca ma scutesti de prezenta ta de ........
      • +2 (4 voturi)    
        Amu sincer (Luni, 7 decembrie 2009, 22:39)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Nici nu trecura 12 luni de cand il injurai si scuipai pe Tariceanu si acu' il pupi in dos

        Are Tariceanu dreptate si sunt si voi ramane de parerea ca a fost un excelent PM si un om politic pe care l-as alege in orice functie, dar cand vad reactii ca si ale tale imi vine sa trag un partz rasunator.
      • -1 (1 vot)    
        Adevar graiesti... (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:42)

        Aj [anonim] i-a raspuns lui dan

        Vede numai ciolanul , la marginea blidului...atat. Isi vede doar propia piele pusa la adapostul ciolanului....Si bine ca exista un program si o strategie la PD-L, ca de-asta nici nu stiti ce o sa faceti cu guvernul Negoita...mor de ras...numai prosti chiori , orbiti de ciolan in tara asta....Flash news prietene, daca FNI nu iti da bani, adio ciolan, si o sa va roadeti intre voi...si atunci sa vezi ce circ...Hai Baseee...dicteaza in continuare =))
  • -1 (3 voturi)    
    Tariceanu este un politician... (Luni, 7 decembrie 2009, 23:52)

    Vasile [anonim]

    inspirat. A preluat sefia in 2004 si a devenit prim-ministru.
    Este un cistigator in fata lui Traian Basescu pentru ca spre deosebire de Geoana si Antonescu el nu a fost invins de Basescu :).
  • 0 (6 voturi)    
    pnl da, dar fara patriciu (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:23)

    b74cbd [utilizator]

    colaborarea pdl - pnl e de dorit, dar numai dupa ce pnl se scutura de patriciu, adica de latul care il tine legat de psd.
    sincer, am impresia ca tariceanu e pe post de cal troian intr-o eventuala alianta pdl - pnl.
    Liberali: eliberati-va de patriciul care va tine legati in lanturi de psd si o sa aveti nuami de castigat ! O alianta intre adevaratii liberali si pdl are viata lunga, dupa cum arata voturile d ela prezidentiale si de la alegerile parlamentare de anul trecut.
    • -1 (1 vot)    
      @b74cbd (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:04)

      bb [anonim] i-a raspuns lui b74cbd

      Imposibil. Daca patriciu nu e, nu mai e nici PNL. Niciun partid nu exista fara sustinere materiala din partea unuia sau mai multora afaceristi bogati(ideal ar fi 2-3, daca e unul atunci e dictatura, daca sunt mai multi deja sunt probleme de orientare). Problema este daca afaceristii astia au simtul masurii si bun simt. Crezi ca patriciu are?
    • 0 (0 voturi)    
      Biletele (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:45)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui b74cbd

      Tariceanu sa certat cu Basescu incercand sa intervina pentru Patriciu - faimoasele biletele.
  • -1 (1 vot)    
    Decizie (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:36)

    victor [anonim]

    Tocmai mi-am scos din lista programe antenele, de fapt am lasat antena 1 si irealitatea, sa ma anuntati va rog daca isi revin hahalerele sa le bag la loc. Nu pot sa imi scot imaginea din cap de aseara cum prostanacu tzopaia printre comunistii aia strigand victorie, victorie!!!!! :))) tare faza
    • 0 (0 voturi)    
      NU RATA ANTENELE (Marţi, 8 decembrie 2009, 12:07)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui victor

      http://televizorulpresedinte.ro/
      Nici nu sti ce pierzi!
  • 0 (2 voturi)    
    Asa! (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:45)

    Ulescu Andrei [anonim]

    Bravo, KuKi! Ai dreptate! Felicitari!
  • 0 (2 voturi)    
    de acord (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:04)

    florentina [anonim]

    sa dea Dumnezeu sa-i vedem impreuna pe BASESCU SI TARICEANU.ASTA ESTE SPERANTA SI DORINTA MEA.
  • 0 (0 voturi)    
    O Romanie ideala (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:14)

    george [anonim]

    Si eRomania si-a ales presedintele!
    http://eromania.wordpress.com/2009/12/06/eromania-si-a-ales-presedintele/
    Si in mediul virtual nu a existat balacareala din politica reala. Daca ti-e scarba de politica din Romania reala, vino in Romania virtuala si vei avea ocazia sa fii si tu politician.
  • 0 (0 voturi)    
    ce stabilitate (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:43)

    nabucco [anonim]

    ma distreaza cum zice el ingrijorat ca anticipatele "perturba stabilitatea politica" a tarii:))
    de parca ar exista o stabilitate macar minima:) tara asta nu are nici politica, daramite stabilitate
    uita-te la voi liberalii, n-aveti nici o doctrina, numai in titlul partidului este libralism, altfel voi, ieri cu socialistii, azi iar hai fuga la ciolan ...
  • +3 (3 voturi)    
    Sa nu ne amagim (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:49)

    zugu [anonim]

    Avem pe de o parte solutia anticipatelor, care poate prelungi si mai mult criza politica, cand tara risca sa incheie anul fara buget pe 2009 si guvern in deplinatatea functiilor.

    Avem pe de alta parte solutia compromisului, care nu este deloc straina politicienilor. Ei, spre deosebire de ceilalti oameni, se nasc fara coloana vertebrala.

    Oricat ar incerca Orban sa demonstreze contrariul, PD-L si PNL au mai multe in comun decat PSD si PNL. Tariceanu este omul lui Patriciu si cu draga inima a contribuit la suspendarea presedintelui. Conflictul dintre ei a fost prelungit si vizibil.

    Chiar si in conditiile astea, guvernul Tariceanu mi s-a parut cel mai performant guvern postdecembrist. Nu m-as supara sa-l vad pe Tariceanu din nou premier, mi se pare mai competent decat Antonescu, Negoita, Nastase sau altii.

    O solutie mi se pare si Mugur Isarescu.
  • 0 (4 voturi)    
    luat asa formal (Marţi, 8 decembrie 2009, 2:01)

    releu [utilizator]

    daca aduni cat a luat base in primul tur si cat Crin, si vezi cat a luta base in turul doi, formal nu rezulta decat ca in mod natural si nepoliticianist ca conducereal PNL, din care faci si matale parte, deci acel electorat ilberal a votat in majoritate covarsitoare colo unde instinctul natural mana un electorat de dreapta.
    Acu matale nu faci de cat sa incerci sa il debarci pe Crin, firesc, dar nu meriti sa fii din nou in fruntea PNL, ca si tu ai austinut ce a vrut si Crin.
    mai ales ca aveti in continuare tupeul sa numiti primul ministru.
    Daca erati desptepti si cinstiti, v=atii fi dus cu Johannis la PDĹ si Basescu, nu la PSD.,

    Dar acum asa cum o sa plece geoana de la sefia PSD (si nici nu ma intereseaza cine o sa vina si ce s=o alege de astia, dar vad ca se vor scinda in vreun an¨), de PNL imi pasa totusi, dar ca sa isi repare obrazul la Romania de dreapta ( de la cuvantul drept´/ dreapta vine si cuvantul dreptate, de la stanga vine stangism, stangaciune), Tu Tariceanu, Crin, Orban, Fenechiu si inca cativa trebuie sa dspareti, pt. a salva PNL.
    • 0 (0 voturi)    
      Asa o fi cum spui tu, desi ma indoiesc (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:13)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui releu

      dar sigur 'de cat' ala se scrie decat.
  • -2 (2 voturi)    
    problema (Marţi, 8 decembrie 2009, 2:14)

    Pauci Ludovic [anonim]

    Problema nu e Antonescu, el este recuperabil, problemele sunt Ana Pauker si Orban....
  • +3 (3 voturi)    
    Sa traducem corect din Tariceanu: (Marţi, 8 decembrie 2009, 3:24)

    judex [anonim]

    Eu cred ca Tariceanu are nevoie de imunitatea parlamentara in aceste zile (chiar mai mult decat Becali) , iat telefonul de la Basescu (dupa cum a anuntat Orban) ii da sperante ca este in masura sa negocieze. Daca obtine fraiele puterii, spera chiar sa scape de ghilotina Sterling.
    Iata, deci, interpretarea mea:
    1) Cand afirma ca dreapta este reprezentata de PNL, nu face decat sa pregateasca explicatia ca alianta cu PSD a fost necesara tot in vederea "salvarii principiilor dreptei". Aiureli, se poate dovedi usor contrariul prin dezvaluirea programului comun cu PSD. Sa nu uitam ca prin alianta preelectorala cu PSD, PNL nu a facut decat sa dezbine aripa dreapta.
    2) Cand refuza anticipatele, ne dezvaluie ca PNL este gata chiar sa sustina primul ministru desemnat de Basescu, dar sa evite competitia la urne care il poate scoate din Parlament.
    3) Cand vorbeste de parerile "personale" ale lui Antonescu, nu face decat sa se pozitioneze ca adversar al acestuia. Stratagema ieftina, atat el cat si Antonescu (cred ca si Geoana) sunt manevrati de Patriciu. IN mod normal, sansele sa obtina postul de PM sunt practic nule, dupa ce a blocat reformele, justitia si a devalizat bugetul national in mandatul anterior. Singura lui sansa este sa nu apara un lider liberal autentic, care sa mature cu Aripa ("Tanara") Patriciu - Tariceanu, Antonescu, Orban, Olteanu, Nicolai,...
    Este drept ca nu prea se intrevede providentialul liberal... totusi, parerea mea personala este ca el exista: RAZVAN UNGUREANU !
    Eu sper ca Basescu sa nu repete greseala de la numirea anterioara a lui Tariceanu !
  • +3 (3 voturi)    
    Infierarea cosmopolitismul (Marţi, 8 decembrie 2009, 3:30)

    Bradea ocupat tot timpul [anonim]

    Problema e serioasa daca Mircea Badea a ajuns sa-i infiereze pe romanii din diaspora ca l-au votat pe Base.Este absolut de neinteles cum tanar inteligent formator de opinie , in focul luptei electorale uita ca dupa ce esti om apartii natiunii unde te-ai nascut indiferent in ce parte a globului te-ai afla.Este exact atitudinea comunistilor de imediat dupa revolutie care i-au infierat pe cei ce indrazneau sa se intoarca acasa cu idei din locurile unde traisera spunandu-le ca ei, cei din diaspora, "nu au mancat salam cu soia asa ca noi".In momentul de fata traiesc intr-o tara unde este valorificata la maximum experienta celor care au trait si pe alte meleaguri decat tara natala unde sunt adoptate cu cea mai mare viteza idei noi venite de peste hotare considerandu-se acest lucru un aport de capital cat se poate de valoros.Strainii sunt incurajati sa se manifeste si sa-si exprime opiniile iar aici nu vorbesc de cetatenii proprii reintorsi acasa.Ei sunt precum sarea pamantului aici iar tara ii primeste ca o mama de fiecare data cand ei se intorc.Pacat, nu ma asteptam din partea lui M Badea sa fie atat de primitiv dar inteleg presiunile la care este supus de programul incarcat si de lipsa altor subiecte...mai interesante.Sa speram ca este o atitudine izolata si Badea isi va revizui opiniile...
    • 0 (0 voturi)    
      mircea badea (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:40)

      cia [anonim] i-a raspuns lui Bradea ocupat tot timpul

      e fericit ca poate castiga bani, utilizandu-si limbaritza otravita,de sorginte comunista.Poate, daca banii ar veni de la ceilalti, ar linge altceva.Nu conteaza tineretea, cand M.B. e flamand.Nu-i iau apararea,nici nu pot suporta limbajul lui, de mult nu-l mai urmaresc....Dar,atat de multi tineri politicieni ii seamana, incat nu mai consider TINERETEA o calitate obligatorie unui politician cinstit. SOLUTIA DE URMAT (ca sa eradicam comunismul) ESTE CA VOI, CEI DIN DIASPORA SA NU UITATI DE NOI, CEI CARE AM RAMAS PE BARICADE!
  • +1 (1 vot)    
    tariceanu: (Marţi, 8 decembrie 2009, 3:32)

    lipa [anonim]

    citez: "mai bine ar fi pentru noi sa intram la guvernare" deci nu ptr tara. bravo alegatori pnl care vreti doar lideri ptr voi
    • 0 (0 voturi)    
      tariceanu (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:53)

      nasa [utilizator] i-a raspuns lui lipa

      BRAVO, AI PUNCTAT FOARTE BINE.
      "mai bine ar fi pentru noi sa intram la guvernare"
      ce spuneam si eu. Ii doare undeva de tara , pentru ei au nevoie sa intre la guvernare.
      Asta ca nu ne permitem lungirea crizei e praf in ochi , tot nu s-au invatat minte ca ROMANII NU SANT PROSTI?
      Mai bine anticipate decat tradatori la conducerea tarii.
      Sper ca vede cineva din staful lui Base comentariile noastre sa ii dea ideea , daca nu o are deja.
      Eu sper ca are deja ideea asta. Base stie ca poporul s-a saturat de astia si il sprijina.
      Banii care s-ar cheltui cu alegerile i-ar lua din fotoliile taiate ale Peneleilor si Pesedeilor. Ar fi muuuuuuuuuuuuuuuuuult mai ieftin decat sa ajunga iar Peneleii la guvernare.
      Nu-i asa?
  • +1 (1 vot)    
    Ungureanu premier (Marţi, 8 decembrie 2009, 4:39)

    Ano [anonim]

    Hai Taricene esti salvarea noastra, fa pace cu Base si datii inainte sa vina banii de la FeMei, sa scapam de monitorizarea lor si mai asteptam o reducere a bugetarilor din primarii, politie, lasati TVA-ul asa ca om supravitui si mai faceti rost de alte credite, datile drumu la proiectele finantate pe fonduri de indata ca in martie sa le poata implementa (cand vin banii de la FeMeii)
    Sa-i "ciuruim" pe PeSeDe - isti
  • +1 (1 vot)    
    Pentru adevaratii liberali (Marţi, 8 decembrie 2009, 4:43)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    Din multe comentarii am inteles ca autorii lor sunt membrii PNL frustrati de comportamentul total iresponsabil al lui Antonescu. Si eu ma numar printre ei, deci as vrea sa stiu daca exista un site unde ne-am putea publica si dezbate ideile de reorganizare sau chiar renastere a unui nou PNL, netributar politicilor de stanga si de unde am putea afla direct tendintele spre care se va indrepta sau ar trebui sa se indrepte partidul. Se pare ca internetul a devenit mediul perfect pentru determinarea curentelor si tendintelor politice. Victoria lui Basescu a dovedit-o din plin. E clar ca in foarte scurt timp se va declansa (daca nu deja a inceput) o lupta interna pentru preluarea PNL de catre vechea garda a lui Tariceanu. Din pacate ambii sunt pionii lui Patriciu, deci ce va urma nu va fi decat un spectacol grotesc, cu aceasi actori si doar alte machiaje.
  • +3 (3 voturi)    
    Liberali de stanga si de dreapta (Marţi, 8 decembrie 2009, 5:44)

    Adi-Seattle [anonim]

    Stirea bomba din spusele lui Tariceanu ar fi aceea ca admite existenta a doua curente in PNL, unul populist de stanga si unul de dreapta.
    Crin Antonescu nu a reusit sa indrume harzii de dreapta sa voteze Geoana si uite asa cu toate antenele si cu toti aliatii s-au impuscat in picior.
    Curatenie la nivel de PNL trebuie facuta in ambele situatii, simpatizantii sunt scindati si consider ca este cel mai bun moment pentru a incepe o curatenie generala.
    Recomand "aripii" Antonescu sa plece din PNL caci locul lor este evident in PSD.
    Respect tuturor!
    • +1 (1 vot)    
      Tariceanu... (Marţi, 8 decembrie 2009, 8:25)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui Adi-Seattle

      ar face bine sa vina cu un plan de reforma interna al PNL.
      Asta se face prin modificarea statului. Era pe vremuri o intentie a unor membrii simpli :
      www.altguv.ro
      dar Antonescu desi le-a spus ca ii ajuta, totusi i-a lasat balta in ultima clipa fara sa le spuna nimic.
      Curentele din PNL ar trebui oficializate, iar alegerea prin vot direct al presedintelui PNL ar fi mai mult decit necesara.
      In acest fel Patriciu nu ar mai avea nici o putere sau puterea s-ar reduce semnificativ pentru ca nu poti sa ii cumperi pe toti membrii simplii din PNL .
      Iti dau dreptate cind spui ca ar trebui sa se retraga niste lideri, dar din pacate nu este posibil.
      Singura sansa este ca un lider sa aiba inspiratia de a face o reforma serioasa, iar asta incepe cu statutul PNL care este departe de a fi modern si liberal.
  • +1 (1 vot)    
    aveam o parere mai buna despre tariceanu (Marţi, 8 decembrie 2009, 6:55)

    eeeuuuu [utilizator]

    ...si nu gratuita: cat a fost premier a condus romania ca pe afacerea proprie, iar lucrurile n-au mers prea rau! dar daca iar se baga la "dragostea cu nabadai" a spanchiului, inseamna ca, vorba ursului, a inceput sa-i placa! schema cea mai rentabila din punct de vedere politic ar fi pastrarea unei opozitii numeroase si exigente. avantaje ar fi destule: doua guverne trantite intr-o sesiune parlamentara, daca e cazul, ca sa le faca viata un calvar portocalelor, conditionarea voturilor de finantarea unor proiecte locale in zone cu primari pnl sau psd, intr-un cuvant capital electoral castigat timp de 3 ani fara uzura guvernarii! dar pentru asta trebuie sa gandesti politic...
  • -1 (3 voturi)    
    Iar se incerca (Marţi, 8 decembrie 2009, 8:38)

    Rali [utilizator]

    Dezbinarea PNL si ruperea unei noi bucati din el pentru binele PDL.
    Rupeti baieti, de fiecare data cand mai rupe o bucata din el Basescu reuseste sa faca PNL sa creasca in sondaje si la alegeri.
    Tot inainte!
    PS Aveam o parere excelenta despre Tariceanu, sper sa nu mi-o schimb!
  • -1 (1 vot)    
    Raspuns lui Judex. (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:28)

    Alexandru Lapusneanu [anonim]

    Razvan Ungureanu!!?? Mai baiatule nu mai debita asemenea prostii. Citindu-te am impresia ca mesajul a fost scris chiar de nevolnicul Razvan Ungureanu!
  • 0 (0 voturi)    
    guvernare (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:46)

    nasa [utilizator]

    Am citit cam tot ce s-a comentat. Voua vi se pare normal ca acum dupa ce PNL l-a injunghiat pe Base, MERITA SA FIE PRIMIT la guvernare? Eu nu sant de acord.
    Au avut invitatie dar au refuzat-o. Cineva spunea ca spera sa-l vada pe Tariceanu PM , Doamne fereste, voi credeti ca Base e prost sa il faca PM dupa ce au tradat tara si prin alianta cu comunistii si prin vanzarea petrolului din M. Neagra? Cineva spunea ca PSD a vandut petrolul. Ar trebui sa se documenteze mai bine inainte sa spuna asemenea aberatii. Da, contractul a fost facut de pe timpul pesedeilor , dar era de 50 % ptr tara noastra din productie. Tariceanu a schimbat contractul chiar inainte sa cada din functie in DOAR O TAXA PLATITA DE STERLING TARII NOASTRE. Ceea ce e aproape ZERO.
    Plus ca PNL e disperat sa ramana pe scena politica. CIOLANUL E MARE , 33 DE MILIARDE DE EURO DE LA U.E. si ce mai vine de la FMI si Banca Mondiala, iar daca ajungem la anticipate ar disparea aproape de tot din Parlament si nu le-ar conveni. PNL-ul e plin de oameni de afaceri ilegale si sant disperati ca vine "nebunu" si le strica planurile. Asa ca au schimbat directia sa le fie bine. Eu in locul PDL-ului nu i-as primi . Oricum o sa le dea niste ministere nu asa de importante. PNL-ul nu v-a mai avea tupeul sa ceara PM si ministere importante ( ex: economia), si o sa se multumeasca cu ce le da Base ca sa nu dispara de pe piata.
    Eu asa sper ca va face Base !Asta ar merita PNL-ul dupa cum s-a purtat.
    Nu le-a pasat de tara dupa turul I si nici acum nu le pasa decat de fotoliile lor din Parlament si de afacerile care le pot face fiind la putere.
    Vom vedea, am incredere in Basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Tariceanu: Anticipatele sunt inacceptabile. (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:08)

    cucuvaia [anonim]

    parca'l aud pe base : hahahaha ! dece le e frica nu scapa !

    i'am ciuruit ! hahahaha !
  • -2 (2 voturi)    
    Oportunist (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:39)

    Batranu [anonim]

    Tariceanu se dovedeste a fi doar un Oportunist si atat.
    Daca PNL va accepta sa redevina un fel de accesoriu numai pentru ceva posturi in guvern atunci va trebui sa accepte traiectoria PNTCD.
    Daca PNL va adopta pozitia CRIN, ORBAN, NICORAU atunci pot spune ca PNL va deveni in scurt timp un partid esalon pentru politica din Romania si mai mult decat atat credibilitatea si aprecierea din partea poporului va creste considerabil.
    Aveti rabdare pana dupa aprilie 2010 si o sa vedeti cum anumite solutii vor veni de la sine.
    Este simplu pe conditiile de nemultumiri ce se vor generaliza la nivel national va fi practic obligatoriu crearea si acceptarea unui guvern de coalitie nationala.
  • +1 (1 vot)    
    Politica asta (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:06)

    miki [anonim]

    Sa stai pe margine(opozitie) si sa nu joci te uzeaza,iesi din forma,pierzi banii din prime pe linga faptul ca trebuie sa-ti platesi creditorii(clientela politica -ce te-a ajutat in alegeri).De unde bani?Patriciu a investit mult si inutil, precum se vede.Psd a stat p ebanca 5 ani,Pnl doar unul si deja sunt toti flaminzi.
    De asteptat nu prea mai pot astepta pentru-ca imbatrinesc.Antonescu,Orban si ceilalti nu sunt o solutie.Afiliere internationala socialista,discurs populist,doctrina socialista=nimic de dreapta.Geoana si gasca are probleme,trebuiae sa dea socoteala de gafele facute si pierderea increderii electoratului.Solutia cea mai corecta insa costisitoare ramine alegerile anticipate dupa modificarea legii uninominalului-intr-un singur tur-cel mai bun sa fie senator sau deputat din colegiu.Situatie in care liberalii si udmr-isti nu ar mai intra in parlament.Pe scena ar fii ,asa cum este normal ,doua partide mari si late ,unul de stinga si unul de dreapta.Atunci ,in sfirsit,putem afirma ca a fost restructurata clasa politica.
  • +1 (1 vot)    
    Nu putem asista de pe margine (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:56)

    alex [anonim]

    la adoptarea deciziilor etc etc....in traducere ar veni "da, am luat teapa, dar pina la urma trebuie sa ajungem si noi cumva la ciolan!"
  • 0 (0 voturi)    
    cineva trebuia sa o spuna.... (Marţi, 8 decembrie 2009, 12:09)

    gabih632020 [anonim]

    bine ca o spus-o Tariceanu, restul sunt ocupati cu calculul pierderilor din bugetul personal.....
  • +1 (1 vot)    
    Haoleu... (Marţi, 8 decembrie 2009, 12:26)

    Confuzeanu [anonim]

    Mai nene, liberalismul nu poate fi de stinga. Matale, nea' First, citesti ce scrii?? Doar Antonescu a emanat doctrina social-liberala. Adica doctrina de "stinga-dreapta".
    Tariceanu... asta e alta poveste, ala e pe interes. Dar daca va convinge PNL-ul sa stea in banca lui si sa nu provoace dezastru prin anticipate... foarte bine.
    Si stati voi linistiti, nu vrea nimeni anticipate. O sa accepte a doua propunere a lui Basescu (ca sa nu se dea chiar din prima de acord) si pe urma o sa tina guvernul sub tirul motiunilor. Le e frica de anticipate. Dintr-un motiv foarte simplu: romanu se va sictiri si mai mult daca PSD produce anticipate. In consecinta, PSD pierde capital politic si la anticipate s-ar putea sa o fure. Pe principiul ce-i in mina nu-i minciuna, sa asugem maduva care mai e in ciolanele asea si pe urma vedem noi.
    In oricare din situatii, tara va fi blocata multa vreme de acum incolo. Si ei, desi se dau mari iubitori de neam si patrie, vor doar sa-i blocheze pe ceilalti. Sa-i blocheze sa nu poata face parale. Pentru ei. Atitica. Si la noi se gindeste mama. Care ma sfatuieste sa emigrez :))
    Hai sa fim seriosi. Aberatiile din politica de azi sunt foarte funny. Dar eu zic ca e cazul sa incheie. Ca nu putem sa ne veselim cu stomacelul ghioraind de foame. Si mi-e ca ne aducem aminte de furci si topoare :))
  • 0 (0 voturi)    
    offf politica (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:41)

    marius [anonim]

    daca liberalii intra la guvernare cu pdl va ajunge in groapa istoriei..pdl distruge tot ce atinge..sau mult iubitul conducator! asa ca stati mai oameni buni linistiti in opotitie, lasati-i sa conduca doar pe cei din pdl si nu va mai bagati aiurea...ati uitat cum ati fost amenintati..o sa ajungeti ca si taranistii...am sa va ciruiesc mai..liberali ascultati de crin !e pacat ca pentru ciolan sa faceti sa dispara nu partid de dreapta..singurul partid de dreapta!(editat de HotNews.ro)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by