Marko Bela: Majoritatea are o problema foarte serioasa, noi ne-am raliat la ideea Iohannis-premier

de R.M. HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2009, 20:38 Actualitate | Politic

Liderul UDMR, Marko Bela, a declarat luni ca a avut o intalnire cu lideri ai PNL, la care au convenit sa "mearga impreuna" si ca exista posibilitatea ca majoritatea constituita si cu PSD sa continue, desi are "o problema foarte serioasa" prin faptul ca primarul Klaus Johannis "s-a recuzat", transmite NewsIn.

"Cu PNL am convenit ca incercam sa mergem impreuna, sa ne consultam, sa ne corelam. Incercam sa mergem impreuna. Alte concluzii nu am formulat", a afirmat presedintele UDMR, adaugand ca acordul semnat de cele doua formatiuni inaintea turul II este in continuare valabil, chiar daca primarul Sibiului "s-a recuzat".

"In acest moment, fiecare incearca sa-si faca propria evaluare. Liberalii vor avea consultari in partid, noi cu organizatiile teritoriale, maine am convocat Consiliul Permanent. Este o situatie noua, trebuie gasite solutiile cele mai bune", a spus Marko.

"Nu as vrea sa anticipez anumite decizii, nici care vor fi acelea", a afirmat liderul UDMR.

Intrebat daca este posibila continuarea 'proiectului Johannis' chiar fara persoana acestuia, presedintele Uniunii a raspuns ca "este o posibilitate". "Este o posibilitate ducerea mai departe a acestei majoritati, dar aceasta majoritate are o problema foarte serioasa - noi ne-am raliat la ideea Klaus Johannis premier. Dar nu excludem", a explicat Marko Bela.

El a precizat ca vor exista discutii si cu social-democratii, Uniunea fiind deschisa spre dialog. "Un lucru este cert, rezultatul votului arata ca societatea este deosebit de divizata", a adaugat presedintele UDMR.

Nici varianta colaborarii cu PDL nu a fost exclusa de liderul UDMR. "In politica nu poti exclude pe cei cu care ai mai colaborat, dar nici nu am analizat, initiat un astfel de dialog", a adaugat Marko.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
5174 vizualizari
  • +9 (13 voturi)    
    deci fara nea johannis ala erau in pom (Luni, 7 decembrie 2009, 21:00)

    marian [anonim]

    deci nea primare, aici ai acionat romaneste cum mai vrei sa fii sas? hai sa fim onesti, cind vrei sa fii sus, pm esti al romaniei nu al unui grup iar conform constitutiei presedintele numeste premierul.
    ai aruncat si tu romania in criza, ai facut jocurile lor...ne-ai facut sa ne razboim intre noi, cei de dreapta....sper sa iesi din politica asta de mediocritate....v-ati crezut prea tari....voi...dar noi ce sintem?
    • +2 (2 voturi)    
      nu sunt de acord (Luni, 7 decembrie 2009, 23:40)

      mim [anonim] i-a raspuns lui marian

      a fost corect in ce a facut. a incercat, a vazut ca a fost invins in alegeri si s-a retras. nu a vrut sa fie partas la scandalul care se poate perpetua. a dat dovada de caracter si merita respectul nostru.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 3:01)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui mim

        pe de alta perte stia ce il asteapta. ...libertate zero in decizii. ...si la prima masura antipopulara luata de coalitie dar neasumata de coalitie, Johannis pus pe liber.
  • +12 (14 voturi)    
    Sigur (Luni, 7 decembrie 2009, 21:01)

    scharke [utilizator]

    "In acest moment, fiecare incearca sa-si faca propria evaluare." = in acest moment incercam sa vedem fiecare pe cont propriu cat trebuie sa lingem unde am scuipat
  • +10 (12 voturi)    
    Marko ,ia scrie repede o poezie -Lakotos cu paru (Luni, 7 decembrie 2009, 21:04)

    Eneas [anonim]

    cret -sau Katolus cu paru cret-la cat esti de k%$#a politica ,nu meriti nici respektul maghiarilor,dar al romanilor !cat ai mai luat de la edituri pe carti de colorat ?
  • +5 (9 voturi)    
    o atitudine demna si barbateasca (Luni, 7 decembrie 2009, 21:15)

    john locke [utilizator]

    ar fi din partea liderului UDMR sa plece din viata politica, poate si din tara (personal nu m-ar deranja deloc) pentru ca se vede clar ca nu mai are suportul membrilor din partid. Deci daca simpatizantii tai nu te mai asculta nu ar fi cazul sa lasi locul liber?! Adica s-a vazut clar cum a votat zona Har-COV, nu cum a spus Marko!
  • +7 (7 voturi)    
    Vanghelie sta acum cu mana in bideul lui Geoana (Luni, 7 decembrie 2009, 21:20)

    Hagiu [anonim]

    Baiatul asta, Almanahe a sfeclit/o ca si Ilici si Hrebe & Co stau si adulmeca plangand in bideul lui Geoana. Sper ca la viitoarele alegeri si nu avem aceste specimene in fata. Guvern o sa avem in doua zile. O sa voteze baietii astia din parlament Guvernul Negoita cu AMANDOUA MAINILE prin vot deschis !!! NUmai sa nu fie ALEGERI ANTICIPATE!!!.
  • +5 (5 voturi)    
    Vanghelie sta acum cu mana in bideul lui Geoana (Luni, 7 decembrie 2009, 21:20)

    Hagiu [anonim]

    Baiatul asta, Almanahe a sfeclit/o ca si Ilici si Hrebe & Co stau si adulmeca plangand in bideul lui Geoana. Sper ca la viitoarele alegeri si nu avem aceste specimene in fata. Guvern o sa avem in doua zile. O sa voteze baietii astia din parlament Guvernul Negoita cu AMANDOUA MAINILE prin vot deschis !!! NUmai sa nu fie ALEGERI ANTICIPATE!!!.
  • +6 (6 voturi)    
    Ideologie, nu interese, nu naţionalitate (Luni, 7 decembrie 2009, 21:29)

    cobra [anonim]

    Şi-o mai spun inke odată şi inke odată: legea trebuie să prevadă organizarea partidelor după IDEOLOGIE, nu după alte criterii. Ca să nu mai spun că organizarea după naţionalitate este absolut discriminatorie.
    Se consideră Marko social-democrat: OK, poate încerca la PSD. E Verestoy liberal? OK, la PNL cu el. Acelaşi lucru cu cei de la PRM.
    Beneficii: S-ar curăţa viaţa politică românească de otrăvuri şi ar dispărea UDMR sau PRM.
    • +1 (1 vot)    
      ....Căldură mare, mon cher!..si vise pe masura.. (Luni, 7 decembrie 2009, 23:51)

      Matei Andone [utilizator] i-a raspuns lui cobra

      mare adevar ai grait aici stimate coleg, desi pe Vadim il tot asteapta aia de la sectia "agitati" de foarte mult timp.

      Marko viseaza tare frumos de cand o vazut el pe Duna Tv ca, Kosovo e stat independent...ioi ce fain la aia si poate si la el che viseaza tare frumos
  • -8 (8 voturi)    
    Pacat (Luni, 7 decembrie 2009, 21:33)

    vali [anonim]

    Imi pare rau ca dupa ce ati votat un marinar incult care vb despre a "ciurui" pe cineva, acum mai dati si in minoritati, parca asta ar fi problema Romaniei azi. De aceea suntem unde suntem, pe primul loc la toate capitolele negative, pentru ca suntem un popor de rahat. Nationalismul este patriotismul prostilor, ca cei de sus sa traiasca bine, iar voi sa traiti in mizerie. Aplaudati dragii mei....ha ha ha...." iar i-am pacalit" ha ha ha.
    P.S. si acum incepeti sa-mi dati voturi negative....dar opriti-va ca nu se mai plateste.:))
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 7 decembrie 2009, 23:50)

      mim [anonim] i-a raspuns lui vali

      ce cuvant aiurea: "ciuruit". nu cred ca au inteles toti ce a vrut sa spuna. putea sa foloseasca niste cuvinte mai usoare ca de ex: "le-am tras-o".
  • -7 (9 voturi)    
    Mai copii (Luni, 7 decembrie 2009, 21:35)

    FN [anonim]

    Va urez succese in:
    1. Trecerea unui guvern prin Parlament
    2. Imprumutul FMI
    3. Imprumutul UE
    4. Accesarea fondurilor UE
    ...
    ...
    5. Terminarea Autostazii Transilvania

    Mai vorbim la anul, cand poate o sa mai aveti servici. Sau poate o sa fiti deja emigrati, ca, nu-i asa, in Romania nu se mai poate.
    Somn usor.

    PS daca scadeti din 70.000 pe cei din diaspora, cat va da pentru Base din Romania ? Asa-i ca va da cu minus ?
    • +1 (3 voturi)    
      Logica? (Luni, 7 decembrie 2009, 23:58)

      lsm [anonim] i-a raspuns lui FN

      Cei din diaspora nu sunt romani? Nu stiu ce risca rudele si prietenii lor daca ieseau iar fostii comunisti???
      • -1 (1 vot)    
        Ce risca, mai logica ? (Marţi, 8 decembrie 2009, 7:49)

        FN [anonim] i-a raspuns lui lsm

        Deportarea in Siberia ?
  • +1 (3 voturi)    
    prim ministru (Luni, 7 decembrie 2009, 21:36)

    elena [anonim]

    Ne descalificam ca popor daca admitem ca nici un roman nu e destui de bun sa fie premier ci numai si numai un sas e bun.sa fi pus si germania premier un turc n-ar fi dat bine in europa si in lume?
    • +2 (2 voturi)    
      Zau ? (Luni, 7 decembrie 2009, 21:58)

      FN [anonim] i-a raspuns lui elena

      Ai fost in Germania, in cartierele de turci sa vezi cum arata comparat cu cele de nemti, din aceeasi Germanie ? Dar noaptea, sa te vad ce curaj ai atunci !
      Ce prafuri ai luat inainte de propune un premier turc in Germania ?
    • +1 (3 voturi)    
      roman? (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:35)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui elena

      tu esti sigur ca esti roman pur-sange, pana pe la 1700? fiindca daca esti sudist, cu certitudine ai sange de tigan sau de turc in tine, daca esti moldovean ai sange de rus sau turc, daca esti ardelean de ungur! ce e aiureala asta cu romanii cei verzi? apropo, de ce nu pune Germania un turc cancelar? pentru ca ei, realmente, sunt un popor superior noua la cam toate capitolele, praleo, de aia! minte de doi bani, harnicie zero dar fudulie cat casa, asta sunteti, neam de slugi obraznice.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce-i Morcovello?! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:43)

    plictisitu [utilizator]

    Ati ales gresit fundul de pupat?! Oops, bad luck... Stanga-n-prejur!
  • +3 (3 voturi)    
    DEZBINATI-NE mai departe (Luni, 7 decembrie 2009, 21:53)

    DELIA [anonim]

    Populatia a votata si v-a.. dezbinat majoritatea . Asta este adevarul. Suntem jumi-juma. AM fi fost in alte raporturi, daca :1. Geoana nu ar fi fost atat de evident retardat pe probleme de legislatie, de economie,.. 2. .Presa MOGULA nu ar fi biciuit un presedinte a carui vina a fost faptul ca nu a calcat principiile pe care le-a sustinut constant si coerent, fara sa urmareasca confortul lui, aproape camicaze.3. daca basescu nu ar fi lovit un copil intr-un film trucat.4. Daca Basescu nu ar fi fost atat de inteligent si curajos 5.Daca nu a-ti fi picat guverne, cu gandul la campanie.6. Daca Iliescu ar i fost sedat o vreme, Vanghelie trimis intr-un preventoriu 7.Daca Mihaela nu s-ar fi rujat in public, in pauza confruntarii turul 2 departe de a parea.sotie de diplomat, TOTUSI, Crin a pus capacul pe oala de noapte, atuinci ne-am dezbinat de tot. Vreti 98procente? Bateti-ne! Legati_ne! Mai bine probasescu decat prostanac.
  • +1 (1 vot)    
    care majoritate (Luni, 7 decembrie 2009, 21:53)

    saladin [anonim]

    Domnule Bela, care majoritate ?. Cind 50,33 % din romani au votat proiectul Basescu este clar ca parlamentarii dvs., ai pnl nu mai reprezinta vointa electoratului. Si daca asta este realitatea n-ar fi mai bune niste anticipate ca sa lamurim si "majoritatea" asta fantomatica ?. De vointa electoratului exprimata prin vot, cind aveti de gind sa tineti cont ?. Mai ales ca dvs. clamati in parlament 65 %. Grea matematica pentru poeti !.
  • +2 (2 voturi)    
    bye (Luni, 7 decembrie 2009, 22:10)

    MKI [anonim]

    sa fim normali cine sunt liberalii,cei uniti de stoica,sa avem recon domnilor.cine este ofuscatul de crin antonescu ,un invatator la niculitel,si...cine este orban ,un tip orgolios care a lovit un copil pe trecerea de pietoni la cotroceni si ...nu stia daca basescu are camere in zona.... de fapt cine sunt paduchii astia de liberali...nu astya este problema .geoana ar fii fost presedinte exact cit merita 1 ora,restul cancan...
    am sa va spun mai multe despre geola,aceasta zdreabta uzarta de mult.
    • -2 (2 voturi)    
      dar tu cine esti? (Marţi, 8 decembrie 2009, 0:37)

      Murphy [anonim] i-a raspuns lui MKI

      btw, vezi ca ai tai au inceput deja sa ameninte lumea! vi s-au suit cele 70.000 voturi la cap? daca nu va potoliti se lasa cu poceala, jmekere!
  • +4 (4 voturi)    
    in tema (Luni, 7 decembrie 2009, 22:23)

    porky [anonim]

    ma simt obligat sa aduc la cunostintza cititorilor acestui site ca: Marko Bela in declarartziile catre radio televiziunile maghiare considera ca este fundamentata cererea opozitziei din Romani de a cere anularea alegerilo si aici atentzie specifica ca toate sondajele l au dat cistigator pe MG -minte prin omisiune-neamintind ca de fapt sint exi tpoluri si nu toate la unison declara acest lucru- este fara suport asa zisa lui disponibilitate sa --- monitorizeaza cineva declaratziile liderilor dincoalitzia ciuruitzilor?
  • -3 (3 voturi)    
    vointa poporului... (Luni, 7 decembrie 2009, 22:40)

    gigi63 [anonim]

    Bravi soldati, voi nu vedeti ca sunteti cu 70.000-80.000 mai multi? Respecte pentru determinarea, organizarea si eficienta voastra!
    Dar diferenta e probabil din strainatate, nu din tara! Care majoritate? Care e de fapt vointa poporului? Balanta a fost inclinata de cei ce au ales sa plece!? De unde atata aroganta? Credeti ca celelalte 5 milioane de "necetateni", cei care au votat impotriva lui Basescu vor inceta sa existe de maine? Credeti ca ati ramas numai voi in Romania? Credeti ca "ei" sunt numai o masa informa de comunisti retardati, moguli, slugi de moguli sau corupti pana in maduva oaselor? Oare PD si PSD NU AU RASARIT DIN ACEEASI TULPINA FSN-ista? De unde siguranta asta absoluta ca PD(L) reprezinta dreapta? Oare nu sunt de fapt niste populisti? Oare unii sunt albi ca zapada iar ceilalti negri ca smoala?

    Voi nu vedeti ca solutia PDL este sa faca guvernul cu tradatori ce ar pune botul la o bucatica de ciolan azvarlita de Videanu, Udrea sau Berceanu? Astia cum au ajuns in guvern? Au picat din cer sau au fost numiti de Basescu? Oare PDL detine monopolul cinstei, onoarei si integritatii? Nu vedeti ce vremuri traim?

    Daca ar fi fost dispus tam-nesam Johannis sa faca echipa cu Basescu, dupa ce a fost in echipa cu ceilalti, cum s-ar fi numit asta? Nemernicie cumva? Oare de ce Prim Ministru poate fi azi numai unul ce accepta sa arunce Presedintele cu pantoful in el la nervi? Daca ar fi acceptat Johannis sa continue in timp ce echipa din care face parte contesta rezultatul alegerilor intr-o tara membra a UE, in ce postura ar fi fost?

    Daca Presedintele l-ar fi chemat pe Antonescu si i-ar fi cerut colaborarea si l-ar fi desemnat pe Johannis in loc sa-l prefere pe cel al carui nume l-am uitat deja (poate si cei mai multi dintre voi), iar apoi l-a desemnat in batjocura pe Negoita, care ar fi fost situatia acum? A fost o sansa pe care Sibiul a inhatat-o si se vede cu ce rezultate, dar o sansa ratata pentru restul tarii (nu intram in amanunte). Am fi avut acum 5 milioane de "ghiauri" opusi altor 5 milioane de "dreptcredinciosi" 80.000 de voturi cadou de aiurea? Toata cinstea pentru cei ce traiesc in strainatate dar nu cred ca e normal ca situatia din tara sa fie astfel incat ei sa iasa la vot in procent de 5% si sa determine astfel felul in care va fi condusa tara, (si vom trai noi aici) ani de zile de aici inainte.

    V-ati pus intrebarile astea sau va intereseaza numai sa va savurati victoria, in timp ce the masters isi freaca mainile la gandul contractelor grase din cei trei ani ce vor urma?
  • +8 (14 voturi)    
    mai meri tu in... (Luni, 7 decembrie 2009, 23:00)

    Matei Andone [utilizator]

    ...panonia ta mai marko..prea te comporti ca un mare voievod. "mai invata limba la tzara asta" si apoi si legile si meri in pace
  • +4 (4 voturi)    
    Si uite asa (Luni, 7 decembrie 2009, 23:14)

    Ion B [utilizator]

    faimoasa coalitie incepe sa se destrame alergand dupa ceolan,
    Cum Dumnezeu am fost sigur ca vei spune asa ceva?
    Hai, care-i urmatorul?
  • 0 (0 voturi)    
    care societate divizata? (Luni, 7 decembrie 2009, 23:25)

    claude_chi [utilizator]

    Am auzit de prea multe ori in ultima zi ca societatea este <b><i>divizata</i></b>. Ca avem o jumatate care a votat cu Basescu si alta care a votat impotriva.

    Dragi alesi, mie unul mi se pare ca ieri societatea romana a dat dovada de unitate! Cu mic, cu mare, s-a urnit la vot. A decis sa faca ceva. S-au atins recorduri de prezenta, s-au demontat axiome.

    Dar dincolo de toate, ar trebui dragi alesi sa va ganditi daca societatea este dezbinata in conditiile in care s-a opus statisticii! Era firesc si de asteptat ca o masinarie de lupta formata din TOATE partidele si majoritatea mass-mediei sa atraga o victorie NETA impotriva lui Base! Un scor de sa zicem 70 in favoarea lui Geoana, desi eforturile depuse ar fi impus mai mult!

    Dar societatea asta asa-zis divizata s-a unit. Societatea v-a infrant calculele!!!

    Oricum, respectul meu pentru luciditatea liderilor minoritatilor, dar mai ales pentru dovada de demnitate data de Johannis.
  • +1 (1 vot)    
    Diaspora (Luni, 7 decembrie 2009, 23:50)

    CD [anonim]

    Mai gigi! Si care-i problema ta ca au inclinat balanta cei din diaspora? Vroiai s-o incline cumva minerii sau poate estul? Noroc ca nu se-nvarte Pamantul invers ca atunci votau dupa noi diaspora din Rusia si China si cine stie ce-ar fi iesit.
  • +2 (4 voturi)    
    gata cu morcovii (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:01)

    cucuvaia [anonim]

    morco_velo s'a cam saturat de vegetarianizm, adica sa tot roada morcovul lui ilici.
    deci, pe cilan, morco !
    osul lui base !
  • 0 (0 voturi)    
    astia nu mai au simtul ridicolului? (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:26)

    goe [anonim]

    "Proiectul Iohannis" nu a fost niciodata altceva decat o gogoasa menita sa inglobeze lipsa unui program sub un ambalaj atractiv, pe nume Iohannis. Ce este "proiectul Iohannis" fara Iohannis? Gaura din gogoasa? Noua alianta se va forma in jurul ideii de "nimic"? Parerea mea e ca morco belo nu face altceva decat sa liciteze la ora asta. El oricum se va aciui pe langa orice guvernare, in jurul oricarei idei si a oricarui program.
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:30)

    pixi [anonim]

    pune cineva pariu ca UDMR va raspunde bucuros da daca-i solicita la guvernare?
  • +1 (1 vot)    
    Doamna Bela (Marţi, 8 decembrie 2009, 2:14)

    MirceaA [utilizator]

    cu cine a votat majoritatea celor din judetele ungurilor? Poate va dau ungurii afara din UDMR si treceti la PRM.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri