Discutia de Luni. O emisiune HotNews.ro - RFI

AUDIO VIDEO Despre Basescu si Geoana, cu ziaristi pe care nu-i vedeti la TV, dar ii cititi in fiecare zi:  A fost un subiect prefabricat la exit-poll-uri, cineva trebuia sa fie dat castigator in avans

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2009, 18:50 Actualitate | Politic

Robert Mihailescu si Cristian Pantazi la Discutia de Luni
Foto: HotNews.ro
Putem spune ca ne aflam intr-un moment extrem de trist pentru presa din Romania; Unul din momentele importante de astazi este tacerea lui Mircea Geoana; A pierdut fiind sustinut de cea mai larga alianta posibila in politica romaneasca, de 90% din mass-media, cum sa mai fie legitim un astfel de politician in interiorul partidului; Miza lui Traian Basescu va consta in reformare, in gasirea unui delfin in PDL, viitor candidat la presedintie; As miza totusi pe anticipate, posibil sa fie facute cand o sa apara primele semne de crestere economica.
  • Comentarii la cald facute  de Cristian Pantazi, redactor-sef HotNews.ro si Robert Mihailescu, editor la departamentul de stiri, la emisiunea Discutia de Luni, realizata de Dan Tapalaga.

Asculta interviul cu Robert Mihailescu si Cristian Pantazi



Descarca emisiunea in format MP3

Cristian Pantazi: Putem spune ca ne aflam intr-un moment extrem de trist pentru presa din Romania. A fost apogeul deprofesionalizarii presei. Unu la mana, prin incalcarea legii. Am avut televiziuni care au difuzat pe TV rezultatele exit-poll-urilor inainte de ora 21, Antena 3. Avem site-uri serioase care au postat rezultate preliminare, desi sursele erau indoielnice, si totusi nu au ezitat sa ofere informatii care pot influenta cititorii. Dincolo de asta, am avut incalcari grosolane ale deontologiei in mediul TV. Am avut dezbateri cu politiceini a caror atitudine fata de unul din candidati era evidenta.



Robert Mihailescu: A fost un subiect prefabricat la exit-poll-uri, cineva trebuia sa fie dat castigator in avans pentru a se crea o impresie. Institutele de sondare au tot timpul scuza marjei de eroare, nu cred ca pot fi acuzate direct. Dar presa care a proclamat castigatorul fara sa tina cont de marja, poate fi intrebata de ce a facut asta.

CP: La actualizarea exit-poll-urilor, CSOP-IRES a intuit corect ierarhia, dupa ce a frunizat si datele de la orele 19. Ierarhia este importanta atunci cand vorbim despre un exit-poll. A existat insa si un derapaj in sens invers, am avut o televiziune care a preluat inainte de ora 21 declaratia lui Traian Basescu. Nu trebuia dat, candidatul nu trebuia sa apara.

RM: Unul din momentele importante de astazi este tacerea lui Mircea Geoana. Pana acum n-a zis nimic, dupa intalnirea cu Crin Antonescu de aseara. Dupa ce l-a chemat pe Klaus Johannis aseara sa formeze Guvernul, de atunci este o tacere totala. Vorbesc restul in schimb: Dragnea, Nastase, Iliescu. (...) PSD face exact ce a spus aseara Iliescu sa nu faca: pierde urat. Ce i-a recomandat aseara Iliescu lui Basescu? Nu stie sa piarda, dar o sa invete.

CP: Ar fi trebuit ca aseara, acea euforie complet deplasata, trebuia inlocuita de calmul pe care toata lumea il asteapta de la niste lideri politici. Mai multa prudenta. In momentul zero de aseara, Mircea Geoana a aratat ca un om care si-a inchis portile in politica. Si-a arogat fara drept de apel victoria, facand ca orice alt rezultat ulterior sa-l duca intr-un ridicol imens. Aici se afla Mircea Geoana acum: credibilitatea lui in ochii milioanelor de romani care l-au vazut topaind de bucurie...

RM: Raportul OSCE valideaza alegerile. Sunt corecte, au fost probleme, dar in limita unor probleme normale. N-as subestima anduranta lui Mircea Geoana. Sa nu uitam ca el a pierdut alegerile in fata lui Basescu la primarie si nimeni nu i-a mai dat nici o sansa. A revenit. A revenit si cand a ramas ambasador in State, cu Emil Constantinescu. Vor incerca sa-l decapiteze in PSD. Avem un Adrian Nastase foarte fericit, zambitor, era foarte bucuros. Inseamna un Adrian Nastase care crede ca are sanse sa preia acest partid.

CP: Atentie, Adrian Nastase a pierdut in fata unui candidat sustinut de o Alianta, Geoana a pierdut fiind sustinut de cea mai larga alianta posibila in politica romaneasca, de 90% din mass-media, cum sa mai fie legitim un astfel de politician in interiorul partidului? Este absolut clar in acest moment ca el si-a pierdut orice legitimitate, isi va pierde extrem de rapid sustinerea pe care o are, daca o are, la talpa partidului, si toti liderii puternici din PSD simt in acest moment mirosul de sange.

CP:  Problemele lui Traian Basescu: prima este criza economica. Este o problema uriasa. Sa vedem cum va forma un guvern, prin dizlocarea unor fugari din PSD si PNL. Exista informatii ca se pregateste asa ceva. E posibil sa invite la dialog partide ca UDMR si poate PNL. Poate un PNL fara Crin Antonescu, pentru ca si acolo carnasierii gen Tariceanu, Orban, simt si ei miros de sange. Sunt oameni ca si Nastase care fac politica la cel mai inalt nivel de 15 ani, sunt niste fiare care simt miros de sange in partidele lor. S-a terminat o etapa, prin infrangerea candidatului pe care l-au sustinut, dar viata politica merge inainte.

RM: Cea mai grea solutie ar fi anticipatele. Pe de alta parte, ar fi un moment favorabil pentru PDL sa declanseze anticipate. Ramane de vazut daca Basescu vrea Guvernul Negoita, el a fost propus ca a doua solutie.

CP: Cred ca Guvernul Negoita este o propunere valida in continuare, extrem de avantajoasa pentru Traian Basescu. Un om mai fidel ca Negoita nu poate gasi. Guvernul Negoita este croit special pentru a fi remaniat, poate cu pastrarea premierului. E un om care face un salt mare la pozitia de premier, si de acolo i se deschid portite.

RM: Klaus Johannis a jucat prost. A mizat pe o majoritate parlamentara, care functioneaza doar pe hartie. In Romania se voteaza in continuare oameni, nu platforma, nu program. Johannis a pierdut procente, dar cred ca ar putea fi mai departe ales primar cu vreo 60%. Problema mai mare mi se pare mai degraba la Ciuhandu, la Timisoara. A fost o gafa majora: sa pui steagul rosu in balcon.



CP: Basescu a gresit prin alegerea unui staff de campanie insuficient pregatit. S-a vazut in intrarea lui fara a avea informatii la emisiunea de la Realitatea TV, cand s-a difuzat pentru prima data acel filmulet. Staff-ul nu l-a informat, acel eveniment putea sa schimbe soarta alegerilor. A avut o pozitie defensiva pana la primul tur, a fost un Traian Basescu extrem de defensiv. A impus un ritm lent la inceput si a sprintat pe ultima suta.

RM:  Nu inteleg cum Geoana a venit atat de nepregatit la dezbaterea finala pe subiectul cu Vantu. Era in presa de cateva ore, era clar ca o sa fie atacat pe tema asta. L-a costat masiv. A venit cu subiecte in dezbatere pe care nu le stapanea.

CP: Pentru Traian Basescu, al doilea mandat va insemna o perioada mult mai linistita. Dupa acesti cinci ani va iesi din politica mai mult ca sigur. Miza lui va consta in reformare, in gasirea unui delfin in PDL, viitor candidat la presedintie. Emil Boc nu pare o solutie. Adriean Videanu a avut o prestatie exceptionala aseara, de manager de campanie. El parea omul perfect pentru a prelua stafeta de la Traian Basescu, dar ii va fi aproape imposibil in urmatorii doi ani sa scape de stampila cu bordurile. Basescu va trebui sa gaseasca acest om.



RM: Prin actul acesta de lupta cu partidele, legitimeaza ideea de necesitate a reformei. Daca revine acum la momentul PSD-PDL, nu va mai avea credibilitatea de a impune reforme. Eu as miza totusi pe anticipate, posibil sa fie facute cand o sa apara primele semne de crestere economica: primvara - vara. Ele l-ar ajuta la o majoritate mult mai confortabila. Sa ne gandim ca in noul Parlament minoritatile ar avea alt rol, vorbim de 300 de parlamentari, cu tot cu minoritati. Si atunci se poate asigura o majoritate PDL-UDMR linistiti. Nu cred ca vom avea un Guvern pana la Craciun, optimist vorbind sper sa avem Guvern pana la sfarsitul anului. (...) Traian Basescu trebuie sa faca asta acum: sa impuna un Guvern rapid, sa ia masurile dure care trebuiesc luate.


Citeste mai multe despre   



  
15756 vizualizari
  • +34 (34 voturi)    
    pertinent, nepartinitor, adevarat (Luni, 7 decembrie 2009, 19:14)

    lica [anonim]

    feliciari ptr profesionalism
    bravo
    • +3 (3 voturi)    
      exit-poll trucat (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:11)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui lica

      Dan Andronic, inaintea primului tur, a prezis ca PSD (opera lui Gusha) va iesi cu un exit-poll trucat ca sa poata reclama frauda. PS. A striga frauda e un mod de a amana rafuielile din PSD, timp in care Geoana sa-si caute aliati.
  • +22 (26 voturi)    
    BAi, HN dar ne lasati? (Luni, 7 decembrie 2009, 19:36)

    acidu [anonim]

    Adica voi faceti acu la misto un articol ca sa va poata lumea scrie comentarii de felicitari pentru prestatia pe perioada campaniei, huh?

    OK, fie.
    Desi nu imi plac momentele de tip "Draga Stolo....", tin sa va
    MULTUMESC sincer ca v-ati facut doar meseria, oricat de stupid ar suna (nu-i asa, Gabriela, Mihai, MIrcea, Ciutacu, Tatulici, Hurezeanu, etc etc etc?)

    FELICITARI!

    PS. Analiza din articol e foarte buna (parerea mea!)
  • +18 (20 voturi)    
    fructificare? (Luni, 7 decembrie 2009, 19:46)

    hash [utilizator]

    de ce nu dezvaluiti toate astea la CNA, pentru ca iata, PSD contesta alegerile!?

    trebuie sa fim luati chiar de prosti?

    manipularile ordinare scapate de sub control sa treaca nesanctionate?
  • +22 (22 voturi)    
    ma bucur sa vad niste chipuri noi (Luni, 7 decembrie 2009, 19:49)

    vvv [anonim]

    Ma bucur sa citesc ce scriu acesti jurnalisti. In sfarsit niste chipuri "noi" pe scena, dupa jurnalistii dinozauri care in opinia mea sunt toti compromisi acum. avem nevoie de oameni curati si obiectivi si in presa.
  • +23 (23 voturi)    
    Multumim (Luni, 7 decembrie 2009, 19:50)

    Dan [anonim]

    Analiza foarte pertinenta cum doar rareori am vazut in Romania zilelor acestea. Pe toata durata campaniei, din strainatate, am fost cu ochii pe Hotnews. Ati fost Profesionisti si m-am simtit liber. Voiam sa vi-o spun.
  • -21 (23 voturi)    
    trist.. foarte trist (Luni, 7 decembrie 2009, 19:58)

    iulian [anonim]

    imi este jena sa traiesc intr-o tara cu oameni atat de jenanti incat sa isi (re)aleaga un asemenea presedinte incult politic, nedemocratic, nediplomat si complet nedemocrat.

    In loc sa ofere solutii pentru iesirea din criza si sa justifice o guvernare complet aflate pe langa criza cu un discurs lamentabil antimoguli (vezi lupta de clasa) si cu un mesaj de reformare a parlamentului (blamat, desi nu asta e rolul presedintelui) desi cu siguranta nu asta e durerea principala a romanului in actuala situatie economica.

    Mi-e efectiv scarba si pentru prima data simt un sentiment de jena ca am ales sa ma intorc intr-o tara care are un asemenea personaj care sa o reprezinte.

    E pacat ca romanii din afara au picat in capcana staff-ului lui basescu, si fara sa cunoasca actiunile si modul jenant, lamentabil si complet deplasat al lui basescu au ales sa il voteze in masa, impotriva unei solutii europene si democratice. Dragi romani din diaspora.. nu stiti cum se comporta Base. Sunteti victima unei imagini false impuse de echipa lui de campanie. Si e pacat, pentru ca astfel noi, cei care locuim aici, suntem obligati sa suportam inca 5 ani scandaluri si atitudini profund antidemocratice specifice lui basescu. Si in conditiile in care criza economica ne macina, vom sta sa urmarim noile scandaluri marca basescu, in loc sa avem solutii viabile de a iesi din criza.

    Am urmarit un guvern girat de base, guvernul boc, care a fost cel mai slab guvern european in lupta impotriva crizei. Si desi asta e principala problema a romanilor, a primit votul sa ne impinga in prapastie pentru satisfactia politica a lui base si spre profunda noastra durere de a trai intr-o realitate economica din ce in ce mai gri.

    Pentru prima data am vazut o echipa intr-adevar europeana. Crin Antonescu, Johannis si un social-democrat european ca Geoana. Oameni cu care sincer nu mi-ar fi fost jena sa ma reprezinte. Spre deosebire de... trist.. foarte trist
    • +19 (19 voturi)    
      revino-ti (Luni, 7 decembrie 2009, 20:19)

      etre [anonim] i-a raspuns lui iulian

      Eu nu vreau guvern cu analfabeti , spagari , grandomanzi , megalomani , comunisti , prosti.

      Si mai presus de ce , imi este rusine sa traiesc intr-o tara cu natarai ce pun botul la vrajeala ieftina din presa.

      Poate nu intelegi , dar vremea pomenilor electorale de la PSD a trecut. Nu se mai pot printa bani pentru vrajeli ieftine pt ca acum , pur si simplu , avem de respectat o tinta de inflatie conveninta cu Uniunea Europeana. Nu ne mai facem singuri jocul ..... asa ca sorry.

      Pe de alta parte , te invit sa privesti obiectiv , PDL a avut 1 singur an un guvern in care ei au dat primul ministru, si acel an este de criza ... asa ca daca vrei sa balmezi pe cineva pt situatia proasta, nu prea ai nimerit. Tocmai iubitii tai conducatori sunt artizanii economiei de acum. Gri gri gri vine de la PNl + PSD, care au preferat o situatie de concubinaj in ultimii ani , de santaj si mici imparteli in loc sa puna osul la treaba.

      Si nu in ultimul rand. Sloganul cu linistea este o tampenie. De cate ori s-au aflat in opozitie , si nu la guvernare din umbra sau pe fata, PSD ul a provocat numai instabilitate si scandal.

      Uite si acum, cat de disperati si pana unde vor sa mearga. Rusine , rusine lor si celor care au crezut in minciuna lor.
    • +19 (19 voturi)    
      draga romane din tara (Luni, 7 decembrie 2009, 20:28)

      muciflenduri c-tin [anonim] i-a raspuns lui iulian

      Ma bucur ca tu ai vazut o echipa 'intr-adevar europeana', eu nu am vazut asta.
      Cat despre cultura politica a preferatilor tai, tot ce trebuie sa faci e sa urmaresti stirile.
      1. Vor sa conteste alegerile, ca in Iran sau Afganistan.
      2. Au declarat raspicat ca nu vor avea niciun fel de contact cu 'partidul lui basescu'.

      Crezi ca toate astea denota cultura politica si europeanism?
      Faptul ca Orban zice ca nu il considera presedinte e dovada a ce?
      Asadar jumatatea 'noastra' e formata din prosti si creduli, iar a voastra din elite?
      Daca PSD are cu adevarat motive sa conteste alegerile, atunci sa o faca. Prefer un presedinte dintr-un partid pe care il detest, unuia care a castigat fraudulos, dar sincer, cred ca e doar incercarea de a face valuri, dupa ce s-au facut de cacao. Au avut in mana 90% din ce inseamna mass media si le-au folosit cu varf si indesat.
      Pentru fiecare pedelist erau pesedisti, pnl-isti, udmr-ist, peremisti etc.
      Chiar sa fi trimis toate partidele doar chiori acolo, iar acei membri stingheri ai PDL au furat ca in condru?
      Cum tie nu iti place Basescu, nici mie nu imi place Geoana (sau mai ales Iliescu). Pana la urma in democratie se alege un singur presedinte (chiar daca pentru 11 ore au fost doi)
    • +10 (10 voturi)    
      mda (Luni, 7 decembrie 2009, 22:01)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui iulian

      mie era cat pe-aci sa-mi fie extrem de jena si sa fiu foarte trist daca iesea carpa de geoana presedinte.
      prefer asa :D
    • +6 (8 voturi)    
      hehe (Luni, 7 decembrie 2009, 23:52)

      bibishte [utilizator] i-a raspuns lui iulian

      n-ai nicio treaba cu politica. tie iti place de Johannis ca e neamt, de Antonescu ca e efeminat si de Geoana ca e balbait
    • +2 (2 voturi)    
      A spune despre Base ca e incult politic (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:12)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui iulian

      este evident o gluma; o gluma de prost gust.
      In Romania dupa 1989 au fost doar 2 oameni politici: Iliescu si Basescu. Restul sunt maruntis sau nu exista.
    • +3 (3 voturi)    
      Echipa "Garantat Vanghelie" (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:12)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui iulian

      acesta iti este nivelul?
  • +17 (17 voturi)    
    O analiza EXCELENTA! (Luni, 7 decembrie 2009, 20:07)

    paul [anonim]

    Va multumim pentru aceasta analiza ABSOLUT PERTINENTA!
  • +11 (11 voturi)    
    Bravo! (Luni, 7 decembrie 2009, 20:20)

    adrian3 [anonim]

    Felicitari domnilor... Sunteti Jurnalisti adevarati. Mi-as dori cat mai multi profesionisti ca dvs.!
    Mi-ati mai "indulcit" parerea proasta pe care o aveam despre marea majoritate a dvs.
    ii numeri pe degete: Corina Dragotescu, Moise Guran si alti cativa
  • +10 (10 voturi)    
    Bravo! (Luni, 7 decembrie 2009, 20:20)

    adrian3 [anonim]

    Felicitari domnilor... Sunteti Jurnalisti adevarati. Mi-as dori cat mai multi profesionisti ca dvs.!
    Mi-ati mai "indulcit" parerea proasta pe care o aveam despre marea majoritate a dvs.
    ii numeri pe degete: Corina Dragotescu, Moise Guran si alti cativa
  • +14 (16 voturi)    
    Portalul Hotnews (Luni, 7 decembrie 2009, 20:24)

    Tanasie [anonim]

    Am mai spus de vreo doua ori ca Hotnews a devenit principala "forta" a mediei romanesti si ca mie imi place. Raman la ceeasi parere. Prestatia voastra a devenit profesionista si autentica ,ghidarea dupa adevar fiind clara si neunivoca. Stire multa, exacta, bine si echidistant redactata. etc. Fara abuz de comentarii,(de fapt compuneri ambitioase si egolatre in celelalte numeroase cazuri) ati recurs la ele echilibrat , cu ton neexcesiv personalizat...Ceea ce ati facut in ultimele 2 luni insa este un adevarat model de urmat.Iar aceasta "Discutie de luni "este si specific pt media-net si atractiv , cu impact la cititori. I-asi dori insa un suport de imagine mai evident care in opinia mea i-ar mari interactivizarea, dar mai ales atractivitatea. As dori , de asemenea ,sa mai si modernizati putin portalul , sa-l inzestrati cu un disign la fel si cred ca ar fi totul si mai de efect,mai eficient. Scuzati-ma ca vin cu sugestii ...ca musca-n lapte
  • +14 (16 voturi)    
    multumesc (Luni, 7 decembrie 2009, 20:37)

    delia [anonim]

    M-am simtit adesea umilita de Realitatea fm, . HOTNEWS m-a facut sa realizez ca perceptiile mele sunt corecte, ca in presa mogula(...) nu gasec informatie ci intoxicare, m-a ajutat sa rezist manipularii elucubrante.
  • +9 (9 voturi)    
    j (Luni, 7 decembrie 2009, 21:14)

    s [anonim]

    jurnalistii profesionisti sint extrem de rari in romania, iar de obicei sint dintre aceia formati la europa libera, bbc, rfi, dw si importati, bineinteles atunci cind moravurile autohtone nu incep sa ii napadeasca. ii recunosti dupa tonul echilibrat (al vocii, ca si al discursului), argumentat si dispus la dezbatere, nu la birfa. am avut surpriza placuta sa aud ceva asemanator aici, aveti potential, valorificati-l, acum este un moment bun, cind s-au compromis atitia, nu numai persoane, dar institutii intregi. o presa puternica, principiala si competenta este absolut necesara! nici ca puteau sa ne arate mai bine asta. pentru mine este cea mai pregnanta si importanta (si macabra) concluzie a acestei campanii electorale. sper sa ramina de domeniul istoriei.
  • +10 (12 voturi)    
    felicitari HotNews!!!!! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:24)

    han [utilizator]

    Felicitari HotNews !! Pentru informare corecta, si echidistanta in campania asta!
  • +11 (11 voturi)    
    Multumim pentru ca existati! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:27)

    corina [anonim]

    In sfarsit, adevaratii ziaristi din spatele Hotnews au iesit, au vrut sa-i cunoastem, si cred ca acum si ceilaltii ziaristi pot sa invete cum se practica acesta meserie.
    Am trait la maxim ziua de ieri, iar analiza dvs. este una previzibila si corecta.
    Totusi eu cred ca indiferent de ce mai vor presedintii partidelor, parlamentarii nu vor mai asculta si vor vota guvernul.
    Parlamentarii de azi nu vor alegeri anticipate si vor tine cu dintii de fotoliul de parlamentar pentru ca, s-ar putea sa fie ultimul.
    Multumesc Hotnews pentru ca existati, si pentru ca ne-ati facut sa ne simtim liberi, in aceasta campanie murdara si urata.
  • +9 (9 voturi)    
    Un moment foarte imbucurator pentru poporul roman (Luni, 7 decembrie 2009, 21:39)

    Caligula [utilizator]

    Daca "alianta maxima" nu a putut schimba mintea poporului, atunci nimeni nu mai poate face in viitor.

    E si asta o lectie!
    • +4 (6 voturi)    
      ... cu avertizari! (Luni, 7 decembrie 2009, 21:54)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Iar Basescu, cu ~50%, a castigat pus si simplu un loc de munca - nu un cec in alb.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect. (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:01)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Faptul ca-l sustinem nu inseamna ca are dreptul s-o ia pe camp de-acum.

        Are o intreaga lista de treburi nerezolvate. Diferenta este ca el chiar are capacitatea de a le rezolva.

        Mult succes!
    • 0 (0 voturi)    
      alianta maxima (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:48)

      Puiu_51 [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Ai dreptate ... partial. Daca nu era diaspora azi plangeam. Au reusit sa spele creierul la circa 20% din populatia adulta si ceea ce este mai rau au spalat creirele celor cu studii superioare. Daca Basescu nu intelege ca trebuie sa aiba de partea adevarului mass media cu audienta nationala de minimum 30% a doua oara nu -i va mai putea contracara.
  • +7 (9 voturi)    
    Negoita va fi urmatorul presedinte (Luni, 7 decembrie 2009, 21:44)

    Oxigen [anonim]

    Partidele de nevoie vor valida guvernul Negoita - care e un administrator exemplar - iar bucurestenii il sustin in mare majoritate - in urma unei guvernari de succes il va cunoaste si tara...
  • +11 (13 voturi)    
    Felicitari Hotnews (Luni, 7 decembrie 2009, 22:05)

    releniki [anonim]

    Va felicit pentru tot efortul de informare obiectiva pe care l-ati facut in aceasta campanie foarte dificila.
    Ma bucur sa ii cunosc pe o parte din oamenii care sustin aceasta firma, ii felicit pentru prestanta si pentru prestatie si va doresc sa ramaneti la fel de valorosi pentru cititori.
    Cu admiratie!
  • +8 (8 voturi)    
    300de parlamentari la anul? (Luni, 7 decembrie 2009, 22:28)

    Mihai [anonim]

    Cum anume am putea vorbi de 300 de parlamentari la primavara-vara? Eu nu cred ca se modifica constitutia pana atunci.
    • +1 (1 vot)    
      pai daca astia sunt 300 (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:03)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      atunci basescu cine este, xerces? :)
      • 0 (0 voturi)    
        cine este (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:56)

        ego sum [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        xerces?
        eu stiam de xerxes ... istorie antica ...
  • +8 (10 voturi)    
    coalitia (Luni, 7 decembrie 2009, 22:59)

    dudu [anonim]

    cee ce spune la un moment dat omul, cum ca Geoana a pierdut sustinut fiind de cea mai mare grupare de forte din politica romaneasca, partide + media, trebuie retinut si reamintit si de partea lui Basescu.

    trebuie sa privim victoria asta ca pe una absolut rasunatoare, istorica, victorie a lui singur, cu pdl, impotriva a tot ce misca in politica noastra.

    acei 0,7% cu cat a castigat sunt un procent urias pentru conditiile actuale, sunt o victorie zdrobitoare de fapt!
  • +6 (8 voturi)    
    Felicitari Hotnews! (Luni, 7 decembrie 2009, 23:00)

    des [utilizator]

    Sa speram ca va fi bine pentru Romania!
    Succes, Basescu!

    Adio, Geoana, care si-a dovedit diplomatia politica... si bunele maniere... penibil.
  • +7 (7 voturi)    
    Felicitari ! (Luni, 7 decembrie 2009, 23:23)

    PTval [anonim]

    Tin sa va felicit: in aceasta campanie extrem de pervertita, in care "coalitia" a inghitit buna parte din mass-media, ati reusit in ppiu sa ramaneti obiectivi.
  • +7 (7 voturi)    
    Hotnews (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:32)

    cristian [anonim]

    ma bucur ca ii puem vedea la fata pe cativa din ziaristii de la Hotnews. Sper sa nu se repete povestea cu Realitatea TV. Spor la lucru si sanatate.
  • -7 (9 voturi)    
    fraudare alegeri (Marţi, 8 decembrie 2009, 1:52)

    fraudare alegeri [anonim]

    in severin 1500 muncitori de la o fabrica au fost dusi cu autocarul sa voteze pe basescu; au fost amenintati ca vor fi dati afara daca nu fac acest lucru si au fost pusi sa fotografieze buletinul de vot cu stampila pusa pe canditatul pd-l ca sa demonstreze ca si-au indeplinit indatorirea
    • +9 (9 voturi)    
      stai ca stiu si eu una (Marţi, 8 decembrie 2009, 5:32)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui fraudare alegeri

      in vrancea 1800 de muncitori au fost dusi cu trenul de mare viteza sa voteze si au fost amenintati ca vor fi dati afara si batuti peste sprancene daca nu voteaza cu geoana. mai mult, li s-a cerut sa scrie de 100 de ori pe o foaie "am votat cu prostanacul si sunt mandru" si sa arate poza cu buletinul de vot cu stampila pe geoana si nu asa, oricum, ci poza sa fie facuta la rezolutie HD si format RAW, pentru a putea edita mai departe pozele.

      hai ca am glumit, nu te speria, nu stie nimeni ce-ati facut voi in vrancea :)

      nenea, putem abera si noi oricat, ca nu e greu sa spui prostii daca vrei. in alta ordine de idei, eu cred ca basescu asta chiar a facut multe pentru romania din moment ce a putut face autocarul cu o capacitate de 1500 de muncitori.
    • +1 (1 vot)    
      super (Marţi, 8 decembrie 2009, 6:57)

      superior [utilizator] i-a raspuns lui fraudare alegeri

      ce coloana de autocare a fost pentru cei 1500 oameni...apropos, ai idee, matematic vorbind, cat de lung este sirul de autocare care a dus acele persoane, chiar daca "introduci popor" si la bagaje? In Transilvania politia oprea aproape fiecare autocar chiar daca Basescu la momentul respectiv era presedinte. Sa nu-mi zici ca sirul de autocare a trecut neobservat sau macar 30$ din cele 1500 de poze nu le detine politia...foarte "calde" onformatii ai....mai studiaza.
    • 0 (0 voturi)    
      dovada (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:05)

      as [anonim] i-a raspuns lui fraudare alegeri

      http://fotoionut.blogspot.com/2009/12/foto-asa-au-castigat-psd-istii.html
    • 0 (0 voturi)    
      de ras:)))))) (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:23)

      Viva! [anonim] i-a raspuns lui fraudare alegeri

      Pai mai "fraudare", unde erau observatorii PSD+PNL&CO, in acele momente? ei erau vreo 5 la numar si un PDL-ist. Inseamna ca daca au trecut cu vederea blitzurile aparatelor foto(camere sau telefoane), sunetul delcansarii in momentul forografierii, frauda s-a produs, dar in defavoarea PDL . Poti pacali un om, dar totusi..5? Hai du-te cu astfel de aberatii ca nici tu nu crezi ce minti.
  • +8 (8 voturi)    
    Prea simplificata analogia Geoana-Nastase (Marţi, 8 decembrie 2009, 2:42)

    Gogu [anonim]

    Bunicica analiza dar prea simplificata. Nu s-a luat in considerare un lucru foarte-foarte important in batalia pentru presedintie: CARISMA. Geoana nu poseda, in schimb Basescu o are din plin. Nastase la randu-i n-o are dar s-a prezentat in alegeri ca pupilul unui alt mare carismatic Iliescu (nu spun mare om de stat, ci doar carismatic). Iliescu singur a facut ca masele sa voteze un partid fara nici-un istoric, cu oameni de nimic gen Hrebenciuc, Cozmanca si alte catastrofe de imbuibati. Astfel ca Nastase nu avea nevoie de nici-o alianta in spate-> avea deasupra mantia protectoare a lui Iliescu. Impotriva lui Iliescu/Nastase a trebuit sa se formeze o alianta ca sa-i rapuna. Cazul lui Geona este identic dar in oglinda. El a trebuit sa adune toata politichia romaneasca+ungureasca pentru a invinge CARISMA lui Basescu. Si ar fi castigat daca n-ar fi fost ...(cum altfel decat) PROSTANAC! Cred ca Iliescu a facut atac la stenturile alea puse pe langa cord cand l-a vazut pe prost cum inghite in sec la seria de lovituri la ficat aplicata de Base' in legatura cu Vantu. Ce motive ar fi avut un om cu minim 2 neuroni sa se duca la Vantu cu o seara inainte de Marea Confruntare?
    Ce mi-as dori sa invete Basescu din aceste alegeri, castigate a 2-a oara la mustata, este ca 50% din alegatori nu sunt de acord cu felul sau de a face politica si ca ei ar fi vrut o colaborare intre partide pentru a depasi criza cu cat mai putine suferinte pentru oamenii cu credite la case, masini, cei cu copii multi, cei ramasi fara slujbe, cei cu firme inchise pentru ca guvernul nu-si plateste contractele,etc.
    Venind de la un om cu carisma, acel "Un fleac, i-am ciuruit" m-a amuzat si l-am inteles-> omul trebiuia sa-si descarce adrenalina si sa se bucure de victorie. Insa, incepand cu a doua zi cei ciuruiti vor fi toti romanii (nu numai cei 50% ai lui Geoana) daca el continua sa trateze cu superioritate membrii partidelor indiferent de numele lor. Democratia nu este capitanie de vas.
  • -2 (4 voturi)    
    ok dar (Marţi, 8 decembrie 2009, 4:59)

    ionel [anonim]

    analiza e ok, doar un singur lucru: la parlamentarele din 2008 hotnews a publicat exit-polluri preliminare cu mult inainte de ora 21, si a incercat sa influenteze cititorii intr-o anumita directie.
    Deci fiti corecti, ori va faceti mea culpa, si atunci puteti acuza pe ceilalti. Ori tot ce ati spus "deprofesionalizarea presei", "incalcarea legii" vi se aplica si voua.

    "Cristian Pantazi: Putem spune ca ne aflam intr-un moment extrem de trist pentru presa din Romania. A fost apogeul deprofesionalizarii presei. Unu la mana, prin incalcarea legii. Am avut televiziuni care au difuzat pe TV rezultatele exit-poll-urilor inainte de ora 21, Antena 3. Avem site-uri serioase care au postat rezultate preliminare"
    • +2 (2 voturi)    
      Atentie! (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:27)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui ionel

      Legislatia nu interzice publiarea pe net!
  • 0 (0 voturi)    
    1 (Marţi, 8 decembrie 2009, 6:02)

    1 [anonim]

    fain... k m-am cam saturat de televiziunile astea.. exact ca si in sua.. totul e cumparat..
  • 0 (0 voturi)    
    fraudare alegeri (Marţi, 8 decembrie 2009, 6:51)

    andreimmc [utilizator]

    esti (prost)informat,nu erau 1500 -erau cu 0,67% mai putini,platesti degeaba abonament la internet sau la tv
  • 0 (0 voturi)    
    titrati (Marţi, 8 decembrie 2009, 6:52)

    superior [utilizator]

    sunteti mai buni decat concurentii vostri din antene, atentie ca orice pas fresit din partea voastra va fi unul care va fi aspru sanctionat...daca la antene se accepta "greselile", la voi si o mica greseala va conta in ochii cititorilor.
    Analiza facuta este pertinenta dar cred ca lucrurile "au fost cantarite" mult mai mult de partidele politice, s-au bazat si pe experiente anterioare si cred ca nu au mai functionat corect...romanii invata, romanii traiesc!
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari (Marţi, 8 decembrie 2009, 7:00)

    Emilia [anonim]

    Felicitari intregii echipe HOTNEWS !
  • 0 (2 voturi)    
    stmatilor... (Marţi, 8 decembrie 2009, 7:39)

    gigi63 [utilizator]

    Mai ciocilor si muciflendurilor (sorry, dar ma refer la niste nick-uri de pe aici), apare din ce in ce mai clar, cu voi nu se poate discuta, daca voi credeti ca Videanu, Udrea, Pogea, Berceanu si Comp, in frunte cu Basescu reprezinta o echipa europeana, iar Antonescu, Johannis, Geoana, nu. Muciflendurilor, daca ar fi fost alegeri cu vot universal atunci (sa va explic: daca ar fi votat alde voi), ar fi ajuns Carol I rege in Romania? Sau ar fi fost unul dupa chipul si asemanarea voastra? (Si hoo, nu dati ca nu-l compar pe Johannis cu Regele si nici pe Antonescu cu Bratianu) :)
  • 0 (0 voturi)    
    Băsescu Vs. Manipularea (Marţi, 8 decembrie 2009, 7:45)

    remussatala [anonim]

    Eu dacă stau să fiu sincer, l-am votat pe Băsescu doar pentru că el se războia cu presa. Cine se războieşte cu presa, se războieşte cu manipularea însăşi. Iar între Băsecu şi manipularea însăşi, eu aleg totuşi pe Băsescu.
  • -1 (3 voturi)    
    NOUA DOVADA A FRAUDEI ELECTORALE (Marţi, 8 decembrie 2009, 8:58)

    ciucuda [anonim]

    Apel catre toti romanii de bine, catre membrii PSD si ai PNL, catre statisticieni si matematicieni interesati de subiectul acestor alegeri: pe http://www.blog.imperiaonline.me, Dovezile Fraudarii Masive ale alegerilor prezidentiale.
    • 0 (0 voturi)    
      Cum sa fraudeze PDL-ul ? (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:51)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui ciucuda

      Incepe seria aberatiilor !
      Cum sa fraudeze reprezentatul PDL din comisiile de votare inconjurat numai de adversari ?
      Sunt de acord cu re-numararea voturilor si sunt sigur ca diferenta va creste in favoarea lui Basescu.
      • 0 (0 voturi)    
        frauda (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:17)

        nasa [utilizator] i-a raspuns lui gdans

        Ai dreptate, si eu cred ca daca se vor numara voturile , Base v-a iesi mai bine.
  • -1 (3 voturi)    
    Raspuns pentru Gogu. (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:01)

    Traian Munteanu [anonim]

    Pe fond ai dreptate insa gresesti intr-un punct fundamental cand spui ca Basescu are "carisma!"
    Cand l-am vazut in special la confruntarea electorala de vinerea trecuta, pe fata cadaverica si crispata i se citea orice in afara de carisma: ura viscerala, salbaticie, o imensa rautate care ii domina ovalul scheletic al fetei parca scoasa din cavou si altele similare. Ma mir ca cei care l-au votat nu au fost frapati de acest lucru! Fata lui era in mod clar expresia raului pe care l-a acumulat si promovat in toti cei 5 ani ai primului sau
    mandat! Si din acest punct de vedere nu putea prevesti nimic mai bun pentru cel de al doilea mandat, dimpotriva o incrancenare si mai mare si un spirit de razbunare dus la extrem.In politica asemenea defecte ale unui conducator sunt catastrofale pentru nefericitul popor care a avut nesansa sa il aiba ca presedinte. Si aici ma refer in special la cei 50% care nu l-au votat . Ceilalti s-au lasat amagiti. Dar nota grea o vor plati toti. Si fo arte curand!
    • +1 (1 vot)    
      democratie (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:35)

      mar [anonim] i-a raspuns lui Traian Munteanu

      In democratie oamenii au opinii si trebuiesc respectate.
      Din pacate am vazut de o buna bucata de timp, iar dumiica si luni am avut o confirmare grosiera, ca in Romania s-a instalat o gasca care nu pricepe cum a pierdut, in conditiile in care a avut 90% din presa de partea ei.
      Si mai vad ceva setea de putere a acestei gasti matura pe jos cu interesul national, nu conteaza ca suntem in criza de guvern, nu coteaza ca de un an de zile nimeni nu munceste, conteaza PUTEREA!!!
      De restul ii doare in bascheti!!!
      Domnilor in competitiile sportive se castiga la zecime de secunda, la poza.
      Noi ce ar trebui sa facem? Sa schimbam regulile jocului ca Holgrama si gasca sa ajunga la putere?
      Si inca ceva noi suntem 50% care am votat un om, Presedintele Basescu.
      Voi sunteti o adunare care a sustinut un om, Holograma. Practic la voi s-a contribuit cu felii din placinta formata de PSD&Co.
      Iar in cea ce priveste asa zisa fraudare, pai sa scoatem SMS-rile otravite, interventia Vicepres. Onisei si copiile dupa emisiunile IRealitatea si A3, si pe urma stam de vorba. Nu mai vorbesc de site-ul iRealitatii, care a fost reclamat si de mine.!!
      Din pate vreti "democratie" de carton, iar daca nu iese pasenta, recurgeti la mijloace similare anilor 90. Nu mai ca nu mai sunt mineri, o categorie sociala onorabila dealtfel, dar care a ajuns blamat prin actiunile iresponsabile ale lui Ilici. Si tot iresponsabila este si aceasta atitudine.
      O sa mai treaca o saptamana, si va trebui sa incepeti sa munciti si sa acceptati un adevar.
      ROMANUL NU MAI POATE FI MANEVRAT IN PROPORTIE COVARSITOARE, lucru care s-a vazut duminica.
      • -1 (1 vot)    
        Ptr.mar. (Marţi, 8 decembrie 2009, 13:24)

        Cristina [anonim] i-a raspuns lui mar

        SMS otravit am si eu si il pastrez ptr oricine il doreste - numai ca, ce sa vezi? Nu apartine coalitiei monstruoase , imi spune ceva de cat de bine o sa imi fie cu Basescu si ce mizerabil e celalalt...auch!!
        Once again, IL AM SI IL POT FORWARDA - il vrei?
        te pup, sa traiesti bine aici - ca eu plec, nu mai am timp sa astept sa va desteptati.
    • -1 (1 vot)    
      bine... (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Traian Munteanu

      daca prin carisma intelegi "sa acuzi si sa minti cand trebuie si cum trebuie" atunci da , are carisma...

      oricum, sunt de acord cu tine
  • +1 (1 vot)    
    media (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:38)

    as [anonim]

    Cum vad eu pe ziaristi si presa dupa aceste alegeri? Foarte, foatre partizana si corupta.
    Dupa ce pe ecrane preferintele lor electorale au fost \"argumentate\" cu patos si ura, au inoculat (unii ziaristi) aceste pareri, in mintea telespectatorilor cu tot cu ura si unii nu doar pe perioada campaniei, ci au lucrat la inocularea urii ani de zile, cu perseverenta, folosind mijloace politice si ziaristice in exces: -minimalizarea unor subiecte principale si maximilizarea unor subiecte secundare. -deturnarea unor subiecte intr-o directie convenabila unui anumit candidat. _invitarea in platou a unui singur sustinator a candidatului pe care nu-l vor si a 2-3 sustinatori a candidatului preferat, care impreuna cu \"ziaristii\" de casa prezenti si asa zisii \"moderatori\" haituiau pe cel singur si nu-l lasau sa-si spuna punctul de vedere, acoperindu-i discursul cu vociferari, pe rand sau toti odata, in functie de cat de bine sau prost facea fata. De la inceputul anilor \'90 Ziaristii nu au fost atat de partinitori, de inregimentati politic. Aceasta campanie a schimbat jurnalismul romanesc, care a renuntat complet la conceptul de \"informator echidistant al realitatii\" Manipularea, linsajul mediatic si partizanatul politic au reintrat in presa romaneasca, alterand-o puternic, poate chiar definitiv. Am asistat practic la berlusconizarea presei romanesti, dar la un nivel mult mai brut si brutal, cu clare influente de propaganda de tip securisto-stalinist. Vehementa paranoica cu care Basescu a fost atacat de Antene si Realitatea a fost palid contrata de B1. dar mai ales de reactia pe dos a alegatorilor care au trecut de partea celui haituit. Mesajul catre presa este acesta: Cautati-va si cultivati-va echidistanta, caci altfel suntem pe punctul de a considera ca tot ceea ce se spune la televizor este minciuna si adevarul este pe dos.
  • +1 (1 vot)    
    felicitari, domnilor! (Marţi, 8 decembrie 2009, 9:57)

    adriana [anonim]

    felicitari domnilor pt acest articol pertinent. ma bucur ca macar hotnews a stiut sa fie cat se poate de corect in aceasta campanie . mi-e si groaza sa ma gandesc ce presa de c..t avem in tara asta.
  • +1 (1 vot)    
    In primul rand va multumesc (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:09)

    gabifm [utilizator]

    pentru atitudinea corecta din perioada campaniei electorale.
    In acelasi timp m-ar interesa daca cei ce si-au bagat picioarele in ea de meserie si de deontologie profesionala, respectiv cei de la realitatea si antene au, dupa informatiile dv., vreo minima remuscare.
    Sa auzim numai de bine!
  • +3 (3 voturi)    
    felicitari (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:12)

    brothersam [utilizator]

    adevarati profesionisti,ar trebui sa ia exemplu de la dumneavoastra cei de la realitatea si antene ,carora nivelul de credibilitate e foarte aproape de zero.Nota 10+ pentru acest interviu domnilor !
  • +1 (1 vot)    
    dupa 20 de ani (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:31)

    mihai [anonim]

    In sfarsit, dupa 20 de ani, asa cum spunea si Brucan, Romania intra pe alt fagas. Nu vreau sa fiu patetic, sau naiv, dar cred ca este o sansa pe care Romania nu a mai avut-o niciodata in istorie.
    S-a dovedit prin aceste alegeri ca acest popor incepe sa se maturizeze in democratie, generatiile intoxicate, neinformate si usor manipulate (in special cei din mediul rural, din zonele sarace) dispar incet, pe cale naturala si apar alte generatii, mai informate, cu alta viziune.
    Consider ca este o victorie a democratiei, a maturizarii electoratului.
    Sunt convins ca se va face o curatenie si in clasa politica, toate aceste gunoaie care ne-au mintit 20 de ani vor disparea din viata noastra pentru ca poporul nu mai poate fi manipulat. Basescu va reforma clasa politica, incepand cu PDL-ul, deoarece nu mai are nimic de pierdut, este ultimul sau mandat, dar are de castigat imens de mult. Daca reuseste sa curete clasa politica si sa modernizeze Romania, cu siguranta va ramane in istorie, si probabil multe generatii vor vorbi in anii care vor veni despre acest lider al romanilor. Succesul lui in contextul actual este imens, 90% din presa, clasa politica i-au fost ostili. Este intra-devar un lider puternic cum Romania nu cred ca a mai avut ! Istoria va confirma acest lucru !
    • 0 (0 voturi)    
      Corect! Reformare incepand cu PD-L. (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:57)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Base a castigat datorita lui. In anumite zone a pierdut voturi din cauza "reprezentantilor" din ce in ce mai cu ochi albastri ai acestui partid.
  • +1 (1 vot)    
    FELICITARI (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:55)

    george [anonim]

    Felicitari ca nu ati intrat in circul mediatic din ultimele 5-6 luni. Ati cistigat o pozitie de independenti si neutrii, acolo unde acum sunt doar atit de putzini. Cred ca au fost mai putzine canale media profesioniste acum decit la alegerile din mai 1990 (in termeni de audienta).
    In 1990 erau o multime de ziare care erau citite de o multime de oameni. Acum au ramas putzine ziare care mai au putzini cititori. Televiziunile au fost totul. Sper sa se dezvolte mai mult media pe net pentru a incuraja pluralitatea de opinii si sa iesim din starea asta de semimonopol de comunicare din partea a citorva televiziuni care au devenit simple instrumente de propaganda si nu de informare.

    BRAVO HOTNEWS!
  • -2 (2 voturi)    
    dc (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:18)

    liviu_ [utilizator]

    d c exit polurile au fost fabricate si nu alegerile furate?
    nu avem de unde stii
    pentru ca in general alegerile se fura cu malai, ulei si 1 milion de lei, nu cu magarii care sa poata fi verificate dupa...
    valabil bineinteles pentru ambele partide.

    cel mai grav din toata treaba asta este ca am avut cea mai murdara campanie din ultimii 20 de ani... si oamenilor le-a placut (altfel nu-mi explic prezenta mare la vot)...
    • +1 (1 vot)    
      prezenta la vot (Marţi, 8 decembrie 2009, 10:26)

      xcv [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      prezenta la vot a fost mare tocmai impotriva campaniei de manipulare din presa...

      oamenilor le-a fost teama de un presedinte ca geoana, imprevizibil si manipulat

      geoana a parut sabotat tocmai de cei care pareau ca il sustin... desi probabil a fost doar aroganta si prostie(?)!
  • -1 (1 vot)    
    exit-poll (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:44)

    Connaisseur [anonim]

    Este cat se poate de clar,ca "previziunile exit-poll" lansate ilegal au facut parte din arsenalul d-lui Basescu,pentru mobilizarea propriului electorat si demobilizarea adversarului,scorul avansat fiind de natura a-i fce pe sustinatorii d-lui Geoana sa se creda deja invingatori.Nimeni nu va suferi rigorile legii,pentru ca scopul nobil a fost atins.Mai rasfirati,baieti!
    • 0 (0 voturi)    
      Culmea! Vrei sa spui ca (Marţi, 8 decembrie 2009, 11:59)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Connaisseur

      Antena 3 la ora 16 in ziua alegerilor, in timp ce se prezenta Meteo a dat Geoana 57% si Base 43% ca asa a vrut Base? Mai gandeste. Folosesteti propriul creier nu ce iti spun altii.
  • 0 (0 voturi)    
    "greselile" lui Base (Marţi, 8 decembrie 2009, 12:21)

    Mihai [anonim]

    Rog pe toti cei care comenteaza "greselile" lui Base din campanie... c-a inceput incet... c-a avut stuff-ul "slabutz", etc., etc., sa se mai uite odata la scor si la conditiile in care a fost obtinut: concluzia este ca TB nu a facut absolut nici o greseala... si "greselile" si "slabiciunile" au fost "masurate" si cu siguranta au avut rezultate mai mult + decat - | daca dam "filmu' " inapoi si scoatem orice piesa din "constructia" lui TB atunci am vorbi de "fostul" presedinte.
    Sper ca TB sa-si scrie capitolul de incheiere al acestei "epopei" si sa inceapa o "carte noua"...
  • 0 (0 voturi)    
    bun articol (Marţi, 8 decembrie 2009, 14:59)

    diana [anonim]

    Imi place acest articol! cuprinzator, comprimat si idei pragmatice din partea celor 2 jurnalisti..
  • 0 (0 voturi)    
    am scapat de comuisti!!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:12)

    yara [anonim]

    Stiti care e culmea prostiei, mai nou? Sa te culci presedinte, si sa te trezesti PROSTANAC! Asa si cu Geoana..so loser.Apropo,de ce in Sibiu unde este marele, cica “independentul” Johanis primar, 60 % din voturi sunt contra lui Geoana ? S-au speriat locuitorii Sibiului de asa viitor prim-ministru ? De ce a pierdut Mircea Geoana? Si din cauza vizitei nocturne, si din cauza sfidarii timisorenilor, in general din cauza exceselor care s-au intors impotriva lui, dar, in mod hotarator, in urma confruntarii cu Traian Basescu. Singur in fata adversarului sau, fara fituici si vampirizari de imagine, Mircea Geoana s-a aratat in toata splendoarea mediocritatii sale izbitoare: o personalitate slaba, o inteligenta slaba, un caracter slab, o documentare slaba, o competenta slaba. Iar Traian Basescu l-a izbit direct in mijlocul acestei slabiciuni pe care intai a diagnosticat-o si apoi a dovedit-o punct cu punct.A fost lovitura finala spre care Mircea Geoana s-a indreptat neabatut in toata cariera sa si mai mai ales de-a lungul acestei campanii.De cand e el in politica, Mircea Geoana nu a reusit sa ramana cu tarie fidel unei persoane sau unei idei, chiar daca i-a apartinut. Mereu a fost primul la tradare (va amintiti cum s-a scuturat in 1996 de Ion Iliescu?), primul la dezicere (de reformarea PSD, de cei care l-au facut presedinte al partidului, de impozitul progresiv, de impozitul forfetar, de ideea unicameralismului, de social democratie, de prietenul sau Sorin Ovidiu Vintu etc.), avand consistenta gelatinei si consecventa camelonului.Disponibilitatea aceasta totala de a se adapta instant formei care ii convine l-a transformat intr-un personaj caricatural incapabil sa trezeasca respect, in pofida coalitiei politico-mediatice gigantica din spatele sau. Chiar daca multi romani sunt dezamagiti de Traian Basescu, le este cu neputinta sa voteze un om caruia nu-i respecta nici inteligenta si pe care nu-l percep ca lider. Este posibil ca si social-democratilor sa le fie cu neputinta sa


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version