Reprezentantii PSD la BEJ-uri, sfatuiti de conducerea partidului sa nu semneze procesele verbale cu rezultatele alegerilor

de Alina Neagu HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2009, 8:37 Actualitate | Politic

Social-democratii si liberalii urmeaza sa se intalneasca, luni dimineata, pentru a se pune de acord asupra unei "actiuni politice comune", in urma incidentelor de la alegeri,  semnalate de reprezentantii celor doua formatiuni, anunta Mediafax.  
  • "Am luat legatura cu colegii nostri liberali, care ne-au semnalat de asemenea incidente, astfel incat am hotarat ca, in cursul diminetii - sa vedem, dupa ora 9.00, 9.30 - 10.00 - ne vom intalni cu ei pentru a ne pune de acord putin asupra acestei chestiuni pentru a avea o actiune politica comuna", a afirmat liderul social-democrat.

Viorel Hrebenciuc a mai anuntat ca PSD a decis sa le ceara reprezentantilor formatiunii in Birourile Electorale Judetene sa nu semneze procesele verbale cu rezultatele alegerilor, dupa incidentele semnalate.  


Citeste mai multe despre   



  
7684 vizualizari
  • +15 (19 voturi)    
    Nu va grabiti , ca aveti 5 ani (Luni, 7 decembrie 2009, 8:40)

    Ovidiu [anonim]

    la dispozitie sa tot povestiti si discutati....
    • 0 (0 voturi)    
      5 ani (Luni, 7 decembrie 2009, 21:12)

      alt anonim [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      şi tu între timp ce faci?????
    • 0 (0 voturi)    
      hahah (Luni, 7 decembrie 2009, 23:33)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      sa nu semneze procesele verbale, asa cum nu semna nici Vanghelie tezele la scoala.
  • +19 (25 voturi)    
    guzgane.... (Luni, 7 decembrie 2009, 8:40)

    dorubr54 [utilizator]

    Nu va jucati cu focul. Nu incercati sa va bateti joc de noi, cei care l-am votat pe Basescu.
    Inca odata, atentie mare guzgane...
    • -7 (7 voturi)    
      Si atunci sa ne lasam cei care nu ou votat (Luni, 7 decembrie 2009, 9:44)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui dorubr54

      cu cine vreti voi sa va bateti joc de noi!
      • 0 (0 voturi)    
        daaa (Luni, 7 decembrie 2009, 23:34)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        de voi nu-i nevoie sa-si bata nimeni joc. V-ati batut singuri joc de voi prin optiunea comunista.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate (Luni, 7 decembrie 2009, 12:01)

      LukeTheNuke [anonim] i-a raspuns lui dorubr54

      Ai dreptate Doru,
      Si mai mult as vrea sa fie consecventi mesajului lor din momentele cand credeau ca vor fi castigatori, adica:
      - "avem semnale ca 'ceilalti' vor crea 'probleme' dupa alegeri"
      - "nu a avut decenta sa isi accepte infrangerea"

      Dupa cate vad cereau de la altii ceea ce ei stiau ca vor face.
      Inca o data ma bucur ca am votat pe cine trebuie.
  • +10 (12 voturi)    
    Incidente, ai?! (Luni, 7 decembrie 2009, 8:42)

    Bladdd [anonim]

    Go back to origins you f..ing losers!!!
  • +12 (16 voturi)    
    La jilava?! (Luni, 7 decembrie 2009, 8:42)

    domino63 [anonim]

    Ce ti/e teama ca tu si domnisoara crin o sa fiti... fetite?!
    • 0 (0 voturi)    
      eeeeee (Luni, 7 decembrie 2009, 23:35)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui domino63

      domnisoarei Crin nu-i e frica. Prietenii stiu de ce.
  • +9 (11 voturi)    
    lasa-neeee (Luni, 7 decembrie 2009, 8:42)

    mamalustefancelmare [utilizator]

    lasa-neeee
  • +14 (18 voturi)    
    Sobolanlu este disperat (Luni, 7 decembrie 2009, 8:42)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    si incearca sa (zic asa) post-fraudeze alegerile))))). atzi luat-o peste bot cu ciomagul lui Mos Craciun Hrebe - n-atzi reusit sa spalatzi creierul tuturor cu tembeliziunile. si nu insulta Ardealul, scirba - noi ne-am ales presedintele!
  • +15 (15 voturi)    
    DEMOCRATIA PSD-ului (Luni, 7 decembrie 2009, 8:43)

    cris [anonim]

    Se pare ca iar se PSD-ul vrea sa suspende vointa poporului si democratia. Daca au trasnformat parlamentul (simbolul democratiei) in anexa lor de probaganda prin votarea pe linie de partid de ce s-ar comporta altfel cu procesele verbale.
  • +4 (6 voturi)    
    nums (Luni, 7 decembrie 2009, 8:43)

    dan [anonim]

    La ce poate sa ii stea mintea combinatorului sef? Vezi de catelul de Becalli nea Hrebe. Stange lesa , lasa acum politica ca esti batran iti trebuie si tie niste clipe de relaxare , ai trecut prin multe
  • +8 (10 voturi)    
    o actiune politica comuna (Luni, 7 decembrie 2009, 8:44)

    insomar [anonim]

    puteti face si doua politici comune, poprul nu va vrea.
    • -9 (13 voturi)    
      nu-i chiar asa... (Luni, 7 decembrie 2009, 9:39)

      pcd [anonim] i-a raspuns lui insomar

      cu respect va atrag atentia ca domnul Geoana a fost votat de aproape 51% dintre romanii de aici, din Romania. domnul Basescu este in fata datorita voturilor din diaspora. asa ca mai incet cu poporul nu va vrea.....poporul nu il vrea pe domnul Basescu, nu pe Geoana- asta dupa rezultatul votului. psd a anuntat ca a terminat numaratoarea paralela pentru 80,7% din voturi si scorul este de 50,3% in favoarea lui Geoana. dar informatia asta nu o stiti. sa mai asteptam, intrucat la bec nu au venit toate voturile din Moldova. oricum este o diferenta de 5-6000 de voturi intre cei doi, asa ca ciocu' mic pana la rezultatul final.
      • +8 (10 voturi)    
        acum ??? (Luni, 7 decembrie 2009, 9:47)

        bilutz [utilizator] i-a raspuns lui pcd

        ce zici acum putem vb ? :)))
        dupa numararea voturilor a 95% dintre sectiile de votare basescu are 50.4%.
        daca vrei sa stii rezultatele reale nu te mai uita si tu la antena3 si realitatea ca stim cu totii ca nu sunt de incredere.
      • +6 (8 voturi)    
        asa (Luni, 7 decembrie 2009, 9:49)

        diaspora [anonim] i-a raspuns lui pcd

        Si cei care lucreaza in afara tarii sunt romani, banii trimisi in tara de catre acestia au o mare contributie la bunul mers al economiei romanesti.
      • +2 (4 voturi)    
        asa (Luni, 7 decembrie 2009, 9:49)

        diaspora [anonim] i-a raspuns lui pcd

        Si cei care lucreaza in afara tarii sunt romani, banii trimisi in tara de catre acestia au o mare contributie la bunul mers al economiei romanesti.
      • -1 (1 vot)    
        vrei sa zici 85.000 voturi (Luni, 7 decembrie 2009, 10:05)

        Oxigen [anonim] i-a raspuns lui pcd

        nu ne intoxica - vrei sa zici 85.000 voturi
      • +1 (3 voturi)    
        Atentie, explic: (Luni, 7 decembrie 2009, 10:07)

        Anti coalitie [anonim] i-a raspuns lui pcd

        Nu umblati cu cioara vopsita, mediul rural a fost foarte aproape sa ne intoarca cu 19 ani in urma la DUMINAICA ORBULUI, si asta din cauza dezinformarii mijloacelor de propaganda securisto-comuniste.
        Ia aminte, ca sa ajuns la plafonul maxim de participare{ 11 milioane de alegatori din 18 milioane}, deci COALITIA MONSTRUASA nu mai are legitimitate, dar BASESCU dispune de un capital de LEGITIMITATE din partea diasporei in proportie de 80%, pentru informare diaspora se cifreaza la aproximativ 4 000 000 milioane de de cetateni ce nu se pot exprima, stiti de ce, structurile neocomuniste fac tot posibilul ca acest electorat sa fie tinut la distanta.
        Ne vom organiza si vom forta crearea instrumentelor necesare de implicare cetateneasca.
  • +11 (11 voturi)    
    un sobolan ordinar... (Luni, 7 decembrie 2009, 8:44)

    paul [anonim]

    Bai nea Viorele ///....., nu ti-e rusine?
    Nu vreti sa intelegeti ca nu va mai vrem niciodata in aceasta tara alaturi de noi oamenii cinstiti !
    Sunteti niste lasi.
  • +11 (11 voturi)    
    Draga Hrebe (Luni, 7 decembrie 2009, 8:44)

    Ovidiu [anonim]

    "Cred cu tarie" ca minciuna cu cei 25.000 promisi romanilor care se vor intoarce in Ro v-a ingropat...

    "Cred cu tarie" ca vom vedea cadavrul politic impaiat al lui Crin in vitrina PNL....

    "Cred cu tarie" ca vizita lui Geoana la Vantu si la Timisoara a fost decisiva...

    :)))))))))))))
  • -10 (12 voturi)    
    Ati stat toti la tv (Luni, 7 decembrie 2009, 8:44)

    elena [anonim]

    si pdl-istii si-au facut linistiti aranjamentele. Sper sa va treziti si sa faceti ceva. m-am saturat de Basescu, Eba, Udrea&co.
    • +8 (8 voturi)    
      Ati stat toti la tv (Luni, 7 decembrie 2009, 9:27)

      UN ALEGATOR [anonim] i-a raspuns lui elena

      Sigur ca au stat ! Trebuiau sa savureze spectacolul grotesc si ilegal pe care l-au pregatit la Antena 3 si Realitatea tv ! Daca nu ei, cine sa se uite si sa aplaude in delir, sa topaie de fericire ? Dar.....este o veche vorba romaneasca : DUMNEZEU NU BATE CU PARUl !
      De legile dupa care functioneaza democratia , voi , de la psd ati auzit ?
      Cred ca esti foarte obosita dupa asa o campanie grea si care, in plus s-a si terminat asa cum s-a terminat, asa ca du-te sa faci nani-nani! SOMN USOR !
      • -2 (4 voturi)    
        apreciez grija pe care mi-o porti, (Luni, 7 decembrie 2009, 10:02)

        elena [anonim] i-a raspuns lui UN ALEGATOR

        eu sunt functionar si nu am facut nici un fel de campanie. Da, recunosc ca a fost exagerat "showul" de la cele doua posturi tv. Dar reactia presedintelui nu se inscrie tot in grotesc, cu discursul acela jenant inceput inaintea anuntarii rezultatelor de la exitpolluri? In plus, sunt de acord ca democratia este un concept interpretabil pe psd. dar ce se intampla cu pdl-ul ti se pare in regula? Tu chiar ai trait bine in ultimul timp. Eu si familia mea, nu. Din acest motiv doresc o schimbare, chiar daca aceasta schimbare este Mircea Geoana.
        • +3 (3 voturi)    
          Nu da vina pe Basescu.... (Luni, 7 decembrie 2009, 10:38)

          iancu [anonim] i-a raspuns lui elena

          Daca nu ai dus-o bine, de ce nu ai cautat sa faci altceva? Nu vreau sa te judec, insa, faza cu concediatul functionarilor o impune FMI, Geoana doar nu vrea sa recunoasca ca nu are nici o putere in privinta asta!!! Daca crezi ca o sa o duci mai bine cu Geoana, iti faci iluzii. Tot timpul se poate si mai rau...si istoria ne-a dovedit-o!!
    • 0 (0 voturi)    
      asa e (Luni, 7 decembrie 2009, 23:39)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui elena

      dar nu la TV-ul la care ai stat tu. N-am mai deschis Realitatea si Antenele de 2 ani. Nu vreau sa ma informeze un rahat de turnator si un puscarias de drept comun.
  • +5 (5 voturi)    
    unde (Luni, 7 decembrie 2009, 8:45)

    Azi [anonim]

    erau neregulile astea ieri? :-)
  • +10 (10 voturi)    
    hrebe (Luni, 7 decembrie 2009, 8:45)

    adi [anonim]

    ieri seara conduceau cu cel putin 200.000 de voturi,nu era nici o problema- se vizitau reciproc,se pupau,iar acum de dimineata hopa-incidente de vot?nu semneaza procesele verbale judetene acolo unde a castigat basescu. de ce? Oare nu ca sa poata sa spuna "conform celor 27 de judete centralizate de noi a castigat Geoana,in celalalte s-a furat"
    nu tine,ar fi trebuit sa zica ceva de ieri seara.
  • +9 (9 voturi)    
    tot cucu isi canta numele (Luni, 7 decembrie 2009, 8:46)

    Lucian [anonim]

    A ajuns hotul sa strige HOTUUU!!!?
    Defapt e o vorba care suna ceva asemanator... "numai cucu isi canta numele"
  • +4 (4 voturi)    
    actiunea ar fi sa .... (Luni, 7 decembrie 2009, 8:47)

    dan [anonim]

    bantuiasca alta tara comunistii astia
  • +5 (5 voturi)    
    Draga Hrebe' (Luni, 7 decembrie 2009, 9:18)

    Ionel [anonim]

    Gata tataie Hrebe', s-a terminat. Du-te si te culca linistit. Cu siguranta , cineva iti va veghea somnul.
  • +9 (9 voturi)    
    rozaliule (Luni, 7 decembrie 2009, 9:23)

    meigloo [anonim]

    ce zicea aseara gioana de a accepta infrangerea? ilici parca si el mesteca ceva legat de "nu stie sa piarda.."(base) cum ramane cu asta? sunteti uluiti de rezultat..nu ati crezut ca masinaria psd perfectionata , 8 partide, 2 mari trusturi de presa plus televiziunea nationala(noi de ce mai platim abonament? ) pot da gres ..ati crezut ca e gata totul. SIC SIC! :)))
    eu zic sa bagati o vodka pentru incalzire...se anunta cateva lupte incinse pe la voi prin partdide!
  • +9 (9 voturi)    
    Tot la hot... (Luni, 7 decembrie 2009, 9:25)

    Calin [anonim]

    ...ii este frica de furat! Acum brusc sunt "incidente" (care nu sunt in favoarea PSD). "Scaparea" Antenei 3 cu exit-poll-urile a fost trecuta cu vederea. Mai lipseste sa conteste votul la Curtea Constitutionala...asta ii tot ce mai lipseste, sa zica ca voturile (pentru Basescu) sunt neconstitutionale :)
  • -5 (5 voturi)    
    despre Basescu (Luni, 7 decembrie 2009, 9:28)

    Portocala stricata [anonim]

    Dragi "portocalii" . de ce nu ati urlat si cand s-a aliat PD-L cu PSD ? Aud ?
    • 0 (0 voturi)    
      te faci frate cu dracu' (Luni, 7 decembrie 2009, 10:09)

      Oxigen [anonim] i-a raspuns lui Portocala stricata

      Stii vorba aia - te faci frate cu dracu' pana treci puntea? Pai dupa ce PNL i-a tras-o PDL-ului ce vroiai sa faca? Guvern PSD-PNL sub presedinte PDL??? Ca PNL-ul s-a aliat cu PSD-ul NUMAI dupa ce Patriciu a intrat in afaceri cu rusii....
    • 0 (0 voturi)    
      deoarece (Luni, 7 decembrie 2009, 23:41)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Portocala stricata

      la volan era Basescu si stia sa-i tina cu botnita pusa, de aia.
  • +2 (4 voturi)    
    Sigur.... (Luni, 7 decembrie 2009, 9:30)

    Costel [anonim]

    O sa aveti timp de acuma de mult,mult timp de discutii; dar un lucru este cert: Basescu presedinte!!!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Inutil (Luni, 7 decembrie 2009, 9:30)

    Aga [anonim]

    PSD pentru mine nu exista dar rusine partid "liberal".
  • +7 (7 voturi)    
    Nu va jucati cu dreptatea (Luni, 7 decembrie 2009, 9:35)

    Jaguar [anonim]

    Aseara geoana si crin se pupau ca doi pusti bucurosi ca a venit si la ei mosul...Aseara erau invingatori. Aseara se faceau deja planuri...Dupa numaratoarea paralela si dupa primele rezultate partiale ale BEC, hopa! nu mai e asha, adica sunt probleme cu geoana si e necesar sa contestam de fapt rezultatul. Adica sa furati inca o data vointa romanilor care, cu o diferenta mica au dat totusi presedintele. Pe Traian Basescu. Nu instig, nu dau idei. 22 decembrie e aproape, iar tara e impartita la jumatate...Cum va mai permiteti tovarasilor?
  • +3 (3 voturi)    
    VIN VOTURILE STRAINATATII (Luni, 7 decembrie 2009, 9:39)

    Caloianu [anonim]

    VOTURILE STRAINATATII vor fi asa de masive in favoarea lui Basescu incat vor depasi numarul de voturi din centrele de vot contestate. S-au prezentat multi si au votat peste 80% cu TB. I-a scos din casa perspectiva ca in lipsa lor PSD-ul sa se instaleze iar in tara.
  • +4 (4 voturi)    
    ha,ha,ha (Luni, 7 decembrie 2009, 9:41)

    agora [anonim]

    HA,HA,HA ...
    aseara Parvulescu spunea ca nu au existat fraude ....iar acum ... Ce ti-e si cu vrabiutele care ies pe gura unora .Cat priveste pe Johannis ....sibienii ar trebui sa se fi simtit tradati .... Le recomand sa reciteasca si Parvulescu si cei ca el ,pe Eminescu "quintesenta de mizerii de la crestet pana-n talpa"
    • +4 (4 voturi)    
      De ce? (Luni, 7 decembrie 2009, 9:53)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui agora

      Johannis a avut o atitudine decenta pe durata campaniei. A fost plecat din tara o saptamana iar cand a venit nu l-a criticat direct pe basescu si a fost destul de decent in declaratii. Nici nu s-a dus in campanie in teritoriu cu Geoana cum a facut Crin.
      • +1 (1 vot)    
        Johannis (Luni, 7 decembrie 2009, 10:08)

        gamma [anonim] i-a raspuns lui Sorin

        A fost cel mai de treaba personaj din coalitia Anti . Personal nu mi-ar displace sa-l vad ministru in noul guvern , undeva intr-un post unde ar fi competent .
      • +1 (1 vot)    
        adica Johannis a fost las! (Luni, 7 decembrie 2009, 10:11)

        Oxigen [anonim] i-a raspuns lui Sorin

        Te propune partidul prim-ministru si tu pleci din tara ????? Dovada de barbatie, nu-i asa?
    • 0 (0 voturi)    
      Sibienii nu l-au bagat in seama pe Iohannis (Luni, 7 decembrie 2009, 10:25)

      jaguar [anonim] i-a raspuns lui agora

      Scriati ca sibienii ar trebui sa se simta tradati. de ce? la sibiu Basescu a fost votat masiv. un procent peste 60 si ceva la suta, ceea ce l-a determinat chiar pe basescu sa le multumeasca sibienilor. deci e un vot de blam fatza de iohannis in egala masura.
  • +4 (4 voturi)    
    Hmm (Luni, 7 decembrie 2009, 9:46)

    ion [anonim]

    Mi se pare foarte ingrijoratoare aceasta declaratie. O sa fie foarte grav si cu efecte de neimaginat, daca o sa iasa Basescu in mod oficial si PSD o sa faca ceva marlanie ca sa nu ajunga presedinte. Pana la urma cand se trage linie asta a fsot votul poporului.
  • -5 (7 voturi)    
    'tarded (Luni, 7 decembrie 2009, 9:50)

    unu [anonim]

    cati retarzi pro-base .. incredibil! va doresc sa crapati de foame sub obladuirea pre-iubitului conducator :)
    • +2 (2 voturi)    
      Criza economica (Luni, 7 decembrie 2009, 10:12)

      Oxigen [anonim] i-a raspuns lui unu

      La noi s-a dus somajul de la 5% la 10% si ne plangem ca e greu, dar in Anglia de la 8% a ajuns somajul peste 20% !!! Credeti ca e vina presedintelui??? Credeti ca guvernul se poate opune crizei globale???
    • 0 (0 voturi)    
      haha (Luni, 7 decembrie 2009, 23:43)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui unu

      iti dai seama cati retarzi sunt ca tine?
  • +6 (6 voturi)    
    de ce sa nu semneze? (Luni, 7 decembrie 2009, 9:53)

    jaguar [anonim]

    De ce sa nu semneze reprezentantii psd si pnl procesele verbale la birourile electorale judetene (BEJ)? nu uitati ca de fapt, in fiecare sectie de votare au fost numarate voturile de membrii comisiei din care au facut parte si reprezentati psd si pnl...care au semnat acolo procesul verbal, dupa ce au vazut cu ochii lor rezultatul alegerilor din sectia respectiva. Brusc, cei din sectii nu au numarat bine iar reprezentantii in BEJ-uri sa nu semneze? Cat credeti ca puteti sa va jucati cu democratia, cu institutiile statului, sa inventati reguli dupa bunul plac domnilor psdisti?
  • +3 (3 voturi)    
    Incidente ?!? (Luni, 7 decembrie 2009, 9:58)

    droid04 [anonim]

    Pai are perfecta dreptate dl. Hrebenciuc. Au fost incidente, au fost si fraude si s-au furat si votur. Aici nu putem sa contestam nimic. A uitat sa zica ca PSD-ul impreuna cu Antena 3 si cu primarii PSD si PNL au fost sursa majoritatii fraudelor.
    Cred ca a uitat ce ordine a dat in teritoriu...
  • +2 (4 voturi)    
    mogulilor.... (Luni, 7 decembrie 2009, 9:58)

    sergiu [anonim]

    de ce nu acceptati ca suntem mai multi si mai puternici decat voi???bravo romane,ai aratat ca te-ai desteptat!!!!
  • 0 (4 voturi)    
    ignoranta (Luni, 7 decembrie 2009, 10:01)

    moshu [anonim]

    cata ignoranta e in tara asta... auzi ca pana la urma a fost votul poporului! voi pe ce lume traiti? chiar nu stiti ca toti fura voturi? psd, pdl, pnl TOTI! voi chiar credeti ca o sa traiti mai bine daca castiga unul sau celalalt? nu o sa traiti mai bine decat sunteti membri de partid sau rude oameni aflati la putere. PSD-ul ne-a omorat in trecut - a adus mafia in toate structurile! PDL-ul in schimb a crescut spectaculos in 5 ani si controleaza totul! chiar nu vedeti aceste lucruri! nu vedeti ca ati ajuns sa va bucurati ca a iesit presedinte unul care ne-a prostit acum 5 ani ca o sa traim bine?!? voi traiti mai bine? ce e mai bine? psd sau pdl? videanu sau hrebenciuc? udrea sau vanghelie! RASPUNSUL ESTE CA ORICUM E RAU DE NOI! SI MAI RAU E CA NICI NU NE DAM SEAMA! intr-adevar nu cred ca o sa rasara soarele si pe strada noastra vreodata!
    • 0 (0 voturi)    
      stii? (Luni, 7 decembrie 2009, 23:46)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui moshu

      stii ce inseamna o balanta? Pui pe un taler ceva si pe celalalt altceva si vezi unde se inclina. Nu exista solutii miraculoase si nici perfectiune. Si nu cred ca vrei sa sugerezi ca turma lui Geoana cu Becali, Vadim, Vanghelie, Vantu si alti scelerati trag mai bine in balanta.
  • +3 (3 voturi)    
    Hrebe, Hrebe (Luni, 7 decembrie 2009, 10:06)

    reader_x [anonim]

    Aseara spunea ca PSD & Co. au castigat alegerile si ca se asteapta din partea PD-L la contestatii - invita lumea sa-si accepte infrangerea.. acum incep sa tipe ca s-au fraudat alegerile :)) tare de tot
  • +2 (2 voturi)    
    PNL si PSD se scufunda impreuna (Luni, 7 decembrie 2009, 10:06)

    Paul [anonim]

    E amuzant ca in aceasta dimineata "nu l-a sunat nimeni" pe Klaus Yohannis.
  • +2 (2 voturi)    
    Cum zicea papasa Iliescu? (Luni, 7 decembrie 2009, 10:09)

    Gimmy [anonim]

    Nu stiti sa pierdeti.. dar veti invata!
  • +2 (2 voturi)    
    oare de ce au plecat romanii (Luni, 7 decembrie 2009, 10:13)

    visio [anonim]

    in strainatate? de scarba PSD-ului si a acolitilor lui; de scarba unor jeguri de oameni pusi pe furat nicidecum pe munca cinstita; votul diasporei este clar, si exprima realitatea pe care cei din tara o "uita" sau se prefac ca nu o vad...nu le convine ca pierd? s-au terminat prostii care il mai credeau pe iliescu & co; sa stea in opozitie mpreuna cu florarul de crin antonesc, cel care si-a neglijat prima sotie; in loc sa o interneze intr-un loc specializat a lasat-o singura..putea sa renunte la politica si sa se dedice ingrijirii sotiei dar el a preferat altceva si acum vine sa ne tina lectii de politica si economie...mai lasat-ne ca ne-am saturat de voi si de hotia voastra
  • 0 (2 voturi)    
    Sa traiti bine ! (Luni, 7 decembrie 2009, 10:19)

    Andrei T [anonim]

    Singur impotriva tuturor ! Rusine sa-ti fie Antonescu !
    Ai tradat si ultimele valori ale liberalismului...
    Ai inselat tinerii acestei tari! Vei condamna PNL la obscuritate...
  • +1 (1 vot)    
    parerea mea (Luni, 7 decembrie 2009, 10:22)

    eu [anonim]

    pentru mine votul de acuma a fost chiar mai greu decat cel pentru iliescu atunci cand a mers cu vadim in turul 2. plin de incertitudini. de cateva zile, desi nu sunt cel mai credincios om de pe planeta dimpotriva - nu am putut decat sa ma rog sa-mi dea domnul gandu` al bun pentru tara asta nenorocita si amarata. ce nu suport este ca daca base` contesta alegerile se spunea ca se destabilizeaza, asa e frauda. cred ca toata lumea trebuie sa accepte ca asta e rezultatul. si daca era invers mi se parea la fel normal sa accepti si sa mergi mai departe. dar atata ura cata am vazut in dimineata asta pe antena 3 m-a pus pe ganduri. dincolo de frustrarea ca ai pierdut, de soc, trebuie sa ai demnitate... psd+pnl se pare ca nu stiu sa piarda cu gratie. sper ca om cu structura pnl-ista ca acest partid sa demonstreze ca nu s-a prostituat cu totul. domnilor luptati-va sa-mi castigati votul urmator ca pe asta l-ati ierdut.
  • +1 (1 vot)    
    Moartea initiativei private si a clasei medii (Luni, 7 decembrie 2009, 10:28)

    Barbu [anonim]

    Asa se traduce rezultatul acestui scrutin, impozitul forfetar este doar una dintre multele surprize pe care PDL le are pregatite pentru a-i stopa pe tinerii intreprinzatori. Victiorie, fratilor, am infrant!
    Sus Base, jos capitalismul!
    • 0 (0 voturi)    
      haha, ai sarit gardul? (Luni, 7 decembrie 2009, 23:49)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Barbu

      pai si credeai ca ciuma rosie te va ajuta sa-ti faci firma? Poate doar daca le dai 50%
  • 0 (0 voturi)    
    Penibili!!! (Luni, 7 decembrie 2009, 10:32)

    Ronin [utilizator]

    Astia pur si simplu nu vor sa recunoasca infrangerea! Tipic bolsevic......
  • 0 (0 voturi)    
    incidente,evenimente,etc., (Luni, 7 decembrie 2009, 10:33)

    nahir [utilizator]

    care sa afecteze procesul electoral si rezultatul votului, nu este suficient sa fie afirmate de oricare parte implicata, d-le hrebenciuc!
    ele trebuie probate si pt. asta sunt oameni abilitati si platiti de stat sa o faca.
    iar faceti afirmatii gratuite si care, cine stie, nu vor putea fi probate, identice cu cele ale d-lui nica???
    va pregatiti sa continuati haosul la care si dvs. ca partid aveti o contributie in egala masura cu a adversarilor politici ?
  • 0 (0 voturi)    
    unde e frauda (Luni, 7 decembrie 2009, 10:36)

    trevize [anonim]

    MAI tocmai a anuntat ca judetele cu cele mai multe infractiuni legate de procesul electoral sunt: Dambovita, Teleorma, Galati. Oare ce ne poate spune chestia asta?
  • 0 (0 voturi)    
    Ultima zvarcolire (Luni, 7 decembrie 2009, 11:14)

    CETATEAN ANONIM [anonim]

    a celor care nu vor sa piarda ce au furat timp de 20 de ani.Nu va este rusine ca ati adus Romania la coada Europei prin mizeria care ati lasat sa se vada la Antene?Santeti ca o femeie proasta si rea de gura care nu" tace" nici dupa ce barbatul ne mai suportand-o o arunca in fintana si ea ridica miinile de-asupra apei si-i arata ca este paduchiosAsa si voi nici dupa ce rezultatele arata ca DOMNUL BASESCU a castigat tot va dati cu fundul de pamint si tipati ca-s nereguli.JENANT .Apropos de "DOMNUL BASESCU"eu in locul dansului l-asi fi intrebat pe Geoana daca el a citit "Codul bunelor maniere "ca dupa cum se vede nu prea a avut timp ca era ocupat cu campania murdara dusa cam 4 ani.
  • +1 (1 vot)    
    Este inadmisibil (Luni, 7 decembrie 2009, 13:48)

    Aurelian [anonim]

    Identic ca in 2004.Acelasi stil .Pdl-ul a fraudat din nou alegerile.
    Biroul Electoral Central trebuie sa renumere voturile.
    Basescu ne-a furat inca o data
  • 0 (0 voturi)    
    alegeri (Luni, 7 decembrie 2009, 15:26)

    Marius [anonim]

    M-am culcat trist ....si m-am sculat vesel ha ha ha
  • 0 (0 voturi)    
    1,4% voturi anulate (Luni, 7 decembrie 2009, 15:39)

    un cetatean [anonim]

    Vi se pare corect ca sa se anuleze 130.000 (1,4%) de voturi?
    Cei 130.000 de votanti nu au vazut bine?
    Semnalul domnului presedinte a fost clar cand a vorbit inainte de alegeri chiar si semnalul cu intreruperea curentului la sediu ca doar nu era idiot sa sune la anumiti prefecti stiind ca ii sunt ascultate telefoanele.
    • 0 (0 voturi)    
      anulate (Luni, 7 decembrie 2009, 23:50)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui un cetatean

      sunt foarte multi care i-au stampilat pe amandoi, ca sa anuleze votul.
  • 0 (0 voturi)    
    Turul 2 (Luni, 7 decembrie 2009, 17:37)

    Romanasul [anonim]

    Sobolanii rosii (in viziunea lor pacifisti istorici) au fost ciuruiti. Democratia a triumfat in Romania. Bravo bravi cetateni.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version