Ion Caramitru demisioneaza din conducerea PNTCD: Sefii PSD, fosti nomenclaturisti sau copiii lor, sunt tarati de originea comunista. Nu cred in moartea comunismului prin comunisti

de Robert Mihailescu     HotNews.ro
Joi, 3 decembrie 2009, 12:44 Actualitate | Politic

Ion Caramitru: Un gest sinucigas
Foto: Agerpres
Ion Caramitru a anuntat ca a demisionat din conducerea PNTCD, in semn de protest fata de protocolul semnat cu PSD pentru sustinerea lui Mircea Geoana la presedintie. "Nu cred ca PNTCD poate sa faca un gest sinucigas de a-si distruge identitatea si rostul lui istoric. PNTCD nu poate fi asociat cu alianta contra naturii care este PSD", a declarat el, la Realitatea FM.

Caramitru a precizat ca nu a stiut de acest protocol si nu crede in promisiunile celor care conduc PSD: "Nu cred in promisiunile, in actele si in originea acestor oameni care conduc astazi PSD. Ei sunt tarati de originea lor comunista si nu cred in moartea comunismului prin comunisti".

"Cei care conduc PSD sunt fosti nomenclaturisti sau copii ai nomenclaturistilor, ai securistilor sau ai tututror celor care au facut raul cel mare in Romania si acum se pregatesc sa inghita PNTCD. Eu cu asta nu sunt de acord", a spus marele actor.

El a subliniat ca PNT a reusit sa supravietuiasca 60 de ani in ilegalitate dar, dupa moartea lui Corneliu Coposu, "a inceput degradarea principiilor de baza" ale partidului.

"Dupa moartea lui Corneliu Coposu s-a ajuns la aceasta formula groteasca, aiuritor de parsiva de a se varsa in oala cea mare a fostilor comunisti", a adaugat Ion Caramitru.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

Comuna care sta si se uita la 1 milion de euro, asteptandu-i pe chinezi. Ce s-a ales de liceul tehnologic, abandonat de 3 ani

O investitie de un milion de euro zace fara folos intr-o comuna din Dambovita. Cu bani europeni, dar si de la Ministerul Educatiei, autoritatile au ridicat un liceu tehnologic care ar fi trebuit sa formeze specialisti pentru o fabrica de electronice.








12490 vizualizari
  • +74 (82 voturi)    
    Toata stima, Maestre ! (Joi, 3 decembrie 2009, 12:48)

    Alegator [anonim]

    p.s. ce enorma diferentza intre el si fomistul de Mircea Diaconu...
    • -52 (58 voturi)    
      ne ţinem de nas şi votăm Geoană (Joi, 3 decembrie 2009, 13:06)

      leon [anonim] i-a raspuns lui Alegator

      Domnul Caramitru nu vine şi cu ceva constructiv în loc. E uşor de criticat...
      Poate ar trebui să ne spună direct că îl susţine pe Băsescu.

      @alegator Nu ştiu cum puteţi spune că Diaconu e fomist. Un pic de respect pentru acest om n-ar strica.
      • +24 (26 voturi)    
        Comentariu... (Joi, 3 decembrie 2009, 13:53)

        Darian [anonim] i-a raspuns lui leon

        Daca pute Geoana, a comunism sau altceva, nu-l vota!
      • +24 (26 voturi)    
        te tii de nas si (Joi, 3 decembrie 2009, 14:03)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui leon

        sari de pe intercontinental. tinandu-te CU O MANA de nas si fara parasuta.

        Cu cealalta mana poti sa te tii de un alegator cu care impartasesti aceeasi orientare.

        dupa aia mergi si votezi geoana. :)
      • +22 (22 voturi)    
        Constructiv e Iohannis? (Joi, 3 decembrie 2009, 14:07)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui leon

        Alianta in jurul lui Iohannis 6 case e constructiva? Probabil ca da. Dar nu pentru romani.
        • +1 (1 vot)    
          Ceva e putred (Vineri, 4 decembrie 2009, 9:38)

          mistydo [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          E secret sa stim ce a facut concret acest domn primar? Ce echipa are, vine cu ea la Bucuresti? (am mai vazut oameni competenti de la Cluj - ii place modelul lui Antonescu?)
          Se compara un judet de marime medie cu problemele guvernului Romaniei?
          Nu era mai bun primarul de la Timisoara?
      • +10 (10 voturi)    
        TU NU ESTI ALEGATOR! (Joi, 3 decembrie 2009, 14:49)

        gabriel anastasescu [anonim] i-a raspuns lui leon

        ci un umil si inobitocit tradator!!
      • 0 (0 voturi)    
        Vot natutal (Joi, 3 decembrie 2009, 18:16)

        ozi [anonim] i-a raspuns lui leon

        Daca n-ai principii, daca nu ai nimic sfant, nu trebuie sa te tii de nas, vei reusi sa votezi natural.
        Daca si tu mirosi ciudat, nu te mai prinzi de duhorile din jur.
        Problema este a ta, cu tine. Cel mai greu e sa raspunzi in fata ta, ceilalti n-au habar de ceea ce faci tu in intimitate, insa tu stii. Ghinion. Nu e nici rau nici bine, esti chiar tu.
      • 0 (0 voturi)    
        Asa e... (Joi, 3 decembrie 2009, 22:54)

        dami365 [utilizator] i-a raspuns lui leon

        Cum si tie nu ti-ar strica putina minte sa intelegi care e chestiunea. Tampedo!!!
    • +42 (46 voturi)    
      doi actori ... cu principii morale antagonice (Joi, 3 decembrie 2009, 13:09)

      GoPo [anonim] i-a raspuns lui Alegator

      Ai dreptate. Doi actori adevarati....dar cu principii total diferite, chiar si MORALITATE ii desparte pe acesti oameni!
    • +17 (17 voturi)    
      saracu coposu (Joi, 3 decembrie 2009, 13:55)

      grig [anonim] i-a raspuns lui Alegator

      oare el ce-ar fi zis? ceea ce s-a intamplat la timisoara a fost o bataie de joc pe seama celor care au murit la revolutie!!
      • -9 (9 voturi)    
        Daca nu esti orbit de prejudecati (Joi, 3 decembrie 2009, 14:22)

        C [anonim] i-a raspuns lui grig

        E greu de banuit ce-ar fi spus Coposu.
        Cei care si-l mai amintesc bine ca om politic, respectiv cei care-au mai citit cate ceva despre mentorul sau, Maniu, stiu si ca dl. Coposu era ferm in materie de principii, dar nu neaparat rigid. Si ca nu excludea neaparat compromisul. PNTCD-ul a introdus niste puncte interesante in acest protocol de colaborare, sau cum sa-i zicem.
        Nu sunt deloc convins ca, strict la nivelul PNTCD, sansele de supravietuire ca partid sunt mai bune sub pulpana PD-L, varianta aleasa de Milut.
        Poate ca, din nou, strict la nivelul acestui partid, au facut bine... hedging their bets.
        • +8 (8 voturi)    
          coposu (Joi, 3 decembrie 2009, 14:45)

          alpha [utilizator] i-a raspuns lui C

          Coposu nu negocia cu principiile.iar anticomunismul era principiul nr 1.Din aceasta cauza cat a trait el pntcd nu a fost la guvernare,El nu accepta compromisuri cu criminalii.
          • +5 (5 voturi)    
            Bravo Maestre! (Joi, 3 decembrie 2009, 16:44)

            Ghe [anonim] i-a raspuns lui alpha

            Perfect de acord! Coposu' se pare ca a fost cel mai bun mentor pe care-l puteam avea... Nu a facut compromisuri ca d'alde Ratiu, era integru, avea coloana vertebrala, era citit, cult, impunea respect, era un politician adevarat, asa cum ar trebui sa fie. Imi pare extrem de rau ca nu a ajuns in postura de a putea guverna, dar nu alaturi de clica astora de comunisti. Si imi mai pare rau ca nu exista nimeni care sa-i poate urma, toti politicienii de acum sunt o apa s'un pamant...
            Iar pt. dl. Caramitru numai respect! Ce altenativa ofera? pai ce sa ofere? Ca vad ca e singurul care face un astfel de gest din zeci de mii de politicieni corupti... Chiar asta mi-a luminat ziua, sa stiu ca mai exista cineva care-si respecta principiile. Bravo!
            • 0 (0 voturi)    
              Coposu a imbacsit PNTCD cu comunisti (Duminică, 11 iulie 2010, 1:45)

              Aurel Teodorescu [anonim] i-a raspuns lui Ghe

              Coposu a facut o infuzie masiva de comunisti sau odrasle de -ale lor in conducerea PNTCD, atat la nivel national cat si local. In felul acesta a asigurat decaderea partidului si astazi se culeg fructele otravite ale acestei tradari. Cine lauda pe Coposu o face ori pentru diversiune ori din prostie, din ignorana.

              A.T.
    • +15 (15 voturi)    
      ... (Joi, 3 decembrie 2009, 14:12)

      ana [anonim] i-a raspuns lui Alegator

      Ia sa auzim, si pe cei 2 tot PDL-ul i-a pus sa demisioneze? Sa va fie rusine, Dle Ciuhandu, v-ati apucat sa faceti de capul dvs intalniri de prost gust, fara sa va intereseze de cei a caror primar sunteti. Ca sa nu mai spunem ca ati bagat PSD si PNTCD in aceeasi oala fara sa va treaca prin cap macar ca nu toti sunt atat de corupti incat sa faca orice pentru "ciolanul" ala...
  • +56 (58 voturi)    
    Nici noi (Joi, 3 decembrie 2009, 12:48)

    Dan.m [utilizator]

    Foarte bine Caramitrule!!! Felicitari pentru integritate si pentru alegerea cea mai potrivita ca... o sa te trezesti si tu ca esti bagat in aceeasi oala cu , comunistii daca iese Prostanacu pe 6.
    • +2 (2 voturi)    
      in sfirsit!!! (Vineri, 4 decembrie 2009, 8:59)

      ecaterina [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Am fost revoltata de decizia taranistilor , la liberalii de azi nu te mira nimic , insa dl Caramitru a spalat obrazul pntcd . Multumesc dl Caramitru si chiar sint mindra acum ca sint roman .
  • +63 (63 voturi)    
    bravo (Joi, 3 decembrie 2009, 12:49)

    roxana [anonim]

    in sfarsit au inceput sa se trezeasca intelectualii din somn!!!Dle caramitru felicitari si iesiti si pe posturile mogulilor sa spuneti asta!
  • +61 (61 voturi)    
    jos palaria D-le Caramitru! (Joi, 3 decembrie 2009, 12:50)

    mircea [anonim]

    Felicitari pentru pozitia d-voastra, faceti cinste lui Coposu, spre deosebire de altii tristi...
  • +58 (58 voturi)    
    demisie (Joi, 3 decembrie 2009, 12:51)

    michaela [anonim]

    Cinste tie Ion Caramitru ! Pacat de suferinta indurata de Corneliu Coposu si alti taranisti de frunte.
  • +35 (35 voturi)    
    da! (Joi, 3 decembrie 2009, 12:53)

    Alina S [anonim]

    In sfarsit, unul normal la cap! Bravo, Caramitru!
    Oameni buni, pana si dizidenta are forme romanesti: Dinescu si Cornea. Cica acesti opozanti ai regimului comunist fac acum declaratii de sustinere a monstruoasei coalitii. Si daca la Cornea se explica prin alterarea biologica (a creierului, desigur), Dinescu nu are nicio scuza. Poetul, marele dizident aliat actualmente cu Iliescu, a facut totul in tara asta, dar tot. Fara el, nu ar fi existat Romania, nu-i asa? Auzi bre, du-te in Bulgaria unde te-a trimis primarul Craiovei (n.b. NU BASESCU) si sa-ti intre bine in cap ideea ca nimeni nu-i de neinlocuit in general si ca TU ai dezamagit cumplit.
    • +16 (16 voturi)    
      Dinescu si umbrele (Joi, 3 decembrie 2009, 13:37)

      MB [anonim] i-a raspuns lui Alina S

      Alina, mai citeste despre dizidentii romani, si ai sa intelegi de unde logoreea si aparenta bulversare ideologica a "tartorului" de la CNSAS

      In ceea ce o priveste pe Doina Cornea - sunt multe lucruri necunoscute si mai ales rastalmacite acum. Mai tirziu vom intelege, desi, intr-adevar e trista intimplarea.

      Caramitru a avut intr-adevar o rabufnire de curaj - si nu ar fi de mirat sa ne trezim in urmatoarele zile cu murdare "zvonuri", "stiri" despre vreo colaborare cu Securitatea... venite pe canalele fostilor "aliati".
    • +2 (4 voturi)    
      eu nu-l pot uita (Joi, 3 decembrie 2009, 15:46)

      io [anonim] i-a raspuns lui Alina S

      cum zicea el la Revolutie catre Caramitru "fa-te ca muncesti!", marele dizident. De 20 de ani se face ca munceste si daca i-a mai scazut din nas, toti is rai. Ma lesi!
  • +34 (34 voturi)    
    Felicitari! (Joi, 3 decembrie 2009, 12:53)

    Iulia [anonim]

    Domnule Caramitru, gestul d-voastra ,e speranta noastra, a romanilor, ca nu este totul pierdut. Va admir si va multumesc!
  • +29 (29 voturi)    
    Cinste tie! (Joi, 3 decembrie 2009, 12:54)

    Vali [anonim]

    Felicitari, Ion Caramitru, pentru pricipiile pe care le ai si de la care nu abdici.
    Si daca oameni ca tine pleaca, ce mai ramane din PNTCD? Ce alternativa mai avem la PSD(+PC+PNL+UDMR+PRM+...)?
    • -6 (10 voturi)    
      nu va grabiti sa aruncati cu noroi in pnl (Joi, 3 decembrie 2009, 13:35)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Vali

      ca altfel adio majoritate! nu acum... la anul; si ce repede vor fi uitate toate magariile.... oricum PNL se indreapta cu pasi repezi spre soarte PC ului, doar ca va fi inglobat probabil in PD(-l)
      • +6 (6 voturi)    
        poate ca daca... (Joi, 3 decembrie 2009, 14:49)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui cristi

        PNL este ceea ce va fii : pozitia capra! Depinde de PNL sa se reformeze si sa iasa din aceasta dilema! Si nu reforma cu Norica, Bogdan, Orban, etc... Si nici Crinel, ca noua nu ne-a placut "revolutia bunului simt"
        • -2 (2 voturi)    
          bineinteles ca nu v-a placut (Joi, 3 decembrie 2009, 15:30)

          scoica [anonim] i-a raspuns lui dodu

          v-ati simtit cu musca pe caciula.
  • +29 (29 voturi)    
    Toata stima! (Joi, 3 decembrie 2009, 12:56)

    Cristi [anonim]

    Poate ca gestul dumneavoastra de onoare va fi receptat asa cum trebuie de catre toti taranistii veritabili. Ion Diaconescu, din pacate, nu este unul dintre acestia. Felicitari d-le Caramitru! Poate va ganditi la un nou partid de dreapta in Romania. Pentru ca este mare nevoie de unul veritabil. Nu de niste butaforii asa cum au ajuns PNL si PNTCD.
  • +25 (25 voturi)    
    Jos palaria dl Caramitru!! (Joi, 3 decembrie 2009, 12:57)

    clarinita [utilizator]

    Mai exista si politicieni cu coloana vertebrala!! Pacat ca sunt mai multi cei care paraziteaza orice mediu in care le se ofera confortul prielnic de a se dezvolta!
  • -21 (23 voturi)    
    o mica completare (Joi, 3 decembrie 2009, 12:57)

    Mario [anonim]

    Cu mare dezamagire.. citesc de mult timp presa pe hotnews.ro dar spre dezamagirea mea vad ca si voi ziaristii de aici aveti o singura tinta , luptati contra lui Geoana si il scoateti in slavi pe Basescu, probabil seful vostru e pdl-ist.. nu ca as tine cu psd sau pdl dar prin ceea ce faceti voi se vede lipsa de independenta in ceea ce priveste libera exprimare a presei.. si imi pare rau ca si voi sunteti asa.. probabil ma voi orienta psre alt site de stiri on`line.. ma`ti dezamagit.. dar sa stiti ca pe cei mai vulnarabili ii convingeti prin ceea ce faceti.. in fine sper sa iasa presedintel cel pus de Dumnezeu.. ca ori de va iesi geoana sau basescu tot prost va fi.. asa c mai bine emigrez din tara asta unde oamenii nu au verticalitate si nu stiu sa fie patrioti ci suntem stapaniti de coruptie si prostie
    • +25 (25 voturi)    
      da? (Joi, 3 decembrie 2009, 13:22)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Mario

      nu am vazut nicio remarca despre Basescu in acest articol, nicio remarca despre Geoana...

      Tragi concluzii pripite, mai mult... eu demult vad ca hAntenele si iRealitatea lupta murdar/ marsav impotriva lui Base, si il ridica in slavi pe Geoana.
    • +8 (10 voturi)    
      Nu chiar.. (Joi, 3 decembrie 2009, 13:25)

      je [anonim] i-a raspuns lui Mario

      HN mi se pare destul de obiectiv. Sigur, termenul e destul de relativ, e adevarat. Asocierea ca ar fi pro base vine probabil in urma logicii: obiectivitate(relativa)=prezentarea realitatii cotidiene dominate de "moguli/oligarhi/mafioti"=campanie anti-geoana=(inevitabil si implicit) campanie pro base...parerea mea
    • +13 (13 voturi)    
      nu-i vorba de asta (Joi, 3 decembrie 2009, 13:32)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui Mario

      Nu-i vorba de asta. Dar gandeste-te si singur: cei mai mari talhari ai tarii asteaia, precum si personaje controversate in general, se afla sub aripa lui Geoana. Si daca ar fi asa, inca n-ar fi atat de rau. Ce e mai rau e ca de fapt Geoana e sub aripa lor.. le reprezinta interesele!
      Eu nu stiu cat de serioase sunt gandurile tale legate de emigrare, dar daca iese Geaoana, crede-ma, peste cativa ani dorinta ta de a emigra va creste puternic.
      Basescu nu e personajul providential, trimis de Dumnezeu sa fericeasca poporul roman. Dar nici Geoana!
    • +6 (6 voturi)    
      Nu-ti place? (Joi, 3 decembrie 2009, 15:00)

      zephirus [anonim] i-a raspuns lui Mario

      De ce nu te duci sa te plangi pe site-ul de la Adevarul, Ziua, Cotidianul etc unde nu fac altceva decat sa-l laude pe Geoana. Si asta de ani de zile! Nu intelegi nimic din democratie, pluralism politic si mai ales notiunea de libertate de gandire si opinie ... poate de asta ii si iubesti pe bolsevici
  • +23 (25 voturi)    
    Nu am cuvinte sa va admir indeajuns ! (Joi, 3 decembrie 2009, 12:58)

    Aurora [anonim]

    Iata un adevarat roman...
    In contras,t la celalalt capat ali scari valorilor,i se aseaza Mircea Dinescu.
  • +22 (22 voturi)    
    BRAVO (Joi, 3 decembrie 2009, 12:58)

    Nelu [anonim]

    Un barbat cu caracter.
  • -19 (21 voturi)    
    adicatelea comunismul este nemuritor ? (Joi, 3 decembrie 2009, 13:01)

    unul [anonim]

    ce sa mai inghita urmasii nomenclaturistilor
    cand i-a terminat basescu ?
    prea mult zgomot pentru un partid de paie,
    cu tot cu coposu.
    un partid nu sta intr-un singur om.
  • +25 (25 voturi)    
    trebuie sa tina cineva vie memoria lii coposu (Joi, 3 decembrie 2009, 13:01)

    scartz [utilizator]

    si asta nu sarbu si ciuciuhandru
  • +26 (26 voturi)    
    Respectele mele (Joi, 3 decembrie 2009, 13:04)

    Adi [anonim]

    Respectele mele domnule Caramitru pentru alegerea facuta si pentru condamnarea gestului facut de PNTCD..am ramas inmarmurit la auzul vestii ca se va semna alianta cu PSD tocmai la Timisoare. Respectele mele si fata de timisoreni pentru reactia prompta, sunteti dovada ca nu s-a murit degeaba in 89.
  • +24 (24 voturi)    
    Respect! (Joi, 3 decembrie 2009, 13:04)

    CaptainHammer [utilizator]

    Ma bucur ca inca mai exista oameni care nu s-au lasat aiuriti sau cumparati!
  • +13 (17 voturi)    
    Ha Ha Ha, (Joi, 3 decembrie 2009, 13:06)

    hahalera [anonim]

    Caramitru asta n-a intzeles nimic din "legamantul" seniorului Coposu care toata viata sa a visat ca intr-o buna zi sa se ia de mana cu comunistii si sa-l naseasca pe nepotzelul prostanac al lui Ilici. Sa-i explice Sarbu si Ciuhandu cum e cu "marea reconciliere istorica", poate o intzelege omul... In alta ordine de idei, cum poate Ciuhandu sa incerce sa crediteze un candidat psd-ist in fata unui intreg oras cand el nu reuseste s-o faca nici in fata unui partid "de dimensiunile" PNT-CD care, daca iese Caramitru si Milut si moare Diaconescu isi reduce nr de membrii la jumate?
  • +17 (17 voturi)    
    demisie (Joi, 3 decembrie 2009, 13:08)

    alea [anonim]

    ca fost taranist, is inca sustinator a principiilor sustin 100%.
  • +23 (23 voturi)    
    ma-nclin (Joi, 3 decembrie 2009, 13:10)

    adrian g [anonim]

    Ceea ce ne lipseste acum este semnalul dat de elite.
    Aratati-va va rog!!!!!!!!!
  • +25 (25 voturi)    
    In sfarsit pot sa-l respect pe Caramitru ! (Joi, 3 decembrie 2009, 13:10)

    martin [anonim]

    Nu mi-au placut niciodata prea mult taranistii, inclusiv actorul important Caramitru . Acum insa nu pot decat sa respect demisia lui,probabil din fractiunea PNTCD Sarbu-Ciuhandu. Principiul ca Iliescu stie multe despre Revolutie, dar nu va spune nimic, fiindca ramane un vesnic comunist, este cheia de bolta a anticomunismului.
    Iar ura enorma a lui Iliescu contra lui Basescu,s-a accentuat dupa condamnarea de catre acesta a comunismului. Aceasta condamnare nu a dus la masuri practice , datorita opozitiei inversunate a majoritatii parlamentare !
  • +21 (21 voturi)    
    Toata stima Domnule (Joi, 3 decembrie 2009, 13:10)

    JULIO [anonim]

    inca mai exista caractere in romania ! este un semn al sperantei ! un semn ca la 6 decembrie neocomunismul va fi definitiv strivit in romania !
    jos neocomunismul ! jos psd !
  • +18 (18 voturi)    
    mai exista si oamenii de genul asta (Joi, 3 decembrie 2009, 13:12)

    cet23 [anonim]

    Mare actor, mare caracter! Tot respectul! De mai multi oamenii precum Caramitru ar avea tara asta nevoie! Sau mai bine spus, de mai multi oameni precum Caramitru avem nevoie in spatiul public!
  • +19 (19 voturi)    
    Felicitari Maestre ! (Joi, 3 decembrie 2009, 13:13)

    Vali [anonim]

    Pacat ca alti actori si foarte multi intelectuali care ne-au indus in eroare prin atitudinea lor pro-democratica s-au pus in cele din urma in slujba noii nomenclaturi comunistoide. Rusine sa le fie !
  • +18 (20 voturi)    
    dupa 20 de ani (Joi, 3 decembrie 2009, 13:21)

    Bravo [anonim]

    Caramitru stie cel mai bine toate jocurile care s-au facut acum 20 de ani a fost acolo in primele randuri daca nu vrea PSD-ul stie el de ce .Toti care avem acum peste 40 de ani stim cum eram manipulati in zilele revolutiei cu televizorul . Stiti a fost o scena memorabila la televizor in 22 decembrie cand Victor Rebengiuc le-a adus hartia igienica sa se stearga la gura prezentatorilor de la televiziune publica inainte de a vorbi .
  • +20 (20 voturi)    
    Reactie (Joi, 3 decembrie 2009, 13:22)

    TZEPESH [anonim]

    Felicitari domnule Caramitru.
    Trebuie reactionat cu mai multa forta pentru a trezi masele adormite si ametite cu mass-media ....
  • +15 (15 voturi)    
    Bine gandit si bine lovit (Joi, 3 decembrie 2009, 13:24)

    Maryo [anonim]

    BRAVOOO!!!
  • +8 (14 voturi)    
    Chiar credeti? (Joi, 3 decembrie 2009, 13:25)

    pntcdistu' de serviciu [anonim]

    Ce tot ii dati cu Coposu in sus si in jos? Voi nu vedeti ca aproape toti cei ce au ceva notorietate n-au pic de coloana vertebrala si ling azi unde au scuipat ieri? Coposu avu "noroc" sa moara inainte sa fie pus in situatia sa faca si el cine stie ce compromis injositor...Cine stie ce prostii facea..uitati-va la Constantinescu, la avortonul de Ciorbea, la ciupacabra asta de Ciuhandu... Pai astia-s urmasii lui Maniu?!
    • +1 (1 vot)    
      Comentariu tot de serviciu... (Joi, 3 decembrie 2009, 17:06)

      Ghe [anonim] i-a raspuns lui pntcdistu' de serviciu

      Dl. ... de serviciu... Poti tu sa afirmi cu mana pe inima ca asa ar fi facut si Coposu? ca s-ar fi dedat la alinte din astea? El a muncit la canal 1 deceniu doua, sau mai mult poate, nu-s sigur? Ce crezi ca l-ar mai fi putut incanta, mai ales la varsta lui? Iti spun eu, omul acela (Coposu) ar fi luptat pt. adevar, pt. desconspirarea comunistilor, pt. ridicarea nivelului de trai, pt. a face din aceasta tara ce a fost inainte de razboi, cand tara noastra era realmente o pozitie in Europa, iar nivelul de trai era comparabil cu al altor locatii europene de la vremea respectiva. Daca n-am fi stat sub comunisti 50-60 ani acum eram comparabili cu Italia, Spania, Olanda, etc. Si daca scapam de comunisti acu 20 ani eram cel putin ca Ungaria, Cehia, si poate Polonia. Dar ne complacem in *ahat si mai ales ne place sa aruncam. Lasa-ti-l pe Coposu' sa se odihneasca in pace, ca daca nici el n-a fost om integru, atunci inseamna ca va/ne meritati/am soarta. Duce-ti-va si votati cu incredere pe oricare ca oricum tot aia e...
      Nu vedeti ca ne trebuie o alternativa la ceea ce exista? Nu vedeti ca nu prin minciuna, viclenie si alte subterfugii lumea te va aprecia realmente? Sau poate ca problema este si la oameni... care sunt carcotasi in orice imprejurare... De ex. daca nu demisiona Caramitru, atunci era si el corupt, daca a demisionat, atunci de ce a demisionat? Ce ascunde? Ce avantaj are? Deci tot corupt e. Cum o dai omu' nu e multumit. E bine sa nu fii credul, dar nici sa ajungi sa nu crezi in nimeni/nimic.
      Felicitari Maestre Caramitru pt gestul facut!
  • +14 (14 voturi)    
    Caramitru (Joi, 3 decembrie 2009, 13:25)

    Anto [anonim]

    Se mare ca tot mai multi membri de partid nu se mai regasesc in "ideologiile" PSD-ului si PNL-ului. Sa vedem ce va face guvernul lor daca de acum incep sa se dezbine partidele.
  • +10 (10 voturi)    
    coments (Joi, 3 decembrie 2009, 13:29)

    marco [anonim]

    bravo maestre!!!cine se baga in aceeasi troaca cu ei ii mananca porcii........
  • +10 (10 voturi)    
    mai exista demnitate (Joi, 3 decembrie 2009, 13:34)

    doru [anonim]

    Felicitari domnule Caramitru, ar fi bine sa treziti elitele Romaniei.
    Securitatea a facut praf PNT CD-ul dar oare de ce nu si PNL-ul ???
  • +10 (10 voturi)    
    Jos palaria (Joi, 3 decembrie 2009, 13:34)

    Castor [anonim]

    ... in fata unui om care pune principiile mai presus de orice.

    Pentru postaci: unde vedeti voi scris in acest articol numele vreunuia din candidatii la presedintie? Numai in comunism toata lumea are aceleasi opinii politice (eventual dictate de undeva de sus); in democratie unii au voie sa aiba si alte pareri.
  • +10 (10 voturi)    
    se vad primele semne de normalitate (Joi, 3 decembrie 2009, 13:34)

    visio [anonim]

    in tara asta; felicitari maestrului Caramitru
  • +9 (9 voturi)    
    toata stima!!!! (Joi, 3 decembrie 2009, 13:35)

    iza_m [utilizator]

    toata stima domnule caramitru! sper sa nu mai fie nevoie sa strigam : "pacat de singele varsat ! " oare vom reusi vreodata sa scapam de aceasta "ciuma rosie" ? macar pentru viitorul copiilor nostri ar merita sa incercam...
  • -12 (12 voturi)    
    PNTCD Timisoara (Joi, 3 decembrie 2009, 13:39)

    Tanase Virgil [anonim]

    Nu era cazul Maestre, dictatura lui Basescu face minuni,este necesara unitatea in lupta cu nomenclaturistul ros-portocaliu transformat in anticomunist.Uiti maestre cine a sabotat continuu guvernarea taranista?Cine se opunea lui Vasile Lupu? Cine se opunea demolarii mausoleului comunist din Bucuresti?Sunt timisorean,taranist din ianuarie 1990,sunt dintr-o familie victima a bolsevismului dar nu pot accepta o noua dictatura, a lui Basescu.Votez cu Mircea Geoana! Nu pot sa fiu in tabara impostorilor,diversionistilor portocalii,nu pot sa sustin uzurpatorii PNTCD,Basescu,Berceanu,Udrea si alte lichele.In anii ''90 am participat la toate demonstratiile anticomuniste din Timisoara,la 1 dec.2009 nu am recunoscut pe nimeni,doar omeni din galeria Poli Timisoara si oameni din gara,rusinos pentru aceasta gasca portocalie.Sunt consternat si tulburat la maxim cand vad cine azi vorbeste de anticomunism.
    Aprob in totalitate cele semnate la Timisoara !
    Sunt taranist si votez cu Geoana,sa fie clar !
    • +2 (2 voturi)    
      Cred ca glumiti! (Joi, 3 decembrie 2009, 17:21)

      Gheo [anonim] i-a raspuns lui Tanase Virgil

      Nu inteleg cum puteti fi victima a bolsevismului si sa votezi tot cu/pt el? Cred, imi pare rau, ca lipseste ceva la mansarda... Sa va reamintesc... PSD care s-a numit anterior PDSR si mai inainte FDSN, si inca FSN este acelasi infiintat de "onorabilul" domn Iliescu... Cred ca asta spune tot... Iar "onorabilul" domn Ilici este acelasi care a studiat la Moscova, a fost secretar sau numai stiu ce, functie mare, prin PCR, securist de prima mana, si care nu stiu cat timp dupa "Revolutie" a intretinut relatiile cu Moscova...
      care este autoarea bolsevismului si a asupririi si ocuparii militare a tuturor tarilor din Est, Ro, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Germania de Est si altele sub pretextul luptei impotriva fascismului...
      Iar dl. Ilici a protejat si protejeaza inca si nu numai el, si Base la fel si toti, o intreaga ceata de activisti, securisti, nomenclaturisti si alte elemente comuniste si neo-comuniste care prefera sa "fure", decat sa munceasca si sa faca ceva realmente pt. tara asta.
      Deci sa fie foarte clar pe cine vreti sa votati!
      Si inca ceva, daca tot nu aveti alternativa, ca ce mi-e Base ce mi-e Goana, macar votati ce doriti in liniste si numai faceti tam-tam... Pana la urma votul este secret... si nu ne intereseaza ce votati dvs.
      In rest, repet, felicitari Maestre pt. gestul facut! Sper sa nu intre acum in randurile PDL-ului :) Just joking!
  • +12 (12 voturi)    
    felicitari, D-LE CARAMITRU (Joi, 3 decembrie 2009, 13:43)

    un alegator nemanipulat [anonim]

    caracterele puternici si integre se vad!! va felicit pentru pozitia d-voastra!!! oamenii importanti din tara ar trebui sa ia atitudine si sa protesteze la ceea ce se numeste intoxicarea si indobitocirea populatilei Romaniei !!suntem multi cei care gandim asemeni d-voastra, dar pe noi nu nu aude nimeni, trebuie sa fiti portavocea noastra !!!
  • +12 (12 voturi)    
    Jos palaria! (Joi, 3 decembrie 2009, 13:43)

    cristian [anonim]

    Respect domnule Caramitru ! Rusine domnule Mircea Diaconu ! Ati jucat cel mai bine rolurile sefului dumneavoastra - de PROSTANAC !!!!!
  • -2 (6 voturi)    
    pntcd...mai exista partidul asta? (Joi, 3 decembrie 2009, 13:43)

    gdfgd [anonim]

    Dupa modul in care a guvernat in 1996-2000 pntcd a ajuns acolo unde trebuie...sunt de acord ca cei care s lupta acum pentru locul cel mai tare in stat nu sunt cei mai potriviti, insa se pare ca altii nu avem...oricum, pozitia dlui IC e lipsita de importanta, pntcd nu mai conteaza si/sau nu mai prezinta interes pt. romani.
  • +11 (11 voturi)    
    Jos palaria! (Joi, 3 decembrie 2009, 13:45)

    gabifm [utilizator]

    Mi-as dori ca Gabriel Liiceanu, Andrei Plesu, si alti intelectuali de calibrul lor, sa isi precizeze pozitia.
    Mi se pare inadmisibil ca ceea ce s-a intamplat la Timisoara sa fie considerat OK de cei pe care eu i-am perceput ca fiind anticomunsti.
    Mi se pare inacceptabil sa accepti ca societate civila responsabila ca timp de o saptamana sa fie dat un film contrafacut (nu s-a sesizat CNA, nu s-a sesizat protectia copilului, nici un ONG).
    Mi se pare inacceptabl ca intelectual sa accepti reactia lui Dinescu, reactie viscerala, culminand cu afirmatiile la adresa dnei Basescu, fara a avea o reactie de bun simt, de oameni educati.
  • +8 (8 voturi)    
    Un gest sinucigas? (Joi, 3 decembrie 2009, 13:46)

    MB [anonim]

    Interesant comentariu sub fotografia articolului.
    Hotnews, mai stiti ceva?
    Sau doar presupuneti ca vor navali hoardele defaimatoare pe Caramitru.
    Sau, mai stii, vreun jaf la prag de seara, ca tot se intuneca acum repede... daca nu acum (ca-s alegerile duminica) poate mai tirziu .

    Felicitari pentru atitudine , dle Caramitru.
  • +9 (9 voturi)    
    pod (Joi, 3 decembrie 2009, 13:47)

    achtung rot [anonim]

    geoana este capul de pod al rusiei in balcani
  • +11 (11 voturi)    
    Deci (Joi, 3 decembrie 2009, 13:51)

    miki [anonim]

    Apropos de Diaconu.Se pare ca mai am adepti care spun despre dumnealui ca este fomist ,papausar si cam infantil politic.Vorbeste de comunistii din PD-L uitind de proprii comunisti TARICEANU SI PATRICIU-i-i puteti revedea linga Iliescu,in FSN 1990,1991.Apoi conduita morala,precara la menmbrii PD-L si deosebit de precara a unora din PNL,vezi Tariceanu biletel Basescu(moment recunoscut de Tariceanu) sau Orban-camere de supraveghere Cotroceni-trecere de pietoni.Va mai aduceti aminte ce minciuni a aruncat Orban ,ca Basescu i-l urmareste cu serviciile,uite de ce ?nu i-a spus cea si-a dorit inimioara lui!Infantilitatea politica a acestui domn se trege si din faptul ca,acum nu mai tirziu,prefacatoria acestui Geoana.Este un om slab,nu poti sti ce face in urmatoarele 5 minute(vedeti dm Diaconu vizitele,pe ascuns,facute cam de trei ori in 6 luni la Moscova).Daca,intr-un astfel de om aveti increderea-ti imbatrinit degeaba,ar trebui la experienta dvs sa va uitati in ochii omului si sa stiti la cit e ceasul!Cu regret trebuie sa-mi mentin epitetele initiale!
  • +9 (9 voturi)    
    bravo D-nule (Joi, 3 decembrie 2009, 13:54)

    nico [anonim]

    Bravo D-nule Caramitru! La urma urmei poate e tarziu sa ne para rau acum, dupa manipularea uriasa si vacarmul mediatic contra lui Basescu, facut de tabara "celor buni", dar luarile de pozitie sunt cele mai importante. Ce e rusinos este cum personalitatile s-au exprimat in acest oribil spectacol, de ex: Dinescu, principal revolutionar, stim cum urla tot timpul despre dictator si raul raului, Johannis, care ai fi crezut ca neamt fiind are ceva logica si nivel, Ciuhandru, care fiind vechi in PNTCD, nici nu m-as fi asteptat sa se predea la PSD, Doina Cornea, care sustine ceva ce nu intelege, Liiceanu, care e obosit, Mircea Diaconu, devenit peste noapte revolutionar liberal impotriva dictaturii si raului, alti intelectuali de marca, care vor primi sponsorizari grase, probabil, de la PSD si PNL. Trist si rusinos este nivelul clasei intelectuale din Romania, celei umaniste, caci cea tehnica s-a mutat in Vest (deh, limbile tehnice sunt universale). Degeaba atatea burse Soros sau de aiurea pentru politica, democratie, filozofie, social. Bani la canal. Nici un tanar de asta bursier nu are curaj sa spuna ceva, sa faca ceva, dupa ce au papat bani 20 de ani (la fel de altfel si cu bursele din economie, ii vedem tot pe fostii pledand pentru planuri economice, masuri, etc). D-le Caramitru, esti o dovada singulara ca o analiza personala sanatoasa nu poate fi bruiata de vacarmul general. Multumesc !
  • -5 (7 voturi)    
    Ion Caramitru (Joi, 3 decembrie 2009, 13:58)

    cornel vuici [anonim]

    De ce nu a demisionat cind Miluta a batut palma cu Basescu ,comunist si el si suspect ca ar fi fost securist ?
  • +6 (6 voturi)    
    Acord total cu PINO (Joi, 3 decembrie 2009, 14:00)

    Gheorghe Radulescu [anonim]

    Se vede cine are coloana , nu Dinescu(fate mircea ca muncesti), PINO esti adevaratom ROMAN .Cinste lui PINO adevarat politician.
  • -6 (6 voturi)    
    Caramitru demisioneaza din PNTCD (Joi, 3 decembrie 2009, 14:01)

    Crina [anonim]

    Domnule Caramitru : Raul cel mai mare din Univers este Biserica crestina - aceasta Axa a Raului si Cutia Pandorei . Privindu-te de la distanta am sentimentul ca esti legionar -l oamenii aceia care in numele patriotismului ( ascundeau rolul de magician al bisericii ) ucideau oameni absolut nevinovati .Si faceau crimele cu calmul crestinului care sta duminica in biserica precum crucile de lemn .Oameni ca dumitale a facut cruciadele si , in numele pretinsului mantuitor , au ucis femei , copii ,barbati ; au dat foc la muribunzi si la cadavre iar apoi , cu sarsanalele pline de aur si argint , v-ati inchinat la mormantul lui .Din arhiva spiritului meu aud si acum rugaciunea inaltata la mormantul Lui : " Pentru slava Ta si pentru mantuirea noastra i-am ucis pe evrei si ii vom impila si ucide pe pagani , comunisti , atei si pe toti cei ce nu vor sa creada in tine " Citeste pe net pagina web intitulata : " Omul faradelegii si uraciunea pustiirii " -il vei gasii pe Hristos in toata " maretia Lui " si vei intelege si dumitale mersul lumii.Ani de zile ai recitit Imparat si proletar dar nu ai inteles nimic din poezie ; nici astazi nu stii ca tiranul suprem este Hristos .Vei intelege din acest cutremurator articol care este rolul oamenilor si partidelor de genul PNTCD- de golani , pardon , atleti ai Lui gata oricand sa impilati si sa-i ucideti pe comunisti , evrei , pagani, atei , musulmani - ca sa fiti voi mari .
    • +1 (1 vot)    
      Ciudat fel de exprimare... (Joi, 3 decembrie 2009, 17:27)

      Ghe [anonim] i-a raspuns lui Crina

      Esti cumva tribunul de Vadim?! Ca la cum vorbesti asa pare... No offence, dar ce-are s_ula cu prefectura....
    • 0 (0 voturi)    
      Hauileu! (Vineri, 4 decembrie 2009, 6:46)

      Painkiller [utilizator] i-a raspuns lui Crina

      Nu-mi vine sa cred ce vad postat de dumneavoastra d-na/d-ra.....sincer am tras un ras cu pofta. Ia un Algocalmin (in engleza-i zice "Painkiller") si fugutza la culcare.
  • +8 (8 voturi)    
    FELICITARI ! (Joi, 3 decembrie 2009, 14:03)

    Sorin [anonim]

    Domnule Carmitru, Felicitari !
    Este stigator la Ceruri cum Timisorenii nu iau atitudine fata de ,,Tradatorul" Ciuhandu. Indiferent cate i-au promis Comunistii in Frunte cu Actualii Liberali, trebuia sa-si exprime parerea in numele lui si nu al Timisoarei.
  • +7 (7 voturi)    
    felicitari (Joi, 3 decembrie 2009, 14:04)

    adrian [anonim]

    Sincere felicitari domnule Caramitru inca odata dovediti ca sinteti o persoana cu caracter si coloana vertebrala.Va urez mult succes in continuare !
  • +5 (5 voturi)    
    .. (Joi, 3 decembrie 2009, 14:06)

    gonzales [anonim]

    era un film, "promisiuni" parca, unde m diaconu (care in film are o replica memorabila, ii spune lui caramitru: "eu am fost om si tu ai fost porc", sau ceva de genul asta, scena superba) e baiatul bun si caramitru e ala rau. se pare ca viata, spre surpriza mea, dovedeste ca lucrurile stau de fapt viceversa..
  • -6 (6 voturi)    
    uite cine vorbeste! (Joi, 3 decembrie 2009, 14:08)

    cameleon [anonim]

    uite cine vorbeste, cameleonul!
  • -6 (6 voturi)    
    ARE (Joi, 3 decembrie 2009, 14:08)

    sabo [utilizator]

    DREPTATE , IN PRINCIPIUL DUMNEALUI!
    DAR AICI VAD CA SUNT TRATATI UNII CA FIIND COMUNISTII NOSTRII SI UNII COMUNISTII LOR!
    PAI!?
  • -4 (4 voturi)    
    Trece si rolul asta pe langa tine... (Joi, 3 decembrie 2009, 14:21)

    Radu Humor [anonim]

    Pacat ca nu poti sa intelegi un compromis care nu compromite.
    A trecut din nou un rol mare pe langa tine.
    Cine ti-a spus ca taranistii vor moartea comunistilor ?
    "Politicianul" este un rol in care n-ai sa poti intra niciodata.
    Dupa "chestia" cu Loredana este cea mai mare prostie care-ti trece prin pat, scuze, cap !
  • +5 (5 voturi)    
    Deschide'ti ochii, Romania!!! (Joi, 3 decembrie 2009, 14:22)

    Un student ardelean la Bucuresti [utilizator]

    Azi e ultima confruntare dintre cei doi! Duminica se va decide viitorul acestui popor: unul sumbru, adus de marlania celor care trag acum de toate resursele disponibile pt a prelua puterea sau unul in care va continua lupta impotriva acestora. Suntem multi si acum nu mai putem sa tacem. Toti cei care sunt impotriva lui Basescu vor incerca sa manevreze ce a mai ramas din averea tarii, nu sa manevreze poporul. Sunt flegmatici, aroganti, pretind ca merita tot fara echivoc, nu au scrupule in a'si atinge scopul, ataca tot ceea ce tine de uman, familiile adversarilor reprezinta unelte de a mai castiga voturile celor nehotarati. NU va mai lasati orbiti de nesimtirea si tupeul acestora!!!
    Sunt student, insa unul cu prea multa inversunare pt a ma abtine in fata acestor neocomunisti aliati. Mi s'a facut scarba de Antonescu cand l'am vazut dand mana cu Geoana, mi'e sila sa mai zic ca l'am apreciat pe Iohanis pt ce a facut din Sibiu, mi'e greata sa il vad pe Ciuhandu spurcand simbolurile revolutiei si acceptand pt cine stie cati bani o alianta cu neocomunistii din tranzitionara perestroika. D'na Cornea a uitat ce a facut pt tara si isi urmeaza doar interesul. Au folosit numele martirului Coposu pt a mai atrage cateva voturi!!! Erau printre putinele personaje care mai incurajau o schimbare in Romaina, dar ne'au tradat!! RUSINE!!! Nu va blestem, pt ca mi'as vinde sufletul prea ieftin pt voi!! Insa cer si dinivitatii sa scape odata tara asta de voi! Gunoaielor!
    Va propun o actiune pt a arata celor nehotarati si celor care intentioneaza sa voteze cu Geoana si compania lor, sa le aratam ca suntem multi si avem de ce sa votam impotriva neocomunistilor acestora! Maine este ultima zi din campania electorala! Fac apel la cei care ati iesi in PIATA UNIVERSITATII zilele aceastea, sa reorganizam o iesire de proportii in acelasi loc! Vineri seara la ora 18:00. Ganditi'va la beneficiile pe care puteti sa le faceti: o parte din nehotarati si neinformati/dezinformati sa vina
    • -1 (3 voturi)    
      Student sau ultras? (Joi, 3 decembrie 2009, 14:47)

      eddy [anonim] i-a raspuns lui Un student ardelean la Bucuresti

      Dragule "Un student ardelean la Bucuresti",

      Un ardelean adevarat ar fi scris cel mult 3 randuri, pline de idei concise.

      Insa tu ai scris mai multe paragrafele pline de ura si instigatoare la violente!

      Inseamana ca esti un amarat de ULTRAS!
  • -1 (3 voturi)    
    Tristete (Joi, 3 decembrie 2009, 14:23)

    Cami [anonim]

    ...pentru opinia "ei sunt tarati de originea lor comunista" si pentru reactiile de bucurie frenetica ale multor compatrioti.
    Unde este vointa de a schimba lumea in mai bine? unde este speranta? unde este dorinta de a fi mai buni? unde este toleranta? unde este increderea in oameni? unde este vointa de a-ti depasi bariere? Poate pe la alte popoare mai intelepte, poate de aia noi am si stat atatia ani la comunisti, ne-am zis ca la ce bun schimare, daca ne e bine si asa!
    • +3 (3 voturi)    
      si iata.... (Joi, 3 decembrie 2009, 14:48)

      soso [anonim] i-a raspuns lui Cami

      ...cum dupa 20 de ani, in sfarsit dam semne de dezmortire! de ce a trebuit atata? sper ca la Timisoara, Iliescu sa-si fi pus crucea! si odata cu el, si restu' bolsevicilor! imi pare rau de crin, dar cred ca a facut greseala vietii lui...... mai bine ramanea un partid de 8-9 %, si nu-l distrugeau, nici comunistii, nici pdl-isti...... oricum va fi acum, pnl-ul va avea cel mai mult de pierdut. parca il si vad pe Ilici cum ranjeste, ca dintr-o lovitura i-a zdrobit pe toti dusmanii vietii lui- pnl, pntcd etc
  • +3 (3 voturi)    
    Plecaciune,maestre! (Joi, 3 decembrie 2009, 14:26)

    ela-Timisoara [anonim]

    Plecaciune,maestre,pentru omagiul adus eroilor si nazuintelor noastre. Alaturarea Ta protestului nostru ne onoreaza!
  • +3 (3 voturi)    
    Vocea sus, intelectuali! (Joi, 3 decembrie 2009, 14:29)

    Razvan [anonim]

    Bravo Caramitru, Tolo, Brandusa si altii!!! E timpul sa se auda voci cu greutate prin fumul inecacios al coalitiei contra naturii. Am iesit si eu in piata operei pe 1 pentru ca pur si simplu nu pot suporta culoarea rosie in piata operei. Pt d-na Cornea: nu eram imbracat prea bine, dar va spun ca dupa ce au plecat cei de la psd (care erau adusi de prin satele apropiate) in piata au ramas si s-au adunat extrem de multi intelectuali. Nici vorba de manipulare sau organizare PDL. Doar indignare a timisorenilor. Respect pt cei din Bucuresti pentru ca au continuat in universitatii!!!
  • 0 (2 voturi)    
    suntem tot mai puţini (Joi, 3 decembrie 2009, 14:30)

    jude neştiutul [anonim]

    Îl înţeleg bine pe dl. Caramitru şi aş dori să-l pot susţine. Dar, nu-mi vine să cred că între dl. Băsescu şi dl. Geoană îl poate accepta pe primul. Aş fi tare curios să aflu, din cei care îşi manifestă admiraţia pentru dl. Caramitru, câţi au votat PNŢ-CD - ul. Eu am avut în permanenţă încredere în intuiţia d-nei Doina Cornea şi niciodată nu m-a dezamăgit. Ce ştiu cei care, din motive de ataşament pentru un Guru al politicii româneşti, se reped să laude un gest al disperării făcut de un membru marcant al partidului ţărănesc, despre istoria partidului şi trecutul ţărăniştilor care se încăpăţânează să mai trăiască? Dl. Caramitru are tot dreptul să nu fie de acord cu înţelegerea electorală, dreptul acesta şi l-a câştigat prin tot ce a făcut până acum. Îmi pare însă rău că rămân tot mai puţini să continue lupta. Nici un ţărănist sau liberal nu-l poate iubi sincer pe dl. Geoană, dar care ar fi alternativa? Nu pot folosi cuvinte mari, nu am acest drept, dar dacă nici după cinci ani de manifestare pe scena politică a ţării, a d-lui Băsescu, nu s-a înţeles cu cine am votat să ne conducă, merităm să ni se întâmple tot ce este mai rău. Păcat însă că pentru naivitatea unor năuci, suferă un popor întreg. Oare chiar nu mai există nici o speranţă?
    • +1 (1 vot)    
      Unghiuri..... (Joi, 3 decembrie 2009, 16:19)

      adi [anonim] i-a raspuns lui jude neştiutul

      Am citit comentariul dvs. si mi se pare cu mult peste media comentariilor de pe diverse site-uri.
      Din pacate, nu pot fi de acord cu dvs. ca basescu ar fi mai rau decat Geoana.
      Intradevar, niciunul nu este bun,dar exista o mare diferenta intre ei. Da, Geoana este mai diplomat si maiprecaut, dar Basescu este natural,chiar prin greselile pe care le face.
      Geoana ca persoana de sine statatoare ar fi o alegere, dar avand haita de sacali in spate,ma face sa nu am alta optiune decat Basescu.
      Multi spun ca vor vota schimbarea-FALS ! O schimbare ar fi insemnat un alt om cu alte idei,nu unul dintre cei doi.
      Dar daca pentru unii PSD-ul care ne-a condus 11 ani si se vede unde suntem inseamna schimbare necesara.....eu spun ca in acest caz ne meritam soarta !
  • +3 (3 voturi)    
    respect! (Joi, 3 decembrie 2009, 14:31)

    Ioan [anonim]

    Tot respectul pentru acest om al carui spirit nu a murit.
  • 0 (2 voturi)    
    Cu respect (Joi, 3 decembrie 2009, 14:40)

    eddy [anonim]

    ma-nclin in fata optiunii Maestrului Caramitru.
    Insa, ce-mi atrage atentia, este ca Maestrul a demisionat din PNTCD-ul aripa condusa de Radu Sarbu, ADEVARATUL PNTCD!
    Asa ca voi lingai ai PD minus L, ciocu mic!
  • +1 (1 vot)    
    demisia domnlui Caramitru (Joi, 3 decembrie 2009, 14:46)

    toma arnautu [anonim]

    " Mircea, fa-te ca lucrezi "
    Iar Mircea alucrat 20 de ani.
    In ilegalitate.
    Acum i-a venit scadenta.
    Mircea Dinescu si CVTudor ling acelasi blid !
    Il mai credeti pe Mircea Dinescu vre-odata, ca a fost disident ?
    Ce mare diferenta intre cei doi - sper- fosti prieteni.
    Sa traiti, Domnule Caramitru !
  • +2 (2 voturi)    
    Verticalitate (Joi, 3 decembrie 2009, 14:52)

    zephirus [anonim]

    Respect domnule Caramitru. V-ati gandit vreodata sa sa implicati mai serios in politica? Avem nevoie de oameni cu coloana vertebrala si bun simt precum domnia voastra. Multa sanatate!
  • +2 (2 voturi)    
    multumesc (Joi, 3 decembrie 2009, 14:56)

    stefanescu florin [anonim]

    sunt de 17 ani plecat in Germania,este atit de greu sa mai gasesti repere morale in Romania,va multumesc d-le Caramitru,multumesc Timisoara,cred ca Romania mai are o sansa!
  • +4 (4 voturi)    
    felicitari (Joi, 3 decembrie 2009, 14:59)

    dana.timisoara [anonim]

    nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa felicit o atitudine normala, naturala, de bun simt ...dar in toata aceasta manevra fortata de a se da nastere cu forcepsul unei aberatii politice (visul lui Iliescu), este un gest NECESAR atat cel al maestrului Caramitru, cat si al celor ce i se alatura in acest protest.Felicitari!
  • +3 (3 voturi)    
    Culmea este comunicatul de ieri al PNTCD... (Joi, 3 decembrie 2009, 15:06)

    Nicholas [utilizator]

    ...care apare pe site-ul partidului:

    "PNŢCD condamnă decizia primarului ţărănist al Timişoarei, Gheorghe Ciuhandu, de a-l sprijini pe Mircea Geoană la alegerile prezidenţiale. Niciun ţărănist nu se poate alia cu PSD şi nu poate vota un candidat social-democrat fără să încalce principiile pentru care au suferit şi au murit în închisorile comuniste înaintaşii partidului. PNŢCD nu poate fi alături de foştii nomenclaturişti, de urmaşii securiştilor şi ai torţionarilor din vechiul regim. Îndemnăm electoratul de dreapta din Timişoara să nu se lase manipulat de parteneriate fictive şi demagogice, cum este aşa-numitul “Parteneriat pentru Timişoara” care a fost semnat astăzi."
    • +2 (2 voturi)    
      bravo! (Joi, 3 decembrie 2009, 15:47)

      :) [anonim] i-a raspuns lui Nicholas

      ce e inca si mai important:
      "PNŢCD atrage atenţia că pretinsul „acord de reconciliere naţională” între PNŢCD şi PSD este un act ilegal, semnat în numele PNŢCD de către persoane care nu sunt membre ale partidului. Domnul Radu Sârbu a fost exclus din PNŢCD, iar împotriva domniei sale se desfăşoară un proces în care este acuzat de uz de fals şi uzurpare de calităţi oficiale. Condamnăm, deasemenea, atitudinea unui membru PNŢCD, domnul Gheorghe Ciuhandu, primarul Timişoarei, care s-a alăturat lui Radu Sârbu, încercând să manipuleze electoratul din Timişoara în vederea susţinerii lui Mircea Geoană la alegerile prezidenţiale."
      pntcd se distanteaza si de marele corupt radu sarbu. asta este cu adevarat o veste buna. de cand a fost scufundat de ciorbea, prima care ridica pntcd-ul in ochii mei.
  • +4 (4 voturi)    
    Dl Caramitru (Joi, 3 decembrie 2009, 15:20)

    Mihaela [anonim]

    FELICITARI domnule Caramitru! mai sunt oameni cu coloana vertebrala in tara asta.
  • +3 (3 voturi)    
    NU e sinucigas (Joi, 3 decembrie 2009, 15:25)

    Vlad [anonim]

    Din contra , e cel care s-a salvat din tentaculele caracatitei comuniste. Fiecare vot dat comunistilor e un cutit in inima democratiei!
  • +3 (3 voturi)    
    Un gest normal (Joi, 3 decembrie 2009, 15:29)

    onest [anonim]

    In ce lume traim! Am ajuns sa ne minunam de lucrurile absolut logice, normale, asteptate, aceasta din cauza ca tot ce este murdar si ilogic a ajuns sa ne fie prezentat exact pe dos. In ziua de astazi marsavia, lasitatea, hotia sunt considerate unele dintre cele mai mari virtuti astfel ca oamenii cinstiti, adevarati au ajuns sa fie calcati in picioare. In ce societate si ce vremuri am ajuns sa traim, dupa 20 de ani de la schimbarea regimului comunist! Asa ca nu avem voie sa stam acasa pe 6 decembrie, trebuie sa iesim la vot, sa nu-i lasam pe Geoana & comp sa distruga si ce a mai ramas bun aceasta tara!
  • +4 (4 voturi)    
    Cand l-am vazut pe Dinescu la RTV (Joi, 3 decembrie 2009, 15:31)

    Justin Puscasu [anonim]

    alaturi de Dan Nica, la o zi dupa ce venise si Doina Cornea sa-l sustina pe Geoana, am crezut ca suntem pierduti.
    Bravo, Caramitru!
  • +4 (4 voturi)    
    bravo! (Joi, 3 decembrie 2009, 15:34)

    ionut [anonim]

    bravo, domnule caramitru! ma bucur ca nu tuturor li s-a intunecat mintea
  • +2 (2 voturi)    
    FELICITARE (Joi, 3 decembrie 2009, 15:57)

    MARZA TRAIAN PICTOR [anonim]

    FELICITARI PENTRU ONOAREA SI DEMNITATE DV. MAESTRE....CU DRAGOSTE DE LA UN TARANIST DIN 1990 ,AZI PDL.IERTARE NU AS MAI FACE POLITICA ,AS PICA DOAR .DAR TARA INCA MERGE GREU.
  • +2 (2 voturi)    
    comunism (Joi, 3 decembrie 2009, 16:03)

    Cristian Daniel [anonim]

    Am crezut ca am ramas singur. Multumesc ca mai pot spera.
    • +2 (2 voturi)    
      CU RESPECT ! (Joi, 3 decembrie 2009, 16:33)

      Un licar de senin ne-ati daruit astazi !!! [anonim] i-a raspuns lui Cristian Daniel

      Multumim ca existati si ca dati un semn ca exista oameni verticali si cu onoare !
    • 0 (0 voturi)    
      comunism (Joi, 3 decembrie 2009, 17:28)

      unul din anonimi [anonim] i-a raspuns lui Cristian Daniel

      mai suntem cativa totusi
  • +3 (3 voturi)    
    Cinste tie! (Joi, 3 decembrie 2009, 16:53)

    Rafaila [utilizator]

    Maestre, ca membru al UNITER - daca oi mai fi fiind prin scripte ca plecai de mult dintre voi - imi scot, din nou, palaria! De peste ocean, te string in brate. Unde sint PataPlesii, CartaPievicii, PippidiLicii si CorneaDinestii intelectualitatii romane cind tara are nevoie de verticalitate? E usor a spune vorbe cind nimic nu ai a spune. Se trage iarasi, domnule, si se trage virtos! Vom vedea din nou steagul cu gaura, semnul neplecarii celor plecati, semnul renasterii celor ramasi!
  • +4 (4 voturi)    
    asta e (Joi, 3 decembrie 2009, 17:25)

    maryyy [anonim]

    un comportament normal
  • +3 (3 voturi)    
    opinie (Joi, 3 decembrie 2009, 17:50)

    ofelia [anonim]

    daca nici caramitru nu stie ce a fost atunci ,atunci cine?bine face!poate atitudinea lui va motiva si alte persoane sa voteze impotriva regimului comunist,pe care iliescu se pregateste sa-l readuca in romania!de-asta au murit tinerii in 89?sa vina iar un comunist la putere?
  • +2 (2 voturi)    
    admiratie (Joi, 3 decembrie 2009, 18:25)

    saladin [anonim]

    Toata stima marelui actor !. Pentru verticalitatea opiniilor si curajul de a le spune.
    Mi-a provocat o mare scirba atitudinea lui Mircea Diaconu. Si eu care-l credeam om de caracter !. Dar ce nu face banul.....?
  • +2 (2 voturi)    
    Felicitari, Ion Caramitru (Joi, 3 decembrie 2009, 18:40)

    simona croitoriu [anonim]

    Felicitari, domnule Caramitru pentru verticalitatea opiniilor si pentru atitudinea transanta. Va astept in 17 decembrie la Timisoara, cu amendamentul ca a fost invitat si domnul Geoana. Nu stiu daca a acceptat...
  • +2 (2 voturi)    
    JOS PALARIA (Joi, 3 decembrie 2009, 21:10)

    anouk [anonim]

    Jos Palaria Maestre......Ai fost acolo acum 20 de ani....probabil ai crezut in revolutie.....inca o data JOS PALARIA
  • +2 (2 voturi)    
    Tot respectul... (Joi, 3 decembrie 2009, 22:09)

    Paganel [anonim]

    ... pentru acest Mare Caracter! Mulţumim, Maestre!
  • -1 (1 vot)    
    Va mai aduceti aminte d-le Caramitru? (Vineri, 4 decembrie 2009, 0:11)

    Q [anonim]

    Chiar asa. Va mai aduceti aminte cand incercati sa cooptati in tabara anti Ceausescu pe unii dintre fostii prim-secretari? Erati comunist din imediata apropiere a nomenclaturistilor?
    Acum, daca inteleg bine, in turul 1 l-ati votat pe Base. Pai cum sa votati cu altcineva, chiar daca partidul v-o cere? Demisionati din partidul lui Coposu, votati tot cu Base si va inscrieti in partidul sau. Ce pierdeti? ...
    Pierdeti domnule Caramitru. Pierdeti radacinile. Se pierde un partid istoric. Luati lectii de la PNL si nu va mai faceti pres in fata unui individ care a distrus PNTCD inca dinainte de 2000.
  • 0 (0 voturi)    
    Respect! (Vineri, 4 decembrie 2009, 6:33)

    Painkiller [utilizator]

    Respect nesfarsit Caramitrule, de la un (fost) PNL-ist! Umbrele Bratienilor, a lui Maniu si Coposu te privesc si iti zambesc....un zambet trist totusi, trist de tot....pt ca tu esti singurul.
  • 0 (0 voturi)    
    caramitru (Vineri, 4 decembrie 2009, 7:13)

    vlad [anonim]

    felicitari pt. demisie.nu fiti partas la pesedizarea romaniei! jos comunistii!
  • 0 (0 voturi)    
    caramitru (Vineri, 4 decembrie 2009, 8:01)

    taranistu [anonim]

    d-le caramitru de cand esti in conducerea pntcd numarul membrilor a scazut continuu-poate prin acest gest pe care l-ai facut o sa creasca iar, asa ca stai linistit partidul va supravietui
  • 0 (0 voturi)    
    Amintire (Vineri, 4 decembrie 2009, 8:51)

    mariusan [anonim]

    Oare domnul Caramitru nu are origini comuniste.?? Nu este si el putin comunist??? Daca se declara taranist nu inseamna ca n-a fost comunist...
  • 0 (0 voturi)    
    Va onoreaza, Maestre! (Vineri, 4 decembrie 2009, 10:15)

    Dr Marutza [anonim]

    Corect gest, Maestre! Dar colegii de breasla Dorel Visan, Mircea Diaconu, Maia Morgenstern, ce-au cautat in anturajul lui geoana? Ce dezamagire! Cata necugetare! Unul ca geoana se imodobeste cu nume ca ale lor, se foloseste de popularitatea lor. Ei, insa, pierd! Conform obiceiului, geoana e demonstrativ cu ceea ce in jurul lui, ca el singur nu are ce oferi in afara de vorbe goale, recitate alb(poate aici l-au instruit sus-numitii!). In van: N-are pic de carisma, e fad si neconvingator! Un balon de sapun suflat de "vantu"-ri!
  • 0 (0 voturi)    
    Toata stima! (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:07)

    Cris [anonim]

    Toata stima, dle Caramitru! Iata ca mai sunt si actori adevarati, carora sa nu le fie rusine cand se uita in oglinda. Dle Caramitru, azi este ultima zi cand mai avem o sansa sa trezim o parte din oameni la realitate. Luati dle Caramitru si alti actori ca dvs si alti oameni intelectuali demni de respect si iesiti la un post tv si vorbiti lumii. Poate dvs puteti explica mai bine oamenilor ce ne poate astepta daca votam iar cu rosii si poate pe dvs va vor asculta cu atentie,nu cu dezinteres. Macar din respect! Mai faceti asta pt poporul asta minunat, poate le veti deschide si altora ochii. Da Doamne ROMANULUI mintea cea de pe urma!
    Cu respect!
  • 0 (0 voturi)    
    comunistii (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:22)

    cristina [anonim]

    felicitari! Un gest onest si drept! Din pacate PNTCD nu mai este ce a fost ... Ion Caramitru un exemplu de demnitar. Un adevarat politician care are principii.
    • 0 (0 voturi)    
      - (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:45)

      alina [anonim] i-a raspuns lui cristina

      apar tot mai multe "dezbinari" intre cei din asa numita Coalitie..gestul dl Caramitru mi se pare onest si rational
  • 0 (0 voturi)    
    comunistii (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:38)

    Rockefeller [anonim]

    Felicitari, domnule Caramitru!
    Am asteptat mult sa apara un OM zilele astea.
    Pacat de Mircea Diaconu si Maia Morgenstern.
    Pacat si de Cristian Topescu, Emil Hurezeanu, Cr. Tudor Popescu.
    Despre jigodii ca g. ciuhandu, diaconescu, radu sarbu...no comment.
  • 0 (0 voturi)    
    respect (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:21)

    alina [anonim]

    Respect pentru caracterul frumos pe care il aveti d-le Ion Caramitru. Dovediti corectitudine si cinste fata de romani prin acest gest! Aveti respectul nostru
    semnat : cativa oameni din Sibiu care trec zilnic pe B-dul Corneliu Coposu.
  • 0 (0 voturi)    
    Un mare caracter (Vineri, 4 decembrie 2009, 22:06)

    Marius [anonim]

    Inca o data Ion Caramitru a dovedit un mare caracter. Si eu sunt fost membru PNTCD. Mi-e rusine ca acest partid istoric a fost tarat in mizeria comunista de unii lideri mai interesati de ciolan. Cum se poate sa stai la aceeasi masa cu Ion Iliescu care a dispus in 1990 sa fie devastat sediul PNTCD din Bucuresti? Amintiti-va cum Corneliu Coposu a fost scos de la sediu cu un TAB, pentru a fi salvat de masele instigate de nimeni altul decat ION ILIESCU. Urmasul lui Iliescu este MIRCEA GEOANA.
    Maestre Ion Caramitru va transmit tot respectul meu si al multor oameni civilizati din aceasta tara.
  • 0 (0 voturi)    
    Diferenta (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 1:23)

    porescu maria [anonim]

    Maestre, ne puteti explica diferenta dintre Pdl si Psd cand e vorba de comunism? Si cam care(nu e cacafonie intamplatoare) e diferenta intre Basescu si Geoana din acelasi pdv. Deci demisia Dvs . nu are nicio baza......Pardon , daca-mi explicati ...
  • 0 (0 voturi)    
    Pardon! (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 1:26)

    porescu maria [anonim]

    Revin. Sa inteleg ca treceti de partea lui Milut? Ala o fi urmasul lui Coposu si nu Ciuhandu??? Maestre , zau m-ati naucit! Si ,doamne , cat va admiram!
  • 0 (0 voturi)    
    cel ce intelege gestul (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 11:06)

    tomescu laurentiu [anonim]

    acum o sapt am dat un comentariu la ideea d-nului Victor Rebengiuc de a nu se prezenta la vot dar nu a inteles cred 'ideea cu praful din gunoi '


Abonare la comentarii cu RSS

In cazul unui ordin de mobilizare pentru cetatenii romani, ati raspunde chemarii la arme?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Depinde de situatie
  • Nu
  • Nu stiu / Nu raspund



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri