Traian Basescu la RRA: Nu sunt genul de om care sa ramana inghetat intr-un proiect gen PD-L

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:48 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a declarat miercuri ca nu este genul de om care "sa ramana inghetat intr-un proiect gen PD-L", precizand ca nu are "cerbicia politrucului" si nu exclude varianta desemnarii premierului dintr-un alt partid decat formatiunea democrat-liberala.

"Asa cum am spus si ieri, nu exclud varianta Johannis. Daca privesc pe palierul politic, privirile mele sunt orientate catre un eventual premier in care sa am certitudinea ca nu este sub controlul rechinilor, al lui Vanghelie sau a lui Hrebenciuc. Poate fi orice, tehnocrat sau politician. Pe mine ma intereseaza un premier liber, nu marioneta, nesantajabil si fara obligatii.

Un prim-ministru care sa guverneze pentru romani, si nu un prim-ministru care sa faca favoruri lui Voiculescu, Vantu, Patriciu si sa se lase controlat de Hrebenciuc sau de Vanghelie. Din acest punct de vedere si Johannis ar trebui sa-mi dea seriose garantii", a declarat Traian Basescu, la postul public de radio, precizand ca mai stie insa oameni care nu pot fi controlati si ca o decizie clara in privinta premierului o va lua "in consens cu partidele", a spus seful statului, citat de NewsIn.

Basescu a subliniat ca nu este genul de om care sa stea inghetat intr-un proiect "de gen PD-L". "Eu sunt acela care l-a numit pe Razvan Ungureanu la SIE, eu sunt acela care l-a desemnat pe Maior, de la PSD, eu sunt acela care l-a desemnat pe Ciolos pentru functia de comisar european, ministru liberal. Nu am un complex din a cauta oamenii valorosi, oriunde s-ar afla ei. Nu am cerbicia politrucului", a sustinut Traian Basescu, subliniind ca in mod categoric nu exclude varianta desemnarii unui prim-ministru care sa nu provina din PD-L.

Miercuri dimineata intr-un interviu la Realitatea FM, Traian Basescu declara ca primarul Sibiului, Klaus Johannis,ar fi putut sa fie de mult premier, daca ar fi avut propriile idei de guvernare:"el a ratat o sansa de guvernare, crezand ca la Grivco sa desemneaza premierii".

Se actualizeaza








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3620 vizualizari

  • -22 (42 voturi)    
    Cand se strange latul, Basescu cedeaza? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:55)

    Alex [anonim]

    Eu stiu ce voi vota duminica, insa Basescu cred ca pierde ceva puncte daca afirmatia asta va fi speculata cum trebuie de Geoana si PSD. Timp de 2 luni Basescu s-a batut cu toti sa puna prim-ministru de la PDL, ieri i-a zis lui Johannis ca nu il pune PM in nici o varianta, pentru ca acum sa dea inapoi si sa o intoarca ca la Ploiesti?

    in conditiile astea, ce alte razgandiri ne mai pregateste domnul presedinte?
    • -7 (21 voturi)    
      e simplu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:04)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Urmatoarea razgandire, daca iese presedinte, e tot cu Johannis.
    • -14 (24 voturi)    
      Fii corect (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:06)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      nici mie nu-mi place Basescu, dar luni a spus ca nu exclude varianta Iohannis. S-a dezmortit flexibilitatea-n el, a se citi razgandeala de azi pe maine.
      • +1 (13 voturi)    
        oare psd cum e? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:29)

        fluke [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        astia isi vor aduce pana si femeile de serviciu proprii!! va fi prapad!
        • -3 (5 voturi)    
          Mda, dificila alegere... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:14)

          Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui fluke

          eu sunt liberal la cap, nu m-ar lasa inima sa votez golanii din PSD. Daca Basescu ar fi mai stapan pe el, l-as vota asa mitocan cum e. Din pacate e si el in deriva.
    • -11 (23 voturi)    
      Ai grija la exprimare (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:15)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Alex

      "intoarca ca la Ploiesti" - nu e foarte potrivita in aceasta perioada cu filmuletul.
      E TRUCAJ; TRUCAJ este - striga fanaticii PDL care ti-au dat si minusuri.

      Mai are multe razgandiri, pe care apoi o sa le considere greseli.

      Nimeni nu plateste pentru greselile d-lui presedinte.

      Deocamdata...
    • +4 (4 voturi)    
      Care lant? Care cedare? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:28)

      Raluca V [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Ai prin un pic gresit pelicula asta ... Daca cineva a incercat obsesiv sa-si impuna punctul de vedere aceia au fost Geoana si Antonescu, prin acest Johannis. Se ridica intrebarea logica: de ce Johannis? Croitoru ce avea? Chiar crezi ca Johannis ar face multi purici ca Premier ??? Raspunde sincer constiintei tale .
    • -1 (3 voturi)    
      Un prim-ministru.... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:13)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      care deserveste interesele mogulilor, pe ale lui Geoana, Hrebenciuc, Mitrea ori Vanghelie, nu e bun. Foarte corect, sunt in totalitate de acord! Dar unul care deserveste interesele E Udrea, pe ale lui Cocos, Videanu, Berceanu sau Stolojan, este de dorit?! Sa le mai dau celor din urma inca 5 ani de resurse, ca sa se poata extinde, precum o metastaza generalizata?
      Patetic si penibil final de campanie, pentru ambele tabere. Dezgustatoare optiuni, dat fiind ca tb, totusi, sa votez ceva.
  • +19 (35 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:57)

    dan.m [anonim]

    Flexibil Base ;) Fix asa cum trebuie sa fie un politician spre deosebire de rigiditatea mentalitatii comuniste PSDiste. Bravo
    • -13 (25 voturi)    
      nu e flexibil e sucit (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:06)

      neamtu [anonim] i-a raspuns lui dan.m

      si mizeaza pe faptul ca unii au memoria scurta
    • -13 (25 voturi)    
      Zi si mie o chestie... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:10)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui dan.m

      Cu cat sunteti platiti voi? Hai ca mi-am dat seama de cand o ridicai in slavi pe Udrea ca esti un postac....nici macar nu mai iau in considerare cate mesaje scrii zilnic in care-l pupi in fund pe Basescu...
      Pe postare, pe zi, pe luna...cum va luati salariul? Daca o faci gratis esti praf...
      • +8 (12 voturi)    
        Uite ce chestie?! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:00)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        De ce pui tu intrebarea la plural? Cum adica "cu cat sunteti platiti voi?"
        Eu nu-s platit si nici n-o sa fiu platit vreodata pentru scrie aici. Nu cred ca o sa-mi fie destul de foame pentru asta :))
        Asa ca intrebarea ta e usor tendentioasa, eu nu te-am intrebat vreodata cu cat sunteti voi platiti. In cel mai rau caz, te intrebam "cu cat esti tu platit?".
        Baga de seama, pentru un sustinator al PNL ai niste apucaturi curioase de pesedist.

        Ar fi pacat sa-mi schimb parerea despre tine, (desi, dupa moda actuala, nimeni nu mai da doi bani pe parerea celuilalt...)

        Parafrazandu-te nitel, pareati niste oameni educati, gata sa se inhame la revolutia bunului simt. Eu mi-am inchipuit ca revolutia asta o pornesc cei care au si nu cei care-si doresc bunul simt...
        • -2 (4 voturi)    
          hmm (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:18)

          fpanait1 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          pai de ce raspunzi tu (Luk) la o intrebare adresata lui dan.m?

          oare Luk si cu dan.m sunt una si aceeasi persoana cu conturi diferite? ideea ta e buna, iti faci multe conturi, zici de bine de tata base, de rau de comunisti, psd, moguli, liberali nenorociti.. bine gandit, bravo!
        • -1 (3 voturi)    
          Gura pacatosului, adevar graieste! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:34)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui Luk

          El stie ce face el.
          Si precum cainele lui Pavlov, crede ca daca el face asa, asa fac toti cei care scriu. Pentru ei nu exista opinie personala, doar directive.
          Atata stie, atata zice!
          Lasa/l in plata Domnului!
          :)
          (Sa fie vanghelie, domnul lui?!)
        • 0 (0 voturi)    
          Am spus voi pt ca... (Joi, 3 decembrie 2009, 11:41)

          bgd [anonim] i-a raspuns lui Luk

          ...mai sunt cativa pe aici..numai ca nu folosesc tot timpul acelasi nick ca si colegul de mai sus. Nu inteleg de ce te-ai simtit tu...dar na....nu ti-am zis tie chestia asta.
          O parere pro-Basescu o respect atata timp cat vine din partea unuia care o si argumenteaza.
          Nu am apucaturi de psd-ist...doar ca ma scoate din sarite sa tot vad acelasi utilizator facand aceleasi remarci tot timpul, acelasi pupincurism de 2 lei permanent.
          Nu ma deranjeaza ca e pro-basescu...ma deranjeaza ca e platit sa scrie. S-a dat de gol intr-un articol despre Udrea. Si nu imi plac genul asta de oameni.
          • 0 (0 voturi)    
            Ok (Vineri, 4 decembrie 2009, 4:47)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            am priceput.
    • -5 (19 voturi)    
      Flexi-băse (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:22)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui dan.m

      Da, dar într-o directie e consecvent: "un premier liber, nu marioneta, nesantajabil si fara obligatii" a pus întotdeauna – ca Boc, Croitoru, Negoită :)))
      Tăriceanu nu i-a plăcut, că nu era marioneta lui. Acum, dacă nu mai reuseste sa-si pună premier marionetă si nu se mai vreau destui de-un cabinet în guvernul lui marionetă, chipurile se asigură d-lui că premierul desemnat nu e "marioneta" altuia. Aiurea!
      Păpusare, fă-ti bagajele, nu ne mai plictisi cu vorbăria ta ipocrită. Un adevărat jucător mai joacă si altceva decât cacealma.
    • -2 (2 voturi)    
      Haiosule! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:26)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui dan.m

      Esti spiritual, ce-i al tau, al tau e, nimic de zis!
      O unica mentiune: nu exista, de fapt, vreo diferenta intre ''rigiditatea mentalitatii comuniste PSDiste" ( absolut respingatoare, admit asta) si idolul tau, Basescu. Altfel spus, aminteste-mi, te rog: din ce partid facea el parte, inainte sa-nceapa cariera de traseist politic?

      PS: nu, nu ma refer la PCR... incearca sa ghicesti din nou :-))).
    • -2 (2 voturi)    
      Premier marioneta? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:32)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui dan.m

      Deci el nu a vrut premier marioneta de aia a avut un premier papagal prin Boc :)
  • -16 (28 voturi)    
    dar nu ne mai fierbe domnule! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:57)

    danutz srl [anonim]

    De la ce partid o fi acel ultracapabil premier? E clar ca habar n-are si procedeaza ca la poker, ca doar e connoisseur!
    • +14 (24 voturi)    
      acel premier putea sa fie un tehnocrat (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:09)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui danutz srl

      dar evident ca pnl si psd au zis NU.
      • -2 (2 voturi)    
        Cand spui tehnocrat (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:33)

        Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

        te referi la Boc, Croitoru sau Negoita, ca nu inteleg? :-)) Te rog, fii mai explicit :-)))
  • -9 (17 voturi)    
    disperare (Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:59)

    bobo [anonim]

    E disperat saracul (lua-l-ar ...)
    • 0 (8 voturi)    
      Disperarea se vede la PSD (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:45)

      st-an [utilizator] i-a raspuns lui bobo

      apropo de filmul trucat, .. de cenzura in masa din media, de sprijinul acordat de ilici vanghelie vantu patriciu pnl, udmr, prm si alti 'sfinti' lui geoana..
  • +10 (18 voturi)    
    Clar (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:01)

    eu [anonim]

    Vedem acum de ce Basescu nu a exclus varianta Johannis pentru prim-ministru. Doar ca vrea garantii . Logic nu ? pentru un presedinte democratic . Explicatii clare si precise ? IRealitatea , o sa aratati aceste lucruri ?
  • +12 (18 voturi)    
    N-o sa spuna Crin ca PPE nu e de dreapta? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:02)

    din ardeal [anonim]

    Crin spunea ca numai PNL e de dreapta, si anume acea dreapta care a manifestat ieri la Timisoara sub drapelele rosii ale partidului lui Iliescu! Se umfla curcile de ras!
  • +10 (16 voturi)    
    Exclus Johannis (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:02)

    Darian [anonim]

    De pe siteul PNL un citat din dl. Antonescu: 'Spre deosebire de Traian Băsescu, nu am fost membru al Partidului Comunist, domnia sa a fost membru al nomenclaturii comuniste. Spre deosebire de Traian Băsescu, nu am avut niciodată vreo relaţie, slavă Domnului, cu Securitatea (2/12/2009 11:00:17)" iar azi ne vara pe gat fostii comunisti si un fiu de securist, sub masca liberalismului.
  • -6 (16 voturi)    
    iar s-a sucit.. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:02)

    neamtu [anonim]

    m-am saturat sa aud ca ba e alba ba e neagra!
    pana acum era sigur ca pd-l ul e cel mai reprezentativ si constitutia il obliga sa numeasca premier de acolo!
    acum vrea sa ia "o decizie in privinta premierului in consens cu partidele" ..???
    da de ce i-a trebuit ma rog atat sa ajunga la concluzia asta?
    e imposibil omu..
  • -9 (17 voturi)    
    haha (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:03)

    vasile [anonim]

    Frate, cat de mare poate fi disperarea sa declare asa ceva. Si mai e si ca un patefon stricat...voiculescu, vantu, patriciu...la socola cu nea base...a luat-o pe aratura rau de tot
    • +2 (2 voturi)    
      ai uitat de ilici (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:27)

      dica [anonim] i-a raspuns lui vasile

      esti frate cu el? cite voturi ar fi luat geoana fara ilici? se pare ca romanii peste 60 ani e timpul sa ne lase. a fost romania lor pentru 60 ani.
  • +3 (13 voturi)    
    Unde a gresit capital basescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:06)

    Vlad [anonim]

    In momentul in care PSD a iesit de la guvernare, trebuia sa se comporte ca un presedinte. Adica sa observe ceea ce vedea toata lumea si anume ca guvernul a ramas FARA majoritate. Si mai departe sa negocieze DE URGENTA o noua majoritate. Daca facea asta acum putea dormi linistit neavand contracandidat.
    • +9 (11 voturi)    
      da, de acord dar nu uita (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:21)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6229207-video-traian-basescu-semnat-decretele-revocare-ministrilor-psd-premierul-trebuie-gaseasca-majoritate-parlament.htm

      Istoria e importanta. Declaratia este datata 1 Octombrie. Conform Constitutiei pentru remanieri aceste negocieri trebuie sa fie purtate de primul ministru in functie (la acea data).
  • -2 (8 voturi)    
    Tradare ... ? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:06)

    bm [anonim]

    Da' sa stim si noi !
  • +7 (13 voturi)    
    Base, e nevoie de al 3-lea partid (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:07)

    Mir [anonim]

    PSD-ul va tine tot timpul in sah cele doua partide de opozitie; nu le va lasa niciodata sa se uneasca, si le va invrajbi intotdeauna, pentru ca daca nu se lupta intre ele, s-ar lupta amandoua cu PSD

    trebuie un al 3-lea partid care sa le forteze pe celelalte 2 sa se alieze, si PSD-ul sa iasa la atac impotriva tuturor
  • -3 (17 voturi)    
    da pana acum cine te-a tinut (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:09)

    un roman [anonim]

    da pana acuma cine te-a tinut Basescule sa pui alt premier cand croitoru a picat si Negoita nu are nici o sansa,acum cand ti se apropie sfarsitul dai din colt in colt
    • +4 (8 voturi)    
      Inflexibila a fost coalitia ad-hoc (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:52)

      FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      Conform Constitutiei presedintele desemneaza premierul si nu coalitii sau gasti stranse peste noapte undeva la o votca.
      Aceasta gasca a fost inflexibila prin impunerea unui premier, si nu trebuie sa uitam ca tot aceasta coalitie a si daramat guvernul Boc in plina criza.
      Foarte iresponsabili si mincinosi striga continuu ca Basescu i-a dat jos de la guvernare.
      Acesti mincinosi nu vor ezita sa ne vanda tara unor interese straine, doar sa-si umple ei tubul digestiv.

      Astfel de coalitii asa-zis democratice s-au format si cand au invadat Irak-ul si se formeaza chiar si in randul cimpanzeilor.
      Luati urmatoarea situatie: 49% din Romani ar vota PDL si restul voteaza minoritati si alte partide.
      Daca acest rest de 51% se unesc inseamna ca ei reprezinta vointa poporului? Eu cred ca nu. Ei reprezinta o dorinta pur conjuncturala, o dorinta de compromis care nu are de a face cu ce vrea poporul. Vointa poporului ar trebui reprezentata de partidul cu cele mai multe voturi - acela formeaza adevarata dominanta.
  • -3 (15 voturi)    
    KJ are personalitate marcanta (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:10)

    Walker [anonim]

    Adevarul e ca daca nu apărea locomotiva Klaus Johannis, apoi nu se mai aliau PNL+PSD+PC+PNCD+PNG
    Klaus Johannis are o personalitate care pune in pericol pozitia lui Basescu. Ii pare si lui un pic rau ca nu l-a descoperit primul
    • +2 (2 voturi)    
      are... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:25)

      mreana [anonim] i-a raspuns lui Walker

      ....o personalitate.....oho,parca ar fi un tractorist un haine de duminica,asa cum a mai zis unul,de ce nu recunoasteti ca flerul lui base n/a dat gres in cazurile maior,ungureanu,ciolos..poate chiar la pnl sa fie o persoana care merita sa fie p.m. romanilor,doar presedintele este al tuturor romanilor,asta nu inseamna tradare fata de pdl.
    • +5 (9 voturi)    
      Si pe ei i-a luminat Oprescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:38)

      Vlad I [anonim] i-a raspuns lui Walker

      Dupa succesul lui Oprescu si-au dat seama de slabiciunea romanului si cum pot aduce in putere pe Vanghelie fara Vanghelie. Oricum Basescu a fost unicul care a incercat sa reformeze tara, pacat ca nu a avut cu cine sa faca majoritate.
    • +4 (10 voturi)    
      Ce program are Johannis? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:45)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Walker

      Vreau sa stiu INAINTE de 6 decembrie ce anume are de gind sa faca Johannis in domeniul agriculturii, al integrarii europene (nu aderare, integrare prevazuta sa sa incheie in 2018), al reducerii cheltuielilor bugetare, al echilibrarii sistemului de pensii si in genral a lasigurarilorde stat, acum un imens caritas care merge neabatut spre faliment, in domeniul educatiei, al reformei justitiei.

      Cunosc intentiile lui Basescu. Ale lui Johannis trebuie sa le asteptam dupa alegeri? De ce? Ca sa votam mita in sac?
      • -2 (2 voturi)    
        Lumineaza-ma si pe mine, (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:18)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

        care sunt intentiile lui Basescu? Cele reale, nu goangele cu care ne minte de 5 ani.
    • +2 (10 voturi)    
      KJ are voce de "fetitza" calarita de PSD, dragule (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:53)

      gogoasa nationala [anonim] i-a raspuns lui Walker

      "personalitate" au toate gogosile mediatice umflate de media: Pacaliciul Oprescu, Trandafir Antonescu, etc
      De acum inainte mafiotii nu mai ies in fata, isi trimit gogosile la sacrificiu

      orice gogoasa mediatica are termen de valabilitate maxim 6 luni
    • +6 (10 voturi)    
      ??? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:58)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Walker

      Personalitate marcanta?
      Din "Vom vedea" "Da" "ramane de vazut" nu ne-a scos. N-are nici un plan, e un produs publicitar, un ambalaj.
      Spune-mi un singur obieciv economic enuntat de izbavitorul Iohannis. Si nu mi-l da pe ala cu cota unica ca nu e al lui.
  • +6 (14 voturi)    
    o lectura f interesanta: (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:14)

    yellowdog [utilizator]

    da-ti va rog mai departe, un extras:

    O altă temă a discursului lui Bukovski a fost cea a resurselor energetice ale României. Bukovski considera că „singura şansă de supravieţuire a poporului român este organizarea unui proces public în care să se dezbată modul în care sistemul energetic românesc a ajuns pe mâna străinilor“. În opinia lui Bukovski, „străinii“ care au acaparat resursele energetice ale României sunt organizaţii mafiote de tip kaghebisto-securiste sau de partid. Procesul public este singurul mod pe care disidentul îl vede pentru ca românii să-şi recâştige resursele energetice. De asemenea, Bukovski a denunţat contractele frauduloase făcute în deserviciul statului român. El a afirmat că Lukoil-ul este o instituţie care aparţine KGB şi că există multe alte domenii industriale în România în care urmaşi ai KGB îşi fac simţită prezenţa.


    http://www.urbaniulian.ro/2009/12/01/exclusivitate-vladimir-bukovski-denunta-uniunea-sovietica-europeana-si-comisarii-kgb-si-cere-romanilor-sa-scape-de-iliescu-agentul-moscovei/
    • -1 (7 voturi)    
      Nota Bene (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:42)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

      Trebuie mentionat ca Urban Iulian este parlamentar PDL.

      Totodata e si infractor, fiind primul roman gasit vinovat si amendat pentru SPAM.

      Dati mai departe!
  • +7 (15 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:15)

    Anto [anonim]

    Basescu nu este legat de nimeni si nimic. Asta a vrut sa zica prin declaratia data. Ca nimic si nimeni nu ii poate sta in cale cand este vorba de binele comun.
  • -3 (15 voturi)    
    game over (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:17)

    zenboy [utilizator]

    de mai bine de o luna tb nu prea mai stie ce sa mute la sahul permanent dat de adversari, dar orice incerca pare sa il slabeasca si mai tare. parca nici el nu mai crede ca il poate bate pe geoana...

    noi i-am dat doua sanse, ultima la referendumul de suspendare, iar intre timp el ne-a multumit pe masura cu psd, videanu, udrea, ridzi, eba, etc. acum cere scuze romanilor si joaca aceeasi carte, de singur impotriva tuturor - numai ca asta nu mai tine, oamenii s-au prins ca singur nu poti face mai nimic, tot ai nevoie de aliati si compromisuri...

    asta e, o sa ne pricopsim cu o marioneta la cotroceni si cu cei din spatele lui. om trai si om vedea...
  • -6 (16 voturi)    
    traian basescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:17)

    florin [anonim]

    te pomenesti ca ti-a venit mila de tara acum cand stii ca nu mai ai nici o sansa?de ce nu ai numit un astfel de premier pana acum sa mearga tara inainte si ai propus numai lingai de-ai tai?esti un comunist ordinar,un dictator notoriu si un mare mincinos care ai executat pe toati cei care te-au ajutat cand nu ti-au mai spus "am inteles"jos besescu,jos comunistu,jos dictatorul
  • +8 (16 voturi)    
    alegeri - turul 2 (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:18)

    Radu B. [utilizator]

    Sincer, ii urez succes presedintelui Basescu sa reziste fizic si psihic sa presiunea mediatica impotriva lui si sa mai castige inca un mandat.
  • +6 (10 voturi)    
    dle basescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:18)

    ady [anonim]

    Punctul 8
    8. Ca o consecinta a punctului anterior, propunem ca legea electorala sa interzica pentru primele trei legislaturi consecutive dreptul la candidatura, pe orice lista, al fostilor activisti comunisti si al fostilor ofiteri de Securitate. Prezenta lor in viata politica a tarii este principala sursa a tensiunilor si suspiciunilor care framanta astazi societatea romaneasca. Pana la stabilizarea situatiei si reconcilierea nationala, absenta lor din viata publica este absolut necesara. Cerem, de asemenea, ca in legea electorala sa se treaca un paragraf special care sa interzica fostilor activisti comunisti candidatura la functia de presedinte al tarii. Presedintele Romaniei trebuie sa fie unul dintre simbolurile despartirii noastre de comunism. A fi fost membru de partid nu este o vina. Stim cu totii in ce masura era conditionata viata individului, de la realizarea profesionala pana la primirea unei locuinte, de carnetul rosu si ce consecinte grave atragea predarea lui. Activistii au fost insa acei oameni care si-au abandonat profesiile pentru a sluji partidul comunist si a beneficia de privilegiile materiale deosebite oferite de acesta. Un om care a facut o asemenea alegere nu prezinta garantiile morale pe care trebuie sa le ofere un Presedinte (...)".
  • +8 (18 voturi)    
    competenta (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:19)

    mircea [anonim]

    ce alta dovada mai buna in privinta impartialitatii si a bunelor intentii ale lui basescu e mai buna decat faptul ca a numit in functii importante oameni de la alte partide?! a facut iliescu asta???? nu imi amintesc
    • -1 (1 vot)    
      Asta e chiar tare! :))) (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:25)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui mircea

      A facut si Ilici chestia asta, parca in prima legislatura constitutionala (1992-1996) pare-mi-se...

      Ionescu Quintus la Justitie, Danielescu la Economie...
  • +9 (17 voturi)    
    Pro Basescu! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:20)

    Raluca V [utilizator]

    Democratia presupune dezbatere si colaborarea partidelor, Basescu a demonstrat ca este un presedinte democrat: Ciolos desemnat de el in Comisia europeana, seful SIE este PSD, a invitat toate partidele la discutii pentru desemnarea premierului - unde PSD a refuzat sa se prezinte. Deci cine demonstreaza democratie si cine da dovada de comunism, incercand obsesiv sa-l impuna pe Johannis premier ???
  • -5 (17 voturi)    
    flexi base (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:20)

    euuu [anonim]

    se dovedeste inca odata faptul ca amenintat cu pierderea ciolanului politicianul dambovitean is pierde memoria brusc si face orice compromis doar sa mai prinda un mandat.
    • +2 (2 voturi)    
      citesti si nuantele? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:28)

      dica [anonim] i-a raspuns lui euuu

      sau ba? cite clase ai?
  • +2 (10 voturi)    
    2 partide in Romania (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:21)

    Walker [anonim]

    Basescu a lovit Partide si oameni politici, in intentia de a zdruncina esichierul si a provoca asezare fortelor politice bipartidism din multipartidism.
    Cum spune si Tismaneanu, azi in Romania se realizeaza un furt semantic: PSD isi spun socialisti dar nu sunt, PD-L isi spun de dreapta dar nu sunt... iar PNL isi spun liberali dar se pupa cu Ilici si nu sunt liberali. UDMR are in interior oameni de convingeri diferite, samd.
    Nu mai exista partide istorice in Romania.
    • +3 (5 voturi)    
      PSD nu poate accepta "2 partide in Romania" (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:37)

      Mir [anonim] i-a raspuns lui Walker

      cu un singur partid de opoztie in fata psd dispare a doua zi in opozitie eterna

      alin teodorescu, despre fuziunea pd-pnl:

      "...ar fi fost o miscare politica amenintatoare pentru noi, pentru social-democrati, pentru ca in loc sa avem doua jumatati de partide in fata aveam un partid mare, liberal-democrat, care este un curent puternic in europa si in sua. nu s-a putut. (...)".

      ziua, 23 iunie 2006
    • -4 (8 voturi)    
      Pai nu mai sunt (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:45)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Walker

      ca PNT-ul tot Base l-a distrus.

      A incercat el si cu PNL-ul da' nu i-a mers.
      Chiar ii va veni de hac.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu mai exista partidele istoriei (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:53)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Walker

      PSD, PNL, PNT s-au desprins de radacinile lor pre-comuniste, asa cum PD a retezat complet radacinile comuniste (procesul il incepuse timid Roman in 1991, dupa disparitia URSS, motiv de mineriada), inca din 2000 de la repozitionarea (impusa de Basescu) in problema dreptului la proprietate si de la intarirea sustinerii pentru statul de drept.

      Partidele istoriei pre-comuniste au disparut, dar istorie politica se face in continuare prin partidele prezentului.
  • +2 (6 voturi)    
    Basescu si guvernele. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:33)

    mircea [anonim]

    Basescu respecta constitutia si propunerile partidelor.Unii se bucura,ca nu va mai fi presedinte.Din comportamentu lui Geoana,eu le spun ca fereasca dumnezeu,pentru-ca Geoana nu va respecta nimic din ce a spus in campanie.Liberalii vor avea o mare deziluzie,Johannis nu va fi premier,foarte multi salariati din sistemul bugetar vor fi trimisi in somaj,salariile bugetarilor vor scadea<vor fi alegeri parlamentare anticipate si liberalii nu vor mai intra in parlament-PNL va disparea.
  • -2 (8 voturi)    
    Ce minciuna grosolana! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:38)

    maria [anonim]

    Din categoria "imi dau demisia in 5 minute"!
    cat de cu ata alba poate fi cusuta...si pana acum de ce a refuzat atat de vehement orice persoana din afara PDL?
    Acum ca a vazut ca Johannis are capital politic, incearca sa smulga voturi de la indecisi...
    Nesimtirea omului astuia nu are limite!!!
  • +4 (6 voturi)    
    celor ce vad "latul care se strange"! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:38)

    Dr Marutza [anonim]

    Si cand geoana afirma cu jumatate de gura ca nu-i place de Vantu(!) cum e? E sucit sau e flexibil?? Daca nu sesizati diferenta celor doua declaratii, n-ati priceput nimic!
  • -2 (6 voturi)    
    se razgandeste basescu? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:40)

    contra_PD [anonim]

    Hoopa, Base vede ca PDL-ul cu non-valorile lui nu il mai ajuta in campanie si incearca sa gasesca in alte parti sustinere? .. cata consecventa
  • +2 (4 voturi)    
    E corect comentariul, Alianta trebuia reformata (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:45)

    Master [anonim]

    e corect comentariul oamenilor.
    alianta care il sustine pe geoana si care s-a format, avea sanse de reusita daca se reformau partidele, astfel :
    la psd trebuiau eliminati din partid iliescu, hrebenciuc, vanghelie, nastase, nica + inca 2-3 capete;
    la pnl trebuiau eliminati din partid patriciu, tariceanu, antonescu, ghise, fenechiu + inca 2-3 capete;
    la pc trebuiau eliminati din partid voiculescu, popa + inca 2-3 capete;
    la udmr trebuiau eliminati din partid marko bela, verestoy + inca 2-3 capete;
    numai dupa aceasta operatiuni in partide geoana putea emite pretentii de a fi ales presedintele tarii.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate si nu prea... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:08)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Master

      Astia despre care tu spui ca trebuiau sa plece, sunt de fapt partidele. Ce-ar fi PC fara Voiculescu? dar PSD fara Iliescu, UDMR fara Marko, PRM fara Vadim???? Nimic.
      Mi-e teama ca la noi in tara trebuie sa inventam niste partide, pornind de la nimic. Astea care sunt, sunt stricate pana la miez. Altminteri gaseau puterea de a se autocurata...
  • 0 (2 voturi)    
    despre democratie si premier (Miercuri, 2 decembrie 2009, 16:56)

    parerea mea [anonim]

    dar mai ales despre un guvern de uniune si de alianta. Nu cred ca e o idee buna. Nu exista aliante politice bazate pe ideologie in primul rand. de asta exista mai multe partide cu mai multe ideologii pentru ca fiecare vede lucrurile diferit. O alianta politica bazata pe ideologie e un nonsens. Sigur ca doua partide pot forma o alianta dar ce se intampla (din punct de vedere ideologic) cu problemele care sunt abordate diferit de fiecare partid? Se fac (obligatoriu) niste compromisuri deci ideologia se cam schimba. Pana acum nimic rau, aparent avem un progres, se pot lua hotarari DAR, ATENTIE acesta nu este un proces democratic, Un partid sau o grupare sau ce vreti voi care isi schimba ideologia NU ISI MAI REPREZINTA alegatorii care au votat initial pentru cu totul alt ceva. Un guvern de alianta nationala este o catastrofa la fel de mare cum a fost si frontul aliantei nationale sau al salvarii nationale sau ce nume o fi avut acum 20 de ani pentru ca incalca pur si simplu premisele democratiei. Sunt de acord cu un guvern majoritar dar nu pot fi de acord cu un guvern de alianta. sunt de acord cu un guvern majoritar chiar daca votez cu una dintre minoritati vreau sa precizez acest lucru pentru ca eu cred ca democratia implica puterea majoritatii. nu puterea poporului, nu puterea premierului sau a presedintelui si nici macar a parlamentului ci a majoritatii care a votat cu o anume formatiune sau grupare sau organizatie politica. Si atentie POLITICA si nu economica, nu alianta de urgenta si nu alianta de salvare.
  • -1 (1 vot)    
    declaratia de sfarsit de drum! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:20)

    adio [anonim]

    Adio domnule Basescu! Domnul carmaci-razgandaci cat sa mai continue manipularea asta crasa ? V-ati folosit marea masa de manevra pentru a semana ura si veti culege ura, sunteti un ins fara scrupule.Stiti ca pierdeti, sunteti sigur ca pierdeti, vede toata lumea ca pierdeti si reactionati in consecinta. Va puteti deda la acte de violenta, sunteti un instigator sadea, ati calca orice in picioare ca sa va indepliniti scopul. Sunteti un nimic, sunteti 0!
  • +1 (1 vot)    
    sunt surpins!!!! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:40)

    barbu [anonim]

    cata diplomatie!!!! asa, DA!!!
  • -1 (1 vot)    
    draga base (Miercuri, 2 decembrie 2009, 17:57)

    marin [anonim]

    pe zi ce trece imi dau seama ce oameni ai linga tine si...pe zi ce trece ma indepartez de vot, dar nu pot vota nici cu geoana...asa ca bye, a avut dreptate nastase...multi sint indecisi din cauza voastra....
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo Basescu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 19:25)

    amalia21 [anonim]

    Basescu a reusit sa urce PD-L-ul in prima linie,acelasi lucru il poate face si cu guvernul tarii noastre,pentru ca numai un grup bine sudat isi poate implinii misiunea……cea de a iesi din criza financiara si aceasta misiune nu trebuie sabotata.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by