Dan Voiculescu: Traiane, hai sa rupem pisica! Sau, daca vrei tu, motanul. Cine a stat in capul mesei la Grivco, in 2004?

de Robert Mihailescu HotNews.ro
Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:25 Actualitate | Politic

Dan Voiculescu ii cere lui Traian Basescu, intr-o scrisoare deschisa, sa precizeze cine a stat in capul mesei la intalnirea de la Grivco, din 2004, la care seful statului a declarat ca a mers "cu caciula in mana" pentru a reusi sa formeze o majoritate in jurul Aliantei D.A..

Voiculescu afirma ca Traian Basescu a venit in 2004 la Grivco pentru a negocia, impreuna cu Theodor Stolojan. "Nici atunci presa nu a fost invitata, informata sau prezenta. Sigur, inteleg ca daca se fac in lipsa presei, dar in prezenta lui Traian Basescu, negocierile, chiar si la Grivco, sunt transparente si in interesul romanilor", declara Voiculescu.

Traian Basescu afirmase, intr-o emisiune televizata, ca a fost la Grivco in 2004, pentru a obtine sprijinul PC, pe care ulterior l-a numit "solutia imorala". Seful statului acuza acum faptul ca guvernul Johannis a fost negociat 'pe ascuns' la Grivco de Voiculescu, Vantu, Patriciu, Geoana, Nastase si Hrebenciuc, in timp ce discutia sa din 2004 a fost "transparenta".

"Eu acuz lipsa de transparenta; eu n-am ascuns faptul ca in 2004 trebuia sa fac un compromis pentru a asigura majoritatea parlamentara; nu era nimic secret: toata lumea stia ca ma duc cu caciula in mana sa mai gasesc cateva voturi", a argumentat Traian Basescu, la Realitatea TV.

"Traiane, hai sa rupem pisica! Sau, daca vrei tu, motanul! (...) Imi amintesc detaliat tot ce am vorbit atunci. Ce nu reusesc sa-mi amintesc, pentru ca nu am dat niciodata importanta unor astfel de amanunte, este cine a stat in capul mesei, cine in stanga si cine in dreapta. Nu vrei, Traiane, sa spui romanilor si sa-mi amintesti si mie cum am stat noi la acea intalnire?", il intreaba acum Dan Voiculescu.

Scrisoarea deschisa incepe cu formula de adresare "Draga Traiane, Traian Basescu", mai putin "protocolara" pentru ca, spune Voiculescu, se adreseaza "nu presedintelui Romaniei, ci politicianului care acum candideaza la functia suprema in stat".
 
Fostul lider al Partidului Conservator il acuza pe Basescu ca a "dezvoltat o obsesie" in privinta sa: "Reusesti performanta, deloc usoara, de a-mi rosti numele de cel putin 7-8 ori in orice interventie publica, indiferent de context sau de subiectul dezbatut".
 
"In aceste conditii, trebuie sa admiti si tu, ai o problema", cotinua Voiculescu, care adauga: "Intensitatea privirii tale, voluptatea pronuntarii obsesive a numelui meu ma determina sa cred ca situatia ti-a scapat de sub control. Esti posedat de idee, te macina, te consuma, te epuizeaza. Si rezultatele se vad: ti-ai pierdut tonusul, te descurci tot mai greu, ai obosit".

"As intreba presa, dar, din pacate, repet, presa nu a stiut nimic", incheind scrisoarea cu formula "Cu sinceritate, Dan. Dan Voiculescu".


Citeşte mai multe despre   

 
5356 vizualizări
  • -9 (49 voturi)    
    dublu standard (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:29)

    clujean [anonim]

    daca pres-ul face ceva e OK, daca adversarii lui fac acelasi lucru e ticalosie! cauza: base e super iar ceilalti sunt cah; nu-i asa, portocaliilor, ca alta explicatie nu aveti??
    • +13 (37 voturi)    
      Adunam mere cu pere (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:13)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui clujean

      Cand s+a dus Basescu la Grivco, alegerile se terminasera si se negocia formarea guvernului. Situatia este total diferita, iar Voiculescu, specialist in dezinformari, pune semnul egalitatii intre doua situatii total opuse.. Credeam ca numai Patriciu este prost si disperat, dar vad ca si Felix Voiculescu este la fel. Il astept pe SOV, pt ca lista sa fie completa.
      • +14 (16 voturi)    
        Ce tupeu are Felix! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:11)

        Rica [anonim] i-a raspuns lui Demetra

        auzi la el: "Reusesti performanta de a-mi rosti numele de cel putin 7-8 ori in orice interventie publica"
        Televiziunile turnatorului rostesc numele lui Base de 5000 de ori pe zi pe banii furati de la romani. Se irosesc aiurea atitia bani ca sa isi satisfaca acest scelerat obsesiile si orgoliile. Imi e asa de sila...
        • -8 (8 voturi)    
          obsesia pentru moguli (Duminică, 29 noiembrie 2009, 19:26)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui Rica

          duce la imprumutul de cuvinte si expressii... cum ar fi scelerati
      • +6 (6 voturi)    
        ataca haita pe Basescu,a nu ii dea timp (Duminică, 29 noiembrie 2009, 19:59)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Demetra

        ..de concentrare pe Geoana ;cand patriciu ,cand SOV cand Felix,pe rand vin si spun cate o poezie la montajul literar artistic sa il ajute pe geoana
    • +3 (27 voturi)    
      continua sa te uiti la antene si la irealitatea! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:43)

      neanonim [utilizator] i-a raspuns lui clujean

      si nu-ti zi clujan pt ca la Cluj Base a avut peste 40%
      • -8 (20 voturi)    
        Asta inseamna... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:24)

        George [anonim] i-a raspuns lui neanonim

        ... ca 60% au fost impotriva sa! Hmmm! Jenant!
        • +5 (5 voturi)    
          nu-i asa.. (Duminică, 29 noiembrie 2009, 22:09)

          maria [anonim] i-a raspuns lui George

          ...cine n-a votat nu inseamna ca a fost impotriva.
          • -1 (1 vot)    
            gresesti (Luni, 30 noiembrie 2009, 12:23)

            George [anonim] i-a raspuns lui maria

            fiindca procentul de 40% se refera la cei care au votat si atunci, normal, 60% reprezinta pe cei care au votat altceva decat Basescu. Raman inca vrei 45% care n-au votat deloc... si asta, te asigur eu, din scarba, mai ales pentru presedintele in functie!
    • +9 (11 voturi)    
      Nu e dublu standard (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:03)

      judex [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Spre deosebire de situatia din 2004, ceea ce a facut grupul strans in 2009 la Grivco a fost fapt de fapt o "intalnire subversiva" pentru ca: a)obiectivele acelei adunari sunt impotriva statului de drept (grupul nu avea dreptul sa nominalizeze un prim ministru, sa fi fost o incercare de lovitura de stat avortata ?),; b) politicienii de acolo nu au capatat in prealabil drept de reprezentare de la membrii de rand ai partidelor lor pentru ca doua partide ce ar fi trebuit sa concureze in alegeri au facut blat pe baza unui program comun nedezvaluit public, inducand astfel in eroare alegatorii. In schimb, in 2004 Basescu s-a dus la negocieri cu Voiculescu dupa alegeri, in mod transparent raspunzand alegerii de catre electoratul ce a votat cu PC. Intelegi ?
      • 0 (0 voturi)    
        Si totusi. . . (Luni, 30 noiembrie 2009, 17:31)

        george [anonim] i-a raspuns lui judex

        In campania din 2004, PC ,care pe vremea accea se numea PUR, forma cu PSD alianta PSD+PUR ( ”sa le mut un cap in gur” dupa cum ziceau cei de la Catavencu). Daca va mai amintiti, in primul moment al anuntarii rezultatelor, moment in care televiziunile ii atribuiau lui Bombo un rezultat superior celui al lui Basescu, Dan Voiculescu se afla de-a dreapta lui Adrian Nastase si se bucura impreuna cu acesta din urma pentru „succesul” electoral. Dupa cateva minute, rezultatul s-a intors.
        Intrebare: credeti ca electoratul de atunci al lui Basescu, al PDL-ului si al PNL-ului, a fost de acord cu alianta din parlament cu PUR (PC)? PE ei i-a intrebat cineva atunci daca sunt de acord cu colaborarea cu Voiculescu si partiduletul lui? Pun aceasta intrebare pentru ca afirmati ca ”politicienii de acolo nu au capatat in prealabil drept de reprezentare de la membrii de rand ai partidelor lor”. Vi se pare semnificativa deosebirea ca blatul se face inainte sau dupa alegeri?
  • +2 (12 voturi)    
    OTV-actul II (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:32)

    simplex [utilizator]

    suntei mai rai decat o satra de tigani.
  • +5 (31 voturi)    
    asa... si? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:33)

    MirceaA [utilizator]

    de aia te-ai intors acum radical... ca nu te-a lasat sa furi, asa cum credeai.
  • +11 (15 voturi)    
    Adevarul si respectul (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:34)

    Constantin [anonim]

    Respectul celorlalti se castiga spunand adevarul.
    • +6 (10 voturi)    
      Un sfat pentru cei care voteaza cu Basescu (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:16)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Adevarul are o forta mult mai mare daca il spui cu vorbe frumoase.
    • +3 (7 voturi)    
      adevarul adevarat (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:41)

      Constantinn [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      uite ca Vadim a spus adevarul de nenumarate ori pana acum si nu a castigat respect, asa ca argumentul tau nu sta in picioare
      • -4 (4 voturi)    
        Vadim (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:55)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Constantinn

        spune adevarul, insa se pozitioneaza de partea alba a baricadei cum face si Basescu de altfel.

        Pentru a reusi in Romania trebuie sa te folosesti de toti romanii asa cum sunt, si sa le faci bine la toti. Toti romanii vor sa traiasca mai bine, si este foarte usor sa satisfaci majoritatea daca-i asculti si intelegi pe toti.
  • +12 (30 voturi)    
    turnatorul-securist scrie, ca aia stie (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:35)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    delatziuni, minciuni si manipulari. zit, motane! da baii Crescentului inapoi!
    • -6 (14 voturi)    
      Antwerp (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:36)

      misu [anonim] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

      Banuiesc ca Basescu a luat postul de la Antwertp prin concurs! Si-a depus cvul, el si alti 10 marinari si a castigat!
    • -1 (7 voturi)    
      de ce, draga? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 19:12)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

      Da' ce draga, a luat banii de la tine din seif? Aveai multi dolari zimbabwe sub perna?
  • +10 (38 voturi)    
    Voiculescule , voiculescule (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:35)

    Dan.m [utilizator]

    Voiculescu iar scoate capul din scorbura. Bai interlop gretzos , nu ti-ar fi rusine sa dai declaratii de presa?
  • +17 (35 voturi)    
    bine tu voiculescule (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:37)

    rochiri [anonim]

    Dupa ce la irealitatea au sarit Vantu si Patriciu a venit si Felix.
    E clar cu cine sa bate Basescu .Giona este doar un spectator,nu are nicio treaba e de paie.
  • +14 (20 voturi)    
    Dati o palma mogulilor (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:41)

    Kleenex [anonim]

    De cativa ani asistam la un alt fel de dictatura, foarte periculoasa pentru tanara democratie romaneasca. Marii moguli, imbogatii peste noapte ai Romaniei, vazandu-se cu pumnul pus in gura, respectiv cu imposibilitatea de a fura in stilul cu care se invatasera inainte de 2004, au recurs la o noua strategie. Au cumparat televiziunile una cate una, inclusiv TVR unde l-au instalat pe Sassu de la pesede, au cumparat presa scrisa in cea mai mare parte, au pus mana pe institutele de sondare a opiniei publice. Cu aceste instrumente duc de 3-4 ani o campanie murdara, disperata si demna de tot dispretul, impotriva celui de s-a opus furtisagurilor, impotriva lui Basescu. Romani treziti-va, si dati o palma mogulilor pe 6 decembrie. Doar Basescu ne poate scapa de aceasta dictatura.
    • -3 (11 voturi)    
      mai bine ne salvam singuri (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:21)

      altul [anonim] i-a raspuns lui Kleenex

      Asa am crezut si acum câtiva ani când l-am votat. Între timp, însa, am înteles adevarul proverbului: "câinele care latra, nu musca". Nu am vazut nimic facut de Basescu împotriva îmbogatitilor peste noapte, ba mai mult, vad un îmbogatit peste zi în persoana sa.
      • +3 (7 voturi)    
        Basescu a fost bogat de cand era marinar (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:45)

        Ionel [anonim] i-a raspuns lui altul

        Basescu nu s-a imbogatit acum.
        Era bogat de mult timp.

        Iar pentru a lasa cainele sa muste trebuie sa-i dam drumul din lant. Din pacate in aceasta tara sunt multe lanturi pe care orice caine ar veni, de unul singur nu le poate rupe.
        Singura sansa este urmatoarea: ca noi Romanii sa votam cu o majoritate convingatoare atat la prezidentiale cat si la parlamentare.
        Sa avem odata un partid cu peste 50% voturi, care sa ia singur taurul de coarne. Atata timp cat se fac aliante, se pare ca partidul cu cele mai multe voturi practic e in opozitie.
        Chiar daca am vota cu 49% un partid, tot se vor strange toate partidele mici ca sa devina ei ca si coalitie o majoritate. Nu mi se pare normal.
        E ca si cum, daca pielea este organul cel mai mare al corpului inseamna ca ea trebuie sa si conduca, in locul creierului.
        • -1 (3 voturi)    
          ein volk, ein reich, ein fuhrer (Duminică, 29 noiembrie 2009, 19:27)

          gimini [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

          Si nu doar un partid cu peste 50% reprezentare in parlament, draga. Eu le propun postacilor portocalii si:

          - un guvern cu un singur membru - dl. Basescu Traian
          - o justitie cu un singur judecator - dl. Basescu Traian
          - un singur post TV, Pro Basescu TV
          - o singura echipa de fotbal, FC Basesciana
          - un singur mogul media, domnul de la Be1 TV, securistul notoriu si devalizator GC Paunescu
          - un singur lingau oficial, dl. Nashu
          - o singura blonda in toata Romania, stim noi cine
          - o singura bordura, neintrerupt turnata de firma dlui. Vicleanu din Oradea in Constanta si de la Falticeni la Calafat

          Cum democratia e prea complicata cu atatea partide, personaje, moguli, televiziuni etc. etc. etc. eu zic, dragi sustinatori portocalii, sa vorbiti de urgenta cu Base si sa puna punctele de mai sus pe ordinea de zi a unui referendum in data de 6 decembrie.
    • -2 (6 voturi)    
      hm... ti-as da un sfat... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 19:16)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui Kleenex

      Dictatura a mogulilor media?! Mai sa fie! Matale nu ai telecomanda? Uite, eu la al meu am 50 de programe si cand nu-mi place ceva, mut pe alt canal. Daca tu nu poti face asta, atunci ori iti trebuie rapid un upgrade la televizor - poate ca e d-ala vechi, pe lampi, care prindea doar 2-3 programe - ori un drum la psihiatru, sa-ti explice de ce nu poti da pe alt canal cand apar dusmanii poporului in fata ochilor lu' matale.
  • +7 (11 voturi)    
    jalnic (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:42)

    masteryodda [utilizator]

    acest "maret" personaj va ajunge rapid la groapa de gunoi a istoriei. Prin votul meu sper sa ii acord un mare ajutor si un imbold din spate
  • +12 (16 voturi)    
    ppphuuuuaaaaaa (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:44)

    bibi [anonim]

    asa cum bine ai subliniat chiar tu, voiculescule, ai fost SOLUTIA IMORALA si nu a ascuns-o niciun moment... ba chiar si-a asumat-o in acel moment.
    ca tu ai crezut ca in schimbul sustinerii vei avea avantaje materiale... asta e doar bafta ta... cand ti-ai dat seama ca nu vei primi nimic in schimb , ca basescu NU se simte indatorat cum se simte geoana acum, ai pus tirurile pe el...
    se vede treaba ca cu cat te ambitionezi mai mult sa scoti maimutele alea needucate civic pe posturile tale de televiziune cu atat girezi vorbele lui basescu. iti vrei partea din solutia imorala...ha?

    ah, si cand ai vazut ca nu ti-ai luat partea de aci te-ai mutat cu ciutaci, firi, gazi si mircici in barca psd-ului...de parca nu erau destui saltimbaci, imorali si corupti acolo.
    bietu' geoana... nici daca isi vinde nevasta nu va reusi sa isi plateasca toate datoriile.
  • +4 (4 voturi)    
    haideti BaEti (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:46)

    basescuT [anonim]

    3, 2, 1...SA INTRE POSTACII !!
  • -5 (13 voturi)    
    Sila, Mila, penibil.... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:47)

    doctor Doo [anonim]

    Initzial Basescu imi facea sila, acum...mila...nu inceteza sa fie penibil...Dupa primarul marlan Solomon, se pare ca si altzii l-au abandonat....Scumpa si dulcea Udrea este deja in cautare de p...patriotzi noi si noi, pe la PSD si PNL...
    • +3 (5 voturi)    
      acolo e aglomeratie mare de patrioti (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:17)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui doctor Doo

      La PNL si PSD e densitate mare de patrioti asa ca nu-mi fac nici o iluzie ca va si gasi daca chiar cauta.
  • +13 (17 voturi)    
    Hahahahaha!!! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:48)

    Cristi [anonim]

    Pai bai Voiculescule, Basescu n-a negat niciodata ca a negociat cu voi pentru a forma o majoritate la guvernare dupa alegerile parlamentare din 2004!!! Nu despre asta e vorba, ci despre ce ati incercat sa faceti incepand din 2005 si ce faceti si acum. Ati incercat sa va folositi de guvernare ca sa puneti mana pe averea ramasa in camara statului iar asta urmariti si acum. Episoadele Copos si Seres (cu dosarele lor penale) si acuzatia verificata ca ai fost colaboratorul si turnatorul securitatii vorbesc de la sine ca Basescu a avut si are dreptate in ceea ce va priveste! Si pe tine si pe Patriciu si pe Vantu. Unul care-si doreste "justitie privata" iar celalalt care cumpara oameni care lucreaza in structurile statului pentru a se folosi de ei in folos propriu. Nu incerca sa rastalmacesti adevarul, asa cum ai facut cu verisoara-ta pe care ai turnat-o la securitate! Ca nu tine. Sunteti niste mafioti grobieni!
  • -4 (12 voturi)    
    Cantidatu (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:49)

    mdan [anonim]

    Vai Base, asa ai facut ? Si nici cu Hayssam ... ? Si nici copilului nu i-ai aplicat politica de directa de dreapta ... Casa din Mihaileanu, cea a Ionei, nici compromisuri n-ai facut ca sa-ti bagi fiica la Luxtan, cu Eba europarlamentar totul e trucaj... Mare smecher, mare carmaci, cat mai poti prosti poporul, il depasesti pe Ceausescu.
  • +6 (10 voturi)    
    Base nu impartea tara (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:50)

    Mihai 2k9 [anonim]

    S-a dus pentru voturi, nu e acelasi lucru. Si pe vremea aia nu manipulati cu televiziunile.
  • +2 (2 voturi)    
    in internet slang (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:50)

    tudor_m [utilizator]

    ...asta se numeste PWNAGE!!!
  • +7 (11 voturi)    
    ce frumos (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:53)

    bec [utilizator]

    ies mogulii romulani la inaintare. Cind costache kaghebiciu, cind vintu care lucreaza pentru noi, cind ''profesorul'' voicoirescu.
    Pai asta cu mogulii parca esa un cliseu al lui base, astia nici nu existau. Dar iata ca exista si se manifesta asa cum stiu ei mai bine, adica mintind si calomniind.
    Parca totusi se ghiceste un pic de disperare in tonul lor obraznic de neam-prost.
  • +4 (10 voturi)    
    Si tie necaz? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:56)

    Mihai [anonim]

    De ce nu ai spus tu atunci? Acum te-ai trezit se pare ca Basescu nu a respectat anhajamentele si de aceea acum tu te razbuni?

    hai basescu!!!
  • -4 (10 voturi)    
    sa fim seriosi! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:03)

    unAlterEgo [utilizator]

    Eh! Stiti cum se spune: "omul sfinteste locul"! A fost Traian acolo si brusc Grivco s'a transformat in cuibul de viespi! Sa fim seriosi! Era acelasi Grivco si acelasi Voiculescu si atunci ca si acum. Si Traian era acelasi atunci ca si acum: mahalagiu, mincinos si ipocrit. De ce nu a rupt coltii rechinilor in cei cinci ani cat a avut harponul in mana? Cred ca nici 50 de ani daca l'am lasa nu ar scapa de "rechini". Fara dusmani, Traian e mort. Nu stiue sa conduca in linishte si pace. Nu e stilul lui. El are nevoie sa infiereze demagocic. Are nevoie de "dusmanii poporului", de "chiaburi", de "fortele imperialiste occidentale" etc. Cunoastem tipul asta de discurs inca din anii 50 Traiane!
  • +6 (10 voturi)    
    Are cuvantul Felix (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:04)

    Victor [anonim]

    Diferenta de atunci si astazi:Voiculescu era presedintele unui partid care dorea sa intre la guvernare,astazi un
    un om prosper de afacere,care din interese pecuniare,interese de razbunare,de frica viitorului care-l asteapta apasa pe butoanele sale preferate!
    Voiculescule,nu iau apararea cuiva.Ma folosesc de capul meu ceva mai iluminat decat al tau!
    Sunt doua lumi si situatii diferite,asta-i adevarul.
    In vanitatea voastra vorbiti prostii stiind f.sigur ca-l patati pe Basescu : "Semper aliquid haeret".
    Astazi am citit un interviu f.interesant in FAS al unui fost dezident roman,despre comunismul din Ro.,despre comunistii necondamnati,etc..
    Voiculescu(concluzia mea si nu al interlocuitorului)
    este unul din acei comunisti,care umbla inca liber si se implica in politica unei tari care se lupta sa scape de acest trecut,sa rasufle liber si nu un aer impus de cateva mii de cercuri de interese.Oare de ce?Ca la noi nicaieri!
  • +6 (10 voturi)    
    Mogulii (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:09)

    votant [anonim]

    PT. mine e mai simplu sa le spun mogulilor "MAFIOTI".Consider ca ii defineste mai bine,mai pe intelesul tuturor. Constat ca Geoana e retras strategic in spatele celor care,pana acum s-au tinut in umbra.Ies la bataie"greii".De ce, domnilor? Candidatul domniilor voastre e prea slab? Argumentele lui,pe programul de candidat la presedintia Romaniei,n-ar fi convingator in fata alegatorilor? Atacurile pe care le lansati, vor fi mai eficiente? Sau reactionati instinctiv, de furie ca s-ar putea sa ramaneti fara prada in care ati transformat, de 20 de ani Romania si pe romani?
  • +6 (8 voturi)    
    Iar incepeti cu prostii?Iar nu mai aveti argumente (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:11)

    clarinita [utilizator]

    Hai sa mai dezgropam niste morti!!! va ajuns cutitul la ciolan???
  • +8 (12 voturi)    
    Te_a crezut onest... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:13)

    anar1975 [utilizator]

    ...dar tu ti-ai introdus pupila in guvern, care s-a dovedit ulterior cel mai mare tradator in ale energiei, alaturi de bulgarul Stancev. Pentru acest motiv Basescu v-a trimis "la dracu" mai repede decat credeai, iar acum faci ceea ce a facut Patriciu cu filmuletul: ne aduci in fata aceasta "stire bomba". Nu tine, motanule, pentru ca, in cazul tau, Basescu este Tom si voi toti sunteti niste Jerry clonati :-)
  • +6 (12 voturi)    
    draga felix... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:13)

    princess thraedra [anonim]

    ...felix the cat,
    mai lasa-ne cu vrajelile ieftine ca nu mai suntem in 1990 sa ne aburesti ca nu ai dat cu subsemnatul si ca nu ai nici o treaba cu conturile.
    te rugam sa dispari forever din politica romaneasca impreuna cu toti ai tai si toti cei care seamana cu tine pentru ca nu aduci nimic bun ci doar instabilitate.
    ai facut un partid de buzunar care a fost un esec total, ai semanat ura si discordie intre cetateni, ai aruncat cu otrava dupa cum ti-au dictat interesele proprii.
    du-te felix si creste-ti nepotii, joaca sah in cismigiu si bucura-te de ultimii ani de viata (cati or fi ei, 5-10-15). Sa fii sanatos si sa te bucuri de ei atat cat ne-am bucurat noi de ultimii 20 de ani.
    • +2 (2 voturi)    
      nu (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:49)

      xy [anonim] i-a raspuns lui princess thraedra

      din pacate, PC n-a fost un esec, ci dimpotriva, o victorie a oportunismului. desi pe cont propriu n-au fost in stare niciodata sa capete voturi, s-au catarat pe spinarea altora si au intrat asa in parlament, pe baza de santaj, ca niste capuse sugatoare. s-au catarat cand pe PD, cand pe PSD, fiindca li s-a dat nas si politicienii s-au prezentat la Grivco cu saru'mana, in loc sa-i dea cu flit turnatorului Felix.
      si UDMR, si PNL se catara la fel (in limbaj diplomatic se cheama "partide arbitru"), dar macar ei sunt in stare sa intre pe picioarele lor in parlament.
  • +6 (10 voturi)    
    am inteles (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:13)

    clarinita [utilizator]

    votam cu geoana, ca asa ne-a dictat antonescu! chiar daca nu e de bun simt! garantat vanghelie!
  • +8 (12 voturi)    
    turnatorul felix (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:31)

    doina [anonim]

    In 2004 primul ministru nu s-a stabilit la GRIVCO - ci s-au cerut cateva voturi pentru investirea lui. Doar nu era sa ceara voturile cinstitului de Nastase.
    • +2 (6 voturi)    
      Imoral in 2004 (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:12)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui doina

      ar fi fost sa faca guvern alianta DA cu PSD-ul. Era la fel de naspa' cu Crin care face campanie cu geoana.Adevarul ca in faza asta, Crin e cel penibil, iat Geoana mai ca are intentia sa-i dea una in fund ca prea se da mare
  • +9 (13 voturi)    
    Voi va dati seama ... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:39)

    Ilie [anonim]

    ...cat de mare e miza la alegerile astea daca si paturica si felix au iesit la paruiala?....cum de s-au coalizat toti impotriva lui base....udmr,pnl,minoritati,vadim,...la ce masinarie
    de vot are psdeul nu cred ca anticipatele ar fi marea problema.... altceva tb sa fie...ma infurie faptul ca suntem considerati masa de manevra si suntem intoxicati cu tot felul de tampenii...fumigene,lacrimogene ... pana acum un lucru stiu cu siguranta...se vrea ca in romania sa se traiasca greu...esti mai usor de controlat cu foamea in burta.
  • +6 (10 voturi)    
    conspiratia (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:49)

    maria leonard [anonim]

    In 2004 s-au desfasurat alegeri prezidentiale si parlamentare ,simultan.Justificata ,chiar obligatorie ,preocuparea lui Basescu de a inchega un guvern sustinut in parlament ,DUPA alegeri,DUPA votul popular.
    in 2009 ,este o CONSPIRATIE a mogulilor contra guvernului in functie (rasturnat de ei ), in vederea accederii la puterea economica (trafic de influenta, bani europeni ,privatizari etc...)si juridica (dosare ).Basescu s-a pus de-a curmezisul si de aceea trebuie doborat prin orice mijloace.Nu trebuie lasati ! Basescu e singura noastra sansa in acest moment .Trebuie sprijint prin vot !
    • -5 (9 voturi)    
      Nu prea inteleg (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:29)

      George [anonim] i-a raspuns lui maria leonard

      In ceea ce zici eu il recunosc pe Basescu si ai lui din PDL. Asa ca tine cu el in continuare, iti urez sa scrii de saptamana viitoare fiind in opozitie!
    • +1 (1 vot)    
      Guvern (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:49)

      misu [anonim] i-a raspuns lui maria leonard

      Din ce zici tu, inteleg ca acum guvernul n-ar trebui sa fie o preocupare acum. Be e! E foarte important sa avem guvern si buget!
  • +4 (4 voturi)    
    ca lumea asta-i prost facuta c..f.in loc sa puta (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:18)

    tepes [anonim]

    Draga dle.mirtan nesimtirea dumitale nu are limite,fie limita la stinga fie la dreapta sau infinit.Obraznicia cu care vorbesti de seful statului ma revolta ca romin,dar stimabile de ce nu vorbesi de trecutul tau sau ti-e rusine,spune rominilor ce ai facut inainte de revolutie si sursa banilor din care ai facut avere,ori ti-e jena? in legatura cu grivco,care-i problema?ai ajutat printre alti si tu cu antenele sa ajunga presedinte,dar smecherie este ca nu ai ajutat pe deageaba ai avut pretentii nerusinate si daca ai fost refuzat ai inceput prigoana tipic securist-o comunista a anilor 50,patru ani a tinut aceasta hartuiala ma mir ca nu a inebunit bietul om,un lucru ma mira si cred ca nu numai pe mine de ce nu s-a sesizat organele statului pt atingere adusa securitatii statului,si nu in ultimul rind CNA condus de un psd-ist,ar fi putut opri din timp javrele care varsa fiere zi de zi si care au coborit dialogul la nivel de mahala si provocare la violenta in direct.
  • +3 (5 voturi)    
    s-a trezit felix motanu' (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:46)

    samuri [anonim]

    S-a trezit motanul Felix...
    Dupa o lunga si sugestiva tacere, Felix, cel cu poblema la dosarul Securitatii, si-a amintit ceva...
    ce putea el sa-si aminteasca? Numai ceva ce poate face rau imaginii lui Base...
    Orice altceva, precum contractele pe care Seres i le-a dat, interesul lui pentru Sare, notele sale la Securitate - nu mai poate sa si le aminteasca ! I s-a pus o musca pe acea parte din creier...
    Avem mogulii pe care-i meritam !
  • +4 (4 voturi)    
    Ce aglomeratie de moguli! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:16)

    Mihai [anonim]

    Ba n-am mai vazut asa aglomeratie de moguli pe seara. Care cu o declaratie, care cu o scrisoare, care cu o caseta!!! Stati bai la coada, nu va mai inghesuit asa ca nu va mai incape televiziunea cinstiti si neptati ce sunteti!
    Va dati seama ca 5 ani de acum inainte vom auzi numai ce fapte bune au facut astia si ce licitatii corecte au castigat? Asta daca o sa-si faca mila realitatea sa ne zica, ca daca nu, nu!
  • +3 (3 voturi)    
    Inculpatul DAN VOICULESCU (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:19)

    Felix II [anonim]

    4 decembrie 2008
    Nr. 327/VIII/3
    COMUNICAT DNA
    Procurorii din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie au dispus trimiterea în judecată a unui număr de 13 inculpaţi, în legătură cu privatizarea frauduloasă a Institutului de Cercetări Alimentare (S.C. I.C.A. S.A.) din Bucureşti, în folosul lui Dan Voiculescu, preşedintele Partidului Conservator (fost Partidul Umanist Român), privatizarea realizată prin subevaluarea bunurilor Institutului cu suma de 7.796.198 euro.

    Astfel, au fost trimişi în judecată inculpaţii:

    VOICULESCU DAN, preşedintele fondator al Partidului Conservator (fost Partidul Umanist Român), acţionar majoritar al S.C. "Grupul Industrial Voiculescu şi Compania" (GRIVCO) SA Bucureşti, membru al Adunării Generale a Acţionarilor (A.G.A.) şi al Consiliului de Administraţie (C.A.) al Institutului de Chimie Alimentară (I.C.A.), membru al A.G.A şi director general al S.C. Bioprod S.A. Bucureşti, în sarcina căruia s-au reţinut infracţiunile de folosire de către o persoană care îndeplineşte o funcţie de conducere într-un partid, a influenţei şi autorităţii date de această calitate în scopul de a obţine, pentru sine sau pentru altul, bani, bunuri, sau alte foloase necuvenite şi spălare de bani, ambele în formă continuată;
    MENCINICOPSCHI GHEORGHE, membru P.U.R., director general şi membru al A.G.A. şi ulterior al C.A. la I.C.A. S.A. Bucureşti, în sarcina căruia s-au reţinut infracţiunile de:
    - complicitate la infracţiunea de stabilirea, cu intenţie, a unei valori diminuate faţă de valoarea comercială reală a bunurilor aparţinând agenţilor economici la care statul este acţionar, comisă în cadrul acţiunii de privatizare în scopul obţinerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite;
    - abuz în serviciu contra intereselor publice;
    - fals în înscrisuri sub semnătură privată;
    ........................................................................................
    BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE DNA
  • +2 (2 voturi)    
    Sa nu lasam Romania in mainile mogulilor! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 20:48)

    Ada [anonim]

    http://www.romaniantipsd.ro/
  • +3 (3 voturi)    
    Esti penibil turnatorule! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 21:21)

    Cristi [anonim]

    Traian Basescu e presedintele Romaniei. Modul in care i te adresezi denota obraznicie si sfidare a celei mai inalte autoritati a statului. Nu ti-e rusine deloc turnatorule? Sunt sigur ca nu.
  • -1 (1 vot)    
    Nu ma asteptam :( (Luni, 30 noiembrie 2009, 13:31)

    Milli [anonim]

    Eu chiar credeam ce spune Basescu despre mogulii din Romania. Combinat cu faptul ca a mintit in legatura cu acea caseta (putea macar sa-si ceara scuze, ca era nervos, etc.) ma face sa nu mai am incredere in vreun lider politic din Romania.
    Nu cred ce spune Voiculescu, dar faptul ca a fost la Grivco am auzit-o chiar de la Basescu saptamana trecuta...
    Mai bine votam cu Cernea... :(
  • 0 (0 voturi)    
    . (Luni, 30 noiembrie 2009, 14:50)

    sep [utilizator]

    vad ca mogulii au prins curaj. acum le place la tv. intai Moguliciu, apoi Vanturica si acum Felix. cu Geoana presedinte vai de capul nostru ca nu mai scapam de fetele lor.
  • 0 (0 voturi)    
    dle Voiculescu... (Luni, 30 noiembrie 2009, 15:36)

    egroeg [anonim]

    mai aveti rabdare un pic....ceva imi spune ca pe 6.12.2009 pisica se va rupe definitiv sau,oricum,pentru multi ani si tare n-o sa va placa gustul ei pe post de galusca.
  • 0 (0 voturi)    
    Rugaminte pentru voiculescu (Luni, 30 noiembrie 2009, 15:43)

    andrei [anonim]

    Domnule Voiculescu,

    Lasati-ne in bucuriile si supararile noastre. Daca tot ati luat cu imprumut bani de la Fosta Securitate si Iliescu si clica lui au inchis ochii, bucurati-va de ei. Nu incercati sa ne prostiti caci au trecut 20 de ani de la Revolutie si nu mai tine cu tactici comuniste. Sunt tanar dar stiu ca la PCR va invatau cum sa "linsati" pe indizerabili. Stiu ca Romania a fost jecmanita pana la os de oameni ca dumneavoastra care nu au nici un Dumnezeu. Nici nu pot sa aiba caci ne daramau bisericile pana in 89. Asa ca mergeti si jefuiti alta tara domnule Voiculescu. a noastra ati furat-o destul.
  • 0 (0 voturi)    
    felix (Luni, 30 noiembrie 2009, 17:04)

    elis [anonim]

    una este sa te duci cu caciula in mana cum spune Felix-motanul pt.a face o majoritate si sa nu ti ceara nimic si alta este sa intervii si sa te intalnesti cu Iliescu&company sa vrei Oltchim (mai bine sa ti se ofere) in scimbul sustinerii la castig de voturi sau guvernare.Si apoi in 4-5 ani se schimba multe inclusiv felix-motanul cu pretentiile lui.S au aliat toti Patriciu -Vantu-Voiculescu si s au pus pe jecmanit statul adica pe noi.


Abonare la comentarii cu RSS


Asigurari si Pensii
Gadget




Vremea la


/
Mâine:
|
 Parteneri
Deutsche Welle
RFI
MedLife
WBS
 






Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version