Vasile Blaga: PNL si UDMR intra la guvernare alaturi de PD-L. S-ar putea sa fie miscari in PNL

de R.P. HotNews.ro
Duminică, 29 noiembrie 2009, 12:49 Actualitate | Politic

Vasile Blaga
Foto: Agerpres
Daca Traian Basescu iese castigator la alegerile prezidentiale, PNL si UDMR intra la guvernare alaturi de PD-L. In caz contrar, Traian Basescu isi va respecta cuvantul si nu va reveni in PD-L, sustine secretarul general al democrat-liberalilor, Vasile Blaga. "Am convingerea ca PNL-ul sigur (va face parte din guvern, alaturi de PDL, n. red.). S-ar putea sa fie miscari in PNL. PNL-ul va veni la guvernare", a declarat Blaga, citat de NewsIn.

In ceea ce priveste declaratia presedintelui potrivit careia nu se va intoarce in PD-L daca nu castiga presedintia, ministrul interimar de Interne a afirmat la Realitatea TV ca "Traian Basescu nu a mintit niciodata si nu cred sub nicio forma ca-si va schimba cuvantul. Eu mi-as dori sa revina, dar nu cred ca va reveni".

Dar "viata nu se opreste la 7 decembrie pentru nimeni in lumea asta. Decat daca ne cheama Al' de sus la El. (...) Dar am convingerea ca Traian Basescu va castiga alegerile. Oricum, in orice situatie, noi anul viitor avem alegeri in partid", a continuat Vasile Blaga.


Citeşte mai multe despre   

 
7537 vizualizări
  • +23 (51 voturi)    
    Felicitari (Duminică, 29 noiembrie 2009, 12:52)

    Dan.m [utilizator]

    Bravo Blaga. Pai normal ca se alatura lui Base si nu comunistilor din PSD. PDL-PNL spre victoria poporului roman. Bravo !!!
    • +4 (4 voturi)    
      Reasezarea structurilor comuniste-HEGEMONIA (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:00)

      Milles_ [utilizator] i-a raspuns lui Dan.m

      Incepind din 1990, dupa desfiintarea P.C.R.ului , nucleul dur ( cadrele comitetului central , membrii adunarii nationale , ideologii , planificatorii din administratia de stat ), initiatii ce detineau pirghiile de comanda si control ale sistemului comunist, aproximativ treizeci de mii de persoane, si-au restructurat ierarhia initiala adaptind-o noilor evenimente ce au bulversat spatiul geo-politic mondial si socio-politic romanesc . Noua ierarhie ( trei sute de persoane ) actionind pe principiul conspirativitatii totale vis a vis de media si opinia publica a adoptat strategia de acaparare a puterii politice, creind structuri omogene care au emanat apoi ca partide politice si structuri economico financiare .
      Romania in 1989 nu avea datorii externe , dividentele ce le avea de incasat , fondurile bancii nationale , conturile secrete existente , adunate impreuna, se ridicau la aproximativ noua miliarde dolari . Aceste fonduri au permis initiatilor vechiului sistem sa finanteze noile structuri create si sa impuna monopolul pe noua piata a capitalului national , asimilind prin structura economico financiara creata , obiective economice de interes strategic national , resurse naturale , valori de schimb .
      Structura economico financiara a devenit o corporatie la nivel national , impunind monopolul asupra tranzactiilor si asimilarii de fonduri comunitare .
      Situl: Universul Românesc.org {prin căutare google}
      Dezvaluiri, documente, analize{istoria necunoscută a ultimului secol}
      Adresă web : http://www.universulromanesc.org

      Constituita de aproximativ patru mii de persoane, se defineste in limbajul popular ca oligarhia financiar economica . Din aceasta structura face parte si trustul audio – vizual-presa ce detinine monopolul asupra informatiei
    • -2 (2 voturi)    
      Imn electoral (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:08)

      Nicolae Guta si Roxana - printesa Ardealului [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Asa, asa, dom' Blaga, tot POPORUL este cu Basescu, ia uitati aici:
      http://www.youtube.com/watch?v=mXe4f0dExRM
    • +4 (4 voturi)    
      Interese comune exista (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:09)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Tot ce ramane este ca PDL si PNL sa se puna de acord in urmarirea intereselor comune si sa lase la o parte interesele divergente.
    • +3 (11 voturi)    
      adevarat (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:14)

      grig [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      sunt simpatizant liberal si precum multi asemenea mie-vorbesc de contacte personale cu prieteni-doresc refacerea aliantei DA sub o forma care sa includa si PNTCD chiar daca nu este partid parlamentar;vom vota cu dreapta ,vom vota cu Basescu;NEVER PSD!
      • -1 (1 vot)    
        ce liberal? (Luni, 30 noiembrie 2009, 14:33)

        liberal [anonim] i-a raspuns lui grig

        Cea mai mare stupididate ce a putut debita Basescu este ca PD-L este partid liberal!! Nu a fost niciodata si nici nu va fi! Habar nu are ce inseamna sa fi liberal - poate ca in conceptia dansului a desfiinta firmele prin impozitul forfetar? ...stupiditate dusa la extrem!
        • 0 (0 voturi)    
          sti ceva?... (Luni, 30 noiembrie 2009, 17:45)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui liberal

          ...nu faptul ca s-a introdus impozitul forfetar,a deranjat pe f. multa lume,ci faptul ca nu le mai ramanea lor tot profitul(e parerea mea) cu bine
    • -9 (31 voturi)    
      daca si parca (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:24)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui Dan.m

      doar daca Basescu va castiga... doar atunci PNL va merge la guvernare cu PDL. Si nu tot PNLul ci doar cativa tradatori ca si Stolojan si ceilalti.

      Cam inselator titlul Hotnews.... sugerez sa fie schimbat.
      • +3 (9 voturi)    
        pnl si udmr... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:11)

        geo [anonim] i-a raspuns lui mihai1982

        Mihai, ori esti orb politic ori complet naiv.

        Pai cum crezi ca adevaratii membrii pnl reactioneaza, cind unul ce se pretinde leader vireaza peste noapte , intr-o alianata cu dusmanul sau mai bine zis cu cei care, ideologic sunt de cealalta parte a baricadei?
        Sincer , nu cred ca adevartii membrii pnl achieseaza cu aceasta idee.Mai ales ca motivatia aparenta, Johannes ,este fara logica. Noroc ca Johannes, om destept de altfel,nu a virat in snesul dorit si, va ramine primar al Sibiului decit viitoare victima a psd+moguli+pnl tradatori ai cauzei...Inti gindim si apoi scriem si nu invers.
        • 0 (0 voturi)    
          te inseli (Miercuri, 2 decembrie 2009, 9:56)

          IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui geo

          Sunt membru PNL de foarte mult timp... si pot sa spun cu mana pe inima care este parerea filialei pnl din care fac parte.... il preferam pe Geoana, pt ca macar de la PSD stim la ce sa ne asteptam... Tradator/ dictator este Base...
      • +4 (4 voturi)    
        dar daca nu? (Luni, 30 noiembrie 2009, 6:53)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui mihai1982

        uffff! afurisita intrebare! nu asta cu "daca nu", nici aia cu "ce va face pdl?" ci, aia cu "care pdl?" portocalele taichii, nu vi se pare ca jubilati prea devreme?iar in ce priveste "dreapta"... ati schimbat de atatea ori directia, ca nici nu mai stiti pe unde e!
    • -1 (11 voturi)    
      DUPA CARE BLAGA S-A TREZIT DIN SOMN ! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:13)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      !:))))
    • +1 (7 voturi)    
      Are dreptate Blaga! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:35)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Dan.m

      A nu se confunda niciodata conducerea PNL si corpul partidului. Si nici corpul partidului cu electoratul PNL.
      Cele trei multimi devin din ce in ce mai separate iar multimea din mijloc, corpul partidului, cel care ar trebui sa faca legatura intre electorat si varfurile PNL are deci doua optiuni:
      Ori trece de partea conducerii pierzand contactul cu electoratul iar in cazul in care castiga Basescu raman in aer si dispar de pe scena politica ca si Crin (insa fara beneficiile incasate de Crin),
      ori trec de partea lui Basescu si raman cu electoratul care i-a pus in functii insa in cazul in care iese Geoana vor fi vanati si exclusi din partid de gruparea Patriciu.
      Grea alegere pentru niste oameni pana la urma. Cel mai probabil isi vor urma instinctul si vor sta de partea celor care ii aleg pentru ca puterea de la varf se bazeaza tot pe electorat nu pe declaratii sforaitoare.
  • +2 (4 voturi)    
    Imi doresc asta din 2008.... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:03)

    judex [anonim]

    si sper sa se realizeze macar acum. Numai dreapta poate reforrma si moderniza Romania.
    • +1 (1 vot)    
      da, o mare "dreapta" (Marţi, 1 decembrie 2009, 7:50)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui judex

      ... cu ghise si bokuttu secondandu-l pe basinescu! ce tablou: spanchiu cu cu securisti si pupincuristi uascr, aplicati peste natura moarta (moralul populatiei din romania)!
      • 0 (0 voturi)    
        numai moralul? (Joi, 17 decembrie 2009, 23:24)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui eeeuuuu

        esti excesiv de optimist! pariez ca in trei ani vor fi si suficienti romani morti... macar de foame!
  • +6 (6 voturi)    
    deci Basescu nu va face parte din PD-L oricum (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:03)

    oxid [anonim]

    Oricum ai da-o, Basescu nu va mai fi membru PD-L in curand.

    Varianta 1: Basescu iese presedinte, deci nu poate fi membru de partid.
    Varianta 2, sustinuta de Blaga aici, Basescu pierde alegerile si nu se intoarce in PD-L.
  • -5 (21 voturi)    
    Vasilica, (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:14)

    Pantera Roz [utilizator]

    PNL-ul ala de care zici ca va intra la guvernare alaturi de PDL e L-ul de la PD-L,tata.Nu mai bate campii aiurea.Cine mai crede bazaconiile voastre manipulatoare?!Ai senzatia ca liberalii au intelect la limita ca postacii PDL?!E jenant,omule!
  • 0 (10 voturi)    
    Stai linistit, batrane (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:17)

    Cioara vopsita [anonim]

    Nu va mai iesi Basescu.
    De data asta ati mizat pe o carte proasta.
    Basescu va pierde.
  • +2 (10 voturi)    
    PNL si PDL impreuna... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:18)

    fane babanu' [anonim]

    ...cand o face plopu' mere si rachita micsunele. Visati, visati bibicilor pentru ca afirmatia are la baza o ipoteza falsa: victoria lui Basescu. "S-ar putea sa fie miscari in PNL" zice Blaga; o sa fie-n PDL. Si multe, multe...

    O s'auzim numai de bine
  • +2 (8 voturi)    
    Coada PSD (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:18)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dl. Blaga s-a referit la faptul ca o parte din PNL nu sustine alianta cu PSD...Intotdeauna unde si-a bagat PSD coada, ceva s-a spart... in curand o sa fie PNL, antenele, realitatea si poate si parlamentul daca o sa o tina pe a lor si buna
    • 0 (0 voturi)    
      pe bune? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:02)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Unde si-a bagat PSD coada?.... aoleo.. Parca CDR-ul si pe PNTCD i-a ingropat PD-ul lui Base, eu asa imi aduc aminte.... PSD era pe atunci tot in opozitie... si parca tot PD-ul a acaparat pe tradatorii din PNL... Deci care era faza cu PSD-ul? AAAh si ce tot, una-intr-una cu despre cat de nasoala e alianta PSD-PNL... nici un an nu a trecut de la "alinata pentru romania" intre PDL si PSD... si deja ati uitat...
  • +2 (6 voturi)    
    asa va fi doar in cazul in care. (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:19)

    spark [anonim]

    dar PNL devine un fel de gluma politica!! se duce acolo unde primeste mai mult!
    ar fi trebuit de la inceput sa ramana cu pdl sau sa nu se pronunte asupra niciunei parti! alianta cu psd va dauna tuturor celor care fac parte din ea, deoarece pe 6 decembrie se va dovedi faptul ca unde-s multi, puterea se dezbina!!
  • -9 (39 voturi)    
    tb n-a mintit niciodata? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:19)

    Murphy [anonim]

    iata o afirmatie mincinoasa a lui blaga!
    • -6 (30 voturi)    
      5 minute (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:25)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui Murphy

      In 5 minute imi dau demisia... si nu am mintit niciodata. E clar?!
      • +1 (1 vot)    
        e o promisiune nerealizata... (Luni, 30 noiembrie 2009, 17:53)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui mihai1982

        ...dar,nu o minciuna;(la urma urmei ,n-a precizat ce fel de minute:de frizer,de schuster etc) cu bine
    • -5 (27 voturi)    
      Serios ... in urmatoarele cinci minute demisionez! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:57)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Murphy

      Parca asa a spus ...
  • 0 (8 voturi)    
    DECLARATIE DATA LA DERUTA (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:20)

    Mihai V [anonim]

    Ce sa spuna si dl.Blaga pentru a-l mai linisti pe sef? Pentru dl. Basescu lingusirea aplaudacilor este mai necesara decat aerul pe care-l respira. El cunoaste tot circul din jurul lui , dar totusi mai spera... Sperante zadarnice!
  • -1 (9 voturi)    
    Dreapta e solutia (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:21)

    Kleenex [anonim]

    Basescu va castiga! Basescu este singurul care poate lupta contra mafiei care amenita va puna ghearele pe Romania. Nu trebuie sa-i lasam pe Voiculescu, Vantu, Patriciu si-si faca jocurile si sa-si programeze afacerile pe spatele poporului romana. Iar dupa 7 decembrie vom avea un guvern stabil format din reprezentantii dreptei in Romania: PDL, PNL (curatat de elementele nocive apropiate de socialism) si UDMR.
    • +1 (1 vot)    
      Zau, bre? (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:58)

      anonimus venetianus [anonim] i-a raspuns lui Kleenex

      De 5 ani se lupta cu mafia si n-o mai invinge! Ar mai avea inca 5 pentru asta...crezi ca reuseste? Sau o sa spui ca a fost o nuca prea tare pentru el? Hai, zau , las-o moarta! Asta e gargara pedelista!
  • 0 (4 voturi)    
    CORECT (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:21)

    Marius [anonim]

    Asa trebuie sa se intample,comunismul a murit in 1989.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:05)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      ...doar ca spiritul comonist inca traieste... atat timp cat fostii "comunisti" sunt inca la putere... Parca Base, insusi recunostea odata ca e rau ca noi, poporul, trebuie sa alegem intre 2 comunisti :P....
  • -4 (20 voturi)    
    PS: (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:25)

    Pantera Roz [utilizator]

    Ba, da'ce ne iubesc PDL-istii pe noi,liberalii,de la un timp!Iubire de iubire,nene,nu glume!Ne-ar strange-n bratze pana n-am mai avea suflare!Aoleu,oare nu urmaresc chiar asta?!Ba daaa!Atunci ia iubiti-va voi intre voi,pedelei,asa,ca marinarii statuti prea mult pe mare.
    • -1 (5 voturi)    
      Pt. "Pantera Rosie" (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:32)

      Doctoru' [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Ar fi mai bine sa vorbesti in numele tau (personal!), fara "noi liberalii"; si dealtfel cred ca da, PSD-ul va (ne!) iubeste cu muuuult mai mult !!!... :)))))
  • -2 (12 voturi)    
    erori (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:26)

    bogdan [anonim]

    din pacate, dl blaga era la fel de convins ca pd-l va xastiga confortabil si alegerile generale, si euro-parlamentarele si parlamentarele din toamna trecuta. asa ca... sa-si tina pronosticurile acasa, in caseta cu bijuterii.
    daca basescu nu se va intoarce in pd-l: ar fi o masura desteapta, caci partidul este compus din oameni fara valoare si fara credibilitate, majoritatea lacomi si compromisi. el ar trebui sa-si faca un alt partid si, cu el, sa lupte pentru castigarea alegerilor parlamentare din 2012. abia atunci cu 51 % , va putea schimba constitutia si va pune piciorul in prag. dar miscarea asta ar fi trebuit sa o faca dupa suspendarea din functie... trebuia sa-si dea seama ca nu are destula putere sa se lupte cu sistemul.
    • +2 (4 voturi)    
      Un leu cu experienta (Duminică, 29 noiembrie 2009, 19:44)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      nu ataca, singur cu grupul lui, toata turma odata, stie ca sansele tind spre zero.

      In schimb se poate orienta spre familia unei ierbivore sau doua din alea care pasc mai ilegal departe de turma. Celelalte iau seama si se ingramadesc majoritatea pe pasuni legale.

      Dar ce sa faca si leul acum daca in cinci ani cat a fost rege, s-a luptat cu alti lei sa-si mentina pozitia, si nici leoaiece de nadejde nu a avut sa vaneze pentru el.
  • -3 (17 voturi)    
    bla bal (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:32)

    mara [anonim]

    Nu va imbatati cu apa rece domnilor PDListi Basescu nu va iesi presedinte pentru ca noi majoritatea vrem sa iasa GEOANA!
    • -3 (7 voturi)    
      pnl... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:18)

      geo [anonim] i-a raspuns lui mara

      Aceea presupusa majoritate este oarba politic si nuvede decit momentum si nicicdecum viitorul.Geoana presedinte inseamna Iliescu &Co
      de facto, conducatori.Geoana nu are si nu va avea
      leadership. Marinarul,cu toate carentele sale, este in stare sa duca tara acolo unde ii este locul.
      Geoana si psd-ul, pentru ca se vor debarasa de liberali curind, va duce tara acolo unde nun ii este locul.Sa ne amintim de ultima guvernare iliescu doar cu Nastase prim ministru.Inca putin si vindeau si ce nu era romanesc. Nici macar idioti nu-i poti numi doar alliens ...
    • 0 (0 voturi)    
      majoritatea... (Luni, 30 noiembrie 2009, 18:02)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui mara

      ...din ce?....din minoritate?....e binisor, dar nu este suficient;daca iti spune ceva cuvantul democratos,vei afla un raspuns pe masura. vb. dupa 06.12.2009! sa auzim de bine
    • 0 (0 voturi)    
      gresit... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:08)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui mara

      Noi nu vrem sa iasa Geoana.... ci doar sa nu iasa Basescu... :P
  • -1 (15 voturi)    
    Aiurea (Duminică, 29 noiembrie 2009, 13:34)

    Anonimus [anonim]

    Eu nu inteleg, PNL zice ca merge de partea PSD-ului, zice ca nu vrea PD-L, dar voi ca sa luati voturi spuneti altceva.
  • +5 (21 voturi)    
    pnl-ul nur e monolit (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:06)

    agul [anonim]

    ...si Antonescu nu-i are pe toti de parte sa, normal. Partidul asta merita alti lideri decat Antonescu sau Tariceanu.
  • -2 (12 voturi)    
    Felicitari pentru ce? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:10)

    mihaitgd [utilizator]

    Pentru o declaratie in folos personal? Chiar acesta este momentul potrivit pentru a discuta despre bucataria PD-L-ului? Ce sens are "nu cred ca isi va schimba cuvantul" ? Din ce partid faceti parte domnule Blaga sau chiar nu realizati ca aceasta declaratie in toiul campaniei este un deserviciu adus candidatului dvs.? http://gurasatului.wordpress.com/
  • -5 (19 voturi)    
    Blaga si GPS-ul (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:25)

    Florea [anonim]

    Vrabia maalaai viseaza...
  • +8 (22 voturi)    
    liberalii si guvernarea comunista. (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:40)

    mircea [anonim]

    Electoratul liberal nu este si nu va fi niciodata de stanga.Alianta unor mafioti, care au capturat conducerea liberala,cu un lider comunist,nu este o optiune a sustinatorilor ideilor liberale.Norica Nicolai,aceasta --- care uita ca este si femeie,normal ca va sustine ce spune Antonescu,doar are sacii in caruta si la banii incasati de la Patriciu,are obligatia sa sustina ce spun acesti excroci.N.Nicolai daca ar face niste exercitii de gandire si-ar da seama cat este de penibila si ca prezenta si ca gandire liberala.Norocul ei ca mandatul la parlamentul european nu este supus unor rigori care sa o oblige sa lase locul liber.---
    • +1 (3 voturi)    
      Ma intreb (Duminică, 29 noiembrie 2009, 22:06)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      De unde stii tu care e treaba cu electoratul liberal, ca doar tu esti PDist convins.
  • -1 (19 voturi)    
    tehnica de manipulare (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:51)

    silvius [anonim]

    se incearca tensionare celor 2 partide.
    • -5 (19 voturi)    
      Se poate (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:04)

      simion [anonim] i-a raspuns lui silvius

      ca PNL sa se alieze cu PD-L. Dar cu un PD-L fara basescu. Nici ca presedinte si nici ca presedinte de partid.
      Faptul ca PNL nu vrea sa se alieze cu PD-L nu este imputabil partidului sau doctrinei ci este imputabil lui Traian Basescu. El este marul discordiei.Si acuma, hai sa fim seriosi! Doctrina PD-L! De dreapta! PD-L nu este un partid istoric. S-a format din transformari sau diverse fuziuni de partide dupa revolutie.
      PNL are totusi doctrina si noblete. Dar este un partid mai mic si mai sarac.
      Insa se pare ca nobletea lui este dorita si de PD-L si de PSD. Dar daca ar putea sa vina doar cu nobletea si nu si cu oameni care intradevar vor un alt fel de politica ar fi excelent. Ei, uite ca nu se poate.
      Pacat ca n-a intrat in turul II Crin Antonescu.
      • +4 (20 voturi)    
        "Doctrina si noblete"? Cred ca glumesti. (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:19)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui simion

        Care e "doctrina" si unde e "nobletea"? Ca pe una n-o sesizez iar pe cealalta n-am vazut-o niciodata! Istoria ultimilor 20 de ani imi confirma indoiala si, mai mult, certitudinea ca PNL NU are nici "doctrina" si NICI "noblete"!
        O gasca colorata (printre care Petre Roman, Melescanu, Fenechiu, Emil Constantinescu - "taranistul" care i-a tradat pe taranisti, etc) condusa din umbra de un mafiot ca Patriciu NU este un partid. Sa fim seriosi! Ce noblete are oare unul ca Orban? Dar unul ca Antonescu? dar Patriciu? Pe ce lume traiesti amice de nu vezi ceea ce este evident. Sunt un om de dreapta dar pe care PNL n-o sa-l reprezinte NICIODATA daca nu se reformeaza din temelii!!!
        Cam cat de consecvent si nobil poate fi un om care tipa ca e de dreapta si il acuza pe Geoana ca este mincinos, demagog, las, dupa care la nici 24 sa-si declare sprijinul neconditionat pntru acesta? Si, mai mult decat atata, sa mearga in campanie electorala cu el? O rusine mai mare ca asta nici ca ar fi fost posibila vreodata! PNL s-a compromis definitiv pentru ca absolut nici un motiv, pentru asolut nici o justificare din lumea asta (nici macar ura viscerala pe care i-o porti unui om) nu te poate motiva a sprijini un partid comunis vopsit in social democrat si un lider atat de slab, o paiata comandata de personaje atat de sinistre care inca bantuie Romania. Precum Ion Iliescu. De exemplu.
      • +6 (20 voturi)    
        Se poate si mai bine (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:23)

        sergplam [utilizator] i-a raspuns lui simion

        Vorbim de doctrina? Si ce face Crin - se aliaza cu dusmanul sau ideologic. Vi se pare normal? Mie NU! Ura lui personala fata de Basescu i-a intunecat mintile - si sacrifica pe altar un partid, vi se pare onest? Mie NU! Credeti ca PNL va mai fi viabil dupa ce castiga Basescu? Cu certitudine NU! Pacat. Din nefericire, nici Crin nici Taricianu nu au habar ce inseamna Liberalism - sunt niste nimeni care paraziteaza pe o doctrina nobila!!! Oameni buni, stiti ce trebuie de facut. La alegeri pe 6!!!
        • -3 (5 voturi)    
          simion despre alegeri (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:31)

          carmen [anonim] i-a raspuns lui sergplam

          Singura solutie pe ca5re o vad este sa incercam sa convingem pe cei manipulati din jurul nostru, sa iesim multi la vot ca sa " nu poata ei fura cat putem noi vota". Eu am incecat sa conving un ungur si am reusit. El m-a asigurat ca nu vor vota niciodata ungurii cu Iliescu dar cu i mic caci ei sun t mai aproape de Europa ca si zona geografica, implicit mai aproape de democratia autentica. Ei fie nu vor iesi la vot, fie vor vota cu Basescu. Hai sa stangem randurile la alegeri, sa fim atenti fiecare din noi ca sa nu-i lasam sa fure mult de tot. daca ar fi pe bune, ar castiga detasat Base. Dar cum se va fura ca in codru, numai iesind multi putem castiga. Succes.
        • 0 (8 voturi)    
          relache (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:00)

          ion [anonim] i-a raspuns lui sergplam

          Cand hotararea e luata in unanimitate ca PNL sa-l sustina pe Geoana, nu inseamna ca Antonescu sacrifica PNL
          • -2 (4 voturi)    
            Asa e. Foarte adevarat ce spui. (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:53)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui ion

            Inseamna ca PNL sacrifica PNL. La ordinul lui Patriciu. Bunul prieten "liberal" al lui Adrian Nastase si al "liberalului" Geoana.
            Ce armonie, ce incantare. "Liberalii" precum Petrica Roman si Teodor Melescanu se intorc in matca lor naturala. In care defapt se simt ei cel mai bine. Adica la partidul mentorului lor Iliescu. Bravo baieti. Nu credeam vreodata ca asa zisa "dreapta" sa-sidea mana cu asa-zisa "stanga". Frumos. Natural. Minunat.
        • 0 (0 voturi)    
          Aveti perfecta dreptate! (Luni, 30 noiembrie 2009, 5:48)

          Maria [anonim] i-a raspuns lui sergplam

          Subscriu la cele scrise de Dvs. Solutia este simpla: TOATA lumea sa faca uz de DREPTUL de a vota si sa-si urmeze constiinta! Cei care o mai au!
      • -5 (15 voturi)    
        mai exact, PDL este FSN (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:28)

        ptc [utilizator] i-a raspuns lui simion

        Istoric vorbind PDL este rezultatul fuziunii dintre PLD și PD. PD era urmașul de drept al FSN-ului.
        • -2 (4 voturi)    
          Zau? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:12)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui ptc

          Iar PNL ce e? Fratele vitreg al PSD. Abati atentia de la un lucru extrem de important. Anume ca PD s-a desprins din FSN datorita comunismelor lui Iliescu si a gasti lui. Mai tii minte cum motiva Petrica Roman plecarea sa din PD? Il acuza pe Basescu ca a dus partidul sper dreapta!!!!!!! Acum unde il putem identifica pe Petrica cel intrigat si revoltat de drumul pe care il urma PD cu Basescu in frunte? Doamnelor si domnilor: PNL!!!!!! Sa inteleg ca PNL are o doctrina de stanga? Pai la cum arata acum cam da. Hai, n-o mai da atat cu doctrinele ca PNL n-are nici o treaba cu dreapta! Iti spune Patriciu de ce daca nu intelegi. Istoric vorbind mi-aduc aminte si de unul Melescanu care era tot in tovarasie cu Iliescu. Regasit si el, la randul lui, tot in PNL. Iar exemplele pot continua, nefiind deloc putine.

          P.S. Iata ce declara un membru marcant al PNL dupa cedarea rusinoasa a PNL in fata PSD:
          "Unul dintre membrii marcanti ai PNL Valcea, Nicolae Curcaneanu, fost prefect intre 1996-2000, si-a inaintat vineri demisia din partid in semn de protest fata de pactul PSD-PNL, pe care l-a caracterizat drept o "marsavie politica".

          "Mi-am inaintat demisia ca sa ma simt usurat. Asa ceva nu imi imaginam ca se poate intampla vreodata. Sa ajunga Crin Antonescu sa imi indice sa votez cu partidul lui Iliescu. Nu vreau sa particip la acesta marsavie, care este pactul PNL - PSD. Imi pare rau ca l-am votat in primul tur pe Crin Antonescu. M-a deceptionat total. Nu este un liberal", a declarat fostul prefect al judetului Valcea.

          Curcaneanu, care in 1999 a fost palmuit de liderul de sindicat Miron Cozma, la Costesti, in confruntarea cu minerii, spune ca intreaga campanie a lui Crin Antonescu a dat dovada de un "socialism de prost gust".

          "Mai ramanea sa spuna ca este sarac si cinstit. Sta la bloc, are leafa de profesor. Asa ceva nu este tipic liberalismului, este socialism cu fata umana. PNL trebuia sa aiba o campanie eleganta, de bun simt si de dreapta", mai spune Curcaneanu. Fostul
        • 0 (0 voturi)    
          si psdr-ul,sau psd-ul .... (Luni, 30 noiembrie 2009, 18:22)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui ptc

          ....ce sunt? cu bine
      • 0 (0 voturi)    
        poate la ... (Luni, 30 noiembrie 2009, 18:09)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui simion

        ....celelalte alegeri parlamentare,caci daca iese dl.Basescu Presedinte,nu poti sa-l desparti de PD-L
      • 0 (0 voturi)    
        continuare... (Luni, 30 noiembrie 2009, 18:19)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui simion

        ...daca iese dl.Geoana Presedinte,trebuie sa se alieze conform intelegerii facute,PSD si PNL si ceilalti;asa ca "NIHIL SINE...BASESCU";mai ar fi o varianta,daca s-ar provoca alegeri anticipate,si atunci iar ne intoarcem la POPORUL ROMAN. cu bine
  • +4 (18 voturi)    
    Tot asa inainte ,domnule Blaga ! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 14:57)

    maria leonard [anonim]

    Blaga ,alaturi de Basescu ,este o forta :inteligent,puternic, incisiv,vehement,prompt ,rapid in reactii ,documentat ,diplomat ,stilat .Poate face fata cu brio oricaror discutii ,oricaui interlocutor .Are stil .,are voce razbatatoare -la propriu si la figurat .Cred ca ar trebui sa iasa mai des pe ecrane, in aceste ultime zile de campanie.E nevoie de el !
    • +3 (5 voturi)    
      Cred ca .... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:07)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui maria leonard

      faceai cariera buna pe vremea lui nea Nicu, pe post de ridicator in slavi.
      Dumnezeule!!! Mi s-a intors stomacul pe dos de atat pupincurism!!!!!
  • 0 (16 voturi)    
    nu, multumesc! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:00)

    pdl-ist [anonim]

    pai asta-i declaratie domnule Blaga? Adica de ce ii scuipam noi acum pe liberali? ca sa ii pupati voi peste o saptamana? Nu, multumesc!
  • +10 (14 voturi)    
    PNL?!?!?!?! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:06)

    crina [anonim]

    pai cum asa dle Blaga? La guvernare cu cei care au votat "in unanimitate" cu PSD? Ca pana una-alta, la guvernare nu merge electoratul PNL ci merg taman liderii aia de-l facura pe Bratianu sa se rasuceasca in mormant!
  • -3 (15 voturi)    
    mi se pare? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:09)

    taranistu [utilizator]

    mi se pare mie sau Blaga a dat semnalul liberalilor ca, odata scapati de dinastia Basescu, PDL devine din nou frecventabil?
    • +4 (16 voturi)    
      Nu! N-ai inteles nimic! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:24)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Era vorba despre "liberalii" care vor sa scape de dictatura lui Patriciu in PNL. Despre asta e vorba. Si, crede-ma!, nu sunt deloc putini care vor sa scape de acest principal agent otravit al PSD in PNL. Eu unul m-am saturat de acest Paturiciu duplicitar care il considera pe Geoana "liberal" si e foarte bun prieten cu Adrian Nastase. O adevarata rusine pentru PNL!!!
    • +1 (5 voturi)    
      sigur ca da! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:24)

      rodica [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      pai daca pierde base au si ei nevoie de un oscior, nu crezi?! ca doar nu o sa stea in opozitie cu prm-ul?! faza tare e ca trebuie sa se hotarasca pana la Mos Niculae, ca dupa aceea bye-bye intrari in PNL.
  • -2 (16 voturi)    
    Cluj-Bihor (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:17)

    ardelean [anonim]

    Blaga : "anul viitor vom avea alegeri interne in partid!" Sevede treaba ca "axa" Cluj (Boc)-Bihor(Blaga) nu functioneaza deloc! Eterna rivalitate CJ - BH ! Eu as citi declaratia lui Blaga cam asa: anul asta scapam de Basescu (prin vot popular), anul viitor scapam de Boc (prin alegeri interne), Udrea (ultima ramasa din trupa lui Base in PD) se va ralia noua si uite-asa draga PNL putem face o noua alianta!
    Dincolo de coltii pe care ii arata Blaga la clanul Basescu mi se pare ca Boc este un om cinstit dar fara tarie, Blaga este foarte decis dar are multe schelete in dulap!
    • -1 (3 voturi)    
      declaratie Blaga (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:49)

      sergplam [utilizator] i-a raspuns lui ardelean

      Imi pare rau, dar nu ati inteles nimic din ceea ce a spus Blaga - traducerea suna cam asa: dupa ce castiga Basescu o sa inceapa dezertarile, in special de la PNL (fiindca oamenii cu conceptii de dreapta cum sunt liberalii nu se pot arunca in bratele lui Geoana doar ca asa a hotarat Crin) si atunci guvernul va fi validat
      • 0 (0 voturi)    
        asa... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 22:52)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui sergplam

        spune-ne tu "Invatatorule"...
  • -3 (13 voturi)    
    când s-a ținut Băsescu de cuvânt? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:26)

    ptc [utilizator]

    Când s-a ținut Băsescu de cuvânt ca să-l cred acum?

    Când a făcut întâlnirile lunare la Universitate?
    Când a demisionat în 5 minute?
    Când l-a dat afară pe Remus Cernea după ce și staff-ul lui și lui Antonescu au fost de acord să vină la Cluj?
    Când?
    • +2 (4 voturi)    
      niciodata (Duminică, 29 noiembrie 2009, 15:52)

      mik3langelo [anonim] i-a raspuns lui ptc

      niciodata nu s-a tinut de cuvant.totdeauna a spus ca a realizat lucruri facute de alti
      sa ne lase in pace.si mai scutine cu comunisti ca nu va veni nici un comunist sa ne conduca ca si cei care ne-au condus pe noi pana acum au fost si ei comunisti ei nu s-au nascut dupa '89 ci au trait si inainte in regimul lui Ceausescu...mai ganditi-va si mai documentati-va si voi si nu mai mancati ciuperci...:)
    • -1 (3 voturi)    
      Totusi... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:14)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui ptc

      Cand s-a tinut de cuvant "verticalul" Antonescu? Sau cand a vorbit serios? Raspund tot eu: NICIODATA!
  • -1 (3 voturi)    
    Atunci (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:07)

    ovi [anonim]

    cand a zis ca o sa-i invinga pe comunisti si pe lingai ,vezi rosi si galbeni.
    Mergeti pe you tube sa vedeti cand s-a tinut Crin de cuvant . NUmai devreme de saptamana trecuta se batea cu pumnul in piept ca nu merge alaturi de Geoana si-l intreba de rusi si de cumnatul de la banca . De Geoana nici numai vorbesc , deja am primit cei 25 mii euro de la el , pt ca m-am intors acasa si astept ca el sa dea mancare la cei 80 mil romani sau sa ne spuna cum a fost vacanta in Rusia. Nici unul nu-i mai bun ca altul ,dar.............nu am sa aleg niciodata comunsti ca ILI , Nasta, Vanghe,,,,.........niciodata . Daca Geoana era destept ii trimitea in insulele Virgine pe astia de mai sus , pana trec alegerile . NU le mai suport fetele si disperarea cu care se agata sa aduca mafia inapoi , vezi Patri , Vantuuuuuuuuuuuuu
  • +3 (5 voturi)    
    Băsescu pierde 3 mari procente electorale în urma (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:15)

    Florin [anonim]

    De 20 şi ceva de ore un filmuleţ arde internetul românesc: în aparenţă (deocamdată, pentru că nu e totul foarte clar) Traian Băsescu aplică un croşeu de stânga unui copilaş. Filmul e vechi, din perioada campaniei lui Băsescu cândva în 2004, pe la Ploieşti. Atunci erau alte vremuri, mogulii erau de treabă, şi mergeau pe mâna lui Băsescu. Intelectualii erau cu Băsescu cu toţii – în afară de cei de stânga, evident. Televiziunile erau implicate aşa tare în dărâmarea mitului Băsescu, ba ajutau la naşterea unui mic tiran la Cotroceni. Voinescu, Traian Ungureanu şi Patapievici nu semnaseră încă pactul cu Băsescuratul.

    Atunci, în noiembrie 2004 ştiam că Năstase vrea să bage bocancul în gura presei, iar boemul Băsescu vrea să ne salveze. Dar din filmuleţul acela (lansat pe piaţă de mogulul devenit malefic Patriciu) se vede că Băsescu nu a acceptat urarea puştiului din Ploieşti, motiv pentru care candidatul de atunci l-a înghiontit zdravăn pe puşti. O întâmplare care va cântări greu în cumpăna electoratului nehotărât, încă precaut în a vota candidatul PSD-ului.

    Mai târziu s-a derulat parcă nefiresc şi întâmplarea cu ziariştii găozari, cu răpirea ziariştilor şi apoi cu fuga lui Haissam. Despre toate astea celebrul cascador Sobi Cseh a spus că sunt simple trucaje, că nu e nimic adevărat! Cineva cică le-ar fi „montat” ca să-l discrediteze pe Traian. Am vrea parcă azi ca votul din noiembrie 2004 să nu fie adevărat, ci doar un trucaj, pe care să-l îndepărtăm la montaj. Din păcate, scenaristul a fost generos şi a lăsat în film victoria Băsescului. Acum avem şansa să facem un remake. Cu alţi actori, alte scene, alt final – poate chiar un happy-end. Fără trucaje, fără scandaluri, fără succesuri şi fără Box-office! Un film simplu, de societate, plictisitor, cu oameni simpli, ne-jucători, dar oneşti. (Emil Box)
  • -2 (6 voturi)    
    BASESCU (Duminică, 29 noiembrie 2009, 16:19)

    UN PATRIOT [anonim]

    TRAIAN BASESCU E VARIANTA CASTIGATOARE!NU PUTEM VOTA CU CEI CARE DERIVA DIN GASCA LUI ILICI!MORTII DE LA REVOLUTIE NE OBLIGA SA FIM PATRIOTI
    • +2 (4 voturi)    
      Tot din gasca lui Iliescu (Duminică, 29 noiembrie 2009, 22:13)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui UN PATRIOT

      Deriva si Basescu, asa ca mai slabiti-ne.
  • -1 (7 voturi)    
    Vasile bate campii rau... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:12)

    ipsze [anonim]

    ...dar nu ma mira, i se trage de la sefu' domniei sale, parca a dat strechea in dumnealor, toti urla si se vaita, cica peste tot sunt numai conspiratii si dusmanii; .... mai da rau ii afecteaza pe pd-isti ca tre sa stea pe tusa (numai vreo 10 ani)! dar parca ii si vad (in curand...), din nou cu basca in mana cersind din poarta in poarta si de la un mogul la altul o mica intelegere si niste % sa puna de o noua majoritate.... ce mizerie d-le !!!
  • 0 (12 voturi)    
    jos tiranul (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:25)

    andreea [anonim]

    Ne bucuram sa auzim ca Traian Basescu isi v-a respecta promisunea speram ca va pleca cu flota sa se lupte cu rechinii ...
  • -1 (7 voturi)    
    PD a furat oameni din PNL (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:32)

    unanume [anonim]

    Cred ca invers, daca Basescu NU mai iese presedinte este posibil ca PNL sa mai revina la guvernare cu PD.
    Pentru asta ar insemna insa ca si PD sa returneze oamenii liberali furati.
    • +4 (6 voturi)    
      "Oameni furati"? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 19:02)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui unanume

      Cum au fost ei "furati"? Bati campii rau de tot! Cei care au plecat din PNL au simtit acolo o duhoare greu de suportat. Securisti, turnatori, fii de generali de securitate, incompetenti, smecheri si un puternic, foarte puternic miros de petrol. Insuportabil. Cata prostie poti debita. La fel de greu de suportat. Eu sunt de dreapta si nu m-am simtit niciodata reprezentat de PNL. Explicatia? Acolo pute a socialism vopsit in liberalism. Dovada suprema e ceea ce s-a intamplat in ultimii trei ani. Cel putin. Ca sa nu fac un efort prea mare si sa ma intorc prea mult in timp, cand conu' Campeanu incepuse sa faca compromisuri rusinoase cu Iliescu. Rezultatul fiind neintrarea in parlament in 1992 a PNL. Ceea ce e foarte probabil sa se repete si in 2012. Daca acest partid nu se curata de impostori ca Patriciu, Tariceanu, Orban, Stroe, Fenechiu, Vosganian, Antonescu, Chiuariu, Adomnitei, Ghise, etc. Practic, la cum arata acum acest partid, ca sa-si revina la ceea ce ar fi normal sa fie trebuie sa se recladeasca din temelii. Cu oameni noi car sa-i zvarle afara pe toti acesti vopsiti care fac sluj PSD-ului, lui Geoana si gastii pestrite care se ascund in spatele lui.
  • +1 (7 voturi)    
    Blaga (Duminică, 29 noiembrie 2009, 17:42)

    Anto [anonim]

    Cred ca PNLul se va rupe in doua o parte din el se va duce in PDL iar altii se vor alia PSD. Nu cred ca acei ideologi de care vorbea Antonescu pot asista la compromiterea partidului.
    • +3 (3 voturi)    
      dar la desfiintarea lui? (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:29)

      rodica [anonim] i-a raspuns lui Anto

      dar la desfiintarea pnl-ului lui crezi ca pot asista? cam asta ar urma dupa minunata impartire intre psd si pd-l. Intre noi fie vorba, nu stiu de se mai chinuie pdl-istii cu L de la ''Liberal', nu cred ca stolo sau stoica sunt nostalgici si oricum lor le place in PD)
    • +1 (3 voturi)    
      ce crezi e prostie... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 21:00)

      balioara [anonim] i-a raspuns lui Anto

      stimabile vb. prostii, PNL-ul e un PARTID d-le cu istorie in spate, nu cum e pdl-ul 'botezat' la ceas de taina, fara doctrina si directie, dar cu un puternic caracter de gasca/clan, etc. Asa ceva nu poate rezista decat in temeiul unor 'relatii de afaceri', 'conjuncturale si de interes imediat ' , atat si nimic mai mult!
      Poate ca totusi sunt acolo cativa oameni (f. putini)seriosi, nevinovati, care mai pot fi recuperati.....
      pdl-ul nu va rezista in opozitie nici 6(sase) luni!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Dati Romania la scoala! (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:23)

    Dana Potorac [anonim]

    De douăzeci de ani, românii responsabili, mai abitir sau nu manipulaţi, transmit aceleaşi mesaje tuturor politicienilor: că ţara lor trebuie să se schimbe, trebuie instruită, educată, civilizată. Din păcate nici un om politic, politician sau politruc nu suportă gândul unui drum parcurs până la capăt, dintr-un motiv la-ndemână: am ajuns aici trebuie să câştig acum! Ceilalţi rămaşi în afara jilţurilor politice şi funcţionăreşti experimentează răbdarea, aparent nejustificată, a catârului pe drumul istoriei. Ceea ce fac ei, uneori facem şi noi, într-o măsură mai mică sau egală: aparţinem timpului în care trăim, fără să ne obosim să-l înţelegem. Îl luăm ca pe un dat. Este mai puţin costisitor. Este mai comod. Suntem preocupaţi doar de ceea ce este, ignorând că prezentul este efectul a ceea ce a fost şi temelia a ceea ce va fi. Am să fac un gest mereu lipsit de ipocrizie şi-am să vă spun verde în faţă: mai scutiţi-ne domnilor politicieni cu mofturile voastre doctrinare! Un partid care se culcă seara socialist şi se trezeşte dimineaţa popular European (PDL) nu are a face cu nici o doctrină. Este doar un hibrid puber aflat în căutarea identităţii. Un partid care în numele socialismului (PSD) se ocupă de privatizări (în limajul colocvial: tunuri date economiei), care cu gândul “sincer” la cei mulţi şi sărmani şi îşi îngroaşă rândurile cu îmbuibaţi care înghit mai mult decât le poate duce stomacul, promovând, în multe cazuri, în funcţii înalte, infractori de drept comun,nu are nimic a face cu nici o doctrină. Este doar un rudiment al istoriei. Un partid care îşi spune istoric (PNL), dar scoate istoria din orarul prezentului,nu are nimic a face cu nici o doctrină. Este doar un defunct la căpătâiul căruia propria familie aşează trei trandifiri roşii.Ne-am acrit de trucaje şi ne-am săturat de manele.Nu suntem nici pdl-işti, nici psd-işti, nici pnl-işti. O să vă spun ceva ce-o să vă enerveze groaznic: suntem doar români.
    Pentru noi există Dumnezeu, există viitor.
  • 0 (4 voturi)    
    hello people (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:26)

    dares [anonim]

    ce marfa
    pdl cu pnl la guvernare?
    si bobarnacele le incaseaza pnl-ul ?
    da de unde pana unde?
    lasa ca vine baiatu strateg sef la pnl
    :P
    si nu mai cade pnl-ul in asa capcane
  • 0 (6 voturi)    
    basescu (Duminică, 29 noiembrie 2009, 18:53)

    EUPATRICIU [anonim]

    Daca PDL are oameni de calitate cu siguranta nu sunt lasati sa iasa in linia 1 de sacalii slugarnici ai atotstiutorului facatorului si dictatorului de basescu. 5 ani a tinut tara acsta numai intr-un scandal. Probabil cei care sunteti excitati de emanatiile dobitocului care calca din ce mai mult pe urmele leui ceausescu sunteti cei care meritati sa fiti condusi de idioti de genul asta si mai mult atii fi extraordinar de fericiti daca v-ar trage si cate un bici pe spate ca de...sunteti masochisti...
    Vorbe multe si goale..papagali cu pene vopsite asta sunt toate slugile lui base...
  • -1 (3 voturi)    
    hahaha (Duminică, 29 noiembrie 2009, 20:06)

    alex [anonim]

    bravo cutzu...primesti un os de la stapan' ;)
  • 0 (6 voturi)    
    Nume de guvern (Duminică, 29 noiembrie 2009, 20:52)

    draga [anonim]

    Si se va numi Guvernul lovitorilor cu dreapta! Box-Basescu de copii
  • 0 (0 voturi)    
    Intodeauna (Luni, 30 noiembrie 2009, 8:45)

    Batranu [anonim]

    Intodeauna au fost si vor fi Oportunisti.
    Problema insa este a PD-L, oare asta ar trebui sa fie definita acestui partid, ca fiind un partid de oportunisti, dezertori,etc????
    Asta nu se poate considera ca fiind un blazon respectabil pentru un partid.
    Intrebarea fireasca apare contra ce ? ar acepta PD-L asimilarea membrilor altor partide; si in defavoarea cui? din interiorul PD-L
  • 0 (0 voturi)    
    OF OF Mai mai (Luni, 30 noiembrie 2009, 11:28)

    somebody [anonim]

    http://www.trilulilu.ro/petreradu1/f73a7a7cc2f99e

    Va trimit ceva ce ar putea fi chiar interesant.......geoana nu poate face fata criticilor oamenilor de rand.....
  • 0 (0 voturi)    
    Mai... (Luni, 30 noiembrie 2009, 13:39)

    Gigi [anonim]

    Ce ne mai iubiti voi pedelistilor pe noi liberalii... Nu puteti sta fara noi. Totusi cred ca mai mult de -L-ul adugat la coada PD-ului nu o sa luati mai mult de la liberali.
  • 0 (0 voturi)    
    BLAGA noul presedinte PD-L (Luni, 30 noiembrie 2009, 14:09)

    SASA [anonim]

    Blaga practic isi pregateste ca viitor presedinte al partidului PD-L, o noua strategie.
    Este clar ca o posibila alianta cu PNL si UDMR nu se poate infaptui sub basescu.
    BLAGA practic isi pregateste terenul ca viitor sef al PD-L.
    BLAGA este singurul care are puterea de a face curatenie in PD-L si va trebui sa o faca pentru o noua imagine.
    Va inlatura pe: Udrea, Riti, Boc, Pogea, Basescu si clanul sau.
    BLAGA NOUL PRESEDINTE AL PD-L


Abonare la comentarii cu RSS


Asigurari si Pensii
Gadget




Vremea la


/
Mâine:
|
 Parteneri
Deutsche Welle
RFI
MedLife
WBS
 






Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version