Geoana: Nu ne vom atinge de taxe pana nu vom depasi criza. Impozitul forfetar va fi eliminiat dupa instalarea guvernului

de V.M. HotNews.ro
Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:21 Actualitate | Politic

Mircea Geoana
Foto: Hotnews
Mircea Geoana sustine ca, in cazul in care va ajunge presedintele tarii, va mentine cota unica de impozitare si va elimina impozitul forfetar, imediat dupa instalarea unui nou guvern. "Nu ne vom atinge de taxe pana nu vom depasi criza", a declarat candidatul PSD la alegerile prezidentiale, miercuri seara, in cadrul unei emisiuni la Realitatea TV.

Cele mai importante declaratii ale lui Mircea Geoana:
  • Nu ne vom atinge de taxe pana nu vom depasi criza. Cota unica va fi mentinuta.
  • Impozitul forfetar va fi eliminiat dupa instalarea guvernului.
  • Aceasta criza are o imensa oportunitate de corectare a greselilor facute pana acum.
  • Criza politica va inceta odata cu instalarea noului guvern.
  • Acordul intre PSD si PNL este un raspuns la criza actuala.
  • Eu si cu domnul Antonescu vrem sa facem un alt fel de politica. Domnul Antonescu este un partener serios, in care am incredere.
  • Trebuie sa gasim o cale de mijloc intre social-democratie si liberalism.
  • Alianta PSD-PNL va functiona indiferent de rezultatul din turul doi.
  • Antonescu nu a fost interesat de postul de premier.
  • Nu pot conduce singur. Am nevoie de o echipa buna.
  • Vom decide in scurt timp forma noii majoritati.
  • Iliescu, Hrebenciuc, Vanghelie si Nastase fac parte din partidul meu. Nu ma dezic de ei. Nu intru in jocuri de aceasta, nu o sa demonizez pe nimeni.
  • Voi incerca sa formez o coalitie sociala in Romania.
  • Johannis trebuie sa demonstreze ca este un bun premier. Johannis va ramane in functie atata timp cat va avea sustinere.
  • Daca voi castiga Presedintia, vom avea un guvern Johannis pana la Craciun.
  • Nu vom veni sa-i impunem lui Johannis oameni. Klaus Johannis isi va alege singur echipa.
  • Vom milita pentru depolitizarea institutiilor. In acordul PSD-PNL exista un principiu pentru depolitizarea administratiei publice din Romania.
  • Trebuie sa incurajam angajarea tinerilor si mentinerea in munca a persoanelor de peste 45 de ani.
  • Ii asigur pe profesori ca, pentru anul 2010, vor fi alocati Invatamantului 6% din PIB, comform Pactului pe Educatie, o initiativa buna a presedintelui Traian Basescu, acesta fiind semnat de toate partidele politice.
  • Guvernul Negoita va fi rezolvat in 30 de secunde printr-un vot in Parlament.
  • Guvernul Johannis va putea sa faca bugetare multianuala.
  • Domnul Emil Boc a venit in functia de prim-ministru total nepregatit, pentru acest post era pregatit Theodor Stolojan. L-a luat si pe Pogea la Finante, care nu e sofisticat pentru o munca atat de importanta, intr-un moment atat de important.
  • Nu voi umbla cu biletele pentru discreditarea adversarilor. Nu ma voi razbuna pe adversarii mei politici.
  • Imi doresc o confruntare tematica, serioasa, dar Traian Basescu refuza o dezbatere cu mine.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
3163 vizualizari
  • +25 (37 voturi)    
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:44)

    ileana [anonim]

    Ma baiatule, tu pentru mine esti sinonim cu impozitarea progresiva si cu plafonarea indemnizatiei de crestere a copilului, la 6 milioane, de-am luata asa...eu si toate tigancile...
    • +11 (13 voturi)    
      adevar graiesti (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:54)

      superior [utilizator] i-a raspuns lui ileana

      masurile precizate de el sunt contrar doctrinei sociale, ma intreb un singur lucru: de ce a fost de acor cu introducerea lor acum ceva timp, caci au votat pesedeiiii cu 2 maini, si acum vrea sa le scoata....sa inteleg ca isi recunoaste greseala sau neputinta?
      Si de unde scoate asta socialul bani la buget, ca peneleul nu este de acord cu FMI-ul si banii lor, ieftini sau nu.
      priviti cum ii creste la ala din poza de mai sus nasul....am dreptate, e lung si rosu...
      • +5 (5 voturi)    
        Pai e relativ simplu... (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:16)

        Milu [anonim] i-a raspuns lui superior

        Daca nu se umbla la fiscalitate in sensul maririi, e posibil sa nu existe finantare pentru buget.
        Ce se poate intampla in acest context? Nimic deosebit... renuntam la finantarea FMI/UE si criza e rezolvata.
        Un alt punct de presiune il reprezinta concediile fara salariu ale bugetarilor, respectiv a se da sau nu afara de la stat. PNL + PSD n-au scos o vorba despre asta, dar daca pica acordurile de finantare externa si nu se mai incaseaza bani la buget din motiv de 'reducere a fiscalitatii', va aparea alta problema: cresterea deficitului bugetar si/sau inflatia, impreuna cu ratarea aderarii la euro in 2014.
        Deci... cam asta e directia catre care ne-ar putea indreapta aceasta alianta, in cazul in care are voturi.
      • +5 (5 voturi)    
        asta cu nasul se stie deja (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:43)

        io [anonim] i-a raspuns lui superior

        pe mine ma ingrijoreaza altceva:
        "Johannis trebuie sa demonstreze ca este un bun premier. Johannis va ramane in functie atata timp cat va avea sustinere."
        adica? ceva de genul : Johannis sta pe scaun CIT TIMP VREA MUSCHIUL MEU!
        crinulet, scapari de genul asta din partea jonelului ar trebui sa te puna pe ginduri.
    • +5 (5 voturi)    
      adevar graiesti (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:54)

      superior [utilizator] i-a raspuns lui ileana

      masurile precizate de el sunt contrar doctrinei sociale, ma intreb un singur lucru: de ce a fost de acor cu introducerea lor acum ceva timp, caci au votat pesedeiiii cu 2 maini, si acum vrea sa le scoata....sa inteleg ca isi recunoaste greseala sau neputinta?
      Si de unde scoate asta socialul bani la buget, ca peneleul nu este de acord cu FMI-ul si banii lor, ieftini sau nu.
      priviti cum ii creste la ala din poza de mai sus nasul....am dreptate, e lung si rosu...
    • -10 (16 voturi)    
      Problema cu Forfetarul (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:55)

      antonescu [anonim] i-a raspuns lui ileana

      Problema cu forfetarul este ca ii afecteaza si pe cei care pot sa il plateasca. Nu suntem pentru pastrarea lui. Bravo noului guvern aliat care il va scoate. MErgem la vot toti patronii. Daca ne merge bine angajam din nou oamenii, deci va fi bine in tara. Votam Geoana
      • +4 (4 voturi)    
        esti tu patron (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:29)

        io [anonim] i-a raspuns lui antonescu

        cum is io sef de gara!
        postac ai vrut sa scrii, da' te-ai emotionat pe tine .
        ca patron de firma te ... pe tine pentru 1800 lei pe semestru? du-te tata si te angajeaza, ca faci banii astia intr-o luna.
        trei sferturi din firmele care au inchis in urma forfetarului nu aveau angajati, activitate, profit, nimic.
        • 0 (0 voturi)    
          Dar... (Joi, 26 noiembrie 2009, 18:06)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui io

          Plateau lunar niste contabili ca sa le faca niste "hartoage" pentru sectiile financiare.

          Ce zici, la 100.000 firme inchise in urma acestui impozit forfetar, oare cati bani nu mai ajung la contabili? Stiu firma de conta care acu un an jumate avea 70 firme clienti si 5-6 angajati si anul asta au dat afara toti angajatii.
    • +3 (3 voturi)    
      Il si vad (Joi, 26 noiembrie 2009, 10:34)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui ileana

      cum declara ca am iesit din criza si arunca taxele in aer. O sa fie salvatorul nostru. Ne scoate din criza si atunci o sa poata sa doarma linistit cu gandul ca n-a mintit cand a spus ca nu se atinge de taxe mai devreme.
  • +11 (15 voturi)    
    Daca nu reduceti impozitele, nu depasim criza (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:45)

    Sargon [utilizator]

    Daca nu reduceti impozitele, nu depasim criza, domnule Geoana! In prezent, nu se mai consuma nimic si nu se mai produce nimic. Intrucit impozitele sint platite de consumator, orice reducere a impuzitarii va duce la cresterea puterii de cumparare (consum si economisire in vederea realizarii investitiilor)!

    In rest, sper sa nu mai vad socialism niciodata, desi pina acum nu am vazut un guvern cu adevarat liberal in Romania!
    • +1 (1 vot)    
      uite masura adevarului (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:49)

      io [anonim] i-a raspuns lui Sargon

      din spusele jonelului:
      "Domnul Emil Boc a venit in functia de prim-ministru total nepregatit"!
      extraordinar! jonel, ne poate Johannis spune si noua care e programul lui de guvernare?
      sau nu l-ati scris inca, voi astia de la PSDNLUDMR?
  • -18 (34 voturi)    
    Jos forfetarul! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:47)

    axel [anonim]

    Sper sa iasa Geoana sa scape de forfetar oamenii care au initiativa si muncesc!
    • +4 (10 voturi)    
      da, aşa este (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:23)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui axel

      iar la casă la supermarket, ei vin şi cumpără totul pe firmă - ulei, zahăr, şamd, toate pentru acasă, nu pentru firmă, deci profitul firmei scade, impozitul pe profit la fel, statul nu mai încaseazăaceleaşisume, iar la final ooops faci şi deducerea de TVA, iar un salariat plăteşte tot.

      greşesc cumva?
      • -1 (7 voturi)    
        da, gresesti! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:39)

        dan [anonim] i-a raspuns lui dan63

        acelea sunt cheltuieli de protocol si nu sunt deductibile decat intr-o cota de 2% din profit, adica ce e in plus sunt la sfarsitu anului se impoziteaza cu penalizari de intarziere
        • +2 (4 voturi)    
          teoretic... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 23:33)

          goe [anonim] i-a raspuns lui dan

          Asa e cum zici, dar numai daca te prinde... si te prinde numai daca nu dai spaga. Dar spaga dai oricum, ca daca nu iti gasesc ei ceva... asa ca MA LESHI, domnu' patron?
          • +3 (3 voturi)    
            spaga (Joi, 26 noiembrie 2009, 8:39)

            nel [anonim] i-a raspuns lui goe

            Cel putin o data la 5 ani ai control de la finante.
            Iti purica toate actele contabile. Si te sexeaza atunci de-ti iese pe ochi uleiul si zaharul...
            Pe cei care-i vedeti prin magazinele gen carrefour cumparand ca inecatii diferite promotii sunt magazine mai mici care revand.
            De ce credeti ca unele mag mari au impus cumparaturi cu bonuri de masa in limita a 23 de bonuri de persoana pe tranzactie?
    • +4 (12 voturi)    
      forfetar (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:35)

      kappa [anonim] i-a raspuns lui axel

      ...ce treabă are forfetarul cu oamenii cu iniţiativă???? deci..dacă ai o firmă care nu este în stare să plătească acest impozit...angajează-te undeva..şi închide firma
    • +8 (14 voturi)    
      Lasa, tata, (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:45)

      Alegator [anonim] i-a raspuns lui axel

      ca-ti scoate forfetaru' si-ti baga 50% impozit pe profit ...

      sa te vad atunci pe ce mai muncesti (asta daca, intr-adevar, muncesti) !!!
    • +8 (8 voturi)    
      Sa fii tu (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:31)

      varu.maftei [utilizator] i-a raspuns lui axel

      ...sanatos, ca daca iese geoana (nu merita majuscula) atunci forfetarul va fi una din cele mai mici griji ale tale... ai grija ce-ti doresti! Eu sper sa nu iasa, ca mai vreau sa stau prin tara, inca nu vreau sa emigrez!
  • +26 (34 voturi)    
    Asta zice Prostanacu'... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:47)

    Alegator [anonim]

    da' gasca din spate ce zice? :-D

    pe fraieru' ala de johannis l-au intrebat sau ala face ce i se spune??
  • -16 (34 voturi)    
    are votul meu (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:49)

    cosmin [anonim]

    ca proprietar de firma, are votul meu pentru chestia cu forfetarul. nu sunt postac. daca basescu spunea asta inaintea lui, il vota pe el
    • +3 (13 voturi)    
      Desigur... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:59)

      rogue [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Va elimina forfetarul si in va creste restul impozitelor... Asta uita sa zica!
    • -2 (6 voturi)    
      Ca proprietar de firma... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:02)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Pot sa va spun ca lumea are prea mare frica de PSD. Baronii PSD-ului (ei insusi capitalisti...)la ora actuala vor un singur lucru: sa nu mai fie un "il capo di tuti capi" ca basescu care sa-i sicaneze cu dosare. Atat. Pentru asta sunt in stare sa-l sustina si pe ninel Potarca daca ar avea sanse...Cat despre prim ministru, poate sa fie si papa de la roma. Basescu sa nu fie, in rest...
      • +2 (2 voturi)    
        aha (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:34)

        ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Alin

        dosarele acelea sunt inventate, baronii psd sunt afaceristi cinstiti ...
        si eu am firma mea, pe o piata de nisa si nu m-a scos forfetarul "din paine" ... in schimb daca iese geoana cu haita in spate e clar ca mi s-a inchis piata ... se pastreaza monopolul si pa!
    • +10 (12 voturi)    
      Prea mare galagie ptr.banalitati! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:05)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      O singura intrebare:cat ai platit matale acel impozit forfetar?Chiar ma intereseaza.Nu doresc controverse,ci sa ma iluminez si eu un pic.Nu traiesc in Ro.,dar aud pe multi injurand impozitul forfetar.Din recherche am
      ajuns la concluzia ca ar fi ca.500 Euro anual????
      Firme care miorlaie la ca.50 Euro pe luna,ce fel de firme sunt?Ce produci daca castigi numai 100 pe luna?
      Care-i sensul acestor firme?10000 pe luna la negru si 100 la albit?
      • -1 (3 voturi)    
        Cit? (Joi, 26 noiembrie 2009, 8:08)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Victor

        Eu am platit 1080 pe trimestru. Adica vreo 1000 de euro pe an, nu 500. Si nu conteaza asta, ci faptul ca firma nu a avut profit. De fapt, nu a avut activitate in anul asta, din cauza crizei, evident.
      • +6 (6 voturi)    
        Firma! (Joi, 26 noiembrie 2009, 8:46)

        Nel [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Ideea unei firme e sa fie totul la alb.
        Sa poti da o factura pentru un serviciu pe care-l prestezi catre un tert.
        Legat de forfetar, da l-am platit. desi anul trecut nu am avut decat o tranzactie de 2000 lei, iar la sfarsitul anului am achizitionat un laptop. Practic forfetarul l-am platit din bani de acasa.

        Este prost aplicat acest forfetar.
        Au vrut, probabil, sa loveasca in baietii destepti dar au lovit in ceilalti.
        Trebuie un impozit pt cei care ruleaza xx mil euro pe an fara angajati iar la sfarsitul anului au profit 0. Alora trebuia sa le-o traga!

        Si o intrebare pt cei care cred ca PSD-ul va scoate forfetarul:
        Unde era PSD cand s-a introdus impozitul forfetar?

        Nu tin minte sa fi iesit public vreun luzar de la PSD care sa combata acest impozit.
    • +11 (11 voturi)    
      sarmana firma.. (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:12)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      cu sau fara impozit forfetar.. daca tot ce conteaza pentru 'proprietarul' ei este ca un candidat la pozitia de presedinte ne spune ce impozite va decide un ministru de finante (care nici nu a fost anuntat)... probabil geoana traieste cu impresia ca daca ajunge presedinte o sa fie un fel de leana lu' nea nicu... ce zice se si face :)
    • +4 (6 voturi)    
      forfetarul (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:13)

      Popescu [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Basescu a spus clar ca e de acord cu forfetarul, vezi

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6306393-presedintele-traian-basescu-discutie-online-cititorii-hotnews-regimul-semiprezidential-este-bun-este-compromis-care-garanteaza-nu-poate-ajunge-dictatura.htm

      Citez, din linkul de mai sus:

      "Traian Basescu:

      Sunt de acord cu varianta acutala a impozitului forfetar, ea a permis curatarea listei de firme existente si care nu aveau activitate, dar din cand in cand erau utilizate ca firme de pierdere a urmei banilor din diverse tranzactii. Ce trebuie insa corectat: pentru firmele in care actionari si administratori sunt studenti sau tineri fara alte venituri, impozitul forfetar ar trebui sa fie simbolic - 1 Euro. "

      Punctul meu de vedere:
      - O firma fara activitate nu cerea bani de la stat, din contra.
      - Nu stiu la ce se refera prin "spalarea banilor". Incasand niste bani, firma platea impozite in conditiile legalitatii, pana la urma tot la stat ajungeau fie direct, fie indirect prin TVA.
    • +8 (8 voturi)    
      Schimbator si moale, Dl. Geoana ... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:17)

      Marin [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Se schimba cam des Dl. Geoana. Si cred ca se datoreaza celor din spatele sau. In programul economic anuntat avea prevazut altceva.

      Cat despre aducerea in discutie a sistemului economic si cresterea ponderii statului dupa cum anunta in dezbaterea de Vineri ce sa mai spun? Face serviciul celor de la est ...
    • +9 (13 voturi)    
      poti sa-i dai votul de 2 ori (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:17)

      Postacul rosu [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Eu zic sa-i dai 2 voturi intrucat iti va da si 20000 de euro daca te intorci in tara. Ba cred ca poti sa-i dai 3 voturi ca atunci cand iesi la pensie o sa-ti trimita si medicamentele prin posta.
      Si daca dupa ce-ti iei medicamentele, ii mai dai un vot in plus, o sa te trimita si in cosmos ca a vorbit el la NASA.
      Si daca-i mai aduci si cativa dintre proetenii tai liberali ( ca sigur ai ca proprietar de firma) a zis ca face poze cu voi si o sa apareti in afise... cu autograf Vanghelie, "Garantat 128%"
    • +3 (3 voturi)    
      cine îl vota? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:24)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      cine îl vota?
    • +6 (8 voturi)    
      asa zici... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:44)

      cand_eu [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      doar daca nu esti postac:....daca aceeasi logica o ai si-n afaceri, mult succes la tapuit statul..."chestia cu forfetarul" zici..."propietar de fima" zici..relevant!!!
    • +8 (8 voturi)    
      tot ca proprietar (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:05)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      iti spun ca nu ma intereseaza forfetarul. de ce? pt ca eu chiar platesc impozitele si ma intereseaza mai tare daca vor fi 16% sau 40%. nu ma afecteaza forfetarul din simplul motiv ca nu intru sub incidenta lui.
      • +8 (8 voturi)    
        Forfetari din toate zarile, uniti-va! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 23:03)

        biet-forfetar [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Nu mai vrem, niciun pic, forfetaru' lu' bibic!
        Noi vrem impozit serios, la 40% cel mai jos!
        Mai bine sa mai rotunjiti un pic, 50% parca e tot mic!
        100% daca vreti, noi dam, dar scoateti forfetaru', ca d'aia va votam!

        Cateva sloganuri strigate cu frenezie cu ocazia primului congres al Marii Adunari Nationale PSDPNLUDMR SRL
  • +22 (30 voturi)    
    lasa ne (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:49)

    geoana [anonim]

    nu ne ndoim deloc ca asa va fi :)))))))

    aplauze va rog la spusele tovarasului geoana :))))
  • +4 (4 voturi)    
    adica DA (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:51)

    andu [anonim]

    Inteleg ca se vor majora taxele. De la anul. Anul acesta nu mai au timp, (tarile din zona euro spun ca sunt deja pe crestere, iar Romania este cu cca 6 - 9 luni in urma).
  • +8 (8 voturi)    
    asa prostanace, (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:52)

    kalu [anonim]

    pedaleaza cu nonsalanta pe ideologia putreda: dati ajutoare cat mai grase in loc sa creati locuri de munca si permiteti evaziunea in loc sa gasiti metode de eficientizare a colectarii impozitelor !!! Asa cum stiti voi, batem pasul pe loc in continuare. Blestem pentru tara voastra cu unii ca voi. Nu sunteti in stare sa progresati, nici macar sa copiati metodele deja probate de altii din UE care au succes mai mare. Vai de capul vostru si de cei care inca mai cred in idioteniile astea.
  • +8 (10 voturi)    
    Au innebunit toti cu Johannis... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:53)

    Adrian [anonim]

    Nu inteleg de unde l-au scos pe Johannis bun la toate, a ajus asa un fel de tamaduitor al tuturor belelelor din Romania. Poate ca omul o stii cate ceva dar eu nu cred ca el este solutia pentru Romania in acest moment ci un premier gen: Isarescu sau Tansescu (chiar daca e de la PSD mi se pare un foarte bun economist). Problema o reprezinta cei care vor fi ministrii. Ce putere are Johannis sa zica nu la un ministru impus gen Ponta la justitie sau, Doamne fereste, Vanghelie la Educatie... :-). Din pacate niciunul dintre candidati nu este in masura sa conduca o tara ca Romania din acest moment si, din pacate, cei care ar fi fost in stare nu au candidat (si nici nu sunt inregimentati intr-un partid). Sper sa avem presiuni din partea UE si FMI care sa ne ghideze asa cum au facut intre 2000 si 2007 (ca de fapt ale lor au fost succesele economice de care noi ne-am batut joc imediat ce ne-am vazut in UE).
  • +8 (8 voturi)    
    bun si cand se "gata" criza? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:53)

    dodu [anonim]

    "Nu ne vom atinge de taxe pana nu vom depasi criza. Cota unica va fi mentinuta." Cand si cine va decide ca criza e terminata??? ca la ce foame de bani e prin ministere, nu cred ca dureaza mai mult decat cateva zile...
  • +8 (8 voturi)    
    vai de tara asta (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:53)

    elena [anonim]

    geoana are multa logoree dar nu vor face nimic important pentru aceasta tara.au interese imense mafiotii din aceste partide iar acest om care se viseaza presedinte.asa ca dumnezeu sa lumineze mintea romanilor vlaguiti de psd-ul acesta.
  • +12 (14 voturi)    
    Este oare Basescu este dictator? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:55)

    uluit [utilizator]

    Este oare Basescu este dictator?
    Controleaza Basescu televiziunile?
    Cenzureaza Basescu mass media?
    A impus ce guvern si-a dorit?
    A suspendat Parlamentul, impunand dictatura?
    A tradat interesele nationale prin anchete paguboase in contul Romaniei?
    A blocat dosare pe banda? (vezi cazul Nastase)

    Romani, nu va lasati manipulati pana la orbire de mogulii: Vantu, Voiculescu si Patriciu.

    Va mai amintiti regimul "social democratiei" (PSD), de batele minerilor, de cenzura iliesco-nastasiana? Asta va doriti si la 20 de ani de la o Revolutie anticomunista, confiscata de clica PSD-ista in frunte cu Iliescu?
    Ati prefera ca unele "organizatii" sa ramana asa cum au fost si inainte de 89, sa nu mai fie dezbinate?

    Romania are nevoie de speranta, pentru a ne vindeca de ranile trecutului.
    Votati Basescu pentru Schimbare!
    • -4 (8 voturi)    
      nu e dictator (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 23:08)

      magi [utilizator] i-a raspuns lui uluit

      vrea doar un parlament mic si un guvern mijlociu. ambele ale lui
      • +8 (8 voturi)    
        poate... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 23:52)

        goe [anonim] i-a raspuns lui magi

        Poate ca le vrea, dar papusarii lui Geoana deja le au. Le mai lipseste o singura pozitie si nu le mai sta nimeni in cale. Voteaza tu mafia clepto-comunista, daca atata te duce capul. Geoana ar fi in stare sa promita si luna de pe cer la ora asta, ca nu-l doare gura.
  • +10 (10 voturi)    
    ai zice orice (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:57)

    georgel007 [anonim]

    ca sa ajungi presedinte esti in stare sa zici orice. ai zis ca ne trimiti in cosmos, ca le dai 25,000 de euro alora care se intorc in tara, ca maresti pensiile, ca desfiintezi forfetarul si tot asa.
    asta este cea mai buna dovada ca geoana NU VA FI ALTFEL DE PRESEDINTE. este in stare sa minta, sa promita, intr-un cuvant sa se prostitueze in piata publica numai ca sa ajunga presedinte. dupa aia, Dumnezeu cu mila.
  • +5 (7 voturi)    
    Luna de miere (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:00)

    l [anonim]

    Se pare ca in luna de miere va curge numai lapte si miere ! Dar pe urma ? Cand se va termina ? Si Iohannis va fi trimis la plimbare ? Si cate poate sa faca Geoana de dragul tarisoarei asteia, te ia cu ameteli ! Atatea gogomanii, mai rar ! Dar cosmonautul ala, despre care e deja vorbit ? Plus de asta, nu ar trebui sa vorbeasca despre toate astea Iohannis, ca nu e el viitorul prim-minstru ? Geoana acum e 2 in 1, vorbeste despre toate, e si presedinte si prim-ministru :)
  • -5 (5 voturi)    
    hai cu geoana (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:01)

    andra [anonim]

    vesti bune! daca am mai avut pana acum dubii, dupa declaratiile astea m-am hotarat: votez cu voi, baieti! jos cu base!
  • +5 (9 voturi)    
    bla...bla..bla...bla...fără "r"...că îi greu.. (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:02)

    kappa [anonim]

    oare când o să începi să ne şi spui ceva măi Geoană. Înafară de limba de lemn a lui Ilici...nimic nu ştiţi...şi văd că CrinA..s-a molipsit....şi a chiar învăţat-o, a perfecţionat-o aş putea spune.....vai de noi, de ajungem iarăşi pe mâna voastră..
  • -4 (8 voturi)    
    PEntru JOS FORFETAR votez GEOANA (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:03)

    pentriu [anonim]

    GEOANA PRESEDINTE..jos Forfetarul
  • +8 (12 voturi)    
    BRAVO :) (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:11)

    TB [anonim]

    BRAVO DOMNULE GEOANA :) Sper din tot sufletul sa fi ales PRESEDINTE. NUMAI ASA ROMANIA mai are o sansa la a 2a REVOLUTIE si de data asta sa stirpeasca toate lichelele de comunisti in frunte cu tipul care te-a facut PROSTANAC :)
    E funny... Romanaia va fi condusa de " UN PROSTANAC" ( nu te supara..asa a zis idolul tau..izvorul tau de inspiratie..), sigur ii vei gasii locuri si pentru restul clicii.
    Basescu..alt "distrus"...dar macar poporul isi stie "produsul" si stie cum sa-l dirijeze.
    Despre Domnul Antonescu...cine ride la urma ride mai bine domnule Crin Antonescu :)
  • -6 (12 voturi)    
    Geoana sau Eva Kent (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:16)

    Rapty [utilizator]

    Indiferent cine iasa geoana sau eva kent sau orice altcineva e mai bine decat base si gasca, uitati-va la cate licitatii prefacute se fac in spatele alegerilor, respectiv celebra licitatie a lui udrea de la mediu de numai 20 mil de Euro, din care mai mult ca sigur o parte din ei va merge in campania lui base....asa ca votati eva kent sau geoana....ca o sa fie 'ceva' mai bine... sa speram, macar atat:)))
  • +5 (5 voturi)    
    Cu siguranta (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:17)

    gicu [anonim]

    De Institutul Cantacuzino gata, nu mai spui nimic sau deja sa dat? Cu cat? E pe persoana fizica?
  • +9 (11 voturi)    
    Geoana reales ! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:20)

    ufoman [utilizator]

    Geaoana reales la al XIV Congres ! Uraaaaaaaaaa!!!! aplauze furtunuoase ......Marsh mincinosule !!!! Nici macar Mihaela Geoana nu te crede .
  • 0 (6 voturi)    
    XXX (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:20)

    Adina Dobrovie [anonim]

    ce veti face cu cei aflati in concediu fara plata domnilor presedinti pe anul 2010:?cum veti iesi din criza?tot cu profesorii ,sanatatea ,politia in fara plata?
    • +4 (4 voturi)    
      a, nu, stai linistita (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 23:55)

      goe [anonim] i-a raspuns lui Adina Dobrovie

      Dl Geoana, dupa ce scoate forfetarul, reduce taxele, o sa mai faca inca un gest de mare domn: o sa le dea cate 20000 de euro celor trimisi in concediu fara plata, bani de concediu :)
  • +3 (5 voturi)    
    adevaruri..... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:22)

    Flo [anonim]

    ce vreti stimabililor omu zice adevaruri; acuma , daca omul nu o sa le respecte dupa vot .....asta e ce vreti doar e politician tre sa faca promisiuni.....nu asa fac politicienii?????? ,....ca ., dupa vine si zice ca nu se poate din cauza grelei mosteniri aia e alta poveste !!! dar acum....casa castigam alegerile putem apune orice; ai asa ...nu te dezice de tatuca Iliescu , poate iti da un sfat comunist bun, DRAGA TOVARASE!!!
  • +8 (14 voturi)    
    pt.prostanac (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:32)

    ela [anonim]

    Acest om lipsit de orice bun simt si caracter ar trebui sa dispara nu numai din tara ci de pe globul pamantesc. Minte cu nerusinare ca vrea confruntare cu Basescu si ca el nu vine, minciuni comunistule, securistule sau ce naiba mai esti, acest om de nimic vrea sa conduca tara.
  • +8 (8 voturi)    
    daca... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:34)

    lica [anonim]

    daca scoti forfetarul imi fac 3 firme, pentru succesuri multiple
  • +7 (11 voturi)    
    Geoana (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:37)

    Emilia [anonim]

    Nu te-ai saturat de cate minciuni spui ,nici tu nu crezi ce te sfatuiesc cei ce-ti trag sforile ,de ce te-am crede noi?
  • +6 (10 voturi)    
    Sa ne unim tovarasi (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:42)

    ceausescu [anonim]

    Sa ne unim tovarasi caci mai e putin pana la votare. Avem o droaie de liste de modificat asa ca va recomand sa puneti mintea la odihna, meditand la ucenicul meu iliescu, tatal lui geoana. Proletari din toate tarile unitiva
  • +8 (10 voturi)    
    A inceput sa schimbe declaratiile (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:42)

    Angela Similea [utilizator]

    a inceput sa-si schimbe promisiunile, a realizat si el ca a promis multe prostii si multe lucruri irealizabile...oricum se oboseste degeaba, ne-a ajuns Iliescu pana peste cap!
  • +7 (11 voturi)    
    A citit lumea bine ? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:45)

    STEFAN A. [utilizator]

    1- deci , dupa iesirea din criza (cind ? ) , se vor atinge de taxe si impozite !
    - Intelegeti romaneste dragi romani ?

    2- domnul Johannis ramine in functie pina are sustinere !
    - Intelegeti romaneste dragi romani ?

    Pentru cine nu intelege si viseaza cu ochii deschisi:
    Si Boc a ramas 9 luni in functie. Pina a avut sustinerea PSD ! La fel va patii si PNL !

    Astea este realitatea , nu ce va comunica postacii !
  • +6 (8 voturi)    
    cu forfetarul (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:45)

    superior [utilizator]

    acum nu mai ai ce face dupa prabusirea economiei...ma rog, tu vei scoate bani din eter sau crezi ca masurile tale sociale vor fi de reducere a bugetarilor...HA...HA...sau da la buget suficient Patriciu si Vantu, sau ai tu o masura "clasica sociala", impozitarea in trepte a salariilor...si atunci sa vezi tu cand romanul va mai "pupa" salar de 1500 euro pe cartea de munca...in 2357.
  • +5 (7 voturi)    
    cu forfetarul (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:45)

    superior [utilizator]

    acum nu mai ai ce face dupa prabusirea economiei...ma rog, tu vei scoate bani din eter sau crezi ca masurile tale sociale vor fi de reducere a bugetarilor...HA...HA...sau da la buget suficient Patriciu si Vantu, sau ai tu o masura "clasica sociala", impozitarea in trepte a salariilor...si atunci sa vezi tu cand romanul va mai "pupa" salar de 1500 euro pe cartea de munca...in 2357.
  • +4 (6 voturi)    
    ati uitat.. (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:48)

    cand_eu [anonim]

    ..sa mentionati ca a lansat o carte alaturi de sustinatorii dansului - apolitici, "oameni de o mare respiratie"...
  • +4 (8 voturi)    
    forfetar (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:51)

    CATALIN [anonim]

    cel care spune ca este suficient sa ai initiativa ca sa ai si prfit , ori nu a avut firma pana acum, ori are vreo afacere care chiar ``merge`` singura, ori este chiar pogea in persoana! il rog sa ma intrebe cum rezista cateva sute de mii de oameni care au firma , insa nu au initiativa.... HAI LASA-NE!!!
  • +3 (3 voturi)    
    sa luam de la hoti sa dam la oamenii cinstiti (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:53)

    Robin Hood [anonim]

    ma restrictioneaza astia si la trimisu-l de mesaje. cica sa vada editoru daca e bun. auzi colo???? pai daca nu sunt cuvinte indecente ci doar parerea mea despre candidati nu vad ce nu e in regula. hai romania!!!
    • +8 (8 voturi)    
      d-le editor mii de scuze (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:09)

      robin hood [anonim] i-a raspuns lui Robin Hood

      credeam ca inca traim pe vremea comunismului si e deja geona presedinte, de nu-mi vedeam mesajul pe site. bine ca macar mass-media nu a fost corupta si are libertatea de a spune lucrurilor pe fata. referitor la impozitul forfetar gasesc in optiunea d-lui boc o dorinta de a castiga mai multi bani pentru bugetul de stat. a fost un guvern reformator cu cateva greseli dat jos de geona, tovarasul
  • +5 (5 voturi)    
    serios= a te face pe la spate (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:00)

    dracula [anonim]

    a fost serios cind l-a intrebat pe geoana de cumnatul sau ce salariu are?a fost serios fata de alegatori?a fost serios cind i-a dat afara pe cei 5-6 deputati?a fost serios cind l-a intrebat pe geoana ce a cautat in rusia?a fost serios cind de asemenea l-a intrebat de tatucul iliescu?a luat in serios munca de parlamentar?este serios pentru-ca iubeste animalele viermi,gindaci ,hiene ,sacali
  • +6 (6 voturi)    
    No coment (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:04)

    Liviu [anonim]

    "Nu ne vom atinge de taxe pana nu vom depasi criza" zice Geoana.
    Dar si dupa ce trece!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    De cinci ani n-am mai mancat. Nu ne ajung nici paralele lui Patriciu
    Sa nu-0mi spuneti mie "Geoana".
  • +7 (7 voturi)    
    Analiza pe text (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:08)

    georgio [anonim]

    Deci sa luam logic din spusele prostanacului:

    1. Nu ne vom atinge de taxe pana nu vom depasi criza. Cota unica va fi mentinuta.
    ...
    4. Criza politica va inceta odata cu instalarea noului guvern.
    ...
    Anterior a spus : Vom avea un guvern innainte de Craciun.

    TRADUCETRE:

    Desfintam cota unica innainte de Craciun :)
  • +3 (3 voturi)    
    asta are bani cu lopata (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:12)

    ady [anonim]

    cititi va rog
    http://www.portalulrevolutiei.ro/arhiva/2006_314.html
  • +8 (10 voturi)    
    basescu (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:12)

    geoana [anonim]

    Avem destule MOTIVE pentru a vota TRAIAN BASESCU in 6 dec.:
    * Condamnarea comunismului
    * Legea salarizarii unitare
    * Cota unica 16%
    * Intrarea in UE (ok, ok – e efort colectiv)
    * Legea educatiei nationale
    * DNA mai curajos
    * Vot uninominal
    * Libertatea presei
    * Insula Serpilor castigata
    * Cetatenie mai usor de primit de catre moldoveni
    * Are 6 televiziuni potrivnice
    * A desemnat sefi SRI si SIE (pe Maior si Saftoiu de la PSD, respectiv de la PNL)
    * Are dusmani 3 din primii 4 miliardari din Romania (cine s-ar mai lupta in tara asta cu Patriciu – 1.6mld, Voiculescu – 1.6mld, Vantu – 1.2 mld – in euro – total peste 5mld euro cu 3% din PIB; ma iau fiori cand ma gandesc)
    * Are dusmani pe: Vanghelie, Iliescu, Hrebenciuc, Vadim, Norica, Bogdan Olteanu (viceguvernator BNR fara sa aiba habar finante), Orban (a facut 33% din romani tigani sau analfabeti)
    * Cand a fost acuzat in dosarul flota in 96 a renuntat la imunitate si in 97 a fost anchetat si achitat de parchet (cine a mai facut asta in Romania? Vadim a fost acoperit de nenumarate ori de PSD sa nu raspunda penal)
    * Organizarea celui mai mare summit NATO la Bucuresti
    * Masuri nepopulare (dat afara bugetari si concediu fara plata) in perioada alegerilor (nu a mai facut nimeni ceva similar in Romania; altul ar mai fi asteptat o luna, doua, sa treaca perioada de campanie electorala)
    * E sincer; la ceilalti vad doar o fatada falsa (urmareste, de exemplu, ce reper moral are Geoana!)
    * Isi recunoaste greselile (de exemplu ca a fost membru de partid cat a fost plecat ani de zile pe mare) si isi mai cere si scuze uneori (si aici as vrea un contra exemplu)
    * Nu ataca murdar, inutil si surd (drept contraexemplu, vezi atacurile de la Antena3 contra lui T.B.).
    • 0 (4 voturi)    
      Esti sigur?(te intreb a 2-a oara) (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:48)

      Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui geoana

      * Insula Serpilor castigata?!?!?!?
      • +1 (1 vot)    
        Ai dreptate (Joi, 26 noiembrie 2009, 11:15)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

        E o chestie ce tine de precizie ,corect , dar important e platoul continental . Ucraina poate sa-si pastreze pietroiul.
  • +5 (5 voturi)    
    Demonstratie (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:13)

    NON prostanac [anonim]

    Citate din articol:
    # Nu ne vom atinge de taxe pana nu vom depasi criza. Cota unica va fi mentinuta.
    # Criza politica va inceta odata cu instalarea noului guvern.
    Concluzie: odata cu instalarea noului guvern criza inceteaza, DECI MARIM TAXELE SI ANULAM COTA UNICA

    qed

    Votati in consecinta!
    • +4 (4 voturi)    
      Adica 1 an (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:23)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui NON prostanac

      Criza deja a trecut in occident. In romania mai dureaza un an. Dupa aia impozit 40-50% ca sa aiba de unde-si plati votantii: tziganii, pensionarii, si alti asistati.
    • +5 (5 voturi)    
      adio cota unica (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:39)

      Bonno [anonim] i-a raspuns lui NON prostanac

      Geoana s-a intalnit cu Costin BNS.

      Costin a subliniat ca BNS a insistat pe reintroducerea impozitului progresiv.

      "Am insistat foarte mult pe necesitatea reintroducerii impozitului progesiv. Stiu ca este un subiect extrem de sensibil, dar - avand in vedere ca BNS a fost intotdeauna pentru acest mecanism de impozitare - si in momentul de fata ni se pare o masura corecta pentru a distribui in mod echitabil costurile tranzitiei acestei perioade", a spus Costin.

      Intrebat daca BNS il va sustine pe Geoana in turul doi, Costin a spus ca, daca liderul PSD a receptionat propunerile centralei sindicale si le va asuma, atunci si sindicalistii se vor comporta in consecinta, fara a fi nevoie de un mesaj explicit de sustinere.

      DECI ADIO COTA UNICA!
      TRAIASCA SOCIALISMUL CU FATA UMANA
      TRAIASCA SINDICALISMUL

      Ma duc in Congo
    • +3 (3 voturi)    
      Criza economica != Criza politica (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:50)

      Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui NON prostanac

      Cred ca vrea sa spuna ca dupa instalarea noului guvern va inceta criza politica nu cea economica...Sa ne pastram totusi neutralitatea si sa nu speculam...
  • +4 (6 voturi)    
    nu am vazut (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:20)

    cristi [anonim]

    in viata mea atatea minciuni pe cm^2 :))) ..mai geoana..tu te antrenezi in fatza oglinzii ca nu cumva sa te bufneasca rasul cand spui ce spui ?:))))
  • +1 (3 voturi)    
    geana cel sarac (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:21)

    costel [anonim]

    http://ro.altermedia.info/coruptie/mircea-geoan-escroc-international_1472.html
  • +3 (5 voturi)    
    taxe (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:35)

    adrian [anonim]

    Au zis ca si taxa de prima inmatriculare o scot, dar nu au scos-o. Mai mult de atat, cum se "pupa" scaderea taxelor cu politica social democrata.
  • +4 (6 voturi)    
    ce inseamna ce zice el?? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:40)

    cititor [anonim]

    Adica:
    - dupa ce trece criza se maresc taxele??
    - Johanis ramane in functie pana ce are sustinere.. deci de pe acum se pune problema ca nu o sa aibafie sustinut si PSD-ul o sa isi puna dupa omul lor?
    - Hrebenciuc, Vanghelie, Nastase, Iliescu o sa fie in prima linie. Asta e indiscutabil

    Asa arata in cateva llini viitorul nostru daca iese Geoana.

    Daca voua va convine.. bine.. eu ma gandesc si la viitorul copiilor mei si asa sper ca sa nu iasa partidul comunist la putere
  • +4 (6 voturi)    
    TREBUIE SA CASTIG LA ALEGERI! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:45)

    Mircea Goana [anonim]

    Mai, oameni buni, am ajuns atat de insetat de putere si vreau atat de mult sa castig incat sa nu mai imi pese ce spun ? Ce doctrina a partidului, ce mai imi trebuie sa ma gaqndesc la bietii membri de partid de rand?Tre sa fiu la putere si atat!restul nu mai conteaza...
  • -2 (6 voturi)    
    Cel care a pierdut a castigat (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 22:50)

    Mihai [anonim]

    E incredibil. Cand PD-L avea majoritatea in guvern si postul de prim-ministru, nu au reusit sau poate nici nu i-a interesat sa impiedice experimentele propuse de PSD, cum ar fi impozitul forfetar. Cum se poate? Pentru ca pe pedisti ii interesa in primul rand bataia pentru functii si pentru controlul resurselor financiare, nu soarta economiei sau a tarii? Uite ca acum PNL, prin Crin Antonescu care mi se parea mai putin ferm ca Tariceanu, a reusti sa isi impuna principiile in fata PSD, chiar daca au mai putine locuri in parlament. Poate pentru ca nu erau disperati sa ia anumite posturi, ci sa faca parte dintr-o guvernare onorabila pentru ei, asa cum a fost si Tariceanu 2, fara lacustele pediste (cu exceptiile cunoscute)?
  • +5 (7 voturi)    
    uraaa uraaa uraaa (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 23:58)

    goe [anonim]

    Traiasca Geoana! Traiasca evaziunea fiscala! Jos forfetarul! Jos cota unica! Jos chiaburii! Traiasca clasa muncitoare! Traiasca comunismul!



    Trazneasca-va Dumnezeu de comunisti imputiti, ca nu mai scapam de voi in veci!
  • -2 (4 voturi)    
    hai bai portocalelor, n-ati obosit? (Joi, 26 noiembrie 2009, 8:57)

    gimini [utilizator]

    Mai portocalelor, nu va dor deshtele?! De atatea zile nu faceti altceva decat sa postaciti si sa postaciti pro-Bashe si anti-Geoana... eu in locul vostru mi-as cauta discret de lucru prin tabara lui Geoana, pentru ca dupa 6 decembrie veti ramane someri. "Vai, vai, vai... n-o sa mai fie Bashe prezidente... valeleu, valeleu, valeleu, vine Geaona ghionoiul care ne vinde la rusi... vai, vai, vai, ce frica mi-e ca ne vinde Geoana la rusi... " La munca cu voi bai portocalelor, nu la postacit !... ca de-asta e tara asta asa cum e, ca ati ajuns la guvernare si v-ati tinut numai de tampenii!
  • +3 (3 voturi)    
    Geoan[ (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:00)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    Va amintesc presiunea pusă pe Banca Nţională de catre d-l Patriciu.
    Iata "previziunile" insinuante ale dânsului, referitoare la cursul valutar:
    „Cursul valutar este un joc între Banca Naţională a României, speculatori şi bănci. Aici intră şi factorul electoral. Cursul este o unealtă de imagine”, a afirmat Patriciu.
    El susţine că 70% din tranzaţiile din România şi peste 60% din depozitele bancare sunt în valută.
    Patriciu a adăugat că actuala cotaţie a leului în raport cu euro nu corespunde productivităţii industriei şi nici capacităţii economiei de a genera valoare adăugată.
    Vă amintesc declaraţia aceluiaşi Patriciu de anul trecut, că din criză se poate ieşi lăsând inflaţia liberă.De faptul că recent a cumpărat 92% din Banca Populară, Georgia.
    Tot ce promite Geoană acum sunt promisiuni.Gogoşi.
    Ceea ce vom primi cu siguranţă va fi inflaţie şi creşterea taxelor şi impozitelor.
    Johannis va fi premier doar până când va face disponibilizările masive care trebuiesc făcute.
  • +3 (3 voturi)    
    Geoana asta e cretin (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:17)

    Lucian [anonim]

    "Nu ne vom atinge de taxe pana nu vom depasi criza". Deci recunoaste si el ca pentru economie cota unica e cea mai buna, dar dupa ce trecem de criza vom introduce impozitarea progresiva, nu-i asa, sa punem frana pe economie in timp ce vecinii nostri vor decola. O sa ajungem sa rada si bulgarii de noi. Maestre Geoana, nu simti ca nu prea te justifici ca politician?
  • +2 (2 voturi)    
    curiozitate (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:27)

    ego sum [utilizator]

    "Johannis trebuie sa demonstreze ca este un bun premier. Johannis va ramane in functie atata timp cat va avea sustinere" - 2 saptamani? 3?
  • -1 (3 voturi)    
    dear God (Joi, 26 noiembrie 2009, 10:15)

    sonashi [utilizator]

    dear God. So far this year you have taken away my favorite dancer Michael Jackson, my favorite actor Patrick Swayze and my favorite singer Stephen Gately and my favorite actress Farah Fawcett. Just so you know, my favorite politician is Mircea Geoana. Regards
  • 0 (0 voturi)    
    atentie bugetari !!!!!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 11:04)

    sorin [anonim]

    "Terapia" lui Patriciu: TVA si cota unica, micsorate. Din 5 bugetari pleaca 4Romania trebuie sa micsoreze cota unica si TVA si sa renunte la 4 din 5 bugetari in urmatoarele luni, astfel incat "sa ne vedem de drum cu un stat mai mic, dar mai puternic", insa in 2010 tara se va confrunta cu problema somajului si "o lipsa acuta de bani", considera omul de afaceri Dinu Patriciu.............

    Trebuie sa plece patru din cinci bugetari si desigur ca nu pot fi lasati pe drumuri, dar crestere economica le poate oferi o sansa. Sa ne vedem de drum cu un stat mai mic, dar mai puternic", a spus Patriciu, fara a preciza cu cat ar trebui micsorate impozitele.

    In prezent, in sistemul bugetar romanesc lucreaza circa 1,3 milioane persoane. El a adaugat ca prioritatile pe care Romania trebuie sa le aiba in vedere in perioada urmatoare sunt descentralizarea si dereglementarea, pe care trebuie sa realizaze in urmatoarele luni, sustinand ideea unei "terapii de soc" pentru revenirea din recesiune.

    "Daca acestea se intampla, cresterea economica e posibila in 2010. Altfel, previziunile sunt optimiste", a adaugat omul de afaceri. In opinia sa, Romania se va confrunta in 2010 cu problema somajului si cu "o lipsa acuta de bani, pentru ca nu avem niciun fel de credibilitate in exterior din cauza galcevei politice".

    Ceva pareri si reactii ???
  • +2 (2 voturi)    
    deci cresc impozitele :-) (Joi, 26 noiembrie 2009, 12:09)

    ileana [anonim]

    Bravo, liberali! ati luat decizia "corecta". Sfarsitul crizei va fi definit ca fiind foarte curand, motiv pentru care vor creste taxele si impozitele. Ca doar nu o sa faca reforma dura! Sunt sociali si ei nu iau masuri anti-populiste.
    Unul dintre motivele pentru care admir guvernul Boc este ca a avut taria sa trimita oamenii in concediu fara plata in plina campanie electorala. Niciun Guvern nu a avut acest curaj pana acum!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:50)

    goagalitz [anonim]

    Ati uitat cum Iliescu si ai lui au persecutat o generatie de intelectuali?! ati uitat batele minerilor? votatil pe Geoana si o sa avem o papusica cu sfori la Cotroceni
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:53)

    goagalitz [anonim]

    A te alia cu Geoana,Iliescu,Vanghelie etc ,trebuie sa fii BOLNAV GRAV
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:56)

    goagalitz [anonim]

    Daca votati cu geoana degeaba ati votat la referendum caci nu vor schimba constitutia si numarul de parlamentari si in veci aceste lipitori sevor hrani pe ei si familiile lor de la gura saracilor si asta se va adauga la B LESTEMUL crimelor securismului lui iliescu
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:00)

    goagalitz [anonim]

    Deşteptaţi-vă, acum e momentul să le cerem a doua şi a treia casă, că pe prima deja ne-au trimis-o prin poştă. Să le cerem şoşoni cu swarovski
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:04)

    goagalitz [anonim]

    Şi să-i rugăm să dea dracu jos luna aia murdară de pe cer, că ne intră în ochi. Acum, fiindcă pe urmă vine nu di, ci trisperarea (Geoana-Iliescu-Crin).
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:24)

    goagalitz [anonim]

    Daca votati cu geoana degeaba ati votat la referendum caci nu vor schimba constitutia si numarul de parlamentari si in veci aceste lipitori sevor hrani pe ei si familiile lor de la gura saracilor si asta se va adauga la B LESTEMUL crimelor securismului lui iliescu
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:25)

    goagalitz [anonim]

    Deşteptaţi-vă, acum e momentul să le cerem a doua şi a treia casă, că pe prima deja ne-au trimis-o prin poştă. Să le cerem şoşoni cu swarovski
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:26)

    goagalitz [anonim]

    Şi să-i rugăm să dea dracu jos luna aia murdară de pe cer, că ne intră în ochi. Acum, fiindcă pe urmă vine nu di, ci trisperarea (Geoana-Iliescu-Crin).


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version