VIDEO Emil Boc: Acordul PSD-PNL reprezinta pasaportul lui Traian Basescu pentru un nou mandat

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 25 noiembrie 2009, 15:29 Actualitate | Politic


Emil Boc
Foto: AGERPRES
Presedintele PDL Emil Boc a declarat, miercuri, ca acordul politic semnat de PNL si PSD reprezinta "pasaportul" lui Traian Basescu pentru un al doilea mandat la Cotroceni, intrucat "romanii nu pot fi pacaliti" de cele doua partide. Liderul democrat-liberal a mai sustinut ca, prin acest acord, s-a semnat "certificatul de deces pentru cota unica de impozitare", iar "adevarata miza" a acestei intelegeri politice o reprezinta "tranzactionarea resurselor tarii". 

Declaratii Emil Boc:
  • Acordul politic dintre PNL si PSD reprezinta pasaportul lui Traian Basescu pentru un al doilea mandat.
  • Romanii nu pot fi pacaliti, asa cum nu au fost pacaliti nici in 2007, la referendumul pentru suspendarea presedintelui Romaniei.
  • Acordul politic dintre PNL si PSD e un contract de tranzactionare a voturilor romanilor: de la stanga la dreapta si de la dreapta la stanga.
  • Ei le cer romanilor voturi ca apoi sa tranzactioneze resursele Romaniei. Aceasta e  adevarata miza a acestui acord. Unicul sau scop il reprezinta bunurile tarii care au ramas de privatizat.
  • Astazi s-a semnat certificatul de deces pentru cota unica de impozitare. Este important sa stie tot romanul ca pretul candidaturii lui Mircea Geoana este ingroparea cotei unice.
  • Ei doresc majorarea taxelor si impozitelor pentru a-si pastra in continuare privilegiile si un Parlament bicameral. Cei doi lideri nu tin cont de ceea ce au votat romanii.
  • In tot acest acord nu se regaseste nicio masura de bun simt.
  • Pacat ca ciolanul a invins bunul simt astazi din perspectiva liberalilor pentru ca era o sansa de modernizare a acestei tari pentru un proiect de dreapta. Insa au preferat ciolanul in schimbul ratarii obiectivului bunului simt.
  • PDL va reusi in 6 decembrie sa-si impuna candidatul, care se va lupta pentru cele 22 milioane de romani, pentru ca tot ce inseamna avutia acestei tari sa ramana in mainile romanilor, si care sa impiedice aceste jocuri murdare.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1982 vizualizari

  • -9 (25 voturi)    
    iar incepi? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 15:54)

    airamerica [utilizator]

    Boc, ti-am zis si ieri, daca vrei sa castige Basa, ciocul mic tati, ca deja enervezi pe toata lumea si faci jocul banditilor!
    • +6 (18 voturi)    
      PSDist (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:07)

      Dan.m [utilizator] i-a raspuns lui airamerica

      PSDistule , du-te taica la Iliescu si la Vintu sa-ti dea un sfat despre ce sa-mi raspunzi . Hai , astept !!!
    • +1 (13 voturi)    
      Tu erai ala cu bucuria bugetarilor? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:08)

      aa [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      Mai air america cred ca iei ceva banuti..postac prostac ce esti
      • -1 (5 voturi)    
        da prietene, io (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:18)

        airamerica [utilizator] i-a raspuns lui aa

        Da prietene, io sunt, si repet, daca scapa de 20% bugetarii si de Boc, Videnau, etc care distrug partidul, are votul meu, si nu numai, for ever
        • 0 (4 voturi)    
          adevarat! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:07)

          eu [anonim] i-a raspuns lui airamerica

          va place sau nu, aveti in partid personaje gen videanu din cauza carora nu as vota cu voi. scapati de ei si o sa se schimbe situatia in bine!
    • +5 (7 voturi)    
      Boc are dreptate (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:36)

      dlc [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      Inainte sa faceti comentarii cititi acordul dintre Antonescu si Geoana. As fi vrus sa vad ceva concret:
      - cota unica se mentine la 16% sau va scade la 14% (insa nimic)
      - revizuirea constitutiei in acord cu rezultatele referendumului se va face in maxim 6 luni (iar nimic)
      - acordul cu FMI va fi mentinut (nimic)
      - primul ministru propus, Iohanis, isi va forma singur echipa (sau? cum se va decide?)
      De aceea voi vota Basescu!
      • 0 (4 voturi)    
        nu m-as grabi cu referendumul... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:08)

        dom [anonim] i-a raspuns lui dlc

        daca pica Basescu, PDL-ul se va faramitza la fel de usor cum s-a format. in 2012, la urmatoarele alegeri, s-ar putea sa nu mai poata obtine decat 0,734 parlamentari, nu unul intreg :D

        ... si, oricum, nu micsorarea numarului de parlamentari sau a numarului de camere e scopul, ci revizuirea Constitutiei, in care sa se poata strecura niste puncte referitoare la marirea nr de mandate pt Presedinte, atributii substantial sporite...
        • +1 (3 voturi)    
          Basescu a spus clar (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:27)

          tyla [utilizator] i-a raspuns lui dom

          Atributiile presedintelui Romaniei nu vor fi modificate - vezi intalnirea cu reprezentantii presei, vezi pe basescu-live.ro
      • 0 (4 voturi)    
        Nice Fly (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:43)

        nedero [anonim] i-a raspuns lui dlc

        Sa iei pasportu ca si BOC si echipa si zboara ..... altundeva!!!!

        Inainte sa commentezi (nimic.etc... ) mai gandestete. Si poti sa incepi: Cati oameni politici sa de afaceri importanti au venit in ultima vreme la nea Base? 0!!

        Asta da presedinte!!!! Bravo.
      • -1 (1 vot)    
        foarte buna argumentare (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 18:52)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui dlc

        ce sa-ti povestesc. nu ai vazut tu nimic in acest acord. cred ca, cuvantul principiu iti scapa.

        ma bucur ca ai vazut platforma lui base, si echipa de guvernare pe care o propune, respectiv sustinerea pentru ea.

        eu zic sa te si ei cu base de mana si sa pleci cu el pe mare.
    • -1 (1 vot)    
      way to go, airamerica (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:43)

      BaseBaseSiSeDuse! [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      Bravo nene, le-ai spus-o. Ne vor umple de minusuri dar dupa 6 decembrie o sa ne cante osanale, ca asa-i romanul! Despartiti-va de matroz cu un zambet, portocaliilor. Parerea mea ;-)
  • -11 (23 voturi)    
    Cine il mai crede si pe acest domn? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 15:57)

    Vlad [anonim]

    Ne pare rau dle Boc, sunteti de buna credinta ca om, dar faptul ca sunteti trompeta lui basescu va dezonoreaza. Cu dvs se va putea discuta dupa ce basescu va fi maturat de la cotroceni.
    • +4 (8 voturi)    
      acelasi stereotip obositor (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:26)

      Padurean [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Emil Boc este un politician foarte abil.
      A facut cu curaj multe lucruri pe care PSD le face doar din spatele unor aliante conjuncturale cu PNL sau PSD.
      Boc si PDL macar au avut si au curajul sa isi asume public si direct masuri nepopulare.
      Inclusiv impozitul forfetar a fost ideea PSD impotriva careia se plaseaza acum.

      Boc trompeta lui Basescu? Plictisitor!
      Ma intreb cum se simte un postac scriind mereu aceleasi texte "ici si colo".
  • -6 (20 voturi)    
    Papagal ai fost... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 15:58)

    tudorel [anonim]

    papagal ai ramas.
  • -7 (19 voturi)    
    ce tupeu! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 15:58)

    goodgirlgonemad [utilizator]

    mie mi-ar fi rusine sa vorbesc, d-le boc!Ati uitat cand le-ati promis profesorilor salarii mai mari cu 50% doar ca sa castigati la parlamentare?nu tot prosteala se numeste?si acum ii trimiteti in concedii fara plata...mi-e scarba!
    • +4 (6 voturi)    
      Memoria e scurta... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:25)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui goodgirlgonemad

      ... dovada ca dupa 1 an e de vina Boc, eventual si Basescu...

      29.09.2008
      "Parlamentarii au decretat majorarea salariilor profesorilor cu 50% un moment istoric, au lacrimat si l-au trimis pe Adomnitei la Fenechiu dupa bani ".

      Parlamentul putea foarte frumos sa respinga propunerea guvernului TARICEANU aflat in acel moment la Palatul Victoria, dar, de, era campanie electorala ....

      Din aceeasi cauza (memoria scurta) exista pericolul ca dupa 5 ani sa revina la putere, e drept in linia a II-a, dar cu sforile in mana, niste personaje de care credeam ca am scapat pentru totdeauna din viata publica : Ion Iliescu, Hrebenciuc, Adrian Nastase, acum mai curati, mai uscati....
    • +5 (9 voturi)    
      Bugetari (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:32)

      JC [utilizator] i-a raspuns lui goodgirlgonemad

      Nu va convin salariile, plecati la particular.
      Noi nu ne mai plangem de salarii, nu mai facem greve, acceptam situatia. Si la particular s-au micsorat salarii si au fost oamenii in concedii fara plata si nimeni nu a mai facut atata valva.

      M-am cam saturat sa va aud in fiecare an plangand dupa salarii. Sunteti sute de mii care sugeti in fiecare an bugetul de stat mutand o foaie de colo colo.
      • +1 (1 vot)    
        omul vorbea (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 18:57)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui JC

        despre principii, nu despre salariul lui.

        se referea la sustinerea fatisa a acestei majorari de catre nea boc si nea base doar pentru o perioada indeajuns de scurta cat sa nu fie aplicata dar in acelasi timp sa le serveasca la alegerile din 2008.
        • 0 (0 voturi)    
          Atnuci (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:59)

          JC [utilizator] i-a raspuns lui justin

          sa vorbim si de PNL si PSD. din cate stiu eu toti au votat aceasta lege. De ce sa acuzam doar o parte?
  • -6 (20 voturi)    
    Penibil! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:00)

    StefanB52 [utilizator]

    De fapt, ca de obicei! Domnul Forfetar s-a trezit vorbind.
  • +13 (21 voturi)    
    Pasaport (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:02)

    Dan.m [anonim]

    Foarte inteligent spus. S-au adunat in grup , in grup vor pierde in fata lui Base. Pentru ca sunt toti la un loc e mult mai usor sa fie atacati de PD-L. Ceea ce o sa se si intample.
  • +1 (21 voturi)    
    Din pacate (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:05)

    Adrian C. [utilizator]

    Sunt un sustinator PNL ... sper ca PDL sa dispara cat mai repede si fiecare membru PDL sa se intoarca in partidul de origine (PSD sau PNL). Ii antipatizez foarte mult pe Base, pe Boc, pe Udrea nici nu mai spun ... Am incercat sa conving cat mai multi oameni sa voteze cu Crin.

    Dar acum sunt de acord cu Boc: nu am cum sa votez cu Iliescu/Vanghelie ... nu am cum!
    • -6 (12 voturi)    
      Da.... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:13)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui Adrian C.

      Atunci stai acasa pe 6...nu merge la vot. Sincer, il prefer pe Vanghelie in locului lu' Nuti, si pe Iliescu in locul lu' Ridzi.
      • +4 (6 voturi)    
        Adi , e pacat... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:26)

        Dan.m [utilizator] i-a raspuns lui Adi

        Adi , esti inconstient. Inseamna ca esti indoctrinat bine de tot de PSD. Pacat ca tara are nevoie de oameni cu , constiinta proprie.
    • 0 (10 voturi)    
      Be aware (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:20)

      G [anonim] i-a raspuns lui Adrian C.

      Vezi ca noii tai prieteni portocalii te rad deja cu minusuri, pt ca sunt o specie foarte toleranta la critica.

      Sa nu-ti inchipui ca multi dintre ti iti vor citi si al doilea aliniat.

      Distractie placuta.
  • -4 (12 voturi)    
    Pasaport catre 10% din voturi (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:06)

    what? [anonim]

    asa poate vroiai sa spui dupa ce ai saracit jumatate din Romania cu forfetarul si salarizarea ta unica.
  • +9 (19 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:08)

    pt tine [anonim]

    Ceea ce zice Boc e purul adevar...

    Cu aceasta alianta....psd si pnl si-au pus sentinta..

    Jos cu ei. Am tinut cu crin...si am si votat pentru el...

    Mie scarba de coalitia pe care a facut-o. Nu mai vezi crine de la mine nici un vot...sio daca crezi ca cei care te-au votat...te vor asculta sa votam Geona presedinte...sa auzi bine...Niciodata !

    Nu eram pentru basescu...dar tot tu crinule ma pui sal votez !!!

    Ce repede te-ai vandut...

    Bravo Boc...jos cu ei !
    • -1 (5 voturi)    
      Daaaaa, daaaa (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:20)

      G [anonim] i-a raspuns lui pt tine

      Ai votat cu mama lui Crin, clar.
    • -1 (5 voturi)    
      si tu gresesti (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:20)

      george [anonim] i-a raspuns lui pt tine

      http://geoanasaubasescu.blogspot.com/
      • 0 (0 voturi)    
        Esti pe langa (Joi, 26 noiembrie 2009, 7:59)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui george

        Ceea ce se spune in acea analiza este aberant. Fiind vot uninominal, se alege persoana, nu partidul. Daca PNL are oameni capabili atunci ii va impinge in fata si va castiga in mai multe circumscriptii. Daca nu are... ce rost are sa fie in parlament? La fel si cu PSD si PDL... daca oamenii nu vor fi capabili de ce sa fie votati?

        Eu unul zic ca PNL are mari sanse sa ii dea in cap PSD-ului de exemplu, daca vine cu un staff de top. Intrebarea este... are PNL-ul acei oameni capabili? Raspunsul este in acel aricol... Fi-ti mai inteligenti, tovarasi, atunci cand faceti astfel de analize, ca va dati peste degete singuri.
    • -1 (5 voturi)    
      ce vrajeala... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:21)

      goodgirlgonemad [utilizator] i-a raspuns lui pt tine

      ieftina ai in tine! erai tu cu pnl-ul? te-a impins crin sa-l votezi pe basescu din cauza ca s-a aliat cu psd-ul?de parca daca nu se alia, nu tot cu baselu votai!
  • +13 (15 voturi)    
    Meritele lui Basescu (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:10)

    eu [anonim]

    Ceea ce e adevarat e ca Basescu a impus acea cota unica. La fel de adevarat este ca ceilalti se gandesc sa o scoata. Si sa creasca taxele.

    Sa nu uitam ca in mandatul Basescu numarul taxelor a scazut. Numarul taxelor a fost maxim in perioada de guvernare PSD.
    Ce e rau in a reduce numarul parlamentarilor? Basescu a avut ideea asta. Merita in 5 ani la cotroceni. Romania are nevoie de el acolo. Nu opriti la mijlocul drumului un om care a inceput sa faca ceva.
    • -1 (5 voturi)    
      Daaaa (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:20)

      G [anonim] i-a raspuns lui eu

      A scazut cu circa 1%.

      Bravoooo Baseeee!
    • -1 (5 voturi)    
      daca... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:24)

      goodgirlgonemad [utilizator] i-a raspuns lui eu

      ...basescu nu ar fi promovat oameni precum fie-sa, udrea, ridzi, boc, videanu, mai mult ca sigur ca la ora asta nu il mai durea capul de alegeri.ar fi luat sigur inca un mandat.
  • +3 (9 voturi)    
    Votati voi si ptr mine (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:12)

    FLORIN [anonim]

    Toti sunt o apa si un pamant! Toti fura! Acum suntem siliti sa votam pe ala care ne demonstreaza ca fura mai putin! Diferenta intre Boc si Geoana e ca Trompeta PeSeDista candideaza si Hrebengiuc abia asteapta sa ne traga o simfonie! Versurile, care este daca este, le va face Vanghelie!
  • +5 (7 voturi)    
    un adevarat om (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:13)

    lavdia29 [utilizator]

    Va multumesc pentru tot ce ati facut si faceti pentru aceasta tara!
    Pacat ca unii sunt orbiti..pacat..
    Eu va voi vota cu speranta pana in ultima clipa ca adevaratul popor roman este altceva decat mizeria generata de aceasta coalitie anti. Rusine sa le fie!!!
    • -1 (1 vot)    
      Nota 1.3 (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 19:02)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui lavdia29

      Pentru masurile luate... mi-e scarba cand te vad cum ii "multumesti" pentru distrugerea tarii...
  • +2 (2 voturi)    
    MINCIUNI SI HOTII! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:14)

    Sorincosmin [utilizator]

    Numai minciuni si hotii domne... numai fatarnicii...
    Bai nene pana cand o sa ne mai minta astia si sa si creada ca am inghitit-o?? Romania nu doarme, romania vede sarlatania!
  • +6 (8 voturi)    
    o viziune logica (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:14)

    anto [anonim]

    Totul se rezuma la putinele resurse ramase Romaniei, Antonescu si-a luat o teapa colosala, dar a facut-o pentru siguranta lui Patriciu.
  • +7 (11 voturi)    
    PSD.. pana cand? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:17)

    rbt [anonim]

    Stau si ma intreb romani chiar nu vad cu adevarat ce au facut acesti PSD-isti? Au uitat de mineriade? halooo cine a adus mineri in bucuresti ca sa ii bata pe studenti? BASEscu cum'va? Nu fiti naivi ,nu Geoana va conduce tara ,ci iliescu HREBENCIUC,VANGHELIE +GASCA.......Nu ati vazut ca Geoana si la aflarea rezultatelor citea de pe foi (scrise de iliescu) credeti ca stia cu ce vrajala sa vina sa ii mai prosteasca pe romani(NICI DE AIA NU II INSTARE)? ii o papusa manevrata de GASCA VESELA. Chiar asa de rau va fost in astia 5 ani??? dati 2,3 exemple. sa va readuc aminte ca in perioada lui Basescu romani au adus masini de afara(cu tiru-rile)(saracie,comunism mare a fost in perioada lui basescu asai?).asta dovedeste ca am duso rau asai .acum orice om are o masina mai buna ,straina(am dat un exemplu).Pacat ca asa judecati nu o sa ajungem nici in 100 de ani la nivelul ungariei nu la nivelu Nemtilor sau Francezilor. Eu zic sa va ganditi bine si sa nu ii mai lasati pe comunisti sa ajunga iar sa ne conduca. Votati BASESCU!!!!Pentru o ROMANIE EUROPEANA NU STALINISTA/COMUNISTA
    • -3 (5 voturi)    
      DA! Basescu i-a adus pe mineri! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:40)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui rbt

      "halooo cine a adus mineri in bucuresti ca sa ii bata pe studenti? BASEscu cum'va?"

      Dăăăă, DA!
      Basescu la comanda lui Iliescu(pe care l-a si rasplatit pentru bunul mers al aducerii minerilor cu postul de ministru al transporturilor)!
      • -1 (1 vot)    
        Dragul meu treci pe la doctor (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:38)

        Ionel [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Se pare ca memoria a inceput sa-ti faca feste..
        Du-te si te culca si daca mai ai multi frati ca tine o sa trebuiasca sa invatam cu totii rusa.
      • -1 (3 voturi)    
        Postac sau dezinformat? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:39)

        Padurean [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        "Preşedintele Traian Băsescu a declarat astăzi, în cadrul unei emisiuni televizate, că nu a avut nicio legătură cu mineriada, el prezentând cartea de muncă, potrivit căreia în acea perioadă lucra la Constanţa ca inspector şef la Navigaţia Civilă şi a spus că vârsta lui Ion Iliescu nu-i permite acestuia să mintă.

        Traian Băsescu a precizat că a lucrat ca inspector până la 13 octombrie 1990, când a devenit subsecretar de stat în Ministerul Transporturilor."

        http://www.gandul.info/politica/basescu-neaga-orice-legaturi-cu-mineriada-2683666
        • +1 (1 vot)    
          padurel (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 19:04)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Padurean

          si tu l-ai crezut nu? asa cum l-ai crezut ca i-a disparut dosarul de la securitate, nu?
  • +2 (4 voturi)    
    Mai bine (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:18)

    Kocka [anonim]

    Mai bine ati sta acasa si v-ati abtine sa mai debitati vrute si nevrute. A alege intre doi candidati nu inseamna ca trebuie sa fi de acord 100 % cu cele promise sau sperate. Inseamna ca ai o optiune privind poate numai una din obiectivele sau politicile stabilite. Pentru unii poate insemna si vot negativ fata de o atitudine din trecut , etc.
  • +7 (9 voturi)    
    stiti proverbul acela (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:23)

    visio [anonim]

    gura prostului adevar graieste?
    ei bine de data asta are dreptate. psd+pc+x+y au adunat o datorie publica de 100 miliarde de eur pe ce? pe autostrazi inexistente, pe spagi politice, pe salarii uriase la nemurile din agentiile statului, etc....asta este singurul motiv pt care votez pro basescu
  • -4 (8 voturi)    
    Variante (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:24)

    Adi [anonim]

    PD-L + PNL n-a mers
    PD-L + PSD n-a mers
    PNL + PSD a functionat in 2007-2008, o perioada chiar buna a Romaniei.

    Cine e oaia neagra? PD-L

    Asadar, Vanghelie, Hrebenciuc, bla bla...sunt mai seriosi decat trompetele lui Base

    Deci, PNL + PSD e singura varianta pt stabilitate si iesire din criza!!!
  • -3 (5 voturi)    
    :) (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:26)

    altul [anonim]

    asta e acelasi om care a avut ca tema pentru diploma de doctorat : Sistemul bicameral in Romania, in care sustinea importanta sistemului bicameral :)
    ce inseamna asta ?! ... cand iti contrazici lucrarea de doctorat?! Astept sa vad cum apar minusurile
    • -1 (3 voturi)    
      ee... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:34)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui altul

      Boc e consecventa intruchipata pe langa Base...asta se razgandeste de la o zi la alta dupa cum ii e lui bine....!!!
      • +1 (5 voturi)    
        DOLIU NATIONAL ! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:16)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Adi

        @24 noiembrie va fi zi de doliu national cu urmaoarele efecte! a) Moartea PNL.,b)Monstruasa coalitie formata din toate pepartidele inclusiv UDMR,reprezentantii minoritatilor si declarativ Becali si CVT.c) restauratia FSN cu Ilici din umbra,(In paranteza fie spous si un ziar rus admite ca presedentia lui Geoana inseamna retragerea FMI pensii neplatite medicamente etc,de aici convulsii sociale) c)Marirea cotei peste cea de azi d),impozitul progresiv e),Refacerea unor Agentii nationale F),dispartia unor fonduri speciale plus bani EU.Riscam o retrogradare cu inca 20-30 de ani inclusiv iesirea din UE.Un Nica si un malagambist ratat, omul de paie a lui Patriciu.Ce putea creste Tariceanu fiu(adoptat)de informator decat un ratat .Isteria schzoida cu furtul voturilor.Schimbarea de pe o zi pe alta a propriei exprimari catre Gioana: Vreti alti 20 de ani la putere? se reconfirma ca alianta PSD PNL facuta pe sub mana cu guvern minoritar se face pe fata.Romanii manipulati prin campania Anti Basescu umorali se vor trezi pe 6 decembrie daca nu se mobilizeaza ca la suspendare cu un dus de ghiata fata de cel rece de pe 25 .Un ghid de muzeu si un fiu de securist condusi de edecuri securisto-comuniste cu moguli in coada vor aduce linistea dinaintea cutremurului sau furtunii,DDD
    • +3 (3 voturi)    
      Nu ti-e jena? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 16:56)

      Padurean [utilizator] i-a raspuns lui altul

      Extras dintr-un interviu:
      "...în teza de doctorat pe care am publicat-o, se numeşte „Separaţia puterilor în stat" la presa universitară clujeană în anul 2000, înainte de a intra în politică, unde la propunerile de reformă a sistemului politic românesc am sistemul unicameral şi argumentat de ce. Deci tendenţios unii au încercat să găsească tot felul de fraze izolate din teza de doctorat unde discutam de avantajele fiecărui sistem, dar în final opţiunea mea era foarte clară pentru sistemul unicameral şi argumentată de ce. Am avut în minte să o iau de acasă..."

      Am cautat lucrarea pe internet, dar nu e de gasit din pacate. Cred ca doar in forma tiparita poate fi consultata.
  • -1 (3 voturi)    
    Ca sa vezi... (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:09)

    Adi [anonim]

    Tot felul de analisti politici p-aici: "ca a gresit Crin, ca s-a distrus ca om politic....".
    Oameni buni, e una din putinele decizii ferme, consecvente care au existat. Istoria va demonstra daca a fost buna sau nu. Pana una-alta, in randul adevaratilor Liberali (nu al postacilor PDL-isi), decizia chiar e salutata.
  • -1 (3 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:12)

    ionel [anonim]

    "Astazi s-a semnat certificatul de deces pentru cota unica de impozitare."

    Fapt: Impozitul minim pausal (pe pierdere) introdus de guvernul BOC a insemnat ingroparea cotei unice.

    "Ei le cer romanilor voturi ca apoi sa tranzactioneze resursele Romaniei. Aceasta e adevarata miza a acestui acord. Unicul sau scop il reprezinta bunurile tarii care au ramas de privatizat."

    Fapt: Boc e presedintele PDL si intregul PDL-Alba abia asteapta sa porneasca proiectul Rosia Montana prin care se fac cadou unei firme ultimele resurse de metale pretioase ale Romaniei in valoare de peste 7 miliarde de euro, lasand in urma o bomba ecologica.

    Si apoi nu inteleg: privatizarile sunt o politica de dreapta, sa inteleg ca pdl-ul nu mai e de dreapta?

    "Ei doresc majorarea taxelor si impozitelor pentru a-si pastra in continuare privilegiile si un Parlament bicameral."

    Nu inteleg ce legatura are parlamentul bicameral cu taxele si impozitele. Bugetul senatului e de ca 30 milioane de euro, 0,0005% din bugetul statului, si sunt o suta de senatori. Bugetul presedintelui e de 49 milioane de euro.
    • +1 (3 voturi)    
      chiar e asa de greu de inteles ? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:55)

      bob [anonim] i-a raspuns lui ionel

      sau te faci ca nu intelegi ? anumite monopoluri de stat nu se privatizeaza nici de cel mai inversunat guvern de dreapta fara a crea o concurenta , altfel din monopol de stat devine monopol privat ! ... voi astia de la psd chiar nu aveti habar despre economie de piatza ..... nici nu ma mira cand dintre voi au "emanat" specialisti gen Vacaroiu ......"hagi al finantelor"....
  • -1 (3 voturi)    
    Boc fa-ti valiza (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 17:24)

    marinelu turmentat [utilizator]

    Sunt acrii strugurii nu? Pe cine mai prostiti bai fripturistilor cu povestile astea de doi lei. Lumea s-a saturat de nomenclaturistu sef si de gasca lui de pupincuristi.
  • +1 (1 vot)    
    PSD-ul a condus tara asta, ati uitat?????? (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 19:08)

    tibi [anonim]

    Da, a condus-o direct si indirect vreo 12 ani, daca nu mai mult. Si?
    Suntem cea mai saraca tara din UE, poate cu exceptia Bulgariei. Cate tari o duc mai prost in Europa decat Romania? Albania, va zic eu.
    Ati mers vreo data in Ungaria( e aproape, incercati) !
    O sa vedeti o tara care nu are nimic din ce avem noi, dar care NU a avut parte de mineriade, de Ion Iliescu, de Psd. Or avea si ei socialistii ( comunistii ) lor, le au si ei pe ale lor, dar ... nu se compara.
    De ce la ei s-a putut si la noi nu? intrebati la PSD.
    Ce a facut FSN/ PDSR/ PSD pentru noi?
    Si acum vor sa fie " schimbarea "?
    Merita?
  • 0 (0 voturi)    
    Atentie la Neatentie ! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:55)

    ghita [anonim]

    Fiti vigilenti si nu va lasati dusi in erroare ! Trecutu sant faptele care trebuie luate in considerare unde este rau al mai mare ! Nebunie curata ! se pare ca Basescu a inceput sa faca ordine in politica sa dea D-zeu sa reuseasca pana la capat !
  • +1 (1 vot)    
    6 decembrie conteaza (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 21:30)

    Viorel [anonim]

    pastrarea lui Basescu la Cotroceni inseamna perpetuarea modelului bipolar, pe care il avem acum, pe de o parte PDL iar pe de cealalata parte - 322, care s-au reunit iarasi, la fel ca in 2007.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by