CNS le cere maghiarilor sa-si anuleze buletinele de vot la turul doi al alegerilor prezidentiale

de D.G. HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2009, 11:12 Actualitate | Politic

Presedintele Consiliului National Secuiesc (CNS), Izsak Balazs, a cerut, luni, electoratului maghiar, sa-si anuleze votul la turul doi al alegerilor prezidentiale, informeaza NewsIn.

„Pozitia CNS nu depinde de tururile alegerilor si de conjuncturi politice, motiv pentru care noi - indiferent de rezultatele din 22 noiembrie - consideram ca populatia Tinutului Secuiesc trebuie indemnata ca si in turul doi al alegerilor sa protesteze impotriva ignorarii revendicarii autonomiei, prin anularea buletinelor de vot in mod intentionat”, a spus presedintele CNS.

„Pentru ca insasi puterea romaneasca sa deseneze harta Tinutului Secuiesc, sprijinindu-ne pe un numar cat mai mare de alegatori, va rog cu stima ca in zilele urmatoare sa gasim un prilej pentru a ne pune de acord si sa ne solidarizam in interesul scopului nostru comun”, solicita Izsak Balazs.


Citeşte mai multe despre   

 
2314 vizualizări
  • +30 (30 voturi)    
    Nu (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:17)

    Balazs [anonim]

    Si eu sunt un maghiar din Romania, dar NU sunt deloc de acord cu anularea votului!!!!!! Fiecare maghiar din Romania trebuie sa mearga la vot si sa aleaga dupa constiinta, nu dupa cum vrea muschiul lui Izsak Balázs! Sa se stie ca nu toti maghiarii din aceasta tara pot fi pusi in aceeasi palarie!
    Menj és szavazz!(Du-te si voteaza!)
    • +14 (14 voturi)    
      Un roman (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:57)

      mikyb [utilizator] i-a raspuns lui Balazs

      Cred ca ati exprimat un adevar si va felicit pentru asta.Toti suntem romani si nu ar trebui sa facem opinie separata.Aveti grija, multi vor sa ne dezbine si sa profite de pe urma noastra.Suntem multi care muncim si suferim , fie ca ne zice : roman, maghiar, italian, armean , tigan, rudar , macedonean sau german.Nu va radicalizati pozitia ca putini dintre voi sa se infrupte din "bunatatiile" puse pe masa de comunisti.Propaganda asta e cam veche si nerealista.De fapt suntem toti EUROPENI.Va urez tuturor sa luati cea mai buna decizie.
      • +13 (13 voturi)    
        Un maghiar cetatean roman (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:20)

        Jeno [anonim] i-a raspuns lui mikyb

        Nu toti suntem romani in schimb cu totii suntem cetateni romani. In rest sunt de acord.

        Un maghiar
        • +7 (7 voturi)    
          raspuns (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:27)

          mikyb [utilizator] i-a raspuns lui Jeno

          suntem europeni ...
    • +15 (15 voturi)    
      bravo mai (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:58)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui Balazs

      Eu sunt din ala.. cam intr-o dunga cand vad subecte de genul asta.

      Insa ma bucur foarte mult sa vad ca sunt maghiari care se gandesc la viitorul lor in romania si realizeaza ca mersul tarii ii influenteaza in mod direct.

      Bravo man, felicitari pentru indemnul facut :)
    • +18 (18 voturi)    
      Nu (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:05)

      Misi [anonim] i-a raspuns lui Balazs

      Si eu sunt maghiar, si pot sa zic ca acest Izsak Balazs (aud prima data de el ... shame on me) poate sa ne lase in pace. Votez cu cine vreau si cum vreau, si nu-mi zic mie radicalistii de la CNS ce trebuie sa fac. Jos cu CNS, sus cu normalitate.
    • +5 (7 voturi)    
      bravo (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:29)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Balazs

      domnul meu, va felicit pentru atitudine!
    • +7 (7 voturi)    
      Interesul comun (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:42)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui Balazs

      Interesul comun al locuitorilor Romaniei, maghiari sau romani sau orice alta minoritate este bunul mers al tarii. Indiferent cum s-ar traduce asta.

      Asa ca ce propune nenea ala acolo e demn de un tampit notoriu. Votul ar trebui sa fie mai mult decat un drept. E si o obligatie morala. Ceva inca se poate schimba si sa intorci spatele unei astfel de ocazii pe principiul "lasa-i pe ei sa si-o faca cu mana lor" sau "votul meu nu conteaza" e o risipa prea mare.
    • 0 (0 voturi)    
      nu (Luni, 23 noiembrie 2009, 18:07)

      Balazs [anonim] i-a raspuns lui Balazs

      Ma bucur, ca si altii gandesc la fel! ..si sa nu puneti pe toti maghiarii din tara asta in acelasi oala(nu de noapte) si noi am vrea o Romanie moderna , europeana, dar fara comunisti ! Aveti grija sa mergeti la vot si in turul II , sa incercam sa ajutam si noi, poate iese odata si tara asta din mocirla in care a ajuns.
      PS am fost la vot si o sa merg ori de cate ori trebuie!
  • -2 (8 voturi)    
    Secui Maghiari Sasi (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:17)

    Adrian [anonim]

    Oare ce sunteti voi ?
    Bazaiti ca musca inainte de alegeri si oamenii simplii tot cu sapa lucreaza pamantul.

    Secui declarati la referendum = 0 . Voi de unde ati aparut?
  • -2 (14 voturi)    
    haha... (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:20)

    un oarecare [utilizator]

    F bine. Sa isi anuleze voturile. Lasa ca votam noi, ei nu au decat sa plateasca impozite. Ne exercitam noi drepturile si ei sa se supuna majoritatii, pt ca asta sunt si nimic mai mult: O minoritate ca oricare alta. O minoritate mai obraznica dar nu ramane daca o banala minoritate.
    Daca se pune vreodata problema autonomiei vreunei regiuni din Romania poate facem un referendum si pe tema asta :)
    • +2 (2 voturi)    
      nu sunt de acord (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:14)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      nici cu aberatiile d-lui Izsak Balazs dar nici cu dv. asa cum am tot spus avem altele pe cap - o societate corupta si agresiva de exemplu ... hai sa le rezolvam intai pe acestea si dupa aceea, cand nivelul de trai va fi decent (intelegeti ca nu ma refer exclusiv la salarii) atunci, daca mai om avea chef, discutam si despre autonomie si ale astea ...
  • +13 (13 voturi)    
    huo (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:29)

    anton [anonim]

    no ma Izsak, de ce nu ne lasi tu in pacea noastra...no io sunt secui ma si te rog frumos sa te duci inapoi acolo unde te-a nascut mamica ta...io ma duc la vot fie ca iti place tie fie ca nu si votez cum ma duce pe mine capul, nu cum ma indeamna idioti ca tine.
  • +12 (12 voturi)    
    Ce gluma buna... (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:29)

    Claude [anonim]

    .... de parca ati si iesit multi la vot :)))
    Sa fie clar: NIMENI nu dicteaza NIMANUI cum sa voteze: nici partidele, nici oamenii politici si nici organizatiile!
  • +12 (12 voturi)    
    Mai bine taci (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:29)

    Bori [anonim]

    Ieri ati avut sanse.Dar tinutul secuiesc nu a votat pentru Kelemen Hunor,mai mult,nici nu ati mers la vot! Asa ca : Psst
  • +6 (8 voturi)    
    greva foamei (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:33)

    Tataie [anonim]

    Eu le propun acestor baieti sa intre in greva foamei pe termen nelimitat.... Daca sunt asa seriosi :)
  • +18 (18 voturi)    
    dragoste ungureasca (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:34)

    Vadim [anonim]

    Sa va fie rusine. Cei care sunt de acord si o sa fac precum a zis ala, nu sunt nici romani, nici unguri..ci niste nimicuri
  • +11 (13 voturi)    
    Az istokba bele (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:40)

    Lehel [anonim]

    ///
    Lasati-ma in pace cu prostiile astea! Oricum nu o sa fie autonomie niciodata, degeaba tot urlati dragi consilieri al CNS! Nu lasa constitutia tarii, si de modificat e imposibil! Din cauza voastra maghiarii si secuii ies ca niste clovni al tarii. In loc sa va preocupati cu construirea economiei in Tinutul Secuiesc, consumati timpul si nervii oamenilor cu prostiile voastre!
  • +10 (14 voturi)    
    prostie.... (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:45)

    sosos [anonim]

    Singurul lucru care-l apreciez, e faptul ca in acesti ani a disparut PRM-ul, incet dar sigur. la fel, trebuie sa dispara si acest CNS, Udmr, sau ce ar mai fi. in ziua de azi, nu mai e loc de asemenea tampitzi! UE are un presedinte, incet incet, vor disparea granitele din toata europa, si prostanacul asta, se gandeste la teritorii autonome, in mijlocul europei? din ceea ce se vede din exit-poluri, nici macar ungurii nu-si mai voteaza candidatii, care intotdeauna aveau peste 6 %. raman pe harta 2-3 orase cu lideri extremisti- odorhei, si inca cateva. Ungurii din celelalte parti ale tzarii, s-au desteptat, ca indiferent cine conduce-ungur, roman, tot la fel fura, si gargara cu autonomia, nu e decat un mijloc de a-i manipula!
  • +5 (9 voturi)    
    instigare (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:45)

    Bogdan [anonim]

    Mie-mi seamana a instigare aceasta declaratie si cred ca e momentul sa se ia niste masuri concrete impotriva acestui personaj. E vorba de suveranitatea si integritatea Romaniei pana la urma... Ce declaratie e asta? : " interesul scopului nostru comun" ... e cazut in cap? Ce "interes comun" ? Unde se crede?
  • +8 (8 voturi)    
    greva foamei (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:49)

    Tataie [anonim]

    Cu simpatie recomand dlui Iszak (germanul Itzak... hmmm !!!) sa intre in greva foamei pe termen nelimitat pentru rezolvarea problemei domniei sale :)
  • +12 (12 voturi)    
    Opnie (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:50)

    JC [anonim]

    Nu cred ca trebuie sa judecam toti ungurii din Romania dupa aberatiile unora ca Izsak Balázs Sau Bela. Am prieteni unguri care nu vor tinut secuiesc, nu vor nimic din cererile aberante ale unor maimutoi pusi de guvernul de la Budapesta.

    Daca toti vreti sa acuzati pe cineva incepeti cu cei din UDMR, ei sunt de vina si nu ungurul de rand.

    Cred ca vor iesi la vot contrar celor dictate. Se pare ca uni chiar cred ca oamenii din tara asta nu au minte si inca mai pot fi manipulati dupa voia lor.
    • +6 (6 voturi)    
      Vedeti rezultatele din Harcov (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:05)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui JC

      Si veti intelege supararea omului. Adica el in toate camerele, cu toate guvernele ca secuiul impartial, nu se poate ma rog sa ramina tocmai acum fara coledzi...

      Asta e Dandanache de limba maghiara, nu secui.
  • -3 (5 voturi)    
    Reversul medaliei (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:57)

    Ionel [anonim]

    Daca maghiari refuza sa voteze s-ar putea ca si toti romanii sa ceara ca sa nu intre in parlament un partid ce a obtinut sub 10%. Atunci maghiari or sa fie complect independenti.
  • +10 (10 voturi)    
    Hai la vot (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:58)

    Miklos [anonim]

    Maghiarii trebuie sa iasa la vot,este si tara lor !
    Maghiarii in general sunt mai de dreapta.
  • +11 (11 voturi)    
    Aberatie (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:05)

    Francisc [anonim]

    Mai domnule Izsak Balazs si eu sunt maghiar si imi este rusine ca faci parte din acesta minoritate!!!!
    Cum poti scoate din mintea ta odihnita asemenea aberatii??????
    Fiecare maghiar din Roamnia trebuie sa mearga la vot in turul 2 si sa voteze asa cum ii dicteaza constiinta si nu cum ceri dumneata. Cea ce pretinzi si ceri de la minoritatea maghiara este pur si simplu un blam la adresa minoritatii, asa ca procedeaza cum sugera cineva mai sus "intra in greva foamei pe termen nelimitat" pentru rezolvarea cererii adresate maghiarilor din Romania.
    Bafta la "Greva Foamei"
  • +7 (7 voturi)    
    Multumesc tuturor maghiarilor care au postat.... (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:34)

    Batranul rege Lear [anonim]

    aici pentru spiritul lor civic, realism si dorinta de a trai mai bine intr-o tara reformata, civilizata si europeana. Suntem si foarte romani care gandim la fel ca voi. Trebuie sa ne gandim la viitorul nostru si sa actionam impreuna pentru o tara reinnoita si moderna in care sa traim cu totii mai bne.
  • -5 (5 voturi)    
    OK (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:46)

    Csaba [anonim]

    Da suntem europeni, dar ce sa fac daca trebuie sa aleg intre ficiorul Ion Iliescu si Traian Dictatorul Basescu? Ori nu ma duc sa votezi, ori anulez buletinul de vot.
    • +4 (4 voturi)    
      zii drept (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:09)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Csaba

      te uiti des la realitatea si antene?..recunoaste...
    • 0 (0 voturi)    
      . (Luni, 23 noiembrie 2009, 23:43)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui Csaba

      pai atunci stai acasa ;))
  • +3 (3 voturi)    
    CNS e o fantoma juridica (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:15)

    Rollo Tomasi [anonim]

    CNS e o fantoma juridica, adica nu e inregistrata nicaieri.
  • +3 (3 voturi)    
    haida-de! (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:24)

    gogu [anonim]

    Nenea Itzak ,si eu sunt jumate maghiar ,de la Covasna.Nu-mi spui matale cu cine sau ce sa votez ca e dreptul meu sa fac ce vreau si sa gandesc cu propriul cap.Autonomia unui tinut sarac ,pe care cu buna stiinta unii il tineti sarac nu este o solutie in Europa .Matale vrei autonomie fata de Europa?
    Asa vrei sa ridici populatia maghiara,asmutindu-i impotriva restului de cetateni?
    Du-te prin Ungaria si mai civilizeaza-ti putin mentalitatea de ev mediu intunecat.Mai vorbeste cu ardelenii si vezi ce vor.Nici un ungur din Ardeal nu vrea sa se mute in tinutul tau " autonom" .Ce,daca esti ungur crezi ca alti unguri sunt prosti?
  • +2 (2 voturi)    
    jos palaria! (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:22)

    ...escu [anonim]

    ...pentru toti cei care au luat atitudine fata de declaratiile acestui personaj. Pana la urma, indiferent de etnie, traim cu totii in aceasta tara, iar maghiarii care nu se lasa manipulati sunt de admirat. Respectele mele!
  • +3 (3 voturi)    
    O parere (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:29)

    quimby [anonim]

    Atata timp cat suntem cu totii fii acestui popor indiferent daca ne-am nascut avem sau nu avem sange romanesc prin vene;.... atata timp cat traim simtim si vorbim romaneste trebuie sa ne supunem statului roman pentru ca in Romania este loc pentru fiecare asa cum a fost si pana acum si am trait in buna intelegere si pace de atatia ani.


Abonare la comentarii cu RSS


Asigurari si Pensii
Gadget




Vremea la


/
Mâine:
|
 Parteneri
Deutsche Welle
RFI
MedLife
WBS
 






Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version