Crin Antonescu s-a clasat pe locul doi in Cluj. Traian Basescu a obtinut peste 40% in Timis si Bistrita si 90,7% in R. Moldova

de D.G.     HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2009, 9:59 Actualitate | Politic


In judetul Cluj, Traian Basescu este primul clasat la alegerile prezidentiale, fiind votat de 41,25%, potrivit datelor finale prezentate luni dimineata de Biroul Electoral al Judetului (BEJ) Cluj.

Cluj: Crin Antonescu, pe locul doi

Al doilea clasat este candidatul PNL, Crin Antonescu, care a obtinut 20,2%, urmat de candidatul PSD, Mircea Geoana, care a fost votat 19,4% din clujeni, candidatul UDMR, Kelemen Hunor – 9,16%, Corneliu Vadim Tudor – 4,17% iar candidatul independent Sorin Oprescu – 2,36%.

In judetul Constanta, Basescu a obtinut 37,57%, iar Geoana - 31,44% - rezultate partiale

Geoana este pe primul loc in Dolj, la o diferenta de 13 procente de Basescu

Rezultatele partiale din Dolj arata ca Mircea Geoana s-a clasat pe primul loc, acesta obtinand 43,62 la suta din voturi. Candidatul PSD a castigat alegerile si in judetul Gorj, cu 36,72%, fata de Traian Basescu, votat de 30,45% dintre alegatori, conform rezultatelor partiale.

Traian Basescu a obtinut dupa numaratoarea partiala doar 29,95 procente. Candidatul liberal, Crin Antonescu, a obtinut 17,16 la suta.

Basescu a obtinut in Bistrita cu 16% mai multe voturi decat Mircea Geoana

Potrivit datelor finale din Bistrita, Traian Basescu s-a clasat primul in preferintele electoratului din Bistrita-Nasaud fiind votat de 43,88% dintre alegatori, relateaza NewsIn.

La diferenta de 16 procente de primul clasat, s-a situat Mircea Geoana cu  27,85% si apoi Crin Antonescu cu 15,42% din voturi.

Timis: Traian Basescu a obtinut peste 40%

Presedintele statului, Traian Basescu, a castigat primul tur al alegerilor prezidentiale cu peste 40% din voturi in judetul Timis, Mircea Geoana si Crin Antonescu ocupand locurile doi si trei, diferenta dintre ei fiind de mai putin de un procent.

Republica Moldova:Traian Basescu a obtinut 90,7% din voturi  

Traian Basescu a obtinut in primul tur al alegerilor prezidentiale 90,7% din voturile cetatenilor romani din Republica Moldova, iar participarea la vot s-a ridicat la aproape 9.000 de alegatori, potrivit unor surse din cadrul MAE-ului roman, citate de UNIMEDIA.

Pe locul doi s-a clasat Crin Antonescu cu 3,7% (323 voturi), urmat de Mircea Geoana, cu 3,5% (308 voturi).






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9293 vizualizari

  • +14 (44 voturi)    
    bine Moldova!! (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:13)

    Andrei.Ohha [utilizator]

    se pare ca voi intelegeti mai repede decat oltenii si moldovenii nostri.

    cred ca le mai trebuie si lor niste fii si fiice torturati, violati si ucisi ca sa inteleaga... trist...
    • -6 (24 voturi)    
      Si pe Iliescu l-au votat cu 80% (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:34)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      Deci moldovenii sunt inca cu 20 de ani in urma noastra
      • -5 (17 voturi)    
        le-a dat vize si cetatenie basescu (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:01)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        niste smecheri moldovenii astia. la ei in tara nu sunt in stare sa voteze decat prorusia si s-au gasit sa se implice aici. le-o mai fi promis basescu ceva bun
        • +4 (8 voturi)    
          Explicatia e alta (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:22)

          Hadrian [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Romanii de peste Prut stiu foarte, foarte bine, pe pielea lor, ce inseamna o vizita de ,,normalizare" a relatiilor la Moscova. Pe la noi, unii au cam uitat.
    • -6 (22 voturi)    
      ma rog... (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:39)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      poate nu stiu tot ce trebuie stiut despre basescu...

      d c e basescu asa bun?

      din punctul meu de vedere nici unu din cei 2 nu merita sa fie presedinte.

      o ducem mai bine ca in 2004? am indoieli... firmele au dat in continuare faliment, au fost vandute in continuare, autostrazile nu au fost in continuare contruite etc... si asta inainte sa inceapa criza deci hai sa nu ne imbatam cu apa rece...
      sa nu mai vorbin de personaje ca eba, udrea si videanu...
      • 0 (2 voturi)    
        In schimb merita Antonescu (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:13)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        iar Crin Antonescu dupa prestatia gen vadim de aseara merita?
        Cine l-a furat de 5 procente? Ca la numaratoarea voturilor iese cam cu 20%...
    • -3 (15 voturi)    
      exact contrariul (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:41)

      mynerva [utilizator] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      Exact contrariul prietene, imi pare rau s-o spun dar genul de electorat care voteaza in absoluta majoritate se cam preteaza la dictatura.
      Daca inainte de 89' se vota 99.9% , multi dintre participanti votand oarecum in scarba pentru falnicul partid, acuma in sec 21 se voteaza 90% din convingere!
      Nu exista democratie in care un candidat sa ia 90%. Ah da, poate doar in tanara democratie Belarus.
      Halal evolutie.
      • +5 (7 voturi)    
        Jenant! (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:54)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui mynerva

        Cine se obosea sa numere voturile din pe vremea comunismului? Orice comparatie cu perioada cind Constitutia permitea unei singure formatiuni sa prezinte candidati este imbecila si de rea credinta.

        Tot de rea credinta este ca cei carora le e acum scirba de Basescu nu le-a fost scirba sa indemne lumea sa il voteze pe Iliescu in 2000. Cine era evident ca Vadim nu are nici cea mai mica sansa de a-l invinge pe Iliescu. Sa mai amintesc ca atunci nimanui nu i-a fost frica ca peste 80% pentru Iliescu ar fi pericol de dictatura?

        Basescu nu este Vadim si cel mai mare serviciu care i se poate face lui Geoana si celorlalti frecventabili din PSD este sa se arate ca PSD nu mai poate cistiga alegeri cit timp Iliescu ramine presedinte de onoare.
    • +2 (12 voturi)    
      apropo hotnews, de Bucuresti nu ziceti nimic ;) (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:46)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      Prietenii stiu de ce, dar va intreb si eu asa :P
    • +2 (12 voturi)    
      oare ai dreptate? (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:51)

      matei l. [anonim] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      Sa inteleg ca cei care au votat cu Basescu sunt patrioti iar cei care nu au votat cu el ar trebui "reeducati"? Trista este gandirea ta...
      Tot respectul pentru alegerea facuta de moldoveni. Multumesc
    • -6 (8 voturi)    
      Alternativa oferita de moldoveni (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:13)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      lui Basescu este una mult mai fezabila decat plecatul pe mare cu nave fantoma.

      Daca nu mai obtine un mandat in Romania in Moldova iese sigur presedinte.
    • -2 (2 voturi)    
      REp. Moldova, alti asisteti sociali (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:16)

      mona [anonim] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      Vai de viata noastra daca trebuie sa-i mai sustinem financiar si pe cei din Rep. Moldova.
      Au numai beneficii: pasaport romanesc si implicit libera circulatie in UE, locuri separate in facultati. Ce dau in schimb?
      Numai pot ei de Romania. Totul e ce beneficii pot trage de pe urma tarii.
    • 0 (0 voturi)    
      ce bine era... (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:51)

      anonim flamand [anonim] i-a raspuns lui Andrei.Ohha

      Ce bine era daca ducea base vreo 5 - 6 milioane de buletine in R Moldova, acum era castigator din turul 1
  • +17 (21 voturi)    
    Niet comunism! (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:25)

    Natalia [anonim]

    Bravo, clujeni! Chiar daca Antonescu omul e un ratat si din pacate nu avem un liberal autentic de ales, ma bucur enorm ca ardealul spune NU comunismului.

    Nu ma mir de Republica Moldova pentru ca asa cum si pe mine ma oripileaza tricourile cu Che Guevara ale studentilor vestici si cum ridica ei in slavi comunismul (un profesor spaniol a indraznit chiar sa-mi spuna ca copii nostri il vor recupera pe Ceausescu si vor intelege ca el a fost om bun si pentru popor...), nici pe ei nu-i incanta idea de comunism, fie el si vopsit in social-democratie cu limba de lemn invatata pe de rost de tonomatul Geoana.
  • +9 (13 voturi)    
    despre moldova (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:26)

    dex [anonim]

    cei care au votat basescu din moldova sunt fie prin italia si spania fie prin bucuresti...
    in moldova, acasa, au ramas doar pensionarii, clientela politica a psd-ului si oameni care nu au alte mijloace de informare decat tvr si antene...

    daca ar putea sa se informeze mai bine pana si pensionarii ar vota contra psd...
  • +6 (10 voturi)    
    ROSU (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:28)

    mos ion roata [utilizator]

    Zonele colorate cu rosu pe harta Romaniei se reduc din ce in ce mai mult.Nu cred in procentele obtinute de reprezentantul comunistilor in Oltenia si Moldova de dincoace de Prut,mai repede ele sunt obtinute prin masinatiuni si metode neortodoxe. Oltenii si moldovenii sunt oameni ca noi toti si ar trebui,statistic vorbind,sa avem aceleasi scoruri electorale si in zonele lor.
    • -2 (4 voturi)    
      Dictatura? (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:46)

      G [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

      Tu iti dai seama ce spui?

      Ar fi treb dupa parerea ta Base sa obtina 90% si in Romania?
  • +13 (17 voturi)    
    olteni (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:30)

    Valy [anonim]

    noi ardelenii nu ii intelegem pe oltenii astia,cum pot fi asa de .... ,sa aleaga un prostanac, unul a carui partid,cand a fost la guvernare a vandut aproape tot ce era de vandut in tara asta.poate ne spuneti oltenilor de ce a fost idolul vostru la moscova?
    • -4 (6 voturi)    
      Troc (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:47)

      G [anonim] i-a raspuns lui Valy

      Iti spunem atunci cand ne spui si tu de ce idolul tau e un pui de dictator.. ok?
  • -5 (9 voturi)    
    ce e de inteles? (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:31)

    gigi [anonim]

    Da este de inteles ca R Moldova este o tara frumoasa si pitoreasca , candva granarul fostei URSS si care are o industrie vticola d einvidiat. Cramele de la Cricova reniumite pt zecile de km in subteran pot oferi o buna ocazie de a merge si vizita R Moldova. Din acest motiv intr/o zi insoriita de duminica unii romani au imbinat utilul cu placutul si numeroase autocare cu nr de Romania se aflau din intamplare la sectiile de votare descshise pt romanii de acolo... desigur si viinul a fost pe masura.... land of choice. cam asta este d einteles pt cei care au nitica minte
  • +8 (12 voturi)    
    ORICE (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:32)

    napoca [anonim]

    orice altceva, numai CIUMA ROSIE NU !
  • -9 (15 voturi)    
    @bine moldova! (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:38)

    mealcu [anonim]

    d'abi acum o sa inceapa tortura la tine in tara cu un marinar pesedinte
  • +7 (11 voturi)    
    Hasta la vista (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:41)

    Dan.m [utilizator]

    Ce sa mai...base e un invingator. A sarit peste moguli si-o sa-i depasesasca in turul 2 definitiv. In locul lor eu as lasa capul jos pana la pensie !!!
    Bravo PDL , Bravo si PNL !
    • -1 (1 vot)    
      vai de noi (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:38)

      ruxandra [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      Vai saracutul s-a luptat cu mogulii. Ia mai da-l in spanac cu buzata lui bagata europarlamentar (sau s-a uitat repede cum a obtinul banii de campanie pt buzata lui mica bagand-o in fata pe Ridzi sau apart celeilalte?) Chiar nu v-ati saturat de Udrea - taranca sexy sau Boc, oamenii lui Basescu???? Doamne, de ce m-am nascut aici sa decida viitorul tarii semianafabetii dusi cu microbuzu' la vot care nu stiu nimic despre nici unul dintre candidati? Mi-e imi este SCARBA!!!!! Si acum o sa dau un citat din Ioan Gura de Aur (bineinteles citit de pe foaie): "Sa nu se teama niciodata cei vorbiti de rau, ci sa se teama cei care-i vorbesc de rau". Nu-mi vine sa ma mai duc la vot in turul 2, m-am saturat sa votez un rau mai putin rau...aka Base
  • -11 (17 voturi)    
    Moldoveni,opriti-va (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:48)

    Leila [anonim]

    voi habar nu aveti ce se intampla in tara cu betivul aste de Basescu,macar stati acasa in turul 2,ca sa nu ne faceti sa ne para rau ca va, primim pe aici,o sa votam si noi cu Voronin,daca e p-asa !
    • +2 (10 voturi)    
      Moldovenii (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:15)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Leila

      Moldovenii aia sunt mai romani ca tine.

      Ai ratat o ocazie enorma de a tacea.
  • -3 (9 voturi)    
    optiunea basarabenilor vs noi (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:53)

    cititor [anonim]

    basarabenii,inca nu sunt vindecati de dictatura.
    pt unitate asta ar fi optiunea buna,dar pt noi, optiunea unitatii dictatoriale contra democratiei,este toxica.depinde de unde privesti:out side sau in side!
  • -5 (9 voturi)    
    rusine (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:15)

    cristian [anonim]

    de data asta chiar ca m-ati convins. cred ca am sa imi iau boceluta si am sa pasesc singur in pribegie, departe de voi. romani primitivi, voi chiar nu pricepeti ca tovarasul basescu este o spurcaciune de comunist care v-a sucit mintile prin vulg si alcool?
    Aplaudati o alegere anticomunista printr-o alta, cel putin la fel de comunista, dar posibil mai periculoasa.
    sa va fie rusine. sa traiti bine, analfabetilor. si tu ardeal...halal protipendada intelectuala. sunt dezamagit.
  • -4 (6 voturi)    
    alegeri (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:32)

    IONUT [anonim]

    romanii au iesit masiv la vot pentru a vota schimbarea.nu asociez acest cuvant cu base sau geoana.ei au guvernat impreuna si am ajuns in acesta situatie de ca....at.cred ca in realitate romanii au votat antonescu,dar asta e romania........noi votam crin si iese base.ciudat,nu?
    • +1 (3 voturi)    
      Da, asa s-a intamplat ...:) (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:15)

      zero [anonim] i-a raspuns lui IONUT

      Calcul simplu: pentru doua gaini si o galeata de porumb, Geoana a castgat la sat. Asadar, daca ai 10 clase dau mai putin, ai dreptul sa decizi si pentru mine, pentru gaina ta primita de la don' primar.
      Mie mi se pare RELEVANT ca 20% dintre romani (care scriu si citesc bine) au mers sa voteze pentru ca in sfasit aveau de unde sa aleaga.
      In turul doi, nu mai am ce cauta acolo. Nu mai avem un rau mai mic si un rau mai mare. avem doua rele egale.
      Solutie? Ma inscriu in politica, daca tot e nevoie de un partid mai mare, care sa poata mai bine de 15%, atunci poate au nevoie de membri care sa faca asta peste 5 ani.
      • -1 (1 vot)    
        De acord cu tine (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:51)

        b.ionutz [anonim] i-a raspuns lui zero

        M-am hotarat...ma alatur si eu PNL-ului. Poate peste 3 respectiv 5 ani reusim sa mai educam un pic tara.
  • +7 (9 voturi)    
    UNIREA (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:34)

    sergiu londra [anonim]

    Unirea e aproape istoria se repeta ,o fosila care bintue Romania in 90 e recunoscut o tara care dupa difinitia natiuii nu exista acest domn ILIESCU un tortionar care a separat 3 mil de romani de TARA .VOI CARE VA DATI CU PAREREA DESPE MOLDOVENII DE PESTE PRUT NU SUNTETI DEMNI DE A VA NUMI ROMANI voi sunteti niste cetateni de gradul doi urmasi din fanariotii adusi din cartierul Fanar din INSTAMBUL .Limba romana nu amurit nici in culagurile din SIBERIA nici armata rosie nu a reusit sa o omoare.ROMANIA E A NOASTRA NU ALUI ILIESCU,NICI ACELOR DE LA MOSCOVA .
    • +3 (3 voturi)    
      Pentru desteptii ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:29)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui sergiu londra

      care se intreaba cum au putut moldovenii sa voteze cu Base ....... e foarte simplu:

      Traian Basescu (15 mai 09) "Consideram inutila semnarea unui tratat de frontiera care sa faca din seful statului roman un partener al lui Ribbentrop si Molotov", a spus Traian Basescu.

      "Cine isi poate imagina ca un sef al statului roman va semna un tratat prin care sa consfinteasca Pactul Ribbentrop Molotov? (...) Numai o minte care nu intelege ce inseamna responsabilitatea statului roman", a continuat el.

      "Indiferent care este relatia la nivel guvernamental, Romania nu va inceta sa promoveze ideea ca Moldova trebuie sa faca parte din UE"
    • 0 (0 voturi)    
      miturile unirii (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:20)

      ruxandra [anonim] i-a raspuns lui sergiu londra

      M-am saturat de lozinca "Basarabia pamant romanesc". Cei care sunt acum acolo nu mai au de-a face cu natia asta au fost "rusificati" de mult. Stii cat timp a facut parte din Ro Basarabia? Partial 22 ani in totalitate 1 an. Intrebare de 100 de puncte: ei chiar isi doresc unirea cu Romania? (ca 30% dintre ei doresc cetatenia romana nu este echivalent cu unirea) Pt ce? Pt vize? Unirea cu ei ne-ar da inapoi cu 20 ani, am ajunge de unde am plecat...facand o mica paranteza rata omorurilor este de3 ori mai mare ca la noi...nu mai vreau inca o bucata din Romania din mediul rural ca s-a vazut cum s-au "prostituat" pt 1 kg de malai la vot.
  • +2 (2 voturi)    
    marea unire (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:13)

    independentu [anonim]

    pai sa candideze basescu si in moldova. poate asa o sa aiba loc marea unire !!!! :)
  • 0 (2 voturi)    
    cu basescu sigur se va face (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:32)

    iuri [anonim]

    unirea se va face cu basescu si nu cu turistul sovietic geoana...
    sa nu ratam sansa asta istorica alegand sabotori...
  • +2 (2 voturi)    
    mda... (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:25)

    Deepstereo [utilizator]

    citind unele comentarii de aici, scrise cu indignare cu privire la votul basarabenilor... Ce nu va place ma? In primul rand Base a fost acel care a deblocat acordarea cetateniei romane pt basarabeni (Cetatenia care au pierdut-o fara voia lor, la care au toate drepturile. Procesul a fost blocat de guvernul monocolor PSD in 2002!). A avut un mesaj clar de sustinere pentru ei, ce nu as putea spune despre ceilalti candidati. Si sa nu uitati cum a fost guvernarea PSD si Iliescu si sa nu uitam ca majoritatea din ei sunt fosti securisti si KGB-isti, care au organizat mineriadele. Plus Crin e un candidat amorf, care nu a ocupat nici o functie cheie. Cred ca va fi vai de capul nostru daca castiga Geoana in turul doi...
  • +2 (2 voturi)    
    trist (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:40)

    ciupe [anonim]

    sunt craiovean ...pro basescu ..dar de 20 de ani toata oltenia voteaza numai PSD ..noroc cu banatu si ardealu ca ne scot ... in mediul urban a inceput si in oltenia sa se mai voteze PDL ..dar la rural e trist ..toti taranii si pensionarii numai PSD .. de cand le-a zambit iliescu asa frumos din 90 nu l-au uitat ... oricum sunt de parere ca peste 15 ani de zile cand o sa se duca pensionarii si taranii astia mai in varsta care sunt manevrabili si creduli la tot ce aud pe post ..PSD o sa se stinga incet incet si o sa aiba soarta PNTCD
    • -1 (1 vot)    
      mda (Marţi, 24 noiembrie 2009, 0:01)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui ciupe

      si ce bine o sa fie atunci cand o sa avem doar un singur partid care o sa fie pdl si poate .. poate facem un referendum prin care o sa votam sa il avem pe basescu presedinte pe viata (si aici ma refer la tot neamul lui, pentru ca avem de unde alege ..)..
      ura! ura! ura! traiasca basescu! traiasca basescu! cel mai mare om care a trait pe acest pamant,
      ura! ura! ura! traiasca basescu!
  • -3 (3 voturi)    
    transilvania si portocala mecanica (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:53)

    muntean [anonim]

    din cauza muntilor si dealurilor inalte,cred ca electoratul din ardeal
    (banat,crisana,maramures,sa), sufera de sindromul de claustrofobie. de aceea, orice gogoasa care li se vinde din asazise spatii deschise larg, eventual si de catre unii cu smecheria in singe, si marea este un spatiu deschis, combinat cu o uimire fata de aventura oamenilor marii(aici fac legatura cu lecturile lor din copilarie cu jules verne,sa, prin natura lor, ei fiind, f.prudenti, atribut ce li se trage de la sindromul aratat) ii face sa cada pe spate de admiratie.in plus, asociaza oamenii de pe litoral cu scurtul si de succes a lor concediu de 12 zile/an. eventual cu soare, mare si distractii.aceasta este schisma in care sunt cazuti.va spune cineva care a trait, lucrat industrie(nu turism) si acolo si la mare, cu oameni de acolo. de fapt, unii dintre ei de-a lungul istoriei, se stie, n-au rezistat.datorita presiunilor istorice, repede,repede, au facut pasul de la ortodoxism spre catolicism prin forma intermediara, grecocatolicismul, in zilele
    de azi, chiar catre neoprotestantism. aceasta poate fi una din explicatiile abordarii in masa a "portocalei mecanice"( e si o jucarie, totul sa nu fie joc cu focul!). teoria spatiilor deschise, poate fi si explicatia de ce capitala s-a pus de catre inaintasi la bucuresti(probabil spatiile din munti se utilizau mai mult pt.retrageri din fata cotropitorilor).aceste consideratii intuitive pot fi studiate de catre sociologi, psihoologi social, antropologi,sa.
  • +1 (1 vot)    
    Geoana (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:59)

    calin [anonim]

    Eu sper sa iasa Geoana presedinte... Poate ca totusi dupa inca 5 ani cu PSD romanii vor realiza o data pentru totdeauna ca PSD=comunism, PSD=descrestere economica, PSD=pomeni la oameni lenesi etc.
    • -1 (1 vot)    
      parametrii jucatorului in "rosu"-->game over! (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:28)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui calin

      e nevoie de sange proaspat de meserie,cu relatii internationale si competente( o notiune asa iubita voua,oranjilor) economice, de care numai geoana dispune!
      propunerea ta inca 5 ani cu jucatorul, ar ingropa tzara de tot in datorii. si asa a dat-o peste cap,vezi declaratii apropiati:
      ****://***.adevarul.ro/articole/theodor-stolojan-am-ajuns-datori-70-de-miliarde-de-euro-si-n-am-facut-nimic.html
      deasemenea, parametrii de intrare/iesire din joc, a jucatorului, pe mandatul 2004/2009(el a desemnat discretionar,fara consultari, prim-ministrii):
      •deficit bugetar 2%/8%
      •datorie externa 20mld/80mld €
      •angajati bugetari 900mii/1,4milioane
      •cheltuieli cu personalul 5%/9%
      •crestere economica +5%/-8%
      •somaj 6%/>10%(1milion de persoane)
      •toti parametrii in "rosu",se gasesc in statistici oficiale.....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by