VIDEO Traian Basescu: Cred ca guvernul Croitoru va trece in Parlament, pentru ca FMI s-ar putea sa nu discute cu un guvern interimar si am fi intr-o situatie foarte dificila

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 27 octombrie 2009, 17:51 Actualitate | Politic


"Transa de la FMI e in risc major in lipsa unui guvern. S-ar putea ca Fondul sa nu accepte sa discute cu un Guvern interimar, si atunci vom fi intr-o situatie foarte dificila. De aceea cred ca va trece guvernul Croitoru", a afirmat, marti, presedintele Traian Basescu, intr-o intalnire cu reprezentantii societatii civile, la sediul Grupului pentru Dialog Social.





Declaratii Traian Basescu:
  • "Romania este reformabila si eu nu am niciun fel de semn de intrebare asupra faptului ca Romania s-a schimbat fata de 2004. Exemplele sunt multe, in primul rand Romania este acum stat membru UE."
  • "Vreau sa va pun o intrebare: Va aduceti aminte de un scandal generat, in ghilimele, de seful statului in raport cu Parlamentul, cu oamenii politici sau cu demnitarii. Va rog sa imi spuneti un scandal care a pornit de la mine pentru ca am jignit un om politic degeaba. Dar nu veti gasi un asemenea citat".
  • "Imi amintesc cat de criticat am fost pentru condamnarea crimelor comunismului. Un alt mare scandal a fost cand mi-am permis sa ma implic la inundatii, in 2005-2006, cand Guvernul parca era la statiune. Pana nu m-am implicat, nu s-a facut nimic. Un alt mare scandal a fost cand am propus reformarea Parlamentului. Un alt mare scandal a fost cel legat de decizia mea de a propune un prim-ministru sustinut de partidul cu cei mai multi reprezentanti in Parlament".
  • "Au fost scandaluri cand am criticat activitatea Guvernului, dar asta este rolul meu. Un presedinte pasiv este, in opinia mea, un presedinte care nu isi face treaba."
  • "Eu nu am facut compromisuri. Nu exista un om de afaceri sau un politician care sa ma poata acuza ca am facut un compromis cu el. Asta pentru ca am considerat ca rolul meu esential este sa raman fidel alegatorilor. Singurul compromis a fost cel legat de Guvernul cu PSD, pe care l-am facut public."
  • "Mie imi e usor sa ma impac cu aceasta clasa politica care refuza reforma, dar nu vreau s-o fac. Vreti sa ma inteleg cu Hrebenciuc si Vanghelie? Spuneti-mi acest lucru, si eu nu mai candidez. Dupa ce voi castiga alegerile, voi desemna un premier care sa faca reformele necesare in Romania. "
  • "Nu o sa ajung la pace niciodata nici cu Vantu, nici cu Voiculescu, nici cu Patriciu, nici cu altii ca ei. Sunt convins ca, dupa alegerile prezidentiale, noul presedinte va reusi sa polarizeze o majoritate in jurul sau. Cheia este in mana cui va fi pus mandatul de prim-ministru."
  • "Cu toata descrierea si imaginea pe care o are Emil Boc, decizia lui in cazul Nica a fost de nenegociat. In orice democratie, un ministru de Interne care spune <Vor fi fraudate alegerile cu autocarele. este demis>. Ministrului Nica nu i se reproseaza implicarea in ceva ilegal, ci neimplicarea sa pentru a stopa ceva ilegal. Daca presedintele refuza unui premier decizia de a demite un ministru, acest lucru inseamna automat demisia primului ministru. Niciun prim-ministru nu ar fi tolerat neimplicarea unui ministru in ceea ce stia ca se intampla in ministerul sau".
  • "Nu am discutat nicio clipa, cand am facut alianta cu PSD, cu Iliescu, Vanghelie si Hrebenciuc. Am discutat cu Geoana, Sarbu si Mitrea. Pana la urma insa, Geoana a fost luat in custodie de Iliescu, Vanghelie si Hrebenciuc. De altfel, Iliescu i-a si predat stafeta lui Geoana. Ce sa schimbe? Pe Basescu cu Iliescu? Nu merge".
  • "Cum este posibil ca un consilier al presedintelui Romaniei - Gabriel Degeratu, sa fie inregistrat fara stirea lui? Daca unui consilier prezidential pe probleme de securitate nationala i se intampla asta, ce sa mai spunem de un om de rand?" (n.r. Traian Basescu face referire la scandalul legat de publicarea, de catre ziarul Gardianul, a stenogramei discutiei dintre Gabriel Degeratu, consilier prezidential, si Omar Hayssam, acuzat de rapirea jurnalistilor romani in Irak, discutie care a avut loc in septembrie 2005).
  • "Daca tot nu a existat niciun compromis facut de seful statului si niciun act de dictatura, unii si-au spus: <Hai sa le inventam cu televiziunile>. A nu se confunda actele de dictatura cu refuzul meu de a face interesele grupului de la Grivco. Acesta nu e un act de dictatura, ci un act de verticalitate."
  • "Ma astept la orice actiune din partea acestei majoritati, din care nu lipseste decat Romania Mare. Curtea Constitutionala a raspuns clar ca presedintele are prerogativa de a numi un prim-ministru, si Curtea Constitutionala nu poate reveni. In schimb, pot reveni politicienii. Eu nu sunt pregatit si dispus sa imi incarc constiinta cu o abdicare, nici macar la presiunea unor forte politice foarte puternice. Parlamentul poate sa il suspende pe presedinte, dar nu sa il revoce."
  • "Daca voi castiga alegerile, voi consulta din nou partidele si voi alege cea mai buna varianta. Rolul meu nu este sa intru intr-un joc de genul <Sa lasam un Guvern interimar pe perioada campaniei electorale. Niciodata nu voi desemna un premier hotarat la Grivco, Este exclus."
  • "In cel de-al doilea mandat, probabil ca trebuie sa ma flexibilizez putin, fara sa imi compromit principiile. "
  • "Eu m-am inscris in partid in '92. N-am avut treaba cu PCR si FSN."
  • "Cand televiziunea publica nu transmite discursul presedintelui alaturi de vicepresedintele american, iar televiziunile private il transmit, iti dai seama in ce situatie ridicola a ajuns televiziunea publica."
  • "Trebuie sa iesim din demagogia ca "presedintele trebuie sa uite de partidul din care a venit". Sigur, poti sa-i ceri neutralitate, e presedintele tuturor romanilor, dar in niciun caz nu-i poti sa-i ceri sa uite de partidul din care a facut parte, acolo unde are prieteni, are amici, pe unii i-a cununat, pe altii i-a nasit. Nu este posibil, este neomenesc."
  • "Sunt de acord ca traim intr-o mlastina, dar cel caruia ii este teama sa se ude pe picioare nu are ce cauta in politca. Intr-o tara ca a noastra, cu toate reminiscentele comuniste, daca trebuie sa intri in mlastina pana la gura, intri."
  • "Ca presedinte, am infruntat cele circa 320.000 de cadre didactice, si am fost singurul care am facut o radiografie a sistemului Educatiei din tara noastra si am venit cu solutii."
  • "Transa de la FMI e in risc major in lipsa unui guvern. Decalandu-se venirea Fondului, va trebui sa fie boardul din decembrie si se va decala transa pe care trebuia s-o luam in noiembrie. S-ar putea sa nu accepte sa discute cu un Guvern interimar, si atunci vom fi intr-o situatie foarte dificila. De aceea cred ca va trece guvernul Croitoru."








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2691 vizualizari

  • -11 (39 voturi)    
    Basescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 17:56)

    anonim [anonim]

    Ai jignit inteligenta unei natiuni. Se pune?
    • +3 (23 voturi)    
      vad ca nu ai inteles (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:20)

      scepticu [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Domnul Basescu este o victima a aliantei nefiresti pnl-psd. Din pacate intelepciunea dansului nu a prevazut aceste manevre odioase ale dusmanilor poporului.
      Eu sunt linistit - acesti dusmani isi vor lua pedeapsa binemeritata (nu ii va vota nimeni) iar maturitatea politica, onestitatea si si bunul simt al stimatului nostru presedinte vor triumfa pentru inca 5 ani.
      Sper ca deja ti-au dat lacrimile anonimuile si iti vei revizui parerea.
      • -8 (22 voturi)    
        Basescu cauta sa-si justifice infrangerea (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:10)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui scepticu

        Nu vrea sa admita ca va pierde pe mana lui, gratie Ebei, domnisoricii Ridzi si intregii gasti de incompetenti portocalii pe care i-a cocotat la putere.

        El are nevoie sa creada ca s-a luptat cu mogulii, cu tonomatele, cu sistemul ticalosit, cu gaozarii si cu tigancile imputite...

        De fapt a fost un mare fas. Numai gura a fost de el. Pana si condamnarea comunismului - din buze. Sau asumarea raspunderii - pur declarativa.

        Eficienta presedintelui Basescu a fost chiar mai mica decat cea a primarului cu acelasi nume. Care macar a ridicat niste chioscuri si a eutanasiat niste catzei.
        • +4 (4 voturi)    
          FMI sau ne-plata salariilor = ORICINE VA FI ALES (Marţi, 27 octombrie 2009, 21:07)

          - [anonim] i-a raspuns lui Dan

          Ce nu ne spune PSD/PNL: Alegerea va fi intre FMI sau ne-plata salariilor = ORICINE VA FI ALES
          Iar acordul cu FMI presupune adoptarea LEGILOR pe care Guvernul PSD/PDL le avea pe tzeava dar care au fost amanate de PSD/PNL cand au hotarat sa dea jos Guvernul Boc.
          Asadar, toata retorica anti-FMI e o minciuna uriasa care va fi desumflata imediat dupa alegeri de aceiasi demagogi PSD/PNL care o trambiteaza acum ca tema POLITICA de campanie.

          Numai ca anul ce vine - 2010 - va fi primul care va inregistra crestere economica, asadar, dupa ce i-au sacrificat pe fraierii din PDL ca sa treaca greul crizei si sa-si ia in bot toate suturile de la Televiziuni pentru asta, PSD/PNL va folosi orice mijloc pentru a reveni la putere, asa cum a facut si in 2000, dupa ce PNTCD rezolvase criza.

          Voxpublica:

          TT: Las’ ca te intreb. Era alta solutie decat aceea a acordului cu FMI? FMI este Mesia pentru presedinte si dracul in persoana pentru liberali. Unii comentatori (Daniel Oanta) vorbesc chiar despre o renegociere a acordului

          CG: … e multa vorbarie, toti au idei, dar toate costa. Şi chiar pe cele care nu ar trebui să coste, vezi legea unică a salarizării, le facem atît de greu şi de schimonosit… La Sofia m-am intilnit cu reprezentantul FMI pentru Romania si Bulgaria, a avut şi el o prezentare acolo, omul e foarte relaxat si iti vorbeste pe cifre, cum fac ei mereu. Au permis ca jumătate din transa precedenta sa mearga spre buget, o masura exceptionala, pentru ca am avut o cadere economica mai mare decit au prevazut si ei (si toti spuneau atunci ca sint prea pesimisti).

          ALTFEL, ORICINE IESE PRESEDINTE SI ORICINE VA FI PREMIER VA TREBUI SA APLICE ACORDUL CU FMI. SAU SA NU MAI PLATEASCA SALARIILE IN LUNILE CARE VIN. E atit de simplu.
          Renegociere? Poate, dar de ce? Ce sa renegociem, conditiile oricum au fost laxe, FMI si-a schimat optica in criza.

          Continuarea aic:
          http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/dialoguri-cu-ghinea-inutila-televiziune-inevitabilul-fmi-si-instigare
        • +4 (12 voturi)    
          Daca (Marţi, 27 octombrie 2009, 22:52)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          Basescu pica din pricina Eba si Ridzi, atunci Romania o sa aiba, in sfarsit, ceea ce merita: nimic!.
        • +3 (3 voturi)    
          man.... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 9:57)

          Ovidiu Costin [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          se incearca desecretizarea dosarelor fostei securitati si crimele comunismului insa acestea trebuie sa primeasca acceptul parlamentului..... crezi ca iliescu vrea sa faca puscarie la 70 ani cat are el??? si nu e singurul.
        • +1 (3 voturi)    
          Cam mici si firave probe ! (Miercuri, 28 octombrie 2009, 10:39)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          @ Toate acuzele se vor risipi in ceata fata de " Maretile realizari impotriva Poporuluiio Roman ale PSDR DDD
    • 0 (18 voturi)    
      Basescu-le! (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:23)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Mai bine iesi pe sticla si dezvalui toata mizeria din politica romaneasca. Ala il santajeaza pe celalalt ca ia dat mita. Asta il santajeaza pe astalalt cu o filmare deocheata. Ce te costa ai imunitate! Nu vezi ce caractere au promovat in politica romaneasca!

      Fa pe Caragiale si dezvaluie tot teatrul asta al dedesubturilor politice. Numai asa putem scapa de sistemul asta ticalosit care de fapt e imaginea noastra in oglinda.
    • +7 (17 voturi)    
      ma indoiesc de inteligenta ta (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:33)

      ion [anonim] i-a raspuns lui anonim

      De 20 de ani suntem manipulati cu televizorul. In 90 am votat 85% cu Iliescu fara sa stim ca el era criminalul de la revolutie. In provincie nu se stia decat ca niste golani demonstreaza in Piata Universitatii. Ne-am bucurat cand au venit minerii, i-au batut si au plantat flori. Am crezut ce ni s-a spus la televizor.
      Mult timp nu am inteles cum sunt folosite grupurile sindicale in ajutorul PSD. Mineriadele anti-golani sau mineriada anti-CDR, ambele folosite sa discrediteze taberele adverse lui Iliescu. Acum sindicatele protesteaza in masa fix in campania electorala doar ca intre timp am aflat ca liderii lor sunt membrii PSD si administratori la Realitatea TV. Ne mai desteptam, unii in 5 ani altii in 15 iar altii poate in 30 de ani de la revolutie...
      • -1 (15 voturi)    
        unu (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:57)

        unu [anonim] i-a raspuns lui ion

        poate ca ai fost tu manipulat, eu nu am crezut in iliescu asa cum nu cred nici in basescu. In astia doi au crezut doar...cei multi.
      • 0 (0 voturi)    
        nu este corect (Marţi, 3 noiembrie 2009, 14:25)

        ANONIM [anonim] i-a raspuns lui ion

        Nu este corect sa dam vina pe manipuilarea televiziunilor! Cine ne orpeste sa trecem prin filtrul nostru ceea ce altii incearca sa ne bage pe gat ? Nimeni !. Dar noi , romanii cei destepti si muncitori, oamenii aia perfecti ,ne este lene sa diregam o informatie , mai usor este sa spui " ai auzit ba ce au spus aseara de base ? " mama ce smenar, spagar ... etc. este mult mai usor sa raspindim barfa . Un popr de zvonaci si incapabili asta suntem . Apoi gasim scuza: ne-a mintit realitatea tv ... vai vai ce pacat ca piticii s-au inecat .
  • -6 (30 voturi)    
    "Spuneti-mi acest lucru, si eu nu mai candidez" (Marţi, 27 octombrie 2009, 17:57)

    Q [anonim]

    ... ca si cu demisia !?
  • +12 (38 voturi)    
    Criza politica a inceput odata cu alianta PSD-PNL- (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:02)

    gigi [anonim]

    1. S-a format alianta
    2. PSD a iesit de la guvernare prin demisie in bloc si nu dati afara
    3. PSD-PNL-UDMR au bagat motiunea si au dat jos guvernul
    4. PSD-PNL-UDMR au propus un prim ministru cu dosar pe rol in justitie pentru neglijenta in serviciu si alte 2 dosare la DNA pentru legaturi cu mafia imobiliarelor
    5. Basescu a propus un prim ministru economist, consilier al lui Isarescu, fara nici o problema cu justitia vreodata
    6. PSD-PNL-UDMR resping noul guvern
    7. 60% dintre romani il considera vinovat pe Basescu
    • +7 (19 voturi)    
      criza politica le era necesara pentru campanie (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:57)

      cris [anonim] i-a raspuns lui gigi

      pasul 0. psd stie ca trebuie sa iasa de la guvernare inainte de alegeri daca vor sa aiba vreo sansa .... si trebuie sa bage fumigene la greu, de unde ideea cu fraudarea alegerilor. vai vai se pregateste fraudarea alegerilor dar - nu au vrut sa puna alt ministru de interne tot de la psd, nu au vrut nici macar unul din opozitie sau independent.

      au vrut doar sa faca scandal, pentru ca sa aiba ce prostii sa debiteze in campanie.
    • -7 (15 voturi)    
      nu e adevarat (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:44)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui gigi

      7. nu este asa, si vei vedea.

      Si nu numai ca nu este asa, in acest moment Basescu face campanie electorala pe banii statului cu aceasta lovitura de maestru numit "referendum pentru unicameral". Base va trece cu brio de primul tur si daca trece in turul doi o sa avem o cursa foarte stransa la care nu ma pronunt.
    • +2 (2 voturi)    
      foarte succint (Miercuri, 28 octombrie 2009, 10:00)

      Ovidiu Costin [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      frate e cel mai succint comentariu:) Mai clar de atat nu poate fi.
  • +13 (39 voturi)    
    sper ca basescu sa fie presedinte (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:03)

    alexa [anonim]

    are dreptate , eu cred ca merita un al 2-lea mandat.
    cu tariceanu s-a certat atunci cand monica macovei nu a vrut sa se implice in ascunderea dosarului lui patriciu.de aici a pornit tot circul!!
  • -7 (31 voturi)    
    Corect! (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:04)

    cronicar [anonim]

    Toate jignirile prezidentiale sunt justificate! Doar d-sa (si numai d-sa) întruchipează Interesul National, nu? Să nu fii de acord cu presedintele si/sau să actionezi altfel decât ar fi făcut d-sa va să zică că "se te apropii cumva de un fel de tradare a interesului national". Încă n-a zis-o foarte direct… dar nici mult nu-i mai lipseste.
  • +8 (20 voturi)    
    Poate sa-mi spuna si mie cineva... (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:08)

    bgd [utilizator]

    Cine a introdus in Parlament legea asta electorala?
    Practic...cine a schimbat mandatul presedintelui de la 4 la 5 ani? Ca incerc sa-mi amintesc..si nu reusesc.
    Multumesc.
    • +6 (14 voturi)    
      Nastase ;) (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:23)

      ion [anonim] i-a raspuns lui bgd

      ...era sigur ca el va fi urmatorul presedinte si si-a prelungit mandatul la 5 ani.
      • +3 (5 voturi)    
        Aha...mersi. (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:42)

        bgd [anonim] i-a raspuns lui ion

        Ca sa stiu ce sa nu votez niciodata in viata mea.
  • -5 (33 voturi)    
    schimbare (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:13)

    Nicu [anonim]

    Nu se poate constitui majoritate de unul care a facut din Romania un teatru de lupta.
    Basescu, un tip distructiv, conflictual, cu propensiuni spre a asigura prietenilor sai si familiei sale bunastare, dar nu si poporului pentru care plange cu lacrimi de crocodil.
    EBA, Ridzi si Udrea, baronii PDL (pentru a caror nesat corupt pentru bani negri obtinuti din functii publice e bine cunoscut), astea sunt paradigmele asa-zisei majoritati basesciene.
    Foarte bine ca poporul a ajuns sa se trezeasca si sa nu mai voteze Basescu si coruptia.
    Sa ajungi, tu, agent economic, sa-ti recuperezi sumele datorate de stat dand spaga baronilor PDL 10 - 20% e foarte grav, iar Romania se afla in fundatura `majoritatii` basescieno- politicianiste (nu ca PSD-ul sau PNL-ul erau mai buni. Au facut si vor face la fel. Clasa politica e corupta, in ansamblu, iar Basescu e chintesenta coruptiei).
    Oameni buni, nu va lasati amagiti: EBA si Udrea vor conduce ROmania prin prisma unei sticle de tarie, asta e adevarul trist si crud.
  • -8 (32 voturi)    
    Un fel de Don Quijote (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:19)

    Catalin [anonim]

    Pe langa toate nonsensurile pe care le-a spus, Basescu nu isi da seama ca a pomeni mereu de Iliescu, Vanghelie si Hrebenciuc nu face decat sa-i inraiasca si sa-i fidelizeze si mai mult pe deja fidelii alegatori ai sai, si nu sa castige altii. Ceilalti stiu sa discearna intre omul politic Ion Iliescu care a pus bazele democratiei in Romania, si non-valoarea Traian Basescu care a facut totul din gura, nimic concret. Faptul ca strigi in gura mare "Hotii" nu face toata Romania sa-l urasca pe Hrebenciuc si sa te iubeasca pe tine, decat daca esti naiv. Multi romani apreciaza inteligenta si diplomatia unui Hrebenciuc in fata grobianismului si maimutarelii unui Basescu.
    • +15 (29 voturi)    
      Iliescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:31)

      Redjack [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      "omul politic Ion Iliescu care a pus bazele democratiei in Romania" ?
      Cum s-au pus bazele democratiei? Cumva chemand zeci de mii de mineri sa ucida in bataie bucurestenii care manifestau impotriva lui?
    • +8 (18 voturi)    
      :( (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:59)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      "Ion Iliescu care a pus bazele democratiei in Romania"

      "inteligenta si diplomatia unui Hrebenciuc"

      as ride cu lacrimi, dar din pacate e de-a dreptul grotesc
    • +7 (17 voturi)    
      Democratie (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:09)

      golan [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Ilici a pus bazele "democratiei originale" care nu a a vut alt scop decat supravietuirea si intarirea fostei clase conducatoare. Cum supraviertuirea este ceeace denota acest cuvant (o lupta pe viatza si pe moarte), ilici a facut tot ce ia stat in putere sa distruga si sa inlature pe toti cei care puteau sau aveau dorinta de a schimba ordinea lucrurilor si schimba clasa conducatoare.
    • -5 (7 voturi)    
      subscriu comentariului facut de Catalin! (Marţi, 27 octombrie 2009, 22:11)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      sunt convins ca orice roman cu cap s-a cam saturat de campania permanenta pe care a dus-o Basescu in toti acesti 5 ani. Nu a facut decat sa declanseze sau sa intretina scandaluri vizavi de "coruptie" si "lipsa interesului national" de care, aproape ca ne acuza si pe noi, potentialii alegatori...Duca-se!
    • +3 (3 voturi)    
      democratia spagilor vrei sa zici (Miercuri, 28 octombrie 2009, 7:42)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-6366658-ionut-costea-directorul-eximbank-castiga-20-760-euro-luna-cat-plateste-statul-daca-afara-cumnatul-lui-mircea-geoana.htm
  • -8 (26 voturi)    
    disperare ... (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:27)

    nufarul alb [anonim]

    disperare, numele tau e ... traian basescu !

    in 2004 ati adresat o intrebare, pertinenta de altfel - "cu ce a gresit poporul roman ca sa aleaga intre doi fosti comunisti, nastase si basescu?".

    astazi, dupa 5 ani, iti voi raspunde, intr-adevar, ca nu trebuie sa mai alegem iarasi un comunist, unde mai pui si unul cu grade ca tine - si nu ma refer doar la cele din paharele de bautura ...

    hai antonescu ! ! !
    • +7 (13 voturi)    
      Nu! (Marţi, 27 octombrie 2009, 23:01)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui nufarul alb

      Ca sa citez un mare clasic in viata: "Oricine e mai bun decat Antonescu!"
      Antonescu e nimeni, n-a facut in viata lui nimic, n-are putere, vlaga si respect pentru nimic.
      Chiar si faptul ca-i creditat pe locul III, e grotesc.
      PNL a fost ucis de Orban, Antonescu, Nikolai, Varujan si, cu voia dvs., ultimul pe lista, Tariceanu.
      Nu ma intereseaza cine i-a platit, dar sa ajunga PNL cel mai aservit partid, cel mai rosu si cel mai rusesc dintre toate e absolut de neiertat pentru cei care sunt acolo.
      Antonescu Niciodata!
  • 0 (20 voturi)    
    Totusi mai dureaza prostia asta ?! (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:36)

    linistitu` [anonim]

    Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt mai linistit asa de felul meu... si mi-as dori foarte mult liniste!!! Nu vreu sa mai aud de Basel, de Geoni, de Crini, de Becali, de Vadimi, de aia toti cati or fi candindand la nu stiu ce functie in stat. As vrea o liniste din aia ca semn ca in tara asta se munceste, se gandeste, se cerceteaza, se produce ceva fara tam-tam... As vrea vreo 1000 de ani de liniste suedeza, sau finlandeza, sau elvetiana, sau daneza... Putin imi pasa pe cine votez sau pe cine votati, dar incetati cu galagia asta gratuita, jignitoare, falsa si fara continut. Pacat de cei 20 ani care odata irositi nu vad ca urmatorii 20 sa fie mai buni. Vor fi si aceia pierduti din cauza zgomotului facut de ei asa zisii politicieni.
    • +7 (17 voturi)    
      Roaga-te de PSD si PNL (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:41)

      Lexie [anonim] i-a raspuns lui linistitu`

      pentru ca ei au cumparat toata presa

      - cine are nevoie sa cumpere toata presa
      - daca nu ca sa fabrice cu ea “scandal” la comanda si “liniste” tot la comanda ?

      nu asa s-a construit tacerea comunista si apoi, linistea lui iliescu, …?
      • +1 (9 voturi)    
        Esti nostalgic, sau mi se pare? (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:42)

        linistitu` [anonim] i-a raspuns lui Lexie

        Nu faci diferenta intre linistea de care cred ca toti avem nevoie si galagia de 2 bani pe care o vezi zilnic. Daca asta e tara pe care ai visat-o, bucura-te! O ai. Este a ta pe veci! Du-te la orice spital din tara sa te vad cum iesi de acolo, du-te la scoala sa vad ce "eminente" gasesti acolo, du-tu cu trenul sa vad daca ajungi la destinatie, du-te cu autoturismul sa vad cati km faci fara sa injuri, du-te la un film sa vad daca mai ai cinema in oras, du-te la serviciu si zi-mi ca esti platit corect, du-te in tara asta unde vrei simte-te mandru ca esti roman. Daca esti mandru, atunci merita sa traiesti in tara asta. Eu nu am asteptat 20 de ani pentru prostiile astea... Si dupa ceea ce se intampla vor mai trece 200 de ani ca sa se intample cat de cat o dorinta. Bucura-te de galagia asata pe care ti-o doresti asa mult!
        • +5 (5 voturi)    
          Asa usor sari sa faci SCANDAL ?? :) (Marţi, 27 octombrie 2009, 21:02)

          - [anonim] i-a raspuns lui linistitu`

          Nu te-am vazut asa de "nelinistit" pe vremea lui Nastase ...

          ai zis ca vrei LINISTE - eu ti-am zis cine face SCANDAL de 5 ani :

          Nu-ti sare in ochi ca cei care fac SANDAL azi - PSD si PNL - au condus tara asta si au facut-o praf 16 ani din ultimii 20 ?
          Vrei sa ai ce-ai avut in ultimii 20 inca 20 de ani cu PSD si PNL care-ti fac SCANDAL non-stop

          Pentru binele TAU au cumparata TOATA Presa ca sa faca SCANDAL la comanda si LINISTE la comanda ??
    • +7 (17 voturi)    
      mergi in Cuba... e foarte liniste acolo (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:21)

      ion [anonim] i-a raspuns lui linistitu`

      Presupun ca esti un nostalgic al linistii din comunism. ...obisnuieste-te, schimbarile produc mult zgomot. Mai ales cele care zguduie sistemul :)
      • +2 (10 voturi)    
        Totusi voi nu intelegeti ?! (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:50)

        linistitu` [anonim] i-a raspuns lui ion

        Oameni buni, este parerea mea! Daca nu vreti liniste nu aveti decat sa traiti in prostia asta de asa zisa democatie... NU ASTA ESTE DEMOCARATIA PE CARE AM VRUT-O! Am vrut 8 ore de munca, am vrut sa fim platiti CORECT pentru asta, nu am stiut ca linistea va deranjeaza ca nu am mai fi scris aici, dar daca asa percepeti organizarea, guvernarea si tot ce traiti in tara asta ca si cand as fi visat la comunism, inseamna ca aveti mari probleme de disernamant. Vreau ca Base sa taca, Geoana sa taca, Crin, Vadim... etc. Prefer sa fie muti si tristi. Nu gasesc motivul distractiei pe seama celor aproape 14 milioane de oameni adusi in pragul saraciei. Ceilalti 8 milioane ne facem ca nu vedem in ce mocirla ne-am blocat si ne bucuram ca ne canta manele prin oras autobuzul PDL sau PSD sau aia care or fi. Da ca vreti galagie, faceti galagie. Nu stiam ca in comunism era liniste si in democratie galagie. Am sa bag la cap ce mi se scrie aici de respondenti. Am opinie, am dreptul la ea. Va respect opinia! Curaj si recunoasteti ca nu e asta tara care v-ati dorit-o.
        • +3 (13 voturi)    
          Liniste!.. ca doarme poporu!... (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:22)

          particularu [anonim] i-a raspuns lui linistitu`

          Ca sa ajungi la linistea aia pe care o visezi tu, trebuie sa fie intii razboiul asta, pe care il evitam de zeci de ani! Asta e, nu base ne-a adus aici, ci indolenta poporului asta care se da jignit acuma. Inteleg ca ti-a fost bine pina acum de nu ai zis nimic si mai vrei tot asa. Mie nu, dar de cite ori am zis ceva, mi s-a cerut liniste ca se lucreaza cu cifre si ca.... doarme poporu! Si acum vrei respect, tot iti mai e somn? Vezi ca te ingrasi peste masura, mai fa si tu miscare;)
          • -1 (9 voturi)    
            Program de liniste ! (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:52)

            linistitu` [anonim] i-a raspuns lui particularu

            Sunt mai tanar decat multi care scriu pe aici! Zic aia in varsta ca pe timpuri era program de liniste intre orele 12-17 si 22-07. Eeee, uite eu vreau program de liniste intre anii 2009-2209. Poate vor altii sa faca galagie, dar eu in tara asta imi doresc liniste. Daca voi nu vreti, faceti ce vreti oricum. Dar mai mult va prefaceti. Va prefaceti ca sunteti oameni. Poporu nu trebuie sa doarma!!!! Trebuie sa lucreze, sa se distreze, sa fie platit, sa fie rasplatit, sa plece in concediu, sa aibe impliniri. Asa am gandit eu. Daca nu va place ca gandesc asa, e o alta problema. Dar nu imi apartine. Tara asta nu mi-am dorit sa arate asa. Daca voi o vreti asa e treaba voastra.
            • +6 (6 voturi)    
              Cine cumpara TOATA Presa (Marţi, 27 octombrie 2009, 21:04)

              - [anonim] i-a raspuns lui linistitu`

              Ca sa faca SCANDAL la comanda si LINISTE tot la comanda ?

              Roaga-te de PSD si PNL sa ne lase in pace si sa nu mai faca circ si scandal la televizor

              ♦ PSD.PNL.Tv = 99% din Piata Presei POLITICE
              ♦ PDL.Tv = 1,6% din Piata Presei POLITICE

              PSD.PNL.Tv = 52,4% din Piata media si 98,4%+1 din Presa POLITICA

              Practic,
              99% din Presa POLITICA este sub control PSD.PNL
              Nimeni in afara PSD.PNL nu mai face presa POLITICA.

              Sarbu 24,5 + Voiculescu 17,5 +Vantu 7,6 + OTV 2,8 = 52,4
              Sârbu/CME = PRO TV, Acasă TV, PRO Cinema, Sport.ro, MTV România = 24,5%
              Voiculescu = Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, gspTV, gspTV 3, gspTV 3 = 17,5%
              Vîntu = Realitatea TV, Romantica, TeleSport = 7,6%
              TVR = TVR 1, TVR 2, TVR Cultural = 6,9%
              ProSiebenSat.1 = Prima TV, Kiss TV = 4,9%
              Dogan = Kanal D = 4,9%
              Micula = Naţional TV, N 24, Favorit TV = 4,1%
              Prigoană = Etno TV, Taraf TV = 3%
              Diaconescu = OTV = 2,8%
              Păunescu = B1 TV = 1,6%
              Alţii = 22,2%.

              “Cum s-a împărţit presa la moguli (şi alţii) în 2008”
              Iulian Comanescu
              2 May 2009
              http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-5663175-cum-impartit-presa-moguli-altii-2008.htm
            • +5 (7 voturi)    
              Somnul ratiunii naste monstri (Marţi, 27 octombrie 2009, 21:45)

              eu [anonim] i-a raspuns lui linistitu`

              Uite, hai sa-ti spun eu ceva. Am multa liniste si pot sa-ti dau si tie. Fara gluma. Putem sa facem in felul urmator: eu iti dau un numar de telefon cu tarif si tu imi incarci contul. IN LINISTE. Sa nu te plangi ca-ti bag mana in buzunar. N-ar fi corect. Eu ti-am promis liniste, nu ti-am spus nici cat te costa si nu ti-am spus nici ca e pe gratis. Acum,revenind, ti s-a intamplat vreodata sa prinzi un hot la furat, in public? Stii care este primul lucru pe care il incearca hotul cand isi da seama ca te-ai prins ca "te face" (sau "ii face" pe altii) la buzunar: "SSST!", pune un deget la buze si apoi face semnul cu beregata taiata. Asta, asa, poate tine. In cazul unora tine. In cazul altora iese scandal. Si, in definitiv, trebuie sa te hotarasti: dormi linistit pentru ca altii vegheaza pentru tine (evident, te fura in draci) sau sari la bataie. S-ar putea sa nu castigi. S-ar putea sa te dovedeasca hotii (de regula sunt in gasca, si iese show). Ba chiar s-ar putea sa-ti iei si un verf de cutit in buca, sau aiurea. Dar, te rog sa ma crezi, vei fi mult mai rusinat de tine insuti daca o sa intorci privirea in alta parte.
              P.S. Iti respect dreptul la parere, dar te rog sa meditezi la diferenta dintre dorinta si "putirinta".
          • +1 (3 voturi)    
            razboiul asta ar trebui sa-l piarda politicienii! (Marţi, 27 octombrie 2009, 22:18)

            dan [anonim] i-a raspuns lui particularu

            Sunt de acord cu ideea de "razboi" pe care ai lansat-o, insa cred ca ar trebui sa fie unul intre noi, cei 16 milioane de romani si ei, politicienii. Si ar cam fi timpul ca ei sa-si aduca aminte ca fara noi nu ar exista! Poate asta ar trebui sa ne aducem aminte si noi: ca indolenta noastra si complicitatea de care am dat dovada in ultima vreme au permis sa se intample toate astea! Un astfel de "razboi" ar trebui sa aiba loc...
          • 0 (0 voturi)    
            Dicton! (Miercuri, 28 octombrie 2009, 12:50)

            Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui particularu

            @ Daca vrei pace pregateste-te de razboi! DDD
        • +3 (13 voturi)    
          Sa biuim balauu!!!! (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:29)

          Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui linistitu`

          Pai si Geoana vrea liniste adica atunci cind urla isterizat :
          "Sa biuim balauu!" ?

          adica sa biruim balauru, draga...
          Ampresia ca ii cam "fige cuu" lu domnu geoana!


          hi hi hi hi hi... asta e cred cea mai tare faza a acestei campanii, deocamdata!
      • -1 (5 voturi)    
        Cu_cutremurare sistemica (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:44)

        Frobenius [anonim] i-a raspuns lui ion

        Sa fim seriosi! Nu se zguduie nimic. Nici pina acum nu s-a zguduit. Este doar o reasezare.
        .
    • +5 (5 voturi)    
      Mda (Miercuri, 28 octombrie 2009, 1:10)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui linistitu`

      Nu e de vina cine face porcaria , ci cine o scoate la lumina.

      Mai bine sa fie liniste, sa ne facem ca nu vedem ce se intimpla, sa tacem, sa nu iesim din rind, sa avem respect pentru cei mai mari in rang si in virsta chiar daca sint niste ticalosi si niste imbecili care isi bat joc de noi pe munca noastra. Decit sa ne cerem dreptatea mai bine sa crapam in liniste, mioritic...
  • -2 (16 voturi)    
    N-a jignit degeaba!!! (Marţi, 27 octombrie 2009, 18:48)

    vio [anonim]

    Un presedinte care recunoaste ca a jignit cetateni ai Romaniei iar "inteligentii" de la GDS nu comenteaza??

    Oho, pai ne miram de c e Ceausescu a rezistat cat a rezistata si a fost mereu sprijinit de 99% dintre intelectuali?
  • -5 (19 voturi)    
    basescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:12)

    cris.ph [anonim]

    Grivco are 65%.Punct.Deci Grivco va face guvernul .
  • -1 (13 voturi)    
    UN PRESEDINTE ADEVARAT ! (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:24)

    ELENA IASI [anonim]

    Ce ne trebuie noua decat un presedinte care spune lucrurilor pe nume, un om caruia ii pasa de ce va urma ,un presedinte care nu a fost lasat sa isi duca promisiunele facute pana la capat .
    Chiar si acum cand parlamentul este cat de cat schimbat i se opune din rasputeri la aproape toate initiativele pe care la ia in folosul poporului,se vede cu ochiul liber cum se unesc aceste forte a raului numai si numai sa poata dobori acest personaj numit BASESCU !
    Exista speranta ca acest guvern sa treaca dar nu din primul tur si acum la un scor destul de strans,iar daca va fi si a doua oara cu siguranta ca parlamentarii ,vor vota acelas guvern cu acelasi premier dar nu din convingere ci pt. ca isi pierd scaunele cu mare pret castigate ,a nu se uita acest lucru,iar daca vor vota asa cum le dicteaza sefii de partide vor regreta amarnic si asta datorita unui lucru sigur ;ALEGERI ANTICIPATE !
    PRESEDINTE? va fi D-L BASESCU !
    • -3 (17 voturi)    
      schimbare (Marţi, 27 octombrie 2009, 20:37)

      ana [anonim] i-a raspuns lui ELENA IASI

      Degeaba se mai agita Basescu .. devine ridicol, iar cu Udrea, Ridzi si gasca ... nu mai castiga el alegerile. Va fi un vot negativ pentru el, exact cum a fost cu Nastase si Vadim! Oamenii vor schimbare!
      • +8 (10 voturi)    
        PSD/PNL e "schimbare? (Marţi, 27 octombrie 2009, 21:06)

        votezi pnl = CASTIGA PSD [anonim] i-a raspuns lui ana

        PSD/PNL care-au condus tara 16 ani din ultimii 20 de ani ti-au lasat ceva din PETROM, Insula serpilor, din CRESTEREA ECONOMICA, din STERLINg ?

        Asta e schimbare ?
    • -5 (7 voturi)    
      ... (Marţi, 27 octombrie 2009, 23:41)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui ELENA IASI

      cata naivitate! crezi ca pe vreunul il intereseaza de popor? crezi ca pe basescu il intereseaza de popor? poporul e singur, cum a fost intotdeauna. mi-e mila de astia ca tine, care au incredere in toti hotii si nebunii care vor sa ajunga sus si care-i ajuta sa ajunga sus. ar trebui sa va fie rusine.
  • +6 (6 voturi)    
    Campaniile negative, LA FEL DE NOCIVE ca si Cultul (Marţi, 27 octombrie 2009, 21:08)

    Lexie [anonim]

    .



    Campaniile negative au acelasi efect si sunt LA FEL DE NOCIVE ca si Cultul Personalitatii

    ♦ In cazul lui Basescu: pentru ca cei care fac campanii negative non-stop - partidele PSD/PNL - n-au propus si n-au facut in ultimii 5 ani nimic mai bun ca el.
    Impotrivirea continua la ceva bun – fara sa propui TU ceva si mai bun – este un atentat la BINELE PUBLIC.

    ♦ In cazul lui Nastase: pentru ca televiziunile n-au fost decat un mijloc pentru a-si crea o Dictatura personala, Dictatura care nu a fost determinata de vreo amenintare externa, nici de vreo criza economica interna sau externa, ba chiar a fost instaurata intr-o perioada in care Romania avea crestere economica si incepuse s-o duca BINE ... !

    Facand socoteala, reiese ca am avut 4 ani de Cultul personalitatii lui Nastase si al Partidului Stat PSD, si 5 ani de campanie murdara si demonizare a unui singur om, Traian Basescu, si a unui singur partid – PDL – indiferemt ca acesta a fost la putere sau in opozitie.


    Concluzia?

    Cine cumpara TOATA Presa doar ca sa faca "campanii" impotriva unei SINGURE Persoane, sau PENTRU ridicarea in slavi a alteia - face de fapt campanii impotriva a 22 de MILIOANE –


    .
  • -3 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 27 octombrie 2009, 23:32)

    m-vic [anonim]

    hai base, lasa vrajeala, tu vrei doar sa fii reales ca sa scapi de puscarie pentru chestia cu flota. ce, oi fi tampit sa cred toate prostiile astea pe care ni le livrati, tu si contracandidatii tai? ce, am innebunit sa cred ca vreti binele romaniei? doamne fereste!
    nu ma duc la vot, alegeti-va naibii intre voi si sa traiti bine!
  • 0 (4 voturi)    
    Prea optimist.. (Marţi, 27 octombrie 2009, 23:37)

    Ruben [anonim]

    Cred ca presedintele e prea optimist..pentru o clasa politica iresponsabila ca a noastra..sa ne ajute Dzeu sa fie asa..dar pt unii alegerile si propriile privilegii sunt mai importante decat poporul.
  • -3 (5 voturi)    
    majoritatea parlamentara guverneaza (Miercuri, 28 octombrie 2009, 0:55)

    ionel [anonim]

    "Vreau sa va pun o intrebare: Va aduceti aminte de un scandal generat, in ghilimele, de seful statului in raport cu Parlamentul, cu oamenii politici sau cu demnitarii. Va rog sa imi spuneti un scandal care a pornit de la mine pentru ca am jignit un om politic degeaba. Dar nu veti gasi un asemenea citat".

    nu ar ajunge nici 10000 de caractere daca s-ar aduna toate exemplele din ultimii 5 ani pt jigniri scandaluri pornite de presedinte. "tanar mafiot obraznic", revocarea ministrului apararii liberali denuntat sub acuzatii false etc.

    Cea mai grava insa este neerecunoasterea celei mai fundamentale reguli democratice: majoritatea parlamentara da primul ministru. Basescu a avut o majoritate cu pnl si udmr si a aruncat-o la gunoi, a avut o majoritate cu psd si n-a tinut. acum e alta majoritate, ea trebuie sa guverneze. Interpretarea pe care o da basescu constitutiei incalca principiile democratice. In Constitutia Franceza scrie doar ca presedintele numeste primul ministru. Nu desemneaza, nu trebuie sa se consulte cu nimeni. Cand insa au fost alte majoritari parlamentare presedintele Frantei, dotat cu puteri mult mai substantiale a desemnat intotdeauna un prim ministru din partea majoritatii parlamentare. Asa a facut-o Mitterand in anii 80 si Chirac in anii 90.
    • 0 (0 voturi)    
      Ionel-Ionelule! (Miercuri, 28 octombrie 2009, 12:58)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui ionel

      @ .." Nu mai bea baiatule! Ca trece viata peste tine!Mai rau ca moartea sa nu traiesti viata fara sa-ti fie rusine sa te uiti in oglinda.DDD
  • 0 (4 voturi)    
    Nu trece (Miercuri, 28 octombrie 2009, 8:18)

    Pantera Roz [utilizator]

    guvernul,Base!Pariu?
  • -2 (4 voturi)    
    lasa-neeeee (Miercuri, 28 octombrie 2009, 9:57)

    mirabela brasov [anonim]

    basescu spune multe...nimic nu face ...se lupta cu contracanditatii sai ...dar nu vede starea"buna" a lucrurilor din tara ...nu mai merita al doilea mandat!!!a avut destul timp sa faca ceva si nu a facut nimic!!!
  • -4 (6 voturi)    
    Hai pa, Basescu! (Miercuri, 28 octombrie 2009, 10:23)

    iulia brasov [anonim]

    A ajuns Basescu sa simta cum blocul de sub el incepe sa se darame incet, incet... asta pentru ca omul in loc sa ridice tara, el a ajutat-o sa se afunde mai tare. In campania din 2004, Basescu a promis ca romanii vor trai mai bine. Astazi romanii o duc mai rau ca in 2004. Basescu si logoreea lui cea de toate zilele... ne-am saturat de tine!!!!
    • +3 (5 voturi)    
      esti.... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 11:50)

      Adeziv [anonim] i-a raspuns lui iulia brasov

      Pana sa inceapa criza asta mondiala, nu-i asa ca o duceai mai bine de cand era Base presedinte?
      Numai oameni care nu gandesc spun astfel de aberatii, ca azi tu o duci mai rau, cand e criza mondiala.
      Crezi ca o sa-si faca treaba mai bine geoana? Sa nu mai zic un posibil nastase ca prim minstru?
      Poate Crin Antonescu, care are in spate deja celebrii si cunoscutii oameni?
      Poate Oprescu, care tot omul PSD-ului este? Un adevarat descult?
      Poate Vadim, ca sa simtim si noi cum e sa-l ai conducator pe Hitler?
      Poate pe becali? Sau poate pe unguri, ca sa ajunga limba romana a 2 a limba obligatorie?
      Nene, daca mergi sa dai cu stampiluta aia pe buletinul de vot, gandeste bine inainte sa votezi ca bolovanul:)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by