Traian Basescu: "E totul atat de frumos in Romania, incat e pacat sa te duci in alta parte in concediu"

de V.M. HotNews.ro
Duminică, 18 octombrie 2009, 16:00 Actualitate | Politic

Presedintele Traian Basescu a declarat ca nu si-a petrecut niciodata concediile in afara tarii nu pentru ca are un patriotism exagerat, dar in Romania totul e atat de frumos incat e pacat sa pleci in concediu in alta parte, relateaza NewsIn. Seful statului a vizitat, duminica, Targul de Turism al Romaniei, desfasurat in cadrul Complexului expozitional Romexpo, si s-a aratat incantat de expozitie.
  • "De sarbatori voi ramane in tara. Eu nu mi-am petrecut niciodata concediile in afara tarii, nu pentru ca am un patriotism exagerat, dar e totul atat de frumos in Romania, ca e pacat sa te mai duci in alta parte in concedii", a spus Basescu.
  • "Cred ca este o expozitie necesara si utila pentru cei interesati de turism, mi-a placut modul de prezentare a standurilor. Fiecare localitate participanta a incercat sa puna in valoare ce are mai frumos si cred ca si cei care se mai indoiesc daca merita sau nu sa fii roman, daca vad aceasta expozitie vor fi mandri de cat este de frumoasa tara", a adaugat Traian Basescu.
Traian Basescu a vizitat standurile principalelor zone turistice din Romania, prin care Sinaia, Predeal, Maramures, Sighisoara. La standul Maramuresului seful statului a primit in dar o traista populara. Presedintele a mai primit de la reprezentantii Tinutului Secuiesc un medalion din piele in forma de ancora, iar de la standul Vrancei a primit o sticla de vin.

Udrea: Presedintele merita titlul de "cel mai loial turist"

Ministrul turismului Elena Udrea a declarat ca presedintele ar trebui sa primeasca titlul de "cel mai loial turist", datorita faptului ca acesta isi petrece toate vacantele in tara.
  • "Cred ca ar merita titlul de cel mai loial turist pentru ca din cate stiu isi petrece toate vacantele in tara. Stiu ca prefera zona Prahovei, dar vom incerca sa il convingem sa mearga si in Maramures", a spus Udrea.


Citeşte mai multe despre   
+ SHARE      

2193 vizualizări
  • +3 (47 voturi)    
    Nu v-ar fi rusine.. (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:12)

    Unitatea electorala [utilizator]

    cum va mai suporta pamantul (asfaltul) ?
    • +14 (18 voturi)    
      corect (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:27)

      novarom [utilizator] i-a raspuns lui Unitatea electorala

      asa-i. Si numai pt. a uita de dobitocii care nu se mai satura si s-au apucat de plitica, de cocalarii care te injura la orice semafor pt. ca masina lui e mai tare nu ca ar avea verde, pt. a nu fi cumva serviti "ireprosabil" de vreun "Dorel"....samd, e bine sa te mai duci si-n alte parte.
      • -1 (7 voturi)    
        Spuse agentul de la Anvers (Duminică, 18 octombrie 2009, 19:01)

        Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui novarom

        Pai daca noi avem cela mia bune spirtoase.
    • +9 (25 voturi)    
      Dar ministerul Sanatatii? (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:30)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Unitatea electorala

      Nu l-ar putea numi "loial", ca Base se treateaza numai in Austria.
      • 0 (4 voturi)    
        Loial?!?... (Luni, 19 octombrie 2009, 2:32)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui vio

        Loial, Base nu e nimanui, afara de pitipoancele blonde ai caror pseudo barbati legali fac lovele cu statul, sticlei de Whiski si circului politic pe care-l provoaca...
    • -7 (19 voturi)    
      Usurel (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:01)

      flavioindy [utilizator] i-a raspuns lui Unitatea electorala

      Respira adanc... Calmeaza-te...
    • -9 (15 voturi)    
      ??? (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:04)

      GT98 [utilizator] i-a raspuns lui Unitatea electorala

      cum te suporta si pe tine ...
    • +14 (20 voturi)    
      El face turism cu avionul.... (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:08)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Unitatea electorala

      ...n-are treaba cu asfaltul.
      Eu unul prefer sa-mi fac concediile in strainatate...pt ca acolo circul pe autostrazi si drumuri impecabile, acolo daca iau un tren ca sa ma deplasez intre orase...nu risc sa mor si nici nu calc pe un covor de seminte pana sa ajung la locul meu, acolo cheltui 5-6-700 de euro...uneori 1000...dar de banii astia am conditii impecabile si atmosfera super civilizata...la noi uneori nici 1000 de euro nu-ti ajung...iar conditiile si civilizatia nu exista...sau cel putin nu-si fac banii astia....ETC !
      Dar na...eu nu sunt Presedinte...ca sa am avion personal, nu stiu ce mercedesuri, paza 24/7, bani la discretie...iar lumea cand ma vede nu devine deodata super bine-voitoare si cu bun simt.
      Dar domnu Basescu traieste in lumea lui...si nu cunoaste chestiile astea, sau le ignora voit ca sa-i ridice moralul putin "doamnei" Nutzi. Ca de prostit cu reclama asta penibila...chiar ca nu prosteste pe nimeni.
      • 0 (12 voturi)    
        rau faci (Duminică, 18 octombrie 2009, 18:14)

        jo [anonim] i-a raspuns lui bgd

        pentru ca scoti banii din tara. daca ti-ai face vacantele in ro punand totodata presiunea (in mod civilizat, nu cu injurii sau cu pumnul) pe agentii turistici (observatii, reclamatii etc) in cazul in care ai de suferit, ai pune si tu osul la imbunatatirea conditiilor pe care le hulesti.

        sa nu exageram - daca stii alege, in ro poti gasi si conditii bune, char daca nu ai avion, mercedesuri si paza 24/7.

        in fine, ma bucur sa aud ca iti permiti sa cheltuiesti 0,5-1K€ pe an/vacanta. in 2003 nu erau multi romani care sa-si permita asta. inseamna ca traiesti mai bine decat pe vremea lui ilici & nastase.
        • +3 (15 voturi)    
          Trai (Duminică, 18 octombrie 2009, 18:54)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui jo

          Normal ca traim mai bine dar nu e meritul lui Basescu. Noroc ca a rezistat Tariceanu tot mandatul ca altfel ...
          • 0 (10 voturi)    
            de acord..... (Duminică, 18 octombrie 2009, 21:29)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            Tariceanu a fost un premier bun.....eu il apreciez pt ca nu a ingenuncheat in fata lui Basescu! si si-a facut treaba destul de bn.....era loc si de mai bn, dar........
          • -1 (3 voturi)    
            de unde obsesia asta? (Duminică, 18 octombrie 2009, 22:38)

            jo [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            eu nu am pomenit de basescu.
        • +2 (4 voturi)    
          Dar pun osul....platesc taxe si impozite. (Duminică, 18 octombrie 2009, 19:25)

          bgd [anonim] i-a raspuns lui jo

          Iar statul trebuie sa-mi asigure din banii aia drumuri, protectie (ma refer aici la Politie), conditii civilizate (nu sa ma calce marlanul cu SUV-ul lui pe plaja sau hotelul pe care scrie 4 stele sa fie defapt de 3), etc.
          Conditiile bune in Ro te costa mult mai mult decat in alte parti.
          Cat despre venitul meu....nu are nici o legatura cu Iliescu, Nastase, Tariceanu sau Basescu. Nu vand nimic in Romania si nici nu sunt angajat la stat.
          • +2 (2 voturi)    
            e loc de mai bine (Duminică, 18 octombrie 2009, 22:36)

            jo [anonim] i-a raspuns lui bgd

            platesti taxe si impozite zici. de acord si foarte bine faci (altii fac evaziune, dar asta e alta pb). doar ca daca banii de vacanta ar ramane in ro, agentul economic care iti ofera serviciile, castigand mai mult, ar plati mai multe impozite care sa fie investite in drumuri, protectie etc.

            apoi daca nu ne plac marlanii, trebuie sa-i educam. si aici nu doar statul trebuie sa intervina (prin amenzi, cum sugerezi) ci mai ales indivizii cu alergie la marlanie. cata vreme intoarcem spatele marlanilor si ii lasam in pace, marlanii vor continua sa se comporte ca azi.

            concluzie : daca noi, oamenii anonimi, nu ne schimbam comportamentele si atitudinea, nimic nu se va schimba.
        • +3 (7 voturi)    
          land of horror (Duminică, 18 octombrie 2009, 20:05)

          ioha [anonim] i-a raspuns lui jo

          traim mai bine datorita lui tariceanu...
          si eu imi fac concediile in strainatate...si nu as alege niciodata mizeria (si "scumpetea") din turismul romanesc.
          "Sa pun presiune pe agentii turistici" ?Fugi mai de aici...daca ala care este agent economic nu stie sa ma castige de client, cum sa ma duc eu "sa pun presiune" pe el ? Vrei sa ma duc sa-l invat sa castige bani ?
          Fii serios dude si du-te si te culca.
          • +1 (3 voturi)    
            opinie gresita (Duminică, 18 octombrie 2009, 21:00)

            jo [anonim] i-a raspuns lui ioha

            daca nu esti multumit de servicii, exista un serviciu de protectia consumatorului. apoi cred ca nu e un efort prea mare sa ii spui agentului economic ce te nemultumeste la serviciile lui. daca vor fi tot mai multi clienti care vor spune agentilor ce ii nemultumeste, si serviciile se vor schimba. asta se numeste atitudine.

            in schimb, daca nimeni nu ia atitudine, lucrurile nu au cum sa se schimbe. in acest caz vom face si pe viitor ceea ce facem acum : ne vom plange de noi si de ce e la noi si, curajosi cum suntem, vom intoarce in continuare spatele problemelor...
            • +3 (5 voturi)    
              land of horror - partea 2a (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:24)

              ioha [anonim] i-a raspuns lui jo

              e, uite eu nu am chef ca pe banii mei sa fiu tratat ca si cum marii hotelieri romani imi fac o favoare extraordinara de a ma avea ca turist. Si nu am nici chef si NICI timp sa merg la protectia consumatorului.
              Nu e treaba mea sa spun "agentilor" ce ma nemultumeste..."Agentul" ala daca vrea sa castige bani, daca vrea sa invinga concurenta trebuie sa se intereseze ce-i place clientului, trebuie sa investeasca bani in studii, proiecte, trebuie sa investeasca bani in angajati profesionisti etc.
              Si cu ce ma incalzeste pe mine ca si-a facut unul o pensiune frumoasa intr-un loc superb, daca eu imi rup masina pana acolo ? De ce sa nu ma duc eu la Barcelona (de ex.) si sa beneficiez de curatenie, infrastructura perfecta, frumusete, bun simt etc. ?
              E uite ca eu nu am chef sa sprijin pe nimeni din Romania. Si inca ceva, eu si hotelierul roman, sunt intr-o relatie de afaceri, daca el nu ma respecta, eu nu fac acte de caritate...ca pe banii mei si a altor turisti, hotelierul roman sa invete ce e ala turism.
              • -1 (1 vot)    
                tipic romanesc (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:35)

                jo [anonim] i-a raspuns lui ioha

                nimic nu se va schimba in ro cata vreme majoritatea romanilor gandesc ca tine. si da, majoritatea se vor plange in continuare de conditiile din ro & vor fugi la barcelona pt o vacanta de 2 saptamani, dupa care se vor reintoarce in ro pt a se manca intre ei inca 50 de saptamani. si tot asa.
            • +1 (3 voturi)    
              Voaaai de mine .... (Luni, 19 octombrie 2009, 1:06)

              fane [anonim] i-a raspuns lui jo

              Nice try ... dar tu personal te-ai adresat vreodata la OPC ? Eu am avut odata o problema cu un telefon mobil si am primit de la ei un raspuns in scris in doi peri cum ca n-au avut suficiente date ca sa verifice ceea ce le-am semnalat. Le-am raspuns ca sunt la dispozitie cu orice date care ii pot ajuta insa nu mi-au mai raspuns niciodata... Iar singura scrisoare de la ei avea in antet ceva cu departamentul de produse alimentare ?!? OPC e varza !!!
              Si eu cred ca cea mai buna atitudine e sa-i boicotezi pe astia care nu stiu sa se poarte cu clientii. Nu exista metoda mai buna de a-i educa. Poate doar daca ai putea sa-i reclami la astia de la ministerul turismului care dau acreditari/stele/autorizatii de functionare ?

              Exista insa si in Romania patroni care stiu sa-i faca pe turisti sa revina, in special in zona micilor pensiuni familiale, etc.

              Eu unul sunt oricum inclinat catre turismul in strainatate, deoarece Romania am cam vazut-o, iar lumea e mare si interesanta si e o mare pierdere sa nu o descoperim. In mod ideal balanta comerciala ar trebui sa o echilibreze strainii care vin sa descopere tara noastra asa cum noi mergem sa descoperim tarile lor.
      • -2 (2 voturi)    
        prost gandesti (Duminică, 18 octombrie 2009, 20:03)

        cc [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Te duci si te simti bine inafara cu 700 de Euro...dar nu uita ca cei 700E inmultit cu numarul de turisti inseamna o gramada de bani iesiti din tara. Pentru 1 saptamana de distractie inafara, cei cateva sute de mii de turisti o sa plateasca mult mai scump cand or sa se intoarca in tara. Ei or sa injure ca n-au drumuri, ca profesorii nu-si fac datoria, ca spitalele nu au medicamente pentru ei...Mai bine pun toti cate 300 de euro in plus si isi iau aceleasi conditii in Romania, dar dupa aia restul de 51 de saptamani petrecute in tara poate or sa fie cu mai putine injuraturi. Si avem si noi peisaje: Vidraru, Portile de Fier, Cheile Bicazului...si multe altele...Eu concediul mi l-am petrecut facand un tur de Romania si nu mi-a parut rau. Apropo daca masinile din Vest sunt facute pentru drumurile lor, i-ati un Logan si sa vezi ca n-o sa injuri asa tare de calitatea drumurilor...
        • +3 (5 voturi)    
          nu ai dreptate (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:10)

          Rica [anonim] i-a raspuns lui cc

          Lucrez in strainatate si am fost in septembrie acasa, sa imi fac concediul. Concluzia: tzara frumoasa, pacat de oamenii care locuiesc acolo. Nu cred ca e normal ca un drum de 300 sa ii faci in 5 ore cu trenul, nu e normal ca in autobuze sa nu ai aer conditionat..si sa fii obligat sa suporti pe langa caldura, toate mirosurile posibile (de la usturoi si ceapa pana la hainele nespalate ale unor tigani). Alte exemple: Izvoarele din Slanic Moldova, o ruina. atat de mult costa un pic de facelift? Nesimtitii de la telecabina Tampa Brasov, isi beau linistiti cafeaua si se pun pe glume intre ei, iar clientii asteapta pana la jumatate de ora sa urce. Daca indraznesti sa spui ceva, ti se raspunde rastit ca sunt ocupati. In bacau, la ghiseul de pasapoarte, cucoana de acolo era f indignata ca de ce o intreb de preturi..ca ea nu stie. Pe trenul de la Bv spre Sighisoara, conductorul care ar trebui sa verifice biletele, isi ia mita binecuvenita si pe deasupra face avansuri la fetele tinere care nu.si permit biletul de tren. Ca sa nu se stie cine.i, isi pune ecusonul in buzunar ca sa nu ii poti face reclamatie. Sa mai continui cu aeroportul din Tg Mures sau cum am fost furat intr.un restaurant de lux in Brasov?
          • -2 (2 voturi)    
            de curiozitate (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:40)

            jo [anonim] i-a raspuns lui Rica

            daca tot nu ti-a placut cum si-au facut datoria acei oameni, cate reclamatii ai trimis la protectia consumatorului? nu e un efort prea mare (timp & bani) sa scrii o reclamatie : 3 paragrafe in word sau openoffice, imprimate in 3 exemplare (unul pt protectia consumatorului, unul pt cel ce ofera servicii proaste & unul pt tine) trimise recomandat la parat & la serviciul de protectie a consumatorului. daca nu i-ai reclamat, ce te-a impiedicat sa o faci?
            • +3 (3 voturi)    
              Ptr JO, din dragoste (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:52)

              Rica [anonim] i-a raspuns lui jo

              Cand te duci in concediu, nu stai sa alergi pe la oficiile protectiei consumatorului. Mai tot timpul a trebuit sa il pierd pe drumurile intre orase. Si cum sa reclami Nasul de pe trenul de la sighisoara daca el isi tinea ecusonul ascuns special ca sa nu i se vada numele.
          • 0 (0 voturi)    
            telecabina Brasov (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 0:57)

            Aligator [anonim] i-a raspuns lui Rica

            Ai perfecta dreptate in privinta oamenilor de la telecabina din Brasov. Sunt o banda de smecheri trecuti de prima tinerete care se dau "duri" (se cred "oameni de munte" probabil) care nu se stie cum s-au adunat acolo, dar tot ce mai pot face in viata e sa-si afirme presupusa lor superioritate fata de "amaratii" de clienti care ar vrea sa urce cu telecabina - in loc sa fie oameni de munte adevarati ca ei! Sunt doar niste bieti magari. Am avut o experienta mult mai rea cu ei decat cea pe care o descrieti aici. Poate ca mie mi-a picat inca si mai rau pentru ca sunt brasovean de origine. Cu restaurantele n-am avut surprize rele in Brasov (in afara poate de pretul excesiv pe care a trebuit sa-l platesc odata la Sura Dacilor - unde am fost obligat de circumstante sa ajung) dar poate asta se explica prin faptul ca evit din principiu restaurantele de lux. Principiul de neevitat fiind propriul buzunar :-)))
        • +1 (3 voturi)    
          land of horror - partea oranj (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:32)

          ioha [anonim] i-a raspuns lui cc

          dude, banii mei sunt munciti ! eu nu am chef ca pe banii mei, hotelierul roman (dupa ce isi ia "gip", amanta, vila si lant de aur) sa faca investitii in 3 linguri noi si o mana de var pe hotel ! sa le faca pe banii lui sau...
          sa ia credite, sa investeasca, sa invete, sa munceasca ca sclavu' pentru afacerea lui, sa faca lobby, cu cazmaua daca e nevoie, la autoritati pentru a construi infrastructura necesara...si apoi sa vina la mine sa-mi ceara banii !
          pana atunci banii mei ii cheltuiesc acolo unde unii au invatat sa-mi ofere tot ce-mi doresc.
  • +7 (15 voturi)    
    nesimtit (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:41)

    vesica piscis [utilizator]

    pai nu ii este deloc rusine.mai nou fura si din discursul electoral al contracandidatilor:
    http://www.basescu.ro/blog.php
    si locul de unde a plagiat este, da, ati ghicit:
    http://crinantonescu.ro/articole/248/Vreau-o-Rom-nie-a-bunului-sim-o-Rom-nie-a-respectului-fa-de-cet-ean-o-Rom-nie-care-s-i-rec-tige-pres.html
  • +10 (10 voturi)    
    corect (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:45)

    a [anonim]

    e foarte frumos aici; dar ne permitem ?
  • +15 (17 voturi)    
    este!! (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:52)

    hazard [anonim]

    Intradevar este frumos...dar este si foarte scump, si plin de nemernici. In Austria este si mai frumos, si mai civilizat, si mai ieftin.
  • +13 (13 voturi)    
    Partial de acord (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:53)

    Mihai [anonim]

    Partial sunt de acord, insa trebuie sa spunem:

    - chiar daca avem destinatii turistice superbe, drumurile de access sunt extraordinar de proasta: ex: Lacul Sf ana din jud Hargita: este singurul lac vulcanic de gen in zona, este foarte frumos, si padurea la fel, insa drumul de access este absolut slab, deadreptul catastrofal, si din pacate nu e singurul punct asa din RO
    - sa nu-mi zica presedintele ca alpii francezi, tinutul bavaria sau olanda sunt neineteresante ... RO este frumos, insa sa nu bagam capul in nisip si sa nu vedem restul lumii
    • +3 (3 voturi)    
      da, dar am vazut niste caprioare in padure (Duminică, 18 octombrie 2009, 18:35)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Da, am fost pe-acolo, e foarte prost drumul, dar superb. Am vazut si niste caprioare in padure, libere... ceea ce n-o sa vezi nicaieri in occident. Iti doresc totusi sa nu vezi un urs... si de-astia sunt multi pe acolo.
      • +1 (3 voturi)    
        si eu am vazut... (Duminică, 18 octombrie 2009, 19:43)

        x [anonim] i-a raspuns lui ion

        la 30 km sud de Paris, salbatica, speriata dupa ce mi-a sarit in fata masinii... noroc ca aveam sub 50km/h si nu s-a intamplat nimic.
        E adevarat ca am vazut cel putin 5 caprioare anul trecut intre oradea si arad (din tren, pe camp), dar asta nu inseamna ca doar noi si numai noi detinem adevarul absolut (locuri ca la noi nu vezi niciunde..., munte, mare, bla, bla...).
        Atat timp cat nu vom oferi conditii decente la preturi sub restul europei nu avem nici o sansa sa facem turism. Momentan conditiile sunt jalnice (drumuri, cazare, restaurante, obiective turistice de vizitat in orase (in bucuresti la hotel gasesti doar pliante cu masaj erotic, si singura harta gratuita pe care am gasit-o era cum sa ajungi la un salon de masaj erotic)) si preturile mult, mult prea mari. Si le-am comparat bine cu alte locuri (am fost pe toate continentele (mai putin australia)).
        Asa ca la toamna tot in Austria la schi ma duc. Sau poate Slovacia (o dovada ca se poate...)
  • +11 (13 voturi)    
    rugaminte (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:53)

    cimitrie dantemir [anonim]

    te rog sa imi ceri personal sa imi f** banii pe asa zisele hoteluri de 4 stele in loc sa ma simt cu adevarat bine la jumatate de pret in Aruba sau St Maarten; si asta sa o faci dupa ce cureti aeroportul de hienele alea cu ecuson ( stii tu alea care mi-au urat frumos " ba bulangiule ce te bagi tu peste englezu asta ,te prindem noi si te tundem" cand am scos din mainile lor o victima sigura). pupici
  • +12 (18 voturi)    
    Naspa (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:01)

    Me [anonim]

    Oare-l mai asculta cineva?
    Asa-i avem locuri de o frumusete greu de descris.
    Da-ti piere tot cheful cand vezi ce servicii sunt pe-acolo si cine te intampina cand ajungi pe-acolo.
    =>
    D-l presedinte a spus o jumatate de adevar
  • +5 (15 voturi)    
    naaa (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:05)

    minus [anonim]

    aici e prea mult gunoi, mai curat e afara

    ps: am impresia ca hotnews puncteaza cu minus tot ce e anitibase si gasca lui. rusinica!!!
    • +1 (9 voturi)    
      Ori se lucreaza si duminica... (Duminică, 18 octombrie 2009, 18:07)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui minus

      ori e Dan Tapalaga prin redactie...
  • +7 (17 voturi)    
    hehe (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:06)

    munteanu [anonim]

    Banuiesc ca si duduia Udrea isi face concediile in Romania si se imbraca de la Apaca, nu?
    Puah! Imi vine sa vomit! Cata ipocrizie!
  • +9 (19 voturi)    
    Opriţi-l! (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:11)

    copy [anonim]

    Încă 5 ani cu acest bezmetic beţiv, mahalagiu, paranoic, şantajist, fascistoid şi incult, care se pişă cînd are chef pe Costituţie, Parlament, presă, opinie publică, ba chiar şi pe lingăii săi oranjulii, care e în stare să arunce ţara-n haos doar-doar va fi reales, şi ne-am dus dracului cu toţii...
    http://teaca.wordpress.com/2009/10/18/opriti-l/
    • -1 (9 voturi)    
      PSD-ul - partidul cinstitilor (Duminică, 18 octombrie 2009, 18:13)

      psd@hotii.com [anonim] i-a raspuns lui copy

      Nu votati un asa dictator. Doar ati vazut cati ziaristi au fost dati disparuti in acesti cinci ani si cati altii au fost adusi la tacere. E un dictator ordinar. Si cand ploua afara e vina lui, si ca e criza in lume tot datorita lui. Noroc cu cei de la Antena 1 si Realitatea care isi dau seama si spun lucrurilor pe nume. Eu zic sa votam cu Geoana ca o sa primim medicamentele prin posta si o sa dea si cate 25 mii euro la cei care se intorc ..mai mult ca sigur ca nici nu o sa mai fie nevoie sa muncim..o sa se gandeasca Hrebenciuc si cu Nastate la o solutie.
      • +2 (6 voturi)    
        Amice... (Duminică, 18 octombrie 2009, 22:08)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui psd@hotii.com

        Nu te obliga nimeni sa votezi Geoana daca nu-l vrei pe Basescu. Mai sunt si altii care candideaza...
  • +5 (7 voturi)    
    totul e atat de... (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:19)

    florin [anonim]

    - conditiile de cazare si serviciile sunt proaste si la preturi mai mari decat in alte parti (daca nu pui transportul la socoteala)
    - mizeria este la ea acasa pe orice traseu turistic, in orice parcare de pe marginea drumului, in orice poiana, prin oras...
    - drumurile sunt proaste si aglomerate
    - foarte multi din cei pe care ii intalnesti sunt romani , si deci vorbesc urat, tare, asculta manele la maxim...

    Asadar, dupa o perioada de munca grea , daca vrei sa te intorci acasa la fel de rau cum ai plecat, mergi in Romania in concediu...
  • +3 (9 voturi)    
    Ministra turismului ? (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:34)

    Dorel [anonim]

    Huo, credeam ca am scapat de aceasta starleta de 2 lei decorata cu Vuitton. Parca in palatu victoria bate vantu pana la guvernul cel nou, nu ?
  • 0 (6 voturi)    
    nu prea e ... (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:35)

    Florin [anonim]

    Nea Base la politica te pricepi si suntem mandri sa te avem de presedinte, da la PR Marketing nu prea.
    Este adevarat ca avem o ramania foarte frumoasa dara foarte murdara si scumpa. Cei care au facut un concediu in Austria au constatat exact contrariul, la aceia-si bani, servici si pentru ochi ceva sa placa sufletului.
    Da e bine sa fii si patriot, da nu pe bani mei :-))
  • +4 (6 voturi)    
    nimeni nu spune ca tara nu-i frumoasa.... (Duminică, 18 octombrie 2009, 17:48)

    marlene [anonim]

    pacat insa ca e locuita.
  • +5 (9 voturi)    
    Turist de Romania (Duminică, 18 octombrie 2009, 18:33)

    Pantera Roz [anonim]

    Nicaieri in lume nu este atit de frumosa la noi,peisaje fantastice strabatute de drumuricare te umplu de emotii,inveselite de milioanele de PET-uri colorate si aruncate artistic,peisaje umanizate de mii de cersetori si cu aer ecologic puctatde animale traind mindre si libere peste tot. Departe de lumea strict organizata ce e mai pasionant decit sa mergi in necunoscut,far repere si fara sa ai habar unde te cazezi,in ce conditii si mai ales savoarea alimentelor preparate in conditii misterioase-fereasca Dumnezeu sa arunci o privire in bucatarii ca nu mai maninci in veci. Sa stai la masa fara protocol,fara farfasticuri si sa maninci din farfurii "cu istoric",servit de flacai vigurosi ce nu-si pierd timpul cu spalatul sau alte apucaturi indiferent daca vin de la buda sau de la o tavaleala sanatoasa cu colegele prin vestiare-asta da turism cu senzatii tari.Mai departe,mergind prin satele pe care le-au salvat de la sistematizarea ceausista naivii din west,te plimbi prin noroaie traditionale in mirosul reavan de balagar proaspat aruncat cu nonsalanta la intimplare si ce e mai interesant,slalomul printre ciini si alte dobitoace in stare bahica-senzatii tari,de neuitat. Oferta e intarita de o eventuala calatorie in timp in sate de ti...pardon,rromi unde ai ocazia sa te infratesti cu Mamam India.Ce sa cauti in strainatate unde toate astea lipsesc.Ce mai plictiseala,nu tu o manea,o hirtie aruncata,o bere bauta "la botu calului"-muzee,picturi,castele,concerte-lucruri care te strica de cap.
    • 0 (2 voturi)    
      land of horror (Duminică, 18 octombrie 2009, 20:09)

      iohi [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      f tare
      bravo

      oau...cand om scapa de ipcritii astia ??? of ce m-am saturat...vreau si eu sa traiesc intr-o tara civilizata
      • +1 (1 vot)    
        daca vrei civilizatie (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:54)

        trm [anonim] i-a raspuns lui iohi

        fii civilizat tu insuti : da exemplu !
  • +1 (5 voturi)    
    concediu? (Duminică, 18 octombrie 2009, 19:21)

    mery [anonim]

    mai Base,ce este acela concediu,momentan am aflat ce este somajul ,oare ce urmeaza?
  • +1 (3 voturi)    
    cu elicopterul (Duminică, 18 octombrie 2009, 19:44)

    doina [anonim]

    Din elicopter gaurile din asfalt par mai mici. SPP te apara de agresivitatea hotilor si a cersetorilor, iar cand ajungi la destinatie, constati ca intr-adevar, ca vilele RAPPS au locatii de exceptie.
    Unele sunt si bine intretinute.
    In plus mai strangi mana cu localnicii, mai tragi de maneca PDL-ul local sa-l chemi la ordine etc. Si totul pe banii presedentiei. Iti poti dona salariul cauzelor nobile.
    Eu cred ca pt el este mai bine in Romania.
    Pt. noi, NU.
  • +1 (3 voturi)    
    Ia mai du-te (Duminică, 18 octombrie 2009, 21:44)

    Unu impotriva [anonim]

    O fi frumos cand ai toate la dispozitie, nu te latra cainii si nu te musca de picioare, nu dai ocol gropilor si mormanelor de gunoaie si balast. Nu dai cu carca bani la un hotel mai scump decat In Occident...

    Daca e frumos in Romania, in Occident cum e?
    • +1 (5 voturi)    
      NU ! Te rugam NU ! (Duminică, 18 octombrie 2009, 22:13)

      Dan Mocanu [anonim] i-a raspuns lui Unu impotriva

      Dom' Sefu' ! Tocmai ce ti-am cumparat un bilet de croaziera, pe mare, cum doresti D-nia Ta ! Dureaza doar un an, ca n-am avut mai multi bani ! (Nu au lasat nici Nenea Pogea si nici Nenea Videanu mai multi !). Te rugam sa pleci, sa vezi lumea ! Ca poate te-ai saturat si matale de noi, nu numai noi de matale !!! Hai, Dom' Sefu', te rugam !!!
  • +3 (5 voturi)    
    ho ho ho (Duminică, 18 octombrie 2009, 22:47)

    chiuaua [utilizator]

    Aceasta afirmatie demonstreaza ca personajul traieste in lumea lui Alice. Ce concediu placut faci in Romania cand petreci 6 ore in masina deplasandu-te de la Bucuresti pana la Predeal ? Eu nu mai vreau astfel de concedii. Le voi petrece in afara tarii.
    • -1 (1 vot)    
      Pai nu.... (Luni, 19 octombrie 2009, 10:35)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui chiuaua

      ...ne ziseara dna Udrea ca sa-i facem statuie. Cred ca se gandeste Base serios la aceasta posbilitate. Probabil ca vrea sa faca statuia fix in sala de sedinte unde a lucrat comisia pt. Ministerul Turismului.

      Maine poimaine o sa vina Base in campanie si o sa ne zica ca el nu intelege de ce nu il voteaza 99% din populatie...ca in jurul sau totul e minunat si minunea se datoreaza lui.
  • +1 (3 voturi)    
    ha??!! (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:05)

    cp [anonim]

    ha ha ha ha ha ha imi dau lacrimile!!!! land of jokes!!!! land of bula !!!! land of mitica!!land of nutzi!!!land of base!!!! ....mi-a l=placut gluma anului..du-te dracu!!!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Vacantele.... (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:08)

    heinrich [anonim]

    fiica dumnealui tot in Romania le petrece?
  • +2 (4 voturi)    
    O fi frumos (Duminică, 18 octombrie 2009, 23:18)

    Sam [anonim]

    ...sa faci concediu in Romania cand esti presedinte, ministru sau chair parlamentar, dar e o catastrofa cand esti un biet muritor de rand.
  • 0 (2 voturi)    
    Ce vrajeala ! (Luni, 19 octombrie 2009, 0:47)

    ina [anonim]

    Romania ...tara frumoasa...o fi pentru cei care nu au depasit prea tare granitele ! Muntele e superb la noi, nu comentez si da ! avem ce vedea...dar sincer...decat sa dau 1000 de euro pt un sejur la Busteni cu toata familia, prefer sa dau banii astia pt o saptamana in Tunisia sau Coasta de Azur !!!
    Daca si preturile ar fi mai abordabile in Romania, am mai avea de castigat....


Abonare la comentarii cu RSS

Asigurari si Pensii




Vremea la


/
Mâine:
|


Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version

Duminică