VIDEO Klaus Johannis: Presedintele m-a sunat cu cateva minute inainte de anunt. Sotia mea va fi usurata ca n-am fost desemnat

de A.N. HotNews.ro
Joi, 15 octombrie 2009, 14:11 Actualitate | Politic

Klaus Johannis
Foto: Agerpres
Primarul Sibiului, Klaus Johannis, a declarat ca nu este dezamagit de anuntul privind desemnarea lui Lucian Croitoru pentru functia de premier si ca se astepta la acest pas. Johannis, care a fost propus pentru a prelua sefia Executivului de PSD-PNL-UDMR, a spus ca a fost sunat de presedintele Traian Basescu cu cateva minute inainte de anuntul de joi, iar seful statului i-a prezentat motivatiile care l-au determinat sa-l propuna pe Croitoru.

"Nu sunt dezamagit", a spus Klaus Johannis intr-un interviu acordat postului Realitatea TV. El a declarat ca se astepta la acest pas. In cursul diminetii, edilul sef al Sibiului afirmase ca are 50% sanse sa devina premier al Romaniei.

Johannis a spus ca seful statului l-a sunat sa-l informeaze in legatura cu nominalizarea lui Lucian Croitoru, prezentandu-i motivatiile deciziei sale.

Klaus Johannis a mai spus ca "sotia mea va fi usurata ca n-am fost desemnat premier". Cu cateva ore inainte, primarul Sibiului afirmase ca "nu m-am sfatuit cu niciun politician, ci cu sotia" si ca aceasta "nu a fost foarte fericita de posibilitatea de a deveni premier".

Klaus Johannis a acceptat miercuri propunerea de a fi premier, inaintata de reprezentantii PSD, PNL, UDMR, PC si grupul parlamentar al minoritatilor nationale. Dupa discutiile de la Senat cu liderii acestor formatiuni, Johannis a anuntat: "In acest moment sunt candidatul promovat de PNL, PSD, UDMR, PC si grupul minoritatilor nationale. Acest lucru a fost scris si scrisoarea a fost inaintata presedintelui". In ceea ce priveste durata mandatului sau, el a precizat ca, daca va fi desemnat, va fi premier doar pana dupa alegerile prezidentiale.



Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
6635 vizualizari
  • +8 (18 voturi)    
    A scapat de la o cazna (Joi, 15 octombrie 2009, 14:29)

    same.dan [utilizator]

    Nu inteleg cum a putut accepta omul asta sa fie premier doar pentru 2 luni. PSD si UDMR nici macar nu si-au ascuns intentia de a-l schimba dupa alegeri.

    Doar daca Basescu e reales avea sanse sa mai ramana in functie doar ca contrapondere la Basescu. Sau sa iasa Antonescu, ceea ce e o himera tinand cont ca e pe locul 4 in sondaje.

    S-au folosit de el ca de ultima carpa si el a acceptat prosteste. Plus ca pierde in fata propriilor votanti din Sibiu pe care ii lasa balta la primul vant.
    • -1 (15 voturi)    
      Sacrificiu (Joi, 15 octombrie 2009, 14:41)

      G [anonim] i-a raspuns lui same.dan

      Omul asta conduce Sibiul de o vesnicie. Nu i-a lasat la primul cuvant, asa cum a facut seful tau, Basescu.

      Dar de Croitoru ce parere ai? De ce il sacrifica seful tau, Basescu?
      • +1 (3 voturi)    
        o comparatie mai reusita (Joi, 15 octombrie 2009, 15:30)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui G

        dincolo de vorbele goale pe care le arunci legat de sefi (pe care le ignor din politete)

        o comparatie mai buna ar fi fost Ciorbea.

        Basescu a fost ales in 2000 si 2004 Primar. In 2004 a primit sa devina Presedinte.

        Johannis conduce primaria tot din 2000. Nu e prea reusita comparatia, nu? Mai ales avand in vedere diferenta dintre un mandat ales (presedinte) si unul numit (premier)

        Ciorbea in schimb a plecat de la primarie aproape imediat.

        BTW: nu cred in ideea ca johannis e baiat rau pentru ca pleaca de la Sibiu (cum sugereaza gp) sau pentru ca ar avea afaceri imobiliare, sau ca ar avea dosare. Cred ca ar fi o alegere buna, avand in vedere sustinerea politica, mai buna decat Croitoru din punctul asta de vedere. Croitoru cred ca ar fi o alegere mai buna din punct de vedere al performantelor, dar fara sustinere politica, degeaba.

        Asta asa, ca tot zici de sefi :)
  • +18 (18 voturi)    
    respect (Joi, 15 octombrie 2009, 14:30)

    Ozzi [utilizator]

    Asta-i un om care stie sa si piarda. Foarte elegant.

    Am sa-l urmaresc ca politician.
    • +8 (8 voturi)    
      Nu a pierdut (Joi, 15 octombrie 2009, 15:31)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Ozzi

      A castigat la nivel de imagine foarte mult. Si il felicit pentru bunul simt iesit din comun (pentru un politician).

      Mie mi-e teama insa ca e doar folosit ca o unealta. Sper ca va avea abilitatea politica, daca devine premier, sa nu se lase folosit.
  • +18 (20 voturi)    
    femeile (Joi, 15 octombrie 2009, 14:34)

    me again [anonim]

    eu zic sa o scoti pe doamna la un restaurant bun diseara, te-a salvat din gura lupului.

    pai tu primar cu 80 si ceva % voturi te duci la balamuc cu bagabonti? ei ei, unde ti-a fost mintea?
  • +3 (5 voturi)    
    Ne bucuram pentru doamna (Joi, 15 octombrie 2009, 14:38)

    Johny [anonim]

    Aveti timp sa va ocupati de Sibiu de acum.
  • +3 (7 voturi)    
    Klaus stai acasa (Joi, 15 octombrie 2009, 14:38)

    Klaus cel mic [anonim]

    Nu te baga in troaca ca te manaca porcii . nu stiu ce ce te tine pnl la mana dar daca continui vei fi si mai compromis . zii mai bine ca nu te lasa nevasta si scapi .
    • 0 (2 voturi)    
      a (Joi, 15 octombrie 2009, 15:17)

      koko [anonim] i-a raspuns lui Klaus cel mic

      ai dreptate Klaus cel mic inca nu ia venit momentul , sau mai bine sta acasa
  • +1 (3 voturi)    
    Lasa!!!! (Joi, 15 octombrie 2009, 14:39)

    gososan [utilizator]

    Nu ai pierdut nimic, doar cativa sibieni dezamagiti ca ai fost gata sa bagi caruta in rahat cu primaria.......sper sa nu se mai intample niciodata. >Johanis este bun primar si atat>
    • -3 (5 voturi)    
      asa ziceam si de basescu (Joi, 15 octombrie 2009, 15:33)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui gososan

      warning: parere politica; stiu ca sunt si alte pareri, eu o expun pe a mea

      Si de Basescu mi-a parut rau ca a plecat de la Bucuresti, dar dupa primul an de mandat la Cotroceni mi-a trecut. A facut in astia 5 ani o treaba foarte buna si mult mai importanta decat primaria generala. Pacat ca acum a ajuns un om ca Oprescu sa conduca metropola.
  • -1 (7 voturi)    
    croitoru (Joi, 15 octombrie 2009, 14:49)

    Anna [anonim]

    dupa parerea mea, croitoru este mult mai bun, nu are in spate suspiciuni de coruptie si este si un economist exceptional.

    comentati si aici:
    www.sar.org.ro/blog
    • +1 (5 voturi)    
      suspiciunile de coruptie (Joi, 15 octombrie 2009, 15:27)

      Pauker [anonim] i-a raspuns lui Anna

      nu planeaza asupra pedeleilor. nu au voie.
      pina dupa alegeri.
    • -4 (6 voturi)    
      coruptie? (Joi, 15 octombrie 2009, 15:38)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Anna

      Anna,

      De acord cu tine ca e mai bun (cu rezerva ca fara sprijin politic e degeaba mai bun).

      Dar sa fim seriosi, dosarul lui Johannis nu este o chestie extrem de serioasa. Da, e _posibil_ sa fie corupt, dar abuz in serviciu si neglijenta in serviciu sunt doua lucruri total diferite. Eu nu stiam ABSOLUT NIMIC despre Johannis dar zilele astea cat l-am ascultat vorbind mi-a dat impresia unui om cu foarte mult bun simt.

      Stiu, mai exista si acuzatia aia ca are 6 proprietati. Nici asta nu mi se pare o chestie extrem de serioasa, dar, daca ar deveni premier, primul gest pe care ar trebui sa il faca ar fi sa spuna public de unde a avut banii pentru investitiile astea.

      Si Basescu are dosare, dar, cel putin pentru mine, s-a explicat cat se poate de credibil in fata populatiei. Spre deosebire de Nastase, de exemplu.
      • 0 (4 voturi)    
        problema cu proprietatile (Joi, 15 octombrie 2009, 15:56)

        Anna [anonim] i-a raspuns lui georgeb

        Pai nu e o problema ca are proprietati, ci ca pe toate le-a obtinut in perioada cat a fost primar. Adica ele apar ca diferenta intre declaratiile de avere din 2009 si 2000. Iar pe de alta parte, veniturile ca primar si cele pe care le incaseaza din alte surse (in principal chirii) nu justifica proprietatile.

        La noi averile se prezuma licite (adica sunt considerate ilicite doar daca se demonstreaza ca au fost dobandite pe cai ilegale). In alte tari, daca averea nu se poate justifica prin surse de venit legale, se porneste de la prezumtia ca sunt nelegale si-ti vine fiscul sau politia pe cap.
        www.sar.org.ro/blog
        • +1 (3 voturi)    
          Explicatii (Joi, 15 octombrie 2009, 16:47)

          georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Anna

          Anna,

          De acord cu tine. De altfel, si la noi ANI ar fi trebuit sa impuna acelasi regim pentru politicieni (discriminarea asta este necesara deoarece politicienii santajabili sunt nocivi fara "voia" lor)

          Daca Johannis va ajunge premier atunci va trebui sa se explice in privinta averii.

          Nu ma intelege gresit: rezervele mele sunt considerabile si in privinta domnului Johannis din varii motive, dar ca si in cazul lui Basescu eu ma bazez destul de mult pe caracterul unui om asa cum reiese el din discrusul public. De aceea sunt un sustinator al lui Basescu, si din acelasi motiv Johannis imi inspira o parere buna. Daca nu va fi credibil in explicatiile pe care le va da, sau daca ele vor lipsi cu desavarsire atunci imi va intari rezervele pe care le am.

          Tot ce vreau sa spun este ca nu presupun din start ca este "de rau", si ca Johannis, daca nu a facut chestii compromitatoare, va putea sa se explice public. Sper ca presa noastra lenesa si partizana nu il va ierta.
    • 0 (4 voturi)    
      Exceptional... (Joi, 15 octombrie 2009, 15:51)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Anna

      De unde stiti?!Si Ridzi avea doctorate si masterate la greu...Si de fapt ce era?!Un zero barat.
      • +2 (2 voturi)    
        thumbs down (Joi, 15 octombrie 2009, 16:51)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

        pentru discursul de comunist.

        Ridzi e un caz penibil si toata lumea stie asta. Ce se incearca aici, Anna incearca si bravo ei, este sa stabileasca daca Johannis si/sau Croitoru sunt si ei santajabili.

        In loc sa dai cu bata in balta ar trebui sa te bucuri ca ambii sunt sub lupa publicului, pentru binele institutiei de premier ce urmeaza sa fie ocupata (probabil) de unul din ei, si daca ti se pare ca acuzele sunt absurde sa argumentezi.
    • 0 (0 voturi)    
      Si, mai mult decat atat... (Joi, 15 octombrie 2009, 18:51)

      Justy [anonim] i-a raspuns lui Anna

      ... nu are nici nevasta care sa-l determine intr-o directie sau alta! :)
  • +6 (8 voturi)    
    norocul si ghinionul (Joi, 15 octombrie 2009, 14:58)

    un cetatean [anonim]

    S-a ajuns sa ai noroc cand nu esti avansat.
    Ghinionul va ramane la noi, scenariul in continuare este clar :

    1) nevalidarea guvernului Croitoru;
    2) a) propunerea unui alt prim ministru;
    b) alegeri anticipate.

    3) oricum,alegeri anticipate
    4) coalizarea ,la suparare, a lui Geoana cu Crin si eliminarea lui Basescu in turul 2;

    5) alegeri anticipate;
    6) guvern PSD + PNL in primavara;
    7) haos in perioada noiembrie - februarie.
    8) greve si revendicari din martie la noul guvern.

    Oare de ce a fost condamnata tara asta ?
    • -1 (1 vot)    
      colaizari (Joi, 15 octombrie 2009, 15:40)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui un cetatean

      Cetateanule,

      Orice ar fi fost, oricum in turul 2 s-ar fi coalizat toti impotriva lui Basescu. Toate declaratiile publice dinainte de criza asta politica indica asta.

      E democratic sa faca asta, e dreptul lor, dar mie imi arata ca Basescu deranjeaza (si nu, lor nu le pasa de "pericolul pentru tara", le pasa doar de pericolul pentru ei).
      • +1 (1 vot)    
        pasatul (Joi, 15 octombrie 2009, 16:20)

        un cetatean [anonim] i-a raspuns lui georgeb

        Si lui domn Presedinte de ce-i pasa cand propune un prim ministru si o varianta fara sanse? Sa se rezolve problema sau sa ramana incurcata ?
        • 0 (0 voturi)    
          opinia politica, animal furios (Joi, 15 octombrie 2009, 16:41)

          georgeb [utilizator] i-a raspuns lui un cetatean

          Cetatean,

          Eu mi-am exprimat in acel paragraf opinia polticia. Vrei sa iti raspund la intrebare tot cu o opinie politica? Sau era o intrebare retorica?

          Cred ca am fost destul de clar care e opinia mea politica.

          Cand vine vorba de responsabilitate, Basescu are in ochii mei mult mai multa credibilitate. Decat ceilalti candidati, ca despre asta vorbeam. Eu sper ca Basescu nu va astepta pana dupa alegeri. In 10 zile vedem daca a fost iresponsabil (cum mi-este mie teama) sau daca a avut o strategie pe are a contat pentru adunarea sustinerii parlamentare (cum mi-ar place mie sa cred, doar din optimism).
        • 0 (0 voturi)    
          Cui ii pasa mai tare? (Joi, 15 octombrie 2009, 19:33)

          Justy [anonim] i-a raspuns lui un cetatean

          Hai sa ne gandim putin de ce ar fi Lucian Croitoru fara sanse. Deducem rapid ca nu Lucian Croitoru este fara sanse, ci orice propunere venita din partea presedintelui Basescu. De ce? Pentru ca asa vrea noua coalitie. Daca n-ar vrea asa, ar putea sa-i acorde votul guvernului Croitoru si gata. Nici nu avem ocazia sa vedem daca guvernul Croitoru e bun sau rau, cata vreme PNL a anuntat din start, fara sa vada si sa analizeze acest guvern, ca nu-l voteaza. Daca sunt mai breji opozantii presedintelui, sa rezolve ei problema.... Dar nu o vor face, pt ca sunt cel putin la fel de vinovati ca si Basescu. Nu ca eu as crede ca el e vinovat in adevaratul sens al cuvantului... "Vina" lui consta in faptul ca refuza sa fie un om de paie, sa se miste cum vor ei sa-i dicteze, ci prefera sa actioneze. Cata vreme actioneaza sub acoperirea Constitutiei, pot sa se dea dumnealor cu capul de pereti si sa se vaicareasca pe la tv-uri... nu vor rezolva nimic. Repet: ar putea rezolva totul nemairidicandu-i mingea la fileu lui Basescu. Cred ca vor pierde mai mult prin declansarea alegerilor anticipate decat prin instalarea unui guvern cu premier neinregimentat politic.
        • 0 (0 voturi)    
          PSD-PNL-UDMR au daramat guvernul INAINTE de aleger (Vineri, 16 octombrie 2009, 8:33)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui un cetatean

          *alegeri! De ce inainte de alegeri? De ce nu puteau sa o faca dupa? Uite de asta ii pasa domnului presedinte, intelegi?
  • -2 (6 voturi)    
    Nu stiu, poate sunt rauntacioasa... (Joi, 15 octombrie 2009, 15:13)

    andreea [anonim]

    Dar Johannis nu reuseste sa comenteze altceva in afara de cat de multumita/nemultumita este sotia???
    • +3 (3 voturi)    
      daca asta l-aţi intrebat (Joi, 15 octombrie 2009, 15:34)

      john [anonim] i-a raspuns lui andreea

      daca asta e întrebarea voastră mai ales a "jurnaliştilor", numai in derâdere sunteţi în stare să comentaţi orice ! sunteţi foarte înverşunaţi ... voi aştia !
    • +3 (3 voturi)    
      esti mai mult decat atat... (Joi, 15 octombrie 2009, 15:40)

      ken [anonim] i-a raspuns lui andreea

      da' tu nu ai altceva sa-i reprosezi?
    • 0 (0 voturi)    
      Da, esti rautacioasa (Vineri, 16 octombrie 2009, 8:15)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui andreea

      Omul a raspuns frumos, cu o mica gluma. A demonstrat ca stie sa piarda, spre deosebire de 99% din politicienii romani care ar fi acuzat conspiratii si l-ar fi injurat pe Basescu.

      E trist ca normalitatea e vazuta ca o ciudatenie.
  • +2 (2 voturi)    
    D-le Johannis, (Joi, 15 octombrie 2009, 15:42)

    Pantera Roz [utilizator]

    nu vad de ce ati fi pesimist.Calmul nemtesc va v-a ajuta sa intelegeti ca inca sunteti in carti.Desemnarea lui Croitoru nu inseamna automat si aprobarea lui in parlament.Cei din urma vor fi primii,stiti vorba aia...Succes si precizati-i sotiei dvs. sa nu se bucure prematur.Asigurati-o de tot respectul meu.Trebuie sa inteleaga ca uneori barbatii trebuie sa faca ce trebuie sa faca barbatii.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu inteleg ce aveti cu omul asta (Joi, 15 octombrie 2009, 17:18)

      same.dan [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Vad ca multi au facut o pasiune subita pt acest primar pe care recunosc ca eu nu-l prea cunosc. Nu inteleg de unde vine, poate de la campania electorala. Dar Croitoru nu numai ca e in carti , dar e si 100% sigur ca viitor premier. Fiidnca odata picat in parlamnent, Base poate numi chiar pe cine vrea el fiindca nu mai poate sa cada fara alegeri parlamentare anticipate. Deci eu zic sa inghititi pe acest Croitoru pana la alegeri fiindca pare ca stie cu se mananca economia si orium nu aveti ce face.

      Si daca chiar il vreti pe acel Johannis asa mult, votati contracandidatul lui Basescu. Desi garantez ca nici atunci nu va fi numit premier de viitorul presedinte. A fost doar o petarda aruncata la inaintare din care vad ca multi au mushcat.
  • +2 (4 voturi)    
    FELICITARI!!!! (Joi, 15 octombrie 2009, 15:45)

    VULPY [anonim]

    Felicitari Dle Johanis!!!

    Aveti o sotie FF desteapta!!!
    Ati procedat corect !!
    La ora actuala a conduce Guvernul Romaniei este extrem de complicat!
    Nu contest capacitatea Dvs. profesionala si manageriala dar trebuie ceva mai mult decat un iluzorie majoritate parlamentara!
    Aceea majoritate era extrem de EFEMERA!!!si PROVIZORIE!!!
    Ati fi devenit prizonierul acelei majoritati!!!!!cu toate consecintele nefaste!!!!
    Vulpy
  • 0 (2 voturi)    
    bravo (Joi, 15 octombrie 2009, 16:37)

    bozo [anonim]

    poate nu acum ,dar peste ceva timp, vå veti felicita si dumneavostra ca nu ati fost desemnat. si, mai presus de toate, sibienii, cei care v-au votat ca PRIMAR, vor fi si ei fericiti
  • -2 (2 voturi)    
    sotie sanatos (Joi, 15 octombrie 2009, 16:49)

    ispy [anonim]

    bai frate, ce tot o da asta cu sotia. pai cui i-ar fi placut sa aiba un premier condus de sotie? mai bine candida direct sotia. of of, s-o tie sanatos
  • 0 (2 voturi)    
    Base daca era baiat destept il punea pe neamtz (Joi, 15 octombrie 2009, 16:53)

    Fraier [anonim]

    Daca e neamtzu prim ministru l-as fi votat pe basescu sa echilibrez balantza. Asa poate il votez pe Crin ca pare baiat destept , sa miscat repede cu criza asta si a jucat bine. Saracu' Prostanac , cum nu stie el pe ce lume traieste, parca ar fi un orb dus de mana de Crin. Nu as fi crezut ca baiatu asta cu plete e asa iute si desptept. Felicitari Crin, Si Base baga-l pe neamtz ca o sa fii sigur reales. Si neamtzu e exact ce-ti trebe tie , un om pe care o sa-ti fie rusine si frica sa-ti bati joc de el.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu esti (Joi, 15 octombrie 2009, 17:18)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Fraier

      fraier deloc la faza asta...Cu toate ca nu-l votez pe Base.Vezi sa nu te puna astia consilier la Cotroceni.Ia sa te caut eu pe la CV...poate iti gasesc vreo vanzare anterioara..Sa te dau in gat la presa!.Ai fi chiar periculos daca l-ai consilia pe Base!Noroc ca asta nu-si asculta consilierii...Oricum,gandesti bine!
    • +1 (1 vot)    
      Smecheras (Joi, 15 octombrie 2009, 19:39)

      Justy [anonim] i-a raspuns lui Fraier

      Poate la prima vedere pare baiat destept, da' nu e. E baiat de gradinita, dupa reactia pe care a avut-o la desemnarea lui Croitoru. "Eu nu votez, eu nu votez!", doar asa, de-al naibii, ca nu e jucaria lui... Un om politic sta si gandeste, dar el e un smecheras, nu e om politic...
  • 0 (2 voturi)    
    circul si mascariciul (Joi, 15 octombrie 2009, 16:57)

    sandu [anonim]

    La rece privind Iohannis iese din asta ca un mascarici. E propus de o gloata de hahalere, cu Basescu nici nu s-a asigurat ca are cit de cit sanse, e refuzat dupa 24 de ore si apoi se si bucura ca nu a fost ales. Pare ca si-a dat seama prea tirziu ca a fost timpit sau ca a fi ordinar fara acoperire se plateste. Mi se pare un om politic minor. Esec total si dezamagire crunta. Cred ca si-a pierdut orice consideratie in ochii intelectualilor sau a politicienilor adevarati. Poate nu asta e important ca sa parvina in viitor dar cred ca s-a compromis fantastic in aceste zile. trist, trist...
  • +1 (1 vot)    
    Eu as fi vrut ... (Joi, 15 octombrie 2009, 18:37)

    lucius [anonim]

    ... sa-l vad pe Johannis presedinte. Ar fi exact opusul lui Basescu. Domnul Antonescu a avut pana acum o idee buna, sa vedem daca o duce la capat si face un sacrificiu strategic.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu sunt in stare (Joi, 15 octombrie 2009, 19:49)

      justy [anonim] i-a raspuns lui lucius

      N-o sa-l faca, nu sunt in stare, nu sunt barbati, nu sunt politicieni, sunt niste bocitoare diletante. Eu o sa votez cu Base, ca nu am cu cine. Dar daca in loc de Crin, de Prostanac si de kelemenas ar fi neamtul, pe post de 3 in 1, m-as mai gandi...
  • 0 (0 voturi)    
    klaus (Duminică, 18 octombrie 2009, 12:28)

    asa [anonim]

    normal psd au in cap numai fraudare, ce-ia ce au facut ei din tot deauna klaus presedinte nu premier alfel e vai de el


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi