Radu Berceanu: Ministrii PSD ar putea fi inlocuiti cu ministri interimari de la PDL

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 29 septembrie 2009, 16:49 Actualitate | Politic

PDL ar putea desemna ministri interimari care sa le ia locul celor de la PSD, Guvernul urmand sa functioneze astfel pana dupa alegerile prezidentiale, iar aceasta formula nu va avea nevoie de votul Parlamentului. Declaratia ii apartine ministrului democrat-liberal al Transporturilor, Radu Berceanu.
  • "Probabil ca va trebui sa punem niste interimari dintre ministrii care raman - asta e o chestiune simpla, mai bine zis e prima scrisa in Constitutie - interimari care pot sta o zi - doua, sau pot sta pana la 45 de zile. Nimeni nu vrea sa ocupe ministerele care erau ale PSD. Noi o sa punem interimari, pentru ca altfel nu poate functiona Guvernul, dar nu vrem neaparat sa le luam ministerele. O sa punem interimari si 45 de zile, Guvernul asta nu trebuie sa treaca pe nicaieri", a afirmat Radu Berceanu, citat de NewsIn.
Liderul PDL a adaugat ca aceasta varianta se poate schimba in functie de atitudinea viitoare a PSD si a admis faptul ca democrat-liberalii "nu au crezut ca o sa se mearga atat de departe".


Citeste mai multe despre   






















1715 vizualizari

  • -1 (5 voturi)    
    Numai daca Presedintele il revoca pe Nica (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:56)

    Rollo Tomasi [anonim]

    Ceea ce spune Berceanu se va intampla numai daca Presedintele il revoca pe Nica.
    • +5 (7 voturi)    
      Tocmai "musca asta pe caciula" de ministru (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:10)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui Rollo Tomasi

      se afla in treaba sa comenteze???
      Mi-e scarba.
    • +2 (6 voturi)    
      Dar nu inteleg de ce fug de Parlament (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:28)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui Rollo Tomasi

      Aceasta voce a popurului, aleasa prin vot universal, direct, secret si liber exprimat.
      Care e legitimitatea unui guvern negirat democratic de parlament ??? Acea a unui mafiot de Craiova ?
    • +1 (1 vot)    
      BERCEANU E CU MUSCA PE CACIULA ! (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:58)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Rollo Tomasi

      Tocmai el vorbeste dupa 4 deraieri pe CFR !
  • -1 (23 voturi)    
    Bai nenicule .... (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:02)

    SHEAPA [utilizator]

    Puteti sa-l faceti voi cum vreti pe Basescu, da numa prostanac nu!

    Ce le-a tras-o la toti, elegant!!!

    Io i-am strans mana omului, ne-am intalnit prin Praga, si in cele cateva minute in care am vorbit a dovedit un bun simt pe care n-am unde sa-l mai gasesc la nici o alta persoana din actuala clasa politica. La varsta mea credeti-ma ca disting f bine albul de negru.

    Pana va aparea o intreaga clasa politica pe masura asteptarilor noastre, BASESCU NU ARE CONTRACANDIDAT!

    Respectele mele, domnule Presedinte!
    • +1 (7 voturi)    
      elegant :) (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:11)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      ...caci toti vrem sa le-o tragem tuturor celorlalti.
    • +1 (11 voturi)    
      Naiv (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:12)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      Faci si tu ca Cristoiu, dupa ce a chemat-o pe EBA in emisiune odata, a devenit Pedelist :)

      Din pacate, PDL-ul a comis-o rau de data asta. si da, il banuiesc de ce ai zis.

      Nu au cum sa puna ministri interimari, deoarece nu au majoritate in parlament si nu ar putea sa faca nimic.

      Ce sa mai, au dat-o in bara rau de tot. Nu-mi vine sa cred ca Basescu poate fi CHIAR atat de naiv...
    • +4 (12 voturi)    
      Le-a tras-o (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:14)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      Corect, le-a tras-o romanilor si le-o trage de 5 ani. Sper sa nu le-o mai traga inca 5 ani ca vor plati si nepotii datoriile facute de incompetentii pe care-i protejeaza.
    • +2 (10 voturi)    
      cate saptamani? (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:16)

      Io [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      Si cate saptamani nu te-ai mai spalat pe maini dupa aceea?
    • +4 (12 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:21)

      EccE [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      La ce ai scris tu, desi nu am dat mana cu Basescu. E uimitor cum din randurile Secu s-a putut ridica un politician asa talentat..dar vorba aia: cui pe cui se scoate. Base mai are o mare calitate daca iese presedinte..nu mai va sta decat 5 ani. 10 ani cu Gioana si echipa de bruneti ar insemana sfarsitul povestii. Asa, dupa 2014 Romania va mai avea o sansa. Ascultati la mine, 2014 este anul in care Romania se va intoarce cu fata spre lumea civilizata. Brucan a gresit prognoza cu 5 ani
    • +4 (12 voturi)    
      Bauuuu (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:24)

      G [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      Sheapa, nu stiu ce varsta ai, dar sper cu timpul sa te maturizezi.

      Ai coloana vertebrala zero daca te uzi dupa o intalnire cu Basescu si nu mai conteaza pt tine nimic altceva decat "acel moment magic." Sindromul Tokio Hotel cumva?

      Ai dreptate intr-un punct: ne-a tras-o la toti, elegant. Nu lor, nu PSDilor, ci noua, care avem de suferit. Pe Geoana il doare stii tu unde...

      Data viitoare cand te mai duci la concert cu baselu sa iei tricou cu moaca lui pe piept si poate ne faci un bine si in loc sa ii strangi mana il strangi de gat.

      Apropo, daca ii strangeai mana lui Hitler, il luai si pe el la pupaturi ce viziuni marete are?
    • -3 (9 voturi)    
      ai un plus de la mine (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:34)

      semo [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      nu stiu de ce te voteaza cu minus pentru ca ai dreptate 100%
    • -1 (1 vot)    
      da a tras-o intradevar la toti... (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      inclusiv la popor si la cei care l-au votat...
      iti pun si eu o intrebare: asta e un lucru bun??!?!?!
  • +3 (9 voturi)    
    incet incet spre dictatura (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:19)

    oxitocina [anonim]

    Daca PSD pleaca din guvern, Basescu va avea cale libera la organizarea alegerilor.
    Baietii de la Interne vor avea doua optiuni :
    1. basescu sa iasa presedinte
    2. basescu sa iasa presedinte
    Diferenta dintre 1 si 2 se va face intre voturile pe bune si cele care "vor face diferenta". Votati, romani, ca votati degeaba!
    • -1 (3 voturi)    
      pai ce PSD e garantul sigurantei in viziunea ta? (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:40)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui oxitocina

      pai Basescu a castigat pe mana lor , de ce ar avea nevoie sa fraudeze ceva? intamplator valurile pe tema asta au inceput sa fie facute de PSD si au culminat cu tampenia zisa de Nica....eu cred ca se pregatesc pentru inevitabila pierdere a alegerilor ca sa aiba motiv sa tipe ca au pierdut din cauza ...cui ? ghiceste cineva? a vinovatului de serviciu.....
      pe comunisti , adica vreau sa spun pe PSDisti nu-i impiedica nimic sa puna pe altcineva pe acea functie , daca tot tin la bunastarea tarii....
      inca nici acum nu sunt sigur de ce-si doreau atat de mult internele la formarea guvernului...sa aiba legatura cu faptul ca la un moment dat Van Ghelie flutura pe fatza amenintari la adresa lui Basescu cu apropouri la arhiva serviciului de informatii al ministerului ? hhhmmmm da ma simt mai in sigurantza cand Hrebenciuc , Geoana, Iliescu, oameni cu experienta in servicii secrete, scoliti la Moscova , vegheaza la arhive secrete si la sigurantza statului
      • 0 (0 voturi)    
        care tampenie? (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:13)

        Modrogan [anonim] i-a raspuns lui dadan

        omul a zis ca este informat despre inchirieri masive de autocare si microbuze pt zilele votarii! in ce consta tampenia? a, ca nu convine dezvaluirea e altceva!
  • +3 (7 voturi)    
    CFR (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:20)

    cfr [anonim]

    probabil ca nea Berceanu s-ar ocupa mai bine de CFR sa geseasca finatari ceva, decat sa isi de cu parerea pe politica. Poate mai bine ar arata ca face ceva util.
  • -5 (7 voturi)    
    Noi ministri (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:27)

    Radu [anonim]

    Daca Adrian Nastase tot a scos capul din groapa de gunoi a istoriei, poate gaseste el o solutie. Un guvern PSD=PCR este exact ce mai trebuie Romaniei pentru a intra definitiv in criza. Oricum remanierea este foarte bine-venita. Se vedea bine ca un guvern bazat doar pe cearta si insulte nu mai poate face nimic bun.
  • +2 (6 voturi)    
    Varianta... (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:34)

    Comentator [anonim]

    PSD iese de la guvernare, face alianta cu PNL + UDMR, motiune de cenzura impotriva guvernului minoritar PDL, da jos guvernul, propune inainte de alegeri un alt guvern PSD+PNL+UDMR pe care Basescu e obligat de imprejurari sa il aprobe (sustinere parlamentara, incompetenta economica a guvernului Boc, si presiunea alegerilor). Daca nu ar semna un asemenea guvern, ar cadea brusc in sondaje pentru ca este impotriva majoritatii parlamentare. Iese Geoana presedinte si pe urma guvern PSD+PNL+UDMR. Chiar daca nu va place este o solutie corecta. Tara aceasta are nevoie de o mare schimbare, si repede, pentru ca actuala formula nu functioneaza, masurile care trebuiau luate (concedieri de personal, comasari de ministere nu agentii, bugetare mai atenta la costuri, mai multe investitii in atragerea capitalurilor - inca suntem a doua cea mai ieftina tara din Europa in care poti produce insa unde este cel mai greu sa intreprizi ceva) fiind inca si acum intarziate la nesfarsit. Din nefericire, Basescu, prin propuneri puerile (PNL la Interne, insa cu ministru agreat de el, ca in cazul Predoiu) va castiga voturi mai degraba decat pierde. Ceea ce se intampla in tara este ca lumea nu mai stie cu cine sa voteze - cei care tin cu Basescu vor merge in masa la vot, cei care nu mai tin cu el nu vor mai merge deloc la vot (aud in jur, si nu cazuri izolate), iar din categoriile de sustinatori ai lui Geoana, Antonescu sau Oprescu nu reusesc decat sa identific o masa de oameni confuza, care in al doilea tur vor vota tot cu Basescu majoritatea (daca va mai fi un al doilea tur, pentru ca momentan afirmatiile blande ale lui Geoana si colegii - Crin + Sorin - conduc spre o alta concluzie, ca cedeaza teren).
  • +3 (7 voturi)    
    Ar trebui sa taca (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:40)

    claudiu [anonim]

    In aceasta situatie,domnul Berceanu, este ultima persoana care ar trebui sa-si dea cu parerea, si stim noi de ce.
    • -2 (6 voturi)    
      adica doar UNII au voie (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:49)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui claudiu

      sa isi spuna parerea??? adica aia nepatati din pnl si psd, huh?? plus badea si nefericitii de la antene... la tine a murit democratia in fasa, nene...
  • 0 (2 voturi)    
    Berceanu sa taca (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:30)

    Dragos Stefan [utilizator]

    Nica a declarat ceva fara sa faca referire la vreun partid politic. De ce PDLul a fost singurul partid care a reactionat? I-a starnit cumva? A spus Nica vreun adevar cumva?
    Din partidul curat si onest in 2004, PDLul a devenit un clan mafiot la fel de mare ca PSDul.

    Pe de alta parte Berceanu ar cam trebui sa taca. Care sunt masurile luate pentru a evita tragediile feroviare din ultima vreme? El cand a declarat ca a fost o mana criminala si in final s-a dovedit ca nu-i asa de ce nu a fost remaniat?

    PDLul se comporta exact ca un partid care a castigat alegerile si fac ce vor. Din pacate nu le-au castigat dar au un tupeu incredibil.

    Nastase a pierdut alegerile in 2004 pentru ca era arogant si nu credea ca poate sa piarda. Acum, multi ministrii ii urmeaza exemplul, aroganta cat cuprinde si aici vorbesc si de pedelisti si de pesedisti.
  • 0 (0 voturi)    
    deltaplanistul,vanzator de proiecte de avion (Marţi, 29 septembrie 2009, 23:27)

    craiovean [anonim]

    dansul, n-are treaba cu infrastructura rablagita? ne da sfaturi,prin talk sohw-uri.calea ferata,desi construita de altii nu e in stare sa o intretina, autostrazi nu e in stare sa construiasca!
    ce ati facut cu economia tarii?nu mai produce atat cat sa-si intretina populatia.
    in plus, cheltuiti sute de mil de euro in ministere fantoma,pt reclama personala si portocalie mascate!
    cu toate ca sunteti vinovati de toate astea,in loc sa va legati de "mai" si de parlament,voi portocaliilor trebuie sa "zburati" din institutiile statului,deoarece ati dus tara de rapa!
  • 0 (0 voturi)    
    necesara o lege antitrust oranj (Marţi, 29 septembrie 2009, 23:28)

    neutru [anonim]

    e unde pana unde oranjul este sef,cand ei au luat mai putine voturi decat rosul?decat,prin abuz de putere de nominalizare, au luat conducerea tuturor puterilor de conducere in stat, minus senatul si-si dau aere de sefi,de sfidare, a la calareata!
    trebuie dati jos si spart monopolul oranj.
  • 0 (0 voturi)    
    o escrocherie,marca pdl! (Marţi, 29 septembrie 2009, 23:34)

    alegator [anonim]

    chiar si presed l-a apostrofat pe pm cu propunerea lui, a la grupa mica de la gradinita.de unde se vede ca pdl joaca necinstit,avand toti factorii de decizie de partea lor:pm si presed,avand un plan premeditat de uzurpare a "mai" de la psd.nu-i interesaza catusi de putin tara,criza,samd, decat hotiile lor hulpave, pdliste.cum ramane cu paritatea de ministrii din coalitie,desteptilor pdlisti.?voua va convine sa renuntati la boc sau pogea pt un neutru sau opozant?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri