Dezbatere HotNews.ro - Ce independent sau politician din opozitie vedeti in functia de ministru de interne?

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Marţi, 29 septembrie 2009, 15:46 Actualitate | Politic

Dupa intalnirea cu Mircea Geoana si Emil Boc de la Palatul Cotroceni, presedintele Traian Basescu a anuntat ca le-a propus doua solutii liderilor PDL si PSD - ministru de Interne independent sau din randurile opozitiei. HotNews.ro va invita sa spuneti care independent sau politician de opozitie ar fi cel mai potrivit pentru a-l inlocui pe Dan Nica la sefia Ministerului de Interne si care ar fi avantajele sale. Cele mai interesante propuneri vor forma subiectul unui material separat.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

1819 vizualizari

  • -4 (16 voturi)    
    Intrebare preliminara, de bun simt (Marţi, 29 septembrie 2009, 15:49)

    Titirca1 [utilizator]

    Dar Nica, asta al Petrei, de ce a trebuit dom'le sa fie dat jos ???
    Mai intai lamuriti asta.
    • -2 (4 voturi)    
      Miron Cozma ar fi bun! (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:29)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

      Mai ales ca el si domnul Basescu au mai colaborat in trecut!
    • -3 (7 voturi)    
      Remarca, in treacat (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:43)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui Titirca1

      Tot de la bunul simt citire:
      cu o guvernare PNL s-au putut face alegeri corecte, fara a trebui numit un ministru de interne INDEPENDENT.

      Borfasii, se cunosc bine intre ei...si se tem reciproc.

      Inca o data, nu sunt membru al niciunui partid si nici simpatizant.
      Sunt doar un om satul de scandalurile autogenerate de basescu.
    • 0 (2 voturi)    
      Mda, bunul simt nu convine (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:12)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui Titirca1

      Dadusem cu parul, cu intrebarea mea ??
      NU.
      Mai rau, dadusem cu bunul simt, iar asta e mai periculos pentru slugi.
    • 0 (2 voturi)    
      Tu ai vazut ce-a declarat? (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:34)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

      Pai ce poti face cu un ministru de interne, care spune urmatoarele:
      "Dorim să verificăm dacă informaţiile pe care eu le am acum în acest moment, potrivit cărora nu mai există autocare libere în România pentru 22 noiembrie şi 6 decembrie, sînt adevărate. Ne vom convinge dacă aceste autocare vor fi folosite pentru diverse destinaţii turistice, cum ar fi mănăstirile sau alte locuri din România, sau dacă cineva s‑a hotărît să organizeze vreo operaţiune de turism electoral"

      Informatie care mai apoi s-a dovedit total nefondata.
      • 0 (0 voturi)    
        Adice condediezi un vicepremier pentru ce (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:20)

        Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        doreste sa verifice ??
        A-l impiedica pe ministrul de interne sa verifice e un abuz de putere.
  • -4 (12 voturi)    
    propunere ministru de interne (Marţi, 29 septembrie 2009, 15:51)

    test [anonim]

    Calin Popescu Tariceanu

    ar fi un spectacol interesant ...
  • -5 (13 voturi)    
    vorbiti serios? (Marţi, 29 septembrie 2009, 15:52)

    Bogdan [anonim]

    Adik voi chiar luati in serios ce-a zis la misto presedintele?? Aaaa, pai Tariceanu! E bun?
    Cred totusi ca cel mai potrivit va fi pana la urma Blaga. Ce? El nu poate fi si independent si in opozitie? Sau poate s-o chemam pe EBA de la Bruxelles....Ce salariu e la MAI???:P
  • +11 (19 voturi)    
    PSD ar face bine sa iasa de la guvernare (Marţi, 29 septembrie 2009, 15:53)

    Decebalo [anonim]

    Si-a batut suficient joc Baselu de ei, eu nu inteleg ce mai asteapta.
    Maine Boc va anunta ca nu-l mai vrea nici pe Sarbu, apoi nici pe Andronescu si eventual Baselu le va propune sa puna in loc un tehnocrat sau un om al opozitiei.
    Deci, PSD-eilor retrageti-va, baieti, daca aveti cojones!
  • 0 (6 voturi)    
    cred ca ati gresit rubrica (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:01)

    Io [anonim]

    Trebuia pus la bancul zilei.

    Base isi bate joc de Geoana intr-un stil neobisnuit de elegant, iar voi nici macar nu va prindeti. C'mon people... cam cat de taliban poti fi?
  • -5 (5 voturi)    
    Hitler... (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:04)

    Vorbe goale [anonim]

    ... Adolf Hitler.

    Iar ca obiectiv prioritar: instaurarea ordinii si disciplinei in viata politica si in Stat :)
  • +1 (5 voturi)    
    opozitie (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:05)

    Sora x [anonim]

    Vorbesc serios, tot s-au plans UDMRistii ca n-au politisti de etnie maghiara in HarCov. Sa puna un udemerist atunci.

    Din pacate, abia acum acum se vede ca PNL-ul n-ar avea oameni pentru postul asta... Ca pe oricine ar pune, el ar fi un om al lui Fenechiu, dupa cum s-a vazut cu Chiuariu si Adomnitei.
  • +1 (5 voturi)    
    geoana, nici asa nu-i bine? (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:05)

    Rzv [anonim]

    daca nici asa nu-i bine, inseamna ca opozitia are o problema f mare de perceptie. dupa ce ca le-a dat ocazia sa propuna ei, tot nu -s multumiti si zic ca e ipocrizie? iar replica asta e o porcarie, nu e a unui candidat serios.
  • +1 (1 vot)    
    propuneri (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:06)

    stelica [anonim]

    pnl: melescanu, victor paul dobre sau stroe
    udmr: lotzi borbeli
    independent: parvulescu
  • +1 (5 voturi)    
    Buna ideea cu independentul (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:11)

    Calin File [anonim]

    O solutie buna aceea cu ministrul independent la MAI. Asa se poate inlatura acuza dintrea ei cu fraudarea alegerilor ....si mai mult poate un independent va face si treaba mai buna ....ca nimeni sa nu mai aibe de bociferat!!!
  • -5 (7 voturi)    
    MINISTRU (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:11)

    Jaguarul [anonim]

    Eu propun ca traian basescu sa fie ministru de interne prin cumul de functii.
    Adjunctul sa fie elene udrea si seful politiei marean vanghelie.
    Ce ziceti????????
  • -1 (3 voturi)    
    sau sa fie el insusi ministru (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:11)

    claudiu [anonim]

    Io propun s-o puna pe Elena ministreasa peste politisti, poate asa capata bani de salarii si de benzina.
    Nu pot sa nu remarc, in acelasi timp, ca oferirea unei solutii de catre CHE Basescu Ghevara, inseamna orice , oricine in afara de Nica.
  • +1 (5 voturi)    
    Alina Mungiu (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:15)

    Radha [anonim]

    Ca sa le tremure chilotii la PSD-isti si ca sa arate ca-i mai buna decat Monica Macovei si Udrea la un loc ... :)

    Vorbesc serios !
  • +4 (6 voturi)    
    altul mai bun (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:15)

    sas [anonim]

    un independent ar fi mai bun ca nica. sunt multi mai buni si mai competenti, insa indiferent de cineva va veni, psd-ul tot nemultumit va fi, ca le-a fost scos din functie cel care ducea in carca planul de fraudare.
  • 0 (2 voturi)    
    Cronica unui spectacol anuntat (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:17)

    gogu [anonim]

    Se stia de asta iarna ca Basescu o sa-i dea jos de la guvernare, nu e vorba de o solutie, pentru ca nu e nicio problema: PSD-ul trebuia alungat, acum a venit momentul. Orice motiv era bun, ca s-a chemat Nica, ok, putea sa-l cheme si Gogu, orice numai sa plece. Sunt curios pe ce se bazeaza Basescu, si Nastase si-a organizat alegerea si nu i-a mers
  • +1 (1 vot)    
    ... (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:26)

    zippo [anonim]

    mmm.. psd-ul inca mai poate sa il propuna pe Vanghelie, Mazare, Nastase... si puf.. criza e gata. Nu mai plinge nimeni.

    Adica persoane serioase, inca urmarite penal de talibani, ca sa le arate ei cum se lucreaza in spiritul legii, a legii personale si al propriului interes. Si normal, vinovatul de serviciu, talibanul sef, e inca acolo ca sa se arunce vina pe el pt incultura lui vanghelie, pentru prostia lui geoana, pentru mitocania lui mazare... pentru tot.
  • +1 (1 vot)    
    deci (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:26)

    gonzo [anonim]

    independent: eu. muncesc un pic, dar fac avere.
  • 0 (0 voturi)    
    un politist (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:28)

    lucian11 [utilizator]

    cautati politistul cu cele mai multe amenzi date. trebuie sa fie macar unul pus pe treaba.
    sa-si continue si sa dea amenzi si la nivel mai mare.
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate! (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:30)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui lucian11

      asta e solutia perfecta!
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere ministru MAI (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:32)

    Luminita [anonim]

    Avand in vedere ca o propunere liberala (din randul opozitiei) nu ar fi acceptata de PSD (nu vor sa creeze un precedent), PETER EPSTAIN KOVACI, fost parlamentar cu state vechi, persoana inteligenta, echilibrata, cu relatii personale amiabile in randul tuturor partidelor, ar fi o solutie.
  • +1 (1 vot)    
    daca pleaca PSD (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:38)

    alin [anonim]

    daca pleaca PSD de la guvernare, vor pune ministri interimari care sa faca ce vrea presedintele. nici cu psd nu e bine, dar nici sa plece si sa faca pdl ce vrea la alegeri. daca ramane psd in guvern, macar se vor bate intre ei si al treilea castiga. adica vom castiga noi ca se va fura mai putin la alegeri. nici nu cred ca exista vreo scapare. suntem terminati oricum!
  • 0 (0 voturi)    
    Ochi pentru dinte (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:38)

    Mihai [anonim]

    PSD-ului i-au fost furate de PDL prea multe victorii (alegerile parlamentare, alegerea primului ministru, alegerile europarlamentare) pentru ca mai inghite inca o umilinta. Deci putin probabil ca PSD-ul sa renunte la un minister puternic numai de dragul armoniei universale. Propunerea presedintelui care se vrea sa para una de bun simt este in afara protocolului dintre cele doua partide si drept urmare nu o sa se intample.
    O manevra foarte inteligenta de a scoate PSD-ul din joc cu costuri electorale destul de mari pentru Mircea Geoana. Deh, doar Traian Basescu le-a intins mana impaciuitoare iar ei au refuzat-o...

    Si de dragul discutiei cred ca un candidat din partea opozitiei ar putea fi Corneliu Dobritoiu.
  • 0 (0 voturi)    
    Unde e algoritmul? (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:46)

    dan [anonim]

    Coalitia asta nefireasca functioneaza totusi dupa un algoritm. Conform acestuia, postul de la interne revine PSD-ului. Cine a schimbat algoritmul de trebuie independent sau din opozitie?!?
  • 0 (0 voturi)    
    Rambo! (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:47)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    A mai jucat rolul de justitiar!DDD
  • +2 (2 voturi)    
    Mai degraba un profil (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:48)

    carmen [anonim]

    Nu cred ca acesta este titlul corect! Personal as fi optat pentru un ministru profesionist (politic sau apolitic) sau un om de paie. In loc de nume as propune un profil: sa fii absolvit o facultate sau un master la o universitate occidentala (deci nu la o privata din tara), sa cunoasca perfect cel putin o limba straina (engleza), sa aiba studii de management institutional si multicorporatist (gen Comisia Europeana), sa poata sa-si prezinte un plan de management pe termen scurt, eventual sa fie o persoana detasta in acest scop de la una din institutille europene sau internationale (Interpol, Europol, JAI, etc). Cunosc un caz "sezational" prin specificul sau: la cercetare unul dintre subsecretarii de stat este venit din SUA cu o bogata experienta in cercetare si management. Deci se poate!
    • 0 (0 voturi)    
      Iar numele lui este? (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:06)

      L&L [utilizator] i-a raspuns lui carmen

      Domnul din SUA are un CV care poate fi publicat?
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:08)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui carmen

      Socoteala de afara nu se potriveste cu tocmeala de la noi. Sunt perfect de acord ca o persoana care lucreaza/a lucrat in institutii omoloage din afara ar avea pregatirea si expertiza necesare dar mai conteaza si in ce masura este acceptat de sistem si cat de bine este pregatit "ministeriabilul" pentru loviturile pe care le-ar primi din interior. Afara se joaca dupa cu totul alte reguli decat la noi. Ce la ei merge la noi se incurca in chichite procedurale si legislative... De asta as opta mai repede pentru cineva care cunoaste sistemul foarte bine si evident are un nivel ridicat de pregatire.
  • 0 (0 voturi)    
    de ce nu tot din psd? (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:57)

    MB [anonim]

    in definitiv au incheiat un protocol
    .. chiar nu gasesc in (INTREGUL) psd o persoana potrivita?

    conceptul de independent la guvernare e nonsens - intodeauna vor exista persoane/grupuri de interese capabile sa exercite o presiune in favoarea lor.
  • +2 (2 voturi)    
    Puneti un militar.... (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:00)

    L&L [utilizator]

    de la serviciul de informatii... Unul din rezerva ca sa nu zica nimeni ca militarizam guvernul...
    V-ar linisti ala pe toti....
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:08)

      aph [anonim] i-a raspuns lui L&L

      Sau mai bine sa avem un ministru mascat, sa nu stie nimeni cine e si sa-si faca treaba fara frica!
  • 0 (0 voturi)    
    Eu l-as pune pe Dudu Ionescu (Marţi, 29 septembrie 2009, 17:07)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    A mai fost ministru de interne, cunoaste problematica si daca nu ma insel teribil, este un tip destept, deschis la nou (minte de inginer, ce vreti...) si din opozitie, dintr-o opozitie cu candidati fara sanse la Presedintie, deci ar putea tine situatia sub control fara sa tina cont de posibilele presiuni.

    Argumente contra ?
  • 0 (0 voturi)    
    Ministru strain (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:41)

    Gelu [anonim]

    Cel mai bine aducem un ministru din strainatate. Ii dam un salariu mai mare dar avem garantia calitatii/impartialitatii!
    Ca la fotbal.
  • 0 (0 voturi)    
    M.I (Marţi, 29 septembrie 2009, 18:45)

    make [anonim]

    No one clean.
  • 0 (0 voturi)    
    propunere (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:24)

    tsunami [utilizator]

    gigi becali
    sa-i dati si pistol!
  • 0 (0 voturi)    
    Propuneri decente (Marţi, 29 septembrie 2009, 19:37)

    independent [anonim]

    Persoane de bun simt, cu pregatirea necesara: C-tin Dudu Ionescu, Radu Duda...
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere indecenta (Marţi, 29 septembrie 2009, 20:07)

    Aph [anonim]

    Departe de mine sa-l simpatizez, insa l-as pune pe Becali. Nu sunt de acord nici cu modul in care a procedat dar e singurul dintre ei care a simtit pe pielea lui ca astepti degeaba sa ti se faca dreptate in tara asta. O problema insa apare cu clubul de fotbal al MI.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi