VIDEO PSD in corzi: Geoana: Iesim de la guvernare, daca Dan Nica va fi demis. Iliescu: E un act samavolnic, sa nu se joace cu focul!

de Luminita Parvu. M.M.     HotNews.ro
Luni, 28 septembrie 2009, 17:19 Actualitate | Politic

Video: declaratiile liderilor PSD
Foto: HotNews.ro
Toti ministrii PSD isi vor da demisia din Guvernul condus de Emil Boc, daca premierul il remaniaza pe ministrul de Interne, Dan Nica, si daca presedintele Traian Basescu semneaza acest decret, a declarat luni seara liderul social-democratilor, Mircea Geoana, care l-a acuzat din nou pe seful statului ca se afla in spatele acestei crize politice "fara precedent".

Presedintele de onoare al partidului, Ion Iliescu, a sustinut ca Emil Boc nu il poate revoca pe Dan Nica, iar PSD se afla in fata unui "act samavolnic".

Comitetul Executiv al PSD a votat luni seara pentru sustinerea ministrului Dan Nica si pentru iesirea de la guvernare, daca premierul Emil Boc nu renunta la remanierea acestuia.

In cazul in care Dan Nica va fi demis, ministrii social-democrat urmeaza sa isi dea demisia din Guvern, a subliniat Ion Iliescu.

Mircea Geoana: Decizia si raspunderea ii apartin in exclusivitate lui Traian Basescu


  • Decizia primului ministru e nefondata si argumentele evocate in cadrul coalitiei reprezinta pretexte politice care ascund interesul politic direct al lui Traian Basescu.
  • Conform Constitutiei si a protocolului, decizii cu privire la revocarea ministrilor se vor face numai cu acordul partilor, si fiind vorba de schimbarea compozitiei politice, doar cu acordul presedintelui si a Parlamentului.
  • Responsabilitatea pentru o eventuala decizie in acest sens apartine direct si personal lui Traian Basescu
  • Motivul acestei actiuni este obsesia permanenta a dl. Basescu si a PD-L de a frauda alegerile prezidentiale din decembrie
  • O decizie de acest gen echivaleaza cu ruperea protocolului de guvernare. Intreaga echipa ministeriala a PSD se va retrage din Guvern.
  • In spatele acestui gest al dl. Boc, la comanda dl. Basescu, se ascunde cel mai penibil si ingust interes politicianist
  • Evitarea unei crie de astfel de proportii este inca posibila, daca presedintele refuza eventuala solicitare a dl. prim-ministru
  • Avem in fata un joc politic marca Traian Basescu. Acest joc trebuie sa inceteze.
  • Mircea Geoana a facut apel la "o lupta politica fara crutare pentru eliminarea lui Traian Basescu de la conducerea Romaniei", in conditiile in care presedintele "a dovedit inca o data ca e un pericol la adresa democratiei".
Ion Iliescu: Este un act samavolnic

"Toti ministrii se retrag din Guvern si (premierul Emil Boc) isi asuma raspunderea. E o chemare la raspundere politica, sa nu se joace cu focul", a avertizat el.

Fostul sef de stat a sustinut ca "premierul nu are drept sa revoce un ministru", iar atunci cand remanierea duce la modificarea compozitiei politice a guvernului "nici macar presedintele nu poate aproba o asemenea remaniere, ea trebuie sa treaca prin Parlament".

Anterior, deputatii si senatorii PSD au cerut conducerii partidului sa se retraga de la guvernare si sa rupa protocolul cu PD-L, au declarat, pentru HotNews.ro, surse politice care au participat la sedinta grupurilor parlamentare social-democrate. Aceleasi surse sustin ca Mircea Geoana si Viorel Hrebenciuc sunt adeptii acestei variante. Pe de alta parte, liderii din teritoriu nu sunt de acord cu acesta solutie pentru ca ar insemna epurarea social-democratiilor din toate functiile detinute la deconcentrate si nu numai. Sedinta Comitetului Executiv a PSD se anunta una extrem de tensionata.

La sedinta grupurilor parlmentare, Mircea Geoana si Viorel Hrebenciuc au primit unda verde pentru retragerea ministrilor de la guvernare. Majoritatea deputatilor si senatorilor au aderat la ideea renuntarii la guvernare si ruperea protocolului cu PD-L. Sursele HotNews.ro sustin insa ca parlamentarii care sunt si presedinti de filiale au fost rezervati si s-au opus intrarii PSD in opozitie.

"Noi cei din teritoriu, care avem experienta in lupta pentru campania elctorala stim ce inseamna iesirea de la guvernare. Ne vor sfasia in teritoiu si, in plus, ne vor lua toti primarii si functiile din deconcentrate. Vom intra in campania pentru prezidentiale legati de maini si de picioare. Le-am spus ca multi din oamenii din teritoriu vor intra fortat sau de buna voie in PD-L, normal ca nu sunt de acord cu retragerea din Guvern, e sinucidere curata", a declarat un lider local sub protectia anonimatului.

La sedinta Comitetului Executiv vor fi prezenti toti presedintii organizatiilor PSD din tara. De altfel la intalnirea programata in Kiseleff se va decide soarta Coalitiei si daca PSD se va retrage sau nu de la guvernare. Se asteapta ca liderii de organizatii sa ceara conducerii PSD sa renunte la ruperea protocolului cu PD-L.

Vezi mai jos declaratiile liderilor PSD



Declaratiile liderilor PSD inaintea de inceperea sedintei CEX:
Ion Iliescu
  • Evolutiile din prezent confirma scepticismul meu in legatura cu decizia de a accepta aceasta alianta.
Valeriu Zgonea
  • Din punctul meu de vedere, orice minut pe care il stam la guvernare creaza un prejudiciu de imagine. Eu nu vreau sa fiu partas la jocurile lui Traian Basescu.
Marian Oprisan
  • Fac apel la PSD sa dea dovada de echilibru, de dragul cetatenilor Romaniei.
Radu Mazare
  • Eu am zis dintotdeauna ca nu e bine sa stam cu astia la guvernare, pentru ca lucrurile vor merge prost si merg prost.
  • Parea mea ramane neschimbata, cum am zis in iarna 'afara' zicem si acum tot 'afara'.
  • Oricum tara e destabilizata si ala care o destabilizeaza e Basescu.


Citeste mai multe despre   






















7917 vizualizari

  • +24 (68 voturi)    
    strategie de doi bani (Luni, 28 septembrie 2009, 17:28)

    Ioana Lupascu [anonim]

    degeaba incearca psd-ul sa pozeze in victima ca nu sunt prosti sa ii credem; acum vor sa iasa de la guvernare ca se apropie alegerile si se joaca de-a opozitia, nu?
    • -10 (60 voturi)    
      Draga Ioana (Luni, 28 septembrie 2009, 17:43)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Ioana Lupascu

      Nu ti-ai dat seama pana acum care e persoana care destabilizeaza si distruge tot prin atitudinea neconstructiva?

      Nu iau aparearea PSD pentru ca nu i-am votat niciodata dar trebuiau sa se astepte la asta. Gustul puterii le-a luat insa mintile.
      • +14 (56 voturi)    
        ce ti se pare deplasat? (Luni, 28 septembrie 2009, 19:02)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        de unde si pana unde apare Basescu in orice discutie? asta e reteta de partid ? pai spune-ne ceva despre subiectul cu pricina si nu mai bate campii - Nica s-a trezit vorbind cand el trebuie sa fie factorul de stabilitate in tara asta , Boc l-a poftit afara iar PSD trebe sa vina cu alt incopetent sa preia acest minister controversat....spune-mi si mie de ce este asa de complicat si de unde l-ai scos pe Basescu in discutia asta?
        • -16 (54 voturi)    
          pai (Luni, 28 septembrie 2009, 19:26)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui dadan

          cine e de vina daca se baga in orice, de la dirijarea guvernului la tunsul oilor? e firesc sa-i suspectezi prezenta in orice!
          • -8 (44 voturi)    
            ha! ha! (Luni, 28 septembrie 2009, 19:58)

            cbarbu32 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            problema e alta. cand un ministru de interne atentioneaza ca nu se va mai putea vota cu autobuzul -nu tb sa ai dovezi pentru a spune ca deja exista tendinte in unele partide pentru a se face asta. a fost o atentionare care a picat prost celor din pd-l:). asta e realitatea si au nevoie de directie libera :).

            penibil daca pd-l-ul are de gand sa faca turism electoral. daca vroiau sa dovedeasca contrariul nu se atingeau de nica.

            ceva e putred in danemarca -pardon la cotroceni:)
            • +26 (38 voturi)    
              problema e cu totul alta (Luni, 28 septembrie 2009, 21:26)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cbarbu32

              cand un ministru de interne, de la inaltimea fotoliului de ministru de interne declara ca are informatii ca toate microbuzele sunt inchiriate in ziua alegerilor, trebuia sa vina cu dovezi.
              a face o declaratie doar de amorul artei din pozitia care o are, fara nici cea mai mica dovada, se cheama dezinformare.

              daca acest lucru nu sunteti capabili sa-l vedeti atunci ma las pagubas.

              in alta ordine de idei, in 2007, cand tariceanu a facut acelasi lucru cu ministrii pd-ului, psd-ul de atunci a strigat ca-i dreptul premierului sa faca remanieri. va mai aduceti aminte domnilor cu trandafiri? sau cand e vorba de voi nu mai are premierul niciun drept?

              ma cuprinde mila cand vad cati de pe aici inca cred psd-ul victima... pacat.

              pdl-ul si base au demonstrat anul asta cum pot sa se foloseasca de psd. inamicul lor nr 1. i-au folosit doar pt as-i scoate cele 3 legi. dupa ce s-au votat si motiunea a cazut, psd-ul este in plus in guvern.
              d-aia hrebe cu ilici si alamahe fac spume la gura acum. au simtit ca au fost decat pe pot de marionete.
              asa se face politica. iti aduci dusmanul aproape, si-l pui sa faca cum vrei tu. apoi il trimiti la locul lui. pe centura politicii :)
              magistral lucrat. PDL-ul tace, nu se aventureaza in prea multe polemici cu psd-ul. n-ati observat ca anul acesta psd-ul a facut cel mai mare scandal?
              au crezut ca se poate castiga prin scandal.

              pdl-ul invata sa fie cu adevarat un partid!
              magistral...
              • +2 (10 voturi)    
                O mica corectie... (Marţi, 29 septembrie 2009, 0:22)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                In rest ai dreptate....
                Nu PSD-ul a facut cel mai mare scandal.
                Asta-i politica...asta-i PSD-ul. In primul rand e un partid, cum zicea si Geoana, democratic. Adica fara un lider puternic...cum e PDL-ul. In PSD se platesc polite....iar PSD-ul acum plateste pt ca ei l-au ales pe Geoana presedinte. Daca ramanea duetul Nastase-Iliescu asa ceva nu se intampla....pt ca e totusi o diferenta de inteligenta. Dar cu atat mai bine...poate in felul asta isi dau si ei seama ca trebuie sa scape de anumiti oameni din partid...sa mai curete putin...ca prea e plin de mafioti si in felul asta n-o sa-i mai ajute nici autocarele.
                Si cine stie...poate in timp ne vom putea uita si la PSD ca la o alternativa pt guvernare. Depinde doar de ei...
                • +12 (12 voturi)    
                  Scuza-ma, dar.... (Marţi, 29 septembrie 2009, 7:02)

                  Batranul reeg Lear [anonim] i-a raspuns lui bgd

                  iti plac Iliescu si Nastase? Ai dori cumva ca acesti indivizi sa ajunga din nou sa conduca aceasta tara? Ai memoria asa de scurta? Basescu este de mii de ori de preferat decat bolsevicul si patronul hotior si tradatorilor, Iliescu, si a jefuitorului national, Nastase. PSD-ul este un partid comunist, nereformat, incapabil sa se modernizeze. Un asemenea partid nu mai are ce cauta singur la guvernare in postura de lider; a facut destul rau acestei tari ca sa mai acceptam asa ceva. Acum, in loc sa-si recunoasca greselile, au trecut la jigniri de mahala si Ferentari. As putea si eu sa zic ca Iliescu e cam negru la fata si cred ca bea vodka toata ziua, ca doar n-o fi tigan!
                  • +1 (3 voturi)    
                    Nu. Nu-mi plac. (Marţi, 29 septembrie 2009, 9:40)

                    bgd [anonim] i-a raspuns lui Batranul reeg Lear

                    Nu i-am votat niciodata.
                    Dar spre deosebire de Geoana...sunt mult mai pregatiti pt o lupta electorala cu un personaj ca Basescu. Asta am vrut sa subliniez.
                    Eu as vrea ca PSD sa se reformeze si sa scape de toti mafiotii aia din partid....ca sa am alternative la vot. Ce e asa gresit in asta?
                    • +1 (1 vot)    
                      Si eu as vrea ca... (Marţi, 29 septembrie 2009, 11:13)

                      Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui bgd

                      PSD sa se reformeze, sa se curete de comunisti, bolsevici, kgb-isti, mafioti si tradatori, pentru a constitui o alternativa serioasa si moderna de stanga la guvernare. Dar, constat ca, dupa 20 de ani, nu fac nimic, nici gand sa se reformeze, nici cea mai mica intentie. Tot Iliescu, Nastase, Hrebenciuc Vanghelie si mafiotii detin controlul in PSD. Ataci in permanenta pe Basescu, fara sa intelegi ca este singurul fost comunist si, probabil, securist, capabil sa reformeze Romania. Chiar nu reusesti sa te debarasezi de propaganda Antenelor, Realitatii TV, jefuitorilor si tradatorilor nationali si sa incepi sa-ti intelegi interesele reale? Basescu ar mai avea numai 5 ani sa ne dovedeasca ca este capabil sa schimbe Romania in bine. Cred ca am mai putea avea rabdare 5 ani, dupa ce am avut rabdare 16 ani cu Iliescu si Tariceanu. Daca nu va reusi, desi vad ca macar incerca, vom alege pe altul. Dar, sa nu incerci sa ma convingi ca Geoana, Antonescu sau Oprescu ar fi mai buni decat Basescu, pentru ca atunci voi intelege ca esti incorigibil, iar Ciuvicii, Ciutacii, Gazii, baiatul cu chibriturile, omul cu laptopul si alte jigodii platite cu banii furati si de la tine, au distrus deja un caracter care promitea sa fie frumos si util tarii, pentru ca simt ca ai un fond foarte bun.
                    • +1 (1 vot)    
                      Esti dus rau de tot.... (Marţi, 29 septembrie 2009, 12:42)

                      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                      Mai tata, tu vezi numai partea politica, dar faptul ca Ilici e pur si simplu un criminal in libertate nu vezi??? Ca nastase e pur si simplu un mafiot nu vezi? Ca in-justitia romana ii acopera nu vezi? Ori iti plac tradatorii si criminalii ori esti dus rau de tot...
          • +7 (39 voturi)    
            e suspect (Luni, 28 septembrie 2009, 20:01)

            dum_i [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            daca te cheama ciutacu sau gadea si ti se asterne in fiecare dimineata plicul pentru ca seara sa scuipi venin.

            Prea multa antena 3 sau poezioara invatata de pe rost de la sefuletii tai, bai prietene...
            • -5 (27 voturi)    
              stimate domn (Luni, 28 septembrie 2009, 20:09)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

              observi ca nu te iau cu bai! eu sunt profund ingretosat de 4 culori politice: rosu, portocaliu, galben si verde! daca te ajuta mintea vei intelege; daca nu, nu contezi.
              • +8 (8 voturi)    
                bai (Marţi, 29 septembrie 2009, 4:08)

                stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

                bai da' ce mai da bunicutza din maini !!!

                ...mai mai ca-si lua zboru' !!!
      • +32 (40 voturi)    
        Chiar asa! (Luni, 28 septembrie 2009, 20:08)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        Nu ti/ai dat seama, prietene, care e persoana aia care destabilizeaza totul? Nu e tac'tu Ilici?! Vai de neuronii tai! Pacat ca ti/au fost atribuiti! Erau buni la altcineva, asa sunteti mai multi cu cativa neuroni de caciula! Ca de, prostia e mare, multa si raspandita, nu?!
        • -6 (10 voturi)    
          Ha...Iliescu...esti naiv tare. (Marţi, 29 septembrie 2009, 0:06)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui domino63

          Pe vremea lui Iliescu toate smenurile se faceau pe la spate. Peste tot era liniste si pace...si mafiotii se imbogateau. Ai gresit personajul amice.... Stiu ca Basescu pe de o parte..si Iliescu pe de alta...sunt vinovatii...dar trebuie pusi cum si unde trebuie ca sa aiba sens acuzele....nu invers.
          • +4 (4 voturi)    
            Draga bgd, (Marţi, 29 septembrie 2009, 9:32)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui bgd

            Nu stiu care dintre noi este mai naiv. Judecand dupa calificative, as putea spune ca este usor de ghicit! Nu cred insa ca este chiar asa, dar... majoritatea decide. Daca ilici e vinovat, se pare ca mai are inca avocati! Slabi, dar... are!
            • -2 (2 voturi)    
              lol (Marţi, 29 septembrie 2009, 10:27)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui domino63

              Cum poate Iliescu sa destabilizeze totul in Romania? Iliescu e expirat...el e vinovat pt altele....in momentul de fata e pur si simplu o moara stricata. Nu sunt avocatul lui...din contra...il urasc pe mosneag....da n-are el nici o vina in scandalul asta. Trebuie sa mai si vezi ce se intampla...nu doar sa urasti orbeste asa...
              • +2 (2 voturi)    
                Mult simpatice Lol, (Marţi, 29 septembrie 2009, 11:40)

                domino63 [anonim] i-a raspuns lui bgd

                Esti chiar foarte simpatic. Chiar nu vezi ca "batranelul", cucuveaua conduce prin coada lui de tuci, vanghelie, PSD/ul?! Daca ai dioptrii exista medici care te pot ajuta. Scuza/ma, daca sunt prea violent, dar este evident si pentru un retardat ca ilici conduce sleahta de comunisti pesedisti. Moara stricata? L/ai vazut ce pofte de ului comunist are? Ai vazut ce spume face? Macar de/ar face reclama la ceva detergent. Pentru ca a fost scapat de bulau, acum latra stiindu/se "acoperit". Chiar nu vezi?
      • -1 (11 voturi)    
        Draga Alexandru (Marţi, 29 septembrie 2009, 1:46)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        Am vazut cu ochii mei pe Antena 3 si Realitatea cum ne impinge tov Basescu sa ne impartim in doua tabere:
        - Cea condusa de cei mai vajnici aparatori ai democratiei pe care i-am cunoscut (chiar si grecii ar fi invidiosi pe noi). {Vii si puternice aplauze, se scandeaza indelung "Vanghelie l-ai belit pe Chelie"}
        - Cea impinsa in fata de cel mai mare adversar al democratiei si economiei de piata din lume, asa-zis basescu, alias marinelu, base, dictatoru' si altele. {se scandeaza indelung - "Nu ne vindem tara, noi muncim nu gandim, jos camarila"}

        In tara noastra, la pieptul poporului :)), am crescut un mare nemernic ce urmareste sa-i imbolneavasca de nervi pe politicienii de elita ai tarii.

        In noiembrie sa votam pentru parlamentul tri-cameral (una din camere cu alesii pe viata, ca sa facem economii) si pentru cel mai bun presedinte dintre toti proaspetii casatoriti: Votati Crinul (ca trandafirii put tot cate trei). Fie sa-si petreaca luna de miere la Cotroceni, iar basescu sa treaca la galera, fara bautura in veci!
        Va multumesc pentru minusuri dragi colegi pesedisti!
        • -3 (7 voturi)    
          ...politicieni de elita... (Marţi, 29 septembrie 2009, 8:25)

          Joho [anonim] i-a raspuns lui Luk

          te citez: "sa-i imbolneavasca de nervi pe politicienii de elita ai tarii".

          Vreau sa stiu totusi la ce tara te referi ? atunci cand amitesti termenul "politicieni de elita".
          • +2 (2 voturi)    
            glumeam! (Marţi, 29 septembrie 2009, 14:00)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Joho

            evident, era o gluma :))
    • +11 (19 voturi)    
      samavol"nai ,-'aia ,'-oie ;din rusa =arbitrar (Luni, 28 septembrie 2009, 20:43)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Ioana Lupascu

      ce sa spuna batranul trotzkist ,dat in gat si astazi ca fiind o cazatura kaghebista ,daca nu tot o cimilitura ruseasca =samavolnic !
      ameninta "sa nu se joace cu focul "arunca in ziaristi cu picaturi de scuipat, in timp ce ochii si chelia arunca flacari! nu cumva sa fie scos de la portia de cascaval politic partidul bolsevic antiromanesc PSD !vreti sa moara mamaia ? Domnul Iliescu pleaca draqu din politica in orice pozitie vrei -cu picioarele aduse spre spate,inainte ,cracanate, etc .sau esti revolutionar de profesie si nu iti poate tace pliscul ala ...decat umplut cu pamant
    • +8 (10 voturi)    
      PSD la guvernare (Luni, 28 septembrie 2009, 23:29)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui Ioana Lupascu

      cea mai buna decizie pe care o putea lua PSD... buna... pentru PDL... Pai simplu: criza se termina dupa primul trimestru din 2010 si atunci vom avea guvern PDL care va lua toate laudele. De Basescu tot nu o sa scape si poate peste cativa ani va ajunge si premier. (ce m-as distra...)
      Cat despre PSD la guvernare: sa ramana cati am botezat eu...
      • -3 (7 voturi)    
        Hai ca ma distrezi...tare ! (Marţi, 29 septembrie 2009, 0:12)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        Cum ai ajuns tu la concluzia ca se termina criza in 2010 in Romania?
        Serios acuma...poti sa-mi aduci niste argumente? Pe ce baza sa se ridice economia?
        Pe consum? Romania nu are baza economica. Industria e praf, agricultura praf...importam mult mai mult decat exportam....tu pe ce lume traiesti ???? Ai uitat ca in 2 ani trebuie sa incepem sa platim imprumutul? Realizezi cati bani a bagat BNR-ul ca sa tina cursul stabil?
        Ce-i cu tine? Vorbesti doar asa ca sa nu taci?
        Cine te-a pacalit in halul asta?
        Fereasca....
        • +6 (6 voturi)    
          Criza in Romania.... (Marţi, 29 septembrie 2009, 7:07)

          Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui bgd

          se va termina atunci cand se va termina si in SUA si in Europa intrucat producatorii romani sunt dependenti de pietele internationale. Intrucat au aparut semne favorabile in SUA si unele tari europene, este posibil ca spre sfarsitul anului 2010 sa inceapa diminuarea crizei. Asta o spun toti specialistii si probabil "atreus" s-a referit la astfel de comentarii. Eu am o alta teorie, dar prefer sa nu o comentez.
          • 0 (2 voturi)    
            Specialistii... (Marţi, 29 septembrie 2009, 9:54)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

            Se refera la tari dezvoltate....tari care nu au scadere economica de 8%...ci 1-2. Daca in trimestrul 2 in 2010 in loc de 8% ai 4-5-6% scadere economica...asta nu inseamna ca s-a terminat criza....doar scazi mai incet....DAR TOT SCAZI ! Pana vom avea crestere reala....o sa mai treaca multi ani.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu vrei de loc sa accepti realitatea!? (Marţi, 29 septembrie 2009, 12:05)

              Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui bgd

              Romania are o situatie aparte. Toata economia tarii a fost data de PSD, PNTCD si PNL industriasilor straini (80% mafiei kgb-iste) iar pietele de desfacere sunt, in special, in Europa. Repornirea motorului economiei se face prin doua metode: crestera consumului (cum insista "specialistii" de la PNL) sau investitiile. Nu putem creste consumul, deoarece Romania importa 70% din alimente si produse necesare si, in acest mod, ajutam pe altii si nu pe noi. Mai raman investitiile, exporturile si atragerea fondurilor UE, ceea ce se incearca in prezent, cu foarte mare dificultate; trebuie sa recunoastem avem un guvern slab, o combinatie foarte nereusita. Deci, nu putem avea crestere economica pana nu devenim iar atractivi pentru investitorii straini si pana nu avem iar piete pentru produsele noastre. Situatia este foarte complicata pentru ca nu putem avea crestere inaintea SUA , Germaniei, tarilor nordice, sau Frantei. Dar, trebuie sa fim, totusi, optimisti. Deocamdata, acest guvern, cu bunele si relele sale, tine lucrurile sub control, somajul nu a atins cote alarmante, iar leul este tinut bine in raport cu Euro. Tot e bine, decat deloc. Personal, cred ca numai masuri ferme de dreapta pot accelera iesirea din criza, dar, din pacate, PNL a refuzat sa guverneze impreuna cu PDL si prefera "razboiul de uzura" din parlament, in cardasie cu PSD. Am sa-ti spun un mare adevar: PSD si PNL sunt constiente ca intarirea PDL va duce automat la slabirea lor. PDL a dovedit ca vrea si poate sa faca reforma. PSD si PNL, nu.
              • +1 (1 vot)    
                Da ok....m-am lamurit (Marţi, 29 septembrie 2009, 13:05)

                bgd [anonim] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

                N-are rost sa-ti mai raspund din moment ce nu poti gandi obiectiv.
                O zi buna.
        • 0 (2 voturi)    
          Asa...minusuri... (Marţi, 29 septembrie 2009, 10:31)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          O sa-mi dati dreptate la anu....
    • -4 (4 voturi)    
      e o singura victima in tara asta (Marţi, 29 septembrie 2009, 9:23)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ioana Lupascu

      si aia sunt poporu atat...
      toti de la guvernare sunt niste hoti... incepand cu basescu si terminand cu portaru si soferu
      • 0 (0 voturi)    
        corectura... (Marţi, 29 septembrie 2009, 13:11)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        poporul nu este o victima pentru ca e format din oameni prea prosti ca sa-si dea seama de acest lucru (multmumesc pentru minusuri, m-ati ajutat sa-mi dau seama de acest lucru)
    • +1 (1 vot)    
      ce ti-e si cu Constitutia saraca.... (Marţi, 29 septembrie 2009, 10:13)

      macchiavelli [anonim] i-a raspuns lui Ioana Lupascu

      mai tineti minte balamucul cu Norica la Min de Justitie?

      ce spuneau atunci tonomatele+PNL+PSD??? ca Presedintele semneaza ca notarul ce ii pune in fata Primul Ministru!
      da acuma??? io-te ce zice Ilici: Primul Ministru PROPUNE si Presedintele semneaza (sau nu) propunerea respectiva LOOOOL
  • +12 (44 voturi)    
    le fuge pamantul de sub picioare (Luni, 28 septembrie 2009, 17:37)

    geordan [anonim]

    nu pentru ca se apropie alegerile, ci pentru ca realizeaza in sfarsit ca nu vor pupa Cotroceniul, decat din mers. la vale!
    • -8 (26 voturi)    
      cum adica? (Luni, 28 septembrie 2009, 19:32)

      nmh [anonim] i-a raspuns lui geordan

      "oamenii din teritoriu vor intra fortat sau de buna voie in PD-L"

      Vor fi amenintati cu moartea? sa vina cu dovezi.
      Vor fi santajati? inseamna ca sunt santajabili.

      Nu le e rusine sa afirme asa ceva? Prin asta ei insisi accepta faptul ca promoveaza in functiile cele mai inalte persoane santajabile
  • +12 (50 voturi)    
    Mereu el (Luni, 28 septembrie 2009, 17:37)

    stefan [anonim]

    Daca ploua mult de vina e Basescu.
    Daca e seceta de vina e Basescu.
    Daca e criza economica de vina e acelasi Basescu.
    Sigur ca are erorile sale, dar sa fie demonizat mai ceva decit Ceausescu!!!!!!
    Coalitiile n-au mers in Romania (CDR-PD, PNL-PD).
    Au mers aliantele FSN-FDSN-PDSR-PSD (patrulaterul rosu (PS-PUNR-PRM, PSD-PNL, PSD-UDMR) in care singurul cintaret era PSD iar restul era acompaniament. Chiar si in relatia cu PNL.
    De dragul ciolanului au scrisnit din dinti si au aceptat alianta cu PD-L. La fel au facut si PD-Listii, tot pentru acelasi ciolan.
    Dar oricum, vinovat e tot Basescu.
    • -6 (36 voturi)    
      ooops (Luni, 28 septembrie 2009, 18:56)

      modrogan [anonim] i-a raspuns lui stefan

      CDR-PD n-a mers, PNL-PD n-a mers! care sa fie numitorul comun aici?
      • +8 (32 voturi)    
        dar cum de (Luni, 28 septembrie 2009, 19:38)

        andu [anonim] i-a raspuns lui modrogan

        dar prin ce miracol a mers asa de bine PNL - PSD?
        • +23 (31 voturi)    
          simplu (Luni, 28 septembrie 2009, 19:59)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui andu

          penelistii au incasat erodarea guvernarii, iar pesedistii doar beneficiile, ei fiind, bag sama, "in opozitie"
      • -4 (24 voturi)    
        numitor comun (Luni, 28 septembrie 2009, 20:03)

        dum_i [utilizator] i-a raspuns lui modrogan

        hmm....poate coruptia si mafiotismul specifice acestor nenorociti care au infiltrat de la partide comuniste ca psd pana la cele asa-zis democratice ca pnl ?
  • -1 (29 voturi)    
    Cine se baga cu basescu asa pateste! (Luni, 28 septembrie 2009, 18:14)

    Vlad [anonim]

    .
  • +7 (45 voturi)    
    guvernare (Luni, 28 septembrie 2009, 18:40)

    doru [anonim]

    Domnu...Vlad nu te pune nimeni sa "te bagi"cu Basescu.Daca te simti tu mai bine cu Vanghelie si gasca brunetica e treaba ta....succes
    • -3 (31 voturi)    
      ei da (Luni, 28 septembrie 2009, 19:18)

      modrogan [anonim] i-a raspuns lui doru

      ca Base o fi vreun blond viking si n-am bagat de seama!
      • +5 (5 voturi)    
        Gandeste-te mai bine (Marţi, 29 septembrie 2009, 8:31)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui modrogan

        Are si el pacatele lui, destule, dar oricum nu e analfabet, nu e reprezentantul interlopilor si nu e prostanac. Oricum nu se poate compara cu Vanghelie. Vanghelie e unic in sensul negativ si e reprezentataul tipic al pdsr-ului, numit abuziv PSD.
  • +4 (34 voturi)    
    mafia PSD (Luni, 28 septembrie 2009, 19:49)

    Nicolae [anonim]

    sa dea dumnezeu !boc s fie ferm si sa- iasa psd de la guvernare...poate asa ajung la puscarie alde mazare,nicusor constantinescu si alti mafioti multimilionari in euro furati de la stat dar de altfel ...socialisti!i-am vazut iar la televizor..poate de data asta dumnezeu e cu romania si vedem partidul asta de mafioti ordinari in tarana pt totdeauna si pe ei la puscarie.
  • -5 (33 voturi)    
    Manea Manescu (Luni, 28 septembrie 2009, 19:58)

    Parintele [utilizator]

    Iata ca dupa ce Ceausescu a inviat sub numele Basescu invie si presedintele MAN sub numele BOC. Contrar Constitutiei BOC BOC BOC ia decizii discretionare, probabil ca la indemnul lui ...Escu. Sa nu uitam melodia lui Sterian: "Nu va fie frica/Tot ce-i Escu pica!". Mi-e scarba sa vad ca intregul sistem comunist a reinviat. Mi-e mila de cei morti in Decembrie 89 pentru a aduce la putere esalonul 2 PCR (PDL). Stiu ca toti pupincuristii PDL & Base se bucura si ca ma vor injura cu indreptatita manie proletara, dar, vorba cantecului "Tre' sa spun"
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 29 septembrie 2009, 8:25)

      calamaru [anonim] i-a raspuns lui Parintele

      Nu stii nimic, stai jos. Somn usor.
  • -7 (19 voturi)    
    ref.revollta Iliesculului,mai mare ca aia din 1989 (Luni, 28 septembrie 2009, 20:15)

    MOS GERILA [anonim]

    ...mai sa fie,dragul Moshului,ia compune tu repede o scrisoare cu ce daruri iti doresti de ZIUA UCIDERII care se aniverseaza in fiecare an odata cu decadenta sarbatoare crestineasca a Craciunului,din cauza lu' talica,ZIUA UCIDERII...vrei o paphusa prostanaca,vrei un carnatz suspendat de intercontinental,vrei sanatate,cozonac,sarmale si pom impodobit...scrie tu repede lu moshu si trimite cu poshta rapida ca deja e cam tarziu si "Pesthishorul" e pe cale sa fie lipsit de vlaga si plictisit ca sa-ti mai indeplineasca inca o data din trei dorintze !!!
  • +12 (18 voturi)    
    Demisia de onoare (Luni, 28 septembrie 2009, 20:17)

    yzzy [utilizator]

    Nica nu trebuia demis, normal era să-şi prezinte demisia de onoare, după moartea bărbatului din Brăila.
    Sau asta era într-o ţară normală?
    • -1 (13 voturi)    
      da' Berceanu, Da' Berceanu? (Luni, 28 septembrie 2009, 21:33)

      Parintele [utilizator] i-a raspuns lui yzzy

      Bre, cu assa judecati de valoare intreb si eu, ca omu' da' Berceanu, da' Berceanu? Isi da si el demisia de onoare dupa accidentele de tren, cam dese, din ultima vreme? Sau numai datorita starii soselelor?
      • -1 (1 vot)    
        Da (Marţi, 29 septembrie 2009, 11:03)

        yzzy [anonim] i-a raspuns lui Parintele

        Aveti dreptate, sunt multi cei care ar trebui sa-si dea demisia de onoare. Dar, traim in Romania, nu?
    • 0 (12 voturi)    
      SI BERCEANU DUPA 4 DERAIERI CU CEA DE AZI (Luni, 28 septembrie 2009, 22:42)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui yzzy

      Sa nu mai vb de activistul PCR inginer de la finante sau videanu care distruge industria !
  • -1 (33 voturi)    
    Băsescu la oculist (Luni, 28 septembrie 2009, 20:22)

    Petardă [anonim]

    -Cum să fie ochelarii dom’ Preş. ?
    -De cal.
    -Şi lentilele ?
    -De invidiat.
    -Mai poftiţi pe la noi !
    -Cu oiştea-n gard. Hă ! Hă ! Hă !
  • 0 (32 voturi)    
    necesara o lege antitrust oranj (Luni, 28 septembrie 2009, 20:25)

    neutru [anonim]

    de unde pana unde oranjul este sef,cand ei au luat mai putine voturi decat rosul?decat,prin abuz de putere de nominalizare, au luat conducerea tuturor puterilor de conducere in stat, minus senatul si-si dau aere de sefi,de sfidare, a la calareata!
    trebuie dati jos si spart monopolul oranj.
  • -3 (27 voturi)    
    Bye Bye ... (Luni, 28 septembrie 2009, 20:44)

    liviu [anonim]

    Si uite asa ... indiferent de ce declaratii imbecile face Nica, indiferent ca metoda autobuzul e brevetata Bebe Ivanovici (PSD) si dusa la rangul de arta de cel care este Marean The Vanghelie... indiferent de orice urma de logica, vinovatul este Basescu Traian.
    Daca este vinovat Basescu ca tot rahatul care duhnea in tara asta si ne cangrena tara a iesit la lumina si vedem cu totii cum pute, daca putem in sfarsit sa ii vedem asa cum sunt acesti politicieni:imbecili, prostovani, inconstienti, incompetenti, daca pentru aceste lucruri vinovat este Basescu eu nu pot sa ii spun decat: Bravo domnule.
    prefer o lume in care sa stiu ce miroase si sa ma pot feri decat una in care sa trebuiasca sa suport putoarea si sa mi se spuna ca de fapt e parfum si ca nu miroase a rahat ci a esenta de naiba stie ce.
  • -3 (25 voturi)    
    previzibil... (Luni, 28 septembrie 2009, 20:56)

    eeeuuuu [utilizator]

    previzibila siremanierea ministrului internelor, previzibila si reactia! dizolvarea parlamentului nu se poate face (inca) si nici demiterea lui basescu nu e posibila, e prea "din scurt". din nefericire, odata cu aceasta remaniere, se incheie prima perioada a unui regim personal (instalarea) si incepe a doua etapa (consolidarea). daca nu va treziti, bizoni-dumneavoastra, o sa va iasa pe nas lumina chioara de la cotriceni!
    • +3 (15 voturi)    
      Siiigurrr (Marţi, 29 septembrie 2009, 1:15)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui eeeuuuu

      Vine dictatura! Cumparati apa minerala si ascundeti-va in beci! O sa fim singura tara din UE si NATO cu dictator. :)) :))
      Siiiiguuuuuur ca da....
      Noroc cu Ilici, Marean, domnu Ewing, Felix Motanelul & Vantu care se lupta ca dracii impotriva dictaturii, asa cum au facut-o de cand ii cunoastem.
      Basescu = DICTATOR!.
      Vantu + Ilici + Ewing + Marean + Felix = DEMOCRATI!
      Traiasca Romania Dodoloata!
      :)) :)) :))
      • -3 (5 voturi)    
        kakaia nato, kakaia ue? (Marţi, 29 septembrie 2009, 6:28)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        nu vezi ca nato se trage mai la vest? iar pentru orice sistem_ue exista comparatia cu "fetele" de la casa cu felinar rosu: frecventabile pentru toti! n-am afirmat ca pleiada de mai sus e formata din democrati. dar oligarhii tit se mai incaiera intre ei, si mai lasa ceva si pentru masa de manevra, dictatorii, nix! bobocule, probabil vei avea sansa sa te convingi, nu mai e mult, doar sa nu ma-njuri dupa!
        • +1 (3 voturi)    
          Nu te injur bre (Marţi, 29 septembrie 2009, 14:05)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui eeeuuuu

          Ca-s numai pareri, iar tu nu m-ai injurat.
          Singurul dictator de pe aici e dolarul. parerea mea e s-o lasi balta cu cautatul dictatorilor in cele mai ciudate locuri. Prieteneste iti spun: am trait o vreme prin dictatura si asta nu-i asa ceva, bine?.
          • -2 (2 voturi)    
            nu se prea vede... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 6:00)

            eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            c-ai fi trait "prin" dictatura, dacat daca n-ai fost ceva securist, cpex-ist, sau progenitura de asa ceva. nu "caut" dictaturile, ca vin ele singure, mai ales cand sunt chemate de isterici sau snapani, cu lozinci de genul "sa fie liniste", jos coruptia", "vrem autoritate" etc. si mai slabeste-ma cu "bre", ca nu esti la oi, si mai ales cu "prietene", ca n-am nevoie sa-mi extind lista de dusmani!
            • +2 (2 voturi)    
              Nu dau doi bani pe ce crezi tu (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:51)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui eeeuuuu

              ok? Si unde am scris eu "prietene"? :))
              Unde?
  • +13 (21 voturi)    
    Turism electoral (Luni, 28 septembrie 2009, 21:08)

    Sorin Blaj [anonim]

    PSD-ul a perfectionat turismul electoral, ridicandu-l la rang de arta. Orice am spune altceva este doar poezie.
    • -2 (2 voturi)    
      habar n-aveti.. (Marţi, 29 septembrie 2009, 8:53)

      dana [anonim] i-a raspuns lui Sorin Blaj

      voi toti care blamati PSD-ul si il ridicati pe Base..habar nu aveti..si unii si altii sunt la fel..intre ei sunt interese mari.. de unde ai tu dovezi ca PSD-ul "a perfectionat turismul electroral si PDL-ul , nu..? pe bune acum..Vorbesti doar ca sa vorbesti, dar habar n-ai unde este pe harta Timisoara..Cu asta am zis tot.. Ciao!
  • +13 (27 voturi)    
    Ce ba kaghebistilor, v-a intrat morcovu? (Luni, 28 septembrie 2009, 21:11)

    fatmanx [utilizator]

    Tot timpu' sa plangea romanu' ca "nu e dom'le cineva cu mana da fier sa conduca tara asta odata!"
    E uite ca e: marinelu. Acu ce nu va convine? Uite ce elegant le-o da la tzurloaie la viermii kaghebisti de ii lasa acu si fara presedintie si fara parlament si fara guvern. Le asigura o alunecare rapida spre tomberonu istoriei unde meritau sa fie de la inceput, naparci sovietice ce sunt! Acu puteti sa va dati cu curu da pamant pana va sare basca, or sa voteze romanii si sa vedeti cum ii iese lu' popeye setu complet acu :)

    Noi la Constanta asteptam cu interes belirea jigodiei de mazare. Ai promis, domnu' comandant, nu-i asa?
  • +5 (17 voturi)    
    Kiseleff rats rulez! (Luni, 28 septembrie 2009, 21:19)

    fatmanx [utilizator]

    10 voturi in mai putin de 1 minut!
    Multam fain tovarasi, incepeam sa cred ca chiar exista un curent pro PESEDE in Romania, da' m-am linistit acu': erati voi, sobolanii da Kiseleff. Continuati...
    • -5 (5 voturi)    
      parca voi, din modrogan sunteti mai breji! (Marţi, 29 septembrie 2009, 0:18)

      gore_pirgu [utilizator] i-a raspuns lui fatmanx

      mai rasfirati, baieti, mai rasfirati!
  • +5 (11 voturi)    
    Rusine ! (Luni, 28 septembrie 2009, 21:29)

    motul [anonim]

    O clasa politica responsabila, in aceasta perioada de criza economica, ce arunca multe familii in disperare, s-ar ocupa de atenuarea efectelor ei prin masuri verificate de statele europene , ca dand semne evidente de redresare economica. Din pacate insa clasa politica din Romania nu poate fi suspectata de responsabilitate. Se preocupa doar pentru a acapara cat mai multa putere si a fura.
    • +4 (6 voturi)    
      Rusine (Luni, 28 septembrie 2009, 22:34)

      msf [anonim] i-a raspuns lui motul

      Nu mai este nimic de zis....subscriu.
  • 0 (8 voturi)    
    spuneam in alt comentariu... (Luni, 28 septembrie 2009, 21:31)

    egroeg [anonim]

    ca nu a fost o decizie inspirata,iar acum se vad eventuale consecine.
    Daca Nica ramane demisonat si PSD se retrage,sa vedeti jocuri si cardasii politice PSD-PNL-UDMR.
    Daca Boc revine si-l repune in functie,atunci Boc ar trebui sa demisioneze.Oricum,circul si situatia catastrofala politica,si nu numai, isi vor arata adevarata dimensiune curand iar noi vom fi cei care va trebui sa-i suportam incontinuare.
  • +5 (15 voturi)    
    Mare scofala (Luni, 28 septembrie 2009, 22:01)

    adrian [anonim]

    Si ce daca iese PSD de la guvernare?
    Oare chiar pleaca cainele de la macelarie??
    Mai exista si varianta ca ministrii PSD sa plece din PSD, nu din guvern. Oricum ar fi, insa, ex-ministrul Nica trebuie sa accepte ca nu poti manca rahat fara sa-ti puta gura si sa deranjezi vecinii de masa.
  • +6 (12 voturi)    
    dincolo de vorbe, (Luni, 28 septembrie 2009, 22:02)

    hocus-pocus [anonim]

    daca privim tabloul general, vedem un premier si al sau partid vorbind raspicat si stapan pe sine (oare de ce?) si un hrebe cu al sau partid trecand de la o sedinta la alta si parand foarte suparati (oare de ce?). sa fie un ministru incompetent cauza? nu cred.
  • -2 (12 voturi)    
    Politica la bere (Luni, 28 septembrie 2009, 22:22)

    Bere [anonim]

    Din pacate politica noastra a ajuns sa fie foarte centrata pe Basescu. PDL il iubeste 1000% restul partidelor il urasc 10000%. Unii se chinuie sa-l mai tina in functie 5 ani si cred ca daca nu se intampla asa vine apocalipsa, iar ceilalti cred ca vine apocalipsa daca mai iese 5 ani presedinte. Din pacate modelul acesta de gandire este ne-productiv pentru tara, drept dovada ca PIBul este la pamant. Cred ca daca Basescu s-ar da un pas in spate ar fi poate ceva mai bine (nu ma intereseaza acum sa-i critic activitatea ca presedinte). Poate cretinii din ambele tabere s-ar concentra pe lucrurile cu adevarat importante.
    Suntem in al doilea an de pomeni electorale iar economia reala nu poate sustine asa ceva. Clasa noastra politica (de la un cap la altul) este formata la scolile de vara ale UTC iar cei care fac parte din ea nu inteleg economia de piata, ci doar termeni precum "sfere de influenta" sau "posturi cheie". Din pacate criza a dovedit ca suntem total depasiti de situatie la nivel politic dar nici la nivelul oamenilor de rand nu stam mai bine. Surplusul de bugetari lenesi si sindicalisti capusari sare imediat 3m in sus cand e vorba de vreo restructurare. Dar chiar daca s-ar face aceasta restructurare, managerii de la stat sunt la pamant si nu s-ar descurca.
    Ca sa inchei, cred ca cea mai buna varianta ar fi cea aruncata de penele care voia un guvern de tehnocrati. Din pacate, la noi chiar si guvernul de tehnocrati pute a politic. Poate sunt eu prea deprimat dar nu cred ca mai e vreo sansa de mai bine pe aici. Auf Wiedersehen !
  • +11 (15 voturi)    
    a (Luni, 28 septembrie 2009, 22:45)

    me [anonim]

    tara arde si babele se piaptana.
    pe astia ii doare in cot de absotut orice. Geoana s-ar sinucide numa sa se vada presedinte; el nu face altceva decat sa se ia de basescu.
    pe circul asta pt putere se duc banii nostrii.
    oare mai prin ziua cand o sa dispara banda asta de gunoaie pesediste, si nu numai!?
    Iliescu vorbeste despre act samavolnic (Care procedează după bunul lui plac, nesocotind și încălcând voința și drepturile altora), el care a fost presedintele jafurilor si hotiilor, care a stat si a privit pasiv cu se duce tara de rapa;

    nu-i mai satura dumnezo pe astia
  • -1 (7 voturi)    
    Eu nu ii retin (Luni, 28 septembrie 2009, 23:19)

    MariusCojo [utilizator]

    Dar sa-si dea toti demisia nu numa cei din PSD!!!... k nici unu nu-i mai breaz ... poate Iuliu Maniu dak invie din morti si cu Kogalniceanu
  • -7 (13 voturi)    
    Bravo Geoana (Luni, 28 septembrie 2009, 23:28)

    FLORIN [anonim]

    Nu credeam ca au atat cohones incat sa se retraga dar acum ii apreciez sincer pe cei de la PSD. PDL-ul trebuie sa fie mai responsabil
    • +3 (3 voturi)    
      Buna dimineata Mirciulica (Marţi, 29 septembrie 2009, 8:35)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      Nu te mai ascunde sub pseudonime. Ti-ai dovedit inca odata inteligenta!
  • +9 (11 voturi)    
    tov ilici (Marţi, 29 septembrie 2009, 0:02)

    jorj [anonim]

    Tov ilici stai jos, 2. Pt ca matale crezi ca un prim ministru nu are dreptul sa isi aleaga echipa. Mai bine ridica telefonu ala rosu de la matale din pivnita cu legatura directa la moscova si vezi poate mai ai ceva instructiuni ..........
  • +11 (11 voturi)    
    sa vina mineri.... (Marţi, 29 septembrie 2009, 2:05)

    rov [utilizator]

    ilici,e tradare de neam, forte extrem de periculoase ameninta stabilitatea tarii.
  • +5 (5 voturi)    
    Mafia PSD în trepidaţii. Iliescu trage PSD în jos (Marţi, 29 septembrie 2009, 8:03)

    Alex2009 [utilizator]

    Pe 21.09.09 Iliescu a spus : "Cred că INSTITUŢIILE şi ALŢI RESPONSABILI să facă totul pentru a stopa menţinerea în funcţie a lui Băsescu".
    Aşa că Nica s-a simţit îndemnat de acest apel şi a luat problema în mână...A testat disponibilitatea "autobazelor" de a face turism electoral pentru PSD şi, ce şi-a zis, "ia, să arunc o petardă, să mă dau integru şi competent în prime time..." E, când a fost vorba să prezinte argumente, a rămas cu petarda neexplodată...pe care Guguştiucul, lacom, a înghiţit-o ! Se pare că e un număr însemnat de prostanaci în PSD...degeaba îşi bat joc de Geoană. Vorba aia : "În acest partid de prostănaci în care eu sunt primul..."
  • +7 (7 voturi)    
    Ilici, marele strateg al viselor lui comuniste (Marţi, 29 septembrie 2009, 8:49)

    hotnewsfil [utilizator]

    Bravo, Ilici, ai folosit corect cuvantul rusesc samavolnic. Taranistii iti aminteau, in 1990 : "Ce-ai iubit la tinerete, nu mai uiti la batranete" sau : "Cine-a stat cinci ani la rusi, nu poate gandi ca Bush". Dar si tu nu-i iertai pe taranisti, le strigai (Seniorului Coposu), in campania electorala pentru presedinitie: "Taranistii fara dinti vrea s-ajunga presedinti". I-ai invatat tu minte, cand ai adus forte proaspete in CPUN (vreo doua sute), peste noapte, activisti si securisti, ce aveau sarcina de onoare, incredintata de partid , sa urle si sa tropaie asurzitor in sala mostenita de la tovarasul tau de lupta impotriva capitalismului (mult-invidiatul, de tine, Ceausescu). Tropaiau mitocanii si urlau ca sa nu-l auzim pe Senior vorbind.
    Acest fel de politica civilizata in parlament, de negociere rationala le recomanda Ilici manifestantilor din strada, cei care nesocoteau, naiv, ca "La vremuri noi, tot noi"( noi, securistii si activistii, specializati timp de decenii in "minca-cu-omu'", in lupta impotriva dusmanului de clasa, care "nu doarme")
    Imediat dupa instalarea la putere a comunismului la noi, circula sloganul "Legionare, nu fii trist, garda merge inainte prin partidul comunist" (in care se infiltrasera verzii.
    Acum, parafrazand, ne-am convins 100%, de valabilitatea constatarii , pe pielea noastra, a adevarului "Tovarase, nu fii trist, partidu' merge inainte, sub fatza de capitalist".
    Recent, tovarasul Ilici s-a grabit sa constate sfarsitul capitalismului, prezis de doctrina pe care a deprins-o el la Moscova. El e sigur ca i se va face dreptate in curand, va ajunge, pe un drum greu, prim-secretarul unui PCR modern, croit in conceptia gorbaciovista "glasnosti si perestroika".
    Faptul ca el a facut cel mai mare salt din istoria traseismului in politica, sarind, peste noapte, din randul corifeilor comunisti, in functia de presedinte al unui stat capitalist (cu o fata croita de el, in interesul lui), este aplicarea strategiei "doi pasi inainte, unul inapoi".
  • +6 (6 voturi)    
    tataie,du-te la pensie (Marţi, 29 septembrie 2009, 8:50)

    nahir [utilizator]

    adica, psd aduce acuze grave si, mai mult, nefondate, dupa care face pe fata mare?
    binenteles ca boc il poate revoca pe nica, urmand ca psd in baza intelegerii cu pd-l, sa propuna un alt ministru, pentru un minister atat de important pentru vanghelie si rosii.
    cu androneasca, niciun geonel sau tatuc nu au mai fost atat de intransigenti.
    binenteles ca pt. toate, basescu este de vina, nu prostanacul si echipa lui de incapabili.nici in ceasul al 12-lea nu-si dau seama ca nu ofera romanilor nicio alternativa reala si pertinenta impotriva pd-l-istilor???
  • +6 (6 voturi)    
    Cine striga "Hotii!"? (Marţi, 29 septembrie 2009, 9:13)

    Dr Marutza [anonim]

    Cine are tupeul sa vorbeasca de samavolnicii? Iar PSD-istii au creztut ca vin la guvernare doar pentru a sabota si a-si trage spuza pe turta lor! O imensa greseala a fost , de la bun inceput, numirea lui Nica la Interne. Oare de ce s-a uitat asa de repede ce rol de latrau a avut nica in 2004 in campania electorala cand il ridica in slavi pe Nastase si-l facea praf pe contracandidatul Basescu? Nimic neobisnuit pana aici ,numai ca iesirile lui erau lipsite total de argumente, de bun simt si logica. Oare sa se fi schmbat el asa. peste noapte? Asi! a intrat la guvernare ca sa sape in continuare in numele si favoarea fostilor stapani! Dar, prostia se plateste si mama prostilor, se stie, e mereu gravida (ma refer la Boc si la cei care uita prea repede ceea ce niu trebuie uitat si despre care se poate spune: cap au, minte ce le mai trebuie?!) Acum culeg roadele prostiei lor de a se fi cuplat cu cine nu trebuie la guvernare! Numai ca politele le platesc altii, cei multi si de EI ca prosti catalogati.
  • +3 (3 voturi)    
    ilici (Marţi, 29 septembrie 2009, 11:26)

    havefuckingfun [anonim]

    sa intrebe cineva forma de viata iliescu, ce scria in contractul pe care l-a semnat la KGB?
  • +1 (1 vot)    
    E un act samavolnic... (Marţi, 29 septembrie 2009, 12:42)

    Alex2009 [utilizator]

    ...neînceperea urmăririi penale aâîn dosarele în care e inculpat ILIESCU ! Javra comunistă latră şi îşi pune slugile să muşte...
  • -1 (1 vot)    
    DEMITEREA abuziva a curajosuluiministru MAI NICA (Marţi, 29 septembrie 2009, 13:55)

    ene dragos george [anonim]

    articolul 152
    (1) dispoziţiile prezentei constituţii privind caracterul naţional, independent, unitar şi indivizibil al statului român, forma republicană de guvernământ, integritatea teritoriului, independenţa justiţiei, pluralismul politic şi limba oficială nu pot forma obiectul revizuirii.
    (2) de asemenea, nici o revizuire nu poate fi făcută dacă are ca rezultat suprimarea drepturilor şi a libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor sau a garanţiilor acestora.

    basescu vrea sa fie reales presedinte debarcand intai pe dan nica,apoi pe andronescu ,ulterior pe ministrii sarbu!
    conform constitutiei romaniei, cap. vii revizuirea constitutiei, art. 150 si art. 151, initierea modificarii constitutiei nu se poate face prin referendum.
    prin referendum se poate aproba proiectul de revizuire aprobat de parlament cu 3/4 din numarul parlamentarilor, art. 151, alin. 1 si alin.3. din constitutie.
    conform legii referendumului nr. 3/2000 art.12, alin(1) modificarea constitutiei nu se poate face prin referendum.
    cele 8 domenii definite de interes national pe care se poate consulta poporul prin referendum nu includ si revizuirea constitutiei.

    romania este o republica parlamentara !aceasta se poate deduce cel putin din faptul ca prima institutie publica la care se refera constituţia româniei este parlamentul romaniei.
    titlul iii autorităţile publice capitolul i parlamentul
    conform constitutiei romaniei, cap. vii revizuirea constitutiei, art. 150 si art. 151, initierea modificarii constitutiei nu se poate face prin referendum.
    prin referendum se poate aproba proiectul de revizuire aprobat de parlament cu 3/4 din numarul parlamentarilor, art. 151, alin. 1 si alin.3. din constitutie.
  • +1 (1 vot)    
    Ilici... (Marţi, 29 septembrie 2009, 14:36)

    Anonim [anonim]

    SAMAVÓLNIC, -Ă, samavolnici, -ce, adj. (Despre oameni) Care procedează după bunul lui plac, nesocotind și încălcând voința și drepturile altora; (despre acțiunile oamenilor) făcut după bunul plac personal; arbitrar, abuziv. – Din rusa - samavol'nâi

    Dl. Ilici, tot cu scoala de la Moskva
  • 0 (0 voturi)    
    Semnal de alarma (Miercuri, 30 septembrie 2009, 3:19)

    bucurestean [anonim]

    Pentru cei care sunt platiti sa scrie pe astfel de foumuri : sa saturat lumea de situatia asta. cand manipulati lumea ganditi-va la consecinte.va doriti Romania o republica bananiera in care haosul este "normalitate"? Ajutati tara asta sa iasa din mizeria in care este .spune-ti adevarul sau taceti.

    Pentru cei care se uita si pica in plasa celor de mai sus: in Romania politica este motivul din cauza careia societatea nu se dezvolta, in care non valorile (becalii, piciu wonderful, manelistii, tiganii, aurolacii, ) sunt sunt cunoscute.

    Pentru cei care au citit si sunt de acord: daca stam cu totii pititi fiindu-ne sila de ce se intampla, daca mai lasam tiganii sa ne faca de ras si aurolacii manelisti sa ne reprezinte ...ne meritam soarta...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi