Remus Cernea a dat foc unei marionete cu chipul sau, protestand impotriva cenzurarii sale la posturile publice de radio si tv

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 21 septembrie 2009, 15:52 Actualitate | Politic

Remus Cernea
Foto: Agerpres
Candidatul Partidului Verde la Presedintie, Remus Cernea, a dat foc luni, in fata TVR, unei bucati de carton pe care era infatisat chipul sau, protestand astfel fata de faptul ca este obstructionat de posturile publice de radio si televiziune, relateaza Mediafax. El anuntase, anterior, printr-un comunicat, ca si-ar putea da foc, dar a recurs la gestul simbolic de a arde o marioneta.

Pompierii erau pregatiti pentru eventualitatea in care Remus Cernea si-ar fi dat foc in fata televiziunii cu mai multe furtunuri pentru stins incendiile. Acestia s-au limitat la a stropi cu apa bucata de carton dupa ce candidatul la prezidentiale le-a cerut ajutorul pentru un extinctor.

"Asadar si eu candidez, si eu sunt o voce care trebuie luata in seama", a afirmat Cernea dupa ce a aprins marioneta. El a aratat ca si-a anuntat candidatura la alegerile prezidentiale in urma cu o luna, pentru a reprezenta o alternativa la actuala clasa politica, iar posturile publice "au facut abstractie de aceasta candidatura".

"In opinia mea TVR si radioul public au datoria sa prezinte toate optiunile la prezidentiale pentru ca altfel avem de-a face cu o cenzura. In cazul meu am fost obstructionat pentru ca o luna nu a fost difuzata niciun fel de stire despre candidatura mea", a afirmat Cernea.
  • Cernea: Traian Basescu nu mai candideaza, s-a hotarat sa ma sustina pe mine
El a adaugat ca singura sa sansa de a-si face cunoscuta candidatura este de a recurge la actiuni neconventionale astfel incat sa poata sa stranga cele 200.000 de semnaturi necesare pentru a se inscrie in cursa prezidentiala.

Cernea a aratat ca saptamana trecuta a avut o actiune in care a aruncat cu rosii in sediul Guvernului iar marti, la ora 17:30, in Piata Universitatii, va prezenta mesajul pe care l-a primit de la Traian Basescu. "Am primit pe email un mesaj de la Traian Basescu in care anunta ca nu mai candideaza si ca s-a hotarat sa ma sustina pe mine", a spus Cernea.

Inainte sa plece de la aceasta actiune neconventionala Remus Cernea a fost abordat de Alexandru Mironov care i-a spus ca va sustine candidura sa la prezindentiale si ii acorda semnatura.


Citeste mai multe despre   






















5680 vizualizari

  • -1 (15 voturi)    
    Eu il votez pe Rebus Cernea (Luni, 21 septembrie 2009, 16:08)

    Sargon [utilizator]

    Eu il votez pe Rebus Cernea pentru ca-i simpatic!
    • +8 (16 voturi)    
      Undes se strang semanturile (Luni, 21 septembrie 2009, 16:23)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui Sargon

      Sa semnez si eu ?
      Sincer, nu conteaza ca are sau nu sanse, DAR macar votez pe cineva care imi place, si scap de obligatia de a vota in scarba raul cel mai mic.
      • +4 (6 voturi)    
        Probabil (Luni, 21 septembrie 2009, 16:42)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui Titirca1

        la sediul Partidului Verde
        • -3 (7 voturi)    
          Hahaha, Cernea nu e pe creaca lui! (Luni, 21 septembrie 2009, 19:32)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui soferul

          "Am primit pe email un mesaj de la Traian Basescu in care anunta ca nu mai candideaza si ca s-a hotarat sa ma sustina pe mine"

          "El anuntase, anterior, printr-un comunicat, ca si-ar putea da foc, dar a recurs la gestul simbolic de a arde o marioneta."

          Ah, ce ma bucur ca-l simpatizati, imi dau seama ca voi sunteti in ratacire si nu eu!
        • 0 (2 voturi)    
          semnat (Marţi, 22 septembrie 2009, 14:39)

          Stille [anonim] i-a raspuns lui soferul

          Downloadezi o foaie de semnaturi de pe site-ul lui, o tragi la imprimanta, semnezi, daca vrei, iti mai convingi niste prieteni sa semneze si apoi o trimiti la adresa mentionata pe site
    • +4 (12 voturi)    
      Intr-un fel are dreptate (Luni, 21 septembrie 2009, 16:24)

      Licuriciul [anonim] i-a raspuns lui Sargon

      Nu exista nici o alta cale de a penetra media dominata de dinozaurii corupti... cum s-ar putea schimba ceva daca numai ei sint pe toate canalele?
      • -1 (23 voturi)    
        Dinozaurii vs Papagalii (Luni, 21 septembrie 2009, 16:39)

        Lacrimosa [anonim] i-a raspuns lui Licuriciul

        Din pacate dinozaurii nu pot fi schimbati pe niste papagali.
        • 0 (14 voturi)    
          Aha (Luni, 21 septembrie 2009, 16:53)

          soferul [utilizator] i-a raspuns lui Lacrimosa

          De asta nu candidezi tu. Bine ca ti-ai dat seama.
  • +2 (18 voturi)    
    what? (Luni, 21 septembrie 2009, 16:11)

    touretul [utilizator]

    cine e remus cernea?
    • +3 (5 voturi)    
      Remus Cernea + Partidul Verde (Luni, 21 septembrie 2009, 18:39)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui touretul

      Remus Cernea: http://en.wikipedia.org/wiki/Remus_Cernea
      Sper ca intelegi engleza.

      Partidul Verde face parte din Partidul European al Verzilor, a 4-a forta in Parlamentul European (dupa populari, socialisti si liberali) cu 55 de locuri in Parlament.

      http://en.wikipedia.org/wiki/European_Greens%E2%80%93European_Free_Alliance
    • -4 (4 voturi)    
      Un ateu convins (Luni, 21 septembrie 2009, 22:42)

      lupu' singuratic [anonim] i-a raspuns lui touretul

      In afara de membru al ecologitilor si reprezentat al asociatie umaniste.

      Printre pozitiile asociatiei pe care o reprez se numara: 1. Sustinerea statului secular - adica instaurarea unei societati ateiste. Reinttoarcera la ceea ce a fost inainte de '89. 2. Scoaterea religiei din scoli. Mai bine zis a crestinismului pentru ca ii zgaraie urechile. De ce a crestinismului? Pentru ca religie face si dumnealui. Dar religie seculara.Fiecare valoare, sau mai bine spus principiu in care cred/crezi se trasforma imediat intr-o religie. Deci si unul si celelalt face prozeliti, dar cu alte implicatii asupra vietii. Si unul si celalalt propovaduiesc dar de pe pozitii si teme diferite.

      Fara trecut,istoria nu are niciun viitor.

      Ei bine, o sa-mi spuneti si ce daca? Pai daca doriti sa-i acordati si votul este bine de stiut si ce principii morale promoveaza.

      Apropo, d-le. Cernea numai prin astfel de gesturi se poate atrage atentia opiniei publice?
      • +1 (3 voturi)    
        Fara papagali (Luni, 21 septembrie 2009, 23:49)

        Om serios [anonim] i-a raspuns lui lupu' singuratic

        Lupule, te iei prea in serios si nu e bine. Vorbesti de religie, stat secular, valori, istorie, viitor, te iei prea in serios pe internet, parca ai fi Remus Cernea.

        Si tu esti un papagal care se baga in seama?
      • +3 (5 voturi)    
        foarte bine (Marţi, 22 septembrie 2009, 9:05)

        monkey_business [anonim] i-a raspuns lui lupu' singuratic

        'Religia' nu are ce cauta la scoala, eventual cu titlu facultativ. 'Religii' ar fi un candidat perfect, atata timp cat sunt prezentate echidistant, Cu gesturile clasificate ca fiind deplasate sunt de acord, dar probabil e mai ieftin asa decat sa cumperi atentia alaturi de cunoscutii nostri prieteni aflati deja sus.
        • -1 (1 vot)    
          cine zice, cine decide? (Marţi, 22 septembrie 2009, 20:44)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui monkey_business

          Daca majoritatea romanilor vor religia in scoala, CINE esti tu sa le interzici asta?
      • +1 (1 vot)    
        Ne lasi cu religia seculara? (Marţi, 22 septembrie 2009, 12:09)

        tizul [utilizator] i-a raspuns lui lupu' singuratic

        Ce mama dracului cauta biserica in scoli?
        Cumva alte afaceri cu care sa mareasca averile BOR-ului, oricum cea mai bogata entitate economica romaneasca?
        Sau generatia internet trebuie cumva facuta sa voteze cum se doreste?
        • 0 (0 voturi)    
          ce cauta biserica in scoli? (Marţi, 8 decembrie 2009, 12:57)

          MARIA [anonim] i-a raspuns lui tizul

          poate nu stii ca scoala s-a format din biserica ca profesorii erau preotii .Dumnezeu trebuie sa existe mai ales in scoala ptr a lumina mintile celor care invata ca tu oricine ai fi nu esti in stare sa faci un fir de par Daca n-ar fi dumnezeu sa te ajute in tot ce faci ai fi 0 Nu ma mira ca il sustii pe acest pagan.Poporul roman este crestin ortodox prin formarea lui popor crestinat de apostolul Andrei dar cei carora nu le convine nu-i obliga nimeni sa stea in Romania noi vrem sa ramanem asa cum au fost voievozii nostri CRESTINI ADEVARATI
    • 0 (0 voturi)    
      cine e remus cernea? (Marţi, 8 decembrie 2009, 12:49)

      maria [anonim] i-a raspuns lui touretul

      este un om fara dumnezeu care se lupta sa scoata icoanele din scoli (nu pornografia di lumea asta) sa aprobe homosexualii si tot ce este rau si necrestin intr-o tara majoritar ortodoxa.NU AVEM NEVOIE DE ASTFEL DE PAGANI CA EL SI CA EMIL MOISE UN ALT PAGAN CA SI EL
  • -2 (22 voturi)    
    No show / no money (Luni, 21 septembrie 2009, 16:12)

    Observatorul [anonim]

    Domnul Cernea ar fi un bun presedinte de bloc.

    Daca vrea atentie mai multa decat unui papagal, va trebui sa faca show adevarat. Ar putea lua lectii de la Fernando de la Caransebes, seismologul Hincu, Lorin Furtuna si alti inchipuiti - care nu au avut probleme in circuitul mass-media.

    Nu e suficient sa vrei atentie, trebuie sa si faci ceva pentru ea. Rosiile, cartoanele nu sunt mare filozofie (no pun intended).

    Asteptam de la Remus Cernea mai mult show, doar suntem in Romania. Atunci va veni si atentia media si posibilitatea de a face niste bani.
    • -1 (9 voturi)    
      Lorin Fortuna = Balconul Revolutiei Timisoara (Luni, 21 septembrie 2009, 16:36)

      La Chilia in Port [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

      Multumim pentru aprecieri.........
      acest Fortuna este un simbol pe care tu incearci sa ii pui intr-o lumina ridicola.Un lucru e f. clar ,cei care iti citesc mesajele stiu cine esti si ce vrei.Speram ca intr-o zi vei diparea.
      Sanatace!Cat despre Cernea "God speed!"
      • +1 (3 voturi)    
        Papagalii doar prin show pot accede (Luni, 21 septembrie 2009, 19:12)

        Serpilian malefic [anonim] i-a raspuns lui La Chilia in Port

        Lorin Furtuna este unul din cele mai tari cazuri media din Romania. Un adevarat om de show care a stiut sa creeze o imagine, un public si numeroase adeziuni.

        Sa il urmarim pe Lorin Furtuna:
        http://www.youtube.com/watch?v=ggf9CQJoVFM

        Un papagal nu stie decat sa imite. Daca un papagal vrea sa fie om public, trebuie sa fie capabil sa faca show real, din adancul fiintei sale, precum acest minunat Lorin Furtuna. Sau precum genialul Mudava. Sau precum Fernando de la Caransebes, un adevarat om de show din muzica, care cu mijloace minimaliste a reusit sa devina star national.

        Daca vrei sa candidezi la presidentie de pe pozitia de papagal sau baiat de mingi trebuie sa fi capabil sa faci show. Show in care esti patruns de lupta de clasa sau, ma rog, cu cine se lupta baiatul asta.

        Mult succes si speram sa ajunga toti candidatii la TV, dar cu mai mult tupeu. Sa vedem la OTV emisiuni despre secularizare, de exemplu, in contrapartida la religiile zalmoxianiste ale lui Lorin Furtuna.
      • 0 (2 voturi)    
        Nutzu Anghelina presedinte (Luni, 21 septembrie 2009, 23:55)

        Crucea De Piatra [anonim] i-a raspuns lui La Chilia in Port

        Tare comparatia cu Lorin Furtuna. Sunt multi aberanti prin Romania.

        Mi-amintesc de Nutzu Anghelina, un fel de Remus Cernea dintr-o cantina de biserica. Si ala vroia sa fie presedintele tarii. Si chiar a aparut de cateva ori la TV :-)))))) Il mai stie cineva?!? http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C5%9Fier:Nu%C5%A3u_Anghelina.jpg

        Sau de Pavel Corut care intr-o vreme si el se gandea sa fie presedinte.

        Mare e gradina lui Dumnezeu! Sau ma rog a cui o fi sus in ceruri. Allah!
        • 0 (0 voturi)    
          VOTATI (Miercuri, 7 octombrie 2009, 17:15)

          TATU N [anonim] i-a raspuns lui Crucea De Piatra

          in sfarsit nu am stat degeaba pe tanc la 'revolutie" ese in fata un tanar cu tupeu .trebuie votat sa scapam de mafie
  • +6 (12 voturi)    
    candidat bun (Luni, 21 septembrie 2009, 16:12)

    maya [anonim]

    te sustinem mai multi. nu stiu insa cum...
    • 0 (0 voturi)    
      Poti strange semnaturi (Marţi, 22 septembrie 2009, 11:40)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui maya

      http://remuscernea.ro/strange-semnaturi-2/
  • +12 (14 voturi)    
    Spoof (Luni, 21 septembrie 2009, 16:15)

    aqualung [utilizator]

    Care i-aţi trimis e-mail ăstuia de crede că i-a scris Băsescu??

    Acum serios, mă aşteptam de la Remus Cernea să fie un candidat mai serios şi mai puţin bombastic, dar iată că nu...
    • 0 (10 voturi)    
      Nu te-ai prins (Luni, 21 septembrie 2009, 16:43)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

      mai citeste. Si daca tot nu-ti dai seama, mai citeste o data, s.a.m.d.
  • +6 (12 voturi)    
    Partidul Verde my_as !!!! (Luni, 21 septembrie 2009, 16:15)

    ADY13 [utilizator]

    "Candidatul Partidului Verde la Presedintie, Remus Cernea, a dat foc luni, in fata TVR, unei bucati de carton pe care era infatisat chipul sau, protestand astfel fata de faptul ca este obstructionat de posturile publice de radio si televiziune"
    Nu ai auzit de incalzirea globala si de taierea padurilor !!!!!!!!!!
    • -2 (4 voturi)    
      Despre fumurile comentatorilor de carton tip ADY13 (Luni, 21 septembrie 2009, 19:59)

      Hammer [anonim] i-a raspuns lui ADY13

      Se pare ca suferi cu capul dl ADY13! Ce are baba cu mitraliera! Adica, problema ta este de ce a dat Cernea foc la cartonul ala si a contribuit la incalzirea globala. Nu-i asa desteptule! Semnificatia gestului nu conteaza pentru destepti ca tine care stau dupa copac si isi dau aere de ecologist.
    • +1 (1 vot)    
      Cartonul e facut din hartie reciclata (Marţi, 22 septembrie 2009, 11:42)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui ADY13

      Deci nu s-a taiat nici un copac pentru acel carton :)
  • +1 (9 voturi)    
    Imperiul (sistemul) contraataca (Luni, 21 septembrie 2009, 16:19)

    Pink Panther [anonim]

    E bine domnule Remus. Semn bun.

    Reprezentati altceva. Iesiti din tipare. Sunteti periculos pentru sistem.

    Spuneti-ne cum putem contribui.
    Trimiteti o lista cu locatiile din tara de unde se poate incepe ceva.

    PS: Sunteti sigur de provenienta acelui email? Atentie la capcanele sistemului.

    Si Mironov? Asta era mare sustinator de-al lui Ilici.
    N-as avea incredere in el nici cand spune buna ziua. El saracul nu stie ce-i in capul lui. N-a iesit din perioada copilariei.
    Basescu este el mai rebel dar tot din sistem face parte.
  • +5 (7 voturi)    
    Domnule Cernea,de ce nu esti realist? (Luni, 21 septembrie 2009, 16:24)

    traian [anonim]

    Pentru TVR si RRA esti neinteresant!Si sti de ce? Pentru ca partidul care te sprijina nu e in parlament,nu are reprezentant in consiile de administratie ale celor doua institutii publice...In rest,eu iti urez multa bata! dar sa sti ca nici posturile private nu o sa se omeoare dupa candidatul Cernea.Ajungem tot la bani...
  • +3 (11 voturi)    
    Suntem in cautare de alternative (Luni, 21 septembrie 2009, 16:30)

    Alexandru [anonim]

    Asa ca nu-i inteleg deloc pe cei care-l ataca.

    Eu l-as vota, pe el sau pe cineva ca el. In nici un caz pe netotii aia care sunt deja la putere sau in opozitia activa.
    • +7 (9 voturi)    
      Pai voteaza-l (Luni, 21 septembrie 2009, 16:45)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

      Eu am sa-l votez in primul tur. Insa sunt realist ca are sanse mai mari sa castige la loto 6 din 49 decat sa intre in turul 2.
      • +1 (1 vot)    
        si eu il votez (Marţi, 22 septembrie 2009, 11:43)

        mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui soferul

        chiar daca e destul de tarziu acum
        dar sper ca incet-incet sa se schimbe ceva pe scena politica din Romania.
  • +3 (7 voturi)    
    Sustinere (Luni, 21 septembrie 2009, 16:31)

    Popescu [anonim]

    http://remuscernea.ro/
    Aici scrie cum il putem sustine.Si eu il sustin.N-am mai votat de 9 ani fizic si de 19 din convingere dar pentru baiatu' asta chiar o sa ma dau jos de pe canapea.
    • -1 (7 voturi)    
      candidat bun (Luni, 21 septembrie 2009, 16:39)

      maya [anonim] i-a raspuns lui Popescu

      este singura alternativa, la schimbare buna! stiu precis.
      • +1 (5 voturi)    
        Nu stim (Luni, 21 septembrie 2009, 16:54)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui maya

        daca-i o schimbare buna sau nu, dar macar este o schimbare.
  • +5 (15 voturi)    
    Imatur din toate punctele de vedere (Luni, 21 septembrie 2009, 16:33)

    Evander [utilizator]

    Si pe mine ma ignora Adriana Lima! Ma duc sa-mi dau foc!

    Deci daca Remus Cernea ajunge presedinte si are parte de o situatie - Basescu - guvern Tariceanu, unde Basescu era rareori bagat in seama, ce face domnul Cernea? Isi da foc cu tot cu palatul Victoria? Dupa un asemenea gest cred ca ar trebui sa-si anunte retragerea din cursa pentru prezidentiale.
    Asta intr-o tara civilizata .......
    • -2 (8 voturi)    
      despre comentatorii de carton (Luni, 21 septembrie 2009, 19:51)

      hammer [anonim] i-a raspuns lui Evander

      Se pare ca sunteti un individ matur de carton(din ala din care a fost facuta momaia lui Cernea) care este dezamagit ca nu i s-a dat satisfactie de catre acest domn. De fapt cred ca nu ati inteles nimic! Sunteti un superficial, plin de ifose intelectuale. Halal de asa cetatean ca tine! Meritati sa va conduca Basescu, Vanghelie si altii ca ei. Se pare ca sunt din ce in ce mai putini oameni ca Remus Cernea, care sa spuna adevarul "verde" in fata. Iar destepti ca tine stau dupa perdea si isi dau cu parerea cand apare cineva care vrea sa zgaltie sistemul asta mafiot.
  • -3 (9 voturi)    
    stiri despre ce? (Luni, 21 septembrie 2009, 16:36)

    radu [anonim]

    Mai bine d-l Cernea incerca sa spuna ceva, sa transmita un mesaj. Stie cineva ce a facut Marius Cernea in ultima luna, demn de dat la tv? Uite ca acum se scrie despre el ceva: Marius Cernea a ars un carton!!! Altfel ce ar trebui : la Observator seara: Marius Cernea, candidatul la Presedentia Romaniei, sta in acest moment in pat si se uita la televizor!
  • -3 (7 voturi)    
    Basescu? (Luni, 21 septembrie 2009, 16:45)

    Codruta N [utilizator]

    Domnu Cernea, stiu ca asta cu e-mailul voia sa fie o gluma - dar, daca intr-adevar, v-ar sustine Basescu, fiti sigur ca nu va mai sustin eu! >:
    Pe de alta parte, inlocuirea Dvs. cu o marioneta, nu sugereaza ceva f. bun, neh? Ne-am obisnuit ca politicienii nostri sa bage butaforie in loc de realitate, nu mai aruncati si Dvs. chestii cu conotatii, d'asteaaaa...
  • -1 (9 voturi)    
    Pacat.. (Luni, 21 septembrie 2009, 16:49)

    Daniel [anonim]

    Ca au toti manelarii si cocalarii drept de vot.

    O sa-l voteze pe Basescu ca bea ca ei sau pe Geoana ca le da mici gratis.

    Acum e o dilema, Remus merita votat. Insa e clar ca nu are sanse de a intra in turul 2.

    Astfel, daca votezi pe Remus nu poti vota pe Crin. Daca nu intra Crin (sau altul, am zis crin fiindca mi se pare cel mai puternic al 3-lea candidat) o sa avem iar de ales intre Basescu si Geoana. Deci tot iese rau.

    Daca-l votez pe Crin care are ceva sanse pentru turul 2, chiar pot schimba ceva... insa nu voi putea sa-l sustin si pe Remus care are intr-adevar o initiativa buna si peste 4 ani ar putea avea sanse reale.

    Dileme, dileme...
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru mine dilema asta s-a rezolvat. (Marţi, 22 septembrie 2009, 9:24)

      Danio [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Nu am cum sa votez Remus si sa las pe Geoana si Basescu in turul doi. Remus poa tesa mai astepte 5 ani ca e tanar! Sa mai capete experienta, ca-i cam heirupist.
  • -1 (5 voturi)    
    Mda... (Luni, 21 septembrie 2009, 16:50)

    claudiu [anonim]

    Inca un circar. Aveam mare nevoie de asta.
  • +4 (6 voturi)    
    Tanar si nelinistit (Luni, 21 septembrie 2009, 16:57)

    Ioana [anonim]

    Cam teribilista metoda pentru un viitor presedinte asa cum se viseaza. Si mie imi plac Pink Floyd dar e cam deplasata atitudinea lui. :-) Un pic mai multa seriozitate si maturitate si il votez. Sunt de acord ca avem nevoie de alternative dar, tocmai, credibile. As vrea mult sa ii dau o sansa, cred ca este un om integru. O specie pe cale de disparitie. Numai sa nu ma mai dezamageasca cu prostii...
  • +7 (7 voturi)    
    tele-democratie (Luni, 21 septembrie 2009, 17:21)

    FFF T [utilizator]

    Traim intr-o teledemocratie. Cine nu apare la tv nu exista.
    Televiziunile sunt impasibile chiar si la gesturi extreme.
    Presupunand ca maine ar vrea sa candideze omul cel mai destoinic din Romania (numai Dumnezeu stie care o fi ala), el n-ar avea nici o sansa in actualul sistem. Nimeni nu razbate.

    Asa ca Cernea nu are nicio sansa.
    Si o sa fie si luat peste picior probabil.
  • +4 (6 voturi)    
    . (Luni, 21 septembrie 2009, 17:30)

    traian si basescu [anonim]

    pentru toti ologofrenii care cred ca base i-a trimis email...era o gluma dudelor...de fapt eu i-am trimis email...dar vai ! sunt chiar basescu !
    ups...
    • 0 (4 voturi)    
      d-l Cernea e un om rational (Luni, 21 septembrie 2009, 17:47)

      gigi fermoar [anonim] i-a raspuns lui traian si basescu

      de multe ori prea rational pentru multi cititori hotniuz sa-i inteleaga glumele.
  • -8 (10 voturi)    
    Salut. (Luni, 21 septembrie 2009, 17:45)

    Bennyl [utilizator]

    Acum si satanistii mai candideaza la prezidentie?? NE facem de rusine cu toate scursorile astea care cica sunt oameni de caracter. Macar daca ar arata ca un barbat adevarat ca tara asta are nevoie de un barbat nu de o femeie.
    • +1 (3 voturi)    
      in ce fel e Cernea un satanist? (Luni, 21 septembrie 2009, 18:05)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Bennyl

      cred ca iti trebuie alte medicamente...
    • +1 (3 voturi)    
      Lasa doar dumnezeistii sa candideze.... (Luni, 21 septembrie 2009, 20:45)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Bennyl

      Mai ai de crescut baiete...
    • +1 (1 vot)    
      fiica lui Gimli (Luni, 21 septembrie 2009, 22:03)

      aaragn [utilizator] i-a raspuns lui Bennyl

      1. Probabil ca in raionul de unde vii, femeile au barba si - cele mai dorite - mustati à la Poirot, altfel nu-mi explic cum ai putea confunda un barbat cu barba si plete cu o femeie.

      2. Ai dreptate in schimb in ceea ce priveste satanistii: satanismul formatiei Pink Floyd e binecunoscut. Vezi doar "Shine on You Crazy Diamond" - care se refera, evident, la Lucifer (si nu la Syd Barrett, cum cred naivii). De aia le-a si interzis primarul ala din Oradea concertul din Romania acum cateva luni. Doamne-ajuta si ieftineste tacamurile de pui!
  • -3 (3 voturi)    
    hmmm (Luni, 21 septembrie 2009, 17:53)

    anton [anonim]

    chiar ma gandeam ca il duce un pic capul, cand am citit chestia cu "isi va da foc" si mi-am dat seama ca nu e decat un idiot ahtiat dupa putina publicitate...din pacate...ar fii bine sa apara un tanar candidat independent civilizat, cu un program decent, care sa nu recurga la gesturi teribiliste, sa nu fie influentat de moguli, etc...nu m-ar deranja deloc ca are parul lung, ca poarta tricouri cu Pink Floyd (chiar, de unde pana unde e Pink Floyd o formatie satanista? - vezi un comentariu precedent)...un tanar simplu care sa se comporte civilizat, nu sa ameninte ca isi da foc si alte barbarisme...dar mai e mult pana acolo...
  • +1 (3 voturi)    
    Mai barbat (Luni, 21 septembrie 2009, 18:06)

    Ionescu [anonim]

    Fata de asta care il avem acum e mai barbat de 10 ori.Cine plinge la tv cu lacrimi de crocodil si zice ca turismul se face cu avionul pe deasupra Romaniei?
  • -3 (5 voturi)    
    si daca cistiga (Luni, 21 septembrie 2009, 18:09)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    papgalul cernea, pe cine numeste prim ministru? Pe mircea toma? Si pres la senat pe mihaiu?
  • -1 (3 voturi)    
    Dezamagit (Luni, 21 septembrie 2009, 18:18)

    Dinu [anonim]

    Ma asteptam la altceva de la dl Cernea. nu la circ ieftin de genul asta. Eu nu votez un circa gen Vadim la functia de Presedinte. E evident ca media il va ignora pt ca reprezinta un partid de apartament si e un neica-nimeni pt opinia publica. Dar erau si alte metode de as face campanie, fara sa-si puna fust in cap.
    De Internet n-a auzit? oricum miza pt el nu e functia de presedinte, ci doar sa se faca cunoscut!
    Cu ocazia asta il anunt ca tocmai a pierdut votul meu. Inca mai caut!
  • -3 (5 voturi)    
    Da un papagal, intr-adevar (Luni, 21 septembrie 2009, 18:27)

    Rika Venturiano [anonim]

    dar dl Cernea este un papagal dintotdeauna. Regret ca preiau licenta altui comentator. Dupa modelul multor papagali care bantuie pe scena politica a lumii cu titlul de verzi, dl face ischibitii ca sa fie luat in seama. Povesea cu icoanele din scoli a fost asa o labareala ( ma iertati) in numele, vezi doamne a drepturilor si nediscriminarii. Dl. cernea trebuia sa vorbeasca mai aprofundata despre asta si cu isteriile sale privind darwinismul sunt tot papaglicisme. Ca profesor trebuia sa se fi prins demult ca treburile o iau razna pe la noi si ca nu e ok sa faci religie ORTODOXA la scoala obligat fortat si asta sa fie materia pe care sa o rumegi din clasa 1 panantr-a 12 daca asa si-a pus in cap nu musai Patriarhia, ci inspectoratul scolar din judetul tau. Dupa ce s-a umplut piata de profi si manuale, hop si musiu. Si cum hop? Fara solutii, cu isterii si cu exemple din pix. Dl Cernea e banui viitoarea societatea civila, mai oligofren si mai lipsit de^proiecte dar mort dupa maririe . Rog TVR sa ii dea motivve sa-si dea foc. Poate scapam de-un viitor intelectual oligo lipsit de idei, plagiator dar cu gura mare
  • -5 (5 voturi)    
    Ralph Nader si Remus Cernea (Luni, 21 septembrie 2009, 18:35)

    Mihai [anonim]

    In 2000, activistul ecologist Ralph Nader a obtinut 97421 de voturi in statul Florida, unde George Bush l-a invins pe democratul (si actualul activist ecologist) Al Gore cu numai 537 de voturi. Cu ajutorul involuntar al lui Nader, a ajuns presedinte un om caruia nu i-a pasat de soarta mediului si a planetei, ci doar de cea a companiilor petroliere & co.
    Intrebarea e daca domnul Cernea, care stie ca nu are sanse ACUM sa intre in turul doi e constient ca poate sa ia din voturile populatiei mai educate, care altfel ar vota cu Crin Antonescu, singurul candidat fara legaturi cu sistemul comunist care POATE intra in turul doi si poate, prin urmare, sa iasa presedinte. Daca vom avea in continuare drept presedinte pe BaseGeoana, si cu ajutorul domnului Cernea, cum se va simti acesta din urma?
    Nu ar fi mai eficient sa i se alature lui Crin Antonescu, intarind mesajul ecologist al acestuia? Nu ar fi mai rational?
    Sint doar intrebari ale unui om care ar fi tentat sa il voteze pe Remus Cernea, dar incearca sa fie responsabil in momentul votului...
    • +1 (3 voturi)    
      Hai lasa-ma (Luni, 21 septembrie 2009, 19:04)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Crin Antonescu e tot un dinozaur ca si Basescu si Geoana.
      • -2 (2 voturi)    
        Postacii de partid (Marţi, 22 septembrie 2009, 8:27)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui soferul

        Cum apare un comentariu care incearca sa iasa din logica: "din pacate, altul mai bun ca Base nu avem" sau "da-i in ma-sa, toti sunt la fel, nu are rost sa mergem la vot", cum intra in actiune postacii de partid care dau voturi negative si fac comentariul invizibil/greu vizibil. Poti sa si argumentezi de ce Antonescu e un dinozaur la fel ca Basescu si Geoana? Ce il leaga de structurile ante-decembriste?
        Problema e ca oamenii cu un pic de educatie (cei care in anumite momente voteaza "schimbarea", de exemplu CDR in 1996 si A.D.A. in 2004) se scarbesc repede, stau acasa, lasand rezultatul alegerilor la mana tolomacului care voteaza din interes de partid sau platit cu 30 de RON. Pentru cele doua partide de stat, PD-L si PSD, e foarte confortabila scarba de politica a omului educat. Suporterii lor oricum merg la vot, pentru ca ii mana interesul, iar pe langa acestia se gasesc destule voturi de cumparat cu 30 de arginti (RON) de la lumpen.
  • 0 (4 voturi)    
    la spitalul 9 (Luni, 21 septembrie 2009, 19:09)

    goe [anonim]

    Asta care isi da foc vrea sa ajunga presedinte? Sa fim seriosi. Un penibil.
    • +1 (1 vot)    
      ok (Luni, 21 septembrie 2009, 22:28)

      adi [anonim] i-a raspuns lui goe

      preferi o gloata de "diplomati" care te fura din toate partile?
      • +2 (2 voturi)    
        da :) (Luni, 21 septembrie 2009, 23:08)

        goe [anonim] i-a raspuns lui adi

        Sa fure, dar sa nu-si dea foc, sa nu faca greva foamei si sa nu bata din picior ca un copil isteric.
        Ce garantie am eu sau tu ca flower power asta nu vrea si el tot ciolan? Ca-si da foc? Sa fim seriosi. Daca ar spune ceva interesant ar avea mai multa audienta. Sau daca chiar si-ar da foc. Dar nu cred ca e in stare nici de una nici de alta. Dracu a mai vazut presedinte cu plete, tricou cu Pink Floyd (tot respectul pt Pink Floyd) si care cand se supara ne ameninta ca isi da foc. Ce naiba?!
        • 0 (0 voturi)    
          cum de preferi furtul grevei foamei? (Marţi, 29 septembrie 2009, 16:26)

          horia_m [utilizator] i-a raspuns lui goe

          nu prea inteleg cum de preferi sa fure in loc sa faca greva foamei?

          Oricum, unul din cei mai integri conducatori, Ghandi, a obtinut independenta Indiei cu greva foamei.

          Cu furatul insa, au facut cariera doar fanariotii si politicienii din 1990-2009. Ii preferi?
  • -2 (4 voturi)    
    un candidat pentru homosexuali si lesbiene (Luni, 21 septembrie 2009, 22:17)

    daniel_apostol [anonim]

    Romania exista astazi datorita unor mari caractere , unor oameni cu principii si credinta. O tara pe care a crestinat-o Apostolul Andrei . O tara pe care Mircea cel Batran a aparat-o de barbaria musulmana (iar astazi se odihneste la Manastirea Cozia ). O tara si o credinta ortodoxa pentru care Brancoveanu si-a sacrificat viata si copiii , preferand sa fie decapitat decat sa se converteasca . O tara pe care Stefan , Mihai si altii ca ei au aparat-o in numele lui Dumnezeu, si careia i-au inchinat biserici. O tara a carei credinta nu a fost distrusa de tunurile generalului austriac Bukov , care a daramat toate bisericile ortodoxe din Transilvania . O tara in care doi regi germani ( Carol si Ferdinand s-au botezat ortodox ) si au fost cei mai bravi " romani " . O tara in care Eminescu a scris Rugaciune ( catre Fecioara Maria ) . O tara in care primul - ministru al Romaniei Mari a fost Patriarhul Miron Cristea ( artizanul din umbra al Marii Uniri ) . O tara in care adevaratele valori au preferat jugul temnitei sau moartea decat sa-si lepede credinta si onoarea ( Maniu , Staniloaie , Arsenie Boca etc ). O tara care in seara zilei de 21 si in ziua de 22 decembrie 1989 isi incepea protestele rostind " Tatal nostru " .
    Cu siguranta ca nu e si tara lui Remus Cernea. Este ateu . Nu are niciun Dumnezeu. Mai mult , doreste ca statul roman sa se lepede de religia ortodoxa. Este cel care militeaza pentru casatoriile homosexualilor si lesbienelor. Pentru cei care il sustin , va spun atat : asta nu e Romania voastra.
    Remus Cernea nu crede. Dar cere increderea celorlalti.
    Asa sa va ajute Dumnezeu !
  • +1 (3 voturi)    
    Pacat de tricoul cu Floyd (Luni, 21 septembrie 2009, 22:25)

    aaragn [utilizator]

    Acesta este Radu Duda cu tricou cu Floyd: un individ "din afara sistemului", smiorcaindu-se ca nu e bagat in seama de media si de public. De unde pana unde ideea ca un candidat oarecare e "o voce care trebuie luata in seama"? De ce ar trebui sa difuzeze televiziunile stiri despre candidatura lui? Nu cumva vaneaza un pranz gratis?

    In cazul in care un individ doreste sa candideze, in aceasta decizie trebuie sa intre si un calcul al resurselor. Un candidat nou, cu alura de rocker si tricou cu Floyd, nu dispune probabil de suportul
    pecuniar al unui partid mare sau de inertia media focalizata asupra candidatilor traditionali. Dar sunt
    si alte tipuri de resurse. Continutul, de pilda, atunci cand exista, poate asigura o forma de publicitate
    virala via bloguri, Facebook sau twitter. O vizibilitate suficienta pe aceste platforme poate asigura si
    propulsarea in atentia media traditionale. Daca nu avem continut, insa, ce facem? Recurgem la alternative zglobii, gen "ne dam foc" sau "ne imbracam in costum popular si ne culcam pe sine" (vezi Zgamboi, daca si-l mai aminteste cineva). E si asta o forma de publicitate, dar mai apropiata de OTV.
  • +2 (2 voturi)    
    Credibilitate (Luni, 21 septembrie 2009, 22:42)

    cobra [anonim]

    Sfaturi pentru viitorul preşedinte:
    1. Credibilitate. Acest lucru se realizează prin seriozitatea în ceea ce spui, ce eşti şi ce faci. Ar fi interesant de ştiut cât de adevărat este cu emailul de la Băsescu, dar mă îndoiesc de acest lucru. Şi, ca să începi o campanie cu o minciună...
    2. Respect pentru lege. Asta înseamnă că legile, bune, rele, cum sunt ele, trebuie respectate ÎNTOCMAI.
    3. Moralitate. Poate cu asta trebuia să încep. Rămân la părerea că Imperiul Roman a dispărut datorită decăderii morale (pentru cei care au un pic habar de istorie). Oamenii deştepţi învaţă din necazurile altora.
    4. Respect pentru tradiţie. Vrei să demonstrezi acest lucru? Îţi alegi un motto în limba română, nu în engleză. N-ai să atragi în vecii vecilor pe cei cu vârsta peste 40-45 ani cu greţuri englezeşti, cu tot modernismul tău.
    5. O platformă clară a ceea ce vrei să faci. Deocamdată, individul acesta este în postura lui Corneliu Zelea Codreanu care avea intenţii bune, dar nu avea o platformă clară de acţiune. Oricum, este departe de Codreanu, dar ca idee...
    6. Echipă. Ce oameni ai în spatele tău care să implementeze ceea ce vrei să faci? Degeaba vrei dacă nu ai cu cine. Cu tot respectul pentru intenţia de a face ceva mai bun, dar o treabă serioasă se face în timp, nu în ajun de alegeri prezidenţiale. Te căleşti în acţiuni anterioare de mai mică amploare (locale) şi după aia te bagi la ceva mai greu. Lăsând la o parte păcatele de care nu duce lipsă Băsescu, el a ajuns acolo unde este acum călindu-se în lupte politice. Pun pariu cu oricine că la prima confruntare televizată va fi făcut varză. Nu că n-ar fi deştept (poate o fi) dar nu are experienţă în lupte politice. Ori, dacă la nivel intern eşti varză, cum să te descurci în confruntări externe unde dai de şulfe profesioniste?
    Cei care vă gândiţi să votaţi un astfel de individ vă consideraţi responsabili? Cum credeţi că vă va reprezenta în plan extern un astfel de individ? V-aţi gândit la asa ceva?
    • 0 (0 voturi)    
      Glumim, radem, dar nu parasim colivia (Marţi, 22 septembrie 2009, 0:03)

      Old School [anonim] i-a raspuns lui cobra

      Cobra esti prea serios.

      Aici e vorba despre Remus Cernea, nu despre chestiuni electorale.
  • +1 (3 voturi)    
    Votez pentru insanatosire mintala! (Marţi, 22 septembrie 2009, 0:05)

    Claude [anonim]

    "Am primit pe email un mesaj de la Traian Basescu in care anunta ca nu mai candideaza si ca s-a hotarat sa ma sustina pe mine"
    Daca asta e sanatos la cap.....
  • -2 (2 voturi)    
    Remus Cernea (Marţi, 22 septembrie 2009, 7:52)

    Puiu [anonim]

    Este singura candidatura onorabila...Nu, neaparat, valoroasa...
    Dl Cernea lupta pe foarte multe fronturi; poporul roman are alt caracter. El se incurca in partide, chiar daca au aceiasi doctrina...Sau se incurca in doctrine chiar daca este vorba de un singur partid...
    Daca s-ar multumi cu o singura "tema" de dezbatere, ar face mai multa treaba ( Dl Cernea, nu boboru')...Daca nu se tunde si nu va deveni un cetatean "onorabil" si, eventual, daca nu-si va vopsi parul, nu va ajunge...presedintele tarii. Si ar trebui sa o lase mai moale si cu Darwin; poporul roman s-a nascut crestin; ce e drept, sub buserica ortodoxa bulgara...
    • 0 (0 voturi)    
      Crestini sub bulgari? (Marţi, 22 septembrie 2009, 9:32)

      IQ [anonim] i-a raspuns lui Puiu

      Cum adica sub biserica ortodoxa bulgara? Scriitorii patristici din zona Dobrogei (dovada aparitiei crestinismului pe teritoriul Romaniei), erau cumva bulgari? Parca nu. Din cate stiu, bulgarii au ajuns mai tarziu prin zonele astea, unde romanii deja erau crestini. Literatura patristica apare cam o data cu primele atestari ale poporului roman, prin secolele 4-6, deci o data cu "nasterea poporului" roman. Te rog sa ma corectezi daca gresesc, dar eu asa stiu de la istorie.
  • +1 (1 vot)    
    Haios tipul (Marţi, 22 septembrie 2009, 9:22)

    IQ [anonim]

    Mie imi place chestia cu "si-ar putea da foc". Pai daca avea ceva in pantaloni, trebuia sa isi dea foc pe bune, nu sa faca sedinte voodoo, cu marionete incendiate. Sau sa o lase balta si sa isi faca o campanie onorabila. Daca nu ai bani, poti face campanii pe net, petitii samd., nu circ in fata televiziunii. Pacat de trupa de pe tricou, aia chiar sunt baieti seriosi.
  • -1 (3 voturi)    
    remus (Marţi, 22 septembrie 2009, 10:22)

    filotas [anonim]

    Remus draga, te rog mult nu uita pastilele...f fff important, pentru ca e clar ca esti un pic sarit de pe fix...
    ..si mail-ul de la Obama cand il arati?
  • 0 (2 voturi)    
    Bafta! (Marţi, 22 septembrie 2009, 10:38)

    andretty [utilizator]

    ma bucur ca am auzit de Remus. Pentru cei care abereaza despre ceea ce face sau vrea sa faca etc. postez linkul paginii verzilor:
    www.partidulverde.ro
    cum trebuia sa se organizeze mai bine ce anume trebuia sa faca...e usor de comentat de pe margine, fara resurse financiare e greu.
    Bafta multa Remus!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce facea asta domne cand nu-l baga in seama fo gag (Marţi, 22 septembrie 2009, 14:11)

    Danio [anonim]

    Si daca vreo gagica nu il baga in seama? Tot asa o ameninta ca isi da foc in fata casei ei? Mai ceva ca Dunitru al celor de la Fara Zahar...
  • 0 (0 voturi)    
    A facut public “mailul lui Basescu”? (Marţi, 22 septembrie 2009, 20:50)

    Danio [anonim]

    Ce se aude? A facut public “mailul lui Basescu” azi la 17:30?

    Nu de alta, dar m-as imbata sa stiu ca am scapat de Base asa usor!!! :))
  • 0 (0 voturi)    
    nu e greu sa te documentezi (Vineri, 25 septembrie 2009, 9:50)

    smb [anonim]

    daca vrei

    de fapt cernea a spus, textual "am primit un mail de la basescu"

    si era vorba de o simpla poanta.

    am gasit mailul pe site-ul lui cernea, si era de la un anume iulian basescu, care ii spunea glumet ca renunta la candidatura daca il sti pe el inscris in cursa.

    era doar o gluma (calitatea si utilitatea ei sunt discutabile). si desigur jurnalisti care nu stiu sa citeze si sa urmareasca un fir logic pina la capat
  • 0 (0 voturi)    
    NU ne stii dorintele, nu ne poti reprezenta!! (Vineri, 2 octombrie 2009, 8:35)

    laura [anonim]

    Reiau un mesaj de mai sus . Cat de frumos a scris acest domn!

    Romania exista astazi datorita unor mari caractere , unor oameni cu principii si credinta. O tara pe care a crestinat-o Apostolul Andrei . O tara pe care Mircea cel Batran a aparat-o de barbaria musulmana (iar astazi se odihneste la Manastirea Cozia ). O tara si o credinta ortodoxa pentru care Brancoveanu si-a sacrificat viata si copiii , preferand sa fie decapitat decat sa se converteasca . O tara pe care Stefan , Mihai si altii ca ei au aparat-o in numele lui Dumnezeu, si careia i-au inchinat biserici. O tara a carei credinta nu a fost distrusa de tunurile generalului austriac Bukov , care a daramat toate bisericile ortodoxe din Transilvania . O tara in care doi regi germani ( Carol si Ferdinand s-au botezat ortodox ) si au fost cei mai bravi " romani " . O tara in care Eminescu a scris Rugaciune ( catre Fecioara Maria ) . O tara in care primul - ministru al Romaniei Mari a fost Patriarhul Miron Cristea ( artizanul din umbra al Marii Uniri ) . O tara in care adevaratele valori au preferat jugul temnitei sau moartea decat sa-si lepede credinta si onoarea ( Maniu , Staniloaie , Arsenie Boca etc ). O tara care in seara zilei de 21 si in ziua de 22 decembrie 1989 isi incepea protestele rostind " Tatal nostru " .
    Cu siguranta ca nu e si tara lui Remus Cernea. Este ateu . Nu are niciun Dumnezeu. Mai mult , doreste ca statul roman sa se lepede de religia ortodoxa. Este cel care militeaza pentru casatoriile homosexualilor si lesbienelor. Pentru cei care il sustin , va spun atat : asta nu e Romania voastra.
    Remus Cernea nu crede. Dar cere increderea celorlalti.
    Asa sa va ajute Dumnezeu !
    • 0 (0 voturi)    
      Nici tu nu-ti sti propriile dorinte (Vineri, 9 octombrie 2009, 9:10)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui laura

      Laura, tu traiesti in basme si istorie. Dupa revolutie am fost condusi de oameni "credinciosi" si unde suntem acum? Religia nu are nici o legatura cu un trai de viata mai bun. Traim vremuri in care numele divinitatii e folosit pentru manipularea maselor. Remus nu e un ateu, el doar crede in dreptul fiecaruia de exprimare. Ce-ai zice daca un musulman sau un hindus ti-ar impune religia lor? Si ei sunt oameni ca si tine, de ce crezi tu ca ai drepturi supreme asupra celorlalti? Romania e a fiecaruia dintre noi sau asa ar trebui sa fie. Dar tara noastra nu mai are granite, corporatii straine detin toate companiile importante. Ne sug toti . Granitele au ramas doar pe harta. Romania nu mai este a noastra ci a FMI-ului. Conducatorii nostri cu credinta in D-zeul ortodox au avut grija sa ne vanda pe comisioane grase. Nu mai fi asa extremista si iubeste-ti aproapele!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri