Traian Basescu ii cere ministrului Justitiei declansarea urmaririi penale impotriva lui Ovidiu Musetescu

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 11 septembrie 2009, 13:28 Actualitate | Politic

Ovidiu Musetescu
Foto: Agerpres
Presedintele Traian Basescu i-a adresat ministrului Justitiei o cerere privind "declansarea procedurilor legale pentru urmarirea penala a lui Ovidiu Tiberiu Musetescu", fost ministru al Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiunilor Statului in Guvernul Nastase, informeaza Administratia Prezidentiala.

"Urmare a solicitarii Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, in temeiul prevederilor art. 109 alin. (2) din Constitutia Romaniei si al prevederilor art. 12 si art. 18 din Legea nr. 115/1999 privind responsabilitatea ministeriala, republicata, avand în vedere Deciziile Curtii Constitutionale nr. 665 din 5 iulie 2007, publicata în Monitorul Oficial, partea I, nr. 547 din 10 august 2007 si nr. 1133 din 27 noiembrie 2007, publicata în Monitorul Oficial, partea I, 851 din 12 decembrie 2007, presedintele Romaniei, Traian Basescu, a adresat vineri, 11 septembrie 2009, ministrului Justitiei si Libertatilor Cetatenesti, Catalin Marian Predoiu, cererea privind declansarea procedurilor legale pentru urmarirea penala a domnului Ovidiu Tiberiu Musetescu, fost ministru al Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiunilor Statului", se arata in comunicatul Administratiei Prezidentiale.

Pe 29 iunie, procurorul general Codruta Kovesi i-a cerut sefului statului declansarea procedurilor pentru inceperea urmaririi penale in cazul lui Ovidiu Musetescu in dosarul referitor la privatizarea Alro Slatina si Alprom SA.

Potrivit Mediafax, procurorii sustin ca Ovidiu Musetescu s-ar face vinovat de abuz in serviciu si stabilire, cu intentie, a unei valori diminuate fata de cea comerciala reala a bunurilor apartinand firmelor la care statul este actionar. Cea de-a doua fapta ar fi fost comisa de Musetescu in cazul actiunii de privatizare a SC Alro SA Slatina si SC Alprom SA.

Potrivit procurorilor, "in cauza exista indicii ca subevaluarea pachetului de actiuni detinut de stat la cele doua societati s-a realizat, in lipsa unui mediu concurential, prin modificarea strategiei de privatizare, lipsa de transparenta si acordarea dreptului de blocaj actionarului minoritar".

Grupul Marco International a devenit actionar majoritar la Alro Slatina in 2002, cand a achizitionat de la fosta Autoritate pentru Privatizare un pachet de 10% din actiuni. Contractul a fost semnat de presedintele de atunci al Autoritatii, Ovidiu Musetescu.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

3161 vizualizari

  • +19 (23 voturi)    
    IN SFARSIT! (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:35)

    ???? [anonim]

    Mizerabilul asta de Musetescu sper sa ajunga la puscarie pentru ani multi de-acum inainte. Desi cu "justitia" asta condusa de Pivniceri si Barbulesti e foarte posibil sa-l vedem pe Musetescu, imediat dupa o eventuala condamnare, jucandu-si banii furati din privatizari la cazinou. Alaturi, de ce nu, de Stanculescu. Alt "condamnat" la misto.
  • -11 (15 voturi)    
    altii? (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:35)

    ben bernanke [anonim]

    cand va cere base si inceperea urmaririi fata de EU, RB si altii?
    • +10 (14 voturi)    
      Cand vor fi intrunite conditiile (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:54)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui ben bernanke

      Adica atunci cand va primi o solicitare de la Parchet, fundamentata legal.
      • -3 (5 voturi)    
        ha ha ha ha! (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:45)

        luxor [anonim] i-a raspuns lui Hadrian

        Oameni buni ce am mai ras!
        Fiti pe faza ca asta e tare, i se cere Ministrului Justitiei sa inceapa urmarirea pentru privatizarea unei societati.
        Boon la o cautare pe gugal aflii si cam cine mai ofera consultanta societatii, iata privatizate.
        Bow wow ca niste chestii sunt oarecum identice.
        Acumsa vedem cum se desfasoara ancheta.
        http://www.catavencu.ro/ba_se_scuza_degeaba_predoiu_de_la_justitie_ca_tot_e_mai_aproape_de_palatul_cotroceni_decit_de_palatul_victoria-2074.html
    • +8 (14 voturi)    
      sau nastase (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:56)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui ben bernanke

      sau tariceanu impreuna cu alti infractori?
  • -19 (25 voturi)    
    Wow (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:36)

    Alexandru C [utilizator]

    Cand va cere si inceperea urmaririi penale in cazul Mircea Basescu?
    Ce face campania asta. Sunt curios cati mai inghit galustile astea ale lui Basescu. Aia chiar sunt prosti gramada.
    • +12 (16 voturi)    
      penibilule!!!!!!!!! (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:09)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      Bai tonomatule nu vezi ca esti penibil????
      • -6 (8 voturi)    
        Make21 (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:48)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui /./

        Go and MAKE some money. Nu trebuia sa ne confirmi ca faci parte din categoria alora care inghit galustile basesciene. I-am caracterizat in primul comentariu.
        • +3 (5 voturi)    
          tu esti din aia care inghit voma lui SR Stanescu (Vineri, 11 septembrie 2009, 18:31)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          care va sa zica... pai ... pofta buna, atunci! da' rasfoieste si tu EvZ la masa - ca au investigat baietii si au demontat toate imbecilitatile lui SRS... desi nu cred ca VREI sa pricepi niste lucruri!
    • +9 (13 voturi)    
      evident ca esti pe langa (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:34)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      ai pus si tu un comentariu la norma, nu?

      cum sa ceara inceperea urmarii penale pt o persoana care nu face parte din guvern?
      pt Mircea Basescu trebuie sa se sesizeze direct parchetul in conditiile in care exista dovezi clare.
      Cum gogorita lui SRS a fost desumflata de cei de la EVZ cu documente si dovezi clare nu vad ce ar trebui sa faca Basescu.

      eu astept procesul in care SRS trebuie sa aduca dovezi pt ce a declarat. sa vedem daca atunci le aduce pt ca acum doar spune ca sunt dovezi dar n-a aratat nimic. a incurcat pana si tailanda cu taiwan-ul :)
      a spus ca sunt 5 containere si era decat unul.
      n-are documente pt exportul armelor.
      s-a legat de niste franturi de informatie, nici alea adunate bine, si a creat o babmba care ni fasss n-a facut :)

      cand vei fi mai informat, atunci sa vi sa ne faci prosti pe aici. pana atunci du-te la nea srs poate-ti factureaza postul de mai sus :)
      • -3 (5 voturi)    
        Arme (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:54)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui suca

        M-ai prins la faza cu persoana care nu face parte din guvern. Ai dreptate, exemplul nu a fost bun. Reformulez: Cand va cere inceperea urmaririi penale pentru Elena Udrea?

        Referitor la MB, spune-mi te rog de unde ai tras tu concluzia ca ma refeream la afacerea cu arme? Sari cam repede de fundulet in sus si ai si memoria cam scurta.
        • +2 (6 voturi)    
          dar la ce te-ai referit (Vineri, 11 septembrie 2009, 16:33)

          suca [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          cand ai zis de Mircea Basescu? La inghetata? :)

          zvonuri putem toti sa scoatem pe gura, dovezi mai putini. asa ca pana nu vad dovezi nu vorbim.

          Pt udrea se urmeaza acelasi proces care s-a urmat si la musetescu. dupa ce parlamentul da verde urmaririi penale, dna-ul trebuie sa se sesizeze si in caz ca sunt dovezi ca a facut ceva atunci ii cere presedintelui sa faca ce-a facut cu musetescu.
          presedintele nu cere de capul lui urmarirea penala. nu va mai agitati aiurea. el raspunde unei cereri venite de la procurori.
      • -2 (6 voturi)    
        Musetescu (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:56)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Musetescu face parte din guvern? Ce minister are?
        • +1 (7 voturi)    
          asta demonstreaza cat de bine informat esti (Vineri, 11 septembrie 2009, 16:13)

          suca [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          pai musetescu A FOST ministru al Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea Participatiunilor Statului.

          Mircea Basesciu n-a fost NICIODATA ministru.

          informeaza-te inainte de a posta.

          cand ma gandesc ca mai si votezi...
          • -3 (7 voturi)    
            Vot (Vineri, 11 septembrie 2009, 16:52)

            Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui suca

            Ce ma faceam daca nu ma lumina inteligenta ta. Prietene vad ca nu pripepi mistourile si te ambalezi repede. Calm.

            Eu votez de cand ma stiu cu cine trebuie din punctul meu de vedere, adica n-am votat niciodata cu FSN, PDSR, PSD, PDL, PRM etc. Asa-i ca nu gandesc?

            Mai lumineaza-ma te rog intr-o privinta. Traian Basescu poate sa ceara inceperea urmariirii lui Traian Basescu ca doar a fost ministru? Dosarele le stim cu totii.
            • +3 (5 voturi)    
              daca erai informat (Vineri, 11 septembrie 2009, 17:17)

              suca [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

              nu puneai intrebari fara sens pana cum. inclusiv ultima.

              ca presedinte poate fi trimis in instanta doar daca aduce grave atingeri sigurantei statului. orice alt proces se suspenda pe perioada mandatului. asta-i constitutia facuta de psd.

              cat priveste dosarele, daca basescu fabrica dosare psd-ului asa cum acuzai mai sus, de ce psd-ul n-ar fi fabricat dosare lui basescu. ca asa vrei tu?
              doar ai citit stenograma in care se cerea cpul lui basescu.

              pai votand pnl ai votat si psd, fsn. uiti ca tariceanu a fost in pnl-at (alta data cand a mai rupt pnl-ul) care a facut alianta cu fsn-ul de atunci si aveau un ministru in timpul mineriadelor.
              uiti ca pnl-ul a votat impotriva unui articol care il facea si pe iliescu colaborator al securitatii.
              uiti ca pnl-ul voteaza cot la cot cu psd-ul. si cand e vorba de un ministru psd si cand e vb de un ministru pnl. si cand e vorba sa taie pensiile mari ale parlamentarilor.
              de la cine si-a luat patriciu rafinaria? de la basescu? sau de la nastase?

              da, ai dreptate, ai gandit cu adevarat :)
        • +2 (2 voturi)    
          ministerul prostiei tale (Vineri, 11 septembrie 2009, 22:31)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          de informare nu mai zic, ca ai aratat tu destul!
    • +3 (3 voturi)    
      cand o sa intri tu la drept (Vineri, 11 septembrie 2009, 18:28)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      sau nu! cand o sa il termini...
  • +2 (4 voturi)    
    datornic vs creditor (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:23)

    teleast [anonim]

    vedeti,cine a fost desemnat in numele guv nostru("datornicul"),sa trateze cu banca mondiala("creditorul"),sa, si s-a angajat in scris,inainte de (si in) anul 2000,ce si cum se va privatiza, in viitorul de atunci,pt a fi pe placul "creditorului"?
  • +6 (6 voturi)    
    altii (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:35)

    Ion [anonim]

    E bine ca incepe urmarirea..dar mai sunt si altii pe acolo..era unu Sorin Dimitriu, tot la FPS inaintea lu musetescu. Acum falimenteaza camera de Comert si Industrie Bucuresti...
    ????
    • -7 (9 voturi)    
      Dosare (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:51)

      Vocces [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Deciziile Curtii Constitutionale iulie 2007, publicata în Monitorul Oficial, partea I, nr. 547 din 10 august 2007 si nr. 1133 din 27 noiembrie 2007, publicata în Monitorul Oficial, partea I, 851 din 12 decembrie 2007, presedintele Romaniei, Traian Basescu, a adresat vineri, 11 septembrie 2009 - cred ca isi face curatenie in fisete (semn ca pleaca!). Acum a gasit dosarul lui Musetescu si dosarele Revolutiei. Evident, e un santaj la PSD asa cum nea-a obisnuit: cu dosare.
      • +5 (7 voturi)    
        bai nene (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:57)

        suca [anonim] i-a raspuns lui Vocces

        cand Basescu da verde la un dosar e santaj. cand psd-ul scoate tot felul de gogorite despre basescu, tot basescu e vinovat evident, nu?

        daca nu da drumul la dosare e mana-n mana cu psd-ul ca doar toti se trag din fsn, nu?

        voi chiar nu vedeti ca suferiti de scenarita cronica?
        eu unul m-am convins, in general, cei care tipa la basescu ori sunt dintre cei privilegiati de psd ori sunt dintre cei care cred orice fara sa se documenteze.
        alta explicatie logica n-am...
        • -3 (3 voturi)    
          Suca (Vineri, 11 septembrie 2009, 16:55)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui suca

          Bai nene tu chiar nu vezi ca superi de ciuma portocalie?
          In plus de asta esti si redus, citez "eu unul m-am convins, in general, cei care tipa la basescu ori sunt dintre cei privilegiati de psd ori sunt dintre cei care cred orice fara sa se documenteze."
  • +6 (10 voturi)    
    Interesant (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:59)

    Zeus [anonim]

    Poate se ajunge si la Ciutacu.
  • -2 (4 voturi)    
    punct ochit! (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:35)

    Mona [anonim]

    a dat drumul base la actiune! sa ii vedem pe baietii destepti infundand puscaria!
    • -3 (5 voturi)    
      Moama (Vineri, 11 septembrie 2009, 16:57)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Mona

      Ce de actiune. O sa fie vai se amar de baietii destepti. :)
  • -4 (4 voturi)    
    Asa deci (Vineri, 11 septembrie 2009, 17:31)

    un roman [utilizator]

    Daca justitia e in greva ca sa-i dea in bot lui Basescu el se crede mai nou Zeus? Cum adica el cere urmarirea penala a cuiva? De unde si pana unde are marinarul atributiile unui judecator sau procuror?
  • -4 (4 voturi)    
    rusinos (Vineri, 11 septembrie 2009, 18:16)

    george [anonim]

    Pentru aparenta actului de justitie Basescu da unda verde urmaririi penale cand stie ca fostul ministru are cancer si probabil nu va apuca sa fie judecat niciodata. Ce s-a intamplat cu alte dosare ? Nimic, aia sunt inca sanatosi !
  • 0 (0 voturi)    
    Marea Circoteca (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 8:44)

    Elena Popa [anonim]

    A reinceput circoteca, desi daca stau bine sa ma gandesc nici nu s-a terminat vreodata de 4 ani si jumatate pana acum. Cum spuneam, a reinceput circoteca cu jonglerul principal Traienel, cu femeia-hoata Nutzi si prim-menestrelul de pe scena emiLACHE bOC.
    Basescu Traian nu mai are nici o limita in actiunile pe care le intreprindept a prosti electoratul ca el este cel mai bun.
    Rusine votantilor PD-L.
    • 0 (0 voturi)    
      Rusine sa/ti fie tie! (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 13:12)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui Elena Popa

      Atata timp cat judeci fara sa"judeci", tinand cont doar de ceea ce/ti toarna in urechi unl sau doua posturi tv. Nu/ti dai seama ca esti penibila? Oricum cine va vota cu base va vota, cine nu, nu! Si nu o sa/i fie rusine nici daca a votat, nici daca nu a votat. Rusine ar trebui sa/ti fie pentru ca nu ai votat si acum te plangi.
    • 0 (0 voturi)    
      Cretinism si favoritism... (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 17:06)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui Elena Popa

      Asta va caracterizeaza. Ati dus tara asta de rapa si tot gasiti alti vinovati. Oglinda aveti, voi astia ce ati condus-o in mormant ?
    • 0 (0 voturi)    
      pronostic alegeri prez.. (Luni, 14 septembrie 2009, 17:25)

      una... [anonim] i-a raspuns lui Elena Popa

      TB castiga din primul tur !
      voi, ceilalti, simtiti cum se apropie franghia de gat...? vineee
  • 0 (0 voturi)    
    este de neinteles ce sensuri.... (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 14:23)

    separatia puterilor [anonim]

    poate capata acesta expresie: domnilor, toate puterile statului au fost create pentru a sprijini conationalii iar unde este cazul de-ai pedepsi puinctual; magistrtai ne pedepsesc pe toti, ei fac u fel de genocid si iata ca mai au tupeul sa continue fara a fi trasi la arspundere; cate zile au stat in opozitie...? atatea zile se scad din slariul.. este minima reactie, de bun simt, a noastra... de fapt ar trebui mai multe : introducerea inn instanta a asesorilor sociali care sa vegheze cum munces acesti super-magistrati
    • 0 (0 voturi)    
      au vrut 'concediu'/greva.. fara plata.../ fara pla (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 20:13)

      magister [anonim] i-a raspuns lui separatia puterilor

      no comment


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă