Ion Iliescu: Traian Basescu nu corespunde statutului functiei

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 8 septembrie 2009, 17:52 Actualitate | Politic

Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, declara intr-un interviu pentru Impactnews.ro ca nu stie daca ar mai candida o data la Presedintie: "E greu sa spui ce-ar fi daca ar fi. Am aproape 80 de ani si daca la 60 si la 70 alergam precum carlanul, acum nu-mi mai pot permite o campanie electorala". Iliescu a mai spus ca inca cinci ani cu Traian Basescu ar fi o "catastrofa": "Basescu nu e om politic, necum om de stat".

Fragmente din interviu:
Cum ati caracteriza mandatul lui Traian Basescu?

- Prost. Traian Basescu nu corespunde statutului functiei. El s-a angajat pentru o anumita functie bine definita in Constitutie. Ar fi trebuit sa fie factor de dialog si echilibru. Din acest punct de vedere au fost 5 ani pierduti pentru Romania. In loc sa fie factor de echilibru a fost factor de dezechilibru, in loc sa fie factor de dialog, a fost un factor de alimentare a starilor conflictuale. Este un om conflictual, care nu stie sa asculte. El nu are nici calitatea de om politic. Un om politic trebuie sa fie aplicat spre parerile altora, sa fie factor de dialog. El nu e nici om politic, necum un om de stat, care trebuie sa fie ceva mai mult. Acest lucru ne costa si in plan intern si in plan extern, unde ne-am izolat. Trebuie sa curmam aceasta experienta si sa aducem un om mai normal in fruntea statului. Indiferent cine va fi acela, va fi de preferat unui om lipsit de simtul masurii si responsabilitatii fata de tara.

- Cum ar fi inca 5 ani cu Traian Basescu?

- O catastrofa. S-ar adanci toate astea.
..................................................................

- Intre candidatul Sorin Oprescu si candidatul Mircea Geoana pe cine ati vota?

- Eu sunt membru al PSD-ului. PSD are desemnat un candidat propriu. Deci sunt alaturi de partid.

- Credeti ca o candidatura a lui Oprescu va afecta voturile lui Geoana?

- Nu prea cred. Se reflecta si in sondaje. E adevarat exista un numar de votanti ai PSD care sunt dezamagiti si ar putea migra catre Sorin Oprescu, dar cred ca Oprescu ar putea sa aiba importanta si pentru alti votanti, care altfel n-ar participa la vot. Nu cred ca e foarta importanta influenta lui asupra votantilor traditionali ai PSD.




Citeste mai multe despre   






















1128 vizualizari

  • +11 (13 voturi)    
    nelule (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:05)

    Bogdan [anonim]

    ne lasi?... platim destul dupa tine, si oricum mai intai eu unul as vrea sa vad o clarificare asupra mineriadelor si a loviturii de stat din 89... dup-aia as fi dispus sa te si ascult!
    • -6 (10 voturi)    
      Injuraturi (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:48)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Dupa cantitatea de injuraturi pe care le incaseaza Iliescu, iti dai seama ce om politic a fost, si ce puternica amprenta si-a pus asupra statului roman. Chiar si cand nu mai e sef al statului, influenta lui se simte inca.

      Daca vreti ca Romania sa o ia la dreapta, votati un om politic cu calitatile lui Iliescu si, bineinteles, cu orientare de dreapta, nu ca cel de-acuma, care, dupa cinci ani de mandat, se base 3 parturi si alea agramate.
      • +6 (6 voturi)    
        hahaha - ce gluma... (Marţi, 8 septembrie 2009, 23:07)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        adica daca vrei ca Romania sa o ia la dreapta sa voteze un om de stanga? cu calitatile lui Ilici nu poate fi de dreapta...iar despre influentza lui Ilici ai dreptate , e mare , se mai simte inca ,dar din nefericire e negativa si otravitoare...ce bine ca securistii nu au invins moartea....
        • -2 (2 voturi)    
          Reflectie (Miercuri, 9 septembrie 2009, 10:52)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui dadan

          Tot ce trebuie sa sa faci pentru a vedea corect reflectia politica a unui om este sa ignori orientarea lui politica, si sa privesti numai la schimbarile produse de el, in cadrul legislativ si institutiile statului.

          Eu personal, mi-as dori un lider politic de dreapta, care e in stare sa schimbe statul roman, macar pe jumatate din cat a schimbat Iliescu.
      • 0 (2 voturi)    
        mda (Miercuri, 9 septembrie 2009, 0:37)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        seamana cu Ceausescu la numarul de injuraturi.
    • +5 (5 voturi)    
      cred ca Iliescu a fost cel mai injurat sef de stat (Marţi, 8 septembrie 2009, 21:12)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      ..in orice caz l-a surclasat pe Ceausescu, pentru ca nu mai este in functie si continua sa fie injurat !Eu ma intreb daca ii place sa o
      su *&%..fuga permanent ,vorba ursului in conflictul cu iepurasul ! chiar nu isi da seama ,e senil ca Gorbaciov? posibil orice...
  • +10 (12 voturi)    
    hei hotnwes! (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:05)

    veninusrl [utilizator]

    atasati si clipul in care criminalul acesta (iliescu) multumeste minerilor pentru clipele de groaza pe care acestia le-au oferit bucurestenilor intr-o luna de iunie!

    acest individ trebuie scuipat peste tot pe unde trece!
  • +4 (6 voturi)    
    Si tu sigur ai corespuns (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:06)

    Bogdan [anonim]

    Din cauza ta s-au intamplat numai lucruri minunate cu tara asta, domnule Iliescu.
  • +8 (10 voturi)    
    JOS COMUNISMUL! (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:07)

    sandu [anonim]

    JOS COMUNISMUL !
    Mergeti in sudul Frantei, unde toate hotelurile au posturi TV in Poloneza...si vorbiti cu oamenii de rand..o sa va spuna ca daca nu era ILICI, eram cu mult peste polonezi :-(
  • +5 (7 voturi)    
    ca bine zici matale.. (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:08)

    bozzo [anonim]

    ..numai ca spre deosebire de base singurul statut care ti se potrivea perfect era cel de martir al revolutiei.. mizerie bolsevica
  • +7 (9 voturi)    
    Isi bate si asta gura.... (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:12)

    judex [anonim]

    cine il mai ia in seama. A facut destul rau Romaniei. Ar trebui sa aibe bun simt si sa-si vada de batranete. Sa zica "merci" ca nu-i la bulau, acolo unde ii este locul pentru crimele impotriva poporului roman
  • +7 (9 voturi)    
    intr-adevar (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:15)

    hmm [anonim]

    cata echidistanta, masura si intelepciune la domnul tovaras mos Ion Iliescu. de parca cei paispe ani cu dumnealui (perioada constantinescu intra tot in fisa postului dumisale, personajul respectiv fiind prea lamentabil ca sa-l privim separat) nu au fost tot pierduti (si inca foarte scump) pentru romania.
    o intrebare esentiala nu i-a fost pusa - ce se mai aude cu rolul sau in mineriade? (in calitate de om politic, bineinteles :D)
  • +8 (10 voturi)    
    trebuia sa ia exemplu de la tine, javra (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:18)

    zaboo [anonim]

    sa fie "factor de dialog si echilibru" cu minerii in Piata Universitatii, vipera ce esti! ai ingropat tara, mortaciune comunista ce esti si acum ne dai lectii de democratie!!! HUOOOOOOOOOOOOO
  • +6 (8 voturi)    
    Of mama mea. (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:20)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Batranul Gepeto ... urat a mai imbatranit.
    Tataie, nu mai taia mingile la copii si nu mai ridica stergatoare, ca vine pensia, nu te nacaji.
  • +9 (11 voturi)    
    Catastrofa-i Iliescu (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:22)

    uluit [utilizator]

    Iliescu nici macar nu realizeaza ca-i face campanie electorala lui Basescu, prin atacurile si declaratiile pe care le promoveaza la adresa sa. In actuala conjunctura, Basescu ar fi o catastrofa pentru clica de imbuibati ai baronilor PSD.

    Iliescu simte ca, inca 5 ani cu Basescu presedinte (sau premier, fiindca nu si-a anuntat candidatura), ar reprezenta sfarsitul lui ca om politic si aducerea lui in fata Justitiei pentru crimele impotriva umanitatii, din timpul mineriadelor.

    Daca Tov Ilici nu-si mai "permite o campanie electorala" sau sa alerge precum carlanul (ca sa-l citez). Isi permite sa dea "indicatii" pe linia conservatoare a partidului pe care-l conduce. Sunt multi oameni nemultumiti in PSD, fiindca trage partidul in jos, prin prezenta lui, alaturi de oameni compromisi politic, precum Adrian Nastase.
    Conjunctura actuala e alta decat cea a anilor '90, tataie iliescu. Asa ca, vezi ca vor si altii mai tineri la ciolan.


    PS - Pentru redactia Hotnews, o corectura: cinci ani cu "Triana" Basescu
  • +8 (10 voturi)    
    Desigur. Numai dvs corespundeti (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:22)

    Adonis78 [utilizator]

    Nu face omu o mineriada sau doua, gata e incompatibil cu statutul de presedinte. Nu saboteaza putin interesele Romaniei si le vinde clanurilor de termite, e incompatibil cu statutul de presedinte.

    Sa mai zic? Ma opresc aici. Apropo, nu conteaza ca ma injura altii eu tot cu marinarul shpanchi votez. Voi sa nu faceti ca mine si sa votati pe Nati sau pe Geoana.
    • +8 (10 voturi)    
      si eu (Marţi, 8 septembrie 2009, 20:02)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      si eu tot cu el,nu e sanchi,e extra iliescu e ordinar,un om care ne-a furat mare parte a viitorului,mincinos si violent.a uitat de toate apelativele oribile,de aducerea minerilor si bataile,pierderile de miliarde si de ani lumina civilizatie?acum el este in spatele lui oprescu,catastrofa va fi daca castiga acest clan mafiot.de fapt ,desteptul nu precizeaza pt cine va fi rau :eu sper ca dupa 22 noiembrie 2009 in tara noastra va incepe catastrofa distrugerii clanurilor securisto-comuniste ,mareata opera a bunicutei !
    • +6 (6 voturi)    
      intreaba-l si despre punctul 8 (Marţi, 8 septembrie 2009, 21:58)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      de la Timisoara... cat a vorbit el in dooj de ani despre asta... si cat de tare l-a durut... in cot, evident, de ceea ce avea nevoie Romania de dupa Ceausescu!
  • +7 (9 voturi)    
    Uite cine vorbeşte. (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:24)

    aqualung [utilizator]

    Să înţeleg că cineva care se confruntă cu o manifestaţie de protest şi cheamă o gloată de mineri să îi ia pe participanţi la bătaie corespunde din plin statutului funcţiei. Dacă da, atunci aşa e, Băsescu nu corespunde.
  • +6 (8 voturi)    
    wasnt it ... (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:25)

    Pat [anonim]

    Iliescu should be sent to court (the Hague) for crimes against humanity. This Iliescu is furthemore one of the biggest crooks of Romanian history right after Nicolae C (with whom he was big buddies). Problem is, he doesnt realise it himself neither does the Romanian people or the press (which is corrupt anyhow).
  • +6 (8 voturi)    
    tu vorbesti (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:30)

    Lucianmotzul [anonim]

    Mai vrei sa candidezi tu ,ma animalule ,tu mai Iliescu = tradator de neam si tara ,ai distrus tot ce a facut cu sudoare (construit)in 50 de ani de comunism,strigai nu ne vindem TARA in 90 a-ti furato si vinduto sub obladuirea ta ,iar 3 milioane au plecat ,ai depopulat tara mai netrebnicule ,locul tau este in puscarie.
  • +7 (11 voturi)    
    echilibru (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:33)

    sadwank [anonim]

    Lasati, nea Nelu, ca sub dumneavoastra am avut echilibru si concordie de ne-a iesit pe nas; societatea romana inca e manipulata de fosti securisti, fosti nomenclaturisti si membri de partid. Inca nu se stie exact cine a omorit oameni la Revolutie, cei gasiti vinovati joaca la cazino, Voiculescu are imperiu media, matale stai bine-merci cu tanti Nina pe canapea s.a.m.d.
    Pai daca matale ai avea un cancer, ai incerca sa gasesti un factor de echilibru cu el? E, vezi? Si atunci de ce ne ceri noua sa votam un papa-lapte care sa va lase in pace? Basescu e cea mai inalta culme a urii noastre pentru voi. Daca ar aparea unul mai rau, care sa promita ca va baga la puscarie in regim de urgenta, pe ala l-am vota.
    • +5 (7 voturi)    
      bun comentariu (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:54)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      iar partea de final a spus clar si taios ceea ce simt multi! multam! mi-a mers la suflet!
  • +5 (7 voturi)    
    Eee, ce timpuri, cand Moscova avea grija ... (Marţi, 8 septembrie 2009, 18:46)

    Marian Boldea [utilizator]

    sa n-ajunga oricine presedintele Romaniei!

    Nici nu stiu cum au trecut cei douazeci de ani de la asa-zisa "revolutie" cu final cunoscut: asa cum stiau destul de multi cu ani buni inainte, "invingator" a iesit tovarasul Iliescu, care n-a scapat atunci ocazia de a condamna felul in care Ceausescu si ai lui au intinat nobilele idealuri ale comun-az-ismului (pentru cei care nu cred, exista inregistrari video cu "eroi necnoscuti ai revolutiei" care insista ca tov. Iliescu trebuie sa fie noul conducator, precum si inregistrari ale "vizionarului" Iliescu cerand sa dea repede telefon la Moscova "sa se stie cine suntem si ce vrem".)

    Si iata ca, dupa douazeci de ani, "muschetarul" Iliescu vine si ne explica cum Basescu, de data asta, a intinat nobilele idealuri ale democratiei: una "originala", cu mineriade si toate celelalte accesorii - jaf national si international al avutiei publice, "capitalism de cumetrie" etc.

    Apropo: mai tineti minte, d-le Iliescu, cum a fost pe TAB in seara de 12 ianuarie 1990? Poate ar fi cazul s-o lasati mai moale cu aprecierile despre "oamenii de stat"!
  • -4 (6 voturi)    
    Inca (Marţi, 8 septembrie 2009, 19:23)

    Dan Mocanu [anonim]

    Iliescu inca starneste panica printre portocalii ... oare de ce ?.... Pentru ca a fost si este mult mai profund decat toti ceilalti... si inca respectat. Ar iesi Presedinte daca ar candida ... si asta speria asa zisii "de dreapta"...Acum treceti la munca baieti sa dati cu semnul "minus". Multumesc !
    • +6 (6 voturi)    
      bolsevic rosu (Marţi, 8 septembrie 2009, 21:49)

      danutlvd [anonim] i-a raspuns lui Dan Mocanu

      mars in siberia ta cu tot cu cucuvea
    • +5 (5 voturi)    
      Si cine corespune? Oprescu mincinosul? (Marţi, 8 septembrie 2009, 21:56)

      ???? [anonim] i-a raspuns lui Dan Mocanu

      Gagiule, daca ai afla adevarul despre cine este Iliescu si ce forte a reprezentat si reprezinta in tara asta, ti s-ar face rau. Numai in situatia in care chiar nu sti. In cazul in care cunosti adevarul despre Iliescu e si mai grav ca-l susti. Iliescu a fost agentul sovieticilor in Romania! Iar tara, in perioada sinistra a lui Iliescu, a evoluat exact asa cum isi doreau rusi. Haos si furaciune la greu. Ce anume lucruri bune a facut Iliescu pentru tara asta? Un individ care a pus, imediat dupa caderea lui Ceausescu, ca ministru al apararii (generalul in rezerva Militaru) un fost agent al GRU (serviciul de informatii militare al fostei URSS), care a chemat minerii sa bata intelectualii in Bucuresti, care a tolerat hotia si un prim ministru care a adus la rang de politica de stat praduiala statului, un individ cuprins de frustrari si revansa al carui singur loc in istorie e la groapa de gunoi. Panicat insa e tovarasul Iliescu si acolitii sai care nu stiu ce sa mai faca sa scape de Basescu. Omul care nu le-a cantat in struna asa cum a facut-o Constantinescu. Cel invins de serviciile secrete.
      • -1 (1 vot)    
        Nu suporta comparatie (Miercuri, 9 septembrie 2009, 11:21)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui ????

        Dupa cum recunosti,. Iliescu, ca om politic, a reusit sa-si impuna punctul de vedere, si sa implementeze in statul roman schimbarile pe care le-a vrut. Ca tie, mie, sau altora nu le convin aceste schimbari, asta-i alta treaba.

        Pe cand Basescu de cinci ani de zile se zbate ca pestele pe uscat.
    • +3 (3 voturi)    
      gresit (Miercuri, 9 septembrie 2009, 0:47)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Dan Mocanu

      Iliescu nu starneste panica, ci greata. O mare greata. Asa cum ti-e greata cand vezi boratura unui betiv. Este un bastard al comunismului, care toata viata ... ca sa-i fie bine. Uitati-va la cei crescuti de el in PSD. Numai pui de naparca din esalonul 2 al PCR care abia asteptau sa le moara seful ca sa fure tot. Si au furat tot.
  • +6 (6 voturi)    
    Iliescu ..... (Marţi, 8 septembrie 2009, 21:41)

    Ufo Man [anonim]

    In locul tau as tacea, animal comunist, carpa kaghebista.....
    • -2 (2 voturi)    
      Inca - partea a doua (Marţi, 8 septembrie 2009, 23:12)

      Dan Mocanu [anonim] i-a raspuns lui Ufo Man

      Va multumesc pentru lectia civica. Argumentele dumneavoastra sunt coplesitoare si la fel de solide precum curajul de a semna cu propriul nume si politetea exprimarii.
      Va raman profund indatorat ...
  • +4 (4 voturi)    
    Bunicuto, lasa-ne, lasa-ne! (Marţi, 8 septembrie 2009, 22:28)

    urania [utilizator]

    Tataie, lasa-ne si du-te acasa la Nina matale, traiti-va linistiti si indestulati batranetile, plimbati-va, tratati-va daca aveti probleme de sanatate! Nu ne mai intereseaza ce crezi, indiferent despre cine iti dai cu parerea! Gata, capitolul matale din istorie s-a incheiat! Multumeste-i lui D-zeu ca ai scapat cu NUP si retrage-te din politica, lasa sforariile, rautatile si resentimentele! In general la varsta senectutii orice om devine mai intelept, mai tolerant si intelegator!
  • +3 (3 voturi)    
    Tov.Iliescu (Marţi, 8 septembrie 2009, 22:42)

    Liviu [anonim]

    este obisnuit cu jumatatile. Inainte facea cincinalul in patru ani si jumatate, acum a facut deja presedintia in doi ani si jumatate. Daca ar avea varsta, l-ar copia pe F.D.Roosvelt si ar mai face un mandat; de data asta "neconstitutional".
  • -1 (1 vot)    
    Perioada de proba (Marţi, 8 septembrie 2009, 23:00)

    Alex [anonim]

    De ce naiba nu se practica perioada de proba si pentru posturile astea de alesi. Dupa 30 de zile de la instalarea in functie, daca nu-s buni, afara. Basescu era de acum cinci ani somer.
    • +1 (1 vot)    
      hihi (Miercuri, 9 septembrie 2009, 0:49)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      pai n-am avea presedinte niciodata.
  • +3 (5 voturi)    
    kaghebist ordinar (Marţi, 8 septembrie 2009, 23:07)

    goe [anonim]

    E foarte clar de ce este Basescu demonizat. Este singurul politician care a aruncat totul in lupta cu cancerul al carui reprezentant si tatuc este iliescu. Stim ca nu va convine, ati vrea si voi putina liniste, sa puteti fura in tihna ce n-ati reusit sa furati pana acum. Voi nu aveti si n-ati avut niciodata pe agenda interesul national, nici macar pe ultima pozitie. Sunteti o sleahta de nenorociti si de hoti iar populatia va uraste. Basescu n-a reusit sa se tina de promisiunile electorale, dar asta numai pentru ca ati avut voi grija sa-l blocati la mantinela, ca niste borfasi ordinari ce sunteti. Din punctul meu de vedere, nu m-a dezamagit, pentru ca cel putin a incercat sa faca ceva in directia buna. Si sper sa il tina balamalele sa se mai lupte cu voi inca 5 ani, pentru ca il asteapta al doilea mandat. Toate laturile deversate de sleahta voastra nu fac decat sa va arate adevarata fata de hiene baloase care nu se mai satura de supt sangele poporului roman. Ne e sila de voi, gunoaielor.
    • -1 (3 voturi)    
      Ai Dreptate ! (Marţi, 8 septembrie 2009, 23:38)

      Dan Mocanu [anonim] i-a raspuns lui goe

      Elena, ai perfecta dreptate !
  • +5 (5 voturi)    
    Romania izolata? (Marţi, 8 septembrie 2009, 23:17)

    goe [anonim]

    Romania e mai conectata cu lumea decat a fost vreodata in ultimii 50 de ani. Cate limbi straine cunoaste dl iliescu? Una singura: limba rusa, in care a primit educatia. Ne amintim cu totii tentativele penibile de a cuvanta in engleza si franceza. Nu cred ca mai exista in lume vreun presedinte de stat care sa nu stie engleza. De asemenea vestul cunoaste foarte bine ispravile domnului iliescu precum si afilierea lui, drept pentru care nimeni nu ar vrea sa fie vazut in compania sa. Daca Romania este astazi cu ani in urma altor tari din blocul estic, acest lucru se datoreaza in special kaghebistului ion iliescu.
  • +9 (15 voturi)    
    La lupta voinicilor (Miercuri, 9 septembrie 2009, 0:33)

    Pintea [anonim]

    Curios ce energii a descatusat acest articol. Pana la urma Iliescu a debitat un truism: Basescu este incompetent. Mare scofala, mai era vreun roman care sa nu-si fi dat seama pana acum?
  • +1 (1 vot)    
    pt. fanii lui Ion Iliescu............. (Miercuri, 9 septembrie 2009, 12:08)

    capatu` satului [anonim]

    ar face bine sa puna mana sa studieze............
    singurele sale realizari sunt: lovitura de stat din `89 (fac trimitere la discutiile purtate de Ion Iliescu cu sefii Armatei, ai Militiei, si ai Securiatii - impreuna cu faimosul proces al lui Ceasescu), mineriadele si binenteles lipsa de reactie fata de toate tunurile si magariile efectuate de coledzi din FSN, PDSR, PC si PSD,
    in perioada cat a fost presedintele republicii nu a avut nici o reactie la toate magariile efectuate de Nastase, Vacaroiu, Miki Spaga, Hrebe si ceilalti.....,
    intr-adevar a fost un presedinte foarte bun - a construit numeroase institutii, multe dintre ele si la ora actuala nu au bine definit domeniul de activitate,
    in ceea ce priveste medierea intre puterile statului - atribut conferit prin Constitutie, prestatia lui a fost un mare 0, el a tinut permanent partea propriilor conoscuti fost colegi de PCR: Cozmanca si comp., restu` n`are nici un drept, ei n`au mancat salam cu soia,
    ce sa-i faci, intr-o tara in care un zambet tamp este egal in mintea multora cu o cantitate mare de inteligenta, pana la urma stam si astazi si ne minunam cum l-am putut vota......
    • -1 (1 vot)    
      Am citit si noi ,,,cate ceva... (Miercuri, 9 septembrie 2009, 12:32)

      Dan Mocanu [anonim] i-a raspuns lui capatu` satului

      Esti norocos, la tine ..... NU zambetul este tamp.....
  • +1 (1 vot)    
    Iliescu (Miercuri, 9 septembrie 2009, 13:36)

    ana [anonim]

    rezultatele comunistului Iliescu se vad acum.Daca i s a "potrivit" functia de presedinte asa cum sugereaza dece suntem in ulitimul hal ca tara?Oare nu poate sa si vada de batranete fara a ne mai inegri zilele?Sub domnia sa s au comis cele mai mari furturi, cele mai dubioase privatizari.Imbogatitii de azi au dece sa i multumeasca lui Iliescu care a tinut la eticheta dar a inchis ochii la furtul Romaniei.A chemat minerii pentru ai pune pe bucuresteni la punct (deh comunistului nu plac protestele) si multe altele dar mai bine ne lasi cu tot cu clica ta.
  • 0 (0 voturi)    
    Croncaieli comuniste (Joi, 10 septembrie 2009, 8:21)

    Andronik [anonim]

    M-am saturat sa vad la tv tot felul de caraghiosi care vorbesc de ,,dictatorul,,fioros Basescu,fara sa-si dea seama ce penibili sunt.Cind in timpul lui Nastase nu misca nimeni in front,cand erau oameni arestati pe strada(vezi Ciuvica,care acum a uitat),cad erau dati afara oameni din tv(vezi S.Tanase de la TVR),cand Iliescu facea ordine cu minerii,cand Constantinescu l-a dat jos pe Radu Vasile,cu tot scandalul de-atunci…eu ce sa cred..Ca atunci nu era dictatura,si acum e?Cand poti sa-l injuri pe Basescu peste tot,la orice ora,si pt orice?Eu nu inghit toate aceste lucruri pe nemestecate.Judec cum cred eu,nu cum vor altii sa-mi traduca…
  • 0 (0 voturi)    
    Siguranta sfidarii (Joi, 10 septembrie 2009, 8:34)

    Loanda [anonim]

    Nu ne deranjeaza faptul ca au murit oameni nevinovati doar pentru ca Iliescu vroia sa conduca in locul lui Ceausescu? Nu ne deranjeaza faptul ca cei din conducerea PCR au ramas la conducerea tarii si dupa revolutie? Nu ne deranjeaza faptul ca cei care au condus tara au furat sau au vindut la fier vechi tot ce se putea fura sau vinde in tara asta? Nu ne deranjeaza faptul ca sistemul protejat de Iliescu s-a transformat intr-o veritabila MAFIE care a facut legi si care a tinut atatia ani si inca mai tine justitia sub control? Nu ne deranjeaza faptul ca in final, toate aceste probleme au ca efect saracirea oamenilor de rand? Si nu ne intereseaza nici ca Traian Basescu a decis sa demaste imposture si si crimele multiple comise in perioada evenimentelor din 1989 si a mineriadelor comandate de Iliescu “pentru linistea tarii” ? Daca nimic din toate astea nu ne intereseaza, avem soarta pe care ne-o meritam.
  • 0 (0 voturi)    
    cantarea iliescului (Joi, 10 septembrie 2009, 8:38)

    Baladistu [anonim]

    Mai draga,..e “naspa”! Precis te-au “cantat” agenturili vreunui “mai, animalule”, vandut “capitalismului putred”!…Apropo de cantat: dragi pesedei melomani si cu memoria alterata,..va place melodia “Mai tii minte, mai draga, Marie”?..ia hai, s-o mai ascultam o data, impreuna(un pic modificata!), poate afla si tinerii naivi, cine e “marele om politic” I.I.!…deci,..1, 2, 3,..si!>…Mai tii minte, “mai draga”, Traiane,../Cand vorbeam eu, tare, prin balcoane?/…Si vedea o tara, Traienica,/Cum chemam mineri si…n-aveam frica!/…Si-i puneam sa zvante toti “golanii”,/…Cu ciomege, Paste si Grijanii!/…Aveau tarnacoape-uite-asa!/…Si-i puneam sa sape-n dusumea!/…Sa-i “umfle” lui Ratiu, toti dolarii,../Sa-i sparga caninii…si molarii!/…Sa-i rupa “cocoasa” lui Munteanu/Si…sa puna flori cu Magureanu!/…Am fost “linistit”, “cinstit” si “bun”/Ca un glonte tras…pe la Craciun!/…Ca o revolutie furata,../CARITAS si BANCOREX-deodata!/…Ma simt tanar si “ma doare-n basca”,/…De-au “mierlit” vreo cativa “gura-casca”!…etc.(vezi, continuarea pe “prozeus”!)…Cum e! Va mai aduceti aminte? Mai tii minte, “mai draga”, nea Nelu?(ai dreacu’, golani capitalisti de la The Observer,..te-au “bunghit” pana la urma!…mama lor, de nenorociti, cum de si-au permis sa acuze de lovitura de stat un “despot luminat”?…huo!)


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri