Crin Antonescu: "Parchetul sa cerceteze evenimentul de la Odorheiul Secuiesc, Basescu nu si-a jucat rolul de mediator"

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 6 septembrie 2009, 19:35 Actualitate | Politic

Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, duminica, intr-o conferinta de presa, ca liberalii cer Parchetului ICCJ sa cerceteze si sa sanctioneze participantii evenimentului de la Ordorheiul Secuiesc, criticand in acest context faptul ca seful statului nu si-a jucat rolul de mediator, relateaza Mediafax. El spune ca "pentru toata functionarea institutiilor, pentru toata asezarea in normalitate a acestora, presedintele are o raspundere fundamentala", criticand faptul ca "institutiile statului de la parchet la servicii, nu sunt capabile sa previna, sa reactioneze in fata unor asemenea evenimente atata vreme cat ele se ocupa cu altceva si sunt obiectul unui nesfarsit targ politic".
  • "PNL solicita tuturor institutiilor statului si in primul rand Parchetului General, sa declanseze toate procedurile legale de cercetare si sanctionare a participantilor la aceasta reuniune de la Odorheiul Secuiesc, organizata de Consiliul National Secuiesc, privitoare la ceea ce noi credem ca sunt incalcari ale legii, ale unor prevederi constitutionale inacceptabile si care trebuie tratate cu toata fermitatea pe care legea o prevede".
El a mentionat ca "PNL a fost totdeauna un sustinator al drepturilor minoritatilor nationale, al drepturilor culturale", adaugand ca, "atunci cand se ajunge la punerea in discutie a legii fundamentale, institutiile trebuie sa arate ca functioneaza".

In acest context, Antonescu l-a criticat pe Traian Basescu pentru faptul ca nu si-a indeplinit rolul de mediator in acest caz al secuimii, ci alimenteaza "debandada institutiilor".
  • "Sigur ca presedintele ar trebui sa aiba un rol. Sigur ca ar fi de discutat si de faptul ca dupa sapte-opt vizite celebre in secuime presedintele nu a reusit se pare un dialog cu grupurile care astazi atenteaza fatis la integritatea statului roman si au tentative de a proclama stat in stat, adopta imnuri, steme, steaguri. (...) Din pacate, presedintele actual al Romaniei nu joaca deloc acest rol, ci dimpotriva, direct sau indirect alimenteaza aceasta debandada, deruta si incapacitate a institutiilor".
Un lider CNS ii recomanda presedintelui PNL sa se informeze despre legile tarii

Presedintele CNS - Scaunul Sepsi (zona Sfantu Gheorghe), Gazda Zoltan, a declarat duminica, pentru Mediafax, ca este surprins de declaratiile lui Crin Antonescu fata de adunarea organizata de Consiliul National Secuiesc si ii recomanda liderului PNL sa studieze mai bine legislatia Romaniei.
  • "Ma suprinde deoarece dintre toti liderii politici romani pe Crin Antonescu l-am considerat unul dintre cei mai echilibrati in ceea ce priveste comunitatea maghiara si nu m-as fi asteptat ca exact el sa iasa cu astfel de declaratii".
Potrivit lui Gazda Zoltan, Consiliul National Secuiesc nu va renunta la dezideratul privind autonomia Tinutului Secuiesc, adaugand ca CNS a respectat intotdeauna legile si Constitutia Romaniei.

Adunarea alesilor locali din Tinutul Secuiesc organizata, sambata, la Odorheiu Secuiesc, de CNS, a adoptat o declaratie privind reforma administrativa si sase proiecte de hotarari, printre care si cele referitoare la adoptarea simbolurilor Tinutului Secuiesc.


Citeste mai multe despre   






















1544 vizualizari

  • +4 (14 voturi)    
    " Cri , cri ,toamna gri / tare-s mic si necajit" (Duminică, 6 septembrie 2009, 20:34)

    Eneas [anonim]

    o conferinta de presa de o uriase si exceptionala insemnatate,care a trecut neobservata a maretului liberal fost utecist Crin!Trebuia in opinia distinsului 'luzar" ca Basescu sa se arunce in jugulara secuilor care de 90 de ani o tin cu autonomia unor cotropitori ,niciodata invitati ,urmasii nomazilor lui Atilla ,huni care chiar au o tara pe undeva la Urali ;daca notiunea de decolonizare nu este suficient descrisa , atunci le putem spune ca englezii din India nu cer autonomie, albii din Kenia nu cer autonomie, pakistanezii si indienii din UK nu cer (inca) autonomie !
    • -9 (9 voturi)    
      @ena (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:33)

      UNgur [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      In ceea ce-l priveste pe Crin sunt de acord cu tine , adica se imbeata cu apa rece , crezand ca- l rapune pe Basescu ... Pentru intregirea cunostintelor tele despre unguri potzi sa-ti notezi urmatorul fapt : atunci cand "neamurile" noastre au sosit acilea , prin partzile astea se umbla in patru labe ! Daca chiar te intereseaza mai multe , si-n cazul in care nu esti rau intentionat , nu te opri doar la "baladele" romanesti ! S-auzim mai de bine !
      • +7 (7 voturi)    
        Budapesta ,km0 ,statuia lui Anonymus (Duminică, 6 septembrie 2009, 22:15)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui UNgur

        Draga Ildiko/ Rudas , citeste ce scrie chiar istoricul vostru /pe care nu aveti cum sa il neglijati ,fiind singurul din neamul vostru care stia sa scrie in latina ,ca maghiara nu avea inca alfabet ! Nomazi ati fost ,nomazi ati ramas daca nu stiti sa va purtati cu indigenii,care in bunatatea lor v-au suportat 1000 de ani ! te rog nu mai incepe ,in afara de istoricii maghiari sau nativi maghiari prin SUA chiar nu mai crede nimeni in legendele voastre !Finougrici fiind va inruditi doar cu eschimosii ,alte belele pe capul finlandezilor ...
        • -3 (3 voturi)    
          @nae (Duminică, 6 septembrie 2009, 23:10)

          UNgur [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Nenicule , dupa cate-mi dau seama vrei sa faci impresia ca esti mai "batran" decat Adam ! Care indigeni , care pe care suportat ?! Da si too o raita prin Transylvania si vezi ca in majoritatea asezarilor , tot ce este mai vechi este lucrtat de unguri , ori daca dai doua - trei randuri de cazma dai de morminte hunice ! Daca e sa ne luam numai dupa lacasele de cult (biserici) ale noastre-s de multe sute de ani , ale voastre de cativa 2 , 3 poate 20 ani marea majoritate ... Da , asa e nomazi am fost , o vreme , dar oameni de nadejde si de cuvant , nu ca cei ca tine , cu care am pornit la drum spre rusi , in cea de-a doua confruntare omeneasca , iar voi ati ajuns inaintea noastra la Budapesta ! Imi dau seama ca si acesta intamplare este o "nostalgie" a unor indigesti ca tine ... belicoase enumeratii ?!
          • +1 (3 voturi)    
            Stimate compatriot ! (Luni, 7 septembrie 2009, 8:38)

            Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui UNgur

            @ Facut-ai Dta un ADN ceva sa vezi cam cat % sunteti "huni ?In UK se gasesc inca gene de wikingi! Mare ar fi surpriza cu atatea rapiri interetnice sau de buna voie ca la 1.ooo de ani distanta cu foamete,razboaie ciuma,uniformizare si catolicizare fortata,secretari de primarie care automat din Gheorghe nascut in acte deveneai Gury,din Ion/ Ianos.Cei ce au ramas au preferat sa latinizeze numele incurcand scribalaii cu Traian,Decebal de a ramas"Remes".Diocletian,Aurelian,Octavian,etc .Nici horinca nici palinca nu a reusit sa decalceasca "lastinismele".Logic sa fie asa cum zici Dta dar atatea morminte "hunice "unde au mai ramas supravetuitori?Nu folosesti dect argumente revizioniste.De unde stii ca initial nu era un "Ungurean"roman care supus repetet "disciuplinei"din cazarmile Austro-Ungare ,nu primea mancare daca nu vorbea "hunic"?Stiinta nu minte.Acum cu UE este desuet, neproductiv.Au incercat in RFG in Rur! Nemtii au zis Halt scurt s, apasat.Romanii: Stai,mai stai badita..etc.Eu respect colegii Maghiari ! La urma urmei ,fiecare se declara ce vrea sau simte.Poate fi si Patagonez.Nu ma deranjeaza.Deranjeaza lipsa de respect pentru ospitalitate.Cu Ceasca rezolvarea a fost scurta cand Tov. Prim de R.A.M. a raspuns : " Nem tu dom Romano !"Ma ingrozeste limitarea copilului la granitele Harghita Covasna !In rest un job in Romania,in UE devine tera interzisa!Ma gandesc ca tine s de protectia copilului.Asa am fost educat: Un om cu cat stie mai multe limbi de atatea ori e om.
            !" ? Din respect pentru cartea de identitate ce va faciliteaza intrarea in UE , spatiul Senghen (Aceea de magiar a fost un fas in Ugaria care va trateaza ca "Tigani"cot la cot" cu romansii mici rai ,vampirici.Parca adevarata "Vampirica"ce se scalda cu sangele slujnicilor romancute era din clanul Bathori, nu ? Cum ajungeau la ele? Gen rapirea sabinelor ?O legenda "hunica" din armata aflata tot de la un "hun" zicea: Noi cand am venit nu ne'o fost sa ramanem ca prea era pustiu! Numa o leaca de baie!....
      • 0 (0 voturi)    
        vacanta mare (Luni, 7 septembrie 2009, 0:57)

        dex [anonim] i-a raspuns lui UNgur

        in legatura cu faza cu patru labe - citez vacanta mare - da ma eram noi romanii cu mitzele in spinare cautam pagerul pe care si l-a pierdut gheo... :)
      • 0 (2 voturi)    
        Pai da ! (Luni, 7 septembrie 2009, 7:55)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui UNgur

        @ Dupa atata stat in sea! Comparabil cu raul de mare!Dupa o lunga calatorie pe mare,"vaccinat de raul de mare" apare "raul de tera ferma !Ne-ai "larmurit ".! Da cu capul Sfintiei sale A.Batori ce-a-ti avut! Apoi numa bine ,sosind in umbra brazilor si luand exemplul..(Herodot) Celor mai viteji si mai "drepti" dintre traci o'ti invatat si statul in pozitie de drepti.Inchistati o'ti ramas ase de pe vremea " Austro-hungarilor si cu vorba, ca secuii no'r dialogat ca nemesii ! ( Licenta literara ! Apud CVT.) DDD
    • +2 (4 voturi)    
      mai terminati !! (Duminică, 6 septembrie 2009, 22:11)

      jo [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      de ce tineti cu dintii de ideea asta cu ungurii cotropitori care au o tara in asia? pai asa, toata omenirea are o tzara in africa, marea majoritate a cetatenilor din SUA / Canada / Argentina etc au tari prin europa, africa, asia etc, iar românii (ca indo-europeni) ar trebui sa-si aiba tara pe undeva intre marea caspica si marea neagra.

      apoi daca tot va tineti de pamant, de ce mai toti vreti sa emigrati?

      terminati cu prostiile !

      ps: is român, conform manualului de istorie ar trebui sa ma trag din daci si din romani, dar in realitate imi cunosc stramosii doar pana la inceputul sec XIX. ce stramosi am avut eu personal inainte si ce limbi vorbeau ei in secolele anterioare, numai Dzeu stie. e foarte plauzibil ca in 1700 de ani cati au trecut de la daco-romani, stramosii mei sa se fi amestecat si cu gepizi, avari, alani, huni, slavi, cumani, pecenegi, tatari, turci, greci, polonezi, rusi, germani, unguri, armeni etc. m-as mira ca istoria familiei mele sa fie un caz singular...
      • +1 (1 vot)    
        De acord ! (Duminică, 6 septembrie 2009, 23:19)

        UNgur [anonim] i-a raspuns lui jo

        De acord cu tine , si pt ca am citit cele scrise de tine , dupa a 2-a interventie a mea , impartasesc un asemenea punct de reflexie ... Bine zis !
        • +2 (2 voturi)    
          . (Luni, 7 septembrie 2009, 1:27)

          radukku [utilizator] i-a raspuns lui UNgur

          ungure, am citit undeva, nu mai stiu sigur unde. Romanii si ungurii sunt mai apropiati genetic decat sunt romanii de moldovenii din Rep. Moldova. Atat sunt de apropiati incat s-ar putea zice ca e acelasi popor (unguri+romani). Ceea ce cred eu e ca in spatiul acesta de fapt e o mixtura destul de omogena intre popoare, dar cultura maghiara a asimilat partea vestica, iar cultura romaneasca partea estica. Daca e adevarat acel studiu, nu cred ca mai exista undeva in lume asa diferenta de cultura si limba intre oamenii unui singur popor.
          • +1 (3 voturi)    
            Korect ! (Luni, 7 septembrie 2009, 9:11)

            Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui radukku

            @ Spre aducere aminte: Balcescu cu conducerea revolutie Maghiare la 1848 sub presiunea Austriei planificasera unirea Ungariei,Transilvaniei,Tarii Romanesti,Moldovei in Ungro-Valahia.Proiect din pacate nerealiza ca toate proiectele progresiste.Ca si acum si atunci erau pescuitori in ape tulburi.( Si viceverza!)DDD PSUn alt proiect European : Canalele din care s-a realizat numai C.Bega ! IIDDD
      • 0 (2 voturi)    
        No Tare mestesugit le zici! (Luni, 7 septembrie 2009, 9:01)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui jo

        @ Eu cate o data cand eram copil si ma "disciplina" fratele mai mare (Big brader) tare hunic arata.D'apoi si noi om venit din Zalau pe la 1700 toamna tinand de ortodoxie decat de morminte. Altii din Siliste Sibiului.Say: Eu ca Ceasca: Zau: Asa de hun ma simt cate o data cu politichia Damboviteana dar nu as face deosebire,as bate sa pi Felix,pi Nourica, un PD-list asa de'l drak.De vine asa la indemana si sminteala nici ai "mei" nu ar scapa netesalati.Asa ca traiasca toti traitorii intre varfurile Carpatilor,Crisurilor,Mures,Olt,Jii,mare ,la Sofia,Balaton,Paris,Budapesta,Londra sau Barcelona! Suntem UE ( S.U.E.)in curand la Sarajevo,Moscova,Tirana ! Si eu !S i voi.Si noi.si etc,.Vine" Gloabalizarea "si o sa ne ocupe tot timpul. " Vavilonul" e peste noi,amu,amu ! DDD PS A-Ti uitat de francezi! La 1812 din marea Armata Napoleoniana unii ofiteri sau soldati degerati au ramas in Moldova de Nord.Cunosc stranepoata unui Dr.Francezramas aci! Balif era stra-stra-s..unei contese franceze.H.Coanda idem.Etc.Eminescu iar si iar e contemporan.: ...pe care lumea nu purtea sa-i mai incapa ,Au veni aici si au cerut pamant si apa."...II DDD
  • +6 (14 voturi)    
    esti o floare , esti un crin... (Duminică, 6 septembrie 2009, 20:50)

    dadan [utilizator]

    esti o floare , esti un crin...
    obsesiile cu Base iarasi vin....

    In opinia unora Creatorul insusi ar trebui sa-si faca procese de constiintza ca l-a creat pe Basescu - "sursa tuturor relelor din lumea asta ".... dar eu cred ca a fost creat tocmai ca sa va enerveze pe voi politicienii fara coloana vertebrala , si pe mogulii fara scrupule....
    ei uite d-aia il votez pe marinar, ca sa mai crapati de ciuda inca cinci ani si poate ca o sa crapati intr-un final de tot , sa nu va mai vedem moacele pe la tv sau in presa...
    • +7 (13 voturi)    
      antene (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:27)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Dupa ce iese iar Basescu se vor linisti apele pentru ca nu mai au miza. Desi, de draci, cred ca Voiculescu o sa le traga o mama de bataie lu' Badea Mircea si colegii iar Vintu o sa-si lase invitatii permanenti (Banicioiu, Paunescu, Voicu, SRS) sa se mai duca si pe la casele lor.
  • +2 (10 voturi)    
    Patriciu & KGB (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:02)

    gordievski [anonim]

    Mireille Matthieu o face pe patRihotul. Mai bine si-ar mirosi banii pe care ii incaseaza de la Dinu P. sa simta duhoarea rublei vechi staliniste. Acesti tradatori de tara nu fac decat jocul intrarii in scena a unui alt tradator care acum face incalzirea pe tusa. E ca matrioska lansezi cu crin si se transforma in opreskovici.
  • +5 (11 voturi)    
    Crin are o problema grava cu TB... (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:05)

    bgd [utilizator]

    Crine dragule...ce-ar fi sa nu-l mai ataci atat tu pe TB...si sa ne spui tu noua de ce ar trebui sa te votam pe tine? Adica nu noua...ca eu te votez...celorlalti. Si sa nu ma intelegi gresit...nu te votez pe TINE....votez PNL-ul, pt ca daca faceai parte din alt partid....nu te votam clar. In loc sa arati poporului cine esti tu, de ce ai fi tu potrivit ca presedinte, ce planuri ai si cum ai vrea sa fie Romania sub conducerea ta....tu te prezinti ca ce nu e Basescu. Pai daca iti faci campania in functie de Basescu...nu te astepta sa castigi. Si fi sigur ca dintre cei ce te voteaza...majoritatea voteaza PNL-ul...si nu pe tine. Penibil.
  • +6 (10 voturi)    
    bai prietene, tu visezi cu ochii deschisi (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:10)

    kalu [anonim]

    adica presedintele mediaza infractorii? Aici trebuie mana de fier, direct si fara dubii sa se aplice legea !!!
  • +8 (10 voturi)    
    Hai sa ne aflam in treaba ! (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:20)

    ALEX [anonim]

    Din pacate pentru Crin Antonescu ,care s-a trezit vorbind, Gazda Zoltan ii da lectii de legislatie. Unde era C.A si PNL in vara lui 2005 cand Parlamentul a modificat Codul penal astfel ca ceea ce se petrece acum in secuime nu mai constituie infractiune ?Valabil si pentru alti patrioti indignati care cer acum anchete ,verificari , cercetari si sanctiuni in absenta dispozitiilor legale adecvate !
  • -1 (11 voturi)    
    In sfarsit! (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:23)

    ana [anonim]

    In sfarsit, ia si Crin Antonescu atitudine. Si e bine ca o face in fata unor acte de tradare de care sunt vinovati cei care au organizat si au participat la "evenimentul' de la Odorhei. Crin Antonescu, printr-o astfel de luare de pozitie incepe sa devina demn de numele pe care il poarta. Antonescu, numele unui patriot adevarat
  • +7 (11 voturi)    
    Ana si Crin. Votantul si candidatul. Doi penibili. (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:55)

    ???? [anonim]

    Un alt prilej de propaganda electorala desantata. Antonescu e un demagog ordinar. Din gura stie sa dea dar bifele la capitolul realizari lipsesc cu desavarsire. Tine-o tot asa Crinute! Ca n-ai nici o sansa oricum.
    • -4 (6 voturi)    
      Corect... (Duminică, 6 septembrie 2009, 23:16)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui ????

      ...ai dreptate. Crin Antonescu a fost Ministrul Transporturilor si este unul dintre cei carora le datoram o dezvoltare fara precedent a infrastructurii de transport din Romania. Tot Crin Antonescu a fost si primarul capitalei, de doua ori. Intai nu a facut nimic si a zis ca nu are cu cine apoi cand a avut cu cine a fugit repede la ciolanul mai mare. Apoi tot Crin Antonescu este presedinte al tarii de 5 ani si a reusit, la finalul unei stradanii prelungite sa anihileze statul de drept prin greva magistratilor si mai ales sa se faca ca nu vede problemele pe care urmeaza sa le avem cu asa zisii nationalisti secui si unguri. De criza economica nu mai zic nimic...oricum isi vede "linistita de treaba ei" pentru ca Guvernul (visul domnului Basescu) care ar trebui sa o "deranjeze" prin niste masuri eficiente are alte probleme (de genul scolilor de vara sau grile unice de salarizare care vor avea efecte peste 5 ani). A nu se intelege ca am ceva impotriva grilei unice de salarizare... Si reforma in educatie este tot o masura anticriza in felul ei....cu efecte tot asa peste foarte multi ani.

      Iar pentru cei care spun mai sus ca lipseste "programul" si ca prea e criticat Basescu si doar atat: in momentul in care vrei sa spui ceea ce vei fi (ca si Presedinte) poate e bine sa dai niste exemple (negative) de ceea ce nu vei fi cu sigranta.
      • +1 (1 vot)    
        ok (Luni, 7 septembrie 2009, 8:26)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        dar exemplele pozitive exista? Ce exemple pozitive ne da Crin Antonescu?
      • +1 (3 voturi)    
        A fugit ? (Luni, 7 septembrie 2009, 9:20)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        @ Zi zau ! Ai vaz't Matale? A mers incet si cu grija! Alta ineptie : A fugit la ciolanul mai mare? De unde stii? Ai vaz't statul de plata? Un primar general are retributii mai mari decat presul,sau PM. La loc comanda! Consemnat in garnizoana pentru slaba pregatire propagandistica! DDD
        • -1 (1 vot)    
          Naivitate extrema... (Luni, 7 septembrie 2009, 11:28)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

          ...pe cuvantul tau de pionier ca ai nostri politicieni traiesc din salarii? Te-ai gandit tu repede ca ciolan nu poate insemna de exemplu putere, influenta (care pot fi folosite si pentru avantaje materiale) samd. Voi credeti ca Oprescu candideaza la prezidentiale din aceeasi postura de primar al capitalei pentru ca nu mai poate de dragul romanilor. Tentatia puterii e mult prea mare.

          PS De cand exprimarea argumentata a unei opinii inseamna propaganda? Raspuns: De cand opinia nu "simpatizeaza" cu stiti voi cine ...
  • +2 (4 voturi)    
    impotenta (Duminică, 6 septembrie 2009, 23:09)

    Ovidiu S [utilizator]

    Crin, fa ceva frumos si tu, mai bine spune o poezie...
  • 0 (2 voturi)    
    Basescu se duce in zona doar la mulsul oilor (Luni, 7 septembrie 2009, 6:40)

    Cioara vopsita [anonim]

    Cand e insa timpul sa ia o pozitie, pauza, tace malc.
  • 0 (2 voturi)    
    Parchetul ! (Luni, 7 septembrie 2009, 9:29)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Alo Parchetul? Raspundeti? La cat v-am lustruit venind si plecand,absentand la camere merit putintica consideratie.Of!@ Ca altii !!!! De ar veni si trece prezidentialele atsea ca's bosit taaare ! DDD
  • 0 (0 voturi)    
    crinule (Luni, 7 septembrie 2009, 11:41)

    Radu [anonim]

    Crinutzule, daca le mai iei aparearea la unguri o sa ramai cu 7% la alegeri... treaba ta. Sa se duca-n tara lor, c-asta-i a romanilor
  • 0 (0 voturi)    
    ii doare undeva de noi (Luni, 7 septembrie 2009, 16:44)

    Panait [anonim]

    nu stiu daca vedeti, dar toti au inceput sa faca declaratii de campanie si nu stiu decat sa arate cu degetul...numai la asta sunt buni cei de teapa lui crin antonescu?
  • 0 (0 voturi)    
    !!!!!!!!!!!!! (Marţi, 8 septembrie 2009, 12:59)

    Gheorghe [anonim]

    Parchetul nu-l cerceteaza pe Basescu pentruca probabil ca asa cum arata si evenimentul zilei in articolul de lai jos, nu au ce
    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/866789/Scandalul-Basescu-si-armele-a-ajuns-pe-soseaua-de-centura/


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi