VIDEO Constantin Simirad (PSD): Il voi sprijini pe Traian Basescu la prezidentiale

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 4 septembrie 2009, 15:19 Actualitate | Politic

Constantin Simirad
Foto: AGERPRES
Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Constantin Simirad (PSD), a declarat, vineri, ca il va sprijini pe Traian Basescu la alegerile prezidentiale, daca actualul sef al statului va candida pentru un nou mandat, relateaza NewsIn. "Desi fac parte din PSD, voi face campanie electorala pentru domnul Traian Basescu. Fac apel si la colegii din PSD sa se asocieze acestei initiative si sa devina militanti pentru realegerea domnului Basescu. Nu-mi dau demisia din PSD", a mai afirmat Simirad.



"S-a facut o analiza obiectiva in interiorul acestui grup si s-au discutat doua eventuale candidaturi, actualul presedinte Traian Basescu si liderul PSD, Mircea Geoana. Domnul Traian Basescu s-a detasat de departe ca cea mai buna alegere, prin scorul de 32 - 10. Participantii la aceasta analiza au dorit sa pastreze anonimatul, pentru a evita eventualele consecinte nedorite", a explicat Simirad.

Seful CJ Iasi a precizat ca se asteapta sa fie exclus din PSD. "Daca nici pentru asta nu ma exclude, atunci pentru ce?", a comentat Simirad.

Referindu-se la Mircea Geoana, Simirad i-a reprosat acestuia ca nu a luat atitudine in scandalul din PSD Iasi, presedintele filialei judetene Gheorghe Nichita fiind acuzat de seful CJ ca "s-a amestecat in treburile institutiei".

In urma cu trei saptamani, la nivelul CJ Iasi, consilierii PSD si PDL au format o noua majoritate, in conditiile in care Simirad a mentinut pana atunci alianta cu PNL.

Constantin Simirad a fost primar al Iasiului in perioada 1992 - 2003 si ambasador al Romaniei in Cuba timp de trei ani. In iunie 2008, a castigat functia de presedinte al CJ Iasi si l-a sprijinit pe Gheorghe Nichita pentru functia de primar al municipiului Iasi. Ulterior, a aparut un conflict intre Simirad si Nichita.



Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

3735 vizualizari

  • +5 (15 voturi)    
    A?? Ti-e rau? (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:32)

    Adonis78 [utilizator]

    Nu ca nu simpatizez cu marinaru, dar matale te simti bine? Te stiu bine, si nu cred decat ca e o tactica de a schimba barca. Tare mi-e ca mirosi ca PSD-ul zboara si vrei sa schimbi macazul dupa alegeri :D
    • -1 (19 voturi)    
      baronii (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:32)

      banel [anonim] i-a raspuns lui Adonis78

      uite ce fac baronii locali,
      au vazut ca pedelicii fura mai bine si mai organizat
      • +1 (9 voturi)    
        PeSeDeii (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:59)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui banel

        Stiu ei unde e cald si bine si cine le da banii asa ca au si inceput dezerarile!

        Eram convins ca o sa apara astfel de cazuri, dar nu credeam ca vor fi atat de evidente.

        Cat credeti ca dureaza pana adera la PDL? 2 saptamani? 3 saptamani?

        Eu sincer nu cred ca asteapta pana dupa alegeri
        • -6 (10 voturi)    
          Simirad e un tip inteligent si informat (Vineri, 4 septembrie 2009, 18:54)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui mihai

          ..sper ca si alti PSDisti ,mai ales din zona Moldovei sa treaca alaturi de Basescu singurul presedinte adevarat din cei care vor sa puna ghiara Romania !
          • 0 (6 voturi)    
            asa e (Vineri, 4 septembrie 2009, 19:54)

            clujean [anonim] i-a raspuns lui Eneas

            pare cel mai cu sanse dintre cei ce vor sa puna gheara pe Romania.
            • 0 (4 voturi)    
              doar nu crezi ca ne vor binele ? (Vineri, 4 septembrie 2009, 20:22)

              Eneas [anonim] i-a raspuns lui clujean

              si Biblia spune : cu o mana numara banii ,cu ailalata da de pomana ! nu pretinde sa dai de pomana cu amandoua !iar Basescu e raul cel mai mic si trebuie votat !
              • -1 (5 voturi)    
                Basescu e raul cel mai mare (Vineri, 4 septembrie 2009, 23:45)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

                A discreditat toate institutiile statului si puterile din Romania. Parlamentul, Justitia, presa, tot e egal cu 0 in ochii romanilor...si asta e exact ce a urmarit el. Probabil urmeaza desfiintarea Parlamentului si sporirea puterii Presedentiei (culmea...singura institutie curata in ochii lumii). Romanii vor vota cu ochii inchisi...si pac...ne-am trezit de unde am plecat.
                Dictator - Traian Basescu.
                • -1 (3 voturi)    
                  defapt este anti hristul (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 5:42)

                  dedeiu [anonim] i-a raspuns lui bgd

                  Basescu ne vrea raul fiindca e posedat! Practic a venit apocalipsa si caile lui Basescu sunt nestiute. Vrea sa ne fure sufletele. Banuiesc ca tu iubesti parlamentul, ala care il apara pe nastase ca nu cumva sa ajunga in fata justitiei si face comisie DOAR pentru PD-L, pt ca ceilalti sunt niste cinstiti.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Parlamentul are problemele lui... (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 11:17)

                    bgd [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

                    Sunt de acord cu asta....la fel si Justitia...si presa....dar ele trebuiesc insanatosite nu desfiintate. Ele garanteaza democratia in tara asta, ne garanteaza noua libertatea. Ce face Basescu este antidemocratic.
                    Basescu nu ne vrea raul...isi vrea lui binele. Personaju asta este avid dupa putere si ar face orice ca sa o aiba....vezi tocmai cazul Nastase.
                    Eu prefer o tara unde puterea este impartita intre mai multe institutii...nu doar a Presedentiei. Parca asta a fost scopul Revolutiei...printre altele.
                    • +1 (1 vot)    
                      Iar si iar ! (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 14:16)

                      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                      @ bgd Cand metastaza PSD a cuprins tot ce se putea cuprinde inclusiv aspiratoarele si maturile; Singura solutie chirurgia extirpativa.Ras tot si recladit din temelii cu profesionisti.Azi sunt real, peste 15.000 de tineri scoliti afara ,supracalificati, dar Guvernul are orbul gainii politice.In loc de tineri curati fara pete tot invart cadre scoase de la naftalina,formol,din criostaza.Maine poimaine vor apela la Moroi , Edecuri sau Zombi! DDD
                • +1 (1 vot)    
                  bgd A discreditat ? (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 14:08)

                  Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                  @ Frate bgd schimba bre dioptriile sau decodorul.Institutiile statului s-au d i s c r e d i t a t singure.E o vb den batrani: Cum si-o face omul cu mana lui nu i-o face nici dracul.Cum institutiile s-au confundat cu grupuri mafiote legatura cu dracul e evidenta.Tehnologia de functionare e pe toate canalele pe actualitati.Hemoragie de puscariasi eliberati si nearestati,NUP pe toate drumurile dupa chipul si asemanarea celor 322 care pun frana si bete in roate justitiei acum si legii unice "Cutie a Pandorei" din care si au inceput sa iasa naparcile.ETC.DDD
                  • +1 (1 vot)    
                    Si noi la ce mai existam? (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 18:32)

                    bgd [utilizator] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

                    Este vina noastra. Ei daca au fost lasati in pace normal ca s-au "imbolnavit" si mai tare. Noi nu am spus nimic....si ca dovada..nici la vot nu mai mergem. Au ajuns alegerile sa fie decise de cine aduce mai multe autocare. Noi trebuia sa iesim in strada de fiecare data cand nu ne convenea ceva....dar fiind un popor dezbinat si las...normal ca n-am iesit. Si asa i-am lasat pe ei sa-si rezolve problemele. Si s-a trezit unu mai din popor cu tupeu (Basescu) sa ne minta bine in 2004 ca sa-l aleaga lumea....si acum culege ce a semanat (discordie a semanat pe baza clasei politice, "care este" :) ). Si uite asa...usor usor...ne intoarcem de unde am plecat....pt ca e singura solutie reala de insanatosire...nu-i asa domnule DDD? Noroc ca am intrat in UE si nu o sa se mai cheme comunism...o sa se cheme altfel..."republica prezidentiala" :) Numai bine.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Uite asa incet incet revii! (Duminică, 6 septembrie 2009, 2:38)

                      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                      @ Ce e rau in UE cu o prezidentiala ? Pai Basescu nu o mai poate prinde asa ca ce ? Macar se simplifica votul,ne costa mai putin si se clarifica pozitionarea in transee.Noi ca oileNu mai avem spirit de analiza?Uite la Iasi abureala cu Nichita! Intrat pe usa din dos tradeaza incepind cu fostul lui director la ape ce l-a promovat,dat afara,Solcanu scos pe linie moarta.Azi cu Simirad cu care a castigat Altfel era zero.Asta e PSD cu masuri CEKA.Pentru o Societate civila puternica mai va.Egocentrisnul capitalismului salbatic de cumetrie cu mulsul vacii bugetare face ca restituirea drepturilor proprietarilor de drept sa se amane sine die,interzicand apariria pe piata a unor jucatori corecti in dauna pietarilor,a procesatorilor si molurilor care cresc cu 500% preturile omorind micul producator de saracie Eco ! DDD
  • +5 (17 voturi)    
    FSN-ul in toata splendoarea lui... (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:32)

    Vlad [anonim]

    Si Oprisan o sa dea mesaje de adeziune dupa principiul: Te dai cu FRONTU', n-ai probleme!
  • +10 (16 voturi)    
    ca sa vezi unde a ajuns PSD-ul (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:37)

    Ovidiu [anonim]

    ce inseamna sa nu existe un lider adevarat, care sa poata tina partidul in mana...
    • +8 (14 voturi)    
      . (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:10)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      un lider trebuie sa aiba calitati manageriale desarvarsite, moralitate, carisma si inteligenta. Ce are Geoana din astea 4? Sau exista in PSD un lider adevarat?
      • -9 (13 voturi)    
        A existat...si va exista (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:40)

        bgd [anonim] i-a raspuns lui radukku

        Ma refer la Iliescu si la Vanghelie. Iliescu e trecutu si Vanghelie viitorul. Prezentul (Geoana) e egal cu 0.
        Vanghelie...daca s-ar apuca de scoala...ar iesi un bun lider, pt ca are calitatile necesare...mai putin partea cu scoala. Lider de partid evident.
        • +2 (10 voturi)    
          Nu mai dati minusuri (Vineri, 4 septembrie 2009, 19:28)

          adik [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Are dreptate

          1. Iliescu este istorie.
          2. Doar cei ca Vanghelie vor ramane in PSD.
          Evident, Vanghelie va fi cel mai bun lider al lor.
          • -1 (5 voturi)    
            Na...omu cand e setat... (Vineri, 4 septembrie 2009, 20:41)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui adik

            Vede rosu in fata ochilor...si dai..minus minus...nu conteaza ce zici...ai pronuntat Vanghelie si nu l-ai facut prost sau ceva de genu...minus minus
        • +1 (1 vot)    
          Iar bgd. (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 14:21)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Daca baba avea .. ... era ministru de razboi. Incendiul a atins apogeul si Dta daca ai Fi..(Bine ca nu !) ai trimite copii la scoala de pompieri! Daca Van'Chelie e marota matale cauta un poster .Nu mai defila cu el ca te trezesti, cu curcile de la Bacau, in vizita ,umflatre de ras.DDD
          • +2 (2 voturi)    
            Nici tu nu m-ai inteles... (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 18:37)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

            Ca si restul care mi-ati dat minusuri. Vezi tu un alt om din PSD care ar putea fi un adevarat lider pt partidul ala? Nu zic liderul romanilor....sau nu stiu ce alta aberatie. Zic liderul PSD. Tu ai impresia ca Geoana dupa ce va pierde alegerile mai ramane la sefia PSD? Tu ai impresia ca-l simpatizez pe Vanghelie? Mi se pare exact genul de membru de partid din cauza caruia PSD-ul a ajuns sa fie cel mai urat partid din tara. Dar are calitati de lider...si va fi seful PSD. Cu siguranta.
      • -1 (7 voturi)    
        Simirad (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:11)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui radukku

        Pe vremea cand era primar era poreclit BOUL sau TAURUL... nu mai retin exact.
        cred ca existau motive mai multe decat cele ce tin de aspect....
        Cine mai stie? Cap coada o adunatura de... ce vreti voi
        • -1 (1 vot)    
          Buhaiul (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 11:04)

          soferul [utilizator] i-a raspuns lui Eu

          asta era porecla lui. Si cum toate poreclele pornesc de la un lucru adevarat...
    • +4 (10 voturi)    
      OSUL (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:16)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      a fost adevaratul lider al psd!
  • -10 (20 voturi)    
    moldova (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:43)

    ion [anonim]

    moldovenii ...........
    • +7 (13 voturi)    
      ion...si cam atat (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:18)

      bozzo [anonim] i-a raspuns lui ion

      asa'i tataie : Eminescu , Iorga, Creanga, Alecsandri, Enescu etc ( o groaza de etc bha ) - niste tarani - vai de steaua ta falfabetule
      • +3 (7 voturi)    
        Palade (Vineri, 4 septembrie 2009, 19:25)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui bozzo

        Nu-l uita pe George Emil Palade, singurul roman care detine un premiu Nobel. E din Iasi !
        Fara Palade Romania ar avea ZERO premii Nobel, fapt care ar fi cam penibil...
  • +3 (5 voturi)    
    Alexandru Lapusneanul (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:43)

    Andrei [anonim]

    Vornicul Moţoc din Lapusneanu?
  • +4 (24 voturi)    
    No big surprise... (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:47)

    Gigi [anonim]

    ... toti analistii comenteaza de foarte mult timp ca oricum Geoana pierde intre 10-15% din electoratul partidului (votanti PSD si non-votanti Geoana). Era de asteptat ca si o parte din oamenii de partid sa aiba aceeasi opinie.

    Cat despre alegerea lor (Basescu) ... sper ca cei care "canta" non stop ca PSD + PNL = LOVE sa inteleaga ca de fapt PSD + PDL = FSN. Mediul actual (cu justitia in colaps samd) convine de minune anumitor baroni locali, interlopi (de la Craiova si nu numai) si altor corupti care vad in Traian Basescu o adevarata mana cereasca....qed.
    • -1 (15 voturi)    
      nu exclude pnl (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:13)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Poate PNL + PSD +PD-L = FSN. PNL totusi a fost sprijinit de Iliescu si Patriciu.
      • -3 (11 voturi)    
        Nicidecum... (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:33)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

        ....nu exclud pe nimeni insa din cate imi aduc eu aminte nu am avut niciodata un guvern in care sa fie ministrii PSD si PNL in acelasi timp (cu protocoale, impartiri de ciolan, "program de furat tara" etc).

        Stiu...o sa amintesti guvernul Tariceanu II. Acum daca PSD-ul nu a vrut sa-i faca pe plac lui Basescu si au acordat sprijin parlamentar si mai ales daca parlamentarii PSD nu au vrut sa-si piarda scaunele prin alegeri anticipate asta nu inseamna ca sunt partide prietene.

        Patriciu a finantat in stanga si in dreapta ca sa fie sigur ca nu are probleme indiferent de culoarea puterii. Nu ma pronunt daca e moral sau nu.

        Cat despre "PNL a fost sprijint de Iliescu" ... nu imi dau seama cand. Poate prin anii '90 cand chema minerii la Bucuresti si visa desfintarea partidelor istorice.
    • +9 (15 voturi)    
      degeaba le explici (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:48)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      iti racesti... tastatura de pomana si te procopsesti cu minus-uri! asta e democratia la rromani: acu' 20 de ani, mai toti se dadeau de ceasu' mortii ca n-au nevoie de partide (in special istorice) ca lor le-ajunge fsn-ul! la fix o generatie dupa, ne intoarcem la ce-am fost... si mau rau decat atat: o tarla care nu poate supravietui fara alfa! bun venit, dictatura, somn usor romani, daca o sa ave ti mai incolo cosmaruri, n-o sa aveti pe cine da vina, singuri v-ati ales soarta!
  • +1 (13 voturi)    
    asul din maneca lui Geoana (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:49)

    buha [utilizator]

    ar fi sa isi declare Becali sprijinul pentru candidatul PSD
  • +4 (8 voturi)    
    E de rau, mai Geoana, mai (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:50)

    silicon [anonim]

    nene simirad, ce dracu nene, nici nu a iesit vinul al nou... E cumva simpatic moldoveanu, dar prea e cazut in cap.. Asa tare a ajuns neincrederea in Geoana?
    • 0 (0 voturi)    
      Vezi ! (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 14:24)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui silicon

      @ Nu. DDD
  • -1 (13 voturi)    
    Neam de tradatori (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:52)

    CezarN [anonim]

    As desfiinta PSD-ul maine si i-as trimite toti liderii la inchisoare, insa pentru Simirad tot nu am nicio stima. Si nici pentru cei din PDL care se folosesc de "serviciile" lui de dama de companie, cu toate ca admit ca tradatorul este mai mizerabil decat cel ce-l cumpara.
  • -6 (12 voturi)    
    Unde este seful partidului (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:56)

    Luci [anonim]

    Este de neacceptat asa ceva,Dl. Geoana trebuie sa l demita imediat pe acest obrasnic,a fost sustinut de partid pt a merge ambasador in Cuba,zicea ca este surmenat,partidul l-a trimis acolo si acum dezerteaza pe ultima suta de metri,cand aranjasem sa-l dam jos pe Basescu.Rusine !
    Geoana trebuie sa reactioneze imediat la asemenea treburi.
    • +2 (8 voturi)    
      Funny... (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:19)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Luci

      ...cu cine ai aranjat sa-l dai jos pe Basescu? Cu Geoana care are cam jumatate din voturile PSD-ului? :))
    • +5 (5 voturi)    
      Nu poate (Vineri, 4 septembrie 2009, 20:07)

      adik [utilizator] i-a raspuns lui Luci

      1. Nu Geoana l-a pus acolo.
      L-a ales "poporu" din Iasi. Deci, prostanaku nu-l poate da jos.

      2. Nu partidu tau l-a trimis ambasador.
      Tara. A fost reprezentantul Romaniei si l-a numit presedintele (care o fi fost ala ca nu mai stiu cand a fost chestia cu Cuba).

      dar pentru voi, PCR- ups. pardon PSD-istii, "poporu'" nu conteaza.

      Auzi l-a trimis partidul in Cuba.
      D'aia sa va votam ma prostanaku? Ca sa aveti voi slugi mai multe? R'atiai d rak u
      • +2 (2 voturi)    
        evident (Vineri, 4 septembrie 2009, 22:32)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui adik

        Trebuie sa-i intelegi pe pesedisti. Dupa patru ani de guvernare cu bombonel, timp in care statul si partidul rosu erau una si aceeasi entitate, este normal ca pesederastii sa considere ca partidul l-a trimis pe Simirad in Cuba. Ca de stat nu poate fi vorba.

        Astfel de viziuni evoca nostalgii profunde membrilor psd. La ce dreq iti mai trebuie democratie, alegeri libere, etc etc. Nu-i mai bine ca PSD sa fie partid unic in stat si sa aiba ei grija de tara asa cum au facut-o in ultimii 20 de ani?
  • 0 (4 voturi)    
    basme (Vineri, 4 septembrie 2009, 15:57)

    damian [anonim]

    E socant....cand am intrat pe site sa vad asa ceva....."am crezut ca visez"....e fara cuvinte......
    NO COMMENT!!!!!!
  • -10 (12 voturi)    
    PSD tine cu BASE!!! (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:06)

    RELU [anonim]

    Hai sa facem o analiza la rece....

    Pornind de la axioma clara oricui ca Geoana nu are nici o sansa in fata lui Basescu, rezulta ca PSD are o intelegere cu PDL altfel nu vad de ce PSDul ar inainta un candidat de forma la prezidentiale. Mai adugam si PNL... partidul lui Patriciu aliat si finantator de baza PSD care si el a pus un candidat cu nici o sansa.. un om fara carisma si fara initativa... si rezulta ca politicieni actuali care conduc romania sunt toti mana in mana si isi bat joc de noi!

    Nimic nu s-a schimbat ci doar metoda.. inainte erau rotatii de cadre.... pleca cite un dobitoc .. promovat pe o functie mai mare in alt judet.... si lumea spera la mai bine cu noul venit.. acum se face rotare de grupuri de cadre.... care se numesc.. partide.... pe TV se cearta uni cu alti .. iar in spatele camerelor de luat vederi isi impart prada guvernarii.... si huzureaza in luxul vilelor pompoase si a limuzinelor de lux!!!
    • -7 (11 voturi)    
      Conform... (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:37)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui RELU

      ...logici tale nici iepurasul nu trebuia sa candideze impotriva ursuletului in 2004 pt ca (la data candidaturii) nu avea nici o sansa. Si uite ca totusi a castigat....acum ca nu e mare diferenta intre iepuras si ursulet e alta discutie.

      Si da...sunt de acord ca e mai mult rotatie de cadre...da macar nu le trece prin cap instituirea unei dictaturi.
  • +4 (8 voturi)    
    Cine pe cine da afara? (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:08)

    mitica [anonim]

    ca nu de alta, da' Simirad a fost ales uninominal, nu pe o lista de partid.Pot sa-l dea afara din PSD, da' tot presedinte de Consiliu Judetean ramine!
  • +1 (9 voturi)    
    . (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:17)

    vala [anonim]

    ar mai fi o varianta : sa nu fie exclus din psd simirad ci sa fie primit basescu in psd...se rezolva astfel toate contradictiile...
    de restul se ocupa boc...emil boc...
  • -5 (9 voturi)    
    Surprinzator dar poate fi adevarat (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:30)

    ELENA IASI [anonim]

    D-l Simirad a facut pt. Iasi ce n-au visat alti primari cu ceva vreme in urma
    De ce va mira ca si-a pierdut increderea in partidul sau ? Pe plan local asa este daca nu candida domnia sa la conducerea judetului nici vorba sa obtina ceva psd-ul
    D-l Simirad este o persoana intelegenta si nu va face un gest pe care sa-l regrete oricum cercul in care se invirte aduna oameni de cultura si care poate au un aport in aceasta miscare
    Daca intentia sa este sincera si nu ca o rafuiala cu primarul atunci voi avea bucuria sa nu-mi fie rusine de orasul meu cel de acum colorat ROSU !
    Din tot ce a spus e un adevar f. bine cunoscut ,portretul SIMIRAD a fost alaturi de NICHITA ceea ce a adus multe voturi credibilitatea d-lui SIMIRAD e arhicunoscuta de tot orasul si judetul
    Logica care il caracterizeaza prin natura profesiei va ajuta si pe acei nehotariti sa aleaga un presedinte care nu ne va lasa la marginea societatii si va dati seama ca acela nu poate fi decit actualul sef al statului
    FELICITARI D-le SIMIRAD pt. atitudine transanta si chiar daca vor fi speculatii pe seama acestei decizii nu lasati sa planeze indoiala asupra noastra celora care va apreciaza gestul
    Sper sa faceti ceva pt. acest oras plin de gropi si caini ,pt. judetul nostru care a ajuns sa aiba centrul de putere la BACAU in toate domeniile .
    Treziti-i si pe altii !
    • +2 (8 voturi)    
      Tu chiar existi? (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:44)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui ELENA IASI

      Ce a facut Simirad pt Iasi draga Elena? Da-mi 3 exemple....poti? Eu cred ca glumesti.
      • +2 (2 voturi)    
        Uite un lucru (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 11:09)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Piata agroalimentare de sub Hala centrala, in loc sa reabiliteze cu aceeasi bani TOATE pietele din oras...
      • 0 (2 voturi)    
        Esti de coma! (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 14:29)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        @ bgd din ce groapa,pestera a lui Nichita ai iesit de cunosti asa bine Iadul ca eu stau di 52 aci?
        • +2 (2 voturi)    
          Daca stai de 52 de ani in Iasi... (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 18:42)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

          ...si ma critici pt ce am zis mai sus....cu siguranta esti in stare sa-mi dai 3 exemple de lucruri bune pe care le-a facut Simirad in Iasi. Astept.... De batutu gura asa gratuit...am observat ca poti....dar daca ai si argumenta ce zici...cine stie...poate te-as baga in seama. Eu stau doar de vreo 30 si ceva....asa ca stiu despre ce vorbesc. Se pare ca tu esti ala..."de coma".
          • 0 (0 voturi)    
            Habar N'ai Tu ! (Melodie) (Duminică, 6 septembrie 2009, 3:03)

            Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            @ Uite degeaba am dat la fiecare contra cate un plus , Ma gandeam ca te linistesti si te primeste acasa.Dr Mataluta nu si nu !Nu trei ci treizeci pot.Dar daca treci prin Iasi cu ochii inchisi demersul e inutil.In primul rand Simirad a mentinut lucrurile bune lasate de Alexandrescu.Protejarea centrului cultural fara circulatie auto pe St.c.M.si.Sf.pornit de la Cenaclul Palade cand minerii bateau studentii in Bucuresti cu expozitii de arta de la Casa Dosoftei la Esplanada T.N. la care deschis sau alaturat democratic si liber fara cenzura oricine.Piata face diferenta valorilor.Centrul civic curat asfaltat, unul din orasele curate,La periferie au fost refacute parcurile lasate de Nika de izbeliste ca apoi la ultimul scrutin, furat Pr,Dr.Oprea, sa miste putin.Sprijinit de mafie a trecut de furcile caudine.Mihai..in postarile din ziar arata jocul de culise cu Carlan la doua capete. Simirad: Str.Transilvania,Str,in Aviatiei terminate de Nichita ca erau in contract,Ateneul,Piata si gr,statuar UMF etc.La varsta mea sta rau sa mint.Cu coma usor ca intri .Oricum nu mai primesti plus dect daca vei gandi l o g i c.E mama tuturor stiintelor.Cu numai 2 zile postam un comentariu cu noile tactici cu surprize.Uite ca logica nu inseala.Manipularile da! DDD
    • +4 (8 voturi)    
      Ihim (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:51)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ELENA IASI

      Du-te, fato, la plimbare. Ce-a facut obezu' de Simirad pentru Iasi? A incercat sa-si faca un mausoleu pentru a-si tine osanza in puf. A furat de-a rupt si-a lasat Iasul intr-o paragina perpetuata de Nichita. A fost un nesimtit si-un golan care si-a urmarit doar interesele proprii (vezi faptul ca a asfaltat strada doar pan' la vila dumisale). Se invarte in cercuri de nesimtit ce e, are impresia ca e stapanul Iasului si poate face ce vrea cu fondurile. N-am auzit de o singura decizie logica si de apreciat a lui de cand e sef la CJ. A fost in Cuba si acum incearca sa implementeze comunismul la scara locala. Daca-ti place asa mult de el, luati-va de manuta si mergeti amandoi in Cuba, sunt sigur ca Fidel ar fi mai mult decat incantat sa va primeasca.
    • +4 (8 voturi)    
      Trezeste-te fatuco! (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:13)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui ELENA IASI

      Fata, te contrazici copios. Lauzi realizarile lui Simirad pentru Iasi, dar vezi ca la final ti-a iesit porumbelu' pe gurita si-ai zis adevarul: "acest oras plin de gropi si caini ,pt. judetul nostru care a ajuns sa aiba centrul de putere la BACAU in toate domeniile". Esti tare amuzanta :))

      Simirad asta e o lichea, dar stiam asta. Acu' o dovedeste din nou.

      Un iesean blazat
  • +1 (7 voturi)    
    Sprijinal cat vrei, vei avea aceeasi soarta.. (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:47)

    Maxmind [utilizator]

    Asta este sansa unica sa vezi miscarile grupurilor de interese.. asta a facut-o public pentru a avea credibilitate (fiind de la partidul advers).. Uite asa candidatii isi fac o gramada de "prieteni" din randul "baetilor" "dastepti".. Si daca cineva este suficient de credul atunci va spune ca Basescu nu are asa ceva in portofoliu dupa 2004.. "Baetzii" astia "dastepti" nu se aliaza doar pentru ca Basescu le e simpatic.. ei asteapta ca dupa ce va fi reales sa poata musca si el o bucatica din fondurile europene deturnate de la varf..
    Basescu este probabil la ora actuala cel mai important politician din Romania si probabil cel mai cautat de grupurile de interese.. totul va fi reflectat la alegeri, atunci veti vedea de cate fonduri de campanie va dispune Basescu - toate provenite din "donatii".. bineinteles..
  • -1 (7 voturi)    
    inteligenta miscare (Vineri, 4 septembrie 2009, 16:53)

    claudia [anonim]

    spune ceva faptul ca spuma unui judet refuza sa isi mai sustina un candidat. ar fi mai bine ca geoana nici sa nu se mai oboseasca sa candideze
    • 0 (2 voturi)    
      Spuma (Vineri, 4 septembrie 2009, 20:54)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui claudia

      Spuma aduna in ea toate gunoaiele ...
  • +1 (17 voturi)    
    Moldova e cu noi! (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:05)

    Neamtu [anonim]

    Moldova a fost intotdeauna cu Frontul, mai tine-ti minte celebrul : "Iliescu apare, soarele rasare"?
    • 0 (0 voturi)    
      Poate ! (Duminică, 6 septembrie 2009, 3:09)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Neamtu

      @ Dar daca Simi se tine de cuvant mai bine NU !Adevarat are sustinatori.Nu numai in Iasi.PM trebuia sa aiba filiale in 50%+1 judete.Moldovenii ca batranii greu de pornit dar si mai greu de oprit. De la Suhulet a inceput rascoala in 1.906,la flamanzi in 907 ca provocare Bulgareasca! Istoria are cotloane ascunse si intunecate.Batranii nu mint.Istoricii da .Se inregimenteaza.DDD
  • +2 (6 voturi)    
    jale... (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:16)

    cata [anonim]

    departe de mine sa simpatizez macar cu psd-ul dar nea profesorul asta e jalnic.... bravo nene, sa nu demisionezi ca doar esti in romania.... lupta pentru ciolan scoate la suprafata de multe ori prostia si superficialitatea politicienilor nostri care vor sa ii votam ca is cei mai buni.... sustine pe cine vrei profesore (noroc de politica asta de 2 lei ca a auzit lumea de tine...). partea buna e ca nea base se bucura de multi sustinatori de ,,calibru,,.... poate nu mai auzim de ei vreo 5 ani macar.... bafta noua
  • +1 (5 voturi)    
    A innebunit lupu (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:17)

    Adonis78 [utilizator]

    Boala grea...
  • +1 (9 voturi)    
    Ce politicieni avem, (Vineri, 4 septembrie 2009, 17:31)

    Pantera Roz [utilizator]

    frate...Auzi,presedinte de consiliu judetean,pus de PSD pe lista-dar ales uninominal,ce-i drept-se cearta cu presedintele filialei judetene a partidului care l-a propus in functie(pe teme ideologice-bineinteles!) si il sustine pe Basescu la prezidentiale!Acum pricepeti ca partidele noastre sunt niste gasti penibile?!Ce ideologie,ce loialitate,ce bun simtz?!Ciolanul,tata-asta-i mana in lupta!Iar eu,simplu cetatean,trebuie sa ma duc la vot musai,c-asa-i civic,nu?!Incep sa-i inteleg pe astia care voteaza contra-cost,ulei,zahar,pungi si brichete,mici si bere...Da' sa le ceara macar tot timpul,nu numai in campaniile electorale.Ca au de unde.
    • 0 (0 voturi)    
      Panterica ! (Duminică, 6 septembrie 2009, 3:13)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

      @ Simirad a fost adus sa salveze PSD !Fara Simi Iasul Moldova poate nu mai era Rosie.Daca PD-L facea aceeasi miscare RSD pierdea.A castigat la 0,5% apoi a mai scos 2 ca era urat.DDD
  • +2 (2 voturi)    
    info (Vineri, 4 septembrie 2009, 18:21)

    info [anonim]

    degringolada.....incepe sa mi se faca greata de politica si oamenii din ea
  • +5 (5 voturi)    
    Asta-i doar avangarda... de incalzire (Vineri, 4 septembrie 2009, 18:59)

    eu [anonim]

    Tineti-va bine nadragii dragii mei. Urmeaza adevaratele lovituri. Dane, Sorine, Dinule "watch me", cititi-mi pe buze si repetati: din vant venim, in vant ne ducem. Face bine la psihic...
  • +6 (14 voturi)    
    Bravo ! (Vineri, 4 septembrie 2009, 19:20)

    Dumitru [anonim]

    Excelent !
    Incet incet si adversarii Presedintelui isi dau seama ca acesta este varianta buna !!!
    Suntem majoritari si nu ne mai pasa de clantaii obsedati anti-Basescu si de asa zisii "ziaristi" ce urla contra Presedintelui.
    Victoria e sigura !
    • 0 (4 voturi)    
      Mama ce indoctrinat esti.... (Vineri, 4 septembrie 2009, 20:44)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru

      Tu realizezi ca esti manipulat in cel mai grotesc mod posibil? Cum poti sa spui asemenea chestii?
      • +1 (1 vot)    
        Mama ce Barna Ai ! (Duminică, 6 septembrie 2009, 17:13)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        @ bgd Vezi paiul din ochiul altuia nu Barna din ochiul Dtale ! PD-L nu a indoctrinat pe nimeni ca nu a avut cum/cand.Indoctrinati sunt PSD ca si dta care te zbati intre o concluzie logica si una de sorginte comunisto-securistica.Frica! Frica de nou, de a gandi liber, de a iesi in public cu idei proprii,de a iesi din turma ,de a lua plusuri sau minusuri. DE a se ascunde sub anonimat,etc. Personal nu sunt fan Basescu.Dar actual este cel mai bun.A avut curajul sa se ridice sau sa semnaleze pericolul Baronilor locali Mogulii,grupurile de interese,mafiile,baietrii destepti,legile cu "dedicatie! ,sa condamne comunismul,sa ceara reforma justitiei,sa dea SRI PSD democratic.Sa opreasca "belirea"publica a celor 322 cand lumea era indignata de contrarevolutia acestora contra votului popular.Mai mult de atat nu putea constitutional.Presedinte jucator intr-un tarc minuscul ,mai mult, Dupa revenire putea sa declare stare de necesitate cu atingerea sigurantei nationale cu masuri drastice militare cu confiscarea averilor furate cu procese la curtea martiala,cu belirea unor personaje in slujba unor state straine.Asta insemna armata.Nu a vrut.Tocmai atunci putea fi acuzat de tendinte de dictatura.PSD fostul si actualul partid stat vitupereaza in gura de sarpe ca sa nu observe lumea sau sa i se ia locul.La fel cu M de Interne.Am avut curajul sa pariez pe Boc,injurat fiind de "un clujean".Am sustinut si sustin ca motul e mai credibil si "fayr pley"decat Basescu.Uite ca micul Mot da lovitura cu trei legi f f importante contra curentului de taraganare tip tot pe loc pe loc PSD-ist care a intarziat dezvoltarea Romaniei cca 15 ani.Acuza de scandalagiu e data tot de hoti,obisnuiti ca cei ce trebuie sa apere statul stau de sase cand fura. PSD sa dea arama pe fata cu sloganul:.." SSSttt! Liniste ca se fura ! "..Asta e liniste inaintea furtunii sau remisia dupa metrastaza.DDD
  • -6 (10 voturi)    
    Chiar suntem toti niste sarlatani? (Vineri, 4 septembrie 2009, 19:22)

    hotnewsfil [utilizator]

    Stim toti ca cei ce au obisnuinta scrierii unor texte pot compune rapid un articol sau un comentariu prin care sa laude sau sa denigreze un politician sau un partid. Acesta este un obicei larg raspandit in presa noastra, in societatea civila, in general.
    Cei mai multi romani spun ca nu vor sa devina activisti- politic, nici macar membri de partid. Ei zic ca vor sa isi faca meseria si pretind ca cei ce se implica politica sa le asigure conditiile necesare ca ei sa prospere ( prin legi optime, prin taxe si impozite cat mai mici, prin salarii cat mai mari, daca sunt bugetari).
    Cei ce se implica politic, ce candideaza la diverse posturi politice, le promit alegatorilor (celor neimplicati) marea cu sarea, un progres fulminant pe toate planurile, daca vor fi alesi. Ei stiu clar doua lucruri atunci cand fac astfel de promisiuni. Primul, ca n-au nici o acoperire financiara (bugetul nu-l fac, nu il echlibreaza ei) si al doilea lucru ca, daca vor fi alesi, ei, cei ce l-au ales vor avea de facut treaba care le conditioneaza progresul promis de candidati, acestia dovedindu-se, in fond, a fi niste sarlatani care traiesc foarte bine mintindu-i pe naivii care ii aleg "democratic".
    Ca sa contribue pe masura posibilitatilor ei, societatea civila ar trebui sa declaseze cateva masuri care sa limpezeasca scena politica si sa inlature actualele bariere in cale dezvoltarii tarii. Astfel, soc. civila ar trebui sa stranga 500.000 de semnaturi pentru declansarea elaboraii unei noi constirutii, prin care sa se stabilearca daca vom fi republica parlamentara sau semi-prezidentiala (ca in Franta), eliminandu-se aftfel frictiunile distructive dintre presedinte si celelalte puteri in stat.
    Deoarece nu vom putea avea o noua constitutie pana la alegeri (am dormit smechereste in bocanci), este necesar ca societatea civila sa insiste ca fiecare dintre candidatii la postul de presedinte sa isi anunte si viitorul prim-ministru, sa fie si acesta ales odata cu presedintele. Acesta modificare minor
  • -1 (1 vot)    
    De ce joaca Simirad la 2 capete! (Vineri, 4 septembrie 2009, 22:12)

    Ionel Roata [anonim]

    Stiti si voi bancul ala cu "depinde la care capat al penisului te afli" ...

    De asta joaca Simirad la 2 capete. SA FIE SIGUR !
  • +1 (1 vot)    
    Nu-mi place individul (Vineri, 4 septembrie 2009, 22:21)

    Razvan_M [utilizator]

    Nu-mi plac tradatorii de nicio culoare politica si nici oamenii fara caracter. Insa inteleg pe deplin ce inseamna a iubi tradarea :)

    Parerea mea de rau este ca Basescu, un foarte bun politician, nu are contracandidati la presedintie decat un prostanac si un bufon jalnic. O alta parere de rau este ca inca nu avem partide bine articulate, care sa concureze pentru voturile noastre pe teme pozitive si credibile. Timpul insa va repara si acest neajuns, pt. ca potential exista in Romania.
  • +1 (1 vot)    
    Sa ne dovedim ca nu suntem sarlatani (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 9:52)

    hotnewsfil [utilizator]

    Stim toti ca cei ce au obisnuinta scrierii unor texte pot compune rapid un articol sau un comentariu prin care sa laude sau sa denigreze un politician sau un partid. Acesta este un obicei larg raspandit in presa noastra, in societatea civila, in general. Cei mai multi romani spun ca nu vor sa devina activisti- politic, nici macar membri de partid. Ei zic ca vor sa isi faca meseria si pretind ca cei ce se implica politica sa le asigure conditiile necesare ca ei sa prospere ( prin legi optime, prin taxe si impozite cat mai mici, prin salarii cat mai mari, daca sunt bugetari). Cei ce se implica politic, ce candideaza la diverse posturi politice, le promit alegatorilor (celor neimplicati) marea cu sarea, un progres fulminant pe toate planurile, daca vor fi alesi. Ei stiu clar doua lucruri atunci cand fac astfel de promisiuni. Primul, ca n-au nici o acoperire financiara (bugetul nu-l fac, nu il echlibreaza ei) si al doilea lucru ca, daca vor fi alesi, ei, cei ce l-au ales vor avea de facut treaba care le conditioneaza progresul promis de candidati, acestia dovedindu-se, in fond, a fi niste sarlatani care traiesc foarte bine mintindu-i pe naivii care ii aleg "democratic". Ca sa contribue pe masura posibilitatilor ei, societatea civila ar trebui sa declaseze cateva masuri care sa limpezeasca scena politica si sa inlature actualele bariere in cale dezvoltarii tarii. Astfel, soc. civila ar trebui sa stranga 500.000 de semnaturi pentru declansarea elaboraii unei noi constirutii, prin care sa se stabilearca daca vom fi republica parlamentara sau semi-prezidentiala (ca in Franta), eliminandu-se aftfel frictiunile distructive dintre presedinte si celelalte puteri in stat. Deoarece nu vom putea avea o noua constitutie pana la alegeri (am dormit smechereste in bocanci), este necesar ca societatea civila sa insiste ca fiecare dintre candidatii la postul de presedinte sa isi anunte si viitorul prim-ministru, sa fie si acesta ales odata cu presedintele. Acesta modificare minor
  • 0 (2 voturi)    
    Clarificari ! (Sâmbătă, 5 septembrie 2009, 15:01)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Conf.Dr.Univ.C.Simirad a infiintat PMoldovenilor.La ultima sa alegere ca primar alerga de la o sectie la alta cu date ce erau pe muchie de cutit.Era proaspat decorat de Mitropolitul Moldovei azi Patriarhul P.Sf.Sa Daniil.Personal l-am felicitat anticipat.Nu pe partipriuri politice.Cunosteam Iasul poate mai bine ca un primar.Realitate ca : Str.Transilvania din cartierul Bogdan nu avea servicii din timpul razboiului.Simirad in campanie a promis.S-a tinut de cuvant.Asfalt,retea de apa pe o panta ingrozitoare de cca 40 gr.Piata si statuia resculptata de la UMF Iasi.Ateneul Tatarasi pt care a fost criticat.Criticat ca PM este o forma de tradare pe TV.Raspunsul sau inteligent ca saracia nu dezbina ci uneste versus Partida Nordica din Italia!Din sondaje manipulate facand socoteala viitorului politic a trecut cu arme , bagaje in PSD dand o lovitura Moldovei care astfel a ramas fielful PSD.Nichita numit viceprimar prin plecarea sa devine Primar , intra pe usa din spate.Sef de teava la Ape,sing,devine ing din scaunul de primar cu un Doctorat ratat cu absente de ani.Tot ce a pupat Nichita a tradat.Pe Ion Solcanu, .Pe Simirad ,Pe fostul director,etc.Simirad are electoratul sau.Are carisma! Bunicut cu povesti la gura sobei cu literatura din intamplari reale.Da a fost cam huiduit la plecarea sa in Cuba! Moldovenii l-au iertat si votat la C.Judetean.Fara el Iasul schimba semaforul.Poate un gest de regret ,de reparatie sa-i spele vina.Daca merge pe aceasta linie ,se retrage dupa alegeri va fi mai respectat ca azi..Nichita este cel care anunta cu surle , trambite 600 de ani atestarea Musatina,deschide santiere in tot Iasul,care arata azi ca un muzeu prafuit in aer liber.Asa se intampla cand palaria cade peste ochi si nu vezi decat afacerile proprii.Mai avea nevoie de un mandat sa-si stearga urmele cu DALAS-ul,Turbine de 35 mil ,statie de purificare neterminata,Autobuze secomd hand ,decat noi.ETC.Muzee,teatru,obiective culturale cu lacate.Iasul a votat Nichita si are Nika ! DDD


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri