Administratia Prezidentiala: Acuzatiile privind transporturi ilegale de armament - o manipulare politico-mediatica ce vizeaza discreditarea statului

de Marius Mihaiescu HotNews.ro
Joi, 27 august 2009, 11:11 Actualitate | Politic

Speculatiile privind transporturi ilegale de armament si legaturi cu organizatii teroriste lansate in ultimele zile nu au nicio legatura cu realitatea si reprezinta o campanie de discreditare sistematica a unor institutii ale statului, precizeaza Administratia Prezidentiala, intr-un comunicat de presa.

"Presedintele Romaniei, Traian Basescu constata ca, in ultimele zile, unii politicieni si persoane asociate acestora desfasoara o campanie de discreditare sistematica a unor institutii ale statului.

Presedintele Traian Basescu ii asigura pe romani ca institutiile statului au capacitatea de a gestiona problemele care tin de siguranta nationala", precizeaza sursa citata.

Administratia prezidentiala sustine ca Traian Basescu "a fost informat de institutiile statului cu privire la speculatiile fara legatura cu realitatea lansate in aceste zile".

"Presedintele Romaniei va explica la momentul oportun ce se afla in spatele manipularii politico-mediatice care vizeaza discreditarea statului", se arata in incheierea comunicatului.

Jurnalistul Sorin Rosca Stanescu a scris luni, pe blogul personal, ca fratele presedintelui Romaniei ar fi participat la o operatiune ultrasecreta de trafic international cu mari cantitati de explozibil.

Potrivit lui Rosca Stanescu, cinci vapoare sosite din Thailanda au fost ancorate in portul Constanta. Operatiunea ar fi fost dirijata de Mircea Basescu, fratele presedintelui Romaniei. Incarcatura consta in substante explozive si munitie.

Jurnalistul mai afirma ca Traian Basescu ar fi fost informat de catre DNA si SRI si a dispus incetarea oricaror actiuni si activitati desfasurate de Directia Generala de Informatii si Protectie Interna (DGIPI) in acest caz.

De asemenea, Rosca Stanescu afirma ca, sub pretextul scandalului Ciorogarla, serviciul secret ale Armatei si directiile legate de acesta au fost "decimate".


Citeste mai multe despre   



  
2633 vizualizari
  • +1 (23 voturi)    
    speculatii? SRS are dovezi (Joi, 27 august 2009, 11:19)

    dedeiu [anonim]

    Asa zice SRS pe blogul lui, mai ales ca-si asuma si responsabilitatea pentru cele de acolo. L-a controlat cineva pe Sorin Rosca Stanescu?
    • -4 (16 voturi)    
      Turul 2-Basescu-Geoana. (Joi, 27 august 2009, 11:46)

      Andreea [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      Absolut toate sondajele de opinie din ultimele luni arata ca turul 2 al prezidentialelor va fi intre Basescu si Geoana.Oare pe cine vor vota simpatizantii PNL in turul 2?
      • +9 (9 voturi)    
        Nu e greu de loc.... (Joi, 27 august 2009, 12:11)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

        Foloseste-ti imaginatia putin.
        • +1 (21 voturi)    
          Alegatorii PNL il vor vota pe Basescu. (Joi, 27 august 2009, 12:31)

          Andreea [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Oricat de mult il dispretuiesc simpatizantii PNL pe Basescu, atunci cand vor avea de ales in turul 2 intre Basescu pe de o parte si gruparea Hrebenciuc-Vanghelie-Nastase-Iliescu-Voiculescu reprezentata de Geoana pe de cealalta parte, simpatizantii PNL il vor vota pe Basescu in proportie de 70 %.Simpatizantii PNL il vor vota pe Basescu in turul 2 considerandu-l raul mai mic.
          • -1 (9 voturi)    
            un sondaj ne-ar clarifica lucrurile (Joi, 27 august 2009, 13:01)

            jaston [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

            insa cred ca simpatizantii PNL vor vota schimbarea..
            • -1 (7 voturi)    
              s-a facut sondaj (Joi, 27 august 2009, 16:30)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui jaston

              in primul tur basescu 35% in al doilea tur cu geoana, are 55% si cu crin are 58% :)
          • +1 (9 voturi)    
            Daca zici tu... (Joi, 27 august 2009, 13:04)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

            Asa o sa fie...
            • +4 (14 voturi)    
              FUZIUNEA PDL-PNL. (Joi, 27 august 2009, 13:15)

              Andreea [anonim] i-a raspuns lui bgd

              Este singura solutie pentru un guvern coerent. Congresele PDL si PNL reunite in ianuarie 2010 ar trebuie sa decida fuziunea intre cele 2 formatiuni.
              • 0 (6 voturi)    
                A mai fost o data...si a iesit scandal... (Joi, 27 august 2009, 13:36)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

                Probabil agenda PNL nu s-a suprapus cu agenda lui basescu.
                A doua oara nu mai merge...prea multa ura s-a acumulat.
              • -2 (6 voturi)    
                asta fu tare! (Joi, 27 august 2009, 14:42)

                Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

                Daca PNL fuzioneaza cu PD, MINTENASH am sa ajung o anti-penelista convinsa!
                Si nu numai eu!
                • 0 (4 voturi)    
                  lasa (Joi, 27 august 2009, 17:07)

                  sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

                  ca vor fuziona cu psd-ul dupa alegerile din toamna :)
                  sa te vaz atunci ce leberala convinsa vei fi :)
          • +1 (1 vot)    
            raul cel mai (Vineri, 28 august 2009, 12:42)

            take [anonim] i-a raspuns lui Andreea

            Da,dar base nu este raul cel mai mic,este RAUL!
        • -3 (7 voturi)    
          erata (Joi, 27 august 2009, 12:33)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          deloc
      • -4 (8 voturi)    
        care simpatizanti? (Joi, 27 august 2009, 13:02)

        claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

        mai exista?
      • +2 (20 voturi)    
        Antonescu va fi presedintele Romaniei (Joi, 27 august 2009, 13:19)

        George [anonim] i-a raspuns lui Andreea

        Dragi robotei de partid, obisnuiti-va cu ideea ca Basescu o sa stea pe bara din Decembrie, iar probabil de anul viitor il veti vizita numai la Jilava... pentru muti ani!

        Antonescu va fi ales presedinte, asta pentru ca romanii nu sunt chiar atat de prosti pe cat spera Basescu.

        Turul 2 va fi intre Antonescu si Geoana, pentru ca Basescu o sa ajunga pe undeva pe la 10%, cel mult, cam cati robotei are PD in randurile sale.
        • -3 (17 voturi)    
          PE CE PLANETA TRAITI, STIMATE DOMN? (Joi, 27 august 2009, 13:30)

          Andreea [anonim] i-a raspuns lui George

          PD-L si PSD au foarte multi primari in mediul rural care vor scoate oamenii la vot prin mijloace specifice. Electoratul din mediul urban va sta acasa asa ca Antonescu nu are nici o sansa sa intre in turul 2.
        • -6 (14 voturi)    
          Antonescu (Joi, 27 august 2009, 13:35)

          Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui George

          Crinuţa liberală, BIREPETENTUL, adică, să ajungă la Cotroceni?! Mi-ar fi ruşine, sincer , să am un preşedinte birepetent şi chiulangiu...
          Îmi amintesc de gafa de la tribuna parlamentului României când Crinuţa- Laurita, ca istoric de renume mondial, a spus "Preşedintele Marii Britanii, Winston Churchill...".
          • +3 (11 voturi)    
            Esti haioasa... (Joi, 27 august 2009, 14:06)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

            Exista la un moment dat un "gag" de genul pe cine ati prefera ca si presedinte, un erou de razboi decorat, vegetarian care nu fumeaza si nu bea si nu a avut niciodata aventuri extraconjugale sau pe unul asociat cu politicieni corupti, care merge la astrolog, a avut doua amante, fumeaza de rupe si bea intre 8-10 pahare de bautura pe zi. Faza tare era ca cel "cuminte" era Adolf Hitler iar cel "rau" era chiar Winston Churchill.

            Asa ca eu zic sa le dam o sansa si "birepetentilor".
            • -3 (13 voturi)    
              hahaha (Joi, 27 august 2009, 14:56)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

              pai nu voi leberalii il tot acuzati pe base ca este betiv? :)
              ca nu l-a vazut nimeni niciodata beat e altceva. o alta fumigena "de succes" a marilor jurnalisti.

              si scuza-ma, Churchill bea, era mitocan dar n-a lipsit de la servici.
              hai sa nu comparam mere cu pere.

              crinu este chiulangiu si in parlament, nu numai ca a fost in facultate.

              iar pe crinu il conduce bunicuta iliescu. nu merci!
              • -1 (7 voturi)    
                Sigur nu Patriciu? (Joi, 27 august 2009, 15:04)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                .
                • -3 (9 voturi)    
                  sigur (Joi, 27 august 2009, 16:58)

                  sucaa [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                  Patriciu are banii de la iliescu. el si oamenii lui i-au vandut rafinaria pe gratis. acum isi pune un om care va asculta de sfaturi politice de la iliescu :)
            • -1 (3 voturi)    
              ma intreb de ce s-a sinucis nevasta (Joi, 27 august 2009, 15:52)

              dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

              "birepetentului". Oare avea o aventura si el?
              • +1 (5 voturi)    
                Ce treaba are chestia asta? (Joi, 27 august 2009, 16:19)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

                Urat...foarte urat. Genu asta de oameni ca tine fac foarte mult rau tarii.
              • +1 (3 voturi)    
                Nu ca vrea sa spun... (Joi, 27 august 2009, 16:56)

                Gigi [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

                ...ma gandesc ca poate omul a refuzat sa fure si din cauza asta nu i-a putut cumparat sotiei posete Louis Vuitton, pantofi Jimmy Choo si Porsche Cayenne. Nu ti se pare suficient motiv de sinucidere?
          • -2 (4 voturi)    
            ma rog! (Joi, 27 august 2009, 14:40)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

            Ca parca un incult marlan (ca Base o fi mai bun...!
            Nu Base e cel care s-a laudat ca nu-i placea scoala si avea note proaste? Si nu acelasi individ marlan se referea la vestigiile istorice chiar acum vreo 3 - 4 zile) denumindu-le "cioburi" si batandu-si joc de o intreaga tagma profesionala (cu scoala chiar BUNA, nu de 2 lei) - anume, de arheologi?
            Ce sa spun... Macar pe Antonescu n-am sa-l vad la bratz cu Becali (sau de-alde altii ca el) si urcand baut la volan dupa aia...!
        • +3 (3 voturi)    
          George (Vineri, 28 august 2009, 5:19)

          rsss [anonim] i-a raspuns lui George

          George, ori esti prost ori te faci. Tu vezi papagalul de crin presedinte al romaniei????.Baetel!!!! vei mai sta cu Basescu la Cotroceni inca 5 (cinci) ani. Pacat ca nu stiu unde sa te gasesc sa te felicit in toamna.
          Atentie!!. Nu o mai fa pe prostul ca sa nu ramai asa.
      • 0 (0 voturi)    
        dar daca (Vineri, 28 august 2009, 12:40)

        take [anonim] i-a raspuns lui Andreea

        Dar cu cine ar vota pdl-siti daca intra Geoana cu Antonescu?!
    • +18 (26 voturi)    
      oare? (Joi, 27 august 2009, 11:52)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

      cate fumigene nu s-au aruncat pana acum fara dovezi? incluziv "mare" srs...

      nici nu ma astept sa apara dovezi. pentru ciutacii de serviciu nu sunt necesare dovezile. au lansat zvonul si gata. cum romanii dau verdicte doar dupa niste simple zvonuri nici nu trebuie sa se chinuie srs.

      asta-i presa din Romania... jalnica. si este asa ca noi acceptam asemenea rahaturi.

      nu spun ca Base e cel mai cinstit. niciun politician nu este. asta-i politica. dar n-o sa pun botu niciodata la acuzatii fara dovezi.
      • +2 (14 voturi)    
        Nu e asa... (Joi, 27 august 2009, 12:28)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        SRS trebuie dat in judecata si obligat sa aduca dovezi.
        Asa putem spune ca minte sau are dreptate....e tot egal cu 0.
        De ce nu este dat in judecata?
        De ce nu incearca sa-si spele numele mr. President?
        De ce Basescu nu vrea sa semneze Codul de Conduita pentru Achizitii Militare impus de UE pt a exista transparenta in comertul cu armament?
        Nu acuz pe nimeni....doar pun niste intrebari...
        • +8 (10 voturi)    
          srs de-abia asteapta... (Joi, 27 august 2009, 13:03)

          claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          sa fie bagat in seama si dat in judecata
          • 0 (10 voturi)    
            Si astept asta... (Joi, 27 august 2009, 13:24)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui claudiopolis

            Nu-l suport pe Basescu si nici nu il voi vota vreodata...chiar de-ar fi sa aleg intre el si Vadim.....dar genul asta de acuzatii mincinoase nu-mi plac.
            Cu promisiunile electorale sunt obisnuit....dar treaba asta e mai nou aparuta....si e urat.
            Fa-ti campanie pe ce ai facut, pe ce vei face....acuza-i pe ceilalti de ce n-au facut, de ce au facut prost....etc....dar nu inventa tot felul de povesti doar ca sa-i strici imaginea adversarului. De asta doresc sa fie bagat in seama si dat in judecata...sa vedem ce dovezi aduce....sa vedem daca e adevarata sau e o minciuna grosolana.
            • +8 (8 voturi)    
              stii ce-i interesant? (Joi, 27 august 2009, 13:59)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui bgd

              prin genul asta de acuzatii mincinoase ai ajuns tu sa nu-l suporti pe Basescu :)

              de la suspendare, jurnalistii lui vantu, felix si patriciu se-ntrec in astfel de inflorituri.

              daca te-ntreb de ce nu-l suporti o sa-mi spui ca flota, mihaileanu, eba etc.
              sau eventual ca face scandal, dar dupa cum vezi scandalurile pleca din alta parte.

              aia cu preferi vadim decat basescu sper doar sa fie o gluma... spre binele nostru al tuturor :)
              • -2 (8 voturi)    
                Nu a fost o gluma... (Joi, 27 august 2009, 15:01)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                Doar o exagerare ca sa ma fac inteles.
                Si am ajuns sa nu-l suport nu din cauza furaciunilor....pt ca m-am obisnuit cu politicienii de la noi. Toti fura si nu ma astept la altceva din partea lor.
                Nu-l suport pt ca nu reprezinta nici 1% din ceea ce inseamna un Presedinte si totusi lumea il iubeste.
                Cand Constitutia va fi alta....atunci analizam altfel....dar deocamdata este cel mai "nepresedinte" dintre presedinti.
                A...era sa uit....si pt ca TOATA LUMEA il vede ca un luptator contra coruptiei...cand de fapt el nu a facut ABSOLUT NIMIC ca sa o stopeze. Si sa nu-mi zici ca nu are ce sa faca, pt ca Guvernul este condus de el.
                • +1 (7 voturi)    
                  exact ce spuneam (Joi, 27 august 2009, 16:07)

                  sucaa [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                  aceleasi idei lansate de mogulii de serviciu.

                  "in lupta anticoruptie n-a facut nimic"

                  uiti ca de fapt csm-ul este condus de un om de paie de-al psd-ului este pus de parlamentul psd+pnl. judecatorii sunt cei care dau verdicte, nu DNA-ul. Cum e posibil ca dosarul lui copos sa fie amanat in instanta de 6 ani? e vina lui Basescu?
                  cum e posibil ca nastase sa atace o lege la Curtea Constitutionala scoasa tocmai de el???
                  cum e posibil ca judecatorii sa accepte de doua ori amanarea unui proces al lui nastase pe acelasi motiv: nu au copiat cd-ul cu toate probele???

                  ce sa faca Basescu? cand a zis ca ar trebui redeschise niste dosare gen bancorex au sarit ca se amesteca in justitie si a fost un punct din alea de la suspendare.

                  pana una alta tot ce a putut sa faca a fost sa puna un om la DNA apreciat de CE. a fost sa puna un ministru de justitie care ne-a scapat de steguletele rosii la aderare. Un alt om apreciat si decorat de CE.

                  Ce tinea de el s-a facut. Seful de la CSM e pus de parlament. Iar la ora actuala judecatorii amana dosare de coruptie de 6 ani de zile, dar isi judeca propriul proces pt bani in timp record. E vinovat basescu?

                  Nu confunda guvernul cu judecatorii. Aia sunt tinuti acolo de parlament. parlament condus de psd+pnl.

                  Inclusiv CNSAS-ul. A dat drumul la toate dosarele si psd+pnl care au majoritate acolo ce fac? scot cate un amarat pe luna...

                  Sa vina tot basescu sa publice dosarele?

                  Asa ca vorbesti precum ciutacu sau omu cu laptopul. nu gandesti de unul singur.
                  • +1 (5 voturi)    
                    Fals...dar nu in totalitate... (Joi, 27 august 2009, 16:37)

                    bgd [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                    In primu rand as dori sa renunti daca se poate la jignirile astea subtile daca nu cer prea mult.
                    1. Intradevar, verdictele le dau judecatorii...insa daca DNA-ul prezinta un caz cum trebuie prezentat, Judecatorul este obligat sa dea verdictul corect. De asta au ce manca si avocatii, pt ca legile sunt asa cum sunt, iar vicii de procedura se gasesc imediat. Atat timp cat DNA-ul nu este capabil sa ancheteze si sa prezinte un caz cum trebuie....inseamna ca Basescu a numit omul gresit.
                    2. La fel si in cazul MJ...ca sa fii un ministru bun nu trebuie doar sa ne scapi de niste stegulete...ci sa fii capabil sa administrezi cu trebuie toata Justitia romaneasca...unde stii foarte bine ca nu prea e capabil sa-si faca treaba. Si nu ma intereseaza CE..ci Romania, pt ca intai traiesc in Ro si dupa aia in UE.
                    3. Cunosc foarte bine practicile psd+pnl asa ca nu e nevoie sa mi le reamintesti. Si oricum nu vorbeam de ei...ci de Basescu.
                    4 Altceva zici ca nu poate face si ce a facut pana acum s-a dovedit a fi inutil....deci....de unde si pana unde lupta el cu coruptia?
        • 0 (4 voturi)    
          De ce nu vrea sa semneze Codul.... (Joi, 27 august 2009, 16:43)

          Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Cred (ca de, astea nu sunt informatii pentru oricine) ca nu este numai Basescu bagat acolo.... cred ca este vorba de industria de armament a Romaniei.... daca semneaza codul ala nu vor mai putea vinde chiar asa usor.... iar Romania scoate bani frumosi din arme. De ce Israel nu semneaza tratatul armelor nucleare????
    • -3 (13 voturi)    
      Ne-am intors de unde am plecat...!!! (Joi, 27 august 2009, 13:02)

      maria [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      Si ceausescu zicea ca "agenturili straine" ne ameninta tara, ca suntem "o corabie in furtuna", etc, asa ca s-a trezit si basescu sa declare ca , daca este atacat el, fratioru' lui, fiicele lui boccii, lenuta tiitoarea, inseamna ca "se incearca "discreditarea statului". Adica, el si adunatura asta de hoti si incompetenti din jurul lui, reprezinta statul roman!!! Bravo marinelule, esti tare ca fularu'!!!
      Daca ar fi asa, ce fac institutiile statului care sunt platite pentru a asigura apararea tarii (sie, sri, armata, politie, etc)? De ce nu fac declaratii oficiale privind acest pericol iminent?
      Nu cumva va simtiti, tu si acolitii, tiitoarele si alti borfasi din familia si anturajul tau, "incoltiti", tocmai acum cand va era si voua asa de bine, iar tu si te si vedeai imparatul neincoronat al Ro? Uite mie aceste aspecte mi se par "ciudate" (asa cum ziceai mataluta despre dezvaluirile privind situatiile in care ala micu, mirciulica baselica, era implicat in afaceri dubioase alaturi de persoane cu o moralitate indoielnica, desi el singur a recunoscut calitatea lui de "mare business-man")!!!
      • 0 (6 voturi)    
        Ha ha ha (Joi, 27 august 2009, 14:13)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui maria

        Asta cu "Dai in mine, dai in tine, dai in fabrici si uzine!" a mai zis-o cineva ...fix acum cateva luni, deci nu e noua :)

        http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5491950-elena-basescu-crede-associated-press-defaimat-iar-materialul-agentiei-presa-lezat-nedrept-imaginea-romaniei.htm
    • +1 (5 voturi)    
      site-ul lui (Joi, 27 august 2009, 14:33)

      Ion I [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      din cate se observa.. acel site (http://www.sroscas.ro/site/) foloseste logo-ul NATO (coltul dreapta sus).. oare de ce? are aprobare? ii reprezinta?
      nu s-au sesizat altii sa faca nimic pentru folosirea unor insemne oficiale fara aprobare (legile proprietatii intelectuale si altele..)
  • +14 (24 voturi)    
    Sa iti mentina acuzatiile (Joi, 27 august 2009, 11:22)

    vasi [anonim]

    Sa si le mentina si atunci cand va fi condamnat pentru calomnie si dezinformare. Astia sunt in stare sa faca orice prejudiciu Romaniei numai ca sa distruga un singur om. Unul ca rosca stanescu nu merita mila, trebuie dovedit ca minte si scos cu totul din viata publica
    • 0 (14 voturi)    
      si daca nu minte ? (Joi, 27 august 2009, 11:52)

      vladelu [anonim] i-a raspuns lui vasi

      Evident ca daca minte trebuie sanctionat, dar daca nu minte ?

      Inca un aspect pe care multi il ignora , afacerile cu armament LEGALE nu trafic , ci afaceri/comert legal si impozabil cu arme intre state este si va fi intodeauna o afacere cu circuit inchis unde numai persoane influente pot intra .

      Nu sariti cu gura pe mine nu sunt fan basescu sau orice alt lider si/sau partid politic, pur si simplu treaba asta trebuie investigata cu atentie
      de catre organele statului ....... indiferent cum 5 vapoare nu se pot ascunde , evident ca acolo icuba cel putin un trafic de influenta .... si nu neaparat basescu sau camarila lui ..... obligatoriu trebuie sa fie si cineva din Constanta ( regatul lui Mazare )......
      • +2 (8 voturi)    
        Eu n-as fi asa de sigur.... (Joi, 27 august 2009, 13:11)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui vladelu

        In ceea cel priveste pe Mazare.
        Comertul cu armament mi se pare o nuca prea mare pt un primar...fie el si Mazare.
        La achizitii in orasul sau, contracte de publicitate, lucrari, terenuri, etc....da....sunt de "competenta" lui....dar armament....n-as crede. Probabil isi ia un comision infim cat sa nu comenteze...si atat. Aia care fac treaba asta(daca este adevarata si nu e doar o prosteala) sunt prea mari pt Mazare. Aici nu e vorba de sute de mii de euro sau cateva milioane...
    • -8 (12 voturi)    
      Easy (Joi, 27 august 2009, 11:53)

      G [anonim] i-a raspuns lui vasi

      Hei, mai usor cu propaganda.

      E azi ziua de plata de la PDL? Se merge la gagici?
  • +2 (14 voturi)    
    "o manipulare politico-mediatica..." (Joi, 27 august 2009, 11:45)

    Vlad G [anonim]

    Nu vad unde spune ceva de calomnie, de faptul ca acuzatiile ar fi nefondate.

    Chit ca au fost "comandate" toate articolele.. cu siguranta avand in vedere cine conduce trusturile de presa si tv, dar daca i-a prins cu mana in sac ce sa le fac.

    Visez la un viitor al Romaniei cu oameni competenti si curati la conducerea tarii, cu o presa libera, cu civili responsabili si altruisti unul cu celalalt... ce sa-i faci... omul fara idealuri n-ar mai fi iesit din pestera... poate intr-un viitor foarte foarte indepartat vom fi asa si vom regreta insa vremurile trecute din cauza ca vom fi foarte plictisitori.
  • -2 (16 voturi)    
    ah, agenturili... (Joi, 27 august 2009, 11:46)

    Codruta N [utilizator]

    Cred ca atunci cand depun juramantul pe postul ala, li se face un instructaj, in care ii invata sa foloseasca fraze-tip - ca parca isi pierd toti spontaneitatea si personalitatea si incep sa se poarte si sa vorbeasca "tip", de parca s-ar transforma in robiti! >:)

    O fi f'run virus...
    • +1 (7 voturi)    
      erata (Joi, 27 august 2009, 13:00)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      "de parca s-ar transforma in roboti", bineinteles...
      Ca doar nu era sa spun "in papagali" >:
    • +2 (8 voturi)    
      hai hai (Joi, 27 august 2009, 15:00)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      de cate ori n-a fost acuzat Base ca foloseste agentiile de catre voi. Ai dreptate, nu este noua.
      Si ilici a folosito cand cu mineriadele. Si cei 322 au folosit-o cand cu suspendarea :)

      hai las-o jos ca macane :D

      asta e tot ce puteti? sa aduceti in discutie o fraza "celebra"?

      eu vreau dovezi. in toate acuzele care i s-au adus pana acum lui basescu lipsesc dovezile! IN TOATE!

      si cand spuneti adevarul n-o sa va mai credem.
      • -1 (5 voturi)    
        "agentii" si "agenturi" (Joi, 27 august 2009, 15:57)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        "agentiili" la care te referi sunt in subordinea lui Base, ca EL este Presedintele CSAT!!!
        Iar daca se iegzista "agenturi" care sa-l "destabilizeze", era de datoria LUI sa le contracareze - ca ASTA e motivul pentru care isi ia salariul (remember? e propus sa fie CEL MAI MARE salariu din Romania!!!) - si NU ca sa se tooot plimbe sa tunda oaia si sa mulga vaca!
        Cum "care vacã"?
        Deci daca Base zice ca "se vizeaza discreditarea statului" vreau sa aflu si eu ce-si-cum! Adica vreau DOVEZI - iar el TREBUIE sa le aiba! Daca nu le are, inseamna ca si-a luat salariul degeaba!
      • +1 (1 vot)    
        presedintele si TOATE dovezile (Vineri, 28 august 2009, 12:33)

        Stefan [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        1. SRS: nici un pic de respect, este un turnator dovedit si un santajist
        Basescu pe de alta parte: gargaragiu (cred ca cele mai misto alegeri ar fi intre 'mnealui si primarele Oprescu), demagog (doar Geoana il poate egala), un personaj care isi urmareste doar interesul si ptr asta ar face orice sa-l atinga (aminteste -ti cati dintre prietenii si colaboratorii lui au fost ulterior "tavaliti" fara mila de dl presedinte atunci cand fie nu-i mai erau de folos sau apropierea de ei ii dauna la imagine sau cand, in cazuri putine e drept, au avut alte opinii), care nu a lasat nimic in urma (si flota e poate ultimul dintre lucruri; mai bine important poate ruperea CDR, O realizari la Min. Transporturilor, O la primaria Bucuresti, un sir nesfarsit de scandaluri - cand era ministru , primare, presedinte) si nu in ultimul rand care se foloseste de niste institutii (gen servicii, DNA) sa-i infunde pe cei care trebuie (din pacate in 2004 - 2009 pare ca ne-am intors in timp in perioada 1990 - 1996, pare ca suntem mai aproape de Rusia dacat de UE) .
        asta e omul providential pe care ni-l dorim, asa arata, asta e speranta ca va fi bine?
        nu stiu daca chiar vrei sa ai un presedinte ca Basescu care sa aiba controlul absolut (mai ales ca daca va fi reales evident ca va controla si ultima institutie lipsa - Guvernul); mie mi se pare f periculos.
        zau nu stiu cu cine sa votez (daca voi vota) dar Basescu ptr mine nu mai este o optiune.

        2. asadar trebuie sa vina baietii astia la tine sa-ti prezinte dovezile, TOATE dovezile. atunci, ma intreb, de ce nu vrei ca si domnu presedinte sa-si fi prezentat macar o parte din dovezi, nu TOATE, atunci cand acuza in dreapta si in stanga (presa, politicieni, ministrii etc.) de coruptie ilegalitati etc, sau pe 'mnealui trebuia sa-l credem pe cuvant pentru ca este presedinte (asadar ales de popor) iar pe ceilalti nu; oricare altul ar trebui sa vina cu dovoda numai presedintele nu? asadar cum faci distinctia intre acuze?
  • -3 (13 voturi)    
    CIOROGARLA (Joi, 27 august 2009, 11:49)

    Nicolae [anonim]

    Serviciul secret ale Armatei nu a fost de acord cu avioanele F16 second hand pe care vroia sa le controleze Basescu & Coo si care impreuna cu cheltuielile aferente erau mai scumpe decat SAAB Gripen noi !
    • +2 (4 voturi)    
      daca nu stii...taci! (Joi, 27 august 2009, 13:50)

      laurentiu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      f 16 second hand erau "intermediare" pana in 2018 (cateva sute de milioane) cand o sa luam f-35 , care are acelasi sistem logistic (aici sunt miliardele multe, acelasi tip de hangare, munitie, etc.)

      intre F-35 Lightning 2 (generation 5), Eurofighter, si Grippen nu exista competitie!

      singurul cu rezultate mai bune decat f-35 dar care nu este multi-purpose ci air-dominance este F-22.
      • -1 (5 voturi)    
        Daca sti de ce nu spui ? (Joi, 27 august 2009, 14:37)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui laurentiu

        Atentie ,toata logistica cu piese de schimb cu tot plus pretul posibilului F 35 duceau la o cheltuiala mult mai mare (si un procent mai mare pentru Basescu & Coo) din banii contribuabilului !!!
        • +2 (2 voturi)    
          adevarat...dar... (Joi, 27 august 2009, 14:56)

          laurentiu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

          pretul unui avion militar e in general dat de raportul costuri (cercetare+ dezvoltare tehnologii noi..etc) /avioane precomandate...(de asta f22 are pretul acela enorm, senatul american nu aproba vanzarea lui la export). Dupa ce insa se vor onora toate precomenzile (Sua, UK, Italia, Olanda, Australia, Canada, etc...), atunci pretul va scadea odata ce avionul iese la export (Brazilia deja s-a aratat interesata)...

          In plus se vehicula ideea de a achizitiona doar 24 sau 36 de f-35, in loc de 48 (cum se vrea pe f16, grippen sau altceva).

          A cumpara acum insa un avion de generatia 4.5, cand majoritatea tarilor se pregatesc usurel de trecerea la generatia 5, inseamna sa pleci din start cu un decalaj tehnologic!

          Asta inseamna sa cumperi un avion care in 2015 va fi depasit, in loc sa faci o investitie care sa tina pana in 2030-2040, chiar daca mai scumpa!
      • 0 (0 voturi)    
        f16/f35 (Vineri, 28 august 2009, 12:43)

        Stefan [anonim] i-a raspuns lui laurentiu

        de ce am avea noi nevoie de F16/F35 (care costa enorm) cand ptr NATO ar fi suficient ceva gen Gripen (ptr unguri se pare ca au fost suficiente); suntem inconjurati de inamici, suntem in fel de Israel din Balcani?
        dragul meu asta nu eu joc pe calculator in care sa alegi gratis ce e mai bun, F 16 (fara sa mai vorbim de F35) costa multe multe miliarde, de cateva ori mai mult decat varianta Grippen.
        avem bani si nu stim ce sa facem cu ei sau prin acest nou Bechtel domnu B vrea sa-si asigure sprijinul licuriciului ca sa fie sigur de noul mandat. cam scump pretul ptr inca 5 ani de B, nu crezi?
  • -6 (16 voturi)    
    Interesant (Joi, 27 august 2009, 11:54)

    eu [anonim]

    "Presedintele Romaniei va explica la momentul oportun ce se afla in spatele manipularii politico-mediatice care vizeaza discreditarea statului",

    cum vine asta?

    are sau nu elemente sa conteste? sau iar baga una cu "peste 50 de ani", sau asteapta sa se razboiasca prin santaj cu adversarii....

    in orice caz, e penibil....
    daca tot ce s-a spus e fals.. atunci ADM Prez sa ceara INTERPOL ( care e implicat indirect in aceste dezvaluiri) sa lamureasca treaba...

    simplu...ce atatea povesti...etc...
  • -4 (16 voturi)    
    Ce inseamna momentul oportun (Joi, 27 august 2009, 12:01)

    Marius [anonim]

    Oportun pentru cine? Pentru noi oportun e acuma sa stim adevarul. Pt el presupun ca in campanie. Ma gandesc ca pt Romania ca imagine tot acum e "oportun" sa clarifice. Vom vedea ce e mai important pt Basescu.
    • +10 (12 voturi)    
      iar vorbesti si pentru altii (Joi, 27 august 2009, 12:48)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      nu e normal sa demonstreze "acuzatorii" ceeace sustin ?
      o afirmatie nu e o demonstratie, nici o proba juridica.
    • +2 (6 voturi)    
      imaginea Romaniei nu e deloc afectata (Joi, 27 august 2009, 13:58)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      orice om normal la cap, mai ales din strainatate, nu a luat nicio clipa in serios elucubratiile lui srs. Doar pe-aici prin Romania exista unii, carora felix si vantu le-au spalat creierul, care sunt dispusi sa creada asemenea aberatii
  • -5 (21 voturi)    
    discreditarea statului? (Joi, 27 august 2009, 12:10)

    clujean [anonim]

    incerc doua traduceri ale afirmatiilor basesciene:
    1. Statul sunt eu
    2. dai in mine? dai in tine, dai in fabrici si uzine
    sanatate si virtute! la asemenea personaj, asemenea comunicate.
  • +10 (20 voturi)    
    Am convingerea ca prea "punem botul" (Joi, 27 august 2009, 12:14)

    gabifm [utilizator]

    la toate prostiile. A-l lua pe Sorin Rosca Sanescu ca fiind altceva decat UN SECURIST atat la minte cat si la trup este o mare eroare.
    Pe canalele "importante" s-a dezbatut in continuu ceea ce a spus SRS iar toate declaratiile oficiale care demonteaza ceea ce s-a dezbatut, vor incapea intr-o stire de pluton.
    Oricum Prelipceanu se va mai putea intreba vreo saptamana daca totusi ceea ce s-a spus nu a afost adevarat pentru ca "sunt prea nervosi" anumiti invitati!
  • -6 (10 voturi)    
    Si totusi presa nu minte! (Joi, 27 august 2009, 12:20)

    FANFANLATULIP [anonim]

    Din pacate la noi foarte nulte dedesupturi care vizeaza bani publici si afaceri cu Statul roman au fost demascate de presa. punct.
    • +2 (2 voturi)    
      Dar numai la unii (Joi, 27 august 2009, 14:48)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui FANFANLATULIP

      Da au fost demascate dar de ce numai in cazul PDL si mai nou PNL? Pedeseristii sunt asa usi de beiserica cum ar dori unii sa-i prezinte? De curand s-a scris despre achizitiile MAI. Unde e e comisia parlamentara. E clar, daca e pdsr nu se pune.
  • -2 (10 voturi)    
    Nashpa (Joi, 27 august 2009, 12:21)

    Gogu [anonim]

    Dragutzul de el, uitati-va ma la el, nu va vine sa plangeti ce nedreptatit e el ca institutie a statului ... degeaba?
  • -4 (12 voturi)    
    schimbam statul (Joi, 27 august 2009, 12:29)

    iuliu [anonim]

    daca statul esti tu base... atunci da ai dreptate.
    oricum nu mai cred in vorbele tale si imi pare rau ca te am votat..... si am cules numai scandal, curvasaraie pe toate nivelele.....cu nastase, cel putin aveam autostrazi, cu vadim aveam azil.....
    ne am saturat de scandal, vrem normalitate, vrem alt sistem politic, alta constititutie, poate ce am fost pusi sa uram: regalitatea, poate asta e o solutie de bun simt si eficienta
    • +4 (6 voturi)    
      ce autostrazi???? (Joi, 27 august 2009, 15:27)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui iuliu

      ca acu 9-10 ani iubitii tai conduri atunci de Ilici au dat drumul Timisoara-Lugoj la un "prietin" sa-l repare... pe vremea lui bombonel s-a schimbat "prietinul" si drumu' inca nu-i gata! sa nu mai pomenesc de Bechtel... ca parca face un nou canal panama din autostrada aia!!!
      • +1 (3 voturi)    
        daca n ar fi nu s-ar povesti (Joi, 27 august 2009, 16:09)

        iuliu [anonim] i-a raspuns lui dodu

        oricum n -are importanta....
        incearca sa judeci invers...
        o guvernare se judeca dupa rezultate nu dupa scandal;
        io zic inca odata schimbati statul;
        schimbati .... chiar numele tarii!
        mi e rusine de ce se intampla in tara asta si de cum ne eticheteaza strainii cand iesim din tara
  • -4 (8 voturi)    
    intrebarea de baraj e urmatoarea: (Joi, 27 august 2009, 12:29)

    liviu_ [utilizator]

    - chiar nu a gresit cu nimic fratele lui baselu si presa abereaza, DAU
    - fratele lui baselu a gresit, dar SRI i-a returnat presedintelui increderea acrodata?!

    care din aceste 2 variante e cea adevarata???
    probabil nu vom afla niciodata :(
  • +5 (7 voturi)    
    Ceva nu este chiar ok (Joi, 27 august 2009, 12:31)

    Si totusi [anonim]

    Oricat de captivanta e cearta asta, nu stiu cum de aceste tipuri de contracte ce implica manipulare de tehnologie NATO nu au fost secretizate, cum de au devenit publice si au ajuns taman la SRS.
    NU iau apararea nimanui, dar, lasam impresia ca suntem niste copii mici si prosti care nu stiu care e lumea armamentului, in conditiile in care pana in '89 am fost exportatori de armament.
    Ba dispar arme ca magaru-n ceata, ba se fura, ba se duc avioane si elicoptere la fier vechi... cam suna a harababura.
    Eu nu cred ca Tawan nu avea tehnologie sa distruga niste vechituri de obuze, ca n-avea falitii lui care sa strice niste vechituri... sau niste doritori sa manance o portie suplimentara de orez (le faceau artificii si tot scoteau un ban).

    Mai curand semnalul e ca ceva pe ici pe colo chiar trebuie schimbat, ne-am integrat in NATO cu numele si cam atat. Nu de alta, dar maine poimanine o sa gasim pe net planurile unui F16 sau a Eurocopter, planurile scutului antiracheta sau cine mai stie ce alte porcarii, ca iar ne aduc aminte unii de "stupid people".
  • +11 (13 voturi)    
    parca zicea (Joi, 27 august 2009, 12:42)

    io [anonim]

    SRS ca "zilele urmatoare" o sa vina cu documente care sa dovedeasca rahaturile pe care le-a scuipat din gusa.
    si cind colo, el posteaza un document de la RC, cu istoricul actionarilor nu-s carei firme care face comert cu cereale.
    deci? unde sint documentele care dovedesc toate acele aiureli, cu implicarea Basestilor, ca serviciile au intervenit ca sa distruga documente etc...
    din pacate, faptul ca, odata cu noul Cod Penal nu se mai incadreaza calomnia ca atare in cazul jurnalistilor, a permis aparitia unor papagali ca acest fost turnator scirbos, cu tot felul de aberatii.
    mi-e greata de o mare parte din tot ce inseamna presa in tara asta.
    • +4 (8 voturi)    
      pariu (Joi, 27 august 2009, 13:03)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui io

      Pe CE pariem ca nu apare nici un document de la SRS?
      Nu ca ele n-ar exista - dar chiar daca exista, NU or sa apara... >:)
  • +1 (11 voturi)    
    Presedintele de ce nu vrea sa clarifice ? (Joi, 27 august 2009, 12:57)

    A.Simionescu [utilizator]

    "Presedintele Romaniei va explica la momentul oportun ce se afla in spatele manipularii politico-mediatice care vizeaza discreditarea statului".
    In primul rand Traian Basescu nu este Statul roman ci doar reprezentanul Statului roman. Nu poti sa spui ca niste informatii despre afacerile lui discrediteaza Statul... Nu informatiile ci afacerile, daca sunt adevarate, discrediteaza Statul. De aceea eu astept in primul rad de la Presedinte clarificari in legatura cu afirmatiile lui S.R.S. iar daca sunt dovedite neadevarate abia atunci sa ne spuna cine "se afla in spatele manipularii politico-mediatice".
    • +5 (7 voturi)    
      Un razboi de zeci de ani poate sa mai astepte ... (Joi, 27 august 2009, 13:20)

      Marian Boldea [utilizator] i-a raspuns lui A.Simionescu

      cateva zile, nu credeti?

      E vorba de lucruri incepute pe vremea lui Ceausescu (de ce credeti ca era el asa curtat de regian angliei si presedintii sua?) si care in curand vor ajunge la final.

      Partea interesanta va fi ca nici regina, nici presedintii nu vroiau de fapt binele Romaniei, cum nu-l vrea nici charlie a lu' camila care tot da tarcoale pe-aici...

      Toate la vremea lor!
    • -3 (11 voturi)    
      ba este (Joi, 27 august 2009, 13:54)

      io [anonim] i-a raspuns lui A.Simionescu

      va recomand sa cititi toata "povestea" pe blogul lui SRS, si nu numai frinturile aparute pe HN.
      acolo se spune ca institutiile care asigura securitatea statului au intervenit pentru a distruge niste documente legate de un posibil trafic incarcatura exploziva.
      ori asta ar insemna ca institutiile in cauza nu numai ca nu asigura securitatea statului, dar o si submineaza.
      • -2 (10 voturi)    
        Eu de ce tot strig JOS COMUNISMUL ?!?! (Joi, 27 august 2009, 15:03)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui io

        Da na....minusurile curg...
      • +6 (12 voturi)    
        . (Joi, 27 august 2009, 15:04)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui io

        iar cei cu teoria conspiratiei? Va place sa va complicati. Se pare ca prea multe filme strica. Mai lasati Prison break si alte prostii ca uitati unde ajungeti. De srs ce sa zic, se comporta ca un aurolac caruia i s-a promis putin aracet daca face circ in strada. Daca avea ceva de aratat, arata atunci. Sau vrea sa santajeze? Stie ca e ilegal? De fapt e doar un papagal. Nu credeam ca exista papagal mai penibil decat Geoana. Se pare ca m-am inselat.
      • +3 (11 voturi)    
        da, acolo doar SPUNE (Joi, 27 august 2009, 15:06)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui io

        dar de la a spune pana a aduce dovezi ca asa au procedat autoritatile statului este drum lung.

        si eu pot sa spun ca srs este o conserva kgb-ista. ma crezi?

        mai nene, cand va vad ca luti de bun tot ce zboara ma apuca ameteala. sunteti niste roboti. gandesc altii in locul vostru.

        mi-e teama ca partea cu subminarea ii apartine lui srs. face niste afirmatii grave despre anumite autoritati ale statului fara acoperire.
        • +5 (7 voturi)    
          sa ma explic ... (Joi, 27 august 2009, 15:23)

          io [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          se pare ca si dvs si 'radukku' ati inteles exact pe dos...
          eu am combatut afirmatia lui 'A.Simionescu' conform carora afirmatiile lui srs discrediteaza "doar persoana" lui Basescu si nu institutiile statului.
          ceea ce, dupa parerea mea, este fals.
          e mai clar acum?
          • -1 (5 voturi)    
            Este trist cum gandesti (Joi, 27 august 2009, 16:54)

            A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui io

            Nu stiu daca iti mai aduci aminte anii '90 cand tovarasul Iliescu invinovatea Opozitia pentru imaginea proasta pe care o avea Romania in Occident. Adica nu abuzurile FSN din acea perioada erau cauza ci faptul ca Opozitia informa Occidentul despre ele. Folosind acelasi rationament: vinovati pentru gradul mare de furturi pe care le comit conationalii nostri in strainatate nu sunt romanii ci cei care le reclama la politie. Sper ca ai inteles ce-am vrut sa zic...SRS nu poate discredita Statul roman daca Statul roman s-a comportat corect...Iar pentru asta astept ca TB sa clarifice situatia.
            • +2 (6 voturi)    
              nu sunt de acord (Joi, 27 august 2009, 17:27)

              io [anonim] i-a raspuns lui A.Simionescu

              dati pe linga ...
              ce-are sula cu prefectura si discutia cu vinovatia ?
              srs a afirmat ca serviciile secrete, la comanda lui Basescu, au distrus documente privind operatiuni strategice cu armament, munitie, explozibil sau ce-o fi fost ...
              adica serviciile au un comportament specific unor organizatii mafiote ...
              ca va place sau nu, asta inseamna discreditarea serviciilor secrete, nu numai a lui Basescu.
              punct.

              P.S.
              nu il apar pe Basescu si nici nu discut aici despre vinovatia lui.
              ci despre ce-a facut srs
              • -1 (5 voturi)    
                Pai si daca serviciile alea au facut asta (Joi, 27 august 2009, 18:06)

                A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui io

                Nu e normal sa fie date in vileag? Te deranjeaza asta? Ca nu pricep :|
                • +1 (5 voturi)    
                  da, vad ca nu pricepi (Joi, 27 august 2009, 19:14)

                  io [anonim] i-a raspuns lui A.Simionescu

                  nu, nu ma deranjeaza.
                  doar ca ce-a facut SRS nu se cheama dat in vileag.
                  iaca: domnule A.Simionescu, sinteti homosexual.
                  v-am dat in vileag, nu-i asa?
                  va deranjeaza asta?
                  cine trebuie sa aduca dovezi, eu sau dvs?
                  SRS sa aduca DOCUMENTE, pe care le pot citi si stabili si singur daca Basescu e vinovat sau nu, in functie de ceea ce e scris in acele documente.
                  in nici un caz nu in functie de ce spune SRS.
                  si ca sa fiti linistit pe deplin, va spun ca sint bucuros ca, cu ajutorul presei s-au semnalat catre Justitie posibilele incalcari ale legii in cazul Ridzi.
                  • 0 (4 voturi)    
                    Cred ca am vorbit cu peretii (Vineri, 28 august 2009, 10:53)

                    A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui io

                    Asta astept si eu de la SRS: sa aduca DOCUMENTE.
                    M-a amuzat partea cu "domnule A.Simionescu, sunteti homosexual." De ce m-ar deranja? :)) Dar sunt convins ca pe tine te-ar deranja daca ti-as spune: "domnule io, cred ca sunteti heterosexual".
      • +4 (4 voturi)    
        Io, (Joi, 27 august 2009, 17:10)

        Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui io

        Si Petre Ispirescu a scris niste povesti frumoase..... Dar... simple povesti. SRS sa vina cu dovezi. Degeaba se cer dovezi de la Basescu.... ce vreti sa spuna??? Da Domnilor, facem trafic cu arme... Da Domnilor, Romania este printre primii exportatori de arme din lume.... pentru ca asa este... Nu vorbesc de tehnologie, acolo suntem slabi... Dar.... Cat este un AK??? 3-4 sute USD, nu mai mult.... si asta in magazin nu la en-gros:))
  • -2 (8 voturi)    
    daca nu v-ati dat seama (Joi, 27 august 2009, 15:11)

    mirabela [anonim]

    a inceput haita sa atace. de cinci ani, asteapta momentul asta, zice si ioan t.morar http://morar.catavencu.ro/2009/08/26/lupta-anti-basescu-faza-pe-familie/
  • +1 (5 voturi)    
    tampenii inventate (Joi, 27 august 2009, 17:18)

    Geoge [anonim]

    astea sunt numai tampenii inventate ca sa il discrediteze pe Basescu, si culmea tocmai in apropierea perioadei electorale.
  • -1 (1 vot)    
    Remus Cernea - Partidul Verde (Vineri, 28 august 2009, 0:23)

    www.verzii.ro [anonim]

    Anuntarea candidatului Partidului Verde la alegerile prezidentiale, in persoana lui Remus Cernea

    Partidul Verde(www.verzii.ro), membru al Verzilor Europeni, in cadrul sedintei Delegatiei Permanente de sambata 22 august 2009, a luat decizia, in unanimitate, de a-l desemna pe Remus Cernea candidatul partidului la alegerile prezidentiale din aceasta toamna.

    Vineri, 28 august, ora 12.00, in cadrul unei conferinte de presa sustinute la sediul partidului din Sos. Oltenitei, nr. 188, sector 4, Bucuresti (aproape de statia de metrou Piata Sudului-Big Berceni), candidatul va fi prezentat presei si va fi lansat oficial site-ul campaniei.

    Actuala clasa politica a esuat in a moderniza Romania si a o transforma intr-un stat de drept, eficient institutional si prosper. In ultimii 20 de ani au proliferat coruptia, incompetenta, lipsa de viziune, populismul, lipsa de respect fata de interesul public. Toate au dus la o ampla degradare a societatii, mediului si relatiilor dintre oameni. Am asistat, in aceasta perioada, la instaurarea si consolidarea unui monopol politic prin promisiuni care s-au dovedit desarte, prin cumpararea simbolica sau concreta a voturilor si prin legi electorale injuste, cele mai restrictive din Uniunea Europeana. S-a ajuns la un inghet al clasei politice, partidele parlamentare actuale, lipsite de credibilitate, blocand prin orice mijloace aparitia unor alternative.

    Aceste lucruri reprezinta pentru multi un motiv solid de descurajare, resemnare sau emigrare. Intelegem aceste sentimente sau atitudini, dar, pentru noi, situatia dramatica a Romaniei reprezinta un mobil pentru actiune si confruntare hotarata cu sistemul.

    Partidul Verde considera ca trebuie depasit infantilismul politic al acestor 20 de ani si face o propunere credibila si consistenta societatii romanesti prin desemnarea lui Remus Cernea drept candidat pentru alegerile prezidentiale.

    Partidul Verde prezinta un candidat care are cu adevarat de comunicat un mesaj nou, coerent si foarte
  • -1 (1 vot)    
    logica SRS (Vineri, 28 august 2009, 6:15)

    Herlea [anonim]

    Sorin Rosca Stanescu este implicat in traficul cu explozibil alaturi de Mircea Basescu. Dupa logica sa daca Mircea Basescu este implicat pentru ca a descarcat niste containere si Stanescu este implicat pentru ca a relatat despre descarcarea containerelor cu explozibil. Si tot cei care au auzit si comenteaza acest fapt sunt implicati. Asa se pierde credibilitatea si importanta presei, cu lichele ca Rosca Stanescu-fost securist. Nu stiu de ce nu se astampara! Nu-i ajunge pedeapsa data de Dumnezeu ca si-a pierdut fiul?
  • +2 (2 voturi)    
    triunghiul Bermuzilor (Vineri, 28 august 2009, 6:33)

    Cristea [anonim]

    Cum preşedintele, diabolic cum îl picteaza inocentii si angelicii Vantu,Patriciu si Voiculescu, mână în mână cu serviciile care tocmai l-au jucat în chestiunea firmei fratelui său, a şters toate urmele, rămâne în sarcina telviziunilor lui Vântu şi Voiculescu să finalizeze ancheta şi s-o ţină vreo lună în prime- time. Unde mai pui ca au si sprijinul “dezinteresat” al unor “oameni de bine” precum Sorin Rosca Stanescu Deleanu. Care nu vor veni cu dovezi pentru ca nu au ce dovedi. Prietenii stiu de ce !
  • +3 (5 voturi)    
    papusi si papusari (Vineri, 28 august 2009, 6:51)

    Livia [anonim]

    SORIN ROSCA STANESCU. Ziarist, nume de cod „Deleanu“ si „H15“. Deconspirat in 1992 de catre presa, in urma unei scurgeri controlate de informatii de la SRI catre mai multe ziare centrale. Ca urmare, acesta a recunoscut ca a colaborat doar cu Brigada Antiterorista a Securitatii, fiind dat afara in acel moment de la „Romania libera“. Ca director al ziarului „Ziua“ s-a inconjurat de mai multi fosti colaboratori ai Securitatii, inclusiv in functiile de conducere. Face jocurile magnatilor dubiosi ai zilei : Patriciu, Voiculescu, Vantu. De Patriciu il leaga relatia Nas – fin; de la Vantu isi trage seva in conturi; Voiculescu il are la mana si sunt vechi colegi de la turnatorie. Si toti acestia asteapta ca noi sa ii urmam sis a inghitim pe nemestecate tot ce ne servesc pe tavile lor murdare. PAS !
  • +2 (2 voturi)    
    aria calomniei in presa mogulara (Vineri, 28 august 2009, 9:40)

    Cavaler [anonim]

    Asa-zisele dezvaluiri postate de colaborationistul Sorin Rosca Stanescu pe popriu-i blog nu contin fapte care sa il incrimineze in vreun fel pe Traian Basescu, dar creeaza aparenta ca acesta are ceva de ascuns, ca este cumva amestecat in chestiuni tenebroase, ca este cumva vinovat. Or, aparenta este tot ceea ce conteaza. Impresia pe care o creeaza este atat de puternica, incat orice pretentie de rationalitate este abandonata. Traian Basescu este un om politic care este presedintele Romaniei de cinci ani si ale carui rezultate vor fi judecate de electorat la alegerile din acest an. Atata tot.
  • +4 (4 voturi)    
    Tandemul Presedinte-Prim Ministru (Vineri, 28 august 2009, 10:25)

    Om bun [utilizator]

    Este conoscut ca actuala constitutie contine neclaritati majore care franeaza luarea unor decizii determinante pentru dezvoltarea tarii. Constitutia a generat frictiuni intre presedinte si primul ministru, din '90 pana in prezent. Findca nu s-a intreprins nimic serios (in fara de initiativa [Citeste] comisiei prezidentiale), ptr. o noua const., propun ca, in criza de timp si de starea generala a tarii, parlamentul sa decida neintarziat : fiecare candidat la pres. sa isi anunte primul ministru ("guvernatorul general"), cel care va conduce guvernul, daca respectivul candidat la presidintie va castiga alegerile. Vom alege astfel si prim-ministrul, presedintele va fi obligat sa faca o casa-buna cu alesul sau. In felul acesta, promisiunile de viata mai buna, de restructurare a intregii societati nu vor fi numai niste minciuni electorale, in raport cu prevederile actualei constitutii. Sigur, ar fi bine ca guvernul sa fie facut de un singur partid care sa aiba si majoritatea parlamentara (vise!).
  • 0 (0 voturi)    
    PLASA LUI SRS (Vineri, 28 august 2009, 16:02)

    CETATEAN [anonim]

    srs e dezamagit ca nu traian basescu il da in judecata,ci mircea basescu. abia acum isi da seama ce plasa a luat (ca presedintele nici nu-l baga in seama),caci el pe asta a mizat de la-nceput: sa arunce o minciuna sperand sa se faleasca, apoi, si el cu statutul de "dat in judecata de presedintele tarii".


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version