Elena Udrea: Ma voi prezenta in fata Comisiei cand aceasta va avea o alta componenta

de D.G. HotNews.ro
Miercuri, 19 august 2009, 14:50 Actualitate | Politic

Ministrul Turismului a transmis, in scris, la Biroul Permanent si la Comisia de Ancheta motivele pentru care a decis sa nu se mai prezinte nici ea, si nici un angajat al Ministerului Turismului, in fata Comisiei. Elena Udrea precizeaza in aceeasi adresa ca va veni la audieri cand Comisia va avea alta componenta.

“Desi stiu ca o asemenea Comisie are un obiectiv politic bine determinat, constand in discreditarea Partidului Democrat - Liberal in perspectiva alegerilor prezidentiale din acest an, ma voi prezenta in fata Comisiei doar in momentul in care aceasta va avea o alta componenta, respectiv atunci cand din comisie nu vor mai face parte parlamentarii care au participat la discutia prezentata publicului larg de catre mass-media”, se spune in adresa semnata de ministrul Turismului.

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat, luni, ca nici ea, nici un alt angajat al ministerului nu se va prezenta in fata comisiei de ancheta. Udrea a mai anuntat ca va formula plangeri penale pentru fiecare participant la discutie. Fragmente ale discutiilor dintre membrii comisiei de ancheta din cazul Elena Udrea au aparut duminica pe mai multe bloguri. Protagonistii vorbesc despre cazul ministrului Turismului, acuzat ca a folosit un artificiu legislativ pentru a evita licitatia publica la contractele de publicitate.

Partidul Democrat Liberal a hotarat sa ceara desfiintarea comisiei parlamentare de ancheta in cazul Udrea, considerand ca aceasta comite un "abuz fara precedent", care insa a fost demascat la timp de presa, a declarat luni prim-vicepresedintele PD-L, Adriean Videanu.

Update: Cheltuielile aferente promovarii turistice au baza legala, a anuntat ministerul Finantelor.

Ministerul de Finante a transmis o "completare" Comisiei de ancheta in cazul Udrea in care precizeaza ca modul in care MT a constituit planul de achizitii are baza legala, in privinta cheltuielilor cu publicitatea si promovarea, dupa ce initial a precizat printr-o adresa ca nu exista temei legal, informeaza NewsIn.

Ministerul de Finante a anuntat Comisia ca precizarea survine ca urmare a unei "interpretari eronate a raspunsului nostru in mass-media".


Citeste mai multe despre   



  
2468 vizualizari
  • +2 (36 voturi)    
    tupeu (Miercuri, 19 august 2009, 14:55)

    Bulgaru Butonel [anonim]

    asemenea tupeu doar iin PDL putea fi vazut. asta baga nasul in borcanul cu miere, fura cat poate, si cand e prinsa refiuza sa fie anchetata decat de cine vrea ea. probabil si-ar dori sa ne cerem toti romanii scuze ca am deranjat-o din furaciune.
    • +4 (26 voturi)    
      ei ne conduc pe noi (Miercuri, 19 august 2009, 15:32)

      lyth [utilizator] i-a raspuns lui Bulgaru Butonel

      si ne mia miram de ce Romania este la pamant pe toate planurile... la capitolul tupeu, daca un ministru nu raspunde in fata justitiei cum vor ei ca ceilalti oameni de rand sa o faca?
      • +1 (23 voturi)    
        in fata justitiei ? (Miercuri, 19 august 2009, 16:18)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui lyth

        care justitie ?orban si saftoiu sunt 'justitia' ?
        • +3 (17 voturi)    
          vorbeam in general (Miercuri, 19 august 2009, 16:50)

          lyth [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

          orban si saftoiu NU reprezinta justitia, dar tu crezi asta conteaza? Shmecherii sunt shmecheri si fraierii sunt fraieri... "this is Romania "
          PS Crezi ca Elenei ii pasa de tine? ma faci sa zambesc...
        • -4 (14 voturi)    
          Test ! (Miercuri, 19 august 2009, 16:50)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

          Elena Udrea Presedinte !
          • +3 (9 voturi)    
            Am luat si plusuri... (Miercuri, 19 august 2009, 20:13)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            ...In ce lume traim? Fantastic !
            • +4 (6 voturi)    
              yeap (Miercuri, 19 august 2009, 21:26)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui bgd

              Unu' era de la mine pentru idee si impresie artistica. :)))
              Trebuia sa scrii: Elena Udrea - Prima Doamna! Atunci era interesant :D
              • +5 (5 voturi)    
                pima... (Joi, 20 august 2009, 6:10)

                eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                dar "de mana stanga"! la dreapta sta maritza!
      • -2 (6 voturi)    
        e invers (Miercuri, 19 august 2009, 19:50)

        jo [anonim] i-a raspuns lui lyth

        vom avea ministri buni abia atunci cand majoritatea romanilor vor fi onesti : adica atunci cand bugetarii isi faca munca bine fara tertipuri & cadouri, cand patronii nu vor mai face slalom prin contabilitate, cand angajatii la patroni vor refuza contractele doar in parte adevarate etc. etc.
    • -11 (19 voturi)    
      bulgaroi cu ceafa groasa (Miercuri, 19 august 2009, 15:44)

      babu [anonim] i-a raspuns lui Bulgaru Butonel

      ce a furat si cit?daca sti spune-ne si noua sa stim si noi nu ne mai tine pe jar,dar daca ai vorbit doar asa la misto atunci..../ punct.
      • +1 (11 voturi)    
        A furat mult si mai mult ca sigur (Miercuri, 19 august 2009, 17:40)

        DanBruma [anonim] i-a raspuns lui babu

        altfel de ce sa nu mearga in fata comisiei? Daca e curata ca lacrima (Dixit Basescu) poate merge linistita in fata comisiei si a procurorilor.
        • -1 (11 voturi)    
          Comitete si comitii (Miercuri, 19 august 2009, 19:02)

          Gandalf the White [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

          Mai baiatule, stii tu cum e cu comisia asta?
          E aceeasi situatie ca atunci cand te calca Garda Financiara ptr ala de langa tine ti-o trimite pe cap ca-i faci concurenta. Castigi mai mult. Si aia cand vin iti calculeaza si cuiele batute-n masa si nu pleaca pana nu-ti dau o amenda de 8000 ron ( 1000 pe acte si 7000 fara). Acum intelegi? N-o fi blondina "curatzica" da' comisia aia este evident tendentzioasa. Ma intreb cat o sa ne mai cante trubadurul ala de Orban?
    • +7 (27 voturi)    
      Asteptam demiterea Ministrului Turismului (Miercuri, 19 august 2009, 15:48)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Bulgaru Butonel

      Udrea este obligata sa se prezinte la comisie. Daca nu o face incalca prevederile legale....deci trebuie demisa. Daca se simte curata eu nu inteleg de ce nu se prezinta. Si ce daca comisia e pornita sa o condamne? Atata timp cat nu are nimic de ascuns nu vad care e problema...
      Sau i-au ranit orgoliul cu tupeul de a o chema acolo? Oare cat timp vom mai suporta astfel de oameni in conducerea tarii? Anchetarea propriu-zisa se face de catre DNA...si doar DNA-ul stabileste daca Urdea a incalcat legea. Comisia doar recomanda si atat. Care e problema ?!?!
      Abia astept sa zboare parvenita asta din Guvern.
      • -5 (11 voturi)    
        ''si ce daca'', (Miercuri, 19 august 2009, 16:33)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui bgd

        asta este problema d-v,nu sesizati aberatia 'comisiei' ridzi care incadreaza juridic fapte sau a lui orban,saftoiu-imre, care se ante-pronunta in cazul 'udrea' ,in timp ce invoca lipsa unei documentatii complecte ////??? ,modul cum s au desfasurat 'discutile' in cadrul comisiei udrea l ar face invidios si pe nikolsky,iar faptul ca 'politicul' se substituie justitiei este un fapt grav si un atentat direct la 'statul de drept',daca nu asta este pt d-v 'problema' nu imi ramane decat s a sper ca sunteti un caz singular
        • +3 (13 voturi)    
          Politicul nu se substituie justitiei ! (Miercuri, 19 august 2009, 16:45)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

          Unde ati vazut dvs asta? SI in cazul Ridzi...comisia a facut niste recomandari. Probabil si in cazul Udrea va face la fel. Anchetarea si incadrarile legale se fac de catre DNA. De asta Ridzi este anchetata de DNA in acest moment si nu zace in vreo puscarie. Daca aceste comisii s-ar substitui justitiei...nu s-ar mai trece pe la DNA. Imi aduc aminte de cazul Athanasiu...cand acesta a fost demis si ulterior gasit nevinovat. Asta nu este un abuz? Asa ca din nou...care e problema ?!?!
          • -2 (8 voturi)    
            'politicul nu se substituie justitiei' (Miercuri, 19 august 2009, 18:31)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui bgd

            este o gluma ? nu doresc sa v a reamintesc cazul 'nastase' ,a fost mult timp pe agenda presei autohtone si internationale si a facut ca raportul pe justitie s a sune destul de amenintator la adresa Ro,
            -raportul 'comisiei' ridzi contine fapte care sunt incadrate juridic si enumerate termenele de lipsire de libertate cu care codul penal prevede pedepsirea acestor fapte,daca comisia ar fi fost animata doar de aflarea adevarului atunci conform Constitutiei s ar fi dizolvat lasand astfel DNA sa si definitifeze ancheta
            -in cazul 'udrea' comisia s a ante pronuntat-ce coincidenta ? si in cazul 'ridzi' comisia a lansat pe 'surse' raportul inainte de a fi votat-
            -in cazul 'athanasiu' iar v a inselati,athanasiu a facut 'obiectul' unei plangeri penale a saftoaicei,plangere ca urmare a acuzatilor formulate de ministru la adresa saftoaicei, de folosire a servicilor speciale in favoarea presedentiei,saftoaica a retras plangerea, astfel ca nu a mai avut loc nici o cercetare care s a dovedeasca daca ministru-kaghebist este sau nu vinovat,iar unde 'activeaza' saftoaica astazi spune totul despre caracterul ei-nu este vorba de 'patul' lui imre-
            • +5 (7 voturi)    
              Pe Nastase nu Parlamentul l-a declarat nevinovat.. (Miercuri, 19 august 2009, 20:04)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

              ...ci pur si simplu a blocat cazul. Este cu totul ata treaba. Politicul blocheaza accesul justitiei...nu i se substituie.
              In cazul Ritzi...in momentul in care faci niste recomandari...e normal ca le faci si incadrarea jurisica...ca sa se stie la ce te referi cand trimiti cazul la DNA.
              In cazul Urdea (am scris gresit intentionat...suna mai bine asa)...comisia nu s-a ante-pronuntat. Nu a iesit public cu nici o declaratie in care sa spuna ca doamna e vinovata...inca.
              Cazul Athanasiu l-am dat ca exemplu pt a se urmari daca dl. Presedinte va avea aceeasi atitudine in cazul in care d. Urdea va ajunge pe la DNA.
          • -2 (4 voturi)    
            Sigur, sigur.... (Miercuri, 19 august 2009, 23:36)

            enterco [anonim] i-a raspuns lui bgd

            Si daca politicul nu se substituie justitiei, atunci de ce mai pierd vremea alesii neamului in comisii de ancheta stabilind daca e cazul sau nu sa ajunga unii oameni la DNA? Pentru asta ar fi suficienta o comisie preliminara de cercetare la DNA, dar ce conteaza parerea mea.... Pentru ca politicul nu se substituie justitiei, fireshte.
      • +5 (9 voturi)    
        Primul post inteligent, cu adevarat (Miercuri, 19 august 2009, 18:29)

        Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        orice ministru care refuza sa se supune controlului parlamentului trebuie, pentru binele democratiei, demis imediat.
        terminati cu falsele dispute..cine e sau nu in comisie: e o comisie parlamentara, constitutional constituita si basta.
        §§§ cum ar fi ca un guvern demis prin motiune de cenzura sa zica: "eu nu plec ca nu imi convine cine a votat motiunea de cenzura".
        voi va dati seama ca aberatie sustine acea (nu ma puneti sa ii spun doamna) udrea ?
        luate-ar naiba, tanti pentru cum stergi pe jos cu democratia romaneasca pentru interesul propriu.
        • +5 (5 voturi)    
          da (Miercuri, 19 august 2009, 21:29)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Titirca1

          Cati crezi ca-si dau seama de implicatii? Hal de fiinte...
      • -4 (4 voturi)    
        cu alte cuvinte (Joi, 20 august 2009, 9:06)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Niciun cetățean cinstit, care nu are nimic de ascuns, nu are de ce să se teamă de Gestapo...
    • -2 (14 voturi)    
      tupeu... si multe altele (Miercuri, 19 august 2009, 15:51)

      George [anonim] i-a raspuns lui Bulgaru Butonel

      Asa procedeaza orice femeie care se simte sigura pe ea (are "spate"). Asa proceda Elena Ceausescu, e o demna urmasa...
      Si fiindca i-a amenintat pe cei din comisie ca ii da in judecata, folosindu-se de inregistrarile de care tot se vorbeste, madam Udrea, ca avocat, ar trebui sa stie ca alea nu pot fi probe din cel putin doua motive: au fost facute fara aprobarea vreunui tribunal, si cei care au fost chemati sa demonstreze cum s-au facut, au spus ca nu se putea folosi instalatia existenta, deci, inregistrarea aceea este ea insasi o frauda!
    • +3 (13 voturi)    
      Udrea mars in formatie, dupa Nastase..6 DNA-UL (Miercuri, 19 august 2009, 16:58)

      politruk [anonim] i-a raspuns lui Bulgaru Butonel

      dupa ce l-a acuzat pe nastase ca nu e barbat si se ascunde in parlament , turistul nr. 1 al tarii, tenismena de recunoastere mondiala, prima dama a tarii...
      da dovada de lasitate
      is
      instiga la savarsirea de infractiuni pe subordonatii ei ??

      aloo dna-ule ... o aude cineva ????
      sau n-ai liber de la basescu ???
      sa-o audiezi ??
  • +1 (31 voturi)    
    jigodii portocalii (Miercuri, 19 august 2009, 14:57)

    Gore [anonim]

    Udrea da dovada de un tupeu maxim cand refuza sa se prezinte in fata comisiei parlamentare. Guvernul trebuie sa raspunda in fata parlamentului, dar se pare ca patzachina a pus Constitutia pe oala cu smantana in loc sa o citeasca. oricum, atitudinea ei doivedeste cam ce fel de oameni sunt in PDL, toti alesi de Basescu personal.
    • +7 (11 voturi)    
      jigodii (Miercuri, 19 august 2009, 15:45)

      aero [anonim] i-a raspuns lui Gore

      nu sunt penalistii (Orban, Patri, Tari) sau pesedeii (Vanghelie, Nastase, Mazare, Hrebe). Ploua acum cu comisii parlamentare pentru ca acum se fura mai special decat in ultimii 20 de ani. Pai la cat de mult a furat Ritzi si Tanta din minister cum sa le comparam cu membrii guvernelor nastase, tarceanu etc. Aia au fost cercetati de justitie. Acum justitia suntem noi parlamentarii pnl si psd. Doar la dl. Nastase functioneaza prezumtia de nevinovatie. Nu si la fufele astea a lu' Basescu. A dracu' si ala cu 'fisa' lui. Se prinde si ni-l baga pe fraieru' ala sa lase microfoanele deschise sa auda alegatoru' ca noi avem alte interese la comisie.
      • +2 (4 voturi)    
        portocaalii nemernici (Joi, 20 august 2009, 23:22)

        huopdlingai [anonim] i-a raspuns lui aero

        Cat ii mai rabdam fratilor? Ce ne facem ca astia ne ingrospa de vii...
        Propun ca toti cei ce inca mai sunt indobitociti de culoarea portocaliu sa nu mai aiba acces la nimic. DeCI DACA AVETI COLEGI PORTOCALII NU II MAI AJUTATI, RIDICULIZATI-I, pe sefii d eaceeasi culoare ignorasti-i. E singura cale sa scapam de ciuma asta. Trebuie sa scapamm cumva de ei pentru ca au adus tara la cel mai de jos nivel de cand exista....
    • -6 (8 voturi)    
      ...nu inteleg ce atata cearta (Miercuri, 19 august 2009, 17:10)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Gore

      Solutia e simpla: refacerea comisiei fara cei care au dat cu batul in balta si continuarea anchetei de catre o noua comisie cu alti reprezentanti de la aceleasi partide (posibil cu aceeasi agenda, dar cel putin mai atenti si din cauza asta as spune si mai corecti) ...in asa fel incat nici Udrea sa nu ramana neanchetata (sa aiba sansa sa isi dovedeasca nevinovatia daca poate).
      ...pana la urma nu conteaza extrem de mult nici Udrea nici comisia, ci e important ca se creeaze un mod de lucru etic atat pentru ministrii cat si pentru comisiile parlamentare, iar prin aceasta cred ca toti romanii au de castigat.
      • +5 (9 voturi)    
        Prostii mai mari decat capul tau: ma explic (Miercuri, 19 august 2009, 18:36)

        Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Este de negandit intr-o democratie sa faci si sa refaci o comisie parlamentara, dupa bunul plac al unui membru al guvernului. Trebuie sa intelegi ca MIZA mare pentru deomcratie, e mult dincolo de persoanele care joaca in piesa asta.
        Ai
        - o comisie parlamentara constituita prin vointa Parlamentului, care este (asa cum ne convine sa nu ca e constituit) emanatia directa a vointei populare
        - un membru al guvernului ( numit NU ALES) reponsabil in fata parlamentului,
        - CARE TREBUIE PRIN CONSTITUTIE sa fie supus controlului parlamentar, indiferent care ar fi acela.

        In ciuda semanlelor ambigue, aici nu e -inca - Congo.
  • -2 (24 voturi)    
    ipocritii (Miercuri, 19 august 2009, 14:58)

    Turuianu Sto [anonim]

    Adrian Nastase a mers in fata justitiei, Elena Udrea nu poate sa mearga nici macar in fata comisiei. PDL face scut pentru apararea Elenei Udrea ceea ce intra in contradictie totala cu discursul pro-Justitie al lui Traian Basescu. dar ne-am obisnuit deja si cu ipocrizia lui Traian.
    • +7 (21 voturi)    
      unde a mers nastese??? (Miercuri, 19 august 2009, 15:27)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Turuianu Sto

      tu n-ai auzit ca nastese fuge de justitie ascunzandu-se in parlament?
      tocmai asta e problema, parlamentul se substituie abuziv justitiei, prin astfel de comisii care stabilesc in mod abuziv cine a incalcat si cine nu legile. La Nastase comisia a votat ca e nevinovat, la Udrea se pregatesc sa voteze ca ar fi vinovata. Fara nicio legatura cu adevarul desigur, ci doar strict politic! Eu zic sa concediem toti procurorii si judecatorii si sa decida orban si pufulete cine e vinovat si cine nu in tara asta
      • +6 (16 voturi)    
        Si daca voteaza ca e vinovata ce? (Miercuri, 19 august 2009, 15:54)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui claudiopolis

        E egal cu 0 ce voteaza ei. Doar ce zice DNA-ul conteaza. Iar daca DNA-ul porneste anchetarea ei....asteptam aceeasi masura din partea Presedintelui ca si in cazul Athanasiu.
      • +2 (4 voturi)    
        Raspuns (Vineri, 21 august 2009, 11:14)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

        Omule, pricepi greu sau te faci ?
        Indiferent ce-ar decide comisia parlamentara, nu are decat valoare de recomandare pe baza careia se instrumenteaza un caz de catre procurori (DNA).
        Decizia se ia doar in justitie (care trebuie sa demonstreze vinovatia pe baza probelor administrate de procurori). Chiar si atunci exista numeroase cai de atac / contestatie. Pana la decizia definitiva, impricinatul/ta este considerat/a nevinovata (prezumtia de NEvinovatie !) Pricepusi ? Hai ca-i simplu...
        Succesuri !
    • +2 (8 voturi)    
      unde (Miercuri, 19 august 2009, 16:15)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Turuianu Sto

      a mers, mai nea tutareanu, stapinul matale nastase? In fata carei justitii? Ia povesteste-ne matale unde si cum si-a rezolvat bombonel problemele cu justitia.
      • +2 (8 voturi)    
        Parca (Miercuri, 19 august 2009, 16:28)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui bec

        Am impresia ca a fost de vreo 2 ori pe la procuratura...da probabil a vazut ca-i "groasa" si s-a ascuns repede.
    • 0 (6 voturi)    
      logica (Miercuri, 19 august 2009, 16:26)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Turuianu Sto

      Tov Sto,ai fost prelucrat despre invataturile consilierilor lui Obama catre clientul lor Geoana? Atunci nu mai ataca la Base ca ii faci campanie!!!!!
  • +1 (19 voturi)    
    Da' pe cine vrei draga sa fie... (Miercuri, 19 august 2009, 15:00)

    maria [anonim]

    ...in comisie? Betivanu', "consilierii" lui cocosati de atatea temenele, chiriac (ziaristul, desi e cam acelasi lucru cu ala dintr-o noapte furtunoasa), etc. Tu scrie in continuare, ca poate am omis pe cineva!!! Pana se face comisia asta noua, lasa-i pe oamenii aia din minister sa se prezinte la audieri, ca n-au furat pe-o mana cu tine si poate au si ei copii de crescut, ca nu sunt nici angajati la firma ta si nici nu-i tine betivanu' pe banii lui!!!
  • 0 (22 voturi)    
    Tupeu de Leana (Miercuri, 19 august 2009, 15:00)

    Alin [anonim]

    Daca vor fi in comisie numai membri PDL probabil ca se va prezenta. BOUreanu sef, Bleaga adjunct si RaSulfina Brabu secretar.
  • +2 (24 voturi)    
    prea de tot (Miercuri, 19 august 2009, 15:00)

    Mermenel [anonim]

    cat tupeu, frate, cat tupeu! Udrea ar trebui vizitata direct de catre DNA, daca nu vrea sa vina la comisie. Solicitarea de desfiintare a comisiei tradeaza faptul ca Udrea si PDL incearca sa ascunda adevarul.
  • +5 (25 voturi)    
    vai tu nebuno (Miercuri, 19 august 2009, 15:00)

    Xu [anonim]

    Te-ai transformat in Ecaterina Teodoroiu, tu eroina nebunatica ce esti. Poate te inchid astia si nu apuci sa-ti faci unghiile inainte.

    Mi-e sila de circul politic de la noi din tara...

    Cum zice vorba: poporul vrea circ si paine... in rest...
  • +2 (24 voturi)    
    propunere (Miercuri, 19 august 2009, 15:05)

    Mihai-G [utilizator]

    Pentru incetarea acestor certuri publice propun ca dna Elena Udrea sa fie cea care sa aleaga componenta comisiei parlamentare care urmeaza sa-i ancheteze activitatea.
    • +6 (18 voturi)    
      nu e bine! (Miercuri, 19 august 2009, 15:16)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      ea sa fie comisia!!! ce sa ne mai complicam!!!
      • +6 (18 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 19 august 2009, 15:44)

        Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui maria

        ai dreptate maria :-)

        Pentru cei care imi dati minusuri aflati doamnelor si domnilor ca nu sunt PSD-ist, PNL-ist etc.. dar nu suport tupeul si nesimtirea unora din politicienii nostri (Elena Udrea in cazul de fata).

        Un principiu de baza al democratiei este ca guvernul raspunde in fata parlamentului. Regulile eventual le schimbam noi poporul si nu o tata cocotata intr-o functie de moment.
  • +4 (16 voturi)    
    comisie...? (Miercuri, 19 august 2009, 15:06)

    belamy [anonim]

    ...ce comisie...?...dupa fatza, ar trebui sa o urmezi pe Ritzi...esti pana la gat bagata, numai ca daca tu cazi, cade si machitorul fruntas si piticul porno si tot mecanismul vostru prin care sifonati bani publici.prost e cine va voteaza sau nu se prezinta la vot.
    • -5 (13 voturi)    
      daaa (Miercuri, 19 august 2009, 15:48)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui belamy

      Frate voteazal pe Geoana pe Iliescu pe dinastia care au fost cinstiti cu noi, Nu sunt ei mindria rominiei, Ai perfecta dreptate PDL sunt hoti iar PSD SI PNL sunt oameni cinstiti.

      Auzi hai sa fimi seriosi pentru ca daca este sa o luam asa nu gasesti om politic fara pata nicaieri in lume. Lucrurile sunt cam exagerate din toate punctele de vedere si sunt supris ca lumea nu vede. Sau poate sunt eu nebun nu stiu ce sa iti povestesc
      • +2 (8 voturi)    
        sa le cerem cv-ul (Miercuri, 19 august 2009, 15:56)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

        Io zic sa treaca direct in cv cat au furat (si eventual si ce intentii au sa fure mai departe) ca doar "nimeni nu e fara pata", ce atatea "exagerari?

        Ai uitat ca astia MINT de ingheata apele? Vezi, ca pe Internet se gasesc oricand declaratiile lor din capmania electorala: cum ca sunt si vor fi fecioare neprihanite, care or sa curete tzara de hoti!

        Probabil se gandeau "o sa curatam tzara de hotii ailalti, ca sa ii bagam pe ai nostri la inaintare" :-p
        • -1 (3 voturi)    
          Foarte destept (Miercuri, 19 august 2009, 16:23)

          TRUJohn [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Din cit stiu eu DNA nu este acolo pentru a investiga arbitrii dar poate gresesc eu. Cine anume minte de ingheata apele? Nu confunda naivitatea cu hotia si mincuna, Care este rolul presedintelui in constitua Rominiei sti? Daca nu sti te rog sa te uiti si ai sa vezi de ce in Romania nu va functiona nimica nici o data, parlamentul este cel care voteaza legi si care ar trebui sa lupte pentru popr, este cidat despre ei nu se vorbeste deloc. Bine inteles au trecut alegerile.
      • +4 (4 voturi)    
        unde?.. (Miercuri, 19 august 2009, 16:25)

        belamy [anonim] i-a raspuns lui Ionut

        ....nicaieri in comentariul meu ,nu am sugerat cu cine sa votezi, am sugerat sa nu mai votezi cu acesti hotzi si sa ne prezentam cu totzii la vot, sa nu mai existe posibilitatea de a frauda alegerile.
  • +1 (7 voturi)    
    banc nou aparut: (Miercuri, 19 august 2009, 15:12)

    Codruta N [utilizator]

    "Care este diferenta intre Udrea si Nastase"?
    • -5 (7 voturi)    
      deferenta ester (Miercuri, 19 august 2009, 15:50)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Diferenta este:

      Udrea: Proasta care a fost bagata in ceva in care nu poate sa iasa.

      Nastase: Mafiot sgircit mason hot care sia facut avere pe distrugerea economiei Rominiei si vinzarea de fabrici pe bani de nimica la company din afara.
  • 0 (20 voturi)    
    tupeu are Orban (Miercuri, 19 august 2009, 15:20)

    ds [anonim]

    Tupeu are Orban si acolitii lui. For sa fabrice dosare, nu au dovezi si arunca facaturi in presa gen scrisoarea primita de la Ministerul Finantelor si publicata in JN. O sa se aleaga si cu dosare penale pentru acest lucru. Bine le face madam Udrea...
    • +4 (4 voturi)    
      :d (Miercuri, 19 august 2009, 21:37)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui ds

      Facatura confirmata de Udrea. Hmm... vezi ca ai desfasuratorul vechi de campanie. Fuga la sefa sa-l iei p'ala nou :D
      Si nu-i mai spune madam ca se supara si ti-o iei.
      PS: daca nu esti postac si ai crezut in ceea ce ai scris (negarea evidentei "scapate" de Min Fin) esti doar un votant tipic. Vezi ca au bagat promisiuni ieftine la colt...
  • +1 (17 voturi)    
    e ceva normal (Miercuri, 19 august 2009, 15:29)

    major_ballsack [utilizator]

    Asa cum nici noua nu ne-ar conveni sa fim judecati de o comisie care a stabilit dinainte rezultatul (vinovatia, executia mediatica prin manipulare), o inteleg si pe Udrea.

    Scopul acestei comisii trebuia sa fie evidentierea documentata a adevarului, indiferent de rezultat - vinovatie sau nu. Acesta este interesul public. Nu o vendetta politica anti-PDL, pe banii contribuabilor.

    Tinand cont ca aceasta comisie si asa a fost infiintata pe justificari extrem de subtiri, cu atat mai mult era nevoie de transparenta si corectitudine in timpul anchetei.

    Daca vor sa ancheteze ministerul turismului in continuare, vor trebui sa faca o alta comisie, cu alti parlamentari. Cea actuala s-a discreditat complet. Intr-o tara normala urma demisia respectivilor, dar sigur, in Romania nu e cazul, unde chiar si primul ministru sta fluierand in varful guvernului dupa ce e prins cu imixtiuni grosolane in justitie.

    Si o spun ca persoana care nu crede ca E. Udrea are ce cauta in politica, si ca nu avem nevoie de un minister al turismului.
    • +2 (8 voturi)    
      Tu vorbesti ca sa te afli in treaba (Miercuri, 19 august 2009, 17:50)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui major_ballsack

      Evidentierea documentata de care aduci vorbire nu poate sa se faca tocmai pentru ca ministreasa penala nu a trimis documentele de la MT si la fel si tovarasica Traila.
  • +2 (8 voturi)    
    Udrea (Miercuri, 19 august 2009, 15:31)

    Gofy [anonim]

    Intr-o tara normala Udrea afara din guvern,iar cei patru
    care au fost inregistrati afara din parlament...Nixon
    trebuia sa fie inregistrat cu aprobare...???
    Iar pea stia care guverneaza de 20 de ani cind se face o comisie a poporului nu au de ce se teme doar au lucrat legal nu.??...Oare chiar Orban trebuia sa se ocupe
    este cuml-aipune pe Basescu sa-l ancheteze pe Nastase care acesta-si educa copilul sa merga 141 km pe ora in Bucuresti.....a mai fost si prim ministu
    • +3 (9 voturi)    
      Afara din Parlament? (Miercuri, 19 august 2009, 16:22)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Gofy

      De ce aia 4 afara din Parlament? Pai aia au voie sa zica absolut ORICE, ca de aia is parlamentari, asta e fundamental, e dreptul lor, ba chiar obligatia sa zica, sa intrebe, sa comenteze, pentru ca ma reprezinta pe MINE, alegatorul, si de la mine vine toata puterea.
      In Romania nimeni nu stie cum trebuie sa lucreze un stat democratic, nici care sunt puterile in stat sau care sunt limitele acestor puteri. Au trecut 20 de ani si lumea tot nu a inteles, nu vrea sa inteleaga si se lasa prostita. Iar cazul cu Nixon e altceva, el a inregistrat convorbirile din biroul sau fara sa spuna cuiva ca inregistreaza. Si chiar si lui, i s-au confiscat casetele de catre comisiile Congresului, pentru ca in SUA e clar, Congresul e cel care are puterea si controleaza ce face presedintele.
      • -2 (6 voturi)    
        reprezentare (Miercuri, 19 august 2009, 17:10)

        mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        Te simti a fi reprezentat de orban si de ceilalti din comisie? eu nu.
        • +2 (6 voturi)    
          Nu conteaza cum te simti tu... (Miercuri, 19 august 2009, 20:10)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

          Nici eu nu ma simt reprezentat in Parlament....dar nu conteaza. Comisia e legala si constitutionala si fiecare se conformeaza legilor existente in mom de fata.
          Udrea este obligata sa se prezinte...iar daca nu o face trebuie demisa automat. Ea nu face ce vrea acolo...chiar daca e amanta....marinarului.
  • +2 (12 voturi)    
    Comisia (Miercuri, 19 august 2009, 15:32)

    comisaru sef [anonim]

    basescu, boc, vidianu si ca sa nu lipseasca partea feminina, ritzi
  • -4 (12 voturi)    
    comsia Udrea (Miercuri, 19 august 2009, 15:39)

    mircea [anonim]

    comisia asta e ciudata.Daca as avea puterea de a decide as spune ca Orban,..... sunt platiti sa distruga si sa nu se poata afla adevarul.De cand si in baza carei legi un ministru nu are dreptul sa stabileasca un program si o lista de cheltuieli?Orban asta plus parasuta de Saftoiu incearca sa incurce treburile si sa blocheze orice initiativa.Babeta de Vasile se vede bagata in seama si o face pe grozava,cine dumnezeu o fi votat-o si pe asta!
  • +2 (10 voturi)    
    Comisa (Miercuri, 19 august 2009, 15:42)

    Falconne [anonim]

    Comisia sa aibe un pat cu asternuturi moi, cu Basescu presedinte, pentru teste si demonstratzii...
  • -6 (6 voturi)    
    Penibil (Miercuri, 19 august 2009, 15:44)

    Ionut [anonim]

    Domne mie mi se pare penibila toata faza, da sunt deacord a fost gasita furind sanctionatio dar nu faceti atita tam tam politic pe posturile tv, asta este foarte clar un santaj politic cit timp a forat nastase si iliescu si mafioti din psd nu a mai facut nimeni tam tam, acuma toti sunt socati de domana Udrea cum a putut face asa ceva? Sa se uite la ei prima data pentru ca ei sunt cei care au distrus tara asta.

    Acuma nu mai stiu ce sa faca sa mai iasa la guvernare si a trebuit sa gasesca ei un prilej de a arata principaul rival la presedentie cu degetul. Mi se pare penibila si faza unde lume chiar crede mincinile si balivernele pe care le afiseaza securisti si masoni de la PSD. Sa va fie rusine sunteti penibil fratilor. Daca ar fi consumat 10% din energie facind ceva practic si folositor rominii atuncia am fi fost mult mai departe dar ei nu ajung in guvernare cu fapt ci cu minciuni pentru ori sunt incapabil si in cazul asta ar trebui de rusinea lor sa isi dea demisia ori au interese ca tara asta a noastra sa fie rusinea europei. Dar asta voi decideti. SI mormolocul de Iliescu ar trebui sa se duca undeva la un azil de batrini sa stea acolo inchis sub supraveghere, pentru ca normal la cap nu a fost nici o data mai ales acuma la batrinete.
  • +2 (14 voturi)    
    anarhie (Miercuri, 19 august 2009, 15:47)

    paul [anonim]

    in orice stat normal aceasta doamna ar fi fost demisa imediat si ar fi fost trimisa in judecata
  • +2 (12 voturi)    
    dar vaca e mai presus de lege? (Miercuri, 19 august 2009, 15:55)

    nune [utilizator]

    ca daca e asa, ii facem o lege speciala...
  • +1 (11 voturi)    
    de... Constitutie mai stie cineva ceva? (Miercuri, 19 august 2009, 16:19)

    piktor [anonim]

    bucata aia de hartie care zice ca puterile in stat sunt separate???

    e foarte interesant ca nimeni de pe aici nu se intreaba de ce e nevoie de o comisie parlamentara pentru a stabili daca X a incalcat legea sau nu...
    fariseilor, rolul parlamentului e sa dea legi nu verdicte!!!
    cercetarea penala o face procuratura si verdictele le da justitia!

    se pare insa ca nu mai judecam corect, dupa atata amar de ani de guvernare iliesciana, am ajuns sa inghitim orice kkt ni se pune in farfurie!
    sa va fie de bine!
    • 0 (4 voturi)    
      Prezumtia este baza Constitutiei! (Miercuri, 19 august 2009, 17:00)

      marian [anonim] i-a raspuns lui piktor

      Pai legea fundamentala este prezumtia!

      Prezumtia ca Udrea a facut ceva ilegal sau legal (si prezumtia ca noi intelegem legea si stim ce este legal si ce este ilegal....), prezumtia ca acea comisie parlamentara isi va da o parere fara influente politice, prezumtia ca SRI a inregistrat comisia- care altfel ar fi facut treaba, prezumtia ca Basescu este marele dirijor al vazutelor si nevazutelor, prezumtia ca daca Udrea ajunge pe mainile DNA este ca si condamnata. Si mai adaugati ce vreti.

      Apropo: prezumtia ca :am ajuns sa inghitim orice kkt ni se pune in farfurie". Pai daca pe orice farfurie nu este decat kkt....
    • -2 (4 voturi)    
      Farisei...? (Miercuri, 19 august 2009, 20:39)

      Gandalf the White [utilizator] i-a raspuns lui piktor

      ....asta este electoratul PSD, stimabile... :))))
  • +2 (6 voturi)    
    Razbunare politica? Parca am mai auzit asta... (Miercuri, 19 august 2009, 16:28)

    Vlad [anonim]

    ... la Nastase.
  • -2 (4 voturi)    
    m-am cam saturat (Miercuri, 19 august 2009, 16:47)

    nicolae [anonim]

    Da, eu unul m-am cam saturat.
    In tara asta, in afara de Udrea si comisiile parlamentare, mai intereseaza ceva ?
  • +3 (7 voturi)    
    Pitipoanca Udrea (Miercuri, 19 august 2009, 17:38)

    Lulu [anonim]

    D-na Udrea are spatele asigurat, de aceea face ce face, iar PDL se lupta sa o salveze, dar nu-si da seama ca mai rau se discrediteaza.
    Daca ar fi fost nevinovata, se prezenta in fata comisiei si justitiei, sa-si dovedeasca nevinovatia.
    Prin ceea ce face si declara, mai rau se acuza.
    D-l Basescu si PDL-istii chiar ne cred prosti pe toti?
    Este evidenta implicarea presedintelui in cazul Udrea(asa cum a fost si cazul Ritzi).
    Pacat de poporul roman ca este obligat sa asiste la asemenea scandaluri, dar nu iese fum fara foc,
    cum bine spune proverbul.
    Daca as fi in locul d-nei Udrea, mi-as prezenta demisia si as lasa organele statului(care, totusi functioneaza la comanda) sa isi faca datoria(asa cum si-o face).
    D-na Udrea, lasati un om competent sa conduca acest minister, inutil dupa parerea mea.
    Doamne, ocroteste-i pe romani!
    • +3 (7 voturi)    
      Abia a reusit Basescu (Miercuri, 19 august 2009, 18:06)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui Lulu

      sa scape de cazul "minor". Cu ocazia asta chiar el a spus ca a tainuit ceva mismasuri ale presei. In plus a mai si revelat faptul ca a fost implicat in campania Ebei.
      • +4 (4 voturi)    
        si ce daca (Miercuri, 19 august 2009, 21:41)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        Putini au remarcat, multi o sa uite...
  • +2 (6 voturi)    
    elena udrea (Miercuri, 19 august 2009, 20:07)

    viktor [anonim]

    nici eu daca eram hot nu as fi vrut sa apar in fata unei comisii.Propun seful comisiei sa fie Basescu si restul(comisiei)fetele domniei sale.Comisia sa nu aiba dreptul sa puna intrebari,ci ea sa rapunda (verbal,penal sau cum o fi)Comisia sa fie de vina pentru toate acuzatiilesi sa plateasca poporul ,ca doar el ia ales.
  • +3 (3 voturi)    
    comisie de primire (Joi, 20 august 2009, 8:47)

    PARSOR [anonim]

    Doamna Udrea ar fi bine sa fie atenta cu ceea ce isi doreste; s-ar putea sa se implineasca, dar sa aibe parte de o comisie de primire la puscarie, unde oricum ii este locul.
    Se bazeaza pe contraserviciul pe care ar trebui sa il faca basescu si pd-lul,,pentru sprijinul acordat lui eba,dar cred ca se inseala, basescu nu se va mai expune,prea multe drumuri duc la cotroceni.
    Se impute treaba si capitanul de acesta data va parasi nava si o va lasa pe udrea,riti,boc,etc cu sobolanii sa se inece.
  • +3 (3 voturi)    
    Ministerul Turismului, mosia doamnei udrea (Joi, 20 august 2009, 12:51)

    ddonald [anonim]

    Atata timp cat Ministerul Turismului nu produce decat pagube, speriindu-si pana si proprii turisti, nu vad de ce ar mai ramane la statutul de minister si nu s-ar desfiinta in frunte cu nesimtirea din varf.
    Aceste institutii care nu-si justifica existenta prin eficienta, sa fie retrogradate la statutul de agentii sau orice alta forma institutionala. Eu as stabili niste criterii de performanta pentru a putea ca o institutie sa avanseze pana la statutul de minister.
    Guvernantii nostrii infiinteaza ministere peste ministere, nu pentru a guverna eficient, ci pentru asi umfla buzunarele toti neavenitii, agramatii, iresponsabilii, oportunistii, ... politicii romanesti.
    Pe mine la momentul acesta, politica in general ma intereseaza, dar politicienii acestia care se joaca de-a guvernarea, pentru mine nu exista. Asa mi s-a scarbit de aceleasi figuri, pe care nu le mai suport sa le vad si sa le mai aud, dand lectii de democratie. Intr-un fel am devenit, nu apolitic, ci antipolitic. Politica se face cu POLITICIENI nu cu AMATORI.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version