UPDATE Ludovic Orban a renuntat la sesizarea Parchetului, in cazul ascultarii ilegale a membrilor comisiei

de R.P. HotNews.ro
Marţi, 18 august 2009, 12:09 Actualitate | Politic

Ludovic Orban
Foto: AGERPRES
Presedintele Comisiei parlamentare de ancheta in cazul Elena Udrea, deputatul PNL Ludovic Orban a renuntat la cererea de sesizare a Parchetului Inaltei Curti de Casatie si Justitie pentru ascultarea ilegala a membrilor comisiei. Informatia vine la cateva ore dupa ce liberalul isi anuntase intentia de a merge in instanta cu inregistrarea facuta publica duminica.

Comisia a decis, marti, ca toate dezbaterile, inclusiv concluziile, sa fie publice, potrivit Mediafax. Membrii aceleiasi comisii au aprobat propunerea lui Ludvoc Orban de a cere Biroului Permanent al Camerei Deputatilor sa ordone declansarea unei anchete privind circumstantele si modul in care a fost facuta inregistrarea.

Deciziile vin la trei zile dupa ce fragmente ale discutiilor dintre membrii comisiei de ancheta a ministrului Turismului au aparut pe mai multe bloguri. "Protagonistii" inregistrarii ar fi chiar Ludovic Orban, Adriana Saftoiu, Aura Vasile si un al patrulea membru al comisiei, care vorbesc despre cazul ministrului Turismului.

Elena Udrea: Nu ma voi prezenta in fata comisiei de ancheta

In urma difuzarii inregistrarii, ministrul Turismului Elena Udrea a declarat ca nici ea, nici un alt angajat al ministerului nu se va prezenta in fata comisiei de ancheta. Udrea a mai anuntat ca va formula plangeri penale pentru fiecare participant la discutie. Ministrul Turismului a spus ca se incearca lichidarea unui ministru prin mijloace specifice fostei securitati, referindu-se la inregistrarile aparute in presa.

PD-L a cerut desfiintarea comisiei de ancheta

Tot la inceputul acestei saptamani, Partidul Democrat Liberal a hotarat sa ceara desfiintarea comisiei parlamentare de ancheta, considerand ca aceasta comite un "abuz fara precedent", care insa a fost demascat la timp de presa, a declarat luni prim-vicepresedintele PD-L, Adriean Videanu.

Comisia a fost atacata si de presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, care a anuntat luni ca va propune Biroului Permanent al acestei Camere suspendarea activitatii comisiei de ancheta. De cealalta parte, social-democratii Aura Vasile si Bogdan Niculescu Duvaz considera ca o comisie de ancheta votata de Parlament nu poate fi desfiintata la cererea nimanui.

Pe 20 august, Elena Udrea urma sa fie prezenta la audieri in fata Comisiei parlamentare de ancheta care verifica modul in care au fost cheltuiti banii publici de Ministerul Turismului. Decizia a fost luata in unanimitate la sedinta de saptamana trecuta a Comisiei de ancheta, care s-a desfasurat cu usile inchise. Tot joi, la comisie sunt asteptati seful ANRMP, responsabilul IT din minister, directorul Directiei de dezvoltare si de reprezentantii unor firme implicate in contractele cu Ministerul Turismului.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
2776 vizualizari
  • +5 (13 voturi)    
    Pana cand !! (Marţi, 18 august 2009, 12:14)

    Un cititor [anonim]

    Va bateti uni cu alti pe bani nostri, dar odata si odata toate vor avea un sfarsit !!
    • +7 (19 voturi)    
      invata sa scrii, ca ma doare ochiul (Marţi, 18 august 2009, 12:44)

      dddd [anonim] i-a raspuns lui Un cititor

      ce ai vrut tu sa spui s-ar scrie corect cam asa:
      "Va bateti unii cu altii pe banii nostri ...".
      In total ai mancat 3 "i".
      Daca omul nu e in stare sa scrie corect, cel care corecteaza si cenzureaza mesajele n-ar putea corecta, oare?
      E, oare, mai bine asa, sa lasam scris gresit in asa fel incat sa se prosteasca si aia putini care inca stiu sa scrie?
  • +5 (11 voturi)    
    Unde o sa ajungem? (Marţi, 18 august 2009, 12:14)

    x [anonim]

    Lupta se ascute.
    Se folosesc arme tot mai sofisticate.
    Miza, se pare, e uriasa.
    Desi toti imi par reprobabili, sper sa se rezolve TOATE problemele ... in ordine:
    Intii ... s-au instalat si pornit microfoanele ...
    Abia apoi au vorbit ceilalti.
  • -20 (26 voturi)    
    info (Marţi, 18 august 2009, 12:15)

    info [anonim]

    sfidare din partea pdl pe fata.....daca nu au nimic de ascuns ce e asa deranj sa se prezinte in fara comisiei......iar daca cei de la psd si pnl nu gasesc nimic....sa isi ceara scuze fata de udrea........dar in nici un caz sa sfideze legile astea pe fata.....o gasca de vacari in parlament
    • +20 (22 voturi)    
      legile sunt incalcate (Marţi, 18 august 2009, 12:36)

      suca [anonim] i-a raspuns lui info

      prin constituirea acestei comisii.
      Avem curtea de conturi sau procuratura care au specialisti in domeniu si-i mai si platim.

      Nimeni nu observa ca deja statul de drept in Romania nu prea mai exista?
      Orice partid poate infiinta o comisie de ancheta. Nu conteaza ca habar nu au ce si cum sa ancheteze, ei fac comisii din care mai si primesc bani.

      Hai sa desfiintam procuratura, curtea de conturi, garda financiara etc ca pot si parlamentarii nostri sa ancheteze. ca d-aia i-ai votat, nu?
      • 0 (2 voturi)    
        Te inseli, (Marţi, 18 august 2009, 17:35)

        Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Nu este "orice partid" cel care a infiintat comisia, este Parlamentul Romaniei..... Problema nu este infiintarea comisiei ci modul in care isi face treaba....
    • -16 (18 voturi)    
      ciudata abordare ai (Marţi, 18 august 2009, 12:45)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui info

      mai info..ce ar fi sa punem microfoane si la VAtican..cand este papa pe vece..sau ..in alte locuri..pai tovarasa udrea nu s a dezis de capitanu de la anvers..nu iti este clar ? ce nu are voie lumea sa barfeasca ? pai atunci ..unde e democratia..da..daca in barfa cu pricina este iz penal..atunci ..sa stim si noi..or..chiar si barfele sunt acceptate in Hyde Park..sa nu spun si in alte locuri..dar tovarasa udrea ii este frica..sa nu iasa..mizeria prin care..vrea sa concureze conturile ei (cica la brd..ma mir ca francezii lucreaza cu securistii/interlopii)...cu ale ..cocosului..pai..cocsu..a pierdut parcarile in bucuresti si nu mai are bani..sa bage benzina la S din dotare lu nutzi..dixit
      • +2 (4 voturi)    
        Intr-un fel ai dreptate (Marţi, 18 august 2009, 16:00)

        ictin [anonim] i-a raspuns lui un domn

        Da, Udrea a incercat sa acopere mizeria. Era de asteptat sa nu poata fi executata cum a fost Ridzi.
        Daaaaar, lucrarile si dezbaterile unei comisii parlamentare (mai ales de ancheta), trebuie sa fie publice. Procuratura poate sa ancheteze in secret, ca sa nu afle infractorul si sa il infunde. Parlamentarii sunt reprezentantii nostri, si trebuie sa stim in fiecare moment cum ne reprezinta. Din acest motiv consider ca niciun fel de inregistrare a vre-unui parlamentar in timpul lucrului (bineinteles ca nu in baie sau in dormitorului lui privat) nu poate fi considerata ilegala. Orban a dat din nou bata-n balta si acum vroia sa dreaga busuiocul (chiar, de ce nu s-a facut o comisie parlamentara care sa ancheteze circumstantele in care a avut loc accidentul in care a nenorocit un copil?)
        • +1 (1 vot)    
          Orban n-a nenorocit nici un copil (Miercuri, 19 august 2009, 13:21)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui ictin

          Mai intai ca era beat si nu raspundea de faptele lui.
          Pe urma, copilul era nenorocit deja (cazuse pe scari), asa ca parintii s-au dus la Medico-Legal sa dea treptele in judecata.

          Fariseii si fatarnicii din parlament, in frunte cu tov. Orban o sa crape dupa alegeri. Astia n-au rabdare inca 5 ani. In timpul asta poate se duce si Iliescu in vesnicele plaiuri ale vantoarei sau poate ca-l impaiem.

          Tov Orban, mama Omida zice ca in Decembrie te iei de mana cu Ciutacu si cu Vaio Mustacios si plangi la Antena 3

          Spor la comisie!
    • +18 (18 voturi)    
      sfidare (Marţi, 18 august 2009, 13:01)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui info

      a fost atunci cand s-au numit niste tarati in comisie...priviti-le fizionomia cand vorbesc(cu sonorul oprit)si o sa intelegeti.Sfidare este balaceala lor in mizeriile pe care le urzesc.Sfidare este sa te ocupi de lucruri pe care nu poti sa le intelegi.Sfidare este sa ai prosti in Parlament.
    • +16 (18 voturi)    
      comisia e rauvoitoare si s-a antepronuntzat (Marţi, 18 august 2009, 13:08)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui info

      e linsaj regizat si asta reiese din inregistrare...de ce sa te mai duci? comisia nu mai are autoritatea morala sa se pronunte...
  • +2 (6 voturi)    
    Toti fac la fel... (Marţi, 18 august 2009, 12:32)

    Florin [anonim]

    numai ca acum cineva are interes sa ii bubuie bine pe PNL-isti si in acelasi timp are ceva beneficii din magariile acestor ministri. Cine sa fie oare ???? PSD-ul cumva :) sau vreun lup cu blana de oaie din PNL, care joaca la mai multe maini.
  • +14 (14 voturi)    
    eu propun altceva (Marţi, 18 august 2009, 12:34)

    boier muflea [anonim]

    De ce sa desfiinteze comisia? Sa faca toate lucrarile comisiei publice, inregistrare si tranmise pe internet. Transparent, frumos, corect. Daca tot incearca partidele sa ne abureasca despre acest subiect "de interes national" , atunci sa fie de interes national.... sa-l vedem toti si sa auzim ce are de spus fiecare parte implicata. Doar nu e comisia de ancheta din cadrul CIA sau KGB, e o comisie de ancheta din parlament, adica alesii nostri, cei care ne reprezinta, sa vedem toti cum fac ei treaba in interesul nostru.
    • +4 (6 voturi)    
      de acord: propun televizarea lucrarilor (Marţi, 18 august 2009, 13:00)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui boier muflea

      Ca in SUA: se va transmite in direct de la lucrarile comisiei. Se vor pune la dispozitia publicului, a alegatorilor toate documentele si analizele rezultate din ancheta! Asa va fi totul transparent, iar cine greseste plateste! Fie dna Udrea ajunge la puscarie si ii toarna pe cei care sunt in spate si o sustin, fie membrii comisiei ajung la puscarie pentru inscenari si santaj!
      Oricum, societatea civila nu mai crede in institutiile statului: toate sunt pervertite si corupte pana in maduva oaselor! Nici-o diferenta intre Parlament, Guvern, Presedentie, Ministere, Agentii, Servicii de aparare, Prefecturi sau Primarii! Justitia, Politia si aparatul de stat sunt corupte cel putin egal cat institutiile asa zis alese democratic!
      Din aceste motive nu mai voteaza populatia, din aceste motive avem o imagine atat de proasta la nivel de tara atat in exterior, cat mai ales in interior!
      • -8 (8 voturi)    
        S-a facut cum ai vrut... (Marţi, 18 august 2009, 14:31)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui mircea

        ..."Comisia a decis, marti, ca toate dezbaterile, inclusiv concluziile, sa fie publice".

        Parerea mea ca la faza asta doamna Udrea din lucratoare informativa a cam fost dansa "lucrata informativ".

        Poftim...totul e public. Acum ce scuza (alibi) mai are sa nu se prezinte in fata comisiei?

        Oricum, gandindu-ne la fond...ceea ce se aude in discutia respectiva este formularea unei tactici de lucru. Cred ca pana si procurorii au asa ceva in procesele din tribunale (nu in timpul procesului ci in momentele cand pregatesc procesul). Pe cine cheama pentru marturie (oportunitatea declaratiei etc). Cine nu se va prezenta cu siguranta etc. Nu vad unde e problema.
        • +3 (3 voturi)    
          acum asteptam rezultatele... (Marţi, 18 august 2009, 15:31)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui Gigi

          Eu doresc sa vad cine minte, cine fura si cine va face puscarie in tara asta?! E vorba fie de membrii comisiei, fie de madam Udrea si clanul care o sprijina!
          Daca nici acum nu se ajunge la puscarie, fie cu unii, fie cu altii sa nu va asteptati sa mai creada cineva in STAT, in Presedentie, ori in DREPTATE in tara asta!
          Nu uitati: toata mascarada asta se face pe banii nostri, ai contribuabililor, ai votantilor, ai romanilor neinregimentati politic!!!
          Atat le doresc actualilor bugetari-politicieni-oameni de stat: daca faceti nedreptati, de ele sa aveti si voi parte!
          • +1 (1 vot)    
            cica sa te rogi ptr ei (Marţi, 18 august 2009, 15:59)

            piti [anonim] i-a raspuns lui mircea

            si asa li se vor pune paie pe foc. nu dorindu-le raul. cam greu la ce isi permit astia.
  • -10 (10 voturi)    
    orban... (Marţi, 18 august 2009, 12:35)

    liviu_ [utilizator]

    in esenta are dreptate, este ilegal ce s-a intamplat si parchetul ar trebui sa se sesizeze.
    partea proasta este ca parlamentarii nostrii nu stiu decat sa se certe. cand nu mai e vorba de cearta (si furt) se vede ca habar nu au pe ce lume traiesc.
    • +13 (13 voturi)    
      De ce sa fie ilegal? (Marţi, 18 august 2009, 12:49)

      ddanescu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Unde scrie in lege ca sedinta respectiva trebuia sa fie secreta sau era cumva protejata cumva? De ce sa nu aiba cetatenii Romaniei dreptul de a stii ce fac cei pe care ei ii platesc cand sunt la serviciu? Ca doar nu era o convorbire privata despre unde se duce Orban in vacanta sau pe ce sezlong o sa stea...
      • -10 (10 voturi)    
        bine ma... (Marţi, 18 august 2009, 13:22)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ddanescu

        udrea si basescu trebuie alesi (impreuna) preseidntii romaniei pe viata (cu drept de viata si de moarte asupra poporului)

        acum esti fericit???
        e toata lumea fericita???

        bine ca ii aparati pe aia 2...
        eu nu apar pe nimeni pur si simplu asa cred ca este legea.

        in tara asta vad ca poti face orice, apoi incepi sa te victimizezi putin, si sare tot poporu sa te apere...
        • +6 (6 voturi)    
          Abstractizare. (Marţi, 18 august 2009, 14:33)

          aqualung [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Fără oameni de paie, Liviu. Nimeni n-a spus să fie aleşi preşedinţi pe viaţă.

          Gândeşte aşa: ministrul X din partidul A este anchetat de Parlament; comisia se întruneşte, iar Y şi Z, membri ai partidului B încep să discute despre cum să facă rost de dovezi bune/proaste, adevărate/neadevărate prin care să-l înfunde pe X. Cineva înregistrează discuţia şi o scurge la presă.

          Problema mare nu e cine a înregistrat discuţia şi a suflat-o în presă, ci de ce Y şi Z, în loc să fie neutri şi să caute să verifice nepărtinitor activitatea lui X încearcă să-l discrediteze pe acesta din simplul motiv că face parte din partidul A.

          Raţionamentul trebuie să funcţioneze la fel indiferent care sunt partidele A şi B, cine e ministrul X şi parlamentarii Y şi Z. Abia atunci când abstractizezi aşa ajungi să faci politică nepartizană.
        • +1 (1 vot)    
          Amice (Miercuri, 19 august 2009, 13:24)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          esti... vorba lui Caragiale....
          Frumos spui "asa cred ca-i legea". De ce nu citesti putin inainte de a te sborsi la noi ca suntem pro-Basescu si pro-Udrea.
          Legea nu-i asa copile si avem inca niste drepturi noi astia mai prostii. Udrea s-a victimizat singura? Basescu s-a victimizat singur? Poporul e prost ca nu-i urmeaza pe Patriciu-Voiculescu-Vantu?
          Mai sezi si cugeta!
  • +7 (7 voturi)    
    Cand o ascultare poate fii legala... (Marţi, 18 august 2009, 12:43)

    ddanescu [utilizator]

    ... atunci cand este facuta de o persoana in titlu privat, care are dreptul sa participe la sedintele comisiei. Si care persoana are dreptul sa faca asemenea inregistrare publica, mai ales daca aceast act este in interesul larg al cetatenilor. Care cetateni au dreptul sa stie ce fac cei pe care ei ii platesc sa piarda timpul in parlament.
    • +2 (2 voturi)    
      timpul pierdut (Marţi, 18 august 2009, 13:32)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui ddanescu

      Si ce timp pierd. Dati sa vedeti ce activitate au in parlament membrii comisiei : http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.de?par=A
      Muncesc de se rup. Si noi platim si ne rupem de la gura ca sa avem circarii aia. Si mai sunt si prostovani ca sa nu zic cuvinte mai grele.

      O zi buna
  • +7 (7 voturi)    
    Era o discutie secreta? (Marţi, 18 august 2009, 12:44)

    Liviu Iordache [anonim]

    Comisia a fost publica, pentru ca asa s-a dorit (intre noi fie vorba, doar asta s-a dorit, tambalaul). Asta inseamna ca si caracterul secret al unor dezbateri, audieri, deliberari trebuie declarat, expresis verbis! Asadar, ce reclama Orban? Asta asa, ca un exercitiu de democratie, desi cazatura asta, nealeasa in parlament, deci sanctionata de electorat (dar, iata, degeaba) nu va pricepe niciodata. Astia sunt demnitarii romaniei!
  • -12 (12 voturi)    
    o blonda da cu tifla.... (Marţi, 18 august 2009, 12:47)

    fanfanlatulipe [utilizator]

    ...blonda de la drept ....ajunsa in functie de inalt demnitar da cu tifla parlamentului . Sa tot respecti legea in tara asta . Cum este posibil sa ajungem atat de manelizati .....
    • -7 (7 voturi)    
      simplu... (Marţi, 18 august 2009, 13:24)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui fanfanlatulipe

      uitete la cati oameni sunt de acord cu ce zici tu...
      d-aia isi permite...
      ne meritam soarta. in alta tara erau linsati la ce ne-au facut. in romania castiga alegerile
  • +5 (5 voturi)    
    circ pe banii romanilor (Marţi, 18 august 2009, 12:47)

    nc [anonim]

    ma iertati, dar eu la asta cred ca asistam: circ pe banii romanilor. adica a noastra care ne dam contributia pentru ca sa sustinem financiar parlamentarii. sa fie asta pedeapsa pentru ca i-am votat ?
  • +6 (6 voturi)    
    Singurul lucru pe care il (Marţi, 18 august 2009, 12:57)

    gabifm [utilizator]

    pot verifica cei din comisie, o comisie parlamentara, este daca au fost bani prevazuti in bugetul pe 2009 al acelui minister si daca sumele respective aferente promovarii turismului au fost depasite. Atat! Restul , modalitate derulare achizitie, semnare contract, respectare clauze contractuale, etc. tin exclusiv de organele de contrul ale statului (Curte conturi, Garda financiara, DNA daca e mita).
    Comisia parlamentara reprezinta un for politic deci verdictul nu poate fi decat politic. Faptul ca Udrea nu se prezinta este normal: nu vede de ce trebuie sa raspunda politic in fata lui Orban (!!!)
    • -3 (3 voturi)    
      Pentru ca... (Marţi, 18 august 2009, 13:54)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui gabifm

      ...pentru ca asa scrie in Constitutie? (de exemplu). Ca Guvernul raspunde in fata Parlamentului.

      Iar o luam de la capat...e o comisie aprobata de Parlament care interpeleaza un membru al guvernului...Acum daca singurul lucru pe care vedem sa-l vedem e ca ministru este preacuvioasa si neprihanita Udrea si ca in comisie e "iresponsabilul", "menestrelul" (sau alte aiureli de genul asta) Orban atunci e grav...
      • +3 (5 voturi)    
        Nu pentru ca asa scrie (Marţi, 18 august 2009, 14:37)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        in constitutie ci pentru ca asa este legal.
        parlamentul este un organism politic, legislativ. nu are atributii si implicit nici experti, in a realiza verificari, controale, etc. pentru aceste actiuni sunt alte organisme ale statului.
        de aceea in constitutie sunt prevazute puterile dintr-un stat iar legile (organice sau nu) reglementeaza modul de functionare al statului.
        parlamentul controleaza guvernul si presedintia dela derapaje politice.
        atentie, parlamentul este un organism politiccompus din politicieni exclusiv (de calitate nu gluma).
        • -2 (2 voturi)    
          Nu mi se pare ca ma contrazici... (Marţi, 18 august 2009, 15:05)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui gabifm

          ...s-a tot incercat crearea imaginii eronate (pentru acei membrii ai opiniei publice mai putin inteligenta) ca Parlamentul prin aceste comisii incearca sa se substituie organelor abilitate. GRESIT. Raportul pentru Ridzi si al ei MTS se finaliza prin "invitarea" organelor abilitate sa se pronunte in legatura cu respectivul caz.

          Acum, faptul ca in cazul Ridzi comisia a venit cu o opinie mult mai rapida decat viteza de sesizare a organelor abilitate spune multe. In principiu organele astea se autosesizeaza doar in legatura cu anumite persoane si anumite fapte. Putem avea o conversatie separata legata de puterea de presiune (mai ales prin media) pe care o asemenea opinie emisa de o comisie din parlament o poate avea asupra organelor respective. Parerea mea ca, in cazul Ridzi, daca totul ramanea la nivel de articole in Gazeta Sporturilor si stiri la TV nu se intampla nimic (prin nimic intelegand de exemplu o ancheta a Parchetului).
      • +2 (2 voturi)    
        de ce esti naiv? (Marţi, 18 august 2009, 18:44)

        oh [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        Unde ai vazut dumneata ca se numeste aceasta comisie " Comisia de interpelare". Denumirea ei e " Comisie de ancheta". Interpelarile se fac de la microfonul din sala de sedinte a camerei deputatilor/senatului. Si daca ai avut rabdare sa vezi cum e aia o interpelare.... ai sa vezi ca ala e un monolog. Vine politicianul cu hartiutza si recita din toti rarunchii. Asta e la nivel politic. Ori comisia lui peste prajit vroia sa " duca in penal o chestiune administrativa derulata imoral dar legal". Mie imi suna asta a tentativa de linsaj de cea mai joasa spetza. Cam ca alea derulate de mafioti. Si ...zau... nu e culmea ca aia nu au nicio jena ca au complotat asa? Sa nu ti se faca greatza cum se mai dau Orban si cu Saftoiu fete de pension? Zau asa...
  • +6 (6 voturi)    
    Sa se sesizeze pentru accidentul Orban! (Marţi, 18 august 2009, 13:09)

    martin [anonim]

    E adevarat ca inregistrarea lui Orban nu a fost legala, in sensul ca nu li s-a cerut voie. Asa ca ar fi normal sa se ocupe si ONU si Interpolul.
    Si daca tot se ocupa, sa pedepseasca si pe cei care au prins-o pe Saftoiu cu Peter Imre, ea fiind majora si vaccinata. Iar in ceea ce priveste celebrul accident al lui Orban, cercetarea sa stabileasca clar ca aceea fetita lovita ,care nici nu a existat, de fapt l-a pocnit ea in gura pe Ludovic si i-a luat si banii.
    Si sa nu instaleze microfoane mai ales in baia lui Ludovic, fiindca devine stresat si nu mai poate canta.
    Astfel se va instaura dreptatea eterna !
  • +7 (7 voturi)    
    orbane vad ca ai probleme cu transparentza (Marţi, 18 august 2009, 13:15)

    dadan [utilizator]

    pai tu ai pretentia sa demasti "lipsa de transparentza" din min. turismului...dar te ascunzi in spatele usilor sa regizezi un circ gratuit? pai ca sa nu mai fie nici un dubiu cu privire la comisie ...ar trebui inregistrat de acum incolo oficial tot ce se vorbeste pe acolo iar PDL-ului ii sugerez sa trimita un observator...ca si comisiile astea domnu orban sunt platite tot din bani publici si vrem si noi sa stim ce se intampla pe acolo ....nu uitati ca ne reprezentati pe noi cei multi care voteaza....(poate cu altcineva data viitoare)
  • +8 (8 voturi)    
    Interesant (Marţi, 18 august 2009, 13:23)

    marius [anonim]

    Cand antenele ciutaciste au dat pe post inregistrarea facuta tot neautorizat cu o discutie privata a sefului statului, ciutacistii nu suflau o vorba despre asta.

    In schimb dadeau continuu si inca dau din lipsa de alte subiecte (de aia sunt si ciutacisti) cum presedintele spunea "tiganca imputita"

    Acum insa, in aceleasi conditii, ciutacistii o intorc. Nu mai conteaza ce au spus ilustrii mancatori de iarba parlamentara ci cum a fost posibil sa fie ascultati saracutii.

    Hai duce-ti-va de aici ca miroase de la o posta.
    • +3 (3 voturi)    
      Da, da (Marţi, 18 august 2009, 14:39)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui marius

      ai dreptate. Uitasem. E vorba de minoritara de la Carrefour. Chestia cu telefonul.
  • -8 (8 voturi)    
    eu nu inteleg totusi un lucru... (Marţi, 18 august 2009, 13:28)

    liviu_ [utilizator]

    poate commisia de angheta a gresit...
    car asta nu inseamna ca udrea prin comportamentul si cheltuielile ei nu si-a batut joc de romania...
    d c o tot aparati?
    faptul ca a actionat cumva gresit comisia nu inseamna ca ea nu a gresit (sau a gresit). nu inseamna decat ca cei ce o acncheteaza cunt (si ei) incompetenti
    • +8 (8 voturi)    
      tu nu-ntelegi multe (Marţi, 18 august 2009, 14:09)

      suca [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      dar observ ca pt tine este suficient sa se infiinteze o comisie si sa dai verdicte.
      tie nu-ti mai trebuie verdictul comisiei sau justitiei. pt tine totul e clar dupa ce s-a infiintat comisa, nu?

      pe astia ca voi mizeaza psd-ul si pnl-ul cand fac comisii la norma.

      si mai este o problema. cand se actioneaza ilegal intr-o ancheta, vinovatul scapa intr-un stat de drept. asta-i pretul pe care-l platesti pt greseala. nu ca vreau sa scape udrea, dar aici se ajunge.

      prefer udrea gasita vinovata cu metode legale si morale, decat udrea nevinovata ca unii sunt tampiti si fac comisii doar ca sa dea bine la popor cum de alfel si madam saftoiu amintea in inregistrare.
  • -6 (6 voturi)    
    In calitatea (Marţi, 18 august 2009, 13:58)

    Gigi [anonim]

    ...in calitatea mea de cetatean al Romaniei (admirator al practicilor securiste sau interlope) ma antepronunt si eu: Udrea e sigur vinovata de ceva! Altfel nu se facea tot tambalaul asta. Se ducea in fata comisiei le radea in nas cu toate actele care sa dovedeasca legalitatea si oportunitatea actiunilor sale si gata discutia. Faptul ca le interzice angajatilor din subordine sa se prezinte in fata comisie e un alt abuz. In locul lor m-as prezenta in Parlament si atat sa indrazneasca blonda mafioata sa imi faca ceva (sa ma dea afara sau sa ma penalizeze la salariu) ca as sterge cu ea pe jos prin salile de judecata.
    • -6 (6 voturi)    
      CORECT (Marţi, 18 august 2009, 14:15)

      PARSOR [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      corect!
      subscriu cu respect opiniei dumneavoastra.
    • -4 (4 voturi)    
      @nutza (Marţi, 18 august 2009, 14:26)

      Boboc [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Subscriu si eu ! Un punct de vedere obiectiv ... dar daca Nutzucu nu are "astfel" de tupeu !?
  • +7 (7 voturi)    
    Oare cum sunt separate puterile in statul roman? (Marţi, 18 august 2009, 14:07)

    Leo MC [utilizator]

    Juridicul isi stabilesc salariile, executivul (prin OG, OUG, HG) legifereaza, legislativul se oraganizeaza in comisii de judecata.
    Noroc ca UE ne crede ca avem stat de drept pentru ca este pricum numai de drept nu!
  • -6 (6 voturi)    
    debandada (Marţi, 18 august 2009, 14:09)

    PARSOR [anonim]

    Trebuia sa se sesize parchetul.
    Probabil inca un mare mahar s-ar fi dovedit a fi o mare puslama.
    Inregistrarea ilegala sau nu tot cu ajutorul unui mahar s-a facut , ca doar nu a facut-o femeia de servici.
    Inregistrarea ilegala sau nu eu cred ca trebuie in continuare sa se stabileasca daca udrea a furat si pentru cine ?; defapt asta este adevarata problema.
    Sa nu uitam fondul problemei si anume HOTIA !
    • +4 (4 voturi)    
      DEX (Marţi, 18 august 2009, 14:42)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui PARSOR

      corect este serviciu nu servici!
      • -5 (5 voturi)    
        Mare destept (Marţi, 18 august 2009, 15:20)

        PARSOR [anonim] i-a raspuns lui gabifm

        Mare destept !
        Ai cautat mult pana ai gasit raspunsul asta?
  • +2 (2 voturi)    
    comisii parlamentare (Marţi, 18 august 2009, 17:26)

    mircea [anonim]

    de 20 de ani aceste comisii nu au facut nimic.Sunt rafuieli politice.Daca ar avea o cat de mica suspiciune,ar ridica imunitatea si ar trimite cazul la parchet.Asa ne inebunesc inpreuna cu realitatea tv si antenele,cautand sa ne demonstreze cat de corecti sunt.De fapt ne demonstreaza ca pnl sa transformat intr-un partid de clan(mafiot).
  • +3 (3 voturi)    
    de ce nu voi vota niciodata pnl-ul ... (Marţi, 18 august 2009, 21:27)

    turistul [anonim]

    datorita unor personaje jenante ca orban sau saftoiu. nu sunt fan udrea, dar mi s-a parut josnic felul in cere cei 4 planuiau intr-un mod marsav cum sa infunde un adversar politic.

    saftoiu imi provoaca o greata de neimaginat, putem vedea la ea ce inseamna decaderea umana, lipsa de caracter si prostitutia moralitatii ...
  • +1 (1 vot)    
    Cred ca tambalagiul Orban stie deja ! (Miercuri, 19 august 2009, 9:13)

    martin [anonim]

    Individul Ludovic nu mai face plangere la parchet, fiindca stie probabil deja cum s-a facut inregistrarea zisa ilegala si ceva nu ii convine. Cred ca se va afla ce,deoarece presa e ea a mogulilor si a tonomatilor, dar fiind criza, se concureaza acerb si asa mai aflam si noi oamenii din secretele zeilor, pardon pigmeilor !


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version