AUDIO Presupusa inregistrare din cadrul comisiei Elena Udrea. Adriana Saftoiu: N-am ce sa-i fac, aia daca dai pontul la un ziarist… pe fir…

de R.P.     HotNews.ro
Duminică, 16 august 2009, 20:12 Actualitate | Politic


Orban si Saftoiu, doi dintre membrii comisiei Udrea
Foto: AGERPRES
Fragmente ale discutiilor dintre membrii comisiei de ancheta din cazul Elena Udrea au aparut duminica dupa-amiaza pe mai multe bloguri. "Protagonistii" inregistrarii ar fi Ludovic Orban, Adriana Saftoiu, Aura Vasile si un al patrulea membru al comisiei, care vorbesc despre cazul ministrului Turismului, acuzat ca a folosit un artificiu legislativ pentru a evita licitatia publica la contractele de publicitate.

Inca de sambata au aparut zvonuri in blogosfera privind existenta acestei inregistrari; potrivit lui Cristian Patrasconiu, ea ar fi fost realizata de un membru al comisiei. Despre sursa a mai scris si Morar, care a precizat ca cel care a facut inregistrarea nu e din PD-L, pentru ca acest partid nu a avut reprezentanti în comisie. Pana in acest moment, autorul inregistrarii nu a fost dezvaluit.

UPDATE: Alecu Racoviceanu, directorul ziarului Gardianul, sustine ca in stenograma este gresit tecut numele lui Lakatos Peter, pe inregistrare fiind vocea pesedistului Dumitru Chirita






Iata cateva fragmente din cadrul sedintei comisiei de ancheta; primele bloguri care au publicat inregistrarea sunt Zoso, Subiectiv si Bleen.

L. Orban: Chemam si reprezentantul BRD-ului. Astia 4 ajung. Si hai sa mai chemam doi care sigur nu o sa vina.
A. Saftoiu: Daca chemam firma Best Advertising prin care s-a facut publicitatea pe EuroSport si CNN, nu vine. Poti sa o treci. Pentru ca nu a venit nici la voi la Ridzi.
L. Orban: Ii chemam. Ca sa nu vina. Ascultati-ma, orice firma care nu vine se prezuma ca are oarecare...

A. Saftoiu: Deci, stai o secunda, deci pe tot ce este “Lumina la malul marii”, chemam toate firmele,  doua… aia n-am ce sa-i fac, aia daca dai pontul la un ziarist… pe fir…

A. Sfatoiu: Pana acum am dovedit ceva, am reusit noi sa scoatem ceva de la ei de natura penala?
D. Chirita: Da
A. Saftoiu: Ce?
D. Chirita: Faptul ca a facut publicitate fara sa aiba prevazute sume potrivit legii. Asta e un fapt de natura penala. Problema pe care o avem acum este daca o putem incadra si pe ea in aceasta fapta.

D. Chirita: Asta e un meci pierdut, daca vreti sa castigam... daca nu-i o fapta de natura penala nu facem nimic.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21587 vizualizari

  • +40 (60 voturi)    
    Asa l-au suspendat si pe basescu (Duminică, 16 august 2009, 20:22)

    Claude [anonim]

    ce lege? ce constitutie? da-le in mas-a, votam si il suspendam.
    Mai puneti ceva citate. Inclusiv aia cu "daca nu vin, sigur nu vor veni, sa le trimitem Garda Financiara pe cap" sau "se face un mic denunt la DNA"

    Ce pramatii!

    PS: Nu-mi place de Udrea, sa fie clar!
    • +24 (36 voturi)    
      asta e confirmarea (Duminică, 16 august 2009, 21:54)

      mitzu [anonim] i-a raspuns lui Claude

      a ceea ce stim cu totii despre "lupta pentru aflarea adevarului" purtata de "cavalerii fara de prihana" ai politicii romanesti. in seara asta m-am amuzat si o sa ma mai amuz teribil in continuare citind comentariile la stirea asta de pe diverse bloguri. de maine insa o sa imi creasca iar tensiunea urmarind evolutia protagonistilor. foarte ciudata mi se pare reactia televiziunilor mogulilor (trebuie sa le numesc asa datorita comportamentului din seara asta :DDD), doar realitatea a prezentat ceva neutru din stenograma dupa care nimic...sper ca maine o sa dea mai consistent. incerc un exercitiu de imaginatie daca era o comisie numai cu membri pdl...wow!!! ce hemoragie de breaking news-uri, ce analize "finutze" cat e ziua de lunga, ce ce...
    • +19 (39 voturi)    
      niste securisti nenorociti !!! (Duminică, 16 august 2009, 22:13)

      metronom [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      exact asa se comportau si securistii inainte de 1989. Practic recunosc ca nu au nimic ilegal si trebuie sa inventeze neaparat ceva cu care sa o infunde pe Udrea.

      Nici mie nu mi-a prea placut Udrea, dar de astazi imi place chiar foarte mult!
      • -6 (18 voturi)    
        10 mil euro pe publicitate la vremuri de criza (Luni, 17 august 2009, 8:49)

        popa [anonim] i-a raspuns lui metronom

        Asa "gospodina" a banului public te duce de rapa intr-un an. Nu castigi in 10 ani cat cheltuieste ea intr-un an. Am inteles metronom ca-ti place de udrea; probabil esti din cei care sug la tzatza bugetului pe care ti-o asigura "ministresa". Totul merge la campania electorala prezidentiala; n-ai priceput ? Ai sa vezi ce agitatie si ce forte de "tineri" vor fi mobilizate in toamna dupa ce au fost bine infometate pana atunci de criza. Nimic nou...
      • -2 (12 voturi)    
        e chiar asa greu? (Luni, 17 august 2009, 13:12)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui metronom

        ce naiba e asa greu de priceput ca din inregistrarea asta nu poti sa intelegi altceva decat au spus oamenii aia: se intreaba pe cine sa cheme si daca udrea e vinovata. nu tu inventari de ilegalitati, nu tu recunoasteri ca udrea e nevinovata iar ei trebuie sa ii inventeze o vina. nimic. dar hai sa sarim noi cu gura ca vor sa il distruga pe basescu
        • +1 (5 voturi)    
          asculta toata inregistrarea aici (Luni, 17 august 2009, 15:41)

          un roman [anonim] i-a raspuns lui andrei

          http://www.filebox.ro/video/play_video.php?key=apm6eydiu42717ac

          si apoi spune-ti parerea
          • -1 (1 vot)    
            Nu e nici o executie!! (Marţi, 18 august 2009, 0:32)

            andrei, insa nu cel initial [anonim] i-a raspuns lui un roman

            Amice - este exact aceeasi inregistrare.. Ceea ce a spus Andrei ramane in picioare - oamenii aia nu vorbesc despre inventat dovezi si nici despre cum sa o scoata pe Udrea de pe scena politica
            • 0 (0 voturi)    
              depinde cum pui problema (Marţi, 18 august 2009, 7:30)

              dedeiu [anonim] i-a raspuns lui andrei, insa nu cel initial

              "se intreaba pe cine sa cheme si daca udrea e vinovata."

              ia uite cum se comploteaza:

              L. Orban: Chemam si reprezentantul BRD-ului. Astia 4 ajung. Si hai sa mai chemam doi care sigur nu o sa vina.

              De ce ai mai chema 2 care sigur nu vin?
              • 0 (0 voturi)    
                comisia udrea (Miercuri, 19 august 2009, 12:53)

                alex [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

                imimeste mila de Basescu!La varsta lui mai crede in oameni! I-a avut alaturi pe acesti murdari de Saftoiu. Cred ca ea este mai perversa decat el! Cu aerul acela de calugarita neprihanita trage toate sforile si l-a inselat pana si pe presedintele vulpoi care parea uns cu toate alifiile! Se apropie [rea mult de ramanul de3 rand ca sa nu le cada in plasa! Vai de noi! Ne fac la rotisor!
      • +1 (3 voturi)    
        D-na Safutoiu si spionul Elvis Dandana (Luni, 17 august 2009, 19:25)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui metronom

        Am inteles din desfasurator ca familia de securisto-ziaristi Bonnie &Clyde Safutoiu ,fitoplanctonulCornel Nistorescu_Andropauza , ziaristul Racoviteanu (aka www.oomorpemamain ancheta.ro)RazvanDumitrescu cel ex-Platit de PNL si inca cateva specimene de semnaturi la fosta securitate,membrii comisiei nationale "E-vanghelizarea tamililor ", s-au aruncat la jugulara Blondei din Turism ,sub presedentia cunoscutului alcoolist roman Ludovic Orban de 3 ori castigatorul premiului "Sparg ca sparg pe banii mei " !
        vedeti dragi romani unde ne-a adus lovitura de stat din '89 atat de frumos definita de vesnic nevorbitul Ion Iliescu :Da-o in ma-sa de guvernare si de revolutie ! hares bules!
    • -10 (20 voturi)    
      Jurnalistii ca instrumente docile si previzibile (Duminică, 16 august 2009, 23:07)

      Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Ce nu inteleg eu este de ce apar atat de rar inregistrari compromitatoare.

      Practic politicienii romani incalca zilnic legea in cele mai barbare feluri si pot fi inregistrati de zeci de ori. Dar nimeni nu o face. Si e atat de simplu sa plasezi un microfon.

      De ce jurnalistii romani nu se ocupa de inregistrari? De ce trebuie ca jurnalistilor sa le fie intotdeauna servite inregistrari de catre cei care vor sa compromita pe cineva?

      De ce? Aveti idee?

      PS: Asteptam si inregistrari cu Udrea care face combinatii. Sau daca nu combinatii, atunci macar o inregistrare cu celebrul "p**a ma-asii d-aici" pe care il scoate cand e enervata. Chiar nu se gaseste nici un adversar politic sa o inregistreze.
    • +16 (24 voturi)    
      Oameni buni (Luni, 17 august 2009, 0:33)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      Români, dormiți liniștiți. Țara este în mâine "bune".

      Ar trebui să-și dea demisia de onoare. Ludovic planifică un concediu și caută ce gogoși să bage.... Minciuni gratuite... De ce trebuie să se scuze?

      Mai bine mai dorm câțiva ani, poate când mă scol e mai bine...

      Adrian
      • +7 (11 voturi)    
        Errata (Luni, 17 august 2009, 1:05)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui ady624

        Români, dormiți liniștiți. Țara este în MÂINI "bune".

        Scuze,
        Adrian
        • 0 (6 voturi)    
          hohahahaha (Luni, 17 august 2009, 8:08)

          Busymind [anonim] i-a raspuns lui ady624

          Tara e pe "maini drepte" si ascunsi dupa usa de la baie.
    • +1 (7 voturi)    
      politicieni (Luni, 17 august 2009, 10:46)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Metodele prin care se deturneaza banii publici sint foarte bine cunoscute si majoritatea sint acoperite de un cadru legislativ bine pus la punct in ultimii 20 de ani. S-a ajuns in situatia in care distrugerea oricarui politician actual, prin orice mijloc, sa constituie o fapta utila societatii. Pacat ca nu pot fi eliminati toti!
    • -4 (10 voturi)    
      Comunistii inca nu vor sa se predea!!! (Luni, 17 august 2009, 10:50)

      AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      Javrele peneliste si pesediste isi dau arama pe fata. Pacat ca si UDMR s-a alaturat acestor jeguri comuniste. Comisia Udrea este un fel de tribunalul poporului din perioada comunista. Sunt toti o rusine pentru acest popor care a sperat ca a ales drumul spre democratie in 90! La inchisoare cu ei!!!
    • -1 (5 voturi)    
      Io ma tot chinui (Luni, 17 august 2009, 17:38)

      dragos [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Ma chinui sa gasesc ceva ilegal in discutia asta si nu gasesc. Sunt niste bajeti care si-au dat seama ca tre sa gasesasca ceva penal usor demonstrabil (ca aproape toata schema cu Udrea e de drept penal, incepand cu crearea abuziva a unui minister special pt dansa, dar e mai greu s-o demonstrezi).

      Si se intreaba daca ar fi oportun sa ii faca Udrei ce a facut PDL-ul lui Remes (fortat sa iasa din functie fara nici macar o dovada palpabila, verificabila si demonstrabila). Cam atat, nimic spectaculos, mistic, complicat, tenebros. Si nici macar imoral sincer, sunt dusmani politici, deci e cu atat mai de intele preocuparea lor de a scoate din schema dusmanul fie prin gasirea unui element de drept penal sau constitutional usor verificabil (gen suspendarea lui Basescu care s-a desfasurat pentru ca Base chiar incalcase, si a mai incalcat si dup-aia constitutia). Fie prin presiune mediatica (Gen Remes caruia i s-a facut un dosar de care rad si curcile, sau Chuariu al carui dosar le face pe gaini sa se papadesca de ras, Sau Nastase pe care l-au prins cu ... niste termopane, wtf. Sau Mitrea care si-a facut fara aprobare o camera la casa maica-sii ?).
    • -1 (1 vot)    
      AHA (Luni, 17 august 2009, 23:53)

      Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      Cum sa nu.. "Nu-mi place Udrea".. asta e patarda.. la fel ca si comentariul tau.. oricum poate nu pot dovedi ca a facut vre-o neregula la minister Udrea dar cu siguranta exista oameni si acte de la Parking Dali despre licitatiile masluite.. Si in cele din urma vor vorbi persoanele respective.. crede-ma nu mai e mult..
  • +40 (52 voturi)    
    saftoiu (Duminică, 16 august 2009, 20:24)

    suca [anonim]

    io-te cine era de fapt saftoiu. nu si-a facut "safteaua" la cotroceni si s-a gandit ca la penali e mai usor :)

    cum dezamagesc unii oameni...

    pnl-ul aspiratorul de profitori.
    • +31 (37 voturi)    
      Moralitatea imoralelor (Duminică, 16 august 2009, 20:38)

      Symbol [utilizator] i-a raspuns lui suca

      Poate sunt prea subiectiv dar de cate ori o vad pe Saftoiu mi-aduc aminte de imaginile cu ea si cu Peter Imre iesind pe furis dintr-un apartament 'conspirativ'...Si acum e capul ce-i judeca pe altii...Ma lipsesc de lectiile de moralitate ale acestore oameni...Aici o includ, fireste, si pe Udrea-Cocos.
  • +29 (43 voturi)    
    Degeaba... (Duminică, 16 august 2009, 20:24)

    Raluca [anonim]

    Interesante dezvaluiri: a televizor ne dam "mimoza pudica", dar in realitate suntem niste......... fini politicieni. Oricum, degeaba se agita ei, tot Base o sa castige in toamna!...
  • +35 (45 voturi)    
    WTF? (Duminică, 16 august 2009, 20:31)

    huitzilopoctli [anonim]

    Cel mai infiorator lucru din inregistrarea asta este declaratia lui L.Peter (!?!) : "daca vreti sa castigam" WTF?? Asta era mandatul comisiei?

    Nu degeaba se asigura Orban la inceput ca nu se inregistreaza nimic.

    Mizerabilii!
  • +20 (36 voturi)    
    Alianta de cacao este PSD-PNL (Duminică, 16 august 2009, 20:34)

    DTOM [anonim]

    O mizerie de oameni, o mizerie politica, o mizerie.... tipic romanesc.
  • +16 (28 voturi)    
    PeNaLi (Duminică, 16 august 2009, 20:41)

    Adrian [anonim]

    Penalistii...imi place asta.
  • -3 (27 voturi)    
    A inceput circul electoral ! (Duminică, 16 august 2009, 21:43)

    Quebecoisfier [anonim]

    Ca scarba mi-e de voi ! Doamne, iti multumesc ca m-ai scos din tara asta de panglicari si de neoameni. De profitori politici si sforari care nu fac altceva decat sa isi bata joc de 20 si ceva de milioane de romani...sau cati or mai fi ramas acolo, vai de ea tara frumoasa....
    • +13 (17 voturi)    
      Aux Canada (Duminică, 16 august 2009, 22:47)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Quebecoisfier

      Macar avem curajul asta nebun sa mai ramanem cativa, sa tinem lumina aprinsa. Nu pot zice acelasi lucru de emigranti prin Kanukistan, de-i bate viscolul 8 luni pe an si-i bazaie mustele restul timpului.
      • -3 (15 voturi)    
        Desteapta-te Romane ! (Luni, 17 august 2009, 0:12)

        Quebecoisfier [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Pe langa faptul ca ai scris complet gresit titul imnului (fapt pentru care iti acord indulgenta, ca deh, atat te duce mear ta cultura) mai spui si niste aberatii mai mari ca tine. Kanukistan ? Mai bine citeste articolul de mai sus. Inteleg ca aveti norma de la SRI sa scuipati cat puteti pe romanii emigranti care isi permit ( Oh ! ce indrazneala !) sa isi dea cu parerea despre mizeria politica din Ro...si sa ponegriti tot ce este Canada sau alte locuri unde se mai poate ascunde lumea de voi.
        Cat despre viscol si muste (LOL !!!!) lasa-ma pe mine sa stau in prostia mea , in Canada asta de rahat. Tu stai in Romania lui Udrea, Mitzi si Saftoiu, OK ?
      • 0 (0 voturi)    
        Oare? (Luni, 17 august 2009, 23:02)

        Garett [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Asa am gandit si eu, ca fac un act de patriotism ramanand in tara. Acum sunt convins ca am facut o greseala! Asta nu mai e tara noastra, e tara basestilor, udrelor, ridzilor sau a vangheliior. A fi cocetatean cu astfel de personaje nu mai e un act de patriotism ci doar de pura prostie. M-as bucura sa vad ramanand in tara asta doar astfel de specimene, romanii normali plecand afara sa se realizeze. Am platit destul pentru fitele lor, m-am saturat de nesfarsite generatii de sacrificiu. Sacrificiu pentru ce?
        • 0 (0 voturi)    
          Gandeste de doua ori (Joi, 20 august 2009, 13:22)

          Strain [anonim] i-a raspuns lui Garett

          Tarile alea beton unde "romanii s-au realizat" nu au ajuns asa civilizate ca le-au plecat oamenii pe capete.

          Si nu iti imagina ca au doar persoane inteligente - au si ei cit incape ridzi, basesti, manelisti (le zic altfel) si toate scursurile...dar nu ajung asa departe, populatia e activa, vie, reactioneaza la impostura - orice generatie e de sacrificiu, si ei au inteles asta... nu asteapta sa vina cineva (big brother, UE,tatucul, etc) sa le faca curat si sa sublinieze valorile morale.

          Iar celor care au plecat in strainatate si se lauda ca au facut cel mai inteligent lucru al vietii lor (in timp ce aia prosti au ramas acasa) le-as sugera sa o lase cu mataniile mai moale - le merge bine tocmai pt ca sunt intr-un sistem aparat cu dintii si cu unghiile de cei de acolo, care l-au creat, lucru de care dumnealor s-au cam fofilat in ro.
          Oricum, le urez succes in participarea activa la imbunatatirea sistemului acolo.
    • +7 (11 voturi)    
      si tu esti ca noi (Duminică, 16 august 2009, 23:14)

      jo [anonim] i-a raspuns lui Quebecoisfier

      tocmai ai dat dovada.
  • +27 (33 voturi)    
    INCREDIBIL (Duminică, 16 august 2009, 21:44)

    nc [anonim]

    Incredibil, acestia sunt parlamentarii Romaniei ? Acesta este rolul comisiilor parlamentare ? " Daca vreti sa castigam ...." .."problema pe care o avem este daca o putem incadra si pe ea in aceasta fapta.." !!!!
    Nu se poate. Si asemenea oameni mai pot sa priveasca in ochii alegatorilor lor ?
  • -12 (22 voturi)    
    da sigur (Duminică, 16 august 2009, 21:46)

    alex [anonim]

    Iar metodele securiste. Mai o inregistrare, mai un biletel, mai un sex in masina samd.

    Eu sunt satul si de unii si de altii.
  • +27 (31 voturi)    
    Nu era clar de la inceput? (Duminică, 16 august 2009, 21:48)

    dum_i [utilizator]

    Cand scriam eu si altii ca mine ca toata comisia e o facatura si e totul aranjat, sareau postacii platiti sau "inteligenti" ca vai si wai.

    Deci in perioada de criza, asta fac 3 partide din Romania, care acopera 70% din Parlament : comisii politice ca sa infunde pe cineva sau pe altcineva. Cum spune nea' peter "daca vreti sa castigam"". Cine sa castigam? Romania, romanii? Nu, mafiotii care platesc partidele astea sa le reprezinte interesele in parlament, facand sau mai degraba, NEFACAND nimic (circul nu se pune).

    Mi-e sila de oameni ca astia...si sper sa citeasca si ei ca un inginer software de 25 de ani e total scarbit de ei.
  • +31 (33 voturi)    
    Pt. Hotnews (Duminică, 16 august 2009, 21:51)

    Vlad [anonim]

    Felicitari pentru reportajele si pentru anchetele/cercetarile din ultima vreme. Acest fel de jurnalism imi place. (Nu cel in care fiecare isi da cu parerea)
  • -25 (39 voturi)    
    Vivat talibanii oranj (Duminică, 16 august 2009, 22:12)

    Montesquieu [anonim]

    Brava talibanilor, voi sutati voi dati cu capul. Aceeasi poveste a stenogramelor ati creat-o si acu 5 ani la prezidentiale, cand orice mizerie era justificabila ca sa castige chirou' vostru alegerile: alegeri cica fraudate, "draga stolo" cica santajat de pesedei, stenogramele furate de gusa de la psd etc. Desi e nevoie de un creier de bibilica sa va dati seama ca in lipsa unei inregistrari audio/video oricine poate schimba chiar si cateva cuvinte dintr-un text pentru a putea denatura tot sensul unui text, nici unul dintre voi n-a semnalat asta. Toata povestea asta cu vezi-doamne comploturile contra mirificului vostru partid de slugi si mai ales al destoinicului carmaci sunt doar niste facaturi create tot de voi. Scoate-ti oameni buni inregistrarile sa ne luminam si noi cum sta treaba. Nu-ncepeti iar cu povestea asta cu victimizarea bietilor pedelisti ca lumea nu va mai crede. V-a reusit o data povestea acu' 5 ani, toti v-am votat cu doua maini in speranta ca poate, poate-o sa mai schimbati ceva. Dezamagirea a fost amara. Ati demonstrat doar ca aveti un apetit feroce pentru banul public si ajuns sa-l urcati la cotroceni pe cel mai "neprihanit" dintre toti. Ati reusit performanta sa creati un sistem care depaseste cu mult chiar si maximul atins de pesedei. Au ajuns astia acum sa ia notite de la voi. Si acum cand simtiti c-o luati pe coaja la alegeri si ca pe carmaciul vostru il asteapta un costum de zeghe incercati iar povestea cu victimizarea? Cat de idioti ne credeti? Gata, v-am votat, v-ati dat in petec, lasati-i pe altii la rand. Voi pregatitiva de dat cu subsemnatul pe la parchet. (Nu la DNA, c-ati reusit sa puneti un patat de-al vostru si acolo). Pregatitiva sa dati inapoi fiecare euro pe care l-ati furat si l-ati bagat in buzunarele lui de'alde Videanu, Berceanu si Pogea. Asta ca sa nu mai zicem de buzunarele lui Base al vostru, apartamentu' de un milion a lu' fi-sa si campania electorala a lu' aia mica agramata.
    • +23 (29 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 august 2009, 22:32)

      [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

    • +24 (30 voturi)    
      poate ne explici (Duminică, 16 august 2009, 22:39)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      cum am reusit noi astia, talibani, sa-i facem pe orban si pe saftoiu sa scoata perlele din inregistrarea audio.
      incearca sa ne explici.

      in rest, doar baliverne turnate de securistul felix la antene. fara probe fara argumente. astia sunteti voi anti-talibanilor :)
    • +20 (22 voturi)    
      Amice (Duminică, 16 august 2009, 23:01)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      De curiozitate, de ce vorbesti la plural? Reprezinti pe cineva anume? Nu poti avea o opinie personala,ai nevoie sa stii ca ai spatele asigurat atunci cand iti strigi parerile? Iti asumi aparteneta la un grup - de ce, pentru ca ti se pare ca astfel opinia personala devine opinie publica? Sau iti doresti sa fii de fapt o portavoce a unei opinii emise constant pe anumite antene?

      Uite un sfat gratis. Cand iti exprimi o opinie, trebuie sa ai grija sa incepi cu lucruri reale, adevarate, pe cat posibil asumate de toata lumea ca fiind evidente. Abia ulterior poti sa arunci si aberatii, ele vor fi percepute cumva in continuarea adevarului anterior si s-ar putea sa prinda drept tot adevaruri la unii mai slabi de minte. Daca citesti putina literatura sociologica o sa vezi ca am dreptate. Cand incepi cu "o stenograma cu niste insi e fabricata de altii" (de parca i-a fortat cineva sub amenintare sa spuna vorbele alea), stenograma, vezi bine,"furata de la partid", fii sigur ca o sa lasi o impresie deplorabila, indiferent de ce vei spune mai departe.

      Si nu o lua neaparat ca o ironie. Daca as fi vrut sa fiu intr-adevar caustic as fi comentat pe un ton superior vocabularul si logica frazei. Nu am facut-o pentru ca aberatia a' mare nu e acolo.
      • -2 (6 voturi)    
        Uite, draga Montequae, am eu opinii personale (Luni, 17 august 2009, 8:55)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui daniel

        1. Voi nu aveti opinii personale.
        2. Desi vorbiti la singular atacati in haita
        3. Sunteti multi ca sa induceti ca , vorba ta, ar fi un lucru real, adevarat asumat de toata lumea caracterul devastator al deyvaluirilor dini inregistrari
        4. In realitate inregistrarile sunt fix un spanac...cam despre ce ar fi trebuit sa vorbeasca membri comisiei...despre cum sa o
        declare pe Udrea cea mai onesta ministra a tururor timpurilor ? Ma leşi !?!
        *
        5. Ca un bonus prestatia celor de la Gardianul si mai ales a celor de la Realitatea Tv , "tonomatele lui Vantu" care ieri se dadeau de cesul mortii sa intrerupa din 5 in 5 minute emisia pentru a prezenta "deyvaluirea" piscicola
        adica alui Peste. Vantu e rebel cu voie de la Politiune,
        iar ieri tocmai i s+a aratat pisica Vlas la B1
        asa incat sclavii lui erau cumplit de indignati pe Saftoiu.
        *
        Si acum si aberatia. Udrea nu si+a reesalonat imprumutul la BRD ! Trioul lui papuc Ilie-Nadia-Hagi, cooptat de Udrea nu aparuse niciodata in reclamele BRD anterior.
        Nu+i cunostea nimeni, precum pe piticii Gratie gratie+gra+ti+e de la Banca Tiriac, yânul de la Bnaca Transilvania si grasana de magda catone de la detergentii de top.
        Romania este the land of choice , dar BRD nu este the choice of Udrea. Nu exista conflict de interese decat la Orban
  • +21 (25 voturi)    
    Inchizitia democratica (Duminică, 16 august 2009, 22:45)

    Dema-gogu [anonim]

    Ce jigodii, ce limbaj,.. "ba"...ca la culesul porumbului.
    Trebuie sa gaseasca ceva penal...sa se asculte telefoanele. Ati uitat-o pe aia cu valuta la WC.
    Inchizitia democratica!
    Toata acesta discutie mi-a intors stomacul pe dos. Marlanul politician roman, pe banii nostri isi permite, necunoscand nici legile, nici documentele, nici competentele sale, isi permite sa se creada procuror. Lucrul asta e foarte grav.
    Iar mizeria lor de acuzatie cu cheltuiala de publicitate o sa fie penala daca nu ar fi vorba despre un amplu eveniment respectiv PRESTARI SERVICII pentru promovarea Romaniei si nu a M.T.
    Care este subiectul asa zisei publicitati: tara sau ministerul?
    Sau penalii sunt obisnuiti sa faca publicitate si marketing pentru vanzarea Romaniei.
    Cand Nastase, Nadia si Hagi sunt cunoscuti pe toate continentele.....valorile sunteti voi ... panaramelor...
  • +18 (22 voturi)    
    niste penali (Duminică, 16 august 2009, 22:46)

    Lidia Flux [anonim]

    Dezgustator! niste penali! huooooooo!!!
    La munca, boanghine de parlamentari!
    Huoooo!
  • -16 (20 voturi)    
    curiozitate (Duminică, 16 august 2009, 22:50)

    codrutza [utilizator]

    da' de unde stiu asa bine Patrasconiu si Morar (trup si suflet de-ai lui Base) cine a facut / nu a facut asa-zisa "inregistrare"?

    Simplul fapt ca sunt citati, deja imi miroase a ceva aranjament >:
    • +1 (5 voturi)    
      ? (Duminică, 16 august 2009, 23:11)

      Zeus [anonim] i-a raspuns lui codrutza

      Codruta, "fight fire with fire".
    • +6 (10 voturi)    
      daaa (Luni, 17 august 2009, 9:16)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui codrutza

      Ai dreptate, trebuia ca o astfel de inregistrare sa vina de la Stan Laptop pentru a fi credibila.
  • +17 (21 voturi)    
    Conclav mafiot (Duminică, 16 august 2009, 23:18)

    Marius Delaepicentru [anonim]

    Ăsta-i un ciopor de procesomani. Auzi! Autobazacoana Vasile vrea să asmută Garda Financiară pe firmele care nu furnizează informaţii. Clar, comportament de mafioată.
    • +2 (4 voturi)    
      N-as fi crezut (Luni, 17 august 2009, 9:58)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Marius Delaepicentru

      N-as fi crezut ca parlamentari pe care i-am votat pot folosi institutia Parlamentului si comisiile parlamentare doar pentru manifestarea urii, razbunarii si, pana la urma, a neputintei de a realiza lucruri menite sa ajute tara asta si altfel decat in a-i oferi spectacole pe care daca pana acum le consideram de prost gust, de acum le consider josnice.
  • +18 (22 voturi)    
    REFUZ sa ii platesc pe astia din banii mei !!! (Duminică, 16 august 2009, 23:40)

    Ovidiu [anonim]

    Ludovic Orban: Si hai sa mai chemam doi care sigur nu or sa vina...!!!

    este incredibil !!!!
  • +8 (14 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 17 august 2009, 0:04)

    [anonim]

    • -1 (13 voturi)    
      daaaa (Luni, 17 august 2009, 2:40)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui

      Sigur nu e vinovata Ridzi. Daaaaa. Buna ideea...
      Pacat ca e si inregistrata cand cere manarirea probelor. Dar stai... nu e ea de vina ca a zis, ci aia ca au inregistrat-o... Yeap, ai dreptate... e nevinovata.
  • +17 (21 voturi)    
    :)) (Luni, 17 august 2009, 3:17)

    Gimmy [anonim]

    Imi place Peter asta, a rezumat foarte bine spiritul comisiei: "Pe mine ma intereseaza putin chestiunea cu moralitatea..."! Deh, se discuta ca-n familie, nu aveau nevoie sa se ascunda unul de altul!

    Nici madama Aura Vasile nu straluceste la capitolul lipsa de scrupule si invita la santaj fara nici un fel de jena:
    "Ca poate cerem Garzii Financiare sa faca o verificare daca nu vin!"

    Trist e ca marea majoritate a plavanilor care voteaza nu ajung sa auda inregistrarea asta.. si chiar daca ar auzi-o, n-ar pricepe foarte multe!

    Noi sa fim sanatosi si granitele deschise!
  • +7 (11 voturi)    
    Gunoaiele din parlament (Luni, 17 august 2009, 7:42)

    hotnewsfil [utilizator]

    Este bine ca toti romanii sa asculte aceasta inregistrare, sa vada, inca o data, ce secaturi i-au inselat, sa ii aleaga parlamentari. Au minte de aprozaristi, maniere comportamentale si exprimari de mahalagii, acesti alesi ai nostri.
    Acesti smecheri, pe care ii platim cu multe zeci de milioane, lunar (pe fiecare), incapabili sa obtina revizuirea imediata a constitutiei, se tin de gainarii, stau intr-un palat a carui intretinere ne costa enorm (cat a costat energia consumata de instalatiile care le-a preparat aerul conditionat?). Ei trag de timp, in parlament, sa treaca inca trei ani, ca sa fim obligati, numai pentru acesti ani, sa le platim, pe viata, o pensie de min. 35 de milioane.
    Nu ii este rusine hotului care ne-a furat rafinariile si le-a vandut pe miliarde de euro, sa aiba o asemenea slujnica (fatuca Saftoiu)?
    Ce-am facut, oameni buni? Am trimis gunoaie in parlament. Ne-au pacalit acesti perversi, inca o data.
  • +5 (11 voturi)    
    Este incredibil, incalificabil! (Luni, 17 august 2009, 8:18)

    gabifm [utilizator]

    Cata ura poate fi adunata in unii oameni.
    Este adevarat ca in parlament sunt oameni reprezentativi ori daca poporul se bazeaza pe zicale precum "sa moara si capra vecinului", "a picat in darul betiei" si altele care ne caracterizeaza, nu putem pretinde ca alesii sa fie altfel. Si totusi!
    Sincer ii doresc doamnei Udrea sa ii invinga pentru ca am convingerea ca nu a gresit. In primul rand pentru ca are studii juridice si in al doilea rand petru ca STIA ca oameni precum Orban, Saftoiu sunt cu ochi pe ea.
    • -2 (8 voturi)    
      Important ca la aceasta URA sa raspunzi cu IUBIRE (Luni, 17 august 2009, 9:35)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui gabifm

      Uite eu te iubesc din suflet ,
      pentru afirmatia ca Udrea nu putea fura intrucat
      "are studii juridice".
      Exact acelasi lucru il spun eu despre Nastase de
      vreo 4 ani si nimeni nu vrea sa accepte acest argument.
      *
      In plus opunand urii - iubirea este firesc sa caut
      exemple de iubire, iubire cu nabadai
      in tabara din care fac parte
      Basescu + Elena Udrea = ?
  • +3 (9 voturi)    
    Musamalizam doar ce ne convine ! (Luni, 17 august 2009, 8:45)

    martin [anonim]

    In Romania exista o puternica organizatie Oculta care rezolva cu acuratete orice acuzatie chiar probata asupra unor indivizi onorabili ca ilustrul Orban cu accidentul lui desigur inexistent si cu obrazniciile lui misogin politice, ca Adriana Saftoiu cu amantul sau Peter Imre ,cel care nu a existat, ca Ana Birchal,care nici nu era ea in masina aia trucata si de fapt era singura si treaba ei ce facea.
    In schimb despre o serie de tinere din PD-L exista acuze puternice ,desi neprobate, dar care au mirosul adevarului, provenind de la aceeasi sursa Orban.
    Toata lumea care vrea sa creada, stie ca Elena Udrea sare zilnic gardul de la Cotroceni, ca pe poarta ar fi neinteresant, in schimb despre amanta cu fata latareata a lui Crin Dublul Repetent si despre draguta Gorghiu si ea amanta liberala onorabila (Voicu. Olteanu), Oculta nu stie si nu confirma nimic.
    Acum cand Comisia anti Udrea a fost surprinsa cu chilotii pe vine, in plin delict de pregatire a sfasierii de catre ei ca lei, a martirei posibile Udrea , e de asteptat ca Oculta sa musamalizeze totul si sa continue dreapta actiune PNL-PSD !
  • +7 (13 voturi)    
    grav (Luni, 17 august 2009, 8:54)

    mos ion roata [utilizator]

    este ca daca privim la membrii comisiei constatam fara dubii ca unii au nevoie de medici de o anumita specialitate,trei doamne, si toti trei! Si Orban si Saftoiu si un utecist caruia nu pot sa-i retin numele.
  • +9 (17 voturi)    
    in sfarsit dovada (Luni, 17 august 2009, 9:03)

    Alex [anonim]

    Am vazut zilele astea mai multi turisti straini in Bucuresti decat am vazut vreodata. Campaniile Elenei Udrea AU EFECT. In sfarsit s-a obtinut dovada ca aceasta comisie face parte de fapt din campania electorala si ca singurul ei scop este infundarea Elenei Udrea si, odata cu ea, a lui Traian Basescu. N-o sa le reuseasca.
    • -5 (13 voturi)    
      Sigur ca da!!! (Luni, 17 august 2009, 9:35)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Is convins draga Alex ca turistii se imbulzesc in Bucuresti .!!! Ce bataie trebuie sa fie pe la agentiile de turism din strainanate pentru bilete de vacanta cu destinatia Bucuresti .Ce sa faci in Paris, Viena , Praga , cand in Bucuresti ai toate ingirdientele unei excursii exotice mai ceva ca in Africa !
      • +8 (14 voturi)    
        hm (Luni, 17 august 2009, 9:49)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui TNT

        TNT, nu am zis ca putem concura cu Viena sau cu Praga. In primul rand nu avem istorie pt asa ceva. Am zis doar ca se observa imbunatatiri. Si nu numai in Bucuresti.
    • -4 (10 voturi)    
      Nu ! Sunt romani veniti in vacanta !!! (Luni, 17 august 2009, 9:43)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Stand in lumea normala
      s-au obisnuit cu civilizatia.
      Acum au dat brusc cu nasul de noroiul romanesc
      si li s-a facut rusine de originea lor.
      Unul dintre ei imi spunea , cu aceent hispanic,
      dupa ce l-a vazut pe Basescu cu clop maramuresan pe tzeasta,
      ca daca Regele Spaniei si-ar pune o palarie de toreador, a doua zi ar trebui sa abdice.
      *
      Sunteti absolut uimitori ! Cifrele sunt
      nemiloase , taticu !
      Pe litoral au fost in acest sezon mai putini truristi straini si mai putini turisti romani decat in 2008.
      Cauza este desigur criza. Dar chiar sa apari cu texte din astea despre gieniul organizatoric al lui Udrea ...
  • +11 (15 voturi)    
    Dezamagit.. (Luni, 17 august 2009, 9:59)

    Usein BoLD [anonim]

    Asa ma simt , dezamagit de Adriana Saftoiu. Nu ii cunosc pe restu, inafara de Orban unde stiam personajul si nu m-a surprins, dar Adriana isi facuse o imagine mai buna de atat. E CLAR acum , femeia se inscrie perfect in mizerie. NIci eu nu sunt fan Udrea, dar Comisia asta e formata din jeguri politice.
  • +7 (11 voturi)    
    io zic ca ce face udrea se vede (Luni, 17 august 2009, 10:01)

    dex [anonim]

    fui la munte zilele astea - in piatra craiului si era calcare in picioare de turisti straini, pe toate potecile... nu faceau fata aia de la cabana cu cate portii de mancare comandau...

    deasemenea ma bucur ca si ce face comisia aia se vede - mismasuri asta face. nu zic nu - comisiile de ancheta sunt bune sa opreasca jaful din bunul public dar unde nu este - sa lase domnule in pace nu sa caute nod in papura numai din interese politice si electorale.
    • -2 (10 voturi)    
      Si eu am vazut 11 000 de americani la Campina ! (Luni, 17 august 2009, 11:05)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui dex

      Cu ei a fost mai usor sa-i socotesc
      pentru ca purtau niste sepci cu stele si linii
      pe care aveau numere , de la 1 la 11 000.
      *
      Erau insa si puzderii de japonezi , francezi si germani care nu aveau numere.
      Toti erau veseli si mancau gogosi de Campina.
      *
      Spuneau ca ce bine ca au iesit tarile lor din criza,
      pentru ca isi pot indeplini
      visul de-o viata de a vizita Campina.
      *
      Unii spuneau ca pun ban peste ban si la anul
      vor veni si la Filipestii de Padure.
      *
      Am auzit ca mai erau si cateva zeci de mii de danezi, suedezi si sudanezi care
      intentionau sa coboare spre Campina ,
      dinspre nord,
      dar n-au putut pentru ca
      un stalp de beton a cazut si a blocat
      si traficul rutier si pe cel feroviar vreo 6 ore.
      *
      Oricum nici ei
      nu au iesit in pierdere pentru ca
      au dat navala pe pistele de schi de la Poiana Tapului,
      unde au epuizat tot stocul de napolitane.
      *
      Dupa ziua de ieri e clar
      ca si judetul Prahova
      se alatura judetelor Zalau si Cluj
      care iesisera din criza inca de vineri .
  • +10 (14 voturi)    
    sub pamant (Luni, 17 august 2009, 10:20)

    rad [anonim]

    Pe mine ma ingrozeste calitatea discutiei. Ingrozitor. Cred ca si comitetul de bloc de la mine are discutii in comisie mai adunate si mai competente. Se explica dintr-o data unde am ajuns.
    • 0 (2 voturi)    
      Si la mine la Asociatia de locatari .... (Luni, 17 august 2009, 13:19)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui rad

      Comisia de cenzori a fost foarte vigilenta,
      nu ca DNAul si l-a dat pe mana politiei pe Presedintele badaran, care mana in mana cu
      Administratorul , unul pirpiriu
      cu cap patrat , devalizasera fondul de rulment.
  • -3 (7 voturi)    
    Care pe care ! (Luni, 17 august 2009, 10:39)

    ovi [anonim]

    Care sunt mai mizerabilii ! astia ca vorbesc cum s-o friga sau aia care fura bani publici !
    E un fel de oul sau gaina !
  • +8 (12 voturi)    
    Intrebare (Luni, 17 august 2009, 10:39)

    stefan [anonim]

    Cum se face ca numai Hotnews a preluat stirea, socanta de altfel?

    Mi se pare mie, sau avem de a face continuu cu o CENZURA, nu comunista ci de alta sorginte?

    Nu ma pot gandi decat ca oamenii de la sate, intoxicati zilnic de ciutaci cu articole comandate, nu au totusi cum sa citeasca hotnews.ro
    • +6 (6 voturi)    
      ????? (Luni, 17 august 2009, 10:59)

      elis [anonim] i-a raspuns lui stefan

      Vezi Gardianul.ro.De acolo a plecat totul si bine au facut.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu e adevarat... (Luni, 17 august 2009, 11:02)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui stefan

      ...eu am vazut aseara la stiri pe Antena 3. Iti acord prezumptia de nevinovatie si plec de la premiza ca nu ai vazut stirea in alta parte (inca)....nu ca vrei sa dezinformezi.
      • +6 (8 voturi)    
        Te cred (Luni, 17 august 2009, 11:26)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Nu urmaresc antena 3 din motive bine cunoscute. Dar mai citeam jurnalul si n-am putut sa nu observ cum aceasta stire lipseste cu desavarsire in timp ce de doua saptamani zilnic primul articol era cel contra udrea. Apoi am vazut pe evz aseara stirea, azi era scoasa.

        Oricum, imi cer scuze daca generalizez, dar senzatia mea este mai mereu de cenzura sau de afisare numai a anumitor informatii, cu un anumit scop.
        • +1 (5 voturi)    
          Probabil ca ... (Luni, 17 august 2009, 12:04)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui stefan

          ...diseara aceasta stire va fi in toate jurnalele de stiri.

          Eu urmaresc Antena 3 tocmai pentru ca de fiecare data este infirmata teoria cu "tonomatele" si cu "mogulii". De exemplu saptamana trecuta pe Hotnews a aparut o analiza comparativa pe codurile de educatie (Miclea vs. Andronescu) si prin comentarii se puteau citi opinii de genul "pai sigur, Antenele si Realitatea o sa dea doar stiri cu Udrea nu stiri importante cum ar fi modernizarea invatamantului romanesc". Vineri sau sambata seara insa a fost emisiune pe aceasta tema pe Antena 3 ... acum astea sunt televiziuni comerciale. Daca eu am fost singurul care s-a uitat la emsiune probabil ca o a doua pe aceeasi tema nu se va face. Daca insa la stirile cu tanti Nuti se uita tot poporul....se dau stiri de genul asta non stop. Cerere si oferta.
  • +5 (9 voturi)    
    doamna Saftoiu (Luni, 17 august 2009, 10:43)

    andreea [anonim]

    Am lucrat cateva luni cu doamna Saftoiu. Si aveam o impreise buna despre dansa. Inregistrarea prezentata de dvs. imi dezvaluie o fatza pe care nu i-am cunoscut-o. Sa o fi schimbat atat de tare politica? Sa ne fi pacalit pe toti atat de mult?
  • +8 (10 voturi)    
    WZF (Luni, 17 august 2009, 10:49)

    arici [anonim]

    ma ingrozesc ca mai sunt inca oameni care cred in "facatura" ma ingrozesc ca astia sunt "alesii" ma ingrozesc ca astia is platiti din banii mei... si imi pare rau ca acei ce NU aud asta merg si voteaza. cel mai tris e ca desi ne spunem parerile nu sunt citite de cine trebuie si nu se schimba nimic.
  • +7 (11 voturi)    
    moralitate? (Luni, 17 august 2009, 10:50)

    Ileana [anonim]

    D-na Saftoiu, asta da moralitate! Vad ca va place f mult acest cuvant, alaturi de 'penal', si chiar tineti cont de el si in viata privata. Am vazut pozele din tabloid, cand ieseati pe furis cu Peter Imre dintr-un apartament 'conspirativ, al fostei securitati' - cum zice mult onorabilul dvs. sot, Claudiu! Ce femeie rea si pizmoasa sunteti. Nu stiti cum sa va razbunati pe Basescu si cei care v-au vazut adevarata 'moralitate', nu? Cu asa politicieni ati facut 'hora mare' s-o pedepsiti penal pe Udrea ('dai intr-unul, tipa doi!'). Cu prededintele de comisie Orban, care deja declara ca Udrea e vinovata (nu asa se pronunta si cand a facut accidentul, iarna trecuta), cu toti PSD-istii 'penali' ati facut o comisie de toata isprava! Acum ne-am lamurit cu cine avem de-a face: v-ati unit ca ati vazut ca tot mai e ceva de furat in tara asta! Doar ca Basescu va cam pune contre si trebuie terminat! Sunteti jalnici si va vom taxa! Si nu sunt o admiratoare a Elenei Udrea, dar chiar imi place cum se implica in problemele turismului si am inteles ca se vad si rezultatele. Dar dvs., d-na Saftoiu,nu vedeti decat 'moralitatea' si 'penalul' altora, nu si in cazul dvs!
  • +5 (7 voturi)    
    La ce va asteptati? (Luni, 17 august 2009, 10:50)

    Gigi [anonim]

    Vi s-a tot spus pana acum (inclusiv pe Antenele si pe iRealitatile alea mult blamate de unii) ca e o comisie "politica". Scopul lor a fost clar de la inceput...sa o scoata "vinovata" pe tanti Nuti de la Minister. Caracterul politic vizeaza doua directii de actiune...atacul direct asupra PDL/Traian Basescu (de imagine) si eventual o fortare a demisiei/demiterii doamnei cu pricina. Nimic mai mult.

    Am fi stupizi sa credem ca pe ei ii intereseaza eficienta banului public, interesul poprului etc. De 20 de ani ne-au demonstrat cu prisosinta asta. Pe ei ii intereseaza doar procentele. Procentele pe care le iau candidati la prezidentiale. Procentele pe care le ia partidul X la alegerile Y. Atat...

    Afirmatia cu "daca e doar de moralitate nu ma intereseaza" mi se pare logica in contextul in care societatea romaneasca nu mai reactioneaza de mult la asa ceva. Lumea vrea sa vada "sange", adica cazuri penale nu "prostioare". E moral sa te asociezi in afaceri pe bani publici cu o institutie bancara cu care ai relatii financiare personale. Cu siguranta nu. E ilegal? Asta e mai greu de dovedit.

    Ne place foarte mult insa sa pozam in mimoze si sa fim surprinsi ca dicutiile din aceasta comsie nu seamana cu o culegere de scrisori intre doi membri ai Academiei Romane. Eu as fi fost surprins daca discutia lor suna mai elevat si mai serios de atat...atat de surprins ca m-as fi intors imediat in tara.
  • +6 (12 voturi)    
    moralitate? (Luni, 17 august 2009, 10:55)

    elis [anonim]

    Ce fel de comisii sunt astea? Eu nu inteleg cum poti lasa intr o comiesie niste persoane (Saftoiu-Orban) care dea lungul timpului au avut conflicte cu Elena Udrea.Nu imi place Udrea dar mi se pare o mare prostie si mult timp pierdut pentru a li se inlesni niste razbunari acestor indivizi pe banii nostri.Mai simplu era sa intre DNA pe felia lui si sa rezolve problema Udrea.Se vede inca odata daca mai era nevoie ca sunt prea multi parlamentari care ne toaca banii aiurea.Vom ajunge vreodata sa vedem o singura camera cu mai putini parlamentari?Se vede ca nu au ce face.
  • 0 (8 voturi)    
    how low can you go, Ludovic? (Luni, 17 august 2009, 11:04)

    un sustinator [anonim]

    how low can you go, Ludovic? din aceasta cauza este Crin si nu tu

    how low can you go, Adriana? cata frustrare ai acumulat? sau foame de bani?

    Peter L pare cel mai normal din comisie, desi e parte din gasca
  • -2 (8 voturi)    
    grava este inregistrarea (Luni, 17 august 2009, 12:46)

    obiectivul [anonim]

    nu e important ce s-a spus in comisie.grav este faptul ca se inregistreaza.daca era o comisie pentru aparare sau siguranta nationala inregistrarea avea efecte grave.cne era interesat de inregistrare?doar udrea si pdl,groparii romaniei.
    • +2 (6 voturi)    
      sigur ca e grava... (Luni, 17 august 2009, 13:55)

      tiana [utilizator] i-a raspuns lui obiectivul

      nu cumva sa mai avem o proba a modului cum gandesc... inclusiv individa de Saftoiu...
    • -2 (6 voturi)    
      Morala: serviciile in slujba PD-L pe banii nostrii (Luni, 17 august 2009, 13:57)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui obiectivul

      Utecistii de azi, sifonarii de maine.
    • +2 (6 voturi)    
      obiectiv atins (Luni, 17 august 2009, 14:02)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui obiectivul

      De ce ti se pare grav ca s-a inregistrat? Cine face parte din comisia Udrea, unde isi desfasoara ea lucrarile, din ce fonduri sunt platiti cei care fac parte din comisie? Raspunsul: parlamentari, Parlamentul Romaniei, banii nostri. Asa ca nu ti se pare corect sa stim si noi ce discuta alesii, pe banii nostri, cum toaca ei timpul pe care l-ar putea folosi in scopuri mult mai nobile si concrete pt noi, toti, prostii care ne platim taxele si darile ca sa isi poata lua ei plicurile cu salariile in fiecare luna? Nu ti se pare ca se cam joaca pe bani publici iar jocul lor se cheama 'facem o comisie ca si pedepsim pe cei care risipesc banul public'? Sedintele si comisiile privind apararea sau siguranta nationala nu intereseaza prea mult ca sa fie inregistrate sau poate acolo se lasa si cu ceva urmari daca cineva nu face 'ciocul mic' si da la presa chestiunile discutate - exista niste angajamente de confidentialitate, cred eu. Cat despre interesul de a inregistra, el este in primul rand al nostru: sa aflam si noi cum lucreaza alesii nostri. Udrea si PDL-ul nu ii plang, stiu ei sa se descurce.
    • +3 (7 voturi)    
      Ave, Cezar (Luni, 17 august 2009, 14:37)

      Dema-gogu [anonim] i-a raspuns lui obiectivul

      Ei na! Dar nu este grav ca niste parlamentari se substituie procurorilor dupa 20 de ani de democratie?
      In cazul asta chiar sunt foarte multumit ca s-a abrogat pedeapsa cu moartea.
  • +1 (5 voturi)    
    vai de noi (Luni, 17 august 2009, 13:35)

    andrei [anonim]

    daca am auzit sa intelegem din inregistrarea asta ca udrea ar fi nevinovata
    • -2 (8 voturi)    
      Nevinovata, nepatata (Luni, 17 august 2009, 14:07)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Bineinteles ca e nevinovata , pe deasupra mai e si fata mare , a ajuns ministru doar pe baza calitatilor ei profesionale , traieste doar din salar si are doar legaturi strict profesionale cu intaiul gospodar al tarii . In plus e o pura intimplare faptul ca s-au inregistrat discutiile intre penalii...scuze membrii comisiei de ancheta . Pe de alta parte ma distreaza cum o comisie de hoti-lingai-trepadusi de partid dau verdicte impotriva altor hoti !
  • +2 (8 voturi)    
    Unii ne induc in eroare (Luni, 17 august 2009, 13:59)

    Mitu [anonim]

    Domnii mei, n-ati observat ca sunt unii jurnalisti care nu au abordat deloc subiectul? Sau, si mai si, incearca sa devieze discutia spre teme de genul "cum s-a produs scurgerea de informatii", "cine a inregistrat"?! Cand politrucii aia incearca sa isi rezolve in comisie tema politica pe care o au de la partid...
  • +3 (5 voturi)    
    suckers (Luni, 17 august 2009, 14:51)

    touretul [utilizator]

    cine isi inchipui vreun moment ca vreo actiune de asta justitiara se poate face fara interes politic e naiv. evident ca vor sa o infunde pe Udrea. evident ca vor sa-l infunde pe Basescu. nu asta conteaza. ce conteaza e daca se fura. si da, se fura. toti fura. ghinionul lui Ridzi ca a cazut magareata pe ea. ghinionul lui Udrea. asa se intampla cand te faci frate cu diavolul. unii o incaseaza. altii scapa nevatamati.
    nu va faceti iluzii ca e vorba despre dreptate. e vorba despre vointa politica. iar vointa politica nu se realizeaza din considerente morale, ci daca politrucii au ceva de castigat din asta. autoritatea isi serveste in primul rand siesi. tu ia-i ales sa te conduca, iar ei te conduc nu intru slujirea interesului tau, ci al lor.
  • 0 (4 voturi)    
    Astept..... (Luni, 17 august 2009, 15:04)

    X-ulescu [anonim]

    .....demisia acestor pramatii indiferent cum se cheama si din ce partide fac parte...Oare organele in drept nu ar trebui sa se autosesizeze si sa formeze o comisie care sa cerceteze .....activitatea comisiei Udrea?!?!?! Ca de infiinat comisii
    ....slava Domnului.... se pricep politicienii romani!
  • +1 (5 voturi)    
    Pe cand o comisie spagagiu Orban sau Nastase (Luni, 17 august 2009, 16:11)

    MB74 [utilizator]

    Sunt curios de ce nu s-a facut o comisie sa verifice contratele semnate de Orban cand era ministru sa vedeti acolo spagi de sute de mii de euro ,sa nu mai vorbim de privatizarea BCR saui Petrom facute de Bombonel unde spagile au atins zeci poate chiar sute de milione de euro (gurile rele spun ca Nastase ar fi luat in jur de un miliard pt Petrom ,euro nu lei ).Nu sunt un fan Udrea dar un milion trei sute de mii de euro publicitate pt Romania pt canele de genul sau CNN sau Eurosport este super pret pentru cei care stiu tarifele de publicitate ,lupta este clara vor capul lui Basescu si cum lui nu prea au ce sa-i faca dau in ministrii sustinuti de el ,Ritzi a cazut ca o gasca pt un contract de 700.000 euro din care probabil nu a bagat nimic in buzunar dar si-a meritat soarta daca nu o duce capu dar cred ca cu Udrea le va fi mai greu pt ca asta e fata desteapta si dealtfel singuru ministru a turismului care a miscat ceva , sa nu uitam ca grecii au alocat anulul acesta (in plina criza)de doua ori si .. mai multi bani in publicitate decat anul trecut ,undeva la 250 milioane euro ,in conditiile in care ei au o parte insemnata din PIB venita din turism si Grecia este cunoscuta in lume ca o destinatie turistica.
  • +2 (2 voturi)    
    cine ii da pe astia afara? (Luni, 17 august 2009, 18:58)

    lica [anonim]

    ba de astia cum scapam? si sint multi ca ei...
  • 0 (2 voturi)    
    udrea (Luni, 17 august 2009, 19:55)

    sulfy [anonim]

    Toate ca toate , inteleg ce avea cu Udrea , dar cu amaratul ala de la IT ce naiba aveau ?
  • +2 (2 voturi)    
    oare de ce presedintele (Luni, 17 august 2009, 21:59)

    ionela [anonim]

    nu iese la rampa sa puna capat cumva, ca doar se pricepe, la toate cacaturile astea care sunt aiurea si nu-si au locul acum , cand tara fierbe! si fierbe, pentru ca s-au imbuibat destui pana acuma, ar trebui sa plateasca! toti care sunt in functii de conducere, peste tot in tara asta, sunt PUTRED DE BOGATI!!!! sunt sau cei de pe vremea lui Ceausescu sau sunt noii veniti parveniti dupa 1989! O NOUA REVOLUTIEEEEEEEEEEEEEE1 tara este dusa pe copca! surine sa va fie! ati furat pana nu ati mai putut! sau... mai puteti???????????
  • -2 (4 voturi)    
    NU E NICIO EXECUTIE (Marţi, 18 august 2009, 0:37)

    Andrei [anonim]

    ASCULTATI MAI INTAI INTREAGA INREGSITRARE
    Scoase din context declaratiile celor din comisie pot sugera tot soiul de chestii. Insa daca veti asculta toata inregistrarea veti vedea ca nu e vorba de nici o executie politica, nu se vorbeste nicaieri de inventat dovezi, pur si simplu reiese frustrarea unor oameni care vad clar ca situatia e imputita dar ca nu reusesc sa o dovedeasca..
  • 0 (2 voturi)    
    Pacalicii..... (Marţi, 18 august 2009, 7:33)

    Barykelo [anonim]

    Vai de mine si de mine , cum , D-na Saftuiou , "calgonul" politii romanesti , se dovedeste a fi un simplu ...pacalici ??!!!! Vai,vai...d-na Saftoiu...d c nu mergeti dvs, cu toata gasca aia(:comisia") la Antena 3...???? Acolo , precis sunteti in siguranta...:)
  • 0 (2 voturi)    
    unde sunt turistii? (Marţi, 18 august 2009, 8:33)

    Amalita [anonim]

    Si eu sunt acum la Predeal si numar pe degete turistii, iar straini, nici urma. Sa fim seriosi, la Piatra Craiului se calcau turistii pe picioare? S-or fi dus toti acolo.Asta e propaganda.
    • 0 (0 voturi)    
      penal (Marţi, 18 august 2009, 11:58)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Amalita

      Astfel de personaje ar trebui sa dispara...ei se cred zei care taie si spanzura..fara frica de lege..trebuie aplicata legea si in cazul astora..dar cine s-o aplice?asta-i buba
  • -1 (1 vot)    
    udrea (Marţi, 18 august 2009, 19:46)

    costi [anonim]

    de azi imi place udrea.....
  • +1 (1 vot)    
    SA FURE CAT POATE BRAVO EI (Miercuri, 19 august 2009, 3:43)

    doctor X [anonim]

    Mai bine sa fie lasata femeia sa ciordeasca in continuare ca si asa poporul asta este prost rau, usor de manipulat.
    De ce sa fie schimbata?
  • -1 (1 vot)    
    udrea (Joi, 20 august 2009, 9:43)

    Ahaia [anonim]

    Rusine de 10 ori rusine!!! Orban "cantaretul" si Saftoaia cea care a iesit pe usa din dos dela Cotroceni aliati cu cu tanti Aura Vasile, acea inraita psd-ista, si-au fixat strategia de a o infunda pe Udrea, prin metode securisto -comuniste. Oare Orban nu e cumva fiu de fost securist? Iar Saftoaia care a avut ceva diferente de opinii cu Udrea pe vremea cotrocenilor nu emana acum un urat miros de razbunare? Cat despre Aurica psd-ista ce sa mai spunem la varsta ei te-ai astepta la mai mult auto rerspect si bun simt!!! Oricum toti acesti cavaleri ai murdariei si mizeriei morale nu se dezmint ca sunt membrii ai unui parlament care nu-i nimic altceva decat o "cloaca maxima" , acea cloaca de pe vremea Romei Imperiale!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by