VIDEO Basescu la volanul unui tractor de la uzina Roman: Daca mai stau putin, ma calific. Se termina mandatul...

de R.P. HotNews.ro
Vineri, 14 august 2009, 13:05 Actualitate | Politic

Traian Basescu, in vizita la uzina Roman
Foto: Captura NewsIn
Incetarea productiei de tractoare la Tractorul a fost o decizie "pripita" si nedreapta din partea AVAS. Declaratia a venit de la presedintele Traian Basescu, aflat in vizita vineri dimineata la uzina Roman din Brasov. Dupa ce a anuntat ca un program de genul "Prima Casa" pentru "Primul Tractor" ar fi extrem de benefic pentru agricultura, liderul de la Cotroceni s-a urcat la volanul unui tractor, unde a incercat sa porneasca motorul.

Dupa putin efort, presedintele a prins curaj si a declarat: "Daca mai stau putin, ma calific. Se termina mandatul..."  



Tractorul pe care "l-a incercat" Traian Basescu face parte dintr-un lot de 25 de astfel de vehicule produse pentru Egipt. In acest context, presedintele si-a amintit ca in cursul vizitei efectuate in 2007 la Cairo, liderul egiptean Hosni Mubarak i-a transmis ca Egiptul vrea sa cumpere din nou tractoare din Romania.

"Toti stiam ca Romania nu mai produce tractoare si astazi, iata ca trimitem primele tractoare catre Egipt", a declarat Basescu, citat de Mediafax. Liderul de la Cotroceni a precizat ca tara noastra are nevoie de 700.000 de tractoare, motiv pentru care un program de tipul "Primul Tractor" ar ajuta foarte mult agricultura.

Vizita lui Basescu a venit in contextul in care firma Crystal, cu capital egiptean, aflata pe platforma Roman S.A. Brasov, a finalizat lotul de 25 de tractoare dintr-o comanda de 600 pentru Egipt. "Sa-i spui fiului lui Mubarak ca am castigat pariul", i-a transmis Basescu reprezentantului firmei egiptene, explicand ca in urma cu un an a pus pariu cu fiul presedintelui Mubarak ca in Romania se vor face in continuare tractoare. Firma intentioneaza sa produca 100 de tractoare de acest tip pe luna si sa ajunga chiar la 3.000 de tractoare pe an.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
7861 vizualizari
  • -10 (22 voturi)    
    Post de azi dimineata - partea cu mistria (Vineri, 14 august 2009, 13:11)

    Titirca1 [utilizator]

    Cum se potrivesc lucrurile uneori; iata un post de azi dimineata relativ la comentriile neavenite ale presdintelui.

    "saracii romani, inebuniti si indobitociti de ceva ani de opresa proasta, uita cu desavarsire ca presedintele nu are nici in clin nici in maneca cu definirea politicilor guvernului. In mod normal, tot ce ar putea face base e sa mearga in vizita la presedintii prieteni in turkmenistan, Kïrghistan si sa semneze tratate.
    El se baga ca ceausescu ca musca in laprte unde nu-i firebe oala constitutionala. Ca maine in vad cu mistria in mâna pe santiere , ca pe Ceasca."
    • +3 (9 voturi)    
      dupa logica ta (Vineri, 14 august 2009, 17:37)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

      ar trebui sa nu vindem tractoare?
      • +1 (1 vot)    
        decat la tractor... (Sâmbătă, 15 august 2009, 5:09)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

        mai bine treci pe tractir! e mai "productiv", mai ales ca plata se face anticipat, se stie din popor, are si o vorba consacrata! lasand gluma laoparte, dincolo de faptul ca "marele carmaci" se pricepe la economie cat inaintasu-i abtedecembrist, se pune problema: unde vinde romania tractoare? in egipt si pe piata interna? interesant! daca egiptenii lor constata proasta calitate a produsului, vor rezilia contractul. cat despre piata interna... ce sa mai vorbim! cine mai locuieste p la sate in romania? pai, fosttii navetisti, actualmente pensionari, sezonier, muncitorii trimisi acasa din occident, si cam atat. cine sa faca agricultura competitiva? un "capsunar" roman castiga in spania 800-1000 de euro pe luna. cu cat il platesc administratorii "asociatiilor" agricole din romania? n-are rost sa mai spun, ca m-apuca rasul! asa ca, decat sa ne agitam cu agricultura fara personal, mai bine am trece pe ceva servicii, ca la capitolul asta intotdeauna am stat prost!
        • -1 (1 vot)    
          te inseli un pic... (Luni, 17 august 2009, 18:30)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui eeeuuuu

          ....mai mult,caci egiptenii,au fost f. multumiti de calitatea tractoarelor romanesti(si nu numai ei),chestie e ,ca in Romania,in loc sa se faca un fel de contracte cu fermierii,prin care sa-si poata plati tractorul achizitionat,cu produseagricole,in cativa ani,s-a preferat sa se reduca nr. de tractoare construite si sa disponibilizeze personal;si statul se putea implica ,ca un fel de intermediar,exact cum e programul"rabla";"da-i minte romanului ,cea de pe urma" sa auzim de bine
          • +1 (1 vot)    
            tot marmota, sireaca! (Marţi, 18 august 2009, 6:07)

            eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui muky

            ea ne-a rostuit contractu', pe ea o sa pice vina! hai sa ne lasam de povesti cat inca e vara si nu stam la gura... caloriferului!
  • +10 (22 voturi)    
    daca era.. (Vineri, 14 august 2009, 13:18)

    egroeg [anonim]

    "un bolnav politic" nu etala acest umor specific. Si va mai mirati ca romanii il prefera pe marinar.
  • -6 (22 voturi)    
    Si maine... (Vineri, 14 august 2009, 13:38)

    Florin [anonim]

    sau intr-o luna, apare boldeiul de Boc si aduce programul primul tractor. :):)
    • +11 (17 voturi)    
      ar fi rau? (Vineri, 14 august 2009, 14:21)

      copilul problema [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      avand in vedere ca inca se ara cu plugul...
      • +6 (8 voturi)    
        Cu plugul... (Vineri, 14 august 2009, 18:37)

        EU [anonim] i-a raspuns lui copilul problema

        se ara in toata lumea, problema este de ce este legat plugu? de cal, magar, boi sau tractor...
        :)
        • 0 (8 voturi)    
          mai nou cu boc (Sâmbătă, 15 august 2009, 5:11)

          eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui EU

          se inhama el la plug si ara de-a lungul si de-a latul, pana lasa tot ca-n palma!
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Vineri, 14 august 2009, 14:32)

      diddlyjo [anonim] i-a raspuns lui Florin

      ceea ce, poate, n-ar fi tocmai rau...
  • +1 (5 voturi)    
    :) (Vineri, 14 august 2009, 14:24)

    ictor [anonim]

    bun dom'le...
    • 0 (10 voturi)    
      Si mie mi se pare ...... (Vineri, 14 august 2009, 22:48)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui ictor

      excelenta ideea!!!!

      Acest om a venit cu enorm de multe idei de bun simt si solutii practice a caror simplitate a devenit socanta ..... tocmai pentru ca in Romania ANORMALUL este la ordinea zilei!!!

      Ar trebui ca ONG-urile sa faca o actiune publica pe aceast idee, mi se pare absolut genial. Avem mai mult de 40% din populatie care locuieste la tara, iar Romania este tara cu CEI MAI MULTI PROPRIETARI PRIVATI de terenuri din Europa.

      De-ar da Domnul sa avem utilaje luate la pret de bun simt cu care sa putem lucra mai eficient.

      Asta se leaga de o alta idee a lui Basescu: AGRICULTURA si TURISMUL pot pune aceasta tara pe linia de plutire!!!

      Io il sutin 100%!
      • 0 (2 voturi)    
        sa traiesti bine my friend (Sâmbătă, 15 august 2009, 8:55)

        clau [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

        pai in afara faptului ca azi zice ceva si maine retracteaza si ii face pe toti tampiti, a venit si cu o haita de infometati dupa el care sunt ca lacustele papa tot...nu zic, ca restul nu au furat, da parca nu asa vizibil si macar mai era cate ceva de furat. ..dar vazand cati il sustin parca imi vine sa zic, CA NE MERITAM SOARTA
      • -3 (7 voturi)    
        ce "program"? ce "tractoare"? (Sâmbătă, 15 august 2009, 12:03)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

        Pentru ca un program gen "primul tractor" sa functioneze trebuie sa ai un tractor vechi pe care sa-l dai la schimb in program. CATI tzarani romani au tractoare?

        O fi vrand Base ca noi toti sa le dam bani unor Culitza Taratza - dar nu tzine...

        Din pacate nu costa nimic sa aberezi, asa cum face el...!
        • +1 (3 voturi)    
          taranu e pe camp (Sâmbătă, 15 august 2009, 13:18)

          alex [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          Corect, trebuie sa ai unul. De aia se si numeste "PRIMUL tractor".

          Sau poate vor sa faca programul "Rabla agricola" in care sa dea credite subventionate celor care nu au tractor dar vor sa-si cumpere.

          Greu e cu matematica asta
          • +1 (1 vot)    
            Ce usor e .... (Sâmbătă, 15 august 2009, 22:12)

            SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui alex

            sa fii mistocar, nu-i asa Codruta N?

            De asta merge tara asta spre mai bine ...... ca e plina de mistocari.

            Fara respect.
        • 0 (0 voturi)    
          asa se procedeaza si cu .... (Luni, 17 august 2009, 18:35)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          ....casele?,in programul"prima casa"(faci confunzie cu programul "rabla") cu bine
      • 0 (0 voturi)    
        Ideile lui Basescu (Duminică, 16 august 2009, 6:50)

        Ion Codreanu [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

        Auzi si sa nu crezi :agricultura si turismul -ideile lui Basescu .De cind e RO am trait numai din agricultura,ne-am bazat pe agricultura ,pina si Ceausescu si-a dat seama de acest lucru.De ce acum ii acorzi acest lucru lui Base .El a descoperit apa calda iar Udrea apa rece.
  • +2 (4 voturi)    
    mda.. (Vineri, 14 august 2009, 14:31)

    nicu_dicu [utilizator]

    Poate dupa tractorul, urmeaza sa se redeschida si Semanatoarea :))
    • +1 (3 voturi)    
      vai de capu tau (Vineri, 14 august 2009, 15:30)

      ady [anonim] i-a raspuns lui nicu_dicu

      de unde semanatoarea..chiar daca raman ultimii 10 angajati acolo..se gaseste un lider capabil sa-i convinga sa-si dea foc cu lozinca nu ne vindem tara..
  • +1 (11 voturi)    
    Domnule presedinte (Vineri, 14 august 2009, 14:32)

    ik [anonim]

    pai asa ne indentificam cu masele ? Gresit, va spun eu. In tractor se urca doar in maieu ca sa ne bronzam frumos, cu model. Tractoristii nu pot fi pacaliti asa usor ...
  • -2 (16 voturi)    
    asta e subiect de dat in presa pe criza asta? (Vineri, 14 august 2009, 14:38)

    un suparat pe situatia din Romania [anonim]

    Nici nu ma mai obosesc sa mai citesc articolul..
    Fac eu ceva pe volanul tractorului pe care-l conduce Base! Tara moare de imprumuturi de peste 25 miliarde euroi , munciuni peste tot, acusi-acusi intram in imposibilitate de plata... Tot ce ma intereseaza e ce se intampla cu tara asta!

    Nu ma intereseaza cate partzuri trage Boc, cate tractoare conduce Base, ce pitipoanca si-a mai tras-o cu nu stiu ce magnat!!!!

    Sa vina dracu altii sa ne conduca!!!

    Nu e problema de furat in tara asta! E problema ca astia de la conducere mai sunt si PROSTI pe deasupra!! Habar n-au cum sa gestioneze bugetul din impozite!

    Nea' Base cu tractorul si nea' Boc intrat la apa, ce dracu faceti? Astepti cumva un manual "Cum sa conduci o tara" sa fie scos pe piata?

    Tara e condusa de retarzi! Imi pare rau ca m-am nascut in Romania!!

    Asadar, ma *** in tractorul tau!! Completati voi cu ce vreti acele ***
    • 0 (0 voturi)    
      nu te supara,dar am sa te contrazic... (Luni, 17 august 2009, 18:42)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui un suparat pe situatia din Romania

      ...nu-s prosti deloc,caci un prost nu ar putea sa fure la limita legii,si sa-si faca averi,pe care sa nu le poata descalci nici trei D.N.A.-uri;chiar daca nu sunt toba de carte,sunt f. abili si f. versati intr-ale "smecheriilor" de tot felul;sa tii minte,nu-s prosti,cand e vb. de buzunarul lor. sa auzim de bine
  • -1 (13 voturi)    
    politica strutului (Vineri, 14 august 2009, 14:40)

    abc [anonim]

    in vreme de criza faceti datorii: "prima casa", "prima mobila"(a lu geoana), "primul tractor"(al lui basescu), rabla, etc.
    ceva masuri economice in afara de specula pe spinarea oamenilor se poate?

    PS:
    eu as propune "a-2-a casa". ca sa aiba romanu cat mai multe case.
    • -3 (7 voturi)    
      ma intreb shi io (Sâmbătă, 15 august 2009, 12:05)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui abc

      ... cat mai este pana ni le da pe toate gratis... pe cartela, bineinteles... >:

      Urmeaza faza cu "vom mari pensiile cu 50 lei" samd... :-p
  • -2 (12 voturi)    
    "Prima ELENA UDREA" (Vineri, 14 august 2009, 14:48)

    The Trader [anonim]

    ..Sa ne dea statul bani la totzi, cat i-a dat chiriasului de la Cotoceni, pentru fiecare roman, sa i se ofere o "Elena UDREA", in garntzie...
  • +2 (14 voturi)    
    :) (Vineri, 14 august 2009, 14:55)

    swolf [utilizator]

    Presedintele reuseste sa fie natural si amuzant chiar si in cele mai deosebite momente.
    • -4 (8 voturi)    
      Si asta e rolul sau? (Sâmbătă, 15 august 2009, 12:36)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui swolf

      Sa fie amuzant si natural? Pai mai bine punem un clovn la Cotroceni..si gata. Ne amuzam si mai tare.
      • +2 (2 voturi)    
        Un lider adevarat (Sâmbătă, 15 august 2009, 14:56)

        swolf [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        este acel lider care este credibil in orice ipostaza. In special un presedinte de stat, este presedintele tuturor cetatenilor, inclusiv celor din mediul rural. Presedintele Basescu reuseste asta cu prisosinta: si in Parlament cand condamna comunismul, si in luarile de pozitie legate de Moldova, si in negocierile cu FMI, si, iata, in vizitele facute diverselor firme din Romania.
        Pentru o mai buna clarificare a puncului meu de vedere, incercati sa il inlocuiti pe Basescu de pe tractor, cu oricare alt politician "prezidentiabil". Oare cum ar fi aratat geoana, sau antonescu sau poate duda la volan si ce ar fi spus?
        Eu, personal, nu doresc decat sa imi inchipui asta si deja este prea mult...
    • -2 (2 voturi)    
      ironia... (Sâmbătă, 15 august 2009, 20:00)

      shout [utilizator] i-a raspuns lui swolf

      daca ai incercat sa fii ironic poate ai fost prea subtil pentru mine.
      daca nu, cu multa parere de rau, esti un mare idiot...

      ce fain se plimba base cu tractorul... oamenii sunt dati afara de la lucru, din case poate in curand nu vor avea ce sa mai puna pe masa...

      asta da moment "deosebit".... calmul dinaintea furtunii...
      • +1 (1 vot)    
        alternativa (Duminică, 16 august 2009, 16:02)

        swolf [utilizator] i-a raspuns lui shout

        Opiniile mele nu se bazeaza, asa cum iti exprimi regretul, pe o deficienta mentala genetica sau auto-indusa de o educatie precara - respectiv idiotenia.

        Eu ma numar printre aceia care cred ca democratia este cea mai buna oranduire sociala a mamiferului numit om. Consider ca omul are mereu de ales intre mai multe optiuni iar acea alegere este un suprem exercitiu democratic. In clipa de fata, alegerea mea se indreapta, pentru functia de Presedinte al tari, catre Traian Basescu, deoarece dintre optiunile pe care le am, nu vad alta alternativa mai buna.

        Te asigur ca atunci cand alt candidat de acelasi calibru si-ar manifesta intentia de a candida la aceasta functie, as fi capabil sa imi reconsider alegerea si sa ma gandesc in acel moment care este cel mai potrivit pentru Presedinte.

        De exemplu, daca doamna Monica Macovei ar fi un contracandidat al domnului Basescu, nu as putea sa iti spun acum, pe loc, pe cine as vota. Dar comparandu-l pe Traian Basescu cu ceilalti "prezidentiabili" actuali, votul meu merge pentru sustinerea actualului Presedinte.

        Toate bune si iti doresc sa nu fi dat afara din casa, de la serviciu sau sa mori de foame, asa cum ma atentionezi ca se poate intampla.
        • 0 (0 voturi)    
          of of (Marţi, 18 august 2009, 13:39)

          shout [utilizator] i-a raspuns lui swolf

          Nu stiu exact pe ce se bazeaza opiniile tale. Fara o alta explicatie raman la parerea initiala.

          Referitor la democratie, nu pot decat sa fiu de acord cu tine. Totusi cand spui ca Basescu este un candidat "de calibru" nu pot sa nu te desconsider, din nou.

          Spune-mi te rog cu ce este Basescu mai diferit fata de Geoana, Crin, Duda sau oricare alt candidat? De aici ar trebui excluse argumente de genul:
          - e sexy
          - are chelie
          - e marinar
          - e baiet de cartier

          Numeste-mi te rog o singura mare realizare a lui Basescu de cand este presedinte. Nu vorbim aici despre manipularea maselor lucru care observ ca il face cu mare abilitate.

          Poate ai dreptate, Basescu este un om politic perfect. Demagog, parsiv, urmarind propriile interese. Daca la asta te-ai referit cand ai spus ca este un candidat "de calibru" atunci din nou, nu pot decat sa fiu de acord cu tine.

          Multumesc pentru urari, la fel si tie.
  • +3 (13 voturi)    
    Felicitari! (Vineri, 14 august 2009, 15:05)

    Autogreen.ro [utilizator]

    Domnilor e ceva rau ca in Romania se fabrica tractoare? sau ar fi gresit un program de sustinere a agrigulturii romanesti?!! E gresit ca cei care stau la stat pe banii mei si ai vostri sa fie concediati? E gresit ca sa nu mai existe diferente salariale atat de mari la gugetari? E gresita pensia minima obligatorie? Eu cred ca nu!! Atunci lasatii sa-si faca treaba.
    • +3 (13 voturi)    
      Felicitari postume ! (Vineri, 14 august 2009, 15:22)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui Autogreen.ro

      Cand o sa scape tara asta de toti limbricii si lipitorile astea din politica ?La noi conteza ce pariu a facut Nastase cu Tiriac cu salile de sport , ce pariu a facut Base cu Mubarak , nu ceea ce trebuie facut pe Romania!!!
      Dupa ce hotii din guvernele de dupa 90 au pus Tractorul pe butuci, soferul asta de tractor-golf-sprit-nava-tara rade relaxat si viseaza 700.000 de tractoare de la o sectie care produce 100 de rasnite pe luna .
    • +3 (7 voturi)    
      rau,foarte rau.... (Vineri, 14 august 2009, 16:20)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui Autogreen.ro

      a fost doar ca nu s-au bagat fonduri din greu agriculturii imediat dupa 1989 si astazi ii tineam si pe altii cu mancare si aveam cu ce sa sustinem si industria care mai vietuia.Numai ca mai toti guvernantii s-au gandit ca vor fi la conducere 4 ani dupa care nu se stie si au jefuit tara de-au adus-o in spa de lemn.
    • +2 (6 voturi)    
      ptr.autogreen.ro (Vineri, 14 august 2009, 16:51)

      filote [anonim] i-a raspuns lui Autogreen.ro

      d-le auto ! aveti dreptate, e bine ca se vor mai fabrica tractoare in ro. !!!! m-asi bucura sa se ajunga la o productie de un tractor pe minut iesit din standuri! ...dar ca sa-mi spuneti mie , unui om care este total dezamagit de felul cum este guvernata si administrata aceasta tara ,sa-i las sa-si faca treaba ,( care treaba? - nici nu mai are rost sa insir aici cu ce treburi se ocupa aceasta mare masa de incompetenti ! ) ,sincer ma simt jignit in orgoliul meu de bun roman ,generatie sacrificata pe altarul pcr . parerea mea ? ...sa ramana cei mai competenti bugetari, sa rafacem agricultura,invatamantul,sanatatea,sa punem munca mai presus de asistat social ....samd
    • -2 (10 voturi)    
      I-auzi braul! (Vineri, 14 august 2009, 19:58)

      uuuuuuuu [anonim] i-a raspuns lui Autogreen.ro

      Da este corect sa vinzi Flota? Este corct sa cumperi case din fonduri obtinute pe cai obscure la tot neamul tau? E corect sa iti pui progenitura inculta certata cu bunul simt intr-o functie ca cea de europarlamnetar? E corect sa sfaidezi permanent Constitutia si institutiile statului? E cordct sa intretii in mod permanent starea d conflict cu repreentantii celorlalte puteri din stat? Este corect sa aduci Romania la cel mai de jos nivel din istoria sa? E corect sa faci politic aportocalie din functia de presedinte? E coretc sa ne distruga vietile atator oameni? E corect sa iti pui lingaii din partid in functii inalte dupa criterii discretionare? E corect sa izolam in halul asta Romania? E corect sa invrsajbesti categoriile sociale una impotria alteia pana aproape de razboiul civil? Ei, ce zici portocaliule /?
  • +7 (7 voturi)    
    istorie (Vineri, 14 august 2009, 15:20)

    Lucianmotzul [anonim]

    cea a facut Iliecu acest tradator de tara si neam ,a distrus tot ,tot ce era bun in Romania ,cred ca asta a vrut , Uzinele tractorul ,Semanatoarea ,unde se faceau utilage pt.agricultura ,sau distrus irigatile si absolut ,tot ce sa putut distruge prin furturi,nu mai avem nici o industrie ,acum incepe sa rasara cite ceva ,guvernele care sau perindat sau ocupat doar de furat si luat pe bani putini si vindut pe bani multi sa cistige securisti care nu ia durut ca distrug ce a facut poporul in multi ani de munca si privatiuni si acum sa o luam de la inceput.Si ce mare ne dam ca am facut un tractor cind facem cu zecile de mii,aceasta democratie originala Iliescu FSN ne-a dus inapoi 100 de ani ,dar oricum 50 de ani sigur.Nu mai este control si respectarea legi de cei care gestioneaza banii tari ,al de Mazare si toata sleahta asta de hoti care au pus mina pe putere.
    • -5 (7 voturi)    
      Puterea e a celuilalt membru FSN-ist... (Sâmbătă, 15 august 2009, 12:34)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      ...si al partidul sau. Ma refer evident la Mr. President Basescu. Asa ca Iliescu a distrus tara asta cat a fost la putere si pare ca nici Basescu nu se lasa mai prejos. Na...daca tot alegem comunisti in fruntea tarii...asa ne trebuie...
    • 0 (0 voturi)    
      Si iar (Duminică, 16 august 2009, 6:58)

      Ion Codreanu [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      Pai despre FLOTA nu spui nimic ca tot sub Ilici a fost vinduta.Despre Mitzi ,despre Udrea ...nimic.?
  • +5 (9 voturi)    
    Opinia mea (Vineri, 14 august 2009, 15:57)

    Nobody [anonim]

    Si chiar imi place umorul lui.
    • -5 (11 voturi)    
      Mi-e sila (Vineri, 14 august 2009, 17:13)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Nobody

      Da, se potriveste cu mediul in care a fost azi. Un umor tipic de tractorist... Mi-e scarba de acest presedinte corupt si hot.
    • -4 (4 voturi)    
      Mie nu....dar nu-i nimic.... (Sâmbătă, 15 august 2009, 12:53)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Nobody

      ...El nu e Presedinte ca se ne amuze pe noi. Nu pt asta a fost votat.
      Abia astept sa am un presedinte serios, profesionist, diplomat, cu bun simt si FARA simtul umorului.
  • -5 (13 voturi)    
    HHH (Vineri, 14 august 2009, 16:38)

    Jorge [anonim]

    Cred ca i-ar fi stat mai bine tractorist decat presedinnte.
  • -5 (11 voturi)    
    E bolnav psihic. Trimiteti-l la tratament. (Vineri, 14 august 2009, 16:46)

    xyz [anonim]

    22 milioane de romani deplang situatia in care se afla tara, iar talharul asta are chef de ras. Si inca o face cu pofta.
    Pesemne si-a implinit visul de mizantrop maladiv.
    Din pacate nu-l putem baga la puscarie pentru ca ne-a tras spre sfoara. Are circumstante atenuante: nu e in toate mintile.
  • +5 (7 voturi)    
    presedinte (Vineri, 14 august 2009, 17:07)

    ion [anonim]

    Dupa unii, un presedinte fie el Basescu sau un altul oarecare, nu ar trebuii sa-si scoat nasul din birou, ar trebuii sa fie de acord cu absolut toate parerile exprimate de diversi comentatori mai mult sau mai putin calificati. Dupa acestia, un presedinte ar trebuii sa-si delege competenta in relatiile cu alte state, doar pentru faptul ca un potentat sau altul doreste sa fie din ce in ce mai important, sau mai bagat in seama. Nu credeti oare ca acest presedinte este ales in mod direct de cet[tenii acestei tari, pentru ai reprezenta?! Lasati-l sa-si faca treaba atata timp cat respecta Constitutia. Cet[tenii il vor judeca dupa faptele sale, iar presedintii stiu ca acesti cetateni nu sunt niste fraieri!
  • +5 (5 voturi)    
    idioti ! (Vineri, 14 august 2009, 18:17)

    Inginer [anonim]

    Nu pot, si nu voi putea niciodata intelege de ce-au lasat "Tractorul" sa moara. Vinzatori si tradatori de tara si de neam!
    Tractoarele astea romanesti, erau ele proaste, nefiabile, consumau 30l/ha la arat, dar nu-mi vine sa cred ca nu era nimeni in stare sa le imbunatateasca, pentru ca nu era greu, aveai unde corecta, slava Domnului.
    Au fost lasate in mod intentionat asa. Ajungem incet-incet sa nu mai producem nimic, multumita furaciosilor care ne conduc.
    Dar erau ale noastre, si taranii si-au facut treaba cu ele, iar piesele erau acceptabile ca pret si accesibile.
    Si, da chiar cred ca ar fi prins enorm de bine un program "primul tractor".
    • +5 (5 voturi)    
      Tractoare de 30-40 de ani (Sâmbătă, 15 august 2009, 5:47)

      Aron Deleanu [anonim] i-a raspuns lui Inginer

      inca mai functioneaza si sunt foarte bune.Aceeasi vechime mai au si locomotivele Diesel produse la Craiova.Si mai am exemple!!!!.
    • +1 (1 vot)    
      Dle ing.anonim !! (Luni, 17 august 2009, 16:48)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Inginer

      @ Consumul e pe hantru/ ha aratura normala !Nu stiu cum dra'k dar nu este un consum liniar ,conteaza tipul de sol,nr de brazdare,tipul de teren in pantra,pe curba de nivel etc.Ce stiu ca tractoarele erau f f f bune,prost climatizate fara grija de sanatatea tractoristului.Cu cca 90 l. se lucra zi lumina in jud Suceava la IAS si se lucra bine.Cu cat mai vechi cu atat mai bune.Aveam UTB care scosese norma la alte doua trei mai noi.DDD
  • +3 (5 voturi)    
    Clarificari ! (Vineri, 14 august 2009, 21:10)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ UTBrasov a fost una dintre uzinele fanion ale Romaniei,Amplasarea sa a dus in final la "moartea subita"datorita valorii imobiliare ale UTB.Decaderea sa a inceput odata cu plecarea germanilor din UTB, schimbarii cotelor la piese de schimb.Contracte aberante cu tarile din lumea a treia ce depaseau posibilitatile de fabricatie.Ceasca a mai comis-o cu contractarea tuturor mieilor planificati la export. 650M a fost cel mai bun tractor ca fiabilitate,rezistenta. Lipsea grija fata de tractorist fara scaune ergonomice,un schelet rece de netal cu o perna din burete a nenorocit multi tractoristi.Grija fata de"Om" a cam ca cea de azi.Un loc in spital cam 2000-2500 lai/pat in zootehnie 5000/7000/-70.000 pt.MT si CMTin stabulatie libera.A fost si este necesara transferul de tehnologie inalta la masini si utulaje agricole si in special cu Germanii.Combinele,semanatorile si Windroverele importate erau exceptionale in anii 70-80.Seria L-400 cu toata gama era o reusita usor de condus rezistente robuste.Dar..dar Ilici si Roman au despartit fermierii de utilaje, de aici dezastrul. Ministrii Agriculturii nu au avut cu adevarat un cuvant de spus.Rezultatele se vad dar pagubele le achitam tot no ,nu cei vinovati.DDD
  • -3 (7 voturi)    
    Proportii (Vineri, 14 august 2009, 23:17)

    Valentin [anonim]

    Am inspirat adanc inainte de a scrie asta... Nu sunt gravid, ca in filmul cu Schwarzenegger. De ce naiba o luam mereu pe aratura? Imi pare rau, domnule presedinte Basescu, dar fac parte din cei care te-au votat! Bine, din 2007 nu mai sunt in tara - sunt medic si toata lumea romaneasca ar trebui sa realizeze de ce am facut optiunea asta - insa insolenta cu care priviti lucrurile e cel putin cutremuratoare! Indiferent daca e vorba de presedintele Andorrei (apropo, poate e principat!), bunul simt te indeamna sa procedezi de cuviinta!
    A te trage de bracinari cu toti nu e o dovada de popularitate. E o dovada ca - in principiu - cobori la nivelul lor. Se impune in meseria mea, (cateaodata), dar a cobori standardele presedentiei unei tari numai de dragul de a fi in centrul presei - pe care o urati! - tine de elementarul bun simt.
    Cat despre tractoare... are rost sa va spun ca sunt de o buna bucata de vreme in Coventry? Rings a bell la vreunul din 'sfatuitori'?
    Ati avut atata timp sa trageti in teapa pe cei care se ingrasa nemeritat de pe urma agriculturii din Romania! Nu s-a vazut nimic, acum ne fac respiratie gura la gura egiptenii? Imi vine sa rad. Aia, cum toata lumea stie, fac agricultura de mii de ani pe fasia aia ingusta cat le-o lasa Nilul.
    Pacat, pacat de votul meu!
    • +2 (6 voturi)    
      regret,dle doctor... (Sâmbătă, 15 august 2009, 10:40)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      dar,se pare,ca sederea in Coventry v-a diminuat simtul umorului.Romanii sunt recunoscuti ca fac haz de necaz...si apoi nu cred ca cineva,fie el si presedinte, se injoseste comportandu-se natural in preajma semenilor sai.Ar fi tare trist daca si pacientii vi-i tratati cu aceeasi viziune.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu ai citit cum trebuie (Sâmbătă, 15 august 2009, 21:06)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui egroeg

        sau pana la sfarsit. Crede-ma ca am simtul umorului, dar nu hahaiesc asa ca sa-mi ascund adevarata atitudine.
        Asa cum am spus, eu chiar 'ma trag de bracinari' cu unii dintre clienti - pentru confortul lor si pentru un rezultat cat mai bun al actului medical.
        Dar o natiune nu e un pacient, ci e o responsabilitate mult mai mare (de-asta nu am vrut sa ma fac presedinte!). Sigur, partile informale ale intalnirilor dintre 'alesi' pesemne au savoarea lor, dar, indeobste, informale raman.
        Accentuez: presedintele Basescu a avut tot timpul sa 'traga in teapa' pe cei care saboteaza de 20 de ani POTENTIALUL agricol al Romaniei. Din cate imi amintesc, i-a picat pleasca pe Patriciu si pe Becali. Hai, ca ultimul e la baza oier...
        Chiar nu e clar ce am vrut sa spun? Sunt sigur ca Basescu e o persoana agreabila la prim contact,
        dar a lua in bascalie chiar totul - si aici vorbesc de lucruri serioase - nu face decat sa ma indemne sa cred ca totul pare infint de la indemana in mintea acestui personaj!
        Superficialitate? Inconstienta? Bataie de joc?
        Nu stiu.
        Dar cu siguranta ca el si sustinatorii lui nu au dubii...
  • -4 (4 voturi)    
    fiola.... (Sâmbătă, 15 august 2009, 11:01)

    belamy [anonim]

    ...mie,daca ma urcam baut la volan,imi deschideau dosar............
  • +4 (4 voturi)    
    Macar, Basescu si PDL.... (Sâmbătă, 15 august 2009, 11:09)

    judex [anonim]

    incerca sa faca ceva pentru romani. Dar, daca nu vreti, nici o problema; ramaneti in continuare in sucul propriu in care va tine PSD de 20 de ani, la mila si la cheremul lui Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Vanghelie si...Patriciu. Sa va mai dea ei cate un pachet de faina, o sticla de ulei si cate un mic, din cand in cand. Se pare ca va prieste?!
  • -3 (3 voturi)    
    Omu se sinte bine (Sâmbătă, 15 august 2009, 11:15)

    Gila [anonim]

    Omul se simte bine acolo unde ii e locul...
  • -3 (3 voturi)    
    dar mai stai... dar mai stai... (Sâmbătă, 15 august 2009, 12:11)

    Codruta N [utilizator]

    >:)
  • -4 (4 voturi)    
    drg (Sâmbătă, 15 august 2009, 12:18)

    cp [anonim]

    ha ha nu-l mai lasati fratilor pe tractoare ca asta o fost si pe vapoare si acu nu mai e crac de ele..
    • +1 (1 vot)    
      Raspuns drg (Duminică, 16 august 2009, 9:17)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui cp

      @ Mai draga! Pizma si rautati gratuite! Un om nu-i poate impaca pe toti! In rest nu a-i vrea sa stii.DDD
  • +1 (1 vot)    
    A inceput TRACTORIADA (Luni, 17 august 2009, 11:58)

    PARSOR [anonim]

    Tarisoara asta are nevoie de tractoare de mult timp, dar doar acum da bine sa se faca campanie.
    Marineru a gasit oportunitatea de asi face campanie, sa vedem si daca pentru taranul de rand se intampla ceva bun.
    Daca se intampla ca si cu prima casa, atunci este degeaba.

    A inceput TRACTORIADA


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri