Surse: PD-L se pregateste sa scoata PSD de la guvernare

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Miercuri, 29 iulie 2009, 17:43 Actualitate | Politic

PDL se pregateste sa scape de PSD
Foto: Fotomontaj
Democrat-liberalii sunt hotarati sa scoata PSD de la guvernare pana in toamna. Sursele Hotnews.ro sustin ca, in prezent, PD-L nu ia in calcul o remaniere guvernamentala, ci intentioneaza ca, pana in septembrie, sa scoata toti ministrii PSD din Guvern. Desi, oficial, PD-L a dat semnalul unei remanieri prin vocea lui Vasile Blaga, in interiorul partidului se analizeaza un pretext solid pentru a elimina PSD de la guvernare.

Surse din interiorul PD-L au declarat pentru Hotnews.ro ca in sedinta Biroului Politic de luni, liderii democrat-liberali au discutat despre scoaterea ministrilor PSD de la guvernare, nu despre o restructurare a Guvernului. Democrat-liberalii sunt extrem de suparati pe partenerii de Coalitie si de atacurile acestora la adresa impotriva ministrilor PD-L, Monica Iacob Ridzi si Elena Udrea, precum si pe faptul ca PSD i-a sfidat la ultima sedinta a Coalitiei.

"La sedinta de luni nu s-a discutat despre remaniere, ci s-a pus problema pe masa: scoaterea PSD de la guvernare. Ne-am saturat de atacurile PSD. Suntem extrem de deranjati de razboiul politic pornit de PSD si suntem hotarati sa nu mai toleram atacurile si declaratiile liderilor PSD care sterg pe jos cu imaginea partidului. Asa nu se mai poate. In acest moment se analizeaza variantele de eliminare a PSD de la guvernare", au declarat pentru HotNews.ro surse din PDL.

Aceleasi surse sustin ca variantele de eliminare a social-democratilor se discuta si analizeaza in cercuri restranse pentru a se evita scurgerea de informatii in presa. Hotnews.ro a reusit sa afle una din variantele analizate de democrat-liberali.

Primul scenariu: legile educatiei

Liderii PD-L ar fi gasit un pretext bun pentru eliminarea PSD din Guvern si anume, pachetul de legi pe invatamant. Premierul Emil Boc intentioneaza sa solicite o sesiune extraordinara a Parlamentului pentru asumarea raspunderii Guvernului pe pachetul de legi privind educatia. Legile pe educatie au fost elaborate de catre o comisie de la Cotroceni iar social-democratii nu vor adoptarea acestora.

Democrat-liberalii ar intentiona sa ceara sesiune extraordinara in a doua jumatate a lui august pentru adoptarea pachetului de legi sub pretextul ca acestea trebuie validate pana la inceperea anului scolar. In cazul in care  social-democratii refuza sa-si dea acceptul pentru adoptarea acestora, PD-L are motivul perfect pentru a-i scoate de la guvernare si sa rupa Coalitia.

Mai departe, scenariul PD-L prevede un guvern minoritar cu sprijinul parlamentarilor UDMR si ai minoritatilor. Pentru o majoritate in Parlament, democrat-liberalii mai au nevoie de inca 20 de voturi pe care ar putea sa le ia de la nemultumitii din PSD si PNL.

"Daca social-democratii ar refuza sa voteze legile educatiei este pretextul cel mai bun pentru scoaterea de la guvernare. O eliminare a social-democratilor din Guvern atrage dupa sine si eliminarea acestora din functiile de conducere din institutiile deconcentrate, fapt care ar rupe mecanismul de mobilizare pentru alegerile prezidentiale. O astfel de lovitura ar fi foarte greu de suportat si ar duce la prabusirea PSD", au explicat sursele Hotnews.ro.

Ministrul Turismului Elena Udrea a declarat luni, intr-un interviu pentru Hotnews.ro, ca legile educatiei vor fi un test pentru PSD.

Lazaroiu: Coalitia se poate rupe si maine

Consilierul prezidential Sebastian Lazaroiu a declarat intr-un interviu pentru Gandul ca este posibil ca actuala Coalitie "sa se rupa si maine" si ca sunt "multe formule de guvernare care trebuie cautate".

"Situatia din tara nu este deloc roza. Unii isi asuma responsabilitatea si spera ca prin asta sa castige capital electoral, altii fug de responsabilitate. Sunt strategii diferite, una va avea succes, alta nu.

Sunt amandoua legitime, dar depinde de cat de departe duci acest joc politic, pentru ca, daca mecanismele incep sa nu mai functioneze si administratia se afla intr-un continuu blocaj si din cauza acestor dispute politice, probabil ca va fi nevoie de o regandire a actualei coalitii.(...) Daca maine e acest moment, maine trebuie facut. Suntem intr-o situatie in care nu putem sa mai avem intarzieri.


In Parlament nu sunt doar PSD si PD-L, exista si alte partide, formule, si ele trebuie explorate. Dar explorarea in sine implica intarzieri si alte costuri, de timp in primul rand. Daca aceasta coalitie nu mai e posibila, ambele partide trebuie sa gaseasca formule."

Secretarul general al PD-L, Vasile Blaga a declarat la inceputul saptamanii ca se impune o remaniere guvernamentala pana in toamna pentru ca exista anumite ministere care nu fac nimic.

"E momentul unei restructurari guvernamentale pana la alegerile prezidentiale. Personal mi-am exprimat in interiorul coalitiei un astfel de punct de vedere, dar sigur ca premierul va aprecia la un moment dat cand va trebui facuta. (...) Eu nu fac speculatii de dragul de a aparea in ziare sau de a produce stiri. Tot ceea ce am avut de spus am spus si am si nominalizat ministere in care nu se intampla nimic, ca sa fiu si mai direct, dar ma opresc aici".

Gusa: Iesirea PSD de la guvernare ar fi un dezastru

De partea celalalta social-democratii incep sa dea inapoi. Consilierul lui Mircea Geoana, Cosmin Gusa a declarat la Realitatea FM ca o eventuala iesire de la guvernare a PSD ar fi un dezastru: "In toate discutiile pe care le-am avut cu Mircea Geoana l-am sfatuit sa ramana la guvernare pentru ca cel mai mare dezastru, din punctul meu de vedere, ar fi lasarea PD-L la guvernare."

Vicepresedintele PSD, Liviu Dragnea a declarat marti intr-un interviu la radio RFI, ca nici PSD nu exclude o eventuala restructurare, dar asta nu ar rezolva problemele Romaniei.

"Relatia dintre PSD si PDL  este destul de rece. Poate ar trebui sa ne gandim serios cum trecem vara si toamna asta. Cu cat se apropie termenul alegerilor prezidentiale, probabil ca relatiile pot deveni mai incordate. Nu se pune problema sa plece unii sau altii. Indiferent care pleaca, pica Guvernul.

Nu stiu cine ne poate trimite pe noi la plimbare. Daca PSD iese din Guvern, pica Guvernul, pentru ca noi discutam aici despre jumatate din Guvern si nu cred ca poate sa mai stea un Guvern cu sustinere parlamentara de 30 si ceva la suta. Nu stiu cine pe cine trimite la plimbare. Cred ca sunt declaratii destul de razboinice, sunt cam nervosi colegii din PDL. Nici noi nu excludem o eventuala restructurare, dar eu cred ca nu asta rezolva problemele cu care se confrunta Romania acum
."


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

4426 vizualizari

  • -9 (15 voturi)    
    nu cred ... (Miercuri, 29 iulie 2009, 17:51)

    Bogdan11 [anonim]

    "Hotnews.ro a reusit sa afle una din variantele analizate de democrat liberali" .... ?!?!

    NU CRED! PD-L a contactat Hotnews intentionat!
    • +2 (10 voturi)    
      PDL scoate PSD de la Guvern (Joi, 30 iulie 2009, 0:17)

      Peter Badesco [anonim] i-a raspuns lui Bogdan11

      Mult prea tarziu ,...!
      • +1 (1 vot)    
        Personal mi se pare o prostie... (Joi, 30 iulie 2009, 15:28)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Peter Badesco

        Fix PSD ar avea de castigat de pe urma asta.
        In loc sa-i tina aproape si astfel sa-i tempereze...ei ii arunca in opozitie alaturi de PNL. Oare au uitat ca PSD si PNL se inteleg de minune?
        Practic nu-i mai intereseaza de tara asta ci doar de furat din pozitia in care s-ar afla. Adica singuri la guvernare. Se pare ca nu mai vor sa imparta osul cu PSD-istii.
        De ce zic asta...pt ca din moment ce nu mai ai sustinere in Parlament...e clar ca nu mai poti face mai nimic pt tara. Si ce le ramane? OSUL !
        Asta le ramane. Plus ca la sfarsitul guvernarii nu vor mai avea pe cine da vina...pt ca am observat ca doar asta fac...arunca vina dintr-o parte in alta.
        In loc sa tina PSD-ul la guvernare si in felul asta sa-i puna in umbra cumva...ei ii arunca fix in lumina. Bravo. Presupun ca la urmatoarele alegeri PSD-ul va castiga lejer....si asta doar din vina PDL-ului. Probabil dna Nuti e untouchable....si singuru mod de a o proteja e asta. Penibil si prostesc.
        Pe de o parte ma bucur...ca si-au semnat sentinta cei din PDL...pe de alta imi pare rau pt ca din toata chestia asta PSD-ul va iesi cel mai bine.
  • 0 (12 voturi)    
    f.bine (Miercuri, 29 iulie 2009, 17:51)

    odorica ion [utilizator]

    Mai bine asa sa scapam de scandal. Caci in oporiti vor fi mai puternici
    • +2 (6 voturi)    
      Nu cred (Joi, 30 iulie 2009, 7:54)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui odorica ion

      Baronii flamanzi dupa patru ani de semiopozitie nu au agreat ramanerea in opozitia reala. Pentru ca astfel sunt lipsiti de fondurile pe care sa le manipuleze. In plus cei care pozeaza in curati si cinstiti sunt extrem de vulnerabili la anchete impartiale incepand cu Mirciulica. Oricum fara fonduri puterea scade si toti oportunistii parasec corabia. Le doresc vreo doua mandate de opozitie care ii vor desfiinta, poate asa vom avea si noi un partid adevarat din spectrul stangii democrate.
  • -6 (14 voturi)    
    pai cum ii dau afara pe PSD (Miercuri, 29 iulie 2009, 17:56)

    smen [anonim]

    Si dupa cum mai fac majoritatea
  • -8 (22 voturi)    
    Iata... (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:05)

    Claudiu [anonim]

    Tocmai ma gandeam ce bomba vor detona pt a asigura realegerea marineluljui BaSECU. Uite una cu ruperea aliantei si apoi controlul total PDL al surselor de la Guvern. Chiar e o idee buna, cred ca Udrea e autoarea: ce ar fi sa avem noi, pdl-icii TOT bugetul la dispozitie. Iar ministrii nostri sa zburde la TV tragand din toate pozitiile.
    • +13 (21 voturi)    
      nu tin cu nici un partid..dar (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:50)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      din cate vad eu la emisiunile TV toata lumea arunca cu pietre in PD-L ... unde sa zburde la TV?
      • -4 (16 voturi)    
        Pietre (Miercuri, 29 iulie 2009, 20:24)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui un roman

        E normal sa arunce cu pietre. Pana acum cum s-au castigat alegeri? Pe voturi negative mai mult. Politicenii au vazut ca tine chestia asta cu votul negativ si actioneaza in cosecinta, mai ales ca si Basescu le da apa la moara prin natura lui conflictuala.

        Deci concluzia e una singura, cine are mai multe pietre de aruncat si le foloseste va castiga alegerile. Sa vedem cat o sa mai tina chestia asta cu votul negativ.
  • -9 (17 voturi)    
    asa si? (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:21)

    ovicash [utilizator]

    Va rog sa ziceti sursele dvs.
    Asa zvonuri pot citi si in can can
  • +12 (20 voturi)    
    Cam tarziu... (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:36)

    Dan [anonim]

    Trebuia sa nu se incurce cu PSD-ul de la bun inceput, a fost o greseala ca i-au lasat pe comunisti sa intre in administratie
  • +13 (21 voturi)    
    Dragnea si Duvaz sunt in afara subiectului. (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:45)

    Tata Omidu [anonim]

    Ambii trambiteaza ideea falsa ca PSD ar fi in stare sa scoata PDL de la guvernare. Nu e deloc asa, chiar daca parlamentul nu poate fi dizolvat pana la alegeri prezidentiale, oricate incercari de formare a unui nou guvern s-ar repeta, dupa o eventuala prima retragere a increderii. Ori nu va fi numit decat un candidat de prim-ministru de la PDL, ori PSD o ia direct peste bot cu aceeasi moneda de acum 2 ani, prin restructurare directa fara PSD. Problema este ca PDL+UDMR+minoritati+vreo 20-30 parlamentari cu ceva mai multa constiinta in instalatie, lasa deja PSD si PNL acolo unde le este locul, in opozitia tradatorilor ordinari, din gasca cu nr cod 322, cu gargara la luna plina si ochii in soarele de vara fierbinte.
    • +3 (13 voturi)    
      nu este chiar asa... (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:43)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Tata Omidu

      avem democratie.... 'originala'... ai uitat ? trecerea psd ? nu stiu cum s ai spun...in sfarsit in 'opozitie' parlamentara alaturi de pnl-ei de fapt sunt in cardasie inca din legislatura '96-2000,vezi reactile lui quintus la decizile de arestare a lui Dejeu sau tunurile lui tary si pantis-ar conduce la urmatoarele situatii
      1] guv. ar pierde imediat dreptul de a emite ordonante
      2]ordonantele de urgenta ar fi imediat contestate la CCR-marca ilici
      3]comisii 'iacobine' conduse de parasute din Tecuci si mascarici 'cantatori' vor trece prin furcile caudiene toti ministrii pdl
      4] nici o initiativa guv nu v a ajunge macar in dezbatere in plen-vezi pctul 3
      5]pdl v a pierde presedentia multor comisii
      in aceste conditii si cu o presa ostila nu vad de ce sa te sinucizi la guvernare ?Romania are nevoie de o 'limpezire a apelor' si aceasta 'limpezire' nu poate veni decat prin alegeri anticipate de cate ori viata politica o cere

      Daca am fi fost o democratie autentica atunci tary ar fi demisionat in 2007,psd ar fi votat propria motiune de cenzura in sep.'08,asa insa majoritatile se 'fac' in benzinarii,la Smagov,in 'cort' la vanghelie insa nici o data in Parlament
      • -8 (14 voturi)    
        Democaratie (Miercuri, 29 iulie 2009, 20:04)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui directia 5

        Eu insa prefer ca parlamentul sa-si execute tot mandatul de 4 ani pentru care a fost ales prin orice mijloace. Este vorba de stabilitate si responsabilitate.
        Schimbarile care duc la cresterea nivelului de trai se fac pe fondul stabilitatii politice. Convulsiile si revolutiile politice duc intotdeauna la scaderea nivelului de trai.
      • +2 (8 voturi)    
        Cu stima directia 5 ! va saluta El Capable ,calul (Miercuri, 29 iulie 2009, 20:46)

        El Capable [anonim] i-a raspuns lui directia 5

        ..lui Zorro !
        Deocamdata nu se destrama coalitia ,nu e coapta Placinta !daca mai incolo ,in colectia de toamna -iarna , PSD va fi scos de la Guvernare ,cca 70-100 de parlamentari PSD vor scinda PSD in doua -gasca comunisto-bolsevica cu Iliescu, Nastase ,Voiculescu, Hrebenciuc , Tamil Vanghelie, Duvaz, Dragnea , Mazare antifascistul ,Gusa securistu lui dom profesorr , Marie-Antoainette Sancru (nebuna din Chaillot-jud Olt) , etc toti profitorii loviturii de stat din '89 -iar parlamentarii cu dragoste de mandat (aia 70-100) impreuna cu Mitrea,Diaconescu,grupul de la Cluj si cativa actuali ministri PSD vor pune bazele unui nou partid, Partidul Socialist Roman -de centru -stanga ,care va fi aliatul la guvernare al PDL pentru cca 15-20 de ani de modernizare a Romaniei ! Si PDL se va curata de cateva jene politice:imobilul Stolo, Berceanu ,Videanu ,etc. care se vor regasi in gradina raiului Liberal cu tariceanu ,Patriciu etc.
        daca si Cristoiu s-a indrgostit la batranete si a tradat gasca 322-numarul Diavolului din Romania ! stie el ce stie ...
        cu stima ,
        analist politic El Capable
        • +5 (5 voturi)    
          chiar daca (Miercuri, 29 iulie 2009, 22:25)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui El Capable

          analiza d-v este scrisa pe 'cal'-adica intr o nota sarcastica-ea contine mult adevar,poate ultima parte este putin fortata,este evident,cred,ca base a urmarit prin responsabilizarea la guvernare a psd-aripa Cluj-o desprindere de psd-ul vanghelizat si 'iliescizat',din pacate aripa 'ardeleana' este destul de anemica tocmai -ce ironie-datorita rezultatelor bune obtinute de pdl in Ardeal,dar probabil ca base a avut in 'vedere' si cateva legi organice si aici ar fi avut nevoie de 2/3 din voturile parlamentarilor-m a gandesc la modificarea Constitutiei in primul rand-altfel este greu de explicat 'optiunea' psd -pdl pt base
          • 0 (8 voturi)    
            Alianta cu PSD nu ii serveste lui Basescu ! (Joi, 30 iulie 2009, 6:33)

            El Capable [anonim] i-a raspuns lui directia 5

            Cred ca circul continuu al aliantei PSD_PDL este deajuns de sugestiv! Realitatea este ca PDL chiar nu are cadre ,el utilizeaza si astazi prin ministere,compromisii guvernarilor trecute ca alde Berceanu sau Videanu care plecat cu cantec de la primarie s-a jurat ca ramane sa se ocupe de el ,nu de economie!Berceanu si Videanu sunt extrem de legati sufleteste si materialiceste de gasca 322!Cu atatea putregaiuri printre ei ,cu unii batuti in cap ca Preda und Pogea ,PDL sa guverneze singur ,cu succes ,e imposibil!
            • -3 (5 voturi)    
              Circul-firul rosu (Joi, 30 iulie 2009, 9:21)

              directia 5 [anonim] i-a raspuns lui El Capable

              ce strabate toate 'aliantele' si 'conventile' cu o singura exceptie,cardasia pnl+psd,aici musteste a consens ilescian-eu nu sunt de acord cu termenul de 'circ',circ a fost-si unu' ieftin- de ex. 'opozitia' psd la tary,astazi rolurile s au inversat
              Prin alianta pdl+psd base a avut 2 scopuri,cred,1] s a rupa psd si 2] cateva legi care s a rupa Ro din trecut-descentralizare,educatie,sanatate,justitie-s a aiba suport consistent in Parlament

              Da, ai dreptate,cand este 'l a furat' partidele au inflatie de 'cadre', dar atunci cand este problema de reforma,restructurare,proiecte pe diferite teme si termene,partidele se zbat intr un deficit de specialisti apasator
    • +3 (9 voturi)    
      Cu stima don Omidu ! (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:51)

      El Capable [anonim] i-a raspuns lui Tata Omidu

      PDL singur la guvernare (adica numai cu UDMR si minoritati) ar fi incurcat de la inceput multe aranjamente ale vandutilor din PDL care aveau nevoie ca de aer de cateva autoritati si companii ale statului date la PSD -altfel s-ar fi descoperit un parteneriat mai larg PNL+PDL in domeniul economic -s-a vazut cat a tras de timp Videanu in cazul ANRE si mai ales Hidroelectrica , se vede cu ochiul liber in hotiile continuate de Orban la Transporturi dar pornite de Berceanu si finalizate ,acum tot de Berceanu ! Tradarea sta cu presedintele la masa!
      s-a vazut si in cazul celebrilor Bonnie & Cyde Safutoiu (cuplul de comici ai iubirii) se va vedea si in cazul Videanu und Berceanu- am eu un filing !
      Ideal pentru basescu ar fi ca dupa alegerile pe care le va castiga ,sa puna pe picioare un partid de profesionisti ,nu de politruci altoiti cu securisti !
    • +3 (11 voturi)    
      Nu pot sa nu fiu de acord cu Tata Omidu ! (Miercuri, 29 iulie 2009, 20:18)

      mariad [utilizator] i-a raspuns lui Tata Omidu

      Adevarul e ca varianta asta cu PDL+UDMR+minoritati+altii se putea face cu putin efort inca din iarna .
      • +6 (10 voturi)    
        In iarna n-au fost alte variante juste, fara PSD. (Miercuri, 29 iulie 2009, 22:08)

        Tata Omidu [anonim] i-a raspuns lui mariad

        Cu toate bune si mai mult rele, a fost necesara unirea fortelor PDL si PSD, deoarece altfel am fi trait in virtualul prezumtiilor neverificabile si nu ne-am fi convins de nimic:
        -nici de inutilitatea acestei coalitii, fiindca am fi ramas cu impresia ca oricare din aceste partide- ramas eventual in opozitie- ar fi daramat muntii, iar, pe acest motiv imaginar, ar fi invocat sus si tare ca celalalt ( de la guvernare) este neputincios in fata crizei;
        -nici de iresposabilitatea PSD-istiilor, care se dovedesc in stare sa-si sacrifice si mama (inclusiv Omida), in detrimentul oricarei preocupari reale pentru soarta acestei tari, cu statutul irevocabil de sabotor mizerabil;

        E drept ca nici asa, in coalitie, PDL nu s-a dovedit mai breaz, dar macar nu este la fel de indiferent si arata ceva straduinta, fara sa putem demonstra ca aceasta criza are si solutii concrete, independente de cea exterioara.

        Acum PSD-istii merita sa culeaga roadele duplicitatii permanente. E greu sa ne mai indoim de iresponsabilitatea acestor dezorientati si de imposibilitatea lor de adaptare la o guvernare fara monopolul pesedist specific.Si-au dovedit potentialul si le vine mai greu pledeze atat pentru o alta coalitie (cu PNL) , cat mai ales pentru o guvernare singulara, de perpetuare a jafului national la cele mai inalte cote, recunosute.

        PSD-istii sunt extrem de ingrijorari de o perspectiva foarte probabila: ca nu vor pupa bani suficienti pentru cumpararea voturilor; fara resurse in acest scop sunt terminati, iar PDL si Basescu au posibilitatea sa-i tina la distanta.

        @Directia 5. Imi pare rau ca trebuie sa-mi exprim dezamagirea pentru cum ai formulat cele 5 pct (n-am zis ca n-ar fi o alta maj., nu vad de unde scoti schimbarea configuratiei parlamentare care ar schimba componenta sau conducerea comisiilor, atacarea la CCR este oricum o cale pt PNL, suficienta si asa, dreptul guv de a emitere ordonantelor nu este o decizie exclusiva a PSD sau a opozitiei, idem pt dezbateri plen )
        • -2 (4 voturi)    
          regret dezamagirea provocata, (Miercuri, 29 iulie 2009, 23:24)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Tata Omidu

          dar eu asa vad 'lucrurile'
          1]indiferent de participarea sau nu la guvernare a psd-lui,majoritatea ramane constanta,adica pnl-psd-udmr
          2]configuratia parlamentara in lipsa indentitatii doctrinare si ideologice a partidelor si as adauga si a oportunismului 'cadrelor' de partid este destul de volatila,daca nu m a insel in legislatura '92-'96 pnl desi nu a intrat in parlament a inceput campania '96 ca partid parlamentar,chiar si in actuala legislatura un dep. pdl -ceapistu care a votat pro nastase in cazul Zambaccian a' defectat' trecand in randul 'independentilor'psd
          3]daca parlamentari pedelisti din spirit de conservare vor 'mirosi' ciolanul pnl-psd sunt convins ca cele 35 de procente ale pdl se pot transforma usor in 20 si ceva,si cu o majoritate pnl-psd-udmr de peste 70% chiar si regulamente si legi organice sunt modificate sau promovate in functie de interesul maj. -de fapt si acum pres. de comisii pdl sunt sabotati de majoritatea neasumata pnl-psd
  • -7 (13 voturi)    
    >>>>>>>>>>>> (Miercuri, 29 iulie 2009, 18:52)

    Invincible [utilizator]

    nu se pregatesete sa scoata pe nimeni de la guvernare.
    se pregateste un nou numar de circ, pana trec prezidentialele, s-aveti si voi ce rumega intre timp.

    Vadim, Presedinte! :D
  • -9 (11 voturi)    
    Uniti ca de obicei (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:11)

    Roman [anonim]

    pe langa problemele de decizie, comunicare, mai scoateti si voi, media cate o soparlita, asat asa, ca sa mearga lucrurile si mai bine...

    In tara asta nu mai ai loc de IDIOTI!
  • +9 (15 voturi)    
    Era si cazul! (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:18)

    AlinN [anonim]

    Daca se intampla asa, pe fondul criticilor deja suparatoare si ultravadit partinitoare, convins de faptul ca PDL nu este fecioara Maria si dl Basescu nu este tocmai un Isus, in loc sa nu ma duc la votul de la prezidentiale, ma voi duce. Si-l voi vota pe dl Basescu.
  • +8 (16 voturi)    
    Foarte bine, PSD sa plece! (Miercuri, 29 iulie 2009, 19:36)

    Marian [anonim]

    Sunt neloiali, niste jigodii si talhari care au tinut Romania in loc! Partidul mineriadelor, devalizarilor Bancorex, Banca Agricola, a hotiilor tip Caritas si FNI, a pauperizarii populatiei si a instaurarii unui sistem mafiot condus de vechii nomenclaturisti reesapati de Iliescu la Revolutie!
    Acest PSD trebuie inlocuit cu in partid adevarat de stanga. Cat despre PNL, dupa prezidentiale, cand candidatul lor de paie, Crin Antonescu va pierde alegerile sub asteptari, va incepe sa se dezintegreze, proces inceput deja in nordul Moldovei, unde 16 primari PNL au trecut de partea lui Traian Basescu!
  • -4 (10 voturi)    
    comunist (Miercuri, 29 iulie 2009, 21:18)

    goe [anonim]

    COMUNIST LA COMUNIST NU ISI SCOATE OCHIUL !
  • -3 (9 voturi)    
    era de asteptat (Miercuri, 29 iulie 2009, 22:09)

    ionescu [anonim]

    Era de asteptat. PDL-ul si PSD-ul au avut o intelegere: puterea si implicit cascavalul erau impartite intre cele doua formatiuni. PSD-ul se obliga sa nu puna bete in roate la prezidentiale si sa asigure lui Basescu niste alegeri confortabile. PSD-ul a uitat de intelegere si este normal ca PDL-ul sa le taie ministerele. PSD-ul va trebui sa gaseasca un mijloc de presiune ca sa ramana la guvernare. Si cel mai probabil va fi anchetarea Elenei Udrea - personaj cheie in PDL. Mai mult ca sigur ca Basescu (care are legaturi prea puternice cu familia Cocos) va ceda si se va ajunge la o solutie de compromis: Elena Udrea iese din atentia organelor de cercetare, PSD-ul ramane la guvernare, cativa ministrii PSD-isti vor fi remaniati. Cel mai probabil : Androneasca, Nica si Nemirschi
  • +5 (9 voturi)    
    Sa plece, ma invoiesc, dar sa se skimbe ceva (Miercuri, 29 iulie 2009, 22:28)

    aghiuta [anonim]

    Coalitia asta a fost un curs inteniv de 'Scoala de criza a PDL, varianta ASA NU!' . Faptul ca majoritatea celor trimisi in fotelu' de ministri ai psd nu a inteles nimic din realitate, din prioritati, din pasu' de dans european, e semn ca fosta putere a partidului s-a ofilit ca bostanu'n vrej. Si s-a blegit. In plus,ouale noi sunt sterpe. PDL insa a invatat lectia disciplinei si a trecut testul unor alegeri. Daca se dumireste la timp si de faptul ca 'omul face partidul' si nu invers si renunta dreaq la likele (noi sau veki, imberbe sau deja uzate) va fi bine si pt ei si pt votanti. Ar fi prima data cand s-ar guverna dupa principiul 'win, win'. Ma tem insa ca vom rata si sansa asta si o sa sapam in continuare. Propria groapa!
  • +1 (1 vot)    
    Bisaţi sau visaţi ? (Joi, 30 iulie 2009, 11:26)

    Sexologu [anonim]

    Din prea multă "scoate-o bag-o "să nu iasă ca acum trei ani...
  • +2 (4 voturi)    
    Vorbe goale (Joi, 30 iulie 2009, 11:59)

    Sorin [anonim]

    Din nou vorbe goale trompetate cu aceeasi frenezie cu care ne-au obisnuit politicienii care fac campanie electorala de la Palatul Victoria.
    Matematica spune ca PDL-ul nu poate face aceeasi manevra cu PSD-ul pe care a facut-o PNL-ul cu ei acum trei ani. Si asta pentru ca PDL-ul s-a pozitionat /a fost pozitionat ca partidul care merge singur impotriva tuturor, care nu stie ce inseamna alianta sau neutralitate. Daca nu esti cu ei esti impotriva lor.
    Daca domnul Boc crede ca poate pacali oamenii cu promisiuni de mariri de salarii nu se inseala. Oamenii iubesc minciunile si promisiunile desarte. Asteapta, asteapta, pana uita de promisiuni. Daca insa crede ca poate pacali matematica parlamentara...atunci ma bufneste rasul.
  • +3 (5 voturi)    
    nu ar fi mai frumos... (Joi, 30 iulie 2009, 12:11)

    liviu_ [utilizator]

    ca in loc sa se omoare ca boii, sa lucreze impreuna ca sa scoara Romania din criza???
  • +1 (3 voturi)    
    gusa pionul lui baselu? (Joi, 30 iulie 2009, 12:46)

    pavelescu [anonim]

    asta vrea gusa de fapt!
  • +1 (1 vot)    
    Nu ministrii sunt de vina (Joi, 30 iulie 2009, 13:18)

    Analfabet [anonim]

    Partidul e de vina. Ministrii s-ar descurca daca n-ar fi baronii partidului.
    E valabil si pt PD-L si pt PSD si pt PNL.
    • +1 (1 vot)    
      Nu.. (Joi, 30 iulie 2009, 15:42)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      Sunt unii ministri care n-au nici o legatura cu ministerul pe care-l conduc. Si culmea..sunt din PDL...vezi Pogea, Videanu, Udrea... Pur si simplu fara nici un fel de pregatire in domeniu.
      Ei chiar daca ar vrea..nu si-ar putea face treaba cum trebuie. Sunt sigur ca pana si in PDL sunt oameni mai capabili decat astia 3...dar na..probabil nu au cotizat destul incat sa fie pusi ministri.
  • +1 (1 vot)    
    Nu ministrii sunt de vina (Joi, 30 iulie 2009, 13:18)

    Analfabet [anonim]

    Partidul e de vina. Ministrii s-ar descurca daca n-ar fi baronii partidului.
    E valabil si pt PD-L si pt PSD si pt PNL.
  • +1 (1 vot)    
    caegorii sociale oropsite (Joi, 30 iulie 2009, 13:44)

    naiive [anonim]

    putem intelege ca se fac tot soiul de studii bine platite pentru propuneri de proiect reformator de catre o clica sub conducerea miclea.intelegem si ca studiile trebuie aplicate sistemului, gen educatia 2000+(aka "cruce"), din care un nr de oameni sa cistige frumos o perioada dupa implementare.dar ca se propune un plan de reforma preuniversitara mai prost gindit decit al pnl, care s-au dovedit umani si cu categoria cea mai batjocorita pina acum,nu inteleg.miclea asta e un teoretician din turnul de fildes.lasati prostiile, dati dovada de spirit transpartinic pentru binele tarii in care profesorii din preuniversitar is jefuiti de bani pentru munca prestata, desi burse doctorale mai mari decit salariile profesorilor exista in bugetul aceluiasi minister pentru un numar deloc neglijabil de tineri , si daca nu o vreti pe andronescu, aduceti-l pe marga.cit ne mai exaspereaza presedintele basescu impunerea unui model prost de reforma?
  • +1 (1 vot)    
    pesedoii astia (Joi, 30 iulie 2009, 18:30)

    m3 [anonim]

    sunt absolut inconstienti; asa au fost si inainte......


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version