Udrea a dat la Realitatea lui Vantu 260.000 de euro pentru publicitate, la Antenele lui Voiculescu doar 39.000 de euro

de Attila Biro     HotNews.ro
Miercuri, 22 iulie 2009, 20:00 Actualitate | Politic

Vantu, Udrea, Voiculescu
Foto: HotNews.ro
Ministerul Turismului a trimis, la insistentele HotNews.ro, informatii din contractele de publicitate incheiate sub mandatul Elenei Udrea. Ministerul a incheiat sapte contracte cu o valoare totala de 500.000 de euro. Realitatea Tv a incasat prin doua contracte 260.000 de euro, reprezentand cea mai mare suma de bani pentru publicitate cheltuita de minister cu televiziunile autohtone. Postul concurent Antena 3 a primit din partea ministerului un singur contract, in valoare de 39.000 de euro, adica de sase ori mai putin decat Realitatea Tv.

  • Ministerul a mai cheltuit si 50.000 de euro pentru amplasarea de bannere pe monopostul si echipamentul pilotului Mihai Marinescu, care concureaza in cadrul competitiei World Series by Renault.

De la inceputul mandatului si pana in prezent, ministrul Turismului, Elena Udrea, a semnat sapte contracte de publicitate. Valoarea totala a contractelor este de peste 2 milioane de lei, adica 500.000 de euro. La aceste contracte se mai adauga si cei 1,3 milioane de euro pe care ii va plati ministerul pentru campania “Romania Land of choice” de la Eurosport si CNN. Intr-un top al contractelor de publicitate acordate de minister televiziunilor din Romania, pe locul I se claseaza Realitatea Tv. Televiziunea de stiri rivala, Antena 3, comparabila in audienta, a obtinut de sase ori mai putin: 39.000 de euro.

Realitatea TV a incasat de la minister aproape 1,1 milioane de lei, adica 260.000 de euro. Suma este compusa din doua contracte: 200.000 de euro pentru emisiunea All Inclusive, la care ministerul este coproducator, la care se adauga 60.000 de euro pentru  promovarea programelor turistice de Paste in Bucovina si Lumina la malul Marii. Urmatorul contract ca valoare (100.000 euro) a fost incheiat cu ProTv.  

Ministerul Turismului a mai platit si 50.000 de euro pentru un contract de publicitate incheiat cu  District SRL pentru amplsarea de bannere in cadrul competitiei automobilistice World Series by Renault la care concureaza si pilotul roman Mihai Marinescu. Potrivit datelor transmise de minister, prin acest contract ministerul isi asigura diverse spatii publicitare de pe echipamentul pilotului si de pe monopostul pe care il conduce acesta. Reprezentantii ministerului au precizat ca pe bannerele respective va aparea “logo romania”, adica un logo care apare si in campania “Romania land of choice”. World Series by Renault este un campionat automobilistic similar cu Formula 1, fiind o scoala pentru viitorii piloti din circuitul F1, potrivit specialistilor.

Ministerul a facut publice datele financiare ale celor sapte contracte de publicitate dupa ce atat HotNews.ro, cat si alte ziare le-au solicitat cu insistenta. Mentionam ca una dintre solicitarile transmise de catre HotNews.ro nu a primit raspuns din partea ministerului decat dupa 48 de zile si numai dupa ce HotNews.ro a transmis o plangere administrativa si a solicitat personal ministrului Elena Udrea ca informatiile sa fie facute publice.


In continuare, va prezentam contractele de publicitate incheiate de Ministerul Turismului de la preluarea mandatului de catre Elena Udrea.  

1.Contract pentru realizarea unei campanii in vederea promovarii programelor turistice de Paste in Bucovina si Lumina la malul Marii, in perioada 03-17.04.2009 pe postul de televiziune Antena 3. Contractul a fost incheiat cu S.C. Clir Media S.R.L., avand valoarea de 169.308 lei, inclusiv TVA.

2.Contract pentru realizarea unei campanii in vederea promovarii programelor turistice de Paste in Bucovina si Lumina la malul Marii, in perioada 04-16.04.2009 pe postul de televiziune PRO TV. Contractul a fost incheiat cu S.C. Media Investment Comunication S.R.L., avand valoarea de 421.240 lei, inclusiv TVA.

3.Contract pentru realizarea unei campanii in vederea promovarii programelor turistice de Paste in Bucovina si Lumina la malul Marii, in perioada 01.–19.04.2009 pe postul de televiziune Realitatea TV. Contractul a fost incheiat cu S.C DBV Media House S.R.L, avand valoarea de 254.351,8 lei, inclusiv TVA.

4.Contract pentru realizarea afișajului de tip outdoor la Paris, pe Champs Elysees, in perioada 02-09.06.2009: contractul a fost incheiat cu JC Decaux, avand valoarea de 35.880 euro, inclusiv TVA.

5.Contract pentru realizarea suplimentului cultural ”Figaroscope” din 17.06.2009 al jurnalului ”Le Figaro”. Contractul a fost incheiat cu Figaro Medias, avand o valoare de 15.000 de euro, inclusiv TVA.

6.Contract de achiziție a serviciilor constand in amplasarea unui banner de 1,40 m in padock și a 2 bannere de 1 m pe monopostul pilotului Mihai Marinescu, asigurarea expunerii unui banner de 40 cm pe combinezonul de concurs al pilotului, pe piciorul stang și pe șapca pilotului, pe parcursul campionatului automobilistic World Series by Renault, in perioada 13.06-25.10.2009. Contractul a fost incheiat cu District SRL, avand o valoare de 210.000 lei, inclusiv TVA.

7.In afara de contractele de mai sus, Ministerul Turismului a incheiat un contract de co-producție a emisiunii "Realitatea All Inclusive" ce are ca obiect realizarea a 98 de emisiuni in care sunt prezentate destinatii din Romania importante prin potentialul turistic natural si antropic. Emisiunile au durata de 10 minute fiecare si sunt difuzate de doua ori pe zi, in timpul saptamanii, si in reluare, la sfarsit de saptamana, in intervalul 18.05-30.09.2009. Contractul a fost incheiat cu SC Realitatea Media SA, avand o valoare de 832.167 lei, inclusiv TVA.

  • De asemenea, Ministerul Turismului a incheiat un parteneriat media cu SC Mediafax SA pentru organizarea conferinței Mediafax Talks About Romanian Tourism, in data de 23 iulie 2009. Parteneriatul nu are componente financiare.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1501 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    patriciu (Miercuri, 22 iulie 2009, 20:58)

    gogu [anonim]

    sinteti sclavii lui patriciu care va plateste sa va luati de elena?
    tariceanu nu a furat si el?
    mai scrieti de rau si de antonescu
  • +3 (3 voturi)    
    As dori sa aflu... (Miercuri, 22 iulie 2009, 21:00)

    georgetica [utilizator]

    As dori sa aflu, nu acum, efectele acestei chletuieli cu publictatea turismului romanesc ce este privatizat 100 %. Cert este ca deocamdata SOV s.a. au bagat banii in buzunar. Eu stiu ca o cheltuiala bugetară se face cu respectarea stricta a trei regului: sa fie oportună(la vremuri de criza exact asta este, tara arde iar baba se piaptana pe bani bublici), sa fie legala(lucru indiscutabil, cu siguranta cu respectarea OUG 34 din 2006) si sa fie eficienta(pentru cine? in nici un caz pentru prostime-contribuabil).
  • +1 (3 voturi)    
    Ministerul Turismului inutil!!!! (Miercuri, 22 iulie 2009, 21:16)

    Sorin IONESCU [anonim]

    De ce pentru un domeniu economic, privatizat 100%, este nevoie de un minister?!Domnule Basescu, chiar asa de mult va sedus diva din Plescoi!?
    • 0 (0 voturi)    
      hehe (Joi, 23 iulie 2009, 12:34)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Sorin IONESCU

      ...cred ca Hotnews ii face mai multa publicitate Elenei Udrea prin articolul asta decat isi face ea cu banii Ministerului Turismului la Realitatea si Antene.

      Este trist ca in locul lui "Udrea" nu apare "Ministerul Turismului" sau eventual "Ministrul Turismului". ..si ca referirile nu se fac la institutie sau functie, ci la o persoana.
    • 0 (0 voturi)    
      inutil (Joi, 23 iulie 2009, 20:38)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Sorin IONESCU

      Itradevar se pare ca tara asta nu mai are scapare . Cu o mentalitate ca a ta nu mai avem nicio sansa. Se pare insa ca ti-ai primit solda. Ai macat .... cu gura plina si acum iti faci siesta.
  • 0 (2 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 23 iulie 2009, 9:09)

    Unitatea electorala [utilizator]

    decat sai dea bani lui mogulul de voiculescu care scuipa venin despre Presedintele Nostru mai bine sa dea la Realitatea care e un canal profesionist si onest si ce daca a investit in imaginea tari mai bine decat sa ii fure ca patriciu. e o femeie puternica.
  • +1 (1 vot)    
    Reclama? La ce? (Joi, 23 iulie 2009, 9:11)

    Dr Marutza [anonim]

    E drept ca reclama la tv costa mult. Dar faci reclama la ceva ce ai, ori dna Udrea a pus caruta inaintea calului. Sumele astea ar fi trebuit folosite la scolirea personalului din bransa care sa invete macar uzantele si sa nu se poarte de-ti vine sa nu mai calci vreodata prin Romania; sa imbunatateasaca conditiile si serviciile puse la dispozitia turistilor si abea dupa ce aceste conditii vor fi fost indeplinite, sa se afiseze cu reclame, fie ele si costisitoare. Ori, Dna ministru vinde pielea ursului din padure si turistul care a investit timp si bani intr-un concediu in Romania, nu mai pune piciorul aici dupa experientele traite,. Sigur, sunt si exceptii, dar cu o floare nu se face primavara., mai ales cand concureta din jurul tarii nu doarme!!
  • -1 (1 vot)    
    bani aruncati (Joi, 23 iulie 2009, 10:07)

    Dedalus [anonim]

    Ce reclama???

    Doar minciuni gogonate sa pacaleasca niste pensionari evrei saraci sau niste someru din Paraguay, sa vina in Romania de unde sa plece mai saraci, mai plictisiti decat au venit si jumuliti la sange de o sleahta de hoti si impostori.

    Romania nu este o destinatie turistica, stimata doamana Ministru, si nu va fi niciodata. Nu confundati "frumusetea plaiurilor natale" cu "valoarea turistica".

    Stiu ca o gramada de oameni sub care pute pamantul de puturosi ce sunt viseaza la incasarea de sute de mii de euro doar zambind frumos la turisti din buzunarul carora sare banul singur.

    Vise taica, vise...

    Concrete sunt doar milioanele de euro aruncate pe fereastra sub pretexxtul ridicol al "promovarii turismului romanesc".

    Stiti de ce sunt asa avizi oamenii din fruntea ministerelor de contracte de publicitate?

    Pentru ca la acestea nu se aplica OG34/2006 in ce priveste organizarea de proceduri competitive reglementate.

    In traducere libera: e mai usor de furat.
  • +1 (1 vot)    
    Realitatea All inclusive (Joi, 23 iulie 2009, 10:48)

    me [anonim]

    e o emisiune care mie chiar imi place. Se prezinta in fiecare episod cate o localitate din Romania, unde se poate face turism, si eu unul asa am aflat de o multime de locuri misto din Romania de care habar nu aveam . Si Udrea nu apare in ea.
    Nu stiu despre celelalte contracte ale lui nuti, dar de asta va luati degeaba.
    • 0 (0 voturi)    
      uite de ce (Joi, 23 iulie 2009, 13:13)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui me

      sunt fara licitatie toate.
      • +1 (1 vot)    
        si e ilegal? (Joi, 23 iulie 2009, 16:10)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

        mi-e greu sa cred ca ar fi riscat asa ceva, nu e chiar atat de proasta. Parca stiu ca sub 500.000 de E se pot da fara licitatie
        • 0 (0 voturi)    
          e ilegal (Miercuri, 29 iulie 2009, 16:25)

          roro [anonim] i-a raspuns lui eu

          sub 15.000 euro se pot atribui fara licitatie - e specificat in oug 34/2006. cititi, va rog!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 23 iulie 2009, 11:06)

    Nautilus [anonim]

    Fiind cunoscut modul în care Antenele ponegresc tot ce ţine de Elena Udrea, le-a dat deja mai mult decât meritau.

    ~Nautilus
  • 0 (0 voturi)    
    voiculescu asta (Vineri, 24 iulie 2009, 7:31)

    turist [anonim]

    eu nu i-as fi dat lui voiculescu nici un leu.
  • 0 (0 voturi)    
    m.turismului,alias universal pictures ! (Vineri, 24 iulie 2009, 11:24)

    john waine [anonim]

    de cand m.turismului este srl?are in obiectul de activitate productie de filme,imnuri,constructie de autostrazi,salubrizare dupa pic-nicuri,sa?participa la licitatii ca executant? sau avem si acolo un jucator,care el(a) centreaza,el(a) da cu capul?atunci,se pune intrebarea: de ce a dat milioane de euro pe celelate filme,imnuri ca land of choice?rezulta, ca nutzi se joaca,dupa cum ii convine, de-a alba neagra cu milioane de euro din banii publici: ba e client,ba e excutant! si nu uita sa apara si ea mai pe generic,mai pe langa,ungand" ziaristii si cameramanii.deh.publicitate mascata oranj.
  • 0 (0 voturi)    
    ridicarea si decaderea girls of choice (Vineri, 24 iulie 2009, 11:25)

    boy [anonim]

    prin promovarea repetata a unor femei nepregatite profesional, in inalte functii de: presedinte al camerei deputatilor, ministrii,candidat la "pe" si in final parlamentar "pe" :girls of choice: alma miss, nutzi calareatza, ritzi parapantista, eba,sa. dupa cele din trecut: mantale de ploaie, boureanca, lautara,sa, arata lipsa de respect a decidentului ales, teba, fata de cei ce i-au dat votul,la alegeri.
    incet,incet dupa demantelarea din trecut,in prezent,ies la rampa cu defectiuni noutatile: parapantista,calareata, miss. urmeaza sa vedem evolutiile viitoare ale intregii pleiade de girls of choice oranj.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă