Sondaj CURS: Basescu-35%, Geoana-25%, Antonescu-20%

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 2 iulie 2009, 15:11 Actualitate | Politic

Traian Basescu ocupa in continuare primul loc in intentiile de vot ale romanilor, potrivit unui sondaj de opinie realizat de CURS, la comanda PSD. Actualul sef al statului este urmat in sondaj de Mircea Geoana -25%, Crin Antonescu - 20%, Corneliu Vadim Tudor -11% iar principele Radu - 5%, informeaza NewsIn.

La intrebarea "Daca in turul al doilea al alegerilor prezidentiale ar intra Traian Basescu si Mircea Geoana, dvs cu cine ati vota?”, 52% au indicat Traian Basescu, iar 48% Mircea Geoana. Procentele calculate nu includ non-raspunsurile si nehotaratii.

La intrebarea „Daca in turul al doilea al alegerilor prezidentiale ar intra Traian Basescu si Crin Antonescu, dvs cu cine ati vota?", 53% l-au numit pe Traian Basescu, 47% pe Crin Antonescu.

La intrebarea "Daca in turul al doilea al alegerilor prezidentiale ar intra Mircea Geoana si Crin Antonescu, dvs cu cine ati vota?", 52% au raspuns Mircea Geoana, iar 48% Crin Antonescu. Procentele calculate nu includ non-raspunsurile si nehotaratii.

Sondajul de opinie a fost realizat pe un esantion de 1.070 de respondenti, iar marja de eroare este de +/-3% . Perioada de realizare a cercetarii este 16-29 iunie 2009.



Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

4573 vizualizari

  • 0 (36 voturi)    
    Cam 1 din 3 romani inca il mai sustin pe basescu (Joi, 2 iulie 2009, 15:18)

    Vlad [anonim]

    Mult trambitata victorie la modul "fluierand" nu mai e deloc asa sigura.
    • +13 (21 voturi)    
      Crin nu are sustinere in mediul rural. (Joi, 2 iulie 2009, 15:35)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Miile de primari PDL si PSD vor scoate electoratul rural la vot prin mijloace specifice. Crin Antonescu nu va intra in turul 2 deoarece miile de primari loiali lui Geoana ii vor aduce suficiente voturi pentru a il depasi pe Antonescu. Concluzia-turul 2- Basescu vs Geoana.PNL se apropie de sfarsitul sau ca partid politic urmand a avea soarta PNT.
    • +4 (32 voturi)    
      nu e sigura victoria dar.. (Joi, 2 iulie 2009, 15:36)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      mai sigura decat al lui nen-tu geoana sau aburitul ala de crin .

      o sa vreau sa vad moaca lui ciutacu si compania cand basescu va fi reconfirmat.

      iar voi asta,care nu-l suportati pe base: bah,cat timp aveti contracandidati de calibrul lui crinuletz sau gioana fermecata,pregatiti-va sa crapati de ciuda,n-or sa iasa

      bafta baiati,forza base.
      • 0 (32 voturi)    
        ce sa zic (Joi, 2 iulie 2009, 16:02)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui cucu

        Forta Basescu!! Mie mi-ar fi rusine sa mai spun asta dupa tot ce se intampla in tara asta.
        Basescu si PDL au avut votul meu insa acum imi e rusine de ce am votat!
        • +4 (8 voturi)    
          rusine (Joi, 2 iulie 2009, 19:18)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui Sorin

          Asa si trebuie sa iti fie. Nu te intreb de ce ai votat asa. Probabil credeai ca vei trai bine.. :)
          • 0 (0 voturi)    
            sa nu se inteleaga gresit (Vineri, 3 iulie 2009, 11:33)

            Sorin [anonim] i-a raspuns lui gigi

            nu voi vota niciodata nici PSD, PRM, UDMR sau PNL, oare mai ramane ceva sau cineva?
            Independenti sau sa stau acasa...
      • +4 (8 voturi)    
        Putinash de Dambovitza (Joi, 2 iulie 2009, 19:02)

        Alin [anonim] i-a raspuns lui cucu

        Voi astia care va prosternati neconditionat in fata lui base, indiferent ca-si face fata ieuroparlamentar sau amanta ministreasa cu buget record... Uitati-va ce se intampla in rusia unde un fost baiat cu ochi albastrii a ajuns practic stapan abosolut. Si daca va place, traiti in continuare bine!
      • +2 (4 voturi)    
        Fortzazate Base cu Ritzi inainte !!! (Joi, 2 iulie 2009, 22:12)

        Moromete [anonim] i-a raspuns lui cucu

        E groasa baieti !!! da Groasa rau di tat !! 35% mult a fost putin a mai ramas. Tinetio tot asa cu RITZI si Lenuta inainte, si scoateti taranisti din partid in fata si bonus cativa baieti din lumea interlopa marfa a la Berceanu..Suflati singuri in panze ca vantul nu mai bate in directia voastra !!!!
    • 0 (6 voturi)    
      Un sondaj facut de PSD!!! (Joi, 2 iulie 2009, 18:54)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Ce vroiai altceva? A luat cateva procente de la Basescu si le-a adaugat lui Geoana. Simplu, nu-i asa?
      Fac pariu ca Traian Basescu are peste 40% la ora actuala si incercarile de manipulare prin sondaje vor continua caci aceasta este strategia PSD, PNL, PC si a mogulilor care ii sustin.
      Traian Basescu se va juca cu Geoana, Crin si restul si noi vom avea alti 5 ani in care am auzit ca Traian Basescu v-a da de pamant cu toti!
    • +1 (5 voturi)    
      esti bun analist, exact ca asta cu articolul (Joi, 2 iulie 2009, 19:26)

      Joe Indianu' [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      ..care nu spune ceva fatal 'dace aveti obligatia sa participati la vot ,cu cine votati ?"45 % a raspuns "cu Basescu "
      cam asta e raportul de forta in primul tur ;in al doilea va fi 65:35 % pentru Basescu ;deranjant pentru trotinete ..
  • +4 (34 voturi)    
    basme de adormit copiii (Joi, 2 iulie 2009, 15:18)

    claudiopolis [utilizator]

    mai taiati de la prostanac ca se vede din avion ca e muuult supraevaluat!
    iar crinulet-serviciuri nu are cum sa aiba mai multe % decat vadim...
  • -1 (37 voturi)    
    Ati vrea voi... (Joi, 2 iulie 2009, 15:21)

    alegator [anonim]

    NU mai are cum s afie asa, mai ales ca Riti Piti tocmai a aplicat o lovitura dura pedelicilor.
    Unde e Flota????????
    Cand va fi destituita RITZI?????
    Cand scapam de Udrea+Cocos????
    Cand vom sti care sunt veniturile familiei prezidentiale?
    Eu tin cu Crin, singurul care are fata de presedinte european.
    Nu uitati ca PNL a marit veniturile oamenilor ca noi iar astia, isi dau intre ei bani cu nemiluita iar noua ne arata criza..... Offfff Tepes, Tepes!
    • +5 (11 voturi)    
      Crin (Joi, 2 iulie 2009, 15:45)

      bb [anonim] i-a raspuns lui alegator

      daca nu ar fi tovaras cu Ludovic Orban, Crinul ar avea ceva sanse. Orbanu l-a ridicat in partid dar el scade in fata lumii.
    • +5 (25 voturi)    
      LoL (Joi, 2 iulie 2009, 15:46)

      scharke [utilizator] i-a raspuns lui alegator

      Crin are fata de european cum are Chucky fata de Barbie!
      Crin ar castiga detasat concursul de World Mr Chucky!
      • 0 (0 voturi)    
        Basescu, in schimb... (Vineri, 3 iulie 2009, 17:54)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui scharke

        ... are fata foarte frumoasa
  • +19 (21 voturi)    
    Au lasat-o o vreme... (Joi, 2 iulie 2009, 15:21)

    Claude [anonim]

    .... si acum iar se lanseaza petarde!
  • +18 (24 voturi)    
    Se pare ca... (Joi, 2 iulie 2009, 15:23)

    Gigi [anonim]

    Se pare ca daca nimic fundamental nu se va schimba in perceptia romanilor sau dl Basescu nu va face vreo greseala monumentala pana la alegeri va iesi din nou presedinte...

    (in acest moment "baietii veseli" nu stiu daca sa-mi dea un vot pozitiv sau negativ pt ca opinia este neutra. Si pentru a-i ajuta sa se hotarasca intr-un mod rapid fara a-si omori neuronul din dotare...)

    ...si in felul acesta vom ramane cu Basescu inca 5 ani pe cap.
    • +6 (10 voturi)    
      hehe .... (Joi, 2 iulie 2009, 15:35)

      #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Desi stiam ce o sa zici si nu-s de acord, ti-am dat "+".
      Macar e o opinie sincera.
  • -8 (28 voturi)    
    CURS (Joi, 2 iulie 2009, 15:24)

    Alexandru C [utilizator]

    Asta e comandat de PDL nu?
    Pai de unde ia marinarul +17% in turul 2 ca nu vad de unde: de la Antonescu sigur nu, de la Geoana sigur nu, de la principele Duda sigur nu, de la UDMR sigur nu, de la Vadim sa zici ca ia o parte dar nu foarte mult, deci?

    Acum 5 ani Nastase avea 65% in sondaje si uite ca n-a castigat, PDL-ul avea in sondaje anul trecut minim 37% si peste 31% n-a luat si exemplele pot continua.

    Un lucru este sigur: Marinarul se duce pe mare.
    • +4 (18 voturi)    
      invata sa citesti (Joi, 2 iulie 2009, 15:37)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      Traian Basescu ocupa in continuare primul loc in intentiile de vot ale romanilor, potrivit unui sondaj de opinie realizat de CURS, la comanda PSD.

      PSD NU PDL ...pesediciule.
      • +4 (14 voturi)    
        Alint (Joi, 2 iulie 2009, 16:24)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        Daca vrei sa ma alinti imi poti spune PNL-ici. Cred ca e mai bine decat FSN-ici.

        Nu am zis ca Marinarul nu e pe primul loc la intentia de vot din primul tur. Eu ma refeream la turul 2 si intrebam de unde mai aduna +17% fata de primul tur cunoscut fiind faptul ca in afara de voturile PDL-ului nu prea mai aduna si de la votantii altor pardite ca acum 5 ani.
        • -3 (3 voturi)    
          pnlici (Joi, 2 iulie 2009, 23:07)

          Codruta [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Intr-adevar, e mai bine langa mafiotii cei mari alde Paturiciu, cel mai bogat romanas din sudoarea sa proprie, Iuda Tariceanu care i-a prins urma, Rusanu, Relu Fenichiu doctor of Barzoi, Chiuariu cel cu 4 clase de-adevaratelea, Norica Anca Pauker, Bogdan de Gisella Vass. Tot unul si unul. Cine se aseamana se aduna. Lumea se adapteaza. Bolsevici s-a cerut , bolsevici am dat, socialisti se cere, socialism le dam. Cameleonii politichiei isi schimba culoarea dupa cum bate vantul.
    • +3 (17 voturi)    
      scrie clar cine a comandat: psd (Joi, 2 iulie 2009, 15:43)

      filip [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      asa ca mai taie de la geoana si crin
      sondajul e facut pentru incurajarea aliantei psd-pnl, favoritii lor sigur nu au nici macar atat cat se scrie in articol :)
      • +2 (16 voturi)    
        Indoctrinare (Joi, 2 iulie 2009, 16:26)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui filip

        Tu faci parte ori din aia platiti ori din aia prea prostii ca sa-si dea seama de ceva.

        Tu stai si pune botu la cele 29 de masuri anticriza ale lui Boculet ca-ti va fi bine.
    • +5 (17 voturi)    
      Kurs (Joi, 2 iulie 2009, 15:45)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      Dupa cum poti citi este vorba de comanda PSD,urmasul PCR,deci poti sa fi sigur ca sondajul nu este realist.Prostanacul nu are cum sa aiba mai mult decat 8-9% intrucat membrii psd in proportie de 60% nu il sustin iar despre Antonescu...numai de bine! Vadim e posibil sa aibe cam 11% dar nu e meritul lui iar principele Radu nu va obtine nici un vot ,nici macar in circumscriptia unde domiciliaza!
      • -8 (20 voturi)    
        gresesti (Joi, 2 iulie 2009, 16:03)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

        Gresesti! Pt ca principele Radu va obtine votul celor satui de mafia partidelor..inclusiv subsemnatul.
        Orice independent ar veni nu poate face mai mult rau decat fac aceste partide care ne distrug si ne fura fara nerusinare.
      • -2 (12 voturi)    
        PDL (Joi, 2 iulie 2009, 16:28)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

        Cam ce origini are?
        Cumva toti marlanii si incompetentii din FSN?
      • +2 (12 voturi)    
        re gresesti (Joi, 2 iulie 2009, 16:39)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

        Eu unul cred ca Radu va primi voturile de la cei care s-au saturat de mafia partidelor.
        Orice independent ar veni e mai bun decat un mafiot din partidele romanesti.
        Cel mai mare hot nu poate fura cat fura astia....
        • -4 (10 voturi)    
          Si eu... (Joi, 2 iulie 2009, 16:54)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui Sorin

          ...sincer si eu as vota cu Radu Duda. Mi se pare ca e singurul care are "fata" de presedinte. Pare un om educat, relaxat si care si-ar face bine treaba in pozitia de Presedinte. Nemaipunand ca ar fi deasupra mizeriei din partide. Numai ca....si aici incepe problema, mi-e frica sa nu irosesc votul in turul I si in turul II sa am de ales intre Geoana si Basescu (cum am mai avut de ales intre Iliescu si Vadim sau intre Nastase si Basescu) si ma reorientez spre unul care are sanse reale de a intra in turul doi (din primii trei clasati) si e un pic mai ok decat ceilalti doi ...adica Antonescu.
          • -3 (5 voturi)    
            Si eu... (Joi, 2 iulie 2009, 17:29)

            gigi_duru [anonim] i-a raspuns lui gigi

            Si eu gandesc exact la fel. Ca o sa-mi irosesc votul daca il votez pe Radu. Totusi il voi vota :).
          • -1 (5 voturi)    
            are exact 'fata' lui milut (Joi, 2 iulie 2009, 18:01)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui gigi

            cel infrant de 'structuri',daca base are sustinerea intelectualilor o are tocmai pt ca asteptarile lor-condamnarea comunismului si deconspirarea Securitatii ca politie politica-s au materializat sub mandatul 'base',asteptari inselate de 'discipolul' calugarului Vasile,fara o sustinere politica 'printzul' nu v a fi decat o marioneta-exact ca tary dar la o alta dimensiune-
            cat priveste a 2 a optiune a d-v, 'crin' ,el este exact 'modelul' visat de ilici ,adica un gargaragiu -exact ca si oprescu-taman bun de o halta la bodega cominternista 'betia cuvintelor' -capitalism de cumetrie,privatizarea castigurilor si nationalizarea pierderilor-suficient pt a adormi populatia gata fragezita de tonomatele mogulilor
            -cu un discurs anti-basescu lipsit de solutii si cu o credibilitate scazuta-cu tot efortul 'analistilor' si tonomatelor-cei 2 chalageri,gioana ci crin, nu cred ca au multe sanse in fata lui base, care, fara a face un efort considerabil reuseste s ai asocieze pe cei 2 cu sistemul ticalosit,de fapt mult mai bine reuseste acest lucru trusturile Intact si retur TVA Catavencu prin sustinerea desantata a celor 2 ,base nu face decat sa ne aminteasca acest lucru si o face credibil din moment ce cu tot linsajul media la care este supus se afla in topul preferintelor electoratului
            • +5 (5 voturi)    
              Sistemul "ticalosit" (Joi, 2 iulie 2009, 19:32)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui directia 5

              Dl Basescu ESTE un exponent de seama al sistemului ticalosit. Daca iti verifici bine memoria o sa-ti dai seama ca sub o forma sau alta a fost la putere de foarte multe ori din '89 pana azi. Fie ca Ministru al Transporturilor, fie ca Parlamentar fie ca Primar sau chiar si Presedinte (nu a fost inca Prim Ministru dar dupa modelul Putin probabil ca o va face si pe asta dupa ce ii expira nr. de mandate)

              Jocul pe care l-a practicat insa, acela de a arata tot timpul cu degetul spre ceilalti (adica de a se situa in acelasi timp si la putere si in opozitie) i-a iesit de minune si a reusit sa duca de nas pe multi....pe mine insa nu reuseste.

              Intradevar discursul contracandidatilor este inca "subtire" si se bazeaza pe atacuri la adresa lui Basescu insa sper sa se trezeasca si sa-si dea seama ca au nevoie sa arate clar in campanie ca vor schimba guvernul si vor face un alt fel de politica (mai ales economica) daca vor sa castige votul romanilor.

              Cat despre Basescu chiar sunt curios ce perle o sa vanda in campanie (adica in afara de celebrul "eu am vrut da nu m-a lasat sistemul ticalosit" de care ne-am cam plictisit). Poate o sa ne explice ce anturaj politic deosebit are si cum cel mai performant ministru este madam Ridzi, depasita doar de madam Udrea cu un varf de poseta sau de pantof (din ala scump desigur).

              Oricum 35% e bine...inca mai sunt sperante, spre dezamagirea celor care il visau presedinte din primul tur cu 60-70%...conationalii nostri inca gandesc cu capul lor.
              • 0 (4 voturi)    
                sunt cateva intrebari (Joi, 2 iulie 2009, 21:32)

                directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Gigi

                daca base face parte din sistemul ticalosit-in optica mea reprezentat de patriciu,vantu,felix,iliescu ,nastase,-cum se explica atacurile directe ale celor 2 parti ?doar naivitatea noastra s a fie o explicatie suficienta pt a nu vedea 'blatul' dintre cele 2 tabere ?
                - de ce base nu urmeaza 'reteta' patentata de ilici si milut, cu atacuri deghizate si DNA nu se rezuma la cativa plutonieri si nasi ceferisti ?
                -cum poti explica sincopele sistemului cu ocazile referendumului pt demitere si cel pt. votul uninominal
                -sunt convins ca si pdl este infestat de coruptie-nu la nivelul pnl+psd- dar asta este viata ,o alegere permanenta intre 'rau 'si 'mai rau'
                -acest 'sondaj' sunt convins ca a 'ciupit' cateva procente de la base si a 'pompat' cateva in dreptul lui ,culmea sondajul fiind comandat de psd,crin
                -batalia se da acum pt. justitie,batalia economica a fost deja adjudecata de mafie,insa numirea procurorului sef la DNA si a procurorului general precum si cei 2 judecatori la CCR este adevarata miza a luptei,iar aceste 'atuuri' pot periclita sistemul ticalosit construit si perfectionat de mafia transpartinica
                • +3 (3 voturi)    
                  Pai sa le luam pe rand... (Joi, 2 iulie 2009, 23:06)

                  Gigi [anonim] i-a raspuns lui directia 5

                  1. Tocmai asta incerc sa explic ca din sistemul asta ticalosit mai fac parte si altii (Umbrarescu, Casuneanu, Cocos, Luxten, niste baieti cu borduri, marmura samd) dar pur si simplu nu ii vedem decat pe "ceilalti". Care sunt cele doua tabere cu blatul. PSD+PNL. Am o veste trista nu exista doua tabere sau trei...ci doar una ...clasa politica e o tabara care isi bate joc de 20 de ani de populatie. Unii sunt mai smecheri si din 4 in 4 ani ne zic ca ai "ailati" sunt de vina si din cauza asta au 35% in sondaje.
                  2. In afara de termopanele lui Nastase (un caz extrem de penibil, pana si Al Capone care savarsise atatea crime a fost prins si condamnat pentru evaziune fiscala si nu pentru ca a aruncat un muc de tigara pe strada), numeste un caz serios de coruptie. Nu-mi spune...Adriean Videanu sau Monica Ridzi...sau mai bine zis Necolaiciuc (care am inteles ca tot de Basescu a fost lansat pe orbita)
                  3. "Exercitiul" cu suspendarea presedintelui a fost singurul exemplu in 20 de ani de istorie post '89 ca democratia functioneaza. Stiu ca sunt unii care striga "lovitura de stat", ai dracu astia 322...dar nimeni nu spune ca totul a fost strict legal si constitutional. Populatia nu a vrut sa plece Basescu (sau ma rog mai degraba nu s-a sinchisit sa se prezinte la vot) si el a ramas in functie.
                  4. E greu de spus care dintre ele e mai infestat de coruptie...e doar o chestie de perceptie. Daca am avea condamnati pt coruptie i-am numara si am face o statistica a partidelor din care provin.
                  5. Nu cred ca procentele sunt departe de realitate. Chiar daca s-au ciupit cateva procente (cu toate ca nu vad rostul) cam asta e ierarhia. Basescu in cadere libera (avea peste 50% la un moment dat). Geoana incapabil de a egala partidul si Antonescu in intervalul 15-20%
                  6. Din pacate procurorul sef la DNA si cel general si cei 2 judecatori nu pot instrumenta/judeca toate procesele din Romania...deci nu pot fi providentiali in interventia lor.
                  • 0 (2 voturi)    
                    iar la rand ? (Vineri, 3 iulie 2009, 0:47)

                    directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Gigi

                    1]rationamentul d-v ,-base reprezinta sistemul ticalosit,- nu are sustinere in realitate,sau poate percep eu altfel realitatea ? dar eu nu gasesc nici o explicatie a spiritului de kaimicaze a sistemului ticalosit de autodevorare prin eliminarea lui base ,base care reprezinta varful puterii in Ro
                    2]daca termopanele lui nastase este 'un caz penibil' atunci de ce tanjim dupa normalitatea unui ministru occidental care demisioneaza pt. ca a folosit telefonul institutiei in scopuri domestice?
                    3]daca 'exercitiul' suspendarii respira democratic-eu consider ca democratic ar fi fost ca Parlamentul s a achite nota de plata-atunci unde sunt derapajele dictatoriale ale lui base ?
                    4]totul este o chestie de 'perceptie' iar cifrele insala -'vorba lui murhy-minte convingator folosind cifre-problema este ca 'perceptia' s a fie reala
                    5] este fireasca 'caderea' libera a lui base,3 ani de linsaj mediatic ,asumarea guvernarii -care aduce erodare-,greselile neprovocate comise printr un limbaj colorat,etc nu avea cum s a nu lase urme 'electorale'
                    6]in ultimii 4 ani Ro a fost in buna masura condusa de CCR-acum in cazul ridzi daca pdl ar sesiza CCR cu privire la dublarea anchetei DNA de o comisie parlamentara pot paria ca ar avea castig de cauza,dar sunt prea multe 'prigoane' si 'boureni' si prea putini 'voinesti' si 'ungureni' in pdl....din pacate
              • 0 (2 voturi)    
                provine (Joi, 2 iulie 2009, 23:20)

                Codruta [anonim] i-a raspuns lui Gigi

                Nea Traian cunoaste politicul ca sistem ticalosit dar de provenit provine din carturile de pe marea Mediterana sau alte mari si oceane. A fost bagat in politica si a crezut ca poate fi ca pe vapor, sa conduca dupa regulile invatate. A cam gresit cu superticalositii 322 si chiar mai multi, cu tonomatele si talharii supermafioti, diabolici ca serpii plini de venin dar a invatat, zic eu, destul de repede. Bine ca nu s-a impotmolit cu ei in gasca lor de talhari asa ca tragem nadejde si pentru noi ca ne va tine partea.
        • +4 (6 voturi)    
          Duda ofiter din senin,independenta? (Joi, 2 iulie 2009, 17:22)

          aa [anonim] i-a raspuns lui Sorin

          Hai mai si voi credeti in bancuri ?
          sau ati crezut si in independenta Elenei Basescu la Europarlamentare ?
        • +2 (2 voturi)    
          Becali (Joi, 2 iulie 2009, 23:11)

          Codruta [anonim] i-a raspuns lui Sorin

          Asa, mai bine, sa-l punem pe Jiji Becali, sa mai si radem, daca tot nu e de nici o scofala toata agitatiunea.
          Cu Duda rad altii de noi si iar nu ne-am ales cu nimica.
          • 0 (0 voturi)    
            asta e culmea (Vineri, 3 iulie 2009, 11:36)

            Sorin [anonim] i-a raspuns lui Codruta

            Si acum avem altceva decat ignorare din partea celor care ne conduc?
      • +4 (10 voturi)    
        PDL e urmasul PCR si atat (Joi, 2 iulie 2009, 17:08)

        aa [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

        PDL aripa nedemocratica din FSN e urmasul PCR-ului a oamenilor fara doctrina sau cu doctrina variabila care fac orice pentru bani si putere.
    • +8 (12 voturi)    
      Sondajul e comandat de PSD. (Joi, 2 iulie 2009, 15:48)

      XXX [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      Pe site-ul Realitatea TV se spune ca e comandat de PSD.
    • +3 (7 voturi)    
      reciteste (Joi, 2 iulie 2009, 15:49)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      scrie clar ca sondajul e comandat (si platit) de PSD
    • +4 (10 voturi)    
      Focus, Alexandre, focus... (Joi, 2 iulie 2009, 16:01)

      Arcasu' [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

      si vei observa ca la finalul frazei apare..."la comanda PSD."

      Iar concluzia ta e nula.
      • +1 (9 voturi)    
        Concluzie (Joi, 2 iulie 2009, 16:18)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Arcasu'

        Fa abstractie de prima fraza. De ce concluzia mea e nula? Poti argumenta te rog?
      • 0 (4 voturi)    
        My mistake (Joi, 2 iulie 2009, 16:29)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Arcasu'

        Fa abstractie de prima fraza.
        • 0 (4 voturi)    
          Your bias rather (Joi, 2 iulie 2009, 17:38)

          Arcasu' [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Nu pot face abstractie nici de prima fraza din articol, nici de prima fraza ta intrebare retorica usurel malitioasa care-ti introduce concluzia. Iti bazezi rationamentul pe prejudecata ca sondajul e comandat de PDL, asadar e fals si concluzia ta e ca Marinaru' va pleaca pe mare. O concluzie care se bazeaza pe o ipoteza falsa e nula.
          Iar reactia ta la comentariile celor care te-au corectat este sa-i jignesti, pentru ca lipsa argumentelor (din partea ta) iti aduce pe buze injuria.
          In plus, pe langa focus, nu ti-ar strica si putina aritmetica: Basescu ar mai avea nevoie de doar 15% (nu 17%)+1 vot.
          • +1 (1 vot)    
            Aritmetica (Vineri, 3 iulie 2009, 9:44)

            Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Arcasu'

            Focus arcasu'
            In turul 2 basescu nu are sub 52% deci 52-35=17%
            Intrebarea este: de unde ia Basescu +17%, de la ce candidat?

            Din raspunsul tau inteleg ca nu ai niciun argument, ceva specific PDL-icilor.
  • +2 (24 voturi)    
    Basescu in turul doi (Joi, 2 iulie 2009, 15:24)

    Sebast [anonim]

    cu oricine intra in turul II al alegerilor, Basescu va pierde.
    Nu cred in ce zice acest sondaj.
  • 0 (16 voturi)    
    PSD, PDL, etc (Joi, 2 iulie 2009, 15:26)

    Mihai [anonim]

    Nu ne intereseaza nici un fel de sondaj! Sunteti toti niste personaje infrante, pierdute. Halal!
  • -2 (20 voturi)    
    Daca este asa atunci mai avem o singura solutie (Joi, 2 iulie 2009, 15:28)

    A.Simionescu [utilizator]

    Sa emigram in Congo...sigur populatia de acolo este mai inteligenta.
  • +4 (16 voturi)    
    nope (Joi, 2 iulie 2009, 15:29)

    adrian [anonim]

    asta e o magarie..cineva vrea sa sustina ca votantii lui geaoan sau ai lui antonescu (ba chiar multi din ei) ar vota cu basescu in turul doi. Asta poate o crede mutu...sau surdu..doi "mari " fotbalisti,
    • +2 (12 voturi)    
      cand a fost destituit base (Joi, 2 iulie 2009, 15:44)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      exact asta s-a intamplat: n-au ascultat de geoana si tariceanu si l-au reconfirmat pe base.

      nu mor caii cand vor cainii.
      • +1 (11 voturi)    
        Nu mai e cazul acum (Joi, 2 iulie 2009, 16:32)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        La vremea aia era altceva. Eu insumi am votat impotriva dar m-am lecuit acum. Multi s-au prins de parsivitatea si textele Presedintelui care doar da din gura ca nu-l mai crede nimeni.

        Imaginea externa (unul dintre atributele presedintelui) este dezastruoasa.
      • 0 (4 voturi)    
        pasarea mihai viteazu, pedelistule! (Joi, 2 iulie 2009, 17:03)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui cucu

        te faci ca ai uitat cati s-au dus la vot sa-l reconfirme in 19 mai 2007? iti reamintesc eu: 74,48% din 44,45%, adica 33% din electorat! daca asta a obtinut la inceputurile mandatului, cand inca nu se vedea clar ce dezastru va produce prestatia lui, ia inchipuie-ti acum ce va fi, amigo!
        • -1 (1 vot)    
          mai e (Joi, 2 iulie 2009, 20:36)

          Codruta [anonim] i-a raspuns lui clujean

          Daca nea Traian are atata pe cand nu e inca in campanie precum ceilalti, la toamna, va fi si mai bine. Sper ca mafiotii sa scada din influenta lor malefica iar lumea sa se trezeasca din abureala tonomatelor. Cred ca au mai obosit. Au inceput prea devreme iar acum, la turnanta, stau lesinati cu limba-le otravita iesita de un cot. Nu mai au ce sa spuna si sa tot vii cu aceleasi injuraturi au cam plictisit auditorul. Nu mai crede nimeni.
  • +10 (18 voturi)    
    CRIN NU ARE NICI O SANSA. (Joi, 2 iulie 2009, 15:30)

    Bogdan [anonim]

    Cred ca sponsorii PNL se vor reorienta spre Geoana sau Basescu. Primarii PNL , in mare masura, vor trece la PSD sau PDL deoarece nici un primar nu e prost sa ramana in opozitie in urmatorii ani deoarece primariile au nevoie de fonduri.
    • +1 (15 voturi)    
      Si uite asa... (Joi, 2 iulie 2009, 15:41)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      ....si uite asa se va indeplini visul tatucului Basescu (cunoscut printre prieteni si ca Putinel, adica un Putin mai mic) de a avea doar doua mari partide in tara - PSD si PDL care de fapt sunt unul singur si acelasi partid, motiv pentru care peste inca 5 ani putem chiar schimba constitutia ... Basescu reales la al 3-lea congres (pardon ... mandat de presedinte).

      Noroc (pt noi) si ghinion (pentru cei ca tine) ca sistemul democratic se bazeaza pe echilibrul putere / opozitie si ce aberezi tu aici nu se va intampla.
  • -4 (18 voturi)    
    Presedintele Basescu va castiga ! (Joi, 2 iulie 2009, 15:34)

    Cornel [anonim]

    Orice ar zice carnatzii care au comentat mai sus, presedintele Basescu are poporul de partea sa si v-a castiga la toamna clar !!
    • +3 (3 voturi)    
      foarte bine (Joi, 2 iulie 2009, 17:04)

      nelutzu [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      base al tau s-a castige, iar un alt candidat, serios, sa castige!
    • +4 (8 voturi)    
      sa speram ca totusi exista si ceva materie cenusie (Joi, 2 iulie 2009, 17:10)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      In tara asta si ca am invatat ca PDL si Basescu sunt doar niste circari.
  • 0 (12 voturi)    
    Tribunul are răspunsul (Joi, 2 iulie 2009, 15:43)

    Realist [anonim]

    Vadim l-a făcut Preşedinte pe TB datorită prostiei lui Năstase.
    El va hotărâ, din nou, cine va fi următorul locatar la Cotroceni...Probabil cel ce va da mai mult !
  • +7 (11 voturi)    
    Candidaţi aproape de nerecunoscut. (Joi, 2 iulie 2009, 15:53)

    Tata Omidu [anonim]

    E ca şi cum am spune că Geoană ar aduna în finală cât Băsescu, 52%, indiferent dacă stă în locul Prostanacului contra lui Antonescu sau în locul lui Băsescu contra Prostanacului.
    Asta înseamnă că Geoană nu poate fi înlocuit decât de el însuşi, iar nouă nu ne mai lipseşte decât să-l vedem pe Băsescu înlocuit de un Prostănac mereu de nerecunoscut.
    Crin e de neînlocuit, omul potrivit la locul negăsit pentru el.
    • +1 (11 voturi)    
      Geoana (Joi, 2 iulie 2009, 16:36)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Tata Omidu

      Spre deosebire de Basescu macar are imagine buna in strainatate si asta trebuie sa aiba un presedinte.

      Nu-l suport pe Geoana, mi l-as dori pe Crin presedinte dar decat Basescu prefer pe oricine. Mai rau ca acum nu se poate.
      • 0 (2 voturi)    
        Să înţeleg ca aşa vezi tu din străinătate? (Joi, 2 iulie 2009, 18:30)

        Tata Omidu [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        De unde ai scos imaginea buna în străinătate? Vrei sa arati că esti străin de ce se vede pe aici sau că Prostanacul are renume mondial?
        • 0 (0 voturi)    
          Ambasador (Vineri, 3 iulie 2009, 9:47)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Tata Omidu

          Basescu este 0 pe plan international. Geoana macar a fost ambasador in SUA deci cu siguranta are mai mult decat 0.
          • 0 (0 voturi)    
            Asa crezi tu (Vineri, 3 iulie 2009, 14:54)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            Dupa gafele care le-a facut cat a fost sef la OSCE e cunoscut dar in sens negativ.
  • 0 (18 voturi)    
    jos basescu! (Joi, 2 iulie 2009, 15:59)

    kitto [utilizator]

    m-am saturat de basescu si de gasca lui de mafioti politici!
    trebuie schimbat si pus altcineva in loc care sa-i ancheteze putin pe toti acestia care au fost la guvernare (boc, videanu, basescu, pogea,ritzi)
    • -1 (1 vot)    
      pdsristii sunt sfinti nu? (Vineri, 3 iulie 2009, 14:56)

      Unroman anonim [anonim] i-a raspuns lui kitto

      Am folosit intentionat minuscula. Dar Vanghelie, Oprisan, Hrebenciuc, Mazare si altii ca ei nu trebuie anchetati?
  • -1 (17 voturi)    
    Nema (Joi, 2 iulie 2009, 16:12)

    Vox [anonim]

    Base nu mai candideaza! Sta rau deja si inca nu au inceput protestele, grevele si dezvaluirile despre furaciunile PDL si mai ales ale apropiatilor dictatorului. Pana la toamna se schimba procentele si Crin va fi si el peste marinar! Tot Boc, saracul, trebuie sa scoata PDL din groapa. Da rel este atat de mic...
    • +1 (3 voturi)    
      poate se ridica pe varfuri :) (Joi, 2 iulie 2009, 17:25)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Vox

      ...
      • 0 (2 voturi)    
        :) (Joi, 2 iulie 2009, 18:49)

        pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui aa

        M-a amuzat tare comentariul tau. Ai un + de la mine! :))
    • +2 (2 voturi)    
      SPUNE (Vineri, 3 iulie 2009, 8:48)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui Vox

      mai multe..intuiesc ca aveti date concrete!
      va rog!
  • 0 (14 voturi)    
    FORTA SUPERBASE (Joi, 2 iulie 2009, 16:13)

    MUGUR [anonim]

    Singurul capabil sa ne scoata din adormirea cea vecina cu moartea democratiei si a libertatilor noastre este SUPERBASE.Alegerea lui este in interesul tarii si al cursului normal al societatii.Numai cei de rea credinta il denigreaza zi de zi fara sa vada cat de rau ar fi aratat RO cu nastase sau alt psd-ist.
    • +2 (8 voturi)    
      5 ani (Joi, 2 iulie 2009, 17:14)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui MUGUR

      Nu cumva el a fost presedinte in ultimii 5 ani?
      Ce te face sa crezi ca daca nu a facut-o pana acum o va face in urmatorii 5 ani.

      La scuze se pricepe toata lumea, cu faptele stam mai prost.
      Au trecut 7 luni de la alegeri de cand a pus guvernul pe care si l-a dorit. A facut ceva in astea 7 luni si nu-mi aduc eu aminte?
      A, parca imi amintesc de un summit la Praga, summit la care minunatul si atotstiutorul nostru presedinte se plimba singur pe gazon ca nu-l baga nimeni in seama?
      A si ar mai fi ceva, am constatat ca se pricepe la tuns berbeci. Daca ma intalnesc cu el pe la Carrefour o sa-l rog sa-mi tunda si mie berbecul ca am vazut ca se pricepe.
    • +5 (7 voturi)    
      imi e mila de tine (Joi, 2 iulie 2009, 17:15)

      aa [anonim] i-a raspuns lui MUGUR

      si frica de faptul ca dupa 5 ani de boala grava a societatii romanesti mai exista specimene care gandesc ca tine.acum 5 ani eram printre putinii nebuni care au zis ca PDL si Basescu vor face praf aceasta tara... si am avut dreptate...din nefericire nu am realizat cat de mult rau vor face pentru ca as fi ramas intr-o tarisoara civilizata si nu intr-una a ofiterilor si manelistilor care sustin circul si nonvaloarea reprezentate de PDL si Basescu.
  • -4 (6 voturi)    
    10 rele (Joi, 2 iulie 2009, 16:34)

    calin [anonim]

    Eu as zice asa dintre 10 lucruri rele sa-l alegi pe cel mai putin rau care dupa parerea mea este Base. Daca ar veni un independent care ar avea vreo sansa eu pe ala l-as vota... Dar ca si independent cred ca e imposibil sa ajungi sa ai peste 10%...
    • +3 (9 voturi)    
      Rau (Joi, 2 iulie 2009, 17:16)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui calin

      Imi pare rau sa te contrazic dar Base cred ca e cel mai mare rau pentru tara asta. Pot si argumenta. Are apucaturi de dictator si crede ca le stie pe toate: si economie si finante-banci si constructii si invatamant si administratie si justitie etc.
      Realitatea este alta, nu stie nimic si are o imagine de 2 lei in afara tarii, lucrul cel mai nasol.
  • +1 (9 voturi)    
    mda (Joi, 2 iulie 2009, 16:36)

    jimbo [anonim]

    problema este ca asa-zisul "principe" radu duda mananca din voturile liberalilor. dar daca in turul 2 ar ajunge Antonescu... URA!
  • 0 (10 voturi)    
    Greu mai e, doamne, e greu. (Joi, 2 iulie 2009, 16:48)

    Rafaila [anonim]

    Tot ce se intimpla constituie realitatea. Ce nu se intimpla dar se poate intimpla este imaginar. Ce nu se poate intimpla este absurd. Fara sens. Realitatea va scapa voua. In rest, sinteti ok. Voua vi se pare ca lipsa voastra de curaj este curajoasa. Voi nu ginditi nici macar in imaginar ci direct in absurd. Va rog, inca o data, sa aveti curajul de a gindi in realitate. Iar realitatea va va ajuta sa ginditi. Incet, incet. Traian Basescu merita respectul nostru, al celor cinstiti, si il are. Dar voi ati ales, ca intotdeauna, curajul de a nu avea curaj. Atit, in rest, continuati tot asa. Incet, foarte incet.
    • +1 (7 voturi)    
      Frumos (Joi, 2 iulie 2009, 17:12)

      same.dan [utilizator] i-a raspuns lui Rafaila

      Dupa o serie de mesaje gen Pro si Contra e foarte recomfortant sa citesti ceva logic si foarte inteligent. Multumesc pentru asta. +1
      • -1 (7 voturi)    
        Foarte inteligent (Joi, 2 iulie 2009, 17:27)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui same.dan

        intr-adevar, dar doar pentru unii ca tine. Ne spui si noua ce ai inteles din textul de mai sus?
        Mie unul mi se pare fara noima si neargumentat, adica vorbe goale, vorbe care nu ma incanta.
        Poate prietenul Rafaiala ne si argumenteaza afirmatia ca sa vedem ce fel de put al gandirii detine.
        • +3 (5 voturi)    
          Mai am si treaba (Joi, 2 iulie 2009, 17:46)

          Rafaila [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Prietenul Rafaila v-a spus ce a avut de spus. Nu ca sa intelegeti ci ca sa ginditi. Daca gindind, nu intelegi, nu vei intelege. La ce bun, deci, sa te fac sa intelegi? Numai tu singur poti intelege. Daca gindesti. Asta este greu, doamne, foarte greu. Textul la care ne referim are o cheie. Omul cinstit.
        • 0 (6 voturi)    
          din "putul gindirii" oamenilor cinstiti (Joi, 2 iulie 2009, 18:12)

          nea vasile [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          Meritele lui Basescu, asa cum vin ele din "putul gindirii" oamenilor cinstiti si cu bun simt:

          1. Condamnarea comunismului
          2. Combaterea coruptiei
          3. Denuntarea pactului Ribbentrop-Molotov
          4. Pastrarea integritatii teritoriale a Romaniei
          5. Lupta impotriva "oligarhilor" si a mass mediei aservite lor
          6. Verticalitate si fermitate fata de politrucii din Parlament

          Si mai avem destula apa curata in put...
          • 0 (0 voturi)    
            Mda (Vineri, 3 iulie 2009, 9:54)

            Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui nea vasile

            Niste argumente de PDL-ici pentru prostime.
            Prietene, ma lasa rece cele enumerate de tine si cred ca pe multi altii:
            1. Adica s-a condamnat si pe el?
            2. Nu este atributul presedintelui ci al justitiei. Rezultatele oricum sunt 0
            3. Asta ca sa se puna bine cu rusii nu? O strategie foarte buna pe plan extern.
            4. Vrea cineva sa ne invadeze? Nu cred, si daca ar face-o nu cred ca ne apara Basescu
            5. Gargara. Cu "oligarhii" din tabara lui cum ramane?
            6. Basescu = cel mai mare politruc

            Mai toarna niste apa curata ca asta e imputita, are deja 5 ani.
        • +1 (7 voturi)    
          din "putul gindirii" oamenilor cinstiti (Joi, 2 iulie 2009, 18:19)

          nea vasile [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          Meritele lui Basescu, asa cum vin ele din "putul gindirii" oamenilor cinstiti si cu bun simt:

          1. Condamnarea comunismului
          2. Combaterea coruptiei
          3. Denuntarea pactului Ribbentrop-Molotov
          4. Pastrarea integritatii teritoriale a Romaniei
          5. Lupta impotriva "oligarhilor" si a mass mediei aservite lor
          6. Verticalitate si fermitate fata de politrucii din Parlament

          Si mai avem destula apa curata in put...
    • -1 (7 voturi)    
      Respect (Joi, 2 iulie 2009, 17:17)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Rafaila

      Da-ne te rog 5 argumente pentru care ar trebui sa-l respectam si te vom crede.
      • 0 (6 voturi)    
        Meritele lui Basescu (Joi, 2 iulie 2009, 18:00)

        nea vasile [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        Meritele lui Basescu, asa cum vin ele din "putul gindirii" oamenilor cinstiti si cu bun simt:

        1. Condamnarea comunismului
        2. Combaterea coruptiei
        3. Denuntarea pactului Ribbentrop-Molotov
        4. Pastrarea integritatii teritoriale a Romaniei
        5. Lupta impotriva "oligarhilor" si a mass mediei aservite lor
        6. Verticalitate si fermitate fata de politrucii din Parlament

        Si mai avem destula apa curata in put...
        • -2 (2 voturi)    
          Aiureli... (Joi, 2 iulie 2009, 19:15)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui nea vasile

          1. Condamnarea comunismului trebuia sa se faca acum 20 de ani si trebuia insotita de interdicitia accesarii functiilor publice de un anumit rang a membrilor (mai ales cei activi) PCR. Dar daca pe tine te incalzeste o "reparatie morala dupa razboi" e bine...
          2. Care combatere...coruptia e tot acolo (vezi Ridzi de exemplu). Romania este in continuare perceputa ca o tara foarte corupta (si asa e si in realitate)
          3. Asta e bine...da iar nu ne ajuta cu nimic. Eventual ni se mai pune si stampila de revizionisti la nivel international.
          4. Pastrarea integritatii teritoriale a Romaniei? Da cand a fost ea amenintata in ultimii patru ani? Numeste o campanie militara la granitele tarii pentru apararea integritatii teritoariale sau o actiune diplomatica de respingere a unui demers care viza incalcarea acestei integritati. Sa nu imi zici ca te referi la unguri si la Harghita si Covasna ca ma apuca rasul...
          5. Care oligarhi? Umbrarescu, Casuneanu, Luxten, Cocos, Marmosim, "Bordureanu" si cati or mai fi? Eu zic ca nu a luptat impotriva lor ci i-a tinut f f aproape. Ultima oara cand am verificat job description-ul presedintelui nu scria ca trebuie sa se lupte cu presa (aservita in imaginatia unora).
          6. Aici chiar m-ai blocat. Mai degraba am vazut o ciondaneala ieftina intre politrucii din parlament si politrucul din Cotroceni.
  • +4 (6 voturi)    
    Mamaaaaaaaaa (Joi, 2 iulie 2009, 16:52)

    Coco [anonim]

    Mamaaa ce au scazut astia:
    Basescu minus 35% !
    Geoana minus 25% !
    Antonescu minus 20% !

    Cred ca pana de craciun nu ii mai voteaza nimeni!
    Doamne ajuta!
  • +1 (7 voturi)    
    Se poate si mai rau (Joi, 2 iulie 2009, 17:10)

    Dianora [utilizator]

    Nu-l simpatizez pe Basescu, dar alternativele sunt jalnice. Nu-mi doresc un presedinte garantat Vanghelie sau Patriciu (in criza de fonduri cum e acum). Asa ca pana veniti cu ceva mai bun ......
    Si apropo, mici PNListi, nu credeti ca voturile din primul tur se muta cum vrea cuplul celebru Olteanu-Hrebenciuc. In afara parlamentului mai exista creiere la purtator. Mai bine va-ti gandi cum sa ajungeti la guvernare inainte sa se schimbe legea uninominalului cum se prefigureaza.
    • +1 (3 voturi)    
      Daca tot e sa fim impartiali... (Joi, 2 iulie 2009, 17:28)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dianora

      ...sa mai spunem de un presedinte garantat de Umbrarescu/Casuneanu/Luxten/Cocos si in cuplul de sforari Olteanu-Hrebenciuc sa-l punem de exemplu si pe Blaga (Vasile nu Lucian ;) )

      Problema ceea mai mare e ca nu reusim sa intelegem ca toti sunt la fel...toti au "cercuri de interese" in jurul lor si au oameni care incearca sa traga sforile in favoarea lor. Normal ca e comod sa-i vedem doar pe cei ai adversarilor. Vom putea zice ca nu au cercuri de interese si ca nu au de platit camarila politica atunci cand vor ajunge la putere si prima lor preocupare nu va fi cum sa schimbe toti directorii/secretarii de stat din domeniul public (cum au facut toate partidele din '90 pana acum) ci orice altceva (de exemplu, vorba lui Mircea Badea, niste autostrazi)
  • +1 (1 vot)    
    tot pe astia la furat (Joi, 2 iulie 2009, 18:37)

    Lucianmotzul [anonim]

    Acesti trei muschetari B,G si C de au facut bun pt tata NIMIC ,NIMIC< NIMIC cearta ,nepotisme ,favotritisme,saracirea tari ,iar programe zero ,cultura ,limbi straine ,prestanta ,relati internationale,limbaj,tinuta, demnitate ,NIMIC ,NIMIc,votati fratilor si apoi va fi la fel sau mai rau ,se fura in draci si nu se ia nici o masura ,se discuta la TV mare mahala in politica si nici un pic de bun simt. Radu Duda oare nu ar fi o varianta mai buna ;ar pica clanurile PSD<PDL<PNLcare fura ,fura si iar fura aceasta adunatura FSN=PCR daca nici dupa 20 de ani nu ne trezim e fff grav.Pacat pt aceasta tara minunata condusa de Basescu,EBA,Udrea ,Rizi,Geoana,vanghelie <orban,si multi multi alte nulitati ,apropo Nica care nu stie citi metri patrati face un Ha.,prosti si semidocti ,dar se pricep la manipulat si furat,mostenire comunista.Da doamne si fa ceva pt tara noastra ROMNIA.astia care sint acuma duc tara de ripa.la fel ca si comunistul de Iliescu.
    • +2 (2 voturi)    
      O mica eroare (Joi, 2 iulie 2009, 19:04)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      Pe ala cu hectarele il cheama Nita si e la IMM-uri. A nu se incurca cu Nica de la interne.
      • +1 (1 vot)    
        Multumesc pt corectura (Joi, 2 iulie 2009, 19:16)

        Lucianmotzul [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Da ai dreptate, asa este ,scuzele de rigoare.
  • +2 (2 voturi)    
    Principele Radu (Joi, 2 iulie 2009, 22:27)

    VDN [anonim]

    elegant, fin si echilibrat.
    am ramas placut surprins de modul deosebit de civilizat si pur occidental prin care intelege sa abordeze lupta politica.
    • -2 (2 voturi)    
      saltimbancul (Joi, 2 iulie 2009, 23:29)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui VDN

      E un actor de doi bani. Daca in actorie n-a iesit nimic s-a pus pe cumetrie cu regii. Nu poti scoate un domn dintr-un neam prost vizibil de la o posta.
    • +3 (3 voturi)    
      de acord... (Joi, 2 iulie 2009, 23:43)

      Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui VDN

      este elegant, fin si echilibrat. Dar... poate el lupta cu toti maidanezi din politica.. Se poate el impune peste toti ? Nu cred. Aduceti-va aminte de Emil Constantinescu. La fel de elegant si finut era... dar cand au dat dinozaurii politici cu el de pamant nu am mai ramas nimic din el. Duda ar fi bun intr-o tara civilizata, unde mizeria din politica, coruptia mitocania, nepotismul ar fi in cote normale. Dar aici unde totul este dus la paroxism ne trebuie un luptator... unul adevarat care sa dea el cu toti de pamant. Toti au vazut in Basescu acel luptator dar sperantele le-au fost amarnic inselate. Cred ca Duda poate candida dar peste vreo 40 ani.
  • +3 (5 voturi)    
    Weird! (Vineri, 3 iulie 2009, 7:09)

    Garett [anonim]

    Mi-e nu-mi vine sa cred ca dupa toate episoadele, din care ultimul cu "beizadeaua" EBA a pus capac, inca mai sunt "naivi" ca sa nu ma exprim mai dur, care inca mai vad in Basescu cel mai potrivit om pentru functia de presedinte, ba il si sustin frenetic. In ritmul asta, daca intr-adevar iese din nou in toamna aceleasi "specimene" o vor sustine peste 5 ani pe fie-sa la Cotroceni!!
  • 0 (0 voturi)    
    Lozinca politica (Vineri, 3 iulie 2009, 15:04)

    Un rooman anonim [anonim]

    Pentru turul 2 alegeti bine! Nu votati partidul lui Vnghelie nici macar prin reprezentanti. Sau vreti o interlopizare totala a tarii?
  • 0 (0 voturi)    
    NU VA REUSI (Duminică, 2 august 2009, 23:56)

    ANTIKGB [anonim]

    STRATEGIA DE INFILTRARE A MASONERIEI RUSE LA VARF NU VA REUSI. asa ca uitati de tariceanu antonescu voiculescu va castiga BASE pt ca asa vrea anglosaxonu care conduce lumea restul e balet PSD e balastul cu care mai sant prostiti pulimea si trase in jos economic tarile din ue cand au nevoie de asta americanii aduc socialistii la putere sa toace resurse inutil ,


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi