Traian Basescu: Riscam sa devenim un popor de asistati social

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 24 iunie 2009, 16:16 Actualitate | Politic

In 2008 jumatate din populatia Romaniei a fost asistata social, a declarat miercuri presedintele Traian Basescu. Seful statului a apreciat ca acest lucru inseamna o risipa cauzata de un comportament politic "de natura populista".

Declaratiile au fost facute la conferinta "The Future of Social Change: 1989-2009: Visions and Perspectives after 20 Years of Transition".

"Se remarca o lipsa de coerenta si de responsabilitate in alocarea resurselor publice destinate politicilor sociale. Riscam sa devenim un popor de asistati social", a spus Basescu.

El a precizat ca in 2008 numarul persoanelor asistate de stat, sub diferite forme, a ajuns la 11 milioane, dintr-o populatie totala de 22 de milioane.

"Inseamna ca nu avem prioritati in alocarea banilor publici. Originea risipei se afla intr-un comportament politic de natura populista si in lipsa de transparenta a stabilirii prioritatilor bugetare", a spus Basescu, citat de Mediafax.

El a mentionat ca nu este posibil ca majoritatea populatiei sa beneficieze de incluziune sociala.

Traian Basescu a mai spus ca Romania are o problema mare legata de capacitatea administrativa, afirmand ca exista riscul de a nu fi absorbite cele 32 de miliarde de euro fonduri alocate Romaniei de catre UE.


Citeste mai multe despre   






















2407 vizualizari

  • +3 (23 voturi)    
    asistatii (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:19)

    caligula [anonim]

    pai asta a facut ritzi cu tinerii, i-a asistat cu un concert de juma de milion, desi nu aveau nevoie ca aveau discoteci garla pe litoral.
    • -5 (11 voturi)    
      Pe zi ce trece il urasc mai mult... (Miercuri, 24 iunie 2009, 18:12)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui caligula

      Oare ti-a trecut prin minte ca e criza mai dl. Presedinte Basescu?...oare ti-a trecut prin minte ca masurile luate de Pogea & Boc sunt dintre cele mai idioate din ultima vreme? Unde ai vazut tu ca pe timp de criza maresti taxele dl. Basescu? Da investitii dl. Basescu? Locuri de munca dl. Basescu? Ca doar tu conduci Guvernul Romaniei...tu esti responsabil. Tu si Boc. Din vina voastra devenim un popor de asistati sociali. Ok...Tariceanu a facut..a dres..a invartiti si v-a lasat in gaura....insa ati facut imprumut, ca sa redresati tara. Eu nu observ nici o redresare...ci un regres considerabil. Voi sunteti vinovati de ce se intampla in Romania...nu romanii. Deschideti ochii mai oameni buni....astia ne baga intr-o groapa din care nu o sa iesim niciodata !!!
      • +1 (7 voturi)    
        taxe... (Miercuri, 24 iunie 2009, 18:46)

        echo [anonim] i-a raspuns lui bgd

        taxele au crescut peste tot in europa... oare acolo nu e criza????
        • -2 (8 voturi)    
          Unde peste tot in Europa? (Miercuri, 24 iunie 2009, 19:21)

          bgd [anonim] i-a raspuns lui echo

          Niste exemple nu poti da? Ca asa pot sa zic si eu ca toti PDL-istii sunt niste hoti ordinari....insa daca nu vin cu exemple si probe...e egal cu zero ce zic.
      • +6 (8 voturi)    
        taci ceausel (Miercuri, 24 iunie 2009, 20:02)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Puisor psd-ist Iliescu matale a transformat tara in azil si turma de bugetari.Stii cata lume mai lucreaza in Romanica ?Cca 2 milioane. Cine-i prost sa munceasca daca primeste de la stat fara sa faca nimic? Du-tela tara si vezi tiganimea ca sta si nu face nimic si-ti rade-n nas cand il chemi la treaba. Dupa ce Iliescu i-a dresat asa pentru voturi du-te tu acum si spune-le poezia cu munca. Solutia cea mai buna este desfiintarea oricaror ajutoare sociale pentru persoanele sanatoase. Nu se poata sa fii sanatos si sa stai ca boul in coada toata ziua cand ai copii si nevasta. Daca stii ce-i aia investitie ia spune tu in ce-ai investi acum in Romania in ideea ca-ti recuperezi cheltuiala macar in 15 ani. Iti spun eu cea mai buna solutie e sa nu investesti nimic in Romania in contextul actual de stat mafiot si corupt cu o legislatie practic neutilizabila si o justitie inexistenta.
        • -3 (7 voturi)    
          Bai gigele...ce-i cu tine ba baiatule? (Miercuri, 24 iunie 2009, 21:04)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          Eu PSD-ist???? De unde ai scos treaba asta nenicule? Sincer....simpatizez PNL-ul...daca vrei sa stii neaparat.
          2 milioane de romani muncesc in tara asta??? Ia mai gandeste-te inainte de a vorbi....numai 1 milion si ceva sunt bugetari. De unde ar rezulta ca vreun milion de romani dau "grosul" PIB-ului? Nu stii ce vorbesti. Si mai lasa-ma cu Iliescu in pace...ca nu mi-a placut omu niciodata. Aberezi..ma scuzi ca-ti zic. Cum adica sa desfiintezi ajutoarele sociale pt persoanele sanatoase? Asta-i o prostie. Desfiintezi ajutoarele sociale in cazul celor care nu doresc sa munceasca....nu la toata lumea. Cat despre investitii...drumurile sunt praf, spitalele praf, scolile praf, turismul praf...ce faci..le lasi asa pt ca nu se merita sa investesti in Romania? Pai treaba guvernului e sa faca din Romania o tara cat mai prospera...si cum o faci daca nu investesti? A cui e vina ca statu e mafiot si corput si justitia asa cum e....tot a lu Iliescu? Iliescu a plecat de mult...de 5 ani e Base presedinte...si nu a facut nimic....si mai are si tupeul sa vina si sa critice situatia in care se afla tara acum.
          • 0 (2 voturi)    
            Huh? (Joi, 25 iunie 2009, 1:28)

            prothero [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            Parca intre anii 2005 si 2008 a fost un guvern PNL-ist. Ei ce au facut pentru a rezolva problemele pe care le expui? (drumurile sunt praf, spitalele praf, scolile praf, turismul praf)
            • +1 (1 vot)    
              Nimic n-au facut (Joi, 25 iunie 2009, 20:26)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui prothero

              Insa domnu de mai sus dadea in Iliescu....care "saracu" nu mai e de mult de actualitate. Si faptu ca simpatizez PNL-ul nu inseamna ca sunt de acord cu oamenii ce formeaza partidu in momentu de fata...ci cu ideile ce stau la baza partidului.
    • 0 (0 voturi)    
      Star Wars... (Joi, 25 iunie 2009, 10:04)

      ci ciong [anonim] i-a raspuns lui caligula

      ce e pe articolul asta fratele meu... cum se bate taberele aicea ...sufletul meu... se dezbate din greu.. unii sa traga pentru basescu altii sa traga in basescu... e munca grea aicea ca vine alegerile si ne trebuie carmaci... eu zic sa ne luam un sef de scara ca aia este obisnuiti cu scandaluri dintrastea
  • -4 (22 voturi)    
    opinie (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:20)

    opinie [anonim]

    mama ce ipocrit e asta... fugiti fratilor ca vine apocalipsa daca asta mai ramane presedinte...

    pai cine puii mei a sustinut politica asta? nadia comaneci sau patzaichin?
    • +10 (16 voturi)    
      corect! (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:40)

      alex [anonim] i-a raspuns lui opinie

      mie mi se pare o opinie foarte corecta, avand in vedere numarul covarsitor de asistati social... nu se poate asa ceva!
    • -1 (9 voturi)    
      mama omida (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:51)

      lucian [anonim] i-a raspuns lui opinie

      Guvernul si parlamentul.
      Ce-i cu puii tai nu stiu dar banuiesc ca-ti seamana.
      Apocalipsa o sa vina oricum, indiferent daca tu si fratii tai fugiti ...
  • -2 (8 voturi)    
    de ce (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:21)

    partenie [anonim]

    pai nu am avut vanzari anterioare si nici pretenila ministerul culturii care sa ne faca reclama gratis
  • -3 (15 voturi)    
    Stiu eu! (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:29)

    Hahalera [anonim]

    Nu-i mai asista nenea Basescu! Pai ce dreaq, pe banii matale isi fac astia de cap? Da-i dreaq sa moara de foame si boala... Vom ramine mult mai putini, mai fericiti, mai curati si uscati!
    Sa traiti bineeee! Da' nu prea mult ca bate la ochi...
  • +8 (8 voturi)    
    riscam... (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:38)

    piter [anonim]

    ...sa devenim un popor de imbecili inculti condusi de de alti imbecili inculti si nesimtiti
  • -6 (14 voturi)    
    ...In care tu esti cel dintai! (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:39)

    Vlad [anonim]

    dintre asistatii politici.
  • -2 (12 voturi)    
    E normal (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:41)

    Lucianmotzul [anonim]

    pai nu mai este industrie grea ,usoara ,indystrie chimica ,agricultura ,nimic sa distrus tot,tot absolut tot sa furat si vindut pe spaji grase de uni tradatori de neam si tara au ajuns miliardari ,unde sa lucreze poporul ,50 de ani trebuie tari sa revina ce a fost o data,acum doar consuma din inport.asta nu este guvernare si nici astea nu sint partide nimic pt voi totul pt noi furam ,furam si iar furam ,coruptie mafioto cripto comunistosecurista.nu conteaza tara si poporul noi sa ne imbogatim tot mai mult asta se urmareste.
  • -3 (11 voturi)    
    Pleasca (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:43)

    Viorel [anonim]

    Tot romanul vrea cate o pleasca, nu a explicat Paleologu? Daca Presedintele a fost o pleasca, ce sa mai zicem de programe, legi (50 la suta pt profesori)? Pai nu clasa politica si onor Prezidentu ne-au invatat asa?
  • -3 (15 voturi)    
    om de nimic (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:45)

    dany [anonim]

    te ai trezit! dar cine naiba ne a adus aici nu camarila ta si altii ca tine? presedintele lui peste asta esti....
  • -1 (13 voturi)    
    numaratoare (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:47)

    matematicianul [anonim]

    pai Base, ai uitat algerbra? ia, mai numara-i pe romanii din Romania si afla cati mai sunt! nu mai suntem de mult 22 bulioane... :)).

    in alta ordine de idei ar trebui sa te iei de societatile care nu fac carti de munca si isi bat joc de bietii oameni si apoi nu o sa mai ai asistati social.

    si ultima interventie: pai bine Base, tot de poporul amarat te iei. normal, ce credeai ca suntem toti milionari ca SOV sau ca avem toti relatii sa ne impingem copiii la joburi?... apropo, era vb de fa fii-ta.
  • -4 (6 voturi)    
    Asistanasiu (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:50)

    Asistutzu [anonim]

    Pai asta ziceau majoritatea oamenilor , cu nitzica gandire economa , de cum au auzit de legea forfetarelor ... Dumneavoastra nu va era clar ?!!! Halal ...
  • +7 (11 voturi)    
    Ei, sa vezi titluri de emisiuni la TV... (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:50)

    andreea [anonim]

    zilele urmatoare. Am terminat cu tinichigii,, incepem cu asistatii. Face ce face Basescu si tine plina agenda jurnalistilor/moderatorilor...
  • +1 (13 voturi)    
    ipocrizie (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:55)

    ion [anonim]

    Da , are perfecta dreptate, si el e cel mai mare populist dintre toti!
  • -6 (10 voturi)    
    re (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:57)

    max [anonim]

    cat e de inteligent imparatu' nostru!
  • +4 (6 voturi)    
    :) (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:57)

    owl [anonim]

    Din moment ce suntem condusi de minti luminate in epoca de aur, la ce se ne asteaptam? Cei de peste 30 de ani au muzica in minte, cu statul care "sa ne dea".

    E o declaratie nepotrivita totusi, ii enerveaza si pe cei care nu sunt (te simti fraieru' din partea care n-a fost in stare sa ciupesti ceva) si pe cei care sunt (fie trebuie sa-ti fie rusine ca esti asistat, fie ii ceri unuia care "s-a invartit" de un mic ajutor sa aiba obraz...)
  • +3 (7 voturi)    
    Aruncam banii aiurea... (Miercuri, 24 iunie 2009, 16:59)

    traian [anonim]

    Aruncam banii aiurea...O parte importanta din cei asistati in prezent sunt cu adevarat saraci !Cat la suta,Dumnezeu stie!Asta pentru ca institutiile si autoritatile implicate in selectarea celor care beneficiaza de ajutoare sociale sub o forma sau alta sunt pline de functionari si sefuleti numiti pe orice alte critrerii decat cele profesionale!
    In plus,cei care detin suprafete mari de teren,proprietarii de imobile inchiriate sau de apartamente si case dimensionate cu mult peste nevoile familiei ar trebui scosi fara jena de pe lista celor cu ajutoare de stat.
    N-ar strica si o revizuire a legii care a acordat participantilor cu brevete de asa zisi luptatori in revolutie venituri nemeritate.Inteleg ca guvernul sa cheltuie pentru urmasii celor decedati sau celor care au ramas cu probleme de sanatate dupa evenimentele din decembrie 1989 dar nu pot pricepe de ce le dam mii si mii de lei unora care au doar meritul ca au iesit in strada de bucurie sau in olina euforie bahica...
    Romania nun poate sa isi mai permita luxul de a face pomeni sub forma de ajutoare sociale acordate aiurea,nemeritate.Sa dam bani mai multi familiilor care sunt cu adevarat in nevoie!
    • +4 (4 voturi)    
      asistaii su bani (Miercuri, 24 iunie 2009, 18:49)

      moshu [anonim] i-a raspuns lui traian

      ai dreptate
      cunosc persoane care au 2 case proprietate personala, 2 masini, 2 tractoare
      dar primesc subventie pt gazele naturale consumate
      de ce? pt.ca in fruntea tarii avem numai stupizi

      ciao
  • -2 (8 voturi)    
    Sa piarda toti banii UE (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:02)

    Costi [anonim]

    Ca sa nu mai aveti ce suge....dar politicienii nu sunt asistati social? Ei cu toata increngatura lor de rubedenii, beneficiari de ordonante care merge la subalterni samd. Dar EBA a dovedit de unde a cheltuit banii pentru campania ei "individuala"? Probabil trebuia sa-i donez eu pensia mea de handicap caci cei 200 RON/47 EUR sigur erau buni la niste afise, sau poate scanduri pentru scene. Licheaua nesimitita....Poate un razboi cu Coreea ar trebui sa primim o racheta de aia direct pe Casa Poporului..
  • -1 (5 voturi)    
    Sa nu uitam... (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:02)

    vortex [anonim]

    ...totusi ideea de asistenta sociala a aparut in urma evolutiei si intr-o lume normala e firesc sa ajuti pe cei cazuti in necaz, problema e ca in jungala asistenta sociala duce la haos si deruta, si lumea de azi e jungla, cred suntem toti de acord cu asta.
  • 0 (8 voturi)    
    romanian discovery (1) (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:02)

    un fost constructor [anonim]

    dupa cum observati in ziua de azi,romania nu mai conteaza ca tara tehnologica,nici pt necesitatile ei: 1.nu mai stim sa producem complet nimic(decit componente),in afara de citeva sectoare :autoturisme dacia pitesti-sub licenta privatizat cu renault,citeva combinate siderurgice:galati-privatizat cu mital,tirgoviste,santiere navale pt export,imgb,privatizat in decadere mare,citeva combinate petrochimice-vindute si astea,sa. 2.bogatiile subsolului,au fost concesionate la straini 3.mai mult, intretinerea concesionata la straini:ex.apa nova si metrorex in bucuresti 4.agricultura, atomizata in mii de parcele,doar in citeva locuri: fc vaslui si inca citeva, s-au gasit intreprinzatori pt.mari suprafete.restul,agricultura de subzistenta pt.sateni(50% din popoulatie).zootehnia industriala aproape a disparut. 5.comertul se face mai mult cu produse din import:agricole si alimentare(prin moluri,carora nu li s-au pus conditii sa se aprovizioneze de la noi), aparatura electronica, haine,incaltaminte(industrie usoara),etc 6.nu mai producem, printre altele: tractoare,masini de teren,camioane si basculante grele, masini agricole, masini industrie alimentara,industrie usoara si grea s-au desfiintat si dat la fier vechi fabrici,combinate intregi.s-au desfiintat:institutele de proiectari judetene,centrele de proiectari sicercetari pt diferite echipamente,institutele centrale de cercetari si proiectari pe ramura 7.constructiile de dupa "89 au fost date la straini: autostrazi,doar buc-fetesti,pif 2004, a fost finalizata, restul merg f.greu:in ultimii 4 ani=0 km autostrazi.s-a dat ,la straini(pe valuta ,care n-o avem),inclusiv,proiectarea, executia,receptia, desi noi aveam intreprinderi specializate ca :CCCF,TCDPPA,sa, IPTANA pt.proiectare,diriginti de santier romani si IGSIC pt receptie si control, pt.asemenea constructii. 8.constructiile de locuinte le dezvolta asa zisii dezvoltatori (speculatori) internationali, care prin lacomia lor,alat
    • 0 (4 voturi)    
      prin noi insine,cand? (2) (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:10)

      privitor [anonim] i-a raspuns lui un fost constructor

      ex. "prin noi insine",inainte de anul 1900, inginerul roman Anghel Saligny(a carui stranstranepoti suntem) proiecta si executa podul de la cernavoda si Silozul din Portul constanta.iara,noi,noi,epigonii,cind?
      asadar, inainte de "89 s-au construit autostrada A1 bucuresti-pitesti-110km si tronsonul fetesti -cernavoda-25km din autostrada A2.dupa "89, explozia transportului auto fiind evidenta, privatizind aproape toata industria si agricultura,sa au fost bani, iar daca socotim ca actualul executiv s-a angajat la 200 km*anx19ani,puteam avea inca 3800km de autostrada, dar noi ne-am mai ales cu cca.130km din autostrada A2 bucuresti-fetesti, pif in anul 2004. acestea fiind zise,in problema autostrazilor, sa nu mai dam vina pe greaua mostenire de dinainte de "89, deoarece de cca.20 de ani puteam construi 3800km de autostrazi,ori noi am construit doar 130km,iar in ultimii 4 ani, 0 km!
    • +4 (8 voturi)    
      Tovarasu...? (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:30)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui un fost constructor

      Tovarasu Bobu? Matale ierai? Las'o dracu de dezvoltare multilaterala...iar vrei sa le facem noi singuri pe toate? De unde dracu in '89 sa ai brusc capital romanesc privat si sa transformi economia de comanda in economie de piata peste noapte? Poate daca faceam trecerea treptat dupa modelul chinez...Pun pariu ca ti-ar fi placut asa, tovarase!
  • -1 (5 voturi)    
    romanian discovery (2) (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:07)

    un fost constructor [anonim]

    alaturi de banci,au declansat actuala criza economica mondiala.o alta chestiune s-ar parea ca proiectele lor de blocuri,sa nu tin cont de gradul de seismicitate a bucurestiului si altor orase. 9.ce lucrari de constructii mai facem noi, sunt de mica intindere si adincime:asfaltari,apa canalizare la sate,fintini arteziene muzicale in fiecare oras mai mare,sa. etc,etc. xxxxxxxxx urmare acestei situatii in care si politicieni si presa parca sunt in anestezie generala(continua fuga dupa o tigla(mai mare sau mai mica) sau ceva, ca fostii ceapisti in anii "90,au indepartat oamenii cu backgroundul necesar,raminind numai epigoni-"simtiri reci, harfe zdrobite"), pt.a trezi spiritul antrepenorial si vocatia de constructor ale poporului nostru, popularizati din ziarele vremii,emisiuni tv, de la muzeul national istoricul realizarilor noastre tehnologice importante ca de ex:inainte de 1900 podul de la Cernavoda si portul constanta construite de ing.Anghel Saligny,avioane:Aurel Vlaicu,Vuia,Coanda sa.intre cele 2 razb.mondiale construirea de catre UCMResita si SNGalati a 2 submarine,sa, dupa "44: hidrocentrala si lacul Bicaz, Portile de Fier I,II,canalul dunare marea neagra,santierele navale,fabrici uzine,autostrada Buc-Pitesti,cvartale blocuri locuinte,poduri peste dunare, locomotive cu abur si electrice,nave si motoare navale,etc.se poate si prin tvr,o emisiune stil discovery-"romanian discovery".daca nu ne apucam de treaba serioasa organizata romaneasca de la "vladica la opinca", ne vom afunda tot mai mult in derizoriu si manele,fiind in pericol sa devenim in ordine,din societate in popor si din popor in populatie.
  • -2 (4 voturi)    
    prin noi insine,cind? (1) (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:09)

    privitor [anonim]

    mini transporturilor(fost maxi) sa reactiveze proiectantii nostrii autohtoni dinainte de "89:IPTANA-Institutul de Proiectari Transporturi Auto Navale si Aeriene(avea sediul chiar in palatul mini transporturilor-a proiectat A1,aeroporturile, porturile, drumuri,atit in tara cit si prin alte tari),IPCF-Institutul de Proiectari Cai Ferate, sa ,constructorii nostrii:CCCF:Centrala Constructii Cai Ferate,TCDPPA-Trustul Constructii Drumuri Poduri Porturi si Aeroporturi,sa.toata ziua, buna ziua, licitatii cu firme straine de proiectare,constructii,receptie.pai, compania de autostrazi ca beneficiar, n-are nici macar diriginti de santier si comisie de receptie romana?cine sunt ceei care arunca banii(valuta, care nu o avem) asa pe fereastra, cind noi pe vremuri am facut lucrari similare, cu forte proprii.nu mai avem pic de mindrie,nici macar profesionala, ca sa nu mai vorbim de cea patriotica.mai nou,toata lumea se pricepe la autostrazi, ca si la fotbal, ca la agricultura.aici deja nu ne mai pricepem.dovada ca importam 80%,ruinind in datorie externa next generation,cind altadata asiguram in totalitate consumul intern de produse agricole si dadeam si la export.in plus, exportam si produse industriale complete, nu componente,ca acum!inlaturarea acestei anomalii trebuie sa fie preocuparea conducerii politice a tarii.ca nu se intimpla asa, e o singura explicatie-background-ul din ce in ce mai slab al acesteia si lipsa de aplecare si vointa, de documentare spre istoricul si traditiile noastre tehnologice de dinainte de "89, dar si big eroarea cum ca legea cererii si ofertei ar actiona spontan reglind totul de la sine.fals,ea regleaza,dar, in absenta unor mari dezechilibre,..in caz de mari dezechilibre,statul trebuie sa intervina masiv si inteligent..ori,deocamdata, suntem in criza economica=>rolul statului trebuie sa creasca nu numai la nivel strategic,ci si la nivel operativ orin companii de stat,inclusiv de constructii autostrazi!
  • +5 (5 voturi)    
    asistatii (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:13)

    lia [anonim]

    sunt asistati care au cite 3 case, masina la scara, dar asta tot din cauza coruptilor de guvernanti.
  • -2 (4 voturi)    
    .. (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:45)

    marius [anonim]

    asta si vreti...nu?
  • +1 (5 voturi)    
    distrugerea spiritului antreprenorial (Miercuri, 24 iunie 2009, 17:57)

    Gabriel, Deva [anonim]

    Care sunt cauzele? Cum putem sa dapasim aceste probleme? Ca de fiecare data numai enunturi fara solutii.
    Una din cauzele faptului ca suntem un popor de asistati este inabusirea initiativei private. Intr-o perioada in care cifra de afaceri a micilor intreprinzatori a scazut neasteptat de mult a fost introdus in mod neconstitutional si aniteconomic impozitul pe venit (taxa forfetare) . Urmarea logica: cresterea somajului. Astfel s-a ajuns ca pentru angajati pentru care se plateau impozite si contributii, bugetul sa le suporte ajutorul de somaj. Ce a facut practic guvernul pentru absorbtia fondurilor europene? Dar pentru oprirea declinului activitatii economice? Unde sunt marile lucrari de infrastructura? De ce vor sa diferentieze tarifele la gaz si energie electrica pe categorii sociale? Unde este sprijinul pentru IMM-uri promis in campania electorala? Imi pun aceste intrebari pentru ca sunt sigur ca deciziile luate de guvern sunt luate cu acordul neoficial al presedintelui. Daca ma insel, atunci de ce face tot timpul afirmatii despre lucruri care sunt de competenta guvernului?
  • -1 (7 voturi)    
    frateeeee.... cata nesimtire!!! (Miercuri, 24 iunie 2009, 18:08)

    Catalin [anonim]

    Base a inventat ministere ca sa le "sustina social" pe Ritzi si Udrea... iar Udrea a inventat si ea "tichetele de vacanta"... a lasat sa se scurga bani publici in campania lui fie-sa, ca sa o "asistam social" cu totii, ca aici nu mai putea, ii trebuia la Brussel... etc.etc... si tot mai are tupeul sa vorbeasca?

    Dar ii trebuia probabil sa isi satisfaca instinctul de a invrajbi lumea... acum, sariti cu totii pe pensionari si bolnavi si altii, ca "va manacna banii"... btw: cu otrava ati incercat?

    Cata nesimtire, frateeee....!!!
  • 0 (6 voturi)    
    Lasa-ti-o mai usor cu postarile otravite! (Miercuri, 24 iunie 2009, 18:22)

    claudiopolis [utilizator]

    Oare nu exista riscul ca banii alocati postatorilor de profesie sa se termine inainte de campania electorala? Sau nu se plateste la postare?
    M-am plictisit de avalansa de postari anti-Basescu. De-abia astept sa treaca alegerile sa putem citi din nou comentarii scrise de cititori reali!
    • 0 (2 voturi)    
      mai ai mult de asteptat (Miercuri, 24 iunie 2009, 22:24)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui claudiopolis

      numai daca li se intimpla ceva rrromilor rosii patriciu, voiculexu, iliescu, vanghelie, bombonel
  • -1 (7 voturi)    
    Smecher (Miercuri, 24 iunie 2009, 19:19)

    gabone [anonim]

    Ati vazut cum le stie? Simte poporul! Numai el ne poate scoate la liman. A inceput sa iasa iar la cumparaturi prin supermarketuri, suspenda coruptii dar nu-i condamna niciodata, condamna comunismul din laringe dar nu promoveaza nicio lege de ingradire a accesului acestora in functii, se pricepe si la economie, stie ca nu ne trebuie autostrazi. E smecher tipu' !
    O sa castige din nou cu vreo 2 milioane de voturi ale celor legati direct si indirect de afacerile camarilei! Emanatule!!!
    • +4 (6 voturi)    
      Da chiar ca le stie pe toate.... (Miercuri, 24 iunie 2009, 20:29)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui gabone

      Le stie si cu sistemul de educatie care scoate tampiti (pardon filozofi). Si cu criza ... chiar le stie pe toate...un singur lucru nu stie. Nu stie dom'le care e problema cu Ridzi! Pai se se informeze ca e pacat pentru un atotstiutor o asa mica scapare...
  • +6 (6 voturi)    
    Clasa politica este vinovata ! (Miercuri, 24 iunie 2009, 21:11)

    Motul [anonim]

    Cu o iesponsabilitate dementiala , clasa politica a adoptat legi in urma carora au fost pensionate persoane sub varsta de 40 ani, acorda ajutoare sociale familiilor ce au in posesie palate si masini de lux, acorda sporuri de handicap fizic unor persoane 100% apte de munca si, lista poate continua.
  • +2 (2 voturi)    
    Azilul de noapte ! (Joi, 25 iunie 2009, 5:19)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Revin cu afirmatii mai vechi unde media este vinovata,asa cum Eminescu atragea atentia in ziarele vremii.Se constata o schimbare a idealurilor tineretului in false personalitati,in nemunca,in averi facute prin excrocherii,trafic de carne vie,droguri etc.Romania devine azilul de noapte a Europei ,dormitorul de unde dimineata pleaca la servicii de salubritae,de infirmieri ( o Europa unde batranii sunt abandonati, europenii schimband ierarhia valorilor)executantii celor ma grele si prost platite munci in constructii,agricultura dar si unele care nu ne fac cinste(prostitutie,cersit etc.)Romanii daca nu schimba rapid pozitia fata de munca ,cultura, educatie, revenind la valorile moral crestine risca sa devenim asistatii Europei Un popor nerespectat ,de categoria a treia.Este pacat,avem tineri de mare talent si viitor.Dinozauri un pas inapoi lasati locul tinerilor curati.DDD
  • +1 (1 vot)    
    jumate (Joi, 25 iunie 2009, 10:35)

    hopamitica [anonim]

    Jumate din popor asistat social. Cealalta jumate plateste impozit forfetar.

    ce-mi plac glumele mele !
  • +1 (1 vot)    
    corect! (Joi, 25 iunie 2009, 11:24)

    maria [anonim]

    Este corect ce spune presedintele , dar ce se face in sensul asta?nimic .
    Avem atatia pensionari "bolnavi inchipuiti" , chiori care vad mai bine ca noi , handicapati fara handicap ? cine-i vinovat ? sistemul? nu ! noi cei care avem puterea de decizie in astfel de cazuri ; medici care iau spaga pentru pensionare pe caz de boala , pensionare pentru nevazatori , handicapati . etc. Exista astfel de cazuri ! 70% dintre pensiile mai sus mentionate asa sunt acordate , eu as verifica toate pensiile astea si sa vedeti ce economie a-ti face domnilor!
  • +1 (1 vot)    
    Minciuni (Joi, 25 iunie 2009, 12:33)

    Lucian [anonim]

    Cand l-am votat pe Basescu, am crezut ca o sa incepem sa intram si noi in randul tarilor moderne, insa se pare ca am facut o mare gresala, acum tot ce imi doresc este sa scap de acest tiran, atfel nu pot spune, traim aceleasi vremuri din timpul lu Iliescu, nu a reusit nimic dinc e a promis, coruptia e tot mai mare, de fapt el incearca sa-si elimine rivali si sa faca loc oamenilor lui, am vazut destule, a devenit nesimtit el si oamenii lui incompetenti, acum avem acelasi om si presedinte si prim-ministru, o mare rusine, nu suntem in stare sa construim de 20 de ani o autostrada in tara asta, si culmea pe loc drept inca, as vrea tare mult sa vada romanii cum construiesc Croatii prin stanca, si nu mai spun nimic.
    Corupatia e in orice tara, dar la alti se mai vede si ca mai munceste cineva, cresc isi fac infrastructura in tara, la noi nimic , totul in buzunarul acestor incompetenti care ne conduc, de fapt, noi suntem de vina, i-am ales acum suportam, e drept ca nu prea ai pe cine alege.
    La alegerile din toamna, o sa avem iara de ales intre raul cel mai mic, ca de obicei la noi, intre Basescu si Geoana, pai dupa mine nici unu nu e de a conduce aceasta tara, dar astia suntem,.
    trimitem pe bunica sa voteze, care nici nu stie ce voteaza, si uite asa ne alegem noi oameni care sa ne reprezinte,
    Nu am cuvinte de alegerile PE, am ajuns sa fim reprezentati de un "cioban", oameni care nu stiu sa se comporte, rusine mare,
    Ce e rau la noi e ca presa a devenit corupta si ea, nu mai spune adevaru, ne minte sunt platiti de sus, se incalca drepul la libera exprimare, pacat ca am ajuns aici, Romania este o tara frumoasa si foarte bogata, va spun , daca uni nu stiu asta, am calatorit prin lume si am vazut ce au alti, exploateaza la maxim ceea ce au, si credeti-ma nu au cine stie ce, dar de acolo castiga, noi avem foarte multe dar le exploateaza conducatorii nostri, in buzunarele lor,
  • 0 (0 voturi)    
    asa si? (Joi, 25 iunie 2009, 13:33)

    as [anonim]

    da din cauza unor banditi care vne conduc
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo domnule presedinte! (Vineri, 26 iunie 2009, 2:59)

    Zev [anonim]

    Propun sa incepem prin a taia asistenta sociala oferita sub forma contractelor destepte petru parcari, portofoliilor ministeriale cum ar fi turismul sau a locurilor pe listele de europarlamentari pentru membrii familiei. Sau mai bine nu ne atingem de asistatii de mai sus si mai bine taiem asistenta pentru vre-un milion-doua de amarasteni care n-au ce pune pe masa?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version