Agentia de Monitorizare a Presei: EBA, cel mai mediatizat candidat la europarlamentare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 23 iunie 2009, 16:23 Actualitate | Politic

 documente
Elena Basescu a fost cel mai mediatizat candidat la euroalegeri, in ultimele doua saptamani ale campaniei electorale, arata un raport al Agentiei de Monitorizare a Presei, dat publicitatii marti. EBA este urmata in acest clasament de Monica Macovei, iar Gigi Becali si Adrian Severin isi impart a treia pozitie a podiumului.

"Cea mai vizibila figura a campaniei a fost candidatul independent Elena
Basescu. In cele cinci publicatii monitorizate (Cotidianul, Evenimentul Zilei, Jurnalul National, Gandul si Romania libera), Elena Basescu a inregistrat 50 de aparitii, iar aparitiile televizate au fost doar doua - la emisiunile “Alegeri Europene” (TVR1) si “Zig Zag” (Antena3). Totusi, Elena Basescu a fost cel mai mentionat si discutat candidat in cadrul dezbaterilor analizate", se arata in raportul Agentiei de Monitorizare a Presei, remis HotNews.ro.
  • EBA si Monica Macovei, principalele tinte ale atacurilor electorale
"Atat Elena Basescu, cat si Monica Macovei, figurile cele mai pregnante ale
ultimelor doua saptamani de campanie (desi Monica Macovei a inregistrat jumatate din aparitiile identificate in cazul Elenei Basescu in publicatiile monitorizate), au fost principalele tinte ale atacurilor electorale prezente in discursul electoral", se mai arata in raport.

Candidatii Partidului Democrat Liberal au avut cea mai mare vizibilitate in articolele publicate in aceasta perioada, mai arata raportul.

In vederea realizarii studiului au fost monitorizate 5 publicatii ( Cotidianul, Evenimentul Zilei, Jurnalul National, Gandul si Romania liberă) si emisiunile electorale a doua posturi Tv: TVR – Alegeri Europene: Tu decizi! si Editie speciala si Antena 3 – Stirea Zilei, Sinteza Zilei si Zig-Zag.

Monitorizarea Active Watch a fost realizata in perioada 25 mai – 5 iunie pentru presa scrisa si 21 mai – 6 iunie pentru cea televizata.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

569 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    c-asta-i presa la noi (Marţi, 23 iunie 2009, 17:18)

    bedexe [utilizator]

    de parca exista doar un singur candidat pt PE....
    si apoi fac articole /emisiuni cu prezenta slaba si ca lumea nu e informata...
  • +3 (5 voturi)    
    se pare ca o parte din presa preseasa c...t (Marţi, 23 iunie 2009, 17:52)

    Ovidiu [anonim]

    daca voi, in general jurnalistii lui "peshte prajit" nu sunteti in stare sa ii acoperiti si sa ii prezentati poporului pe candidatii care merita sa fie europarlamentari si care au ceva de zis, si in fiecare zi vorbiti doar de eba, vadim si becali, normal ca idolii vostri ies pe locul intai mereu...

    Eu, daca as fi jurnalist as lasa preferintele personale deoparte si as incerca sa fiu obiectiv cu subiectele..

    Doar ca in Ro, 5% din candidati primesc 98% din timpul de emisie, spatiu, etc, ptr ca astia fac rating...iar rating-ul aduce bani, iar cu banii luam mancare...

    asta e marea problema in presa din Ro... "Foamea!"

    fiecare articol de 2 bani despre eba, vadim, becali, etc, este o mana intinsa de fapt care asteapta ceva de mancare...

    Romania = o tara trista, condusa de bufoni....
  • +3 (3 voturi)    
    PRO EBA (Marţi, 23 iunie 2009, 22:51)

    ana. [anonim]

    VOI, PRESA, O MEDIATIZATI PENTRU CA ASA ALEGETI VOI, PENTRU CA EBA ESTE UN BRAND, NU DE AZI, DE IERI CI DE MULTA VREME. SI CA ORICE BRAND, VINDE. NU O MAI CRITICATI ATAT PENTRU CA SCRIIND DESPRE EA, AVETI DE CASTIGAT. NU EA ALEARGA DUPA MEDIATIZARE CI VOI ALERGATI DUPA EA, CA SA VA FACETI STIRILE
  • +2 (2 voturi)    
    bravo eba (Marţi, 23 iunie 2009, 23:36)

    cristian [anonim]

    normal ca ati mediatizat-o in campanie. ati avut si de ce. este poate singurul candidat care a muncit intradevar in aceasta campanie, care a luat in serios campania, care a batut tara in lung si-n lat pentru a se intalni cu electoratul. merita sa castige. ce au facut ceilalti candidati pentru a fi mai mediatizati decat ea?! nimic! bravo eba ! felicitari pentru atitudine!
  • +2 (2 voturi)    
    asa si??? (Marţi, 23 iunie 2009, 23:37)

    lisa [anonim]

    sunteti usor penibili dar nu este nici o problema. ati scrie orice , numai sa apara si numele elenei basescu intr-un articol pentru ca numele ei vinde. dintotdeauna EBA a facut stiri si o sa faca , iar voi o sa o preluati pentru ca aveti de castigat de pe urma ei
  • +2 (2 voturi)    
    Despre presa (Miercuri, 24 iunie 2009, 1:38)

    Leutzu [anonim]

    fratilor(presa), nu inteleg de ce, tot voi va plangeti ?!?!?!? Adica voi o vreti la toate emisiunile la toate talksow-urile, si tot voi va plangeti ca e prea mediatizata ? sa fim seriosi brandul Basescu se vinde cel mai bine in tara asta . A venit vreodata Elena Basescu la vreun moderator, sa ii spuna :,, vreau la tine in emisiune?" - nu prea cred. poi si atunci? nu va inteleg ! voi va plangeti de painea pe care o mancati?
  • +2 (2 voturi)    
    urasc presa (Miercuri, 24 iunie 2009, 1:46)

    bogdan [anonim]

    Incep prin a spune ca URASC PRESA. dar, este un rau necesar in zilele astea daca vrei sa traiesti in monden.
    PRESA este cel mai puternic factor politic negativ din zilele noastre. Presa face ca totul sa para nimic, asta din punct de vedere politic.nimic nu e bine , nimic nu e bun, dpv unui anume moderator, prezentator, care este angajat la un mogul, care acel mogul are o culoare politica sau este contra unei culori politice. ,,ironia" face ca toti moguli sau aproape toti sa fie contra si anti TRAIAN BASESCU.
    toti vor sa dea in basescu cu orice pret, prin EBA, prin PDL.
    ACEST ARTICOL DESPRE MULT MEDIATIZAREA ,,europarlamentarul " EBA este inutil DIN MOMENT CE VOI SUNTETI CEI CARE O MEDIATIZEAZA.
  • +2 (2 voturi)    
    Puterea presei ! (Miercuri, 24 iunie 2009, 11:34)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ puterea presei poate fi ca un bumerang cu efect invers.artistii sec ix spuneau: vorbiti-ma de rau, vorbiti-ma de bine dar vorbiti ! o reclama gratuita.alegatorul in cazul laudarii excesive a unui candidat poate sa voteze impotriva, sau la o campanie denigratoare sa voteze cu "victima" martirizata.cazul cu in-dependent de bunicuta oparescu. ddd


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă