Militia alegerilor

Traian Basescu: A fost o campanie destul de putin convingatoare, EBA, in capitala Aradului: Poate ca n-o sa ma mai faca lumea agramata si toanta, Nastase: Basescu e de vina ca nu  s-au discutat teme europene  

de Komisarul de serviciu     HotNews.ro
Miercuri, 3 iunie 2009, 23:15 Actualitate | Politic

Militia alegerilor
Familia Basescu urca pe scena: iata-l pe tata cum indeamna oamenii la vot! Iat-o pe fata lu' tata cum reuseste, din cateva gafe bine tintite, sa alunge oamenii de la vot. A proclamat Clujul capitala Aradului. Uite-l si pe Nastase fiert ca nu se dicuta teme europene. Cine e de vina? Basescu, normal. Urmariti-l pe Crin Antonescu cum isi pregateste retragerea in munti. Antrenament psihologic, tot tacamul.

  • "Educatia este principalul mijloc de a iesi din saracie. As invita-o pe Elena Basescu sa vina cu mine in satele romanesti si sa vada adevaratele probleme ale tinerilor'', a spus Corina Cretu, la mitingul electoral de la Targoviste. Bamboo e la tara? Nu e. Atunci unde sa ia EBA atitudine?
  • EBA la Cluj:  “Sunt acea veriga vulnerabila pe care o are tatal meu, dar imi doresc ca dupa aceasta candidatura sa nu mai fiu neaparat acea veriga. Dar probabil ca o sa raman foarte mult timp de acum inainte, atata timp cat o sa fiu in politica. Dar poate ca n-o sa ma mai faca lumea agramata si toanta, toanta EBA, cum am vazut in foarte multe ziare". Poate da. Poate nu.
  • Dar a urmat asta, tot la Cluj: "Ca si independent nu am avut capacitatea sa acopar absolut toate orasele, dar orasele importante, ca si Iasiul, capitala culturala a Moldovei, Clujul, capitala culturala a Aradului, de fapt capitala culturala a Ardealului". Arad, Ardeal, ne mai impiedicam de niste vocale? Chiar asa? De ce-o face lumea toanta si agramata?
  • Un indemn la vot foarte descurajant, de la Traian Basescu. "Alegerile au loc dupa o campanie electorala care a fost destul de putin convingatoare, ceea ce a facut ca, in analizele sociologice, sa fie pronosticata o prezenta slaba la votul din 7 iunie. As vrea sa le transmit romanilor faptul ca prezenta la vot nu este doar o masura a simpatiei lor fata de partidele politice. Sunt de acord ca poate cea mai mare parte dintre romani nu se gasesc reprezentati in partidele politice care se afla astazi in competitie”. Tata le zice bine. Fata le zice mai rau.
  • Din ciclul conspiratii universale impotriva PNL: "Pentru un partid viu si autentic, constituit in jurul unei doctrine, unei istorii, in jurul unor obiective, cum e PNL, e important psihologic sa vedem ca, in ciuda socului trecerii de la putere in opozitie, in ciuda campaniei necontenite care s-a facut impotriva noastra de patru ani si continua de o jumatate de an, desi altii duc Romania acolo unde nu am dus-o noi, adica la somaj, la inghetarea veniturilor, la scaderea veniturilor, in conditiile astea este foarte important pentru noi sa aratam ca rezistam". L-ati recunoscut pe Crin Antonescu la Alba Iulia, organizand miscarea de rezistenta in Apuseni de dupa europarlamentare.
  • Marko Bela, la Targu Mures: “Noi nu am ales un anumit domeniu, dar cred ca un comisar in agricultura ar fi extraordinar pentru Romania.” Ar fi extraordinar si nemaipomeni daca ar fi ungur. 
  • Cine credeti ca e vinovat in ochii lui Adrian Nastase ca in campanie nu s-au discutat prea multe despre UE? Ati ghicit: ''Traian Basescu este cel care nu a dorit sa existe o dezbatere pe teme europene pentru ca nu-l avantaja sau nu-l interesa, pentru ca alegerile prezidentiale vor avea o cu totul alta miza si se vor baza pe altceva.” De fapt, Basescu e de vina ca sunt alegeri.
  • Pe asta n-a mai ratat-o. Tot Nastase: ''Discutam daca Elena Basescu vorbeste bine romaneste sau nu. Eu nu am comentat pana acum lucrurile astea si nici nu vreau sa comentez mai mult, sa nu para ca extind criticile mele la adresa lui Traian Basescu catre membrii familiei lui. In definiv care este profilul celui care sa mearga in PE? Trebuie sa stie anumite lucruri, sa aiba o anumita experienta. Noi stam si discutam daca vorbeste bine romaneste, daca pune silabele bine, daca pune accentul pe silabe, foloseste vocalele sau consoanele'' 
Nota: Acest material este un pamflet. Cele mai ciudate declaratii facute de politicieni in campania electorala sunt insotite de scurte comentarii. Declaratiile candidatilor au fost preluate de pe agentiile Newsin, Mediafax si Rompres. 


Citeste mai multe despre   






















2904 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    Cluj capitala Aradului?!?Ha, ha , ha... (Miercuri, 3 iunie 2009, 23:38)

    Transilvanus [anonim]

    de unde sa stie niste regatzeni ce-i cu Aradul/Ardealul, Cluj/Klausenburg/Kolozsvar... mai departe de mahalaua Catzelu si Bamboo din Groapa lu Oatu din Bucureshtisan nu cunosc... niste tarani, cum ar zice ei
    • -2 (16 voturi)    
      Ioi! (Joi, 4 iunie 2009, 0:27)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Transilvanus

      Daaaaa, capitala Ardealului o cauta probabil si clujeanul cu care m-am injurat azi in Bucuresti, dansul circuland pe contrasens. Sunteti niste fini, ce sa mai, dati pe-afara de inteligenta si de bun simt... Ce-ar fi sa stati voi acasa in Ardealul vostru, sau nu mai sunt banci de spart in Cluj?
      • +4 (16 voturi)    
        ar fi bine (Joi, 4 iunie 2009, 1:02)

        iulian muresan [anonim] i-a raspuns lui Aph

        Ar fi bine daca ar sta ardelenii acasa la ei impreuna cu banii pe care ii aduc la bugetul national. Cu alte cuvinte ar fi bine daca banii ce provin din Ardeal ar sta in Ardeal si nu s-ar mai disipa in buzunarele hotilor de la Bucuresti. Daca circuli putin prin tara se vede clar unde se afla oameni gospodari si harnici. Nu cred ca e cazul sudului. O fi mai cald in sud, dar eu tot ii banuiesc de lene si de faptul ca singurul lucru la care se gandesc este cum sa insele mai bine. Asta este o generalizare. Bineinteles ca exista exceptii de ambele parti.
        • +1 (13 voturi)    
          bine ca sunteti voi buni ma (Joi, 4 iunie 2009, 2:27)

          Vasile Muntean [anonim] i-a raspuns lui iulian muresan

          Nesimtirea celor care scriu astfel de comentarii este invers proportionala cu nationalismul. In ardeal trebuie sa se inventeze un termen nou.."localism". De parca doar pe voi va fura guvernul format si din ardeleni, nu pe noi toti..pe toti Romanii.
        • 0 (6 voturi)    
          Fratele meu e mai tare ca al tau (Joi, 4 iunie 2009, 4:05)

          Sudistul de nord [anonim] i-a raspuns lui iulian muresan

          Ooooo poezia asta am auzit-o de asa de multe ori.
          Si mai ales de la ardeleni care "intamplator" lucreaza in Bucuresti.... ;-)
        • -1 (5 voturi)    
          ardealu (Joi, 4 iunie 2009, 7:58)

          ion [anonim] i-a raspuns lui iulian muresan

          ai dreptate noi vrem ca in dobrogea sa ramana bani in dobroge nu la hoti din buc.
        • -2 (8 voturi)    
          yeah, right (Joi, 4 iunie 2009, 8:32)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui iulian muresan

          s-ar putea sa ai o surpriza in ceea ce priveste veniturile generate la buget de orasele mari din ardeal (cu 1-2 exceptii) versus banii papati. eu zic sa mergi pe burta, ca se prinde lumea si se mai duce dracu' un mit bazat pe vorbe. trust me :D
          sa stii ca sunt de acord cu tine... banii generati de bucuresti (ilfov, ploiesti, constanta etc) sa fie utilizati unde sunt produsi si totodata sa vi-l luati si pe reprezentatul vostru de frunte numit boc. sunt dispus sa va dau si spaga (pe care bineinteles nu o s-o primiti, ca de... voi sunteti fruncea) numai sa-l luati inapoi si sa nu-i mai dati voie sa depaseasca limitele judetelor de "frunte".
          V
          PS: n-am nimic cu ardelenii. am doar cu aia care se cred "fruncea". yeah, right.
          • 0 (2 voturi)    
            yeah right (Joi, 4 iunie 2009, 14:16)

            no name [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

            comentariu pentru cultura ta generala,
            fruncea nu e ardealul, ci banatul
            mai studiaza baiete
            • +1 (1 vot)    
              same (Joi, 4 iunie 2009, 15:16)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui no name

              era vb de idee. atitudinea superioara este aceeasi.
              daca ar fi sa ma iau dupa vorba populara, ai dreptate. banatu-i fruncea iar ardealu-i mintea.
              big dilema... in cazul asta e si mai grav. putem sa stingem lumina daca astia sunt exponentii.
        • +1 (5 voturi)    
          Pai..... (Joi, 4 iunie 2009, 9:45)

          Mitica Valahul [utilizator] i-a raspuns lui iulian muresan

          Si Boc nu-i din Ardeal? Si nu si-a adus el armata de consilieri ardeleni care guverneaza tara si distribuie bugetul ala catre judetele patriei?
          Hai lasati-o mai moale - ca nu mai tine de mult vrajeala asta cu ardealul.
        • +1 (1 vot)    
          esti si fudul (Joi, 4 iunie 2009, 20:57)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui iulian muresan

          daca pe langa orgoliile locale ai mai si studia ceva, ai afla, cu mare surprindere desigur, ca 30% din PIB-ul Romaniei il produc cei 2 milioane de bucuresteni lenesi si hoti. Cu o socoteala simpla si usoara si pentru o minte inceata, ia vezi cine pe banii cui traieste? tu banuiesti cam multe si stii cam putine. Tipic.
  • -3 (5 voturi)    
    TRANSILVANIA NU ARDEAL (Erdely) (Joi, 4 iunie 2009, 3:39)

    Observator [anonim]

    Bine-ar fi sa nu mai despartititi Transilvania de restul Romaniei, ca si cum Transilvania (si nu "Ardeal" derivata din maghiarismul Erdely; pronuntati va rog intotdeauna TRANSILVANIA, denumire romana din antichitate, leaganul romanismului) ar fi una si Romania alta. Sunt din Salaj, de la Nord de Cluj dar ma deranjeaza enorm atunci cand unii se apuca sa scrie ce mari avantaje ar avea Transilvania daca ar fi singura sau si mai rau, anexata la Hungaria, in ciuda faptului ca 4 din 5 locuitori din Transilvania sunt romani.
    • +2 (4 voturi)    
      na (Joi, 4 iunie 2009, 9:52)

      io [anonim] i-a raspuns lui Observator

      paradoxal, Ardeal e cuvant de origine romaneasca... Maghiarii l-au preluat de la noi, nu invers... scrie pe wikipedia, de fapt e un articol intreg pe tema preluarii de cuvinte din romana in maghiara...
    • +4 (4 voturi)    
      Transilvania - Ardeal - Erdely etc. (Joi, 4 iunie 2009, 12:29)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui Observator

      Nici taranu' nu stie ce e sofranul ... nici ardeleanul geografia istorica sau istoria denumirilor geografice!
      Transilvania NU este o denumire romana din antichitate, fiind inventata abia in anul 1075. Romanii spuneau simplu Dacia. Au adaugat mai tarziu extensii gen superior, inferiror, felix, etc. dar acest lucru nu are rost sa-l discutam aici.
      Denumirea respectiva - in latina medievala folosita de cronicarii regilor Hungariei (cronicari care cei mai multi nu erau unguri, acestia ocupandu-se mai mult cu armele, decat cu scrisul si cititul) este derivata de istoricii maghiari din Ultrasylvania, numita mai apoi Transylvania, care ar fi derivata din denumirea maghiara Erdő-elve.
      Etimologia cea mai simpla spune ca Transylvania inseamna "tara de dincolo de paduri".
      Denumirea de Erdély prima oara sub forma "Erdeleu" in cronica anonima Gesta Hungarorum la secolul al XII-lea (deci in perioada 1000-1100) - adica cam in aceeasi perioada cu Ultrasylvania.
      Cel mai vechi document unde apare denumirea valaha de Ardeal este datat in anul 1432. Textul scrie acolo "Ardeliu".
      Deci puteti folosi dupa plac cele doua denumiri, fara a da o preferinta uneia sau alteia. Pare hilar, dar ungurii sunt cei care foloseau mai des denumirea de Transylvania - deoarece in acest principat limba de cancelarie (adica limba oficiala, culta) a fost LATINA pana in anul 1848.
      In perioada in care Transylvania a facut parte din Imperiul Austriac adica intre anii 1804 si 1867 - limba germana a fost limba de lucru, dar documentele importante din Transylvania se redactau tot in limba latina. Dupa aparitia dualismului austro-ungar, prin politica de maghiarizare fortata acest lucruri s-au schimbat, confuzia dintre cei doi termenii crescand prin adoptarea larga de catre maghiari a termenului Erdely, chiar daca provine dintr-o denumire medievala valaha.

      Astazi majoritatea locuitorilor se declara romani si cred sincer ca traiesc in Romania, chiar daca numele tarii noastre este si mai recent - din anul 1864 !
  • 0 (0 voturi)    
    E de ras (Joi, 4 iunie 2009, 7:54)

    Lucian_Mares [utilizator]

    sau e de plans??
  • +1 (7 voturi)    
    nastase (Joi, 4 iunie 2009, 8:21)

    alpha [utilizator]

    bomboooo!!!! basescu nu-i de vina pentru dezbateri ! el si tot neamu lui e de vina ca a cazut avionu'in atlantic,ca a fost furtuna in bucale si ca ti s-au spart oualelelelelele.....
  • +9 (9 voturi)    
    faceti ce faceti... (Joi, 4 iunie 2009, 8:43)

    MirceaA [anonim]

    Faceti ce faceti si incepeti sa va certati intre voi, moldoveni cu ardeleni si cu regateni. De ce? Pentru ca sunteti facuti gramada. In loc sa fim toti uniti impotriva talharilor care ne fac de rahat in toata lumea, voi va dati care mai de care mai destept. O turma de oi.
    • +1 (3 voturi)    
      da si nu (Joi, 4 iunie 2009, 9:27)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      ai dreptate... dar... daca nu le arati cat sunt de "dastepti", ajung sa creada ca asa este si maine poimaine ajung prim-ministri. vrei exemple?
      bucuresteni, ardeleni... sunt egali... mai putin dobitocii care se cred un pic mai altfel. complexele de inferioritate sunt manifestate prin superioritate de prost gust.

      la EBAmboo ce este de comentat? ia-i numele de basescu si nu poate sa se angajeze nici ca secretara. indiferent de cat ar investi in imagine...aaa... scz, educatie :)) esti constient ca pe langa trezirea patronului (cafea & stuff), ar mai trebui sa mai si scrie cate ceva, altfel decat dupa dictare :D
      • -3 (3 voturi)    
        nu si da (Joi, 4 iunie 2009, 9:37)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

        Sincer insa, dupa show-ul cu Macovei si interviul de pe EurActiv, prefer 10 Ebe toante in PE unei Norica Nicolai...
        • +3 (3 voturi)    
          hmmm (Joi, 4 iunie 2009, 10:55)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Aph

          Macovei? Over-rated. Ca si Stolojan. O "imagine" frumoasa construita in jurul unei idei si aplicata unei persoane la fel de corupte/obediente/ineficiente/etc. (alege cate mai mult sau mai putin din fiecare) ca si restul.
          Vrei exemple? Cu cine sa incep? cu Macovei sau cu Stolo? Stii ce usor e sa afli informatii cand ai Google la indemana? E adevarat, exista si un risc... sa vezi o alta latura (cea reala) a oamenilor in care credeai si ti-ai pus sperante :D.
          Sa mai zic ceva de TRU? =)))))) Din cate vad nu s-a aruncat de la etaj. Asta DA om vertical. Bleah.

          In ceea ce o priveste pe Norica... Dupa scandalul cu nepoata trebuia sa zboare (probabil o demisie de onoare era prea mult). Din cate am vazut, este o persoana politica activa insa ii lipseste cu siguranta ceea ce lipseste majoritatii (ca sa nu zic tuturor) oamenilor politici de la noi: bun simt. Pana si cand furi de la buget ar trebui sa dai dovada de asa ceva.
  • -2 (2 voturi)    
    uite campania, nu e campania! (Joi, 4 iunie 2009, 11:27)

    miha [anonim]

    daca PDL si EBA nu faceau campanie, nici nu credeam ca avem alegeri pe 7 iunie...nici nu stiam pentru ce...ma gandeam ca trebui sa ies din casa pentru a-mi alege presedintele!asa ca stiu cu cine votez...cu cine a facut campanie, logic!
  • 0 (0 voturi)    
    alarma (Joi, 4 iunie 2009, 21:45)

    Codruta [anonim]

    Tamara Nastase si Ilici bolsevicul vor ca sa iasa de la guvernare daca vor avea mai multe voturi la alegeri. E o dilema mare.
    Absenta la vot poate baga tara in colaps, o taraste inapoi la bolsevism, la talhariile sistemului Miki spaga - Tamara Zambacian.
    Lumea este inconstienta si e mare pacat.
    E mare pacat si ca nu s-au nascut politicienii de care avem nevoie acum.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri