Le Parisien: Romania - absenteism record la europarlamentare

de R.P.     HotNews.ro
Marţi, 2 iunie 2009, 17:25 Actualitate | Politic

Curios! In Romania celor douazeci de ani dupa caderea lui Ceausescu, alegerile europarlamentare nu intereseaza pe nimeni. Toate sondajele anunta o absenta record la vot. Si nu oriunde, ci in statul care a aderat cel mai recent la Uniunea Europeana, alaturi de Bulgaria. Asa incepe cotidianul francez Le Parisien un articol dedicat tarii noastre si "atentiei" cu care ne pregatim de scrutinul european.

Romania va alege duminica 33 de deputati europeni. La scrutinul legislativ trecut, participarea a atins o rata de doar 39,2%, fiind cea mai slaba de la Revolutia din 1989. Explicatia este urmatoarea, spun jurnalistii din Hexagon: criza este pe cale sa dubleze numarul somerilor si alegerile prezidentiale din decembrie par mult mai importante decat cele de acum.

Iar proba dezinteresului manifestat de populatie pentru scrutinul european o gasim chiar in strada. Nici unul dintre romanii intervievati de ziaristii de la Le Parisien nu a stiut sa raspunda la intrebarea: cati alesi va trimite Romania duminica in Parlamentul din Strasbourg.

"La noi, va fi un record de absenta", prezice Mihai Marcu, artist sculptor in varsta de 70 de ani, care ii spune raspicat jurnalistului francez ca nu va merge sa voteze. "Nimic nu s-a schimbat. Sunt aceiasi activisti la putere". Recunoaste, insa, ca nu-l intereseaza nimic altceva decat alegerile prezidentiale din decembrie.

De cu totul alta opinie pare sa fie sotia sa, care intra rapid in scena si spune: "Nu accept sub nici o forma oamenii care bombane si critica, fara sa-si fi indeplinit inainte cel putin datoria civica". Este forma de protest a unei foste profesoare de limba romana, care spera in secret sa-si convinga in cele din urma sotul sa mearga alaturi de ea la vot.

Acelasi scenariu se aplica si la tineri. Exista unii care vor sa mearga la urne. Insa nu se stie daca exemplul lor va fi urmat si de majoritate, dezgustata de viata politica, incheie Le Parisien.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2243 vizualizari

  • +1 (13 voturi)    
    Un NU HOTARAT absenteismului! (Marţi, 2 iunie 2009, 17:40)

    nano2k [utilizator]

    Romanii nu mai trebuie sa fie DEZINTERESATI de fenomenele politice din tara noastra. Tocmai acest dezinteres ne-a adus aici. Tocmai acest dezinteres ne mentine la nivelul de inculti politici.

    Individual, fiecare ne credem superiori politicianului, dar il lasam sa ne conduca.

    Este important sa aratam ca NE PASA.

    1. Cei care voteaza arata acest lucru.
    2. Cei care nu voteaza arata ca NU LE PASA.

    3. Exista o a 3-a categorie, aceia carora LE PASA, dar considera ca niciun candidat nu-i reprezinta. Este o categorie de care nu se vorbeste si mereu sunt confundati cu cei din categoria 2. Ba chiar ei se confunda cu acea categorie. Nu isi dau seama ca, printr-un singur gest pot exprima 2 lucruri: ca LE PASA, dar ca nu isi dau votul de incredere niciunui candidat.

    Acest gest este ANULAREA VOTULUI. Si voturile anulate se numara. Pentru a anula un buletin de vot este suficienta plasarea a cel putin 2 stampile pe el.

    Pare o nimica toata. De ce sa imi anulez votul? Ce mai conteaza? Raspuns. Asa cum conteaza un vot valabil exprimat, tot atat de mult graieste de la sine si unul invalidat.

    Si, oricum, un vot valabil exprimat sau un vot anulat e totusi mai mult decat unul neexprimat.
    • +4 (4 voturi)    
      informatii despre candidati (Marţi, 2 iunie 2009, 18:45)

      informatii [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Scuze ca iti intrerup avantul, dar unde pot gasi informatii valide despre candidati?
      In afara de ciurucuri autentice si alte gaselnite ascunse dupa "oameni de valoare" ce alte posibilitati as avea sa votez?
      Citesc in presa despre eba, becali, norica, crin si toti expiratii care se ascund dupa monica m. Ce-s cu astia? Ce vor ei sa faca pentru tara? Unde ma pot interesa ce au facut pana acum si ce vor face in continuare?
      Pentru a vota imi trebuie o dovada care sa ii valideze pe respectivii, sa stiu ca nu votez aiurea. Am tot votat pana acum, dar acum chiar n-am chef sa ma duc la ambasada/consulat sa votez ce nu stiu....
      Poate ma lamureste si pe mine in ultima faza cineva de existenta unuia care merita votat.
      Succes celorlalti!
      • +2 (4 voturi)    
        are dreptate (Marţi, 2 iunie 2009, 22:36)

        dragomir [anonim] i-a raspuns lui informatii

        Deci e exact ca pe vremea lui Ceausescu, ai de ales intre doi sau mai multi incompetenti, nimeni nu te reprezinta cu adevarat, iar interesul tau e oricum ultimul pe lista. Exemplele recente sunt absolut elocvente, nu mai e loc de naivitate. CE SA ALEG? Care e datoria civica? Eu mi-o indeplinesc protestand. NU MERG LA VOT!! Din partea mea sa se aleaga praful de toata politica romaneasca. Nu poate fi mai rau decat a fost in ultimii 20 de ani.
        • +2 (4 voturi)    
          Protestezi anuland votul (Miercuri, 3 iunie 2009, 8:35)

          sdi [utilizator] i-a raspuns lui dragomir

          Daca nu mergi se considera ca esti dezinteresat. Vrei sa protestezi? OK, rupe-ti 5 minute si pune doua stampile si ai anulat votul. O sa insemne mai mult decat o neprezentare, crede-ma.
          • 0 (0 voturi)    
            Garantezi ca nu se inregistreaza? (Miercuri, 3 iunie 2009, 12:24)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui sdi

            am sa ma duc la vot cu un pic si am sa las cateva cuvinte in dreptul fiecarui pachet promotional :D
          • 0 (0 voturi)    
            sau nu (Miercuri, 3 iunie 2009, 22:04)

            serban [anonim] i-a raspuns lui sdi

            Scuze, dar in mass media apare si socheaza procentul celor care n-au votat nu se spune cati si-au anulat votul. Protestezi si atragi atentia prin absenteism ptr ca nimeni nu sta dupa aia sa faca scaderi din totalul de voturi si sa zica da, si-au anulat votul 10 mii de oameni.
        • +6 (6 voturi)    
          ba se poate! (Miercuri, 3 iunie 2009, 9:50)

          cet23 [anonim] i-a raspuns lui dragomir

          Ba da, se poate si mai rau decat a fost in ultimii 20 de ani, Se poate chiar mult mai rau!
      • +2 (2 voturi)    
        O informatie (Miercuri, 3 iunie 2009, 10:11)

        ion [anonim] i-a raspuns lui informatii

        "Citesc in presa despre eba, becali, norica, crin si toti expiratii care se ascund dupa monica m"

        Vezi te rog ca toti cei mai de sus "eba, becali, norica, crin" nu sunt pe aceiasi lista cu monica m ;)
      • 0 (0 voturi)    
        candidat (Miercuri, 3 iunie 2009, 15:33)

        Lili_1024 [utilizator] i-a raspuns lui informatii

        Monica Macovei
    • +3 (3 voturi)    
      anularea votului?! (Marţi, 2 iunie 2009, 18:51)

      I [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      cred ca tu esti cel care a fost manipulat de data asta. Un vot e important atata timp cat schimba ceva... daca dai un vot nul... tot degeaba.
      La televizor s-au facut 2 manipulari: prima a fost cu "scarba fata de politica" si a doua cea cu votul nul. Amandoua au ca rezultat o mai mare previzibilitate a votului pentru partide. Daca cei care nu sunt inregimentati in partide nu merg la vot sau merg si dau un vot nul, rezultatul alegerilor este dictat strict de partide: partidele care au multi oameni inrolati, vor avea procente mai multe. Ca sa ai mai multi oameni inrolati, trebuie sa platesti mai mult (scoala de vara de la.. mare, munte etc). Dar partidele prefera aceasta varianta decat sa joace la loteria votului democratic. Dai un ban dar rezultatul e garantat.
      Din cauza asta majoritatea "analistilor" politici (oamenii partidelor) fac reclama, cu orice ocazie, celor doua idei: "scarba de politic" si "arata-ti frustrarea - votul nul".

      Politica e ca si curatenia (casei). Nu o faci ca iti place, ci o faci pentru ca iti place sa traiesti intr-o casa curata!
    • 0 (4 voturi)    
      Vot ? (Marţi, 2 iunie 2009, 18:51)

      zero [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Miau, care vot, care absenteism ? Ai pe cine sa votezi ? Ok, go for it. Nu merita efortul de a merge la vot pentru a trimite niste haimanale in PE.


      Pisa ce mai face ? :)
    • +1 (1 vot)    
      Unde sa stampilez (Miercuri, 3 iunie 2009, 12:21)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      spune-mi tu cu cine sa votez.
      vad cum in Romania sunt oameni exceptionali in care am incredere, oameni integri, adevarate exemple. Ei nu sunt insa in politica.

      exemplele din politica sunt gretoase. Am o oarecare simpatie pentru PNL dar atat. Sigur nu va mirosi votul meu Crin Antonescu, si nici oferta lor europarlamentara nu ma atinge.

      Am votat de cateva ori impotriva lui Iliescu, a lui Vadim sau a lui Basescu, impotriva PSD, PDL, FSN....

      m-am saturat - vreau sa votez cu cineva nu impotriva cuiva - asta sopteste: manipulare. Ei sunt aceiasi - aceleasi valori, aceleasi obiceiuri.
  • -2 (4 voturi)    
    Votati! (Marţi, 2 iunie 2009, 17:40)

    Mucles [anonim]

    Veniti la vot! Veniti sa taxati mincinosii care v-au mintit si v-au adus in acesta stare de dezinteres. Nu lasati o mana de oameni sa-si bata joc de viitorul acestei tari.
    • +2 (2 voturi)    
      Pe cine? (Marţi, 2 iunie 2009, 18:42)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Mucles

      Serios? Si care sunt cei care NU sunt mincinosi dupa opinia ta? Arata-mi unul, din indiferent ce partid, si eu il mananc!!! (vorba vine, ca de fapt ar trebui sa i se faca statuie in Romania de azi). Dar in realitate acel om sau acei oameni nu exista!! De aceea singura actiune logica de protest este intr-adevar sa mergem la vot, dar sa INVALIDAM VOTUL, punand mai mlte stampile pe el! In felul asta poate vor pricepe odata si acesti misei ca poporul vede si ca incet, incet, rabdarea lui va ajunge la limita...
      • -1 (1 vot)    
        asa, si? (Miercuri, 3 iunie 2009, 9:56)

        cet23 [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        "poate vor pricepe odata si acesti misei ca poporul vede si ca incet, incet, rabdarea lui va ajunge la limita..."
        Asa, si? Sa presupunem ca pricep asta, ce se schimba? Care-i idee? Si daca numai 10% din romani voteaza, e tot una! Tot alegeri legitime se cheama!
        Cat despre politician care a demonstrat ca a facut ceva, Monica Macovei! OK, poti sa-i gasesti pacate, oricui poti sa-i gasesti, dar nu poti s-o compari pe ea cu jiji de exemplu.
        Cine preferi sa te reprezinte in Parlamentul European? Monica Macovei sau infractorul jiji? Daca nu-ti pasa, ok, stai acasa si uita-te la meci. (care si ala foarte probabil e un blat). Daca iti pasa, lasa frustrarile de domnisoara inselata si misca-ti fundul la vot!
        • 0 (0 voturi)    
          procurorii model (Miercuri, 3 iunie 2009, 12:33)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui cet23

          de ce sa fie Monica Macovei demna de votul meu?
          merita procurorii premiati in Romania ? astept rezultate...
      • 0 (0 voturi)    
        poate ai dreptate (Miercuri, 3 iunie 2009, 12:28)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        poate ai dreptate dar eu cred ca sunt sanse ca votul sa se valideze. opinia aceasta insa m-a convins sa merg la vot - voi scrie ce cred despre ei:
        Hoti, corupti, criminali
    • +1 (1 vot)    
      Cu cine? (Marţi, 2 iunie 2009, 18:47)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Mucles

      Cu cine?
      • -2 (2 voturi)    
        Macovei, clar! (Marţi, 2 iunie 2009, 22:55)

        I [utilizator] i-a raspuns lui unu

        Gasesti in ziua de azi cu cine sa votezi, trebuie doar sa cauti. Daa... partea cu para malaiatza inca nu functioneaza ;)
    • 0 (0 voturi)    
      cum adica? (Miercuri, 3 iunie 2009, 12:27)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Mucles

      ce sunt eu - sa taxez? sa imi iau un capsator, ceva?
      cum nu lasam mana de oameni sa isi bata joc???

      vorbeste romaneste.
  • +2 (2 voturi)    
    De ce? (Marţi, 2 iunie 2009, 17:40)

    xyz [anonim]

    Nu votez. De ce? Pentru ca nu imi place sa imi fac iluzii. Iluzia ca unii sunt mai buni decat altii sau invers. Iluzia ca ar fii macar putin adevar in tot ce spun, iluzia ca le-ar pasa macar cat negru sub unghie de noi si de tara. Oricat m-as stradui, nu pot sa cred nimic din ce spun ei. Nimic, nimic! Poate doar daca as candida eu, dar nu stiu unde sa depun dosarul :)

    Bafta EBA si Gigi, sper sa ajungeti acolo ca sa aiba ce scrie LeParisien inca 4 ani de-acum inainte.
  • +3 (5 voturi)    
    Alegeri (Marţi, 2 iunie 2009, 17:55)

    Paxi [anonim]

    Cu cine sa votezi? Cu "succesuri" sau cu "serviciuri"?
  • +1 (1 vot)    
    bom, bom! (Marţi, 2 iunie 2009, 18:04)

    lupu' singuratic [anonim]

    Explicatia este urmatoarea, spun jurnalistii din Hexagon: criza este pe cale sa dubleze numarul somerilor si alegerile prezidentiale din decembrie par mult mai importante decat cele de acum.

    Cea mai proasta explicatie posibila. Imi vine sa rad.

    " Este forma de protest a unei foste profesoare de limba romana, care spera in secret sa-si convinga in cele din urma sotul sa mearga alaturi de ea la vot."

    e sa faca? Sa-l convinga? Pai acu' sa-i vad pe unii.

    BIGOTISM POLITIC?
  • -1 (5 voturi)    
    de ce sa votez???? (Marţi, 2 iunie 2009, 18:32)

    ovidiu [anonim]

    Sunt anticomunism pana in maduva oaselor, dar acum dupa 2 decenii de democratie simt ca singurul lucru normal ce il pot face este sa plec din societate, sa nu mai votez, sa nu mai ascult radio, sa nu mai urmaresc TV, sa nu mai citesc ziare.
    Jegul care transpira din intreaga clasa politica incepand cu presedintele si familia lui si terminand cu umilul membru de partid, care spera sa prinda si el ceva adunat sub gheara ciolanului, ma pun in situatia fie de a lua maceta din cui, fie de ai lasa pe ei sa faca ce vor, iar eu sa ma retrag fara sa-i mai urmaresc....
    Cum imi este frica de Dumnezeu, si consider ca si cea mai marsava creatura, omul politic romanesc, merita sa traiasca, nu -mi ramane decat cea de a doua optiune - o voi considera ca si pe o criogenare pe termen mediu....
    • +1 (3 voturi)    
      Bine zis... (Miercuri, 3 iunie 2009, 10:13)

      Vorbe goale [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      ... ma gandeam sa scriu si eu dar nu prea am ce adauga, deci subscriu pur si simplu.

      PS: pentru aia cu voturile negative: votati baieti, votati... oricum nu mai aveti mult...
  • +2 (2 voturi)    
    Anulez votul (Marţi, 2 iunie 2009, 18:36)

    Adrian [anonim]

    Intr-adevar, singura solutie pentru a trage un semnal de alarma e cea de a ANULA votul (a pune cel putin 2 stampile pe acelasi buletin). Astfel vom arata ca TOTI politicienii actuali sunt de fapt tradatori de tara, pentru ca aplica orbeste ordinele de la Bruxelles, precum includerea chipurilor in actele de identitate, permiterea cultivarii organismelor modificate genetic pe teritoriul tarii noastre, aderarea la Codex Alimentarium (cautati pe google sa vedeti ce criminala e aceasta lege!), vaccinarile cu Gardasile, etc, etc, nemaivorbind de distrugerea intregii industrii si agriculturi a acestei tari: din granarul europei am ajuns sa fie o raritate un produs romanesc pe masa!

    Anulati-le votul!
  • 0 (4 voturi)    
    sa votez ca sa... (Marţi, 2 iunie 2009, 18:45)

    fefe [anonim]

    trimit in parlament pe EBA, Norica, Stolo, Seve si alti fripturisti din astia? M-am tampit? Toti sunt o apa si un pamint. Nu mergeti la vot! Parlamentul European o sa functioneze mai bine sau mai prost cu sau fara astia. Cel putin prin ignorarea lor la alegerilor, toti ceilalti din Parlament vor sti cu cine au de a face (niste indivizi pe care nu ii vrea nimeni, dar s-au nimerit acolo) si ii vor trata cu acelasi dispret cu care sper ca majoritatea romanilor ii vor trata pe 7 iunie.
  • +1 (1 vot)    
    e normal (Marţi, 2 iunie 2009, 19:55)

    undo [anonim]

    Luni va fi liber, deci mai toata lumea se va bucura de un weekend prelungit. Probabil cei din mediul rural, dupa slujba in care preotul le va reaminti in care patrat trebuie pusa stampila, se vor duce la vot. La oras prezenta nu cred ca va depasi 30%.
  • +2 (2 voturi)    
    Catre Boborul Nostru (Marţi, 2 iunie 2009, 20:46)

    alegatorul turmentat [anonim]

    Fratilor, aici ma refer la acei de mai sus cu "simtamint civic"...care va sa zica ca il au: nu mai pot lichelel care ne "conduc" de voturile noastre NULE, cand de fapt ei sunt niste nulitati si neaveniti, parveniti si venetici........foarte competenti, dar doar pt buzunarele lor......degeaba ii criticam pe altii......uite ce scursuri am ajuns sa avem ca propuneri......trebuie sa vezi doar candidaturile, si iti dai seama ce parere au liderii de partide despre acest popor..........avem nevoie de partide noi, oameni noi si idei noi..........atunci cred ca va incepe sa se schimbe cate ceva!!!sanatate............... va saluta unul care nu se va duce la vot dar va critica in continuare, fiindca nu imi pasa de voi astia care ziceti" cei care nu voteaza nu au voie sa critice......hai pa, ziceti zau cu limba scoasa...sa vedeti ce vi critic eu!!! LOL
  • +1 (1 vot)    
    ce votam? (Marţi, 2 iunie 2009, 22:20)

    florin [anonim]

    votam niste afise cu necunoscuti
  • +1 (1 vot)    
    Traiti Bine (Marţi, 2 iunie 2009, 22:46)

    yo [anonim]

    manipulare capitalista.....cand foamea....stupid people....traiasca mamaliga romaneasca....
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Miercuri, 3 iunie 2009, 10:11)

    haha [anonim]

    doar chiar credeti ca nu am ceva mai bun de facut duminica ??

    mai bine imi sortez sosetele decat sa ma duc la vot.
    e si util, e si terapeutic, si nici nu ma frustreaza.

    macar o sa fiu cu gandul impacat "ne-am facut-o cu mana noastra, ca n-am fost la vot"

    decat cu gandul "l-am votat pe ala, a iesit, si tot un rahat a facut..." (scuzati limbajul)

    asa ca, sa fie sanatosi, nici la prezidentiale nu ma duc, poate ma duc in turul 2, ca na totusi... dintre 2 prosti (stim cu totii care sunt aceia) sa votez un prost mai mic.

    multa bafta si succesuri, ca si asa mai dau o sansa inca 2 ani romaniei, apoi emigrez la neamuri in canada.
    • -2 (2 voturi)    
      sosete si canada (Miercuri, 3 iunie 2009, 10:23)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui haha

      Auzi, dar de ce nu mergi tu mai repede in Canada? Nu de alta, dar sa ai conditii optime acolo sa-ti sortezi sosetele o viata intreaga!
      "Succesuri" si tie in rai. (scuze, Canada am vrut sa spun).
  • 0 (2 voturi)    
    Despre vot, fara ura si fara incrancenare :) (Miercuri, 3 iunie 2009, 10:25)

    ion [anonim]

    Eu zic ca votul e un lucru util si necesar. Clasa politica nu se poate curata decat prin vot. E drept ca acest proces este de lunga durata, dar alta solutie nu vad. Si eu am rabdare, pentru ca altfel nu vad alta solutie (solutiile extremiste-anarhice sunt departe de mine, eu sunt o fire pasnica)

    Si eu vad destule exemple de politicieni ratati care au fost eliminati prin vot din sistem, mai ales prin votul uninominal: pur si simplu nu au convins pe nimeni si au fost eliminati. Chiar si partidele trebuie sa se uite bine la sondajele de opinie si la ce doreste populatia cand fac capetele de lista sau cand fac nominalizarile pentru vot uninominal.

    Un aspect can neplacut: activistii din ambele parti ale problemei. Cei mai multi cu indemnuri "nu mergeti la vot, toti sunt hoti, etc" E un pic deplasat acest punct de vedere. Daca ti se pare ca votul nu aduce nimic, inseamna ca ai ajuns indiferent la viata politica din Ro. Nimeni si nimic nu te convinge la nivel politic. E ok si asta, nici o problema, dar de unde acest activism "nu mergeti la vot, nu votati hotii etc", odata ce ai devenit indifernt la politica romneasca? De ce ai nevoie sa convingi si pe altii?

    Ceilalti activisti sunt mai putini, dar de multe ori sar si ei calul: mergeti si votati X, ceilalti sunt clica de mafioti si hoti. Efectul este invers, nu cred ca in Romania se poate vorbi de un partid de ingeri, iar celelalte partide formate din draci

    Eu cantaresc cat pot de bine ofertele, vad ce simpatii si antipatii am, ma gandesc cine mi-ar reprezenta mai bine interesele (de exemplu in nivelul taxelor, ca acolo ma doare imediat), merg acolo si trantesc stampila. Si imi invat copii sa faca la fel ;)

    Nepasarea e cea mai rea, si nu e vorba doar de vot, ci de tot ce tine de viata noastra sociala
  • -1 (1 vot)    
    Sa scriem la francezi atunci (Miercuri, 3 iunie 2009, 11:19)

    Cristi [anonim]

    Haideti sa scriem la ziarul francez, cel care a publicat initial articolul. Nimeni nu ne baga in seama aici, poate pe nimeni n-o sa intereseze opiniile noastre acolo dar sincer, decat sa vorbim degeaba in tara asta poate o sa ne auda si altii.

    Tip: puteti folosi Google translate pentru a traduce mesajul in franceza. E asa de eficient incat a facut chiar si completari utile frazelor pe care vroiam sa le traduc :)
  • 0 (0 voturi)    
    Europarlamentare (Miercuri, 3 iunie 2009, 15:26)

    Impatţial [anonim]

    duminică la vot toţi cei cu drept de vot

    ca un imparţial ce sunt, mă-ntreabă toţi românii patrioţi:
    pe cine să voteze ei duminică; pe liste par a fi şi unii idioţi.
    răspuns uşor : numai cu psd, cu peneleul sigur altădată,
    iar cât priveşte pedeleii, e clar ca ziua , votaţi-i niciodată !
  • 0 (0 voturi)    
    ANULEAZA VOTUL (Joi, 4 iunie 2009, 18:32)

    merg la vot si-l ANULEZ [anonim]

    Ce se poate castiga:
    1. In valoare absoluta (nu procentual) EBA , GIGI,VADIM au nevoie de mai multe voturi pentru a accede in PE.
    2. Ma prezint la vot si sunt cu constiinta impacata ca nu am votat cu dinozaurii PSD PDL PNL..
    3. Nu putem fi acuzati de lipsa de interes…
    4. Daca mesajul scris pe buletinul de vot ar fi coerent (cam acelasi) la toti cei care isi anuleaza votul, ar conta.
    5 Mai spuneti si voi ca sigur mai sunt si alte consecinte


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi