Elena Basescu se razgandeste: Nu trebuie legalizata marijuana, indiferent cat de usor este drogul

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Vineri, 29 mai 2009, 16:30 Actualitate | Politic

Hotararea Elenei Basescu de a sustine legalizarea marijuanei nu a durat nici 24 de ore, fiica cea mica a presedintelui razgandindu-se la Ploiesti, unde a declarat ca "marijuana nu trebuie legalizata la noi in tara, indiferent cat de usor este drogul acesta si indiferent daca da dependenta sau nu", transmite corespondentul HotNews.

"As fi de acord cu legalizarea marijuanei numai in cazul in care se va lua decizia in Europa, dar pentru Romania in nici un caz, pentru ca in Romania acest fenomen este scapat de sub control si n-ar putea fi gestionata nici macar legalizarea marijuanei", a declarat Elena Basescu, aflata in vizita electorala la Ploiesti.

EBA: Ecstasy distruge celulele nervoase, cocaina da dependenta

"Am spus ca, dintre toate drogurile, este cel mai usor, pentru ca nu afecteaza, ca ecstasy, celulele nervoase si nu creeaza dependenta, ca si cocaina, dar la domnul Ciutacu am subliniat ca poate voi fi de acord cu legalizarea marijuanei, daca e decizie de la UE", si-a nuantat Elena Basescu declaratiile.

Ea a precizat ca, daca acest drog va fi legalizat in Uniunea Europeana, Romania va trebui sa se supuna reglementarilor comunitare, insa declaratiile ei de joi seara nu sugerau pornirea unei dezbateri din Romania catre Uniunea Europeana.

Elena Basescu, candidat independent pentru PE, a declarat, joi seara, la Antena 2, ca daca ar ajunge in Parlamentul European "ar fi probabil de acord" cu legalizarea drogurilor usoare, cum ar fi marijuana.

Intrebata care este parerea sa personala, ea a mentionat ca a fost la studii in SUA un an si ca "in campusurile din America aceste droguri usoare, marijuana, erau legale".

"Eu nu fumez, nu beau cafea, e ceva atat de delicat sa-mi dau eu cu parerea despre asa ceva... atata vreme cat nu-mi dau seama ce gust are o tigara. Dar daca in unele tari ca Olanda si America aceste droguri sunt permise, marijuana, pentru ca am inteles ca nu dau dependenta... nu e vorba de ecstasy care am inteles ca-ti afecteaza celulele nervoase, si de cocaina. Se refereau la marijuana. La iarba. Probabil ca voi fi de acord cu aceasta initiativa".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

4739 vizualizari

  • +12 (28 voturi)    
    huuooooo (Vineri, 29 mai 2009, 16:37)

    huuuoooo [anonim]

    HUOO BAA fii si tu un pic mai deschisa la minte
    • +8 (24 voturi)    
      subscriu (Vineri, 29 mai 2009, 17:13)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui huuuoooo

      marijuana merge legalizata... daca e legalizat tutunul de ce n-ar fi marijuana?
      • +11 (19 voturi)    
        bravo, elena razgandici! (Vineri, 29 mai 2009, 18:03)

        indianu gions [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        cred ca inconsecventa se mosteneste din familie...

        nu ne suparam pe tine, eleno!

        nu ai de unde sa sti ca pana acum nu a murit nimeni de marijuana, si ca e folosita in ameliorarea unor boli.

        ca orice politician roman nu trebuie sa ai vreo initiativa desteapta sau sa gandesti un pic, noroc ca exista altii in europa care gandesc si pentru voi, draga elena.

        keep up the good work!
      • +3 (7 voturi)    
        .... (Vineri, 29 mai 2009, 21:42)

        ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        asa sunt oamenii care n-au de munca, se apuca de baut sau droguri. Aveti loc de munca sau/si familie ? Daca ati avea n-ati mai cere asa ceva...
        • 0 (0 voturi)    
          legalizarea Marijuanei (Marţi, 7 iulie 2009, 0:46)

          du7za [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

          este un pas bun in legalizarea marijuanei in plus nu afecteza cu nimic organismul si sunt mai ushoare decat tigarile normale asa k LEGALIZATI IARBA:X:X:X....good:X..
    • +3 (11 voturi)    
      Vezi tu, Nutzica darling ,gura bate fundul .. (Vineri, 29 mai 2009, 17:19)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui huuuoooo

      e greu dupa ce iti iese porumbelul din gura sa mai faci ceva !Cine se scuza ,se acuza !Asa si cu papa Shultz Iliescu cand cu 'golanii'asa si cu Emil cel Fraier ,cand cu "am fost invins de securitate " ,tu mai lipseai cu "marijuana" -trebuia sa spui ca e o prietena de a ta ,ca e confuzie ,sau ai ocluzie intelectuala ,ceva ...
      • 0 (0 voturi)    
        greu pe dracu' (Sâmbătă, 30 mai 2009, 14:37)

        ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Taica-su a dat drumul la carduri de porumbei si incet incet i-a prins, i-a jumulit si poporul roade oasele lor.....
    • +13 (13 voturi)    
      Subscriu (Vineri, 29 mai 2009, 17:23)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui huuuoooo

      A intors-o exact ca unde a declarat !!!
      Oare tac'su, ala de se uita picior peste picior, nu-i spune dracului o data ca-i proasta si ca are limite si ca ar fi cazul sa stea-n banca ei ?
    • -13 (15 voturi)    
      eba (Vineri, 29 mai 2009, 19:07)

      click aici [anonim] i-a raspuns lui huuuoooo

      Asta ne distruge pe noi: mass - media....mass - media dominata de moguli, manipularea opiniei publice, inducerea in eroare. Alegem reprezentanti pentru a lovi apoi in ei. Nu ne recunoastem liderii. Cand Elena Basescu militeaza pentru tineri ne revoltam..ne revoltam ca o cheama Basescu. Da, o cheama Basescu si e dintr-o familie de lideri. In loc sa "exploatam" avantajele noi ne revoltam din prostie. Si ne miram de ce merg asa treburile in tara!
      • +10 (12 voturi)    
        AUZI? (Vineri, 29 mai 2009, 19:38)

        constantin [anonim] i-a raspuns lui click aici

        bai sau fa, dupa caz. ma lasi cu 'famelia' basescu? ce naiba sa exploatam la pitipoanca asta ratata? e o semidocta, o fufa proasta care nu stie decat sa stea toata noaptea prin bamboo si sa se laude cu banii lu' taticu'. de cand promovarea nulitatilor a ajuns sport national? cum poate fufa asta analfabeta sa reprezinte un neam care are asa o istorie? cate personalitati nu sunt la noi in tara si sa ne reprezinte parasuta asta??!! pai tocmai de aia merg lucrurile in halul asta in tara, pt. ca suntem condusi de marinari chiori si fufe analfabete. mai pe romaneste, hai sictir activistilor de partid.
        • -3 (5 voturi)    
          la subiect (Vineri, 29 mai 2009, 21:44)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui constantin

          Este totusi vorba de legalizarea drogurilor usoare nu de prejudecati ori furii fata de o "famelie" ori alta. Ar fi bine sa te gandesti inainte sa scrii. Imi dai impresia ca te ia tastatura pe dinainte. Daca sti sa si citesti iti recomand o lectura mai indelungata printr-un site : erowid.com. Tin sa-ti marturisesc ca nu m-am drogat vre-o data cu altceva decat cu spiritul vinului; si in nici un caz acum. Dar m-am ocupat cu dependentii de drog vre-o 10 ani. Sautari!
      • +3 (3 voturi)    
        testarea functionarilor publici (Vineri, 29 mai 2009, 20:56)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui click aici

        e lipsita de orice fel de consecventa. striga hotul si pe urma isi cere scuze. aici seamana cu taticul - imi amintesc cand bloca proiectele cu finantare europeana in primaria bucurestiului - spunand ca vor altii sa fure. Altii decat el.

        Marele liberal Crin Antonescu a infierat imediat iesirea Elenei. Eu zic ca asta e ipocrizie colectiva si propun sa fie toti functionarii publici testati impotriva substantelor interzise.
  • +17 (21 voturi)    
    :)) (Vineri, 29 mai 2009, 16:38)

    Alex [anonim]

    de rasul curcilor
    • -19 (21 voturi)    
      Bine ca sunteti voi destepti!!! (Vineri, 29 mai 2009, 17:18)

      EBA [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Ce e asa amuzant??? Nu se poate razgandi lumea??? Oricum atitudinea ei conteaza si trebuie apreciata!
      Degeaba sunteti invidiosi si faceti glume proaste, pentru ca EBA va intra PE.
  • +17 (17 voturi)    
    Bravo!! (Vineri, 29 mai 2009, 16:40)

    cvm [utilizator]

    Invata mititica... sa o scalde exact ca un politician. Are profesori buni.
  • +22 (22 voturi)    
    mda (Vineri, 29 mai 2009, 16:42)

    AlexA [anonim]

    Exista o vorba: cand nu te pricepi, mai bine stai in banca ta. Explicatiile fetei in legatura cu de ce "da" sau de ce "nu" sunt nule.
  • +19 (21 voturi)    
    Un singur sfat (Vineri, 29 mai 2009, 16:43)

    Catalin [anonim]

    Du-te fato acasa....esti in plus, esti degeaba.
    Nu te duce capul, iar aia care iti dau sfaturi sunt mai besmetici decat tine.
    Esti in plus, rade o lume intreaga de prostia ta.

    Du-te! Lasa-ne! Du-te acasa!
  • +13 (21 voturi)    
    Si eu ce fac? (Vineri, 29 mai 2009, 16:45)

    Marijuan Marinescu [anonim]

    Credeam ca e fata de fata si legalizeaza si ea Marijuana sa am si eu ce fu...ma. Le si ziceam si pretenarilor miei ca "Ba, EBAgaboanta de-a noastra, ne-am scos!". Da' m-am inselat si-s ingrozit ca ma asteapta soarta lui Paul Pacuraru.
  • +20 (20 voturi)    
    soc si groaza (Vineri, 29 mai 2009, 16:47)

    ioan [anonim]

    e incredibil cum domnisoara Basescu isi schimba parerea despre o chestie destul de importanta. Si mi se pare mie sau EBA considera ca UE e o masinarie mare si rea care ne impune niste chestii pe care noi trebuie sa le respectam. Poate ca ar fi bine sa ii amintim ca Romania nu are o relatie ierarhica cu UE ci noi suntem membrii cu drepturi depline, si putem sa punem piciorul in prag si sa ne impunem punctul de vedere. Mi-e sila sa ma gindesc ca tipa asta fara nici o personalitate va reprezenta Romania in parlamentul european.
    • +3 (5 voturi)    
      Da' pe ceilalti i-ai vazut in campanie? (Vineri, 29 mai 2009, 17:15)

      nashu_mare [anonim] i-a raspuns lui ioan

      Ce personalitate? Unde? Pe ceilalti i-ai vazut iesind in fata cu ceva in campania asta? Daca nu as sti mai bine, as zice ca (impreuna cu tot ce debiteaza) e singurul candidat la PE.
  • +6 (12 voturi)    
    pacat (Vineri, 29 mai 2009, 16:51)

    oldman [anonim]

    ca nu a fost instare a-si sustine ideea in continuare. nu comentez daca e bine sau rau a legaliza drogurile usoare.
    observ doar, ca poate pentru intaia data, cineva care face politica a atins o problema pe care cei mai multi o evita pentru a nu pierde voturi. probabil a avut multi binevoitori si sfatuitori de bine care au convins-o sa stea in rand cu ceilalti politicieni desi, sustinandu-si opinia de aseara, ar fi putut atrage la vot o multime de tineri, nu neaparat adepti ai drogurilor, cat al modului de abordare a problemelor ocolite de clasa politica pentru a nu pierde capital politic.
  • +16 (16 voturi)    
    te ia de cap, nu alta... (Vineri, 29 mai 2009, 16:55)

    andix [anonim]

    fata nu'i neaparat proasta. e la fel ca toata clica: spune ce gandeste, niste interesati i'o dau peste bot si apoi o da la'ntors. si cu asta ati aflat: e politician roman.

    ...adica o alta nulitate.
  • +10 (14 voturi)    
    doamne doamne (Vineri, 29 mai 2009, 16:57)

    dana lazar [anonim]

    va dati seama ca ar fi ingrozitor daca fata asta ar obtine si un singur vot la alegeri??? ar insemna ca cineva sa se coboare la mintea ai, ca nu ar avea la ce sa se "ridice"!!!
  • +8 (12 voturi)    
    proasta pamantului (Vineri, 29 mai 2009, 16:58)

    andrei [anonim]

    ar trebui ca cei ce o voteaza (daca o voteaza) pe parasuta asta sa le fie facute publice numele, sa stim cati retardati sunt in Romania!
    • -1 (5 voturi)    
      andrei (Vineri, 29 mai 2009, 17:20)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Nepoate,a zis dl Vanghelie s-o injuri de tata!
  • +6 (8 voturi)    
    :) (Vineri, 29 mai 2009, 17:00)

    lll [anonim]

    ce proasta....
    • -2 (4 voturi)    
      andrei (Vineri, 29 mai 2009, 17:20)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui lll

      Andrei tata,nu mai sti cum te cheama?
  • +3 (5 voturi)    
    eba (Vineri, 29 mai 2009, 17:01)

    mos ion roata [utilizator]

    Prin anii 90 un europarlamentar de acuma,cu intilialele A.S. (nu-i spun numele!) nu stia formula apei si acuma ne da lectii si frectii la tv si pe unde are ocazia.Ba mai mult ,e in stare sa vorbeasca ore in sir fara sa spuna nimic.Asa ca fetita asta are mari sanse.
  • +9 (9 voturi)    
    personaj slab (Vineri, 29 mai 2009, 17:02)

    Mihai-G [utilizator]

    Domnisoara Basescu daca aveti o parere, precum cea legata de legalizarea marijuanei, pai o aparati pana in panzele albe, nu va retrageti la cel mai mic semn de critica. Asa i-ati pierdut si pe cei care sperau ca veti sustine ideea asta iar ceilalti care sunt impotriva oricum va vor privi cu suspiciune.

    Si apoi ce argument e ala? Eu sunt impotriva dar daca zice Europa ca trebuie atunci ne conformam? Asta e dovada de coloana vertebrala mult prea flexibila.
    Sunteti pentru ceva pentru ca credeti ca asa e bine sau sunteti impotriva a ceva pentru ca credeti ca asa este rau, nu sustineti oricare dintre variante atata timp cat solutia vine de la Bruxelles!

    In campusurile din SUA marijuana nu este legala asa ca inainte de a mai scoate prostiute pe gura va rog informati-va! Clasa politica este si asa plina de incompetenti; zau ca nu avem nevoie de inca unul.
  • -6 (6 voturi)    
    Legalizati libertatea de opinie (Vineri, 29 mai 2009, 17:05)

    anton [anonim]

    Ce-aveti ba cu fata, nu vedeti ca a rectificat ceea ce ati inteles voi repede gresit? daca ue legalizeaza drogurile usoare, ca-n olanda, e si ea de acord, nu zice din prima NU ca toti conservatorii babalaci din tara noastra sau ipocritii vopsiti!. Macar ea zice adevaru nu minte in fata ca cutrele batrane de la PSD
    • 0 (2 voturi)    
      Unii babalaci din tara noastra ... (Vineri, 29 mai 2009, 17:17)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui anton

      Unii babalaci din tara noastra au avut pareri radicale in Decembrie 1989, au actionat si au razbit!

      Puteti fi foarte siguri ca vor mai actiona daca va fi nevoie, chiar daca nici atunci si nici acum nu vor avea vre-un beneficiu material imediat.

      Patria si Dreptul Meu !
    • +6 (6 voturi)    
      !!! (Vineri, 29 mai 2009, 17:24)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui anton

      EA vrea sa fie printre cei care, "la nivel de UE", ar legaliza sau incrimina folosirea drogurilor usoare - CUM adica "daca UE legelizeaza"? UE e ceva picat din luna? nu are un Parlament, unde se voteaza legile UE? si unde tipa asta (care "asteapta de la UE") ar trebui sa fie printre cei care propune/dezbate/voteaza???!!!

      Vai de capu vostru (ca de al ei nu mai zic)!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu ai inteles nimic... (Vineri, 29 mai 2009, 17:34)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui anton

      Ma da "UE" asta e un fel de extraterestru? Un fel de vointa divina? Un fel de spitz cu varful bont? Chiar nu intelege nimeni (inclusiv duduia) ca facand parte din PE (cum isi doreste) incepi sa devii o particica din vointa UE? "Daca UE legalizeaza drogurile usoare..." Pai tu, fata tatii, o sa fii intrebata (prin exercitarea votului in PE) daca se poate legaliza "GIGI". Ce o sa le declari la Bruxelles? Ca astepti sa legalizeze UE drogurile usoare...Or sa se intrebe astia daca nu cumva sunt in Asia si nu stiau...E ca si cum Basescu ar fi intrebat daca va promulga o lege si ar raspunde "daca presedintele Romaniei ia decizia asta"...
    • +2 (2 voturi)    
      Totusi, fata zice adevarul (Vineri, 29 mai 2009, 23:59)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui anton

      Fata ne reconfirma ca inclusiv PE e o masinarie de vot. Bine, pentru ea inca totul e o cutie neagra, asemeni cutiutei pe care o poarta in varful gatului.

      Pana la urma ea personal nu e vinovata ca a fost aruncata in mijlocul oceanului politic atat de agitat fara ca ea sa stie macar sa inoate.

      Un lucru e clar. NU MA LAS REPREZENTAT DE EA! Mai bine imi anulez votul!
  • +3 (7 voturi)    
    Din greseala in greseala spre distrugerea finala! (Vineri, 29 mai 2009, 17:06)

    Mitica [anonim]

    Lipsa de discernamant este dublata si de lipsa coloanei vertebrale!

    "As fi de acord cu legalizarea marijuanei numai in cazul in care se va lua decizia in Europa..."

    Au exista numeroase situatii cand "Europa" si "SUA" au hotarat unele lucruri nepotrivite pentru anumiti oameni. Si au existat si oameni care s-au opus acelei Europe si acelor State Unite ale Americii.

    Dupa un timp s-a observat ca acele persoane care s-au opus (si unii au platit cu viata) au avut dreptate.

    Iata cateva nume: Masaryk, Benes, Anne Frank, I G Duca, Nicolae Titulescu, Sitting Bull, Crazy Horse, Prof Iorga, Prof Madgearu, Gh I Bratianu, Iuliu Maniu, Barbu Stirbey, multi multi multi altii ... toti ucisi de o majoritate mult mai europeana sau mai atlantista.

    Asteptarile noastre de la cei pe care ii delegam in Parlementul European este sa aiba convingeri solide, in linie cu convingerile si alegeriile noastre, care sa fie reprezentativi pentru noi si nu pentru ei !

    Exprimati-va fiecare parerea prin vot, astfel inca sa eliminam hoti, idiotii si lingaii din reprezentarea romaneasca din Parlamentul European.
    • +3 (3 voturi)    
      doare rau? (Vineri, 29 mai 2009, 17:19)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui Mitica

      Legionarii care l-au omorat pe Iorga sau nazistii pe Anne Frank erau "europeni sau altantisti"???
      Doare rau capu'?
      • -1 (1 vot)    
        La vremea lor ... erau majoritari in Europa (Vineri, 29 mai 2009, 17:58)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui hollow

        La vremea lor ... erau majoritari in Europa si reprezentau in tarile lor in acel moment curentul dominat de gandire si actiune.

        Bestii sanguinare de soiul lui gen Custer, Hitler, Stalin, Beria, Horia Sima, Gheorghe Apostol, Bela Khun, Teohari Georgescu, Gheorghe Gheorghiu Dej, Mussolini, criminalii nazisti din lagare - au fost reprezentanti majoritari la vremea lor.

        Hilter si NSADP (national socialistii), Corneliu Zelea Codreanu si Miscarea, Ghita Dej si comunistii au fost alesi prin vot. Iar daca Dej si comunistii au falsificat alegerile ca democrati ce erau, bestiile hitleriste si legionare nu le-au falsificat, ci au fost alesi pe bune, ca fiind cei mai europeni din europeni.

        Gen Custer - ucigasul de indieni - in fapt considerati un fel de tigani - era considerat un vector de progres in dezvoltarea Statelor Unite ale Americi ---- INSA TOTI LA VREMEA LOR !

        Acum ii socotim altfel, iar cei care li s-au opus si au pierit atunci sunt reconsiderati pentru ca au avut taria sa reziste.

        Anne Frank era considerata doar evreica, caracterul etnic fiind considerat predominant. Profesorul Iorga era considerat nationalist roman, ingust si potrivnic deschiderii Romaniei spre o Europa dominata de hitleristi si fascisti.

        Sitting Bull si Crazy Horse erau considerati la vremea lor precum Fane Spoitoru sau clanul Camatarilor, hoti, teroristi, etc.

        Contemporanii din Guv de la Washington ilconsiderau pe Geronimo un fel de Bin Laden.

        DA - la vremea cand au comis acele crime legionarii care l-au omorat pe Iorga si nazistii care au ucis-o pe Anne Frank erau "europeni si altantisti" - dupa definitiile acelei vremi.

        Asa ca nu putem fi de acord cu orice basna europeana doar pentru ca vine de la Bruxelles, Strassbourg, Berlin sau de la Moscova.

        Iar d-soara Basescu-Iarba ar fi bine sa inteleaga acest lucru.
        • -1 (1 vot)    
          hmm (Vineri, 29 mai 2009, 20:27)

          alex alex [anonim] i-a raspuns lui Mitica

          legionarii au fost cel mai mare rau din istoria Romaniei

          ..da, mai rau chiar decat comunishtii. pentru ca daca nu se luau acele decizii in timpul razboiului al 2-lea mondial nu mai eram consideratzi printre "perdantzi". de-acolo s-a dus totul de rapa. shi inca un lucru, cel mai rau ma enerveaza ca romanul este invatzat sa fie mandru de el in loc sa munceasca pt asta.
          • -1 (1 vot)    
            De acord cu tine ! Acesta este motivul pt a gandi (Vineri, 29 mai 2009, 21:42)

            Mitica [anonim] i-a raspuns lui alex alex

            Draga Alex,

            De acord cu tine ! Acesta este motivul pt a gandi independent, fara sa extrapolam niste curente "europene" oricare ar fi acestea.

            La vremea respectiva - Prof Iorga - era indetificat cu "Neamul Romanesc" iar multi dintre legionari si comunisti cu curente internationaliste, capabile de integrare europeana - fie spre vestul, fie spre estul Europei.

            Acesta este motivul pentru care nu putem fi de acord automat cu orice idee DOAR pentru ca vine de la UE, asa cum vrea d-soara candidata Basescu-ErBA.

            La problema cu romanul doar mandru care nu munceste nu am eu pentru moment alte solutii decat cele particulare, cu cei apropiati mie.
  • +4 (6 voturi)    
    o carpa (Vineri, 29 mai 2009, 17:06)

    MirceaA [anonim]

    "eu nu sunt de acord, dar daca UE e de acord, sunt si eu". La ce te astepti de la fruntea aia de doua degete? Ea n-are nicio parere, e si ea dupa cum bate vantul. Isi tuguie buzele si mormaie.
    • +1 (1 vot)    
      o zdreanta (Vineri, 29 mai 2009, 23:54)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Face cum a vazut si ea pe-acasa.
      La varsta ei credeti c-ar putea sa faca altceva decat sa imite?
  • +4 (6 voturi)    
    Intrebati-o... (Vineri, 29 mai 2009, 17:07)

    gigi [anonim]

    ...sa fie intrebata si despre legalizarea prostitutiei. Eu cred ca daca i se pun mai multe intrebari de genul asta (poate chiar unele mai dificile sau sensibile decat acestea) o sa-si dea seama si singurica ca nu prea are ce cauta in politica...
    • 0 (0 voturi)    
      aiurea (Sâmbătă, 30 mai 2009, 13:49)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      niciun prost nu-si da seama ca e prost.
  • +5 (5 voturi)    
    O sugestie (Vineri, 29 mai 2009, 17:07)

    Dumitriu [anonim]

    Cineva sa traduca si sa trimita un e-mail la universitatea unde a fost in vizita snoaba. Poate o dau in judecata si nu mai calca prin SUA. Spre cultura ei generala (neterminata) in campusurile universitare din SUA drogurile de orice fel sunt interzise. Risti exmatricularea si sanctiuni penale. EBA, te rog nu mai bate campii ca taicatu.
  • +2 (2 voturi)    
    Mai greseste omu (Vineri, 29 mai 2009, 17:09)

    omu [anonim]

    Eh, mai gresim si noi, suntem oameni :)
  • +2 (4 voturi)    
    bleah! (Vineri, 29 mai 2009, 17:20)

    Codruta N [utilizator]

    Si tocmai isi castigase o sansa sa-mi devina (vag) simpatica...
    • +5 (5 voturi)    
      mie imi este... (Vineri, 29 mai 2009, 17:50)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Mie imi este simpatica. Chiar as iesi la un suc cu ea. Adica e cam de varsta mea, e tunata (adica arata bine, artificial, dar bine) e de familie buna [SIC!]...deci, de ce nu? De aici pana la a ma reprezenta in PE e cale lunga. Deci ea se duce sa le vorbeasca tinerilor despre "leadership" si la intrebarea unei copile de 19 ani (citat din dl Basescu "e o copila"), adica cu 10 ani de experienta de viata mai putin decat ea, da din colt in colt si iese din sala. Auzi leadership. Daca ar fi fost macar la 1-2 interviuri pentru angajare in viata ei ar fi stiut cum sa rezolve o situatie cand i se pune o intrebare incredibil de incomoda...dar la Luxten nu cred ca a dat interviu. Apoi o scalda cu problema asta cu marijuana. Chiar e asa de greu sa zici "nu cred ca este o problema stringenta in acest moment pt Romania dar daca s-ar lansa o dezbatere publica la care sa participe politisti, sociologi, psihologi, medici si in general toti care cunosc fenomenul si raspunsul ar fi pozitiv poate as sustine o asemenea initiativa"? O opinie moderata ... nici da nici ba...a unui om care gandeste. Eu unul m-am lamurit....e varzuca. Sa mai invete vreo 10 ani si poate dupa aia mai stam de vorba. Ne vedem la alegerile de dupa 2020.
    • +4 (4 voturi)    
      Who ? ,,,,,, hErBA ? (Vineri, 29 mai 2009, 19:01)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Who ? ,,,,,, hErBA ? iubita lu' Hribenciuc sbarciog ?


      Come on ....
  • +3 (3 voturi)    
    unde a vazut duduia ca e legal in state? (Vineri, 29 mai 2009, 17:21)

    jiji [anonim]

    On May 14, 2001, the United States Supreme Court ruled in United States v. Oakland Cannabis Buyers' Coop that federal anti-drug laws do not permit an exception for medical cannabis and rejected the common-law medical necessity defense to crimes enacted under the Controlled Substances Act because Congress concluded cannabis has "no currently accepted medical use" when the act was passed in 1970.

    cititi:http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_history_of_marijuana_in_the_United_States
  • +6 (6 voturi)    
    lady... (Vineri, 29 mai 2009, 17:27)

    razvan [anonim]

    s-a dus efectul intre timp?
  • +4 (4 voturi)    
    bun asa... (Vineri, 29 mai 2009, 17:36)

    liviu_ [utilizator]

    e totusi o urma de speranta...
    ori neuronu ramas inca mai traieste si si-a dat seama de gafa facuta, ori i-a spus cineva (ta-su?).

    oricum ce sa mai zic... nu era mai simplu sa gandeasca inainte sa vorbeasca? in acest fel nu se mai facea de kko (de 2 ori in aceeasi zi ;) )
  • +4 (6 voturi)    
    Uite cum se naste o reputatie ! (Vineri, 29 mai 2009, 17:41)

    Mitica [anonim]

    Iata cum se naste o reputatie ...

    Daca prin prescurtarea EBA d-soara respectiva a castigat multe puncte, caci numai cei foarte celebri au nume scurte sau sunt cunosuti printr-o litera, atunci prin gafa cu "iarba" a castigat o asemenea notorietate inca de acum incolo va fi asociata cu expresia

    "... esti iarba, fata ! "

    in locul binei cunoscute verze.

    De acum face parte dintr-un grup select:

    Geoana - Geoala - Prostancu'

    Radu Berceanu - Berbeceanu

    Elena Udrea - Norvegianca, Norvea, M'Udrea, Tanti Nutzi

    Boc - Premierul Bokkusama. McBoc, Piticot, KistoK, Bokkutu Kukluju Mwarza Banga, Ysnogood

    Vasile Blaga - dl. Bleaga

    Calin Popescu Tariceanu - Moliceanu

    Ion Iliescu - Papalici, Bunicuta, Ilici

    etc.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu conteaza (Vineri, 29 mai 2009, 18:00)

    ik [anonim]

    unde traiesti, conteaza cit vrei sa traiesti :)) ca sa fac pe inteleptul asa... Sunt in Olanda de 3 ani si n-am fumat niciodata iarba, ba mai mult m-am lasat si de tutun de vro 3 luni... O astept pe Mihaela sa ma recompenseze, sau oferta aia a ei era valabila doar pe teritoriul Romaniei?
    Acum nu garantez ca nu o sa incerc niciodata o iarba, daca o sa vreau ma duc la cafe barul din colt asta nu e problema... ma rog intelegeti voi ce vreau sa zic ...
  • +2 (2 voturi)    
    e leit tac'su (Vineri, 29 mai 2009, 18:01)

    kllaus [anonim]

    si ala s-a schimbat peste noapte, mai stiti povestea cu demisia?
  • +6 (6 voturi)    
    Ha,Ha (Vineri, 29 mai 2009, 18:16)

    ionescu [anonim]

    Uite o fraza care o sa apara in Catavencu la rubrica "Emil Bobu":

    <<As fi de acord cu legalizarea marijuanei numai in cazul in care se va lua decizia in Europa, dar pentru Romania in nici un caz>>

    Deci ce sa inteleg ? Ca duduia este de acord cu legalizarea marijuanei in Romania daca se va legaliza in Europa si totusi nu va fi de acord ?
    • +3 (3 voturi)    
      Evropa (Vineri, 29 mai 2009, 19:16)

      Reba [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      Cred ca e un record de gafe (prostii) in doar cateva fraze: "legalizata in Europa, dar nu si in Romania", "marijuana e legala in SUA", "as fi de acord...ca nu da dependenta si nu distruge creierul..." Ori este exact asa de proasta, ori a luat extazy si neuronii s-au topit.
    • +2 (2 voturi)    
      E buna mai (Vineri, 29 mai 2009, 23:49)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ionescu

      E buna mai. Uite, intr-o singura fraza te-a facut "ca la Nufarul" de nu mai stii ce sa intelegi.
      Ii prevad un viitor stralucit in politica, unde e suficient sa vorbesti mult si fara sa gandesti.
      Fata se incadreaza la perfectie in tipare.
      Go! Go! Go!!!
  • +4 (4 voturi)    
    haa (Vineri, 29 mai 2009, 18:28)

    io [anonim]

    EBA e un Papagal...
  • +6 (6 voturi)    
    railor (Vineri, 29 mai 2009, 19:00)

    kronk [anonim]

    Lasa-ti fetita in pace rautaciosilor.Ea nici nu stie despre ce e vorba in general dar mai ales in politica.Si daca taticul base a zis ca e mai desteapta decit credeti voi asa e.E intelectuala semianalfabeta dar vrea si ea la UE.Railor
    • +4 (4 voturi)    
      Esti sigur ca-i a lui ? Pare luata de la orfelinat (Vineri, 29 mai 2009, 19:25)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui kronk

      Esti sigur ca-i a lor ? Pare luata de la orfelinat si tinuta inchisa-n casa de rusine .... ca nu se puteau arata cu ea in lume, prin piata, pe la scoala...

      Asa a ramas mai "speciala" - botu' mare - mintea mica - a tatii draga fetica !
  • +3 (3 voturi)    
    EBA e high :) (Vineri, 29 mai 2009, 19:32)

    gabbone [anonim]

    multa lume cade in capcana asta vad in ultima vreme. in america desigur sunt discutii sa se legalizeze iarba la un nivel mai larg (nu e legala decat in anumite situatii medicale si chiar si asha doar in California Nevada si Massachusets cred)
    In nici-un caz nu e iarba legala in campusurile americane. Prostie mai mare ca asta n-am auzit. Acum, ca se fumeaza pe rupte, ca si cum ar fi legala asta e partea a doua, dar tot eshti pe riscu tau si tre sa bagi prosopu ud sub usa si sa ai grija la ferestre.

    Oricum de kakat sa demonstrezi ca esti doar un sclav la UE. pe sistemul: daca ne dau ei voie putem sa fumam si noi iarba. Daca ai o parere pastreaz-o mai ales ca publicul votant de EBA e tanar si probabil fumator de "cronic"
    • 0 (0 voturi)    
      Fly, fly, baby fly ! (Luni, 1 iunie 2009, 9:39)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui gabbone

      Fly, fly, baby fly !

      Lucy in the Sky with Diamonds ...
  • +3 (3 voturi)    
    precizari (Vineri, 29 mai 2009, 19:49)

    titirca [anonim]

    Luminita ia vezi c-ai dat in mintea "realitatii": a te razgandi nu e acelasi lucru cu a nuanta. Ai cam inceput si tu sa le maninci cu polonicu' , oare iese ceva? Am vazut-auzit adineauri la TV ce-a spus "cadindata" si nu e vorba de nici o razgandire. Te rog nu imputi Hot News ca doar asta a mai ramas. Hai pa!
  • +4 (4 voturi)    
    Mergeti si votati (Vineri, 29 mai 2009, 20:19)

    un bou [anonim]

    Mergeti si votati nu mai comentati aiurea. Altfel ajunge troglodita sa ne reprezinte si se confirma faptul ca suntem curul europei.
    • +3 (3 voturi)    
      Eu cu cine votez (Vineri, 29 mai 2009, 21:08)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui un bou

      pe cine ? :(

      mi-e jeana cand ii aud vorbind... votul meu si inca 15 milioane asteapta pe cineva inteligent, consecvent si cu o picatura de bun simt
      • +1 (1 vot)    
        Anuleaza-ti votul (Vineri, 29 mai 2009, 23:45)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Exprima-ti nemultumirea anulandu-ti votul!
        E simplu. Minim 2 stampile.
        Prin asta arati 2 lucruri:

        1. ca-ti pasa (spre deosebire de cei care nici nu se sinchisesc, dar comenteaza de pe margine);
        2. ca nu acorzi increderea ta nimanui de pe lista propusa. Ai acest drept.
  • 0 (0 voturi)    
    Dacă în prima declaraţie... (Vineri, 29 mai 2009, 20:31)

    m3th0dman [anonim]

    Dacă ar fi susţinut legalizarea marijuanei şi s-ar fi dat bine pe lângă tac-su s-o legalizeze, aş fi votat cu ea.
  • +3 (3 voturi)    
    Parera mea (Vineri, 29 mai 2009, 21:10)

    un staian [anonim]

    Maaare greseala o facut fata asta. In loc sa stea in clubuletzele de fitze, mai bine mergea si ea prin lume sa vada ca tarile mai dezvoltate au legalizat marijoana in cantitati mici.
    Fata asta putea sa primeasca voturi de la tineri, fiind de o varsta cu ea, prezentau un oarecare atasament. Ei.. cu ce o facut ea, s-or dus in p... voturile.

    Tare proasta miscare. negandita. Mai bine tacea. O zis si ea ceva ca sa apara in ziar....
  • +3 (3 voturi)    
    s-a rasgantid! (Vineri, 29 mai 2009, 21:18)

    Nicky [anonim]

    Tocmai vroiam sa te votez! Te-ai razgandit sau e o dezinformare?
    Sper ca nu!
    Papusa, esti pe un curs bun, nu te abate de pe el!
    PS: Daca nu intelegi, intreaba-l pe nea Traian, iti explica el
    Vaya con Dios
  • 0 (0 voturi)    
    dezinformare (Vineri, 29 mai 2009, 21:56)

    alex chuck [anonim]

    in articol scrie ceva shi in titlu altceva. nu a zis ca "nu sustzine" ci ca decizia ar trebui luata la nivelul UE. are dreptate, dar nu a shtiut sa se exprime. poate pentru ca nu a vrut sa vorbeasca despre PE cu apelativul "noi", ea nefiind inca parlamentar.
  • 0 (0 voturi)    
    informatii deformate (Vineri, 29 mai 2009, 22:00)

    georgy [anonim]

    daca stau bine si imi amintesc, in acea emsiune ar zis ca le-ar legaliza, dar nu a precizat tara. evident toata lumea a tras concluzia ca se refera la Romania, dar daca intr-adevar se referea la toata comunitatea europeana?!
  • +2 (2 voturi)    
    nu se mai vrea? (Vineri, 29 mai 2009, 23:26)

    dragos [anonim]

    m`am convins si cu EBA. niciun vot ever
  • +1 (1 vot)    
    Pai bine, mai , Pasarica .... (Vineri, 29 mai 2009, 23:41)

    Cioara din varful parului [anonim]

    Si eu care eram gata-gata sa-mi calc pe inima si sa-ti dau votul meu (sic!)

    Nu stii melodia aia:
    Legalize it - don't criticize it
    Legalize it and i will advertise it

    http://www.youtube.com/watch?v=yOEgjkfuMOg&feature=related
  • +1 (1 vot)    
    EBA confirma (Vineri, 29 mai 2009, 23:42)

    nano2k [utilizator]

    EBA confirma. Mama prostilor e mereu gravida.
  • +1 (1 vot)    
    UE nu poate legaliza droguri (Vineri, 29 mai 2009, 23:54)

    ionel [anonim]

    Unul dintre nenumaratele lucruri necunoscute acestei candidate este ca UE sau parlamentul European, sau Comisia Europeana NU POATE LEGALIZA iarba. Legalizatul/ilegalizatul drogurilor tine de dreptul penal iar dreptul penal este competenta exclusiva a statelor membre.
    Ignoranta domnisoarei e fara margini, vorbeste de la sine si parerea dumneaei ca iarba ar fi legala in SUA pt ca a vazut ea cum se consuma in campusul in care a fost. Cu aceasi logica as putea spune ca a conduce alcoolizat e legal in Romania pt ca am cunoscut cativa romani care au condus alocolizati
  • +2 (2 voturi)    
    daca pana acum mai aveam dubii... (Sâmbătă, 30 mai 2009, 1:20)

    goe [anonim]

    Acum m-am convins definitiv: e proasta de bubuie. In SUA nu este legala marijuana, d-soara. E doar tolerata (adica nu faci inchisoare pentru o tigara, dar pentru 1 kg faci). Noi (adica statul roman) suntem insa suficient de cretini sa bagam la inchisoare pe 10-15 ani orice pustan care incearca si el "iarba". Da, suntem foarte destepti, cheltuim bani ca sa vanam pustani si sa-i distrugem pentru ca fumeaza o planta. Alcoolul creeaza mult mai multe probleme decat iarba, creeaza si dependenta, duce la violenta, distruge vieti si familii intregi. Dar in cantitati moderate poate fi chiar recomandat de medic. Daca nu ai masura poti sa mori si de la apa.
    Trompeta asta n-are ce cauta in politica in viata ei.
  • +1 (1 vot)    
    Ce eba mea aveţi? (Sâmbătă, 30 mai 2009, 9:06)

    Didactica Magna [anonim]

    Ce eba mea aveţi? Pentru ea totul este legal.
  • +1 (1 vot)    
    droguri (Sâmbătă, 30 mai 2009, 10:02)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    Nu sunt fan EBA şi nici nu o voi vota.Şi nici nu consum droguri. Dar despre droguri ar trebui să discutăm cu sinceritate! Adevărul este că a spus Legiferarea drogurilor, nu Liberalizarea lor! A legifera drogurile înseamnă că cei dependeţi de ele le-ar putea cumpăra la un preţ accesibil din farmacii, nu de la dealeri cu sume exorbitante.Poate traficul de droguri ar dispare? Poate tinerii ar avea curajul să le ceară medicilor mai din timp şi ar putea fi mai uşor dezintoxicaţi? Vorbesc cu prieteni care lucrează în învăţământ, drogurile se vând la colţ de stradă, sunt tinere care fac sex pentru o priză de drog, tineri care fură pentru o ţigară...Ne facem că nu îi vedem?
  • +1 (1 vot)    
    Te-ai razgandit?! (Sâmbătă, 30 mai 2009, 12:13)

    Pantera Roz [utilizator]

    Ca taticu'?Eu nu.NU VOTEZ O TUTA CA TINE NICI MORT!
  • 0 (0 voturi)    
    marijuana (Sâmbătă, 30 mai 2009, 16:12)

    fluffzy [anonim]

    http://www.lukasig.com/theunion.html dati click aici...cel mai bun reportaj cu privire la marijuana!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică