Elena Basescu: Probabil ca as fi de acord cu legalizarea drogurilor usoare

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 29 mai 2009, 13:00 Actualitate | Politic

Elena Basescu, candidat independent pentru PE, a declarat, la Antena 2, ca daca ar ajunge in Parlamentul European "ar fi probabil de acord" cu legalizarea drogurilor usoare, cum ar fi marijuana, informeaza Mediafax.

Intrebata care este parerea sa personala, ea a mentionat ca a fost la studii in SUA un an si ca "in campusurile din America aceste droguri usoare, marijuana, erau legale".

Declaratiile au fost facute in emisiunea "Vorbe grele", unde a fost intrebata in legatura cu "cateva teme de dezbatere apriga in Parlamentul European", respectiv legalizarea drogurilor usoare, care a starnit o dezbatere aprinsa, si sinuciderea asistata in cazul celor care sunt bolnavi incurabili si in numele carora isi dau acordul familiile.

"Eu nu fumez, nu beau cafea, e ceva atat de delicat sa-mi dau eu cu parerea despre asa ceva... atata vreme cat nu-mi dau seama ce gust are o tigara. Dar daca unele tari ca Olanda si ca America aceste droguri sunt permise, marijuana, pentru ca am inteles ca nu dau dependenta... nu e vorba de ecstasy care am inteles ca-ti afecteaza celulele nervoase, si de cocaina. Se refereau la marijuana. La iarba. Probabil ca voi fi de acord cu aceasta initiativa".

In aceeasi emisiune, Elena Basescu spune ca se considera o intelectuala pentru ca a terminat o facultate, a facut un master, o sa faca un doctorat.

"Inseamna ca sunt si eu o intelectuala", a conchis Elena Basescu.


Citeste mai multe despre   






















3637 vizualizari

  • +10 (16 voturi)    
    =)) =)) (Vineri, 29 mai 2009, 13:05)

    unu [anonim]

    =)) =)) =))
    • -2 (4 voturi)    
      Vot antisistem (Vineri, 29 mai 2009, 15:19)

      Vot antisistem [anonim] i-a raspuns lui unu

      Elena Basescu reprezinta o modalitate excelenta de a vota impotriva sistemului. Daca ia 90% din voturi, atunci partidele nu trec pragul: http://www.coins.ro/politic/cum-votam-antisistem-cu-eba.html.
  • +11 (23 voturi)    
    ... (Vineri, 29 mai 2009, 13:07)

    sictireanu [utilizator]

    incearca sa-si ajute prietenii de pe Dorobanti? :)))
    • +3 (5 voturi)    
      IonIon (Vineri, 29 mai 2009, 14:58)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui sictireanu

      Prietenii din Dorobanti nu au probleme nici cu alea "grele" ... vezi cazul Ion Ion ... in loc sa schimbe legile dupa cele din vest au inchis ochii pt acest caz special, dupa metoda romaneasca.
      Specificatia intradevar ar fi ca "iarba" este folosita des ca medicament si inca nu s-a descoperit ca ar afecta negativ sanatatea umana. Va recomand sa va uitati pe National Geografic - a fost zilele trecute un documentar care m-a pus pe ganduri legat de acest subiect.

      Cum ignorantii insa sunt majoritari - fata va avea de castigat. Cineva a sfatuit-o bine pe Elena - in momentul asta deja are un potential de peste zeci de mii de voturi, cetateni ce nu cred ca ar fi mers la vot in mod normal.
  • +9 (19 voturi)    
    bai fetita (Vineri, 29 mai 2009, 13:11)

    andrei [anonim]

    diferenta dintre tine si un intelectual este una extrem de simpla: ala vorbeste romaneste ;)
    • +12 (18 voturi)    
      Cum naiba (Vineri, 29 mai 2009, 13:15)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      a facut asta master? Din cate stiu eu, in facultate trebuie sa citesti de ti se-apleaca. Dupa limbaj, n-a trecut de clasa a 8-a.
    • +13 (21 voturi)    
      corectie (Vineri, 29 mai 2009, 13:16)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui andrei

      diferenta dintre ea si un intelectual este un intelectual! asa cum diferenta dintre zero si unu este unu!
      • 0 (4 voturi)    
        diferenta (Vineri, 29 mai 2009, 15:08)

        genius [anonim] i-a raspuns lui dorel

        dintre 0 si unu este minus unu!
  • +6 (10 voturi)    
    Intelectuala prostuta (Vineri, 29 mai 2009, 13:16)

    Alexandru [anonim]

    E jalnica. Incearca sa faca rost de inca cateva voturi in speranta ca unii vor uita cat de proasta e.

    E si asta intelectuala asa cum e Mutu.
  • +4 (6 voturi)    
    Intellectuelle??? (Vineri, 29 mai 2009, 13:18)

    TOTO [anonim]

    Dans quel domaine???
    HA HA HA
  • -4 (10 voturi)    
    vot (Vineri, 29 mai 2009, 13:18)

    pipo1 [utilizator]

    Daca ar face si ceva in acest sens, un proiect de lege, ceva, daca ar avea initiativa as vota-o
  • +7 (11 voturi)    
    ha ha ha (Vineri, 29 mai 2009, 13:21)

    Bogdan [anonim]

    Somnul ratiunii naste....intelectuali?:P
    Mi-e jena de jena ei... 'telectuala de Bamboo, cu studii absolvite la bar...
  • +4 (14 voturi)    
    Dementa esti... (Vineri, 29 mai 2009, 13:24)

    Dan [anonim]

    Probabil ca inca nu iti dai seama care sunt greutatile vietii... Nici nu ai vre-o sansa sa le cunosti FIIND O IMBUIBATA de lux... Datorita tie multi romani nu il vor VOTA pe TATAL tau la alegerile presidentiale... Si daca vrei consuma marihuana cata poti... se pare ca ai bani DESTUI de la Hrebenciuc...
  • +4 (12 voturi)    
    Degeaba este lecitina legala ... nu are efect .... (Vineri, 29 mai 2009, 13:24)

    Mitica [anonim]

    Degeaba este lecitina legala ... nu are efect pe EBA!

    Cred ca au mai incercat si cu Vitamina A si cu ceva scoala, dar degeaba ... nu s-a prins nimic de ea.

    Mesajul cu drogurile usoare este si el demn de o antologie a umorului romanesc la fel ca cel cu "succesurile".

    Cred ca D-soara Basescu considera ca modelul american de consum de droguri usoare - precum cel din tineretea unor fosti presedinti americani precum dl. Bill Clinton si George Bush Jr - i-ar facilita si d-neaei cariera politica.

    Uita insa ca ceea ce pare banal in USA, reprezinta o INCALCARE a legii in Romania.

    Pana atunci cred ca ar trebui ca Procuratura sa se autosesiseze pentru apologia incalcarii legii de catre membrii familiei Presedintelui Romaniei.

    Trebuie sa li se atraga acestora atentia ca nu sunt mai egali ca altii, iar incalcarea legii se pedepseste la fel indiferent de a cui ruda esti.

    Acesta declaratie este o noua gafa a d-soarei Basescu, pentru a ca fost facut EXACT atunci cand tatal sau, presedintele Romaniei participa la aniversarea centenarului Consiliului Suprem al Magistraturii !

    Este nemaipomenita lipsa de discernamant a unor politicieni romani, fie ei experimentati, fie ei debutanti - aceleasi declaratii facuta fara o analiza preliminara, doar din dorinta de a fi "prezenti".

    Acum s-a atins o noua culme - un candidat in alegerile europene face apologia drogurilor usoare - care sunt totusi ILEGALE in Romania.

    Sper ca macar dl. presedinte Basescu sa gasesca resurse ca parinte sa isi sfatuiasca de bine fiica.

    Mare pacat ca munca unora de curatire este compromisa de membrii propriei familii, mai tineri, lipsisti de experienta dar si de un minim discernamant.
    • +3 (9 voturi)    
      Stiai ca... (Vineri, 29 mai 2009, 13:53)

      ko [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      ...in Franta, Austria, Italia, Spania desi iarba e ILEGALA (vad ca iti plac majusculele, asa ca o sa le folosesc si eu) nu exista condamnari sau amenzi pentru detinerea unor cantitati mici?
      In alta ordine de idei orice dezbatere despre LEGALIZAREA unor activitati sau produse pleaca tcmai de la premisa ca acestea sunt ILEGALE la momentul discutiei. Asta nu inseamna insa ca e o incurajare a activitatilor ilegale. Daca s-ar discuta despre alcoolul la volan si as da exemple de tari care tolereaza consumul unor mici cantitati de alcool asta nu inseamna ca te-am incurajat sa conduci baut in Romania. Ma rog...e destul de simplu... sper ca ai inteles...
      • +1 (1 vot)    
        Opinia Dvs este liber exprimata (Vineri, 29 mai 2009, 16:52)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui ko

        Opinia Dvs este liber exprimata si este bine sa fie asa.

        Eu am alta parere si voi actiona in consecinta, dupa cum am dreptul meu in partria mea.

        Consider ca situatia din alte tari nu este o buna pilda aici, deoarece acele socientati s-au dezvoltat cultural si social in alte conditii, in alt moment istoric. Dar asa cum ei sunt liberi sa se conduca dupa regulile lor, si noi suntem liberi sa ne conducem dupa regulile noastre si in consecinta sa penalizam comportamentul ilegal, oricine ar fi persoana respectiva.

        Pentru substante interzise nivelul de toleranta trebuie pastrat la zero si nu exista un motiv suficient de bun pentru a schimba legea. Exista insa un motiv pentru care este bine ca legea sa ramana asa - salvarea unor vieti umane. Abuzul de droguri si de substante interzise (inclusiv alcoolul) a pus si pune in pericol vieti nevinovate, de cele mai multe ori ale unor copii care nu se pot apara de adulti sub influenta drogurilor si a alcoolului.

        Lipsa de discernamant a d-soarei respective - care confunda laxismul din unele locuri cu regula si care ignora realitatea grea cu care se confrunta persoane mai putin norocoase ca d-neaei este evidenta si penalizata corespunzator.

        Cum ? Dupa cum considera fiecare, atunci cand se confrunta cu propriile valori.

        Ma rog...e destul de simplu... sper ca ai inteles...
  • +9 (11 voturi)    
    loc caldutz (Vineri, 29 mai 2009, 13:25)

    gogu [anonim]

    bafta la alegeri, ca daca pica taica-tu, sa nu ramai descoperita in ploaie. nu mai incerca sa ne explici ce cauti tu acolo, ne jignesti inteligenta
  • +7 (9 voturi)    
    Vai de capul ei (Vineri, 29 mai 2009, 13:25)

    nano2k [utilizator]

    Si vai de noi, de intra in PE si sa ne mai si reprezinte!

    Cum poate un astfel de exemplar sa candideze in speranta de a ma reprezenta ea pe mine? Sau pe orice roman mai rasarit decat Vanghelie?

    Stopati-o, va rog!

    In cel mai rau caz, aratati ca va pasa de lumea asta, dar anulati-va votul. E simplu, se pun minim 2 stampile.
  • -11 (13 voturi)    
    EBA nu-i Traian! (Vineri, 29 mai 2009, 13:26)

    VDN [anonim]

    Nimeni nu e in masura sa judece si sa ridice piatra! Ganditi pozitiv si realizati ca Elena este o femeie tanara, ambitioasa cu dorinta de a invata si ce este mai important cu dorinta de A SCAPA din mediul politic dambovitean. Nimeni nu este perfect si nici chiar Occidentul nu-si etaleaza tot timpul superparlamentari. Ca sa nu mai vorbim de unii politicieni ai nostri care nu stiu nici macar sa mearga dar sa mai si faca ceva. Nu-i mai alocati Elenei energii negative din contul rezervat lui Traian Basescu. Este incorect sa te lupti cu Traian atacandu-i copiii. Elena nu-i Traian! Uitati-va la ceilalti candidati pentru Parlamentul European si ganditi cu mintea linistita fara patima. Eu o votez pe Elena!
    • +6 (8 voturi)    
      nici iana nu-i ca vara... (Vineri, 29 mai 2009, 13:46)

      guralivu [anonim] i-a raspuns lui VDN

      Hai la multe succesuri si lasa-ne ca tre sa lipesti afise...
      • +4 (6 voturi)    
        Nu afise mah... (Vineri, 29 mai 2009, 14:22)

        Mitica Valahul [utilizator] i-a raspuns lui guralivu

        Ci afishuri....
        Succesuri la afishuri.
        • 0 (0 voturi)    
          @Mitica Valahul (Vineri, 29 mai 2009, 16:20)

          guralivu [anonim] i-a raspuns lui Mitica Valahul

          scuze prietene, eu nu merg in bamboo, deci in consecinta nu cunosc lexicul asta elevat cu afishuri :))))
          , iar treaba cu succesurile oricum am citit-o la radio in R.A.T.B.
  • +6 (10 voturi)    
    =)) (Vineri, 29 mai 2009, 13:27)

    liviu_ [utilizator]

    isi ajuta prietenii din bamboo sa intre in legalitate?

    in legatura cu intelectualitatea pentru ca "a facut o facultate"... e cel putin indoielnic...
    si eu am facut exact romano americana si facultate si master... Am trecut prin ea ca prin branza si nu am invatat nimic. M-am angajat ca programator, dar pentru ca am invatat acasa, ca daca ma luam dupa ce (n-)am invatat la facultate acu eram somer...
    Eu am terminat facultatea si masteru invatatnd in medie 15 minute pe examen (si eram din aia care invatau...), nevenind la cursuri... si un fapt foarte important... eu nu eram fiu de presedinte... deci nu aveam nici pilele aferente...
  • +3 (9 voturi)    
    Copil prost ce esti (Vineri, 29 mai 2009, 13:27)

    Dan [anonim]

    Nu ai decat sa legalizezi marihuana... nu vei avea CUM deoarece MULTI romani nu il vor vota pe TATAL tau datorita si erorilor tale... Se pare ca Hrebenciuc JOACA un joc bun ( nu mare ci mediocru)....
  • +9 (11 voturi)    
    inca o gafa (Vineri, 29 mai 2009, 13:27)

    kllaus [anonim]

    Politia Romana cheltuie anual zeci de milioane de euro pentru a prinde toti pacalicii cu cateva grame de iarba in buzunar, iar pe fata asta care fumeaza pasiv droguri "usoare" in Bamboo n-o controleaza nimeni la creieras?
  • +6 (8 voturi)    
    Doamneeeeee!!!! (Vineri, 29 mai 2009, 13:29)

    Catalin [anonim]

    Fata asta, tac-su si anturajul lor, toti intelectuali rasati dealtfel, nu mai realizeaza absurdul situatiei.

    Pai fata asta lucreaza cu juma de norma la Luxten, a fost stagiara la Bruxelles (biroul euro-parlamentarei Ritzi), e doctoranda, e in campanie electorala si mai da si-o raita prin bambu seara....Nimeni nu observa ca ea teoretic ar trebui sa fie, ca sa faca tot ce spune ar trebui sa fie in cel putin 4 locuri in acelasi timp?

    Un doctorand "pe bune" nu gen Mischie sta in biblioteci, studiaza, scrie, publica articole...Si un doctorand macar stie sa vorbeasca...Cum sa fii intelectual cu vocabularul limitat si atat de grave carente in gramatica? Cat o sa mai insulte aceste nulitati adevaratii intelectuali fortati a fi alaturati cu aceste zerouri?

    Nu realizeaza nimeni absurdul, nu are curajul nimeni sa-i spuna ca atunci cand tatucu nu va mai fi pe val (fiindca nimeni, nici Zeus nu e etern) va fi de rasul curcilor? Isi va fi distrus viata prin aceasta tinerete ratata?
    Da ratata! Fiindca nu e principesa de Bambu sa fie pe viata fata lui taticu (findca taticu nu e monarh, are mandate limitate)! Si peste 5-10 ani toate acestea se vor deconta!

    Pacat de ea - ca om mi-e mila de - si o spun raspicat - prostia ei si a slugoilor ce-i canta-n struna acum.
  • +8 (8 voturi)    
    Excelent! (Vineri, 29 mai 2009, 13:29)

    Rad [anonim]

    Femeia e inepuizabila!
  • +7 (7 voturi)    
    Pe cuvantul tau? (Vineri, 29 mai 2009, 13:30)

    Marcel [anonim]

    Ca marijuana e legala in campusurile din America?
    :))

    http://www.lsureveille.com/marijuana-arrests-on-campus-continue-to-rise-1.1723276
  • +5 (9 voturi)    
    Daca prostia ar durea (Vineri, 29 mai 2009, 13:34)

    dvribe [anonim]

    ...va las pe fiecare dintre voi sa-shi ,,inchipuie,,!!!!!!!!!!!!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    ce ne facem? (Vineri, 29 mai 2009, 13:39)

    catalin [anonim]

    in conditiile in care orice fraier termina o facultate, un master si un doc, inseamna ca orice fraier e intelectual?
    intelectualul e caracterizat de o stare de spirit, de un mod de gandire, nu de o diploma, 2 sau 3.
    sincer, ma simt lezat cand cineva isi etaleaza diplomele, titlurile incercand sa se impuna in acest fel.
    ce cred eu?
    esti bun? atunci taci si faci! la un moment dat vei fi remarcat cu siguranta, si in plus si apreciat.
    daca dai din gura esti doar remarcat, nu si apreciat.
    adios!
    • +6 (6 voturi)    
      lasa ca... (Vineri, 29 mai 2009, 14:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      un fost sef de-al mei m-a intrebat daca vreau sa fac doctorat...
      stia un profesor si zicea ca ii punem gresie faianta in casa etc etc etc si luati doctoratul...
  • -3 (5 voturi)    
    Nu mai inteleg (Vineri, 29 mai 2009, 13:48)

    Darian [anonim]

    Cand alti candidati au spus nu, au sarit o groaza pe ei, ca vorbesc fara sa stie de beneficiile drogurilor usoare fata de alccol, tutun etc.
    Cand fatuca asta vrea sa ia niste voturi din Ferentari iar sariti pe ia. Si sunt de acord cu voi ca prea e proasta, dar macar mai scade din voturile PDL-ului.
  • +3 (7 voturi)    
    greseala politica (Vineri, 29 mai 2009, 13:49)

    marius [anonim]

    sustinerea fatucii reprezinta pt Base o mare greseala politica. Tipa e la furat. 1. nu oricine trece printr-o facultate sau un master e un intelectual. TRe sa ai mult mai multe la activ, sa fii in stare sa afirmi ceva, sa sustii o idee sau o dezbatere de pe anumite pozitii. 2. am fost la mai multe univ. din state. Mi s-a spus clar nici sa nu incerc sa fiu curios sa trag vreo "iarba" caci e ilegal si risc sa ajung la mititica. Ea o fi incercat pe unde a fost, eu unul nu am riscat. Personal nu sunt de acord cu legalizarea.
  • +3 (7 voturi)    
    facuta o facultate (Vineri, 29 mai 2009, 13:50)

    Dobitocus Anonimus [anonim]

    Mai oameni buni, rusine sa va fie. Fara pic de respect pt munca fetei. Pai mah...fata a terminat o faculta, si inca vo 3 institutii...si ce? II o performanta colosala. Pai alea de pe soseaua de centura in cit timp termina? Eu zic ca-i chiar o forta femeia asta.
    Tot ce ramine de lamurit ii daca termina facultatea in mod regulat...sau nu?

    Ca sa vezi ce inseamna diferenta de mentalitate: eu m-am facut de ris fata de un prieten...si imi este rusine...si nici curajul sa ma mai intinlesc cu el n-am...iar ei au jicnit o tara intreaga...si se mindresc cu asta...
  • +4 (6 voturi)    
    Rezumat inexact (Vineri, 29 mai 2009, 13:52)

    mil [anonim]

    Citatul exact e urmatorul:
    *Elena Băsescu: Îţi dau un exemplu. Am fost la şcoală în America un an. În campusurile din America aceste droguri uşoare, marijuana, erau legale"

    Unu la mana, daca a stat nu a studiat un an , nu a stat la studii. A studiat decat semestru si ala la cateva cursuri. Chiar aici am citit.

    Doi la mana, marijuana nu e legala in SUA...in functie de loc...ci in functie de persoana (daca ai reteta de la doctor). Ca baietii fumau prin campus...e alta mancare de peste. Si in Franta se intampla la fel...dar asta nu inseamna ca e legala. Daca atata lucru nu a inteles intr-un an de zile...apai in mod cert are competenta sa armonizeze reglementarile Comisiilor Rinului si Dunarii.

    Votati EBa ca...fata e nevinovata...zau... la 29 de ani.
  • +3 (5 voturi)    
    (Aproape) nimic anormal... (Vineri, 29 mai 2009, 14:00)

    Sorin [anonim]

    Tacerea intelectualior in contextul uriasei crize morale din tara asta lasa loc liber afirmarii unor astfel de specimene.

    EBA face ce poate, atat cat o duce capul. E normal la urma urmelor, tine de instinctul de a ascende pe scara sociala. Faptul ca ea ar putea fi confundata de unii cu un intelectual are la origine lipsa de implicare - si, in consecinta, de vizibilitate - a celor in drept sa revendice un astfel de status in viata sociala.
  • -1 (7 voturi)    
    INCREDIBIL CAT VENIN !!! ... (Vineri, 29 mai 2009, 14:25)

    stan papuse [anonim]

    De ce nu vorbeste aproape nimeni de idee si doar carcoteste si barfeste ? De ce nu incercati sa discutati ideea , buna sau rea , in loc sa va varsati invectivele si barfele ? Cata micime ! ... In tara asta toata lumea se simte nedreptatita , toti au de reprosat si nimic de corectat la ei insisi ! ... Toti au avut ghinionul sa se nasca in tara asta uitand ca tara o fac chiar ei ! Am citit in viteza posturile de mai sus si n-am vazut nici o idee ! ... Doar carcoteli !
    • +2 (4 voturi)    
      barfet (Vineri, 29 mai 2009, 15:02)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui stan papuse

      Citeste maj atent. ipocrizia e in floare caci pare mai usor sa pui etichete decat sa accepti si intelegi lucrurile.

      Pe mine mai degraba m-a mirat exprimarea: "Probabil ca as fi..."
    • -2 (2 voturi)    
      EBA nu-i Traian (Vineri, 29 mai 2009, 15:16)

      VDN [anonim] i-a raspuns lui stan papuse

      .... citeste-l te rog
    • +2 (2 voturi)    
      Asa e (Vineri, 29 mai 2009, 18:43)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui stan papuse

      Si totul incepe "de sus", de la oamenii care cica vor sa ne reprezinte sau ne conduc.

      Ce idei sa discutam aici? Extrage tu o idee din frazele alea de 2 lei. Nici de ar fi unguroaica nu i-ar fi iesit in halul asta.

      Ce idee? Ca "probabil ar fi de acord"? Dar ce, EA trebuie sa fie de acord? Nu cumva ea ar trebui sa reprezinte vointa mea si a ta si restului acestui popor?

      Nu stie sa scoata 2 cuvinte pe gura, dar e "intelectuala". Pana la urma e treaba ei cum se considera, dar din moment ce imi va reprezenta tara peste hotare, am exigente imense. Crezi ca gresesc?
  • +6 (6 voturi)    
    Nu mai votati fam Basescu! (Vineri, 29 mai 2009, 14:27)

    Gge [anonim]

    Sincer sper sa nu o voteze nimeni nici pe ea si nici pe tasu'.... Eu unul nu o sa o fac. Familie de parveniti... Imi pare rau ca l-am votat in trecut pe tasu'... nu ca l-as fi placut prea tare ci pt. ca n-avem alternativa.
    Auzi la ea... 'telectuala...
  • -2 (8 voturi)    
    prima bila alba (Vineri, 29 mai 2009, 14:27)

    apoca [anonim]

    e primul lucru de bun simt pe care il zice domnisoara ... la mai multe ;)
  • 0 (2 voturi)    
    decat Norica mai bine EBA (Vineri, 29 mai 2009, 14:42)

    claudiopolis [utilizator]

    insa eu o voi vota pe Monica...
  • +3 (3 voturi)    
    Tu nenorocito (Vineri, 29 mai 2009, 14:44)

    Lucianmotzul [anonim]

    Ai facut cu canditatura ta cel mai mare rau la tatal tau Basescu dar cred ca cinevatea inpins sa candidezi pt ca Basescu tatal tau sa piarda alegerile ,manevra diabolica iar tu proasta cum esti nu te-ai prins si poate nu asculti nici parinti ,dute si veziti de ale tale ,lasane ca strici enorm pt tara,dute si ocupate cu alceva .Dudui de prostie ,dar sa speram ca nu vei fi votata si pina la toamna uita lumea de tine ,te-ai bagat si tu ,tu EBA ca musca .
  • +3 (3 voturi)    
    E si un cantec (Vineri, 29 mai 2009, 14:54)

    Pancho [anonim]

    La Cucaracha, la Cucaracha
    Ya no puede caminar (la Bruxelles)
    Porque no tienne, porque le falta
    Marihuana que fumar.
    Marinelu merge cu Wiskey, Eba cu tigara cu iarba!
  • +3 (3 voturi)    
    In ce sens a terminat facultatea? (Vineri, 29 mai 2009, 15:16)

    aa [anonim]

    Poate o fi sters pe jos cu tot corpul didactic.....
    Poate vrea sa faca din Bucuresti un fel de Amsterdam...? O fi vorbit ce cealalta Elena. Si aia i-a terminat pe aia de la Spiru...
    Un lucru e clar: NU O VOTATI, aici e prostia noastra, sa o stergem si din tabloide, sa o ignoram!
  • +1 (1 vot)    
    Draga EBa... (Vineri, 29 mai 2009, 15:17)

    Pancho [anonim]

    Iti propun acest cantec drept imn de campanie:
    http://www.youtube.com/watch?v=u0nQMgaJibc
    Te carcterizeaza si se potriveste cu palaria!
  • +1 (1 vot)    
    ce antisistem (Vineri, 29 mai 2009, 15:59)

    luci [anonim]

    1. Ce antisistem, e antilogica ce zici...numai idiotul idiotilor ar putea vota cu ea.

    2. Probabil e un cuvant bun pentru "Buletinul meteo" nu pentru politica!!!!

    Pa
  • 0 (0 voturi)    
    Cata nesimtire la ea (Vineri, 29 mai 2009, 18:48)

    nano2k [utilizator]

    cineva spunea ca ar trebui sa dezbatem idei, nu sa analizam vorbe.

    1. va dati voi seama daca in romana se exprima asa, ce va face in engleza? ce vor intelege fosilele din pe dintr-un eventual discurs al acestei fiinte dragalase, dar atat?

    2. revenind la fondul problemei, pe langa faptul ca ei nici prin capsor nu-i trece sa se documenteze despre subiectul in cauza, are deja tupeul sa considere ca este la conducere. adica, vezi doamne, "probabil va fi de acord".

    nu ma intereseaza ce isi doreste ea. ea ar fi trimisa (in eventualitatea ca va fi aleasa) in parlamentul european sa ne reprezinte pe noi, nu pe ea cu ideile ei sau familia basescu.

    inculta are deja aere de lider. l-am votat pe base, l-am sustinut in lupta cu parlamentul, dar atat. mai mult deja e prea mult.
  • 0 (0 voturi)    
    pacaleala (Luni, 1 iunie 2009, 18:27)

    colette [anonim]

    Din pacate nimeni nu sesizeaza faptul ca eba, de fapt punctul ei tare in aceasta campanie este faptul ca ea este un altfel de politician, e exponentul tinerilor dezamagiti de politica romaneasca iar ea vine sa-i reprezinte pe acestia cu nonconfomismul ei cu ambitia, curajul si tenacitatea sa.
    Nimic mai fals!
    Dragi tineri sau mai putin tineri admiratori ai eba, nu va lasati pacaliti! Nici macar unu la mie dintre voi nu e reprezentat de ea. Ea este exponentul a ceea ce voi urati mai mult si anume nepotismul, lipsa de sanse reale in orice competitie in care e implicata vreo pila/fiu/fica/ruda/amant(a) de-a unui stab oricare ar fi el. De cate ori nu v-ati lovit de lucrul acesta, de concursuri aranjate, de burse luate inainte de a fi afisate, sau de atatea alte nedreptati care intervin intr-o competitie cu o/un "fata/fiul lu' x sau Y stab". Mergeti la vot dar nu va lasati pacaliti, nu ea e calea pentru o lume mai buna pentru noi. Votati orice alta lista/partid in care sa regasiti macar o persoana care sa va inspire increderea ca ajunsa acolo, in Parlamentul European, stie ce are de facut si e pregatita sa ne reprezinte. Desigur ca ne putem insela, insa alegand-o pe eba nu ne inselam, ne furam caciula singuri pentru ca nu mai putem spune ca ne-a pacalit ea ci doar ca noua ne-a placut sa fim cool! Zau, nu e de joaca!
    Cati dintre d-voastra ar putea sa sustina, din ce fonduri, o asemenea campanie nationala-deci cu cine se identifica ea, pe cine reprezinta?
    Pe noi muritorii de rand in nici un caz!
    De ce pretinde ea ca e altfel decat restul politicienilor?
    Doar pentru ca e mai inculta?
    Nu va suparati, dar de cand e asta un atu?
    Aseara intrebam pe cineva cu difera eba de Nicusor Ceausescu si mi s-a raspuns: In afara de faptul ca ala era mai scolit, citit, educat si acum e mort ... cu NIMIC!
    Din pacate asa e, insa atunci nu aveam posibilitatea nici sa vorbim,nici sa alegem, totul era impus!
    Amintiti-va doar si nu lasati ca istoria sa se repete si de aceasta data!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi