Softul pentru alegerile europene costa 340.000 de euro. Firma castigatoare este Siveco

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 27 mai 2009, 14:09 Actualitate | Politic

Contractul de achizitionare a softului pentru alegerile europarlamentare a fost incheiat, informeaza miercuri AEP.

"Autoritatea Electorala Permanenta (AEP) informeaza ca a incheiat contractul pentru achizitionarea serviciilor de programare de software de aplicatie pentru realizarea sistemului de proceduri si instrumente software de prelucrare a datelor si editarea de rapoarte necesare centralizarii rezultatelor votarii pentru alegerea membrilor din Romania in Parlamentul European cu operatorul economic S.C. Siveco Romania S.A", se arata intr-un comunicat al institutiei.

Valoarea totala a contractului reprezinta echivalentul a 340.000 euro, fara TVA, care include atat valoarea aplicatiei informatice necesare, cat si valoarea asistentei tehnice asigurata 24 din 24 de ore in cele 49 de locatii din intreaga tara pe toata desfasurarea etapei de centralizare a voturilor si repartizarea mandatelor.

"In conformitate cu legislatia in vigoare, in cursul zilei de astazi, 27 mai a.c., programele de calculator achizitionate vor fi certificate spre neschimbare. Incepand de maine, 28 mai a.c., programele de calculator pot fi puse la dispozitia partidelor angajate in competitia electorala, la cererea acestora", se mai arata in comunicatul Autoritatii Electorale Permanente.

SIVECO Romania este un partener constant al institutiilor de stat si a primit in ultimii ani sute de milioane de euro din contracte publice. In ultimii ani, in urma unei licitatii restranse, firma a castigat un contract de 2,75 milioane euro cu Armata, pentru a realiza un sistem informatic de sprijin al actiunilor militare (SISAM). De asemenea a mai castigat contracte de la Primaria Bucuresti, Ministerul Comunicatiilor si Nuclearelectrica.

In anul 2005, SIVECO a fost in centrul unui scandal dupa ce “Evenimentul zilei” a dezvaluit ca firma a primit, fara licitatie, in timpul guvernarii PSD, contracte de stat de 182 de milioane de dolari pentru “Sistemul Educational Informatizat”.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2995 vizualizari

  • +6 (12 voturi)    
    Lol (Miercuri, 27 mai 2009, 14:13)

    RTT [anonim]

    Cine a fost factorul de decizie pentru alegerea firmei? SIVECO .. cata spaga a dat pentru asta? :)
    • +7 (7 voturi)    
      Factorul (Miercuri, 27 mai 2009, 15:40)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui RTT

      e asta: UTI erau prea ocupati cu alte contracte.
      • +1 (1 vot)    
        asta da abonament pe toate liniile (Joi, 28 mai 2009, 12:16)

        doralea [utilizator] i-a raspuns lui soferul

        Da frate, asta firma, aici contracte grase, cartele ratb, semafoare, aeroport si cate si mai cate de nici nu le mai stii numarul. Au abonament valabil pe toate liniile :)
      • +1 (1 vot)    
        abonament pe toate liniile (Joi, 28 mai 2009, 12:37)

        doralea [utilizator] i-a raspuns lui soferul

        Asta da firma frate! Aici contracte grase cu sri, cu ministerele apoi semafoarele si ce sa mai zicem de aeroport. Plus cartelele ratb si cate si mai cate. Au abonament gratuit pe toate liniile :) de ce oare?
    • +6 (6 voturi)    
      senzational (Miercuri, 27 mai 2009, 18:09)

      carmelastan [utilizator] i-a raspuns lui RTT

      daca ar fi de spagi date, sa-ti amintesti de necolaiciuc de la transporturi, care a fost seful cailor ferate cand a fost ministru basescu si apoi mitrea si nu se stie cum firma lui, de fapt a lu nevasta-sa castiga toate licitatiile pe care le facea barbatu-su..stii unde este necolaiciuc acum? incepe cu v....
    • 0 (0 voturi)    
      Spalare de bani (Miercuri, 27 mai 2009, 23:42)

      lol [anonim] i-a raspuns lui RTT

      Consultanta si integrarea de aplicatii nu au unitate de masura. Depinde la care capat al pustii te afli, de obicei acuza cei ce nu sunt de partea corecta.
    • 0 (0 voturi)    
      Alegeri Europene (Luni, 1 iunie 2009, 9:03)

      loL [anonim] i-a raspuns lui RTT

      mie mi se pare ceva normal ca o singura firma sa se impuna pe piata...chiar daca castiga licitatii cu institutele publice sau private in mod repetat. Motivul ? Calitatea si perseverenta in modul de lucru arata de-a lungul anilor de activitate... Idei cu datul spagii/ primitul spagii sunt rasuflate. Acestea sunt de fapt argumentul pentru cei care au activitati deficitare si care nu fac fata concurentei.
  • +1 (1 vot)    
    Of cors (Miercuri, 27 mai 2009, 14:14)

    ac [utilizator]

    Ca si cel de la CASS, ca si .. ca si... Pacat ca nu prea functioneaza, din ce mi s-a spus.
  • 0 (0 voturi)    
    peste 4 ani altele (Miercuri, 27 mai 2009, 14:15)

    HopaMitica [anonim]

    peste 4 ani alte softuri..ca deh...nu mai corespunde .... si uite asa sutele de mii EUR se duc acolo unde se munceste spre alegerea si folosul alesilor poporului .
    • +3 (3 voturi)    
      Softul folosit la euro-alegeri in 2007... (Miercuri, 27 mai 2009, 14:51)

      Margelatu [anonim] i-a raspuns lui HopaMitica

      Dar softul folosit in 2007 de ce nu mai este bun???!!! Algoritmul era acelasi si atunci (lista unica pe tara a fiecarui partid, etc.), cel mult trebuia realizat un update minor.
      "Spagile au zornait / Algoritmu-i multumit..."
    • 0 (0 voturi)    
      Mare cheltuiala (Joi, 28 mai 2009, 12:00)

      carmelastan [utilizator] i-a raspuns lui HopaMitica

      Ma lasi cu de-astea, ca nu m-am nascut ieri?... Asa e de cand lumea, cine-mparte... Fraieri noi ca i-am ales si ne-am lasat dusi de nas... Naiba le stie matrapaslacurile lor, dar niste oameni muncesc, isi vad de treaba si altii se trezesc vorbind, sa spuna ca totul pute... Ce nu pute, domne, de 20 de ani incoace?
  • +6 (10 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 27 mai 2009, 14:18)

    dinescul [anonim]

    cum se face ca toate contractele mari cu statul roman pe partea de aplicatii software le castiga siveco?
    • +4 (4 voturi)    
      ce perspicace esti (Miercuri, 27 mai 2009, 14:23)

      hopaMitica [anonim] i-a raspuns lui dinescul

      Ce perspicace esti Dinescule :-)
    • +3 (3 voturi)    
      Nu toate (Miercuri, 27 mai 2009, 14:40)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui dinescul

      Nu toate sunt câştigate de Siveco, dar este adevărat că sunt un grup (foarte) restrâns de firme care au acces la astfel de contracte. Pentru alegerile din toamnă de exemplu a câştigat Asesoftul prin TeamNet International, acum probabil a venit rândul altora. Altora , evident, tot din grupul restrâns...
    • 0 (0 voturi)    
      tare de tot (Miercuri, 27 mai 2009, 18:15)

      adoridas [utilizator] i-a raspuns lui dinescul

      dar stii cine a castigat licitatia pentru aducerea vaccinului pentru cancerul de col la fete...ca e tot unul mare...
      in america stiu ca acum e nenorocire cu contractele cu statul ca nu se mai baga nimeni ca nu sunt platiti la timp...nu e mare sfaraiala acolo si nici aici nu cred ca astia ai nostri mai au bani de dat...
      • +1 (1 vot)    
        bancile (Miercuri, 27 mai 2009, 19:03)

        haralambie [utilizator] i-a raspuns lui adoridas

        aia mor de foame acolo, bancile le-au tras-o
  • +1 (1 vot)    
    ceva nu (Miercuri, 27 mai 2009, 14:22)

    Danut [anonim]

    Cum dracu prinde SIVECO toate proiectele mari de soft cu statul?
    Ok, 50 de locatii cu un om in fiecare...il platesti pe fiecare 1000 de euro/2 zile si iese 50.000 de euro.
    Mai raman 290.000 de euro softul in sine.
    • +1 (1 vot)    
      cate un om pe locatie? (Miercuri, 27 mai 2009, 15:20)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Danut

      Chiar crezi ca asistenta aia inseamna ca trimit cate un om in fiecare locatie?

      Pentru asistenta cred ca folosesc 3 oameni si un telefon pentru toata tara.

      Iar aplicatia e facuta de un programator intr-o dupamiaza, ca e prea simpla sa o faca in timpul programului.

      In rest le mai trebuie un "server" de vreo 300 euro (cel mai prost calculator e suficient) si o conexiune la internet.
    • 0 (0 voturi)    
      .... (Joi, 28 mai 2009, 11:27)

      festinalente [utilizator] i-a raspuns lui Danut

      =)) se mai duc 20 de mii pe alte layere si restul unde trebuie
  • 0 (0 voturi)    
    Nu prea inteleg (Miercuri, 27 mai 2009, 14:27)

    FLORIN [anonim]

    Au anuntat acum ca au achizitionat in trecut softul de la Siveco? Daca azi ii fac "freeze" inseamna ca e cumparat de mult. Nu prea inteleg utilitatea anuntului.
  • 0 (0 voturi)    
    Acum inteleg (Miercuri, 27 mai 2009, 14:30)

    FLORIN [anonim]

    "a incheiat contractul" probabil inseamna ca acum s-a terminat contractul nu ca azi s-a semnat contractul. Nefericita formulare.
  • +1 (1 vot)    
    CUM......?????? (Miercuri, 27 mai 2009, 14:33)

    VALERIU [anonim]

    cum se intelege si cum se face ca statul roman plateste pt sectia consulara din istanbul 42000 de euro pe luna ?????????????!!!!!!!!!!!!
  • +6 (10 voturi)    
    Siveco - firmă de tot râsu' (Miercuri, 27 mai 2009, 14:39)

    m3th0dman [anonim]

    O firmă mai proastă ca SIVECO nu cred că există în România.
    Programele făcute pentru şcoli sunt de tot râsu (Ael). Nu au nici un rost şi nici nu le foloseşte nimeni.

    Suge bani de la stat fără nici o ruşine.
  • +1 (3 voturi)    
    bataie de joc (Miercuri, 27 mai 2009, 14:42)

    oldman [anonim]

    an de an platim softuri de alegeri. locale, parlamentare, prezidentiale, europarlamentare. chiar asa de idioti ne cred.
    este ca si cum mi-as cumpara microsoft excel pentru tabele, altu pentru oferte, altu pentru ceva grafice.
    si la anu, tre sa fac alte tabele, cumpar iarasi microsoft excel, ca tabelu are o coloana suplimentara.
  • +2 (2 voturi)    
    Acealsi soft... (Miercuri, 27 mai 2009, 14:43)

    Vorbe goale [anonim]

    ... se vinde iar... de catre aceeasi firma... spagile curg garla... si cica e criza...
  • +4 (6 voturi)    
    mda (Miercuri, 27 mai 2009, 14:44)

    gigel [anonim]

    si iata ca SIVECO castiga din nou...desi serviciile pt care a fost platita lasa muuult de dorit. De obicei softurile create de ei pt stat sun varza, la propriu. Vezi la APIA cel mai recent scandal, cunosc pe cineva care lucreaza acolo softul e practic inutilizabil...

    Asta-i tara in care traim, dezastru total...
    • +2 (2 voturi)    
      bat-o vina de "licitatie" (Miercuri, 27 mai 2009, 15:35)

      andy [anonim] i-a raspuns lui gigel

      la APIA nu e numai softul de toata jena, insa practic nu exista suport IT din partea siveco deoarece nu e specificat in contract. La mai mult de 1000-1100 (cam o treime din necesar) de conexiuni la serverul central, aplicatia "ingheata" si nimeni nu mai poate lucra. cand cei de la APIA au incercat sa ceara suport de la siveco, acestia nu au miscat un deget. se pare ca cele cateva milioane de euro nu au fost destule si pentru partea asta.
      deci vina e in egala masura a siveco si a oficialitatilor romane. probabil dupa al-3-lea an daca nu ma insel in care angajatii APIA vor lucra si schimbul 3, ministerul agriculturii va semna un alt contract de sute de mii/milioane de euro cu siveco pentru un soft nou (acelasi, insa cu mici imbunatatiri). sa furati bine!
  • +4 (4 voturi)    
    vai! ce surpriza! (Miercuri, 27 mai 2009, 15:29)

    Anonimus [anonim]

    Siveco ziceti? chiar nu-mi vine sa cred. ce supriza!
  • +2 (2 voturi)    
    o monstruozitate... (Miercuri, 27 mai 2009, 15:35)

    siveco [anonim]

    ... condusa de o fosta nomenclaturista pe vremea lui ceauşescu. Doar interesati-va de biografia distinsei din fruntea acestei firme căpuşă.
  • +1 (1 vot)    
    tara de s-oftisti (Miercuri, 27 mai 2009, 15:55)

    lebar [anonim]

    era surpriza daca nu castiga SIVECO. Dar asa, e deja banal, tot ce tine de soft pt stat are doua directii: kondiment si siveco.
    • +1 (1 vot)    
      Grupa mare (Joi, 28 mai 2009, 11:45)

      rida07 [utilizator] i-a raspuns lui lebar

      ce-mi place mie de vitejii astia care le stiu pe toate... vad blaturi peste tot, nu mai exista negustor cinstit cum s-ar zice...Ai n-ai treaba, te freaca grija de ce fac altii, care poate au ceva in cap... Eu zic, nene, ca romanii sunt mici copii, ca ce aud ca se intampla la altii, te ia groaoza...
  • +2 (2 voturi)    
    Si o sa mearga? (Miercuri, 27 mai 2009, 16:22)

    cici [anonim]

    Siveco este se stie firma de casa a PSD-ului. Semnalul este ca PSD-ul va castiga alegerile. Dar o intrebare tot ramane: numai cine n-a lucrat cu Siveco nu stie ca aplicatiilor lor au o regula generala, nu merg! Dar inteleg ca contractul le-a fost alocat dinainte de organizarea licitatiei caci deja este gata......
  • 0 (0 voturi)    
    Softul pentru alegerile europene (Miercuri, 27 mai 2009, 17:16)

    AsmVax [anonim]

    Cum altfel sa mai apara cate un x5, x6, x7 peste noapte daca nu prin spagi.
    Dar din pacate in aceasta privinta nu se poate face nimic.
    Vor apare alti "asupritori" daca pica astia.
  • +1 (1 vot)    
    Sunt mafioti comunisti... (Miercuri, 27 mai 2009, 17:35)

    rsandu [anonim]

    Nu e numai asta, mai sunt 480 milioane euro...

    Iata aici ce isprava a facut guvernul roman pe timp de criza, de a aflat toata Europa:

    http://razvansandu.zando.ro/2009/05/afacerea-cu-licente-software.html
  • +9 (9 voturi)    
    IT (Miercuri, 27 mai 2009, 17:58)

    andrei2009 [utilizator]

    dar voi tineti minte cum a fost cu softul pentru penitenciare facut de nu stiu ce firma car le-a sters toate datele...asta problema
    • -1 (1 vot)    
      gripa la parnaie (Miercuri, 27 mai 2009, 18:49)

      mardarel [utilizator] i-a raspuns lui andrei2009

      vine gripa la parnaie...
  • +9 (9 voturi)    
    contracte cu statul (Miercuri, 27 mai 2009, 18:01)

    doralea [utilizator]

    contractele cu statul nu sunt asa bune, ca statul e acum sarac si n'are de unde marca banu...
  • +10 (10 voturi)    
    nicolaescu (Miercuri, 27 mai 2009, 18:05)

    rida07 [utilizator]

    Dar ce ziceti de firma consilierului lu Nicolaescu, ala de-a fost ministru sanatatii care a pus laba pe un contract baban de nu stiu cate milioane de euro ca sa aduca in tara vaccinuri, asta teapa....
    • +7 (7 voturi)    
      da (Miercuri, 27 mai 2009, 18:26)

      stanica [utilizator] i-a raspuns lui rida07

      da, ai dreptate...stiam asta, am citit azi
    • +8 (8 voturi)    
      bancile (Miercuri, 27 mai 2009, 18:29)

      dragoshion [utilizator] i-a raspuns lui rida07

      si la urma urmei banii raman in tara, nu se duc afara...uitati-va la bancile care repatriaza ce dau fraierii nostri
      • +5 (5 voturi)    
        bani romanesti la firme straine (Joi, 28 mai 2009, 11:30)

        andrei2009 [anonim] i-a raspuns lui dragoshion

        O gramada de bani se duc afara, ca e criza si la ei. Contracte de aproape 2 miliarde numai anul trecut. Au ei grija cum sa-i treaca granita.
    • +3 (3 voturi)    
      sex, sex (Miercuri, 27 mai 2009, 18:36)

      gaboritza [utilizator] i-a raspuns lui rida07

      pacuraru, asta de-a fost ministru la munca si care a fost prins cu mana-n....facea contracte foarte tari pe vremea lui...avea vreo 30 de firme...ati uitat?\
      ei, daca asta cu firmele se uita, atunci scenele fierbinti cu el vor intra in istoria porno pe care o s-o studieze generatia teflon, adica asta de nu se prinde nimic de ea...
      • 0 (0 voturi)    
        TARE... (Miercuri, 27 mai 2009, 23:29)

        VDN [anonim] i-a raspuns lui gaboritza

        ... asta cu teflonul. bravo =))
    • -1 (1 vot)    
      nicolaescu este foarte bun (Miercuri, 27 mai 2009, 18:59)

      haralambie [utilizator] i-a raspuns lui rida07

      toti ministri sanatatii si-au facut treaba, fiti siguri de asta; il stiu pe nicolaescu si el chiar a facut ceva pentru sanatatea romanilor...nu cred ca poate sa ma contrazica cineva...
  • +8 (8 voturi)    
    munca moca (Miercuri, 27 mai 2009, 18:24)

    donmircea [utilizator]

    ceva f important ce multi nu stiu: aia de la apia nu le-au dat astora de la siveco nici un sfant pe ce au facut, adica aia au muncit vreo 3 ani si n-au vazut un leu si acum sar pa ei toti sa le taie gatul....asta e stirea adevarata.....
  • +8 (8 voturi)    
    de belea (Miercuri, 27 mai 2009, 18:33)

    dragoshion [utilizator]

    cele mai mari contracte le iau aia cum ar fi bechtel...sap...regula de aur e urmatoarea: vine fmi si iti da bani si apoi vin firmele europene alea de sunt mana in mana cu fmi si castiga contractele grele...adica banii se muta de la un buzunar la altul...asta e esenta
    • +3 (3 voturi)    
      de acord (Miercuri, 27 mai 2009, 19:00)

      haralambie [utilizator] i-a raspuns lui dragoshion

      da, ma ioane, tu zici bine ce zici, astia ne fac pe fata
  • +2 (2 voturi)    
    cu tote ca nu cunosc (Miercuri, 27 mai 2009, 21:10)

    softu' [anonim]

    pot sa pariez ca ruleaza pe Windoz. :)
  • +1 (1 vot)    
    Statul si Siveco (Miercuri, 27 mai 2009, 21:43)

    Ion [anonim]

    Singurul client al astora de la SIVECO este Statul Roman!

    Imi place cum "cistiga" intotdeauna ei licitatiile....
    • +2 (2 voturi)    
      Vulpea si strugurii (Joi, 28 mai 2009, 12:26)

      popi [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Dar de ce nu-ti pui problema ca acest castig e chiar pe baza de competenta?
      E usor sa critici atunci cand tu nu esti in stare sa faci mai mult. Nu-i asa, Ion?
  • +1 (1 vot)    
    tara de hoti (Joi, 28 mai 2009, 0:23)

    gigi [anonim]

    astia nu fura ba de la STAT. fura de la noi. asta inseamna sa faci afaceri cu statul in romania. sa storci contribuabilii de bani. ma intreb cat mai dureaza pana cand mica minoritate platitoare de taxe o sa mai indure...
  • +1 (1 vot)    
    Ministerul Muncii (Joi, 28 mai 2009, 7:13)

    cristi [anonim]

    plus un contract de 5 mil euro cu min.muncii pt un program de prestatii sociale si cu consultanta tehnica ca si inexistenta!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Generalul... (Joi, 28 mai 2009, 12:30)

    Liviu [anonim]

    Generalul n-avea pace fara inca un contract.
    SIVECO este una din acele firme care imi dovedesc in fiecare zi cat de misto is licitatiile in Romania.
    Eh dar ce poti sa faci, o sa moara generalu la un moment dat, in cel mai rau caz ramane un cocalar dupa el care o sa cheltuiasca toata averea pe masini si femei.
    Fie ca realizeaza sau nu prostia duce spre extinctie
    Ce ma bucur...
  • +2 (2 voturi)    
    LICITATII (Joi, 28 mai 2009, 13:57)

    don mircea [anonim]

    eu cred ca cele mai mari afaceri le fac firmele straine, nu romanesti...atat timp cat noi depindem de vest, aia vor dori sa le facem lor treaba...deci ei vor castiga cele mai mari contracte...
  • +1 (1 vot)    
    satisfaction (Joi, 28 mai 2009, 14:13)

    haralambie [utilizator]

    cica presedintele coreei pleaca in sua si intreaba stafful ce cuvinte trebuie sa spuna cand ajunge acolo si aia ii zic: hello si how are you;
    ajunge asta in sua - dar e pe bune gluma, s-a intamplat de curand - si il cunoaste pe bill clinton si il intreaba who are you si ala zice hilarry's husband...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă