VIDEO Crin Antonescu: E umilitor cum Basescu se prostitueaza electoral, pentru un pumn de voturi

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 20 mai 2009, 15:16 Actualitate | Politic

Crin Antonescu
Foto: AGERPRES
Presedintele PNL Crin Antonescu sustine ca seful statului, care s-a aratat luni, intr-o intalnire cu un grup de romani la Ambasada Romaniei din Paris, dezamagit de sine pentru cooptarea PSD la guvernare, "se prostitueaza electoral pentru un pumn de voturi" si ca este umilitor pentru Romania si romani sa aiba un presedinte care face acest lucru, se arata intr-un comunicat remis agentiei Mediafax.

"Umilitoare mi se pare situatia unui presedinte al Romaniei care, in curtea Ambasadei de la Paris, in fata a 70 – 100 de cetateni romani care traiesc acolo, se milogeste pur si simplu, se prostitueaza electoral, vaicarindu-se ca are un Guvern in tara pe care de fapt nu-l doreste, care nu-l reprezinta. Nu e normal ca presedintele Romaniei sa se prostitueze electoral pentru un pumn de voturi si sa denunte si sa regrete si sa se autoflageleze la Paris pentru ceea ce a facut in Romania", a spus presedintele PNL.

"Liderul liberal a subliniat si deficientele pe care Traian Basescu le creeaza Romaniei in relatiile externe. Unul dintre exemple este raspunsul agresiv al lui Basescu legat de situatia din Republica Moldova. Presedintele PNL a apreciat ca nu sunt de dorit declaratii riscante precum cele ale sefului statului si ca politica Romaniei, ca membru UE, nu poata sa iasa din linia comuna celorlalte State Membre. De asemenea, Crin Antonescu a subliniat ca axa Bucuresti – Londra – Washington a fost, din nefericire pentru Romania, doar o expresie lipsita de orice consistenta sau masura benefica pentru statul roman", se arata in comunicat.

"In patru ani Traian Basescu a avut doar prilejul sa povesteasca despre Marea Neagra din spatele domnului presedinte Bush. Cat despre o relatie cu Londra, nici nu poate fi vorba", a conchis presedintele PNL.

Presedintele Basescu a declarat, luni seara, la o intalnire cu reprezentantii comunitatii romanesti din Paris, ca s-a dezamagit si pe sine cand a luat decizia de a sustine, in decembrie 2008, o alianta intre PDL si PSD, spunand ca a facut aceasta pentru a asigura stabilitatea politica a Romaniei. "Multi dintre dumneavoastra ati sustinut o alta solutie decat cea de stanga. Cred ca, prin solutia politica pe care am gasit-o in luna decembrie, pe multi dintre dumneavoastra v-am dezamagit. Sa stiti ca m-am dezamagit si pe mine insumi", le-a spus Traian Basescu membrilor comunitatii romanesti din Paris.




Citeste mai multe despre   























2043 vizualizari

  • -22 (52 voturi)    
    Are dreptate! (Miercuri, 20 mai 2009, 15:36)

    costel [anonim]

    Mi-e scarba de betivul de la Cotroceni...a ajuns ca o prostituata batrana care incearca sa mai puna cate un ruj nou sa mai fie ca acum 5 ani...
    Scurt pe doi: timpul a trecut si el nu a facut nimic, vesnic nemultumit, toti sunt idioti doar el si cu omul asta sters si fara personaltiate,Boc sunt arhanghelii luminii in tara asta...
    S-a "culcat "cu toate partidele din spectrul politic..si-a batut joc de propriul eletorat si acum l-au cuprins regretele poate, paote ne mai prosteste o data...
    La comedia e finita!!!!
    Lasa-neeeeee.....
    • -16 (32 voturi)    
      asta e din ciclul "mergeti pe centura" (Miercuri, 20 mai 2009, 15:47)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui costel

      cum le-a zis basescu unor doamne sa mearga pe centura politicii romanesti asa primeste si el raspunsul de la Antonescu. sunt din acelasi aluat
    • +7 (11 voturi)    
      seditiunea d-lui Cais Antonica (Miercuri, 20 mai 2009, 22:09)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui costel

      sunt unii oameni politici care, inerent ,mor 'fete batrane '; anul asta avem parte de doua astfel de 'gagici':una este dl atat de presedinte al PNL si altul,dl. mult prea presedintele PSD;din pacate pentru ei sunt amuzanti ca orice circari ,si atat ! presedinti ai Romaniei nu vor fi decat intro viata viitoare
      • +1 (1 vot)    
        casca gura Crinut (Joi, 21 mai 2009, 20:03)

        royo [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Bine ca mai casca si el gura ca altfel uita lumea de el. Vorbesc deci exist si fac adepti pe spatele lui BASE.
  • +27 (51 voturi)    
    si uite asa ai mai scazut cu 5%.... (Miercuri, 20 mai 2009, 15:41)

    Observator OSCE [anonim]

    Este cel putin jenant "discursul" lui cr(et)in antonescu.... Incep sa ma indoiesc serios de talentul sau "oratoric".

    Baiatu' asteptam de la tine ceva nou, o viziune un proiect, o pastila, o bomboana, ceva acolo....Platiti 500 de consilieri si tot politica de mahala iese....

    Nu mai vreau sa aud cum il atacati toti pe Basescu. Nu faceti altceva decit sa-i ridicati ratingul !!!
  • -19 (31 voturi)    
    hmm (Miercuri, 20 mai 2009, 15:45)

    hihihi [anonim]

    mda... si cand te gandesti ca in locul lui putea fi presedinte, in ultimii 5 ani, domnul nastase... nah, asta ne-a fost norocul
    • +2 (2 voturi)    
      ironic? (Joi, 21 mai 2009, 14:08)

      dustproof [utilizator] i-a raspuns lui hihihi

      ceva imi zice ca nu esti un pesedist sentimental, regretand vremurile "bune", si de-aia ma intreb cate din minusurile incasate le datorezi unora care te-au priceput, dar nu te-au aprobat, si cate, unora asezati de aceeasi parte a baricadei cu tine, dar mai inceti la sinapse...
      Ce-i drept, cand ascunzi un talc intr-altul, risti sa insinuezi multe dar sa nu spui nimic.
  • +20 (30 voturi)    
    Franceza (Miercuri, 20 mai 2009, 16:06)

    BB [anonim]

    Da tu cum te-ai prostituat la RealitateaTv, acum cateva zile ?
  • +14 (26 voturi)    
    asta-i "politica" (Miercuri, 20 mai 2009, 16:09)

    Codruta N [utilizator]

    ... strangere de voturi >:)

    Daca Dl. Antonescu nu vrea sa adune voturi, bineinteles ca NIMENI n-o sa i le bage pe gat cu fortza >:)

    Oricum: oricat de nesuferit mi-ar fi mie Basescu, si oricat de "nociv" l-as vedea pt. Romania, ma indoiesc ca as vota cu cineva care nu are un "discurs" pe baza de "viitor" si de "constructie" - asa ca, daca Dl. Antonescu nu isi va schimba discursul, m-as mira sa adune prea multe voturi - cum am zis: nu o sa i le bage nimeni pe gat cu fortza, tre' sa le CEARA!

    De Basescu sunt satui O GRAMADA - dar numai un discurs bazat pe "impotriva lui Basescu" n-as crede ca va convinge pe prea multi dintre "indecisi". Antonescu ar face bine sa-si schimbe consilierii aia (care, dupa cum se vede, il sfatuiesc PROST - deci care isi iau banii degeaba :-p)

    Mai lasati-l in ****** pe Basescu - romanii sunt interesati ce li se ofera, adica PENTRU EI (nu "impotriva lui Base) CE anume se va face?
    • -4 (10 voturi)    
      of of (Miercuri, 20 mai 2009, 18:02)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Nu demult, lumea era interesata de ce se "ofera" impotriva lui Nastase, Vadim samd. Deodata lumea s-a desteptat si vrea oferte pentru ei, nu? Si iese numa bine ca e vb de sexybase la mijloc.

      Poate e si asta un mahalgioi de marginea cartierului (crin) dar un lucru e sigur: afirmatia din titlul articolului sigur e adevarata! ipocrizia lu nea base iar a iesit din nou la iveala prin paris.
  • +13 (27 voturi)    
    cine vorbeste? (Miercuri, 20 mai 2009, 16:14)

    Anonim [anonim]

    cumva un om care in 2007 s-a prostituat pentru o "alianta" cu PSD-ul (chiar daca nu oficiala - alianta)?
    simte cumva ca nu-i bagat destul in seama si vrea sa iasa in fata sa "vada" lumea cat de activ e el?

    in orice tara, politica e sora prostitutiei, asa ca ... omu isi face meseria.
    oricum, prostitutia e o munca (cinstita sau nu) si difera foarte mult de cersetorie (fie ca e vb de bani sau voturi ca in cazul dumnealui). cersetorii astia sunt niste lenesi / puturosi care nu stiu decat sa se planga pentru a starni mila celorlalti. daca basescu se prostitueaza pt un pumn de voturi, crinutz cerseste si se smiorcaie dupa un numar si mai mic (de voturi).
  • -13 (29 voturi)    
    Ce vreti ? (Miercuri, 20 mai 2009, 16:17)

    Mihai [anonim]

    Asta-i Basescu, "presedintele tuturor romanilor" !
    Si eu l-am votat, pentru ca sa taxez aroganta lui Nastase. Acum m-as gandi de doua ori cand as avea de ales intre un profesor universitar si un golan...
    • +7 (9 voturi)    
      ??? (Miercuri, 20 mai 2009, 22:37)

      Laur X [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Cine e Profesorul Universitar?
      Nepotul matusii Tamara var cu Zambaccian 1 si 2
  • -17 (29 voturi)    
    crin are dreptate.... (Miercuri, 20 mai 2009, 16:18)

    bobo [anonim]

    Basescu spunea ca si-a vazut visul cu ochiii:)), cand a adus PSD la guvernare, acum s-a dezamagit pe el, numai baliverne vorbeste, azi e alba, maine e neagra nici el nu mai stie.
    Sincer, eu m-am saturat de el- cand apare la tv schimb canalul!
    Lipsa consecventei il face sa piarda mult!
    In ceea ce il priveste pe Crin Antonescu pare a fi altceva, poate o sa merg la vot depinde numai de el.
    • +5 (7 voturi)    
      esti anemic? (Miercuri, 20 mai 2009, 22:09)

      Ciuc THC [utilizator] i-a raspuns lui bobo

      cum sa zica base asa ceva? cred ca te uiti la mondenii in loc de sitiri reale
  • +22 (32 voturi)    
    Lupii nu se mananca intre ei (Miercuri, 20 mai 2009, 16:20)

    PNL=PSD [anonim]

    PSD, PNL si UDMR fac din nou zid in jurul lui Nastase: Dosarul Zambaccian 1, ingropat la comisia de regulament

    de Luminita Parvu HotNews.ro
    Miercuri, 20 mai 2009, 15:23 Actualitate | Politic
    • -6 (18 voturi)    
      PSD = PDL = PC = FSN (Miercuri, 20 mai 2009, 16:58)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui PNL=PSD

      parca asa era.
      ca sa nu zic ca de fapt
      POLITICA ROMANEASCA = CLOACA DE SCROAFE
      asta ca sa fiu in nota cu titlul articolului.

      Oricum articolul asta este anti Crin Antonescu. In ochii mei a mai scazut un pic ...
    • -11 (15 voturi)    
      PORTOCALA NEBUNA (Miercuri, 20 mai 2009, 17:12)

      kolo [anonim] i-a raspuns lui PNL=PSD

      inconfundabila obsesie a celebrei alexandra p. ... iar incearca sa faca prozeliti portocalii. doar ca, NU MAI TINE!
  • +9 (21 voturi)    
    Crin Kong are probleme de imagine ... (Miercuri, 20 mai 2009, 16:26)

    Mitica [anonim]

    Crin Kong este in mare lipsa de idei si de actiuni care sa ii aduca ceva imagine electorala.

    Am vazut "performantele" sale in materie de limbi straine, depasite doar de d-na Udrea Nutzi, "prim ministrul turismului", in materie universitara si educationala - arogant, derbedeu si repetent, si de istorie studiata ... dupa Constanta Craciun si Zoe Petre, iar acum avem parte de noi "consideratii", relatii si luxatii ale limbii romane si ale logicii aristotelice, aplicate in politica.

    Ii uram d-lui Crin KONG "succesuri" - in curand va fi ca d-lui Piticot, un alt politician ... măgăreţ.
  • +21 (35 voturi)    
    Uitam prea usor (Miercuri, 20 mai 2009, 16:26)

    Luke [anonim]

    Si acum ma felicit ca l-am votat pe Basescu.
    Uitati prea usor ca fara el tara ajungea pe mana lui Nastase, guvernul era full PSD (ca si inainte) iar PD isi batea joc de tara si mai si ca inainte (cum au facut-o tot timpul).
    Ocazie cu care nici PNL nu mai ajungea la guvernare, nu mai dadea de bani ca sa bage in ultima campanie electorala - si se ducea la fund tare.
    Dar nu de PNL ma durea pe mine - ci de tara care era jefuita pana la capat - si nu mai capata deloc credibilitate.
    Amintiti-va ca din Vest s-a solicitat ca dosarul lui Nastase sa fie solutionat (si stiu toti cum ar fi trebuit).

    Acum ati uitat- tara macar a luat-o pe un alt drum si nu mai este in pericolul de acu 5 ani.

    Iar apelarea cu "betivul de la Cotroceni" mi se pare o ura de la gradinita - cand incerci sa aplici adjectivele cele mai urate invatate - poate le crede cineva.

    Campania asta e interesanta - toti restul in afara de Radu Duda nu contenesc sa arunce cu laturi pur si simplu, cu o ura josnica, doar in Basescu.
    Nimic altceva (proiecte).

    Ei vor sa ma convinga ca cei care castiga concursul de scuipat mai cu talent pe Basescu e cel mai bun viitor presedinte.
    Ce sa le zic - succes la cei cu iq mic cat micul electoral
    • -4 (8 voturi)    
      Base ne-a scapat de PSD aducandu-l la guvernare (Miercuri, 20 mai 2009, 23:12)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui Luke

      ce simpatic esti....
      spune-mi te rog, cum a scapat base tara de PSD? aducandu-i la guvernare alaturi de propriul lui partid? spunand ca si-a vazut visul cu ochii prin alaturarea PDL de PSD?
      mai sa fie, dar ce ne-a mai scapat el, saracul, de PSD......
      • +5 (9 voturi)    
        Nu Base a adus PSD la Guvernare ci PNL (Joi, 21 mai 2009, 0:13)

        2008: PNL+PDL+UDMR+Min = 66% [anonim] i-a raspuns lui ileana

        In 2004 Base ne-a scapat de PSD
        In 2008 PNL ne-a scapat de PNL=PSD. PNL a refuzat guvernarea si a facut singurul bine de care a fost capabil in 4 ani.
        Insa COSTUL acestui bine este = DEFICITUL+STERLING care-au intrat toate in buzunarele PNL

        In 2008 PNL devenise mai nociv chiar decat PSD la guvernare, pt. ca a rispit toata munca romanilor fara sa faca nicio reforma.

        Astazi pana si PSD face mai multe reforme decat PNL care a facut ZERO reforme.

        2008: PNL+PDL+UDMR+Min = 66%
  • +17 (25 voturi)    
    dar cum e normal ? (Miercuri, 20 mai 2009, 16:29)

    HopaMitica [anonim]

    Dar cum e normal ? Poate ne invata Domnul Patriciu cum e normal cu petrolul si PNL-ul.
    • +16 (18 voturi)    
      normalitatea romaneasca (Miercuri, 20 mai 2009, 17:00)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui HopaMitica

      patriciu, vantu, voiculescu, nastase, popoviciu, becali... asta din scurt...

      sunt multi, au masini mari, ase frumoase si oameni pe constiinta.
      • -3 (7 voturi)    
        al uitat pe cativa (Joi, 21 mai 2009, 9:00)

        PUIU' [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        oare videanu, si basescu nu au loc pe lista asta? Eu cred ca in frunte ... Sau nu cumva basescu sta la un spritz cu berbecul? Videanu nu face afaceri dubioase? Naivitatea la romani e fara de margini.
    • -13 (15 voturi)    
      stim cum e normal (Miercuri, 20 mai 2009, 17:46)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui HopaMitica

      Poate ne invata "domnul" Basescu cum e cu flota....
      • +6 (8 voturi)    
        bine ma (Miercuri, 20 mai 2009, 22:13)

        Ciuc THC [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        ai tu dovezi si esti sigur ca base are milioane de euro in conturi.. Flota e pe apa Sambetei nu in conturi la base.. in conturi la altii eventual.. A RENUNTAT LA IMUNITATEA PREZIDENTIALA IN PROCESUL "FLOTA", a facut un gest totusi.. a se tine cont!
  • +11 (15 voturi)    
    ! (Miercuri, 20 mai 2009, 16:44)

    Jockerul [anonim]

    Ce hal de expresie.
    Si se viseaza "noul" presedinte.
    Un program nou si viabil nu vede, sau la orice se uita vede prostitutie ?
  • +11 (15 voturi)    
    pnl, (Miercuri, 20 mai 2009, 16:44)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    dimpreuna cu pdsr si udmr tocmai l-au mai ajutat pe bombonelul lor iubit sa-si mai amine un dosar penal. Asa au votat in Camera deputatilor membrii pnl. Iata un mic amanunt pe care dl crin ochi-de-peste auitat sa-l pomeneasca. Dar la un repetent nu-i de mirare. Printre altele, si de-aia e repetent, ca nu prea are memorie.
  • +11 (17 voturi)    
    mai bine (Miercuri, 20 mai 2009, 16:46)

    MirceaA [anonim]

    mai bine te prostituezi pe voturi decat pe bani, ca Lalea Antonescu la Patriciu
  • +15 (21 voturi)    
    Deci asta e alternativa? (Miercuri, 20 mai 2009, 16:50)

    martianu [utilizator]

    Observ o campanie anti-basesciana... nicidecum o campanie pro-romaneasca.... deci in viziunea politicianului roman... bataie e pentru ciolan nu pentru Romania.
    Mahalagiu asta... asta e alternativa? Geoana in orice caz nu... Deci... pana acum oscilam intre Base si Crinulet care credeam ca e din alt aluat, mai tanar, cu o alta vizune.... dar nuuu... n-ai treaba... de Base macar stiu ca are "cojones".
    • -6 (8 voturi)    
      ii trebuie cap nu cojones (Miercuri, 20 mai 2009, 23:08)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui martianu

      sefu', da' la ce crezi ca il ajuta cojonesele pe dragul tau base? cred ca pentru a conduce o tara are nevoie de cap, nu de c.... sper, cel putin, ca daca tot gandesti asa, macar nu ai drept de vot..
  • +8 (14 voturi)    
    Prostilor, votati Geoana sau Crin sa va saturati! (Miercuri, 20 mai 2009, 16:57)

    Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data [anonim]

    Cata dreptate am?! Incep sa am atata dreptate?! Se pare ca suntem blestemati!
  • -9 (15 voturi)    
    Am fost si eu acolo... (Miercuri, 20 mai 2009, 16:58)

    XXL [anonim]

    ... si n-a fost chiar asa. La Paris n-a fost votat Basescu ci a fost un vot impotriva PSD-ului si a clicii din jur.
    La Paris, Basescu si-a taiat craca de sub picioare cu axa lu' Peste. Chestia cu "auto-dezamagirea" a fost o mea culpa electorala cu scop pe foarte scurt termen de a scapa de apostrofari. Asa a scapat cu o indiferenta quasigenerala. Cu exceptia a vre-o cateva femei de menaj, mai nimeni nu l-a bagat in seama. Ilie Nastase a fost personalitatea cea mai apreciata, chiar daca n-a deschis gura.

    Bancul serii era :
    - Ce cauti aici ?
    - Am venit sa-l mai vad odata.

    Cei 2-300 de romani prezenti n-au venit pentru Basescu. Au venit sa se mai vada, sa mai schimbe o vorba, o carte de vizita. Ambasadorul Baconsky o face des. Si bine.

    Daca in Romania apare o alta alternativa decat Basescu si cea a pesedelei, la Paris va fi primita cu bratele deschise.
    • +8 (10 voturi)    
      Ai fost pe dracu! (Miercuri, 20 mai 2009, 18:22)

      Gimmy [anonim] i-a raspuns lui XXL

      Minti de ingheata apele... sau traiesti pe alta lume!
      • -7 (9 voturi)    
        Mai "dambovitene" (Miercuri, 20 mai 2009, 18:34)

        XXL [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

        Cand o sa scapi de complexe o sa scapi si de frustrare.
        E prima data cand am fost si multumit ca ploua pentru ca a curmat bla-bla-urile. In saloanele ambasadei n-au instalat sonorizare deci ne-am refugiat cu totii pe unde am putut...in general pe langa sprituri (din abundenta) ca de bagat ceva solid la ghiozdan n-a prea fost :))))
        • +2 (2 voturi)    
          ma, icsicselule (Joi, 21 mai 2009, 22:16)

          veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui XXL

          da, tu cin' te crezi ma baiete?!
          traiesc in franta de zeci de ani baiete, dar nu ma regasesc in niciun cuvant scris de tine, deci ai bunul simt sa vorbesti in numele tau, doar!

          pana acum dintre cei care s-au manifeste pentru cursa pentru cotroceni, base are votul meu!
  • +7 (13 voturi)    
    Nea Crine (Miercuri, 20 mai 2009, 17:11)

    ADY [anonim]

    Si prostul moare de grija altuia...zi-ne si noua ce aduci nou?ce planuri ai? viziune?..n-am auzit nimic..tu ai ceva cu Basescu
  • +9 (17 voturi)    
    declaratii pouliste ale lui CRIN (Miercuri, 20 mai 2009, 17:27)

    Valentin [anonim]

    Crin Antonescu primul s-a prostituat cand ia multumit lui Patriciu la congres. Pentru un pumn de bani e gata pentru orice. Daca PNL s-a tinut mortis pentru functia de prim ministru ce avea sa faca PDL. Cu parere de rau in RO nu exista partide cu doctrine ci grupuri de politicieni care vor sa conduca tara in folosul lor/ Macar ca nu sunt PDL ist insa intre 2 rele BASESCU si Antonescu il aleg pe cel mai putin rau - Basescu
  • +15 (15 voturi)    
    hai ca aveti un noroc chior... (Miercuri, 20 mai 2009, 17:34)

    sadwank [anonim]

    ...si norocul ala se numeste Basescu. Daca n-ar fi Basescu n-ati mai avea despre ce vorbi; coruptia trebuie ocrotita, ca va face bine la conturi, criza nu va afecteaza, Parlamentul Europei nu e o cauza in sine pentru ca acolo nu se poate dormi in voie samd. Dar Basescu e un subiect generos: prostitutie, umilinta, cancerul Romaniei... ieri la Realitatea era una care l-a facut dobitoc.
    Sinteti multi care traiti de pe urma lui: Antonescu, Orban, Nastase, Iliescu... departementele de stiri de pe la vreo 4-5 televiziuni, plus o cohorta de jurnalisti. Macar bagati o ocupatie noua in Nomenclatorul de meserii: dusmanul lu' Basescu.
  • -10 (12 voturi)    
    Serios? (Miercuri, 20 mai 2009, 17:42)

    Mumu [anonim]

    V-am zis si ieri, dar ma repet ca sa se inteleaga mentalitatea personajului in cauza: "In sfarsit, imi vad visul cu ochii, adica un guvern transparent sustinut in Parlament, un guvern asumat de o majoritate parlamentara ceea ce corespunde perceptelor de baza ale democratiei. Actualul guvern este cel mai puternic pe care Romania l-a avut in perioada postdecembrista." Bla bla bla bla. Intrebare: cand minte presedintele, cand zice ca isi vede visul cu ochii sau cand zice ca s-a autodezamagit ???
    • +9 (11 voturi)    
      probleme cu logica mumule? (Miercuri, 20 mai 2009, 18:27)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui Mumu

      da,si-a dorit un guvern puternic si transparent.

      dar daca era pe alese,si-ar fi dorit acel guvern cu pnl nu cu psd mumule,

      pricepi?

      nu e nicio contradictie aici ; contradictia este doar in capul tau destept.
  • +12 (12 voturi)    
    Chucky, Chucky!... (Miercuri, 20 mai 2009, 18:13)

    Gimmy [anonim]

    Cum iti dai tu cu dreptul in stangul... care din marii strategi de campanie ti-a scris "versurile" astea!? Cine te ajuta sa pierzi alegerile?

    Am inteles, pentru tine Basescu e codoasa batrana care sta la usa bordelului politic... bordel din care faci si tu parte, moncher! E de ajuns odata, ca figura de stil, nu e nevoie sa o repeti de 100 de ori... ca sa il invingi pe Basescu nu e nevoie sa fii mai mitocan decat el! Pentru ca daca asta ai intentionat, crede-ma, esti pe cale sa reusesti!

    Spune dom'le in clar ce vrei sa faci tu ca presedinte, concret asta si asta prin mecanismele astea si astea! Nu ne mai aburi cu chestii generale, ca la vorbe sunteti toti buni!
    Spune ce-ai fi facut tu in locul lui TB in situatia x si y, nu mai arunca vorbe in vant, ca nu tine! M-am saturat sa va tot aud criticand iar cand sunteti intrebati ce ati pune/face voi in loc, puneti toti aceeasi placa veche, parca sunteti nebuni.. sau tampiti.. sau ne considerati pe noi tampiti!
  • +11 (15 voturi)    
    ce fraier (Miercuri, 20 mai 2009, 18:15)

    alina [anonim]

    a aparut si papagalu asta de crin cu parerile lui...
    liberalii sunt pe duca, la urmatoarele alegeri nici nu mai intra in parlement, se duc langa peremisti
  • +11 (13 voturi)    
    Incepe... (Miercuri, 20 mai 2009, 18:33)

    FaraNume [anonim]

    Fratilor...incepe "Tiganiada" pentru prezidentiale! Trebuie sa fim tari, sa ne pregatim sa ascultam si aceste mahalagisme de tip Antonescian Crin. Si cand ma gandesc ca l-am simpatizat pe vremea cand era ministrul Tineretului si Sportului....PNL-ul vorbeste de prostitutie politica?!?!?! Dumnezeule dar ei sunt fondatorii, ei ne-au aratat cum functioneaza si au cei mai calificati membrii de partid in aceasta "meserie"....
  • +11 (11 voturi)    
    Dar liderul PNL ce planuri are? (Miercuri, 20 mai 2009, 19:12)

    Irina [anonim]

    Sunt interesata sa-i aflu agenda, ce are de gand sa faca punctual si, mai ales, cum, daca ar fi ales presedinte. Cum planuieste sa se descurce, de pilda, cu parlament in care partidul sau este minoritar si cu guvern in care PNL practic nu exista... Ce modalitati de lucru are in vedere? Mai am de lucru... informatiile vin greu
    Asa, cu degetul spre Basescu pot sa arat si eu. Si zau ca nu m-as vedea din multime...
    De ce isi cheltuie "timpul de emisie" tot raportandu-se la Basescu? De ce sa vorbesti despre concurenta, in loc sa explici pragmatic care-s avantajele daca esti votat tu? Risti sa se creada ca, de fapt, nu prea ai ce spune...
  • +10 (10 voturi)    
    fascinant (Miercuri, 20 mai 2009, 20:01)

    Alex [anonim]

    Toata lumea este fascinata de Basescu.
    Tonomatele guita, politicienii ticalositi dau cu gogorite din toate maruntaiele, oligarhii mafioti tuna malefic. Au o ocupatie solida si daca repeti din ora-n ora pe cat mai multe glasuri se asteapta si la efecte la masele populare. Ca astia-s mai prosti si trebuie sa le spui de mii de ori ca sa priceapa.
    Daca n-ar fi Basescu trebuie sa alegem intre prostanacul Geoala, zevzecul Crin, turnatorul WC Tudor, fratii Camataru, gramaticul de culoare Vanghelie, Gorbunov sau care vor mai aparea.
    Despre Antonescu poti sa zici : uite Crin si trage apa.
  • +6 (10 voturi)    
    Un mincinos acest ...Crin (Miercuri, 20 mai 2009, 20:31)

    lily [anonim]

    Eu am primit prin posta de la el o scrisoare in care mi se adreseaza cu "Draga prietene..." Nu l-am cunoscut in viata mea,iar eu NU sunt prieten cu un absolvent de filozofie Marxist-Leninista.El se prostituiaza pentru Patriciu.Basescu o face,daca o face,doar pentru el.
  • +4 (6 voturi)    
    un ceva (Miercuri, 20 mai 2009, 22:45)

    Laur Z [anonim]

    dRAGILOR
    OXERV CA SUNTETI pro SI contra
    PENTRU TOTI LANSEZ UN CONCURS :
    CEL CARE POATE PRODUCE "un ceva" FACUT DE ACEST ASA ZIS "CANDIDAT"
    LA CATEGORIA "ceva" INTRA :
    -UN FURTISAG
    -O MINARIE
    - UN TRAFIC
    - UN CODOSLAC
    SAU
    - UN PROIECT DE LEGE
    - UN PROIECT POLITIC
    .......
    CEVA MA INTELEGETI , NU VORBE
  • +4 (8 voturi)    
    atita poate si el (Joi, 21 mai 2009, 7:46)

    gurka [anonim]

    degeaba trageti in crin. atita stie, atita poate. la 50 de ani e greu sa te mai schimbi.
  • +5 (7 voturi)    
    Concurs de clovni pentru Circul National ! (Joi, 21 mai 2009, 8:44)

    martin [anonim]

    Multe lipsuri sunt in Romania. Totusi cand se organizeaza un concurs de clovni putem oferi minunati competitori ca Prostanacul Geoana cel total nesecurist , ca Repetentul Betivan de Niculitel, Crin floricica vopsita, ca Duda cel bine casatorit si plin de idei invizibile,dar productive "pentru el".
    Poate vor fi si altii, dar din aceeasi faina virusata.
    Asa ca Basescu, care nu e deloc un inger,ramane singurul politician devotat totusi tarii !
  • -3 (5 voturi)    
    E clar,n-am cu cine vota (Joi, 21 mai 2009, 9:25)

    Pantera Roz [utilizator]

    De Basescu m-am saturat pana-n gat,Geoana e exact cum l-a caracterizat Iliescu(ce ochi are nea Nelu!),iar Antonescu pe zi ce trece isi da cu stangul in dreptul atacandu-l obsesiv pe marinar,de parca nu as sti deja ce ii poate pielea respectivului.De Duda,Vadim,Nati Meir n-are rost sa mai zic ceva,uzez tastatura inutil.Daca nu apare un alt candidat ,integru si lucid,nu merg la vot sau ii tai pe toti astia de mai sus.
  • +4 (6 voturi)    
    Limbaj de Presedinte ???? (Joi, 21 mai 2009, 9:31)

    vasi [anonim]

    Am vazut si eu la TV discursul lui Crin Antonescu si am ramas consternat. Pe Crin il stiam un om echilibrat care nu poate folosi un astfel de limbaj. Probabil ca el tocmai iesise dintr-o institutie unde se practica cele spuse de el (prostitutia si autoflagelarea), pentru ca astfel nu pot sa-mi explic acest limbaj de mahala. Pacat, pentru ca vedeam in el un alt fel de politician, dar se pare ca m-am inselat. Poate pana la alegeri se schimba pentru ca cu un astfel de discurs nu are ce cauta la Cotroceni.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri